abonnement Unibet Coolblue
pi_151168338
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:44 schreef mschol het volgende:

[..]

reuzerad met effect? :D
Denk dat er veiligheidsriempjes in zitten zodat je er niet uit flikkert :Y

http://gfycat.com/FamousHarmoniousBongo _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Divje op 29-03-2015 20:59:54 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 maart 2015 @ 21:08:09 #127
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151169629
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
pi_151170812
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Dat komt vanzelf naarmate je stad groeit. Hoe meer mensen > meer jobs > meer inkomsten.
pi_151170870
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.

Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!

Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan :')
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 maart 2015 @ 21:37:49 #130
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151171352
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.

Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!

Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan :')
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend ^O^
Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
pi_151171487
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:37 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
Je tekent eerst een normaal district, daarna kies je de specialisatie en klik je op dat district. :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151172479





^ spaghetti
pi_151172976
Wat huisjes aan de rivier:





Zit nu rond de 60.000 inwoners. :)
pi_151173846
Ik weet dat het mierenneuken is hoor, maar...



:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151174093
Nu wel een beetje m'n persoonlijke doel bereikt. 120.000 man in mijn stad. Kan nog wel doorbouwen maar ben wel even klaar nu :')



pi_151174477
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen? :D
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 22:56:13 #138
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_151175376
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef mschol het volgende:
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen? :D
geen mod, wel een simpele workaround:
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151176672
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Danny het volgende:

[..]

geen mod, wel een simpele workaround:
mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
pi_151177434


Canal City ontwikkeld zich gestaag. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:49:32 #141
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_151177464
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:27 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
ik ga 't wel proberen. Ik denk niet dat de wegcapaciteit eronder lijdt en dat de positieve impact van voetgangers die gewoon oversteken waar dat nodig is in plaats van allemaal op één kruispunt weleens goed zou kunnen werken. Neemt niet weg dat een mod om ze gewoon neer te plempen wel handig zou zijn natuurlijk, maar tot die er is ga ik 't toch maar een poging geven.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151177552


Voila, geen afname in wegcapaciteit.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:53:29 #143
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_151177591
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Voila, geen afname in wegcapaciteit.
how?!
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151177648
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef Danny het volgende:

[..]

how?!
Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Admin zondag 29 maart 2015 @ 23:56:29 #145
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_151177695
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
zo fucking simpel _O_
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151179269
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zie je toch? :D Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.

weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
In the coolest little capital of the world
pi_151179470
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:54 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.

weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
Geen idee, die tool gebruik ik niet omdat hij nogal buggy schijnt te zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151180120
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Canal City ontwikkeld zich gestaag. :9
Lijkt net Almere :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_151180279
heeft iemand enig idee hoe dit kan?
In the coolest little capital of the world
pi_151180519
Veel popo in mn tokkie buurt :7


Rij nou gewoon door rood... ohh wacht ff... hmm }:|


Overige maar in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')