abonnement Unibet Coolblue
pi_151435214
Hee,
Ik heb nu bijna anderhalf jaar een relatie maar sinds 2 maanden hebben we een beetje mot. Het ging de afgelopen twee weken weer wat beter maar nu zegt hij opeens dat hij geen sex meer wilt omdat hij twijfelt aan onze relatie en niet wil dat ik me achteraf gebruikt ga voelen. Hij wilt wel andere dingen doen, alleen geen sex. Voor mij hebben die dingen ook waarde en dus snap ik niet waarom hij geen sex wilt maar wel andere dingen als hij het om de reden doet om mij te beschermen. Ikzelf wil wel gewoon sex en wil niet dat hij mij daarvoor beschermt, sex kan ook juist wél je relatie verbeteren. Waarom zou hij geen sex willen, de rest wel en hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dat wat wilt?

[ Bericht 100% gewijzigd door Tamashii op 06-04-2015 23:58:29 ]
pi_151435306
Hij vindt je niet meer seksueel aantrekkelijk?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151435325
Misschien als je een lesje Nederlands for dummies neemt dat hij zijn lustgevoelens voor jou weer zal terugvinden.
pi_151435406
Hé, da's pech, OP weg.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151435416
Mods, zet die OP eens terug.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_151435667
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Mods, zet die OP eens terug.
Samenvatting: Sjonny wil geen seks meer met Anita, want Anita is te dik.
  maandag 6 april 2015 @ 23:12:36 #7
379679 mc-lovin
what's up gangsters
pi_151436440
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:41 schreef Daphnex het volgende:

Hoi ik ben Daphne, ik douche 1 keer per week. Na 5 dagen wil mijn vriend geen sex meer. Ik snap er niks van. Weeg 130kg en mijn vriend is een autist

hierbij de op :7
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
pi_151437735
:')
Ура для россии
pi_151437789
1x per week douchen??? ;(

Ja, ik vind het niet gek dat hij niet meer wil.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_151437949
OP terug. Serieus graag.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 7 april 2015 @ 00:12:08 #11
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_151438129
Je vraagt waarom hij geen seks meer zou willen, dit heeft hij je al gezegd: Hij twijfelt aan jullie relatie en wil niet dat jij je achteraf gebruikt voelt. Waarom hij wél andere dingen wil doen, geen idee. Praat met hem. Alleen hierdoor zul je erachter komen wat er precies speelt... Of niet. Ga voor jezelf na wat jij nog met de relatie wil.
  dinsdag 7 april 2015 @ 01:01:14 #12
302233 KrentenbaardNL
Behave yourself please.
pi_151438961
Lijkt me een duidelijk verhaal? Blijkbaar acht hij de kans aanwezig dat het (zeer) binnenkort game over is en hij niet te horen wil krijgen "Je hebt me gebruikt, we hebben gister nog seks gehad en nu dump je me,, En dat hij nog wel andere dingen wil doen is waarschijnlijk omdat hij toch nog de stille hoop heeft dat jullie weer een beetje nader tot elkaar komen.
pi_151439381
Heb je hem al vriendelijk verzocht uit de kast te komen?
pi_151439588
hij heeft aids van een ander gekregen.
  dinsdag 7 april 2015 @ 07:05:22 #15
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_151440267
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 22:41 schreef Daphnex het volgende:
Waarom zou hij geen sex willen, de rest wel en hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dat wat wilt?
Omdat ie een ander heeft?
Omdat je te dik bent?
Omdat ie teveel rukt en 'm niet meer omhoog krijgt?

Dr kunnen zoveel redenen zijn, maar de enige en beste manier is het 'm zelf nogmaals vragen en als ie dezelfde reden geeft dan zeg je gewoon wat je hier ook zegt: dat je wel behoefte hebt aan sex met hem, ondanks dat het even neit lekker gaat nu.
Ook hoi!
pi_151440368
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:44 schreef Cockwhale het volgende:
Misschien als je een lesje Nederlands for dummies neemt dat hij zijn lustgevoelens voor jou weer zal terugvinden.
Sinds wanneer is fok alleen voor hoogopgeleide zoals jij??
  dinsdag 7 april 2015 @ 07:47:17 #17
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_151440395
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:44 schreef Cockwhale het volgende:
Misschien als je een lesje Nederlands for dummies neemt dat hij zijn lustgevoelens voor jou weer zal terugvinden.
Jij mag anders ook een lesje nemen. Jouw opmerking is namelijk ook niet voledig foutloos.
Ook hoi!
pi_151452603
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Samenvatting: Sjonny wil geen seks meer met Anita, want Anita is te dik.
lol, jij bijt echt :D
hoi hoi
pi_151452686
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 22:41 schreef Daphnex het volgende:

Hee,
Ik heb nu bijna anderhalf jaar een relatie maar sinds 2 maanden hebben we een beetje mot. Het ging de afgelopen twee weken weer wat beter maar nu zegt hij opeens dat hij geen sex meer wilt omdat hij twijfelt aan onze relatie en niet wil dat ik me achteraf gebruikt ga voelen. Hij wilt wel andere dingen doen, alleen geen sex. Voor mij hebben die dingen ook waarde en dus snap ik niet waarom hij geen sex wilt maar wel andere dingen als hij het om de reden doet om mij te beschermen. Ikzelf wil wel gewoon sex en wil niet dat hij mij daarvoor beschermt, sex kan ook juist wél je relatie verbeteren. Waarom zou hij geen sex willen, de rest wel en hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dat wat wilt?

kan je het hem niet gewoon vragen, of ben ik nu malle henkie?

fleur het huis wat op met bloemen, doe een lekker muziekje aan.
Laat hem plaatsnemen aan de tafel.

Zeg vervolgen sorry tegen elkaar, duik vervolgens onder de tafel en zuig zijn lul af.

Voila, situatie opgelost, volgende!
hoi hoi
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:45:37 #20
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_151452801
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 22:41 schreef Daphnex het volgende:

Hee,
Ik heb nu bijna anderhalf jaar een relatie maar sinds 2 maanden hebben we een beetje mot. Het ging de afgelopen twee weken weer wat beter maar nu zegt hij opeens dat hij geen sex meer wilt omdat hij twijfelt aan onze relatie en niet wil dat ik me achteraf gebruikt ga voelen. Hij wilt wel andere dingen doen, alleen geen sex. Voor mij hebben die dingen ook waarde en dus snap ik niet waarom hij geen sex wilt maar wel andere dingen als hij het om de reden doet om mij te beschermen. Ikzelf wil wel gewoon sex en wil niet dat hij mij daarvoor beschermt, sex kan ook juist wél je relatie verbeteren. Waarom zou hij geen sex willen, de rest wel en hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dat wat wilt?

Opstappen. Zoek een ander.
pi_151453325
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 22:41 schreef Daphnex het volgende:

Hee,
Ik heb nu bijna anderhalf jaar een relatie maar sinds 2 maanden hebben we een beetje mot. Het ging de afgelopen twee weken weer wat beter maar nu zegt hij opeens dat hij geen sex meer wilt omdat hij twijfelt aan onze relatie en niet wil dat ik me achteraf gebruikt ga voelen. Hij wilt wel andere dingen doen, alleen geen sex. Voor mij hebben die dingen ook waarde en dus snap ik niet waarom hij geen sex wilt maar wel andere dingen als hij het om de reden doet om mij te beschermen. Ikzelf wil wel gewoon sex en wil niet dat hij mij daarvoor beschermt, sex kan ook juist wél je relatie verbeteren. Waarom zou hij geen sex willen, de rest wel en hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dat wat wilt?

Hij is homofiel en heeft een ernstige Soa...
helaas
pi_151455009
Is je vriendje toevallig 15?
Conscience do cost.
pi_151468696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 01:56 schreef redboyke het volgende:
hij heeft aids van een ander gekregen.
_O-
pi_151470104
Nou, veel andere mogelijkheden dan wat hier aangedragen is, zijn er vast niet!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')