abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_151387562
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)

irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151387809
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2015 14:42 schreef yosander het volgende:

Yes. Echter is er morgen geen werk natuurlijk :P
Helemaal vergeten haha, bedankt! :)
pi_151444728
Wat stil hier. Niemand werk?
pi_151444844
Hopelijk morgen. :)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:20:07 #5
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151445183
Werk :')

Keihard blokken op de uni :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151445408
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:20 schreef Amoeba het volgende:
Werk :')

Keihard blokken op de uni :7
Niet morgen naar Spanje vliegen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:37:46 #7
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_151445619
Wandeling in Meerkerk onderbroken door even konijntjes in de dierenwinkel te knuffelen :D


Wel 3x Meerkerk vandaag :').
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:45:17 #8
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151445778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:37 schreef SoftTee het volgende:
Wandeling in Meerkerk onderbroken door even konijntjes in de dierenwinkel te knuffelen :D

Wel 3x Meerkerk vandaag :').
Waar zit die?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151445859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:37 schreef SoftTee het volgende:
Wandeling in Meerkerk onderbroken door even konijntjes in de dierenwinkel te knuffelen :D


Wel 3x Meerkerk vandaag :').
Oké ik wil een dm met locatie en foto's en schattigheidsfactor. :D

Overigens vandaag ook hard aan het blokken in de UB. Ethiek. ;( Maar tentamen is vrijdagavond pas, dus ik zou werk voor morgen wel appreciëren.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:04:58 #10
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151446318
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oké ik wil een dm met locatie en foto's en schattigheidsfactor. :D

Overigens vandaag ook hard aan het blokken in de UB. Ethiek. ;( Maar tentamen is vrijdagavond pas, dus ik zou werk voor morgen wel appreciëren.
Ethiek :') __

Vanavond Analyse 3. Van 18.00 - 21.00, kaulo slecht geslapen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151446871
Morgenochtend 09:00 uur bedrijfsvoering :')

Overigens gewoon een spoedje Zwolle - Amersfoort per 208 geaccepteerd, dus dat wordt helemaal kut morgen :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151446943
Tentamenstruggles. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_151449364
Niet op beschikbaar staan en toch gebeld of ik asjeblieft een spoedje wou gaan doen. Na prima.. Doen we wel effe.
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:03:41 #14
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151449576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:25 schreef Sarasi het volgende:
Tentamenstruggles. *O*
Tentamens zijn de hel op aarde.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:24:14 #15
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_151450172
Ik heb 2 weken onderwijsvrije periode :D
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:11:25 #16
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_151451692
Heb vandaag wel veel EW-tassen gezien. En het is een grote zaak op de Energieweg 2, vooral planten .. was alleen al weg dus hierbij andere lieve bunnies!

pi_151453077
Vandaag dagje van 7u tot 6u in een Opel Insignia en VW Transporter. Ook nog verhoogd uurloon (+50%), kan slechter
pi_151453161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 16:53 schreef jtd10 het volgende:
Vandaag dagje van 7u tot 6u in een Opel Insignia en VW Transporter. Ook nog verhoogd uurloon (+50%), kan slechter
Vanwaar dat verhoogde uurloon?
pi_151454179
Morgen Uithoorn - Rotterdam, Rotterdam - Leiden en Alphen - Meerkerk. Wel een Up, C1 en Kia Sportage, maar ik vind mooi O+

En komende weken geen tentamens meer. *O*
pi_151458123
Hoe zit 't eigenlijk als je een hele maand niet werkt maar in je contract staat wel een aantal uur per maand?

Krijg je dat gewoon uitbetaald of?
Zie!
pi_151458699
In mijn contract staan geen uren per maand hoor. Maar ik ga toch eens op zoek naar een ander baantje, dit is nu de derde dag op rij dat ik niet gebeld word.
Your opinion of me is none of my business.
pi_151463354
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Sarasi het volgende:
In mijn contract staan geen uren per maand hoor. Maar ik ga toch eens op zoek naar een ander baantje, dit is nu de derde dag op rij dat ik niet gebeld word.
ik heb wel een aantal uren per maand staan dacht ik, ach zie wel over een een dag of 10
Zie!
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:58:55 #23
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151466302
Ik heb gewonnen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:10:41 #24
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151466892
Werd om 15:00 gebeld (ookal stond ik niet op beschikbaar) of ik nog snel even een Golfje uit me buurt naar Utrecht wilde brengen. Auto moest daar voor 17:00 zijn. Naja waarom niet, wel ff moeten haasten en terugweg overigens seriekijkend geOV'd naar huis :P
أنا مغربي
pi_151470228
Zwolle *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151476551
Zo, ik ben op Schiphol...in het vliegtuig :D tot over een week :W
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151476918
Plezier! Ik heb geen spoedje vandaag, dus hopen voor werk op morgen. Nu drie dagen achter elkaar geen werk gehad, morgen is poging vier. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 8 april 2015 @ 10:44:42 #28
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151477141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:35 schreef Sarasi het volgende:
Plezier! Ik heb geen spoedje vandaag, dus hopen voor werk op morgen. Nu drie dagen achter elkaar geen werk gehad, morgen is poging vier. }:|
Ik werd gisteren gebeld maar geen tijd jeweet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151477403
Gister een Peugeot 308 naar Groningen moeten rijden, best wel fijne auto's 😊
  woensdag 8 april 2015 @ 11:09:01 #30
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151477635
Heb nu een C4 Cactus als leenauto van de dealert ^O^.

Min punt is wel dat er ¤350 extra aan reparaties bij komen... :(
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151477827
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:09 schreef Fiorano het volgende:
Heb nu een C4 Cactus als leenauto van de dealert ^O^.

Min punt is wel dat er ¤350 extra aan reparaties bij komen... :(
Cactus! *O* Wat is er mis met je eigen bakkie dan?
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 8 april 2015 @ 11:19:28 #32
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151477898
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Cactus! *O* Wat is er mis met je eigen bakkie dan?
Handremkabel Links achter gebroken (gebruik nooit de handrem, maar volgens mij APK afkeur). Remschoen rechtsachter lekt, en de stuurkogel rechtvoor heeft speling. Daarnaast 180.000 beurt, APK, winter-zomerbanden wissel en moest er al een Poullie achtig ding vervangen worden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151478110
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 16:56 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Vanwaar dat verhoogde uurloon?
Vroeg ik me ook al af.
Ritje ging wel om een faillissement , misschien daarom?
Of dat het gaat om deze LM, zou ook kunnen (zit in almere)
pi_151478187
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Handremkabel Links achter gebroken (gebruik nooit de handrem, maar volgens mij APK afkeur). Remschoen rechtsachter lekt, en de stuurkogel rechtvoor heeft speling. Daarnaast 180.000 beurt, APK, winter-zomerbanden wissel en moest er al een Poullie achtig ding vervangen worden.
Dat is een flinke zooi dingen ja. :{ Maar goed tijdelijk een cactus rijden is ook wat waard. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_151478311
Nu al gebeld voor ritjes voor morgen; Rdam - Adam in een Caddy en Wormerveer - Koudekerke(+200km) in een Insignia 2.0. Kentekens GB-xxx-K en VN-xxx-P. Zijn dit de allernieuwste, of iets wat ik nog nooit eerder heb gezien?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_151478547
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:37 schreef qua111 het volgende:
Nu al gebeld voor ritjes voor morgen; Rdam - Adam in een Caddy en Wormerveer - Koudekerke(+200km) in een Insignia 2.0. Kentekens GB-xxx-K en VN-xxx-P. Zijn dit de allernieuwste, of iets wat ik nog nooit eerder heb gezien?
GB-xxx-K en VN-xxx-P zijn hartstikke nieuw ja. GB-xxx-S en VN-xxx-R zijn het nieuwst :)
pi_151478763
VN is volgens mij niet nieuw, bedrijfsbussen zijn al langer bezig met de cijfers in het midden.
pi_151478810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef Nucleass het volgende:

[..]

GB-xxx-K en VN-xxx-P zijn hartstikke nieuw ja. GB-xxx-S en VN-xxx-R zijn het nieuwst :)
Ik heb dat helaas nooit 100% gesnapt. Lopen deze series dan GB-001-A, GB-001-B, GB-001-C etc etc?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  woensdag 8 april 2015 @ 11:58:37 #39
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151478898
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is een flinke zooi dingen ja. :{ Maar goed tijdelijk een cactus rijden is ook wat waard. :D
Jup, en ik moest even 120 km rijden naar een afspraak dus dat was geen straf. En een stuk zuiniger :D :X
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151483187
Dus na 10 keer met EW gebeld te hebben; cp1 gevonden, auto 2 gedumpt op een andere locatie (cp2 is nog steeds vermist) en onderweg naar auto 3!

Als er nog wat fout gaat vandaag ga ik oprecht een beetje huilen. Wel een spoedje Meerkerk-Utrecht erbij gekregen, dus ik hoef niet te lopen zo O+
pi_151485689
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:36 schreef Schaapje96 het volgende:
Dus na 10 keer met EW gebeld te hebben; cp1 gevonden, auto 2 gedumpt op een andere locatie (cp2 is nog steeds vermist) en onderweg naar auto 3!

Als er nog wat fout gaat vandaag ga ik oprecht een beetje huilen. Wel een spoedje Meerkerk-Utrecht erbij gekregen, dus ik hoef niet te lopen zo O+
Dat klinkt als een vervelend dagje. Bedenk dat meer gedoe meer uren oplevert en dus meer centjes! *O*
Maar leuk is anders :')
pi_151487304
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:35 schreef Sarasi het volgende:
Plezier! Ik heb geen spoedje vandaag, dus hopen voor werk op morgen. Nu drie dagen achter elkaar geen werk gehad, morgen is poging vier. }:|
ik leef met je mee, heb al bijna een maand niet meer gewerkt ;( echt het grootste nadeel aan dit werk helaas.
pi_151487985
Morgen weer naar Nijverdal voor dezelfde auto als vorige week.. gelukkig wel lekker weer dit keer
pi_151490247
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat klinkt als een vervelend dagje. Bedenk dat meer gedoe meer uren oplevert en dus meer centjes! *O*
Maar leuk is anders :')
Ik ben over een half uur thuis ja, krijg gewoon 12 uur betaald; van 7:15 tot 19:15.

Gelukkig reed die Focus van het spoedje prima en kon ik de file op de A27 de andere kant op ontwijken door door Meerkerk te rijden. Anders had ik daar bekant nog gelopen :P
pi_151496618
Ben sinds kort nieuw bij autoreset. Loon komt op dinsdag of woensdag. Heb echter niks ontvangen gister of vandaag. Komt dit vaak voor?
pi_151496684
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Grunn57 het volgende:
Ben sinds kort nieuw bij autoreset. Loon komt op dinsdag of woensdag. Heb echter niks ontvangen gister of vandaag. Komt dit vaak voor?
Helder licht jij. Loon komt op vrijdag en loopt een week achter. Dus je loon over week 20 ontvang je de vrijdag in week 21, mits je alle declaraties voor 12:00 op de woensdag van week 21 hebt ingevoerd.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 8 april 2015 @ 21:24:42 #47
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151496725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Grunn57 het volgende:
Ben sinds kort nieuw bij autoreset. Loon komt op dinsdag of woensdag. Heb echter niks ontvangen gister of vandaag. Komt dit vaak voor?
Wat Sarasi zegt, op vrijdag van de week ervoor.

Nu internetradio maken doei.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151498430
Groningen _O_
pi_151499504
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:02 schreef ManScat het volgende:
Groningen _O_
Wel nieuwe mensen aannemen maar mij werk geven ho maar... Vierde dag op rij niet gebeld.
Your opinion of me is none of my business.
pi_151500198
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wel nieuwe mensen aannemen maar mij werk geven ho maar... Vierde dag op rij niet gebeld.
pi_151507050
Het is een hele rustige periode volgens mij. Vorig jaar was dat ook rond deze tijd. Denk dat het binnenkort wel weer wat aantrekt.

Voor morgen alvast werk i.i.g. auto ophalen in Saarbrücken en rijden naar huis. Vervolgens maandag afleveren in Houten.
pi_151507095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef Volluto het volgende:
Het is een hele rustige periode volgens mij. Vorig jaar was dat ook rond deze tijd. Denk dat het binnenkort wel weer wat aantrekt.

Voor morgen alvast werk i.i.g. auto ophalen in Saarbrücken en rijden naar huis. Vervolgens maandag afleveren in Houten.
Chill! Hele weekend gratis auto!
Nee.
pi_151508426
Iemand hier toevallig die rit uit Texel gekregen :P? Leek me een mooie rit, jammer dat ik een tentamen heb strakjes..
أنا مغربي
pi_151508589
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:38 schreef A_Valbuena het volgende:
Iemand hier toevallig die rit uit Texel gekregen :P? Leek me een mooie rit, jammer dat ik een tentamen heb strakjes..
Oh lijkt mij heerlijk, ff uitwaaien op Texel.
pi_151511824
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wel nieuwe mensen aannemen maar mij werk geven ho maar... Vierde dag op rij niet gebeld.
Ik doelde eigenlijk meer op de plaatselijke FC *O*
pi_151512244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:34 schreef ManScat het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk meer op de plaatselijke FC *O*
Oh, voetbal. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_151515226
Morgen o.a. een Ford Kuga. Had nog nooit van die naam gehoord :@ Gek SUV'tje.
  donderdag 9 april 2015 @ 15:05:45 #58
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_151516448
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:38 schreef A_Valbuena het volgende:
Iemand hier toevallig die rit uit Texel gekregen :P? Leek me een mooie rit, jammer dat ik een tentamen heb strakjes..
Same here, was net klaar met m'n tentamen toen ik dat sms'je kreeg. Twijfelde nog wel even maar helaas morgen nog een tentamen. :7
pi_151520552
[Klacht]
Wat een kut eind lopen is dat bij meerkerk, zo aan het einde van de dag.
[/klacht]
pi_151520898
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:28 schreef DeMuur het volgende:
[Klacht]
Wat een kut eind lopen is dat bij meerkerk, zo aan het einde van de dag.
[/klacht]
Pff dat valt nog best wel mee.
Ik had dinsdag een leuk stukje, 50 minuten lopen. Toen heb ik die vent gebeld en die kwam me ophalen. Was ongeveer 4.5 km haha
pi_151523159
Helaas geen werk voor morgen in Grunn voor mij :P Net klaar met m'n tentamens en vandaag ook cijfer van het eerste van twee vakken nog voor m'n P terug gekregen, wat een 8 was, dus dat was niet gek :)
pi_151524526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:59 schreef underground1009 het volgende:
Helaas geen werk voor morgen in Grunn voor mij :P Net klaar met m'n tentamens en vandaag ook cijfer van het eerste van twee vakken nog voor m'n P terug gekregen, wat een 8 was, dus dat was niet gek :)
Hier ook niet :( was wel gebeld maar kon niet opnemen en toen ik terug belde was die ofcourse al weg
pi_151527650
Laatste 3 dagen beschikbaar, geen 1 ritje. Leuk baantje wel. Binnenkort maar ander werk zoeken als het zo doorgaat
pi_151527874
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 20:47 schreef Grunn57 het volgende:
Laatste 3 dagen beschikbaar, geen 1 ritje. Leuk baantje wel. Binnenkort maar ander werk zoeken als het zo doorgaat
Je eerste drie dagen toch? Zou ik vooral doen :') Des te meer kans dat ik een rit krijg :P
Het wisselt gewoon behoorlijk, ik heb ook vaak zat weken achter elkaar iedere week meerdere dagen beschikbaar en dan iedere dag ritten ;)

Als NL nou morgen gewoon speciaal voor mij een spoedje in de vorm van een BMW M6 Cabrio levert of zo? :D Zou ik wel tof vinden :)
pi_151527959
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 20:52 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Je eerste drie dagen toch? Zou ik vooral doen :') Des te meer kans dat ik een rit krijg :P
Het wisselt gewoon behoorlijk, ik heb ook vaak zat weken achter elkaar iedere week meerdere dagen beschikbaar en dan iedere dag ritten ;)

Als NL nou morgen gewoon speciaal voor mij een spoedje in de vorm van een BMW M6 Cabrio levert of zo? :D Zou ik wel tof vinden :)
Ik had vorige week ook 3 dagen. Toen ook maar 1 rit. Wel een peugeot 508. Prima wagentjes
pi_151527990
Zeker met het lekkere weer morgen! Dan zou ik toch overwegen een stukje om te rijden :+
pi_151528388
Hahaha ja naar Leeuwarden via de A6 naar Lelystad en dan een hoek maken en weer omhoog over de afsluitdijk of zo? :P flitsmeister er bij aan en alsnog binnen de tijd daar komen :D Neem ik wel wat pauze voor op dan :P
pi_151535241
Hmm valt hier wel mee. Van de 6 dagen(waaronder 3 weekend) die ik de afgelopen week beschikbaar was, heb ik er 4 werk gekregen.

Donderdag: Skoda Yeti van Rotterdam naar Breda(spoedje)
Zaterdag: VW Polo van Breda naar Rotterdam(chauffeursprojectje)
Dinsdag: BMW 218d (demomodel in het rood :D) van Breda naar Rijswijk, en eigenlijk een BMW X6 terug naar Breda. Die laatste was helaas verkocht, dus heb toen een ritje Leiden-Meerkerk in een Volvo V40 gehad
Woensdag: Mercedes C180 van Willemstad naar Meerkerk en een Volvo S60 van Oss naar Breda

Zo, nu weet EW ook gelijk wie ik ben; als ze dat nog niet wisten. Ik heb zeker niet te klagen. Chauffeursproject van zaterdag was wel ook wel weer uniek. Om half 9 moest de auto opgehaald worden in Breda, en om 10 uur waren ze er pas in Rotterdam. Op het gemakje wat ontbijt bij elkaar gezocht bij de XXLJumbo en toen was ik nog te vroeg :)
We waren met 6 of 7 man daar, alleen 4 waren direct verdwenen(en groetten me niet eens terug...). Toen met z'n 3en richting Breda gegaan, waarvan ik er toevallig al 1 kende van ritten rijden voor ABC. Die andere was toen ook ineens weg, stelletje auti's...
  donderdag 9 april 2015 @ 23:52:03 #69
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151536318
Morgen weer lekker op de regiotaxi, 07.30-16.00 en zaterdag 17.00-01.30. Beetje jammer van m'n forse verkoudheid maar daar worstel ik me wel doorheen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151539985
Al op weg richtig Frankfurt met ICE. Die treinen zou de NS van mij wel mogen inzetten binnen Nederland. Lekker veel comfort, zoals verstelbare rugleuningen. Helaas is wifi niet gratis.
pi_151541427
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:02 schreef Volluto het volgende:
Al op weg richtig Frankfurt met ICE. Die treinen zou de NS van mij wel mogen inzetten binnen Nederland. Lekker veel comfort, zoals verstelbare rugleuningen. Helaas is wifi niet gratis.
Die treinen zijn inderdaad heel fijn voor lange afstanden. Heb er zelf ook 1 keer ingezeten naar Hamburg _O_
pi_151549474
Wat een fijne (halve) werkdag was dit. Mooi weer, fijne auto's, fijne muziek, leuk wisselritje zonder OV, aardige mensen bij afleveren, alles helemaal mooi O+

Gaan er hier nog mensen naar de AutoRAI? Ik in ieder geval twee keer, keertje met vrienden en een keertje met moeke :D Volgende week vrijdag begint het voor het publiek.
pi_151550765
Volgende week zaterdag.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151554016
Over 13 dagen zal ik er ook wezen :+
  vrijdag 10 april 2015 @ 17:13:07 #75
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151554295
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:29 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een fijne (halve) werkdag was dit. Mooi weer, fijne auto's, fijne muziek, leuk wisselritje zonder OV, aardige mensen bij afleveren, alles helemaal mooi O+

Gaan er hier nog mensen naar de AutoRAI? Ik in ieder geval twee keer, keertje met vrienden en een keertje met moeke :D Volgende week vrijdag begint het voor het publiek.
Laatste dag ben ik er :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 10 april 2015 @ 17:28:26 #76
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_151554704
18 april aanwezig op d'n Rai. Paps en mams hebben me meteen een missie meegegeven ook, dus ik moet nog m'n best doen ook daar.

Pa wil info over de nieuwe Superb, ma over iets met de naam Opel Karl.
pi_151556357
Ik zou ook eerste de 21e gaan, maar ga nu vrijdag de 24e.

Oja, groetjes uit Lagos O+

[ Bericht 0% gewijzigd door yosander op 10-04-2015 19:26:12 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151556627
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
ma over iets met de naam Opel Karl.
Ah weer zo'n beest met 1,0-liter motor die ons landschap gaat vervuilen komende jaren. Kende hem nog niet, opvolger van Agila is het.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:40 schreef yosander het volgende:
Ik zou ook eerste de 18e gaan, maar ga nu vrijdag de 21e.

Oja, groetjes uit Lagos O+ [ afbeelding ]
zo hee zit je helemaal in Nigeria? 10.gif
pi_151557367
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ah weer zo'n beest met 1,0-liter motor die ons landschap gaat vervuilen komende jaren. Kende hem nog niet, opvolger van Agila is het.

[..]

zo hee zit je helemaal in Nigeria? [ afbeelding ]
Ja man, iemand stuurde mij een mail dat ik 2 miljoen erf :o
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 10 april 2015 @ 19:14:16 #80
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_151557467
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ah weer zo'n beest met 1,0-liter motor die ons landschap gaat vervuilen komende jaren. Kende hem nog niet, opvolger van Agila is het.

[..]

Blijkbaar, ben niet echt overtuigd iig :')

Gelukkig rij ik sinds ik mijn eigen rode pimpmobiel heb toch niet meer in de auto's van m'n ouders dus van mij mag ze zo'n apparaat kopen hoor :7
pi_151557566
Ik ben ook aanwezig hoor, donderdag 23 april :) gezellig met 'n vriend van thuis-thuis, waarschijnlijk wel met het OV want de Peugeot is verkocht :+
pi_151558447
Nou, geen werk voor maandag. Zesde dag op rij. Maandag toch maar even bellen hoe dit zit want hiervan word ik niet vrolijk. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_151559658
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef Sarasi het volgende:
Nou, geen werk voor maandag. Zesde dag op rij. Maandag toch maar even bellen hoe dit zit want hiervan word ik niet vrolijk. }:|
En wat ga je zeggen?
pi_151560075
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:40 schreef yosander het volgende:
Ik zou ook eerste de 21e gaan, maar ga nu vrijdag de 24e.

Oja, groetjes uit Lagos O+ [ afbeelding ]
Groeten terug aan meneer Haram :)
pi_151560146
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:17 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

En wat ga je zeggen?
Vragen hoe het zit? :P Als er gewoon weinig werk is, weet ik dat ook weer en dan kan ik er weinig aan doen, maar ik ben inmiddels toch echt wel langzaamaan aan het zoeken naar een ander baantje.
Your opinion of me is none of my business.
pi_151565766
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vragen hoe het zit? :P Als er gewoon weinig werk is, weet ik dat ook weer en dan kan ik er weinig aan doen, maar ik ben inmiddels toch echt wel langzaamaan aan het zoeken naar een ander baantje.
Je kan gewoon 2 baantjes naast elkaar hebben, doe ik ook. Werkt zeker goed met easyway, omdat dat super flexibel is.
  zaterdag 11 april 2015 @ 01:33:27 #87
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_151568951
Niet arbeider zijn en gewoon van 9 tot 5 achter een bureau zitten :')
Niet nu bier drinken :')
Nu in dit topic posten :')
  zaterdag 11 april 2015 @ 01:40:28 #88
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151569063
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 01:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet nu bier drinken :')
Nu in dit topic posten :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151581557
2 mailtjes gehad van EasyWay met bekeuringen (in totaal 3 bekeuringen), waarvan er geen 1 door mij is gereden. Dus maar even gereageerd dat ze de verkeerde hebben.
Was bij elkaar toch ¤245, dus blij dat het niet voor mij was.
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:38:21 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_151582423
Motorhelm gekocht, handschoenen gekocht. Ingeschreven bij de rijschool, nu aftellen tot we kunnen beginnen.

In de mei-vakantie vast een motor kopen. Ik ben er klaar voor!
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:58:37 #91
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151582905
Vandaag een half uurtje mogen uitwaaien langs de A270. Ketting van de fiets. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151584578
Ingeloot voor skydiven! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_151592824
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:38 schreef joppie_saus het volgende:
Motorhelm gekocht, handschoenen gekocht. Ingeschreven bij de rijschool, nu aftellen tot we kunnen beginnen.

In de mei-vakantie vast een motor kopen. Ik ben er klaar voor!
tof! ik ga eind van de maand ook maar eens beginnen met lessen. :) kunnen we in de zomer mooi eens een studentchauffeurs topic motormeeting doen ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 12 april 2015 @ 00:46:16 #94
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151598172
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:00 schreef Sarasi het volgende:
Ingeloot voor skydiven! *O*
Bruut _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 12 april 2015 @ 00:46:41 #95
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151598182
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef Marco001 het volgende:

[..]

tof! ik ga eind van de maand ook maar eens beginnen met lessen. :) kunnen we in de zomer mooi eens een studentchauffeurs topic motormeeting doen ;)
Durf je je rijbewijs op het spel te zetten?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151614245
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
  zondag 12 april 2015 @ 16:53:41 #97
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151614270
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
_O_

Wil je met me uit?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 12 april 2015 @ 16:54:28 #98
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151614289
Als we gaan trouwen natuurlijk wel huwelijkse voorwaarden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151614432
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
:') 900 euro in twee maanden... Daar kun je een flink appartement van huren joh. _O-

In vier bekeuringen ook. Dat is dan ook weleens meer dan 30 te hard geweest waarschijnlijk? :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_151614436
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
:') :') :') :')

dit geeft wel een beetje afbreuk aan het begrip 'bijverdiensten'.
  zondag 12 april 2015 @ 19:01:26 #101
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151618831
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
Dan ben je ook wel gewoon een ontzettende domme lul. Je krijgt gewoon per uur betaald :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151618967
Ik heb een privechauffeurachtig ritje! *O* Mijn moeder moet op 21 april een cursus geven in Belgie, maar rijdt liever niet zelf terug naar Grunn na zo'n lange dag werken. Dus als ik haar maandagmiddag heen wil rijden en dinsdagavond terug wil rijden, krijg ik overnachting, diner en mag ik de hele dinsdag de auto gebruiken om waardanook heen te gaan in Belgie. Ubertof! :D
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 12 april 2015 @ 21:01:19 #103
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151624860
Wel in een Corsa :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 12 april 2015 @ 21:12:15 #104
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151625480
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:') 900 euro in twee maanden... Daar kun je een flink appartement van huren joh. _O-

In vier bekeuringen ook. Dat is dan ook weleens meer dan 30 te hard geweest waarschijnlijk? :P
Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.

Overigens kan ik uit ervaring verklappen dat 30 te hard BBK 316+7 kost. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 12 april 2015 @ 21:13:15 #105
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_151625547
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
Damn. Dat verdien je dan ook gewoon hoor.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 12 april 2015 @ 21:15:04 #106
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_151625654
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 21:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.

Overigens kan ik uit ervaring verklappen dat 30 te hard BBK 316+7 kost. :')
BBK...? :') Dat maakt het niet duidelijker he
  zondag 12 april 2015 @ 21:17:21 #107
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151625784
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 21:15 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

BBK...? :') Dat maakt het niet duidelijker he
True that. Binnen dus. :')



De bewuste motormuis gepakt. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151625885
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 21:01 schreef Amoeba het volgende:
Wel in een Corsa :')
Care, dagje België, volledige onkostenvergoeding van de organisatie. 8-) En mijn moeder is heel gezellig in de auto. :D
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 12 april 2015 @ 21:22:01 #109
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_151626003
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
:') :')

Ik begrijp dat ook gewoon niet, de tijd tikt toch gewoon door dus waarom overdreven hard rijden? Tuurlijk, 10km op de teller boven de maximum snelheid doen we allemaal wel, een oranje/lichtrood :7 stoplicht een keer ook wel. Maar 4 boetes in 2 maanden.. Nice :D
pi_151626040
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

:') :')

Ik begrijp dat ook gewoon niet, de tijd tikt toch gewoon door dus waarom overdreven hard rijden? Tuurlijk, 10km op de teller boven de maximum snelheid doen we allemaal wel, een oranje/lichtrood :7 stoplicht een keer ook wel. Maar 4 boetes in 2 maanden.. Nice :D
Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...
pi_151626050
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
Gebruik je geen flitsmeister? Misschien wel een idee? Daarnaast op drukke stukken waar je maar 100 mag op de snelweg gewoon echt 100 rijden. Op de rustige stukken waar je meer vooruit kan kijken kan je dan wel wat harder rijden. Maar aan het bedrag te zien ben jij wel een hardnekkige doorrijder...
  zondag 12 april 2015 @ 21:23:24 #112
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151626072
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...
Kun je ons even precies vertellen waarvoor en hoe hoog de 4 boetes in kwestie zijn.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 12 april 2015 @ 21:24:07 #113
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_151626113
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...
Wat is de lol van te hard rijden? Ik vind een aantal keer sportief optrekken leuk, maar 150 rijden waar 120 mag kan me echt niet boeien. Laat staan binnen de bebouwde kom te hard rijden, wat ik vaak onverantwoord vind.
pi_151626140
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...
Doe dat dan vooral. Spekken die staatskas!!!
  zondag 12 april 2015 @ 21:27:00 #115
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151626259
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:24 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Wat is de lol van te hard rijden? Ik vind een aantal keer sportief optrekken leuk, maar 150 rijden waar 120 mag kan me echt niet boeien. Laat staan binnen de bebouwde kom te hard rijden, wat ik vaak onverantwoord vind.
En juist altijd op die kutpunten waar het net wél verantwoord is om +-75 te rijden staan ze dan te laseren/flitsen. Welkom in Eindhoven. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151626433
Kutstad
pi_151627983
Ben ik de enige die zijn twijfels heeft over de waarheid van de 4 boetes twv 900 euro? :?
  zondag 12 april 2015 @ 22:17:21 #118
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151628699
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 22:02 schreef Ordinateur het volgende:
Ben ik de enige die zijn twijfels heeft over de waarheid van de 4 boetes twv 900 euro? :?
Ik vond 225 gemiddeld ook wel ernstig hoog.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 12 april 2015 @ 22:47:24 #119
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_151630182
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:22 schreef VliegTafelVrouw het volgende:

[..]

Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...
Ja dat kan natuurlijk. Toen ik een RCZ R kreeg tijdens een rit ben ik ook 2x naar een tankstation gegaan om het optrekken op de oprit. :7

Al moet ik wel zeggen, het is een stuk spannender om 140/150 te rijden in een Up! of zo'n polo bluemotion dan in een 5 serie. :P
  zondag 12 april 2015 @ 22:56:18 #120
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_151630539
Daar tegenover staat wel dat je in zo'n dikke bak niet snel door hebt dat je stevig door rijdt.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 12 april 2015 @ 23:13:11 #121
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_151631258
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 22:02 schreef Ordinateur het volgende:
Ben ik de enige die zijn twijfels heeft over de waarheid van de 4 boetes twv 900 euro? :?
Ik snap vooral niet hoe je dan nog niet ontslagen zou zijn. :') Helemaal als je er slechts twee maanden werkt.
pi_151633426
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 21:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.

Overigens kan ik uit ervaring verklappen dat 30 te hard BBK 316+7 kost. :')
Ja en 35 kost al 380 + 7 :')

Nou ja, 900 in 4 bonnen is te doen. Minder nog wel. Een keer door rood, een keer 40 te hard en een keer rechts inhalen en je komt al heel aardig in de buurt. Ik ken er nog wel een die de ¤2.507,- gehaald heeft op één bon trouwens. Die man ging 104 gecorrigeerd te hard binnen de kom en had al een aantekening voor 40 te hard eerder. Niet aan te raden _O-

Het is hier trouwens al weer een maand of 3 stil qua boetes. Ik vertrouw het niks :') Vandaag of morgen staat er een PostNL mannetje aan de deur met een zak vol kwijtgeraakte brieven van het CJIB...

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 13-04-2015 00:31:12 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 13 april 2015 @ 00:31:57 #123
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151633553
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 00:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja en 35 kost al 380 + 7 :')

Nou ja, 900 in 4 bonnen is te doen. Minder nog wel. Een keer door rood, een keer 40 te hard en een keer rechts inhalen en je komt al heel aardig in de buurt. Ik ken er nog wel een die de ¤2.507,- gehaald heeft op één bon trouwens. Die man ging 104 gecorrigeerd te hard binnen de kom en had al een aantekening voor 40 te hard eerder. Niet aan te raden _O-

Het is hier trouwens al weer een maand of 3 stil qua boetes. Ik vertrouw het niks :') Vandaag of morgen staat er een PostNL mannetje aan de deur met een zak vol kwijtgeraakte brieven van het CJIB...
Ik had er laatst een maar bezwaar jwz.

Hij was eigenlijk niet voor mij bedoeld zegmaar. Was met de Opel gereden en je kunt met dat ding niet eens te hard rijden.

Kennedylaan ook nog. :') pls, was die nieuwe eigenaar (dezelfde dag nog).
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 13 april 2015 @ 08:25:02 #124
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151635927
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 00:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja en 35 kost al 380 + 7 :')

Nou ja, 900 in 4 bonnen is te doen. Minder nog wel. Een keer door rood, een keer 40 te hard en een keer rechts inhalen en je komt al heel aardig in de buurt. Ik ken er nog wel een die de ¤2.507,- gehaald heeft op één bon trouwens. Die man ging 104 gecorrigeerd te hard binnen de kom en had al een aantekening voor 40 te hard eerder. Niet aan te raden _O-

Het is hier trouwens al weer een maand of 3 stil qua boetes. Ik vertrouw het niks :') Vandaag of morgen staat er een PostNL mannetje aan de deur met een zak vol kwijtgeraakte brieven van het CJIB...
De laatste heb ik in Duitsland gereden afgelopen zomer. Wil eigenlijk eens een jaar zonder boetes halen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151636715
Ik vraag het mij af of klanten de boetes wel doorsturen naar EW en PCs, ik heb al een aantal jaar geen boetes gehad, dat klopt gewoon niet... :')
pi_151636758
Ik heb nog nooit een snelheidsboete gehad. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_151637108
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 09:23 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb nog nooit een snelheidsboete gehad. 8-)
Dit. ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151638025
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 09:23 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb nog nooit een snelheidsboete gehad. 8-)
Wat was de afloop van je telefoontje over werk? :+
pi_151638493
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 10:20 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wat was de afloop van je telefoontje over werk? :+
Moet nog bellen, heb nog meer te doen vandaag. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_151638976
Als je dan toch 30 te hard wilt rijden kan ik je België wel aanbevelen. Dat is toch bijna 2x zo goedkoop als Nederland :')
pi_151639064
Duitsland is nog beter
  maandag 13 april 2015 @ 11:10:01 #132
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151639286
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 10:59 schreef Viezze het volgende:
Duitsland is nog beter
Deutschland _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151640415
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 10:59 schreef Viezze het volgende:
Duitsland is nog beter
Krijg je ook gratis een foto erbij! :D
  maandag 13 april 2015 @ 13:13:22 #134
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151642909
Had ooit een boete gehad van net geen 600 eu. 128 km/ph op de A10 waar je max 80 mocht. En ja trajectcontrole uiteraard, had destijds m'n rijbewijs een week of 2 dus deed echt maar wat :') . Was een dure les, sindsdien dan ook geen snelheidsboetes meer gekregen :P
أنا مغربي
pi_151643252
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:13 schreef A_Valbuena het volgende:
Had ooit een boete gehad van net geen 600 eu. 128 km/ph op de A10 waar je max 80 mocht. En ja trajectcontrole uiteraard, had destijds m'n rijbewijs een week of 2 dus deed echt maar wat :') . Was een dure les, sindsdien dan ook geen snelheidsboetes meer gekregen :P
Met werkzaamheden zeker? Anders is dat toch niet zo prijzig?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_151647611
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:27 schreef qua111 het volgende:

[..]

Met werkzaamheden zeker? Anders is dat toch niet zo prijzig?
Mwoah. Overschrijding van 48 km/h :')

Heb je net twee weken je rijbewijs, zit je al op de grens van invordering :') En het argument 'ik deed maar wat' slaat helemaal als een tang op een varken natuurlijk. Dat is één van de belangrijkste dingen van autorijden, borden kunnen lezen en weten hoe hard je waar mag :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151649721
Ik heb werk! *O*

Caddy naar Hapert en dan een Audi van Eindhoven naar Almere. Mijn eerste Audi! O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_151649814
Wat voor Audi? Ik word ben ik bang niet meer gebeld, maar hoop het wel :P
pi_151649895
A4. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_151650198
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 00:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Durf je je rijbewijs op het spel te zetten?
hoezo?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 13 april 2015 @ 17:03:49 #141
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151650240
Geen A7 pakken :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 13 april 2015 @ 17:04:05 #142
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151650253
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:02 schreef Marco001 het volgende:

[..]

hoezo?
Denken dat je met 60 over een dijk kan rijden. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151650312
Voor mij morgen Nijmegen-Groningen in een Polo. Niks bijzonders dus, maar in ieder geval wel werk :)
pi_151650406
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Denken dat je met 60 over een dijk kan rijden. :')
dat kan best :) vraagt alleen wel veel discipline
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 13 april 2015 @ 17:10:17 #145
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151650447
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:08 schreef Marco001 het volgende:

[..]

dat kan best :) vraagt alleen wel veel discipline
Denken dat er dan Brabanders meegaan. :') pls
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151650498
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2015 17:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Denken dat er dan Brabanders meegaan. :') pls
Ik ga sowieso niet met jou rijden. Hoef geen losslaande ketting tegen mijn motorfiets. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_151651286
Helaas zoals ik wel had verwacht niet meer gebeld, dan maar morgen hopen op een spoedje en anders ga ik wel braaf naar m'n hoorcolleges :P
  maandag 13 april 2015 @ 18:30:02 #148
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151652772
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ga sowieso niet met jou rijden. Hoef geen losslaande ketting tegen mijn motorfiets. :')
Ga jij nu maar kijken of je banden wel goed op de velgen zitten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151652817
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 18:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ga jij nu maar kijken of je banden wel goed op de velgen zitten.
Zitten ze. En als ze dat niet zaten, was ik er in ieder geval niet op gaan rijden.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 13 april 2015 @ 18:32:55 #150
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151652872
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 18:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zitten ze. En als ze dat niet zaten, was ik er in ieder geval niet op gaan rijden.
Ik ga echt geen aanhanger regelen omdat er één tandje kapot is. Ik ben niet zo'n control freak als jij.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151652975
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 18:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ga echt geen aanhanger regelen omdat er één tandje kapot is. Ik ben niet zo'n control freak als jij.
Het is maar goed dat je van te voren gewaarschuwd was dat je de hele set moest vervangen, en daarna de tegenwoordigheid van geest had om niet op een motor te rijden met een gebroken tandwiel, al helemaal niet harder dan zo'n 30km/h, en dat vervolgens niet je ketting er op de snelweg afvloog, terwijl je zo'n 150km/h reed.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 13 april 2015 @ 18:37:43 #152
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151653075
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2015 18:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het is maar goed dat je van te voren gewaarschuwd was dat je de hele set moest vervangen, en daarna de tegenwoordigheid van geest had om niet op een motor te rijden met een gebroken tandwiel, al helemaal niet harder dan zo'n 30km/h, en dat vervolgens niet je ketting er op de snelweg afvloog, terwijl je zo'n 150km/h reed.
30 km/u ? _O-

Grapjas :*
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151653452
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:48 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb werk! *O*

Caddy naar Hapert en dan een Audi van Eindhoven naar Almere. Mijn eerste Audi! O+
Hé ik moet ook naar Almere :+ hoelaat?
  maandag 13 april 2015 @ 18:58:49 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_151653810
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2015 11:10 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Deutschland _O_
Deutschland is baas.

Gingen eens naar Hamburg voor HSV. Onderweg wat vertraging gehad, ring Bremen stond natuurlijk op 100. Met 5 man in de auto even uitgerekend wat een mogelijke boete zou kosten. Tot 40 te hard was maximaal een tientje pp ofzo, dus vol gas erop. Niks meer van gehoord :7
#26 || Luciano da Silva
pi_151654286
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 18:49 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hé ik moet ook naar Almere :+ hoelaat?
Laat. Tien uur halen, 2.5uur rijden, uur ov, dan nog naar Almere... Drie, vier uur ofzo?
Your opinion of me is none of my business.
pi_151654300
Belt EW eigenlijk voor een opdracht van morgen als je nog aan het werk bent voor vandaag? Of kijken ze daar helemaal niet naar?
pi_151654338
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef jevl het volgende:
Belt EW eigenlijk voor een opdracht van morgen als je nog aan het werk bent voor vandaag? Of kijken ze daar helemaal niet naar?
Daar kijken ze niet naar nee. Als je aan het rijden bent spreken ze gewoon je voicemail in.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151654413
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:11 schreef trolley het volgende:

[..]

Daar kijken ze niet naar nee. Als je aan het rijden bent spreken ze gewoon je voicemail in.
Hm okeyy, dan is het iedere keer toeval :{
pi_151660780
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Laat. Tien uur halen, 2.5uur rijden, uur ov, dan nog naar Almere... Drie, vier uur ofzo?
Ooh dan ben ik alweer weg :+
pi_151663514
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef jevl het volgende:
Belt EW eigenlijk voor een opdracht van morgen als je nog aan het werk bent voor vandaag? Of kijken ze daar helemaal niet naar?
Bellen gewoon onderweg, al s een dagje door mis gelopen hehe
pi_151664563
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 22:30 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Bellen gewoon onderweg, al s een dagje door mis gelopen hehe
Daarom, indien mogelijk, mobiel via bluetooth verbinden _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151664674
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 22:54 schreef yosander het volgende:

[..]

Daarom, indien mogelijk, mobiel via bluetooth verbinden _O_
Ik neem liever een afritje naar parkeerplaats om terug te bellen dan dat ik de moeite neem om mijn telefoon te koppelen :P
pi_151664809
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik neem liever een afritje naar parkeerplaats om terug te bellen dan dat ik de moeite neem om mijn telefoon te koppelen :P
Als je de systemen een beetje kent (sommige zijn een hel om te begrijpen zoals Toyota :')) is het 30 sec werk :P plus je kan je muziek dan afspelen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151667518
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Denken dat je met 60 over een dijk kan rijden. :')
Dat niet kunnen :')
Minder dan 60pk hebben :')
Met een afgebroken tandwiel gaan rijden :')_!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 14 april 2015 @ 00:30:20 #165
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151667723
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 00:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat niet kunnen :')
Minder dan 60pk hebben :')
Met een afgebroken tandwiel gaan rijden :')_!
Fietsen :')
het OV :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151669422
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 22:54 schreef yosander het volgende:

[..]

Daarom, indien mogelijk, mobiel via bluetooth verbinden _O_
en dan zeker dat iedereen die erna de auto gebruikt je 06 nummer kan zien?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 14 april 2015 @ 07:24:21 #167
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151669439
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 07:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

en dan zeker dat iedereen die erna de auto gebruikt je 06 nummer kan zien?
Nee, want bluetooth pairen.

En dan nog, boeiend.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151671489
Hier ook weer eens werk, spoedje voor NL van Grunn naar Nijmegen :) Peugeot 308 dus op zich niet slecht
pi_151671543
Eerste auto alweer afgeleverd, nu naar leiden toe :+ passat ophalen
pi_151673342
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:56 schreef Drowzz het volgende:
Eerste auto alweer afgeleverd, nu naar leiden toe :+ passat ophalen
Ik hoop voor je dat ze 'm niet kwijt zijn dan :P

Ik bel trouwens altijd gewoon in de auto, of op luidspreker, of gewoon met m'n oortjes in m'n telefoon. Zou ook vrij onhandig zijn als je een aflevertijd net wel/net niet gaat halen en je er dan eerst af moet om daarover te bellen.
pi_151673544
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:19 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik bel trouwens altijd gewoon in de auto, of op luidspreker, of gewoon met m'n oortjes in m'n telefoon. Zou ook vrij onhandig zijn als je een aflevertijd net wel/net niet gaat halen en je er dan eerst af moet om daarover te bellen.
Ik denk dat ik het voortaan zo ga aanpakken:
pi_151673738
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het voortaan zo ga aanpakken:
[ afbeelding ]
Best een geniale oplossing wel _O-
pi_151673906
Ik heb toch geen werk dus die struggles over wel/niet opnemen tijdens rijden heb ik ook nooit last van ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151676559
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:19 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze 'm niet kwijt zijn dan :P

Ik bel trouwens altijd gewoon in de auto, of op luidspreker, of gewoon met m'n oortjes in m'n telefoon. Zou ook vrij onhandig zijn als je een aflevertijd net wel/net niet gaat halen en je er dan eerst af moet om daarover te bellen.
Hij is afgeleverd, dus was goed :+
pi_151677018
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:40 schreef trolley het volgende:
Ik heb toch geen werk dus die struggles over wel/niet opnemen tijdens rijden heb ik ook nooit last van ;(
Ik had je skoda octavia vanochtend vanuit Franeker, zal wel zelfde zijn als jij er gebracht hebt :+ moest op zelfde locatie ophalen in ieder geval.
pi_151677238
Je weet altijd direct welke posts van Drowzz zijn. :+

ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde! *O*

Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn. :')
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:00:02 #177
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_151677542
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:47 schreef Sarasi het volgende:
Je weet altijd direct welke posts van Drowzz zijn. :+

ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde! *O*

Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn. :')
Daarom naar Vlaardingen gaan, altijd goed weer jwz :7
pi_151677992
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:47 schreef Sarasi het volgende:
Je weet altijd direct welke posts van Drowzz zijn. :+

ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde! *O*

Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn. :')
Hoezo? Haha en was net in Almere en daar was t ook mooi weer :+
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:17:59 #179
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_151678015
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:47 schreef Sarasi het volgende:
Je weet altijd direct welke posts van Drowzz zijn. :+

ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde! *O*

Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn. :')
Ik heb vandaag gewoon de concurrent geholpen. :o
Wel weer vaag dat de site van ING het niet deed, maar de app wel. Maar ja, ING... :') :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:16 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoezo? Haha en was net in Almere en daar was t ook mooi weer :+
:+
pi_151678770
En dan zit je in een bus van Hapert naar Eindhoven waarin de verwarming niet uit kan. Verdomme wat een hitte. :') Wel een leuk gesprekje met de buschauffeuse gehad. Die vond dat ik m'n busrijbewijs maar moest halen, want buschauffeur zijn was perfect te combineren met een studie, haha. Nu op naar de Audi. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_151679740
Zo dat hebben we ook weer eens meegemaakt, chauffeuren in een Fiat Panda... :')
pi_151680275
Na een lange tijd niet beschikbaar te zijn geweest morgen gelijk een ritje. Sneek - Groningen per Citroën busje.
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:48:53 #183
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151680575
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:20 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo dat hebben we ook weer eens meegemaakt, chauffeuren in een Fiat Panda... :')
:') !
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151680712
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:46 schreef Sarasi het volgende:
En dan zit je in een bus van Hapert naar Eindhoven waarin de verwarming niet uit kan. Verdomme wat een hitte. :') Wel een leuk gesprekje met de buschauffeuse gehad. Die vond dat ik m'n busrijbewijs maar moest halen, want buschauffeur zijn was perfect te combineren met een studie, haha. Nu op naar de Audi. *O*
In Eindhoven gebeurt dat volgens mij vrij veel. Had me ook wel cool geleken maar heb daar maar een jaar gestudeerd dus was de moeite niet waard.
pi_151680929
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:37 schreef stripe het volgende:
Na een lange tijd niet beschikbaar te zijn geweest morgen gelijk een ritje. Sneek - Groningen per Citroën busje.
Hier ook, twee zelfs. Kan ze alleen niet allebei uitvoeren haha :P de verbinding is niet al te best. Kan dus zijn dat jij of iemand anders er straks nog eentje bij krijgt ;)
pi_151681071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:37 schreef stripe het volgende:
Na een lange tijd niet beschikbaar te zijn geweest morgen gelijk een ritje. Sneek - Groningen per Citroën busje.
Toevallig een nemo? Ik moet ook naar Sneek-Groningen morgen
pi_151681178
Ik had een Nemo en een Berlingo, heb even gebeld en nu is het alleen nog de Berlingo :)
  dinsdag 14 april 2015 @ 16:14:38 #188
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_151681245
Laat ze die Nemo maar aan mij geven dan. :P Ik heb nog niks voor morgen namelijk.
pi_151681273
Hopelijk krijg ik nog een extra ritje of een spoed morgen, drie uurtjes werken is niet super veel. Maaaaar gelukkig wel iets
pi_151681374
Mijn spoedje van vanmiddag had wel een CP met behoorlijk wat pech trouwens, zijn eigen auto, een golf, was gejat :{ Inmiddels al wel gevonden maar goed, lullig genoeg alsnog :P
pi_151681763
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:19 schreef underground1009 het volgende:
Mijn spoedje van vanmiddag had wel een CP met behoorlijk wat pech trouwens, zijn eigen auto, een golf, was gejat :{ Inmiddels al wel gevonden maar goed, lullig genoeg alsnog :P
Ik had laatst ook een gejatte Golf die terug was gevonden :o kon 'm alleen niet meenemen omdat de electronica eruit was gesloopt :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151683812
In de trein naar huis. :z Denk dat ik iets voor acht uur thuis ben, begon vandaag om kwart over negen. Druk dagje, wel eindelijk weer eens wat verdiend! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_151684088
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:07 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Toevallig een nemo? Ik moet ook naar Sneek-Groningen morgen
Ja een nemo, jij ook?
pi_151684310
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:06 schreef stripe het volgende:

[..]

Ja een nemo, jij ook?
Jep. *O*
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:22:42 #195
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_151684522
55 uur werken deze week, koekoek!
pi_151684676
Even een verslagje van de Audi. :7

Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi! :D En eigenlijk ben ik teleurgesteld. :')
In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI. ;(

Verwachting: comfortabele Giulietta.
Realiteit: handgeschakelde BMW.

:'(

Droom aan diggelen en zulks.
Your opinion of me is none of my business.
pi_151684749
Ik had voor deze vraag al een nieuw topic gestart, maar werd doorverwezen naar deze topic, vandaar hier opnieuw:

Ik was benieuwd naar de ervaring van mensen die werken als studentenchauffeur bij 'Autoreset'.

Ik zie op het internet vele verhalen voorbij komen, vaak negatief. Nu ben ik benieuwd hoe jullie daar over denken en of de verhalen op het internet kloppen. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe baan en een baan als studentenchauffeur heeft mijn interesse.

Zo stond er een artikel op deze website: http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=569&pagina=1
Natuurlijk, dit zal zijn aangedikt, maar zulke verhalen komen toch ergens vandaan...

Graag hoor ik jullie mening!
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:30:16 #198
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151684777
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef Sarasi het volgende:
Even een verslagje van de Audi. :7

Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi! :D En eigenlijk ben ik teleurgesteld. :')
In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI. ;(

Verwachting: comfortabele Giulietta.
Realiteit: handgeschakelde BMW.

:'(

Droom aan diggelen en zulks.
Denken dat je met een A4 een dikke Audi rijdt. :')

Prima wagen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151685089
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef Sarasi het volgende:
Even een verslagje van de Audi. :7

Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi! :D En eigenlijk ben ik teleurgesteld. :')
In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI. ;(

Verwachting: comfortabele Giulietta.
Realiteit: handgeschakelde BMW.

:'(

Droom aan diggelen en zulks.
Ik denk dat een A3- of S3 Sportback je beter zou liggen. Maar die laatste is wel vrij duur.
pi_151685291
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:38 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik denk dat een A3- of S3 Sportback je beter zou liggen. Maar die laatste is wel vrij duur.
Ik geloof er niet meer in. Ik ga nu vreemd met Alfa Romeo.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:50:45 #201
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151685502
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik geloof er niet meer in. Ik ga nu vreemd met Alfa Romeo.
Ik had Eindhoven - Groningen - Amsterdam (via NL inderdaad) met resp. een Audi A6 en een Alfa Mito.

Fuck een Alfa Mito.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151685596
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik geloof er niet meer in. Ik ga nu vreemd met Alfa Romeo.
Nou daar heb ik mindere ervaringen mee. Behalve als ze gloednieuw zijn misschien.

Met één Audi in anderhalf jaar heb je weinig mazzel gehad trouwens. Heb even in mijn mail gekeken en ik heb er al tien gereden en werk over een maand pas een jaar als hiker.

Maar heb nog wel een aantal types te gaan bij Audi voordat ik bingo heb.
pi_151685791
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nou daar heb ik mindere ervaringen mee. Behalve als ze gloednieuw zijn misschien.

Met één Audi in anderhalf jaar heb je weinig mazzel gehad trouwens. Heb even in mijn mail gekeken en ik heb er al tien gereden en werk over een maand pas een jaar als hiker.

Maar heb nog wel een aantal types te gaan bij Audi voordat ik bingo heb.
Giulietta. O+ Verder geen Alfa's gereden ook hoor. :') Ik rijd vooral veel BMW's eigenlijk.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 14 april 2015 @ 19:31:29 #204
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_151687119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:29 schreef GiepNL het volgende:
Ik had voor deze vraag al een nieuw topic gestart, maar werd doorverwezen naar deze topic, vandaar hier opnieuw:

Ik was benieuwd naar de ervaring van mensen die werken als studentenchauffeur bij 'Autoreset'.

Ik zie op het internet vele verhalen voorbij komen, vaak negatief. Nu ben ik benieuwd hoe jullie daar over denken en of de verhalen op het internet kloppen. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe baan en een baan als studentenchauffeur heeft mijn interesse.

Zo stond er een artikel op deze website: http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=569&pagina=1
Natuurlijk, dit zal zijn aangedikt, maar zulke verhalen komen toch ergens vandaan...

Graag hoor ik jullie mening!
Maar 212 topics met ervaringen! Succes. :+

Nee maar het is een beetje hoe je er zelf in staat. Wil je graag auto's rijden, is reizen met OV geen probleem en vind je het niet erg om soms een paar keer per dag 20 minuten te lopen, dan is het al snel een prima baantje.

Ga er niet werken omdat je graag in de nieuwste M5 wilt rijden, maar hou in je achterhoofd dat er altijd een dag komt dat je een vette auto krijgt.

Kan ook eigenlijk niet anders dan dat je hier alleen maar positieve reacties krijgt, degene die het niks vinden reageren hier niet meer denk ik.
pi_151693844
Wat zijn eigenlijk de klanten die een hiker nodig hebben?
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_151694100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:02 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Wat zijn eigenlijk de klanten die een hiker nodig hebben?
Voornamelijk leasemaatschappijen en auto dealers
pi_151694582
Zeg, alle mensen die morgen naar Sneek gaan, wat is jullie planning qua tijden en lijnen en dergelijke?
pi_151694705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef underground1009 het volgende:
Zeg, alle mensen die morgen naar Sneek gaan, wat is jullie planning qua tijden en lijnen en dergelijke?
Ik zit nu ook een beetje te kijken maar is allemaal met redelijk veel overstappen vanaf mijn kamerdeur :(
pi_151695078
Hier ook, nu wilde ik niet zo vroeg vertrekken dus is mijn plan 9:41 de sneltrein naar Ljouwert, daar overstappen op de stoptrein naar Snits en daar op de bus, ben je er rond tien over elf :) een van de kortere mogelijkheden ;)
pi_151695454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:26 schreef underground1009 het volgende:
Hier ook, nu wilde ik niet zo vroeg vertrekken dus is mijn plan 9:41 de sneltrein naar Ljouwert, daar overstappen op de stoptrein naar Snits en daar op de bus, ben je er rond tien over elf :) een van de kortere mogelijkheden ;)
Ik zit nog even te kijken. Wil eigenlijk redelijk vroeg weg, maar als je iemand ziet met een lichte chino en een overhemd en veel krullen, feel free to say hello *O*
pi_151695730
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:07 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Voornamelijk leasemaatschappijen en auto dealers
Aflevering van een nieuwe lease auto bij de klant ofzo? Kunnen die garages dat niet zelf doen?
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
  dinsdag 14 april 2015 @ 23:05:29 #212
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_151696700
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:38 schreef nicolasvermeersch het volgende:

[..]

Aflevering van een nieuwe lease auto bij de klant ofzo? Kunnen die garages dat niet zelf doen?
Blijkbaar niet he.
pi_151700999
Als je een nieuwe auto moet afleveren is het huur/shortlease/pool. Nieuwe auto's worden volgens mij vrijwel altijd door de klant zelf opgehaald bij de dealer.
pi_151702402
Zo, in de trein naar Leeuwarden, op weg naar Sneek :) Werd vanochtend plots nog gebeld door de planning, dat ik m'n ritten niet zou hebben bevestigd. Dit terwijl ik gister na het ontvangen van m'n ritten had gebeld met de planning omdat ik ze niet allebei uit kon voeren, en er dus een zou doen. Nu bleek dat dus niet geregistreerd te staan, en dus stond m'n tweede rit nog op gereserveerd :P
pi_151703666
De Nemo die ik moest doen staat alweer in grun. werkelijk alles was kapot aan dat ding. Er stonden er nog een paar geloof ik.
pi_151703874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef Sarasi het volgende:
Even een verslagje van de Audi. :7

Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi! :D En eigenlijk ben ik teleurgesteld. :')
In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI. ;(

Verwachting: comfortabele Giulietta.
Realiteit: handgeschakelde BMW.

:'(

Droom aan diggelen en zulks.
De A4 is dan ook enorm toe aan een nieuw model, dit ding is al behoorlijk oud. Daarbij is Audi nooit sportiever geweest dan BMW, zit juist beetje tussen de comfortabele Mercedessen en de wat sportievere BMW's in.

Comfortable bak, rijdt prima, maar geen wonderen..
pi_151704942
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:36 schreef stripe het volgende:
De Nemo die ik moest doen staat alweer in grun. werkelijk alles was kapot aan dat ding. Er stonden er nog een paar geloof ik.
Die van mij ook ha, bouwvakkers autootje. Moest wel mijn schoenen uitdoen anders had ik niet zoveel aan die koppeling :')
pi_151705085
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:28 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Die van mij ook ha, bouwvakkers autootje. Moest wel mijn schoenen uitdoen anders had ik niet zoveel aan die koppeling :')
Die koppeling was inderdaad een klein pedaal die je maar een heel kort stukje in kon trappen. Verder deed de radio het niet, de ramen konden niet open (kapot), zat er geen airco/frisse lucht in en de versnellingsbak schakelde heel moeilijk in 5 en achteruit. Verder deden het stuur en gas/rem het gelukkig wel naar behoren.

Op de A7 ri grun stonden ze op de 100 stukken te laseren trouwens. voor de mensen die daar nog langs rijden vandaag.
pi_151705156
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:34 schreef stripe het volgende:

[..]

Die koppeling was inderdaad een klein pedaal die je maar een heel kort stukje in kon trappen. Verder deed de radio het niet, de ramen konden niet open (kapot), zat er geen airco/frisse lucht in en de versnellingsbak schakelde heel moeilijk in 5 en achteruit. Verder deden het stuur en gas/rem het gelukkig wel naar behoren.

Op de A7 ri grun stonden ze op de 100 stukken te laseren trouwens. voor de mensen die daar nog langs rijden vandaag.
Yep,heb de motormuis ook gezien. En inderdaad ik had hetzelfde.

Wel positief over de A7 :)je bent in no time in groningen
pi_151706429
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:37 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Yep,heb de motormuis ook gezien. En inderdaad ik had hetzelfde.

Wel positief over de A7 :)je bent in no time in groningen
Het was ook een ritje van niks eigenlijk :') Ben in totaal misschien 4 uurtjes weggeweest
  woensdag 15 april 2015 @ 13:36:16 #221
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151708257
Vandaag lekker dagje thuis werken'n :). Eindelijk is er een goede app uitgekomen om bladmuziek op m'n Android tablet te knallen. Kost me een paar uur, maar dit is wel super zo.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151709422
Bij mij was er ook gedoe :') De Berlingo die ik zou doen was er niet of niet meer. Toen gebeld en ipv daarvan een van de drie overgebleven Nemo's meegenomen, die van mij was wel redelijk, niet echt kapot of zo. Radio, airco, versnellingsbak, koppeling, allemaal prima :P Zat alleen haast niks meer in de tank maar heb 't, met brandend lampje, nog prima gered :) Motormuis trouwens niet gezien toen ik er langs reed, wat pas tegen twaalven op z'n vroegst was, met een beetje geluk was die dan al aan het lunchen :P Niet dat ik zo hard reed daar, maar als ik een 100-gebied binnen rij ga ik gewoon van het gas na het bord, trap niet keihard op de rem zodra het bord van 100 in zicht komt of zo :+
pi_151709762
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 10:46 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

De A4 is dan ook enorm toe aan een nieuw model, dit ding is al behoorlijk oud. Daarbij is Audi nooit sportiever geweest dan BMW, zit juist beetje tussen de comfortabele Mercedessen en de wat sportievere BMW's in.

Comfortable bak, rijdt prima, maar geen wonderen..
Ik had het inmiddels wat op een voetstuk staan na, na twee jaar stille verheerlijking.

Overigens vandaag colleges, nu even een biertje tussendoor. Vrijdag hopelijk weer werken, anders wordt het toch weer twee weken niet, denk ik.
Your opinion of me is none of my business.
pi_151711281
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 april 2015 07:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee, want bluetooth pairen.

En dan nog, boeiend.
dan nog. Had laatst een Peugeot mee met Bluetooth pairing. Kon gewoon het type telefoon en tel nummer van vorige bestuurders uitlezen
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_151711332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:19 schreef underground1009 het volgende:
Bij mij was er ook gedoe :') De Berlingo die ik zou doen was er niet of niet meer. Toen gebeld en ipv daarvan een van de drie overgebleven Nemo's meegenomen, die van mij was wel redelijk, niet echt kapot of zo. Radio, airco, versnellingsbak, koppeling, allemaal prima :P Zat alleen haast niks meer in de tank maar heb 't, met brandend lampje, nog prima gered :) Motormuis trouwens niet gezien toen ik er langs reed, wat pas tegen twaalven op z'n vroegst was, met een beetje geluk was die dan al aan het lunchen :P Niet dat ik zo hard reed daar, maar als ik een 100-gebied binnen rij ga ik gewoon van het gas na het bord, trap niet keihard op de rem zodra het bord van 100 in zicht komt of zo :+
Hier werd ik nog om gebeld. Was blijkbaar de bedoeling dat ik twee Nemo's zou doen vandaag. Kreeg echter maar 1 opdracht binnen. Toen ik al op de fiets zat naar huis werd 'de tweede Nemo' geannuleerd omdat er iemand in Sneek zou staan die nu die auto zou doen. Ik wist verder ook van niks dus maakte mij niet zoveel uit, maar liep allemaal niet zo soepel bij de planning geloof ik :')
pi_151711797
quote:
99s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:36 schreef Fiorano het volgende:
Vandaag lekker dagje thuis werken'n :). Eindelijk is er een goede app uitgekomen om bladmuziek op m'n Android tablet te knallen. Kost me een paar uur, maar dit is wel super zo.
pi_151713987
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef stripe het volgende:

[..]

Hier werd ik nog om gebeld. Was blijkbaar de bedoeling dat ik twee Nemo's zou doen vandaag. Kreeg echter maar 1 opdracht binnen. Toen ik al op de fiets zat naar huis werd 'de tweede Nemo' geannuleerd omdat er iemand in Sneek zou staan die nu die auto zou doen. Ik wist verder ook van niks dus maakte mij niet zoveel uit, maar liep allemaal niet zo soepel bij de planning geloof ik :')
Klopt! Zoals eerder gepost werd ik vanochtend gebeld dat ik niet zou hebben bevestigd, dus mijn gesprek van gister waarin ik de Berlingo bevestigde en de Nemo annuleerde was niet geregistreerd. Zodoende stond er nog een Nemo op mijn naam vanochtend. In Sneek aangekomen bleek er echter geen Berlingo te zijn maar gelukkig nog wel een Nemo :P De planning liep dus inderdaad niet helemaal gesmeerd maar goed, kan gebeuren :)
  woensdag 15 april 2015 @ 17:17:49 #228
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151714055
What the fuk is een Nemo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151714132
dit :D

Broertje van de Peugeot Bipper geloof ik :P
  woensdag 15 april 2015 @ 17:22:12 #230
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151714185
:') kutbak
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 15 april 2015 @ 17:22:57 #231
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151714209
Een megane uit Amstelveen naar Meerkerk vervoeren morgen. Als het morgen ook zulk weer is vind ik dat stuk lopen niet heel erg :)
أنا مغربي
pi_151714294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:22 schreef A_Valbuena het volgende:
Amstelveen
Het is morgen jammer genoeg waarschijnlijk wel 10 graden kouder :X
  woensdag 15 april 2015 @ 17:40:55 #233
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151714687
Beetje in de zon hangen met een fles bier. Joint erbij. Morgen weer hiken denk ik. :) Tentamens voorbij _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151714866
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:22 schreef Amoeba het volgende:
:') kutbak
Eens. Maar al dit soort semi-busjes rijden kut.
  woensdag 15 april 2015 @ 17:48:23 #235
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151714905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:47 schreef stripe het volgende:

[..]

Eens. Maar al dit soort semi-busjes rijden kut.
Wat hij zegt. Caddy :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151715212
Zo'n Nemo is echt een gare bak :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151715518
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:40 schreef Amoeba het volgende:
Beetje in de zon hangen met een fles bier. Joint erbij. Morgen weer hiken denk ik. :) Tentamens voorbij _O_
Zou je dat nou wel doen, drugs gebruiken de dag voor een werkdag?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151715558
Drugs :')
Geen halve liters klappen in de trein :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 15 april 2015 @ 18:14:54 #239
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151715836
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zou je dat nou wel doen, drugs gebruiken de dag voor een werkdag?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is morgenochtend 5 minuten nadat ik opsta volledig uit mijn systeem. :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 15 april 2015 @ 18:15:22 #240
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151715848
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:06 schreef yosander het volgende:
Drugs :')
Geen halve liters klappen in de trein :7
:') joint > fles bier. of 2.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151716831
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:06 schreef yosander het volgende:
Drugs :')
Geen halve liters klappen in de trein :7
Mooi om te zien, het is mooi weer en forenzend Nederland zit ineens maximaal halve liters weg te hakken :+
pi_151717464
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

Mooi om te zien, het is mooi weer en forenzend Nederland zit ineens maximaal halve liters weg te hakken :+
Idd, naast mij ook al :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151719254
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:47 schreef Viezze het volgende:

[..]

Mooi om te zien, het is mooi weer en forenzend Nederland zit ineens maximaal halve liters weg te hakken :+
Vind dit toch altijd wel wat asociaals hebben, bier uit zo'n groot blik gaan zitten drinken in de trein :')
pi_151723883
Wat is locatiewerk en wat betekent CP?
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_151724535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:30 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Wat is locatiewerk en wat betekent CP?
Locatiewerk = werk op locatie

CP = Center Parks
pi_151724575
PC is privéchauffeur, maar CP kan ik niets bij bedenken
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_151724816
Misschien dat je wat constructievere reacties krijgt als je aangeeft waar je die vraag vandaan haalt en waarom je 'm stelt. Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat je CP niet zou kunnen aflezen uit de context, het betekent contactpersoon.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 15 april 2015 @ 23:03:36 #248
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151728306
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:30 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Wat is locatiewerk en wat betekent CP?
Welkom in dit topic! Ben je al bekend met 'hoi ik ben?'
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151729046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:30 schreef nicolasvermeersch het volgende:
en wat betekent CP?
child porn....maar in deze context van chauffeur- of hikerwerk "contactpersoon".

quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Welkom in dit topic! Ben je al bekend met 'hoi ik ben?'
Er staat toch hoe ie heet :{w zijn gebruikersnaam jong! :7

ik snap je punt verder wel maar ben het er niet zo mee eens. tussendoorvraagje kan wel toch
pi_151729154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:51 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat je CP niet zou kunnen aflezen uit de context, het betekent contactpersoon.
Mwa ik moest de eerste keer toch ook wel langer dan twee seconden nadenken. Zo'n gangbare afkorting (verkorting?) is het niet, is echt zelf-verzonnen binnen de autobranche lijkt het. Als je op encyclo ofzo kijkt dan staan er rond de twintig definties maar "contactpersoon" is er geen van. Met deze twee argumenten wil ik overigens alleen maar mijn eigen domheid goedpraten.

[ Bericht 2% gewijzigd door pfefferkatze op 15-04-2015 23:42:46 ]
  donderdag 16 april 2015 @ 09:04:14 #251
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151733175
Autoreset luistert mee. Vanwege mijn overmatig drugsgebruik moet ik naar de politie.

Transporter naar Amsterdam :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151733325
quote:
11s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mwa ik moest de eerste keer toch ook wel langer dan twee seconden nadenken. Zo'n gangbare afkorting (verkorting?) is het niet, is echt zelf-verzonnen binnen de autobranche lijkt het. Als je op encyclo ofzo kijkt dan staan er rond de twintig definties maar "contactpersoon" is er geen van. Met deze twee argumenten wil ik overigens alleen maar mijn eigen domheid goedpraten.
Langer dan twee seconden nadenken is heul niet erg hoor. :* Je er niks bij kunnen voorstellen na het schijnbaar meerdere malen te hebben gelezen is toch wat anders. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_151737015
Dacht dat ik naar dat leasebedrijf moest in Meerkerk, blijkt 't een andere plek. Soort depot, nooit eerder hier geweest :P.

10 min lopen naar de bushalte *O*
Zonnetje schijnt *O*
أنا مغربي
  donderdag 16 april 2015 @ 11:34:35 #254
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151737241
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:27 schreef A_Valbuena het volgende:
Dacht dat ik naar dat leasebedrijf moest in Meerkerk, blijkt 't een andere plek. Soort depot, nooit eerder hier geweest :P.

10 min lopen naar de bushalte *O*
Zonnetje schijnt *O*
Daar loop je toch praktisch langs als je vanaf de snelweglocatie komt?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 16 april 2015 @ 13:02:09 #255
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151740036
Het was een verlengde Vito, zo'n Tourer.

Druk op de weg zeg -O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151740846
Wakker gebeld door AR, dus een einde aan mijn werkeloze streak *O* Movano van Leiden-Weesp dus niks bijzonders, maar toch blij dat ik weer mocht werken :)
pi_151744145
Morgen weer werk. Ford Mondeo, iemand hier al in gereden? Ik nog nooit, wel leuk een keer iets anders dan een up of caddy :)
pi_151745564
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:34 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Daar loop je toch praktisch langs als je vanaf de snelweglocatie komt?
Nee toch? Ik niet tenminste :+
أنا مغربي
  donderdag 16 april 2015 @ 16:29:37 #259
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151745712
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:24 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Nee toch? Ik niet tenminste :+
Was het van de groene gevallen Leasemaatschappij?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151746250
Afval? :?
pi_151746739
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:30 schreef stripe het volgende:
Morgen weer werk. Ford Mondeo, iemand hier al in gereden? Ik nog nooit, wel leuk een keer iets anders dan een up of caddy :)
Toevallig vanmiddag in gereden van Alphen naar Leeuwarden. Ik vind het een hele comfortabele reisauto met fijne stoelen en weinig geluid. Qua comfort vergelijkbaar met een Passat denk ik.

Overigens heb ik afgelopen dinsdag mijn beste rit ooit gereden, namelijk een Audi a7 naar Enschede vanuit
..Londen
Inclusief een vliegticket van British Airways, hotel overnachting en fish & chips in Covent Garden.

Veel met adaptieve cruisecontrol gereden. Nadeel is, dat de auto soms overdreven hard remt en veel afstand houdt, maar voor zo'n lange afstand is het toch heerlijk comfortabel.
pi_151746912
Moet me toch nog iets van het hart over m'n rit van gister. Ik heb een motorische stoornis waardoor m'n fijne motoriek niet is wat het hoort te zijn, geeft verder niet, is geen probleem in m'n leven of zo, en heb er verder ook nog nooit wat negatiefs mee meegemaakt. Tot gisteren. Toen ik na uiteindelijk de sleutel van de Nemo te hebben gekregen en de auto te hebben geïnspecteerd bij de CP kwam voor een krabbel op het formulier, kon hij alleen maar zeggen: "ZO, wat heb jij een slecht handschrift. Is toch totaal niet te lezen man. Hoe wil je zo ooit een serieuze baan hebben?". Ik ben met dit motoriek-gedoe geboren, kan er niks aan doen, vang het prima op door al van jongs af aan aantekeningen en toetsen e.d. te typen ipv te schrijven, maar dit vond ik toch wel behoorlijk schokkend :{ Twijfel een beetje wat ik er mee moet.

Jullie ooit iets meegemaakt tijdens het werk dat je echt negatief bejegend werd oid?
pi_151746988
Intern je schouders ophalen en overal mee instemmen. Boeit jou het wat wat zo'n twat in een pak van jouw handschrift vindt. :') Zelf heeft hij ook een superserieuze baan natuurlijk, nemo's overdragen aan studeren.
Your opinion of me is none of my business.
pi_151747001
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:11 schreef underground1009 het volgende:
Moet me toch nog iets van het hart over m'n rit van gister. Ik heb een motorische stoornis waardoor m'n fijne motoriek niet is wat het hoort te zijn, geeft verder niet, is geen probleem in m'n leven of zo, en heb er verder ook nog nooit wat negatiefs mee meegemaakt. Tot gisteren. Toen ik na uiteindelijk de sleutel van de Nemo te hebben gekregen en de auto te hebben geïnspecteerd bij de CP kwam voor een krabbel op het formulier, kon hij alleen maar zeggen: "ZO, wat heb jij een slecht handschrift. Is toch totaal niet te lezen man. Hoe wil je zo ooit een serieuze baan hebben?". Ik ben met dit motoriek-gedoe geboren, kan er niks aan doen, vang het prima op door al van jongs af aan aantekeningen en toetsen e.d. te typen ipv te schrijven, maar dit vond ik toch wel behoorlijk schokkend :{ Twijfel een beetje wat ik er mee moet.

Jullie ooit iets meegemaakt tijdens het werk dat je echt negatief bejegend werd oid?
Kan me wel goed voorstellen dat zo'n opmerking hard aan kan komen. Besef je alleen wel dat die vent geen idee had wie jij bent en niets wist van de oorzaak van je handschrift. Daarnaast zitten dat soort lompe lui niet voor niets de hele dag in van die showrooms: ze zijn vaak ontzettend dom en onhandig. Dat blijkt maar weer.
pi_151747166
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:29 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Was het van de groene gevallen Leasemaatschappij?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa die idd

quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:04 schreef Volluto het volgende:

[..]

Toevallig vanmiddag in gereden van Alphen naar Leeuwarden. Ik vind het een hele comfortabele reisauto met fijne stoelen en weinig geluid. Qua comfort vergelijkbaar met een Passat denk ik.

Overigens heb ik afgelopen dinsdag mijn beste rit ooit gereden, namelijk een Audi a7 naar Enschede vanuit
..Londen
Inclusief een vliegticket van British Airways, hotel overnachting en fish & chips in Covent Garden.

Veel met adaptieve cruisecontrol gereden. Nadeel is, dat de auto soms overdreven hard remt en veel afstand houdt, maar voor zo'n lange afstand is het toch heerlijk comfortabel.
Hoe bedoel je "werken" haha. Wat een heerlijke rit, zou dit bijna zelfs kosteloos doen _O-. Dat we allemaal ook ooit zo'n rit mogen krijgen _O_

[ Bericht 50% gewijzigd door A_Valbuena op 16-04-2015 17:29:45 ]
أنا مغربي
pi_151747398
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:30 schreef stripe het volgende:
Morgen weer werk. Ford Mondeo, iemand hier al in gereden?
Vandaag nog :P Maar nog niet de huidige generatie (2014 en nieuwer), heb jij die wel? Die vind ik een stuk mooier en die wil ik wel een keer rijden, ik had er eentje uit 2012 o.i.d.

[ Bericht 12% gewijzigd door pfefferkatze op 16-04-2015 17:39:37 ]
pi_151747597
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:29 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Was het van de groene gevallen Leasemaatschappij?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast de wasserette parkeren?
pi_151747876
Hoe zit het met overwerkuren bij AR? Oftewel, vanaf wanneer is het overwerk? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151747987
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:50 schreef yosander het volgende:
Hoe zit het met overwerkuren bij AR? Oftewel, vanaf wanneer is het overwerk? :P
Hangt van de inlener af. Ik kreeg laatst het kwartiertje na zes uur als overwerk uitbetaald, maar heb dat ook regelmatig niet gehad. Je hebt voor elke rit een andere Cao nu hè. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_151753121
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hangt van de inlener af. Ik kreeg laatst het kwartiertje na zes uur als overwerk uitbetaald, maar heb dat ook regelmatig niet gehad. Je hebt voor elke rit een andere Cao nu hè. ;)
Oja thanks :*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 16 april 2015 @ 20:44:06 #271
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151753380
Hoe is die shit met dat pensioen geregeld. _O- wtf is dit nu
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151754483
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Vandaag nog :P Maar nog niet de huidige generatie (2014 en nieuwer), heb jij die wel? Die vind ik een stuk mooier en die wil ik wel een keer rijden, ik had er eentje uit 2012 o.i.d.
Die van morgen komt uit 2010 geloof ik, dus oude model. Wel een 2.0 diesel met 140pk, lijkt me prima.
  donderdag 16 april 2015 @ 21:22:18 #273
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_151754933
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:11 schreef underground1009 het volgende:
Moet me toch nog iets van het hart over m'n rit van gister. Ik heb een motorische stoornis waardoor m'n fijne motoriek niet is wat het hoort te zijn, geeft verder niet, is geen probleem in m'n leven of zo, en heb er verder ook nog nooit wat negatiefs mee meegemaakt. Tot gisteren. Toen ik na uiteindelijk de sleutel van de Nemo te hebben gekregen en de auto te hebben geïnspecteerd bij de CP kwam voor een krabbel op het formulier, kon hij alleen maar zeggen: "ZO, wat heb jij een slecht handschrift. Is toch totaal niet te lezen man. Hoe wil je zo ooit een serieuze baan hebben?". Ik ben met dit motoriek-gedoe geboren, kan er niks aan doen, vang het prima op door al van jongs af aan aantekeningen en toetsen e.d. te typen ipv te schrijven, maar dit vond ik toch wel behoorlijk schokkend :{ Twijfel een beetje wat ik er mee moet.

Jullie ooit iets meegemaakt tijdens het werk dat je echt negatief bejegend werd oid?
Niks van aantrekken joh, je kan er zelf notabene niks aan doen. Daarbij, hoe belangrijk is je handschrift nou echt nog in 2015? :')

Ik vind dat contrast altijd wel mooi, sommige CP's maken stomme opmerkingen of gooien een sleutel op de toonbank en zeggen verder niks terwijl anderen rustig een praatje maken en wat drinken/een lift aanbieden.

Eerst dacht ik altijd dat dat afhing van hoe groot het bedrijf is en of er 20x per dag een hiker langskomt maar dat is absoluut niet zo.
  donderdag 16 april 2015 @ 21:36:29 #274
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151755702
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:40 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Naast de wasserette parkeren?
Jup
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151756253
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:22 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Niks van aantrekken joh, je kan er zelf notabene niks aan doen. Daarbij, hoe belangrijk is je handschrift nou echt nog in 2015? :')

Ik vind dat contrast altijd wel mooi, sommige CP's maken stomme opmerkingen of gooien een sleutel op de toonbank en zeggen verder niks terwijl anderen rustig een praatje maken en wat drinken/een lift aanbieden.

Eerst dacht ik altijd dat dat afhing van hoe groot het bedrijf is en of er 20x per dag een hiker langskomt maar dat is absoluut niet zo.
Had daarvoor wel even met hem gezeten en gepraat en kreeg wel koffie aangeboden, dus het was nogal onverwacht daarna :+

Op de valreep om 6 uur trouwens nog wel mooi twee ritjes gekregen, een Leon ST naar Hoensbroek en vanaf dat adres met een 308 door naar Amersfoort :) Mooie afstandjes :D
pi_151760657
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:04 schreef Volluto het volgende:

[..]

Toevallig vanmiddag in gereden van Alphen naar Leeuwarden. Ik vind het een hele comfortabele reisauto met fijne stoelen en weinig geluid. Qua comfort vergelijkbaar met een Passat denk ik.

Overigens heb ik afgelopen dinsdag mijn beste rit ooit gereden, namelijk een Audi a7 naar Enschede vanuit
..Londen
Inclusief een vliegticket van British Airways, hotel overnachting en fish & chips in Covent Garden.

Veel met adaptieve cruisecontrol gereden. Nadeel is, dat de auto soms overdreven hard remt en veel afstand houdt, maar voor zo'n lange afstand is het toch heerlijk comfortabel.
Das dik! Zou ik ook wel willen :o 2 daagjes weg?
pi_151764601
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 23:30 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Das dik! Zou ik ook wel willen :o 2 daagjes weg?
Maandagmiddag naar Londen gevlogen. (Had helaas maandagochtend nog andere verplichtingen) de volgende ochtend de auto opgehaald en via de ferry Dover-Calais naar mijn huis gereden. De volgende dag weer verder gereden naar Enschede en daar de auto afgeleverd.
Nu maar even het salaris afwachten, want ik heb ruim 300 euro aan declaraties.
pi_151764701
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:36 schreef Volluto het volgende:

[..]

Maandagmiddag naar Londen gevlogen. (Had helaas maandagochtend nog andere verplichtingen) de volgende ochtend de auto opgehaald en via de ferry Dover-Calais naar mijn huis gereden. De volgende dag weer verder gereden naar Enschede en daar de auto afgeleverd.
Nu maar even het salaris afwachten, want ik heb ruim 300 euro aan declaraties.
300 euro :o moest je de vlucht zelf regelen?
pi_151765009
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:41 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

300 euro :o moest je de vlucht zelf regelen?
Ja, maar omdat alles last minute geregeld moest worden, waren de ticket prijzen natuurlijk flink hoog. Mijn ticket was 130 euro, ongeveer even duur als de trein.

Londen is ook gewoon heel erg duur, avondeten was 21 pond, dus 30 euro, wel in het centrum. Maar ja, ik kom er niet elke dag, dus het mocht ook wel wat extra kosten.
Easyway vergoedt natuurlijk de maaltijden, maar tot een max van 50 euro over de hele reis.
pi_151765566
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:58 schreef Volluto het volgende:

[..]

Ja, maar omdat alles last minute geregeld moest worden, waren de ticket prijzen natuurlijk flink hoog. Mijn ticket was 130 euro, ongeveer even duur als de trein.

Londen is ook gewoon heel erg duur, avondeten was 21 pond, dus 30 euro, wel in het centrum. Maar ja, ik kom er niet elke dag, dus het mocht ook wel wat extra kosten.
Easyway vergoedt natuurlijk de maaltijden, maar tot een max van 50 euro over de hele reis.
Wat een lijpe rit _O_
Hoe was het links rijden?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:04:07 #281
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151766326
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:58 schreef Volluto het volgende:

[..]

Ja, maar omdat alles last minute geregeld moest worden, waren de ticket prijzen natuurlijk flink hoog. Mijn ticket was 130 euro, ongeveer even duur als de trein.

Londen is ook gewoon heel erg duur, avondeten was 21 pond, dus 30 euro, wel in het centrum. Maar ja, ik kom er niet elke dag, dus het mocht ook wel wat extra kosten.
Easyway vergoedt natuurlijk de maaltijden, maar tot een max van 50 euro over de hele reis.
Vet! Hoe was de A7? Snap je waarom ik zo op dat ding geil? _O-

Tevens: foto's!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:06:40 #282
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151766385
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:11 schreef underground1009 het volgende:
Moet me toch nog iets van het hart over m'n rit van gister. Ik heb een motorische stoornis waardoor m'n fijne motoriek niet is wat het hoort te zijn, geeft verder niet, is geen probleem in m'n leven of zo, en heb er verder ook nog nooit wat negatiefs mee meegemaakt. Tot gisteren. Toen ik na uiteindelijk de sleutel van de Nemo te hebben gekregen en de auto te hebben geïnspecteerd bij de CP kwam voor een krabbel op het formulier, kon hij alleen maar zeggen: "ZO, wat heb jij een slecht handschrift. Is toch totaal niet te lezen man. Hoe wil je zo ooit een serieuze baan hebben?". Ik ben met dit motoriek-gedoe geboren, kan er niks aan doen, vang het prima op door al van jongs af aan aantekeningen en toetsen e.d. te typen ipv te schrijven, maar dit vond ik toch wel behoorlijk schokkend :{ Twijfel een beetje wat ik er mee moet.

Jullie ooit iets meegemaakt tijdens het werk dat je echt negatief bejegend werd oid?
Gozer, niks van aantrekken. Niet iedereen weet dat het een studentenbijbaan is. Sommige dudes denken ook dat ik een debieltje ben terwijl ik tot op heden flawless mijn studie doe. :')

Straks pak je zijn bruto salaris netto. Dan moet je hem nog eens een brief schrijven.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151767132
Maandag werk, Breda Delft, andere locatie in Delft naar een andere locatie in Breda, oftwel lopen van Huis naar minervum en lopen van de grote in Breda naar Huis.
pi_151767144
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:36 schreef Volluto het volgende:

[..]

Maandagmiddag naar Londen gevlogen. (Had helaas maandagochtend nog andere verplichtingen) de volgende ochtend de auto opgehaald en via de ferry Dover-Calais naar mijn huis gereden. De volgende dag weer verder gereden naar Enschede en daar de auto afgeleverd.
Nu maar even het salaris afwachten, want ik heb ruim 300 euro aan declaraties.
Huppa haha, hoeveel uren heb je genoteerd dan? :+
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:51:18 #285
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_151767490
De eerste keer in het jaar dat ik voor EW werk dat ze er echt flink naast zitten met salaris. :{ Straks maar even mailen dan.
pi_151767969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:51 schreef CruisinDen het volgende:
De eerste keer in het jaar dat ik voor EW werk dat ze er echt flink naast zitten met salaris. :{ Straks maar even mailen dan.
Die van mij klopt ook niet helemaal volgens mij :{
pi_151768805
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:23 schreef yosander het volgende:

[..]

Wat een lijpe rit _O_
Hoe was het links rijden?
Aan het begin is het behoorlijk verwarrend, dat verkeer van rechts komt, maar het went vrij snel. Het moeilijkste vond ik 3 kwart rotondes rijden met meerdere rijstroken.

Ik vond het wel een keertje leuk, je krijgt echt het gevoel dat je in het buitenland bent.
Sowieso is alles daar anders, verkeer van de hoofdweg krijgt voorrang, ook als het van links komt en je mag soms over de busbaan rijden.
Heb wel foto's maar dat doe ik wel via mijn laptop.

Die wagen rijdt inderdaad top, vond adaptieve cruisecontrol i.c.m. met die automaat ook fijn rijden, zeker voor zo'n lange afstand. Catalogus prijs van 83000 is helaas te hoog voor mij. A6 zou voor mij ook goed genoeg zijn:)

Al met al lekker wat uurtjes gemaakt, vooral door de overtocht met de boot. Afstand viel nog mee, ongeveer 600 km in totaal.
pi_151771253
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:51 schreef CruisinDen het volgende:
De eerste keer in het jaar dat ik voor EW werk dat ze er echt flink naast zitten met salaris. :{ Straks maar even mailen dan.
Mijn salaris klopt wel precies. Loonstrookje afwachten om te zien waarop je salaris gebaseerd is deze keer?

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:47 schreef Volluto het volgende:

[..]

Al met al lekker wat uurtjes gemaakt, vooral door de overtocht met de boot. Afstand viel nog mee, ongeveer 600 km in totaal.
Via Calais en de tunnel mocht niet? :+
pi_151772367
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:51 schreef CruisinDen het volgende:
De eerste keer in het jaar dat ik voor EW werk dat ze er echt flink naast zitten met salaris. :{ Straks maar even mailen dan.
Die van mij klopt tot op de cent nauwkeurig *O*. Was helaas ook niet zo veel -O-
pi_151774591
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:17 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mijn salaris klopt wel precies. Loonstrookje afwachten om te zien waarop je salaris gebaseerd is deze keer?

[..]

Via Calais en de tunnel mocht niet? :+
Het mocht wel, maar je moet die tickets op een half uur nauwkeurig kopen en ik kon niet het risico nemen om de trein te missen. Flextickets bestaan ook, maar die kosten rond de 200 pond als je ze een paar dagen van tevoren koopt. Bootticket kostte ongeveer 85 euro.
pi_151774643
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:03 schreef Volluto het volgende:

[..]

Het mocht wel, maar je moet die tickets op een half uur nauwkeurig kopen en ik kon niet het risico nemen om de trein te missen. Flextickets bestaan ook, maar die kosten rond de 200 pond als je ze een paar dagen van tevoren koopt. Bootticket kostte ongeveer 85 euro.
Ah duidelijk. Heel vet allemaal wel trouwens, kreeg je dit gewoon via de telefoon aangeboden? Dus dat je je beschikbaarheid toevallig twee-drie dagen achter elkaar open had staan en ze je daarom belden?

300 euro aan declaraties is wel kut, ik zou daar niet een maand of anderhalve maand op kunnen wachten. Dan kom ik in de knoei met m'n huur.
pi_151775600
Damn, dat lijkt me wel heel vet, zo'n ritje! :D

Ik heb vandaag weer eens geen werk (surprise surprise), en volgende week zit ik de hele week al vol. Stiekem hoop ik een beetje dat mijn moeder besluit om me toch een beetje te betalen voor mijn chauffeurswerk maandag&dinsdag, van en naar Belgie. Het is in een Corsa dus eigenlijk verdien ik dat wel. _O-

Speaking of, wat is nou de mooiste route naar omgeving Hasselt? Sowieso niet door de polder, heb ik al besloten, maar ik twijfel over via Eindhoven of via Limburg (Roermond en dan bij Geleen Belgie in). Het is sowieso al een pokke eind rijden dus een halfuur meer of minder maakt dan ook niet meer uit. :)
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:57:39 #293
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151778889
Zo met 7 man in't busje even naar België. Ook weleens lekker om gereden te worden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:07:54 #294
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151782837
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:42 schreef Sarasi het volgende:
Damn, dat lijkt me wel heel vet, zo'n ritje! :D

Ik heb vandaag weer eens geen werk (surprise surprise), en volgende week zit ik de hele week al vol. Stiekem hoop ik een beetje dat mijn moeder besluit om me toch een beetje te betalen voor mijn chauffeurswerk maandag&dinsdag, van en naar Belgie. Het is in een Corsa dus eigenlijk verdien ik dat wel. _O-

Speaking of, wat is nou de mooiste route naar omgeving Hasselt? Sowieso niet door de polder, heb ik al besloten, maar ik twijfel over via Eindhoven of via Limburg (Roermond en dan bij Geleen Belgie in). Het is sowieso al een pokke eind rijden dus een halfuur meer of minder maakt dan ook niet meer uit. :)
A67 kun je wel planken *)

Kutplanning. Stond maandagochtend beschikbaar, sturen ze me naar Sappemeer :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151783587
Foei, dagje wel gehad zo. Aardig rondje Nederland gemaakt :P
Totaal 532 KM gemaakt vandaag :)
Eerst van Groningen naar Hoensbroek, Seat Leon ST, waar ik door verschillende files te laat aan kwam. Daar aangekomen was er eerst nog gedoe met de tankpas van CP, aangezien ik geen nieuwe had meegekregen en CP er logischerwijs ook niet op zat te wachten zonder tankpas verder te moeten. Eindstand was dat ik 'm mee nam en CP het zelf met z'n werkgever moest regelen, wat even duurde om duidelijk te krijgen. Daarom ook pas laat met de auto daarvandaan, een Peugeot 308 SW, naar Amersfoort vertrokken. Daar dan ook op de valreep aan de laatste aanwezige medewerker de auto net voor zessen af kunnen leveren :P Nu nog onderweg met de trein naar Grunn en hopelijk over een halfuurtje ongeveer weer thuis :D
Oordeel was trouwens dat de Seat beter was: de Peugeot wilde m'n telefoon niet via bluetooth verbinden en er zaten een paar werkelijk verschrikkelijke stoelen in, die trouwens niet standaard waren maar speciaal oid :+ :')
pi_151796173
Het ging ongeveer zo:

Hoi P. met S., we hebben een rit uit Londen, wil jij die doen?

Ik heb natuurlijk meteen ja gezegd, stond ook voor beide dagen beschikbaar. Daarna even doorgenomen, wat de budgetten waren voor maaltijden, hotels etc.

Ik zou voor dit soort ritten ook nog overwegen om me ziek te melden voor een tentamen o.i.d. Anders zou ik er later spijt van krijgen denk ik.

[Aquote]7s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ah duidelijk. Heel vet allemaal wel trouwens, kreeg je dit gewoon via de telefoon aangeboden? Dus dat je je beschikbaarheid toevallig twee-drie dagen achter elkaar open had staan en ze je daarom belden?

300 euro aan declaraties is wel kut, ik zou daar niet een maand of anderhalve maand op kunnen wachten. Dan kom ik in de knoei met m'n huur.
[/quote]
pi_151797227
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:39 schreef Volluto het volgende:
Het ging ongeveer zo:

Hoi P. met S., we hebben een rit uit Londen, wil jij die doen?

Ik heb natuurlijk meteen ja gezegd, stond ook voor beide dagen beschikbaar. Daarna even doorgenomen, wat de budgetten waren voor maaltijden, hotels etc.

Ik zou voor dit soort ritten ook nog overwegen om me ziek te melden voor een tentamen o.i.d.
Ben je ook al lang in dienst, of hebben ze daar niet naar gekeken?

[ Bericht 31% gewijzigd door jurgenov op 18-04-2015 12:10:42 ]
pi_151811284
KAMPIOENUHHHH
  zaterdag 18 april 2015 @ 22:41:43 #299
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151812218
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:12 schreef Drilboor het volgende:
KAMPIOENUHHHH
:r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 19 april 2015 @ 03:05:43 #300
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_151817399
Al worden ze 100x op rij kampioen, het blijft een schijtclub.

No matter if it's a win, loss or tie: I'M FEYENOORD TILL I DIE O+ O+
pi_151817545
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 03:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Al worden ze 100x op rij kampioen, het blijft een schijtclub.

No matter if it's a win, loss or tie: I'M FEYENOORD TILL I DIE O+ O+
Huh? Maar jij was toch juist voor PSV? Of ben ik nou in de war :?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')