abonnement Unibet Coolblue
pi_155566594
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

TWD wordt nog steeds goed bekeken, dat zegt niet alles maar ben zeker niet de enige die er zo over denkt.
Dat zal best.
quote:
Zelfs op altijd kritische Fok! Wordt het goed bekeken.
Niet altijd blijkbaar, anders zouden ze het niet kijken ;) Bovendien heb ik hier ook genoeg klachten gezien over The walking soap.

Maargoed, wat anderen ervan vinden maakt natuurlijk weinig uit. Wel ben ik van mening dat deze eerste aflevering van FTWD stukken beter is dan alles wat we de afgelopen jaren gezien hebben van TWD.
Conscience do cost.
pi_155567136
Ik erger mij nu al aan de moeder, stiefpa en het zusje, hopelijk wordt dat wat minder de komende afleveringen. :')
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:21:07 #178
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_155567596
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Omdat?
Vond het nou al een beetje slappe hap, ben niet weg van de personages. Op termijn zie ik het niet echt beter worden. Vraag me ook af hoe ze de serie verder vorm gaan geven zonder een zombiehakkende kloon van TWD te worden. Maar we zullen het zien.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:53:21 #179
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_155568874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef tralalala het volgende:
Ik erger mij nu al aan de moeder, stiefpa en het zusje, hopelijk wordt dat wat minder de komende afleveringen. :')
Hele TWD heeft ook alleen maar slappe karakters dus vraag me af of dat hier opeens beter wordt. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:02:31 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155569260
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef tralalala het volgende:
Ik erger mij nu al aan de moeder, stiefpa en het zusje, hopelijk wordt dat wat minder de komende afleveringen. :')
Ik hoop dat het zusje heel de serie blijft leven :9

Daarnaast verwacht ik eigenlijk maximaal twee seizoenen van deze serie, dan eventueel een time jump met eventuele overlevenden die aansluiten bij het origineel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155569642
Ik was vergeten hoe erg mensen konden klagen over een TV-serie

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2015 20:13:42 ]
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:38:14 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155570792
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:12 schreef HPLC het volgende:
Ik was vergeten hoe erg mensen konden klagen over een TV-serie
Klagen :? Het gros van de reacties is positief...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 27 augustus 2015 @ 00:11:17 #183
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_155578968
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klagen :? Het gros van de reacties is positief...
Op Fok! niet, maar het gros van de Fokkers is dan ook te beperkt van geest om te snappen dat het een dramaserie is en geen actieserie.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 27 augustus 2015 @ 00:42:47 #184
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_155579651
quote:
19s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik hoop dat het zusje heel de serie blijft leven :9
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_155581797
quote:
19s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik hoop dat het zusje heel de serie blijft leven :9

Daarnaast verwacht ik eigenlijk maximaal twee seizoenen van deze serie, dan eventueel een time jump met eventuele overlevenden die aansluiten bij het origineel.
Ze speelt ook in The 100 :)
pi_155584876
Post niet vaak, maar wilde toch even dit idee kwijt.

Pure speculatie. Maar zou het niet kunnen dat ze geen passend einde voor 'The Walking Dead' konden verzinnen, en daarom 'Fear' maken? Bij TWD is het survival enzo, bij Fear zouden ze dan een stronghold bouwen, waarmee de mensheid een bestaan opbouwt, of zo goed mogelijk bewaard, in een redelijk grote stad. Klein beginnen, en de komende seizoenen uitbreiden, opbouwen, whatever. Zodat ze bij TWD, wanneer die serie eindigd, ze aan kunnen komen bij die stad, of wat het dan ook is? Als einddoel ofzo.

Zou niet werken als je die stad niet kent, als ze dat op deze manier doen, heb je daar ook een 'band' mee, en zou het logischer zijn als die 2 werelden samenkomen. Ofzo.
pi_155586905
quote:
19s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik hoop dat het zusje heel de serie blijft leven :9

Daarnaast verwacht ik eigenlijk maximaal twee seizoenen van deze serie, dan eventueel een time jump met eventuele overlevenden die aansluiten bij het origineel.
Seizoen 2 is al bevestigd met 16 episodes in ieder geval.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:15:12 #188
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_155587974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:03 schreef GroenePijl het volgende:
Post niet vaak, maar wilde toch even dit idee kwijt.

Pure speculatie. Maar zou het niet kunnen dat ze geen passend einde voor 'The Walking Dead' konden verzinnen, en daarom 'Fear' maken? Bij TWD is het survival enzo, bij Fear zouden ze dan een stronghold bouwen, waarmee de mensheid een bestaan opbouwt, of zo goed mogelijk bewaard, in een redelijk grote stad. Klein beginnen, en de komende seizoenen uitbreiden, opbouwen, whatever. Zodat ze bij TWD, wanneer die serie eindigd, ze aan kunnen komen bij die stad, of wat het dan ook is? Als einddoel ofzo.

Zou niet werken als je die stad niet kent, als ze dat op deze manier doen, heb je daar ook een 'band' mee, en zou het logischer zijn als die 2 werelden samenkomen. Ofzo.
Nee, het is al lang en breed bekend dat de twee series niet zullen overlappen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 27 augustus 2015 @ 16:24:49 #189
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155592865
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef tralalala het volgende:
Ik erger mij nu al aan de moeder, stiefpa en het zusje, hopelijk wordt dat wat minder de komende afleveringen. :')
Die stiefpa is de main role niet junkie boy toch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_155593542
Neem aan het hele gezin, ook als je de posters / foto's bekijkt. Dan komt er nog een stelletje bij als main character.

Vond de dochter en ouders ook redelijk irritant eerste helft van de eerste aflevering maar later toch ook wel weer ok.
Gewone mensen die hun best doen en toch ook nog wel redelijk nuchter zijn.
Zoals moeder met haar verslaafde zoon omgaat, dat is nu niet bepaald het 'oh help ik word dramatisch en wanhopig' troela type, wel gewoon verdrietig op het moment dat ze keihard geconfronteerd wordt met waar en hoe hij blijkbaar leeft. Vond dat niet overdreven ofzo.
Stiefpa doet ook gewoon zijn best op een rustige normale manier, niet overdreven maar vooral 'op zijn plek' zoals een stiefvader zich opstelt binnen een gezin.
Dochter kwam in begin beetje zeurderig over, maar dat snap ik ook wel weer als je broer verslaafd is en je moeder toch nog hoopt dat het wel goed komt (en je duidelijk in de puberteit zit en gevoelsmatig zelf in het middelpunt van de wereld zit)

Eigenlijk vond ik ze uiteindelijk wel ok, benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_155593837
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zal best.

[..]

Niet altijd blijkbaar, anders zouden ze het niet kijken ;) Bovendien heb ik hier ook genoeg klachten gezien over The walking soap.

Maargoed, wat anderen ervan vinden maakt natuurlijk weinig uit. Wel ben ik van mening dat deze eerste aflevering van FTWD stukken beter is dan alles wat we de afgelopen jaren gezien hebben van TWD.
Vind je? Ik vind het vrijwel dezelfde serie, eigenlijk. Een vers begin heeft natuurlijk voordelen dat je nieuwe karakters met nieuwe problemen/drama's hebt op een interessant punt. Geen nieuwe drama's met oude karakters die aan elkaar geknutseld hoeven worden. Wellicht dat het daarom beter lijkt.

Het zal ook wel half-zombie, half-drama worden/blijven en ik verwacht ongeveer TWD met andere personages die wat achter loopt. Als je dat niet vermakelijk vind zou ik niet gaan kijken. Een echte kwaliteitsserie zal het niet worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:49 schreef WRH het volgende:
Neem aan het hele gezin, ook als je de posters / foto's bekijkt. Dan komt er nog een stelletje bij als main character.

Vond de dochter en ouders ook redelijk irritant eerste helft van de eerste aflevering maar later toch ook wel weer ok.
Gewone mensen die hun best doen en toch ook nog wel redelijk nuchter zijn.
Zoals moeder met haar verslaafde zoon omgaat, dat is nu niet bepaald het 'oh help ik word dramatisch en wanhopig' troela type, wel gewoon verdrietig op het moment dat ze keihard geconfronteerd wordt met waar en hoe hij blijkbaar leeft. Vond dat niet overdreven ofzo.
Stiefpa doet ook gewoon zijn best op een rustige normale manier, niet overdreven maar vooral 'op zijn plek' zoals een stiefvader zich opstelt binnen een gezin.
Dochter kwam in begin beetje zeurderig over, maar dat snap ik ook wel weer als je broer verslaafd is en je moeder toch nog hoopt dat het wel goed komt (en je duidelijk in de puberteit zit en gevoelsmatig zelf in het middelpunt van de wereld zit)

Eigenlijk vond ik ze uiteindelijk wel ok, benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen.
Posters?
Verder helemaal mee eens ja.
pi_155594004
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind het vrijwel dezelfde serie, eigenlijk. Een vers begin heeft natuurlijk voordelen dat je nieuwe karakters met nieuwe problemen/drama's hebt op een interessant punt. Geen nieuwe drama's met oude karakters die aan elkaar geknutseld hoeven worden. Wellicht dat het daarom beter lijkt.
Ik ben al een tijdje gestopt met TWD dus over (ik denk?) het laatste seizoen kan ik weinig zeggen. En ja, ik vond de eerste aflevering allround best ok. Ik hou er altijd (te meer met TWD) rekening mee dat het na de pilot keihard bergafwaarts gaat maar misschien valt het nog mee.

En ik ben gewoon zombie-fan dus een beetje gebrek aan kwaliteit kan ik mee leven, zolang het maar niet richting TWD gaat.
quote:
Het zal ook wel half-zombie, half-drama worden/blijven en ik verwacht ongeveer TWD met andere personages die wat achter loopt.
Zoiets verwacht ik ook. Afhankelijk van hoe ze dat invullen kunnen ze er mogelijk best iets vermakelijks van maken.
quote:
Als je dat niet vermakelijk vind zou ik niet gaan kijken. Een echte kwaliteitsserie zal het niet worden.
Oh, ik verwacht ook niet altijd "echte kwaliteit". Niet elke serie is een Sopranos. Maar mogelijk is het net leuk genoeg om elke week 40-50 minuten mee te pikken :)
Conscience do cost.
pi_155594172
quote:
[img]

Posters?

Van die promo pics, oa op IMDB te vinden: Pictures & Photos from Fear the Walking Dead (TV Series 2015– ) - IMDb
Heb er op internet wel meer gezien en dan zie je al beetje wie de characters zijn / worden.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_155594366
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:11 schreef WRH het volgende:

[..]

Van die promo pics, oa op IMDB te vinden: Pictures & Photos from Fear the Walking Dead (TV Series 2015– ) - IMDb
Heb er op internet wel meer gezien en dan zie je al beetje wie de characters zijn / worden.
Ah, er komt dus nog een Hispanisch? gezinnetje bij.

Dank!
pi_155594704
Zat al te bedenken of het iemand van school is, met gezin, of iets dergelijks, waar ze werken, maar ik herken daar niet iemand in.
Blijkbaar een stel dat ze dan later tegen gaan komen?

En gaan ze ook echt rondtrekken zoals in TWD, of zullen ze juist lange tijd thuis blijven en verschansen, op strooptocht naar de dichtstbijzijnde supermarkt of juist al heel snel bedenken dat een dichtbevolkte stad als LA wel heel veel zombie's kan herbergen?
Als het ook zo'n rondreizend gezelschap wordt gaat het wel direct erg lijken op TWD, zou ik jammer vinden.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 18:32:14 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155596802
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:18 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ze speelt ook in The 100 :)
[ afbeelding ]
I know, heerlijke serie ook ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:41:25 #197
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_155648804
Toffe eerste ep, ben benieuwd.
pi_155701731
Toffe episode. Ze mochten de karakters elkaar wel wat meer uit laten leggen wat ze denken dat er aan de hand is, maar echt storen doe ik me er niet aan. Het sfeertje zit er in ieder geval wel lekker in. Blijf deze zeker kijken!
Tobias was ook wel spannend of hij dood zou gaan of niet.
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:28:08 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155702767
Yup, tweede aflevering erg sterk.

Goed om te zien dat de politie in ieder geval weet dat headshots de enige juiste manier is om ze te killen. De rellende menigte zal wel snel uitgedund worden zo de komende nacht!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155704386
Tobias lijkt wel erg op Eugene
Twinning = boring
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')