abonnement Unibet Coolblue
pi_151493873
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:11 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

ik heb een litteken in mn nek,van een granuloom dat maar niet wegwilde.......lijkt wel of ik bij de I.S. ben geweest en dat ze halverwege gestopt zijn met mijn kop afsnijden :7

Heel veel sterkte Toto!!
Thnx :) littekens zijn niet erg toch :)
pi_151493933
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thnx :) littekens zijn niet erg toch :)
Nee zeker weten van niet , ik denk dat jij een moord zou doen voor een litteken , dan is deze hel tenminste afgesloten voor je :{
pi_151493966
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Nee zeker weten van niet , ik denk dat jij een moord zou doen voor een litteken , dan is deze hel tenminste afgesloten voor je :{
Dat is waar :Y
  woensdag 8 april 2015 @ 21:21:32 #79
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151496596
Heb een litteken van 15 cm op mijn linkerarm. In de zomer altijd te zien. Zeg altijd dat ik geworsteld heb met een haai :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151496639
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb een litteken van 15 cm op mijn linkerarm. In de zomer altijd te zien. Zeg altijd dat ik geworsteld heb met een haai :)
Haha baas ben je ook he :D
pi_151496702
Gewoon altijd zeggen dat je gevochten hebt.
Mokkel met stuntstok
pi_151497471
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:24 schreef Mord_Sith het volgende:
Gewoon altijd zeggen dat je gevochten hebt.
Precies :7

Verstuurd vanaf mn nieuwe laptop
  woensdag 8 april 2015 @ 21:48:10 #83
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151497793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Precies :7

Verstuurd vanaf mn nieuwe laptop
Komt dat vanaf nu onder elke post te staan? Zoals van die mensen met 'Verstuurd vanaf mijn iPhone'. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151498525
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Komt dat vanaf nu onder elke post te staan? Zoals van die mensen met 'Verstuurd vanaf mijn iPhone'. :')
neee joh, typte ik zelf :P
  donderdag 9 april 2015 @ 07:43:20 #85
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151505539
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Haha baas ben je ook he :D
:*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 9 april 2015 @ 07:47:10 #86
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_151505552
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb een litteken van 15 cm op mijn linkerarm. In de zomer altijd te zien. Zeg altijd dat ik geworsteld heb met een haai :)
:D ik heb ook zo'n litteken (nou ja iets kleiner) op mijn arm, gevecht met een baviaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je treft het niet toto. Wel leuk dat het je ook eens meezit op ander gebied, maar wat een gekont weer :P :o

Sterkte!
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_151505574
Tip qua met laptop werken zonder dat er druk op de wond komt te staan is in bed gaan liggen, alleen je onderlichaam draaien en je bovenlichaam gewoon recht laten liggen. Paar kussens onder je hoofd, zodat je het scherm kan zien en je laptop op je zij zetten.

Maar ik weet niet of iedereen deze houding überhaupt (comfortabel) kan maken, want het was geloof ik ook al enigszins vreemd dat ik de wond kan bekijken in de spiegel. O-) Ik doe het in ieder geval al maanden zo.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2015 @ 07:59:09 #88
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_151505622
Het litteken van m'n verwijderde haarnestcyste noem ik ook altijd oorlogswond. Erfenis van Desert Storm (Irak-oorlog) :P
  donderdag 9 april 2015 @ 08:26:44 #89
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151505869
Gevecht met een baviaan? :D Hoe, wat, waar?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 9 april 2015 @ 08:37:32 #90
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_151506019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef Isegrim het volgende:
Gevecht met een baviaan? :D Hoe, wat, waar?
Wij waren op vakantie in Duitsland en bezochten het wildpark in Daun, die hebben een soort apenput, afgesloten gebied waar apen vrij rond lopen. Borden geven aan, géén etenswaren etc mee naar binnen te nemen.

Ongeveer 100m na de ingang stuiten wij op een groepje bavianen, met (ik denk) het alfamannetje. Die probeert een greep te doen in het mandje van de buggy waar onze anderhalf jaar oude zoon in zit. In dat mandje zitten misschien wat koekkruimels of zo. Maar ik had ook mijn camera er in zitten en had geen zin in een aap die er met mijn camera vandoor zou gaan. Ik zette dus mijn voet op de klep van het mandje zodat hij er niets uit kon pakken. En vervolgens trok die zijn hand terug maar springt op en geeft me een ram, die ik afweer met mijn arm. En voilá, een flinke schraap op mijn bovenarm.

Achteraf gezien had ik het beter naderhand kunnen laten nakijken en hechten, heb ik niet gedaan.

Needless to say: de apenheul trekt ons sindsdien niet meer zo :P
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 9 april 2015 @ 09:13:16 #91
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151506511
:X Kan me er iets bij voorstellen. Bavianen zijn hondsbrutaal. :Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151508096
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 07:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Tip qua met laptop werken zonder dat er druk op de wond komt te staan is in bed gaan liggen, alleen je onderlichaam draaien en je bovenlichaam gewoon recht laten liggen. Paar kussens onder je hoofd, zodat je het scherm kan zien en je laptop op je zij zetten.

Maar ik weet niet of iedereen deze houding überhaupt (comfortabel) kan maken, want het was geloof ik ook al enigszins vreemd dat ik de wond kan bekijken in de spiegel. O-) Ik doe het in ieder geval al maanden zo.
Zo lig ik ook altijd op de bank, maar met een laptop is het niet heel comfortabel :P Zette zelf de laptop op een bijzettafeltje tegen de bank en dan op je zij liggend.

Hier een beetje twijfel. Nu 5 weken verder na de operatie en wond is bijna dicht dus dacht al bijna dat ik er goed vanaf was gekomen. Sinds gisteren zit er ineens wat meer naar binnen pijn, naast de wond en meer richting het stuitbot voor m'n gevoel. Zeker bij plassen/persbeweging schiet er echt een pijnscheut doorheen. Hoop niet dat dit betekend dat er een ontsteking zit en de boel weer open mag. Vanmiddag telefonisch overleg met de arts.
pi_151510948
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 07:47 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

:D ik heb ook zo'n litteken (nou ja iets kleiner) op mijn arm, gevecht met een baviaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je treft het niet toto. Wel leuk dat het je ook eens meezit op ander gebied, maar wat een gekont weer :P :o

Sterkte!
Dank je :)
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 07:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Tip qua met laptop werken zonder dat er druk op de wond komt te staan is in bed gaan liggen, alleen je onderlichaam draaien en je bovenlichaam gewoon recht laten liggen. Paar kussens onder je hoofd, zodat je het scherm kan zien en je laptop op je zij zetten.

Maar ik weet niet of iedereen deze houding überhaupt (comfortabel) kan maken, want het was geloof ik ook al enigszins vreemd dat ik de wond kan bekijken in de spiegel. O-) Ik doe het in ieder geval al maanden zo.
Zo doe ik het ook ongeveer :P ben gelukkig nog wel lenig.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 07:59 schreef qltel het volgende:
Het litteken van m'n verwijderde haarnestcyste noem ik ook altijd oorlogswond. Erfenis van Desert Storm (Irak-oorlog) :P
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:37 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Wij waren op vakantie in Duitsland en bezochten het wildpark in Daun, die hebben een soort apenput, afgesloten gebied waar apen vrij rond lopen. Borden geven aan, géén etenswaren etc mee naar binnen te nemen.

Ongeveer 100m na de ingang stuiten wij op een groepje bavianen, met (ik denk) het alfamannetje. Die probeert een greep te doen in het mandje van de buggy waar onze anderhalf jaar oude zoon in zit. In dat mandje zitten misschien wat koekkruimels of zo. Maar ik had ook mijn camera er in zitten en had geen zin in een aap die er met mijn camera vandoor zou gaan. Ik zette dus mijn voet op de klep van het mandje zodat hij er niets uit kon pakken. En vervolgens trok die zijn hand terug maar springt op en geeft me een ram, die ik afweer met mijn arm. En voilá, een flinke schraap op mijn bovenarm.

Achteraf gezien had ik het beter naderhand kunnen laten nakijken en hechten, heb ik niet gedaan.

Needless to say: de apenheul trekt ons sindsdien niet meer zo :P
Gekke baviaan :N
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:26 schreef Northernlights86 het volgende:

[..]

Zo lig ik ook altijd op de bank, maar met een laptop is het niet heel comfortabel :P Zette zelf de laptop op een bijzettafeltje tegen de bank en dan op je zij liggend.

Hier een beetje twijfel. Nu 5 weken verder na de operatie en wond is bijna dicht dus dacht al bijna dat ik er goed vanaf was gekomen. Sinds gisteren zit er ineens wat meer naar binnen pijn, naast de wond en meer richting het stuitbot voor m'n gevoel. Zeker bij plassen/persbeweging schiet er echt een pijnscheut doorheen. Hoop niet dat dit betekend dat er een ontsteking zit en de boel weer open mag. Vanmiddag telefonisch overleg met de arts.
Goed dat je met de arts kunt praten. Hopen dat het niks is.
pi_151512692
Hoop dat het niks is NorthernLights, maar better safe than sorry...

Maar wow, na 5 weken bijna dicht! Hoe groot was de wond dan? Ik ben nu weer 6 maanden verder na de vorige operatie en die wonden waren echt niet zo groot. 2 en 3 centimeter lang en allebei zo'n 2 centimeter diep denk ik? Onderste wondje blijft vooralsnog open. Af en toe wel dicht, maar net zo snel weer open. Ik maak me zorgen om die donshaartjes van mij, want hoe krijg ik die weg (is sinds mijn laatste ziekenhuisbezoek niet gebeurd)? Volgens de arts met ontharingscrème, maar niet als het nog open is neem ik aan. Dus daar binnenkort maar eens over bellen of toch weer terug, want het is nu 5 weken sinds mijn laatste controle-afspraak...
  donderdag 9 april 2015 @ 13:17:06 #95
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151512973
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:04 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoop dat het niks is NorthernLights, maar better safe than sorry...

Maar wow, na 5 weken bijna dicht! Hoe groot was de wond dan? Ik ben nu weer 6 maanden verder na de vorige operatie en die wonden waren echt niet zo groot. 2 en 3 centimeter lang en allebei zo'n 2 centimeter diep denk ik? Onderste wondje blijft vooralsnog open. Af en toe wel dicht, maar net zo snel weer open. Ik maak me zorgen om die donshaartjes van mij, want hoe krijg ik die weg (is sinds mijn laatste ziekenhuisbezoek niet gebeurd)? Volgens de arts met ontharingscrème, maar niet als het nog open is neem ik aan. Dus daar binnenkort maar eens over bellen of toch weer terug, want het is nu 5 weken sinds mijn laatste controle-afspraak...
Laseren een optie...?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151513121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:17 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Laseren een optie...?
Ook niet als het nog open is lijkt me? Het gaat echt om de wondrand.
  donderdag 9 april 2015 @ 13:24:46 #97
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_151513163
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:23 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ook niet als het nog open is lijkt me? Het gaat echt om de wondrand.
Ja, heb geen idee hoor, het was maar een gedachte.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_151513446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, heb geen idee hoor, het was maar een gedachte.
Nou, ik zat net even prijzen te bekijken en op zich is het nog wel te betalen als je bedenkt dat ik dan een stuk minder angst hoef te hebben dat het terugkomt en ik niet elke keer hoef te klooien met ontharingscrème e.d. De chirurg zei dat ze me aan zagen komen bij zo'n laserkliniek, omdat het echt kleine, zachte donshaartjes zijn. Maar wie weet kan ik daardoor korting bedingen. :')

Maar dit is dus pas aan de orde als het echt dicht is.
pi_151513485
Laseren is nuttig om recidief te voorkomen, maar dan moet wel eerst alles dicht zijn inderdaad.

Beetje off-topic, maar ik heb de TEFL cursus afgerond en de opdrachten ingeleverd. Nu afwachten of ik hem gehaald heb, dat zou toch wel enigszins een opsteker zijn.
pi_151513823
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:04 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoop dat het niks is NorthernLights, maar better safe than sorry...

Maar wow, na 5 weken bijna dicht! Hoe groot was de wond dan? Ik ben nu weer 6 maanden verder na de vorige operatie en die wonden waren echt niet zo groot. 2 en 3 centimeter lang en allebei zo'n 2 centimeter diep denk ik? Onderste wondje blijft vooralsnog open. Af en toe wel dicht, maar net zo snel weer open. Ik maak me zorgen om die donshaartjes van mij, want hoe krijg ik die weg (is sinds mijn laatste ziekenhuisbezoek niet gebeurd)? Volgens de arts met ontharingscrème, maar niet als het nog open is neem ik aan. Dus daar binnenkort maar eens over bellen of toch weer terug, want het is nu 5 weken sinds mijn laatste controle-afspraak...
"wacht het maar even af" was het antwoord (wat ik ook al had verwacht). Dus maar hopen dat het vanzelf weer voorbij gaat en anders volgende week extra controle. Hoop vooral dat het geen ontsteking in een dieper gelegen deel is/wordt.

Mijn wond was ongeveer 5 cm lang, maar minder diep volgens mij. Denk 1 cm diep ongeveer. Heb alleen de eerste 1.5 week met hechtingen gelopen dus kan niet inschatten hoe dat toen qua herstel is gegaan. Daarna kwam de wond heel snel naar de oppervlakte tot 2 weken geleden, en toen stagneerde het weer een enigszins. Deze week zie ik echt meer nieuwe huid zich sluiten en nu is het denk ik nog 2 a 3cm lang en maar een paar mm diep. Bij mij zit de wond helemaal bovenaan de bilspleet, misschien dat het daar nog wat sneller hersteld dan als het lager zit? Moet nu ook echt m'n vriendin eens lief aankijken of ze de boel daar wil scheren, gaat zelf echt niet lukken.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:35 schreef Toto69 het volgende:
Laseren is nuttig om recidief te voorkomen, maar dan moet wel eerst alles dicht zijn inderdaad.

Beetje off-topic, maar ik heb de TEFL cursus afgerond en de opdrachten ingeleverd. Nu afwachten of ik hem gehaald heb, dat zou toch wel enigszins een opsteker zijn.
Die heb je vast wel gehaald, volgens mij is je intellegentie niet aangetast :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:34 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Nou, ik zat net even prijzen te bekijken en op zich is het nog wel te betalen als je bedenkt dat ik dan een stuk minder angst hoef te hebben dat het terugkomt en ik niet elke keer hoef te klooien met ontharingscrème e.d. De chirurg zei dat ze me aan zagen komen bij zo'n laserkliniek, omdat het echt kleine, zachte donshaartjes zijn. Maar wie weet kan ik daardoor korting bedingen. :')

Maar dit is dus pas aan de orde als het echt dicht is.
Is het met laseren niet zo dat lichte haartjes juist niet of erg lastig zijn te laseren? Meen daar iets over te hebben gelezen. Vroeg het dinsdag ook nog, maar de arts liet vallen dat het vaak nog wel periodiek moet worden herhaald en het erg in de kosten kan lopen. En dat de onderzoeksresultaten niet echt eenduidig zijn qua beste behandelingsopties. Ik neig er naar om het misschien te gaan laten waxen ipv scheren. Heb nu toch al een paar kale plekken van het loshalen van de tape elke keer :') Wat dat betreft wel wat gewend inmiddels.

[ Bericht 10% gewijzigd door Northernlights86 op 09-04-2015 13:57:50 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')