Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd. Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.
Hikers Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995). CruisinDen, hiker regio Amsterdam Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip. Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway) johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Kiprollade, hiker regio Rotterdam Krotenkoker, hiker regio Rotterdam Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset) Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) qua111, hiker regio Leiden Rubenr3, hiker regio Groningen Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002) Schaafkaas, hiker regio Groningen Solidberg, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen. trolley, hiker regio Leeuwarden underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011) Viezze, hiker regio Eindhoven VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014) Wave103, hiker regio Utrecht yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord. joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak. DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Heb vandaag wel veel EW-tassen gezien. En het is een grote zaak op de Energieweg 2, vooral planten .. was alleen al weg dus hierbij andere lieve bunnies!
Op dinsdag 7 april 2015 16:53 schreef jtd10 het volgende: Vandaag dagje van 7u tot 6u in een Opel Insignia en VW Transporter. Ook nog verhoogd uurloon (+50%), kan slechter
In mijn contract staan geen uren per maand hoor. Maar ik ga toch eens op zoek naar een ander baantje, dit is nu de derde dag op rij dat ik niet gebeld word.
Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Sarasi het volgende: In mijn contract staan geen uren per maand hoor. Maar ik ga toch eens op zoek naar een ander baantje, dit is nu de derde dag op rij dat ik niet gebeld word.
ik heb wel een aantal uren per maand staan dacht ik, ach zie wel over een een dag of 10
Werd om 15:00 gebeld (ookal stond ik niet op beschikbaar) of ik nog snel even een Golfje uit me buurt naar Utrecht wilde brengen. Auto moest daar voor 17:00 zijn. Naja waarom niet, wel ff moeten haasten en terugweg overigens seriekijkend geOV'd naar huis
Op woensdag 8 april 2015 10:35 schreef Sarasi het volgende: Plezier! Ik heb geen spoedje vandaag, dus hopen voor werk op morgen. Nu drie dagen achter elkaar geen werk gehad, morgen is poging vier.
Handremkabel Links achter gebroken (gebruik nooit de handrem, maar volgens mij APK afkeur). Remschoen rechtsachter lekt, en de stuurkogel rechtvoor heeft speling. Daarnaast 180.000 beurt, APK, winter-zomerbanden wissel en moest er al een Poullie achtig ding vervangen worden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Handremkabel Links achter gebroken (gebruik nooit de handrem, maar volgens mij APK afkeur). Remschoen rechtsachter lekt, en de stuurkogel rechtvoor heeft speling. Daarnaast 180.000 beurt, APK, winter-zomerbanden wissel en moest er al een Poullie achtig ding vervangen worden.
Dat is een flinke zooi dingen ja. Maar goed tijdelijk een cactus rijden is ook wat waard.
Nu al gebeld voor ritjes voor morgen; Rdam - Adam in een Caddy en Wormerveer - Koudekerke(+200km) in een Insignia 2.0. Kentekens GB-xxx-K en VN-xxx-P. Zijn dit de allernieuwste, of iets wat ik nog nooit eerder heb gezien?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op woensdag 8 april 2015 11:37 schreef qua111 het volgende: Nu al gebeld voor ritjes voor morgen; Rdam - Adam in een Caddy en Wormerveer - Koudekerke(+200km) in een Insignia 2.0. Kentekens GB-xxx-K en VN-xxx-P. Zijn dit de allernieuwste, of iets wat ik nog nooit eerder heb gezien?
GB-xxx-K en VN-xxx-P zijn hartstikke nieuw ja. GB-xxx-S en VN-xxx-R zijn het nieuwst
GB-xxx-K en VN-xxx-P zijn hartstikke nieuw ja. GB-xxx-S en VN-xxx-R zijn het nieuwst
Ik heb dat helaas nooit 100% gesnapt. Lopen deze series dan GB-001-A, GB-001-B, GB-001-C etc etc?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op woensdag 8 april 2015 14:36 schreef Schaapje96 het volgende: Dus na 10 keer met EW gebeld te hebben; cp1 gevonden, auto 2 gedumpt op een andere locatie (cp2 is nog steeds vermist) en onderweg naar auto 3!
Als er nog wat fout gaat vandaag ga ik oprecht een beetje huilen. Wel een spoedje Meerkerk-Utrecht erbij gekregen, dus ik hoef niet te lopen zo
Dat klinkt als een vervelend dagje. Bedenk dat meer gedoe meer uren oplevert en dus meer centjes! Maar leuk is anders
Op woensdag 8 april 2015 10:35 schreef Sarasi het volgende: Plezier! Ik heb geen spoedje vandaag, dus hopen voor werk op morgen. Nu drie dagen achter elkaar geen werk gehad, morgen is poging vier.
ik leef met je mee, heb al bijna een maand niet meer gewerkt echt het grootste nadeel aan dit werk helaas.
Dat klinkt als een vervelend dagje. Bedenk dat meer gedoe meer uren oplevert en dus meer centjes! Maar leuk is anders
Ik ben over een half uur thuis ja, krijg gewoon 12 uur betaald; van 7:15 tot 19:15.
Gelukkig reed die Focus van het spoedje prima en kon ik de file op de A27 de andere kant op ontwijken door door Meerkerk te rijden. Anders had ik daar bekant nog gelopen
Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Grunn57 het volgende: Ben sinds kort nieuw bij autoreset. Loon komt op dinsdag of woensdag. Heb echter niks ontvangen gister of vandaag. Komt dit vaak voor?
Helder licht jij. Loon komt op vrijdag en loopt een week achter. Dus je loon over week 20 ontvang je de vrijdag in week 21, mits je alle declaraties voor 12:00 op de woensdag van week 21 hebt ingevoerd.
Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Grunn57 het volgende: Ben sinds kort nieuw bij autoreset. Loon komt op dinsdag of woensdag. Heb echter niks ontvangen gister of vandaag. Komt dit vaak voor?
Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef Volluto het volgende: Het is een hele rustige periode volgens mij. Vorig jaar was dat ook rond deze tijd. Denk dat het binnenkort wel weer wat aantrekt.
Voor morgen alvast werk i.i.g. auto ophalen in Saarbrücken en rijden naar huis. Vervolgens maandag afleveren in Houten.
Op donderdag 9 april 2015 10:38 schreef A_Valbuena het volgende: Iemand hier toevallig die rit uit Texel gekregen ? Leek me een mooie rit, jammer dat ik een tentamen heb strakjes..
Op donderdag 9 april 2015 10:38 schreef A_Valbuena het volgende: Iemand hier toevallig die rit uit Texel gekregen ? Leek me een mooie rit, jammer dat ik een tentamen heb strakjes..
Same here, was net klaar met m'n tentamen toen ik dat sms'je kreeg. Twijfelde nog wel even maar helaas morgen nog een tentamen.
Op donderdag 9 april 2015 17:28 schreef DeMuur het volgende: [Klacht] Wat een kut eind lopen is dat bij meerkerk, zo aan het einde van de dag. [/klacht]
Pff dat valt nog best wel mee. Ik had dinsdag een leuk stukje, 50 minuten lopen. Toen heb ik die vent gebeld en die kwam me ophalen. Was ongeveer 4.5 km haha
Helaas geen werk voor morgen in Grunn voor mij Net klaar met m'n tentamens en vandaag ook cijfer van het eerste van twee vakken nog voor m'n P terug gekregen, wat een 8 was, dus dat was niet gek
Op donderdag 9 april 2015 18:59 schreef underground1009 het volgende: Helaas geen werk voor morgen in Grunn voor mij Net klaar met m'n tentamens en vandaag ook cijfer van het eerste van twee vakken nog voor m'n P terug gekregen, wat een 8 was, dus dat was niet gek
Hier ook niet was wel gebeld maar kon niet opnemen en toen ik terug belde was die ofcourse al weg
Op donderdag 9 april 2015 20:47 schreef Grunn57 het volgende: Laatste 3 dagen beschikbaar, geen 1 ritje. Leuk baantje wel. Binnenkort maar ander werk zoeken als het zo doorgaat
Je eerste drie dagen toch? Zou ik vooral doen Des te meer kans dat ik een rit krijg Het wisselt gewoon behoorlijk, ik heb ook vaak zat weken achter elkaar iedere week meerdere dagen beschikbaar en dan iedere dag ritten
Als NL nou morgen gewoon speciaal voor mij een spoedje in de vorm van een BMW M6 Cabrio levert of zo? Zou ik wel tof vinden
Je eerste drie dagen toch? Zou ik vooral doen Des te meer kans dat ik een rit krijg Het wisselt gewoon behoorlijk, ik heb ook vaak zat weken achter elkaar iedere week meerdere dagen beschikbaar en dan iedere dag ritten
Als NL nou morgen gewoon speciaal voor mij een spoedje in de vorm van een BMW M6 Cabrio levert of zo? Zou ik wel tof vinden
Ik had vorige week ook 3 dagen. Toen ook maar 1 rit. Wel een peugeot 508. Prima wagentjes
Hahaha ja naar Leeuwarden via de A6 naar Lelystad en dan een hoek maken en weer omhoog over de afsluitdijk of zo? flitsmeister er bij aan en alsnog binnen de tijd daar komen Neem ik wel wat pauze voor op dan
Hmm valt hier wel mee. Van de 6 dagen(waaronder 3 weekend) die ik de afgelopen week beschikbaar was, heb ik er 4 werk gekregen.
Donderdag: Skoda Yeti van Rotterdam naar Breda(spoedje) Zaterdag: VW Polo van Breda naar Rotterdam(chauffeursprojectje) Dinsdag: BMW 218d (demomodel in het rood ) van Breda naar Rijswijk, en eigenlijk een BMW X6 terug naar Breda. Die laatste was helaas verkocht, dus heb toen een ritje Leiden-Meerkerk in een Volvo V40 gehad Woensdag: Mercedes C180 van Willemstad naar Meerkerk en een Volvo S60 van Oss naar Breda
Zo, nu weet EW ook gelijk wie ik ben; als ze dat nog niet wisten. Ik heb zeker niet te klagen. Chauffeursproject van zaterdag was wel ook wel weer uniek. Om half 9 moest de auto opgehaald worden in Breda, en om 10 uur waren ze er pas in Rotterdam. Op het gemakje wat ontbijt bij elkaar gezocht bij de XXLJumbo en toen was ik nog te vroeg We waren met 6 of 7 man daar, alleen 4 waren direct verdwenen(en groetten me niet eens terug...). Toen met z'n 3en richting Breda gegaan, waarvan ik er toevallig al 1 kende van ritten rijden voor ABC. Die andere was toen ook ineens weg, stelletje auti's...
Al op weg richtig Frankfurt met ICE. Die treinen zou de NS van mij wel mogen inzetten binnen Nederland. Lekker veel comfort, zoals verstelbare rugleuningen. Helaas is wifi niet gratis.
Op vrijdag 10 april 2015 09:02 schreef Volluto het volgende: Al op weg richtig Frankfurt met ICE. Die treinen zou de NS van mij wel mogen inzetten binnen Nederland. Lekker veel comfort, zoals verstelbare rugleuningen. Helaas is wifi niet gratis.
Die treinen zijn inderdaad heel fijn voor lange afstanden. Heb er zelf ook 1 keer ingezeten naar Hamburg
Wat een fijne (halve) werkdag was dit. Mooi weer, fijne auto's, fijne muziek, leuk wisselritje zonder OV, aardige mensen bij afleveren, alles helemaal mooi
Gaan er hier nog mensen naar de AutoRAI? Ik in ieder geval twee keer, keertje met vrienden en een keertje met moeke Volgende week vrijdag begint het voor het publiek.
Op vrijdag 10 april 2015 14:29 schreef RacerDKB het volgende: Wat een fijne (halve) werkdag was dit. Mooi weer, fijne auto's, fijne muziek, leuk wisselritje zonder OV, aardige mensen bij afleveren, alles helemaal mooi
Gaan er hier nog mensen naar de AutoRAI? Ik in ieder geval twee keer, keertje met vrienden en een keertje met moeke Volgende week vrijdag begint het voor het publiek.
Laatste dag ben ik er
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef Sarasi het volgende: Nou, geen werk voor maandag. Zesde dag op rij. Maandag toch maar even bellen hoe dit zit want hiervan word ik niet vrolijk.
Vragen hoe het zit? Als er gewoon weinig werk is, weet ik dat ook weer en dan kan ik er weinig aan doen, maar ik ben inmiddels toch echt wel langzaamaan aan het zoeken naar een ander baantje.
Vragen hoe het zit? Als er gewoon weinig werk is, weet ik dat ook weer en dan kan ik er weinig aan doen, maar ik ben inmiddels toch echt wel langzaamaan aan het zoeken naar een ander baantje.
Je kan gewoon 2 baantjes naast elkaar hebben, doe ik ook. Werkt zeker goed met easyway, omdat dat super flexibel is.
2 mailtjes gehad van EasyWay met bekeuringen (in totaal 3 bekeuringen), waarvan er geen 1 door mij is gereden. Dus maar even gereageerd dat ze de verkeerde hebben. Was bij elkaar toch ¤245, dus blij dat het niet voor mij was.
Op zaterdag 11 april 2015 17:38 schreef joppie_saus het volgende: Motorhelm gekocht, handschoenen gekocht. Ingeschreven bij de rijschool, nu aftellen tot we kunnen beginnen.
In de mei-vakantie vast een motor kopen. Ik ben er klaar voor!
tof! ik ga eind van de maand ook maar eens beginnen met lessen. kunnen we in de zomer mooi eens een studentchauffeurs topic motormeeting doen
Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende: Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,- Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende: Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,- Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
900 euro in twee maanden... Daar kun je een flink appartement van huren joh.
In vier bekeuringen ook. Dat is dan ook weleens meer dan 30 te hard geweest waarschijnlijk?
Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende: Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,- Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
dit geeft wel een beetje afbreuk aan het begrip 'bijverdiensten'.
Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende: Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,- Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
Dan ben je ook wel gewoon een ontzettende domme lul. Je krijgt gewoon per uur betaald
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb een privechauffeurachtig ritje! Mijn moeder moet op 21 april een cursus geven in Belgie, maar rijdt liever niet zelf terug naar Grunn na zo'n lange dag werken. Dus als ik haar maandagmiddag heen wil rijden en dinsdagavond terug wil rijden, krijg ik overnachting, diner en mag ik de hele dinsdag de auto gebruiken om waardanook heen te gaan in Belgie. Ubertof!
900 euro in twee maanden... Daar kun je een flink appartement van huren joh.
In vier bekeuringen ook. Dat is dan ook weleens meer dan 30 te hard geweest waarschijnlijk?
Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.
Overigens kan ik uit ervaring verklappen dat 30 te hard BBK 316+7 kost.
Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende: Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,- Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.
Overigens kan ik uit ervaring verklappen dat 30 te hard BBK 316+7 kost.
Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende: Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,- Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
Ik begrijp dat ook gewoon niet, de tijd tikt toch gewoon door dus waarom overdreven hard rijden? Tuurlijk, 10km op de teller boven de maximum snelheid doen we allemaal wel, een oranje/lichtrood stoplicht een keer ook wel. Maar 4 boetes in 2 maanden.. Nice
Ik begrijp dat ook gewoon niet, de tijd tikt toch gewoon door dus waarom overdreven hard rijden? Tuurlijk, 10km op de teller boven de maximum snelheid doen we allemaal wel, een oranje/lichtrood stoplicht een keer ook wel. Maar 4 boetes in 2 maanden.. Nice
Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...
Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende: Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,- Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
Gebruik je geen flitsmeister? Misschien wel een idee? Daarnaast op drukke stukken waar je maar 100 mag op de snelweg gewoon echt 100 rijden. Op de rustige stukken waar je meer vooruit kan kijken kan je dan wel wat harder rijden. Maar aan het bedrag te zien ben jij wel een hardnekkige doorrijder...
Ik kan het gewoon niet laten om te hard te rijden, zeker niet als ik een chille Mercedes tot mijn beschikking heb...
Wat is de lol van te hard rijden? Ik vind een aantal keer sportief optrekken leuk, maar 150 rijden waar 120 mag kan me echt niet boeien. Laat staan binnen de bebouwde kom te hard rijden, wat ik vaak onverantwoord vind.
Wat is de lol van te hard rijden? Ik vind een aantal keer sportief optrekken leuk, maar 150 rijden waar 120 mag kan me echt niet boeien. Laat staan binnen de bebouwde kom te hard rijden, wat ik vaak onverantwoord vind.
En juist altijd op die kutpunten waar het net wél verantwoord is om +-75 te rijden staan ze dan te laseren/flitsen. Welkom in Eindhoven.
Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.
Overigens kan ik uit ervaring verklappen dat 30 te hard BBK 316+7 kost.
Ja en 35 kost al 380 + 7
Nou ja, 900 in 4 bonnen is te doen. Minder nog wel. Een keer door rood, een keer 40 te hard en een keer rechts inhalen en je komt al heel aardig in de buurt. Ik ken er nog wel een die de ¤2.507,- gehaald heeft op één bon trouwens. Die man ging 104 gecorrigeerd te hard binnen de kom en had al een aantekening voor 40 te hard eerder. Niet aan te raden
Het is hier trouwens al weer een maand of 3 stil qua boetes. Ik vertrouw het niks Vandaag of morgen staat er een PostNL mannetje aan de deur met een zak vol kwijtgeraakte brieven van het CJIB...
[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 13-04-2015 00:31:12 ]
Nou ja, 900 in 4 bonnen is te doen. Minder nog wel. Een keer door rood, een keer 40 te hard en een keer rechts inhalen en je komt al heel aardig in de buurt. Ik ken er nog wel een die de ¤2.507,- gehaald heeft op één bon trouwens. Die man ging 104 gecorrigeerd te hard binnen de kom en had al een aantekening voor 40 te hard eerder. Niet aan te raden
Het is hier trouwens al weer een maand of 3 stil qua boetes. Ik vertrouw het niks Vandaag of morgen staat er een PostNL mannetje aan de deur met een zak vol kwijtgeraakte brieven van het CJIB...
Ik had er laatst een maar bezwaar jwz.
Hij was eigenlijk niet voor mij bedoeld zegmaar. Was met de Opel gereden en je kunt met dat ding niet eens te hard rijden.
Kennedylaan ook nog. pls, was die nieuwe eigenaar (dezelfde dag nog).
Nou ja, 900 in 4 bonnen is te doen. Minder nog wel. Een keer door rood, een keer 40 te hard en een keer rechts inhalen en je komt al heel aardig in de buurt. Ik ken er nog wel een die de ¤2.507,- gehaald heeft op één bon trouwens. Die man ging 104 gecorrigeerd te hard binnen de kom en had al een aantekening voor 40 te hard eerder. Niet aan te raden
Het is hier trouwens al weer een maand of 3 stil qua boetes. Ik vertrouw het niks Vandaag of morgen staat er een PostNL mannetje aan de deur met een zak vol kwijtgeraakte brieven van het CJIB...
De laatste heb ik in Duitsland gereden afgelopen zomer. Wil eigenlijk eens een jaar zonder boetes halen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Had ooit een boete gehad van net geen 600 eu. 128 km/ph op de A10 waar je max 80 mocht. En ja trajectcontrole uiteraard, had destijds m'n rijbewijs een week of 2 dus deed echt maar wat . Was een dure les, sindsdien dan ook geen snelheidsboetes meer gekregen
Op maandag 13 april 2015 13:13 schreef A_Valbuena het volgende: Had ooit een boete gehad van net geen 600 eu. 128 km/ph op de A10 waar je max 80 mocht. En ja trajectcontrole uiteraard, had destijds m'n rijbewijs een week of 2 dus deed echt maar wat . Was een dure les, sindsdien dan ook geen snelheidsboetes meer gekregen
Met werkzaamheden zeker? Anders is dat toch niet zo prijzig?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Met werkzaamheden zeker? Anders is dat toch niet zo prijzig?
Mwoah. Overschrijding van 48 km/h
Heb je net twee weken je rijbewijs, zit je al op de grens van invordering En het argument 'ik deed maar wat' slaat helemaal als een tang op een varken natuurlijk. Dat is één van de belangrijkste dingen van autorijden, borden kunnen lezen en weten hoe hard je waar mag
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik ga echt geen aanhanger regelen omdat er één tandje kapot is. Ik ben niet zo'n control freak als jij.
Het is maar goed dat je van te voren gewaarschuwd was dat je de hele set moest vervangen, en daarna de tegenwoordigheid van geest had om niet op een motor te rijden met een gebroken tandwiel, al helemaal niet harder dan zo'n 30km/h, en dat vervolgens niet je ketting er op de snelweg afvloog, terwijl je zo'n 150km/h reed.
Het is maar goed dat je van te voren gewaarschuwd was dat je de hele set moest vervangen, en daarna de tegenwoordigheid van geest had om niet op een motor te rijden met een gebroken tandwiel, al helemaal niet harder dan zo'n 30km/h, en dat vervolgens niet je ketting er op de snelweg afvloog, terwijl je zo'n 150km/h reed.
Gingen eens naar Hamburg voor HSV. Onderweg wat vertraging gehad, ring Bremen stond natuurlijk op 100. Met 5 man in de auto even uitgerekend wat een mogelijke boete zou kosten. Tot 40 te hard was maximaal een tientje pp ofzo, dus vol gas erop. Niks meer van gehoord
Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef jevl het volgende: Belt EW eigenlijk voor een opdracht van morgen als je nog aan het werk bent voor vandaag? Of kijken ze daar helemaal niet naar?
Daar kijken ze niet naar nee. Als je aan het rijden bent spreken ze gewoon je voicemail in.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op maandag 13 april 2015 19:10 schreef jevl het volgende: Belt EW eigenlijk voor een opdracht van morgen als je nog aan het werk bent voor vandaag? Of kijken ze daar helemaal niet naar?
Bellen gewoon onderweg, al s een dagje door mis gelopen hehe
Ik bel trouwens altijd gewoon in de auto, of op luidspreker, of gewoon met m'n oortjes in m'n telefoon. Zou ook vrij onhandig zijn als je een aflevertijd net wel/net niet gaat halen en je er dan eerst af moet om daarover te bellen.
Ik bel trouwens altijd gewoon in de auto, of op luidspreker, of gewoon met m'n oortjes in m'n telefoon. Zou ook vrij onhandig zijn als je een aflevertijd net wel/net niet gaat halen en je er dan eerst af moet om daarover te bellen.
Ik bel trouwens altijd gewoon in de auto, of op luidspreker, of gewoon met m'n oortjes in m'n telefoon. Zou ook vrij onhandig zijn als je een aflevertijd net wel/net niet gaat halen en je er dan eerst af moet om daarover te bellen.
Op dinsdag 14 april 2015 11:40 schreef trolley het volgende: Ik heb toch geen werk dus die struggles over wel/niet opnemen tijdens rijden heb ik ook nooit last van
Ik had je skoda octavia vanochtend vanuit Franeker, zal wel zelfde zijn als jij er gebracht hebt moest op zelfde locatie ophalen in ieder geval.
Je weet altijd direct welke posts van Drowzz zijn.
ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde!
Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn.
ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde!
Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn.
Daarom naar Vlaardingen gaan, altijd goed weer jwz
ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde!
Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn.
Hoezo? Haha en was net in Almere en daar was t ook mooi weer
ING had een storing, dus ik kon geen geld op m'n betaalrekening zetten om de tank kosten te betalen. Uiteindelijk gered door Schaafkaas, waarvoor hulde!
Heerlijk weer hier in Brabant overigens. Straks in Almere zal het wel weer droefheid ten top zijn.
Ik heb vandaag gewoon de concurrent geholpen. Wel weer vaag dat de site van ING het niet deed, maar de app wel. Maar ja, ING...
En dan zit je in een bus van Hapert naar Eindhoven waarin de verwarming niet uit kan. Verdomme wat een hitte. Wel een leuk gesprekje met de buschauffeuse gehad. Die vond dat ik m'n busrijbewijs maar moest halen, want buschauffeur zijn was perfect te combineren met een studie, haha. Nu op naar de Audi.
Op dinsdag 14 april 2015 14:46 schreef Sarasi het volgende: En dan zit je in een bus van Hapert naar Eindhoven waarin de verwarming niet uit kan. Verdomme wat een hitte. Wel een leuk gesprekje met de buschauffeuse gehad. Die vond dat ik m'n busrijbewijs maar moest halen, want buschauffeur zijn was perfect te combineren met een studie, haha. Nu op naar de Audi.
In Eindhoven gebeurt dat volgens mij vrij veel. Had me ook wel cool geleken maar heb daar maar een jaar gestudeerd dus was de moeite niet waard.
Op dinsdag 14 april 2015 15:37 schreef stripe het volgende: Na een lange tijd niet beschikbaar te zijn geweest morgen gelijk een ritje. Sneek - Groningen per Citroën busje.
Hier ook, twee zelfs. Kan ze alleen niet allebei uitvoeren haha de verbinding is niet al te best. Kan dus zijn dat jij of iemand anders er straks nog eentje bij krijgt
Op dinsdag 14 april 2015 15:37 schreef stripe het volgende: Na een lange tijd niet beschikbaar te zijn geweest morgen gelijk een ritje. Sneek - Groningen per Citroën busje.
Toevallig een nemo? Ik moet ook naar Sneek-Groningen morgen
Mijn spoedje van vanmiddag had wel een CP met behoorlijk wat pech trouwens, zijn eigen auto, een golf, was gejat Inmiddels al wel gevonden maar goed, lullig genoeg alsnog
Op dinsdag 14 april 2015 16:19 schreef underground1009 het volgende: Mijn spoedje van vanmiddag had wel een CP met behoorlijk wat pech trouwens, zijn eigen auto, een golf, was gejat Inmiddels al wel gevonden maar goed, lullig genoeg alsnog
Ik had laatst ook een gejatte Golf die terug was gevonden kon 'm alleen niet meenemen omdat de electronica eruit was gesloopt
Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi! En eigenlijk ben ik teleurgesteld. In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI.
Ik had voor deze vraag al een nieuw topic gestart, maar werd doorverwezen naar deze topic, vandaar hier opnieuw:
Ik was benieuwd naar de ervaring van mensen die werken als studentenchauffeur bij 'Autoreset'.
Ik zie op het internet vele verhalen voorbij komen, vaak negatief. Nu ben ik benieuwd hoe jullie daar over denken en of de verhalen op het internet kloppen. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe baan en een baan als studentenchauffeur heeft mijn interesse.
Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi! En eigenlijk ben ik teleurgesteld. In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI.
Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi! En eigenlijk ben ik teleurgesteld. In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI.
Ik geloof er niet meer in. Ik ga nu vreemd met Alfa Romeo.
Nou daar heb ik mindere ervaringen mee. Behalve als ze gloednieuw zijn misschien.
Met één Audi in anderhalf jaar heb je weinig mazzel gehad trouwens. Heb even in mijn mail gekeken en ik heb er al tien gereden en werk over een maand pas een jaar als hiker.
Maar heb nog wel een aantal types te gaan bij Audi voordat ik bingo heb.
Nou daar heb ik mindere ervaringen mee. Behalve als ze gloednieuw zijn misschien.
Met één Audi in anderhalf jaar heb je weinig mazzel gehad trouwens. Heb even in mijn mail gekeken en ik heb er al tien gereden en werk over een maand pas een jaar als hiker.
Maar heb nog wel een aantal types te gaan bij Audi voordat ik bingo heb.
Giulietta. Verder geen Alfa's gereden ook hoor. Ik rijd vooral veel BMW's eigenlijk.
Op dinsdag 14 april 2015 18:29 schreef GiepNL het volgende: Ik had voor deze vraag al een nieuw topic gestart, maar werd doorverwezen naar deze topic, vandaar hier opnieuw:
Ik was benieuwd naar de ervaring van mensen die werken als studentenchauffeur bij 'Autoreset'.
Ik zie op het internet vele verhalen voorbij komen, vaak negatief. Nu ben ik benieuwd hoe jullie daar over denken en of de verhalen op het internet kloppen. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe baan en een baan als studentenchauffeur heeft mijn interesse.
Nee maar het is een beetje hoe je er zelf in staat. Wil je graag auto's rijden, is reizen met OV geen probleem en vind je het niet erg om soms een paar keer per dag 20 minuten te lopen, dan is het al snel een prima baantje.
Ga er niet werken omdat je graag in de nieuwste M5 wilt rijden, maar hou in je achterhoofd dat er altijd een dag komt dat je een vette auto krijgt.
Kan ook eigenlijk niet anders dan dat je hier alleen maar positieve reacties krijgt, degene die het niks vinden reageren hier niet meer denk ik.
Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef underground1009 het volgende: Zeg, alle mensen die morgen naar Sneek gaan, wat is jullie planning qua tijden en lijnen en dergelijke?
Ik zit nu ook een beetje te kijken maar is allemaal met redelijk veel overstappen vanaf mijn kamerdeur
Hier ook, nu wilde ik niet zo vroeg vertrekken dus is mijn plan 9:41 de sneltrein naar Ljouwert, daar overstappen op de stoptrein naar Snits en daar op de bus, ben je er rond tien over elf een van de kortere mogelijkheden
Op dinsdag 14 april 2015 22:26 schreef underground1009 het volgende: Hier ook, nu wilde ik niet zo vroeg vertrekken dus is mijn plan 9:41 de sneltrein naar Ljouwert, daar overstappen op de stoptrein naar Snits en daar op de bus, ben je er rond tien over elf een van de kortere mogelijkheden
Ik zit nog even te kijken. Wil eigenlijk redelijk vroeg weg, maar als je iemand ziet met een lichte chino en een overhemd en veel krullen, feel free to say hello
Als je een nieuwe auto moet afleveren is het huur/shortlease/pool. Nieuwe auto's worden volgens mij vrijwel altijd door de klant zelf opgehaald bij de dealer.
Zo, in de trein naar Leeuwarden, op weg naar Sneek Werd vanochtend plots nog gebeld door de planning, dat ik m'n ritten niet zou hebben bevestigd. Dit terwijl ik gister na het ontvangen van m'n ritten had gebeld met de planning omdat ik ze niet allebei uit kon voeren, en er dus een zou doen. Nu bleek dat dus niet geregistreerd te staan, en dus stond m'n tweede rit nog op gereserveerd
Na anderhalf jaar wachten was het eindelijk zo ver. De auto waarvoor ik bij dit baantje ben begonnen, de Audi! En eigenlijk ben ik teleurgesteld. In mijn hoofd had ik een beetje het plaatje van een sportievere BMW, eigenlijk. Deels klopte dat wel. Ding was erg comfortabel, maar trok wel heerlijk op en zit erg laag. Maar het leek me wat teveel op BMW, eigenlijk. Van het optrekken hoorde je maar weinig, een echte duw in je rug was ook niet te voelen, je merkte alleen dat je het gros van de auto's eruit reed zonder al teveel moeite. Eenmaal op cruisesnelheid was het ding gewoon SAAI.
De A4 is dan ook enorm toe aan een nieuw model, dit ding is al behoorlijk oud. Daarbij is Audi nooit sportiever geweest dan BMW, zit juist beetje tussen de comfortabele Mercedessen en de wat sportievere BMW's in.
Comfortable bak, rijdt prima, maar geen wonderen..
Op woensdag 15 april 2015 10:36 schreef stripe het volgende: De Nemo die ik moest doen staat alweer in grun. werkelijk alles was kapot aan dat ding. Er stonden er nog een paar geloof ik.
Die van mij ook ha, bouwvakkers autootje. Moest wel mijn schoenen uitdoen anders had ik niet zoveel aan die koppeling
Die van mij ook ha, bouwvakkers autootje. Moest wel mijn schoenen uitdoen anders had ik niet zoveel aan die koppeling
Die koppeling was inderdaad een klein pedaal die je maar een heel kort stukje in kon trappen. Verder deed de radio het niet, de ramen konden niet open (kapot), zat er geen airco/frisse lucht in en de versnellingsbak schakelde heel moeilijk in 5 en achteruit. Verder deden het stuur en gas/rem het gelukkig wel naar behoren.
Op de A7 ri grun stonden ze op de 100 stukken te laseren trouwens. voor de mensen die daar nog langs rijden vandaag.
Die koppeling was inderdaad een klein pedaal die je maar een heel kort stukje in kon trappen. Verder deed de radio het niet, de ramen konden niet open (kapot), zat er geen airco/frisse lucht in en de versnellingsbak schakelde heel moeilijk in 5 en achteruit. Verder deden het stuur en gas/rem het gelukkig wel naar behoren.
Op de A7 ri grun stonden ze op de 100 stukken te laseren trouwens. voor de mensen die daar nog langs rijden vandaag.
Yep,heb de motormuis ook gezien. En inderdaad ik had hetzelfde.
Wel positief over de A7 je bent in no time in groningen
Vandaag lekker dagje thuis werken'n . Eindelijk is er een goede app uitgekomen om bladmuziek op m'n Android tablet te knallen. Kost me een paar uur, maar dit is wel super zo.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Bij mij was er ook gedoe De Berlingo die ik zou doen was er niet of niet meer. Toen gebeld en ipv daarvan een van de drie overgebleven Nemo's meegenomen, die van mij was wel redelijk, niet echt kapot of zo. Radio, airco, versnellingsbak, koppeling, allemaal prima Zat alleen haast niks meer in de tank maar heb 't, met brandend lampje, nog prima gered Motormuis trouwens niet gezien toen ik er langs reed, wat pas tegen twaalven op z'n vroegst was, met een beetje geluk was die dan al aan het lunchen Niet dat ik zo hard reed daar, maar als ik een 100-gebied binnen rij ga ik gewoon van het gas na het bord, trap niet keihard op de rem zodra het bord van 100 in zicht komt of zo
De A4 is dan ook enorm toe aan een nieuw model, dit ding is al behoorlijk oud. Daarbij is Audi nooit sportiever geweest dan BMW, zit juist beetje tussen de comfortabele Mercedessen en de wat sportievere BMW's in.
Comfortable bak, rijdt prima, maar geen wonderen..
Ik had het inmiddels wat op een voetstuk staan na, na twee jaar stille verheerlijking.
Overigens vandaag colleges, nu even een biertje tussendoor. Vrijdag hopelijk weer werken, anders wordt het toch weer twee weken niet, denk ik.
Op woensdag 15 april 2015 14:19 schreef underground1009 het volgende: Bij mij was er ook gedoe De Berlingo die ik zou doen was er niet of niet meer. Toen gebeld en ipv daarvan een van de drie overgebleven Nemo's meegenomen, die van mij was wel redelijk, niet echt kapot of zo. Radio, airco, versnellingsbak, koppeling, allemaal prima Zat alleen haast niks meer in de tank maar heb 't, met brandend lampje, nog prima gered Motormuis trouwens niet gezien toen ik er langs reed, wat pas tegen twaalven op z'n vroegst was, met een beetje geluk was die dan al aan het lunchen Niet dat ik zo hard reed daar, maar als ik een 100-gebied binnen rij ga ik gewoon van het gas na het bord, trap niet keihard op de rem zodra het bord van 100 in zicht komt of zo
Hier werd ik nog om gebeld. Was blijkbaar de bedoeling dat ik twee Nemo's zou doen vandaag. Kreeg echter maar 1 opdracht binnen. Toen ik al op de fiets zat naar huis werd 'de tweede Nemo' geannuleerd omdat er iemand in Sneek zou staan die nu die auto zou doen. Ik wist verder ook van niks dus maakte mij niet zoveel uit, maar liep allemaal niet zo soepel bij de planning geloof ik
Op woensdag 15 april 2015 13:36 schreef Fiorano het volgende: Vandaag lekker dagje thuis werken'n . Eindelijk is er een goede app uitgekomen om bladmuziek op m'n Android tablet te knallen. Kost me een paar uur, maar dit is wel super zo.
Hier werd ik nog om gebeld. Was blijkbaar de bedoeling dat ik twee Nemo's zou doen vandaag. Kreeg echter maar 1 opdracht binnen. Toen ik al op de fiets zat naar huis werd 'de tweede Nemo' geannuleerd omdat er iemand in Sneek zou staan die nu die auto zou doen. Ik wist verder ook van niks dus maakte mij niet zoveel uit, maar liep allemaal niet zo soepel bij de planning geloof ik
Klopt! Zoals eerder gepost werd ik vanochtend gebeld dat ik niet zou hebben bevestigd, dus mijn gesprek van gister waarin ik de Berlingo bevestigde en de Nemo annuleerde was niet geregistreerd. Zodoende stond er nog een Nemo op mijn naam vanochtend. In Sneek aangekomen bleek er echter geen Berlingo te zijn maar gelukkig nog wel een Nemo De planning liep dus inderdaad niet helemaal gesmeerd maar goed, kan gebeuren
Op woensdag 15 april 2015 17:40 schreef Amoeba het volgende: Beetje in de zon hangen met een fles bier. Joint erbij. Morgen weer hiken denk ik. Tentamens voorbij
Zou je dat nou wel doen, drugs gebruiken de dag voor een werkdag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat je wat constructievere reacties krijgt als je aangeeft waar je die vraag vandaan haalt en waarom je 'm stelt. Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat je CP niet zou kunnen aflezen uit de context, het betekent contactpersoon.
Op woensdag 15 april 2015 21:51 schreef Sarasi het volgende: Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat je CP niet zou kunnen aflezen uit de context, het betekent contactpersoon.
Mwa ik moest de eerste keer toch ook wel langer dan twee seconden nadenken. Zo'n gangbare afkorting (verkorting?) is het niet, is echt zelf-verzonnen binnen de autobranche lijkt het. Als je op encyclo ofzo kijkt dan staan er rond de twintig definties maar "contactpersoon" is er geen van. Met deze twee argumenten wil ik overigens alleen maar mijn eigen domheid goedpraten.
[ Bericht 2% gewijzigd door pfefferkatze op 15-04-2015 23:42:46 ]
Mwa ik moest de eerste keer toch ook wel langer dan twee seconden nadenken. Zo'n gangbare afkorting (verkorting?) is het niet, is echt zelf-verzonnen binnen de autobranche lijkt het. Als je op encyclo ofzo kijkt dan staan er rond de twintig definties maar "contactpersoon" is er geen van. Met deze twee argumenten wil ik overigens alleen maar mijn eigen domheid goedpraten.
Langer dan twee seconden nadenken is heul niet erg hoor. Je er niks bij kunnen voorstellen na het schijnbaar meerdere malen te hebben gelezen is toch wat anders.
Op donderdag 16 april 2015 11:27 schreef A_Valbuena het volgende: Dacht dat ik naar dat leasebedrijf moest in Meerkerk, blijkt 't een andere plek. Soort depot, nooit eerder hier geweest .
10 min lopen naar de bushalte Zonnetje schijnt
Daar loop je toch praktisch langs als je vanaf de snelweglocatie komt?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op donderdag 16 april 2015 15:30 schreef stripe het volgende: Morgen weer werk. Ford Mondeo, iemand hier al in gereden? Ik nog nooit, wel leuk een keer iets anders dan een up of caddy
Toevallig vanmiddag in gereden van Alphen naar Leeuwarden. Ik vind het een hele comfortabele reisauto met fijne stoelen en weinig geluid. Qua comfort vergelijkbaar met een Passat denk ik.
Overigens heb ik afgelopen dinsdag mijn beste rit ooit gereden, namelijk een Audi a7 naar Enschede vanuit ..Londen Inclusief een vliegticket van British Airways, hotel overnachting en fish & chips in Covent Garden.
Veel met adaptieve cruisecontrol gereden. Nadeel is, dat de auto soms overdreven hard remt en veel afstand houdt, maar voor zo'n lange afstand is het toch heerlijk comfortabel.
Moet me toch nog iets van het hart over m'n rit van gister. Ik heb een motorische stoornis waardoor m'n fijne motoriek niet is wat het hoort te zijn, geeft verder niet, is geen probleem in m'n leven of zo, en heb er verder ook nog nooit wat negatiefs mee meegemaakt. Tot gisteren. Toen ik na uiteindelijk de sleutel van de Nemo te hebben gekregen en de auto te hebben geïnspecteerd bij de CP kwam voor een krabbel op het formulier, kon hij alleen maar zeggen: "ZO, wat heb jij een slecht handschrift. Is toch totaal niet te lezen man. Hoe wil je zo ooit een serieuze baan hebben?". Ik ben met dit motoriek-gedoe geboren, kan er niks aan doen, vang het prima op door al van jongs af aan aantekeningen en toetsen e.d. te typen ipv te schrijven, maar dit vond ik toch wel behoorlijk schokkend Twijfel een beetje wat ik er mee moet.
Jullie ooit iets meegemaakt tijdens het werk dat je echt negatief bejegend werd oid?
Intern je schouders ophalen en overal mee instemmen. Boeit jou het wat wat zo'n twat in een pak van jouw handschrift vindt. Zelf heeft hij ook een superserieuze baan natuurlijk, nemo's overdragen aan studeren.
Op donderdag 16 april 2015 17:11 schreef underground1009 het volgende: Moet me toch nog iets van het hart over m'n rit van gister. Ik heb een motorische stoornis waardoor m'n fijne motoriek niet is wat het hoort te zijn, geeft verder niet, is geen probleem in m'n leven of zo, en heb er verder ook nog nooit wat negatiefs mee meegemaakt. Tot gisteren. Toen ik na uiteindelijk de sleutel van de Nemo te hebben gekregen en de auto te hebben geïnspecteerd bij de CP kwam voor een krabbel op het formulier, kon hij alleen maar zeggen: "ZO, wat heb jij een slecht handschrift. Is toch totaal niet te lezen man. Hoe wil je zo ooit een serieuze baan hebben?". Ik ben met dit motoriek-gedoe geboren, kan er niks aan doen, vang het prima op door al van jongs af aan aantekeningen en toetsen e.d. te typen ipv te schrijven, maar dit vond ik toch wel behoorlijk schokkend Twijfel een beetje wat ik er mee moet.
Jullie ooit iets meegemaakt tijdens het werk dat je echt negatief bejegend werd oid?
Kan me wel goed voorstellen dat zo'n opmerking hard aan kan komen. Besef je alleen wel dat die vent geen idee had wie jij bent en niets wist van de oorzaak van je handschrift. Daarnaast zitten dat soort lompe lui niet voor niets de hele dag in van die showrooms: ze zijn vaak ontzettend dom en onhandig. Dat blijkt maar weer.
Toevallig vanmiddag in gereden van Alphen naar Leeuwarden. Ik vind het een hele comfortabele reisauto met fijne stoelen en weinig geluid. Qua comfort vergelijkbaar met een Passat denk ik.
Overigens heb ik afgelopen dinsdag mijn beste rit ooit gereden, namelijk een Audi a7 naar Enschede vanuit ..Londen Inclusief een vliegticket van British Airways, hotel overnachting en fish & chips in Covent Garden.
Veel met adaptieve cruisecontrol gereden. Nadeel is, dat de auto soms overdreven hard remt en veel afstand houdt, maar voor zo'n lange afstand is het toch heerlijk comfortabel.
Hoe bedoel je "werken" haha. Wat een heerlijke rit, zou dit bijna zelfs kosteloos doen . Dat we allemaal ook ooit zo'n rit mogen krijgen
[ Bericht 50% gewijzigd door A_Valbuena op 16-04-2015 17:29:45 ]
Vandaag nog Maar nog niet de huidige generatie (2014 en nieuwer), heb jij die wel? Die vind ik een stuk mooier en die wil ik wel een keer rijden, ik had er eentje uit 2012 o.i.d.
[ Bericht 12% gewijzigd door pfefferkatze op 16-04-2015 17:39:37 ]
Hangt van de inlener af. Ik kreeg laatst het kwartiertje na zes uur als overwerk uitbetaald, maar heb dat ook regelmatig niet gehad. Je hebt voor elke rit een andere Cao nu hè.
Hangt van de inlener af. Ik kreeg laatst het kwartiertje na zes uur als overwerk uitbetaald, maar heb dat ook regelmatig niet gehad. Je hebt voor elke rit een andere Cao nu hè.
Vandaag nog Maar nog niet de huidige generatie (2014 en nieuwer), heb jij die wel? Die vind ik een stuk mooier en die wil ik wel een keer rijden, ik had er eentje uit 2012 o.i.d.
Die van morgen komt uit 2010 geloof ik, dus oude model. Wel een 2.0 diesel met 140pk, lijkt me prima.
Op donderdag 16 april 2015 17:11 schreef underground1009 het volgende: Moet me toch nog iets van het hart over m'n rit van gister. Ik heb een motorische stoornis waardoor m'n fijne motoriek niet is wat het hoort te zijn, geeft verder niet, is geen probleem in m'n leven of zo, en heb er verder ook nog nooit wat negatiefs mee meegemaakt. Tot gisteren. Toen ik na uiteindelijk de sleutel van de Nemo te hebben gekregen en de auto te hebben geïnspecteerd bij de CP kwam voor een krabbel op het formulier, kon hij alleen maar zeggen: "ZO, wat heb jij een slecht handschrift. Is toch totaal niet te lezen man. Hoe wil je zo ooit een serieuze baan hebben?". Ik ben met dit motoriek-gedoe geboren, kan er niks aan doen, vang het prima op door al van jongs af aan aantekeningen en toetsen e.d. te typen ipv te schrijven, maar dit vond ik toch wel behoorlijk schokkend Twijfel een beetje wat ik er mee moet.
Jullie ooit iets meegemaakt tijdens het werk dat je echt negatief bejegend werd oid?
Niks van aantrekken joh, je kan er zelf notabene niks aan doen. Daarbij, hoe belangrijk is je handschrift nou echt nog in 2015?
Ik vind dat contrast altijd wel mooi, sommige CP's maken stomme opmerkingen of gooien een sleutel op de toonbank en zeggen verder niks terwijl anderen rustig een praatje maken en wat drinken/een lift aanbieden.
Eerst dacht ik altijd dat dat afhing van hoe groot het bedrijf is en of er 20x per dag een hiker langskomt maar dat is absoluut niet zo.
Niks van aantrekken joh, je kan er zelf notabene niks aan doen. Daarbij, hoe belangrijk is je handschrift nou echt nog in 2015?
Ik vind dat contrast altijd wel mooi, sommige CP's maken stomme opmerkingen of gooien een sleutel op de toonbank en zeggen verder niks terwijl anderen rustig een praatje maken en wat drinken/een lift aanbieden.
Eerst dacht ik altijd dat dat afhing van hoe groot het bedrijf is en of er 20x per dag een hiker langskomt maar dat is absoluut niet zo.
Had daarvoor wel even met hem gezeten en gepraat en kreeg wel koffie aangeboden, dus het was nogal onverwacht daarna
Op de valreep om 6 uur trouwens nog wel mooi twee ritjes gekregen, een Leon ST naar Hoensbroek en vanaf dat adres met een 308 door naar Amersfoort Mooie afstandjes
Toevallig vanmiddag in gereden van Alphen naar Leeuwarden. Ik vind het een hele comfortabele reisauto met fijne stoelen en weinig geluid. Qua comfort vergelijkbaar met een Passat denk ik.
Overigens heb ik afgelopen dinsdag mijn beste rit ooit gereden, namelijk een Audi a7 naar Enschede vanuit ..Londen Inclusief een vliegticket van British Airways, hotel overnachting en fish & chips in Covent Garden.
Veel met adaptieve cruisecontrol gereden. Nadeel is, dat de auto soms overdreven hard remt en veel afstand houdt, maar voor zo'n lange afstand is het toch heerlijk comfortabel.
Maandagmiddag naar Londen gevlogen. (Had helaas maandagochtend nog andere verplichtingen) de volgende ochtend de auto opgehaald en via de ferry Dover-Calais naar mijn huis gereden. De volgende dag weer verder gereden naar Enschede en daar de auto afgeleverd. Nu maar even het salaris afwachten, want ik heb ruim 300 euro aan declaraties.
Maandagmiddag naar Londen gevlogen. (Had helaas maandagochtend nog andere verplichtingen) de volgende ochtend de auto opgehaald en via de ferry Dover-Calais naar mijn huis gereden. De volgende dag weer verder gereden naar Enschede en daar de auto afgeleverd. Nu maar even het salaris afwachten, want ik heb ruim 300 euro aan declaraties.
Ja, maar omdat alles last minute geregeld moest worden, waren de ticket prijzen natuurlijk flink hoog. Mijn ticket was 130 euro, ongeveer even duur als de trein.
Londen is ook gewoon heel erg duur, avondeten was 21 pond, dus 30 euro, wel in het centrum. Maar ja, ik kom er niet elke dag, dus het mocht ook wel wat extra kosten. Easyway vergoedt natuurlijk de maaltijden, maar tot een max van 50 euro over de hele reis.
Ja, maar omdat alles last minute geregeld moest worden, waren de ticket prijzen natuurlijk flink hoog. Mijn ticket was 130 euro, ongeveer even duur als de trein.
Londen is ook gewoon heel erg duur, avondeten was 21 pond, dus 30 euro, wel in het centrum. Maar ja, ik kom er niet elke dag, dus het mocht ook wel wat extra kosten. Easyway vergoedt natuurlijk de maaltijden, maar tot een max van 50 euro over de hele reis.
Ja, maar omdat alles last minute geregeld moest worden, waren de ticket prijzen natuurlijk flink hoog. Mijn ticket was 130 euro, ongeveer even duur als de trein.
Londen is ook gewoon heel erg duur, avondeten was 21 pond, dus 30 euro, wel in het centrum. Maar ja, ik kom er niet elke dag, dus het mocht ook wel wat extra kosten. Easyway vergoedt natuurlijk de maaltijden, maar tot een max van 50 euro over de hele reis.
Vet! Hoe was de A7? Snap je waarom ik zo op dat ding geil?
Op donderdag 16 april 2015 17:11 schreef underground1009 het volgende: Moet me toch nog iets van het hart over m'n rit van gister. Ik heb een motorische stoornis waardoor m'n fijne motoriek niet is wat het hoort te zijn, geeft verder niet, is geen probleem in m'n leven of zo, en heb er verder ook nog nooit wat negatiefs mee meegemaakt. Tot gisteren. Toen ik na uiteindelijk de sleutel van de Nemo te hebben gekregen en de auto te hebben geïnspecteerd bij de CP kwam voor een krabbel op het formulier, kon hij alleen maar zeggen: "ZO, wat heb jij een slecht handschrift. Is toch totaal niet te lezen man. Hoe wil je zo ooit een serieuze baan hebben?". Ik ben met dit motoriek-gedoe geboren, kan er niks aan doen, vang het prima op door al van jongs af aan aantekeningen en toetsen e.d. te typen ipv te schrijven, maar dit vond ik toch wel behoorlijk schokkend Twijfel een beetje wat ik er mee moet.
Jullie ooit iets meegemaakt tijdens het werk dat je echt negatief bejegend werd oid?
Gozer, niks van aantrekken. Niet iedereen weet dat het een studentenbijbaan is. Sommige dudes denken ook dat ik een debieltje ben terwijl ik tot op heden flawless mijn studie doe.
Straks pak je zijn bruto salaris netto. Dan moet je hem nog eens een brief schrijven.
Maandag werk, Breda Delft, andere locatie in Delft naar een andere locatie in Breda, oftwel lopen van Huis naar minervum en lopen van de grote in Breda naar Huis.
Maandagmiddag naar Londen gevlogen. (Had helaas maandagochtend nog andere verplichtingen) de volgende ochtend de auto opgehaald en via de ferry Dover-Calais naar mijn huis gereden. De volgende dag weer verder gereden naar Enschede en daar de auto afgeleverd. Nu maar even het salaris afwachten, want ik heb ruim 300 euro aan declaraties.
Op vrijdag 17 april 2015 10:51 schreef CruisinDen het volgende: De eerste keer in het jaar dat ik voor EW werk dat ze er echt flink naast zitten met salaris. Straks maar even mailen dan.
Aan het begin is het behoorlijk verwarrend, dat verkeer van rechts komt, maar het went vrij snel. Het moeilijkste vond ik 3 kwart rotondes rijden met meerdere rijstroken.
Ik vond het wel een keertje leuk, je krijgt echt het gevoel dat je in het buitenland bent. Sowieso is alles daar anders, verkeer van de hoofdweg krijgt voorrang, ook als het van links komt en je mag soms over de busbaan rijden. Heb wel foto's maar dat doe ik wel via mijn laptop.
Die wagen rijdt inderdaad top, vond adaptieve cruisecontrol i.c.m. met die automaat ook fijn rijden, zeker voor zo'n lange afstand. Catalogus prijs van 83000 is helaas te hoog voor mij. A6 zou voor mij ook goed genoeg zijn:)
Al met al lekker wat uurtjes gemaakt, vooral door de overtocht met de boot. Afstand viel nog mee, ongeveer 600 km in totaal.
Op vrijdag 17 april 2015 10:51 schreef CruisinDen het volgende: De eerste keer in het jaar dat ik voor EW werk dat ze er echt flink naast zitten met salaris. Straks maar even mailen dan.
Mijn salaris klopt wel precies. Loonstrookje afwachten om te zien waarop je salaris gebaseerd is deze keer?
Op vrijdag 17 april 2015 10:51 schreef CruisinDen het volgende: De eerste keer in het jaar dat ik voor EW werk dat ze er echt flink naast zitten met salaris. Straks maar even mailen dan.
Die van mij klopt tot op de cent nauwkeurig . Was helaas ook niet zo veel
Mijn salaris klopt wel precies. Loonstrookje afwachten om te zien waarop je salaris gebaseerd is deze keer?
[..]
Via Calais en de tunnel mocht niet?
Het mocht wel, maar je moet die tickets op een half uur nauwkeurig kopen en ik kon niet het risico nemen om de trein te missen. Flextickets bestaan ook, maar die kosten rond de 200 pond als je ze een paar dagen van tevoren koopt. Bootticket kostte ongeveer 85 euro.
Het mocht wel, maar je moet die tickets op een half uur nauwkeurig kopen en ik kon niet het risico nemen om de trein te missen. Flextickets bestaan ook, maar die kosten rond de 200 pond als je ze een paar dagen van tevoren koopt. Bootticket kostte ongeveer 85 euro.
Ah duidelijk. Heel vet allemaal wel trouwens, kreeg je dit gewoon via de telefoon aangeboden? Dus dat je je beschikbaarheid toevallig twee-drie dagen achter elkaar open had staan en ze je daarom belden?
300 euro aan declaraties is wel kut, ik zou daar niet een maand of anderhalve maand op kunnen wachten. Dan kom ik in de knoei met m'n huur.
Ik heb vandaag weer eens geen werk (surprise surprise), en volgende week zit ik de hele week al vol. Stiekem hoop ik een beetje dat mijn moeder besluit om me toch een beetje te betalen voor mijn chauffeurswerk maandag&dinsdag, van en naar Belgie. Het is in een Corsa dus eigenlijk verdien ik dat wel.
Speaking of, wat is nou de mooiste route naar omgeving Hasselt? Sowieso niet door de polder, heb ik al besloten, maar ik twijfel over via Eindhoven of via Limburg (Roermond en dan bij Geleen Belgie in). Het is sowieso al een pokke eind rijden dus een halfuur meer of minder maakt dan ook niet meer uit.
Ik heb vandaag weer eens geen werk (surprise surprise), en volgende week zit ik de hele week al vol. Stiekem hoop ik een beetje dat mijn moeder besluit om me toch een beetje te betalen voor mijn chauffeurswerk maandag&dinsdag, van en naar Belgie. Het is in een Corsa dus eigenlijk verdien ik dat wel.
Speaking of, wat is nou de mooiste route naar omgeving Hasselt? Sowieso niet door de polder, heb ik al besloten, maar ik twijfel over via Eindhoven of via Limburg (Roermond en dan bij Geleen Belgie in). Het is sowieso al een pokke eind rijden dus een halfuur meer of minder maakt dan ook niet meer uit.
A67 kun je wel planken
Kutplanning. Stond maandagochtend beschikbaar, sturen ze me naar Sappemeer
Foei, dagje wel gehad zo. Aardig rondje Nederland gemaakt Totaal 532 KM gemaakt vandaag Eerst van Groningen naar Hoensbroek, Seat Leon ST, waar ik door verschillende files te laat aan kwam. Daar aangekomen was er eerst nog gedoe met de tankpas van CP, aangezien ik geen nieuwe had meegekregen en CP er logischerwijs ook niet op zat te wachten zonder tankpas verder te moeten. Eindstand was dat ik 'm mee nam en CP het zelf met z'n werkgever moest regelen, wat even duurde om duidelijk te krijgen. Daarom ook pas laat met de auto daarvandaan, een Peugeot 308 SW, naar Amersfoort vertrokken. Daar dan ook op de valreep aan de laatste aanwezige medewerker de auto net voor zessen af kunnen leveren Nu nog onderweg met de trein naar Grunn en hopelijk over een halfuurtje ongeveer weer thuis Oordeel was trouwens dat de Seat beter was: de Peugeot wilde m'n telefoon niet via bluetooth verbinden en er zaten een paar werkelijk verschrikkelijke stoelen in, die trouwens niet standaard waren maar speciaal oid
Hoi P. met S., we hebben een rit uit Londen, wil jij die doen?
Ik heb natuurlijk meteen ja gezegd, stond ook voor beide dagen beschikbaar. Daarna even doorgenomen, wat de budgetten waren voor maaltijden, hotels etc.
Ik zou voor dit soort ritten ook nog overwegen om me ziek te melden voor een tentamen o.i.d. Anders zou ik er later spijt van krijgen denk ik.
Ah duidelijk. Heel vet allemaal wel trouwens, kreeg je dit gewoon via de telefoon aangeboden? Dus dat je je beschikbaarheid toevallig twee-drie dagen achter elkaar open had staan en ze je daarom belden?
300 euro aan declaraties is wel kut, ik zou daar niet een maand of anderhalve maand op kunnen wachten. Dan kom ik in de knoei met m'n huur. [/quote]
Hoi P. met S., we hebben een rit uit Londen, wil jij die doen?
Ik heb natuurlijk meteen ja gezegd, stond ook voor beide dagen beschikbaar. Daarna even doorgenomen, wat de budgetten waren voor maaltijden, hotels etc.
Ik zou voor dit soort ritten ook nog overwegen om me ziek te melden voor een tentamen o.i.d.
Ben je ook al lang in dienst, of hebben ze daar niet naar gekeken?
[ Bericht 31% gewijzigd door jurgenov op 18-04-2015 12:10:42 ]