abonnement Unibet Coolblue
pi_151284755
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb



The trials and tribulations of criminal lawyer, Saul Goodman, in the time leading up to establishing his strip-mall law office in Albuquerque, New Mexico.

De spin-off van het geweldige Breaking Bad over Saul, de advocaat die naast Walter White en Jesse Pinkman ook talloze andere criminelen uit de brand helpt. Ze verwachten veel van de serie aangezien er al 2 seizoenen zijn besteld.
Amen.
pi_151284764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Fucking Chuck.... -O-

En tof om Walton Goggins te zien, Mike had m goed te pakken. :D
Je denkt niet echt dat het Goggins was, toch? ;(

Het was namelijk Trevor van GTA V: Steven Ogg - IMDb

Schelen ook nogal wat in lengte :').
Amen.
pi_151284770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je denkt niet echt dat het Goggins was, toch? ;(

Het was namelijk Trevor van GTA V: Steven Ogg - IMDb

Schelen ook nogal wat in lengte :').
Ik dacht het serieus maar nu je Trevor van GTA zegt valt dat kwartje :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151284855
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik dacht het serieus maar nu je Trevor van GTA zegt valt dat kwartje :D
Ze hebben wel wat van elkaar weg :P.
Amen.
pi_151284873
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 02:39 schreef studentje7 het volgende:

[..]

In dit seizoen is echt wel bewezen dat Jimmy een goede en hele slimme advocaat is. En Jimmy heeft weldegelijk zelf die zaak ontdekt. Ook heel het gedoe met de Kettlemans heeft die uiteindelijk slim opgelost.

Als Chuck hem niet tegen had gewerkt uit jaloezie was Jimmy makkelijk aangenomen bij HHM vanwege de zaak die hij had ontdekt.
Waar jij een goede en hele slimme advocaat ziet, zie ik een louche scharrelaar. Als Chuck hem niet had geholpen door al het (denk)werk voor hem te doen had Jimmy een hele kleine zaak gehad die hij vermoedelijk zou hebben verloren.
pi_151284903
Omdat Jimmy een stuk minder ervaring heeft (dankzij Chuck die hem het niet gunt), maar hij is wel degelijk met die miljoenenzaak gekomen en heeft zeer zeker talent. Onder begeleiding van een aantal ervaring collegae (die bij HHM werken) zou hij uit kunnen groeien tot een goede advocaat.

Niet voor niks wordt er aangegeven dat het een bizarre actie is om hem op basis van die zaak niet aan te nemen bij HHM.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151284914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waar jij een goede en hele slimme advocaat ziet, zie ik een louche scharrelaar. Als Chuck hem niet had geholpen door al het (denk)werk voor hem te doen had Jimmy een hele kleine zaak gehad die hij vermoedelijk zou hebben verloren.
Da's toch puur omdat hij te trots was om ermee naar HHM te gaan? Zoals Chuck al zei, zonder backing van een groot kantoor zou hij het nooit redden. Maar dat is toch geen reden om hem niet aan te nemen als advocaat?
Amen.
pi_151284955
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Da's toch puur omdat hij te trots was om ermee naar HHM te gaan? Zoals Chuck al zei, zonder backing van een groot kantoor zou hij het nooit redden. Maar dat is toch geen reden om hem niet aan te nemen als advocaat?
Terwijl Jimmy lag te slapen en het volgens mij al had opgegeven puzzelde Chuck het bewijs aan elkaar. Waar Jimmy dacht een kleine zaak te hebben tegen 1 ouderentehuis zag Chuck de mogelijkheden waardoor het uitgroeide tot een miljoenenzaak.
pi_151285375


;(
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 2 april 2015 @ 08:49:42 #11
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151285457
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waar jij een goede en hele slimme advocaat ziet, zie ik een louche scharrelaar. Als Chuck hem niet had geholpen door al het (denk)werk voor hem te doen had Jimmy een hele kleine zaak gehad die hij vermoedelijk zou hebben verloren.
Onzin
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 08:58:27 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151285577
Ik denk dat Chuck heel erg onderstreepte wat Jimmy uiteindelijk Saul maakt. Misschien is dat gesprek wel het meest memorabele van het seizoen (al hebben we nog een aflevering -- waaat, nog maar eentje? :{ -- te gaan).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 april 2015 @ 09:02:15 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_151285635
Waarom neemt Jimmy de zaak niet mee naar HHM's grootste concurrent?

Dat zou ik doen in ieder geval. Dikke middelvinger trekken naar Chuck en Hamlin
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 2 april 2015 @ 09:03:50 #14
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151285669
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Da's toch puur omdat hij te trots was om ermee naar HHM te gaan? Zoals Chuck al zei, zonder backing van een groot kantoor zou hij het nooit redden. Maar dat is toch geen reden om hem niet aan te nemen als advocaat?
Waarom moet het perse HHM zijn?

http://lawyers.findlaw.co(...)w-mexico/albuquerque
reset
  donderdag 2 april 2015 @ 09:03:51 #15
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_151285670
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je denkt niet echt dat het Goggins was, toch? ;(

Het was namelijk Trevor van GTA V: Steven Ogg - IMDb

Schelen ook nogal wat in lengte :').
Ik dacht ook eerst dat het Goggins was toen hij nog secht zichtbaar was zo met de zon achter zich, maar toen er een closeup kwam was het wel snel duidelijk dat hij het niet was. Ik herkende deze acteur ook wel ergens van, maar nu je trevor zegt valt het kwartje _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 2 april 2015 @ 09:06:13 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_151285715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:03 schreef Individual het volgende:

[..]

Waarom moet het perse HHM zijn?

http://lawyers.findlaw.co(...)w-mexico/albuquerque
Nouja ik denk omdat HHM ook mede Chuck zijn bedrijf is. Dus logisch om daar als eerste heen te gaan.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_151285818
Veruit de beste EP tot nu toe. Blijkt dat Gilligan het toch weer voor elkaar heeft om een serie geweldig op te bouwen.

Het is een mooie ontwikkeling voor de serie dat Jimmy zich van zijn broer gaat afscheiden, ik verwacht in episode 10 dan ook de start van Saul. (het zou ergens ook wel een beetje vreemd zijn als de naam Saul niet 1 keer voorkomt in het eerste seizoen van Better Call Saul)

Mike stond er weer goed op, ook mooi om die opbouw van zijn karakter te zien. Toen die bus kwam aanrijden hoopte ik even dat het zijn eerste ontmoeting zou zijn met één van de mannen van Gus, maar dat is nog te vroeg.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_151285854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:12 schreef maerk het volgende:
het zou ergens ook wel een beetje vreemd zijn als de naam Saul niet 1 keer voorkomt in het eerste seizoen van Better Call Saul
Dan heb je niet goed opgelet.
pi_151285903
quote:
19s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:14 schreef Rectum het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet.
Flashbacks tel ik niet mee, ik bedoel in de opbouw van het karakter Jimmy.
Ik ben benieuwd wat ik over het hoofd zie.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_151285919
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik dacht ook eerst dat het Goggins was toen hij nog secht zichtbaar was zo met de zon achter zich, maar toen er een closeup kwam was het wel snel duidelijk dat hij het niet was. Ik herkende deze acteur ook wel ergens van, maar nu je trevor zegt valt het kwartje _O-
Ik dacht echt Goggins met wat schmink ofzo.. Hij lijkt erop en ik herkende de stem dus die link legde mijn hersenen blijkbaar.

Maar ik kende de stem natuurlijk uit GTA.. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151286096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:17 schreef maerk het volgende:
Flashbacks tel ik niet mee
Vreemde gedachtegang.
  donderdag 2 april 2015 @ 09:33:17 #22
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151286144
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:02 schreef Rossdale het volgende:
Waarom neemt Jimmy de zaak niet mee naar HHM's grootste concurrent?

Dat zou ik doen in ieder geval. Dikke middelvinger trekken naar Chuck en Hamlin
Ze hebben die papieren vorige aflevering onder Chucks naam uitgeprint toch?
Denk dat die connectie maakt dat het sws ook Chucks zaak is.
pi_151286409
top aflevering, Mike weer helemaal baas _O_

En Chuck is gewoon een klootzak. Hij heeft zeker een punt dat je met een internetcursus lang niet dezelfde advocaat bent als iemand die jaren rechten gestudeerd heeft maar komop man, je ligt jaren voor pampus, je broer helpt je waar hij kan en zorgt ervoor dat je enigszins opknapt en dan flik je zoiets. Dacht eerst dat Hamlin een oogje op Kim had en zo zijn wraak wilde nemen maar hij zag zelf ook wel in dat het eigenlijk niet eerlijk was met zijn 'de partners hebben besloten'. Chuck dus.

Tevreden met het seizoen tot nu toe maar zonde dat het alweer bijna over is. Met de entree van Tuco werden toch wel een beetje verkeerde verwachtingen geschept voor de rest vh seizoen waar dat soort BB bad guys niet meer te zien waren. Hopelijk kan het volgend seizoen echt los gaan en krijgen we de transformatie tot Saul nog volgende week te zien :)
pi_151286563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef planethugo het volgende:
top aflevering, Mike weer helemaal baas _O_

En Chuck is gewoon een klootzak. Hij heeft zeker een punt dat je met een internetcursus lang niet dezelfde advocaat bent als iemand die jaren rechten gestudeerd heeft maar komop man, je ligt jaren voor pampus, je broer helpt je waar hij kan en zorgt ervoor dat je enigszins opknapt en dan flik je zoiets. Dacht eerst dat Hamlin een oogje op Kim had en zo zijn wraak wilde nemen maar hij zag zelf ook wel in dat het eigenlijk niet eerlijk was met zijn 'de partners hebben besloten'. Chuck dus.

Tevreden met het seizoen tot nu toe maar zonde dat het alweer bijna over is. Met de entree van Tuco werden toch wel een beetje verkeerde verwachtingen geschept voor de rest vh seizoen waar dat soort BB bad guys niet meer te zien waren. Hopelijk kan het volgend seizoen echt los gaan en krijgen we de transformatie tot Saul nog volgende week te zien :)
Nah, gezien het feit dat er gelijk 2 seizoenen besteld waren gok ik dat we de échte transformatie pas volgend seizoen gaan zien, wellicht tipje vd sluier volgende week als cliffhanger.
pi_151286622
Valt mij vooral op dat zoveel mensen die kerel van GTA kennen, uit welke GTA komt dat dan deel IV of V?
pi_151286643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef JDx het volgende:
Valt mij vooral op dat zoveel mensen die kerel van GTA kennen, uit welke GTA komt dat dan deel IV of V?
GTA V
pi_151286664
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef JDx het volgende:
Valt mij vooral op dat zoveel mensen die kerel van GTA kennen, uit welke GTA komt dat dan deel IV of V?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151286666
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

GTA V
Ik wacht daar al maanden op, opvallend dat zoveel mensen een console hebben thuis.

En dan ook nog eens GTA V hebben.
pi_151286700
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik wacht daar al maanden op, opvallend dat zoveel mensen een console hebben thuis.

En dan ook nog eens GTA V hebben.
Opvallend? :D

Er zijn zo'n 45 miljoen exemplaren verkocht...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151286938
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Opvallend? :D

Er zijn zo'n 45 miljoen exemplaren verkocht...
Ja, maar dan moet je ook nog eens een Xbox of Ps3 hebben, zijn er zoveel mensen met zo'n ding?
pi_151287118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je ook nog eens een Xbox of Ps3 hebben, zijn er zoveel mensen met zo'n ding?
ik kijk netflix met de ps3, zal vast niet de enige zijn die daarbij ook nog gta heeft gespeeld :P
pi_151287132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je ook nog eens een Xbox of Ps3 hebben, zijn er zoveel mensen met zo'n ding?
Laatste cijfers die ik kan vinden melden dat Sony in November 2013 zo'n 80 miljoen PS3's heeft verkocht sinds de launch :P Xbox360 zal daar niet ver vanaf zitten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2015 10:21:59 ]
  donderdag 2 april 2015 @ 10:22:08 #33
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151287144
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je ook nog eens een Xbox of Ps3 hebben, zijn er zoveel mensen met zo'n ding?
reset
pi_151287404
Ok, ok, zegt nog niet zoveel wereldwijd, maar vond het gewoon opvallend dat zoveel mensen hem kenden, wist niet dat er zoveel gamers waren hier, back ontopic? ;)

Mensen die iets durven te zeggen over ep 10?

Het is de laatste aflevering, maar de huidige verhaallijnen zijn eigenlijk afgerond of afgekapt, zou niet echt kunnen bedenken waar de laatste aflevering over gaat. Neem niet aan dat ze met een suffe aflevering afsluiten, dus verwacht er wel wat van.
pi_151287458
ep10 zal wel een opzetje worden voor het 2e seizoen.

We gaan het meemaken. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 2 april 2015 @ 10:40:52 #36
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_151287522
Zin in dinsdag! *O*
Alleen geen zin om vervolgens een jaar te wachten op het nieuwe seizoen. -O-
pi_151287605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:40 schreef Eisoep het volgende:
Zin in dinsdag! *O*
Alleen geen zin om vervolgens een jaar te wachten op het nieuwe seizoen. -O-
Gelukkig staan er alweer genoeg andere series om de hoek te wachten. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151287613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:40 schreef Eisoep het volgende:
Zin in dinsdag! *O*
Alleen geen zin om vervolgens een jaar te wachten op het nieuwe seizoen. -O-
Hoop dat het sneller is, maar het wordt in de US gewoon op een zender uitgezonden dus vrees er beetje voor.
pi_151287619
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:40 schreef Eisoep het volgende:
Zin in dinsdag! *O*
Alleen geen zin om vervolgens een jaar te wachten op het nieuwe seizoen. -O-
Ik vind het jammer dat deze serie maar 12 afleveringen hebben, doe gewoon 16 of 20, desnoods met een kleine break, zoals Suits.

Shameless bijvoorbeeld heeft er ook maar 12, maar daar gebeurt super veel in 1 aflevering dat het een film op zich is. Deze serie is wat langzamer.
pi_151287692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:22 schreef Individual het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tel de verkoopcijfers van de ps4 en xbox one ook maar bij op aangezien de game daar ook op de spelen is.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 2 april 2015 @ 10:50:08 #41
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_151287756
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoop dat het sneller is, maar het wordt in de US gewoon op een zender uitgezonden dus vrees er beetje voor.
Anders moeten we ons maar invriezen tot dan :')
pi_151287777
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:50 schreef Eisoep het volgende:

[..]

Anders moeten we ons maar invriezen tot dan :')
GoT begint straks weer, heb nog 3 seizoen House of Cards te kijken, genoeg te doen hoor :Y
  donderdag 2 april 2015 @ 10:53:54 #43
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_151287865
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

GoT begint straks weer, heb nog 3 seizoen House of Cards te kijken, genoeg te doen hoor :Y
Hmmm dat kijk ik niet.
Ik kijk sowieso niet heel veel series. Ik vind het tegenwoordig allemaal niet zo bijzonder.
Maar BCS is echt nice! :s)
pi_151288045
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

GoT begint straks weer, heb nog 3 seizoen House of Cards te kijken, genoeg te doen hoor :Y
Bleh, ik heb gelukkig Sopranos seizoen 5 en 6 nog.

GoT en HoC heb ik niks mee, maar volgens mij beginnen er nog wel wat series die ik volg. Toch is het voorjaar wel altijd toptijd geweest voor mijn series.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:53 schreef Eisoep het volgende:

[..]

Hmmm dat kijk ik niet.
Ik kijk sowieso niet heel veel series. Ik vind het tegenwoordig allemaal niet zo bijzonder.
Maar BCS is echt nice! :s)
Merk ook dat ik niet zo snel meer iets leuk vindt.
pi_151288109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:53 schreef Eisoep het volgende:
Ik kijk sowieso niet heel veel series. Ik vind het tegenwoordig allemaal niet zo bijzonder.
Er is nog nooit een betere tijd voor kwaliteitseries geweest dan nu. :+

DareDevil volgende week, daar kijk ik echt naar uit, krijgt ook goede recensies...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 2 april 2015 @ 11:05:02 #46
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_151288116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:35 schreef JDx het volgende:
Ok, ok, zegt nog niet zoveel wereldwijd, maar vond het gewoon opvallend dat zoveel mensen hem kenden, wist niet dat er zoveel gamers waren hier, back ontopic? ;)

Mensen die iets durven te zeggen over ep 10?

Het is de laatste aflevering, maar de huidige verhaallijnen zijn eigenlijk afgerond of afgekapt, zou niet echt kunnen bedenken waar de laatste aflevering over gaat. Neem niet aan dat ze met een suffe aflevering afsluiten, dus verwacht er wel wat van.
Jimmy casht de 20k van HHM en gaat op zoek naar zijn eigen stekkie, uiteraard het pandje wat hij in in BB heeft.

Nacho komt door zijn pillendeal in de problemen met Tuco en gaat naar Jimmy om zijn geld ergens wit te wassen. Jimmy bedenkt dat zijn eigen naam gebruiken niet handig is in deals met criminelen en neemt de alias van Saul aan.

Zoiets :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_151288207
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jimmy casht de 20k van HHM en gaat op zoek naar zijn eigen stekkie, uiteraard het pandje wat hij in in BB heeft.

Nacho komt door zijn pillendeal in de problemen met Tuco en gaat naar Jimmy om zijn geld ergens wit te wassen. Jimmy bedenkt dat zijn eigen naam gebruiken niet handig is in deals met criminelen en neemt de alias van Saul aan.

Zoiets :P
Denk niet dat hij nu al in dat pandje gaat zitten tussen de crackdealers. Hij heeft op dit moment toch nog iets meer verwachtingen van zijn carrière.
  donderdag 2 april 2015 @ 11:11:41 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_151288263
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Denk niet dat hij nu al in dat pandje gaat zitten tussen de crackdealers. Hij heeft op dit moment toch nog iets meer verwachtingen van zijn carrière.
20k is niet heel erg veel als je een bedrijf wilt starten :P

Wel mooi trouwens dat de naam van die rol van die enorme kerel die naast Mike in de parkeergarage staat omgeschreven als "Man Mountain" _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_151288275
quote:
:'( :'( :'( :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151288293
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

20k is niet heel erg veel als je een bedrijf wilt starten :P

Wel mooi trouwens dat de naam van die rol van die enorme kerel die naast Mike in de parkeergarage staat omgeschreven als "Man Mountain" _O-
Hij wilde het eerst ook doen met een paar ruggen van de Kettelmans toch?
pi_151288389
Edit: ik had een pagina gemist.

[ Bericht 94% gewijzigd door Jivis op 02-04-2015 11:26:48 ]
Amen.
pi_151296498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:12 schreef maerk het volgende:
Veruit de beste EP tot nu toe. Blijkt dat Gilligan het toch weer voor elkaar heeft om een serie geweldig op te bouwen.

Het is een mooie ontwikkeling voor de serie dat Jimmy zich van zijn broer gaat afscheiden, ik verwacht in episode 10 dan ook de start van Saul. (het zou ergens ook wel een beetje vreemd zijn als de naam Saul niet 1 keer voorkomt in het eerste seizoen van Better Call Saul)

Mike stond er weer goed op, ook mooi om die opbouw van zijn karakter te zien. Toen die bus kwam aanrijden hoopte ik even dat het zijn eerste ontmoeting zou zijn met één van de mannen van Gus, maar dat is nog te vroeg.
Dit.

Mike ook weer een held. De norse baas uithangen die hij was in BB.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_151298475
Met 20k eigen vermogen kan je wel bij een bank aankomen
pi_151303374
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:12 schreef maerk het volgende:
Toen die bus kwam aanrijden hoopte ik even dat het zijn eerste ontmoeting zou zijn met één van de mannen van Gus, maar dat is nog te vroeg.
Het was wel in de goede parkeergarage volgens mij.

En de gamers hier zullen Nacho dan ook wel uit een andere rol kennen? (Zonder op imdb te spieken!)
pi_151306922
Volgende week alweer de seizoensfinale, deze serie is echt in vogelvlucht door zijn eerste tien afleveringen heengegaan lijkt het wel. :P

Al met al valt Better Call Saul me helemaal niet tegen. Toch knap dat ze de torenhoge verwachtingen waar weten te maken. Het is nog geen Breaking Bad, maar is wel op de goede weg.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:56:14 #56
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_151315155
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:12 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het was wel in de goede parkeergarage volgens mij.

En de gamers hier zullen Nacho dan ook wel uit een andere rol kennen? (Zonder op imdb te spieken!)
Ik heb gespiekt want ik wist het niet. Hoe Steven Ogg was aangekleed was al genoeg reden om aan het personage te moeten denken, bij die ander heb ik daar geen last van.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_151322348
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:12 schreef maerk het volgende:
Het is een mooie ontwikkeling voor de serie dat Jimmy zich van zijn broer gaat afscheiden, ik verwacht in episode 10 dan ook de start van Saul. (het zou ergens ook wel een beetje vreemd zijn als de naam Saul niet 1 keer voorkomt in het eerste seizoen van Better Call Saul)
"'S'all good, man!"

Trouwens
http://www.reddit.com/r/FuckChuck
:D
pi_151330683
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:59:08 #59
133369 Jivis
Critikut
pi_151331236
Trouwens, zei Jimmy nou 'pigfucker' tegen Howard? Dat mag toch niet bij AMC?
Amen.
pi_151331243
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ik heb gespiekt want ik wist het niet. Hoe Steven Ogg was aangekleed was al genoeg reden om aan het personage te moeten denken, bij die ander heb ik daar geen last van.
Niet? Ik herkende hem direct, niet alleen aan zijn stem , maar ook met name omdat zijn game personage exact naar hem gemodelleerd is:

pi_151331419
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Jivis het volgende:
Trouwens, zei Jimmy nou 'pigfucker' tegen Howard? Dat mag toch niet bij AMC?
A lying, miserable pigfucker. :Y
pi_151331481
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Niet? Ik herkende hem direct, niet alleen aan zijn stem , maar ook met name omdat zijn game personage exact naar hem gemodelleerd is:

[ afbeelding ]
Ik herkende hem ook gelijk.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151331602
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Niet? Ik herkende hem direct, niet alleen aan zijn stem , maar ook met name omdat zijn game personage exact naar hem gemodelleerd is:

[ afbeelding ]
Ik zie het nu pas. :@
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:27:00 #64
133369 Jivis
Critikut
pi_151332013
Vaas _O_.
Amen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:05:15 #65
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151334653
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Jivis het volgende:
Trouwens, zei Jimmy nou 'pigfucker' tegen Howard? Dat mag toch niet bij AMC?
AMC is dacht ik achter de decoder en mag dus alles.

Alleen op NBC/Fox/CBS en ABC mag dat niet.
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:13:15 #66
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_151334819
Amerikanen en hun censuur. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:16:31 #67
66083 Platina
78th Element
pi_151334929
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:12 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Het was wel in de goede parkeergarage volgens mij.

En de gamers hier zullen Nacho dan ook wel uit een andere rol kennen? (Zonder op imdb te spieken!)
Ik heb Nacho ook in Orphan Black gezien en Far Cry 3 grijs gespeeld en nog niet de link gelegd :')
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:38:48 #68
133369 Jivis
Critikut
pi_151335449
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:05 schreef Jovatov het volgende:

[..]

AMC is dacht ik achter de decoder en mag dus alles.

Alleen op NBC/Fox/CBS en ABC mag dat niet.
Daar zitten toch gradaties in. HBO en Showtime doen inderdaad nergens moeilijk over, maar op FX en AMC is geen expliciet naakt te zien en gaan ze ook niet verder dan 'shit' wat vloeken betreft. Check bijvoorbeeld onderstaande BB-scene, waarin 'fucked' is weggeblurd :').


Ook de maker van Mad Men (tevens AMC) heeft wel eens geklaagd over het feit dat zijn personages niet keihard mogen vloeken.

Vandaar dat het me opviel :P. Maar misschien dat het alleen te horen is in de streamversie van BCS en het daarom wel mag. Of zoiets.
Amen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:59:12 #69
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151335854
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:38 schreef Jivis het volgende:

[..]

Daar zitten toch gradaties in. HBO en Showtime doen inderdaad nergens moeilijk over, maar op FX en AMC is geen expliciet naakt te zien en gaan ze ook niet verder dan 'shit' wat vloeken betreft. Check bijvoorbeeld onderstaande BB-scene, waarin 'fucked' is weggeblurd :').


Ook de maker van Mad Men (tevens AMC) heeft wel eens geklaagd over het feit dat zijn personages niet keihard mogen vloeken.

Vandaar dat het me opviel :P. Maar misschien dat het alleen te horen is in de streamversie van BCS en het daarom wel mag. Of zoiets.
Oké dat wist ik niet, dat dat bij AMC/FX anders is. Overigens is dat stukje uit Breaking Bad op Netflix ook niet zo gecensureerd. Dus allicht dat het aan Netflix ligt.
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:43:51 #70
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_151355066
Bazenserie _O_
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_151356605
Afgelopen episode had de laagste kijkcijfers van dit seizoen blijkbaar.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zaterdag 4 april 2015 @ 18:04:46 #72
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_151364187
quote:
Hilarisch man

Oh nee
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151364198
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 13:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Afgelopen episode had de laagste kijkcijfers van dit seizoen blijkbaar.
:{ onbegrijpelijk
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151367758
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Jivis het volgende:
Trouwens, zei Jimmy nou 'pigfucker' tegen Howard? Dat mag toch niet bij AMC?
Bij AMC mogen ze één fuck per seizoen doen dacht ik :)
pi_151369314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:25 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Bij AMC mogen ze één fuck per seizoen doen dacht ik :)
Kwam ik ook tegen inderdaad. Te triest voor woorden :').
Amen.
pi_151369579
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef Jivis het volgende:

[..]

Te triest voor woorden :').
Mensen verdienen geld met dit soort regeltjes te verzinnen en te forceren. Elke keer als ik daar over nadenk geef ik een klein beetje over in m'n mond.
Conscience do cost.
pi_151370478
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:25 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Bij AMC mogen ze één fuck per seizoen doen dacht ik :)
Nee hoor. Basic cable mag van de FCC fucken en shitten tot ze een ons wegen, want ze zijn niet vrij uit de lucht te plukken zoals ABC, NBC, CBS, FOX en The CW.

AMC kiest er zelf voor om max 1 fuck per AFLEVERING toe te staan. Niet per seizoen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 4 april 2015 @ 21:36:44 #79
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_151370635
quote:
Die beelden met z'n spaceblanket _O-
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_151371956
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee hoor. Basic cable mag van de FCC fucken en shitten tot ze een ons wegen, want ze zijn niet vrij uit de lucht te plukken zoals ABC, NBC, CBS, FOX en The CW.

AMC kiest er zelf voor om max 1 fuck per AFLEVERING toe te staan. Niet per seizoen.
Basic cable networks are generally transmitted without any encryption or other scrambling methods and thus anyone connected to the cable television system can receive the basic channel.
:)

Alleen premium cable zoals HBO/Showtime/Starz mogen fucken en cunten tot ze een ons wegen.
Basic cable zoals Fx/Amc mogen dat dus niet jammer genoeg.

Vince Gilligan has stated a few times in the Breaking Bad Insider Podcast that AMC only gives them one f-bomb per season.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_151374462
Dit is vast al eens langsgekomen, maar nu weet ik waarom ze hem zo abrupt afkappen _O-
Saaaaaiiiiii :O

pi_151378502
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Dit is vast al eens langsgekomen, maar nu weet ik waarom ze hem zo abrupt afkappen _O-
Saaaaaiiiiii :O

Dit is toch gewoon een loop van de intro :P

In de podcast zeiden ze dat er een stel voorstellen zijn gedaan en dat ze deze uiteindelijk kozen. Het abrupte eind is gedaan voor die 80s VCR sfeer.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee hoor. Basic cable mag van de FCC fucken en shitten tot ze een ons wegen, want ze zijn niet vrij uit de lucht te plukken zoals ABC, NBC, CBS, FOX en The CW.

AMC kiest er zelf voor om max 1 fuck per AFLEVERING toe te staan. Niet per seizoen.
ah ok.
  zondag 5 april 2015 @ 09:27:29 #83
133369 Jivis
Critikut
pi_151380333
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 02:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon een loop van de intro :P

In de podcast zeiden ze dat er een stel voorstellen zijn gedaan en dat ze deze uiteindelijk kozen. Het abrupte eind is gedaan voor die 80s VCR sfeer.

[..]

ah ok.
Je hebt gelijk hoor. Zie de post van criminal_mind. Klopt ook wel, want ik kijk veel series van AMC en FX en ze gaan daar iets verder dan networks, maar niet veel.
Amen.
pi_151387242
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Basic cable networks are generally transmitted without any encryption or other scrambling methods and thus anyone connected to the cable television system can receive the basic channel.
:)

Alleen premium cable zoals HBO/Showtime/Starz mogen fucken en cunten tot ze een ons wegen.
Basic cable zoals Fx/Amc mogen dat dus niet jammer genoeg.

Vince Gilligan has stated a few times in the Breaking Bad Insider Podcast that AMC only gives them one f-bomb per season.
"My name is ASAC Schrader... And you can go fuck yourself"
_O_
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:07:00 #85
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_151443556
Vond het niet de beste aflevering van het seizoen, maar een goede finale. Op naar seizoen 2 (over 10 maanden :'( :'( :'( )
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 11:45:20 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_151444403
De serie is me helemaal niet tegengevallen. Voordat het begon dacht ik eigenlijk dat het een comedy zou zijn maar dat was helemaal niet het geval. Wel grappig af en toe natuurlijk.

Dat Chuck zijn broer zou 'verraden' had ik toch niet gedacht trouwens. Vooral omdat hij hem ging helpen met de zaak tegen het bejaardenhuis.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151444429
Was wel leuk om te kijken in de schaduw van BB maar je moet hier wel echt van houden, ikzelf ben geen fan.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:23:38 #88
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151445282
Boh wat een sterke aflevering.

Hartverscheurend bijna.
Zin in het volgende seizoen!
pi_151445998
De bingo scene vond ik heel awkward, Verder een toffe aflevering, met ook een droevig tintje eraan. Ben benieuwd naar het volgende seizoen. Saul gaat de verkeerde kant op _O_
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:58:40 #90
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_151446118
Leuke afsluiter van het seizoen. Triest dat hij z'n oude buddy verliest, maar mooie scenes.
En leuke laatste line, daarop kunnen we er dus voor het volgende seizoen vanuit gaan dat Jimmy niet meer zo braaf zal zijn :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_151446224
Jammer, en ook tegelijk beter dat het zo langszaam gaat. De naam, "Better Call Saul'' is maar 1 keer in dit hele seizoen genoemd, en dat is in de flashback in de eerste aflevering. De beste aflevering vond ik tot nu toe de vorige, maar deze mocht er ook zijn. Tot over 10 maanden!
pi_151446993
Ik was vrij positief over de eerste afleveringen. Ik dacht echter dat ze ergens naar toe aan het werken waren, maar lees dus nu dat de laatste aflevering van seizoen 1 online is.

Zonder dat ik die laatste aflevering gezien heb, kan ik nu alvast zeggen dat ik seizoen 1 teleurstellend vond ;(
pi_151451915
Geweldige serie. Geweldige season finale. Wat mij betreft hadden de show runners het niet beter kunnen doen.

Drama en commedy elementen perfect uitgewerkt en alles is onvoorspelbaar.
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:49:54 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_151452926
Prima seizoens-einde. Jammer dat z'n maatje er niet meer is.
Mooi ook, die laatste scene met Mike. ^O^

Het lange wachten op serie 2 kan beginnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_151453053
Ik vond dit juist de slechtste aflevering. Teleurstellend einde, had liever een cliffhanger
pi_151457070
Tof seizoen, maar toch wel een wat tegenvallende finale. Op naar seizoen 2.
pi_151461465
Had stiekem toch een cameo van Hank of Jesse verwacht deze aflevering.
pi_151463217
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef Michie_ het volgende:
Had stiekem toch een cameo van Hank of Jesse verwacht deze aflevering.
Het draait om Saul.
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:20:07 #99
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_151464089
Jammer dat het seizoen ten einde is. Ik ben inmiddels wel hooked.

Leuk stukje trouwens in The Atlantic:

http://www.theatlantic.co(...)er-call-saul/389820/
pi_151464212
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:28:15 #101
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_151464454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ Prachtig, die subtiele verwijzingen en wederkerende momentjes. dat doen ze echt goed.

Ik ben benieuwd hoe ver deze serie uiteindelijk de BB wereld in gaat en welke personages er nog terugkomen. Maar ook zonder dat is het een prima serie op zichzelf. Bob Odenkirk draagt hem heel netjes.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_151466276
Wát een bazenserie O+ mooie afsluiter. _O_
Ja doei.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:21:27 #103
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151467428
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151467569
Prima!!!!!

Op naar seizoen 2 :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2015 @ 23:42:56 #105
43556 miss_dynastie
pi_151471277
Ik ben bang dat het bij twee seizoenen blijft als ze in dit tempo doorgaan -O-
pi_151472313
Wat een aflevering. :')

Slippin' Jimmy _O_ Marco _O_ Die bingoscene :') _O_ Belize _O_ (send him on a trip to Belize)

[ Bericht 1% gewijzigd door GekkeGerrit- op 08-04-2015 00:27:21 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_151472324
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p/0s.
Bericht wijzigen


gif[/img] Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
hehe tof, zelfde geldt voor deze



In BCS E01 intro, wat na BB is, heeft saul heeft een cinnabon tent.
pi_151472359
Zat echt vol met Breaking Bad easter eggs voor mijn gevoel. :P
Feyenoord Rotterdam
pi_151474203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt niet toch? Hij zei toch dat hij de agent was van Kevin Costner?
  Admin woensdag 8 april 2015 @ 07:36:25 #110
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151474209
Zei Marco dat niet?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151474304
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:36 schreef Breuls het volgende:
Zei Marco dat niet?
Yep.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151474524
Vorige aflevering was de grote knaller en vandaag werden de losse eindjes een beetje aam elkaar geknoopt. Net zoals het laatste seizoen Breaking bad. Het was een topseizoen _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151474855
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_151475023
Zo, had me zo verheugd, maar de laatste ep viel echt tegen.

Mistte het hele sfeertje van de eerste eps.
pi_151475290
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel mooi, kan iemand BB ff helemaal opnieuw kijken en meer dingen zoeken die terug kunnen komen of al zijn gekomen? :P
pi_151475304
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben bang dat het bij twee seizoenen blijft als ze in dit tempo doorgaan -O-
Heb wel meer vertrouwen in seizoen 2, heeft meer episodes en hij zal denk ik net als Walter White vanaf seizoen 2 echt los gaan als criminal lawyer en vies geld aannemen.
pi_151475977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben bang dat het bij twee seizoenen blijft als ze in dit tempo doorgaan -O-
Welnee, er is ondertussen best een hype omheen. Je moet het een beetje 'snappen', het gaat niet erg hard ofzo, maar het sfeertje is geniaal, en ze weten mij meer te boeien dan sommige andere series met veel meer actie erin. De karakters worden fantastisch opgebouwd en de verwijzingen naar Breaking Bad zijn ook scherp.
  woensdag 8 april 2015 @ 12:48:57 #118
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_151480263
Een vooral mooie aflevering om het seizoen mee af te sluiten, maar geen spannende of onthullende. Ik had mezelf iets teveel laten ophypen dat het "los zou gaan" omdat het de seizoensfinale was O-)

In mijn hoofd had ik al helemaal bedacht dat hij in deze aflevering na het verraad van Chuck al direct de Saul kant op zou gaan door bijvoorbeeld contact met Nacho op te nemen en verwikkeld te raken in iets gevaarlijks (à la de eerste afleveringen van het seizoen). In plaats daarvan zagen we de (waarschijnlijk) laatste duwtjes en puzzelstukjes die nodig waren om die verandering in te gaan zetten. Wat natuurlijk weer heel erg goed is gedaan :Y

Alleen de bingo-scène vond ik op een gegeven moment té vervelend worden, zowel qua plaatsvervangende schaamte als duur :+ Alles met Marco was daarentegen erg boeiend en mooi om te zien :)

Wat ook goed gedaan is, is dat je tot op het allerlaatste moment hoopt dat Jimmy echt die baan gaat aannemen bij het andere kantoor, ondanks dat je weet dat het nooit zal gebeuren ;(
pi_151480526
Net als met BB had ik 3 of 4 afleveringen nodig om er in te komen, maar damn _O_
Heerlijke serie.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151480943
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:48 schreef Xurk het volgende:
Een vooral mooie aflevering om het seizoen mee af te sluiten, maar geen spannende of onthullende. Ik had mezelf iets teveel laten ophypen dat het "los zou gaan" omdat het de seizoensfinale was O-)

In mijn hoofd had ik al helemaal bedacht dat hij in deze aflevering na het verraad van Chuck al direct de Saul kant op zou gaan door bijvoorbeeld contact met Nacho op te nemen en verwikkeld te raken in iets gevaarlijks (à la de eerste afleveringen van het seizoen). In plaats daarvan zagen we de (waarschijnlijk) laatste duwtjes en puzzelstukjes die nodig waren om die verandering in te gaan zetten. Wat natuurlijk weer heel erg goed is gedaan :Y

Alleen de bingo-scène vond ik op een gegeven moment té vervelend worden, zowel qua plaatsvervangende schaamte als duur :+ Alles met Marco was daarentegen erg boeiend en mooi om te zien :)

Wat ook goed gedaan is, is dat je tot op het allerlaatste moment hoopt dat Jimmy echt die baan gaat aannemen bij het andere kantoor, ondanks dat je weet dat het nooit zal gebeuren ;(

Bingo en Marco vond ik beide niet interessant.

Dat laatste wel inderdaad, de Entourage fan in mij wil ook altijd dat mensen succesvol worden en flink geld gaan verdienen. Eigen pandje kopen en inrichten, dan in seizoen 2 volledig instorten richting de Saul die we kennen.
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 13:49:45 #122
43556 miss_dynastie
pi_151481989
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Welnee, er is ondertussen best een hype omheen. Je moet het een beetje 'snappen', het gaat niet erg hard ofzo, maar het sfeertje is geniaal, en ze weten mij meer te boeien dan sommige andere series met veel meer actie erin. De karakters worden fantastisch opgebouwd en de verwijzingen naar Breaking Bad zijn ook scherp.
Het gaat er ultimo om of de verwachtingen van de netwerkbonzen qua ratings worden vervuld. Ik denk dat we mazzel hebben dat er al een tweede seizoen was besteld, anders had het nu al wel gecanceld kunnen zijn. De serie weet ten opzichte van de pilot (waar natuurlijk een hele hoop BB fans naar keken) de verwachtingen van de kijker kennelijk niet waar te maken, iets meer dan een derde van het aantal kijkers van de pilot keek naar de finale. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het tempo waarin e.e.a. gebeurt er nou niet echt aan bijdraagt dat mensen blijven kijken.
pi_151482045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het gaat er ultimo om of de verwachtingen van de netwerkbonzen qua ratings worden vervuld. Ik denk dat we mazzel hebben dat er al een tweede seizoen was besteld, anders had het nu al wel gecanceld kunnen zijn. De serie weet ten opzichte van de pilot (waar natuurlijk een hele hoop BB fans naar keken) de verwachtingen van de kijker kennelijk niet waar te maken, iets meer dan een derde van het aantal kijkers van de pilot keek naar de finale. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het tempo waarin e.e.a. gebeurt er nou niet echt aan bijdraagt dat mensen blijven kijken.
Heb je ook zulke cijfers van Breaking Bad?

Eerste ep.
Laatste ep seizoen 1.
Eerste ep seizoen 2.
En dan een ep ergens in seizoen 3/4.
pi_151482321
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]
iets meer dan een derde van het aantal kijkers van de pilot keek naar de finale.
Dat is niet gek natuurlijk als de pilot van Better Call Saul de best bekeken pilot op kabel-tv ooit was met bijna 7 miljoen kijkers.. Even ter vergelijking, de laatste aflevering van Breaking Bad seizoen 1 werd door 1,5 miljoen mensen bekeken tov 2,5 miljoen kijkers voor de aflevering van van Better call Saul afgelopen maandag. Een aantal dat breaking bad pas in seizoen 4 wist te behalen. En dan alleen de eerste aflevering, de rest van het seizoen zat onder de 2 miljoen, een aantal waar BSC nooit onder kwam in zijn eerste seizoen. Pas halverwege het laatste seizoen komt Breaking Bad boven het gemiddelde van het eerste seizoen BCS te zitten.

Kwa gemiddelde kijkcijfers doet BCS het dus een stuk beter dan de eerste vier seizoenen van Breaking Bad, niet slecht dacht ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door Miauw_Zedong op 08-04-2015 14:09:22 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 14:09:27 #125
43556 miss_dynastie
pi_151482490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is niet gek natuurlijk als de pilot van Better Call Saul de best bekeken pilot op kabel-tv ooit was met bijna 7 miljoen kijkers.. Even ter vergelijking, de laatste aflevering van Breaking Bad seizoen 1 werd door 1,5 miljoen mensen bekeken tov 2,5 miljoen kijkers voor de aflevering van van Better call Saul afgelopen maandag. Een aantal dat breaking bad pas in seizoen 4 wist te behalen. En dan alleen de eerste aflevering, de rest van het seizoen zat onder de 2 miljoen, een aantal waar BSC nooit onder kwam in zijn eerste seizoen. Pas halverwege het laatste seizoen komt Breaking Bad boven het gemiddelde van het eerste seizoen BCS te zitten.

Ik denk dat je dit seizoen van BCS alles behalve teleurstellend kan noemen, temeer om alle postieve reacties omtrent deze serie.
Weet ik, maar ergens heb ik de angst dat van deze serie méér wordt verwacht, juist door de link met BB. Maar misschien hebben jullie wel gelijk hoor en zijn de bonzen juist heel tevreden, zou alleen maar fijn zijn :)
pi_151482542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Weet ik, maar ergens heb ik de angst dat van deze serie méér wordt verwacht, juist door de link met BB. Maar misschien hebben jullie wel gelijk hoor en zijn de bonzen juist heel tevreden, zou alleen maar fijn zijn :)
Breaking Bad had wel het voordeel dat het zo goed werd dat mensen bereid waren om er na een paar seizoenen alsnog aan te beginnen. Dat is echt flink gegroeid.
  woensdag 8 april 2015 @ 16:07:17 #127
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151485960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is niet gek natuurlijk als de pilot van Better Call Saul de best bekeken pilot op kabel-tv ooit was met bijna 7 miljoen kijkers.. Even ter vergelijking, de laatste aflevering van Breaking Bad seizoen 1 werd door 1,5 miljoen mensen bekeken tov 2,5 miljoen kijkers voor de aflevering van van Better call Saul afgelopen maandag. Een aantal dat breaking bad pas in seizoen 4 wist te behalen. En dan alleen de eerste aflevering, de rest van het seizoen zat onder de 2 miljoen, een aantal waar BSC nooit onder kwam in zijn eerste seizoen. Pas halverwege het laatste seizoen komt Breaking Bad boven het gemiddelde van het eerste seizoen BCS te zitten.

Kwa gemiddelde kijkcijfers doet BCS het dus een stuk beter dan de eerste vier seizoenen van Breaking Bad, niet slecht dacht ik.
bovendien wordt het door BB wereldwijd verkocht en bekeken.

Vond het seizoen uiteindelijk toch wat tegenvallen. De acteerprestaties zijn zonder uitzondering goed, het is net als BB erg mooi in beeld gebracht en het verhaal is vermakelijk. Maar toch miste ik iets van spanning, zeker na aflevering 2 waarin Tuco weer los ging. Dat soort dingen had ik toch wat meer verwacht. Maargoed ik verwacht dat dat nog wel geleidelijk aan komt nu Jimmy eindelijk richting het titelpersonage gaat.

De laatste aflevering had zijn momentjes maar vond ik toch wel teleurstellend. Had graag met een big bang of een cliffhanger afgesloten ipv hoe het nu eindigde
pi_151486179
Achteraf gezien vond ik de cameo van Tuco juist het minste van heel het seizoen, was niet nodig geweest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 8 april 2015 @ 16:19:32 #129
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_151486363
Ik vond de cameo van Tuco juist erg leuk, maar denk dat ze er beter even mee hadden kunnen wachten. Door het seizoen er direct al mee te starten schepten ze enigszins verkeerde verwachtingen bij het publiek. Al snap ik wel dat ze het deden, want zo garandeerden ze zich al meteen vanaf het begin bijna zeker de trouwe BB-fanschare als kijkers.
pi_151486386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Achteraf gezien vond ik de cameo van Tuco juist het minste van heel het seizoen, was niet nodig geweest.
Achteraf was het onnodig. Denk dat het meer een lokkertje was.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef planethugo het volgende:

[..]
De laatste aflevering had zijn momentjes maar vond ik toch wel teleurstellend. Had graag met een big bang of een cliffhanger afgesloten ipv hoe het nu eindigde
Het leek inderdaad haast wel een afgeronde serie.
pi_151488443
Ik denk dat mensen die dit seizoen "te langzaam" "te weinig actie" vonden even seizoen 1 Breaking Bad moeten kijken. Dat was echt niet actie voller, sneller dan eerste seizoen BCS.

Ik denk dat veel mensen BCS nu meten aan seizoen 5 van BB omdat dat ze dat het beste kunnen herinneren van BB. Maar het is onrealistisch om zoveel actie/spannende momenten te verwachten van een serie die net begint.
  woensdag 8 april 2015 @ 21:02:14 #132
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151495771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:31 schreef studentje7 het volgende:
Ik denk dat mensen die dit seizoen "te langzaam" "te weinig actie" vonden even seizoen 1 Breaking Bad moeten kijken. Dat was echt niet actie voller, sneller dan eerste seizoen BCS.

Ik denk dat veel mensen BCS nu meten aan seizoen 5 van BB omdat dat ze dat het beste kunnen herinneren van BB. Maar het is onrealistisch om zoveel actie/spannende momenten te verwachten van een serie die net begint.
ik vind BB seizoen 1 ook gewoon geweldig en weinig actie is voor mij nooit leidend. Maar het verhaal opzich vond ik iets te mager, het voelt als een half seizoen eigenlijk. Misschien is het dat ook wel aangezien S2 vrijwel gelijk met S1 bevestigd was
pi_151495941
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik vind BB seizoen 1 ook gewoon geweldig en weinig actie is voor mij nooit leidend. Maar het verhaal opzich vond ik iets te mager, het voelt als een half seizoen eigenlijk. Misschien is het dat ook wel aangezien S2 vrijwel gelijk met S1 bevestigd was
Inderdaad, voelde als een soort intro/prequel van Saul.
  woensdag 8 april 2015 @ 21:19:32 #134
405682 maerk
Highbury
pi_151496514
Top seizoen, opbouw is terugkijkend gezien erg goed. De laatste ep viel wat tegen maar ik heb vertrouwen in Gilligan en co, ze zijn weer iets moois aan het neerzetten.

Ik had wel voor het eerste dat ik een plotline wat moeilijk kon 'geloven'. Waarom zou Jimmy een topbaan + salaris weigeren waarin hij zijn eigen zaak kan verdedigen, een hele lange neus kan maken naar Chuck en hem zijn gevraagde erkenning geeft (partner!). In plaats daarvan gaat hij het onzekere 'slechte pad' op, iets waar hij eigenlijk in zijn nieuwe leven in ABQ niet mee wordt geassocieerd. Jimmy wordt immers neergezet als een goedzak, wat hij vanbinnen ook is. Ze hadden die aanbieding die Kim doorspeelde dus eigenlijk achterwegen kunnen laten i.m.o.

Prettig om weer iets naar uit te kijken voor seizoen 2, ik ben i.i.g. erg overtuigd van deze serie.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_151497968
Een beetje vreemd is het wel als je er over nadenkt. Hij had het over die 1,6 miljoen, maar met de Sandpiper rechtzaak en het partnertrack zou hij ook genoeg verdienen. Maar eigenlijk dacht ik er eerder niet bij na.
pi_151498680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef maerk het volgende:
Top seizoen, opbouw is terugkijkend gezien erg goed. De laatste ep viel wat tegen maar ik heb vertrouwen in Gilligan en co, ze zijn weer iets moois aan het neerzetten.

Ik had wel voor het eerste dat ik een plotline wat moeilijk kon 'geloven'. Waarom zou Jimmy een topbaan + salaris weigeren waarin hij zijn eigen zaak kan verdedigen, een hele lange neus kan maken naar Chuck en hem zijn gevraagde erkenning geeft (partner!). In plaats daarvan gaat hij het onzekere 'slechte pad' op, iets waar hij eigenlijk in zijn nieuwe leven in ABQ niet mee wordt geassocieerd. Jimmy wordt immers neergezet als een goedzak, wat hij vanbinnen ook is. Ze hadden die aanbieding die Kim doorspeelde dus eigenlijk achterwegen kunnen laten i.m.o.

Prettig om weer iets naar uit te kijken voor seizoen 2, ik ben i.i.g. erg overtuigd van deze serie.
Waarom Jimmy dat uiteindelijk weigerde vind ik juist vrij duidelijk gemaakt in de season finale hoor..?

De rest van zijn leven 'the right thing' doen om wat terug te doen voor Chuck en zijn respect te krijgen, of pakken wat je pakken kan voor zolang het duurt? Zijn oude beste vriend, iemand die hem na al die jaren gewoon weer in huis nam voor een week, was net tenslotte dood neergevallen tijdens een scam.. Jimmy kijkt aan het einde toch niet voor niets naar die ring? ;)

Vind wel dat je zou kunnen zeggen dat die laatste scène een paar minuten langer had mogen zijn en die beslissing van Jimmy om het niet te doen wat meer opbouw had gehad, nu liep ie wel snel weer terug zeg maar..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 23:08:55 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_151501449
Terwijl ik naar 'fracking' zocht kwam ik deze tegen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151501782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:03 schreef JDx het volgende:
Zo, had me zo verheugd, maar de laatste ep viel echt tegen.

Mistte het hele sfeertje van de eerste eps.
Same. En dan alles zo opgebouwd maar eind voelt toch een beetje als een shortcut ineens.

Rest vond ik ook niet heel sterk. Na vorige aflevering had ik hogere verwachtingen
pi_151501913
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
_0_
Oh, and that's a bad miss!
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 23:22:22 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_151501978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
Oh verrek :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151502225
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh verrek :D
Bij de bingo vertelt ie ook over het vreemdgaan van zn ex-vrouw. In BB zei ie ook iets van dat ie zn tweede ex-vrouw had betrapt.

Edit oh nee daar dikte ie het dan wat aan I guess :

"I caught my second wife screwing my stepdad"
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 23:31:45 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_151502295
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:29 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Bij de bingo vertelt ie ook over het vreemdgaan van zn ex-vrouw. In BB zei ie ook iets van dat ie zn tweede ex-vrouw had betrapt.
Dat weet ik allemaal niet meer joh :')

Had wel iets van een echte cliffhanger verwacht trouwens. Ik weet niet, iets 'spannends'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151502822
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef maerk het volgende:
Top seizoen, opbouw is terugkijkend gezien erg goed. De laatste ep viel wat tegen maar ik heb vertrouwen in Gilligan en co, ze zijn weer iets moois aan het neerzetten.

Ik had wel voor het eerste dat ik een plotline wat moeilijk kon 'geloven'. Waarom zou Jimmy een topbaan + salaris weigeren waarin hij zijn eigen zaak kan verdedigen, een hele lange neus kan maken naar Chuck en hem zijn gevraagde erkenning geeft (partner!). In plaats daarvan gaat hij het onzekere 'slechte pad' op, iets waar hij eigenlijk in zijn nieuwe leven in ABQ niet mee wordt geassocieerd. Jimmy wordt immers neergezet als een goedzak, wat hij vanbinnen ook is. Ze hadden die aanbieding die Kim doorspeelde dus eigenlijk achterwegen kunnen laten i.m.o.

Prettig om weer iets naar uit te kijken voor seizoen 2, ik ben i.i.g. erg overtuigd van deze serie.
Nja ik denk niet dat hij zozeer een lange neus naar Chuck wilde maken als dat hij zich realiseerde dat veel van wat hij in het verleden deed puur voor Chuck was (om zich te bewijzen/respect te krijgen) en daar gewoon ziek van werd en dacht... ik wil/hoef niet in dat keurslijf passen, proberen aardig over te komen bij al die "topadvocaten" en ik hoor er toch niet echt bij.... als zelfs mijn eigen broer me er niet bij vindt horen.

Laat ik gewoon mijn eigen leven leven. Ik vind mensen oplichten geweldig en daar kan ik iets mee doen en mezelf gelukkig voelen, i.p.v. mezelf kapotwerken voor mensen voor wie ik altijd lager zal zijn.

Ik vond dat best duidelijk gemaakt in die laatste episode.
pi_151503495
Ik had echt verwacht dat die man die ze die munt hadden verkocht aan tafel zou zitten tijdens die meeting. Bereide me er al helemaal op voor. Vooral toen ze zo lieten zien hoe Jimmy zijn kenninsmakings tekst aan het oefenen was.
Gelukkig hebben ze het anders gedaan.
  donderdag 9 april 2015 @ 02:20:07 #145
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_151504949
Vond de eerste 4 afleveringen top maar daarna werd et beetje langdradig... ;(
pi_151505624
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waarom Jimmy dat uiteindelijk weigerde vind ik juist vrij duidelijk gemaakt in de season finale hoor..?

De rest van zijn leven 'the right thing' doen om wat terug te doen voor Chuck en zijn respect te krijgen, of pakken wat je pakken kan voor zolang het duurt? Zijn oude beste vriend, iemand die hem na al die jaren gewoon weer in huis nam voor een week, was net tenslotte dood neergevallen tijdens een scam.. Jimmy kijkt aan het einde toch niet voor niets naar die ring? ;)

Vind wel dat je zou kunnen zeggen dat die laatste scène een paar minuten langer had mogen zijn en die beslissing van Jimmy om het niet te doen wat meer opbouw had gehad, nu liep ie wel snel weer terug zeg maar..
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Nja ik denk niet dat hij zozeer een lange neus naar Chuck wilde maken als dat hij zich realiseerde dat veel van wat hij in het verleden deed puur voor Chuck was (om zich te bewijzen/respect te krijgen) en daar gewoon ziek van werd en dacht... ik wil/hoef niet in dat keurslijf passen, proberen aardig over te komen bij al die "topadvocaten" en ik hoor er toch niet echt bij.... als zelfs mijn eigen broer me er niet bij vindt horen.

Laat ik gewoon mijn eigen leven leven. Ik vind mensen oplichten geweldig en daar kan ik iets mee doen en mezelf gelukkig voelen, i.p.v. mezelf kapotwerken voor mensen voor wie ik altijd lager zal zijn.

Ik vond dat best duidelijk gemaakt in die laatste episode.
Nee het komt ook wel duidelijk naar voren wat de reden is (zijn kruimeldief avontuurtje met Marco) maar ik vond dat niet echt stroken met de rest van het verhaal. Hij was in de eerste afleveringen duidelijk op zoek naar echt werk als advocaat waarin hij een goede kant bleek te hebben. Ik vind het dan een klein beetje ongeloofwaardig dat die 'scams' van zo'n grote invloed zijn dat je miljoenen laat liggen + partnerschap en werken aan je eigen grote case waar je eerst zo hard voor maakte. Hij krijgt nu waar hij zo hard voor gewerkt heeft en staat aan het begin van zijn carrière en zegt dan ineens: fuck it ik ga toch maar mensen oplichten.

Als ze die hele deal met dat partnerschap eruit hadden gelaten en hij was na zijn weekje in Cicero naar Mike gegaan met die vraag over die 1.6 miljoen was het veel geloofwaardiger geweest.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  donderdag 9 april 2015 @ 08:01:01 #147
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151505641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 07:59 schreef maerk het volgende:

[..]


[..]

Nee het komt ook wel duidelijk naar voren wat de reden is (zijn kruimeldief avontuurtje met Marco) maar ik vond dat niet echt stroken met de rest van het verhaal. Hij was in de eerste afleveringen duidelijk op zoek naar echt werk als advocaat waarin hij een goede kant bleek te hebben. Ik vind het dan een klein beetje ongeloofwaardig dat die 'scams' van zo'n grote invloed zijn dat je miljoenen laat liggen + partnerschap en werken aan je eigen grote case waar je eerst zo hard voor maakte. Hij krijgt nu waar hij zo hard voor gewerkt heeft en staat aan het begin van zijn carrière en zegt dan ineens: fuck it ik ga toch maar mensen oplichten.

Als ze die hele deal met dat partnerschap eruit hadden gelaten en hij was na zijn weekje in Cicero naar Mike gegaan met die vraag over die 1.6 miljoen was het veel geloofwaardiger geweest.
Dan snap je het niet helemaal
pi_151505663
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dan snap je het niet helemaal
Bedankt voor je briljante argumentatie, ze hebben vast nog plekje voor je vrij in het schrijversteam.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_151506429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 07:59 schreef maerk het volgende:

[..]

[..]

Nee het komt ook wel duidelijk naar voren wat de reden is (zijn kruimeldief avontuurtje met Marco) maar ik vond dat niet echt stroken met de rest van het verhaal. Hij was in de eerste afleveringen duidelijk op zoek naar echt werk als advocaat waarin hij een goede kant bleek te hebben. Ik vind het dan een klein beetje ongeloofwaardig dat die 'scams' van zo'n grote invloed zijn dat je miljoenen laat liggen + partnerschap en werken aan je eigen grote case waar je eerst zo hard voor maakte. Hij krijgt nu waar hij zo hard voor gewerkt heeft en staat aan het begin van zijn carrière en zegt dan ineens: fuck it ik ga toch maar mensen oplichten.

Als ze die hele deal met dat partnerschap eruit hadden gelaten en hij was na zijn weekje in Cicero naar Mike gegaan met die vraag over die 1.6 miljoen was het veel geloofwaardiger geweest.
Nee dat is niet DE reden.
Er zijn talloze redenen voor die in de loop van het seizoen duidelijk zijn gemaakt met de finale als bevestiging.

In de eerste afleveringen was ie daar ook daadwerkelijk naar op zoek, maar waarom? Omdat ie vond dat hij dat verschuldigd was aan zijn broer Chuck die hem uit Cicero had gehaald na die Chicago Sunroof waar Jimmy voor was opgepakt. Hij wilde voor Chuck op het rechte pad blijven, dat werd in de finale duidelijk toen ie nog even naar Marco was gegaan om te vertellen dat ie naar ABQ zou gaan om in de postkamer te gaan werken bij HHM.

Vergeet ook de bingo-scene niet, waarom denk je dat er steeds een B kwam? Hij werd daar continu geconfronteerd met zijn broer! Het werd hem duidelijk dat ie de afgelopen 10 jaar krampachtig op het rechte pad wilde blijven om zijn broer. Zijn hele leven stond al die tijd al eigenlijk vooral in het teken van zijn broer, hij wilde zijn respect! Terwijl zijn broer hem al die tijd tegen heeft gewerkt zo bleek een paar EP's terug..

Marco, zijn oude beste maat, toonde na al die jaren wél dat respect door hem direct weer in de armen te sluiten. Toen Marco hem vroeg om nog 1 keer zo'n scam te doen zei Marco nog dat het hem niet om het geld te doen was maar om de daad, samen nog 1 keer scammen...

Marco gaat dood, Jimmy krijgt een enorme kans om bij dat andere advocatenkantoor te gaan werken, maar hij twijfelt en als ie de ring ziet van Marco's moeder beseft hij zich dat als ie die nieuwe baan aan zou nemen hij wederom weer zou gaan leven om maar dat respect te krijgen van Chuck, hij zou dan nog steeds 'gevangen' zijn en niet vrij leven.

Daarom krijg je ook nog die conversatie met Mike, dat ie baalde dat ze toen niet dat geld van de Kettlemans gewoon hadden aangenomen, hadden ze beiden 8 ton contant gehad, maar nee, Jimmy moest zo nodig op het rechte pad blijven, voor iemand die hem keihard heeft genaaid.

Nee, Slippin' Jimmy gaat voortaan pakken wat ie pakken kan want het kan tenslotte zo over zijn dit leven. ;)

edit: Vergeet ook de conversatie met Howard niet, waarin Howard nog zo verbaasd was dat Jimmy ruim een jaar lang elke dag die specifieke boodschappen voor Chuck had gedaan en Chuck hem er zo bij had genaaid...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151506773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee dat is niet DE reden.
Er zijn talloze redenen voor die in de loop van het seizoen duidelijk zijn gemaakt met de finale als bevestiging.

In de eerste afleveringen was ie daar ook daadwerkelijk naar op zoek, maar waarom? Omdat ie vond dat hij dat verschuldigd was aan zijn broer Chuck die hem uit Cicero had gehaald na die Chicago Sunroof waar Jimmy voor was opgepakt. Hij wilde voor Chuck op het rechte pad blijven, dat werd in de finale duidelijk toen ie nog even naar Marco was gegaan om te vertellen dat ie naar ABQ zou gaan om in de postkamer te gaan werken bij HHM.

Vergeet ook de bingo-scene niet, waarom denk je dat er steeds een B kwam? Hij werd daar continu geconfronteerd met zijn broer! Het werd hem duidelijk dat ie de afgelopen 10 jaar krampachtig op het rechte pad wilde blijven om zijn broer. Zijn hele leven stond al die tijd al eigenlijk vooral in het teken van zijn broer, hij wilde zijn respect! Terwijl zijn broer hem al die tijd tegen heeft gewerkt zo bleek een paar EP's terug..

Marco, zijn oude beste maat, toonde na al die jaren wél dat respect door hem direct weer in de armen te sluiten. Toen Marco hem vroeg om nog 1 keer zo'n scam te doen zei Marco nog dat het hem niet om het geld te doen was maar om de daad, samen nog 1 keer scammen...

Marco gaat dood, Jimmy krijgt een enorme kans om bij dat andere advocatenkantoor te gaan werken, maar hij twijfelt en als ie de ring ziet van Marco's moeder beseft hij zich dat als ie die nieuwe baan aan zou nemen hij wederom weer zou gaan leven om maar dat respect te krijgen van Chuck, hij zou dan nog steeds 'gevangen' zijn en niet vrij leven.

Daarom krijg je ook nog die conversatie met Mike, dat ie baalde dat ze toen niet dat geld van de Kettlemans gewoon hadden aangenomen, hadden ze beiden 8 ton contant gehad, maar nee, Jimmy moest zo nodig op het rechte pad blijven, voor iemand die hem keihard heeft genaaid.

Nee, Slippin' Jimmy gaat voortaan pakken wat ie pakken kan want het kan tenslotte zo over zijn dit leven. ;)

edit: Vergeet ook de conversatie met Howard niet, waarin Howard nog zo verbaasd was dat Jimmy ruim een jaar lang elke dag die specifieke boodschappen voor Chuck had gedaan en Chuck hem er zo bij had genaaid...
Hele goede punten! Dat zal ook ongetwijfeld de inslag van de schrijvers zijn geweest.

Toch blijft bij mij het feit hangen dat Jimmy van binnen het goed voor heeft met zijn cliënten (oude dames bij Sandpiper), hij hoeft deze deal niet te pakken om zich tegenover Chuck te bewijzen maar wel om loon na werken te krijgen. Hij voelt zich al tijden oneerlijk behandeld en dan is dit toch een soort van gerechtigheid? Ik vind het moeilijk te begrijpen wat er mis is met deze deal vanuit Jimmy zijn oogpunt, dat is een beetje mijn punt. Hij laat nu juist weer geld liggen, en de reden daarvoor vind ik niet zo sterk. Daarom had ik die deal er niet ingeschreven.

Ik denk inderdaad dat ze die scene iets te snel hebben afgekapt, laten we het daar maar op houden. ;)
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_151506859
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:28 schreef maerk het volgende:

[..]

Hele goede punten! Dat zal ook ongetwijfeld de inslag van de schrijvers zijn geweest.

Toch blijft bij mij het feit hangen dat Jimmy van binnen het goed voor heeft met zijn cliënten (oude dames bij Sandpiper), hij hoeft deze deal niet te pakken om zich tegenover Chuck te bewijzen maar wel om loon na werken te krijgen. Hij voelt zich al tijden oneerlijk behandeld en dan is dit toch een soort van gerechtigheid? Ik vind het moeilijk te begrijpen wat er mis is met deze deal vanuit Jimmy zijn oogpunt, dat is een beetje mijn punt. Hij laat nu juist weer geld liggen, en de reden daarvoor vind ik niet zo sterk. Daarom had ik die deal er niet ingeschreven.

Ik denk inderdaad dat ze die scene iets te snel hebben afgekapt, laten we het daar maar op houden. ;)
Die bejaarden van Sandpiper op zijn voicemail deden hem ook beseffen dat ie niet in zijn oude scam-leventje wilde blijven, daarom gaat ie ook terug naar ABQ. Maar daarna gaat Marco plotseling dood en krijgt Jimmy het besef dat ie maar 1 leven heeft, dit leven. Gaat ie leven voor Chuck, op het rechte pad? Of gaat ie leven voor zichzelf.

Nou ja, ik vond het allemaal vrij duidelijk iig, maar wat je zegt die scene waarbij ie naar het gerechtsgebouw loopt om die mensen te ontmoeten en uiteindelijk omdraait en wegrijdt, die was wel erg kort en ietwat abrupt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151507097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die bejaarden van Sandpiper op zijn voicemail deden hem ook beseffen dat ie niet in zijn oude scam-leventje wilde blijven, daarom gaat ie ook terug naar ABQ. Maar daarna gaat Marco plotseling dood en krijgt Jimmy het besef dat ie maar 1 leven heeft, dit leven. Gaat ie leven voor Chuck, op het rechte pad? Of gaat ie leven voor zichzelf.

En dat zie ik nu juist totaal niet zo, waarom leeft hij voor Chuck als hij die deal aanpakt? Hij heeft het zelf voor elkaar gebokst i.m.o.

Ik begrijp de redenatie, maar ik vind het minder sterk van Gilligan en co.

Maar goed genoeg erover, op naar seizoen 2.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_151507156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef maerk het volgende:

[..]

En dat zie ik nu juist totaal niet zo, waarom leeft hij voor Chuck als hij die deal aanpakt? Hij heeft het zelf voor elkaar gebokst i.m.o.

Ik begrijp de redenatie, maar ik vind het minder sterk van Gilligan en co.

Maar goed genoeg erover, op naar seizoen 2.
Omdat ie diep van binnen Slippin' Jimmy is, en niet Jimmy McGill de rechtlijnige advocaat. Dat was ie alleen om Chuck. ;)

Op naar seizoen 2 inderdaad!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151507446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef maerk het volgende:

[..]

En dat zie ik nu juist totaal niet zo, waarom leeft hij voor Chuck als hij die deal aanpakt? Hij heeft het zelf voor elkaar gebokst i.m.o.

Ik begrijp de redenatie, maar ik vind het minder sterk van Gilligan en co.

Maar goed genoeg erover, op naar seizoen 2.
vind ik ook ja. Hij wil bovenal gewoon een advocaat zijn die iets voorstelt, dat was echt niet alleen maar voor Chuck want anders blijft ie niet een advocaat. Als hij die deal aangepakt had dan had ie Chuck pas echt een kunstje geflikt en bovendien een fortuin kunnen ophalen.

Als ze dat telefoontje van Kim eruit hadden gelaten en hij op weg was naar een verzoeningspoging van HHM tussen hem en Chuck omdat ze anders de bejaarden niet aan de praat zouden krijgen, en hij was dan omgekeerd, dat zou beter overgekomen zijn. Nu blijft toch iets knagen, alsof Walter White meth maakt en bij het verkopen er opeens geen geld meer wil
pi_151507568
Leesvoer:

quote:
Oedipus is funny. That’s the structure of funny, right there. “Who did this terrible thing to our city? Oh God, it was me!”

That’s blowhard filmmaker Lester in Woody Allen’s Crimes and Misdemeanors, completely missing the point of dramatic irony. When the audience knows something that the characters don’t know—like the end of the story—there’s a friction, a shiver, a tension that could almost be mistaken for humor. But the vibrations are actually those of despair, fate, the inexorability of the inevitable bearing down on us all.

We know the end of Jimmy McGill’s story: Crooked lawyer, knows too much, cashes in his blood-soaked profits for a new identity and a Cinnabon apron in the next state over. But goddamn if Gilligan and Gould (especially Gould, who wrote and directed “Marco”) didn’t keep me hoping right up until that final defiant U-turn in the courthouse parking lot—hoping that it could somehow be different. That joke’s on me.

Not that it isn’t nice to see Jimmy in his element, through the eyes of someone who appreciates his abilities. Watching him and Marco run the JFK half-dollar con is a thing of rare beauty. Gould takes his time, showing how carefully the two set it up in order to achieve the most important element of any scam: Making the mark think he’s the one getting away with something. Detail is key, and Jimmy knows how to stuff his patter with so much specificity that it builds to a baroque edifice of lies. Playing to, and then undercutting, the natural skepticism of the mark at the bar, the two work like a magician and his confederate in the audience, the misdirections detectable only because we know the shifts in their relationship are all part of the act, even as they serve to reinforce the mark’s excitement about seizing the moment and making a killing.

And although I wanted Jimmy to resist Marco’s tempting offer of one last fake-Rolex fleecing for the road, I could see equally clearly why he shouldn’t. Marco may be bad company when it comes to staying on the right side of morality and the law, but he’s good company in every other way. Unlike Chuck, he gives back love and appreciation for what Jimmy brings to their relationship. Unlike Chuck, he values Jimmy’s talents. And unlike Chuck, when he needs something from Jimmy, like this one last score—“I don’t need the money, I need this. I’ve got nothing”—he makes a genuine moral appeal to compassion, based on simple empathy and honesty. Jimmy is ashamed that he let Chuck’s distaste for his former Cicero associates keep him away from Marco when he returned for their mother’s funeral. He shunned Marco to please Chuck; he agreed with Chuck’s assessment of his past as shameful and denied the parts that were joyful and humane, the parts that fed both his soul and Marco’s. Arguably, that’s a worse crime than taking money off guys who thought they were the ones outsmarting somebody.

Jimmy’s elder law clients appreciate and need him too, and that’s initially why he goes back to the ABQ. Kim reinforces it by arranging a partner-track interview at a law firm that’s taking on part of the class-action workload; she may have pulled some strings, but their willingness to take him on is a testament to his value for those clients and his hard work building the case. It’s confirmation of what would have happened at HHM if Chuck hadn’t poisoned that well. (Howard’s hands were tied, he tells Jimmy—“Your brother’s very important to the firm”—and Jimmy acknowledges, “Sorry I called you a pig-fucker.”) But when he walks up to the courthouse rehearsing his speech, Marco’s ring on his pinky finger stops him short. He’s walking back into a world where his only worth is what someone of greater worth chooses to give him. Even on the verge of winning at that game, he feels like a loser. For a week in Cicero he lived in the world of self-determination. Seedy as it was, it felt like freedom. Life at Davis and Main, by contrast, stretches out before him as a respectable version of that absurdist bingo game: always a B number, never a winner. The same damn thing over and over. He’d still be paying for that Chicago sunroof from so long ago, dooming himself to spend the rest of his life on the road where that one mistake placed him.

Instead, he decides the mistake was not grabbing the means to live free when he had the chance. Otherwise he’s never going to get out of that pit of guilt and shame, even without Chuck kicking away his handholds. The forces that defined him for years, while he labored in the mailroom, studied law and passed the bar, and pieced together a meager practice, now are motivations he finds it hard to fathom. “I know what stopped me” from taking the Kettlemans’ pile of cash, he tells Mike. And he’s determined that “it’s never stopping me again.”

The tragedy of Oedipus is that he acted like he was free when he was actually living out a script written by the fates. So it is for Jimmy. None of us can blame him for wanting the freedom to determine his own fate, especially when the approved American ways of honest entrepreneurship and wage slavery have been so singularly cruel to him. But he’s wrong about that pile of cash representing a way out. That road leads to paranoia and the Omaha Cinnabon—no one’s idea of freedom. Gilligan and Gould have already broken my heart two or three times this season, while Jimmy’s been trying to claw his way out of the Slippin’ Jimmy pit. Now that he’s blown the escape hatch and lit out for Saul Goodman territory, there’s plenty of heartbreak ahead. And I can’t wait. That’s the structure of funny, right there.

Stray observations:

So much of the genius of “Marco” is how it reminds us, with both overt and subtle echoes of “Uno,” how much of what we saw of Jimmy in the beginning has developed new and additional context over the course of the season. The mumbled rehearsals, which looked like insecurity then, now appear to be attempts to channel his native gift for con-man patter into a more respectable avenue (like meeting his new law partners Davis and Main). His desperation and frustration—kicking trash cans, railing at Mike over stickers—weren’t over not being able to get anywhere, but over never getting any credit for trying. And as Noel pointed out to me, the bingo monologue about Jimmy’s Cicero downfall completes the tale he spun to the two skaters about Slippin’ Jimmy.
And then there’s the tire-squealing acceleration into the endless desert sky, out of that court parking lot tapping out the rhythm to Marco’s favorite song “Smoke on the Water,” just like when he tricked his way out of the lot in “Nacho”—in the exhilaration of the moment forgetting (or ignoring) that he’ll have to come back and face Mike again,
What’s the difference between Jimmy and Mike? Mike knows why he didn’t take the money—the same reason he shows up to the parking booth every day. He has a code. Right now that’s something Jimmy lacks, and I expect he’ll have to develop one on the fly in Season 2. If he’s smart, he’ll ask for Mike’s help again. (It may take him awhile to realize he needs it.)
B as in the B-2 bomber (“we would never know, because it’s stealthy”) betrayal, Benedict Arnold, brother, “boy this B thing is really starting to tick me off,” battleship, bourbon, and Belize (“beautiful place, I’d love to go there, but let’s face it, none of us is ever leaving this god-forsaken wasteland”).
The No Exit dynamic of that bingo game is foreshadowed when Jimmy tells Marco that New Mexico is the land of Bugs Bunny (wrong turns at Albuquerque) and the Road Runner (endless permutations on inevitable futility).
Jimmy’s sex scam is that he’s Kevin Costner, as seen briefly in the noir-style neon montage of his week with Marco (“You know, the guy in Dances With Wolves?”). It gives him a chance to deploy a couple of movie lines (“If you build it, they will come”), but the undisputed champion of the film references this week is Jimmy and Marco’s unison recitation of Anthony Quinn’s line from my favorite movie of all time, Lawrence Of Arabia: “The Turks pay me a golden treasure, and yet I am poor, because I am a river to my people!”
How about the performance of Mel Rodriguez, who’s been brilliant in no fewer than three television shows this season?
The bright young things that HHM is sending to take care of Chuck aren’t up to his exacting standards. “On the grocery front, almost everything was right this time!” he lectures Ernesto. “Do you need to write any of this down? Because it’s okay if you do.”
Marco loftily declines to explain the difference between a dry standpipe and a wet standpipe to Jimmy. I’m not sure he knows the difference himself.
Watch out for paisley in Jimmy’s wardrobe. That’s his scamming attire.
That’s the Mike Bloomfield Super Session cover of Donovan’s “Season of the Witch” playing as Jimmy caresses his old Cutless and enters the bar.
“I did not know that his children were in the backseat. There was a level of tint that I maintain to this day was illegal in an Illinois licensed vehicle.”
“It’s like watching Miles Davis give up the trumpet. It’s just a waste, that’s all I’m saying.”
“Now you know! It’s a real thing, I didn’t make it up. There’s a name for it.”
http://www.avclub.com/tvclub/better-call-saul-marco-217562
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151508295
Jullie denken allemaal veel te diep, hij wil gewoon motherfucking badass zijn 8-)
pi_151508859
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 07:59 schreef maerk het volgende:

[..]


[..]

Nee het komt ook wel duidelijk naar voren wat de reden is (zijn kruimeldief avontuurtje met Marco) maar ik vond dat niet echt stroken met de rest van het verhaal. Hij was in de eerste afleveringen duidelijk op zoek naar echt werk als advocaat waarin hij een goede kant bleek te hebben. Ik vind het dan een klein beetje ongeloofwaardig dat die 'scams' van zo'n grote invloed zijn dat je miljoenen laat liggen + partnerschap en werken aan je eigen grote case waar je eerst zo hard voor maakte. Hij krijgt nu waar hij zo hard voor gewerkt heeft en staat aan het begin van zijn carrière en zegt dan ineens: fuck it ik ga toch maar mensen oplichten.

Als ze die hele deal met dat partnerschap eruit hadden gelaten en hij was na zijn weekje in Cicero naar Mike gegaan met die vraag over die 1.6 miljoen was het veel geloofwaardiger geweest.
Ja maar wat je vergeet is hoe ziek hij is van alles wat er met Chuck gebeurd is. Zelfs als hij zelf overtuigd zou zijn om bijvoorbeeld die 1.6mln niet te stelen... dan denkt hij nu... ik stal het enkel niet omdat ik respect wilde van Chuck.

Ik denk dat er in zijn hoofd iets gebroken is na heel die uitval met Chuck, ik zou dat echt niet onderschatten. Hij is opnieuw na gaan denken over wat hij echt wil met zijn leven, wat echt voor hem belangrijk is enz.
pi_151508962
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:28 schreef maerk het volgende:

[..]

Hele goede punten! Dat zal ook ongetwijfeld de inslag van de schrijvers zijn geweest.

Toch blijft bij mij het feit hangen dat Jimmy van binnen het goed voor heeft met zijn cliënten (oude dames bij Sandpiper), hij hoeft deze deal niet te pakken om zich tegenover Chuck te bewijzen maar wel om loon na werken te krijgen. Hij voelt zich al tijden oneerlijk behandeld en dan is dit toch een soort van gerechtigheid? Ik vind het moeilijk te begrijpen wat er mis is met deze deal vanuit Jimmy zijn oogpunt, dat is een beetje mijn punt. Hij laat nu juist weer geld liggen, en de reden daarvoor vind ik niet zo sterk. Daarom had ik die deal er niet ingeschreven.

Ik denk inderdaad dat ze die scene iets te snel hebben afgekapt, laten we het daar maar op houden. ;)
Het is ook geen rationele reden maar een emotionele.

En ik denk dat Jimmy inderdaad een "good criminal" is. Hij heeft dat aan alles laten zien. Hij geeft wel echt om zijn clieenten enz.
pi_151509355
Interview met een van de mannen achter de serie:
http://www.hitfix.com/wha(...)we-love-jimmy-mcgill
pi_151519266
Ik heb de seizoensfinale ook uitgekeken en ben twee keer in slaap gevallen tussendoor. Laten we het er maar op houden dat het niet helemaal mijn smaak is. In het begin van het seizoen leek het alsof het ergens naar toe bouwde. In de laatste afleveringen is er uiteindelijk letterlijk niets meer gebeurd.

Oja, ik snap de vergelijking met BB seizoen 1 niet echt. In de maar zeven afleveringen ontmoet Walt in ieder geval zijn compagnon, bouwt hij het Meth lab en heeft ie de eerste deals met Tuco. In BCS gebeurt er gewoon er weinig. Hopen dat seizoen 2 beter is...
pi_151519562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:39 schreef Alxander het volgende:
Ik heb de seizoensfinale ook uitgekeken en ben twee keer in slaap gevallen tussendoor. Laten we het er maar op houden dat het niet helemaal mijn smaak is. In het begin van het seizoen leek het alsof het ergens naar toe bouwde. In de laatste afleveringen is er uiteindelijk letterlijk niets meer gebeurd.
Dan lag je waarschijnlijk te slapen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151519658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:39 schreef Alxander het volgende:
In de laatste afleveringen is er uiteindelijk letterlijk niets meer gebeurd.


Wauw :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151519767
Ben het deels met hem eens, maar misschien moet je het anders formuleren. In de laatste aflevering is er niets meer gebeurd wat iets toevoegde aan de rest van het seizoen.

Het was meer een bridge tussen dit seizoen en seizoen 2. Het had best kunnen eindigen bij aflevering 9, het leek ergens naartoe te gaan, maar dat kwam er nooit.
pi_151519969
De aflevering daarvoor was de meest belangrijke van het hele seizoen. En sowieso, mensen die letterlijk en figuurlijk door elkaar halen :{
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 9 april 2015 @ 17:14:48 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151520220
Laatste was niet zo boeiend meer een complicatie maar zaten wel leuke dingen in.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151521708
Tja ik zie de serie als bij vlagen geniaal maar voor het merendeel absoluut niet zo bijzonder en soms wat suf zelfs.
De laaiende reviews verbaasden mij wel wat.
pi_151522325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laatste was niet zo boeiend meer een complicatie maar zaten wel leuke dingen in.
een complicatie ja? :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151524137
@foto op vorige pagina
dit dus:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 9 april 2015 @ 20:29:33 #169
181126 MouzurX
Misschien?
pi_151526744
Die laatste aflevering kwam bij mij niet echt goed over. Ik had toen hij omdraaide echt zo van `waarom doe je het niet`? Wat mij denk ik een beetje van de logica afbrengt is dat hij na die week weer terug wilt om zijn cliënten te helpen. Daarna krijgt hij een fantastisch aanbod, maar -ineens- voelt hij aan die ring en wilt hij het niet meer.

Ik begrijp de uitleg die hierboven is gepost wel maar tijdens het kijken kwam het niet zo op me over.
Maar voor de rest leuke serie, inderdaad nu iets minder "actie" vergeleken met breaking bad maar dat komt sowieso nog wel in seizoen 2.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_151527253
Matige aflevering. Matig seizoen. Matige serie. 6/10
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_151537041
Wat een heerlijke serie _O_
De geboorte van Saul. En nu gaat het wachten weer beginnen :'(
  vrijdag 10 april 2015 @ 00:30:17 #172
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_151537148
Geniale serie
<hr>
  † In Memoriam † vrijdag 10 april 2015 @ 01:42:06 #173
88815 The_Emotion
98.3
pi_151537941
De laatste aflevering kon mij minder boeien dan de vorige, waar een keiharde plottwist werd neergezet, Slipping Jimmy kiest uiteindelijk voor zichzelf, doen waar hij goed in is, met gladde babbels recht praten wat krom is en in de positie als advocaat kan hij z'n scam-skills gebruiken.

Mijn mening over BCS, het is geen Breaking Bad, maar dat hoeft ook niet, want dat is het ook niet, wel een serie in hetzelfde universum.
Tuco was idd een lokkertje voor de fans, want een verdere toevoeging had hij tot nu toe niet.
Verder wel een gedetailleerde opbouw naar wat nog meer gaat komen, Jimmy is nog steeds geen Saul.
Wat ik vermoed, Nacho is een snitch die infiltreert bij de Salamanca's maar eigenlijk werkt bij Los Pollos Hermanos. Die pillendeal was een begin voor Mike om daar aan de slag te gaan.

Maar we zien het later wel hoe het echt zit.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_151538032
De eerste 3 of 4 episodes hebben (i.m.o.) het niveau van Breaking Bad dus was ik er aanvankelijk ook wel enthousiast over.
Echter gaat het sinds episode 4/5 steeds verder bergafwaarts, het lijkt wel alsof de makers met opzet vrijwel al het kruit hebben verschoten in het begin van het seizoen om zoveel mogelijk kijkers te binden.
Er wordt nagelaten om de serie in een bepaalde richting te sturen (het is een beetje overal en nergens), misschien dat ze gewoon nog geen duidelijke richting durven te kiezen aangezien ze daarbij ook afhankelijk zijn van welke acteurs uit Breaking Bad uiteindelijk toe zullen zeggen om mee te werken aan deze serie.
Ik geef seizoen 2 nog wel een kans, het heeft nog steeds potentie maar vooralsnog vind ik het een middelmatige serie die eigenlijk niet goed genoeg is om te blijven volgen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 10 april 2015 @ 02:30:53 #175
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_151538286
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2015 01:51 schreef chroestjov het volgende:
De eerste 3 of 4 episodes hebben (i.m.o.) het niveau van Breaking Bad dus was ik er aanvankelijk ook wel enthousiast over.
Echter gaat het sinds episode 4/5 steeds verder bergafwaarts.
Is precies hetzelfde als wat ik zei..
pi_151539218
Vond het wel vet dat Ernesto erin zat. Bem benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.

Edit: was even in de war met Ernesto-Gustavo..
pi_151540197
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 april 2015 01:51 schreef chroestjov het volgende:
De eerste 3 of 4 episodes hebben (i.m.o.) het niveau van Breaking Bad dus was ik er aanvankelijk ook wel enthousiast over.
Echter gaat het sinds episode 4/5 steeds verder bergafwaarts, het lijkt wel alsof de makers met opzet vrijwel al het kruit hebben verschoten in het begin van het seizoen om zoveel mogelijk kijkers te binden.

Dus episode 6 met Mikes verhaal vond je matig?
Episode 9 met de reveal en geweldig acteerwerk vond je ook matig?

Ik denk dat je dan beter gewoon kan stoppen met kijken. Als dat al niet goed genoeg is..
pi_151541471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef maerk het volgende:

[..]

En dat zie ik nu juist totaal niet zo, waarom leeft hij voor Chuck als hij die deal aanpakt? Hij heeft het zelf voor elkaar gebokst i.m.o.

Ik begrijp de redenatie, maar ik vind het minder sterk van Gilligan en co.

Waarom weigert Walt het geld van Grey Matter?
  vrijdag 10 april 2015 @ 10:30:06 #179
405682 maerk
Highbury
pi_151542028
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Waarom weigert Walt het geld van Grey Matter?
Omdat hij genaaid is door Gray Matter.

Jimmy is niet genaaid door het advocatenkantoor waar hij zijn eigen zaak kan verdedigen + partner kan worden, dat is zijn verdienste.

Die vergelijking gaat niet op.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  vrijdag 10 april 2015 @ 10:30:59 #180
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_151542058
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef studentje7 het volgende:
Waarom weigert Walt het geld van Grey Matter?
Ik snap wel het punt wat je probeert te maken, maar vind dat de situaties van Walt en Jimmy toch anders zijn.

In het geval van Walt ging het erom dat hij zich door Grey Matter belazerd voelde omdat hij voor een fooitje is uitgekocht en het bedrijf nu miljarden waard is. En dan bieden ze aan voor zijn kankerbehandelingen te betalen maar dat vat hij op als een belediging / sympathy money en zijn trots is gekrenkt.

In het geval van Jimmy heeft hij juist dat geld wat hij besluit niet te pakken helemaal zelf verdiend door die case te ontdekken met goed speurwerk en door het (samen met Chuck, dat dan weer wel) zodanig uit te bouwen dat het een "class action lawsuit" werd. Dus dan is het best opmerkelijk dat hij die deal niet pakt wat hem definitief tot een succesvolle advocaat zou maken - wat dan op eigen houtje afgedwongen zou zijn.
pi_151542943
Uiteraard, maar dat is toch niet het leven dat hij wilt leiden. Hij gaat er niet gelukkig worden. Dàt is wat hij na die week met Marco beseft.
Plus, hij ziet ook in dat er genoeg te verdienen is als foute advocaat..
pi_151543843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 10:30 schreef maerk het volgende:

[..]

Omdat hij genaaid is door Gray Matter.

Jimmy is niet genaaid door het advocatenkantoor waar hij zijn eigen zaak kan verdedigen + partner kan worden, dat is zijn verdienste.

Die vergelijking gaat niet op.
Nee Jimmy is niet genaaid door dat advocatenkantoor maar realiseert zich dat hij helemaal geen topadvocaat wil zijn. Hij probeerde enkel een goede advocaat te zijn voor Chuck. Nu hij genaaid is door Chuck hoeft Jimmy niet meer tegen hem op te kijken en hem te pleasen en wat Jimmy het beste kan en het liefste doet is mensen oplichten (dat realiseert hij zich na dat weekje met Marco). Daarom wil hij ook niet op het aanbod van dat kantoor ingaan.

Dusja, hij is niet direct genaaid door dat advocatenkantoor... maar wel door zijn eigen broer tegen wie hij opkeek en voor wie hij überhaupt advocaat is geworden. Dus voor hem hoeft die baan die hij vanwege zijn broer wilde niet meer.
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:07:28 #183
405682 maerk
Highbury
pi_151546911
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:28 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Nee Jimmy is niet genaaid door dat advocatenkantoor maar realiseert zich dat hij helemaal geen topadvocaat wil zijn. Hij probeerde enkel een goede advocaat te zijn voor Chuck. Nu hij genaaid is door Chuck hoeft Jimmy niet meer tegen hem op te kijken en hem te pleasen en wat Jimmy het beste kan en het liefste doet is mensen oplichten (dat realiseert hij zich na dat weekje met Marco). Daarom wil hij ook niet op het aanbod van dat kantoor ingaan.

Dusja, hij is niet direct genaaid door dat advocatenkantoor... maar wel door zijn eigen broer tegen wie hij opkeek en voor wie hij überhaupt advocaat is geworden. Dus voor hem hoeft die baan die hij vanwege zijn broer wilde niet meer.
Jep, maar daarover was hierboven al een hele discussie gevoerd. ;)
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_151557810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:10 schreef Michie_ het volgende:
Interview met een van de mannen achter de serie:
http://www.hitfix.com/wha(...)we-love-jimmy-mcgill
Interessant. :)

Prima laatste alevering, die bingo scene waar Jimmy langzaam doordraait was echt prachtig, klasse acteerwerk van Bob.
Wat ook hier weer opviel is de hoge kwaliteit van de beelden, echt van een constant hoog niveau, al sinds BB. Fraaie eigen stijl!
pi_151558574
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:24 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Interessant. :)

Prima laatste alevering, die bingo scene waar Jimmy langzaam doordraait was echt prachtig, klasse acteerwerk van Bob.
Wat ook hier weer opviel is de hoge kwaliteit van de beelden, echt van een constant hoog niveau, al sinds BB. Fraaie eigen stijl!
De compositie van de scenes is heel erg gaaf inderdaad :) Alleen daarin onderscheid deze serie zich al van de rest (net zoals BB, overigens).
pi_151559067
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:13 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Dus episode 6 met Mikes verhaal vond je matig?
Episode 9 met de reveal en geweldig acteerwerk vond je ook matig?

Ik denk dat je dan beter gewoon kan stoppen met kijken. Als dat al niet goed genoeg is..
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Het uitdiepen van Mike's achtergrond was noodzakelijk en vermakelijk maar ''geweldig''? Nee, dat ook niet.
Referenties naar Breaking Bad zijn niet automatisch ''geniaal'' of ''geweldig'', veel mensen lijken de serie zo hoog te waarderen op basis van die referenties.
Echter is het een spin-off van en ook nog eens van dezelfde makers dus mag je ook wel verwachten dat ze de feiten op een rijtje hebben.
Denk het bestaan van Breaking Bad even weg en bekijk dan wat er van de serie over blijft, i.m.o. blijft er dan niet veel meer van over dan van een gemiddelde serie.
Echter ga ik je advies in de wind slaan, ik kijk nog een seizoen aan of het zich tot een zelfredzame serie gaat ontwikkelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door chroestjov op 10-04-2015 20:07:43 ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_151559267
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:02 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Het uitdiepen van Mike's achtergrond was noodzakelijk en vermakelijk maar ''geweldig''? Nee, dat ook niet.
Referenties naar Breaking Bad zijn niet automatisch ''geniaal'' of ''geweldig'', veel mensen lijken de serie zo hoog te waarderen op basis van die referenties.
Echter is het een spin-off van en ook nog eens van dezelfde makers dus mag je ook wel verwachten dat ze de feiten op een rijtje hebben.
Denk het bestaan van Breaking Bad even weg en bekijk dan wat er van de serie over blijft, i.m.o. blijft er dan niet veel meer van over dan van een gemiddelde serie.
Echter ga ik je advies in de wind slaan, ik kijk nog een seizoen aan of het zich tot een zelfredzame serie gaat ontwikkelen of dat het toch in het zeil van Breaking Bad blijft varen.
Ik snap echt niet hoe mensen het zo kunnen ervaren? Het is op zichzelf gewoon een sterke serie. Uiteraard voegen referenties aan BB iets toe, maar dat maakt het alleen maar gaver.
pi_151559775
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:07 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe mensen het zo kunnen ervaren? Het is op zichzelf gewoon een sterke serie. Uiteraard voegen referenties aan BB iets toe, maar dat maakt het alleen maar gaver.
Ik ook niet, het overkwam mij gewoon.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_151568946
Ppl
  Moderator zaterdag 11 april 2015 @ 09:30:11 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151570969
Ik had helemaal niet door dat het de season finale was :') ik vond het een top seizoen en ben benieuwd naar het volgende seizoen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_151580597
Toch wel een goede aflevering maar wel een beetje een zwak einde. Al 10 afleveringen geweest... wat gaat de tijd toch snel.

Marco _O_ ;( jammer dat ie niet meer aan bod komt... ik denk dat we nog heel veel plezier met hem beleeft kunnen hebben

Die bingo _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door Skwish op 11-04-2015 16:37:33 ]
pi_151581075
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 16:28 schreef Skwish het volgende:
Toch wel een goede aflevering maar wel een beetje een zwak einde. Al 10 afleveringen geweest... wat gaat de tijd toch snel.

Marco _O_ ;( jammer dat ie niet meer aan bod komt... ik denk dat we nog heel veel plezier met hem beleeft kunnen hebben

Die bingo _O_
Ik vond het einde wel gaaf.. Vanaf nu gaat het beginnen! 8-)

Die bingoscene heb ik vanmorgen nog een keertje teruggekeken trouwens :D
  zondag 12 april 2015 @ 09:06:22 #193
133369 Jivis
Critikut
pi_151601760
Gelukkig is het tweede seizoen 13 afleveringen, want ik vond dit einde echt te abrupt. Vooral na al die interessante ontwikkelingen.
Amen.
pi_151695754
Weer een pareltje van een serie dit. Nu bij afl 4. Niets gelezen hier.
pi_151696644
BSC afgekeken en ik vind het een geslaagd eerste seizoen _O_

Vond de laatste aflevering alleen niet zo, de slechtste van allemaal en als afsluiter is dat toch wel jammer. Die bingo-scène vond ik dan nog wel tof, maar -op zijn dood na, dat vond ik dan wel verdrietig- dat hele stuk met Marco vond ik echt niet denderend. Bij die "compilatie van scams" moest ik zelfs een gaap onderdrukken en dat heb ik echt zelden.

Verder vind ik de beslissing van Jimmy om niet bij dat kantoor te gaan werken nogal ongeloofwaardig. Ik snap de motieven die de seriemakers eraan geven wel, maar IRL zou iemand (in die situatie) mijns insziens toch never nooit die beslissing hebben gemaakt. Verder vind ik het naast ongeloofwaardig, eigenlijk ook erg jammer. Ik vind de Jimmy van nu namelijk sympathieker (en vooralsnog ook grappiger) dan de Saul van Breaking bad en de serie had wat mij betreft dus nog wel even op deze voet door mogen gaan in plaats van dat hij nu al richting "the dark side" gaat...

Maar van de overige afleveringen erg genoten! Het dramatische-gedeelte was goed (dat met zijn broer vond ik één van de beste afleveringen), maar ook flink wat keren hard moeten lachen _O_
Tails tell tales
pi_151719843
quote:
If you tuned in to Better Call Saul on AMC to find out how the cheesy, shady lawyer extraordinaire from Breaking Bad became reliable ol’ Saul Goodman, you weren’t alone. In fact, you were joined by millions of others who ate up the inaugural season’s 10-episode run.

The first season, which wrapped up last Sunday, April 5, raked in an average of 5.9 million viewers, reports Variety. But perhaps more important is that the majority (3.7 million) fell into that all-important 18-49 demographic, according to the Nielsen figures that Variety cited; 3.6 million were aged 25-54. Despite a small decline in the second week, the ratings remained pretty high through the remaining eight episodes and into the finale, which attracted 5.1 million viewers. This made Better Call Saul the number-one new cable TV show in live-plus-three figures (live viewing plus estimates of three days worth of DVR playback).

As a spinoff to the hugely popular AMC series Breaking Bad, which wrapped up in 2013 (has it really been that long?) Better Call Saul could have gone either way: tainting the stellar reputation of the beloved show from which it spawned, or leaving viewers wanting more. It seems the show has managed to accomplish the latter.

While standing completely on its own — someone who never saw Breaking Bad could easily watch without feeling that they’re missing out — it also offers a fantastic build-up of a character who Breaking Bad fans know eventually becomes the greasy Saul Goodman, with great attention to the back-story explaining why. Clearly, the team behind the show knew all that was riding on it, and brought out the big guns.

It didn’t hurt that AMC promoted the heck out of the show prior to its official launch on February 8 and 9 in a back-to-back two-nighter. The fact that the first episode aired opposite The Walking Dead, also helped get viewers hooked.

Currently, Better Call Saul is the third AMC series to make it to the top-five list of cable TV shows, alongside The Walking Dead, and Talking Dead (Chris Hardwick’s talk show about the zombie program that follows each episode.)

Bob Odenkirk has proven himself a viable leading man, and writer Vince Gilligan and team have shown their ability to crank out another hit in the drug-dealing, law-skirting genre. Better Call Saul is a great show that, like Breaking Bad, will demonstrate a man’s slow slip from good guy to bad apple.

Better Call Saul emerges from Breaking Bad’s shadow, becomes cable’s top new show
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 17 april 2015 @ 04:39:02 #197
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151763684
Vandaag hadden we niet heel veel tijd, maar wel een paar BB locaties gezien. De komende dagen misschien ook wat BCS lokaties zien.

reset
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:24:24 #198
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_151765596
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 04:39 schreef Individual het volgende:
Vandaag hadden we niet heel veel tijd, maar wel een paar BB locaties gezien. De komende dagen misschien ook wat BCS lokaties zien.

[ afbeelding ]
Nog een pizza op het dak gegooid? :@
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:33:23 #199
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151765788
haha dat bord ook, arme mensen die daar toevallig wonen
pi_151765818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:33 schreef planethugo het volgende:
haha dat bord ook, arme mensen die daar toevallig wonen
Waarom verkopen ze het niet gewoon aan een fan voor veel geld?

Heb nu trouwens sinds gisteren een Business Card van de NS van m'n werk.

Elke keer als ik incheck staat er BCS 311229 :D
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:39:31 #201
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151765885
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:34 schreef JDx het volgende:

[..]

Waarom verkopen ze het niet gewoon aan een fan voor veel geld?

Heb nu trouwens sinds gisteren een Business Card van de NS van m'n werk.

Elke keer als ik incheck staat er BCS 311229 :D
ik denk dat fans dat ook te ver gaat en teveel kost. Bovendien, wat moet je ermee :D
pi_151766055
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:39 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik denk dat fans dat ook te ver gaat en teveel kost. Bovendien, wat moet je ermee :D
Nou er is vast wel een gestoorde rijke fan die er wil wonen en bereid is 10.000 meer te betalen dan het waard is. Wat moet je met een schilderij van een miljoen of een He-man action figure van 5000 euro :P
pi_151766072
Ik zou er een pizza stand naast zetten en fans pizza's op het dak laten gooien voor een vergoeding. En ik zou een camera op het dak zetten zodat ze als aandenken een foto kunnen kopen van het moment supreme, uiteraard exact hetzelfde als de shot uit BB. Volgens mij ben je binnen no time rijk.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151766206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik zou er een pizza stand naast zetten en fans pizza's op het dak laten gooien voor een vergoeding. En ik zou een camera op het dak zetten zodat ze als aandenken een foto kunnen kopen van het moment supreme, uiteraard exact hetzelfde als de shot uit BB. Volgens mij ben je binnen no time rijk.
Albuquerque Pizza
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:05:50 #205
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_151766355
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik zou er een pizza stand naast zetten en fans pizza's op het dak laten gooien voor een vergoeding. En ik zou een camera op het dak zetten zodat ze als aandenken een foto kunnen kopen van het moment supreme, uiteraard exact hetzelfde als de shot uit BB. Volgens mij ben je binnen no time rijk.
Genius _O_
pi_151766533
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:57 schreef JDx het volgende:

[..]

Albuquerque Pizza
"May our pizza satisfy you"
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151767113
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

"May our pizza satisfy you"
It's an A-okay pizza!
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:15:49 #208
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151769514
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:24 schreef Eisoep het volgende:

[..]

Nog een pizza op het dak gegooid? :@
De bewoners zaten buiten dus ik durfde niet. Aardige mensen (gepensioneerden) wel die er al heel lang wonen.

Ik had er tours en souvenirs bij gedaan. :P
reset
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:20:22 #209
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151769625
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:35 schreef JDx het volgende:

[..]

It's an A-okay pizza!
Ben ook naar de carwash gegaan. M'n vriend ging daar al heen voor BB. The ultimate hipster hoewel je dat niet zou zeggen. :P
reset
pi_151799766
Trevor (GTA) speelde in de laatste aflevering :o

pi_151801365
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:51 schreef Rijst het volgende:
Trevor (GTA) speelde in de laatste aflevering :o

[ afbeelding ]
Ook goedemorgen :+
pi_151801399
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik zou er een pizza stand naast zetten en fans pizza's op het dak laten gooien voor een vergoeding. En ik zou een camera op het dak zetten zodat ze als aandenken een foto kunnen kopen van het moment supreme, uiteraard exact hetzelfde als de shot uit BB. Volgens mij ben je binnen no time rijk.
_O- ^O^
Tails tell tales
pi_151801756
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:51 schreef Rijst het volgende:
Trevor (GTA) speelde in de laatste aflevering :o

[ afbeelding ]
:')
pi_151801793
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:53 schreef JDx het volgende:

[..]

:')
Ja ik ben laat met dit soort dingen.
pi_151844424
Waarom is er geen s01e11?
pi_151844551
Omdat er maar 10 afleveringen waren.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 20 april 2015 @ 16:52:05 #217
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151863356
oeps
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151863672
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:55 schreef Rijst het volgende:

[..]

Ja ik ben laat met dit soort dingen.
Degene die het groepje inhuurde was Lester.
  maandag 20 april 2015 @ 18:04:10 #219
133369 Jivis
Critikut
pi_151865488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:51 schreef Rijst het volgende:
Trevor (GTA) speelde in de laatste aflevering :o

[ afbeelding ]
John F. Kennedy is vermoord :o.
Amen.
  maandag 20 april 2015 @ 18:06:56 #220
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151865582
Was het iemand al opgevallen dat trevor (uit GTA V) ook in de laatste aflevering zat? :o

pi_151865753
Nee, vertel meer!
Conscience do cost.
pi_151865777
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef Atak het volgende:
Waarom is er geen s01e11?
:') :{ :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151867389
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef Atak het volgende:
Waarom is er geen s01e11?
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2015 22:56 schreef Felixa het volgende:
Omdat er maar 10 afleveringen waren.
10 ep seizoen 1

Seizoen 2 wordt 13 eps.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 20 april 2015 @ 19:43:07 #224
133369 Jivis
Critikut
pi_151868753
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat trevor (uit GTA V) ook in de laatste aflevering zat? :o

[ afbeelding ]
Het was niet eens in de laatste aflevering trouwens :').
Amen.
pi_151868821
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 19:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

[..]

10 ep seizoen 1

Seizoen 2 wordt 13 eps.
Dat snap ik niet.
pi_151869527
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat snap ik niet.
10 afl is de bestelling van AMC.

Zo moeilijk is het niet?
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 20 april 2015 @ 20:02:07 #227
133369 Jivis
Critikut
pi_151869576
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

10 afl is de bestelling van AMC.

Zo moeilijk is het niet?
Zou Trevor van GTA V in een van die afleveringen zitten?
Amen.
pi_151869659
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:02 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zou Trevor van GTA V in een van die afleveringen zitten?
nee das walton goggins toch
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151870221
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 18:04 schreef Jivis het volgende:

[..]

John F. Kennedy is vermoord :o.
Sjongejonge. Sorry hoor dat ik dit topic niet wekelijks volg. KLOOTZAKKEN!!
pi_151870324
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

nee das walton goggins toch
Steven Ogg
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 20 april 2015 @ 20:21:48 #231
133369 Jivis
Critikut
pi_151870483
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:15 schreef Rijst het volgende:

[..]

Sjongejonge. Sorry hoor dat ik dit topic niet wekelijks volg. KLOOTZAKKEN!!
Excuses aanvaard, maar laat het niet nog een keer gebeuren.
Amen.
pi_151870572
Omg Jimmy in Breaking Bad. :o



pi_151875138
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 18:04 schreef Jivis het volgende:

[..]

John F. Kennedy is vermoord :o.
Sterker nog, ik hoorde dat er ook al mensen op de maan zijn geweest! :o
pi_151875340
pi_151877738
quote:
11s.gif Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
:')
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 21 april 2015 @ 09:30:20 #236
133369 Jivis
Critikut
pi_151883812
quote:
11s.gif Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Het is praktisch dezelfde man zeg.
Amen.
pi_151884137
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:30 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het is praktisch dezelfde man zeg.
Theoretisch niet.
  woensdag 22 april 2015 @ 20:43:13 #238
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151937354


Al een paar keer langsgereden. (niet m'n eigen foto)
reset
  vrijdag 24 april 2015 @ 02:08:05 #239
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_151977491
Wel slim gedaan.
  vrijdag 24 april 2015 @ 05:44:07 #240
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151977724
Beetje in het verlengde van:



:P
reset
pi_151994063
Ik heb hem eindelijk afgezien, maar geweldige serie.
Ik heb zin om vanavond weer te beginnen met Breaking Bad ook trouwens...
I´m back.
pi_151994092
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

10 afl is de bestelling van AMC.

Zo moeilijk is het niet?
Maar het is een Netflix orginal series???
I´m back.
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:22:24 #243
66083 Platina
78th Element
pi_151994899
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 04:39 schreef Individual het volgende:
Vandaag hadden we niet heel veel tijd, maar wel een paar BB locaties gezien. De komende dagen misschien ook wat BCS lokaties zien.

[ afbeelding ]
Wat staat precies op het bord? Kan het niet lezen.
pi_151995026
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:22 schreef Platina het volgende:

[..]

Wat staat precies op het bord? Kan het niet lezen.
Volgens mij:

Please stay off property
This is a private residence
Stay on the street
Thank you for your cooperation
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:45:26 #245
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151995450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:28 schreef tralalala het volgende:

[..]

Volgens mij:

Please stay off property
This is a private residence
Stay on the street
Thank you for your cooperation
Zo lang je de bewoners maar respecteert idd. Vriendelijke mensen wel zolang je maar geen pizza op hun dak gooit. :P
reset
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:49:09 #246
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151995568
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar het is een Netflix orginal series???
Het is een AMC original series en Netflix koopt het dan weer.
reset
pi_151999454
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar het is een Netflix orginal series???
Nee, zoals de poster boven mij zegt, is het een serie van de Amerikaanse zender AMC.

Netflix heeft 10 weken achter elkaar elke week een nieuwe ep online gezet hierdoor, omdat het in de USA wekelijks wordt uitgezonden.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152104415
Ben Entourage opnieuw aan het kijken vanwege de film die in juni uitkomt, zie ik in episode 8 van seizoen 7 opeens Bob Odenkirk langskomen. Het leuke is dat veel beroemde acteurs langskomen als zichzelf, als cameo, maar hij acteerde destijds als een of andere onbelangrijke business partner.

Nu zou hij gerust langs kunnen komen als famous actor haha.
pi_152104460
Hij zit ook in fargo (de serie) trouwens, en fargo is geweldig. Kijken als je nog niet gedaan hebt.
Conscience do cost.
pi_152106294
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:19 schreef ems. het volgende:
Hij zit ook in fargo (de serie) trouwens, en fargo is geweldig. Kijken als je nog niet gedaan hebt.
Klopt, maar die is vrij recent en Entourage staat bekend om cameo's van echte acteurs en artiesten, die zichzelf spelen, maar hij speelde zichzelf dus destijds nog niet, zou hij nu vast wel doen.
pi_152106344
Sowieso entourage 8-) Toffe serie.
Conscience do cost.
pi_152109531
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:19 schreef ems. het volgende:
Hij zit ook in fargo (de serie) trouwens, en fargo is geweldig. Kijken als je nog niet gedaan hebt.
Idd! Goh, dat was ik alweer helemaal vergeten :@
Tails tell tales
pi_152151419
Een jonge Mike in Beverly hills cop:

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 30 april 2015 @ 16:48:24 #254
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_152155565
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Een jonge Mike in Beverly hills cop:

[ afbeelding ]
Kale kop staat hem veel, veel beter.
pi_152155819
wtf :D
Beverly hills cop100x gezien maar nooit gerealiseerd dat dat dezelfde is.
pi_152156257
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:57 schreef planethugo het volgende:
wtf :D
Beverly hills cop100x gezien maar nooit gerealiseerd dat dat dezelfde is.

dat ja. Wtf :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_152169575
Inmiddels helemaal bij. Top einde wel, kijk uit naar de wat foutere Jimmy :D
  vrijdag 1 mei 2015 @ 01:31:18 #258
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152170815
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:17 schreef JDx het volgende:
Ben Entourage opnieuw aan het kijken vanwege de film die in juni uitkomt, zie ik in episode 8 van seizoen 7 opeens Bob Odenkirk langskomen. Het leuke is dat veel beroemde acteurs langskomen als zichzelf, als cameo, maar hij acteerde destijds als een of andere onbelangrijke business partner.

Nu zou hij gerust langs kunnen komen als famous actor haha.
Hij kwam ooit in aanmerking om Michael Scott te spelen in The Office. Zou hij dan net zo'n grote comedyster als Steve Carell zijn geweest nu?
pi_152171114
Wanneer gaat het weer beginnen?
pi_152173373
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 01:58 schreef Atak het volgende:
Wanneer gaat het weer beginnen?
Lol, 2016.
pi_152173563
Toffe AMA op Reddit van Vince!!

wat interessante vragen/antwoorden:

What were your greatest fears in producing a spin-off for Breaking Bad? How did you overcome them?

quote:
Without a doubt, my greatest fear was abject failure -- and that is still my greatest fear. Seriously: I was afraid that the show would go on the air and people wouldn’t like it, and -- worse than that -- people would say it sullied their memory of Breaking Bad. But fear is never a reason not to try something. That’s what I told myself throughout the months of production and pre-production on Season 1, and that’s what I tell myself now. Fear is a good thing -- it’s the fire in the boiler that drives your locomotive, so to speak.

I try to temper the fear with hopefulness, and I try to use it to keep me going, but it’s always there no matter how much success I experience. I always feel like the next time around -- for instance the next season of Better Call Saul -- could be the one when people finally say “This guy sucks.” Here’s hoping that won’t happen. I can tell you for a fact that that fear drives me and Peter Gould to make sure that Season 2 will be every bit as good as Season 1.
Vince, Why did you pick Saul for a spinoff? (Will there be others?) I would thought that spinoff with gustavo and how he became a respected business man and how he came to know gale, etc would have been fascinating too (Could you answer those questions in Better Call Saul!!? that would be awesome!)

quote:
I have to admit, a spin-off series about Gus Fring would be a good idea. There’s no perfect answer to that question, other than to say that creating a spin-off series related to Saul Goodman was an idea that we batted around pretty much since the creation of the character. We always loved writing for Saul Goodman throughout the run of Breaking Bad. Now we find writing for Jimmy McGill, he’s so good with words that writing his dialogue is great fun, too. But you’re right, Gus could carry his own story. I wish there were more hours in the day, so that we’d be able to do ALL these shows!
What other characters from Breaking Bad might we see in Better Call Saul?

quote:
Anybody and everybody. The sky’s the limit! That’s the beauty of this format. The story takes place six years in the past, where all the Breaking Bad characters are alive and well, but that’s not to promise that you’ll see every character that we introduced in Breaking Bad. We’re still feeling our way through Jimmy McGill’s format, discovering how and why he becomes Saul Goodman -- and in the process, there's any number of directions our story can take. So I couldn’t really tell you even if I wanted to who will show up, or when. Better Call Saul is still very much a work in progress.
Why was Nacho used so sparingly in Season 1 of Better Call Saul? A lot of fans thought he'd be more of a major player. Love the show

quote:
We thought Nacho would be more present in Season 1 as well. We did not shy away from using Nacho as a character -- and we love Michael Mando, who plays him. This is a great example of how -- like it or not -- a television story takes on a life of its own. As a writer, you have to follow the thread of the story you’re writing, even if that means spending less time with certain characters. In other words -- to put it succinctly -- there was so much more story to tell relating to Jimmy and his brother Chuck that we writers found it hard to fit in more great moments from Nacho -- but don’t despair, you’ll be seeing much more of Nacho in Season 2. You heard it here first!
Chuck McGill's arc was brilliant. How did you come up with the idea for the resolution? The lack of a main villain, then turning out to have been a good guy in such a subtle, painful, and awful way was really brilliant.

quote:
Thank you. Believe it or not, the idea of Chuck being the “bad guy” was a late addition to Season 1. We were probably working on episode 7 when the idea dawned on us that Chuck had been the reason Jimmy had never moved forward at HHM. When that idea dawned on Peter Gould and I, along with our writers, we got very excited. But back to an earlier answer, this points out one of the things I love most about writing for TV. There are enough episodes and enough lead time (if you’re lucky) for writers to change the direction of a story midstream. We took advantage of that in Season 1 of Better Call Saul, and in the past for Breaking Bad. It’s a great creative opportunity to have at one’s disposal
:o Wel grappig dit mbt de mensen die dit 'al lang aan zagen komen'.

Hi Vince! Why do you think Breaking Bad connected so closely with viewers, to the point where they wished Walter White would have lived?

quote:
I wish I knew! Although, I’m certainly glad viewers did connect with Walter White. In the early days of the series -- when I was at my most foolish -- I deliberately tried to make Walter White so unlikeable that his behavior would shed viewers. In hindsight, I think that was extraordinarily dumb of me, but I have to admit that by the end of the series, I myself did not have a whole lot of sympathy for Walter White.

For me, he had gotten too dark to empathize with, which is not to say viewers should all feel the same way I do. I’m glad viewers still rooted for him up till the end and wanted him to live. Hell, even my mom did! And if you knew her, you’d be pretty shocked she would root for a guy like that. I think Walter White was smart, active, willful -- and that’s what we look for in our heroes. The fact that he was engaged in some pretty heinous criminal behavior might have been a bit beside the point. He nonetheless had many other qualities that we deem heroic in fiction. Maybe that’s why people stuck with him.

Certainly people stuck with Walter White because he was played by the astoundingly talented Bryan Cranston, who remains constantly watchable no matter what character he is playing.
http://www.reddit.com/r/I(...)_vince_gilligan_ama/
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_152174106
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:41 schreef JDx het volgende:

[..]

Lol, 2016.
n0000o0o0o0oo
  zondag 3 mei 2015 @ 12:12:48 #263
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152230084
Ik wantrouwde Chuck ook al vanaf het begin, maar dat was dus kennelijk aanvankelijk niet de bedoeling van de schrijvers. Wel goed dat ze zo flexibel zijn in hun schrijven. How I Met Your Mother is voor mij het voorbeeld hoe het niet moet: daar hadden de schrijvers vanaf het begin in hun hoofd hoe het moest eindigen en ze hadden niet de moed om er van af te wijken toen dat eigenlijk nodig was.
pi_152230121
How I met your mother is ook nogal een vergelijking :')
Conscience do cost.
  zondag 3 mei 2015 @ 12:17:05 #265
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152230156
Ik trek toch geen vergelijking tussen de series schele.
pi_152230226
Dat is exact hetgeen wat je doet.
Conscience do cost.
  zondag 3 mei 2015 @ 12:27:05 #267
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_152230342
Dommerik.
  zondag 3 mei 2015 @ 12:37:25 #268
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_152230563
Zou z'n kantoor opengaan in het volgende seizoen?

Hoe het er nu bijstaat.
reset
pi_152230871
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:12 schreef FritzWepper het volgende:
Ik wantrouwde Chuck ook al vanaf het begin, maar dat was dus kennelijk aanvankelijk niet de bedoeling van de schrijvers. Wel goed dat ze zo flexibel zijn in hun schrijven.
Behoorlijk knap inderdaad. Als ze mij hadden verteld dat BB eerst in grote lijnen al geschreven was voordat seizoen 1 begon, had ik het ook geloofd. Dat ze bijvoorbeeld Walter een M60 laten kopen in de eerste aflevering van het laatste seizoen, terwijl ze zelf nog niet weten waarom of waarvoor, vind ik toch wel erg bijzonder. Hetzelfde geldt voor de flashbacks in het begin van seizoen 2, met die teddybeer in het zwembad. Die hele vliegtuigcrash en de aanleiding daartoe was toen nog niet eens geschreven.
pi_152231228
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:52 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Behoorlijk knap inderdaad. Als ze mij hadden verteld dat BB eerst in grote lijnen al geschreven was voordat seizoen 1 begon, had ik het ook geloofd. Dat ze bijvoorbeeld Walter een M60 laten kopen in de eerste aflevering van het laatste seizoen, terwijl ze zelf nog niet weten waarom of waarvoor, vind ik toch wel erg bijzonder. Hetzelfde geldt voor de flashbacks in het begin van seizoen 2, met die teddybeer in het zwembad. Die hele vliegtuigcrash en de aanleiding daartoe was toen nog niet eens geschreven.
:D _O- _O_
pi_152484045
Alternate opening is gelekt:

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_152484312
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:52 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Behoorlijk knap inderdaad. Als ze mij hadden verteld dat BB eerst in grote lijnen al geschreven was voordat seizoen 1 begon, had ik het ook geloofd. Dat ze bijvoorbeeld Walter een M60 laten kopen in de eerste aflevering van het laatste seizoen, terwijl ze zelf nog niet weten waarom of waarvoor, vind ik toch wel erg bijzonder. Hetzelfde geldt voor de flashbacks in het begin van seizoen 2, met die teddybeer in het zwembad. Die hele vliegtuigcrash en de aanleiding daartoe was toen nog niet eens geschreven.
mooi sarcasme in deze post
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152484826
Ze waren episode 7 aan het schrijven, wellicht wangen filmen nog lang niet begonnen en hebben ze dus de eerdere afleveringen ook nog aangepast aan dit concept.
pi_152485123
Nee joh, Vince was gewoon aan het liegen over Better Call Saul. Maar een random fokker houden ze niet voor de gek hoor!! Verder snap ik niet zo goed wat de vertelstructuur van BB hier mee te maken heeft, anders dan dat het van dezelfde schrijver is. Maar hey, mooi stukje sarcasme!
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_152497684
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:11 schreef JDx het volgende:

[..]

:D _O- _O_
Wat ie zegt klopt wel hoor.
pi_152498331
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:48 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Wat ie zegt klopt wel hoor.
Over breaking bad wel. Maar daar is ook nooit over beweert dat de verhaallijn tijdens het seizoen nog geschreven moet worden. Snap dus ook niet zo goed waarom dat voorbeeld als relevant wordt gezien.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_152534873
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

mooi sarcasme in deze post
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nee joh, Vince was gewoon aan het liegen over Better Call Saul. Maar een random fokker houden ze niet voor de gek hoor!! Verder snap ik niet zo goed wat de vertelstructuur van BB hier mee te maken heeft, anders dan dat het van dezelfde schrijver is. Maar hey, mooi stukje sarcasme!
Was zeker niet sarcastisch bedoeld hoor.. :@

Het ging over de flexibiliteit van de schrijvers, en dat was iets dat ook tijdens het kijken van de extra's van BB naar voren kwam, dat er soms dingen geschreven werden waarvan ze zelf niet wisten hoe dat ging uitpakken, en dat sommige ideeen gedurende het seizoen omgegooid moesten worden.

Echt geweldig hoe het team van schrijvers van BB en BCS daarmee omgaat.
pi_152534998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:46 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

[..]

Was zeker niet sarcastisch bedoeld hoor.. :@

Het ging over de flexibiliteit van de schrijvers, en dat was iets dat ook tijdens het kijken van de extra's van BB naar voren kwam, dat er soms dingen geschreven werden waarvan ze zelf niet wisten hoe dat ging uitpakken, en dat sommige ideeen gedurende het seizoen omgegooid moesten worden.

Echt geweldig hoe het team van schrijvers van BB en BCS daarmee omgaat.
Oh my bad :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:04:04 #279
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_152988456
Ik vond het seizoen een beetje als een nachtkaars uitgaan. Ze hebben de verkeerde emotie opgebouwd. Het hele seizoen zit hij zijn voicemail te checken wanhopig voor een serieuze klant, en bij het eerste de beste serieuze offer trekt hij zich terug. Natuurlijk, het komt vanwege Chuck blablabla, maar ik vind het toch stom.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:14:14 #280
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_153043348
Wanneer begint seizoen 2 eigenlijk?
pi_153043722
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:14 schreef Amnistia het volgende:
Wanneer begint seizoen 2 eigenlijk?
begin 2016
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_153090411
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:04 schreef TC03 het volgende:
Ik vond het seizoen een beetje als een nachtkaars uitgaan. Ze hebben de verkeerde emotie opgebouwd. Het hele seizoen zit hij zijn voicemail te checken wanhopig voor een serieuze klant, en bij het eerste de beste serieuze offer trekt hij zich terug. Natuurlijk, het komt vanwege Chuck blablabla, maar ik vind het toch stom.
Eens. Ik wachtte ook op iets... BAM... maar is de serie ook wel een beetje.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 07:46:56 #283
133369 Jivis
Critikut
pi_153094364
Zo is de serie inderdaad, gelukkig maar. De echte schok had een aflevering daarvoor al plaatsgevonden. Was ook wat vreemd geweest als hij zich ineens tussen de gangsters had begeven. Dit was een prima lijntje naar volgend seizoen (waarin dat waarschijnlijk gaat gebeuren).

[ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 30-05-2015 09:46:29 ]
Amen.
pi_157471748
Heb het seizoen afgekeken (nu pas ja). Vond het seizoen zoals hierboven al gezegd als een nachtkaars uit gaan. Over het algemeen wel vermakelijk, zou het nu een 7,5 geven. Ben wel zeer benieuwd naar seizoen 2.
Moeten zij weten
pi_157473214
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb het seizoen afgekeken (nu pas ja). Vond het seizoen zoals hierboven al gezegd als een nachtkaars uit gaan. Over het algemeen wel vermakelijk, zou het nu een 7,5 geven. Ben wel zeer benieuwd naar seizoen 2.
ik ook, maar als ik breaking bad niet zou kennen zou het cijfer toch weer wat lager liggen denk ik :P
..///
pi_157489876
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:45 schreef wipes66 het volgende:

[..]

ik ook, maar als ik breaking bad niet zou kennen zou het cijfer toch weer wat lager liggen denk ik :P
Ook dat ja :P
Moeten zij weten
  dinsdag 17 november 2015 @ 01:17:43 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157615735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:14 schreef Amnistia het volgende:
Wanneer begint seizoen 2 eigenlijk?
The break’s over. BetterCallSaul keert terug. Nieuwe afleveringen wekelijks vanaf 16 februari.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157621998
rond dezelfde tijd als vorig jaar dus dat is geen verrassing. Maar ben er zeker benieuwd naar. Hopelijk zien we nu wel dat hij de Saul wordt die we kennen
pi_157624021
Vond seizoen best wel erg tof maar kijk hier op de één of andere manier totaal niet naar uit. Weet ook niet bijster veel meer van seizoen 1 als ik er aan terug denk.

Ga evengoed wel weer kijken maar heb er niet enorm veel zin in ofzo.
  maandag 4 januari 2016 @ 19:06:53 #290
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_158824521
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:17:21 #291
128384 mcwops
gat in je glas
pi_158875355
Netflix : Better Call Saul 2 16 februari 2016
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_158875627
Kan niet wachtee
Moeten zij weten
pi_158876781
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:06 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Genot!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 09:07:13 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158952270
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158952421
quote:
Ziet er goed uit :Y
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158952767
Do what you love, love what you do!
pi_158952793
Ok dat wordt vanavond seizoen 1 opnieuw kijken.
pi_159058755
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waar jij een goede en hele slimme advocaat ziet, zie ik een louche scharrelaar. Als Chuck hem niet had geholpen door al het (denk)werk voor hem te doen had Jimmy een hele kleine zaak gehad die hij vermoedelijk zou hebben verloren.
Ik lees vol verbijstering dat er mensen zijn die Saul tegenwoordig James of Jimmy noemen dus tijd voor een poll.

Poll: Saul of James?
James
Saul
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  woensdag 13 januari 2016 @ 09:31:20 #299
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_159062575
Hij heet in de serie nog geen Saul en sowieso is zijn echte naam James / Jimmy, dus voorlopig zie ik 'm ook zo. Maar ik denk dat als hij straks bekend staat als Saul dat het wel weer verandert ;)
  woensdag 13 januari 2016 @ 09:49:45 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159062825
In deze serie heet hij gewoon Jimmy
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_159062862
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:06 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Ik lees vol verbijstering dat er mensen zijn die Saul tegenwoordig James of Jimmy noemen dus tijd voor een poll.

Poll: Saul of James?
James
Saul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij heet Jimmy/James. Saul is een alter ego.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')