abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 november 2000 @ 18:57:38 #26
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_435743
Terechte opmerking Tanjalies.

Bonnie dacht er ook al zo over.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 1 november 2000 @ 19:32:29 #27
215 misterDre
Paint it black!
pi_435789
Ik denk: Koos, Annet en Georgie.
Koos gaat eruit!
pi_435793
Koos - Annet - Ferdi - Robin

Annet weg...

  woensdag 1 november 2000 @ 20:01:19 #29
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_435834
quote:
Op 01 november 2000 16:25 schreef Bundy het volgende:
1) Fewwwwdi
2) Robin
3) Annet

Publiek Fewwwwwdi (volgens de BB site het minst populair)


Als ik jou was zou ik snel psychische hulp gaan zoeken. Is er geen Riagg bij jou in de buurt.
  Moderator woensdag 1 november 2000 @ 20:08:37 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_435840
Mijn voorspelling: Robin en Desiree hebben veel kwaad bloed gezet met hun 'begrip' voor Ed. Dit uit zich in de nominaties. Maar door de verdeelde symphatiëen kan het aantal nominaties weleens flink oplopen. Het zou maar zo kunnen dat er drie bewoners op de derde plaats gaan eindigen.

Genomineerd worden:
Robin (6)
Desiree (4)
Georgie (2)
Kim (2)
Ferdi (2)


Hieke nomineert Georgie en Robin
Annet nomineert Robin en Desiree (!)
Desiree nomineert Georgie en Kim
Koos nomineert Ferdi en Kim
Ferdi nomineert Robin en Desiree
Georgie nomineert Robin en Desiree
Kim nomineert Koos en Robin
Bianca nomineert Robin en Desiree
Robin nomineert Ferdi en Annet

Ik zal er wel weer helemaal naast zitten, maar het is wel altijd leuk om het achteraf nog even terug te kijken, topics als dit

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_435858
Gert,

Je hebt in je berekening geen rekening gehouden met het gegeven dat de eerste genomineerde 2 punten krijgt en de tweede genomineerde 1. Dan nog komen er bij jouw 4 genomineerde uit de bus volgens mij.

pi_435894
Bianca: koos(2), annet (1)
Annet: georgie, koos
Hieke: georgie, ferdie
Kim: koos, robin
Desiree: koos, annet
Robin: georgie,koos
Ferdi: koos, annet
Georgie: koos, annet
Koos:georgie, annet

Betekent: koos (12),georgie (8)en annet (5)

Georgie is blijkbaar heilig bij het Nederlandse publiek, dus gaat Koos eruit

eh Beau.....ben je daar nog?
pi_435916
Bianca: koos(2), annet (1)
Annet: ferdie, koos
Hieke: georgie, kim
Kim: koos, robin
Desiree: koos, annet
Robin: georgie,kim
Ferdi: koos, annet
Georgie: hieke, annet
Koos:georgie, annet

Betekent: koos (9),georgie (6)en annet (5)

Annet eruit

pi_435924
komt niet vaak voor, dezelfde uitkomst liz!
eh Beau.....ben je daar nog?
  Moderator woensdag 1 november 2000 @ 20:51:41 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_435927
Tanjalies bedankt, ik was met mijn gedachten zeker bij vorig jaar.

Mijn gecorrigeerde lijstje volgens de nieuwe regeling. Dan wordt het helemaal spectaculair. Genomineerd worden:
Robin (10)
Georgie (4)
Ferdi (4)
Dees (4)
Kim (2)
Koos (2)

Ik denk: Robin wordt er door het NL-publiek uitgestemd.

Ik hoop: Ferdi kan over 8 dagen eindelijk een logopedist gaan opzoeken. Hij verlaat het huis; dit na het voorspelbare grapje "ik blijf, Beau" gemaakt te hebben zodra hij live in de uitzending te horen krijgt dat hij weggestemd is.

Vinsie, in jouw lijstje geeft Georgie geen punten aan Robin. Maar volgens mij HAAT hij Robin..

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 01-11-2000 20:53]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 1 november 2000 @ 22:23:59 #36
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_436172
Tussenstand :

- Ko. : 16
- Ge. : 16
- An. : 15
- Ro. : 11
- Fe. : 9
- Ki. : 2
- De. : 1
- Hi. : 1
- Bi. : 0

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 1 november 2000 @ 22:37:46 #37
6471 Bundy
according to moi
pi_436199
quote:
Op 01 november 2000 20:01 schreef marky het volgende:
Als ik jou was zou ik snel psychische hulp gaan zoeken. Is er geen Riagg bij jou in de buurt.
Als jij last van mijn mening heb moet je dat maar doen.
Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
pi_436542
Bundy kan het niet helpen, zijn moeder heeft waarschijnlijk vergeten om hem zijn prozak pilletje te geven.
pi_436565
Hieke: Robin & Annet
Annet: Koos & Robin
Desiree: Annet & Koos
Bianca: Koos & Robin
Kim: Annet & Robin
Ferdi: Robin & Annet
Koos: Annet & Georgie
Georgie: Robin & Koos
Robin: Georgie & Annet

Stand:

Robin 9 keer
Annet 9 keer
Koos 6 keer
Georgie 3 keer

Koos eruit.

.....als je maar wiiiiiiiiil
pi_436651
Ik vind het erg moeilijk om te voorspellen dit keer, maar ik verwacht dat deze keer
Koos, Annet en Robin in ieder geval genomineerd worden, misschien Georgie er nog bij.
Dan zal w.s. Koos moeten vertrekken.
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 09:52:52 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436688
Of Annet.
De groep heeft inmiddels ook genoeg van haar gedoe met die geit. Ze hebben ook genoeg van de geit zélf, btw.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_436751
Is de nominatie i.v.m. de weekopdracht al niet een goede indicatie voor wat er staat te gebeuren. Er moesten daar wel drie namen genoemd worden, maar het geeft vind ik wel een richting aan. Het verbaast mij dat de bewoners zelf die link nog niet optdekt hebben. Of durven ze er niet over te praten.
  donderdag 2 november 2000 @ 10:24:29 #43
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_436765
quote:
Op 02 november 2000 10:18 schreef tanjalies het volgende:
Is de nominatie i.v.m. de weekopdracht al niet een goede indicatie voor wat er staat te gebeuren. Er moesten daar wel drie namen genoemd worden, maar het geeft vind ik wel een richting aan. Het verbaast mij dat de bewoners zelf die link nog niet optdekt hebben. Of durven ze er niet over te praten.
Ik meende dat de keuze op de 'oudjes' eigenlijk meer gevallen was ivm het behalen van een succes igv een fysieke weekopdracht en niet te maken heeft met anti- / sympathie...
Koos en Annet zijn conditioneel niet zo sterk als de anderen en Kim heeft iets aan haar rug ofzo..

[Dit bericht is gewijzigd door Is2Funky op 02-11-2000 10:25]

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 10:30:47 #44
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436778
Oh? Kunnen 'oudere' mensen niet goed voorlezen dan? En iemand met 'iets' aan haar rug ook niet?

Nee hoor, ik zie hier wel degelijk een 'voor-nominatie' in. De dufste cq. zeurderigste mensen zijn genomineerd en worden vanavond wéér genomineerd. Wedden? Persóónlijk heb ik er veel liever Ferdi of Georgie uit, maar goed, die hebben kennlijk nog niet genoeg vijanden in het BB-huis.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_436783
quote:
Op 02 november 2000 10:30 schreef Cynix ® het volgende:
Oh? Kunnen 'oudere' mensen niet goed voorlezen dan? En iemand met 'iets' aan haar rug ook niet?

Nee hoor, ik zie hier wel degelijk een 'voor-nominatie' in. De dufste cq. zeurderigste mensen zijn genomineerd en worden vanavond wéér genomineerd. Wedden? Persóónlijk heb ik er veel liever Ferdi of Georgie uit, maar goed, die hebben kennlijk nog niet genoeg vijanden in het BB-huis.


en wat denk je van het feit dat bellend nederland voor een aanzienlijk deel bestaat uit pubermeisjes?
Die stemmen Ferdi/Georgie/Robin er echt niet uit.
  donderdag 2 november 2000 @ 10:40:51 #46
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_436803
quote:
Op 02 november 2000 10:30 schreef Cynix ® het volgende:
Oh? Kunnen 'oudere' mensen niet goed voorlezen dan? En iemand met 'iets' aan haar rug ook niet?

Nee hoor, ik zie hier wel degelijk een 'voor-nominatie' in. De dufste cq. zeurderigste mensen zijn genomineerd en worden vanavond wéér genomineerd. Wedden? Persóónlijk heb ik er veel liever Ferdi of Georgie uit, maar goed, die hebben kennlijk nog niet genoeg vijanden in het BB-huis.


Ik heb het niet gezien (de 'nominatie' zelf) maar ik dacht dat de keuze gemaakt moest worden voordat de opdracht bekend was...
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_436810
Ik mis in jullie voorspellingen Hieke.
Nadat zij door het akkefietje met Ed dreigde om eruit te gaan, stak zij wel haar nek uit. "In het belang van de groep" zou dit wel eens door de bewoners als rede gevoerd kunnen worden om haar 1 punt te geven. Jullie moeten niet vergeten dat het om "de harde kern" gaat. Elk gedrag dat afwijkt van het groepsgevoel kan dus worden gebruikt om op "het buitenbeentje" te stemmen.

Ik zeg niet dat de bewoners het niet eens waren met Hieke (begrijp me goed) maar ik denk dat Ed misschien wel zo'n verwarring heeft gezaaid dat dit voor sommige bewoners een rede KAN zijn.

Verder vind ik het jammer dat Koos gezegd heeft dat hij eruit gaat VOOR het nomineren, want hij krijgt nu natuurlijk van IEDEREEN 2 punten, omdat ie toch al weg wil.......

wezullezien

"Don't drink water, fish fuck in it"
  donderdag 2 november 2000 @ 13:40:24 #48
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_437410
Ik denk:

Koos, Annet, Georgie (en Robin?).
Annet er uit.

Ik hoop:

Dezeuree, Kim en Georgie.
Wie anders dan Desi er uit.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 2 november 2000 @ 13:52:39 #49
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_437458
Ferdi Annet Koos
Georgie Robin Koos
Koos Annet Georgie
Hieke Georgie Bianca
Annet Koos Ferdie
Kim Robin Koos
Desiree Koos Bianca
Bianca Robin Koos
Robin Ferdie Georgie

Koos, Annet, Georgie. Robin

Koos eruit.

eurobilltracker.com
pi_437572
AUB Hieke eruit.

Genomineerd worden:

Desiree, Koos en Annet

Annet mag haar koffertje pakken.
Maar wat hoop ik dat Hieke weggaat.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')