abonnement Unibet Coolblue
pi_151286832
Weet 16
https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W16

Niet heel erg boeiend, wel leuk die regenboogkrieltjes O+
pi_151289213
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:26 schreef Trusten het volgende:

Het is parelcouscous
Ja! Dat had ik dus nog nooit gehad en vond het verrassend lekker _O_ Leken idd meer bolletjes pasta dan wat ik gewend ben van couscous. Lijkt ook totaal anders te smaken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 april 2015 @ 19:32:13 #33
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151304114
Bleef se couscous bij jullie ook zo nat? Het staat nu al 20 min te wellen in water maar het lijkt maar niet fatsoenlijk op te drogen. Ook lijkt het niet helemaal gaar
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151304161
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:32 schreef pl4kkie het volgende:
Bleef se couscous bij jullie ook zo nat? Het staat nu al 20 min te wellen in water maar het lijkt maar niet fatsoenlijk op te drogen. Ook lijkt het niet helemaal gaar
Had ik ook. Heb het toch nog even gekookt en daarna afgegoten.
Make my day!
  donderdag 2 april 2015 @ 19:48:17 #35
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151304805
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:33 schreef agter het volgende:

[..]

Had ik ook. Heb het toch nog even gekookt en daarna afgegoten.
Heb ik ook gedaan. Toch bleef het erg nat en plakkerig. Het leek meer op pasta bolletjes dan de couscous zoals ik normaal ken.

Het smaakte nou ook niet bijzonder lekker. Niet vies maar ook geen wauw.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151305545
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:48 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan. Toch bleef het erg nat en plakkerig. Het leek meer op pasta bolletjes dan de couscous zoals ik normaal ken.

Het smaakte nou ook niet bijzonder lekker. Niet vies maar ook geen wauw.
Dat hadden wij nou ook.
Echte couscous laat je wellen en nastomen zodat het droger is. Dat lukte met deze "pasta" niet.

Vanavond hadden wij de udonnoedels met biefstuk op het menu.
Lekker spicey!
maar niet geschikt voor kinderen. Veel te heet.
pi_151305783
Vanavond pas aan de kip en pesto krieltjes.
De salade was toch weer verrassend en smakelijk met appel etc.
De kipfilet is prachtig van kwaliteit.
De krieltjes mwah van smaak.

Wij lopen achter.

Kan dat hete zijn omdat er rode peper inzit? ( ik moet opstaan om het recept te zien).
Sinds Hello Fresh gebruik ik de helft en doe de andere in de vriezer.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:23:43 #38
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151306256
De noedels waren hier niet pittig en onze dochter heeft ervan gesmuld :)! Ik ben een beetje HF moe merk ik, al smaakt het allemaal prima. M'n abonnement maar even gedeactiveerd, zien we over een tijdje wel weer..
pi_151307876
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
De noedels waren hier niet pittig en onze dochter heeft ervan gesmuld :)! Ik ben een beetje HF moe merk ik, al smaakt het allemaal prima. M'n abonnement maar even gedeactiveerd, zien we over een tijdje wel weer..
Ik heb dat ook zo af en toe, geen idee waar het precies aan ligt, want ik kook gevarieerder met hun eten dan als ik zelf bedenk wat we gaan eten :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151311463
Hier ook gepauzeerd wamt komende weken zeggen me echt niks... Pizza op! Lekker, maar zelfs met 2 had ik nog wel wat honger :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_151336698
Pizza net gegeten. Voor man was het echt te weinig. Heb nog snel een salade bijgemaakt.
Lijkt me niet echt de bedoeling dat je extra eten bijmaakt als je zo'n box besteld.
Ga hier wel een opmerking over maken bij hellofresh.
Ben niet iemand die megaveel eten hoeft maar zelfs ik had nog wel trek in die salade ( en een boterham..)
En het is beter dat je wat meer eet bij je diner dan dat je savonds nog eens aan gaat vallen op ongezonde snacks toch???
Je komt dan wel sneller in de verleiding.
pi_151338333
Pizza was inderdaad weinig en ook erg weinig kaas voor 4 pizza's
pi_151338817
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:04 schreef Trusten het volgende:
Pizza was inderdaad weinig en ook erg weinig kaas voor 4 pizza's
De traditionele pizza voldoet vast niet aan de richtlijnen qua calorieën en vetpercentage
pi_151339045
Pizza was rond de 500 kcal (per twee).
Was voor ons genoeg. :)
Make my day!
pi_151339286
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:16 schreef computergirl het volgende:

De traditionele pizza voldoet vast niet aan de richtlijnen qua calorieën en vetpercentage
Snap ik zeker, maar dit was echt héél karig qua kaas...
pi_151345662
500 kcal is netjes voor een lichte avondmaaltijd maar ik zou liever kiezen voor bijvoorbeeld die platbroden die volgranen zijn zodat het beter verzadigd
En dan een magere minder zoute kaas kiezen voor erop.
Karig qua kaas vond ik ze niet. Heb nog bijna een zak kaas over ervan.
pi_151345802
Heeft Trusten een zwaar verhoogde kaas behoefte of ligt er in een hoekje van de HF doos nog een extra zak kaas voor niks te wachten?
pi_151346071
Trusten een heftige kaasbehoefte en m'n vent zei " ik weet dat het Pasen is maar om nou matzes met tomatensaus te eten.." _O-
pi_151353399
Hier vonden we de kaas ook wat weinig om 4 pizza's mee te beleggen :+
Vanavond orzo op het menu :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_151354588
Yeah, de doos is er, zeer bijtijds.
Lekker geen boodschappen doen, behalve melk en zo.

Nog steeds vind ik het sooo briljant, verrassend en smakelijk *O*

#kritiekloos?
pi_151355143
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:22 schreef AnneX het volgende:
Yeah, de doos is er, zeer bijtijds.
Lekker geen boodschappen doen, behalve melk en zo.

Nog steeds vind ik het sooo briljant, verrassend en smakelijk *O*

#kritiekloos?
Ik heb wel wat kritiek hier en daar, maar dan nog krijgt het concept een 8 van mij 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:42:30 #52
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151356276
Kritiek heb ik ook zeker wel. Maar dat neemt niet weg dat het een super concept is.

Box inmiddels ook binnen, ziet er weer heerlijk uit. Voor volgende week ook *O*

Omdat ik vorige week geklaagd had dat de box 5 uur! telaat geleverd was en er geen gember in zat hebben we een klein fruitpakketje en een grote houten spatel gekregen als goedmakertje. Toch leuk :D
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151356945
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef computergirl het volgende:
Heeft Trusten een zwaar verhoogde kaas behoefte of ligt er in een hoekje van de HF doos nog een extra zak kaas voor niks te wachten?
Haha dat denk ik dan, ik had zon klein zakje (75g denk ik?) voor 4 pizza's maar goed, de box is hier ook weer binnen. Gekozen voor 3 maaltijden aangezien we amper thuis zijn dit weekend
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:16:46 #54
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151357002
HF belde gisteren.. ze willen me terughebben als klant O+ Heb hun aanbod overigens geweigerd (2 boxen, waarvan de eerste met 50% korting), maar hij gaf wel aan dat binnenkort een nieuw seizoen begint en ze hun gerechten gaan aanpassen naar de zomer. Even in de gaten houden dus :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151357295
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:16 schreef Maraca het volgende:
HF belde gisteren.. ze willen me terughebben als klant O+ Heb hun aanbod overigens geweigerd (2 boxen, waarvan de eerste met 50% korting), maar hij gaf wel aan dat binnenkort een nieuw seizoen begint en ze hun gerechten gaan aanpassen naar de zomer. Even in de gaten houden dus :)
Ik had het even stop gezet en werd ook prompt gebeld. Vond het juist enorm opdringerig en dan een aanbieding doen die je sowieso wel kan krijgen... (want ja, na even stopzetten kan je gewoon weer starten met een voordeelcode)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151357379
Ik lees dat nu toch wel heel vaak, dat mensen hun box even stopzetten uit HF-moeheid, ondanks de flinke variatie in de maaltijden. Ben wel nieuwsgierig waar dat dan toch in zit!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:32:00 #57
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151357380
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had het even stop gezet en werd ook prompt gebeld. Vond het juist enorm opdringerig en dan een aanbieding doen die je sowieso wel kan krijgen... (want ja, na even stopzetten kan je gewoon weer starten met een voordeelcode)
Ja, daarom ben ik er ook niet mee akkoord gegaan _O- vond het echt een knullige aanbieding en dan vraag ik liever een code van iemand hier :+

Wat ik wel heel erg vervelend vond was dat ze anoniem belden en dan steeds 2 keer lieten ringen en dan ophingen. Dat steeds 's avonds.. daar heb ik zo'n hekel aan :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:32:40 #58
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151357398
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:31 schreef minilot het volgende:
Ik lees dat nu toch wel heel vaak, dat mensen hun box even stopzetten uit HF-moeheid, ondanks de flinke variatie in de maaltijden. Ben wel nieuwsgierig waar dat dan toch in zit!
Nou ja, persoonlijk vond ik de variatie wel tegenvallen.. ja, het zijn steeds verschillende gerechten maar de 'basis' is wel steeds hetzelfde. Dat begon mij tegen te staan :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151357437
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:32 schreef Maraca het volgende:
Wat ik wel heel erg vervelend vond was dat ze anoniem belden en dan steeds 2 keer lieten ringen en dan ophingen. Dat steeds 's avonds.. daar heb ik zo'n hekel aan :')
Zo werken systemen bij callcenters heel vaak. Nummers worden vanuit het systeem gebeld en worden automatisch afgebroken na een paar keer overgaan. Pas als iemand opneemt wordt zo'n belletje gefoward naar een op dat moment beschikbare callcentermedewerker. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_151357469
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef minilot het volgende:

Zo werken systemen bij callcenters heel vaak. Nummers worden vanuit het systeem gebeld en worden automatisch afgebroken na een paar keer overgaan. Pas als iemand opneemt wordt zo'n belletje gefoward naar een op dat moment beschikbare callcentermedewerker. :Y
Ja, vond het ook een typische callcenterverkoper aan de telefoon. Dat was wel heel jammer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')