abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:50:22 #26
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_156808130
registreer om deze reclame te verbergen
Ronnie Flex en Lil Kleine hebben een onbescheiden hit met Drank & Drugs. Zoals dat heet.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:52:00 #27
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_156808168
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:50 schreef Copycat het volgende:
Ronnie Flex en Lil Kleine hebben een onbescheiden hit met Drank & Drugs. Zoals dat heet.
Wat een heerlijk slechte knullen. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:53:35 #28
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_156808209
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:52 schreef Cynix ® het volgende:

Wat een heerlijk slechte knullen. :9
Dave is in gepast gezelschap.
Stoertje Ronnie bleek trouwens een heus knulletje in Expeditie Robinson.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:15:52 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156810165
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:26 schreef Iwanius het volgende:
.... Waarschijnlijk om het er zijn van Roelvink zoals dat heet "meer aan te kleden"mocht zijn naam geen volle zaal trekken.
Dat is niet waarschijnlijk maar gewoon een zekerheidje :7
pi_156834440
Hoe staat het met die rechtszaak eigenlijk?
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 17:45:17 #31
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_156834481
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:42 schreef DavidTwente het volgende:
Lijkt een zelfde nachtkaars- c.q. aanfluiting als de Hari-zaak te worden. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 20:52:15 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156838787
quote:
In het Pieter Baan centrum zijn ze nog steeds de hersens op de foto van Dave aan het zoeken :D _O-
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:03:31 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156840870
DAVE ROELVINK VOELT ZICH ROT OVER SEKSFILMPJE

Dave Roelvink is te gast in de aankomende aflevering van Fuck Me I’m Famous, het nieuwe programma van Filemon Wesselink. Dave vertelt hier dat hij zich rot voelt over het vermeende seksfilmpje waar Melissa Pach slachtoffer van is geworden.

“Ik vind het kut voor haar. Ik vind het verschrikkelijk voor haar. Dat meen ik serieus echt waar. Zoiets gun je niemand”, vertelt hij aan Filemon. Het is de eerste keer dat Dave reageert op het seksfilmpje dat vorig jaar de wereld in is gebracht.

Bij Melissa thuis is er ook nog eens sprake geweest van een juwelenroof. Dave is een van de verdachten in de zaak en er zijn zeker 13 getuigen opgeroepen.

http://www.show.nl/showfl(...)ot-over-seksfilmpje/

Sinds wanneer heeft hij gevoel in zijn lijf :?
pi_156841399
Vermeende filmpje?
pi_156852142
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

In het Pieter Baan centrum zijn ze nog steeds de hersens op de foto van Dave aan het zoeken :D _O-
_O- _O-
pi_157483792
DAVE ROELVINK ZOEKT VASTE VERKERING

Ja jeetje, sta je elke avond een beetje plaatjes aan te zetten terwijl allerhande vrouwen zich in katzwijm aan je voeten laten vallen, is het nog niet goed! In ieder geval niet voor Dave Roelvink, want die vertelt in de laatste Grazia, dat verschillende BN'ers heeft gevraagd naar hun relationele beslommeringen, inmiddels wel weer toe te zijn aan een vaste verkering. Opmerkelijk, want in februari van dit jaar gaf de jonge Roelvink in datzelfde meisjesblaadje nog hoog op van zijn rokkerol vrijgezellenbestaan.

Daar is ie nu dus op teruggekomen, want in de praktijk valt het toch een tikkie tegen. 'Er staan vaak vier, vijf boekingen per avond, dus dat is gewoon gas geven. Ik heb helemaal geen tijd om op feestjes te blijven hangen.

En anders is het alleen maar een half uurtje foto’s, foto’s, foto’s. Ja, je hebt de hysterie en flauwvallende meiden. Maar het komt eigenlijk nooit echt tot een gesprek. Ik neem ze niet mee naar huis. Al zou ik het willen, dan nog is er geen gelegenheid.'

Ook best opmerkelijk, want in juli zei 'ie nog wel degelijk af en toe foekie foekie te doen met fans. Ennieweetjes, het is inmiddels dus hoe dan ook weer tijd voor een vaste relatie, al geeft Dave aan dat het voorlopig lastig te combineren is met zijn carriere.

Droef, want hij zou het dus wel graag willen. 'Ik vind het wel lekker dat je meisje op de bank zit als je thuiskomt.' Mits ze wel eerst even de afwas en de strijk heeft gedaan natuurlijk. Kom nou.

daveserieusG.png

http://glamora.ma/2015/11/dave_roelvink_zoekt_vaste_verk.html

Bestaan er blonde meisjes die zo dom zijn dat ze Dave niet dom vinden :? :@
  zondag 17 januari 2016 @ 00:29:15 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_159163761
Dave Roelvink in ziekenhuis met maagklachten

Dave Roelvink is in het ziekenhuis opgenomen met een maagvliesontsteking. Dat meldt Shownieuws.

De zoon van Dries Roelvink besloot vrijdagavond naar de Eerste Hulp te gaan. Hij kampte al langer met maagproblemen, maar na een dj-optreden in Sittard werd de pijn zo hevig dat hij zich wilde laten onderzoeken. Hij werd in het ziekenhuis opgenomen.

,,Waarschijnlijk is het gekomen door onregelmatig slapen, een beetje stress...", aldus Dave in gesprek met Shownieuws. ,,Dat heeft z'n tol geëist. Maar het komt wel weer goed."Dave moet de komende tijd rust houden. Daarom zijn de optredens die gepland stonden afgelast.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-maagklachten.dhtml

Zou hij eindelijk last hebben van zijn geweten :?

*O* *O*
  vrijdag 29 april 2016 @ 13:12:57 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_161797943
quote:
Proces Dave Roelvink duurt twee dagen

De zaak van Dave Roelvink wordt niet op één, maar op twee dagen behandeld door de rechtbank in Alkmaar. Op 10 en 11 november moet Dave verschijnen vanwege het heimelijk maken en verspreiden van een seksfilmpje én diefstal of heling.

Eerdere meldde Privé dat de rechter geen haast maakte in 'Davegate', maar daar is nu verandering in gekomen. De advocaat van Dave, Nienke Hoogervorst, wil verder nog niets over de zaak zeggen.

Uit de villa van de familie Pach in de kop van Noord-Holland werd voor tienduizenden euro’s sieraden en ondermeer een iPad geroofd. Dat gebeurde nadat dochter Melissa twee avonden gezelschap had gekregen van Dave en zijn gevolg. ’s Avonds en ’s nachts ontstond volgens getuigen een wilde seks- en drankorgie. Buren trokken bij de afwezige ouders aan de bel vanwege de geluidsoverlast.

http://www.telegraaf.nl/p(...)rt_twee_dagen__.html

_O_ _O_ Aan de hoogste boom ophangen die lul :7
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:37:15 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_161799808
leuk. Goeie update.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 15:48:38 #40
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_161801509
De diefstal en het filmpje stammen uit augustus 2014. Moet het nu echt bijna 2,5 jaar (!) duren voor zoiets simpels voor de rechter komt? :?
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:18:00 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_161802092
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
De diefstal en het filmpje stammen uit augustus 2014. Moet het nu echt bijna 2,5 jaar (!) duren voor zoiets simpels voor de rechter komt? :?
:Y Echte zware zaken gaan voor ;)
En niks leukers als zo een lul lekker lang in onzekerheid laten zitten *O* *O*
En straks weer 2 jaar wachten op hoger beroep _O-
Zo is hij ondanks mogelijke vrijspraak alsnog gestraft :7 :P
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:48:31 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_161810404
quote:
Het Hillsboroughdrama kwam eergisteren tot een gerechtelijke uitspraak na 27 jaar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:48:57 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_161810427
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:18 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:Y Echte zware zaken gaan voor ;)
En niks leukers als zo een lul lekker lang in onzekerheid laten zitten *O* *O*
En straks weer 2 jaar wachten op hoger beroep _O-
Zo is hij ondanks mogelijke vrijspraak alsnog gestraft :7 :P
Zola OJ Simpson. Zit nog vast.

vrijdag 29 april 2016 @ 23:01:57 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 30 april 2016 @ 10:31:01 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_161819379
quote:
Lek in zaak-Roelvink

De kapitale villa in Burgerbrug waar het ’feestje’ plaatsvond.
De inmiddels op straat gezette agent van het Amsterdamse korps was bevriend met vrienden van Dave Roelvink. Tegen de zanger en zijn vrienden liep op dat moment een strafrechtelijk onderzoek, omdat zij verdachten zijn van de omvangrijke diefstal bij de familie Pach in het Noord-Hollandse Burgerbrug. Daar eindigde een fuif in een wild drank- en seksfeest, waarbij de dochter des huizes werd gefilmd terwijl zij seksuele handelingen verrichte. Later bleek dat er voor vele tienduizenden euro’s aan kostbaarheden uit de familievilla waren verdwenen.

’Magnolia’

Agenten van de politie Noord-Holland voerden vervolgens het onderzoek ’Magnolia’ uit, in de hoop de daders te pakken. Vijf verdachten, onder wie Roelvink, moeten daarvoor in november voor de rechter komen. De inmiddels ontslagen Amsterdamse diender heeft vermoedelijk via de telefoon zijn vrienden over het Magnolia-onderzoek geïnformeerd, waarna een intern onderzoek werd gestart. De officier van justitie meldde dat er een onderzoek naar de diender liep. De advocaten van de verdachten hebben de op straat gezette agent vervolgens als getuige opgeroepen. Hij is eveneens verhoord.

Advocaat Yehudi Moszkowicz, die de twee medeverdachten Jocelino de S. en Gijs S. in de stafzaak bijstaat, bevestigt dat de agent ,,naar aanleiding van een onderzoek in dit dossier een verstrekkende disciplinaire maatregel heeft gekregen. Dat onderzoek heeft geen consequenties.”

De politie-eenheid Amsterdam wil niet inhoudelijk op de zaak reageren. „Over deze zaken doen we nooit mededelingen”, aldus een woordvoerder.

http://www.telegraaf.nl/b(...)zaak-Roelvink__.html

Dat kost natuurlijk ook tijd ;)
  zaterdag 30 april 2016 @ 23:51:19 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 23:33:20 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162200403
En weer duikt hij op in shownieuws :D :|W

DAVE ROELVINK OPNIEUW VERWIKKELD IN REL

De zoveelste rel rondom Dave Roelvink. Dave zou een bezoeker van een festival – waar hij als dj geboekt was – de huid vol hebben gescholden. :D

Daarop keert de menigte zich massaal tegen Dave en hij moet van het podium vluchten om niet in de handen van een boze menigte te vallen.

http://www.show.nl/video/(...)ieuw-verwikkeld-rel/

Goed bezig _O- _O-
pi_162209581
Dries die ook altijd de onschuld speelt :') Hij heeft hem toch echt zelf opgevoed.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:39:15 #49
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162212632
Filmpje van Dave vinden we hier :P

http://www.telegraaf.nl/p(...)dens_optreden__.html

en hier

http://www.geenstijl.nl/m(...)lletje_barbaren.html

en een still hieronder :D

123_zpsdhnuwkfi.jpg

Ok Dave dan weten we dat ook weer :|W :|W
pi_162215540
Kijk hem hollen dan :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')