abonnement Unibet Coolblue
pi_151285925
Dave Roelvink wordt sinds vorige week door een privédetective in verband gebracht met een juwelendiefstal in een Amsterdamse woning. Na een avondje stappen werd Dave (24) door ene Melissa uitgenodigd om samen met vrienden nog wat bij haar thuis te drinken. Diezelfde avond werd het huis leeggeroofd, maar de zoon van zanger Dries zegt van niks te weten.

'Je wordt ergens van beschuldigd, maar ik weet van niks! Ik heb alleen maar een leuke avond gehad, meer niet!', zegt hij in De Telegraaf. Na sluitingstijd kwam hij met negen vrienden en wat onbekenden terecht in het ouderlijk huis van Melissa, wiens vader een succesvolle McDonald's franchisenemer is.

Pas de volgende ochtend hoorde hij dat een deel van de groep misbruik had gemaakt van de situatie, zegt hij. Er bleek voor tienduizenden euro's aan onder andere sieraden te zijn ontvreemd. 'Mijn leven is verwoest', schreef Melissa vervolgens op Facebook. In het bericht noemt ze ook de naam van Dave Roelvink en enkele van zijn vrienden. 'Hoe zielig kun je wezen als je door mij wordt uitgenodigd om bij mij een feestje te vieren en dan ons huis leeg te roven!!!'

Ze roept iedereen die meer weet op zich te melden. 'Als je een beetje ballen hebt en hier meer van weet, meld je dan zsm! Jullie waren hierbij dus jullie weten hier meer van: DV, JdS, MS, AW, BM, R, MvR, TO, FK, GS.' De vader van Melissa schakelde de politie in en nam een privédetective in de arm. Dave sprak de detective en zegt zoveel mogelijk openheid van zaken te hebben gegeven. Hij hoopt zijn naam zo snel mogelijk te kunnen zuiveren. 'Het is verschrikkelijk dat je in één avond zomaar bij zo'n zaak betrokken kan raken en dat je naam daarmee in verband gebracht wordt omdat je een beetje bekend bent.'

:P
pi_151287262
Dit is verschrikkelijk oud nieuws.
pi_151297332
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Dit is verschrikkelijk oud nieuws.
logica is ver te vinden he hendrik
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 april 2015 @ 18:45:30 #4
22592 crew  Ole
pi_151302354
OP van deel 1 denk ik.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151303990
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:59 schreef Thezappa het volgende:

[..]

logica is ver te vinden he hendrik
Sarcasme zappa, doel er gewoon op dat dit onderwerp nu wel genoeg besproken is lijkt me..
  donderdag 2 april 2015 @ 19:56:28 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_151305104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Sarcasme zappa, doel er gewoon op dat dit onderwerp nu wel genoeg besproken is lijkt me..
Niet hier hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_151311659
Ik zag net Dave Roelvink in The Passion als crimineel Barab
bas. Ik dacht dat het een 1 april-grap was.

[ Bericht 3% gewijzigd door kissaa op 02-04-2015 22:44:40 ]
  Spellchecker donderdag 2 april 2015 @ 21:51:58 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151311790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef kissaa het volgende:
Ik zag net Dave Roelvink in The Passion als crimineel Barrabas. Ik dacht dat het een 1 april-grap was.
Heb het niet gezien maar wel de aankondiging; het leek mij ook wel een goeie grap .... :@
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:39:39 #9
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_151328918
'Ik had Dave niet gevraagd' :D

Dave Roelvink was gister na The Passion spoorloos verdwenen. Maar zijn collega's Robert ten Brink en Jeroen van der Boom wilden best even vertellen wat zij vinden van de deelname van Dave. : P

http://www.telegraaf.nl/t(...)iet_gevraagd___.html


_O- _O-
  maandag 6 april 2015 @ 10:45:03 #10
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_151412053
Hadden ze die gast niet kunnen kruisigen afgelopen donderdag? En dan met kruis en al in de IJssel kunnen flikkeren? Dan waren het mooie paasdagen geweest!
  zaterdag 20 juni 2015 @ 11:05:59 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_153688311
'Dave Roelvink dupeert zakenpartner'

Dave Roelvink (21) jaagt mensen tegen zich in het harnas die het goed met hem voor hebben.
In de reallifesoap De Roelvinkjes kon tv-kijkend Nederland zien hoe de luie twintiger opeens het licht zag en zich stortte op dj’en. „Dit is wat ik wil”, riep Dave.

„Maar die hele zoektocht naar wat Dave nou met zijn leven wilde doen, was in scène gezet”, :D beweert voormalig vriend en zakenpartner Wim Franke. "Dave doet het met zijn knappe koppie goed bij de vrouwen, en daarom ontwikkelde ik iets waarbij hij zijn voorkomen kon combineren met de spotlights."

„De week erna werd de dj-carrière ineens in de soap naar voren gebracht alsof hij dat aan het programma te danken zou hebben. Dikke onzin dus!” Realistisch: „Natuurlijk begrijp ik dat Dave zijn kansen pakt, maar hij had toen kunnen zeggen: ’Luister, ik ben met Wim in zee gegaan met dat dj’en, en daar houd ik me aan.’ Maar nee, Dave heeft me compleet laten vallen."



Wim Franke (l.) huurde Dave al halverwege 2013 als cohost voor zijn ’Gooische bingo show’ in. „Soms kwam Dave doodleuk niet opdraven.” :')

http://www.telegraaf.nl/p(...)__ontmaskerd___.html

Bingo getalletjes voorlezen :P Ben benieuwd of dave tot 100 kan tellen :7
  zaterdag 20 juni 2015 @ 11:13:27 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_153688426
quote:
Zakelijk in zee gaan met een totaalmalloot als Dave Roelvink is het zelfde als Adolf Hitler een lintje laten door knippen bij de opening van een schattig pittoresk Joods winkeltje in Amstelveen...
Sommige dingen moet je gewoon niet willen.
:D _O- _O-

http://glamora.ma/2015/06/exmanager_dave_roelvink_spreek.html
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:14:53 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_153771275
Wim Franke stuurt hoge rekening 'Dave Roelvink moet dokken' :P

Dave Roelvink (21) kan zijn portemonnee gaan trekken. Wim Franke, die zaterdag op deze pagina uit de doeken deed hoe hij rücksichtslos aan de kant werd gezet door de beginnende dj, heeft hem een dikke rekening gestuurd.

De ex-zakenpartner en vroegere vriend van de zoon van Dries Roelvink wil duizenden euro's zien. "Een redelijk bedrag voor alle misgelopen inkomsten", zegt Franke.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_moet_dokken___.html

_O- _O-
  Trouwste user 2022 donderdag 9 juli 2015 @ 04:11:39 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_154190904
Lauren Verster voelt realityster Dave Roelvink aan de tand over de liefde in haar programma 'Lauren! En De Liefde'. Dave is duidelijk als de presentatrice vraagt of hij ook wel eens met fans naar bed gaat. Volgens de realityster heeft hij dat al meerdere keren gedaan.



In de aflevering van woensdagavond draait het om de liefde van fans voor sterren. Lauren gaat langs bij Dave, omdat hij een schare fans achter zich aan heeft lopen. Een logische vraag is dan ook of hij ingaat op de avances van zijn bewonderaarsters.

Lachend geeft hij toe: ,,Het is wel een paar keer voorgekomen dat ik met fans naar bed ben gegaan. Gewoon een beetje scharrelen. Maar een relatie met een fan zal niet zo snel gebeuren.''

Schijnwerpers
De Amsterdammer staat vooral in de schijnwerpers sinds zijn prominente rol in de realityserie 'De Roelvinkjes'. Sindsdien krijgt hij regelmatig liefdesbrieven en komen hordes meiden achter hem aan als hij optredens verzorgt als dj.

,,Meiden trekken aan mijn shirt en zitten aan me als ik een zaal kom binnenlopen. Ze hebben shirtjes aan of petten op met mijn gezicht erop en gaan heel hard gillen'', vertelt hij. ,,Maar de aandacht van vrouwen went heel snel''.

Sinds de realityserie timmert Dave aan de weg met zijn dj-carrière. Volgens zijn vader Dries is de populariteit van zijn zoon heel groot en is hij al volgeboekt tot en met september. Een tweede seizoen van 'De Roelvinkjes' blijft echter uit.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)matig-met-fans.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_154191759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 04:11 schreef tong80 het volgende:
Lauren Verster voelt realityster Dave Roelvink aan de tand over de liefde in haar programma 'Lauren! En De Liefde'. Dave is duidelijk als de presentatrice vraagt of hij ook wel eens met fans naar bed gaat. Volgens de realityster heeft hij dat al meerdere keren gedaan.

[ afbeelding ]

In de aflevering van woensdagavond draait het om de liefde van fans voor sterren. Lauren gaat langs bij Dave, omdat hij een schare fans achter zich aan heeft lopen. Een logische vraag is dan ook of hij ingaat op de avances van zijn bewonderaarsters.

Lachend geeft hij toe: ,,Het is wel een paar keer voorgekomen dat ik met fans naar bed ben gegaan. Gewoon een beetje scharrelen. Maar een relatie met een fan zal niet zo snel gebeuren.''

Schijnwerpers
De Amsterdammer staat vooral in de schijnwerpers sinds zijn prominente rol in de realityserie 'De Roelvinkjes'. Sindsdien krijgt hij regelmatig liefdesbrieven en komen hordes meiden achter hem aan als hij optredens verzorgt als dj.

,,Meiden trekken aan mijn shirt en zitten aan me als ik een zaal kom binnenlopen. Ze hebben shirtjes aan of petten op met mijn gezicht erop en gaan heel hard gillen'', vertelt hij. ,,Maar de aandacht van vrouwen went heel snel''.

Sinds de realityserie timmert Dave aan de weg met zijn dj-carrière. Volgens zijn vader Dries is de populariteit van zijn zoon heel groot en is hij al volgeboekt tot en met september. Een tweede seizoen van 'De Roelvinkjes' blijft echter uit.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)matig-met-fans.dhtml

:P
de obsessie van ikweethetookniet is dus niet tevergeefs
  donderdag 9 juli 2015 @ 16:30:13 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154200287
GOH NIET GEDACHTPIKANT! DAVE ROELVINK BEKENT: 'JA, IK BONK FANS'

Wat denkt u, zou Lauren - single vrouw - Verster wel eens op 'dat internet' kijken? Wij vermoeden van niet want hoe krijg je het anders voor elkaar om in je programma over de liefde met droge ogen aan Dave Roelvink te vragen of hij wel eens seks met fans heeft? Hallóóó Lauren, daar zijn beelden van hè? In die jacuzzi weet je wel, met die hamburgerdochter?

Het Algemeen Dagblad doet voor de gelegenheid ook lekker of de neus bloedt: 'Dave is duidelijk als de presentatrice vraagt of hij ook wel eens met fans naar bed gaat. Volgens de realityster heeft hij dat al meerdere keren gedaan.' Zeg, zijn we hier in een parallel universum terechtgekomen ofzo? Heeft iedereen last van ernstig geheugenverlies en zijn de mensen uit de Glamorama redactie de enige die nog normaal functioneren??? We beginnen het steeds meer te vermoeden.

Overig hard nieuws dat Lauren uit haar interviewtje wist te slepen: Dave ziet zichzelf niet snel een relatie beginnen met een fan, hij krijgt veel liefdesbrieven en de aandacht van vrouwen went snel. Dat laatste geloven we maar dat van die brieven is natuurlijk een leugen, fans van Dave Roelvink schrijven niet, dat weet iedereen behalve Lauren. Oh en Dave, als idool heb je ook een zorgplicht hè, bescherm je die fans een beetje voor je pa?

http://glamora.ma/2015/07/duh_dave_roelvink_bonk_fans.html

:|W :|W
  donderdag 9 juli 2015 @ 16:34:08 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154200369
DRIES ROELVINK GENIET VAN GROUPIES ZOON

Kiest u zelf maar even wat u het opmerkelijkste vindt aan het hieronder gepubliceerde filmpje, afkomstig van de Facebookpage van Dries Roelvink.

:|W _O-

1. Er zijn in Nederland meisjes die van hun moeder de straat op mogen om op Dave Roelvink te jagen.
2. Er zijn in Nederland dus kennelijk mensen die HET PIJPFILMPJE niet gezien hebben.
3. Dries en Dave wonen ergens zonder deurbel / slot op de deur waardoor iedereen zo maar door kan lopen naar de deur van de Roelvinkjes.
4. Dries lijkt te genieten van de aandacht ook al draait het eigenlijk niet om hem.
5. Dries doet altijd open met een camera voor zijn neus.
6. De bakvissen in kwestie weigeren antwoord te geven op de nadrukkelijk gearticuleerde en meerdere malen gestelde vraag 'Hoe komen jullie hier op 1 hoog???'.


Oh nee, dat laatste is natuurlijk omdat Driesje ze zelf boven heeft gelaten en ze na het filmpje één voor één een handtekening gegeven heeft. Leuke bijvangst als je zoon beroemd is geworden na een pijp/roof feestje bij een hamburgerfamilie: als pa tel je ook weer even een klein beetje mee. Geniet ze, Dries.

http://glamora.ma/2015/03/dries_roelvink_zet_groupies_zo.html

Met filmpje 8-) :7
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2015 @ 17:54:20 #18
368283 ato
pi_154202083
Toch vond ik het wel een leuk programma met Lauren, zij valt mij 100 % mee als interviewster..
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:17:40 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154206446
Dries Roelvink geeft nu meer aandacht aan andere zoon

Dries Roelvink vindt dat hij niet meer veel aandacht hoeft te besteden aan zijn zoon Dave Roelvink, die momenteel door heel Europa reist om op te treden.

De zanger wil dan ook meer tijd besteden met zijn andere zoon, Donny.Dat vertelt hij donderdag in gesprek met RTL Boulevard.

"In de familie Roelvink is het nu meer Donny-tijd", zegt de vader met een grote glimlach. "De laatste tijd heb ik hem wat minder aandacht gegeven, ook omdat ik me meer zorgen maakte om Dave. Met Donny gaat het eigenlijk heel goed."

Donny Roelvink merkt ook dat hij meer aandacht van zijn vader krijgt. "Natuurlijk mis ik mijn broer wel eens, aangezien ik het wel gezellig vind als hij hier thuis op de bank ligt. Maar nu train ik ook met m'n vader. Dat is ook wel weer fijn."

Rechte pad
Dave Roelvink laat overigens weten dat hij door zijn dj-optredens inmiddels weer "op het rechte pad" zit. De dj merkt tegenwoordig dat hij veel meer positieve aandacht krijgt van zijn jonge fans.

http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-andere-zoon.html

Nog ff wachten en het gaat weer fout met Dave :P
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:08:14 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154537263
WAT EEN VERHAALVERSLAG. DAVE ROELVINK VERNEUKT OPTREDEN

Ja, daar konden we op wachten natuurlijk. Na het relaas van de ex-manager is daar nu ook keihard objectief bewijs van derden: Dave Roelvink is een luie zak hooi die zijn carrière totaal niet serieus neemt! Het verhaal waar we op doelen staat op kermisfm.nl, een site gewijd aan de Tilburgse kermis die dit weekend weer is begonnen.

Dave zou afgelopen zaterdag een optreden in de vorm van een bingo-avond verzorgen, maar één en ander liep iets anders dan gepland. TEN EERSTE kwam Dave een uur te laat, terwijl veel van zijn fans al ruim voor de officiële aanvangstijd stonden te wachten. Onfatsoenlijk en kwetsend.

VERVOLGENS had Dave 'geen zin' en liet hij een ander de bingo verzorgen, terwijl hij zelf backstage aan het bier ging. Laks en respectloos. EN TOEN, na 15 zielige minuutjes was de bingo alweer overrr en kon Dave al bier hijsend met zijn fans op de foto.

Man man man, wat-een-aanfluiting, ook voor het edele vak van de bingodraaier trouwens. André Pronk draait zich om in zijn graf (als 'ie dood zou zijn) en wat te denken van Wim Franke? De eerdergenoemde ex-manager van Dave die hem introduceerde in zowel de bingowereld als het dj-wezen en nu met lege handen staat?

Gelukkig boeit de fans van Dave het allemaal geen zak, zelfs het urenlange wachten nemen ze voor lief: 'Ik vind het zo leuk dat hij overal lekker schijt aan heeft. Dat hij te laat is is te verwachten, hij doet lekker wat hij zelf wil.

http://glamora.ma/2015/07/verslag_dave_roelvink_verneukt.html

:|W :|W
de lul kan echt niks :')
pi_155946689
Deefke Roelvink in Sunny Beach, Bulgarije

http://www.dumpert.nl/med(...)each,_bulgarije.html

HOU ME TEGEN!!HOU ME TEGENNNNN!!! :') :')

quote:
Eindelijk los zijn van je twee 'vasthouders' en je dan laten tegenhouden door een achterwiel... alibivechten.
_O_
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:35:41 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156806472
Anti-nachtegaal Dave Roelvink gaat toch zingen :|W

Dave, de 21-jarige zoon van de Amsterdamse volkszanger Dries Roelvink, heeft in interviews herhaaldelijk benadrukt absoluut niet te kunnen zingen. Hoewel zijn stembanden volgens eigen zeggen totaal ongeschikt zijn voor de vertolking van een lied, heeft hij toch maar besloten op te gaan treden. ;( :|W

Roelvink junior gaat op 30 januari voor het eerst zingend optreden voor een groot gezelschap tijdens een speciaal 'Bad Boys on Tour'-concert in Eindhoven. Andere zangers tijdens het concert zijn MC Rudy Jones, Ronnie Flex, SFB, Lil' Kleine en The Flexican.

Volgens een woordvoerder brengt de aanstaande show 'de stoutste mannen van Holland samen op één podium'. Het concert vindt plaats in het Beursgebouw Eindhoven. De 'bad boys' brengen onder meer hiphop, r&b en dancemuziek ten gehore. De kaartverkoop begon dinsdag.

De keuze van Dave Roelvink om te gaan zingen is opmerkelijk, omdat hij het tegenovergestelde is van een nachtegaal. ,,Je moet weten wat je kan en wat je niet kan", vertelde hij eerder dit jaar voor RTV NH.

Roelvink probeerde het eerder ook als acteur. Hij had een bijrolletje in de afgekraakte en geflopte erotische thriller De Overgave. _O-

De zoon van Dries Roelvink werd daarnaast bekend van de reallifesoap De Roelvinkjes en als verdachte in een diefstal- en helingzaak, waarbij ook een seksvideo van hem online verscheen.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)at-toch-zingen.dhtml

:|W :|W



Gelijk ff bestellen :P
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:41:00 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156806565
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Anti-nachtegaal Dave Roelvink gaat toch zingen :|W

Andere zangers tijdens het concert zijn MC Rudy Jones, Ronnie Flex, SFB, Lil' Kleine en The Flexican.
Wie, wie en wie? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:43:11 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156806603
Gelukkig staat een.maand later Massive Attack in het Klokgebouw in Eindhoven. Dat heft die kneusjes in het Beursgebouw weer op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156807516
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:41 schreef Cynix ® het volgende:

Wie, wie en wie? :?
Ja,dat dacht ik ook. Waarschijnlijk om het er zijn van Roelvink zoals dat heet "meer aan te kleden"mocht zijn naam geen volle zaal trekken.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:50:22 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156808130
Ronnie Flex en Lil Kleine hebben een onbescheiden hit met Drank & Drugs. Zoals dat heet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:52:00 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156808168
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:50 schreef Copycat het volgende:
Ronnie Flex en Lil Kleine hebben een onbescheiden hit met Drank & Drugs. Zoals dat heet.
Wat een heerlijk slechte knullen. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:53:35 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156808209
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:52 schreef Cynix ® het volgende:

Wat een heerlijk slechte knullen. :9
Dave is in gepast gezelschap.
Stoertje Ronnie bleek trouwens een heus knulletje in Expeditie Robinson.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:15:52 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156810165
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:26 schreef Iwanius het volgende:
.... Waarschijnlijk om het er zijn van Roelvink zoals dat heet "meer aan te kleden"mocht zijn naam geen volle zaal trekken.
Dat is niet waarschijnlijk maar gewoon een zekerheidje :7
pi_156834440
Hoe staat het met die rechtszaak eigenlijk?
  † In Memoriam † woensdag 14 oktober 2015 @ 17:45:17 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156834481
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:42 schreef DavidTwente het volgende:
Hoe staat het met die rechtszaak eigenlijk?
Lijkt een zelfde nachtkaars- c.q. aanfluiting als de Hari-zaak te worden. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 20:52:15 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156838787
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:42 schreef DavidTwente het volgende:
Hoe staat het met die rechtszaak eigenlijk?
In het Pieter Baan centrum zijn ze nog steeds de hersens op de foto van Dave aan het zoeken :D _O-
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:03:31 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156840870
DAVE ROELVINK VOELT ZICH ROT OVER SEKSFILMPJE

Dave Roelvink is te gast in de aankomende aflevering van Fuck Me I’m Famous, het nieuwe programma van Filemon Wesselink. Dave vertelt hier dat hij zich rot voelt over het vermeende seksfilmpje waar Melissa Pach slachtoffer van is geworden.

“Ik vind het kut voor haar. Ik vind het verschrikkelijk voor haar. Dat meen ik serieus echt waar. Zoiets gun je niemand”, vertelt hij aan Filemon. Het is de eerste keer dat Dave reageert op het seksfilmpje dat vorig jaar de wereld in is gebracht.

Bij Melissa thuis is er ook nog eens sprake geweest van een juwelenroof. Dave is een van de verdachten in de zaak en er zijn zeker 13 getuigen opgeroepen.

http://www.show.nl/showfl(...)ot-over-seksfilmpje/

Sinds wanneer heeft hij gevoel in zijn lijf :?
pi_156841399
Vermeende filmpje?
pi_156852142
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

In het Pieter Baan centrum zijn ze nog steeds de hersens op de foto van Dave aan het zoeken :D _O-
_O- _O-
pi_157483792
DAVE ROELVINK ZOEKT VASTE VERKERING

Ja jeetje, sta je elke avond een beetje plaatjes aan te zetten terwijl allerhande vrouwen zich in katzwijm aan je voeten laten vallen, is het nog niet goed! In ieder geval niet voor Dave Roelvink, want die vertelt in de laatste Grazia, dat verschillende BN'ers heeft gevraagd naar hun relationele beslommeringen, inmiddels wel weer toe te zijn aan een vaste verkering. Opmerkelijk, want in februari van dit jaar gaf de jonge Roelvink in datzelfde meisjesblaadje nog hoog op van zijn rokkerol vrijgezellenbestaan.

Daar is ie nu dus op teruggekomen, want in de praktijk valt het toch een tikkie tegen. 'Er staan vaak vier, vijf boekingen per avond, dus dat is gewoon gas geven. Ik heb helemaal geen tijd om op feestjes te blijven hangen.

En anders is het alleen maar een half uurtje foto’s, foto’s, foto’s. Ja, je hebt de hysterie en flauwvallende meiden. Maar het komt eigenlijk nooit echt tot een gesprek. Ik neem ze niet mee naar huis. Al zou ik het willen, dan nog is er geen gelegenheid.'

Ook best opmerkelijk, want in juli zei 'ie nog wel degelijk af en toe foekie foekie te doen met fans. Ennieweetjes, het is inmiddels dus hoe dan ook weer tijd voor een vaste relatie, al geeft Dave aan dat het voorlopig lastig te combineren is met zijn carriere.

Droef, want hij zou het dus wel graag willen. 'Ik vind het wel lekker dat je meisje op de bank zit als je thuiskomt.' Mits ze wel eerst even de afwas en de strijk heeft gedaan natuurlijk. Kom nou.



http://glamora.ma/2015/11/dave_roelvink_zoekt_vaste_verk.html

Bestaan er blonde meisjes die zo dom zijn dat ze Dave niet dom vinden :? :@
  zondag 17 januari 2016 @ 00:29:15 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_159163761
Dave Roelvink in ziekenhuis met maagklachten

Dave Roelvink is in het ziekenhuis opgenomen met een maagvliesontsteking. Dat meldt Shownieuws.

De zoon van Dries Roelvink besloot vrijdagavond naar de Eerste Hulp te gaan. Hij kampte al langer met maagproblemen, maar na een dj-optreden in Sittard werd de pijn zo hevig dat hij zich wilde laten onderzoeken. Hij werd in het ziekenhuis opgenomen.

,,Waarschijnlijk is het gekomen door onregelmatig slapen, een beetje stress...", aldus Dave in gesprek met Shownieuws. ,,Dat heeft z'n tol geëist. Maar het komt wel weer goed."Dave moet de komende tijd rust houden. Daarom zijn de optredens die gepland stonden afgelast.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-maagklachten.dhtml

Zou hij eindelijk last hebben van zijn geweten :?

*O* *O*
  vrijdag 29 april 2016 @ 13:12:57 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_161797943
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:42 schreef DavidTwente het volgende:
Hoe staat het met die rechtszaak eigenlijk?
Proces Dave Roelvink duurt twee dagen

De zaak van Dave Roelvink wordt niet op één, maar op twee dagen behandeld door de rechtbank in Alkmaar. Op 10 en 11 november moet Dave verschijnen vanwege het heimelijk maken en verspreiden van een seksfilmpje én diefstal of heling.

Eerdere meldde Privé dat de rechter geen haast maakte in 'Davegate', maar daar is nu verandering in gekomen. De advocaat van Dave, Nienke Hoogervorst, wil verder nog niets over de zaak zeggen.

Uit de villa van de familie Pach in de kop van Noord-Holland werd voor tienduizenden euro’s sieraden en ondermeer een iPad geroofd. Dat gebeurde nadat dochter Melissa twee avonden gezelschap had gekregen van Dave en zijn gevolg. ’s Avonds en ’s nachts ontstond volgens getuigen een wilde seks- en drankorgie. Buren trokken bij de afwezige ouders aan de bel vanwege de geluidsoverlast.

http://www.telegraaf.nl/p(...)rt_twee_dagen__.html

_O_ _O_ Aan de hoogste boom ophangen die lul :7
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 april 2016 @ 14:37:15 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_161799808
leuk. Goeie update.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2016 @ 15:48:38 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161801509
De diefstal en het filmpje stammen uit augustus 2014. Moet het nu echt bijna 2,5 jaar (!) duren voor zoiets simpels voor de rechter komt? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:18:00 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_161802092
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
De diefstal en het filmpje stammen uit augustus 2014. Moet het nu echt bijna 2,5 jaar (!) duren voor zoiets simpels voor de rechter komt? :?
:Y Echte zware zaken gaan voor ;)
En niks leukers als zo een lul lekker lang in onzekerheid laten zitten *O* *O*
En straks weer 2 jaar wachten op hoger beroep _O-
Zo is hij ondanks mogelijke vrijspraak alsnog gestraft :7 :P
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 april 2016 @ 21:48:31 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_161810404
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
De diefstal en het filmpje stammen uit augustus 2014. Moet het nu echt bijna 2,5 jaar (!) duren voor zoiets simpels voor de rechter komt? :?
Het Hillsboroughdrama kwam eergisteren tot een gerechtelijke uitspraak na 27 jaar.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 april 2016 @ 21:48:57 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_161810427
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:18 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:Y Echte zware zaken gaan voor ;)
En niks leukers als zo een lul lekker lang in onzekerheid laten zitten *O* *O*
En straks weer 2 jaar wachten op hoger beroep _O-
Zo is hij ondanks mogelijke vrijspraak alsnog gestraft :7 :P
Zola OJ Simpson. Zit nog vast.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:01:57 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 30 april 2016 @ 10:31:01 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_161819379
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
De diefstal en het filmpje stammen uit augustus 2014. Moet het nu echt bijna 2,5 jaar (!) duren voor zoiets simpels voor de rechter komt? :?
Lek in zaak-Roelvink

De kapitale villa in Burgerbrug waar het ’feestje’ plaatsvond.
De inmiddels op straat gezette agent van het Amsterdamse korps was bevriend met vrienden van Dave Roelvink. Tegen de zanger en zijn vrienden liep op dat moment een strafrechtelijk onderzoek, omdat zij verdachten zijn van de omvangrijke diefstal bij de familie Pach in het Noord-Hollandse Burgerbrug. Daar eindigde een fuif in een wild drank- en seksfeest, waarbij de dochter des huizes werd gefilmd terwijl zij seksuele handelingen verrichte. Later bleek dat er voor vele tienduizenden euro’s aan kostbaarheden uit de familievilla waren verdwenen.

’Magnolia’

Agenten van de politie Noord-Holland voerden vervolgens het onderzoek ’Magnolia’ uit, in de hoop de daders te pakken. Vijf verdachten, onder wie Roelvink, moeten daarvoor in november voor de rechter komen. De inmiddels ontslagen Amsterdamse diender heeft vermoedelijk via de telefoon zijn vrienden over het Magnolia-onderzoek geïnformeerd, waarna een intern onderzoek werd gestart. De officier van justitie meldde dat er een onderzoek naar de diender liep. De advocaten van de verdachten hebben de op straat gezette agent vervolgens als getuige opgeroepen. Hij is eveneens verhoord.

Advocaat Yehudi Moszkowicz, die de twee medeverdachten Jocelino de S. en Gijs S. in de stafzaak bijstaat, bevestigt dat de agent ,,naar aanleiding van een onderzoek in dit dossier een verstrekkende disciplinaire maatregel heeft gekregen. Dat onderzoek heeft geen consequenties.”

De politie-eenheid Amsterdam wil niet inhoudelijk op de zaak reageren. „Over deze zaken doen we nooit mededelingen”, aldus een woordvoerder.

http://www.telegraaf.nl/b(...)zaak-Roelvink__.html

Dat kost natuurlijk ook tijd ;)
  zaterdag 30 april 2016 @ 23:51:19 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 23:33:20 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162200403
En weer duikt hij op in shownieuws :D :|W

DAVE ROELVINK OPNIEUW VERWIKKELD IN REL

De zoveelste rel rondom Dave Roelvink. Dave zou een bezoeker van een festival – waar hij als dj geboekt was – de huid vol hebben gescholden. :D

Daarop keert de menigte zich massaal tegen Dave en hij moet van het podium vluchten om niet in de handen van een boze menigte te vallen.

http://www.show.nl/video/(...)ieuw-verwikkeld-rel/

Goed bezig _O- _O-
  zondag 15 mei 2016 @ 08:48:38 #48
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162209581
Dries die ook altijd de onschuld speelt :') Hij heeft hem toch echt zelf opgevoed.
With love :*
  zondag 15 mei 2016 @ 12:39:15 #49
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162212632
Filmpje van Dave vinden we hier :P

http://www.telegraaf.nl/p(...)dens_optreden__.html

en hier

http://www.geenstijl.nl/m(...)lletje_barbaren.html

en een still hieronder :D



Ok Dave dan weten we dat ook weer :|W :|W
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 14:21:24 #50
184769 crew  Deisyy
pi_162215540
Kijk hem hollen dan :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO zondag 15 mei 2016 @ 14:39:26 #51
22592 crew  Ole
pi_162216164
Wat een sukkel!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zondag 15 mei 2016 @ 15:44:44 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_162218884
Ha ha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 mei 2016 @ 16:57:07 #53
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_162247488
Quote uit een vorig bericht van Tong80 over Dave Roelvink.

"Naar aanleiding van de berichtgeving in de media wil ik hierbij mijn excuses aanbieden voor mijn heftige reactie", reageert Dave. "Ik krijg vaker dingen naar mij toe gegooid en er worden lelijke dingen tegen en over mij gezegd, maar ik had mijn kalmte moeten bewaren en zeker niet op deze wijze moeten reageren. Ik heb veel spijt van wat ik heb gezegd en heb inmiddels de gage die ik heb ontvangen voor dit optreden overgemaakt naar het KWF Kankerbestrijding."

Natuurlijk fout dat hij met kanker scheld, maar niet slecht dat hij zijn vergoeding over heeft gemaakt naar het KWF. ^O^
Als alle bn'ers nou eens eenmaal per jaar hun dagloon over zouden maken naar het KWF, ze verdienen immers toch voldoende.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  maandag 16 mei 2016 @ 17:17:34 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162247909
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:57 schreef davako het volgende:
Quote uit een vorig bericht van Tong80 over Dave Roelvink.

"Naar aanleiding van de berichtgeving in de media wil ik hierbij mijn excuses aanbieden voor mijn heftige reactie", reageert Dave. "Ik krijg vaker dingen naar mij toe gegooid en er worden lelijke dingen tegen en over mij gezegd, maar ik had mijn kalmte moeten bewaren en zeker niet op deze wijze moeten reageren. Ik heb veel spijt van wat ik heb gezegd en heb inmiddels de gage die ik heb ontvangen voor dit optreden overgemaakt naar het KWF Kankerbestrijding."

Natuurlijk fout dat hij met kanker scheld, maar niet slecht dat hij zijn vergoeding over heeft gemaakt naar het KWF. ^O^
Als alle bn'ers nou eens eenmaal per jaar hun dagloon over zouden maken naar het KWF, ze verdienen immers toch voldoende.
Naar aanleiding van de media biedt hij zijn excuses aan. Met andere woorden, het is dat er ophef om is, want hij vindt er zelf niks mis mee
Laffe huichelaar
  maandag 16 mei 2016 @ 17:52:27 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162248556
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 17:17 schreef timmmmm het volgende:

Naar aanleiding van de media biedt hij zijn excuses aan. Met andere woorden, het is dat er ophef om is, want hij vindt er zelf niks mis mee
Het is zo'n omhooggevallen, domme, nare gast.
Het betreffende filmpje in deze link:

http://www.metronieuws.nl(...)er-is-een-kankerhoer

Kijk 'm van het podium vluchten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162248635
Mij ontgaat waarom er bier naar een artiest gegooid wordt. Wat een respectloos gebeuren en zo kan er ook nog elektronica kapot gemaakt worden waar de artiest natuurlijk voor opdraait.

Ik vind meneer Roelvink een vervelend mannetje maar dit is wel knap sneu en ik kan zo'n reactie wel voorstellen
pi_162249151
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
Mij ontgaat waarom er bier naar een artiest gegooid wordt. Wat een respectloos gebeuren en zo kan er ook nog elektronica kapot gemaakt worden waar de artiest natuurlijk voor opdraait.

Ik vind meneer Roelvink een vervelend mannetje maar dit is wel knap sneu en ik kan zo'n reactie wel voorstellen
Dit. Gooi het dan in het gezicht van een willekeurige bezoeker als je zo stoer bent.
´
  maandag 16 mei 2016 @ 20:11:17 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162252744
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
Mij ontgaat waarom er bier naar een artiest gegooid wordt. Wat een respectloos gebeuren en zo kan er ook nog elektronica kapot gemaakt worden waar de artiest natuurlijk voor opdraait.

Ik vind meneer Roelvink een vervelend mannetje maar dit is wel knap sneu en ik kan zo'n reactie wel voorstellen
Jij vindt het dan normaal iemands moeder een kankerhoer te noemen? Bij de volgende respectloze post van jou ga ik toch ook niet ineens je moeder een kankerhoer noemen. Wat heeft die er nou weer mee te maken?

Onbegrijpelijk dat iemand zich dit voor kan stellen
Laffe huichelaar
pi_162252919
Draait dat jong nou een beetje fatsoenlijk? Kan me er niets bij voorstellen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162252943
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij vindt het dan normaal iemands moeder een kankerhoer te noemen? Bij de volgende respectloze post van jou ga ik toch ook niet ineens je moeder een kankerhoer noemen. Wat heeft die er nou weer mee te maken?

Onbegrijpelijk dat iemand zich dit voor kan stellen
Nee ik vind het niet normaal dat je iemands moeder (die je niet kent) een khoer noemt maar dat iemand totaal door de floss gaat dat snap ik wel. Jij snapt dat ook anders zou jij je nu niet zo opwinden en ik heb je niet eens in je gezicht gespuugd of een glas bier naar je hoofd gegooid
  maandag 16 mei 2016 @ 20:21:09 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162252996
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee ik vind het niet normaal dat je iemands moeder (die je niet kent) een khoer noemt maar dat iemand totaal door de floss gaat dat snap ik wel. Jij snapt dat ook anders zou jij je nu niet zo opwinden en ik heb je niet eens in je gezicht gespuugd of een glas bier naar je hoofd gegooid
En toch noem ik jouw moeder geen kankerhoer. Een beetje beschaving zou fijn zijn. Het maakt echt niet uit wat iemand doet, zo tekeer gaan zit in je of het zit niet in je.

Blijkbaar is het gewoon een pauper, nou weten we dat ook weer. Verder maar geen aandacht meer aan geven
Laffe huichelaar
pi_162253668
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:57 schreef davako het volgende:
Als alle bn'ers nou eens eenmaal per jaar hun dagloon over zouden maken naar het KWF, ze verdienen immers toch voldoende.
Als iedereen nou eens een dag niet dom zou lullen dan zou het forum leeg zijn.
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:38:08 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162290391
Dave niet welkom op Waalwijks feest

Dave Roelvink mag vrijdagavond niet draaien als dj in jongerencentrum De Tavenu in Waalwijk. _O- _O- _O-
De organisatie wil na zijn kwetsende uitlatingen op een feest in Nijmegen niet meer in zee met hem, zelfs niet na zijn publiekelijke excuses. _O_ _O_

"We weten dat hij publiekelijk zijn excuses heeft aangeboden, maar willen het hier niet mee afdoen", zegt een woordvoerder van het evenement Fabulous Friday tegen Omroep Brabant.

Dave was afgelopen weekend aan het draaien toen een bezoeker een biertje naar hem gooide. De zoon van Dries Roelvink pikte dit niet en beledigde de moeder van de bezoeker op grove wijze met 'kankerhoer'. Hierna werd Dave bekogeld met bierglazen en moest hij van het podium vluchten.

En dit gedrag tolereert De Tafenu dus niet. ^O^ "Wij vinden dit soort uitlatingen nooit en te nimmer oké. Ons beleid is erop gericht om dergelijke teksten en uitspraken van personen en groepen af te keuren." Het is goed mogelijk dat het jongerencentrum hierdoor nogal wat geld misloopt. "Desalniettemin vinden we dat we rondom deze situatie onze visie de boventoon moeten laten voeren. We willen duidelijk maken dat we dit gedrag onacceptabel vinden."

Komende zaterdag staat Dave geprogrammeerd in Donskaffee in Bergeijk. Dat optreden gaat gewoon door. "We zien geen reden om het feest met hem af te blazen. We hebben voorzorgsmaatregelen genomen om te voorkomen dat het uit de hand loopt", aldus een woordvoerder.

http://www.telegraaf.nl/p(...)alwijks_feest__.html

Een hele goede en verstandige zet waar voor hulde *O* *O*
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:40:53 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162290441
Mooi, dat zijn 2 avonden gemiste inkomsten (als hij zijn gage voor die andere avond werkelijk overgemaakt heeft naar KWF)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162290703
Waarom gaan organisatoren uberhaupt in zee met dit soort c-artiesten?
pi_162290843
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:40 schreef Leandra het volgende:
Mooi, dat zijn 2 avonden gemiste inkomsten (als hij zijn gage voor die andere avond werkelijk overgemaakt heeft naar KWF)
Ik betwijfel het.
pi_162290850
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom gaan organisatoren uberhaupt in zee met dit soort c-artiesten?
Het trekt wel heel veel guppen en daarmee ook jongens.
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:44:51 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162291829
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik betwijfel het.
Hoeft niet ;)
Is overgemaakt,alleen weten we niet hoeveel :P

quote:
KWF Kankerbestrijding heeft van de dj inmiddels een donatie ontvangen, meldt een woordvoerder aan Shownieuws. Dat deed Roelvink nadat hij onder vuur kwam te liggen vanwege het uitschelden van een persoon die bier naar hem gooide.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ede-doelen-loop.html
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:46:46 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162291870
KWF KANKERBESTRIJDING REAGEERT OP KWETSENDE UITSPRAKEN DAVE ROELVINK

Dave Roelvink heeft zich aan zijn woord gehouden en geld over gemaakt aan KWF Kankerbestrijding, aldus een woordvoerder van KWF aan Shownieuws. De dj, die ontzettend onder vuur ligt vanwege zijn kwetsende scheldpartij van afgelopen weekend (zie video) is ook uitgedaagd om te gaan rennen voor Kika en KWF hoopt dan ook dat hij mee doet.

“Wij zouden het heel goed vinden als Dave Roelvink meedoet met deze goede doelen-loop. Uit ervaring weten we dat deelname aan een actie voor kankerbestrijding vaak meer inzicht biedt in wat deze ziekte doet met mensen en hun omgeving. Iedere inzet voor kankerbestrijding steunen wij en hopelijk realiseert Dave Roelvink zich dat zijn uitspraken van afgelopen weekend voor veel mensen als bijzonder kwetsend worden ervaren.”

http://www.show.nl/showfl(...)raken-dave-roelvink/

Rennen kan hij wel :+
Zoals hij van het podium afrende na een potje bier op zijn bakkes _O- _O-
  woensdag 18 mei 2016 @ 18:35:45 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162300724
En Dave was weer bij shownieuws op tv :D

http://www.show.nl/showfl(...)apt-na-scheldpartij/

Gaat lekker Dries met die zoon van jou :P _O-
pi_162300887
Dave is nu te gast bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 18 mei 2016 @ 20:46:24 #72
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162306074
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 18:42 schreef superniger het volgende:
Dave is nu te gast bij RTL Boulevard.
Afgelopen weekend raakte Dave Roelvink opnieuw in opspraak. De dj kreeg tijdens een optreden een lading bier naar zich toegegooid waarna hij iemand in het publiek de huid vol schold. In RTL Boulevard gaat Dave diep door het stof. “Wat heb ik in godsnaam gedaan, ik had een totale black-out.”

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)tij-totale-black-out

Filmpje van randdebiel ;)
pi_162307977
Tuurlijk jongen...een black-out..waarom ook niet? Voor de meeste mensen is dat een reden om zich eens te laten onderzoeken..m.a.w. gelul in de ruimte en een bijzonder slap excuus..wees gewoon een vent en zeg eerlijk dat je kwaad werd
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:54:43 #74
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_162308964
Dries Roelvink schaamt zich voor zoon

De dj heeft spijt als haren op zijn hoofd dat hij zich zo uit de tent liet lokken door een biergooier en bood daarom nogmaals publiekelijk zijn excuses aan. „Wat ik heb gedaan was verschrikkelijk'', verklaarde Dave aan RTL waarbij hij uitlegde dat hij onlangs nog afscheid moesten nemen van zijn tante, die overleden is aan de ziekte waarmee Dave schold.

Vader Dries is geschrokken van het taalgebruik van zijn zoon en schaamt zich voor het gedrag van zijn zoon. „Ik heb je nog nooit zulke woorden horen gebruiken. Je weet wat kanker is. Dit had je nooit mogen doen”, sprak de zanger zijn zoon toe. „Kom op, laat je goede kant zien, die lieve Dave waar wij van houden.”

De gevolgen van zijn actie drongen pas tot Dave door toen hij wegreed. „Ik had een black-out, ik besefte me op de terugweg 'wat heb ik gedaan?'. Ik bied mijn oprechte excuses aan. Ik heb er ontzettend veel spijt van. De gage die ik verdiend heb, heb ik overgemaakt aan het KWF. Het is niet goed te praten. Ik ben zelf ook mensen aan kanker verloren. Ik ben echt enorm geschrokken.”

Ondanks zijn eerdere excuses, liet de organisatie van een evenement in Waalwijk weten dat Dave niet langer welkom is om plaats te nemen op het podium.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ich_voor_Dave__.html

Verstandig woord van pa :7
pi_162309575
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink schaamt zich voor zoon

knip

Vader Dries is geschrokken van het taalgebruik van zijn zoon en schaamt zich voor het gedrag van zijn zoon. „;Ik heb je nog nooit zulke woorden horen gebruiken. Je weet wat kanker is. Dit had je nooit mogen doen”, sprak de zanger zijn zoon toe. „Kom op, laat je goede kant zien, die lieve Dave waar wij van houden.”



Verstandig woord van pa :7
Dat zal hem leren, de belhamel!

Echt, wat een homo, die Dries.
Arme Honoria..
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')