abonnement Unibet Coolblue
pi_151214576
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS

SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sproetjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilzillah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KapiteinCupcake
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bloes85
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fien10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felinecat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mazou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Bloesem en Kuukske!!!

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Spelletjes)meet 18 april 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
Stroopwafelmeisje
Majo

Misschien
Joycie88

[ Bericht 0% gewijzigd door bloes85 op 31-03-2015 12:11:22 ]
pi_151215406
Mag mijn NOD naar 21 april?
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 10:00:43 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151215769
Spannend Zoe! :o ik zou het zeker over een paar dagen nog eens proberen :Y

GM, waardoor wist je dan dat het raak was? Ik heb dat deze ronde ook, gewoon een 'gevoel' maar misschien maak ik mezelf gek.

Inmiddels voel ik me echt ongesteld maar nog steeds geen druppel bloed te bekennen. Vanmiddag ga ik een testje doen :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151215799
Even een :* voor Lot.

Majo, wanneer is je NOD? Of wacht, dat weet je natuurlijk niet met je borderline-achtige cyclustoestanden, lastig zeg!
pi_151217005
Lot, dikke knuffel! :* ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Na twee miskramen heb je recht op meer onderzoek en als je na een jaar nog niet zwanger bent ook. Dus een bezoekje brengen aan de huisarts voor een verwijzing naar de gyn lijkt me verstandig in jouw situatie, als je daar al aan toe bent.
E.
pi_151217134
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:00 schreef MaJo het volgende:
Spannend Zoe! :o ik zou het zeker over een paar dagen nog eens proberen :Y

GM, waardoor wist je dan dat het raak was? Ik heb dat deze ronde ook, gewoon een 'gevoel' maar misschien maak ik mezelf gek.

Inmiddels voel ik me echt ongesteld maar nog steeds geen druppel bloed te bekennen. Vanmiddag ga ik een testje doen :X
Ik had nog een digitale test liggen die "over datum" zou gaan die maand, dus ik dacht, ik kan m weggooien zonder testen of ik pies er ff overheen ook al weet ik de uitslag al....
naja die uitslag was dus onverwacht heel positief.
S. 2014
J. 2016
pi_151218455
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Mag mijn NOD naar 21 april?
aangepast!
pi_151219087
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef bloes85 het volgende:

[..]

aangepast!
Wil je mijn NOD eruithalen? Naam enzo mag wel blijven staan.
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 14:19:45 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151224547
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:02 schreef L-E het volgende:
Even een :* voor Lot.

Majo, wanneer is je NOD? Of wacht, dat weet je natuurlijk niet met je borderline-achtige cyclustoestanden, lastig zeg!
ik had precies 2 weken geleden een streep op mijn ovutest dus ergens tussen vandaag en overmorgen :) net een spierwitte test, ik begin echt een hekel aan testen te krijgen :(

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik had nog een digitale test liggen die "over datum" zou gaan die maand, dus ik dacht, ik kan m weggooien zonder testen of ik pies er ff overheen ook al weet ik de uitslag al....
naja die uitslag was dus onverwacht heel positief.
Wow dat is wel heel tof! O+

Ik was net bij mijn nieuwe tandarts en ben toch niet zo blij met haar denk ik -O- ze zei dat er best wat moet gebeuren (2 gaatjes en een wortelkanaalbehandeling). Toen ik vroeg hoe dat zat met zwangerschapswens zei ze "ja dat kan echt niet nu, je moet echt wachten tot je gebit helemaal op orde is!" Ze bedoelt het vast goed maar ik vond het behoorlijk lomp overkomen. Weet ook niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet, stoppen vind ik niet echt een optie aangezien ik toch zulke wisselende cycli heb. Ik heb nu een afspraak over 2 weken en over 3,5 week dus tenzij ik nu zwanger zou zijn lijkt me dat geen probleem :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151224924
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik had precies 2 weken geleden een streep op mijn ovutest dus ergens tussen vandaag en overmorgen :) net een spierwitte test, ik begin echt een hekel aan testen te krijgen :(

[..]

Wow dat is wel heel tof! O+

Ik was net bij mijn nieuwe tandarts en ben toch niet zo blij met haar denk ik -O- ze zei dat er best wat moet gebeuren (2 gaatjes en een wortelkanaalbehandeling). Toen ik vroeg hoe dat zat met zwangerschapswens zei ze "ja dat kan echt niet nu, je moet echt wachten tot je gebit helemaal op orde is!" Ze bedoelt het vast goed maar ik vond het behoorlijk lomp overkomen. Weet ook niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet, stoppen vind ik niet echt een optie aangezien ik toch zulke wisselende cycli heb. Ik heb nu een afspraak over 2 weken en over 3,5 week dus tenzij ik nu zwanger zou zijn lijkt me dat geen probleem :?
Hoe ze het heeft gezegd komt inderdaad nogal lomp over, maar ze zegt het wel met een reden lijkt me. Als je wel zwanger blijkt te zijn kan je misschien bij een andere tandarts terecht? Je zal niet de eerste zwangere zijn met gaatjes en een wortelkanaalbehandeling :)

Over 4 weken moet ik een verstandskies laten plukken, ik zeg pas iets tegen de kaakchirurg als ik daadwerkelijk zwanger blijk te zijn.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:37:59 #11
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151225231
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik had precies 2 weken geleden een streep op mijn ovutest dus ergens tussen vandaag en overmorgen :) net een spierwitte test, ik begin echt een hekel aan testen te krijgen :(

[..]

Wow dat is wel heel tof! O+

Ik was net bij mijn nieuwe tandarts en ben toch niet zo blij met haar denk ik -O- ze zei dat er best wat moet gebeuren (2 gaatjes en een wortelkanaalbehandeling). Toen ik vroeg hoe dat zat met zwangerschapswens zei ze "ja dat kan echt niet nu, je moet echt wachten tot je gebit helemaal op orde is!" Ze bedoelt het vast goed maar ik vond het behoorlijk lomp overkomen. Weet ook niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet, stoppen vind ik niet echt een optie aangezien ik toch zulke wisselende cycli heb. Ik heb nu een afspraak over 2 weken en over 3,5 week dus tenzij ik nu zwanger zou zijn lijkt me dat geen probleem :?
Ik dacht juist gelezen te hebben dat je als zwangere wel een verdoving bij de tandarts mag hebben, omdat het een lokaal iets is...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 16:15:08 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151229027
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:28 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Hoe ze het heeft gezegd komt inderdaad nogal lomp over, maar ze zegt het wel met een reden lijkt me. Als je wel zwanger blijkt te zijn kan je misschien bij een andere tandarts terecht? Je zal niet de eerste zwangere zijn met gaatjes en een wortelkanaalbehandeling :)

Over 4 weken moet ik een verstandskies laten plukken, ik zeg pas iets tegen de kaakchirurg als ik daadwerkelijk zwanger blijk te zijn.
Het is vooral het gevoel dat ze me gaf. Hoe ik in godsnaam hier bezig mee kon zijn met zo'n slecht gebit ofzo _O- Voor de duidelijkheid: ik had dus geen idee dat dit allemaal eraan zat te komen. En dat laatste doe ik ook hoor, als ik zwanger blijk te zijn dan zeg ik het maar ik ga er niks voor laten :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:37 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik dacht juist gelezen te hebben dat je als zwangere wel een verdoving bij de tandarts mag hebben, omdat het een lokaal iets is...
Hmmm dat klinkt ook wel logisch, maar zij zei dat het niet kan. Bovendien zou het hebben van een slecht gebit ook van invloed zijn op de baby (vroeggeboorte, afwijkingen). Daar had ik zelf nog nooit van gehoord. Nu zal daar heus een kern van waarheid in zitten maar heb soms wel het idee dat mensen binnen hun eigen beroepsgroep wat kunnen overdrijven :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151229420
Majo, volgens mij is dat echt onzin! Ik was zwanger toen mijn kies afbrak en ik was heel bang dat ze hem moesten trekken. Was dan ook het eerste wat ik vroeg toen ik binnenkwam. Mijn tandarts zei dat verdoven helemaal geen kwaad kon om de reden die Zoe zegt. Alleen opletten met evt pijnstillers erna.
E.
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 16:29:46 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151229527
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Majo, volgens mij is dat echt onzin! Ik was zwanger toen mijn kies afbrak en ik was heel bang dat ze hem moesten trekken. Was dan ook het eerste wat ik vroeg toen ik binnenkwam. Mijn tandarts zei dat verdoven helemaal geen kwaad kon om de reden die Zoe zegt. Alleen opletten met evt pijnstillers erna.
Misschien had het dan meer te maken met het feit dat mijn "slechte gebit" effecten heeft op de baby? Ik zou dat verkeerd geïnterpreteerd kunnen hebben :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 16:59:13 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151230716
De tandarts belde nog, een andere kies die misschien ook nog een wortelkanaalbehandeling nodig had moet getrokken worden omdat het het niet meer waard is om iets aan te doen -O- En weer zei ze dat ik moest wachten met zwanger worden :') Ik snap ook wel dat je bij zo'n behandeling beter niet zwanger kan zijn maar goed. Eerst maar eens een afspraak inplannen, die andere 2 dingen worden in de komende 4 weken gedaan. Kan ik in ieder geval met een nieuwe neus en goed gebit zwanger worden _O- :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151230887
zou je niet liever nog bij een andere tandarts informeren?
het komt echt een beetje raar over...
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 17:10:11 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151231056
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef Elleska het volgende:
zou je niet liever nog bij een andere tandarts informeren?
het komt echt een beetje raar over...
Ik zat ook te denken om alsnog te switchen maar aan de andere kant moeten die dingen toch gebeuren en kan ik het beter maar snel doen. Kan ik daarna alsnog weer overstappen _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151231232
Stom MaJo! Ook de manier waarop van die assistente. Ik zou ook eens kijken bij een andere tandarts als je gevoel niet goed zit.
pi_151231262
voor het informeren bij een andere tandarts hoef je niet direct te switchen, eerst ff kijken wat zij zeggen over zwangerschapswens/zwangerschap en deze behandelingen.

je hebt er geen prettig gevoel bij. een kies laten trekken is ook niet niks. ik zou zeggen volg je gevoel ;)
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 17:43:14 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151232108
Kies trekken is bij de kaakchirurg dus dat scheelt weer ;) Ik ga me nog even bezinnen, wil er eigenlijk vooral zo snel mogelijk vanaf zijn.

Dat van zwangerschap ga ik zeker even navragen :Y Het kan dus ook dat ik het verkeerd begrepen heb en dat het dus ging om dat mijn gebit slecht zou zijn voor een baby.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151232261
ik denk dat ze liever geen röntgenfotos maken, in je eerste trimester iig. Dat vertelde de tandarts mij iig.
pi_151232275
Dat heb ik meer gehoord! Hier ook een slecht gebit, al jaren niet naar de tandarts geweest, ben ook wel bang voor een vroeggeboorte, maar dat zien we dan wel.. Schijnen vooral de bacteriën /ontstekingen te zijn die via je bloed naar je kindje gaan ofzo? Maar ik kan me niet voorstellen dat we de enige twee zijn die zwanger zijn /kinderwens hebben met een slecht gebit :@
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 18:13:01 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151232798
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:
ik denk dat ze liever geen röntgenfotos maken, in je eerste trimester iig. Dat vertelde de tandarts mij iig.
Die foto's zijn juist vandaag gemaakt (en in december ook al) dus dat zou dan toch goed moeten zijn nu?

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat heb ik meer gehoord! Hier ook een slecht gebit, al jaren niet naar de tandarts geweest, ben ook wel bang voor een vroeggeboorte, maar dat zien we dan wel.. Schijnen vooral de bacteriën /ontstekingen te zijn die via je bloed naar je kindje gaan ofzo? Maar ik kan me niet voorstellen dat we de enige twee zijn die zwanger zijn /kinderwens hebben met een slecht gebit :@
Ja precies! Ik heb nu ook zoiets van ik ben juist naar de tandarts geweest, ik had ook gewoon niet kunnen gaan en dan nergens van geweten. Ik vind het fijn als ze me voorlicht maar dat belerende hoeft van mij niet. Ik vroeg er ook zelf naar, ik had ook mijn mond kunnen houden :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151233481
Heeft het niet te maken met de gevolgen van de zwangerschap voor je gebit? Je tandvlees wordt dan veel zwakker dacht ik, wat tot problemen kan leiden voor jou, zeker als je al problemen hebt met je tanden lijkt dat me niet bevorderlijk voor het herstel.

Ik heb niet eens tegen m'n tandarts verteld dat ik zwanger was (toen 7 weken) en heb gewoon foto's laten maken. Las pas later dat dat eigenlijk niet goed is, maar het zijn toch foto's van m'n tanden, niet van m'n buik dus ik verwacht dat het niet veel kwaad kan eigenlijk maar dat zullen we over een paar maanden wel zien.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_151233607
tja wanneer is iets een slecht gebit. een gaatje en een wortelkanaalbehandeling noem ik nog geen slecht gebit... tegenwoordig maar weinig volwassenen die geen enkel gaatje hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:
ik denk dat ze liever geen röntgenfotos maken, in je eerste trimester iig. Dat vertelde de tandarts mij iig.
liever niet nee, zoals met alle rontgenfoto's.
even voor het idee, bij een kleine tandfoto ontvang je minder straling dan een beetje vliegreis, of een vakantie in de bergen. die hoeveelheid is ook nog eens gericht op je tanden en niet rechtstreeks op je baarmoeder. daar komt hooguit wat strooistraling wat verwaarloosbaar is met achtergrondstraling die er altijd is.

(/opleidingsdeformatie)
pi_151234325


[ Bericht 52% gewijzigd door Aardappel22 op 31-03-2015 22:47:38 ]
pi_151234806
Ik breek gewoon even schaamteloos in O-)
Vanochtend bij de HA geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek en dat zag er allemaal goed uit. Volgende stap is een echo om te controleren of m'n baarmoeder en m'n eierstokken er goed uitzien en om PCOS uit te sluiten. En verder doorverwezen naar een diëtiste voor hulp bij het afvallen. :Y Eerst maar eens even op vakantie :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151234900
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik breek gewoon even schaamteloos in O-)
Vanochtend bij de HA geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek en dat zag er allemaal goed uit. Volgende stap is een echo om te controleren of m'n baarmoeder en m'n eierstokken er goed uitzien en om PCOS uit te sluiten. En verder doorverwezen naar een diëtiste voor hulp bij het afvallen. :Y Eerst maar eens even op vakantie :D
Goed om te horen! :D Lekker genieten van je vakantie nu! Ga je ergens naar toe nog?
pi_151235297
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef Aardappel22 het volgende:

[..]

Goed om te horen! :D Lekker genieten van je vakantie nu! Ga je ergens naar toe nog?
Ja! :Y We gaan naar IJsland O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151235430
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:36 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ja! :Y We gaan naar IJsland O+
Wauw wat gaaaf zeg! Niet een bestemming wat je vaak hoort, maar lijkt mij ook zeker een mooi land. Geniet ervan! :)
pi_151235691
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:36 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ja! :Y We gaan naar IJsland O+
IJsland O+ Hopen op Noorderlicht, heb ik daar exact een jaar geleden gezien :)
Hier vooral vreemde kwaaltjes, geen enkele last van m'n buik, maar wel lichte menstruatie. Ik ben bang dat ik mezelf dingen inbeeld maar het voelt echt anders.
pi_151235875
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef bloes85 het volgende:

[..]

IJsland O+ Hopen op Noorderlicht, heb ik daar exact een jaar geleden gezien :)
Hier vooral vreemde kwaaltjes, geen enkele last van m'n buik, maar wel lichte menstruatie. Ik ben bang dat ik mezelf dingen inbeeld maar het voelt echt anders.
Herkenbaar. Vorige maand voelde ik me precies zo. Voelde me heel 'anders' en voor m'n gevoel ook echt 'zwanger'. Bizar hoe je jezelf zo voor de gek kan houden. Maar wie weet is het wel raak bij jou?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:50:05 #33
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151235914
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik breek gewoon even schaamteloos in O-)
Vanochtend bij de HA geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek en dat zag er allemaal goed uit. Volgende stap is een echo om te controleren of m'n baarmoeder en m'n eierstokken er goed uitzien en om PCOS uit te sluiten. En verder doorverwezen naar een diëtiste voor hulp bij het afvallen. :Y Eerst maar eens even op vakantie :D
Fijn dat het bloed goed was! Nu hopen dat de rest ook goed zal zijn. Fijne vakantie!

Hier is de menstruatie nu echt voorbij. Wel zo nu en dan nog jeukende borsten. Heel de dag beetje misselijk en vol gevoel. En flink opgezette buik. Ik ga later deze week nog een keer testen. Ben zo benieuwd of die schaduw die ik vanochtend op de test dacht te zien ook echt een streepje is...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:00:13 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_151236376
Zoë, als het echt een streepje is zou je m ook op de droge test moeten kunnen zien.
disclaimer
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 20:04:54 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151236587
Wat fijn dat de uitslag van je bloed goed was Sjois! En heel veel plezier in IJsland, lijkt me gaaf O+

Welkom terug aardappel. Slopend is dat he die vage klachten? Je let er natuurlijk ook veel meer op dan normaal, ik vind het steeds vermoeiender :@

Klinkt wel spannend bloes! Toch eens een testje eraan wijden?

Ik heb net een brief ontvangen van de woningbouw met het aanbod om het huis te kopen, voor een zeer fijne prijs O+ Grote kans dus dat we dat gaan doen! Ik heb meteen gemaild voor een afspraak, spannend *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:15:31 #36
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151237034
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, als het echt een streepje is zou je m ook op de droge test moeten kunnen zien.
Ik heb net even gekeken en op de droge test zie ik ook alleen een heel vaag schaduwachtig iets dat lijkt op een soort van streepje in een kleur die lichter is dan de controle streep. Maar ook alleen als ik hem onder de lamp hou.
Ik zal hier maar geen conclusies aan verbinden :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:16:19 #37
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151237063
Oeh spannend Majo!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151237106
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:04 schreef MaJo het volgende:
Wat fijn dat de uitslag van je bloed goed was Sjois! En heel veel plezier in IJsland, lijkt me gaaf O+

Welkom terug aardappel. Slopend is dat he die vage klachten? Je let er natuurlijk ook veel meer op dan normaal, ik vind het steeds vermoeiender :@

Klinkt wel spannend bloes! Toch eens een testje eraan wijden?

Ik heb net een brief ontvangen van de woningbouw met het aanbod om het huis te kopen, voor een zeer fijne prijs O+ Grote kans dus dat we dat gaan doen! Ik heb meteen gemaild voor een afspraak, spannend *O*
Ja vandaar ook die foto haha! Ga het altijd checken op google, stupid me. Spannend dat jullie misschien een huis gaan kopen!! Allemaal leuk nieuws hier!
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 20:17:43 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151237111
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:15 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik heb net even gekeken en op de droge test zie ik ook alleen een heel vaag schaduwachtig iets dat lijkt op een soort van streepje in een kleur die lichter is dan de controle streep. Maar ook alleen als ik hem onder de lamp hou.
Ik zal hier maar geen conclusies aan verbinden :')
Post eens een foto? :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:27:06 #40
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151237507
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Post eens een foto? :o
Er is ècht bijna niks te zien en het is ook bijna niet te fotograferen. Foto poging onder spoiler. Ik denk dat ik gewoon te graag iets wil zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 20:28:44 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151237598
Ik lijk wel iets te zien Zoe :o En ik sta bekend als iemand die nooit de streepjes ziet dus ik ben benieuwd wat de anderen zien!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:34:26 #42
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151237821
Nou Zoe, ik zie ook een echte tuurstreep! Ik zou niet (kunnen :X) wachten tot vrijdag, na zoiets!

Fijne uitslag Silver en geniet van je vakantie!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:38:02 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_151237974
Ik zie ook iets :D maar zou nog wel een slag om de arm houden ;)
disclaimer
pi_151241608
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:43 schreef Elleska het volgende:
tja wanneer is iets een slecht gebit. een gaatje en een wortelkanaalbehandeling noem ik nog geen slecht gebit... tegenwoordig maar weinig volwassenen die geen enkel gaatje hebben.

IK!!! 0 gaatjes! (en mijn eigen tanden nog :D)
pi_151241743
Ik zie ook een vaagje Zoe!! O+

En wat tof Majo, je eigen huis kopen O+
pi_151242583
Ik lijk ook heel licht iets te zien, spannend!
pi_151242660
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:40 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

IK!!! 0 gaatjes! (en mijn eigen tanden nog :D)
ikzelf toevallig ook ;) maar daarmee ben ik in mijn omgeving de enige (voor zover ik weet).

echter was ik ook al een paar jaar niet meer naar de tandarts geweest. prima tandarts maar qua communicatie wat apart, wat ik wel herken in het verhaal van Majo. Heb nu sinds 2weken een nieuwe tandarts en die is zoveel fijner, had ik veel eerder moeten doen.
pi_151242751
Lot :* wat frustrerend dat je al zolang zonder resultaat bezig bent en dan ook nog eens meerdere miskramen. Hopelijk kan de arts je helpen.

Silversjoiis fijn dat bloed uitslag goed is. Fijne vakantie, maar dat komt vast goed met zo'n gave bestemming.

Majo wat spannend om een huis te kopen! Balen van je witte test :*
Lekker zo'n nieuwe tandarts ;(

Zoe_hart, zie amper iets. Hopelijk zie je snel een duidelijkere streep.

Fien hoe gaat het met de clomid? Heb je er nog last van?
pi_151243974
Wat lief dat je er naar vraagt! Het valt me echt alles mee moet ik zeggen tot nu toe. Ik heb vanochtend de laatste geslikt en ik voel me niet anders als anders. Ik hoop zo dat het aanslaat!

Ik zie ook wat Zoë! Spannend!
pi_151245077
Hey Zoe, photoshop kan er niet heel veel meer van maken dan 3(!) lijntjes. Waarschijnlijk links en rechts van waar een eventueel lijntje zou moeten verschijnen. Klopt dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo willen die testjes nog wel eens opdrogen trouwens. Vaak een beetje kleurstof wat blijft hangen rond de minimaal dikkere teststreep. Ook de reden waarom je ze na 10 minuten in de prullenbak moet gooien.
Bij mij had de kleurstof van de actiontestjes zelfs de vervelende gewoonte om soms op te drogen óp de teststreep. De eerste keer kreeg ik een hartverzakking toen ik na 2 uur de test nog eens bekeek. (Zie deel 299 pagina 7) Daar was ik toch echt niet zwanger hoor, dat doen sommige batches blijkbaar, heb ik gemerkt. }:|

Maar anyway, ik kan op dit plaatje NIET uitsluiten dat dat 1 van de twee lijntjes een schaduw is. En ik weet niet hoe snel de verkleuring er stond. Binnen drie minuten is hoopgevend... Dus spannend hoor!

Kan niet wachten op het vervolg!

  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:57:52 #51
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151245949
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:40 schreef Sara82 het volgende:
Hey Zoe, photoshop kan er niet heel veel meer van maken dan 3(!) lijntjes. Waarschijnlijk links en rechts van waar een eventueel lijntje zou moeten verschijnen. Klopt dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo willen die testjes nog wel eens opdrogen trouwens. Vaak een beetje kleurstof wat blijft hangen rond de minimaal dikkere teststreep. Ook de reden waarom je ze na 10 minuten in de prullenbak moet gooien.
Bij mij had de kleurstof van de actiontestjes zelfs de vervelende gewoonte om soms op te drogen óp de teststreep. De eerste keer kreeg ik een hartverzakking toen ik na 2 uur de test nog eens bekeek. (Zie deel 299 pagina 7) Daar was ik toch echt niet zwanger hoor, dat doen sommige batches blijkbaar, heb ik gemerkt. }:|

Maar anyway, ik kan op dit plaatje NIET uitsluiten dat dat 1 van de twee lijntjes een schaduw is. En ik weet niet hoe snel de verkleuring er stond. Binnen drie minuten is hoopgevend... Dus spannend hoor!

Kan niet wachten op het vervolg!

[ afbeelding ]
Wow thnx! O+

Fijn dat zoveel van jullie er ook wat (vaags) in zien, ik dacht echt ff dat ik gek werd :@

Ik weet niet exact waar de teststreep moet komen, maar ik dacht zelf dichter in de buurt van de rechter dan van de middelste streep. Dat middelste streepje was niet aanwezig op de natte test vanochtend, die zag ik ook pas op de droge test vanavond. Hij heeft ook een iets ander kleurtje, lijkt een beetje roze. Die meest rechtse lijkt meer wat van het paarse te hebben dat de controlestreep ook heeft.
Ik heb de test pas opgepakt om goed te kijken toen de 5 min voorbij waren en toen zag ik de rechtse wel zitten. Maar geen idee of hij er binnen 3 min al was...

Pff, nu word ik wel zenuwachtig om over een paar dagen weer te testen :X
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151245975
Oh en Majo, bij wortelkanaalbehandelingen maken ze tijdens de behandeling zelf ook röntgenfoto's om te kijken of de wortelkanalen goed leeg zijn en of de rubberstaafjes (or whatever ze erin douwen) er goed inzitten. Denk dus dat het eerder daarmee te maken heeft dan met een eventuele verdoving of de algehele toestand van je gebit. (al kan die toestand van je gebit door een zwangerschap wel ineens verslechteren, en dan kun je kiespijn krijgen, en niet meer onder een WKbehandeling inclusief de röntgenfoto's uitkomen. Niet echt optimaal.)

Wat ik me eigenlijk afvroeg, was je na de wat donkerder stre(e)p(en) op de ovulatietest gestopt, of test je nu nog steeds?

En Fien, hoop dat de Clomid gewoon, hoppaaaa, in één keer aanslaat!
pi_151246024
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:57 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Wow thnx! O+

Fijn dat zoveel van jullie er ook wat (vaags) in zien, ik dacht echt ff dat ik gek werd :@

Ik weet niet exact waar de teststreep moet komen, maar ik dacht zelf dichter in de buurt van de rechter dan van de middelste streep. Dat middelste streepje was niet aanwezig op de natte test vanochtend, die zag ik ook pas op de droge test vanavond. Hij heeft ook een iets ander kleurtje, lijkt een beetje roze. Die meest rechtse lijkt meer wat van het paarse te hebben dat de controlestreep ook heeft.
Ik heb de test pas opgepakt om goed te kijken toen de 5 min voorbij waren en toen zag ik de rechtse wel zitten. Maar geen idee of hij er binnen 3 min al was...

Pff, nu word ik wel zenuwachtig om over een paar dagen weer te testen :X
Pak anders is zo'n kruidvat early test! Die deed ik ook en die zijn extra gevoelig, wie weet...
pi_151246848
Had ik t me toch niet verbeeld drie streepjes. Maar streepje extra, dat word een tweeling zoe!
  woensdag 1 april 2015 @ 06:31:13 #55
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151251042
Haha dat zou wel geniaal zijn, dat je aan het aantal streepjes ziet hoeveel het er zijn! :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151251794
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Had ik t me toch niet verbeeld drie streepjes. Maar streepje extra, dat word een tweeling zoe!
Haha, ik dacht het ook, maar aangezien ik niet tot de top5 streepjesloerders hoor, hield ik maar wijs m'n mond dicht O-) Dat wordt duimen draaien, Zoe!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  woensdag 1 april 2015 @ 08:36:32 #57
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151252072
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Had ik t me toch niet verbeeld drie streepjes. Maar streepje extra, dat word een tweeling zoe!
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 06:31 schreef Mariposas het volgende:
Haha dat zou wel geniaal zijn, dat je aan het aantal streepjes ziet hoeveel het er zijn! :D
:D
Een tweeling lijkt me stiekem best tof :@

Nu geduld zien te kweken tot later deze week...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151252685
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:36 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

[..]

:D
Een tweeling lijkt me stiekem best tof :@

Nu geduld zien te kweken tot later deze week...
ik zou een digitale test halen!
pi_151253096
Ik zou ook een digitale test halen Zoë.

Een tweeling.... Hier een verhoogde kans op een meerling door de clomid. Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik er liever 1 krijgen. Maar een tweeling lijkt me ergens ook wel erg leuk.
pi_151253504
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef Aardappel22 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Vorige maand voelde ik me precies zo. Voelde me heel 'anders' en voor m'n gevoel ook echt 'zwanger'. Bizar hoe je jezelf zo voor de gek kan houden. Maar wie weet is het wel raak bij jou?
Het is wel gek hoor, hier heb ik gisterochtend heel licht bloed gehad, maar verder niets meer.. voel mijn buik verder ook niet of andere klachten. M'n vriend zegt dat ik moet gaan testen, maar ik durf nog niet :+
pi_151254829
Oh Bloes! Ik vind ook dat je moet testen :X

En Zoe, dat ziet er veelbelovend uit.. Krijgen we dan toch een streepjesregen? :D
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 11:15:04 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151255985
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:43 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zie ook een vaagje Zoe!! O+

En wat tof Majo, je eigen huis kopen O+
Ja he? Heb er al een beetje over zitten dagdromen O+ Als we het doen krijgen we een waardecheque van ¤ 2500,- voor een nieuwe keuken dus dat zou wel tof zijn!

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:58 schreef Sara82 het volgende:
Oh en Majo, bij wortelkanaalbehandelingen maken ze tijdens de behandeling zelf ook röntgenfoto's om te kijken of de wortelkanalen goed leeg zijn en of de rubberstaafjes (or whatever ze erin douwen) er goed inzitten. Denk dus dat het eerder daarmee te maken heeft dan met een eventuele verdoving of de algehele toestand van je gebit. (al kan die toestand van je gebit door een zwangerschap wel ineens verslechteren, en dan kun je kiespijn krijgen, en niet meer onder een WKbehandeling inclusief de röntgenfoto's uitkomen. Niet echt optimaal.)

Wat ik me eigenlijk afvroeg, was je na de wat donkerder stre(e)p(en) op de ovulatietest gestopt, of test je nu nog steeds?

En Fien, hoop dat de Clomid gewoon, hoppaaaa, in één keer aanslaat!
Bedankt voor de uitleg! Dan is een wortelkanaalbehandeling misschien wat minder inderdaad.

Ik ben nadat de streep verdween weer gestopt met de ovutesten, omdat het ook echt wel voelde als eisprong qua lichamelijke symptomen. En ook nu, ik voel me echt ongesteld maar dan zonder bloed. Morgenochtend er nog maar eens een test tegenaan gooien, maar meer omdat ik een weekend wegga met vriendinnen en ik het dan toch nog even wil testen :)

Zoe waarom nog een paar dagen wachten? Elke dag maak je meer hcg aan dus grote kans dat er nu wel iets te zien valt. Of inderdaad een digitale test!

En Bloes ga jij eens snel testen ;)

Dat zou mooi zijn kapitein als we alsnog een streepjesregen krijgen :D *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151256517
ik ben dan ook wel zo'n nerd dat ik niet op 1 april wil testen om het niet te jinxen :+
Morgen maar test halen als het nog steeds hetzelfde blijft
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 11:48:09 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151257127
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:29 schreef bloes85 het volgende:
ik ben dan ook wel zo'n nerd dat ik niet op 1 april wil testen om het niet te jinxen :+
Morgen maar test halen als het nog steeds hetzelfde blijft
Er gaan nu vreselijke 1 april grappen door mijn hoofd :X "Liefje ik ben zwanger! Haha nee hoor 1 april!!#!&#&*(Z0Mg!!1!" :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151257416
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Er gaan nu vreselijke 1 april grappen door mijn hoofd :X "Liefje ik ben zwanger! Haha nee hoor 1 april!!#!&#&*(Z0Mg!!1!" :')
Oh dat is wel heel sadistisch, heks :+
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 12:07:28 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151257590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:00 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Oh dat is wel heel sadistisch, heks :+
Hey ik zou dat nooit doen he :o Maar in mijn hoofd kan ik best sadistisch zijn >:)

Edit: wel heb ik mijn ouders een paar keer zo wijsgemaakt dat ik weer bij mijn ex was die ze haatten _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151257764
Jeetje wat spannend Zoe en Bloes!!! *O*

Hier de aanloop naar de eisprong. (NOD pas 21 april) Ben toch ook maar begonnen met temperaturen. Al eens gedaan maar toen pas 's ochtends in de badkamer, toen was er geen pijl op te trekken. Blijk je het dus al te moeten doen als je nog maar net wakker bent en in bed ligt. (Waarom vertelt niemand dit!, net zoiets als ovutesten pas 's middags ipv met ochtendurine...)
Nu heel stabiel op 36,3 graden elke ochtend en vanaf vrijdag ga ik ook weer ovutesten, dus als het goed is, kan ik die eisprong nu goed in beeld krijgen!
Al zou ik het voor het eerst niet zo heel erg vinden als het niet lukt, want uitgerekende datum ligt dan tussen kerst en oud en nieuw... Verre van ideaal. (Of ben ik de enige die daar over nadenkt?)

Al zou het wel fijn zijn een positieve test te hebben, nog vóór de uitslag van m'n controle uitstrijkje er is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 'ik ben zwanger- 1 april grappen' waren een jaar of 15 geleden wel grappig, nu niet meer... :(
pi_151261129
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:13 schreef Leonietje83 het volgende:
Jeetje wat spannend Zoe en Bloes!!! *O*

Hier de aanloop naar de eisprong. (NOD pas 21 april) Ben toch ook maar begonnen met temperaturen. Al eens gedaan maar toen pas 's ochtends in de badkamer, toen was er geen pijl op te trekken. Blijk je het dus al te moeten doen als je nog maar net wakker bent en in bed ligt. (Waarom vertelt niemand dit!, net zoiets als ovutesten pas 's middags ipv met ochtendurine...)
Nu heel stabiel op 36,3 graden elke ochtend en vanaf vrijdag ga ik ook weer ovutesten, dus als het goed is, kan ik die eisprong nu goed in beeld krijgen!
Al zou ik het voor het eerst niet zo heel erg vinden als het niet lukt, want uitgerekende datum ligt dan tussen kerst en oud en nieuw... Verre van ideaal. (Of ben ik de enige die daar over nadenkt?)

Al zou het wel fijn zijn een positieve test te hebben, nog vóór de uitslag van m'n controle uitstrijkje er is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 'ik ben zwanger- 1 april grappen' waren een jaar of 15 geleden wel grappig, nu niet meer... :(
Ik dacht er wel aan, maar aan de andere kant ben ik zo blij als ik een tweede streepje heb dat de uitgerekende datum me niet echt meer uitmaakt.. :{

Edit: Ik ga voor je duimen, zou fijn zijn als het controle uitstrijkje gewoon goed is en je lekker mag doorgaan voor een positieve test!
  woensdag 1 april 2015 @ 14:13:23 #69
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151261983
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:49 schreef bloes85 het volgende:

[..]

Het is wel gek hoor, hier heb ik gisterochtend heel licht bloed gehad, maar verder niets meer.. voel mijn buik verder ook niet of andere klachten. M'n vriend zegt dat ik moet gaan testen, maar ik durf nog niet :+
Spannend! En ik snap wat je bedoelt met niet durven testen.
Ik ben zelf bang dat een volgende test die ik zou doen alsnog omo wit is en dat ik me het mogelijke streepje inderdaad ingebeeld heb. Aan de andere kant kan ik het dan ook maar beter weten, maar toch he...

Ik vind het nog steeds raar dat ik gewoon ongesteld ben geworden. Want wie weet was ik ook gewoon echt ongesteld en zit er helemaal niks.

Al zei mijn man gisteren wel dat hij dacht dat mijn borsten groter waren geworden. En dat idee heb ik zelf ook wel. Maar wie weet heb ik wel gewoon veel teveel gegeten de afgelopen maanden en is dat het resultaat :')

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:13 schreef Leonietje83 het volgende:
Jeetje wat spannend Zoe en Bloes!!! *O*

Hier de aanloop naar de eisprong. (NOD pas 21 april) Ben toch ook maar begonnen met temperaturen. Al eens gedaan maar toen pas 's ochtends in de badkamer, toen was er geen pijl op te trekken. Blijk je het dus al te moeten doen als je nog maar net wakker bent en in bed ligt. (Waarom vertelt niemand dit!, net zoiets als ovutesten pas 's middags ipv met ochtendurine...)
Nu heel stabiel op 36,3 graden elke ochtend en vanaf vrijdag ga ik ook weer ovutesten, dus als het goed is, kan ik die eisprong nu goed in beeld krijgen!
Al zou ik het voor het eerst niet zo heel erg vinden als het niet lukt, want uitgerekende datum ligt dan tussen kerst en oud en nieuw... Verre van ideaal. (Of ben ik de enige die daar over nadenkt?)

Al zou het wel fijn zijn een positieve test te hebben, nog vóór de uitslag van m'n controle uitstrijkje er is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 'ik ben zwanger- 1 april grappen' waren een jaar of 15 geleden wel grappig, nu niet meer... :(
Ik hoop voor je dat je controle uitstrijkje goed is! Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op nog meer uitstel..

En dat van die datum herken ik wel. Als ik nu inderdaad zwanger ben, zou ik volgens mij ook rond sinterklaas uitgerekend zijn. En als het nu toch niet raak is en volgende ronde wel, dan zal de UD misschien rond oud en nieuw liggen. Lijken me allemaal vervelende data om jarig te zijn voor een kind. Maar om daar nu 2 ronden voor over te slaan, vind ik ook zo wat. Dan zit ik weer in mijn hoofd met wat als het daarna niet meer zou lukken en dit hadden de 'gouden ronden' kunnen zijn of zo. Voor mijn man maakt het sowieso geen zak uit op welke dag ons kind jarig zou zijn 'want je zorgt er als ouders gewoon zelf voor dat een kind zich jarig voelt'. Zit ook wel weer wat in, maar toch gun ik ons kind ook gewoon een datum die van hem/haar zelf is :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:14:03 #70
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151262017
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hey ik zou dat nooit doen he :o Maar in mijn hoofd kan ik best sadistisch zijn >:)

Edit: wel heb ik mijn ouders een paar keer zo wijsgemaakt dat ik weer bij mijn ex was die ze haatten _O-
Oh, das ook best gemeen :D
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151262419
Oh daar heb ik ook nog niet bij stilgestaan, wij zijn beide eind November/begin December jarig en vieren het dus altijd samen. Naja wel praktisch als daar evt nog een 3e bij komt :+

Ik heb tegen vriend gezegd dat ik morgen test ga halen als ik vannacht niet alsnog ongesteld word. Hij helemaal blij :D
pi_151264565
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:26 schreef bloes85 het volgende:
Oh daar heb ik ook nog niet bij stilgestaan, wij zijn beide eind November/begin December jarig en vieren het dus altijd samen. Naja wel praktisch als daar evt nog een 3e bij komt :+

Ik heb tegen vriend gezegd dat ik morgen test ga halen als ik vannacht niet alsnog ongesteld word. Hij helemaal blij :D
:D
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 15:48:29 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151265217
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:13 schreef Leonietje83 het volgende:
Jeetje wat spannend Zoe en Bloes!!! *O*

Hier de aanloop naar de eisprong. (NOD pas 21 april) Ben toch ook maar begonnen met temperaturen. Al eens gedaan maar toen pas 's ochtends in de badkamer, toen was er geen pijl op te trekken. Blijk je het dus al te moeten doen als je nog maar net wakker bent en in bed ligt. (Waarom vertelt niemand dit!, net zoiets als ovutesten pas 's middags ipv met ochtendurine...)
Nu heel stabiel op 36,3 graden elke ochtend en vanaf vrijdag ga ik ook weer ovutesten, dus als het goed is, kan ik die eisprong nu goed in beeld krijgen!
Al zou ik het voor het eerst niet zo heel erg vinden als het niet lukt, want uitgerekende datum ligt dan tussen kerst en oud en nieuw... Verre van ideaal. (Of ben ik de enige die daar over nadenkt?)

Al zou het wel fijn zijn een positieve test te hebben, nog vóór de uitslag van m'n controle uitstrijkje er is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 'ik ben zwanger- 1 april grappen' waren een jaar of 15 geleden wel grappig, nu niet meer... :(
Ik snap heel goed dat het in jouw geval extra fijn zou zijn om nu zwanger te zijn! Hopelijk heb je gewoon een positieve uitslag ^O^ Wanneer komt die?

Uitgerekende datum is iets waar ik geen rekening mee houd, ik ben al lang blij als het me eens zou lukken :') Bovendien kan een kind ook 2 maanden te vroeg geboren worden, dus je hebt er toch nooit helemaal iets over te zeggen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:13 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Spannend! En ik snap wat je bedoelt met niet durven testen.
Ik ben zelf bang dat een volgende test die ik zou doen alsnog omo wit is en dat ik me het mogelijke streepje inderdaad ingebeeld heb. Aan de andere kant kan ik het dan ook maar beter weten, maar toch he...

Ik vind het nog steeds raar dat ik gewoon ongesteld ben geworden. Want wie weet was ik ook gewoon echt ongesteld en zit er helemaal niks.

Al zei mijn man gisteren wel dat hij dacht dat mijn borsten groter waren geworden. En dat idee heb ik zelf ook wel. Maar wie weet heb ik wel gewoon veel teveel gegeten de afgelopen maanden en is dat het resultaat :')

[..]

Ik hoop voor je dat je controle uitstrijkje goed is! Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op nog meer uitstel..

En dat van die datum herken ik wel. Als ik nu inderdaad zwanger ben, zou ik volgens mij ook rond sinterklaas uitgerekend zijn. En als het nu toch niet raak is en volgende ronde wel, dan zal de UD misschien rond oud en nieuw liggen. Lijken me allemaal vervelende data om jarig te zijn voor een kind. Maar om daar nu 2 ronden voor over te slaan, vind ik ook zo wat. Dan zit ik weer in mijn hoofd met wat als het daarna niet meer zou lukken en dit hadden de 'gouden ronden' kunnen zijn of zo. Voor mijn man maakt het sowieso geen zak uit op welke dag ons kind jarig zou zijn 'want je zorgt er als ouders gewoon zelf voor dat een kind zich jarig voelt'. Zit ook wel weer wat in, maar toch gun ik ons kind ook gewoon een datum die van hem/haar zelf is :P
Spannend Zoe! Ik ga echt zo hard voor je duimen ^O^ Wanneer ga je weer testen?

Wat de verjaardagen betreft: ik ben op 7 juli jarig, dat viel altijd in de zomervakantie. Wat deed mijn moeder? Mijn verjaardag op 7 juni vieren. Nooit iets van doorgehad, ze vertelde het me een paar jaar geleden :D Dan deden we op mijn echte verjaardag het nog eens over voor familie. En dat vind een kind echt niet erg ;) Je kunt het dus zo aangenaam maken voor een kind als je wilt :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:14 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Oh, das ook best gemeen :D
Dat is dus de sadist in mij >:)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:26 schreef bloes85 het volgende:
Oh daar heb ik ook nog niet bij stilgestaan, wij zijn beide eind November/begin December jarig en vieren het dus altijd samen. Naja wel praktisch als daar evt nog een 3e bij komt :+

Ik heb tegen vriend gezegd dat ik morgen test ga halen als ik vannacht niet alsnog ongesteld word. Hij helemaal blij :D
Vriend en ik zijn ook 3 weken na elkaar jarig, maar dat is in juni/juli dus liever wacht ik daar niet meer op ;) Wel praktisch in principe!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151266530
Vriendlief zei vroeger wel eens; in de eerste 4-5 maanden van het jaar kan ik het niet hebben om een klein kind te hebben ivm de deadlines. Gelukkig gekscherend, haha.

Zojuist m'n echo ingepland! Ik ben echt flinke stappen aan het maken en angsten aan het overwinnen deze week *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151267947
Ik ben dus exact 12 weken zwanger vandaag (1 april), en mag het nieuws nu dus wereldkundig gaan maken.... mijn vriend lijkt dat hi-la-risch. Maar heb hem toch maar overgehaald om nog een dagje te wachten....
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 17:43:32 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151268778
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:06 schreef Sara82 het volgende:
Ik ben dus exact 12 weken zwanger vandaag (1 april), en mag het nieuws nu dus wereldkundig gaan maken.... mijn vriend lijkt dat hi-la-risch. Maar heb hem toch maar overgehaald om nog een dagje te wachten....
Heerlijk hoe je eigen mening doorsijpelt _O- Vrienden van mijn zijn vandaag geregistreerd partners geworden, de "1 april" opmerkingen zijn ook daar aanwezig :D

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:23 schreef SilverSjoiis het volgende:
Vriendlief zei vroeger wel eens; in de eerste 4-5 maanden van het jaar kan ik het niet hebben om een klein kind te hebben ivm de deadlines. Gelukkig gekscherend, haha.

Zojuist m'n echo ingepland! Ik ben echt flinke stappen aan het maken en angsten aan het overwinnen deze week *O*
Wat goed bezig Sjois! Mag ik vragen wat voor angsten je last van hebt? :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151269159
Angsten is een groot woord hoor.. Maar ik hou niet van bellen naar iets onbekends :Z en over mezelf praten bij iemand anders is ook niet mijn ding.. :{ maar in deze situatie kan ik natuurlijk niet anders. En ik ben ook nog eens aan het doorpakken, want ik had ook na m'n vakantie pas kunnen bellen voor afspraak, wat ik normaal zou doen.. Ja, laksheid kan je het ook noemen :@
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151270434
Mijn man heeft vandaag verteld dat hij papa wordt op het werk. Expres. Op 1 april. Iedereen trapte erin. Niemand stond stil bij het feit dat het een april was :+

silver *O* voor de volgende stap
  woensdag 1 april 2015 @ 18:47:47 #79
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151270693
:W jarig op vijf januari. Nooit vervelend gevonden.
Kwak
pi_151271181
Hier hadden we al verjaardagen op 5, 13, 14 en 25 februari. Ik was uitgerekend op de 22e. Nooit van tevoren bij stilgestaan eigenlijk, maar het was de eerste ronde raak en ook daar had ik geen rekening mee gehouden :+. Uiteindelijk is hij de 11e geboren, iig een eigen datum. Wel een drukke maand waarin driekwart van ons gezin jarig is :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 april 2015 @ 19:11:25 #81
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151271600
Hmm, net voor ik naar huis reed bloedverlies bij afvegen, lichtroze. Heel de dag een inlegkruisje gedragen dat gewoon nog wit is. Onderweg naar huis krampen daar beneden. En thuis weer wat lichtroze bloed bij afvegen maar nog steeds niks op het inlegkruisje. Menstruatie (laatste beetje) was gisteren al opgehouden. Ik vind het maar vreemd :{
Morgenvroeg nog een keer testen, ik ben nu toch wel nerveus :X
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 1 april 2015 @ 19:14:23 #82
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151271700
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Phaidra het volgende:
Hier hadden we al verjaardagen op 5, 13, 14 en 25 februari. Ik was uitgerekend op de 22e. Nooit van tevoren bij stilgestaan eigenlijk, maar het was de eerste ronde raak en ook daar had ik geen rekening mee gehouden :+. Uiteindelijk is hij de 11e geboren, iig een eigen datum. Wel een drukke maand waarin driekwart van ons gezin jarig is :').
Wow dat zit wel dicht bij elkaar :D

Bij mij zit er 1 dag tussen mijn verjaardag en die van mijn broer. Vond ik vroeger niet leuk, dan hingen ze voor hem de slingers en lieten ze die hangen 'want jij bent ook nog jarig'. Voelde niet bepaald heel speciaal dan. Snap nu ergens ook wel dat ze geen zin hadden om voor 1 dag de boel weer af te breken, maar toch he :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 1 april 2015 @ 19:36:16 #83
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151272556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:06 schreef Sara82 het volgende:
Ik ben dus exact 12 weken zwanger vandaag (1 april), en mag het nieuws nu dus wereldkundig gaan maken.... mijn vriend lijkt dat hi-la-risch. Maar heb hem toch maar overgehaald om nog een dagje te wachten....
Lijkt me inderdaad lullig als mensen ervan uitgaan dat het een grapje is ja...
Dus morgen gaan jullie het wereldkundig maken? :s)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151273321
Spannend Zoë, het klinkt wel hoopgevend!

Voor MaJo ook een beetje spannend toch.. Wie weet.. :)

Bedankt voor het meeleven iedereen:*. Ik heb nu een doorverwijzing naar de gynaecoloog, ben benieuwd wat die zal zeggen. Ondertussen maar weer met goede moed naar de volgende ronde!
  woensdag 1 april 2015 @ 20:02:39 #85
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151273576
Oh lot ik las het ja, zo jammer -O- gelukkig heb je een verwijzing gekregen. Hoop dat je snel een plan van aanpak hebt!
pi_151274197
Ah lieve Lot. :*
  woensdag 1 april 2015 @ 20:21:46 #87
381212 Gulara
From the future
pi_151274353
L0t... :*
pi_151274447
Lot :*
pi_151274459
Succes bij de gynaecoloog l0t. Kun je snel terecht? Of moet je weer weken wachten?
pi_151274745
Dankjullie! Lief :).
Ik word binnen 3 dagen gebeld door het ziekenhuis voor een afspraak als het goed is, nog geen idee op welke termijn ze me kunnen zien. Zal vast wel een paar weken overheen gaan, wat op zich ook prima is, aan de ene kant wil ik gewoon erop vertrouwen dat mijn lijf het nog een keer zelf kan maar aan de andere kant wil ik dit echt niet weer zo meemaken.
pi_151276677
Nee snap ik! Sowieso wil je gewoon dat alles normaal kan verlopen en wil je die medische molen niet, maar wat je zegt, dit wil je ook niet nóg een keer meemaken. Nogmaals sterkte meid. Houd ons op de hoogte!
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 22:15:00 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151278926
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:57 schreef SilverSjoiis het volgende:
Angsten is een groot woord hoor.. Maar ik hou niet van bellen naar iets onbekends :Z en over mezelf praten bij iemand anders is ook niet mijn ding.. :{ maar in deze situatie kan ik natuurlijk niet anders. En ik ben ook nog eens aan het doorpakken, want ik had ook na m'n vakantie pas kunnen bellen voor afspraak, wat ik normaal zou doen.. Ja, laksheid kan je het ook noemen :@
Goed dat je dat nu wel hebt gedaan dan! En lijkt me geen laksheid hoor ;)

Zoe je houdt het wel spannend zo! Ik ben benieuwd naar je test morgen, ik ga voor je duimen ^O^ Ik ga morgen ook weer een testje doen want nog steeds geen bloed te bekennen hier, nog wel krampen in mijn onderbuik (al een week nu).

L0t fijn dat je een verwijzing hebt!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151281290
Fijn dat je een verwijzing hebt Lot :*
  donderdag 2 april 2015 @ 08:23:08 #94
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151285185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goed dat je dat nu wel hebt gedaan dan! En lijkt me geen laksheid hoor ;)

Zoe je houdt het wel spannend zo! Ik ben benieuwd naar je test morgen, ik ga voor je duimen ^O^ Ik ga morgen ook weer een testje doen want nog steeds geen bloed te bekennen hier, nog wel krampen in mijn onderbuik (al een week nu).

L0t fijn dat je een verwijzing hebt!
Wordt voor jou ook spannend dus! Ik zal duimen voor 2 streepjes!

Hier vanochtend nog een test gedaan, maar dat was eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als 2 dagen geleden. Alleen onder de lamp zie ik een vaag soort lijntje, maar helemaal niet duidelijk of zo -O-
Had vanochtend wel weer roze afscheiding met vegen, gisteravond voor het slapen gaan ook, dat kan ik niet zo goed plaatsen.

Ik haal morgen wel een early test dan of zo. Jammere is wel dat we vanaf morgen een lang weekend weg zijn met de schoonfamilie, ik vind het een beetje awkward om te testen in dat huisje waar zij ook zitten. Het alternatief is wachten tot dinsdag en dat zie ik ook niet echt zitten :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151285239
Zoe hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151285874
Hier nog steeds geen bloed, ondanks dat m'n buik wel aan het rommelen was gisteravond. Nu onverwachts werken dus kan ik geen test halen, vriendlief maar op pad sturen vanmiddag :+

Hoop dat het snel duidelijk wordt Zoe!

Sterkte L0t, fijn dat er in ieder geval beweging in zit :)
pi_151287836
Lot fijn dat je een verwijzing hebt gekregen, hopelijk kunnen ze je snel en zonder veel moeite helpen :*

Fien, nu kan je dus druk aan de slag, hopelijk helpt de clomid.

Bloes, Zoe_hart en Majo jullie houden het spannend met die gekke cyclussen.
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 14:27:36 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151294285
Nou vanochtend weer een spierwitte test -O- ik vraag me serieus af waarom ik die testen nog doe :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151295428
Majo. :*

Ik ga proberen om weer gezellig mee te posten. Het gaat weer een stuk beter. Ik heb mijn draai op werk gevonden en ze zijn heel tevreden over me. Goed voor mn eigenwaarde. Ik kan dus wél iets! :D Ik vind t erg leuk en ook met collega's is er veel goed contact. We vangen veel voor elkaar op en we helpen elkaar onderling over. Ik heb gewoon nu geen tijd meer om te piekeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder veel contact met Ereshkigal die hier ook heeft gepost. Haar zoontje is toen veel te vroeg geboren. Echt een prachtig manneke is het geworden en hij doet t zo goed. O+ Zij is zo lief en heeft me echt door de uitslag van de translocatie gesleept en zeker ook door de derde miskraam.
pi_151296991
Kut MaJo! :'(

Cygne :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151298038
Ik heb net even een hele rits ovulatie testen gekocht bij de kruitvat. Ik heb geen idee wat m'n cyclus doet en of ik überhaupt een eisprong krijg, maar wat raden jullie aan? Gewoon op dag 10 van m'n cyclus iedere dag tot dag 20 zo'n test doen ofzo?
En mocht hij op dag 14 bijvoorbeeld positief zijn, dan hoef ik het daarna natuurlijk niet te doen.
Wie heeft er ervaring met de ovulatie testen van Kruidvat?
pi_151298371
Cygne

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_151298596
@ stippelrientje. Die tante heeft geen kinderen en doet er redelijk normaal over. Het is mijn vaders broer. Maar zijn kinderen kunnen het toch niet hebben zegt ie.. Nouja doe niet zo moeilijk dan. :')
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 17:19:47 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151299624
Cygne *O* Wat fijn dat het goed met je gaat. Wel ontzettend stom van die tante, lekker egoïstisch ook :X Probeer daar niet teveel energie aan te besteden, zo zonde! Gelukkig zijn er ook mensen die het wel begrijpen en blij zijn dat jullie dit doen! :*

Fien ik zou inderdaad zo rond dag 10 beginnen, ervan uitgaande dat je een normale cyclus hebt. Inderdaad testen totdat je een knalstreep hebt en deze streep minder wordt :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:44 schreef Cygne het volgende:
@ stippelrientje. Die tante heeft geen kinderen en doet er redelijk normaal over. Het is mijn vaders broer. Maar zijn kinderen kunnen het toch niet hebben zegt ie.. Nouja doe niet zo moeilijk dan. :')
Sommige mensen :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151299901
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:44 schreef Cygne het volgende:
@ stippelrientje. Die tante heeft geen kinderen en doet er redelijk normaal over. Het is mijn vaders broer. Maar zijn kinderen kunnen het toch niet hebben zegt ie.. Nouja doe niet zo moeilijk dan. :')
Echt hoor! Pfff :D

:*

Fijn weer van je te lezen!
Schudden voor gebruik
pi_151300215
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:25 schreef Fien10 het volgende:
Ik heb net even een hele rits ovulatie testen gekocht bij de kruitvat. Ik heb geen idee wat m'n cyclus doet en of ik überhaupt een eisprong krijg, maar wat raden jullie aan? Gewoon op dag 10 van m'n cyclus iedere dag tot dag 20 zo'n test doen ofzo?
En mocht hij op dag 14 bijvoorbeeld positief zijn, dan hoef ik het daarna natuurlijk niet te doen.
Wie heeft er ervaring met de ovulatie testen van Kruidvat?
Ligt er een beetje aan hoe regelmatig je cyclus is en hoe lang ;)
Hier kun je een soort indicatie vinden http://nl.clearblue.com/wanneer-moet-je-de-ovulatietest-beginnen

Cygne dike :* voor jou!
pi_151303283
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:44 schreef Cygne het volgende:
@ stippelrientje. Die tante heeft geen kinderen en doet er redelijk normaal over. Het is mijn vaders broer. Maar zijn kinderen kunnen het toch niet hebben zegt ie.. Nouja doe niet zo moeilijk dan. :')
Lekker laten gaan. Die broer is er vast zelf erg van geschrokken. Misschien ging kinderen krijgen bij hen ook moeilijk maar hielden ze dat stil en is dit confronterend.
Best kans dat zijn kinderen tzt zelf tegen problemen aanlopen en je dan wel dankbaar zijn voor je openheid; jij hebt 't dan bespreekbaar gemaakt!
pi_151303689
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Lekker laten gaan. Die broer is er vast zelf erg van geschrokken. Misschien ging kinderen krijgen bij hen ook moeilijk maar hielden ze dat stil en is dit confronterend.
Best kans dat zijn kinderen tzt zelf tegen problemen aanlopen en je dan wel dankbaar zijn voor je openheid; jij hebt 't dan bespreekbaar gemaakt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151306796
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:42 schreef bloes85 het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan hoe regelmatig je cyclus is en hoe lang ;)
Hier kun je een soort indicatie vinden http://nl.clearblue.com/wanneer-moet-je-de-ovulatietest-beginnen

Cygne dike :* voor jou!
Ja ik heb geen idee hoe lang, maar als de clomid aanslaat dan mag m'n cyclus niet langer zijn dan 34 dagen. En als hij langer is, dan is het niet aangeslagen. En moet de dosis verhoogd worden. Maar ik dacht, als ik met ovulatie testen aan de slag ga dan weet ik tenminste of het aanslaat ja of nee. Anders weet ik dat misschien pas na 34 dagen (als het niet aanslaat). Ben benieuwd!!
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 22:40:28 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151314457
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Cygne het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan snap ik het gezeur al helemaal niet? :X

quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ja ik heb geen idee hoe lang, maar als de clomid aanslaat dan mag m'n cyclus niet langer zijn dan 34 dagen. En als hij langer is, dan is het niet aangeslagen. En moet de dosis verhoogd worden. Maar ik dacht, als ik met ovulatie testen aan de slag ga dan weet ik tenminste of het aanslaat ja of nee. Anders weet ik dat misschien pas na 34 dagen (als het niet aanslaat). Ben benieuwd!!
Ik hoop dat je nu een normale cyclus krijgt! En ik zou vooral die testen doen als je dat meer zekerheid geeft :Y

Meiden ik zwaai even af, ik ga morgen een weekendje naar Hamburg met vriendinnen dus ben een paar dagen weg :W
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151317429
Ik ben echt van het padje af hoor }:|

Ik heb niet normaal gegeten afgelopen weken..maar gevreten als een monster :'(
Onstilbare honger.. zo erg dat ik eergisteren trek had in chocola en chocomel met klopkop ( :9~ ) maar we hadden geen klopklop en ik kon wel janken..dus pakte ik de bastogne koffiekoeken en deed ik dr slagroom op uit een spuitbus 8)7
Mijn god wat smaakte dat... maar was was ik mee bezig :o

ik ben gisteren voor straf weer aan de weightwatchers gegaan want dit kan echt niet
o|O

Inmiddels ook alweer 13 dagen overtijd zonder strepen
:(
pi_151317886
Fien, toen ik clomid gebruikte, kreeg ik op dag 11 en 14 een echo en alsnog de eisprong in beeld gemist. Heb het idee dat die net voor de eerste echo geweest was. Dus ik zou zelf op dag 8 of zo starten met de ovulatie testen.

Majo veel plezier met weekend weg, misschien wel lekker om even afleiding te hebben.

Cygne wat fijn om je weer terug te zien, nou ja liever had ik je in Z&G gezien natuurlijk. Maar ik bedoel meer dat je wat meer rust hebt gecreëerd en je er weer voor kan gaan. Wat moeilijk dat je familie zo vervelend reageert. Ik vind het dapper dat je er weer voor wil gaan, ik snap dat je kinderwens heel sterk is, maar toch heftig om de stap weer te zetten. Ik hoop zo dat jullie wens snel in vervulling mag gaan en je 9 maanden zwanger mag zijn, met een prachtig kindje als resultaat.

Deadly ik had laatst ook zo'n vreetkick, met als gevolg, mijn menstruatie. Al hoop ik voor je dat er voor jou een andere reden is.
pi_151318897
Wat zijn jullie lief! O+ Heb jullie gemist. O+

We leggen er ook niet zoveel druk op nu. We zien wel. Ook besloten dat we later gaan testen dan is die klap niet zo groot.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:27:53 #114
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151320518
Net een early test gedaan, negatief -O-

Ik ga eens inpakken, dadelijk weekendje weg. Tot later :W
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151321412
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:33 schreef Sethiwe het volgende:

Deadly ik had laatst ook zo'n vreetkick, met als gevolg, mijn menstruatie. Al hoop ik voor je dat er voor jou een andere reden is.
Nou toevallig sinds vanmorgen de rooie vlag :')

Gelukkig gaan we de schuur verbouwen dit weekend. ..in mn joggingbroeg ... dichtbij mijn eigen toilet *; (en chocola :') 8)7 )
pi_151322342
Jammer Zoe en deadly Kiss! En negatieve test van majo. Balen. Hopen da t volgende maand een streepjes regen plaats zal vinden!
Hier nu 5 dagen overtijd. Negatieve test gister. Zondag maar weer testen... pfff.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:08:41 #117
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_151322500
Cygne :*

Ik heb jou ook gemist hier! Ben blij dat je je draai hebt gevonden op je nieuwe werk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:09:44 #118
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_151322524
:* voor iedereen die overtijd is met een negatieve test.

Deadly, fijn dat je lekker thuis bent, maar wel stom van de }). :*
pi_151323766
nu ben ik ook bang voor negatieve test :+ dag 3 na nod en sinds maandagochtend klein beetje bloed niets meer.. vaag Ga vanmiddag met vriend testen.. fingers crossed
pi_151325606
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:33 schreef Sethiwe het volgende:
Fien, toen ik clomid gebruikte, kreeg ik op dag 11 en 14 een echo en alsnog de eisprong in beeld gemist. Heb het idee dat die net voor de eerste echo geweest was. Dus ik zou zelf op dag 8 of zo starten met de ovulatie testen.
Ik zit vandaag op dag 10 van m'n cyclus, heb net een test gedaan maar die was negatief. Ik blijf dit voorlopig maar even iedere dag doen.

Ik heb ook last van vreetbuien... Verschrikkelijk!
Blij als de Pasen voorbij is en er niet meer overal paaseitjes voor mijn neus staan.

Veel plezier MaJo! Lekker even wat afleiding. :)
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:08:54 #121
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151327901
Cygne, fijn weer wat van je te horen! Vervelend zeg, van je familie! Maar heel lief dat je vader zo voor je op komt!

Spannend Bloes en Kiwi! En balen dat je toch weer ongesteld bent, Deadly! Hopelijk is het deze keer minder erg dan de vorige ronde!
pi_151327932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:08 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Cygne :*

Ik heb jou ook gemist hier! Ben blij dat je je draai hebt gevonden op je nieuwe werk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sus niks, hij zakt er maar lekker in.

En negatieve testen. :(
pi_151342404
En bloes, wat zei de test??
pi_151345758
ik heb nog een lading ovulatietesten gratis voor de liefhebber! Al eerder doorgestuurd met geluk ;) ;) Wie wil ze hebben?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151345792
En nog even speciaal een dikke knuffel voor Cygne :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:16:37 #126
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151346794
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:52 schreef Skoap het volgende:
ik heb nog een lading ovulatietesten gratis voor de liefhebber! Al eerder doorgestuurd met geluk ;) ;) Wie wil ze hebben?
Zijn dat de Lucky sticks? Die neem ik met liefde over! ;)
pi_151346848
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:16 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Zijn dat de Lucky sticks? Die neem ik met liefde over! ;)
klopt! Ik heb ze ook van iemand hier gekregen die ze ook weer van iemand hier had gekregen :D We hebben ze wel beide
aangevuld met nog wat extra haha ;)

PM je adres even!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151350720
Lucky sticks ftw!
  zaterdag 4 april 2015 @ 08:39:24 #129
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_151351760
Nog twee dagen tot mijn NOD. Ben ervan overtuigd dat ik ongesteld ga worden, heb alweer van die opruim- en schoonmaakvlagen. Voel me ook niet anders dan anders. Jammer ;(
Warempel, een drempel.
pi_151352275
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:33 schreef Kiwisoep het volgende:
En bloes, wat zei de test??
nou zojuist dan eindelijk kunnen testen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151352281
Whotttttttt *O* *O* *O*

Gefeliciteerd!!! :D
  zaterdag 4 april 2015 @ 09:47:26 #132
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151352288
Gefeliciteerd!! *O*
pi_151352312
Wow Bloes dat is echt een enorme knaller!! Gefeliciteerd!!! *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151352317
Das een overduidelijke streep! *O* *O*
Gefeliciteerd!!
pi_151352352
Gefeliciteerd! *O*
pi_151352406
Nou veel duidelijker krijg je ze niet! Gefeliciteerd! *O*
pi_151352423
Gefeliciteerd bloes!! *O*
  zaterdag 4 april 2015 @ 10:08:50 #138
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151352524
Gefeliciteerd :D *O* knalstreeeep
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151353111
Die is duidelijk, gefeliciteerd!
  zaterdag 4 april 2015 @ 11:04:10 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_151353238
Gefeliciteerd! Duidelijk! *O*
disclaimer
pi_151353283
Gefeliciteerd bloes!!! *O*
pi_151353580
Bloes gefeliciteerd!! *O*
pi_151353694
Gefeliciteerd bloes!! *O*
pi_151353784
Even een vraag aan de ovulatie testen experts onder ons...

Gisteren met dag 10 de eerste test gedaan, deze was negatief. Helemaal niets op te zien. Vandaag dezelfde tijd weer een test gedaan, en een best duidelijk zichtbaar lijntje. Niet zo donker als de controle streep, maar best donker. Nu staat er op de gebruiksaanwijzing dat hij dan alsnog negatief is, omdat hij net zo donker moet zijn.
Nu test ik morgen zelfde tijd gewoon weer, kijken of die weer donkerder is.
Hebben jullie ook altijd een vaag lijntje? Of alleen als de eisprong nadert?
Vind het best spannend..
Vriend en ik slapen apart vannacht omdat ik wegens een feestje bij m'n ouders slaap, maar ik ga zo na m'n werk toch eerst even langs huis om te klussen.. :')
We willen eigenlijk niet dat het een "moetje" wordt, maarja ik slik die clomid en ik vind het "zonde" om m'n lichaam vol te stoppen met allerlei hormonen en dan straks een kans gemist te hebben ofzo.. En sowieso is het niet vervelend om midden op de dag het bed in te duiken toch? :9
pi_151354108
Gefeliciteerd Bloes! *O*
pi_151354424
Gefeliciteerd Bloes!!! :Y

Fien, ik zou inderdaad lekker klussen vanmiddag en dan overmorgen weer!
Ik had alleen maar lichte streepjes. Dag 1 licht, dag 2 iets donkerder, dag 3 weer lichter en dag 4 geen streep meer. Ga er dus van uit dat toen wel m'n LH piek was.
Je eisprong komt 24 tot 48 uur na je piek maar zo lang kan het zaad ook overleven, dus ik zeg: Licht streepje op ovutest = om de dag klussen! Succes en geniet ervan. :)
pi_151354649
bloes gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151355241
Bloes! Wat goed! *O*
pi_151355301
Dank allemaal :D Ben echt superblij! Ook behoorlijk onwerkelijk nog maar gelukkig heb ik nog even om te wennen *O*
pi_151355753
Fien, toen ik nog ovulatietesten gebruikte had ik altijd een licht streepje en die zag ik oplopen tot hij donkerder/net zo donker was als de controlestreep.
Als ik altijd seks had moeten hebben bij een licht streepje had ik iedere dag seks moeten hebben.

Maar als jij normaal gesproken geen standaard streepje hebt en er begint wel een lijntje te komen zou ik door blijven testen en eventueel al wat zaadcellen klaarzetten ;)

Gefeliciteerd Bloes, wat een knaller!
E.
  zaterdag 4 april 2015 @ 15:25:07 #151
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151358692
Gefeliciteerd bloes! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zaterdag 4 april 2015 @ 15:35:34 #152
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151358952
Gefeliciteerd Bloes! *O*
pi_151359128
Gefeliciteerd bloes *O*
♥ J & S
pi_151361982
Gefeliciteerd Bloes! *O*

Fien, seks 'omdat het moet' kan ook gewoon leuke seks zijn als je er wat moeite in steekt en dan voelt het niet meer als een moetje. En seks hebben voor je eisprong kan nooit kwaad, dan komt je eicel in een gespreid bedje!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  zaterdag 4 april 2015 @ 17:31:46 #155
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_151362470
Bloes! *O*

Toch maar even testje gedaan, die ik gebruik zijn gevoelig 4 dagen voor je NOD (volle maan is altijd mijn NOD, maandag dus). Hartstikke blanco, uiteraard. Jammer ;( We gaan over een paar weken 'stiekem' trouwen (alleen ouders en werkgever weet het), had toch leuk extra geheimpje geweest.
Wachten op de rode duvels en op naar ronde 9.
Warempel, een drempel.
pi_151363560
Jaaaaaa, gefeliciteerd bloes! *O*
pi_151366698
Gefeliciteerd bloes!! Mooie streepjes hoor!
pi_151367556
Bloes, gefeliciteerd!! *O*
pi_151370634
Gefeliciteerd bloes!!! *O*

Hier na een nette 27 cyclus 1 van 34 gehad. Vanmiddag ineens bloed, vlak na negatieve test. Was niet veel maar ga er maar vanuit dat dit doorzet. Volgende ronde beter!
pi_151380268
Ik neem terug wat ik zei over niet zoveel bloed. Sorry baarmoeder |:(
  zondag 5 april 2015 @ 11:19:51 #161
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151381996
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 09:23 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik neem terug wat ik zei over niet zoveel bloed. Sorry baarmoeder |:(
:*

Vrolijk pasen allen! Ik heb besloten dat er dit jaar alleen maar bevruchte eitjes in het mandje van de paashaas mogen zitten! :P
pi_151382301
Cygne.... over je familie leren kennen, zeg! Jeetje....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151385664
Echt he. Gelukkig was t niet zo'n klap. Ik kende m al wel een beetje. :')
pi_151385707
En fijne pasen iedereen! O+ Zo eerst nog wat werken en dan bij de schoonouders eten. *O*
pi_151386242
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 09:45 schreef bloes85 het volgende:

[..]

nou zojuist dan eindelijk kunnen testen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PRACHTIG!
*O* Gefeliciteerd! :*
Schudden voor gebruik
pi_151390758
Bloes gefeliciteerd *O*
  Moderator zondag 5 april 2015 @ 23:09:23 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151406192
Kom ik terug is bloes zwanger van een tweeling :o ;) Gefeliciteerd meis! *O* :*

Ik heb een heerlijk weekend gehad met mijn vriendinnen in Hamburg. Lekker even wat afleiding! Nog steeds niet ongesteld geworden dus toch nog een beetje hoop dus morgen nog maar eens testen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151408256
Wat heerlijk MaJo, en spannend!

Ik dronk vandaag geen alcohol omdat ik nog moest werken vanavond. Schoonpa dacht geloof ik meteen dat ik zwanger was. Ging me allemaal extra eten toestoppen en bezorgd doen, haha. O+
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:02:59 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151412382
Ok nu word ik even gek. Jullie weten hoe slecht ik ben met testen aflezen he? Nu leek ik toch echt iets vaags te zien en vriend had het ook. Heb er een foto van gemaakt maar het is wel erg vaag. Zien jullie wat ik zie? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 6 april 2015 @ 11:04:07 #170
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151412406
Ik zie een heel licht streepje inderdaad! :o *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151412413
ik zie het niet.. -O- Kun je de foto in negatief zetten?
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:07:17 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151412467
Hoe kun je het in negatief zetten? Zie die optie niet bij photobucket en heb geen photoshop op mijn laptop.

Oeh Mariposas zou het :o *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151412512
wel spannend zeg! Een digitaal testje proberen?
pi_151412552
Spannend MaJo!!!! Ik ben benieuwd! Kruitvat vroege test halen morgen!
pi_151412555


Hier is hij in het negatief. Daar zie ik ook geen streepje. Ik heb even gespeeld met wat andere levels, en dan kon ik wel een vaag streepje zien! :o
pi_151412584
Ik heb hem in instagram even snel bewerkt en dan valt het streepje duidelijker op! Zit op telefoon dus handig online zetten lukt ff niet.
Spannend hoor!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:14:01 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151412585
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:09 schreef Jagärtrut het volgende:
wel spannend zeg! Een digitaal testje proberen?
Die kan ik morgen pas kopen, winkels zijn dicht vandaag.

quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 11:11 schreef Fien10 het volgende:
Spannend MaJo!!!! Ik ben benieuwd! Kruitvat vroege test halen morgen!
Ik heb nog Kruidvat testen liggen. Misschien slimmer om nu een dagje te wachten?

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Hier is hij in het negatief. Daar zie ik ook geen streepje. Ik heb even gespeeld met wat andere levels, en dan kon ik wel een vaag streepje zien! :o
Zo zie ik ook niks inderdaad maar het bied wel hoop dat je het met die andere levels wel zag :o

Ik denk dat het nu echt een kwestie van geduld is :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 6 april 2015 @ 11:14:38 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_151412596
Ik zie m ook majo! Doe er nog es 1?
disclaimer
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:15:43 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151412619
Waaaah meiden nu word ik echt gek O+ Ik heb nog wel een Kruidvat liggen SQ, die doen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 6 april 2015 @ 11:16:36 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_151412633
Ja, om een indrooglijn uit te sluiten :D
disclaimer
pi_151412643
Ik heb 'm van alle mogelijke hoeken op de laptop bekeken en ik zie niks :@ . Kruidvat doen! :Y
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:17:35 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151412654
Ok dan doe ik er zo nog een, alleen even afwachten want ik hoef nog niet :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151412670
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef MaJo het volgende:
Ok dan doe ik er zo nog een, alleen even afwachten want ik hoef nog niet :D
ah joh, een paar druppels pers je er wel uit toch? :+
pi_151412703
Pasen is niet voor niets het feest van de vruchtbaarheid MaJo! Ik zie geen streepje, maar ik zie normaal ook alleen hele duidelijke strepen. Ik stem ook voor nog een test, maar of dat vandaag of morgen is moet je zelf weten. Morgen zou hij wel duidelijker moeten zijn.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_151412710
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:17 schreef MaJo het volgende:
Ok dan doe ik er zo nog een, alleen even afwachten want ik hoef nog niet :D
Ik heb zelf wel gehad dat ik met ochtend urine wel een streep had en met middag urine niet. En dan de volgende ochtend weer wel

verder heb ik echt niet veel getest hoor :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 6 april 2015 @ 11:20:47 #186
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151412730
Spannend MaJo!!
pi_151412804
Nou, kom op Majo! Pissen! *O* #nopressure #F5topic
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:25:46 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151412822
Hehe ok ik ga nog een poging doen :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151412901
Oh ik lees spanning..

Ik zie m overigens niet...
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:35:20 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151413001
Niks te zien op de Kruidvat test -O- Ik berg mijn hoop dus nog even op en probeer het over een paar dagen weer :)

Hoe is het uiteindelijk met Zoe afgelopen, die had dit toch ook een paar dagen geleden?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 6 april 2015 @ 11:39:05 #191
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151413057
Een paar dagen! Nee gek, morgen gewoon een Kruidvat vroege test halen! :D
Wel gek trouwens dat op de klackstar test wel iets te zien is (hoewel de meningen verdeeld zijn) en op kv niet, want kv is volgens mij gevoeliger?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:40:43 #192
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151413080
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:39 schreef Mariposas het volgende:
Een paar dagen! Nee gek, morgen gewoon een Kruidvat vroege test halen! :D
Wel gek trouwens dat op de klackstar test wel iets te zien is (hoewel de meningen verdeeld zijn) en op kv niet, want kv is volgens mij gevoeliger?
Het is Sensitest, niet klackstar ;) Ik heb nog een kruidvat liggen, die kan ik morgenochtend doen. Maar ben bang dat het valse hoop is en toch een indroogstreepje was. Ik probeer dus mezelf een beetje in te houden ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151413087
urine zal nu ook niet meer zo geconcentreerd zijn, natuurlijk...Ik zou morgenvroeg nog een keer testen, en eventueel met een digitale om streepjesturen te vermijden...
  maandag 6 april 2015 @ 11:45:48 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_151413154
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:39 schreef Mariposas het volgende:
Een paar dagen! Nee gek, morgen gewoon een Kruidvat vroege test halen! :D
Wel gek trouwens dat op de klackstar test wel iets te zien is (hoewel de meningen verdeeld zijn) en op kv niet, want kv is volgens mij gevoeliger?
ligt er aan, is het zo'n 2v5 test majo, of zo'n test als die van bloes? En wanneer was je ei?
disclaimer
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:49:47 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151413228
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
urine zal nu ook niet meer zo geconcentreerd zijn, natuurlijk...Ik zou morgenvroeg nog een keer testen, en eventueel met een digitale om streepjesturen te vermijden...
Digitale gaat morgenochtend niet lukken omdat de winkels dicht zijn vandaag, dat zal dus op z'n vroegst woensdag worden :)

quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 11:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ligt er aan, is het zo'n 2v5 test majo, of zo'n test als die van bloes? En wanneer was je ei?
2v5 :Y Eisprong zou tussen dinsdag en donderdag gezeten hebben 2 weken terug. Dus wat dat betreft zou streep wel duidelijker moeten zijn. Maar ik heb hele vage cycli (zit nu op dag 69) en heb wel eerder positieve ovulatietesten gehad zonder eisprong. Dus eigenlijk is er geen peil op te trekken :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151413241
Albert Heijn is open, die verkoopt ook digitale :)
Ik zie trouwens niets :@
  maandag 6 april 2015 @ 11:51:57 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_151413274
bedoel je tussen de 11 en 13 dagen geleden of tussen de 18 en 20 dagen geleden? Want in het eerste geval hoeft ie echt niet donkerder te zijn nog. Over twee dagen zou je een duidelijke uitslag moeten hebben.
disclaimer
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:56:35 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151413354
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Albert Heijn is open, die verkoopt ook digitale :)
Ik zie trouwens niets :@
Ik denk dat ik toch nog maar even wacht, ben te bang voor vals alarm. Maar je hebt gelijk, de meesten zijn gewoon open!

quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
bedoel je tussen de 11 en 13 dagen geleden of tussen de 18 en 20 dagen geleden? Want in het eerste geval hoeft ie echt niet donkerder te zijn nog. Over twee dagen zou je een duidelijke uitslag moeten hebben.
18 tot 20 dagen geleden :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 6 april 2015 @ 11:57:35 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_151413376
Mja, dan zou ik ook wel echt even een slag om de arm houden :*
disclaimer
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:59:41 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151413421
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, dan zou ik ook wel echt even een slag om de arm houden :*
Aan de andere kant is dat mijn eigen inschatting nav de ovulatietest (dinsdag een streep). Voor hetzelfde geld was die zaterdag pas mijn eisprong en zou ik nu 2 dagen over tijd zijn. Zoals ik al zei, geen peil op te trekken dus :') Ik baal vooral dat als het toch niet zo is dat ik weer naar een veel te lange cyclus ga -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151413561
Majo heb je nog ovulatietesten liggen? Misschien kun je daar over heen plassen. Bij mij werden die namelijk ook positief als ik zwanger was.
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 12:10:05 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151413685
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:05 schreef Cholula het volgende:
Majo heb je nog ovulatietesten liggen? Misschien kun je daar over heen plassen. Bij mij werden die namelijk ook positief als ik zwanger was.
Dat is een goeie, die heb ik nog wel liggen :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 6 april 2015 @ 12:26:28 #203
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151414074
Positieve ovulatietest zegt nog niet wanneer je je eisprong hebt gehad. In principe zou het binnen 48 uur moeten zijn. Maar aangezien je daarna gestopt bent met testen, zou het in theorie kunnen zijn dat je eisprong mislukt is, en dat een paar dagen daarna weer een LH aanloop is geweest met wel een geslaagde eisprong. Dus dat je LF een stuk korter is dan dat je nu denkt. Maar goed, het blijft hoe dan ook even afwachten. Al zou ik denk ik zelf niet kunnen weerstaan om morgenochtend direct na het opstaan een testje te doen. Ik ga in elk geval duimen!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151414077
Ik kreeg namelijk nauwelijks een streep op de klackstar zwangerschapstesten bij net overtijd en wel positief bij ovutesten. Misschien geeft dat wel iets rust.
pi_151414111
Spannend Majo! *doet duimen*!
pi_151415263
Majo, heb je mijn pakketje nog niet binnen? Daar heb ik een digitale in verstopt ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151415276
En verder duim ik. En zie ik wel iets op je test van eerder!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151415411
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:05 schreef Cholula het volgende:
Majo heb je nog ovulatietesten liggen? Misschien kun je daar over heen plassen. Bij mij werden die namelijk ook positief als ik zwanger was.
Bij mij werden ze donker, maar nog niet positief. Pas na een week, maar toen knalde de zwangerschapstest al flink. Oooioeeeeeh, ik zit te brunchen bij mijn schoonouders, ik kan niet wachten om er een photoshopje overheen te halen Majo!
pi_151415498
Ik zie ook een lijntje op je test MaJo! Hier echter wel ervaring met vaker vage lijntjes op dipsticks..

Zou zeker morgenochtend een kv 2v5 doen. Die drogen trouwens echt supertraag op tegenwoordig. Kan goed zijn dat het uiteindelijke resultaat pas na een half uur echt zichtbaar is.

Zou je het niet zien zitten om te gaan temperaturen met jouw vage cyclussen? Dan heb je iig duidelijkheid over of en wanneer je een eisprong hebt.
pi_151417359
Ik zie ook een streep hoor :Y
Maargoed, die zag ik op mijn eigen test ook :')
pi_151418891
Ik zie ook een streep :o
Bij mij werd de streep gestaag duidelijker, dus geduld is een schone zaak en gewoon morgen weer piesen. En overmorgen weer. En de dag erna weer.
  maandag 6 april 2015 @ 16:25:22 #212
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_151420667
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die kan ik morgen pas kopen, winkels zijn dicht vandaag.

[..]

Ik heb nog Kruidvat testen liggen. Misschien slimmer om nu een dagje te wachten?

[..]

Zo zie ik ook niks inderdaad maar het bied wel hoop dat je het met die andere levels wel zag :o

Ik denk dat het nu echt een kwestie van geduld is :X
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!
Ik was heul nog niet klaar met typen! Maar het bovenstaande x100!
Ik zit hier plaatsvervangend in de zenuwen hè!
  maandag 6 april 2015 @ 16:40:50 #213
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151422208
Oh MaJo, ik zit elke keer te f5en ;) Nu al!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 17:18:14 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151422301
Meiden jullie maken me gek :o :D Waaaah geduld is zo lastig op te brengen _O-

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Majo, heb je mijn pakketje nog niet binnen? Daar heb ik een digitale in verstopt ;)
OMG Joycie ik had je pakketje gekregen maar had niet door dat het van jou was :o :@ Ik verwacht namelijk ook iets anders (minder boeiends) dus had het helemaal nog niet geopend. Bedankt voor je super lieve pakketje O+ Met test inderdaad, die ga ik dus morgen zeker gebruiken!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 17:19:30 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151422356
L0t temperaturen wilde ik in de volgende ronde gaan doen :Y Hopelijk is het niet meer nodig ;)

Het erge is dat we zo naar mijn ouders gaan omdat mijn broer jarig is. Zitten we dus met de hele familie en ik kan niks zeggen :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151422538
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef MaJo het volgende:
Meiden jullie maken me gek :o :D Waaaah geduld is zo lastig op te brengen _O-

[..]

OMG Joycie ik had je pakketje gekregen maar had niet door dat het van jou was :o :@ Ik verwacht namelijk ook iets anders (minder boeiends) dus had het helemaal nog niet geopend. Bedankt voor je super lieve pakketje O+ Met test inderdaad, die ga ik dus morgen zeker gebruiken!
Mijn duimen draaien!!

En stiekem hoop ik dat je het pakketje zo weer door kunt sturen ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 17:24:03 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151422562
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijn duimen draaien!!

En stiekem hoop ik dat je het pakketje zo weer door kunt sturen ;)
Ongeopend retour _O-

Grappige ovulatietesten trouwens, ik had gewoon van die strips verwacht :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151423231
Ohnee..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 april 2015 @ 17:44:44 #220
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_151423294
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Cygne het volgende:
Ohnee..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga weer keihard duimen :* Sterkte deze weken :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151423318
Ik hoop het zo voor je Cygne! Een voorzichtige gefeliciteerd, en sterkte deze eerste onzekere periode, ik hoop dat de weken voorbij vliegen en je snel te horen mag krijgen dat alles goed zit. Het is je zo gegund!
  maandag 6 april 2015 @ 17:46:14 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151423330
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Cygne het volgende:
Ohnee..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat spannend, ik duim voor jullie!

Majo, ik zie ook een streepje!
pi_151423362
Weten jullie nog die test van de laatste keer? Zo licht is tie nu ook. Alleen was t toen na NOD.
pi_151423423
Cygne wat spannend weer. Mijn duimen gaan overuren voor je draaien! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151423559
Oh Cygne, wat ontzettend spannend. Hoop zo voor jullie dat het dit keer goed zit!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151423618
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ongeopend retour _O-

Grappige ovulatietesten trouwens, ik had gewoon van die strips verwacht :D
Nee.. geen strips ;) sta morgenochtend maar vroeg op. Dat kan ik hier nog even voor het werk gluren!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151423640
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:47 schreef Cygne het volgende:
Weten jullie nog die test van de laatste keer? Zo licht is tie nu ook. Alleen was t toen na NOD.
Ik duim voor je! 'T is je zo gegund!

En MaJo! Morgenochtend eerst hier updaten hè, anders bezwijken we onder de spanning!
pi_151423907
Ik ga weer in duimstand cygne :*
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 18:07:15 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151423958
Cygne ik ga voor je duimen, ik hoop zo erg dat je deze keer een plakker hebt O+ Slik je ook nog medicatie of bestaat dat niet voor deze situatie?

Ik ga morgenochtend hier zeker updaten hoor meiden, no worries! :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151424070
Alleen foliumzuur, t blijft een loterij helaas.
pi_151424092
Spannend Majo! ik zie ook een streepje :)

Ik heb ook weer een test gedaan, negatief, maar ik kreeg in alle 2 de vakjes wel een horizontale streep
terwijl op de bijsluiter een voorbeeld staat van een verticale streep. Alleen zijn die horizontale strepen nu wel na een paar minuten weer wegegaan en staat er alleen weer 1 verticale streep. Maar de horizontale strepen kreeg ik gelijk te zien na 1 minuut en daarna pas de verticale streep. Wat zou dat betekenen?
pi_151424444
Oh wow Cygne, wat spannend weer! Ik duim zo hard voor je! :*
pi_151424705
Bloes *O*

Majo, op jouw eigen foto zie ik heeeeeeel licht wat! Op de negatief zie ik t ook niet. Spannend!

Cygne! Ik hoop t zo dat we je voor heel wat maandjes weer mogen zien in t andere topic :*
pi_151425148
Cygne, plak baby plak!!!
  maandag 6 april 2015 @ 18:55:46 #235
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151425562
Spannend weer Cygne. Ik hoop op vier maal is scheepsrecht. Maar de hcg waarde en dus de sterkte van het streepje zegt helaas niets over over de kwaliteit van een zwangerschap.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151425630
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 18:11 schreef Aardappel22 het volgende:
Spannend Majo! ik zie ook een streepje :)

Ik heb ook weer een test gedaan, negatief, maar ik kreeg in alle 2 de vakjes wel een horizontale streep
terwijl op de bijsluiter een voorbeeld staat van een verticale streep. Alleen zijn die horizontale strepen nu wel na een paar minuten weer wegegaan en staat er alleen weer 1 verticale streep. Maar de horizontale strepen kreeg ik gelijk te zien na 1 minuut en daarna pas de verticale streep. Wat zou dat betekenen?

Ik zou ervan uit gaan dat t niks betekent, heb t ook wel eens gehad.

Cygnebaby, jij bent magische nr 4 oke?! Jij blijft bij mama zitten om uit te groeien tot grote baby...
S. 2014
J. 2016
pi_151426055
Cygne spannend, ik duim voor je. (Had je schoonvader toch gelijk.)

Majo spannend, ik zie helaas niet wat. Hopelijk is er morgen een duidelijkere streep te zien.
  maandag 6 april 2015 @ 19:10:35 #238
426379 elamanilo
elämänilo
pi_151426134
Cygne, ik duim mee :*
  maandag 6 april 2015 @ 19:24:24 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151426624
Ooh Cygne, wat spannend weer. Sterkte met afwachten :*

Majo, ik heb hoofdpijn van het turen, ik denk wel een schaduw te zien maar zou inderdaad morgenochtend nog een testje doen :*
  maandag 6 april 2015 @ 19:26:31 #240
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151426705
Cygne, ik duim mee! Het is je zo gegund! :*
pi_151427113
Cygne, wow! En nu zijn die chromosoompjes verdorie goed verdeeld, anders kom ik ze hoogstpersoonlijk sorteren! ( If I could, I would... :* )

Alle goeds!
pi_151427197
En dan had je schoonvader het eigenlijk toch bij het rechte eind... :D
pi_151427327
Cygne, wat spannend! :*
pi_151430367
Ik vind t doodeng. Nja, eerst maar ns verder dan 6 weken komen en daarna verder dan 12 weken. En dan nog vruchtwaterpunctie. Eerst maar eens een keer zover zien te komen.
  maandag 6 april 2015 @ 21:07:55 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_151430740
Een dag tegelijk, Cygne. Er wordt geduimd :*
disclaimer
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 21:42:49 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151432457
Wat is het verste dat je bent gekomen nu cygne? Ik ga echt mijn duimen voor je draaien!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 21:49:08 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151432747
Hmm lichtroze bloed net bij het afvegen -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151433632
Lichtroze is niet erg MaJo.. kan door innesteling komen :) Ben heel benieuwd morgen.

Cygne, ik hoop dat voor jou de tijd de komende weken een beetje snel gaat. Want wat zal het spannend zijn voor jullie. Ik hoop dat je lekker lang in z&g mee mag schrijven!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151434003
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef MaJo het volgende:
Wat is het verste dat je bent gekomen nu cygne? Ik ga echt mijn duimen voor je draaien!
12 weken.

En lichtroze bloed, dat had ik gisteren, heb juist een test gedaan omdat ik dat vreemd vond, bij mij gaat t normaal meteen volle bak open.
  maandag 6 april 2015 @ 22:18:09 #250
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_151434127
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef Cygne het volgende:

[..]

12 weken.

En lichtroze bloed, dat had ik gisteren, heb juist een test gedaan omdat ik dat vreemd vond, bij mij gaat t normaal meteen volle bak open.
Ik duim voor een plakkert Cygne O+
pi_151436382
Majo! Wat leuk! Ik zie ook iets!

En Cygne wat spannend! Ik duim voor een plakker! :*
♥ J & S
pi_151436864
Cygne ook mijn duimen draaien weer overuren voor je! Weer zo'n enorm spannende tijd voor de boeg! :*
Maar vooral gefeliciteerd!
  maandag 6 april 2015 @ 23:33:04 #253
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_151437243
Cygne! Ik duim ook hè!
pi_151438060
En vanaf mijn vakantieadresje in het hoge noorden draaien mijn duimen ook voor Cygne en MaJo! O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151440454
Mijn duimen draaien voor jullie cygne!

Majo, ik lijk wel een vaag streepje te zien. Ik ben benieuwd naar je update deze ochtend :D
E.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 08:11:36 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151440543
Nou meiden, de duimen mogen weer weg want het was vals alarm. Net een CB gedaan en die zei "niet zwanger". Ik dacht nu echt even dat het zo was dus ik ga even in een hoekje zitten janken en wachten totdat ik ongesteld word :'( -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 7 april 2015 @ 08:43:28 #257
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151440911
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, de duimen mogen weer weg want het was vals alarm. Net een CB gedaan en die zei "niet zwanger". Ik dacht nu echt even dat het zo was dus ik ga even in een hoekje zitten janken en wachten totdat ik ongesteld word :'( -O-
He nee -O-

Bij mij was het vorige week ook vals alarm nadat ik (en een aantal anderen) toch echt een schaduwlijntje dacht(en) te zien. Zo stom als het dan toch niks is! Hopelijk word je nu snel ongesteld en kun je snel door naar de volgende ronde :*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 7 april 2015 @ 08:44:13 #258
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151440920
Cygne, toch een voorzichtige gefeliciteerd! Ik hoop echt zo voor je dat deze mag blijven plakken! :*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151441173
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, de duimen mogen weer weg want het was vals alarm. Net een CB gedaan en die zei "niet zwanger". Ik dacht nu echt even dat het zo was dus ik ga even in een hoekje zitten janken en wachten totdat ik ongesteld word :'( -O-
Jammer MaJo -O- Snel door naar de volgende ronde
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:23:13 #260
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151441558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, de duimen mogen weer weg want het was vals alarm. Net een CB gedaan en die zei "niet zwanger". Ik dacht nu echt even dat het zo was dus ik ga even in een hoekje zitten janken en wachten totdat ik ongesteld word :'( -O-
-O- Oh balen MaJo! Hoewel het nog niet per se niet-gelukt is deze ronde, weet ik hoe hard zo'n negatieve test aan kan komen. Een dikke knuffel en laat die tranen maar rijkelijk vloeien :*
pi_151442134
Majo :*
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 10:51:13 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151443230
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:43 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

He nee -O-

Bij mij was het vorige week ook vals alarm nadat ik (en een aantal anderen) toch echt een schaduwlijntje dacht(en) te zien. Zo stom als het dan toch niks is! Hopelijk word je nu snel ongesteld en kun je snel door naar de volgende ronde :*
Ik vroeg inderdaad gisteren nog hoe het bij jou was afgelopen, balen is dat dan hè?

Ach ik sta er ook wel nuchter in hoor, dan wacht ik het maar weer af. Ik kwam er vandaag trouwens achter dat mijn zus PCOS heeft, ik wist wel dat ze iets had maar nooit precies wat (ze is ook bewust kinderloos). Ik denk dat ik dus snel maar eens naar de huisarts ga :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:01:24 #263
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151443450
He shit, Majo! Ik had goede hoop!
Lijkt me idd geen slecht idee om naar de huisarts te gaan als jij van die wacko cyclussen hebt en je zus pcos heeft. Er zijn de afgelopen tijd best wat fokkers geweest die al aan het begin of voordat een traject gestart is een 2e streepje piesten, dus wie weet geeft het je lichaam het laatste aanmoedigende zetje!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:23:42 #264
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151443914
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Cygne het volgende:
Ohnee..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorzichtig gefeliciteerd :*
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:56:49 #265
379851 KapiteinCupcake
Unicorn chaser
pi_151446083
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vroeg inderdaad gisteren nog hoe het bij jou was afgelopen, balen is dat dan hè?

Ach ik sta er ook wel nuchter in hoor, dan wacht ik het maar weer af. Ik kwam er vandaag trouwens achter dat mijn zus PCOS heeft, ik wist wel dat ze iets had maar nooit precies wat (ze is ook bewust kinderloos). Ik denk dat ik dus snel maar eens naar de huisarts ga :Y
:* Wat een deceptie ook...
pi_151446754
Nah, balen MaJo :* :* Heb je ook nog zo'n 2v5 gedaan?
Volgens mij zijn die CB digital niet heel gevoelig trouwens..
pi_151446893
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:18 schreef L0t.. het volgende:
Nah, balen MaJo :* :* Heb je ook nog zo'n 2v5 gedaan?
Volgens mij zijn die CB digital niet heel gevoelig trouwens..
Nee dat dacht ik ook niet. Waarom zo veel hier er prat op gaan begrijp ik niet zo goed.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 13:33:39 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151447154
Nee geen Kruidvat gedaan omdat gisteren een paar keer werd aangegeven dat ik die het beste kon doen. Ik zal morgen nog eens over een stikkie piesen dan _O- Ik hou nog wel een beetje hoop, voel me nog steeds wel "zwanger" en ook nog niet ongesteld.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151447186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:23 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee dat dacht ik ook niet. Waarom zo veel hier er prat op gaan begrijp ik niet zo goed.
omdat je dan geen streepjes hoeft te turen, het stokje in het licht moet houden en met je ene oog dicht en door de wimpers van het andere oog op zoek moet naar een streepje. Zwanger/niet zwanger geeft duidelijkheid.

Ik wist verder niet dat ze niet zo gevoelig waren...
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:40:54 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_151447345
Ik was jullie kwijt.. :@

Een voorzichtige hoera voor cygne en een beetje duimen voor majo nog..

Hier begint het ovulatie pissen vanmiddag weer.. even goed timen qua drinken etc..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_151450493
MaJo, ik begrijp je teleurstelling... Maar de CB is inderdaad niet perse gevoelig.

En ik denk dat mocht het inderdaad echt niet raak zijn deze ronde, een bezoek aan je huisarts echt geen kwaad kan! Alleen je situatie voorleggen en het idee dat de HA ervan weet is al fijn!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 7 april 2015 @ 19:15:23 #272
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_151457823
Drie dagen overtijd... Nog nooit meer dan 1 dag overtijd geweest. Test is zo blanco als maar zijn kan. Vriendlief: "heb je een stift?" O+
Pieker me nu alleen suf wat er aan de hand is ;(

En MaJo wat een domper, bleh, niet leuk!! :*
Warempel, een drempel.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 21:13:01 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151463735
Heb je normaal dus regelmatige cycli rotonde? Hoe lang ben je gestopt met anticonceptie? Het zou kunnen dat je nog aan het 'ontpillen' bent en daarom een langere cyclus hebt. Misschien heb je wel te vroeg getest en is je cyclus langer geweest en ben je gewoon zwanger. Het kan nog alle kanten op dus!

Ik heb de hoop nog niet opgegeven. Ik heb nog steeds last van mijn tetten en misselijkheid. Op een kleine veeg lichtroze bloed gisteravond en vanmiddag na helemaal geen menstruatie te bekennen. Ik ga overmorgen weer testen als dit zo blijft. Morgenochtend moet ik vroeg weg naar een cursus nog voor vriend wakker wordt dus dan testen is geen optie. Ik hou jullie en mezelf dus nog even in spanning ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:16:33 #274
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_151463899
Dit was ronde 8, dus aan het stoppen met anticonceptie zal het niet liggen. Heb in het verleden pcos gehad en ben nu toch beetje bang... Hoop snel op een bloeding zodat we doorkunnen naar volgende ronde.

Succes MaJo, hoop dat het toch iets moois mag betekenen!
Warempel, een drempel.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 22:08:48 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151466791
Ik zou met een paar dagen me niet al teveel zorgen maken. Zijn je cycli echt tot op de dag gelijk steeds? Dan zou ik eerder iets anders verwachten dan pcos ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151467128
Verdumme Majo... Stom! de CB met week-aanduiding is trouwens wel heel gevoelig, die "gewone", zonder week aanduiding zijn inderdaad minder gevoelig. (Jep, als seriestokjespisser zoek je van alles uit.... :P )
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 22:21:52 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151467454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:15 schreef Sara82 het volgende:
Verdumme Majo... Stom! de CB met week-aanduiding is trouwens wel heel gevoelig, die "gewone", zonder week aanduiding zijn inderdaad minder gevoelig. (Jep, als seriestokjespisser zoek je van alles uit.... :P )
ik heb alleen geen idee welke ik had :? Heb hem namelijk van joycie gekregen. Er stond alleen niet zwanger, niet hoeveel weken niet ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:24:51 #278
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151467582
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:15 schreef Sara82 het volgende:
Verdumme Majo... Stom! de CB met week-aanduiding is trouwens wel heel gevoelig, die "gewone", zonder week aanduiding zijn inderdaad minder gevoelig. (Jep, als seriestokjespisser zoek je van alles uit.... :P )
Seriestokjespisser _O-

Hier sinds vanmorgen heel de dag echt giga veel transparante afscheiding. Is dat wat ze bedoelen met vruchtbaar slijm? Zoja, dan ben ik blij dat we gisteravond goed bezig zijn geweest O-)

Vannacht slaap ik niet thuis, ben een dag in Duitsland voor werk. We vertrekken morgenavond weer en ik weet niet hoe laat ik thuis ben, maar ik hoop nog een beetje op tijd :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:29:15 #279
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151467801
Blijft spannend Majo!

Ik had zelf ook 1 dag alleen wat roze vegen terwijl normaal de sluizen meteen open gaan, maar de dag erop alsnog ongesteld helaas. Hoop dat het bij jou alsnog een innesteling blijkt te zijn!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151474194
MaJo, het was wel een digitale met weekaanduiding.

Vijd het wel leuk om te lezen dat iedereen toch andere ervaringen heeft met bepaalde testen. Ik vind zelf bijv. De early van kruidvat heel gevoelig daarmee teste ik achteraf gezien bijna een week voor NOD positief mee (ok heel vaag, maar er was een lijntje).
De CB heb ik trouwens pas 2 of 3 dagen naar NOD gedaan en toen kreeg ik 1-2 weken in beeld.

Naja ik hoop gewoon dat je eisprong misschien toch wat later was als gedacht of wat dan ook. Ik gun je echt een positieve test, iedereen hier trouwens hoor!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151476317
Ik heb ook inderdaad gelezen dat CB over het algemeen minder gevoelig is. Wat best wel jammer is, aangezien ze best stevig aan de prijs zijn. Denk dat ik CB zou gebruiken als ik het echt helemaal zeker weet (dus al een goeie streep met de kv testen heb gepiest) voor de foto zeg maar.

Zoe, als je draadjes tussen je vingers kan maken met het slijm zou je inderdaad vruchtbaar moeten zijn! *O* voor de goeie ronde dan!

Hier trouwens onwijs verkouden :(. Ik wilde hard gaan sporten ter afleiding van het wachtbankje, maar dat gaat niet lukken zo. }:|
pi_151479914
Oeh! spannende tijden! Duim voor een plakker voor Cygne en dat MaJo toch stiekem wél zwanger is!

Hier soort van op het wachtbankje... Al snap ik niks meer van mijn cyclus... Ben begonnen met temperaturen, oraal weliswaar. Zat heel stabiel op 36,3 bij wakker worden vanaf dag 5 tm 10.
Op dag 10 een licht positieve ovulatietest, dag 11 36,0 (zou die dip in temp moeten zijn van vlak voor de eisprong), dus tot zover zou het kunnen kloppen... dag 12 36,4 (eisprong?) en dag 13 weer 36,3 én op 13e dag een licht positieve ovulatietest? dag 14 witte test en 36,4 sindsdien weer 36,3... Aaarrgg!
Snap dus vooral die ovulatietest op dag 13 niet? Daarbij was ie deze cyclus dan veel eerder dan andere keren met ovulatietest alleen gemeten... En dat het nu weer terug is naar 36,3 zou betekenen dat ik niet zwanger ben...
Huh? Nog gekker, nu net nog even ovutest gedaan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of de foto zo te zien is in spoiler... Alweer lang geleden dat ik op fok een foto plaatste...
Wie o wie heeft een theorie over wat er aan de hand kan zijn? Word hier gek van!
pi_151480391
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:36 schreef Leonietje83 het volgende:
Oeh! spannende tijden! Duim voor een plakker voor Cygne en dat MaJo toch stiekem wél zwanger is!

Hier soort van op het wachtbankje... Al snap ik niks meer van mijn cyclus... Ben begonnen met temperaturen, oraal weliswaar. Zat heel stabiel op 36,3 bij wakker worden vanaf dag 5 tm 10.
Op dag 10 een licht positieve ovulatietest, dag 11 36,0 (zou die dip in temp moeten zijn van vlak voor de eisprong), dus tot zover zou het kunnen kloppen... dag 12 36,4 (eisprong?) en dag 13 weer 36,3 én op 13e dag een licht positieve ovulatietest? dag 14 witte test en 36,4 sindsdien weer 36,3... Aaarrgg!
Snap dus vooral die ovulatietest op dag 13 niet? Daarbij was ie deze cyclus dan veel eerder dan andere keren met ovulatietest alleen gemeten... En dat het nu weer terug is naar 36,3 zou betekenen dat ik niet zwanger ben...
Huh? Nog gekker, nu net nog even ovutest gedaan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of de foto zo te zien is in spoiler... Alweer lang geleden dat ik op fok een foto plaatste...
Wie o wie heeft een theorie over wat er aan de hand kan zijn? Word hier gek van!
Welke dag zit je nu in je cyclus Leonietje? Verder geen ovulatie testen/temperatuur expert, maar een positieve ovulatie test zou ook kunnen betekenen dat je zwanger bent volgens mij..
pi_151480672
KC, dank voor je snelle reactie! Nu pas dag 17... Maar door werk en elders slapen alleen vóór dag 8 en op dag 13 en 15 geklust... Dus dan zou het eitje nu nog niet eens ingenesteld zijn?! Dan heeft je lichaam het toch nog helemaal niet door? :? Voor de zekerheid vanavond toch ook lekker klussen. Omdat het kan. :s)
  woensdag 8 april 2015 @ 13:23:01 #285
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151481228
Voor zover ik heb begrepen: een positieve ovulatietest betekent weliswaar een piek in LH, maar niet dat er daadwerkelijk een eisprong is geweest. Zolang je temperatuur nog laag is, kun je er van uit gaan dat je eisprong nog moet komen (en aan de ovulatietest te zien, komt die binnenkort!).

Mijn temperatuur zit ook rond 36,4 (ook oraal), na de eisprong komt ie op 36,8-37,0. De piek lijkt me dus nog niet geweest. En een rondje extra aan de slag kan zeker geen kwaad ;)
pi_151482332
Dank stroopwafelmeisje! Dan gaan we nog even flink aan de klus! Wel lastig dat m'n lief vrijdag ochtend een lang weekend weggaat... Hopen dat vanavond prijsschieten wordt dan! :)
pi_151482652
Vandaag nod, afgelopen dagen wat bruin en rozeverlies gehad. Dus nog maar een test gedaan. Nog steeds licht, maar niet meer tuur en 2 x zo donker. *O*
pi_151482680
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Cygne het volgende:
Vandaag nod, afgelopen dagen wat bruin en rozeverlies gehad. Dus nog maar een test gedaan. Nog steeds licht, maar niet meer tuur en 2 x zo donker. *O*
Yay! *O*

En Leonietje, gewoon goed doorklussen vanavond! Einde van de maand willen we strepen zien!
  woensdag 8 april 2015 @ 15:13:25 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_151484216
Gefeliciteerd cygne..
Nu volgt het harde duimen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_151484455
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:17 schreef Cygne het volgende:
Vandaag nod, afgelopen dagen wat bruin en rozeverlies gehad. Dus nog maar een test gedaan. Nog steeds licht, maar niet meer tuur en 2 x zo donker. *O*
Yay *O*
pi_151484517
Bewijs.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knalstrepen bestaan niet bij mij. :')
  woensdag 8 april 2015 @ 15:26:47 #292
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151484562
Ik vind m schitterend! *O*
pi_151486989
Dat dit maar een geweldig mooie plakker mag worden cygne!
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 17:12:10 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151487951
Duidelijke streep Cygne! Ik ga echt zo hard voor je duimen.

Vanochtend weer een veeg (bruinig) bloed dus dacht dat de menstruatie nu echt doorgebroken was maar de rest van de dag helemaal niks meer. Ondertussen voel ik me nog steeds heel vaag, ook een soort raar gevoel in mijn hoofd :? Ik heb ook keelpijn dus zal wel ziek aan het worden zijn.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151490604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:12 schreef MaJo het volgende:
Duidelijke streep Cygne! Ik ga echt zo hard voor je duimen.

Vanochtend weer een veeg (bruinig) bloed dus dacht dat de menstruatie nu echt doorgebroken was maar de rest van de dag helemaal niks meer. Ondertussen voel ik me nog steeds heel vaag, ook een soort raar gevoel in mijn hoofd :? Ik heb ook keelpijn dus zal wel ziek aan het worden zijn.
of gewoon pregnant ;) Hahah ik duim voor je! Heb eigenlijk wel het idee zo na je verhalen dat je die 2 streepjes nog eens gaat plassen binnekort :)
Ik voel me inmiddels al bijna 3 maanden zwanger (vast schijnzwanger ofzo).. en elke keer een negatieve test.. meh. Straks beval ik nog zonder dat ik het ooit geweten heb. Van die horror verhalen op TLC ook altijd... niet goed voor mij :P
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 21:09:04 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151496045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef Aardappel22 het volgende:

[..]

of gewoon pregnant ;) Hahah ik duim voor je! Heb eigenlijk wel het idee zo na je verhalen dat je die 2 streepjes nog eens gaat plassen binnekort :)
Ik voel me inmiddels al bijna 3 maanden zwanger (vast schijnzwanger ofzo).. en elke keer een negatieve test.. meh. Straks beval ik nog zonder dat ik het ooit geweten heb. Van die horror verhalen op TLC ook altijd... niet goed voor mij :P
Morgenochtend weten we meer ;) Ik hoop heel erg dat je gelijk hebt O+

Vervelend zeg! Ben je wel ongesteld geweest in de tussentijd, ja toch? Ik denk dat je ook veel kunt voelen omdat je het zo graag wil, dat heb ik ook wel. Ik hoop dat het snel raak is!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 21:54:19 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151498090
Ik kon me niet inhouden :@ Net een sensitestje gedaan (negatief) en bij het vegen flink wat bloed dus ik kan de hoop nu wel definitief opgeven. Aan de teunisbloemolie en naar de dokter dan maar :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151498176
-O- MaJo... Wilde net posten dat ik voor je duim dat je morgen ochtend twee strepen piest. ;(
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 22:01:10 #299
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151498398
Even een vraagje voor de teunisbloemolie/tarwekiemolie slikkers. Ik weet dat je tot de eisprong teunisbloemolie moet slikken en daarna over moet gaan op tarwekiemolie maar kun je tarwekiemolie niet altijd blijven slikken? Aangezien dit ook goed is voor je hart e.d. :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_151498479
MaJo. :*
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 22:03:47 #301
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151498508
Thanks lieverds :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')