Niet helemaal mee eens.. Wel met het gedeelte dat het zwaar aan de game ligt aangezien sommige devs weigeren SLI/crossfire mee te nemen in hun engine dat het niet werkt, maar er zijn wel bekende verschillen. Zo heeft AMD nog steeds een microstutter issue met crossfire waar Nvidia dat amper heeft, al zijn ze (AMD) ondertussen wel redelijk goed op weg met hun drivers om dat gedeeltelijk op te lossen..quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Crossfire/SLI 3D Vision /Eyefinity problems met spellen komen echt zo vaak voor. Dat maakt geen flikker uit of je AMD of Nvidia hebt, maar over het algemeen wat ik merk (en vrienden) AMD-processor/AMD-GPU en Intel/Nvidia combo betreft stabiliteit.
Weet niet wat voor issues je had maar de scaling is nog steeds vrij zuur als je meer dan 2 kaarten gebruikt. Al zijn de benchmarks van de nieuwe titan insane, en ik ben erg benieuwd wat directx12 met zich meebrengt wat dat betreftquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik had vroeger AMD, laatste twee aankopen waren nvidia. Gevoelsmatig minder problemen mee gehad al was de SLI van de laatste wel wat kut en pas na een update echt opgelost.
Aan de andere kant is het jammer dat er niet meer mensen juist losse topkaarten hebben omdat dat de markt groter maakt en er dus meer geld is voor R&D wat weer versnelde ontwikkeling op gang brengt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben blij dat het gros van de mensen nog een Intel HD integrated chips draait, dat zorgt er immers voor dat de rest langer met hun hardware kan doen. Het liefst had ik gehad dat ik niet een aparte videokaart had moeten kopen om een Triple A titel op 1080p Ultra High te draaien. Echter is dat er (nog) niet.
Ik weet niet of het zo zwart wit is. Zo heeft AMD een enorme afzetmarkt te pakken met de XBone en de ps4 echter hebben ze hun R&D budget echt drastisch teruggeschroefd. Zie deze chart bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het jammer dat er niet meer mensen juist losse topkaarten hebben omdat dat de markt groter maakt en er dus meer geld is voor R&D wat weer versnelde ontwikkeling op gang brengt.
En ook dat je de R&D bedragen van GPU's kunt smeren over een groter aantal klanten wat weer inhoudt dat je gpu kaart weer goedkoper wordt.
Economies of scale zijn mooie dingen.
Maar dat komt omdat het helemaal niet zo goed gaat met AMD. Ze hebben geen goede kaarten en cpu's die het op kunnen nemen tegen de concurrentie en dat zie je in de verkopen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:51 schreef DeeCruise het volgende:
Ik weet niet of het zo zwart wit is. Zo heeft AMD een enorme afzetmarkt te pakken met de XBone en de ps4 echter hebben ze hun R&D budget echt drastisch teruggeschroefd. Zie deze chart bijvoorbeeld:
eerder als een parasiet..quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:24 schreef JimmyJames het volgende:
Yolanthe 1.1, dat klinkt als een eng virus.
Beach pls, dit zou standaard in de game moeten zittenquote:“More immersion added. Not as expensive as the cultural DLC.”
wotquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beach pls, dit zou standaard in de game moeten zitten
Zijn review over de blood&burning dlc van atillaquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beach pls, dit zou standaard in de game moeten zitten
dus tussen alle explosies, geweervuur en smekende omstanders luister je naar liedjes?quote:
Het nadeel van drmquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:22 schreef mschol het volgende:
soms is steam niet zo handig:
[ afbeelding ]
als steam nou gewoon de laatste versie van de major (2005/2008/2010 ect) download en installeert (MS heeft volgens mij namelijk wel een algemene die gewoon de laatste versie binnenhaalt)
maar nee, nu levert elk spel zijn eigen versie mee
het heeft imho werkelijk 0 te maken met DRM, dit is gewoon slecht in geprogrammeerdquote:
met C++ heb ik er geen last mee, nee. maar ik stoor mij er wel aan.. doet mij aan deze gruwel denken:quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je er last van hebt.
ik krijg nooit games (en als ik ze krijg, heb ik ze vaak al )quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn vriendin
Ik heb GTA V gekregen
[ afbeelding ]
Java heb je tegenwoordig niet eens meer nodig. Of je moet minecraft spelen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
met C++ heb ik er geen last mee, nee. maar ik stoor mij er wel aan.. doet mij aan deze gruwel denken:
[ afbeelding ]
nou is java wat gedateerd, maar met nvidia physx heb ik het ook: versie die X nodig heeft, maar bij Y niet werkt en andersom, en allebei installeren gaat X of Y van stuiteren..
Dit voorkomt wel dat het verwijderen van een spel geen invloed heeft op een ander spel, omdat op deze manier diverse installaties echt compleet van elkaar gescheiden zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:22 schreef mschol het volgende:
soms is steam niet zo handig:
[ afbeelding ]
als steam nou gewoon de laatste versie van de major (2005/2008/2010 ect) download en installeert (MS heeft volgens mij namelijk wel een algemene die gewoon de laatste versie binnenhaalt)
maar nee, nu levert elk spel zijn eigen versie mee
Preload die hem via steam of via de social club?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn vriendin
Ik heb GTA V gekregen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |