abonnement Unibet Coolblue
pi_151276609
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Let it gooooooo
Leuk als je de verkeerde film aanzet voor kinderen...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_151283225
Passengers - 2008
Netflix-Aussie en netflix-kiwi kickte in vandaag. Toch altijd leuk om te kijken wat ze dan daar voorgeschoteld krijgen. En op netflix-kiwi deze film gezien. Beetje bekend verhaal, maar nu met de passagiers van een neergestort vliegtuig. Moest wel denken aan Germanwings toch.

imdb: 5,9
ik: 7,0
I´m back.
pi_151283570
Seizoen 4 van Bob's Burgers staat er ook op. O+.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 2 april 2015 @ 01:36:15 #79
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151284003
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Let it gooooooo
_O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 2 april 2015 @ 01:36:44 #80
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151284007
Niet zo'n heel goede film ook

(Niet de Elsa variant O+ Die is leuk)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_151285395


Blacklist The (seizoen 1) – 2013 16 – ♫ Duits/Engels/Frans/Portugees/Spaans
CC Deens/Duits/Engels/Fins/Frans/Nederlands/Noors/Portugees/Spaans/Zweeds
Een briljante voortvluchtige biedt aan om de FBI te helpen om andere slechteriken te pakken, maar alleen als de nieuwe profiler Elizabeth nauw met hem samenwerkt.

Payback – 1999 16 1:41 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Hij wordt omgelegd voor de buit door zijn vrouw en ex-partner… of dat denken ze. Maanden later staat hij weer voor hun neus…

Real Steel – 2011 9 2:07 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een ex-bokser die nu promotor is heeft het financieel zwaar. Hij bouwt samen met zijn vervreemde zoon een oude robot om tot mededinger naar de wereldtitel in robotboksen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 02-04-2015 09:50:26 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_151285404
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef Aether het volgende:

Louie - Season 4 – 2010-2014 – ♫ English – CC English
Louis C.K. plays a fictional version of himself in this series that follows the comedian through the lows of being an awkward single dad in New York.
Eindelijk!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151285452
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef SunChaser het volgende:
dat videoland unlimited keek vandaag voor de gein is het aanbod, dat is om te lachen zo slecht, jeweet wel, die 1 euro dvds die bij de blokker liggen of slechter
Videoland Unlimited heeft wel een baggeraanbod ja, maar wij hebben en netflix en videoland, omdat we niet kunnen kiezen. Mijn moeder vindt Videoland leuker omdat daar een beetje haar Nederlandse series staan en ik kijk weer meer naar Netflix.
(she/her)
  donderdag 2 april 2015 @ 09:12:56 #84
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_151285826
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:

[..]

Videoland Unlimited heeft wel een baggeraanbod ja, maar wij hebben en netflix en videoland, omdat we niet kunnen kiezen. Mijn moeder vindt Videoland leuker omdat daar een beetje haar Nederlandse series staan en ik kijk weer meer naar Netflix.
je hebt ook nog on demand zoals NPO waar je alles kan terug kijken.
pi_151286233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:12 schreef KingRadler het volgende:

[..]

je hebt ook nog on demand zoals NPO waar je alles kan terug kijken.
Niet alles meer sinds NLZiet
pi_151286406
Ah, The Blacklist! Wederom een serie voor op mijn alsmaar groeiende to watch-lijst.
pi_151286872
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef SunChaser het volgende:
dat videoland unlimited keek vandaag voor de gein is het aanbod, dat is om te lachen zo slecht, jeweet wel, die 1 euro dvds die bij de blokker liggen of slechter
via het AD 2 maanden videoland voor niks gehad maar heb er geen enkele keer iets op gekeken, behalve wat het aanbod was. Zetten ze een app in de PS3 store, installeer je hem en krijg je alleen een scherm: De videoland app is binnenkort beschikbaar :')

Als die gewerkt had was ik vast een aan the blacklist begonnen om te kijken of het wat voorstelt, maar zie nu dat S1 nu ook op Netflix staat :D

Ik snap dat sowieso niet, als je zo een dienst begint dan zorg je toch dat je op zoveel mogelijk apparaten te bekijken bent. Blijkbaar is Videoland al een jaar bezig met een playstation app :')
  donderdag 2 april 2015 @ 10:20:06 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_151287097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:47 schreef Nickske1912 het volgende:
Ah, The Blacklist! Wederom een serie voor op mijn alsmaar groeiende to watch-lijst.
Nice, had 2 weken geleden nog gezocht of die erop stond. Mooi om te kijken na Bloodline :)
  donderdag 2 april 2015 @ 10:27:29 #89
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_151287259
ben bang dat Videoland het niet gaat redden net als de Videotheken in Nederland
  donderdag 2 april 2015 @ 10:43:34 #90
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_151287601
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Als jij denkt dat een tv-zender een film-pakket afneemt en daarmee dan dus ook voor on-interessante films voor hun doelgroep gaat betalen heb je dat echt verkeerd. In de regel is het zo dat er een pakket gekocht wordt met een bepaalde media-waarde (in dit geval 50 miljoen), en je betaald achteraf als je een film uitzend uit dat pakket. Wellicht dat er je ook nog vooraf een soort van basis-fee betaald voor dat pakket, maar in de regel is dat niet zo

Het werkt in principe hetzelfde als de radio, die betalen ook niet voor de muziek die betalen voor ieder liedje dat uitgezonden wordt royalties.
Zou met dat hele exclusiviteitsverhaal in het achterhoofd dat kunnen betekenen dat als RTL geen enkele film van het pakket uitzendt zo gratis kan voorkomen dat andere zenders die films wel uit kunnen zenden? Of gaat die exclusiviteit hier dan weer niet op?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 2 april 2015 @ 11:36:31 #91
62913 Blik
The one and Only!
pi_151288924
quote:
5s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef portier het volgende:

[..]

Zou met dat hele exclusiviteitsverhaal in het achterhoofd dat kunnen betekenen dat als RTL geen enkele film van het pakket uitzendt zo gratis kan voorkomen dat andere zenders die films wel uit kunnen zenden? Of gaat die exclusiviteit hier dan weer niet op?
Ja dat kan. Maar ik weet dus niet in hoeverre je niet een basis-fee moet betalen voor een pakket. Maar de hoofdmoot van het geld wordt pas betaald nadat een film is uitgezonden op tv
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 11:44:01 #92
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151289112
Werkt dat ook zo met series? Want ik vraag me af waarom bijvoorbeeld the Flash zo lang op de plank blijft liggen bij een zekere Nederlandse partij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 april 2015 @ 11:46:22 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_151289175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:44 schreef Breuls het volgende:
Werkt dat ook zo met series? Want ik vraag me af waarom bijvoorbeeld the Flash zo lang op de plank blijft liggen bij een zekere Nederlandse partij.
In principe wel. Kan zijn dat de zender wacht tot de juiste uitzendtijd vrij komt op een bepaalde dag, hangt allemaal af van wanneer de doelgroep kijkt en wat er op andere zenders te zien is.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 11:49:31 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151289257
Ja, zoiets stelde ik me er wel bij voor. Maar ik vraag me af of die factoren echt zwaarder zijn dan de meerwaarde die je hebt als je meegaat met de Amerikaanse uitzendingen. Series als Arrow en Flash zijn bijvoorbeeld heel erg actief online en voor fans is daar geen landengrens: je ziet op Facebook van alles langskomen.

Als je op de Nederlandse uitzendingen moet wachten mis je, als fan, heel veel van de online beleving. Ook op fora enzo.

En al die online activiteit van de Amerikaanse zenders, is in principe free publicity voor je eigen uitzendingen. Inhaken, opblazen en promoten maar. Maar dat lijken ze dus niet te doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151290143
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Ja dat kan. Maar ik weet dus niet in hoeverre je niet een basis-fee moet betalen voor een pakket. Maar de hoofdmoot van het geld wordt pas betaald nadat een film is uitgezonden op tv
Zou toch zeer onlogisch zijn als alles achteraf betaald zou worden, daar hebben de producenten/studio's helemaal niks aan. De deal die RTL Duitsland had was dus gewoon 50 miljoen voor het hele pakket, gezien de vele zenders en doelgroepen onder de RTL groep is dat ook een vrij normale deal. Zie je bij RTL NL ook, topfilms naar RTL 4, actie/jongeren doelgroep naar RTL 5 en de overige meuk wat in zo'n pakket zit naar RTL 7 en 8. Bij de deal die RTL Duitsland sloot met Warner word ook overal gesproken over 50 miljoen voor het totale pakket, nergens over nog achteraf betalen enz zou ook niet logisch zijn aangezien je dan niet kunt stellen dat de deal 50 miljoen is , dan zou het lager/gelijk/hoger uit kunnen vallen afhankelijk van of ze de films uitzenden en hoe vaak.

Achteraf betalen per uitzending voor een abonnee zender als HBO en Film1 (en netflix) lijkt me ook onlogisch.

Andere deals waar je een basisfee voor de tijdsduur van het contract betaald en achteraf voor het uitzenden kan ook, waarbij de eerste keer uitzenden het duurste is en de herhalingen steeds goedkoper en wellicht is dat voor een partij als SBS met een veel kleiner budget een logischer keuze.
  donderdag 2 april 2015 @ 13:07:59 #96
62913 Blik
The one and Only!
pi_151291701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zou toch zeer onlogisch zijn als alles achteraf betaald zou worden, daar hebben de producenten/studio's helemaal niks aan. De deal die RTL Duitsland had was dus gewoon 50 miljoen voor het hele pakket, gezien de vele zenders en doelgroepen onder de RTL groep is dat ook een vrij normale deal. Zie je bij RTL NL ook, topfilms naar RTL 4, actie/jongeren doelgroep naar RTL 5 en de overige meuk wat in zo'n pakket zit naar RTL 7 en 8. Bij de deal die RTL Duitsland sloot met Warner word ook overal gesproken over 50 miljoen voor het totale pakket, nergens over nog achteraf betalen enz zou ook niet logisch zijn aangezien je dan niet kunt stellen dat de deal 50 miljoen is , dan zou het lager/gelijk/hoger uit kunnen vallen afhankelijk van of ze de films uitzenden en hoe vaak.

Achteraf betalen per uitzending voor een abonnee zender als HBO en Film1 (en netflix) lijkt me ook onlogisch.

Andere deals waar je een basisfee voor de tijdsduur van het contract betaald en achteraf voor het uitzenden kan ook, waarbij de eerste keer uitzenden het duurste is en de herhalingen steeds goedkoper en wellicht is dat voor een partij als SBS met een veel kleiner budget een logischer keuze.
Blijf jij maar lekker met je bord voor je kop rondlopen. Hoe ik het schets is gewoon de manier hoe het werkt, niet op een andere manier.
pi_151291825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker met je bord voor je kop rondlopen. Hoe ik het schets is gewoon de manier hoe het werkt, niet op een andere manier.
:') Tot nu toe ben ik de enige geweest die met een bron mijn mening onderbouw, jij roeptoetert alleen maar wat en je verhaal is zo onlogisch als wat.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 13:18:53 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151292047
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') Tot nu toe ben ik de enige geweest die met een bron mijn mening onderbouw, jij roeptoetert alleen maar wat en je verhaal is zo onlogisch als wat.
Ik geloof dat hij al eens heeft benadrukt dat hij zelf de bron is. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 april 2015 @ 14:25:02 #99
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_151294183
heeft Netflix nog leuke rampen films over vliegtuigen?
  donderdag 2 april 2015 @ 14:29:40 #100
62913 Blik
The one and Only!
pi_151294376
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') Tot nu toe ben ik de enige geweest die met een bron mijn mening onderbouw, jij roeptoetert alleen maar wat en je verhaal is zo onlogisch als wat.
Jouw bron spreekt over een deal ter waarde van 50 miljoen. Bijzonder high-level zonder enige melding van betalingen what-so-ever. Het is hetzelfde als dat er vaak wordt gezegd dat er een honkballer wordt overgenomen met een deal ter waarde van 100 miljoen, 5 jaar lang 20 miljoen. Die honkballer krijgt dat salaris ook alleen maar per seizoen dat dat contract loopt. Als die na 2 jaar weg is heeft die toch echt maar 40 miljoen ontvangen en geen 100 miljoen.

En de bron, ik werk voor een media-bedrijf met o.a. meerdere televisiezenders in binnen en buitenland.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij al eens heeft benadrukt dat hij zelf de bron is. ;)
;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')