abonnement Unibet Coolblue
pi_434076
Van Westerloo: SBS 6 snel met nieuwe zender


SBS 6 begint over 'enkele' maanden met een nieuw televisiekanaal. Dit zegt SBS-directeur Fons van Westerloo op vragen van Planet Multimedia over de netstrategie. Van Westerloo: 'Het moet een open kanaal worden, een samenspel tussen televisie en internet'.

Van Westerloo doelt op het succes van het spel Webstrijd, een dat zowel op internet te spelen is, als op televisie te zien is.

'Het lukt ons blijkbaar prima om grote hoeveelheden bezoekers naar de website te trekken, het lukt ons niet om de omslag te maken naar geld verdienen op internet', aldus Van Westerloo.

Met de nieuw te vormen zender wil SBS dit proberen te veranderen. SBS 6 haalde met de eerste versie van het programma De Bus op televisie een omzet van tussen de 18 en de 20 miljoen gulden, terwijl de omzet op de zeer druk bezochte site nog geen 2 miljoen bedroeg. SBS studeert nog op de mogelijkheid om een bestaande zender, zoals het recentelijk overgenomen FOX om te vormen tot een kanaal waar 'nieuwe- en oude media samenkomen'.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_434078
Ik heb een idee, haal die stomme kut banner onder in je scherm op de bus site weg, eikels
uit
  woensdag 1 november 2000 @ 08:07:09 #3
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_434088
[off-topic] Fox overgenomen? Ik heb even wat gemist, wist wel dat SBS FOX wilde kopen. Maar dat is dus al gebeurd?
  woensdag 1 november 2000 @ 09:30:15 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_434157
En volgens mij hoort deze dus niet in 'De Bus' thuis.

Havoc? Gooi hem maar naar mij toe

V

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')