Daar mogen ze idd wel wat aan doen deathwaves van bijna 50.000quote:Op woensdag 8 april 2015 12:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Die laatste 10 jaar hebben ik gewoon laten lopen zonder wat te doen. Is dus gewoon hoe het spel werkt (helaas).
Dat zou fijn zijn ja. Enige andere optie is heel sloom bouwen, en daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:37 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Er zou een patch/mod moeten komen die de leeftijden van nieuwe inwoners genereert. Ipv altijd jonge mensen in nieuwe wijken.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=421188880quote:Nonpermanently adds the possibility for your CIMs to die early. Disable to get the normal perfect life back.
Nearly all aspects of your CIMs' life can now affect their vitality. When using this mod, you need to keep the following in mind:
- Young adults (college aged) have a much higher death chance than mid-aged CIMs. Early to mid adulthood have the lowest death chances.
- Being more educated and more wealthy can significantly reduce your CIMs' death chance. But education has a diminishing marginal utility effect, while wealth is the opposite.
- Bad health, lack of electricity, lack of sewage treatment, lack of water, etc. increase your CIMs' death chance. The longer it takes to resolve it, the more likely it is for your CIMs to die, assuming they don't simply pick up and leave.
- Being unemployed has some effect on death chance, but not significant... as long as you don't let your CIMs stay unemployed for TOO long of a period. If you do, you'll be in for a big surprise.
- If your CIMs get sick, the death rate obviously would increase. So, keep them healthy!
- No matter how prepared you are, sometimes luck just throws a curve ball at you. Everything you have read so far can potentially be wiped out for a particular CIM, if they are extraordinarily unlucky... or lucky. It cuts both ways. Well, there's nothing you can do about getting run over by a bus or simply being at the wrong place at the wrong time. Similarly, if the angel of life smiles down on you, there's almost nothing that can get you killed. Just don't count on it.
Nog meer manieren dat je cims dood gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Er is wel een mod met 'accidental deaths' zag ik vanochtend ergens voorbij komen. Dat is al wat 'natuurlijker'.
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=421188880
Breiden het spel uit.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef donroyco het volgende:
Ik snap nog niet zo goed het nut van mods
Als ik dit zo lees heeft het weinig effect op mijn utopia.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Er is wel een mod met 'accidental deaths' zag ik vanochtend ergens voorbij komen. Dat is al wat 'natuurlijker'.
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=421188880
Update steam dat automatisch als je geabonneerd bent op die mod in de Workshop?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:41 schreef Scrummie het volgende:
Terraforming mod heeft ook update gehad. Ziet er perfect uit om mooie kanaaltjes mee te maken .
Yes, per default.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Update steam dat automatisch als je geabonneerd bent op die mod in de Workshop?
Mooi, dan hoef ik niet handmatig de updates van m'n hele rits aan mods bij te houden.quote:
Doet mij aan Banished denken.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog meer manieren dat je cims dood gaan
jij massamoordenaarquote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef Rezania het volgende:
Die 'Ga dood!'-mod laat mijn spel steeds vastlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Nog niet...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Is die briljante mod met voorrangsborden enzo al uit?
quote:Op donderdag 9 april 2015 04:25 schreef Drebbelman het volgende:
125k inwonersZiet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 9 april 2015 04:25 schreef Drebbelman het volgende:
125k inwonersZiet er goed uit! Heb je ook een screen van de traffic view in je stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze. De enige plekken waar het een beetje vast staat is rond de cargo stations. Daar heb ik al een eeuwigheid mee zitten puzzelen. Voor de rest: verkeerslichten zijn evil. Continue doorstroming is beter.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Heb je ook een screen van de traffic view in je stad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Ha logo + naam, ik was in de warquote:Op donderdag 9 april 2015 20:59 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Bijna 200k inwoners, tijd voor een nieuwe PC denk ik
Steam Workshop > Mods > Sorteren op "Meest geabonneerd".quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef Krediax het volgende:
Zaterdag ga ik echt beginnen aan dit spel!
Nog suggesties voor mods die ik moet downloaden?
Lees de OP even door en kijk bij de meest gebruikte mods van Steam. Wellicht kun je beter nog even beginnen zonder om de basics van het spel door te krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef Krediax het volgende:
Zaterdag ga ik echt beginnen aan dit spel!
Nog suggesties voor mods die ik moet downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |