Denk dat er veiligheidsriempjes in zitten zodat je er niet uit flikkertquote:
Dat komt vanzelf naarmate je stad groeit. Hoe meer mensen > meer jobs > meer inkomsten.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:08 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zorg je eigenlijk dat je veel inkomen kan genereren? Waar is dat van afhankelijk? Van de commercial zones?
Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Het meest lucratieve wat betreft belastingen is verschillende industrie gebieden opzetten die elkaar ondersteunen, dmv districts.
Forestry/Oil/Ore gaat naar je gewone Industrie, die goods produceren voor je Commercie, die dat weer verkopen aan je citizens. Zo hou je je import laag en hou je alles binnen je stad. En wat je overhoudt wordt geëxporteerd. Geld geld geld!
Heb gemerkt trouwens dat die Industrial Planning policy er vooral voor zorgt dat veel fabrieken failliet gaan, omdat je simpelweg teveel goods produceert. Er valt niet tegenop te bouwen met winkels. De export houdt er ook gewoon mee op dan
Die 2 policies voor winkels zijn wel winstgevend
Je tekent eerst een normaal district, daarna kies je de specialisatie en klik je op dat district.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:37 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, ik zag wel zo'n optie om bepaalde gebieden als gespecialiseerde zone aan te wijzen (bos/ore enz). Maar ik weet niet hoe dat moet. Als ik die optie selecteer en ik sleep mijn muis over een bepaalde zone over mijn stad gebeurt er niets.
Slim ja!quote:
geen mod, wel een simpele workaround:quote:Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef mschol het volgende:
is er al een mod die je zelf zebrapaden laat plaatsen en verwijderen?
mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..quote:
ik ga 't wel proberen. Ik denk niet dat de wegcapaciteit eronder lijdt en dat de positieve impact van voetgangers die gewoon oversteken waar dat nodig is in plaats van allemaal op één kruispunt weleens goed zou kunnen werken. Neemt niet weg dat een mod om ze gewoon neer te plempen wel handig zou zijn natuurlijk, maar tot die er is ga ik 't toch maar een poging geven.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, daarom vroeg ik ernaar. je verminderd je wegcapaciteit als je dat doet.. en dat vind ik tricky..
how?!quote:Op zondag 29 maart 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Voila, geen afname in wegcapaciteit.
Dat zie je toch? Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.quote:
zo fucking simpelquote:Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zie je toch? Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zie je toch? Gewoon als je een weg gaat bouwen, een klein stukje van een andere soort weg (wel zesbaans, maar bijvoorbeeld zonder gras) bouwen, en dan normaal verder bouwen.
Geen idee, die tool gebruik ik niet omdat hij nogal buggy schijnt te zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:54 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ik meen ergens gelezen te hebben dat wegen met gras en bomen wel een iets mindere capaciteit hebben dan de standaard wegen, heb er zelf nog niets van gemerkt btw.
weet je of zulke kanalen als jij in je map hebt ook met een terraforming tool in een bestaande stad te maken zijn?
Lijkt net Almerequote:Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Canal City ontwikkeld zich gestaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |