abonnement Unibet Coolblue
pi_152103428
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:43 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

dat zijn ze allemaal niet daar :')
Das waar :P
pi_152103637


[ Bericht 100% gewijzigd door LLgetikt op 28-04-2015 19:50:34 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 29 april 2015 @ 20:09:51 #203
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_152133595
De uitzending van 29 april is het bespreken niet waard
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_152134465
Tineke een diva?? 8)7 _O-
Wat een psycho, die kinderen van haar zijn niet voor niets 9 uur vliegen hier vandaag gaan wonen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 april 2015 @ 19:40:41 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_152159528
als je veel sport kun je ook aankomen doordat spieren meer wegen dan vet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_152160009
Even superrrr gezellliggg met LAUPIE B-)
SOONY
pi_152160146
Vreselijk die akelige Mark brrr
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 mei 2015 @ 19:34:38 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_152188470
Denkt hij nou alleen dat je werkt als je buiten mee komt helpen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 mei 2015 @ 19:37:08 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_152188564
Vanfles is jaloers _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:37:13 #210
354103 Magica
gna gna
pi_152188566
Is vanessa nou serieus :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 mei 2015 @ 19:45:19 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_152188845
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Is vanessa nou serieus :')
ja

ze vroeg destijds in een brief ook al hoe het nou zat, of ze wat hadden, want dan kon ze haar facebookstatus aanpassen :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:46:05 #212
354103 Magica
gna gna
pi_152188870
Gisteren zei gina dat mark met vanessa is en dat ze never nooit met andermans vent zou gaan ben benieuwd hoe lang het duurt
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:47:37 #213
354103 Magica
gna gna
pi_152188912
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja

ze vroeg destijds in een brief ook al hoe het nou zat, of ze wat hadden, want dan kon ze haar facebookstatus aanpassen :')
Haha :') teringsneu ik snap die vrouwen echt niet daar :{
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 20:05:06 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_152189409
Mark had daar wel een punt over de donaties aan 555 ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 mei 2015 @ 20:14:51 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_152189718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Mark had daar wel een punt over de donaties aan 555 ^O^
inderdaad, en laat ze zelf wat van hun eigen geld geven, dat is pas een signaal ipv het van anderen te willen vangen en dan zelf geven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_152342397
Na een week al verliefd, hoeveel stelletjes zijn er wel niet geweest? Moet echte liefde zijn, wat een simpele zielen allemaal.
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:55:51 #217
419923 glasshole
duckduckgo
pi_152390128
Hé Huub, bepaal jij mede de muziek, klinkt goed hoor.
Chopin, Coldplay...
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:44:22 #218
354103 Magica
gna gna
pi_152411487
Wilco is uitgebroken :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:46:26 #219
354103 Magica
gna gna
pi_152411594
Die kop van Joey _O-
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:59:15 #220
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152412111
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:00 schreef Xan21 het volgende:
Na een week al verliefd, hoeveel stelletjes zijn er wel niet geweest? Moet echte liefde zijn, wat een simpele zielen allemaal.
Het schijnt dat mensen zich wat anders gaan gedragen als ze in zo'n setting zitten: veel meer impulsen volgen en zo. Het kan natuurlijk ook dat het een toneelspel is. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_152412718
Die gozer die volgende week komt moet wel een acteur zijn, wat geforceerd komt dat over.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:20:43 #222
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152412874
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:40 schreef rubbereend het volgende:
als je veel sport kun je ook aankomen doordat spieren meer wegen dan vet
Dat kan maar dat effect zal je eerder bij mannen dan bij vrouwen zien en met hun manier van sporten zal dat effect enkel in de eerste paar maanden kunnen optreden.
De kans is groter dat het aan vochtschommelingen te wijten is: hydratatietoestand, de hoeveelheid glycogeen in de lever (glycogeen trekt veel vocht aan), de hoeveelheid bloedplasma (dat neemt toe bij het beoefenen van een uithoudingssport).
Mij viel het in het verleden op dat gewichtsverlies een niet-lineair proces is, ook al doe je elke dag hetzelfde of nagenoeg hetzelfde dan nog is het perfect mogelijk dat je bijvoorbeeld dit ziet:
week 1: -1,5
week 2: -0,5
week 3: -1,7
week 4: -0.5
week 5: -0,3
week 6: -1.2

Ik ben dus op een gegeven moment eens gaan zoeken naar de oorzaak hiervan. Je weet dat het verschil in verlies aan vet niet zo groot kan zijn, niet als je redelijk consistent bent en dat dit bijna onmogelijk te wijten kan zijn aan de oorzaken van vochtschommelingen die ik eerder noemde.
Ik kwam dit interessante artikel tegen: http://www.bodyrecomposit(...)nd-squishy-fat.html/
quote:
Of Whooshes and Squishy Fat

A few weeks back I answered a question about Not Losing Fat at a 20% Deficit, What Should I Do? and among other things, one comment I made had to do with a water retention that often occurs during fat loss which can mask fat loss and make it appear as if the diet is not working. I also mentioned specifically that I had written (with a straight-face no less) about whooshes in The Stubborn Fat Solution, along with a related phenomenon which I call squishy fat.

In any case, to expand on that issue, I’m going to excerpt the chapter section from The Stubborn Fat Solution dealing with both phenomena. With that introduction, I give you (again, with a straight face)…



Of Whooshes and Squishy Fat

Before you freak out and think you’ve entered some weird Internet forum where people talk about stalls and whooshes, please bear with me; there’s actually some physiological rationale to what I’m going to discuss.

Many people have noted that fat loss is often discontinuous, that is it often happens in stops and starts. So you’ll be dieting and dieting and doing everything correctly with nothing to show for it. Then, boom, almost overnight, you drop 4 pounds and look leaner.

What’s going on? Back during my college days, one of my professors threw out the idea that after fat cells had been emptied of stored triglyceride, they would temporarily refill with water (glycerol attracts water, which might be part of the mechanism). So there would be no immediate change in size, body weight or appearance. Then, after some time frame, the water would get dropped, the fat cells would shrink. A weird way of looking at it might be that the fat loss suddenly becomes ‘apparent’. That is, the fat was emptied and burned off days or weeks ago but until the water is dropped, nothing appears to have happened.

For nearly 20 years I looked for research to support this, I was never sure if it was based on something from the 50’s or he just pulled it out of thin air as an explanation. Recently, one paper did suggest that visceral fat can fill up with water after massive weight loss but that’s about it.

Somewhat circumstantially, people using Bioimpedance body fat scales (which use hydration to estimate body fat levels) have noted that body fat appears to go up right before a big drop. This implicates water balance as the issue here.

As well, women, who have more problems with water retention, seem to have bigger issues with stalls and whooshes than men. Further, some individuals who have done dry carb-loads (high carbohydrate refeeds without drinking a lot of water) have seen them occur; presumably the body pulls water into the muscles and out of other tissues (fat cells). In lean individuals, appearance is often drastically improved with this approach, it doesn’t do much for those carrying a lot of fat.

I’d note that dry carb-loads suck because you’re so damn thirsty. Interestingly, even normal refeeds often work in this regards, perhaps the hormonal effect ‘tells’ the body to chill out and release some water. So not only do refeeds seem to improve stubborn fat mobilization the next day (as discussed above), they may help the body drop some water so that you can see what is happening.

Finally, many have reported whooshes following an evening which included alcohol. A mild diuretic, this would also tend to implicate water balance issues in the whoosh phenomenon.

I’d also note that this isn’t universal, lean dieters often see visual improvements on a day to day basis; a lot seems to depend on whether or not they tend to retain water in general. Folks who do have problems with water retention tend to have stalls and whooshes, those who don’t show nice consistent visual changes.

On a related topic, I wanted to discuss something else that often happens when people are getting very lean and dealing with stubborn body fat: the fat gets squishy, feeling almost like there are small marbles under the skin. Yes, very scientific, I know. That’s the best I can do.

As folks get very lean, down to the last pounds of fat, the skin and fat cells that are left will often change appearance and texture. It will look dimply (as the fat cells which are supporting the skin shrink and the skin isn’t supported) and feel squishy to the touch. This is bad in that it looks really weird, but it’s good because it means that the fat is going away. I have nothing truly profound to say about this topic, just realizes that it happens and usually indicates good things are happening.
Samenvatting: vetcellen waaruit het vet verdwijnt worden in eerste instantie gevuld met water, pas na een tijdje, indien bepaalde signalen komen (hormonen en zo), wordt het water uit die vetcellen gedumpt en dan verlies je het gewicht.
Ik weet niet of dat het klopt maar indien het klopt dan zou dit een goede verklaring zijn. Ik vind het geloofwaardig maar ik weet er te weinig van om het te kunnen controleren. De doorsnee arts hoef je het ook niet te vragen. :{
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 mei 2015 @ 20:25:19 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_152412995
Wilco :') in een brief nog even een aantal mensen een veeg uit de pan geven :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 mei 2015 @ 20:25:33 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_152413000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat kan maar dat effect zal je eerder bij mannen dan bij vrouwen zien en met hun manier van sporten zal dat effect enkel in de eerste paar maanden kunnen optreden.
De kans is groter dat het aan vochtschommelingen te wijten is: hydratatietoestand, de hoeveelheid glycogeen in de lever (glycogeen trekt veel vocht aan), de hoeveelheid bloedplasma (dat neemt toe bij het beoefenen van een uithoudingssport).
Mij viel het in het verleden op dat gewichtsverlies een niet-lineair proces is, ook al doe je elke dag hetzelfde of nagenoeg hetzelfde dan nog is het perfect mogelijk dat je bijvoorbeeld dit ziet:
week 1: -1,5
week 2: -0,5
week 3: -1,7
week 4: -0.5
week 5: -0,3
week 6: -1.2

Ik ben dus op een gegeven moment eens gaan zoeken naar de oorzaak hiervan. Je weet dat het verschil in verlies aan vet niet zo groot kan zijn, niet als je redelijk consistent bent en dat dit bijna onmogelijk te wijten kan zijn aan de oorzaken van vochtschommelingen die ik eerder noemde.
Ik kwam dit interessante artikel tegen: http://www.bodyrecomposit(...)nd-squishy-fat.html/

[..]

Samenvatting: vetcellen waaruit het vet verdwijnt worden in eerste instantie gevuld met water, pas na een tijdje, indien bepaalde signalen komen (hormonen en zo), wordt het water uit die vetcellen gedumpt en dan verlies je het gewicht.
Ik weet niet of dat het klopt maar indien het klopt dan zou dit een goede verklaring zijn. Ik vind het geloofwaardig maar ik weet er te weinig van om het te kunnen controleren. De doorsnee arts hoef je het ook niet te vragen. :{
aha, oké :) dank
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 20:37:58 #225
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_152413371
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het schijnt dat mensen zich wat anders gaan gedragen als ze in zo'n setting zitten: veel meer impulsen volgen en zo. Het kan natuurlijk ook dat het een toneelspel is. ;)
Nou ja dat ge-ik hou van je na een week :')
Maargoed.

En als je wil afvallen moet je je niet gaan wegen, gewoon doen, doen, doen en op een gegeven moment zitten je kleren los. Dan doe je het goed.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')