logica is ver te vinden he hendrikquote:Op donderdag 2 april 2015 10:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Dit is verschrikkelijk oud nieuws.
Sarcasme zappa, doel er gewoon op dat dit onderwerp nu wel genoeg besproken is lijkt me..quote:Op donderdag 2 april 2015 15:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
logica is ver te vinden he hendrik
Niet hier hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Sarcasme zappa, doel er gewoon op dat dit onderwerp nu wel genoeg besproken is lijkt me..
Heb het niet gezien maar wel de aankondiging; het leek mij ook wel een goeie grap ....quote:Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef kissaa het volgende:
Ik zag net Dave Roelvink in The Passion als crimineel Barrabas. Ik dacht dat het een 1 april-grap was.
quote:Zakelijk in zee gaan met een totaalmalloot als Dave Roelvink is het zelfde als Adolf Hitler een lintje laten door knippen bij de opening van een schattig pittoresk Joods winkeltje in Amstelveen...
Sommige dingen moet je gewoon niet willen.
de obsessie van ikweethetookniet is dus niet tevergeefsquote:Op donderdag 9 juli 2015 04:11 schreef tong80 het volgende:
Lauren Verster voelt realityster Dave Roelvink aan de tand over de liefde in haar programma 'Lauren! En De Liefde'. Dave is duidelijk als de presentatrice vraagt of hij ook wel eens met fans naar bed gaat. Volgens de realityster heeft hij dat al meerdere keren gedaan.
[ afbeelding ]
In de aflevering van woensdagavond draait het om de liefde van fans voor sterren. Lauren gaat langs bij Dave, omdat hij een schare fans achter zich aan heeft lopen. Een logische vraag is dan ook of hij ingaat op de avances van zijn bewonderaarsters.
Lachend geeft hij toe: ,,Het is wel een paar keer voorgekomen dat ik met fans naar bed ben gegaan. Gewoon een beetje scharrelen. Maar een relatie met een fan zal niet zo snel gebeuren.''
Schijnwerpers
De Amsterdammer staat vooral in de schijnwerpers sinds zijn prominente rol in de realityserie 'De Roelvinkjes'. Sindsdien krijgt hij regelmatig liefdesbrieven en komen hordes meiden achter hem aan als hij optredens verzorgt als dj.
,,Meiden trekken aan mijn shirt en zitten aan me als ik een zaal kom binnenlopen. Ze hebben shirtjes aan of petten op met mijn gezicht erop en gaan heel hard gillen'', vertelt hij. ,,Maar de aandacht van vrouwen went heel snel''.
Sinds de realityserie timmert Dave aan de weg met zijn dj-carrière. Volgens zijn vader Dries is de populariteit van zijn zoon heel groot en is hij al volgeboekt tot en met september. Een tweede seizoen van 'De Roelvinkjes' blijft echter uit.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)matig-met-fans.dhtml
quote:Eindelijk los zijn van je twee 'vasthouders' en je dan laten tegenhouden door een achterwiel... alibivechten.
Wie, wie en wie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Anti-nachtegaal Dave Roelvink gaat toch zingen![]()
Andere zangers tijdens het concert zijn MC Rudy Jones, Ronnie Flex, SFB, Lil' Kleine en The Flexican.
Ja,dat dacht ik ook. Waarschijnlijk om het er zijn van Roelvink zoals dat heet "meer aan te kleden"mocht zijn naam geen volle zaal trekken.quote:
Wat een heerlijk slechte knullen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:50 schreef Copycat het volgende:
Ronnie Flex en Lil Kleine hebben een onbescheiden hit met Drank & Drugs. Zoals dat heet.
Dave is in gepast gezelschap.quote:
Dat is niet waarschijnlijk maar gewoon een zekerheidjequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:26 schreef Iwanius het volgende:
.... Waarschijnlijk om het er zijn van Roelvink zoals dat heet "meer aan te kleden"mocht zijn naam geen volle zaal trekken.
Lijkt een zelfde nachtkaars- c.q. aanfluiting als de Hari-zaak te worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:42 schreef DavidTwente het volgende:
Hoe staat het met die rechtszaak eigenlijk?
In het Pieter Baan centrum zijn ze nog steeds de hersens op de foto van Dave aan het zoekenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:42 schreef DavidTwente het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
In het Pieter Baan centrum zijn ze nog steeds de hersens op de foto van Dave aan het zoeken![]()
Proces Dave Roelvink duurt twee dagenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:42 schreef DavidTwente het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
De diefstal en het filmpje stammen uit augustus 2014. Moet het nu echt bijna 2,5 jaar (!) duren voor zoiets simpels voor de rechter komt?
Het Hillsboroughdrama kwam eergisteren tot een gerechtelijke uitspraak na 27 jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
De diefstal en het filmpje stammen uit augustus 2014. Moet het nu echt bijna 2,5 jaar (!) duren voor zoiets simpels voor de rechter komt?
Zola OJ Simpson. Zit nog vast.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Echte zware zaken gaan voor
En niks leukers als zo een lul lekker lang in onzekerheid laten zitten![]()
![]()
En straks weer 2 jaar wachten op hoger beroep![]()
Zo is hij ondanks mogelijke vrijspraak alsnog gestraft![]()
Lek in zaak-Roelvinkquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
Naar aanleiding van de media biedt hij zijn excuses aan. Met andere woorden, het is dat er ophef om is, want hij vindt er zelf niks mis meequote:Op maandag 16 mei 2016 16:57 schreef davako het volgende:
Quote uit een vorig bericht van Tong80 over Dave Roelvink.
"Naar aanleiding van de berichtgeving in de media wil ik hierbij mijn excuses aanbieden voor mijn heftige reactie", reageert Dave. "Ik krijg vaker dingen naar mij toe gegooid en er worden lelijke dingen tegen en over mij gezegd, maar ik had mijn kalmte moeten bewaren en zeker niet op deze wijze moeten reageren. Ik heb veel spijt van wat ik heb gezegd en heb inmiddels de gage die ik heb ontvangen voor dit optreden overgemaakt naar het KWF Kankerbestrijding."
Natuurlijk fout dat hij met kanker scheld, maar niet slecht dat hij zijn vergoeding over heeft gemaakt naar het KWF.
Als alle bn'ers nou eens eenmaal per jaar hun dagloon over zouden maken naar het KWF, ze verdienen immers toch voldoende.
Het is zo'n omhooggevallen, domme, nare gast.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:17 schreef timmmmm het volgende:
Naar aanleiding van de media biedt hij zijn excuses aan. Met andere woorden, het is dat er ophef om is, want hij vindt er zelf niks mis mee
Dit. Gooi het dan in het gezicht van een willekeurige bezoeker als je zo stoer bent.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
Mij ontgaat waarom er bier naar een artiest gegooid wordt. Wat een respectloos gebeuren en zo kan er ook nog elektronica kapot gemaakt worden waar de artiest natuurlijk voor opdraait.
Ik vind meneer Roelvink een vervelend mannetje maar dit is wel knap sneu en ik kan zo'n reactie wel voorstellen
Jij vindt het dan normaal iemands moeder een kankerhoer te noemen? Bij de volgende respectloze post van jou ga ik toch ook niet ineens je moeder een kankerhoer noemen. Wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
Mij ontgaat waarom er bier naar een artiest gegooid wordt. Wat een respectloos gebeuren en zo kan er ook nog elektronica kapot gemaakt worden waar de artiest natuurlijk voor opdraait.
Ik vind meneer Roelvink een vervelend mannetje maar dit is wel knap sneu en ik kan zo'n reactie wel voorstellen
Nee ik vind het niet normaal dat je iemands moeder (die je niet kent) een khoer noemt maar dat iemand totaal door de floss gaat dat snap ik wel. Jij snapt dat ook anders zou jij je nu niet zo opwinden en ik heb je niet eens in je gezicht gespuugd of een glas bier naar je hoofd gegooidquote:Op maandag 16 mei 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij vindt het dan normaal iemands moeder een kankerhoer te noemen? Bij de volgende respectloze post van jou ga ik toch ook niet ineens je moeder een kankerhoer noemen. Wat heeft die er nou weer mee te maken?
Onbegrijpelijk dat iemand zich dit voor kan stellen
En toch noem ik jouw moeder geen kankerhoer. Een beetje beschaving zou fijn zijn. Het maakt echt niet uit wat iemand doet, zo tekeer gaan zit in je of het zit niet in je.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet normaal dat je iemands moeder (die je niet kent) een khoer noemt maar dat iemand totaal door de floss gaat dat snap ik wel. Jij snapt dat ook anders zou jij je nu niet zo opwinden en ik heb je niet eens in je gezicht gespuugd of een glas bier naar je hoofd gegooid
Als iedereen nou eens een dag niet dom zou lullen dan zou het forum leeg zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:57 schreef davako het volgende:
Als alle bn'ers nou eens eenmaal per jaar hun dagloon over zouden maken naar het KWF, ze verdienen immers toch voldoende.
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:40 schreef Leandra het volgende:
Mooi, dat zijn 2 avonden gemiste inkomsten (als hij zijn gage voor die andere avond werkelijk overgemaakt heeft naar KWF)
Het trekt wel heel veel guppen en daarmee ook jongens.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom gaan organisatoren uberhaupt in zee met dit soort c-artiesten?
Hoeft nietquote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ede-doelen-loop.htmlquote:KWF Kankerbestrijding heeft van de dj inmiddels een donatie ontvangen, meldt een woordvoerder aan Shownieuws. Dat deed Roelvink nadat hij onder vuur kwam te liggen vanwege het uitschelden van een persoon die bier naar hem gooide.
Afgelopen weekend raakte Dave Roelvink opnieuw in opspraak. De dj kreeg tijdens een optreden een lading bier naar zich toegegooid waarna hij iemand in het publiek de huid vol schold. In RTL Boulevard gaat Dave diep door het stof. “Wat heb ik in godsnaam gedaan, ik had een totale black-out.”quote:
Dat zal hem leren, de belhamel!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink schaamt zich voor zoon
knip
Vader Dries is geschrokken van het taalgebruik van zijn zoon en schaamt zich voor het gedrag van zijn zoon. „;Ik heb je nog nooit zulke woorden horen gebruiken. Je weet wat kanker is. Dit had je nooit mogen doen”, sprak de zanger zijn zoon toe. „Kom op, laat je goede kant zien, die lieve Dave waar wij van houden.”
Verstandig woord van pa
Dries behandelt zijn zoon alsof het een klein kind is ("je weet wat kanker is").quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink schaamt zich voor zoon
De dj heeft spijt als haren op zijn hoofd dat hij zich zo uit de tent liet lokken door een biergooier en bood daarom nogmaals publiekelijk zijn excuses aan. „Wat ik heb gedaan was verschrikkelijk'', verklaarde Dave aan RTL waarbij hij uitlegde dat hij onlangs nog afscheid moesten nemen van zijn tante, die overleden is aan de ziekte waarmee Dave schold.
Vader Dries is geschrokken van het taalgebruik van zijn zoon en schaamt zich voor het gedrag van zijn zoon. „Ik heb je nog nooit zulke woorden horen gebruiken. Je weet wat kanker is. Dit had je nooit mogen doen”, sprak de zanger zijn zoon toe. „Kom op, laat je goede kant zien, die lieve Dave waar wij van houden.”
De gevolgen van zijn actie drongen pas tot Dave door toen hij wegreed. „Ik had een black-out, ik besefte me op de terugweg 'wat heb ik gedaan?'. Ik bied mijn oprechte excuses aan. Ik heb er ontzettend veel spijt van. De gage die ik verdiend heb, heb ik overgemaakt aan het KWF. Het is niet goed te praten. Ik ben zelf ook mensen aan kanker verloren. Ik ben echt enorm geschrokken.”
Ondanks zijn eerdere excuses, liet de organisatie van een evenement in Waalwijk weten dat Dave niet langer welkom is om plaats te nemen op het podium.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ich_voor_Dave__.html
Verstandig woord van pa
Op papier misschien. Maar uit zijn daden blijkt het tegenovergesteldequote:Op donderdag 19 mei 2016 01:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dries behandelt zijn zoon alsof het een klein kind is ("je weet wat kanker is").
Die jongen is toch al volwassen.
Ik zie het niet.quote:
Doet het nietquote:
Schelden met geaardheid is al een stuk sjieker dan schelden met ziektes iigquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat zal hem leren, de belhamel!
Echt, wat een homo, die Dries.
Arme Honoria..
Ik neem aan dat-ie in sommige etablissementen niet meer welkom is omdat er wel eens gedoe van komt en uitbaters daar vaak niet op zitten te wachten. Ik kan me niet voorstellen dat men zich er aan stoort dat-ie wel eens wat grof in de mond is. Het zijn geen gristelijke jongerencentra.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eerder vandaag maakte de club Paradiso in Kollum bekend dat Dave daar niet meer welkom is. Hij raakte vorige week in opspraak toen hij een biergooiende jongen uitschold. Ook in Waalwijk is hij niet meer welkom.
Neuh, maar als deejay representeer je op dat moment wel dat etablissement. En dan ga je niet de moeders van gasten voor kankerhoer uitschelden. Dat straalt niet echt lekker af. Dit statement wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik neem aan dat-ie in sommige etablissementen niet meer welkom is omdat er wel eens gedoe van komt en uitbaters daar vaak niet op zitten te wachten. Ik kan me niet voorstellen dat men zich er aan stoort dat-ie wel eens wat grof in de mond is. Het zijn geen gristelijke jongerencentra.
Wat voor beroep gaat hij nu doen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Agenda Dave Roelvink stroomt leeg
Het lijkt erop dat de agenda van Dave Roelvink langzaam leegloopt nu opnieuw een optreden van de dj is afgezegd. Paradiso, een bar in Kollum, heeft een optreden van Dave geannuleerd.
De bar volgt het voorbeeld van evenementenlocatie De Tavenu in Waalwijk. Die liet woensdag weten dat Dave niet meer welkom is. Beide locaties willen niet meer met Dave samenwerken door zijn kwetsende uitspraken op een feest in ’s-Graveland afgelopen weekend.
Dave moet zaterdag optreden in Donskaffee in Bergeijk. Eerder zag de zaak nog geen reden om dat optreden af te zeggen. Donderdag liet Donskaffee aan Metro weten nog in overleg te gaan. Of dat overleg over een mogelijke afzegging gaat, wilde de zaak niet zeggen.
De actie van Dave is volgens Twitteraars in ieder geval niet goed te praten.
http://www.metronieuws.nl(...)oelvink-stroomt-leeg
En dat is nr 3![]()
![]()
![]()
Putjesschepper.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:12 schreef ato het volgende:
[..]
Wat voor beroep gaat hij nu doen?
Hij was model, zanger, acteur, DJ..
Presentator misschien?
Ik moet wel lachen hoor, zo wanhopig beroemd worden maar zo slecht omgaan met de media en anderen.
En zijn vader maar hem opvangen, is hij niet verliefd op zijn eigen zoon?
Maar ik wens hem succes..
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[img][http://media.dumpert.nl/f(...)60519_190247.jpg.jpg\img]
http://www.dumpert.nl/med(...)dave_doeivink_3.html
Hellup lukt niet![]()
Nee, ik kan er ook wel om glimlachen, zelfs al doe ik het hem niet na.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:21 schreef aquawoman het volgende:
Ben ik de enige die het ook een grappig idee vindt dat Dave zichzelf zo tof vindt en dat ie dan staat te draaien in Donskaffee in Bergeijk en in evenementenlocatie De Tavenu in Waalwijk
http://www.nu.nl/achterkl(...)pland-in-najaar.htmlquote:"Ik denk dat RTL de uitspraak van de rechtszaak afwacht en pas dan een beslissing neemt over een vervolg. Ik hoop dat die beslissing positief uitpakt, want ik zou dat wel heel leuk vinden."
Waarom nou alleen maar daarquote:Op vrijdag 9 september 2016 02:22 schreef W00fer het volgende:
Dave heeft een nieuwe serie op RTLXL![]()
SHO / [RTLXL] Dave het huis uit
Eigenlijk hebben zijn ouders 'een foutje' gemaakt.quote:
quote:en het lijkt me juist leuk om een voorbeeld te zijn voor leeftijdsgenoten die ook uit huis gaan. Zo zien ze hoe het eraan toegaat en wat er allemaal bij komt kijken."
Even verbeterd.quote:Op maandag 12 september 2016 18:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ben je niet zelfstandiger geworden door je deelname aan Expeditie Robinson?
,,Dat valt mee, maar ik ben wel gaan inzien dat we blij moeten zijn met wat ik en mijn foute vrienden hier in Nederland allemaal bijelkaar gestolen hebben."
quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:26 schreef Ice2015 het volgende:
Kunnen we die Roelvinken niet preventief ruimen voordat deze zich dadelijk ook weer voort gaat planten
Er zijn toch zat celebrities die nog minder doen dan dat. Op de cover staan voor een tshirtjes merk, signeersessies, er zijn zat celebs die alleen maar op komen draven voor wat foto's en weer gaan. Iedereen heeft zo z'n nut in deze wereld.quote:Op maandag 19 september 2016 06:16 schreef Cynix ® het volgende:
Nou heb ik dat hele DJ-gebeuren toch al nooit begrepen, maar doet-ie eigenlijk gewoon ergens een USB-stick in met wat mp3-tjes en is het verder vooral interessant kijken en wat met schuifjes prutsen?
Paris Hilton?quote:Op maandag 19 september 2016 11:54 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, degenen die binnenlopen van signeersessies zijn al beroemd door iets anders. Die hébben dan tenminste ooit iets gedaan.
quote:Op maandag 19 september 2016 11:52 schreef W00fer het volgende:.... Iedereen heeft zo z'n nut in deze wereld.
quote:Op maandag 19 september 2016 06:16 schreef Cynix ® het volgende:
Nou heb ik dat hele DJ-gebeuren toch al nooit begrepen, maar doet-ie eigenlijk gewoon ergens een USB-stick in met wat mp3-tjes en is het verder vooral interessant kijken en wat met schuifjes prutsen?
Niks geks hoor. Meeste artiesten hebben een manager die geldzaken regelt. Veel van die voetballers kopen zich ook failliet als ze ineens miljoenen per jaar gaan verdienen.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink onder financiële curatele'
Dave Roelvink verdient volgens Story geld als water sinds hij actief is als aantrekkelijke plaatjesdraaier in dansclubs.
Maar al die fijne eurootjes over de balk smijten is de er niet bij voor de 22-jarige Amsterdammer die momenteel te zien is in Expeditie Robinson en een eigen realityreeksje dat alleen op internet wordt uitgezonden. Zijn vader Dries en echtgenote Honoria hebben, aldus het blad, een goed gesprek gehad met de jonge rokkenjager.
En daarin zou zijn afsproken dat zakenwonder Honoria alle geldzaken regelt voor Dave. De jonge Roelvink moet, voordat hij ook maar een dubbeltje uitgeeft, eerst zijn stiefmoeder bellen. En zijn echte moeder Luciënne - de ex-vrouw van Dries - zou het er volledig mee eens zijn. Of Dave er blij mee is, wordt niet gemeld.
Hoe dan ook wordt de jongeman die sinds kort op zichzelf woont, haarscherp door zijn ouders in de gaten gehouden. ,,Ik maak me nog steeds zorgen om mijn oudste zoon'', zou Dries hebben gezegd
http://www.ad.nl/show/paa(...)aat-rachel~a80dab28/
Te stom om zijn eigen centjes te beheren![]()
Niet door hebben dat dit allemaal van te voren is doorgenomen of doordacht. Like-able zijn is goed voor BN'ers, worden ze misschien weer geboekt = inkomsten door snabbels.quote:
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet door hebben dat dit allemaal van te voren is doorgenomen of doordacht. Like-able zijn is goed voor BN'ers, worden ze misschien weer geboekt = inkomsten door snabbels.
Ook wel weer slim, maar moet hij wel..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet door hebben dat dit allemaal van te voren is doorgenomen of doordacht. Like-able zijn is goed voor BN'ers, worden ze misschien weer geboekt = inkomsten door snabbels.
ACHT keer zoveel als ze hadden gehooptquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink praat over vervolg reallifesoap![]()
![]()
![]()
Hoeveel randdebielen zijn er in godsnaam in nederland![]()
DJ'en en daar 1,5 ton per jaar mee binnenharken. Aka 233 optredens het afgelopen jaar (zoiets zei hij in een interview)quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik kan geen een slimme actie van hem noemen
Waarom denk je dat hij 300+ optredens doet per jaar. Genoeg gillende meisjesquote:Op woensdag 2 november 2016 01:43 schreef kissaa het volgende:
Ik vind het genant maar hij heeft wel wat (niet veel, maar toch)
Altijd leuk om te volgen. De AD is er ook goed in. Ben haar naam kwijt maar is echt een goede rechtbankverslaggeefster.quote:Op donderdag 10 november 2016 07:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Top dag dus![]()
Ik pak de popcorn
quote:Op donderdag 10 november 2016 08:25 schreef tong80 het volgende:
Ben haar naam kwijt maar is echt een goede rechtbankverslaggeefster.
Klopt. Kom net thuis. Is er al iets gebeurd ?quote:
Van je werk zekerquote:Op donderdag 10 november 2016 11:51 schreef tong80 het volgende:
Klopt. Kom net thuis. Is er al iets gebeurd ?
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Van je werk zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Hier aan tweedebezig en een hoop
![]()
AD? In het artikel wat je om 07:54 plaatst staat het al... Telegraaf. Daar werkt Saskia Belleman voorquote:Op donderdag 10 november 2016 08:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te volgen. De AD is er ook goed in. Ben haar naam kwijt maar is echt een goede rechtbankverslaggeefster.
Hij is iets jongerquote:Op donderdag 10 november 2016 14:58 schreef Tuned22 het volgende:
Iemand vraagt op Twitter aan Saskia Belleman of Gijs S. staat voor Staverman
quote:Op donderdag 10 november 2016 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Het wachten is dus op de eerste foto's van Dave feestend in Spanje
Ik heb Saskia liefquote:Op donderdag 10 november 2016 16:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zodra mensen DJ lezen, denken ze wss aan Staverman![]()
Maar das niet de ex van Fajah.
quote:Op donderdag 10 november 2016 14:58 schreef Tuned22 het volgende:
Iemand vraagt op Twitter aan Saskia Belleman of Gijs S. staat voor Staverman
Is geen ex maar de huidige verkeringquote:Op donderdag 10 november 2016 23:46 schreef Tuned22 het volgende:
De Roelvinkjes zijn wel groot met de Moszkowiczen valt me op. Nathan doet het management van Dave en Yehudi doet de verdediging van 1 van z'n stelende vrienden.
Het ex-liefje van Bram verdedigt Dave.
Oohquote:Op maandag 14 november 2016 17:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Is geen ex maar de huidige verkering
sinds wanneer zijn die weer bij elkaar dan ?quote:Op maandag 14 november 2016 17:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Is geen ex maar de huidige verkering
Toen Bram geen dak meer boven zijn hoofd had, is hij bij haar ingetrokken.quote:Op maandag 14 november 2016 20:41 schreef Ole het volgende:
sinds wanneer zijn die weer bij elkaar dan ?
Is ie bankroet ?quote:Op maandag 14 november 2016 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Toen Bram geen dak meer boven zijn hoofd had, is hij bij haar ingetrokken.
GRATIS wonen je weet toch
Nederlands beheersen ze daar niet helemaal he?quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:01 schreef Ole het volgende:
http://www.show.nl/video/(...)icz-door-dik-en-dun/
even gemist
tja SBS. .quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nederlands beheersen ze daar niet helemaal he?
héquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nederlands beheersen ze daar niet helemaal he?
Ik bedoelde hèquote:
Hé, ga je me nu verbeterun ?quote:
Dus een gedeelte van de sieraden lagen bij zijn ouderlijk huis en hij had gezegd dat hij er niets van afwist?quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Taakstraf 150 uur voor Dave![]()
![]()
Publiciteit rond de zaak laat rechtbank verzachtend werken op straf. Taakstraf 150 uur voor Dave #Roelvink
Deel van de gestolen goederen is volgens rechtbank in huis #Roelvink geweest. Wel schuldig aan opzetheling dure sieraden.
Ook vrijspraak #Roelvink voor heimelijk maken seksfilmpje, en ook voor verspreiden ervan. Wel bewezen: medeplegen opzetheling.
Geen veroordeling voor diefstal voor #Roelvink. Verder met beschuldiging heimelijk maken filmpje.
Tenslotte Dave Roelvink: niet bewezen dat hij nephorloges of andere zaken heeft gestolen. #Roelvink
https://twitter.com/SaskiaBelleman
Veroordeeld gelukkig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was even bang dat hij dat stukje ging uitleggen, en dat hij zou zeggen te hopen mogen zingen bij de oudjesquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:00 schreef Copycat het volgende:
En dan zegt-ie bij blvd dat hij hoopt op een taakstraf in een verzorgingshuis, want 'daar heb je me niet mee'.
Ja, hij begint het echt te snappen.
jaaaaa! In zuidoost in de open ruimtequote:Op vrijdag 25 november 2016 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was even bang dat hij dat stukje ging uitleggen, en dat hij zou zeggen te hopen mogen zingen bij de oudjes
Jammer dat ze hem niet gewoon iets kunnen verplichten. Urenlang in de herfst vuil prikken in de regen.
zo lees ik dat niet. ik lees dat hij het met hun apparatuur moest doenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:33 schreef Leandra het volgende:
Wacht, z'n eigen apparatuur faalde, hij weigerde vervolgens de apparatuur van de carnavalsvereniging te gebruiken en verwacht toch z'n volledige gage?![]()
![]()
Dan nogquote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
zo lees ik dat niet. ik lees dat hij het met hun apparatuur moest doen
bronquote:Dave en Donny Roelvink gaan een club openen en hebben personeel nodig. De heren laten weten 'uitsluitend' op zoek te zijn naar vrouwen.
In een filmpje vertelt Dave: "Dames en heren, mijn broertje en ik gaan een club openen, die overdag een health club is."
"Overdag is het een health club slash sapjesbar" vult Donny aan. Waarop Dave vervolgt: "'s Avonds gaan de remmen los, met mij achter de bar."
quote:sapjesbar
Hoeveel reclame zit daarin?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:18 schreef W00fer het volgende:
De soap is terug op RTLXL. En dit keer liefst 42 min per aflevering.
Nul. Het is 42 min ex reclame dus op rtl5 een uur (2 reclameblokken van 8 min). Da's vrij standaard tegenwoordig.quote:
Zo triest dat deze man zich maar als hetero moet blijven voor doen.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:58 schreef tong80 het volgende:
Dave Roelvink (22) komt er eindelijk voor uit: hij is stapelverliefd op de 24-jarige rechtenstudente Julia Mekkes.
Ja jonguh! Wordt hij toe gedwongen. Anders verliest hij al zijn fans. En zijn pa ook.quote:
Oh ja, logischquote:Op zondag 16 april 2017 08:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja jonguh! Wordt hij toe gedwongen. Anders verliest hij al zijn fans. En zijn pa ook.
Is allemaal ingecalculeerd. Over tien jaar komt Dave uit de kast als nieuwe Topper.quote:Op zondag 16 april 2017 08:30 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, logisch.
Toch wel tof dat z'n vader zich dan tegen homofobie door 't Rijks geposed heeft.
Als Topper mag het wel natuurlijk, gelukkig.quote:Op zondag 16 april 2017 08:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is allemaal ingecalculeerd. Over tien jaar komt Dave uit de kast als nieuwe Topper.
Dat is toch geen voorwaarde om Topper te worden?quote:Op zondag 16 april 2017 08:34 schreef Leandra het volgende:
Als Topper mag het wel natuurlijk, gelukkig.
Kan dat joch ook een beetje zingen of moet hij het sowieso alleen maar van z'n gladde looks hebben?
quote:Op zondag 16 april 2017 08:54 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, vlak Rene Froger, Gerard Joling en Jeroen van der Boom niet uit. En Jan Smit ook niet.
Ik had altijd het idee dat vader Dries niet vies was van de mannen.quote:Op zondag 16 april 2017 08:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, logisch
Toch wel tof dat z'n vader zich dan tegen homofobie door 't Rijks geposed heeft.
quote:Op zondag 16 april 2017 08:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zo triest dat deze man zich maar als hetero moet blijven voor doen.
Vies Drolvink.quote:Op zondag 16 april 2017 13:15 schreef ato het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat vader Dries niet vies was van de mannen.
Dave aan de zijde van ik noem een Charbel Aouad (met bril weliswaar) zou een waanzinnig glamourkoppel zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 08:27 schreef Copycat het volgende:
Ja jonguh! Wordt hij toe gedwongen. Anders verliest hij al zijn fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |