abonnement Unibet Coolblue
pi_151264501






Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het

Mannentennis.


Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2010: Klik
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657

ATP Bracket: Klik









Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open



Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London





















Poll: Wat is je favoriete speler op de ATP Tour
Novak Djokovic
Roger Federer
Rafael Nadal
Andy Murray
Kei Nishikori
Milos Raonic
Stan Wawrinka
Thomas Berdych
Rooooowbin
Thiemooooooow
Joop Bos
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier






Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Roddick
David Nalbandian
Andy Murray
Teimuraz Gabashvili
Robin Haase
Martin Verkerk
Matwé Middelkoop
Donald Young
Thiemo de Bakker
Michel Koning
Dick Norman
Juan Martin Del Potro
Radek Stepanek
Radek Stevanek
Hesse Huta Galung
Jan Silva
Igor Sijsling
Jo Wilfried Tsonga
Joop Bos


De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_151264521
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Weet niet in welke wereld deze Nadal beter is dan die van een jaar geleden, maar inderdaad, totdat Nadal verliest op RG is degene die 9 van de laatste 10 won favoriet.
Vorig jaar was Rafa ook drama hoor, verliezend van Dolgo, Ferrer en Almagro, en er bijna af tegen Andujar. Ik vond zijn niveau tegen bijvoorbeeld Raonic vorige week nog best aardig. Ik zie toch wel een beetje een trend; vorig jaar was niet veel anders
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_151267073
Mwah, zo erg is dat niet. Dolgo kan gevaarlijk zijn en Ferrer/Almagro waren op zich aan overwinning toe. Dit jaar is minder ver en hij heeft al meer lagere dieptepunten en geen enkel hoogtepunt. Als een verliespartij tegen Raonic je hoogtepunt is. :D

Vergelijk het eens toernooi per toernooi:
Doha: Winst <> Berrer verlies.
AO: mooi rijtje Monfils-Nishikori-Dimitrov-Federer, daarna die rare Wawrinka wedstrijd. <> Smyczek 5-setter, kansloos tegen Berdych.

ZA: moeilijke wedstrijd tegen Andujar, wel gewonnen, wel titel. <> verlies van Fognini die door Ferrer werd opgeveegd. Titeltje met superzwak veld.

IW/Miami: Upset door gevaarlijke speler, finale tegen Djokovic <> verliest van Raonic die geen rally kan winnen 2 setten lang, verliest van een matige Verdasco.

Punten: 2600ish <> 1015

Nadal verliest dit jaar wedstrijden omdat hij matig speelt, omdat zijn tegenstander goed speelt of omdat hij mentaal faalt. Vorig jaar had je tenminste nog twee van die drie factoren nodig, vaak alledrie.
Telkens als hij verloor vloog de speler er de ronde erna eruit, misschien een teken. :D
pi_151267191
Ik tel AO voor het gemak even niet mee, omdat hij daarin/daarna geblesseerd raakte. Vanaf de comeback lijken de jaren enigszins op elkaar, al is dit jaar wellicht slechter dan vorig jaar (al vind ik de resultaten niet alles zeggen, het getoonde spelbeeld vind ik ook belangrijk). Feit is dat we natuurlijk nog moeten zien wat hij in MC en Barcelona gaat doen. Als hij daar de slechte resultaten van vorig jaar (in negatieve zin) topt, dan hebben we een structurele trend :) Ik vond het verlies tegen Almagro vorig jaar wel echt triest hoor. Die pot tegen Ferrer was wel iets anders; die was wel "due".
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_151267843
Sinds die geforceerde foto met Gerard Joling is er gewoon iets gebroken in Rafa.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_151267862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:02 schreef TennispeRFect het volgende:
Sinds die geforceerde foto met Gerard Joling is er gewoon iets gebroken in Rafa.
*gescheurd
pi_151279197
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:03 schreef Jeroen38 het volgende:

[..]

*gescheurd
_O-
  woensdag 1 april 2015 @ 22:21:37 #8
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_151279213
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
IW/Miami: Upset door gevaarlijke speler, finale tegen Djokovic <> verliest van Raonic die geen rally kan winnen 2 setten lang, verliest van een matige Verdasco.
Ja daaag, Dolgo is echt niet gevaarlijker dan Raonic hoor. 8)7

Miami ben ik wel min of meer met je eens, maar hij heeft vorig jaar echt ontzettende klop gekregen van Djokovic in Miami, echt heel erg. Daar had hij het een maand later nog over in interviews.
pi_151279361
wat staat Murray te doen eigenlijk?
pi_151280991
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:24 schreef luckass het volgende:
wat staat Murray te doen eigenlijk?
Waarschijnlijk toch winnen in drie.
sig verwijderd door FA
  woensdag 1 april 2015 @ 23:25:34 #11
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_151281333
TT :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_151281371
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
TT :')
Suggestieve Norrage-TTs _O_ O+
pi_151283865
Ik word verdrietig van deze TT :'(
pi_151284410
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef 1239758715981 het volgende:

[..]

Ja daaag, Dolgo is echt niet gevaarlijker dan Raonic hoor. 8)7

Miami ben ik wel min of meer met je eens, maar hij heeft vorig jaar echt ontzettende klop gekregen van Djokovic in Miami, echt heel erg. Daar had hij het een maand later nog over in interviews.
Uiteraard is Raonic beter dan Dolgopolov. Vooral veel constanter en een gameplan dat high % ipv low % is. Dat is dan ook het punt niet.

Ik vergelijk dan ook het IW/Miami totaalplaatje, inclusief wedstrijdverloop. Een wedstrijd die je eigenlijk al in de pocket had weggeven tegen een subtopper die matige vorm toonde + een upset tegen een ok Verdasco << upset tegen een onberekenbare, maar potentieel gevaarlijke speler en een finale tegen Djokovic.
pi_151290516
Ik word *O* :D *O* van deze TT
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
  donderdag 2 april 2015 @ 12:35:53 #16
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_151290601
Welke indicatie hebben we hier dan voor? Ik zie als enige reden dat nadal niet gaat heersen op gravel zijn blessure gevoeligheid.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_151291147
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:35 schreef XL het volgende:
Welke indicatie hebben we hier dan voor? Ik zie als enige reden dat nadal niet gaat heersen op gravel zijn blessure gevoeligheid.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
  donderdag 2 april 2015 @ 13:17:18 #18
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_151292012
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 01:20 schreef Gruisman het volgende:
Ik word verdrietig van deze TT :'(
het is een hilarische tt _O-

ik verwacht dat hij 1 of 2 masters en rg gaat winnen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_151292296
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:35 schreef XL het volgende:
Welke indicatie hebben we hier dan voor? Ik zie als enige reden dat nadal niet gaat heersen op gravel zijn blessure gevoeligheid.
Mwoah, gebrek aan zware fysieke superioriteit. Niet blessuregevoeligheid.

Alles staat of valt bij Nadal bij zijn fysiek. Het mentale verhaal is daar ook afhankelijk van.
pi_151293022
Er staat een vraagteken in de TT lieve mensen/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 2 april 2015 @ 14:19:26 #21
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_151293983
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:52 schreef Norrage het volgende:
Er staat een vraagteken in de TT lieve mensen/
en het antwoord is? nee het is niet het einde
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 2 april 2015 @ 14:29:32 #22
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_151294363
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Weet niet in welke wereld deze Nadal beter is dan die van een jaar geleden, maar inderdaad, totdat Nadal verliest op RG is degene die 9 van de laatste 10 won favoriet.
Ik denk dat de vorm heel belangrijk is. Nadal is niet sterk dit jaar en verliest - ook buiten gras - van mensen van wie hij verder altijd wint. Nadal is altijd een grote en serieuze kanshebber, maar als zijn vertrouwen als RG begint nog zo laag is als nu, is Djokovic echt degene met de grotere kans denk ik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_151294824
Twee maanden alleen maar gravel in het vooruitzicht. We weten het half mei en dan nog kan Nadal iedereen verrassen in Bo5
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
  donderdag 2 april 2015 @ 15:50:56 #24
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_151297074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef TennispeRFect het volgende:
Twee maanden alleen maar gravel in het vooruitzicht. We weten het half mei en dan nog kan Nadal iedereen verrassen in Bo5
Nadal die iedereen kan verrassen in Bo5? De enige tegen wie ik een overwining van Nadal op dit moment verrassend zou vinden is Djokovic.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_151297340
Dolgo gaat RG winnen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')