abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:20:13 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151470422
Originele openingspost van ATuin-hek
De afgelopen tijd verschijnen er steeds meer topics in BNW over hoe vanalles in de ruimtevaart nep zou zijn. Verongelukte mensen zouden nog leven, foto's van sonde's zouden onmogelijk zijn etc etc. Om alles een mooi plekje te geven, en het apollo topic een beetje schoon te houden, lijkt het mij wel tijd voor een centraal topic hiervoor :Y

De meningen over dit onderwerp zijn heel wijd verdeeld. Sommige mensen hebben alleen twijfels bij een specifieke missie of project. Andere nemen weer de veel extremere positie in dat raketten niet werken in een vacuum, en het complete ruimtevaart programma dus nep is.

Anyway, veel meer heb ik er op dit punt niet over te melden denk ik. Dus, game on :7
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:22:56 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151470530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Tingo het volgende:
Interessante fotos van de crew...past en present... of zo 't lijkt.

http://opobnews.com/was-t(...)oax-by-darrell-foss/
Nou vooruit de twee micheal J Smits lijken inderdaad wel heel erg op elkaar :@.

en
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 8 april 2015 @ 16:00:20 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151485729
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij legt zelf niets uit over die raketten. Je schreeuwt "impulsbehoud" en verder niks. Kom met een natuurkundige berekende verklaring en ik reageer erop.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 april 2015 @ 21:07:30 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151495989
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151504003
Interessante fotos van de crew...past en present... of zo 't lijkt.

http://opobnews.com/was-t(...)oax-by-darrell-foss/

Tis toch 'n beetje vreemd? Ik vind van wel.Laat maar,Misschien is 't gewoon 'n point of view.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151636090
Kijk Tingo, dit zie je als je met je telescoop vanuit je eigen achtertuin omhoog zou kijken naar ISS;


(afbeeldingen door iemand uit Belgie gemaakt, afgelopen weekend)

Allemaal nep uiteraard, maar wtf is het dan wat ik zie als ik met eigen ogen omhoog kijk?
pi_151655943
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:39 schreef nikao het volgende:
Kijk Tingo, dit zie je als je met je telescoop vanuit je eigen achtertuin omhoog zou kijken naar ISS;
[ afbeelding ]

(afbeeldingen door iemand uit Belgie gemaakt, afgelopen weekend)

Allemaal nep uiteraard, maar wtf is het dan wat ik zie als ik met eigen ogen omhoog kijk?
Erg tof om zo te kunnen zien!

Gebruik zelf een aantal apps om realtime satellieten te kunnen spotten.
Werkt ook best goed, zo zie je elke avond wel wat voorbij komen, en begrijp je ook waarom sommigen denken een UFO te hebben gezien.

Maar met het blote oog zal je ze nooit zo goed zien zoals op de foto.

Ook vraag ik mij af wat sommige mensen dan denken dat er in de lucht zal hangen, aangezien ze wel het 'lef' hebben om te beweren dat die dingen helemaal niet rondom de aarde gaan.
Wat zijn dat dan?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151660618
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:39 schreef nikao het volgende:
Kijk Tingo, dit zie je als je met je telescoop vanuit je eigen achtertuin omhoog zou kijken naar ISS;
[ afbeelding ]

(afbeeldingen door iemand uit Belgie gemaakt, afgelopen weekend)

Allemaal nep uiteraard, maar wtf is het dan wat ik zie als ik met eigen ogen omhoog kijk?
NASA heeft alle telescopen in de wereld gesaboteerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_151661446
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:39 schreef nikao het volgende:
Kijk Tingo, dit zie je als je met je telescoop vanuit je eigen achtertuin omhoog zou kijken naar ISS;
[ afbeelding ]

(afbeeldingen door iemand uit Belgie gemaakt, afgelopen weekend)

Allemaal nep uiteraard, maar wtf is het dan wat ik zie als ik met eigen ogen omhoog kijk?
Jij zegt 't.
Als ik 't echt wil dan kan ik die beelden makkelijk zelf faken denk ik.

Nogmaals,je kan 't niet zien met blote ogen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151661618
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Erg tof om zo te kunnen zien!

Gebruik zelf een aantal apps om realtime satellieten te kunnen spotten.
Werkt ook best goed, zo zie je elke avond wel wat voorbij komen, en begrijp je ook waarom sommigen denken een UFO te hebben gezien.

Maar met het blote oog zal je ze nooit zo goed zien zoals op de foto.

Ook vraag ik mij af wat sommige mensen dan denken dat er in de lucht zal hangen, aangezien ze wel het 'lef' hebben om te beweren dat die dingen helemaal niet rondom de aarde gaan.
Wat zijn dat dan?
Weet ik niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151661739
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij zegt 't.
Als ik 't echt wil dan kan ik die beelden makkelijk zelf faken denk ik.

Nogmaals,je kan 't niet zien met blote ogen.
Tingo, dat kan je dus WEL. Zelfs jij, als je maar wilt. Pak een flinke verrekijker, installeer de app dat je kunt zien wanneer ie overkomt en kijk zelf.
pi_151661756
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

NASA heeft alle telescopen in de wereld gesaboteerd.
Ja,zo erg dat er zijn geen beelden van de al die troep ze zeggen dat ze hebben op de Maan achtergelaten.ondanks de biljoenen waarde apparatuur 'in de ruimte'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151661814
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:48 schreef nikao het volgende:

[..]

Tingo, dat kan je dus WEL. Zelfs jij, als je maar wilt. Pak een flinke verrekijker, installeer de app dat je kunt zien wanneer ie overkomt en kijk zelf.
Met 'n flinke verrekijker is 't niet je blote oog.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151661904
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met 'n flinke verrekijker is 't niet je blote oog.
En dus? Gaat er toch om dat er niemand wat kan faken?
Jij gelooft alleen de dingen die je met je blote oog ziet? Virussen en bacterien zijn ook allemaal een hoax?

En wel de techniek gebruiken om dit te posten die bestaat dankzij de wetenschap van zaken die je niet met je blote oog kunt zien....
pi_151662009
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:52 schreef nikao het volgende:

[..]

En dus? Gaat er toch om dat er niemand wat kan faken?
Jij gelooft alleen de dingen die je met je blote oog ziet? Virussen en bacterien zijn ook allemaal een hoax?

En wel de techniek gebruiken om dit te posten die bestaat dankzij de wetenschap van zaken die je niet met je blote oog kunt zien....
Er zit gewoon een chip in die verrekijker die zodra je 'm richt op waar het ISS zou hangen, het er op projecteert. :{w
in a crowd you lose humanity
pi_151662063
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet ik niet.
Als je niet weet wat het zijn, waarom kunnen het dan geen satellieten zijn?
in a crowd you lose humanity
pi_151662132
Verrekijker is niet het blote oog.

Jaja mensen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_151665261
Hoezo zijn ze niet te zien zonder enig hulpmiddel?
In de avond zijn ze gewoon te zien op een heldere avond, misschien wel niet zo duidelijk zoals op de foto die nikao plaatste.
Maar zeker wel te zien met het blote oog...

Als ik de mogelijkheid had, dan had ik er één voor Tingo op film vastgelegd.
Alhoewel ik bang ben dat zelfs dat niet genoeg zal zijn.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151665457
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2015 21:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Er zit gewoon een chip in die verrekijker die zodra je 'm richt op waar het ISS zou hangen, het er op projecteert. :{w
Je denkt veel te moeilijk. ..die chip zit in je hoofd.
Ich hock in meinem Bonker
pi_151666322
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:13 schreef schommelstoel het volgende:
Hoezo zijn ze niet te zien zonder enig hulpmiddel?
In de avond zijn ze gewoon te zien op een heldere avond, misschien wel niet zo duidelijk zoals op de foto die nikao plaatste.
Maar zeker wel te zien met het blote oog...

Als ik de mogelijkheid had, dan had ik er één voor Tingo op film vastgelegd.
Alhoewel ik bang ben dat zelfs dat niet genoeg zal zijn.
Ik dacht we 't over 't ISS hadden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151666352
Tingo zou het nog ontkennen als het voor hem stond. Dat je hem nog probeert te overtuigen zeg, zinlozer dan water naar de zee dragen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151666498
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:52 schreef nikao het volgende:

[..]

En dus? Gaat er toch om dat er niemand wat kan faken?
Jij gelooft alleen de dingen die je met je blote oog ziet? Virussen en bacterien zijn ook allemaal een hoax?

En wel de techniek gebruiken om dit te posten die bestaat dankzij de wetenschap van zaken die je niet met je blote oog kunt zien....
Ik dacht we hadden 't over 't ISS.
Tis is 'n myth dat je kan 't zien met je blote oog.
Als 't zo makkelijk is om de ding te zien,dan is 't och redelijk makkelijk om duidelijk fotos te maken
De duidelijk.scherpe beelden(CGI 'schilderijen' ) komen meestal van NASA & Co.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151666763
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:44 schreef kalinhos het volgende:
Tingo zou het nog ontkennen als het voor hem stond. Dat je hem nog probeert te overtuigen zeg, zinlozer dan water naar de zee dragen.
Daar heb je wel meestal gelijk in.
En tis voor mij ook zinloos om jullie te proberen te overtuigen.Maar dat had ik al door lang geleden en heb ik 'n aantal keren geschreven.
Als je wil zo graag in magnificent space adventures geloven moet je zelf weten...ik vind dat 'gek'.
Jij denkt dat ik ben gek of zo (who cares)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 april 2015 @ 00:00:27 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151666867
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik dacht we hadden 't over 't ISS.
Tis is 'n myth dat je kan 't zien met je blote oog.
Als 't zo makkelijk is om de ding te zien,dan is 't och redelijk makkelijk om duidelijk fotos te maken
De duidelijk.scherpe beelden(CGI 'schilderijen' ) komen meestal van NASA & Co.
met het blote oog ziet het als een stip die overkomt, met een verrekijker of telescoop kan je de vorm zien!


dit zie je met telescoop en in vierkantje is uitvergroot op pc :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151666933
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daar heb je wel meestal gelijk in.
En tis voor mij ook zinloos om jullie te proberen te overtuigen.Maar dat had ik al door lang geleden en heb ik 'n aantal keren geschreven.
Als je wil zo graag in magnificent space adventures geloven moet je zelf weten...ik vind dat 'gek'.
Jij denkt dat ik ben gek of zo (who cares)
mensen nemen nog de moeite om je met argumenten te overtuigen. Je zou dat aardig kunnen vinden. Dat terwijl je zelf spreekwoordelijk hard met je ogen dicht en je hand voor je oren roept dat je het maar vreemd vindt. Op zich ook een manier en je bent vrij te doen wat je wilt, 't gevolg is alleen dat steeds minder je nog serieus nemen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 14 april 2015 @ 00:08:10 #26
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151667113
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daar heb je wel meestal gelijk in.
En tis voor mij ook zinloos om jullie te proberen te overtuigen.Maar dat had ik al door lang geleden en heb ik 'n aantal keren geschreven.
Als je wil zo graag in magnificent space adventures geloven moet je zelf weten...ik vind dat 'gek'.
Jij denkt dat ik ben gek of zo (who cares)
Wat heb ik dan 2x over zien komen in de zomer van 2012? Het ISS is aanzienlijk feller dan andere sstellieten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151670283
Gewoon vingers in de oren en keihard 'lalala' schreeuwen.

Zo rolt Tingo.

Dat is niet lullig bedoeld, maar ik kan het simpelweg niet anders verwoorden. Er zijn zat bewijzen dat het ISS vanaf de Aarde is te zien. Je laat je echter niet overtuigen en in plaats van met gedegen tegenargumenten te komen, roep je maar gewoon dat het allemaal niet waar is en dat iedereen recht op zijn eigen mening.

Tsja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_151670741
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2015 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
Verrekijker is niet het blote oog.

Jaja mensen.
Klopt, aangezien ik volgens El_Mata bij de Nasa werk kan ik dit bevestigen. Bij de Nasa doen we niks anders dan plaatjes projecteren op verrekijkers en telescopen.

Vroeger was dit fysiek best zwaar, toen maakten we nog gebruik van modellen aan draadjes en vishengels.
pi_151684869
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik dacht we hadden 't over 't ISS.
Tis is 'n myth dat je kan 't zien met je blote oog.
Als 't zo makkelijk is om de ding te zien,dan is 't och redelijk makkelijk om duidelijk fotos te maken
De duidelijk.scherpe beelden(CGI 'schilderijen' ) komen meestal van NASA & Co.
Tingo, het IS mogelijk om het met je blote oog te zien. Heb je het al eens geprobeerd?
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 18:44:45 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_151685292
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:32 schreef nikao het volgende:

[..]

Tingo, het IS mogelijk om het met je blote oog te zien. Heb je het al eens geprobeerd?
Dat is niet te doen met die oogkleppen.
pi_151686935
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is niet te doen met die oogkleppen.
Met oogkleppen kun je het ISS nog best zien.

met een plaat voor je kop niet
in a crowd you lose humanity
pi_151687484
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:32 schreef nikao het volgende:

[..]

Tingo, het IS mogelijk om het met je blote oog te zien. Heb je het al eens geprobeerd?
Misschien kan je witte stipje in de lucht zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151687668
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kan je witte stipje in de lucht zien.
Maar niet geprobeerd dus?

Ben je bereid om met een telescoop te proberen het te zien?
in a crowd you lose humanity
pi_151687813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar niet geprobeerd dus?

Ben je bereid om met een telescoop te proberen het te zien?
Nee.
Misschien ga ik dat doen 'n paar keren inderdaad.
Misschien Scotland of Ijsland zijn goeie plekken.
Ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151688828
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kan je witte stipje in de lucht zien.
Nee, met je verrekijker zie je detail. Kijk nou zelf maar eens
pi_151690107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:10 schreef nikao het volgende:

[..]

Nee, met je verrekijker zie je detail. Kijk nou zelf maar eens
En met 'n verrekijker is 't niet met blote oog,dacht ik.
Met verrekijers/telescopen misschien kan je 'n bepaalde iets zien.Maar als 't allemaal zo makkelijk is jullie claimen,dan zou ik meer scherpe,duidelijker beelden van onafhankelijke,amateur verwachten. ipv. CGI van NASA & Co.
Ik geloof wel dat er is iets 'floating around up there' maar ik denk niet dat 't 'n international space station is.
Ik vind de beelden van de ISS crews ook verdacht.
But am not here to convince any one of anything, so I don't see why any one should try and do that with me. I am 'happy' with my thoughts about fakery in space and you are obviously very happy with your thoughts of the 'reality' in space.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:43:48 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151690252
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

En met 'n verrekijker is 't niet met blote oog,dacht ik.
Met verrekijers/telescopen misschien kan je 'n bepaalde iets zien.Maar als 't allemaal zo makkelijk is jullie claimen,dan zou ik meer scherpe,duidelijker beelden van onafhankelijke,amateur verwachten. ipv. CGI van NASA & Co.
Ik geloof wel dat er is iets 'floating around up there' maar ik denk niet dat 't 'n international space station is.
Ik vind de beelden van de ISS crews ook verdacht.
But am not here to convince any one of anything, so I don't see why any one should try and do that with me. I am 'happy' with my thoughts about fakery in space and you are obviously very happy with your thoughts of the 'reality' in space.
So friggin' what dat met een verrekijker niet met het blote oog is. Met het blote oog zie je ook wel wat...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151690266
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

En met 'n verrekijker is 't niet met blote oog,dacht ik.
Met verrekijers/telescopen misschien kan je 'n bepaalde iets zien.Maar als 't allemaal zo makkelijk is jullie claimen,dan zou ik meer scherpe,duidelijker beelden van onafhankelijke,amateur verwachten. ipv. CGI van NASA & Co.
Ik geloof wel dat er is iets 'floating around up there' maar ik denk niet dat 't 'n international space station is.
Ik vind de beelden van de ISS crews ook verdacht.
But am not here to convince any one of anything, so I don't see why any one should try and do that with me. I am 'happy' with my thoughts about fakery in space and you are obviously very happy with your thoughts of the 'reality' in space.
Beeld wat ik eerder poste vind jij niet duidelijk en scherp genoeg? Really?
Leuk voor je dat je blij bent in je eigen fantasie wereldje, maar dat gelijk stellen aan de werkelijke kijk op de wereld is natuurlijk onzin. Het is niet 'jouw mening vs de onze, en ieders mening is even veel waard'. Het gaat om werkelijkheid versus... tsja.. versus wat eigenlijk?
pi_151690318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

En met 'n verrekijker is 't niet met blote oog,dacht ik.
Met verrekijers/telescopen misschien kan je 'n bepaalde iets zien.Maar als 't allemaal zo makkelijk is jullie claimen,dan zou ik meer scherpe,duidelijker beelden van onafhankelijke,amateur verwachten. ipv. CGI van NASA & Co.
Ik geloof wel dat er is iets 'floating around up there' maar ik denk niet dat 't 'n international space station is.
Ik vind de beelden van de ISS crews ook verdacht.
But am not here to convince any one of anything, so I don't see why any one should try and do that with me. I am 'happy' with my thoughts about fakery in space and you are obviously very happy with your thoughts of the 'reality' in space.
Zeg Tingo, jij gelooft dus ook niet in kanker, een griepvirus of ebola ofzo? Want die bacterien en virussen en mutaties kan je immers niet met je blote oog zien. Alleen maar cgi beelden van de doktoren.... 8)7 8)7
pi_151690475
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

So friggin' what dat met een verrekijker niet met het blote oog is. Met het blote oog zie je ook wel wat...
'ook wel wat' is not a fuckin international space station.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151690524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:45 schreef nikao het volgende:

[..]

Zeg Tingo, jij gelooft dus ook niet in kanker, een griepvirus of ebola ofzo? Want die bacterien en virussen en mutaties kan je immers niet met je blote oog zien. Alleen maar cgi beelden van de doktoren.... 8)7 8)7
Off topic- het gaat over fakery in space.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151690675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef nikao het volgende:

[..]

Beeld wat ik eerder poste vind jij niet duidelijk en scherp genoeg? Really?
Leuk voor je dat je blij bent in je eigen fantasie wereldje, maar dat gelijk stellen aan de werkelijke kijk op de wereld is natuurlijk onzin. Het is niet 'jouw mening vs de onze, en ieders mening is even veel waard'. Het gaat om werkelijkheid versus... tsja.. versus wat eigenlijk?
Natuurlijk onzin? Dat ligt eraan wat voor 'werkelijk kijk je heb op de wereld'.

I wish I was wrong.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:54:44 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151690725
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

'ook wel wat' is not a fuckin international space station.
Kijk nou gewoon een keer :D Je ziet dan (als je met het blote oog kijkt) wat over komen wat vele malen feller is dan welke andere satelliet dan ook.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 april 2015 @ 20:56:36 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151690810
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151690832
quote:
Islamic State Spacestation? :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 21:06:27 #46
230491 Zith
pls tip
pi_151691250
Ik moet bijna overgeven van deze gedachtesprongen Tingo.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 21:07:18 #47
230491 Zith
pls tip
pi_151691289
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

En met 'n verrekijker is 't niet met blote oog,dacht ik.
En mensen met brillen leven in een alternatieve wereld.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151691316
foutje, haal maar weg...

[ Bericht 52% gewijzigd door schommelstoel op 14-04-2015 21:12:24 (Foutje, post mag je verwijderen) ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151691370
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:08 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wauw! :P

;)
En wat te bedenken van mensen met contactlenzen !
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 21:09:27 #50
230491 Zith
pls tip
pi_151691371
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:08 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wauw! :P

;)
Als met verrekijkers kleine stipjes oppeens niet-in-het-echt-bestaande ruimtestations worden dan zijn lenzen blijkbaar gateways to another dimension.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151691436
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:09 schreef Zith het volgende:

[..]

Als met verrekijkers kleine stipjes oppeens niet-in-het-echt-bestaande ruimtestations worden dan zijn lenzen blijkbaar gateways to another dimension.
Als je zou beredeneren zoals sommigen hier doen, ja.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151691603
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

I wish I was wrong.
Your wish has come true my friend! You ARE wrong. Very, very wrong
pi_151691703
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Off topic- het gaat over fakery in space.
Ok, dan houden we het op space; jupiter bestaat niet, saturnus is een verzinsel en om mars moeten we maar lachen. Kan je immers niet met blote oog zien. Dat je de manen van jupiter en ringen van saturnus kunt zien met verrekijker telt dan natuurlijk niet...
pi_151692022
http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/the-naked-eye

If something can be seen with the naked eye, it can be seen without the help of an instrument:
This organism is too small to be seen with the naked eye.
The police found traces of blood on his jacket that were invisible to the naked eye.

Maybe I'm just being pedantic.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151692023
Over 10 minuten ff naar buiten en omhoog kijken Tingo!
pi_151692086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Tingo het volgende:
http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/the-naked-eye

If something can be seen with the naked eye, it can be seen without the help of an instrument:
This organism is too small to be seen with the naked eye.
The police found traces of blood on his jacket that were invisible to the naked eye.

Maybe I'm just being pedantic.
Duh.. het gaat erom dat het belachelijk is dat je iets niet gelooft terwijl je het met je eigen ogen kunt zien, ook al is het met je (eigen) instrument.
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:33:18 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151692426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef nikao het volgende:
Over 10 minuten ff naar buiten en omhoog kijken Tingo!
Lol, volgens mij heb ik hem gezien :o. Toch maar keer de telescoop van mijn zwager lenen. Misschien kan ik er een foto van maken.

Leuk die satelliet tracker :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151692546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:26 schreef nikao het volgende:

[..]

Duh.. het gaat erom dat het belachelijk is dat je iets niet gelooft terwijl je het met je eigen ogen kunt zien, ook al is het met je (eigen) instrument.
Ik denk dat veel mensen kunnen 'n witte stipje in de donker lucht zien....of moeten we allemaal geloven dat 't 'n space station is,want NASA zegt 't zo is?
Dat ligt eraan hoeveel vertrouw je heb in NASA ook toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151692612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen kunnen 'n witte stipje in de donker lucht zien....of moeten we allemaal geloven dat 't 'n space station is,want NASA zegt 't zo is?
Dat ligt eraan hoeveel vertrouw je heb in NASA ook toch?
NEE! Vertrouw NASA niet, vertrouw niemand, behalve je eigen ogen. Pak een verrekijker en kijk omhoog. Je zult contouren en details zien bij dat witte stipje. Kom dan maar terug met wat je dan denkt dat het is. KIJK nou maar gewoon eens zelf
pi_151692954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:17 schreef nikao het volgende:

[..]

Ok, dan houden we het op space; jupiter bestaat niet, saturnus is een verzinsel en om mars moeten we maar lachen. Kan je immers niet met blote oog zien. Dat je de manen van jupiter en ringen van saturnus kunt zien met verrekijker telt dan natuurlijk niet...
Maar dat is weer off-topic
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151692992
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar dat is weer off-topic
Want? Saturnus en Jupiter is niet in space? Of bedoel je dat die wel bestaan en dat die foto's niet gefaked zijn?
pi_151693171
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Lol, volgens mij heb ik hem gezien :o. Toch maar keer de telescoop van mijn zwager lenen. Misschien kan ik er een foto van maken.

Leuk die satelliet tracker :).
Dit is ook wel een leuke app: Satellite AR
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:49:30 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151693203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen kunnen 'n witte stipje in de donker lucht zien....of moeten we allemaal geloven dat 't 'n space station is,want NASA zegt 't zo is?
Dat ligt eraan hoeveel vertrouw je heb in NASA ook toch?
Dat is nou juist het leuke van controleerbare feiten, je kan ze controleren :Y Je kan de baan opzoeken, en met die informatie voorspellen waar en wanneer het ISS te zien gaat zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:52:27 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151693361
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:45 schreef nikao het volgende:

[..]

Want? Saturnus en Jupiter is niet in space? Of bedoel je dat die wel bestaan en dat die foto's niet gefaked zijn?
Volgens mij, en ik kan het mis hebben, heeft hij het specifiek over de kunstmatige constructies rond de aarde en niet over al het andere.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:53:14 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151693393
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is ook wel een leuke app: Satellite AR
Jup. Die heb ik gebruikt ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151693419
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij, en ik kan het mis hebben, heeft hij het specifiek over de kunstmatige constructies rond de aarde en niet over al het andere.
Jep, maar het gaat hier even over wat je wel en niet gelooft. Waarom zou hij de foto's van jupiter wel geloven (of kijken met je verrekijker) en ISS niet? Beide kan je met je eigen ogen zien en checken.
Meten met 2 maten.
pi_151694175
Ik vind dit zo langzamerhand wel een beetje in de categorie vallen "ik geloof niet dat olifanten bestaan en ik ga lekker niet naar de dierentuin om er eentje te zien, want die is in gevangenschap en loopt niet vrij rond en is dus niet echt, dat zijn gewoon mannen in een pak."
Of zoiets.

Maar er zal wel een reactie van Tingo op komen dat je een olifant zonder verrekijker kunt zien en bovendien is 'ie niet rose en heeft hij niet teveel gedronken, dus de vergelijking slaat als een tang op een varken. Of een vlag op een modderschuit. Of zoiets. 8)7
in a crowd you lose humanity
pi_151694224
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij, en ik kan het mis hebben, heeft hij het specifiek over de kunstmatige constructies rond de aarde en niet over al het andere.
Neemt niet weg dat de vraag terecht gesteld wordt, hoe hij dan weet dat die wel echt zijn. Die kan hij namelijk ook niet met het blote oog zien, daarvoor heb je een verrekijker nodig.
in a crowd you lose humanity
pi_151694261
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Tingo het volgende:

Maybe I'm just being pedantic.
Nogal ja. Maar je hebt al eerder laten zien dat je vergelijkingen niet snapt en alles veel te letterlijk wilt opvatten.
in a crowd you lose humanity
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 22:15:30 #70
230491 Zith
pls tip
pi_151694512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Tingo het volgende:
If something can be seen with the naked eye, it can be seen without the help of an instrument:
This organism is too small to be seen with the naked eye.
The police found traces of blood on his jacket that were invisible to the naked eye.

En als je een bril nodig hebt om iets ver weg te zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 14-04-2015 22:20:47 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 22:16:22 #71
230491 Zith
pls tip
pi_151694565
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:37 schreef nikao het volgende:
NEE! Vertrouw NASA niet, vertrouw niemand, behalve je eigen ogen. Pak een verrekijker en kijk omhoog. Je zult contouren en details zien bij dat witte stipje. Kom dan maar terug met wat je dan denkt dat het is. KIJK nou maar gewoon eens zelf
Met een verrekijker open je een wereld naar een niet-bestaande dimensie.Wat je door lenzen ziet bestaat niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 14 april 2015 @ 22:16:47 #72
230491 Zith
pls tip
pi_151694596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:45 schreef nikao het volgende:

[..]

Want? Saturnus en Jupiter is niet in space? Of bedoel je dat die wel bestaan en dat die foto's niet gefaked zijn?
NASA geloven dat Jupiter bestaat :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:20:04 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151694768
quote:
0s.gif Op mdinsdag 14 april 2015 22:08 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind dit zo langzamerhand wel een beetje in de categorie vallen "ik geloof niet dat olifanten bestaan en ik ga lekker niet naar de dierentuin om er eentje te zien, want die is in gevangenschap en loopt niet vrij rond en is dus niet echt, dat zijn gewoon mannen in een pak."
Of zoiets.

Maar er zal wel een reactie van Tingo op komen dat je een olifant zonder verrekijker kunt zien en bovendien is 'ie niet rose en heeft hij niet teveel gedronken, dus de vergelijking slaat als een tang op een varken. Of een vlag op een modderschuit. Of zoiets. 8)7
Naar de dierentuin? Je denkt toch niet dat deze personen ooit buiten komen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151694825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:15 schreef Zith het volgende:

[..]

En als je een bril nodig hebt om iets ver weg te zien? Maakt de lens het oppeens onrealistisch?
'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:23:30 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151694930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
Je kan het ISS ook zien met het blote oog :D Snap je dat nou nog steeds niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151694938
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
Sorry hoor, maar je bent nu echt aan het zaniken over details.
Met een verrekijker of telescoop kun je met je eigen ogen zien dat het ISS overvliegt. Dat er een hulpmiddel tussen zit, doet daar niets aan af.
Anders kun je er idd niet vanuit gaan dat bacteriën bestaan, of Pluto. Of zelfs olifanten in Afrika, want die heb je immers ook niet zelf gezien. Al die foto's kunnen wel gefaked zijn.
in a crowd you lose humanity
pi_151694943
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef Zith het volgende:

[..]

NASA geloven dat Jupiter bestaat :')
Oh- dan hebben ze zeker op de maan geland.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151694963
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je kan het ISS ook zien met het blote oog :D Snap je dat nou nog steeds niet?
Da's onvoldoende detail voor Tingo, dat is alleen maar een stipje, kan van alles zijn 8)7
in a crowd you lose humanity
pi_151695026
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
Laat ik het eens zo zeggen.
Als ik het ISS zie, ja met het blote oog...
Dan kan ik toch ook in vijf seconden een verrekijker erbij pakken om hem nog beter te zien.

Laat ik ook nog even een telescoop erbij pakken, sta ik met drie middelen in de tuin.

Ogen, verrekijker, telescoop.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151695062
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh- dan hebben ze zeker op de maan geland.
Maar to the point: hoe weet jij dat Jupiter bestaat?
Heb je Jupiter wel eens gezien?

Waarom zit je eigenlijk op internet te reageren op mensen die je nooit gezien hebt. Hoe weet je dat ik besta?

Kijk je wel eens naar sportwedstrijden? Hoe weet je dat die echt zijn en niet hologrammen?
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:27:17 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151695130
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
Niet alleen NASA zegt dat...
Zo'n beetje iedereen hier behalve jij!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:28:08 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151695174
correctie iedereen op de planeet behalve jij en cluess forum!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151695194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:28 schreef theguyver het volgende:
correctie iedereen op de planeet behalve jij en cluess forum!
En Mata!
in a crowd you lose humanity
pi_151695196
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Laat ik het eens zo zeggen.
Als ik het ISS zie, ja met het blote oog...
Dan kan ik toch ook in vijf seconden een verrekijker erbij pakken om hem nog beter te zien.
OK - ik heb al gezegd dat misschien ga ik 't ff proberen te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:32:02 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151695398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En Mata!
Die was toch ook voorstander van het NO-cluess forum dus dan betrek ik hem daarbij!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151695519
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die was toch ook voorstander van het NO-cluess forum dus dan betrek ik hem daarbij!
Is Clueless-forum niet een betere naam? Clueless was iig nog een enigszins leuke film. :@
in a crowd you lose humanity
pi_151695646
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Is Clueless-forum niet een betere naam? Clueless was iig nog een enigszins leuke film. :@
Bedoel je echt die film uit 1995?
Oke oke, eigenlijk is bijna alles al snel beter dan heel dat forum :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151695757
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:36 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Bedoel je echt die film uit 1995?
Oke oke, eigenlijk is bijna alles al snel beter dan heel dat forum :P
Die ja. :@
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:40:14 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151695781
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Is Clueless-forum niet een betere naam? Clueless was iig nog een enigszins leuke film. :@
^O^ kan ook :)
Rolt wat beter over de tong!

mja goed .. dus geen IS
hoe verklaar je dat er opnames zijn van onze eigen Andre die zo'n 1 uur en 10 minuten gewichtloos is!

Door middel van duikvluchten kan je dit nabootsen maar dan ben je ongeveer 30 seconden gewichtloos..
Hoe doe je dat meer dan een uur lang?

Nou El_matador of Tingo?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151695893
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die ja. :@
Ik keek om de meisjes :@
Eens kijken hoe die er tegenwoordig uitzien. :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151696488
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik keek om de meisjes :@
Eens kijken hoe die er tegenwoordig uitzien. :P
Alicia Silverstone :9~
in a crowd you lose humanity
pi_151696524


;(
pi_151697600
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar to the point: hoe weet jij dat Jupiter bestaat?
Heb je Jupiter wel eens gezien?

Waarom zit je eigenlijk op internet te reageren op mensen die je nooit gezien hebt. Hoe weet je dat ik besta?

Kijk je wel eens naar sportwedstrijden? Hoe weet je dat die echt zijn en niet hologrammen?
hetzelfde argument gebruik ik maar bij de WK Finale in 2010 ;( . Het is niet echt gebeurd, het is een trucage. Robben 1 op 1 scoort altijd, gewoon kennis van natuurkunde. En Braafheid zou al helemaal nooit een finale spelen! Nee mensen, Nederland - Spanje 0-1 is een hoax, een cgi, en Iniësta heeft nooit gescoord. De beelden zijn fake. De toeschouwers en commentators zitten in het complot.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151697650
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
Het zijn anders allemaal lenzen. Komt geen computer aan te pas. Gewoon lenzen om iets scherper of van dichterbij te zien. Dus in deze discussie kan je de telescoop of verrekijker gerust gelijk stellen met een bril of lenzen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_151707438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:52 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Duidelijk Photoshop, de zon staat veel te ver weg om zo groot te zijn (of het ISS is gigantisch!), en de zon lijkt niet eens bewogen terwijl die met bijna 800,000 kilometer per uur beweegt!
Er is meer over op cluesforum met 'n special appearance van fotograaf Thierry Legault:

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=720&start=1155
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 15 april 2015 @ 13:16:40 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151707740
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is meer over op cluesforum met 'n special appearance van fotograaf Thierry Legault:

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=720&start=1155
Meer mensen die er geen ene donder van begrijpen...

En kudo's voor die fotograaf _O_
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 15 april 2015 @ 13:21:40 #98
249559 crew  Lavenderr
  woensdag 15 april 2015 @ 13:26:11 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151707962
quote:
Uhuh :D Deze keer is het bijna gelukt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 april 2015 @ 13:31:51 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151708127
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is meer over op cluesforum met 'n special appearance van fotograaf Thierry Legault:

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=720&start=1155
Hij vat het mooi voor je samen Tingo:

quote:
Why don’t you move your ass from your computer and experience the real world, checking ISS passages and transits by yourself? Because you are afraid. Afraid of what you could discover: the existence of the ISS. Then, your imaginary world would collapse.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151708578
Wel grappig dat die idioten op het cluesforum het zelf zien als een "international research forum"
pi_151712208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij vat het mooi voor je samen Tingo:

[..]

Ach, zelfs al gaan Tingo en zijn gelijkdenkende matties met een verrekijker of telescoop naar het ISS staren en zien ze het rondvliegen, dan zal een groot deel nog niet overtuigd zijn.

Die bedenken gewoon weer een alternatieve theorie: "Dat is geen ruimtestation, dat is een vliegtuig of zo wat de NASA laat rondvliegen met wat rare uitsteeksels wat op 20 km hoogte vliegt.". Vervolgens wordt dat 'onderbouwd' met foute logica en wiskunde die 'bewijst' dat je met een telescoop helemaal geen objecten kan zien die op de hoogte van het ISS vliegen met zulke afmetingen oid.... Je hebt hier in essentie te maken met religieuze fanatici. Het geloof is absoluut dus elke waarneming die het tegen lijkt te spreken wordt met kromme logica en fantasieën in lijn met het geloof gebracht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 15 april 2015 @ 16:52:08 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151713498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, zelfs al gaan Tingo en zijn gelijkdenkende matties met een verrekijker of telescoop naar het ISS staren en zien ze het rondvliegen, dan zal een groot deel nog niet overtuigd zijn.

Die bedenken gewoon weer een alternatieve theorie: "Dat is geen ruimtestation, dat is een vliegtuig of zo wat de NASA laat rondvliegen met wat rare uitsteeksels wat op 20 km hoogte vliegt.". Vervolgens wordt dat 'onderbouwd' met foute logica en wiskunde die 'bewijst' dat je met een telescoop helemaal geen objecten kan zien die op de hoogte van het ISS vliegen met zulke afmetingen oid.... Je hebt hier in essentie te maken met religieuze fanatici. Het geloof is absoluut dus elke waarneming die het tegen lijkt te spreken wordt met kromme logica en fantasieën in lijn met het geloof gebracht.
Oh zeker, dat verwoord die fotograaf ook mooi daar. Er wordt zo krampachtig vastgehouden aan hun eigen foute denkbeeld, ondanks de feiten die ze in het gezicht gedrukt worden. Zie bijvoorbeeld de verzinsels die er bij worden gehaald als ze de verklaring krijgen waarom niet elke transit even lang duurt...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 april 2015 @ 16:59:42 #104
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151713693
Ik heb me ge-registered. Benieuwd wanneer ik een melding krijg. Zal dan eens kijken of ik het kreng
kan zien :)

Spotthestation

http://boekruimtereis.nl/(...)iss-zien-vanuit-huis
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151718597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb me ge-registered. Benieuwd wanneer ik een melding krijg. Zal dan eens kijken of ik het kreng
kan zien :)

Spotthestation

http://boekruimtereis.nl/(...)iss-zien-vanuit-huis
de melding krijg je alleen als het bewolkt is :)
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2015 @ 19:42:30 #106
230491 Zith
pls tip
pi_151718719
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij vat het mooi voor je samen Tingo:

[..]

quote:
Here's the thing, Brian: As our good forum member Critical Mass well knows, there actually IS an airborne object up there - which we can gaze up at from our gardens at dusk or dawn, whenever NASA alerts you (ONE day or so in advance) to its transit over your area. What does it look like? Well, you may say that it looks like a moving star (or asteroid) flying VERY close to earth - or you may say it looks like the spotlight from an aircraft flying SOMEWHAT higher - yet slower - than commercial flights.
En stel dat die 'ster' er met een verrekijker ook echt uit ziet als de " " ISS " " ... bewijs dan maar eens dat er ook echt electronica en mensen aan boord zijn.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 15 april 2015 @ 20:06:27 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151719590
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:42 schreef Zith het volgende:

[..]


[..]

En stel dat die 'ster' er met een verrekijker ook echt uit ziet als de " " ISS " " ... bewijs dan maar eens dat er ook echt electronica en mensen aan boord zijn.
Dat is dan niet relevant omdat het iss daar helemaal niet kan zijn volgens hun berekeningen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151720624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij vat het mooi voor je samen Tingo:

[..]

Interessant dat je quote 'n persoonlijk opmerking ipv,iets nuttigs of kritische van de hele conversation.
You can't even write your own insults.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151720683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:42 schreef Zith het volgende:

[..]


[..]

En stel dat die 'ster' er met een verrekijker ook echt uit ziet als de " " ISS " " ... bewijs dan maar eens dat er ook echt electronica en mensen aan boord zijn.
Best wel ziek als je echt zo denkt.

Lijken me dodelijk vermoeiende figuren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 15 april 2015 @ 20:58:45 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_151722233
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Best wel ziek als je echt zo denkt.

Lijken me dodelijk vermoeiende figuren.
Denk je? Valt reuze mee hoor Koos :+
  woensdag 15 april 2015 @ 21:52:54 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151724871
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Interessant dat je quote 'n persoonlijk opmerking ipv,iets nuttigs of kritische van de hele conversation.
You can't even write your own insults.
Dat was ook nergens voor nodig, gezien die fotograaf (en later ook 1 van de andere users daar) alles al mooi weerlegt. Er wordt zo krampachtig vastgehouden aan het foute denkbeeld, ondanks overweldigend bewijs. Klinkt bekend he? Ik zou zeggen leer er wat van, en kijk eens kritisch naar je eigen denkbeelden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151725587
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat was ook nergens voor nodig, gezien die fotograaf (en later ook 1 van de andere users daar) alles al mooi weerlegt. Er wordt zo krampachtig vastgehouden aan het foute denkbeeld, ondanks overweldigend bewijs. Klinkt bekend he? Ik zou zeggen leer er wat van, en kijk eens kritisch naar je eigen denkbeelden.
Wat heb je 't nou over? Mr.Legault was toch niet slecht behandeld.
Ze willen graag wat meer van 'm horen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 15 april 2015 @ 22:23:29 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151726488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat heb je 't nou over? Mr.Legault was toch niet slecht behandeld.
Ze willen graag wat meer van 'm horen.
Heb je mijn geposte filmpje van Andre Kuipers in het ISS al even bekeken?
Zo ja.. heb je dan al enig idee hoe het gedaan is?
Zo nee, echt even een aanrader aangezien het filmpje mooi weer geeft hoe het in het ISS allemaal werkt en waar alles voor dient!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Internationaal_ruimtestation_ISS
Op de wikipedia site staan alle cabines beschreven kan je er mooi naast houden eventueel mocht er iets naar voren komen waar Andre geen volledige uitleg over geeft.

Interessante punten die aan bod komen zijn.
- Hoe ze er eten.
- Hoe ze rennen op een loopband.

- Hoe het water gezuiverd word.
- Opslag van de spullen.
- Hoe ze verder sporten in het ISS.
- De Cupola en het uitzicht ( wat is de Cupola zie hier onder)

- Hoe krap het er eigenlijk wel niet is.
- Handige oplossingen ( klitteband )
- Het verschil tussen amerikaanse Europese Japanse en Russische onderdelen van het geheel.
- Wat voor experimenten ze doen.

De Cupola werd op 8 februari 2010 met Spaceshuttle Endeavour-vlucht STS-130 gelanceerd. De Cupola is een observatieonderdeel gemaakt door de ESA. Het zorgt ervoor dat men verschillende werkzaamheden aan de buitenkant van het ISS kan zien en controleren, en voor aardobservatie.
meer info

Natuurlijk is het ook een mooie aanrader voor anderen om dit een keer te bekijken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 15 april 2015 @ 22:31:50 #114
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151726855
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat heb je 't nou over? Mr.Legault was toch niet slecht behandeld.
Ze willen graag wat meer van 'm horen.
Mhoa, ze doen bijzonder weinig met zijn informatie. Er worden gelijk weer dezelfde soort bezwaren verzonnen die uit hun ignorance voorkomen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 april 2015 @ 22:40:03 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151727253
Ok Tingo, een concreet voorbeeld dan. Ze stellen dat de uitleg van het snelheidsverschil niet kan kloppen omdat je dan een flink verschil in formaat zou moeten zien. Nou is mijn vraag jou, hoeveel verschil in formaat denk je dat je gaat zien als je het ISS op 705km afstand ziet, ipv 700km?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151728236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:
Ok Tingo, een concreet voorbeeld dan. Ze stellen dat de uitleg van het snelheidsverschil niet kan kloppen omdat je dan een flink verschil in formaat zou moeten zien. Nou is mijn vraag jou, hoeveel verschil in formaat denk je dat je gaat zien als je het ISS op 705km afstand ziet, ipv 700km?
Ik weet 't niet.
Waarom vraag je dat aan mij?
Tis al goed uitgelegd op cluesforum.
Ik zou vewachten dat jij, als wetenschappelijk medewerker of laboratory assistent, al de antwoorden hebben van bepaalde boeken en niet perse van je hoofd.
(Rubbish Dutch again,I know)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151728596
quote:
11s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is dan niet relevant omdat het iss daar helemaal niet kan zijn volgens hun berekeningen.
Je berekeningen geloven terwijl je waarnemingen iets anders zeggen is a sure way of never getting anywhere, om Tingo zijn favoriete taal maar eens te gebruiken. :+

Daar is dan die geloofscomponent weer: jouw visie ís juist en alles wat niet strookt met die visie/theorie is dus per definitie onjuist.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 15 april 2015 @ 23:43:42 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151729398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je berekeningen geloven terwijl je waarnemingen iets anders zeggen is a sure way of never getting anywhere, om Tingo zijn favoriete taal maar eens te gebruiken. :+

Daar is dan die geloofscomponent weer: jouw visie ís juist en alles wat niet strookt met die visie/theorie is dus per definitie onjuist.
Helemaal mee eens hoor :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 april 2015 @ 00:29:15 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151730436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet 't niet.
Waarom vraag je dat aan mij?
Tis al goed uitgelegd op cluesforum.
Ik zou vewachten dat jij, als wetenschappelijk medewerker of laboratory assistent, al de antwoorden hebben van bepaalde boeken en niet perse van je hoofd.
(Rubbish Dutch again,I know)
Het is een bezwaar waar die simon mee kwam, terwijl hij zeer simpel te weerleggen is. Daar heb je zelfs geen wiskunde voor nodig, moet met common sense ook nog wel lukken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 april 2015 @ 11:55:08 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151737925
Volgens NASA kan ik vanavond 5 minuten ISS zien: 9:21 PM, Visible : 5 min, Max height: 55 degrees, appears: W, Disappears ESE.

Wat is dat met die degrees en appears? Ik heb een verrekijker dus het zou te zien moeten zijn vanavond dus?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 16 april 2015 @ 12:03:38 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151738212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens NASA kan ik vanavond 5 minuten ISS zien: 9:21 PM, Visible : 5 min, Max height: 55 degrees, appears: W, Disappears ESE.

Wat is dat met die degrees en appears? Ik heb een verrekijker dus het zou te zien moeten zijn vanavond dus?
Hij verschijnt in het westen boven de horizon, komt uiteindelijk 55 graden boven de horizon uit, en verdwijnt daarna in het oost-zuid-oosten weer achter de horizon :) En dat alles duurt 5 minuten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 april 2015 @ 12:07:09 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151738335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens NASA kan ik vanavond 5 minuten ISS zien: 9:21 PM, Visible : 5 min, Max height: 55 degrees, appears: W, Disappears ESE.

Wat is dat met die degrees en appears? Ik heb een verrekijker dus het zou te zien moeten zijn vanavond dus?
Heb je een smartphone? Dan kan je een kekke tracker downloaden en installeren en geeft ie precies aan waar de ISS of de ballon die ISS speelt uithangt :).

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is ook wel een leuke app: Satellite AR
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 april 2015 @ 12:10:58 #123
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151738483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij verschijnt in het westen boven de horizon, komt uiteindelijk 55 graden boven de horizon uit, en verdwijnt daarna in het oost-zuid-oosten weer achter de horizon :) En dat alles duurt 5 minuten.
Okee bedankt, dat het 5 minuten zou duren was me duidelijk :)

quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je een smartphone? Dan kan je een kekke tracker downloaden en installeren en geeft ie precies aan waar de ISS of de ballon die ISS speelt uithangt :).

[..]

Yup heb een smartphone. Dus vanuit mijn tuin vanavond moet ik het kunnen zien?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 16 april 2015 @ 12:16:22 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151738660
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Okee bedankt, dat het 5 minuten zou duren was me duidelijk :)

[..]

Yup heb een smartphone. Dus vanuit mijn tuin vanavond moet ik het kunnen zien?
Ja, ik heb het een paar dagen geleden ook gedaan en precies in het midden van wat mijn smartphone zei dat de ISS moest zijn zag ik iets. Ik deed het met het blote oog dus het had in theorie net zo goed een weerballon kunnen zijn hoor maar ik zag het wel :P. Toch maar eens de telescoop van mijn zwager regelen voor een beter beeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 april 2015 @ 12:27:11 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151739029
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, ik heb het een paar dagen geleden ook gedaan en precies in het midden van wat mijn smartphone zei dat de ISS moest zijn zag ik iets. Ik deed het met het blote oog dus het had in theorie net zo goed een weerballon kunnen zijn hoor maar ik zag het wel :P. Toch maar eens de telescoop van mijn zwager regelen voor een beter beeld.
Ik zal die kekke tracker straks es op mijn foon zetten en kijken wat ik vanavond zie. Wie weet waar we naar (hebben) zitten kijken :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 16 april 2015 @ 12:34:45 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151739305
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zal die kekke tracker straks es op mijn foon zetten en kijken wat ik vanavond zie. Wie weet waar we naar (hebben) zitten kijken :)
pak er een eventuele verrekijker bij en dan word het je wel duidelijk, je kan gewoon zien dat het een man-made object gaat.

tenzij

Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 16 april 2015 @ 12:38:21 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151739420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zal die kekke tracker straks es op mijn foon zetten en kijken wat ik vanavond zie. Wie weet waar we naar (hebben) zitten kijken :)
Heel goed ^O^
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151741186
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zal die kekke tracker straks es op mijn foon zetten en kijken wat ik vanavond zie. Wie weet waar we naar (hebben) zitten kijken :)
Grote,hoog altitude militaire spyplane misschien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151741231
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grote,hoog altitude militaire spyplane misschien.
Nee joh dommie. Een alien hologram.
Conscience do cost.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:54:35 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151741447
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grote,hoog altitude militaire spyplane misschien.

Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 16 april 2015 @ 15:38:19 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151744362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grote,hoog altitude militaire spyplane misschien.
Dat kan niet, want iedereen met een paar simpele set instrumenten en iemand om mee samen te werken kan de afstand tot het ISS bepalen. Dat heet een driehoeksmeting.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151744452
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grote,hoog altitude militaire spyplane misschien.
Goede spyplane als die door de eerste de beste app wordt opgemerkt :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 16 april 2015 @ 16:01:42 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151744962
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:41 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Goede spyplane als die door de eerste de beste app wordt opgemerkt :D
En niet echt bepaald aerodynamic :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 april 2015 @ 16:50:13 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151746322
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grote,hoog altitude militaire spyplane misschien.
Misschien, wel tof dat Rusland, Iran, China en de rest van de wereld gewoon meespeelt door de ISS fakeplane stelselmatig door hun luchtruim te laten gaan. Had ik niet verwacht.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 april 2015 @ 17:27:18 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151747267
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Misschien, wel tof dat Rusland, Iran, China en de rest van de wereld gewoon meespeelt door de ISS fakeplane stelselmatig door hun luchtruim te laten gaan. Had ik niet verwacht.
Klinkt als een leuk idee, maar is vrij makkelijk te ontkrachten. Vliegtuigen vliegen niet op 100+km hoogte ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 april 2015 @ 17:30:18 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151747337
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Klinkt als een leuk idee, maar is vrij makkelijk te ontkrachten. Vliegtuigen vliegen niet op 100+km hoogte ;)
Bijzaak. Misschien is het een luchtballon met straalaandrijving die bizar precies bestuurd kan worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 april 2015 @ 17:32:41 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151747397
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Bijzaak. Misschien is het een luchtballon met straalaandrijving die bizar precies bestuurd kan worden.
Een luchtballon al helemaal niet :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 april 2015 @ 17:38:12 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151747530
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een luchtballon al helemaal niet :D
En dat ballonnetje van die redbull parachutist dan?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 april 2015 @ 17:39:37 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151747564
Oh. Dat was maar 39 kilometer :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 april 2015 @ 18:22:15 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151748613
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:39 schreef jogy het volgende:
Oh. Dat was maar 39 kilometer :{.
Precies :) Wat hoger is nog wel mogelijk, maar elk vliegtuig of ballon is afhankelijk van een atmosfeer om in te werken. Zonder atmosfeer geen lift of drijfvermogen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 19 april 2015 @ 19:27:43 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151834726
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 20 april 2015 @ 21:03:33 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151872363
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151902753
Afgelopen weekend weer paar keer mooi ISS kunnen zien overkomen.
Moet alleen wel een ding even rechtzetten; met een 'normale' verrekijker valt het toch tegen hoeveel detail je ziet; eigenlijk niet echt wat. Was dus iets te optimistisch wat dat betreft. (maar met je telescoop uiteraard wel gewoon :))
  dinsdag 21 april 2015 @ 20:23:05 #144
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151903101
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:12 schreef nikao het volgende:
Afgelopen weekend weer paar keer mooi ISS kunnen zien overkomen.
Moet alleen wel een ding even rechtzetten; met een 'normale' verrekijker valt het toch tegen hoeveel detail je ziet; eigenlijk niet echt wat. Was dus iets te optimistisch wat dat betreft. (maar met je telescoop uiteraard wel gewoon :))
De lokale sterrenwacht is meestal op fietsafstand, kun je hem in alle glorie bewonderen.
pi_151903539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Interessant dat je quote 'n persoonlijk opmerking ipv,iets nuttigs of kritische van de hele conversation.
You can't even write your own insults.
Heb je uberhaupt geprobeerd om te begrijpen waar de vragen en antwoorden van de fotograaf over gingen? Het is overduidelijk dat die mensen daar het niet WILLEN begrijpen. Iemand post wat fancy vergelijkingen en formules zodat het lijkt alsof er moeite gedaan wordt... en NIEMAND die daar de fouten in opmerkt? Ik geef die fotograaf helemaal gelijk dat het een sectarische bende daar is..... bah :r
pi_151903591
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

De lokale sterrenwacht is meestal op fietsafstand, kun je hem in alle glorie bewonderen.
Ik ben zelf voorzien van spullen :)
https://www.flickr.com/photos/nikao/16601735493/
pi_151905201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:34 schreef nikao het volgende:

[..]

Ik ben zelf voorzien van spullen :)
[ afbeelding ]

Een aantal van die foto's _O_ Prachtig!
  dinsdag 21 april 2015 @ 21:30:37 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151906405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:34 schreef nikao het volgende:

[..]

Ik ben zelf voorzien van spullen :)
[ afbeelding ]

Held, wat een prachtige foto's.

Doe ook eens een foto van het ISS, gewoon omdat het kan? :@. O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_151906943
thx ;) ISS is nog wel een uitdaging met de telescope met mijn mount, maar kan eens een poging wagen ;)
pi_151940170
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:41 schreef nikao het volgende:
thx ;) ISS is nog wel een uitdaging met de telescope met mijn mount, maar kan eens een poging wagen ;)
Mooie fotos idd! Dankje.

Ik ga zeker 'n keer proberen om de ISS (of 'n hele kleine witte stip in de lucht dan) te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2015 @ 21:49:38 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151940300
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:41 schreef nikao het volgende:
thx ;) ISS is nog wel een uitdaging met de telescope met mijn mount, maar kan eens een poging wagen ;)
Dat zou de bijdrage van het jaar zijn hier O+. Niet dat het ook maar iemand overtuigd die niet overtuigd wil worden maar dat is bijzaak 8-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 22 april 2015 @ 21:56:34 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151940545
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 22 april 2015 @ 22:05:04 #153
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151940894
Laatst zag ik ook iets overvliegen en dat zou het ISS moeten zijn geweest.
Dus dat gedeelte geloof ik nu wel. Ik heb ook geen bewijs dat ISS een hoax is.
Ik weet het niet, maar dit soort filmpjes blijf ik vreemd vinden.
Dat haar joh, stijf omhoog en valt geen moment naar beneden terwijl de andere objecten wel op en neer bewegen.
Ook idd die experimenten die ze telkens laten zien. Kijk hoe we drinken en eten :?
En dat er water door de cabines vliegt terwijl alle apparatuur aan de wanden hangt is dus kennelijk ook geen probleem.

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151940940
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151941093
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:05 schreef Izzy73 het volgende:
Laatst zag ik ook iets overvliegen en dat zou het ISS moeten zijn geweest.
Dus dat gedeelte geloof ik nu wel. Ik heb ook geen bewijs dat ISS een hoax is.
Ik weet het niet, maar dit soort filmpjes blijf ik vreemd vinden.
Dat haar joh, stijf omhoog en valt geen moment naar beneden terwijl de andere objecten wel op en neer bewegen.
Ook idd die experimenten die ze telkens laten zien. Kijk hoe we drinken en eten :?
En dat er water door de cabines vliegt terwijl alle apparatuur aan de wanden hangt is dus kennelijk ook geen probleem.

Iets overvliegen?
Twas zeker 'n space station.
Ah.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2015 @ 22:11:16 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151941138
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk 't niet.
Misschien als ze gaan naar 'n space station kijken.
Je kan het allicht vragen ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151941279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je kan het allicht vragen ;)
Goed idee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2015 @ 22:18:14 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151941431
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zou de bijdrage van het jaar zijn hier O+. Niet dat het ook maar iemand overtuigd die niet overtuigd wil worden maar dat is bijzaak 8-).
Het is weer even wachten tot de volgende keer dat het ISS weer in Nederland te zien is. Volgens de app op 17 mei weer. Zal eens kijken of ik zelf ook tijd heb wat daar voor klaar te hebben :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 april 2015 @ 22:21:51 #159
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151941626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Iets overvliegen?
Twas zeker 'n space station.
Ah.
Ja een tijdje terug zei Nikao tegen je dat er over 10 minuten wat te zien zou zijn.
Toevallig las ik het en ben naar buiten gegaan. En ik zag eerst 2 vliegtuigen langzaam voorbij vliegen en wat later een kleiner object dat veel hoger vloog, en sneller voorbij was dan de vliegtuigen.
Dus volgens mij was dat dan het zogenaamde ISS waar iedereen het over heeft.
En je weet dat wanneer mensen iets kunnen zien dan moet het waar zijn. ;)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151941673
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je kan het allicht vragen ;)
Zijn er niet 'space stationspotting' avondjes als PR eventementen?
Zou leuk zijn voor de niet-eigenaren van telescopen,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2015 @ 22:28:11 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151941917
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja een tijdje terug zei Nikao tegen je dat er over 10 minuten wat te zien zou zijn.
Toevallig las ik het en ben naar buiten gegaan. En ik zag eerst 2 vliegtuigen langzaam voorbij vliegen en wat later een kleiner object dat veel hoger vloog, en sneller voorbij was dan de vliegtuigen.
Dus volgens mij was dat dan het zogenaamde ISS waar iedereen het over heeft.
En je weet dat wanneer mensen iets kunnen zien dan moet het waar zijn. ;)
Dat klinkt alsof het wel eens het iss zou kunnen zijn ja :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151941938
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja een tijdje terug zei Nikao tegen je dat er over 10 minuten wat te zien zou zijn.
Toevallig las ik het en ben naar buiten gegaan. En ik zag eerst 2 vliegtuigen langzaam voorbij vliegen en wat later een kleiner object dat veel hoger vloog, en sneller voorbij was dan de vliegtuigen.
Dus volgens mij was dat dan het zogenaamde ISS waar iedereen het over heeft.
En je weet dat wanneer mensen iets kunnen zien dan moet het waar zijn. ;)
I remain unconvinced. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2015 @ 22:30:06 #163
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151941995
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja een tijdje terug zei Nikao tegen je dat er over 10 minuten wat te zien zou zijn.
Toevallig las ik het en ben naar buiten gegaan. En ik zag eerst 2 vliegtuigen langzaam voorbij vliegen en wat later een kleiner object dat veel hoger vloog, en sneller voorbij was dan de vliegtuigen.
Dus volgens mij was dat dan het zogenaamde ISS waar iedereen het over heeft.
En je weet dat wanneer mensen iets kunnen zien dan moet het waar zijn. ;)
Ook met die app? Wist niet dat die ISS zo vaak over kwam vliegen trouwens maar ik ben een paar keer naar buiten gegaan de tuin in, maar niets gezien. Kan ook zijn dat ik het appje niet helemaal snap :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 22 april 2015 @ 22:32:17 #164
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151942116
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof het wel eens het iss zou kunnen zijn ja :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

I remain unconvinced. :)
Ik zag 2 korte witte streepjes met een wat langer wit streepje in het midden.
Was wel geinig om eindelijk een keer zelf te zien, maar ja of er ook daadwerkelijk mensen aan boord waren dat kon ik helaas niet zien met het blote oog :P
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 22 april 2015 @ 22:34:14 #165
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151942185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook met die app? Wist niet dat die ISS zo vaak over kwam vliegen trouwens maar ik ben een paar keer naar buiten gegaan de tuin in, maar niets gezien. Kan ook zijn dat ik het appje niet helemaal snap :{
Nee ik heb geen app, zoals ik al zei, Nikao postte dat er over 10 minuten wat te zien zou zijn dus ben ik gaan kijken.
Ik zag net deze online ISS tracker http://www.isstracker.com/
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 22 april 2015 @ 22:37:15 #166
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151942314
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:34 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee ik heb geen app, zoals ik al zei, Nikao postte dat er over 10 minuten wat te zien zou zijn dus ben ik gaan kijken.
Ik zag net deze online ISS tracker http://www.isstracker.com/
Ik zag net op de app dat ie over 16 uur weer over komt vliegen. Maar NASA he, die kunnen je vanalles laten zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 22 april 2015 @ 22:47:10 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151942708
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook met die app? Wist niet dat die ISS zo vaak over kwam vliegen trouwens maar ik ben een paar keer naar buiten gegaan de tuin in, maar niets gezien. Kan ook zijn dat ik het appje niet helemaal snap :{
Je moet ook de goede kant op kijken. De app die ik heb geeft ook richting en hoogte boven de horizon aan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 april 2015 @ 22:47:30 #168
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151942723
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zag net op de app dat ie over 16 uur weer over komt vliegen. Maar NASA he, die kunnen je vanalles laten zien.
Dat zou dan rond 14:40 moeten zijn morgen, ik zal eens kijken als ik er aan denk.
Ik vraag me af of je het ook overdag kan zien. Of alleen wanneer het donker is. :{
Ik ben het met je eens, ze kunnen ons van alles laten zien.
Maar met 3 witte streepjes neem ik geen genoegen. ;)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151942796
Oh FFS !
Niemand heeft 'n space station gezien dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2015 @ 22:51:07 #170
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151942867
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je moet ook de goede kant op kijken. De app die ik heb geeft ook richting en hoogte boven de horizon aan.
Ja dan zie ik op die app oa. tig witte puntjes met een pijl die wijst, geen idee waar ik me op moet focussen eerlijk gezegd. Zal me eens wat meer verdiepen in de handleiding. En dan nog al zie ik wat Izzy zag een paar witte streepjes, dan ben ik nog niet overtuigd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151943037
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zag net op de app dat ie over 16 uur weer over komt vliegen. Maar NASA he, die kunnen je vanalles laten zien.
En als 't van 'n hele bijzondere wetenscheppelijk app komt...
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2015 @ 23:16:05 #172
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151943780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:49 schreef Tingo het volgende:
Oh FFS !
Niemand heeft 'n space station gezien dus.
I saw one on television :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 22 april 2015 @ 23:58:36 #173
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151945096
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 23 april 2015 @ 00:02:48 #174
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
  donderdag 23 april 2015 @ 00:19:40 #175
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151945555
Net op het balkon geschoten:


Kon ook heel mooi Jupiter inc alle 4 van de grote manen zien. Mijn telscoop mount is alleen behoorlijk crap, dus helaas niets beters dan dit weten te schieten.


Je kan net de banden herkennen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 23 april 2015 @ 00:52:19 #176
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151946066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:
Net op het balkon geschoten:

[ afbeelding ]

Kon ook heel mooi Jupiter inc alle 4 van de grote manen zien. Mijn telscoop mount is alleen behoorlijk crap, dus helaas niets beters dan dit weten te schieten.

[ afbeelding ]

Je kan net de banden herkennen.
dus?
Huig
  donderdag 23 april 2015 @ 01:26:54 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151946343
http://www.iflscience.com(...)ional-space-station0

zo'n 2000 koreanezen zijn bezig met deze loop te programmeren, let op het iss, zit ook in een bepaalde hoek In ongeveer 91,2 minuten draait het ISS om de Aarde, maar doordat hij in een bepaalde hoek om de aarde draait krijg je nooit het zelfde beeld.
Houd ook even rekeningeng met de weersomstandigheden deze zijn altijd up to date :P
Die koreanezen kunnen dat O-)

http://iss.astroviewer.net
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 april 2015 @ 01:32:48 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151946389
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:52 schreef Orwell het volgende:

[..]

dus?
Dus dan heb je een beetje een idee wat je met een goedkope telescoop kan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2015 @ 08:43:15 #179
230491 Zith
pls tip
pi_151947755
quote:
Je loopt maanden achter lambiekje.!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 23 april 2015 @ 08:47:04 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151947806
De gelijkenis is wonderbaarlijk.
Oh nee, toch niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151947966
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:
Net op het balkon geschoten:

[ afbeelding ]

Kon ook heel mooi Jupiter inc alle 4 van de grote manen zien. Mijn telscoop mount is alleen behoorlijk crap, dus helaas niets beters dan dit weten te schieten.

[ afbeelding ]

Je kan net de banden herkennen.
Vind dit zo gaaf he _O_

Ik wil ook een telescoop. Van jouw duur geweest?
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 09:07:51 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_151948176
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:
Net op het balkon geschoten:

[ afbeelding ]

Kon ook heel mooi Jupiter inc alle 4 van de grote manen zien. Mijn telscoop mount is alleen behoorlijk crap, dus helaas niets beters dan dit weten te schieten.

[ afbeelding ]

Je kan net de banden herkennen.
Prachtig!
  donderdag 23 april 2015 @ 09:31:47 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151948700
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:
Net op het balkon geschoten:

[ afbeelding ]

Kon ook heel mooi Jupiter inc alle 4 van de grote manen zien. Mijn telscoop mount is alleen behoorlijk crap, dus helaas niets beters dan dit weten te schieten.

[ afbeelding ]

Je kan net de banden herkennen.
^O^ nice ^^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 april 2015 @ 10:11:53 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151949830
Thx :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151955809
quote:
Looks to me like the same people who were supposed to have died.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 23 april 2015 @ 14:07:19 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151956547
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Looks to me like the same people who were supposed to have died.
Je weet dat mensen nog best wel eens op elkaar kunnen lijken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151956636
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

I remain unconvinced. :)
Je gelooft echt niet dat het ISS bestaat? Ondanks de honderden uren beeldmateriaal van buiten en ín het station plus het feit dat je zelf het ISS kunt zien overvliegen?
pi_151956687
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Looks to me like the same people who were supposed to have died.
http://mashable.com/2015/04/16/twin-strangers-doppelganger/
  donderdag 23 april 2015 @ 14:47:32 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151957490
quote:
15s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je gelooft echt niet dat het ISS bestaat? Ondanks de honderden uren beeldmateriaal van buiten en ín het station plus het feit dat je zelf het ISS kunt zien overvliegen?
CGI kost immers niks ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151957937
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

CGI kost immers niks ;)
Het is niet simpelweg even animeren wat je wil hebben en dan roepen dat het echt is. Er hebben vele duizenden mensen meegewerkt aan het ISS, er is miljarden in geïnvesteerd door talloze overheden en bedrijven. We hebben fysiek de onderdelen van het station de ruimte in geschoten. Hoe kun je dat soort zaken ontkennen? Het is net als roepen dat België niet bestaat en allemaal CGI is. :')
pi_151958305
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is net als roepen dat België niet bestaat en allemaal CGI is. :')
Ik voorzie een topic in BNW over deze kwestie.
pi_151958463
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik voorzie een topic in BNW over deze kwestie.
De geheime boodschap in het lied Belgie van het Goede doel.

Maar dan is het twijfelen over Belgie en Amerika bestaat niet echt (dus de Nasa ook niet)
pi_151958508
Bielefeld bestaat echt niet.
  donderdag 23 april 2015 @ 15:37:34 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151958911
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is niet simpelweg even animeren wat je wil hebben en dan roepen dat het echt is. Er hebben vele duizenden mensen meegewerkt aan het ISS, er is miljarden in geïnvesteerd door talloze overheden en bedrijven. We hebben fysiek de onderdelen van het station de ruimte in geschoten. Hoe kun je dat soort zaken ontkennen? Het is net als roepen dat België niet bestaat en allemaal CGI is. :')
Dank u voor deze aanvulling, mijn opmerking was sarcastisch bedoeld ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 april 2015 @ 17:44:49 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151961810
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lastig om de nutjobs tussen de sarcastici te spotten in dit topic.
;) np!

* theguyver zet zonnebril weer op 8-) en gaat weer verder met de schuur aanpassen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 april 2015 @ 19:57:46 #196
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151965633
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Je loopt maanden achter lambiekje.!
:) vast
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 23 april 2015 @ 20:00:23 #197
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151965702
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je weet dat mensen nog best wel eens op elkaar kunnen lijken?
Vicsims en staged events mag nu toch wel duidelijk zijn.

Overigens zijn de namen ook nagenoeg hetzelfde. Ze hebben niet eens de moeite genomen om een andere naam aan te nemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_151966460
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je weet dat mensen nog best wel eens op elkaar kunnen lijken?
Ook wanneer ze dertig jaar ouder zijn.Ja,

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 26-04-2015 12:29:26 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 23 april 2015 @ 20:52:23 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151967735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ook wanneer ze dertig jaar ouder zijn.Ja,

(I don't need a fckin wetenschepper to let me know that either,but thanks anyway)
Je gelooft je eigen ogen ook niet dus misschien kan je , jou oren gebruiken om naar een wetenschapper te luisteren!
;) Het is maar een idee!

Maar nog even een ander punt, een simpele vraag die je toch niet lkan beantwoorden staat nog steeds open!
Hoe film je iemand die door het hele ISS zweeft een uur lang en nou heb ik het niet over intervals maar gewoon een uur lang in beeld?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151968165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ook wanneer ze dertig jaar ouder zijn.Ja,

(I don't need a fckin wetenschepper to let me know that either,but thanks anyway)
Geloof jij eigenlijk wel in het bestaan van bijvoorbeeld de Hubble-telescoop en alle sterrenstelsels en dergelijke die er mee ontdekt zijn? Of is dat ook CGI?
pi_151969390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je gelooft je eigen ogen ook niet dus misschien kan je , jou oren gebruiken om naar een wetenschapper te luisteren!
;) Het is maar een idee!

Maar nog even een ander punt, een simpele vraag die je toch niet lkan beantwoorden staat nog steeds open!
Hoe film je iemand die door het hele ISS zweeft een uur lang en nou heb ik het niet over intervals maar gewoon een uur lang in beeld?
flame

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 26-04-2015 12:35:06 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151969661
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Geloof jij eigenlijk wel in het bestaan van bijvoorbeeld de Hubble-telescoop en alle sterrenstelsels en dergelijke die er mee ontdekt zijn? Of is dat ook CGI?
Ik weet 't niet.Ik heb heb me niet veel over gelezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 23 april 2015 @ 21:33:39 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151969696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:26 schreef Tingo het volgende:

[..]
edit
Dus nogmaals "hoe hebben ze dit gedaan?"
zie filmpje, is trouwens erg boeiend aangezien A Kuipers duidelijk uitlegd waarvoor het dient en je krijgt een mooie rondleiding.


[ Bericht 22% gewijzigd door jogy op 26-04-2015 12:35:45 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 26 april 2015 @ 12:24:56 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152035823
Opschoonslotje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 26 april 2015 @ 12:38:56 #205
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152036160
En weer open, beetje botte bijl. Excuus daarvoor maar laten we het over eventuele Space fakery houden en niet over elkaar. En ook niet helemaal offtopic naar andere BNW onderwerpen waar al aparte topics voor lopen. Bedankt!

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152037016
:N :{
  zondag 26 april 2015 @ 13:14:25 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152037176
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 13:07 schreef Scrummie het volgende:
:N :{
Beetje opschonen was mijn verzoekje .. niet alles weg halen..

Maar goed weer verder on-topic voor alle ISS ontkenners!

Dus "hoe hebben ze dit gedaan?"
Zie filmpje, is trouwens erg boeiend aangezien A Kuipers duidelijk uitlegd waarvoor het dient en je krijgt een mooie rondleiding.

En waarom werken er zoveel landen mee aan dit project?

De volgende landen hebben een bijdrage geleverd aan het ISS.

United States - NASA
Russia - Roscosmos
Canada - CSA
Japan - JAXA:
Belgium
Denmark - DNSC
France - CNES
Germany - DLR
Italy - ASI
Netherlands
Norway - NSC
Spain - INTA
Sweden - SNSB
Switzerland
United Kingdom

http://www.nasa.gov/mission_pages/station/cooperation/index.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 26 april 2015 @ 14:00:10 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152038539
Wat ik gewoon erg jammer vind is dat er van veel users simpele vragen open blijven staan!
ook in andere topics Bijvoorbeeld de vraag van Ems. (meen ik) of Lambiekje niet een keer langs wil komen bij hem voor het onderzoek wat hij doet.

Of in dit topic vragen van Hekje copycat en vele anderen waar gewoon niet op gereageerd word omdat het hun denkwijze nogal aantast!

El_matador die al jaren loopt te roepen dat hij de maanlanding wetenschappelijk kan onderbouwen maar in feite niet meer reageerd of met gecopieerde berekeningen van het Cluess forum komt aankakken die gewoonweg niet correct zijn.

Users die bleren dat wetenschappers leugenaars en idioten zijn moeten toch maar eens even goed kijken met wat voor techniek ze zelf werken, veel daar van hebben ze juist te danken aan dezelfde wetenschappers die er voor gezorgd hebben dat we de ruimte in kunnen..

Ontkennen van de ruimtevaart kan je dan gewoon simpel vergelijken met het ontkennen van je wifi verbinding of de functies van je mobiel!

Er dwarrelt een waas voor hun ogen dat ik me af vraag hebben ze uberhaupt een bewustzijn van hun eigen realiteit.

Ga alsjeblieft dan op een hutje op de hei wonen als je het toch allemaal ontkent want blijkbaar leef je zelf nog in het stenen tijdperk!

[ Bericht 34% gewijzigd door jogy op 26-04-2015 14:09:04 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 26 april 2015 @ 14:15:40 #209
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152038918
Feedback even verhuist naar feedback.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152041244
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef theguyver het volgende: Bijvoorbeeld de vraag van Ems. (meen ik) of Lambiekje niet een keer langs wil komen bij hem voor het onderzoek wat hij doet.
[edit] Dat was iemand anders.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 26-04-2015 15:59:07 ]
Conscience do cost.
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 15:22:23 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_152041311
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef ems. het volgende:

Dat was iemand anders.
Volgens mij was dat Worteltjestaart. Of Chewie. Eén van die twee.

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 26-04-2015 15:59:19 ]
  zondag 26 april 2015 @ 15:23:45 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152041350
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:20 schreef ems. het volgende:
Dat was iemand anders.
:@ Sorry excuus

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 26-04-2015 15:59:30 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 26 april 2015 @ 15:25:10 #213
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152041395
lekker ontopic ook weer....
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 26 april 2015 @ 15:26:20 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152041433
Gewoon negeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152054264
of in de maling nemen
pi_152067767
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vicsims en staged events mag nu toch wel duidelijk zijn.

Overigens zijn de namen ook nagenoeg hetzelfde. Ze hebben niet eens de moeite genomen om een andere naam aan te nemen.
lol whut??
Dus volgens jou nemen ze de moeite om miljarden uit te geven om zeer uitgebreid allerlei beeldmateriaal, lanceringen en weet ik veel wat te faken met CGI? Ze nemen de moeite om talloze landen in het complot te betrekken, duizenden mensen die erbij betrokken zijn houden ze stil.
Maar een naam veranderen, daar nemen ze de moeite niet voor.
Ja... erg logisch weer biekje.

Damn.... :|
pi_152067806
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef theguyver het volgende:

Wat ik gewoon erg jammer vind is dat er van veel users simpele vragen open blijven staan!
ook in andere topics Bijvoorbeeld de vraag van Ems. (meen ik) of Lambiekje niet een keer langs wil komen bij hem voor het onderzoek wat hij doet.

Of in dit topic vragen van Hekje copycat en vele anderen waar gewoon niet op gereageerd word omdat het hun denkwijze nogal aantast!

El_matador die al jaren loopt te roepen dat hij de maanlanding wetenschappelijk kan onderbouwen maar in feite niet meer reageerd of met gecopieerde berekeningen van het Cluess forum komt aankakken die gewoonweg niet correct zijn.

Users die bleren dat wetenschappers leugenaars en idioten zijn moeten toch maar eens even goed kijken met wat voor techniek ze zelf werken, veel daar van hebben ze juist te danken aan dezelfde wetenschappers die er voor gezorgd hebben dat we de ruimte in kunnen..

Ontkennen van de ruimtevaart kan je dan gewoon simpel vergelijken met het ontkennen van je wifi verbinding of de functies van je mobiel!

Er dwarrelt een waas voor hun ogen dat ik me af vraag hebben ze uberhaupt een bewustzijn van hun eigen realiteit.

Ga alsjeblieft dan op een hutje op de hei wonen als je het toch allemaal ontkent want blijkbaar leef je zelf nog in het stenen tijdperk!
Dit.

Het is overduidelijk een kwestie van geloof, van religie. Alles wat niet strookt met je geloof wordt genegeerd of omgebogen. Kritische vragen mag je niet stellen en logisch nadenken is al helemaal de vijand.
Alles om maar je veilige zekere (absurde) wereldbeeld in stand te houden.
pi_152085535
Het gaat hier voornamelijk over het ISS wat wel of niet bestaat

Ben een artikel over het niet teruggaan naar de maan tegengekomenhttp://www.viewzone.com/anomaluna.html
pi_152091035
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 12:48 schreef nikao het volgende:

[..]

Dit.

Het is overduidelijk een kwestie van geloof, van religie. Alles wat niet strookt met je geloof wordt genegeerd of omgebogen. Kritische vragen mag je niet stellen en logisch nadenken is al helemaal de vijand.
Alles om maar je veilige zekere (absurde) wereldbeeld in stand te houden.
Niemand kan NASA cum suis en hun "activiteiten daarboven" controleren en degenen die juist kritiek hebben op die tovenaars zijn de gelovigen?

Welnee, dat zijn degenen die klaarkomen op elke NASApublicatie. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:22:58 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152091215
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niemand kan NASA cum suis en hun "activiteiten daarboven" controleren en degenen die juist kritiek hebben op die tovenaars zijn de gelovigen?

Welnee, dat zijn degenen die klaarkomen op elke NASApublicatie. :')
Nou vergeet je voor het gemak even ESA, SpaceX, CNSA, etc etc... Laat staan de waslijst aan landen die een eigen satelliet in orbit hebben, of de amateur satellieten in orbit :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_152091832
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niemand kan NASA cum suis en hun "activiteiten daarboven" controleren en degenen die juist kritiek hebben op die tovenaars zijn de gelovigen?

Welnee, dat zijn degenen die klaarkomen op elke NASApublicatie. :')
Niemand? uhm.... nogmaals; what about de duizenden en duizenden mensen die hier bij betrokken zijn?
Nog los van het feit dat je ZELF dus kunt checken bij een sterrenwacht of eigen telescoop. Maar goed, we hebben al geconcludeerd hier dat de mensen die het niet geloven er niet in geinteresseerd zijn om dat te checken.
...
...
pi_152091869
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niemand kan NASA cum suis en hun "activiteiten daarboven" controleren en degenen die juist kritiek hebben op die tovenaars zijn de gelovigen?

Welnee, dat zijn degenen die klaarkomen op elke NASApublicatie. :')
Tot op zekere hoogte (no pun intended) kan juist *iedereen* controleren wat NASA beweert. En wat ATuin-hek en nikao zeggen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:54:47 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152091872
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niemand kan NASA cum suis en hun "activiteiten daarboven" controleren en degenen die juist kritiek hebben op die tovenaars zijn de gelovigen?

Welnee, dat zijn degenen die klaarkomen op elke NASApublicatie. :')
Hoe verklaar jij dan dat ik tv signalen van geostationaire satellieten kan ontvangen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_152091901
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan dat ik tv signalen van geostationaire satellieten kan ontvangen?
Hoe weet jij dat dat van die satellieten komt? Omdat het foldertje dat zegt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152091948
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte (no pun intended) kan juist *iedereen* controleren wat NASA beweert.
Dat wordt dus massaal wat betreft Apollo, ISS en Mars Fakery gedaan. Dat jij dat niet aanneemt en die "ex-"nazi's van NASA blijft geloven is natuurlijk niet mijn probleem.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152091950
|:(
pi_152091955
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat dat van die satellieten komt? Omdat het foldertje dat zegt?
Omdat je zelf kunt zien dat ze overvliegen, omdat jij anders met een alternatieve verklaring moet komen hoe GPS werkt bijv., omdat je kunt zien als ze een oude satelliet terug laten keren in de dampkring bijv., etc. etc. etc.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:59:30 #228
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152091971
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat dat van die satellieten komt? Omdat het foldertje dat zegt?
Geef eens antwoord, hoe verklaar jij geostationaire sat signalen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_152091979
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat wordt dus massaal wat betreft Apollo, ISS en Mars Fakery gedaan. Dat jij dat niet aanneemt en die "ex-"nazi's van NASA blijft geloven is natuurlijk niet mijn probleem.
lol

voor de duizendste keer: je kunt ISS zien, je kunt countouren en details ZELF zien. Vervolgens kan je van alles en nog wat berekenen en controleren of het klopt hoe hoog hij zit. Kan je allemaal ZELF doen.
Maar je weigert.
pi_152092028
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:58 schreef nikao het volgende:

[..]

Omdat je zelf kunt zien dat ze overvliegen, omdat jij anders met een alternatieve verklaring moet komen hoe GPS werkt bijv., omdat je kunt zien als ze een oude satelliet terug laten keren in de dampkring bijv., etc. etc. etc.
Jij kan een geostationaire satelliet zien overvliegen? Knap hoor! :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:02:13 #231
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152092044
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij kan een geostationaire satelliet zien overvliegen? Knap hoor! :D
Geef eens antwoord, hoe verklaar jij geostationaire sat signalen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_152092051
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij kan een geostationaire satelliet zien overvliegen? Knap hoor! :D
Waar zeg ik dat?

Leuk dat je de vraag over een alternatieve verklaring voor GPS negeert, evenals de andere zaken die ik aanhaal die je gewoon simpel ZELF kunt zien.
pi_152092150
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij kan een geostationaire satelliet zien overvliegen? Knap hoor! :D
Je kunt ze inderdaad niet zien overvliegen nee ;). Maar hoe zou je GPS moeten verklaren dan?
pi_152092156
edit: onzin

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 28-04-2015 15:53:58 ]
pi_152092160
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:07 schreef Degodvader het volgende:

Maar hoe zou je GPS moeten verklaren dan?
Goeie en interessante vraag.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152092166
reactie op verwijderd bericht.

[ Bericht 94% gewijzigd door jogy op 28-04-2015 15:54:31 ]
pi_152092170
Je kan geen antwoord van Matador afdwingen ok, 4 keer dezelfde vraag stellen :')
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:09:24 #238
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152092184
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie en interessante vraag.
Je hebt er niet goed over nagedacht, is het niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_152092254
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie en interessante vraag.
Voor nu lijkt toch met meest voor de hand liggend dat die sattelieten er gewoon hangen (geen reden om iets anders aan te nemen, zeker gelet op het GPS-probleem). Zelfde geld eigenlijk voor het ISS, daar je deze met met blote oog kunt zien(al dan niet met verrekijker/telescoop).
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:13:38 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152092273
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie en interessante vraag.
Maar een antwoord op die vragen heb je niet. Is ook logisch want die is er niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 12:14:43 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_152092292
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie en interessante vraag.
Je lijkt Rutte wel _O-
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:25:44 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152092514
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niemand kan NASA cum suis en hun "activiteiten daarboven" controleren en degenen die juist kritiek hebben op die tovenaars zijn de gelovigen?

Welnee, dat zijn degenen die klaarkomen op elke NASApublicatie. :')
Nasa is niet de enigste die dingen de ruimte in knalt.

plus dit plaatje geeft de plaats van de satellieten en overige objecten weer in de atmosfeer.

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152092524
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie en interessante vraag.
Dus je hebt geen alternatieve verklaring, maar gooit wel de meest aannemelijke verklaring naast je neer?
pi_152092665
En dan word het lastig en gaat Mata weer naar andere topics, om hier terug te keren als het onderwerp wat anders is en dan hetzelfde trucje uit te halen _O_
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 12:38:16 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_152092777
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:33 schreef Scrummie het volgende:
En dan word het lastig en gaat Mata weer naar andere topics, om hier terug te keren als het onderwerp wat anders is en dan hetzelfde trucje uit te halen _O_
Het is hier op BNW een eeuwigdurend refrein.
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:41:51 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152092834
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat wordt dus massaal wat betreft Apollo, ISS en Mars Fakery gedaan. Dat jij dat niet aanneemt en die "ex-"nazi's van NASA blijft geloven is natuurlijk niet mijn probleem.
Wacht, net schreef je nog dat niemand kan controleren wat ze doen, en nu kan en doet iedereen dat opeens? :? Dat is niet consistent.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:51:06 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152093076
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:33 schreef Scrummie het volgende:
En dan word het lastig en gaat Mata weer naar andere topics, om hier terug te keren als het onderwerp wat anders is en dan hetzelfde trucje uit te halen _O_
Wat pietje zo mooi meeuwengedrag noemt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:31:30 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152094042
Iemand een andere suggestie voor vervaning van GPS of sattelieten?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152094459
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:52 schreef nikao het volgende:

[..]

Niemand? uhm.... nogmaals; what about de duizenden en duizenden mensen die hier bij betrokken zijn?
Nog los van het feit dat je ZELF dus kunt checken bij een sterrenwacht of eigen telescoop. Maar goed, we hebben al geconcludeerd hier dat de mensen die het niet geloven er niet in geinteresseerd zijn om dat te checken.
...
...
Sind wanneer en wie heeft dat geconconcludeerd?
Je mag concludeer wat je wil natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_152094499
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie en interessante vraag.
Zendmasten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_152094575
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zendmasten.
Vertel meer over je uitvoerige zendmast-kennis, oh edele speculator.
Conscience do cost.
pi_152094603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zendmasten.
Dat is wel een heel mager antwoord op een goede en interessante vraag, non?
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:01:10 #253
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152094708
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zendmasten.
Op volle zee?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_152094735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sind wanneer en wie heeft dat geconconcludeerd?
Je mag concludeer wat je wil natuurlijk.
Heb je al gekeken dan? Al zelf wat berekeningen gemaakt waaruit blijkt hoe hoog en hoe groot ISS is?
pi_152095669
Het blijft wonderlijk, dat toontje van Matador. Loopt hier een beetje denigrerend te doen tegen users die wel geloven dat de ruimtevaart echt is. In alle jaren dat hij hier rondhangt, heeft hij nog geen enkel goed argument dat zijn punt ondersteunt weten te produceren. Maar ondertussen wel de grootste smoel van het hele forum hebben.

Want ja, iedereen is gek, behalve Matador. Hij is namelijk geoloog.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:42:12 #256
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152095713
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het blijft wonderlijk, dat toontje van Matador. Loopt hier een beetje denigrerend te doen tegen users die wel geloven dat de ruimtevaart echt is. In alle jaren dat hij hier rondhangt, heeft hij nog geen enkel goed argument dat zijn punt ondersteunt weten te produceren. Maar ondertussen wel de grootste smoel van het hele forum hebben.

Want ja, iedereen is gek, behalve Matador. Hij is namelijk geoloog.
Volgens mij is dat geologen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:34:23 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152097013
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zendmasten.
Zendmasten ergens hoog in de hemelen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:16:02 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152098030
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zendmasten ergens hoog in de hemelen?
Dat kan er maar 1 zijn!

Kami's Lookout
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 16:34:55 #259
249559 crew  Lavenderr
pi_152098458
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het blijft wonderlijk, dat toontje van Matador. Loopt hier een beetje denigrerend te doen tegen users die wel geloven dat de ruimtevaart echt is. In alle jaren dat hij hier rondhangt, heeft hij nog geen enkel goed argument dat zijn punt ondersteunt weten te produceren. Maar ondertussen wel de grootste smoel van het hele forum hebben.

Want ja, iedereen is gek, behalve Matador. Hij is namelijk geoloog.
MataGod !
pi_152100180
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:56 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dat is wel een heel mager antwoord op een goede en interessante vraag, non?
En misschien iets te maken met de spul dat is in de lucht van 'chemtrails'.
Zie topic over Operation Smoke Puff (1957)
Toevallig rond zelfde tijd dat NASA heeft begonnen met die propaganda films,geproduceerd door nazi-sympathiser Walt Disney,starring,z'n vriend - ex-nazi Werner von Braun.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:54:38 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152100249
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

En misschien iets te maken met de spul dat is in de lucht van 'chemtrails'.
Zie topic over Operation Smoke Puff (1957)
Toevallig rond zelfde tijd dat NASA heeft begonnen met die propaganda films,geproduceerd door nazi-sympathiser Walt Disney,starring,z'n vriend - ex-nazi Werner von Braun.
Waarom verplaatsen de bronnen van de gps signalen zich dan langs de hemel?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 april 2015 @ 17:59:23 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152100347
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

En misschien iets te maken met de spul dat is in de lucht van 'chemtrails'.
Zie topic over Operation Smoke Puff (1957)
Toevallig rond zelfde tijd dat NASA heeft begonnen met die propaganda films,geproduceerd door nazi-sympathiser Walt Disney,starring,z'n vriend - ex-nazi Werner von Braun.
Je weet dat de USSR in eerste instantie ver voor lag in de space race op de VS, en dat kwam omdat zij ook veel Deskundigen en wetenschappers uit Duitsland hadden overgehaald, misschien wel meer dan de VS zelfs.
Het verschil werd m puur gemaakt doordat de VS er bereid voor was veel meer geld tegen het project aan te smijten.

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 28-04-2015 18:07:19 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152101141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

En misschien iets te maken met de spul dat is in de lucht van 'chemtrails'.
Zie topic over Operation Smoke Puff (1957)
Toevallig rond zelfde tijd dat NASA heeft begonnen met die propaganda films,geproduceerd door nazi-sympathiser Walt Disney,starring,z'n vriend - ex-nazi Werner von Braun.
Huh, ik volg je niet meer. Wat hebben chemtrails met zendmasten en gps van doen?
pi_152101405
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:33 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Huh, ik volg je niet meer. Wat hebben chemtrails met zendmasten en gps van doen?
Verbetering in radio/communicatie technologie.
Kijk naar de topic.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_152101669
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Verbetering in radio/communicatie technologie.
Kijk naar de topic.
Waarom moeten we dan de tijd corrigeren op basis van relativiteits theorie? Als ze niet bewegen en als ze aan dezelfde zwaartekracht onderhevig zijn?
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:56:07 #266
56724 Wombcat
rent wiel
pi_152101750
De relativiteitstheorie is toch ook een hoax :?

Edit: oudere gebruikers kunnen zich rudeonline nog wel herinneren, volgens wie de relativiteitstheorie niet klopte en dat probeerde aan te tonen met allerlei stellingen waar vooral uit bleek dat hij weinig tot niets van natuur- en wiskunde snapte. Als ik me goed herinner, verdedigde hij op een gegeven moment de stelling dat je in een rijdende trein niet tegen de rijrichting in kon pissen.

[ Bericht 62% gewijzigd door Wombcat op 28-04-2015 19:03:27 ]
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:09:47 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152104196
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Verbetering in radio/communicatie technologie.
Kijk naar de topic.
Dat kan wat we waarnemen niet verklaren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 29 april 2015 @ 17:10:41 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152129093
De Russische bevoorradingscapsule die dinsdag bij het internationale ruimtestation (ISS) arriveerde is opgegeven. Dat heeft de bemanning van het ISS woensdag gezegd.

De onbemande vrachtcapsule begon kort na de lancering in Kazachstan oncontroleerbaar te tollen en inmiddels heeft het commanocentrum de hoop opgegeven dat het de controle over de capsule herkrijgt.

Volgens de Amerikaanse astronaut Scott Kelly zal de capsule binnenkort uit zijn baan om de aarde raken en de atmosfeer weer binnendringen.

De capsule had drieduizend kilo aan voedsel, water, brandstof, kleding en materieel bij zich voor de zes bewonders van het ISS.


Geen idee of die capsulle opbrand in de atmosfeer, zo niet dan kan die straks zomaar op iemand huis belanden! :D

wel klote voor de bewoners, lijkt wel Big Brother paar weken op een houtje bijten :P
Als ze daar uberhaupt een houtje hebben!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 29 april 2015 @ 17:31:08 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152129642
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef theguyver het volgende:
De Russische bevoorradingscapsule die dinsdag bij het internationale ruimtestation (ISS) arriveerde is opgegeven. Dat heeft de bemanning van het ISS woensdag gezegd.

De onbemande vrachtcapsule begon kort na de lancering in Kazachstan oncontroleerbaar te tollen en inmiddels heeft het commanocentrum de hoop opgegeven dat het de controle over de capsule herkrijgt.

Volgens de Amerikaanse astronaut Scott Kelly zal de capsule binnenkort uit zijn baan om de aarde raken en de atmosfeer weer binnendringen.

De capsule had drieduizend kilo aan voedsel, water, brandstof, kleding en materieel bij zich voor de zes bewonders van het ISS.


Geen idee of die capsulle opbrand in de atmosfeer, zo niet dan kan die straks zomaar op iemand huis belanden! :D

wel klote voor de bewoners, lijkt wel Big Brother paar weken op een houtje bijten :P
Als ze daar uberhaupt een houtje hebben!
Doorgaans branden die wel op ja :) Doen ze ook nadat ze bij het ISS zijn geweest, om van afval af te komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 18:17:26 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_152130612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Doorgaans branden die wel op ja :) Doen ze ook nadat ze bij het ISS zijn geweest, om van afval af te komen.
Hopelijk sturen ze snel een nieuwe zodat de bewoners niet te lang zonder allerlei levensbehoeften zitten.
  woensdag 29 april 2015 @ 18:20:02 #271
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152130678
Geen toiletpapier bijvoorbeeld. Nasty.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152131370
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:20 schreef jogy het volgende:
Geen toiletpapier bijvoorbeeld. Nasty.
Zijn ze wel gewend daar, ze drinken hun eigen zeik ook weer! ;). (Oké, feitelijk niet juist want gefilterd en al, maar toch ;)).
  woensdag 29 april 2015 @ 18:53:09 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152131376
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:20 schreef jogy het volgende:
Geen toiletpapier bijvoorbeeld. Nasty.
Of nog erger, geen koffie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_152131397
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hopelijk sturen ze snel een nieuwe zodat de bewoners niet te lang zonder allerlei levensbehoeften zitten.
Laatst die rondleiding gezien van Andre Kuipers, geloof dat ze daar genoeg voorraden hebben om wat te overbruggen. :).
pi_152136328
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zijn ze wel gewend daar, ze drinken hun eigen zeik ook weer! ;). (Oké, feitelijk niet juist want gefilterd en al, maar toch ;)).
En dat allemaal om fake-roepers te fucken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 april 2015 @ 21:25:24 #276
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152136488
Zo een espresso machine kan helegaar niet in de ruimte want geen zwaartekracht
;)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:35:35 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152136896
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zijn ze wel gewend daar, ze drinken hun eigen zeik ook weer! ;). (Oké, feitelijk niet juist want gefilterd en al, maar toch ;)).
Moet je eens denken wat ze allemaal gaan recyclen als replicators ooit waarheid worden :{
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:39:28 #278
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152182386
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zendmasten.
Ja DGPS dus. Alleen die redden het niet in de bergen of midden op zee. Geldt natuurlijk ook voor satelliet telefoon en tv.
  maandag 4 mei 2015 @ 22:57:11 #279
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152281834
Dit filmpje vond ik ook wel apart, het legt uit hoe een "raket" of hoe je het ook noemt naar het ISS vliegt.
Het lijkt vrij logisch, ze gaan eerst in een lagere baan dan het ISS vliegen en dan geven ze een boost waardoor ze in dezelfde baan als het ISS terechtkomen en vliegen dan voor het ISS.

Wat me verbaasde is dat ze dan een U-turn maken in space? En wachten op het ISS die met een enorme snelheid op ze af vliegt om zo een koppeling te maken. Lijkt me nogal een riskante manoeuvre.
Ik dacht dat het logischer was om er achteraan te vliegen om aan te koppelen omdat dan de snelheid tussen beide relatief kleiner is toch?

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 4 mei 2015 @ 23:13:42 #280
56724 Wombcat
rent wiel
pi_152282601
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef Izzy73 het volgende:
Dit filmpje vond ik ook wel apart, het legt uit hoe een "raket" of hoe je het ook noemt naar het ISS vliegt.
Het lijkt vrij logisch, ze gaan eerst in een lagere baan dan het ISS vliegen en dan geven ze een boost waardoor ze in dezelfde baan als het ISS terechtkomen en vliegen dan voor het ISS.

Wat me verbaasde is dat ze dan een U-turn maken in space? En wachten op het ISS die met een enorme snelheid op ze af vliegt om zo een koppeling te maken. Lijkt me nogal een riskante manoeuvre.
Ik dacht dat het logischer was om er achteraan te vliegen om aan te koppelen omdat dan de snelheid tussen beide relatief kleiner is toch?

Dat komt omdat je als je versnelt in een baan om de aarde, je in een hogere of lagere baan terecht komt, achtervolgen is dus lastig. Je kunt niet in dezelfde baan gaan vliegen, maar dan een halve cirkel erachter en flink gas bijgeven, dan vlieg je naar een hogere baan en wordt het niks.
Je moet dus timen dat je in dezelfde baan komt als de ISS, maar er dan idd iets voor (iets achter zou ook kunnen, denk ik, maar waarschijnlijk zit het docking station aan de 'voorkant'), dan kun je iets bijsturen en docken.

Op de manier waarop ze het doen, is de relatieve snelheid overigens ook laag.
in a crowd you lose humanity
pi_152282699
Space shuttle destroyed in space.
By The Faking Hoaxer:
"A video I made to show how the Shuttle may look if it was destroyed in space. Filmed from the ISS or maybe another Shuttle. All made with real photo's of the Shuttle then I used Photoshop to make it look damaged and in pieces. Then I put it in space using After Effects."

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 5 mei 2015 @ 00:47:06 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152285887
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef Izzy73 het volgende:
Dit filmpje vond ik ook wel apart, het legt uit hoe een "raket" of hoe je het ook noemt naar het ISS vliegt.
Het lijkt vrij logisch, ze gaan eerst in een lagere baan dan het ISS vliegen en dan geven ze een boost waardoor ze in dezelfde baan als het ISS terechtkomen en vliegen dan voor het ISS.

Wat me verbaasde is dat ze dan een U-turn maken in space? En wachten op het ISS die met een enorme snelheid op ze af vliegt om zo een koppeling te maken. Lijkt me nogal een riskante manoeuvre.
Ik dacht dat het logischer was om er achteraan te vliegen om aan te koppelen omdat dan de snelheid tussen beide relatief kleiner is toch?

Denk dat deze een leuke kan zijn voor jou:
https://kerbalspaceprogram.com/en/

Kan je al die dingen zelf proberen :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 5 mei 2015 @ 01:15:56 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152286458
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Tingo het volgende:
Space shuttle destroyed in space.
By The Faking Hoaxer:
"A video I made to show how the Shuttle may look if it was destroyed in space. Filmed from the ISS or maybe another Shuttle. All made with real photo's of the Shuttle then I used Photoshop to make it look damaged and in pieces. Then I put it in space using After Effects."

Leuk gedaan door dat bedrijf, ik ken m al.

Btw weet je hoeveel tijd dit kost om zoiets te maken?

Gelijk even een andere vraag! om daar op aan te koppelen, hoe doe je dat tijdens een livefeed?
Voorbeeldje oud huisgenoot heeft dit gemaakt, en is zo'n beetje 60 a 80 uur bezig geweest..


zoals deze?
http://www.ustream.tv/channel/live-iss-stream
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:50:45 #284
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152327619
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Tingo het volgende:
Space shuttle destroyed in space.
By The Faking Hoaxer:
"A video I made to show how the Shuttle may look if it was destroyed in space. Filmed from the ISS or maybe another Shuttle. All made with real photo's of the Shuttle then I used Photoshop to make it look damaged and in pieces. Then I put it in space using After Effects."

Op zich mooi gedaan voor weinig geld. En als je kijkt naar de kaskrakers van de afgelopen jaren en zelfs 'de making of' docu's van series dan weten we wel dat CGI op het moment en de afgelopen paar jaar het gebied van het 'niet van echt te onderscheiden' is betreden, zeker.

Maar puntje van kritiek op het door jouw gelinkte filmpje is bijvoorbeeld al dat de brokstukken niet lijken te roteren, lijkt me al erg onwaarschijnlijk :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:52:53 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152327693
quote:
Op het moment is het niet zo moeilijk, denk ik :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152329121
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Op zich mooi gedaan voor weinig geld. En als je kijkt naar de kaskrakers van de afgelopen jaren en zelfs 'de making of' docu's van series dan weten we wel dat CGI op het moment en de afgelopen paar jaar het gebied van het 'niet van echt te onderscheiden' is betreden, zeker.

Maar puntje van kritiek op het door jouw gelinkte filmpje is bijvoorbeeld al dat de brokstukken niet lijken te roteren, lijkt me al erg onwaarschijnlijk :P.
En van 6 jaar terug.
Over roterende brokstukken.....
Hoe weten we zo zeker dat er dinges roteren?
Ik denk dat we weten niet wat er is precies - daar boven in de 'ruimte'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:51:48 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152329649
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Op het moment is het niet zo moeilijk, denk ik :{.
Niet?
Oke, want ik vind het best knap om zoiets live te streamen terwijl de wolken in real life over moeten komen, zonder vertraging nou ja... misschien een minuut of zo.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:53:42 #288
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152329711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet?
Oke, want ik vind het best knap om zoiets live te streamen terwijl de wolken in real life over moeten komen, zonder vertraging nou ja... misschien een minuut of zo.
Even mijn aluminiumhoedje versie spacefakery opzettend kan dit natuurlijk ook een pre-rendered dingetje zijn die ze nu even laten zien, dit hoeft niet 'live'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:57:38 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152329852
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Even mijn aluminiumhoedje versie spacefakery opzettend kan dit natuurlijk ook een pre-rendered dingetje zijn die ze nu even laten zien, dit hoeft niet 'live'
eh... lol .. er vanuitgaand dat Piet Paulusma altijd gelijk heeft :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:00:56 #290
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152329960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

eh... lol .. er vanuitgaand dat Piet Paulusma altijd gelijk heeft :P
Wat bedoel je daarmee?
wooblabalurg
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:12:04 #291
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152330337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

eh... lol .. er vanuitgaand dat Piet Paulusma altijd gelijk heeft :P
Op zich wel leuk om te controleren! het wolkendek van de grond controleren met het beeld van ISS 8-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152332415
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het blijft wonderlijk, dat toontje van Matador. Loopt hier een beetje denigrerend te doen tegen users die wel geloven dat de ruimtevaart echt is. In alle jaren dat hij hier rondhangt, heeft hij nog geen enkel goed argument dat zijn punt ondersteunt weten te produceren. Maar ondertussen wel de grootste smoel van het hele forum hebben.

Want ja, iedereen is gek, behalve Matador. Hij is namelijk geoloog.
Hmm, zou het aan het beroep liggen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schreeuwen en strooien met aannames, maar als het puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt houden die gene zich stil.
Jammer.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_152337781
Edit:Ja ja, lollig

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 06-05-2015 18:16:03 ]
pi_152359493
quote:
Een op drift geraakte Russische bevoorradingscapsule voor het internationale ruimtestation gaat waarschijnlijk vrijdag neerkomen op aarde. Wanneer en waar precies dat gaat gebeuren is nog niet duidelijk.

De Progress-capsule werd op 28 april gelanceerd met 3 ton aan voedsel, zuurstof en andere voorraden aan boord. Kort nadat het ruimtevaartuig in een baan om de aarde was gebracht ging er iets mis en begon de Progress om zijn as te draaien.

Het is de Russische vluchtleiding niet gelukt de Progress weer onder controle te krijgen. Daardoor zal het nu ongecontroleerd terugkeren naar de aarde.

Veel onduidelijk

Amerikaanse wetenschappers gaan ervan uit dat de capsule vrijdag rond 11.00 uur neerstort op aarde. Wanneer dat precies gebeurt is nog niet duidelijk, omdat het moeilijk is vast te stellen hoeveel de atmosfeer het gevaarte zal afremmen. Daardoor is ook nog niet bekend waar de capsule terecht zal komen.

De verwachting is dat het grootste gedeelte van het ruimtevaartuig zal verbranden in de atmosfeer. Enkele restanten kunnen daadwerkelijk de aarde bereiken, maar de kans is groot dat ze terechtkomen in zee. De kans dat mensen worden geraakt, is verwaarloosbaar, zeggen experts.

Oorzaak onduidelijk

Waardoor de capsule op drift raakte is nog niet duidelijk. De Russische ruimtevaartorganisatie wil volgende week een eerste rapport presenteren over het incident.

Gevaar dat de ISS-astronauten zonder eerste levensbehoeften komen te zitten is er niet; aan boord van het ruimtestation zijn nog voldoende voorraden. Ook staat er al weer een volgende Russische bevoorradingsmissie gepland.

http://nos.nl/artikel/203(...)aat-neerstorten.html
Dus eerst faken dat die de ruimte in gaat en daarna faken dattie ook daadwerkelijk neerstort ergens. Dat moet een hoop moeite voor niks zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:05:03 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152359759
quote:
5s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:00 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Als je de life feed bekijkt en je ziet nederland en je kijkt zelf naar boven en er is geen wolkje aan de lucht terwijl er een groot wolkendek hangt, dan klopt er iets niet natuurlijk.

Jogy zegt dan moet dat van te voren even in elkaar gezet worden natuurlijk, mijn ervaring is, dat als er iets onbetrouwbaars is, het weersvoorspellingen zijn.
Maar goed dat kan maar 1 ding betekeken wil dit allemaal goed lukken is dat piet Paulusma altijd gelijk heeft en dat met zijn weersvoorspellingen het cgi beeld van aarde word gemaakt, en dus altijd up to date is!
Nou heb ik het over nederland in beeld, maar de wereld is best groot.

De ISS draait even in een anderhalf uur om de aarde, en heeft ook nog eens een bepaalde hoek, daardoor komt hij een keer in de zoveel tijd exact weer op het zelfde punt uit, al weet ik niet over hoeveel tijd we het hebben, maar ga er simpel weg vanuit dat als je naar de lucht kijkt om hem te spotten je inderdaad niet elke keer naar de zelfde plek kan kijken aangezien hij elke keer op een andere plek zichtbaar is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:24:12 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152360227
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dus eerst faken dat die de ruimte in gaat en daarna faken dattie ook daadwerkelijk neerstort ergens. Dat moet een hoop moeite voor niks zijn.
Ze zijn in ieder geval vastberaden! :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 10:52:41 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_152360969
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dus eerst faken dat die de ruimte in gaat en daarna faken dattie ook daadwerkelijk neerstort ergens. Dat moet een hoop moeite voor niks zijn.
Allemaal om ons zand in de ogen te strooien :Y
pi_152362458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Allemaal om ons zand in de ogen te strooien :Y
Waarom zou ik eigenlijk wel in de Van Allen gordels geloven en niet in de maanlanding?
  Moderator donderdag 7 mei 2015 @ 12:01:16 #299
249559 crew  Lavenderr
pi_152362982
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom zou ik eigenlijk wel in de Van Allen gordels geloven en niet in de maanlanding?
Goeie vraag. Ik zou het niet weten.
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:26:37 #300
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152363877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom zou ik eigenlijk wel in de Van Allen gordels geloven en niet in de maanlanding?
Ik kan me best voorstellen dat iemand eerder gelooft in de Van Allen gordels dan in de maandlanding.
De Van Allen gordels hebben een visueel aspect, iets wat je vanaf de aarde kan waarnemen.
Met de maanlanding ben je aangewezen op enkel videomateriaal. Is wel een verschil.
wooblabalurg
pi_152364089
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat iemand eerder gelooft in de Van Allen gordels dan in de maandlanding.
De Van Allen gordels hebben een visueel aspect, iets wat je vanaf de aarde kan waarnemen.
Met de maanlanding ben je aangewezen op enkel videomateriaal. Is wel een verschil.
Eens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')