abonnement Unibet Coolblue
pi_151121821
Letterlijk en figuurlijk. Volgende week tik ik de 25 aan, oftewel een kwart eeuw oud en ik heb nog nooit geneukt. Dacht altijd: dat komt wel. Maar helaas, iedere dag eindigt weer als maagd. Kan natuurlijk naar de hoeren maar daar zit ik echt niet op te wachten. Maar ondertussen word ik wel gek.

Ik zie om me heen allemaal meiden van een jaar of 18 en soms jonger die met iedere gast rondneuken op studentenfeestjes of Tinder-afspraakjes en de meest gekke dingen doen en van sommige vrienden weet ik dan hun vriendin helemaal niet zo onschuldig is als ze zich voordoet en dat ze gewoon een pure slet is. Allemaal leuk voor hen, maar ik heb er niks aan, ik wil dat ook.

Waar ik ook kom, weet ik gewoon dat bijna iedere meid van mijn leeftijd die ik zie wel geneukt heeft. Die tijd had ik zelf ook wel gewild maar de afgelopen 7 jaar krijg ik niet meer terug en kan ik niet opnieuw beleven.

Ook ben ik bang dat mocht ik eindelijk neuken ik iemand tref die al jaren heeft rondgeneukt en er wel een beetje op is uitgekeken :') Tja, misschien pure nonsense maar ik hoor toch geregeld dat je de beste en wildste jaren beleefd tussen je 18-25 jaar.

Wat wil ik met dit topic? Geen idee. Ik heb me ook niet 7 jaar lang opgesloten dus ben wel degelijk met meiden in contact geweest, soms ook op date geweest, maar op de een of andere manier zien ze me meer als goede vriend/prater dan relatie/scharrelmateriaal. Heb zelf wel vaak laten doorschemeren dat ik 'meer' wil. Ook ben ik, mocht dat meespelen, niet fucking lelijk maar ik ben ook geen Bradley Cooper en ga niet naar een club om er rond een uur of 3 met een meid vandoor te gaan. Ik ben deze weekenden gewoon zat dat ik weet dat mijn buurmeisje uitgewoond wordt door haar uberdomme vriend en ik de dagen alleen doorbreng.

Wie komt me ff uit mijn lijden lossen en zeggen dat je sexleven eigenlijk pas op je 25e'begint?
pi_151121882
Gewoon lelijke wijven neuken man. (ik ga er vanuit dat je zelf ook niet moeders mooiste bent)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:10:07 #3
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151121988
Komt vanzelf wel. Ga anders op vakantie naar Thailand ofzo, daar wordt ontzettend veel rongeslet als ik de verhalen zo van iedereen hoor.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151122002
Ga dan godver naar de hoeren, zeikbal.
pi_151122234
Ga het klooster in en wijd je leven aan God.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:24:54 #6
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151122382
Je weet toch wel
quote:
dat dat je sexleven eigenlijk pas op je 25e'begint?
Prrrrr
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:26:07 #7
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_151122423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef stafmeister2 het volgende:
Letterlijk en figuurlijk. Volgende week tik ik de 25 aan, oftewel een kwart eeuw oud en ik heb nog nooit geneukt. Dacht altijd: dat komt wel. Maar helaas, iedere dag eindigt weer als maagd. Kan natuurlijk naar de hoeren maar daar zit ik echt niet op te wachten. Maar ondertussen word ik wel gek.

Ik zie om me heen allemaal meiden van een jaar of 18 en soms jonger die met iedere gast rondneuken op studentenfeestjes of Tinder-afspraakjes en de meest gekke dingen doen en van sommige vrienden weet ik dan hun vriendin helemaal niet zo onschuldig is als ze zich voordoet en dat ze gewoon een pure slet is. Allemaal leuk voor hen, maar ik heb er niks aan, ik wil dat ook.

Waar ik ook kom, weet ik gewoon dat bijna iedere meid van mijn leeftijd die ik zie wel geneukt heeft. Die tijd had ik zelf ook wel gewild maar de afgelopen 7 jaar krijg ik niet meer terug en kan ik niet opnieuw beleven.

Ook ben ik bang dat mocht ik eindelijk neuken ik iemand tref die al jaren heeft rondgeneukt en er wel een beetje op is uitgekeken :') Tja, misschien pure nonsense maar ik hoor toch geregeld dat je de beste en wildste jaren beleefd tussen je 18-25 jaar.

Wat wil ik met dit topic? Geen idee. Ik heb me ook niet 7 jaar lang opgesloten dus ben wel degelijk met meiden in contact geweest, soms ook op date geweest, maar op de een of andere manier zien ze me meer als goede vriend/prater dan relatie/scharrelmateriaal. Heb zelf wel vaak laten doorschemeren dat ik 'meer' wil. Ook ben ik, mocht dat meespelen, niet fucking lelijk maar ik ben ook geen Bradley Cooper en ga niet naar een club om er rond een uur of 3 met een meid vandoor te gaan. Ik ben deze weekenden gewoon zat dat ik weet dat mijn buurmeisje uitgewoond wordt door haar uberdomme vriend en ik de dagen alleen doorbreng.

Wie komt me ff uit mijn lijden lossen en zeggen dat je sexleven eigenlijk pas op je 25e'begint?
Nog even geduld: als je boven de 40 jaar bent, zien die sletjes je wel staan :P
pi_151122541
Lelijke wijven pakken, zolang het een kut heeft en een hartslag zit het goed.
  Eindredactie Games zaterdag 28 maart 2015 @ 12:31:30 #9
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_151122586
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:24 schreef mrspoeZ het volgende:
Je weet toch wel

[..]

En welk genie heeft dat ooit gezegd?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_151122646
je neukt niet, dus eigenlijk trek je het wel TS?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 12:34:23 ]
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:40:44 #11
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_151122814
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef stafmeister2 het volgende:
Letterlijk en figuurlijk. Volgende week tik ik de 25 aan, oftewel een kwart eeuw oud en ik heb nog nooit geneukt. Dacht altijd: dat komt wel. Maar helaas, iedere dag eindigt weer als maagd. Kan natuurlijk naar de hoeren maar daar zit ik echt niet op te wachten. Maar ondertussen word ik wel gek.

Ik zie om me heen allemaal meiden van een jaar of 18 en soms jonger die met iedere gast rondneuken op studentenfeestjes of Tinder-afspraakjes en de meest gekke dingen doen en van sommige vrienden weet ik dan hun vriendin helemaal niet zo onschuldig is als ze zich voordoet en dat ze gewoon een pure slet is. Allemaal leuk voor hen, maar ik heb er niks aan, ik wil dat ook.

Waar ik ook kom, weet ik gewoon dat bijna iedere meid van mijn leeftijd die ik zie wel geneukt heeft. Die tijd had ik zelf ook wel gewild maar de afgelopen 7 jaar krijg ik niet meer terug en kan ik niet opnieuw beleven.

Ook ben ik bang dat mocht ik eindelijk neuken ik iemand tref die al jaren heeft rondgeneukt en er wel een beetje op is uitgekeken :') Tja, misschien pure nonsense maar ik hoor toch geregeld dat je de beste en wildste jaren beleefd tussen je 18-25 jaar.

Wat wil ik met dit topic? Geen idee. Ik heb me ook niet 7 jaar lang opgesloten dus ben wel degelijk met meiden in contact geweest, soms ook op date geweest, maar op de een of andere manier zien ze me meer als goede vriend/prater dan relatie/scharrelmateriaal. Heb zelf wel vaak laten doorschemeren dat ik 'meer' wil. Ook ben ik, mocht dat meespelen, niet fucking lelijk maar ik ben ook geen Bradley Cooper en ga niet naar een club om er rond een uur of 3 met een meid vandoor te gaan. Ik ben deze weekenden gewoon zat dat ik weet dat mijn buurmeisje uitgewoond wordt door haar uberdomme vriend en ik de dagen alleen doorbreng.

Wie komt me ff uit mijn lijden lossen en zeggen dat je sexleven eigenlijk pas op je 25e'begint?
Ik was ook op redelijk late leeftijd ontmaagd (22), had een advertentie op internet gezet van dat ik maagd ben en welke ervaren milf mij een echte man wilde laten maken. (heb/had sociale fobie dus ging niet veel de stad in etc)

Ik was zo zenuwachtig dat ik de drankjes die ik had genuttigd om de scherpe randjes er van af te halen voordat ik aanbelde meteen heb uitgekotst.

Bla bla bla, ik ben erg blij dat ik het heb gedaan want er is nu een wereld voor mij opengegaan, heb ook afspraakjes kunnen maken via Tinder maar wilde loyaal blijven tegenover mijn milf-vriendin/fuckbuddy.

Waarom probeer je niet normaal te daten en dan kijken wat eruit komt? Sex is niet overrated maar er word wel een groot verhaal altijd van gemaakt terwijl het gewoon op neer komt dat je samen gaat genieten. Niemand is perfect en dat hoeft ook niet. Ik hoop dat je snel van je zorgen af komt.
pi_151123175
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:40 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ik was ook op redelijk late leeftijd ontmaagd (22), had een advertentie op internet gezet van dat ik maagd ben en welke ervaren milf mij een echte man wilde laten maken. (heb/had sociale fobie dus ging niet veel de stad in etc)

Ik was zo zenuwachtig dat ik de drankjes die ik had genuttigd om de scherpe randjes er van af te halen voordat ik aanbelde meteen heb uitgekotst.

Bla bla bla, ik ben erg blij dat ik het heb gedaan want er is nu een wereld voor mij opengegaan, heb ook afspraakjes kunnen maken via Tinder maar wilde loyaal blijven tegenover mijn milf-vriendin/fuckbuddy.

Waarom probeer je niet normaal te daten en dan kijken wat eruit komt? Sex is niet overrated maar er word wel een groot verhaal altijd van gemaakt terwijl het gewoon op neer komt dat je samen gaat genieten. Niemand is perfect en dat hoeft ook niet. Ik hoop dat je snel van je zorgen af komt.
Ik hoop onbetaald voor je? Zie mijn eerste keer nog als iets magisch ondanks dat het waarschijnlijk zo voorbij is, dus betalen voor seks is echt not done nog.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:54:26 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_151123244
Bonuspunten voor de TT :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:55:54 #14
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_151123288
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:52 schreef stafmeister2 het volgende:

[..]

Ik hoop onbetaald voor je? Zie mijn eerste keer nog als iets magisch ondanks dat het waarschijnlijk zo voorbij is, dus betalen voor seks is echt not done nog.
Zeker onbetaald, ook geregeld voor meerdere afspraken en daar is een soort van relatie uitgebloeid.

Huisgenootje van mij is 2 weken ontmaagd door een hoertje op de wallen. Dat lijkt mij het laagste van het laagste. Ik hoop dat je dat nooit gaat doen en als ik het zo lees ben je wel zo verstandig en heb je enige klasse van jezelf.
pi_151123506
Ik ken het wel van vrienden, en ook wel een beetje van mijn eigen 18e levensjaar. Het is nou eenmaal eigen aan maagden dat ze maagdelijkheid niet kunnen relativeren, ze maken het steeds groter en groter. Eenmaal ontmaagd kunnen ze het weer tot normale proporties terugbrengen en vragen ze zich glimlachend af waar ze nou jaren zo moeilijk over hebben gedaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_151123755
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef stafmeister2 het volgende:
Letterlijk en figuurlijk. Volgende week tik ik de 25 aan, oftewel een kwart eeuw oud en ik heb nog nooit geneukt. Dacht altijd: dat komt wel. Maar helaas, iedere dag eindigt weer als maagd. Kan natuurlijk naar de hoeren maar daar zit ik echt niet op te wachten. Maar ondertussen word ik wel gek.

Ik zie om me heen allemaal meiden van een jaar of 18 en soms jonger die met iedere gast rondneuken op studentenfeestjes of Tinder-afspraakjes en de meest gekke dingen doen en van sommige vrienden weet ik dan hun vriendin helemaal niet zo onschuldig is als ze zich voordoet en dat ze gewoon een pure slet is. Allemaal leuk voor hen, maar ik heb er niks aan, ik wil dat ook.

Waar ik ook kom, weet ik gewoon dat bijna iedere meid van mijn leeftijd die ik zie wel geneukt heeft. Die tijd had ik zelf ook wel gewild maar de afgelopen 7 jaar krijg ik niet meer terug en kan ik niet opnieuw beleven.

Ook ben ik bang dat mocht ik eindelijk neuken ik iemand tref die al jaren heeft rondgeneukt en er wel een beetje op is uitgekeken :') Tja, misschien pure nonsense maar ik hoor toch geregeld dat je de beste en wildste jaren beleefd tussen je 18-25 jaar.

Wat wil ik met dit topic? Geen idee. Ik heb me ook niet 7 jaar lang opgesloten dus ben wel degelijk met meiden in contact geweest, soms ook op date geweest, maar op de een of andere manier zien ze me meer als goede vriend/prater dan relatie/scharrelmateriaal. Heb zelf wel vaak laten doorschemeren dat ik 'meer' wil. Ook ben ik, mocht dat meespelen, niet fucking lelijk maar ik ben ook geen Bradley Cooper en ga niet naar een club om er rond een uur of 3 met een meid vandoor te gaan. Ik ben deze weekenden gewoon zat dat ik weet dat mijn buurmeisje uitgewoond wordt door haar uberdomme vriend en ik de dagen alleen doorbreng.

Wie komt me ff uit mijn lijden lossen en zeggen dat je sexleven eigenlijk pas op je 25e'begint?
Deze zin geeft me het idee dat je nooit echt een move hebt gemaakt en dat is vaak het probleem met maagden op latere leeftijd. Ze blijven afwachten, terwijl je als man toch vaak het initiatief moet nemen. Oneerlijk, ja, maar zo werkt het. Voortaan gewoon wat agressiever zijn. Ja, je gaat wrs ook afgewezen worden, maar wrs heb je ook een keer beet en zie je dat seks helemaal niet zo wereldschokkend is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:19:06 #17
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151123978
Je moet inderdaad wat 'agressiever' zijn en wat meer initiatief tot (intiem) contact tonen. Uiteindelijk zal je dan zien dat het helemaal niet zo ingewikkeld is als het nu allemaal lijkt en gaat de rest steeds makkelijker.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:22:48 #18
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_151124070
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ken het wel van vrienden, en ook wel een beetje van mijn eigen 18e levensjaar. Het is nou eenmaal eigen aan maagden dat ze maagdelijkheid niet kunnen relativeren, ze maken het steeds groter en groter. Eenmaal ontmaagd kunnen ze het weer tot normale proporties terugbrengen en vragen ze zich glimlachend af waar ze nou jaren zo moeilijk over hebben gedaan.
Dit.

Je hoeft ook niet gelijk met zo'n grietje te trouwen hè, TS. Natuurlijk wil je het liefste voor de eerste keer naar bed met je droomprinses, maar zoek gewoon een spontaan en gezellig iets te dik 6'je uit tijdens het stappen en sla je slag. Ben je van je complex af. ;)
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:14:07 #19
427863 poorwhitetrash
Ein bisschen bi schadet nie
pi_151125199
Probeer wat oudere vrouwen, veel vriendinnen van mij allemaal rond de 40 zouden best wel openstaan voor leuke nacht met gozertje van 25 :-)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:26:11 #20
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_151125461
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:14 schreef poorwhitetrash het volgende:
Probeer wat oudere vrouwen, veel vriendinnen van mij allemaal rond de 40 zouden best wel openstaan voor leuke nacht met gozertje van 25 :-)
Had ik dat maar eerder geweten ;)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_151125797
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:14 schreef poorwhitetrash het volgende:
Probeer wat oudere vrouwen, veel vriendinnen van mij allemaal rond de 40 zouden best wel openstaan voor leuke nacht met gozertje van 25 :-)
De mythe is dus toch waar. Pak je kans, ik ben te laat.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_151125854
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef stafmeister2 het volgende:
Heb zelf wel vaak laten doorschemeren dat ik 'meer' wil.
Ik denk dat je het allemaal veel te voorzichtig doet. En omdat je hier al zo lang mee bezig bent, wordt het een veel te groot drama in je hoofd. Daar wordt je 'needy' van, en vrouwen ruiken dat en knappen daar enorm op af.

Ik snap dat je het graag wilt, en je kunt er niet voor kiezen om het niet te willen, maar hoe meer seks een doel op zich wordt, hoe moeilijker het te realiseren is. Seks moet een natuurlijk gevolg zijn van allerlei andere factoren, namelijk dat je een leuke toffe relaxte zelfverzekerde humoristische charismatische MAN bent. In plaats van een wanhopig jongetje dat krampachtig zijn best doet om iemands goedkeuring te winnen om seks te krijgen (even overdreven maar je snapt mijn punt hopelijk).

Even wat tips: je aantrekkelijkheid als man naar vrouwen toe, en hoe graag ze met je willen neuken, zit hem veel minder in je uiterlijk dan andersom. Dat is natuurlijk generaliserend en oppervlakkig, maar gemiddeld werkt het wel zo, voor de aantrekkelijkheid van vrouwen speelt hun uiterlijk een veel grotere rol. Je hoeft dus absoluut geen Bradley Cooper te zijn of afgetrainde mooiboy (in tegendeel), maar looks maken wel uit: loop er niet bij als een onverzorgde douchebag. Bodylanguage is minstens zo belangrijk: rustig praten en bewegen, zelfverzekerd zitten, niet bang om oogcontact te maken en te houden. En niet zenuwachtig als een schoothondje op het puntje van je stoel zitten, hopend tot zij je een koekje toewerpt.

Maar nog veel belangrijker is je gedrag: toon lef, neem initiatief, maar wees onafhankelijk, maak je niet druk om de uitkomst. De meest aantrekkelijke karaktereigenschappen (voor de meeste vrouwen althans, uitzonderingen negeren we even) zijn zelfverzekerheid, humor, leiderschap of 'dominantie' (pas op, met nadruk géén arrogante betweter of macho bulshit, maar gewoon initiatief nemen), sociaal, een eigen leven hebben.

Het slechte nieuws is: dat soort dingen kun je niet faken, dat ruiken ze. Vrouwen hebben daar een zintuig voor. Het goede nieuws is: je kunt het wel leren, zodat je een échte man bent, en dan hoef je geen toneelstukjes te spelen of 'je best te doen' en gaat het vanzelf.

Qua seks nog iets belangrijks: JIJ moet het initiatief nemen, en duidelijk maken dat je haar wilt. Met daden, niet met woorden, je moet het doen en niet vragen. De seks moet jouw verantwoordelijkheid zijn (onbewust hebben de meeste vrouwen namelijk een drempel om als 'makkelijk' of slet bestempeld te worden). MAAR.. je moet daarin wel een balans vinden en niet needy overkomen. Gasten die té graag willen (wat lekkere wijven dagelijks meemaken) is een enorme afknapper.
Dus als jij het stapje voor stapje opvoert: je begint het gesprek, je raakt haar aan, zoent haar, hebt een leuke avond, stelt voor om samen naar huis te gaan (dat is een heel normaal voorstel he, hoef je niet moeilijk over te doen) en zij wil niet, is dat ook prima. Laat je niet uit het veld slaan, want je bent geen ongeduldige wanhopige dweeb. Als zij nog niet zo ver is laat jij je als man daardoor niet uit het veld slaan, en zeker niet verontwaardigd of teleurgesteld doen of haar opdringerig proberen over te halen. Dan ga je gewoon door met een goeie tijd hebben samen, in de wetenschap dat het vroeg of laat toch wel gebeurt.

quote:
Wie komt me ff uit mijn lijden lossen en zeggen dat je sexleven eigenlijk pas op je 25e'begint?
Mijn seksleven is na mijn 30ste veel beter geworden. Om allerlei redenen: je wordt rustiger, zelfverzekerder, volwassener, onafhankelijker, meer ervaren, mannelijker, heb meer zaken in je leven op orde, allemaal eigenschappen die zowel je eigen seksualiteit ten goede komen, als ook je aantrekkelijkheid naar vrouwen toe. En met 'vrouwen' bedoel ik ook, of eigenlijk juist, lekkere meiden van begin 20.

Succes dude, neuk ze.
Enlightenment is the falling away of the sense of personal doership.
pi_151125905
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:45 schreef Mgolovic het volgende:
De mythe is dus toch waar. Pak je kans, ik ben te laat.
Nee, de mooiste tijd breekt pas aan als het andersom wordt: anders dan bij vrouwen, worden mannen juist aantrekkelijker als ze wat ouder worden. Voor de meeste meiden van 25 is een kerel van 40 geen enkel bezwaar. Een leuke man dan he, geen suffe huisvader met een midlife crisis die wanhopig zijn ego wil oppoetsen door nog een keer een jong wijf te neuken.
Enlightenment is the falling away of the sense of personal doership.
pi_151126101
Ik sluit mij aan bij de tips van Mike_Lee_Toris

Toen ik 25 was, was ik ook nog een onzekere maagd. Maar ik werd daarna langzaam iets knapper en vooral veel zelfverzekerder. En intussen genoeg geneukt (sex is overigens overrated), en sinds een tijdje een relatie.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151131863
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:48 schreef Mike_Lee_Toris het volgende:

[..]

Ik denk dat je het allemaal veel te voorzichtig doet. En omdat je hier al zo lang mee bezig bent, wordt het een veel te groot drama in je hoofd. Daar wordt je 'needy' van, en vrouwen ruiken dat en knappen daar enorm op af.

Ik snap dat je het graag wilt, en je kunt er niet voor kiezen om het niet te willen, maar hoe meer seks een doel op zich wordt, hoe moeilijker het te realiseren is. Seks moet een natuurlijk gevolg zijn van allerlei andere factoren, namelijk dat je een leuke toffe relaxte zelfverzekerde humoristische charismatische MAN bent. In plaats van een wanhopig jongetje dat krampachtig zijn best doet om iemands goedkeuring te winnen om seks te krijgen (even overdreven maar je snapt mijn punt hopelijk).

Even wat tips: je aantrekkelijkheid als man naar vrouwen toe, en hoe graag ze met je willen neuken, zit hem veel minder in je uiterlijk dan andersom. Dat is natuurlijk generaliserend en oppervlakkig, maar gemiddeld werkt het wel zo, voor de aantrekkelijkheid van vrouwen speelt hun uiterlijk een veel grotere rol. Je hoeft dus absoluut geen Bradley Cooper te zijn of afgetrainde mooiboy (in tegendeel), maar looks maken wel uit: loop er niet bij als een onverzorgde douchebag. Bodylanguage is minstens zo belangrijk: rustig praten en bewegen, zelfverzekerd zitten, niet bang om oogcontact te maken en te houden. En niet zenuwachtig als een schoothondje op het puntje van je stoel zitten, hopend tot zij je een koekje toewerpt.

Maar nog veel belangrijker is je gedrag: toon lef, neem initiatief, maar wees onafhankelijk, maak je niet druk om de uitkomst. De meest aantrekkelijke karaktereigenschappen (voor de meeste vrouwen althans, uitzonderingen negeren we even) zijn zelfverzekerheid, humor, leiderschap of 'dominantie' (pas op, met nadruk géén arrogante betweter of macho bulshit, maar gewoon initiatief nemen), sociaal, een eigen leven hebben.

Het slechte nieuws is: dat soort dingen kun je niet faken, dat ruiken ze. Vrouwen hebben daar een zintuig voor. Het goede nieuws is: je kunt het wel leren, zodat je een échte man bent, en dan hoef je geen toneelstukjes te spelen of 'je best te doen' en gaat het vanzelf.

Qua seks nog iets belangrijks: JIJ moet het initiatief nemen, en duidelijk maken dat je haar wilt. Met daden, niet met woorden, je moet het doen en niet vragen. De seks moet jouw verantwoordelijkheid zijn (onbewust hebben de meeste vrouwen namelijk een drempel om als 'makkelijk' of slet bestempeld te worden). MAAR.. je moet daarin wel een balans vinden en niet needy overkomen. Gasten die té graag willen (wat lekkere wijven dagelijks meemaken) is een enorme afknapper.
Dus als jij het stapje voor stapje opvoert: je begint het gesprek, je raakt haar aan, zoent haar, hebt een leuke avond, stelt voor om samen naar huis te gaan (dat is een heel normaal voorstel he, hoef je niet moeilijk over te doen) en zij wil niet, is dat ook prima. Laat je niet uit het veld slaan, want je bent geen ongeduldige wanhopige dweeb. Als zij nog niet zo ver is laat jij je als man daardoor niet uit het veld slaan, en zeker niet verontwaardigd of teleurgesteld doen of haar opdringerig proberen over te halen. Dan ga je gewoon door met een goeie tijd hebben samen, in de wetenschap dat het vroeg of laat toch wel gebeurt.

[..]

Mijn seksleven is na mijn 30ste veel beter geworden. Om allerlei redenen: je wordt rustiger, zelfverzekerder, volwassener, onafhankelijker, meer ervaren, mannelijker, heb meer zaken in je leven op orde, allemaal eigenschappen die zowel je eigen seksualiteit ten goede komen, als ook je aantrekkelijkheid naar vrouwen toe. En met 'vrouwen' bedoel ik ook, of eigenlijk juist, lekkere meiden van begin 20.

Succes dude, neuk ze.
Hier heeft werkelijk waar helemaal niemand wat aan. Je moet niet te needy zijn, want vrouwen ruiken en knappen daarop af. Je moet het niet te graag willen, want vrouwen ruiken dat en knappen daarop af. WTF man! En dan kom je ook nog met die vage termen als humor, leiderschap waarvan de betekenis natuurlijk compleet verschilt van persoon tot persoon.
Weet je wat er werkelijk aan de hand is? Op het gebied van liefde wordt er enorm gediscrimineerd. Zowel mannen als vrouwen worden afgerekend op zaken, die, als een werkgever dat zou doen bij een werknemer of sollicitant, dan zou diezelfde werkgever met succes voor de rechter gesleept worden wegens discriminatie. Die discriminatie is in 99% van de gevallen nergens voor nodig. Verreweg de meeste mensen, waarvan gedacht wordt dat ze geen relatiemateriaal zijn, zijn dik in orde!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_151132917
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:14 schreef poorwhitetrash het volgende:
Probeer wat oudere vrouwen, veel vriendinnen van mij allemaal rond de 40 zouden best wel openstaan voor leuke nacht met gozertje van 25 :-)
Graag hun nummer in een dm :@ :9
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_151134225
Je hebt dus al een paar dates gehad, dat is al erg positief! Blijf gewoon daten en leer het spel spelen. Ik denk namelijk dat je gewoon te aardig en te soft bent waardoor er geen tot weinig seksuele spanning ontstaat. Van die standaard gesprekjes die veel mannen voeren op dates / kroeg / stappen zoals bijvoorbeeld "Waar kom je vandaan" en van "wat doe je voor werk" bouw je totaal geen spanning mee op. Wel als je haar plaagt, uitdaagt en aanraakt.

Heb je wel al eens gezoend met een date?
pi_151137699
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:25 schreef Boorisje het volgende:
Je hebt dus al een paar dates gehad, dat is al erg positief! Blijf gewoon daten en leer het spel spelen. Ik denk namelijk dat je gewoon te aardig en te soft bent waardoor er geen tot weinig seksuele spanning ontstaat. Van die standaard gesprekjes die veel mannen voeren op dates / kroeg / stappen zoals bijvoorbeeld "Waar kom je vandaan" en van "wat doe je voor werk" bouw je totaal geen spanning mee op. Wel als je haar plaagt, uitdaagt en aanraakt.

Heb je wel al eens gezoend met een date?
Ja tuurlijk al eens gezoend. Alleen nog nooit echte seks ofzo gehad.
Ben ook best bang wanneer die vraag komt of je nog maagd bent.. al verwacht ik dat die kans heel klein is dat ie gesteld wordt want bijna iedereen is al ontmaagd op deze leeftijd vaak.... Ja, het stelt waarschijnlijk ook niks voor die eerste keer of seks uberhaupt, het gaat ook om het spel eromheen zoals zoenen, strelen, tepels gevoelig maken etc.
  zondag 29 maart 2015 @ 11:59:35 #29
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_151151884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef stafmeister2 het volgende:

"komt vanzelf wel" is onzin natuurlijk, die uitspraken moet je niet serieus nemen. je zult er toch wat voor moeten doen, geen weekenden alleen thuis blijven dus.

Waarom niet naar de hoeren? Ken iemand die verlegen/bang was rond vrouwen (was wel 18/19 jaar geloof ik), en die heeft de stap gezet om een keer een escort te bestellen. Blijkbaar was dat een goede ervaring want paar weken daarna was hij meisjes et hosselen.

Als je er niet heel goed uitziet is Tinder niet echt aan te raden, pure vleeskeuring.
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
  zondag 29 maart 2015 @ 12:00:54 #30
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151151914
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:59 schreef Varg89 het volgende:

[..]

"komt vanzelf wel" is onzin natuurlijk, die uitspraken moet je niet serieus nemen. je zult er toch wat voor moeten doen, geen weekenden alleen thuis blijven dus.

Waarom niet naar de hoeren? Ken iemand die verlegen/bang was rond vrouwen (was wel 18/19 jaar geloof ik), en die heeft de stap gezet om een keer een escort te bestellen. Blijkbaar was dat een goede ervaring want paar weken daarna was hij meisjes et hosselen.

Als je er niet heel goed uitziet is Tinder niet echt aan te raden, pure vleeskeuring.
Ik zou er dan toch echt niet voor kiezen om naar de hoeren te gaan.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 29 maart 2015 @ 12:06:32 #31
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_151152050
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:00 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik zou er dan toch echt niet voor kiezen om naar de hoeren te gaan.
Groot verschil tussen hoer achter het raampje, en een (high class) escort denk ik.

Beter dat je gefrustreerd blijft op je 25ste?
Als hij daarna een succesvolle date heeft met een meid scheelt dat mss ook in stress want hij is tenslotte geen maagd meer. :)
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_151153338
Leg sowieso dat hele verhaal dat je ''nog nooit geneukt'' hebt lekker naast je neer. Zeg het ook vooral nooit tegen een meid mocht je die ooit een keer in je bed krijgen.

Daarnaast moet je anderen ook niet te snel overschatten en denken dat zij allemaal wel een hele shitload aan ervaring hebben.

Ik was zelf vooral aan het begin van mijn studententijd seksueel behoorlijk actief (19/20/21), maar inmiddels ben ik ook 25, en heb ik al twee jaar geen vrouw meer aangeraakt.

De eerstvolgende keer dat ik seks zal hebben, wordt dan ook net zo'n grote stuntelpartij als de eerste keer, met klaarkomen binnen twee minuten en dat soort gezeik. Wat ik daarmee wil zeggen is dat er misschien inderdaad niet zo veel mensen op hun 25e zijn die nog nooit seks hebben gehad, maar dat er wel een hele hoop mensen van rond de 25 zijn die niet per definitie beter kunnen neuken dan iemand die het nog nooit gedaan heeft.

Laat je door dat idee dus niet tegenhouden, regel gewoon een chick en neem het allemaal niet te serieus, en stel je er alvast op in dat je eerste keer een beetje stuntelig en misschien daardoor wat gênant zal worden, maar dat hebben zoveel mensen, en dus ook mensen die er wel al vroeg bij waren ooit.
pi_151159267
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Hier heeft werkelijk waar helemaal niemand wat aan. Je moet niet te needy zijn, want vrouwen ruiken en knappen daarop af. Je moet het niet te graag willen, want vrouwen ruiken dat en knappen daarop af. WTF man!
Nou that the fuck man, precies zoals ik het zeg. Ik heb genoeg gasten pogingen zien doen om vrouwen te versieren, waarbij ze óverduidelijk veel te graag wilden. En dat mislukt keer op keer, omdat dat vrouwen gewoon afstoot.

quote:
En dan kom je ook nog met die vage termen als humor, leiderschap waarvan de betekenis natuurlijk compleet verschilt van persoon tot persoon.
Vage termen, ik spreek toch geen Chinees? Maar ik zal het uitspellen voor je. Met humor bedoel ik: hou het speels, maak geintjes, beetje dollen, in plaats van proberen te zeggen wat jij denkt dat ze wil horen. Of in je hoofd bezig zijn met indruk maken. Neem het niet te serieus.
En met leiderschap bedoel ik gewoon initatief en het heft in eigen hand nemen. Dus als je een date afspreekt: niet vragen waar jullie heen zullen gaan, of wat zij leuk vindt of waar zij het liefst heen wil, maar gewoon "ik neem je mee naar café X, morgenavond acht uur".

quote:
Weet je wat er werkelijk aan de hand is? Op het gebied van liefde wordt er enorm gediscrimineerd. Zowel mannen als vrouwen worden afgerekend op zaken, die, als een werkgever dat zou doen bij een werknemer of sollicitant, dan zou diezelfde werkgever met succes voor de rechter gesleept worden wegens discriminatie. Die discriminatie is in 99% van de gevallen nergens voor nodig. Verreweg de meeste mensen, waarvan gedacht wordt dat ze geen relatiemateriaal zijn, zijn dik in orde!
Mee eens. Helaas maar waar, zo werkt het nu eenmaal. Maar daar kun je dan beter pragmatisch mee omgaan. Even in verdiepen en doorkrijgen hoe het werkt, dan is het allemaal niet zo moeilijk.
Enlightenment is the falling away of the sense of personal doership.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:46:07 #34
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_151159501
25 is een mooie leeftijd voor een breekpunt.

Waarom neuk je niet? Geen idee? Of wel een idee maar moeite dit toe te geven? Ook verbetering begint met een zekere mate van eerlijkheid en acceptatie. Wat denk je dat maakt dat jij de boot mist?

Verbeter dat, wordt bijdehanter, zoek een manier om er luchtiger in te staan (en ja, neuken is die manier maar tot die tijd moet je ook een beetje een goede modus operandi vinden).

Ter troost: een man piekt later. Nog alle tijd om je wensen realiteit te laten worden.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:53:52 #35
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_151159804
Maagden :9
Kaleidoscopiklimax
  zondag 29 maart 2015 @ 17:11:28 #36
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_151160388
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef RadioSlut het volgende:
Maagden :9
Luie meisjes.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
  zondag 29 maart 2015 @ 17:19:36 #37
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_151160669
quote:
8s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:11 schreef Jibberwism het volgende:

[..]

Luie meisjes.
Nounou, niet zo he! Sommige maagden zijn best social awkward en zijn moeilijker te krijgen dan een andere vent }:|
Kaleidoscopiklimax
  zondag 29 maart 2015 @ 17:26:20 #38
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_151160931
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:19 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Nounou, niet zo he! Sommige maagden zijn best social awkward en zijn moeilijker te krijgen dan een andere vent }:|
In bed bedoel ik.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
pi_151161516
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef RadioSlut het volgende:
Maagden :9
hoezo
pi_151161671
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef stafmeister2 het volgende:maar op de een of andere manier zien ze me meer als goede vriend/prater dan relatie/scharrelmateriaal
Hieruit maak ik op dat je het ook niet echt probeert, probeer gewoon wat meer actie te ondernemen met aanraken en gewoon wat sneller proberen te zoenen, zo laat je merken dat je haar aantrekkelijk vindt en beland je niet in de friendzone.
Play hard, go pro.
  zondag 29 maart 2015 @ 18:44:06 #41
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_151163344
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef RadioSlut het volgende:
Maagden :9
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hoezo
Ik zie een connectie :+
pi_151163366
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:44 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

[..]

Ik zie een connectie :+
nee ze zou me ni raken
  zondag 29 maart 2015 @ 18:47:37 #43
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_151163443
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nee ze zou me ni raken
Hoezo niet mattie? Foksters zijn gewillig hoor :Y
pi_151163501
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:47 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Hoezo niet mattie? Foksters zijn gewillig hoor :Y
ze weet al hoe ik eruit zie

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 18:49:33 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 18:56:15 #45
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_151163728
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ze weet al hoe ik eruit zie
Shit happens, wel al wat meer succs bij de vrouwtjes ?
  maandag 30 maart 2015 @ 02:40:38 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151180375
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:14 schreef poorwhitetrash het volgende:
Probeer wat oudere vrouwen, veel vriendinnen van mij allemaal rond de 40 zouden best wel openstaan voor leuke nacht met gozertje van 25 :-)
Mag ik hun nummers?
  maandag 30 maart 2015 @ 02:54:10 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_151180455
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hier heeft werkelijk waar helemaal niemand wat aan. Je moet niet te needy zijn, want vrouwen ruiken en knappen daarop af. Je moet het niet te graag willen, want vrouwen ruiken dat en knappen daarop af. WTF man! En dan kom je ook nog met die vage termen als humor, leiderschap waarvan de betekenis natuurlijk compleet verschilt van persoon tot persoon.
Weet je wat er werkelijk aan de hand is? Op het gebied van liefde wordt er enorm gediscrimineerd. Zowel mannen als vrouwen worden afgerekend op zaken, die, als een werkgever dat zou doen bij een werknemer of sollicitant, dan zou diezelfde werkgever met succes voor de rechter gesleept worden wegens discriminatie. Die discriminatie is in 99% van de gevallen nergens voor nodig. Verreweg de meeste mensen, waarvan gedacht wordt dat ze geen relatiemateriaal zijn, zijn dik in orde!
En met welk faalcomplex loop jij precies rond?
Ik ga naar huis.
  maandag 30 maart 2015 @ 09:18:08 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151181624
TS, als je er wat aan gedaan wilt hebben dan zal je het toch echt zelf moeten doen. Ik neem aan dat je niet meer thuis woont (grootste blok), ga daarna tinderen / chatten of wat dan ook maar zorg dat het er van komt. Ben van het begin duidelijk tegenover een vrouw wat je wilt en zoek tot je er een vindt die daar in mee gaat, als dat echt je doen is.

Ik was zelf ook niet de vroegste maar ik moet zeggen, toen ik eenmaal die drempel over was ging het een stuk gemakkelijker en haalde ik behoorlijk wat in. Je remt jezelf af uit onzekerheid dat helpt niet.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 30 maart 2015 @ 09:18:34 #49
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151181629
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef RadioSlut het volgende:
Maagden :9
Dus jij lost TS zijn probleempje even op? :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 30 maart 2015 @ 10:48:30 #50
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_151183353
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:18 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus jij lost TS zijn probleempje even op? :+
Misschien :@
Kaleidoscopiklimax
pi_151183522
Ga vrijwilligerswerk doen in een buurthuis. Daar barst het van de werkloze alleenstaande moeders (participatie wet) van rond de 30 die het al jaren alleen met de 'Lelo' doen en graag eens een jongeman ontmoeten maar daar geen tijd voor hebben... Warning: het barst er nog meer van de oudjes, dus je moet wel even vissen
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_151183585

TS? :?
pi_151186096
Je kan gewoon niet met vrouwen om.
pi_151194184
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:37 schreef InformaQ het volgende:
Je kan gewoon niet met vrouwen om.
Jij ook niet.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 06:51:08 #55
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_151213644
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hier heeft werkelijk waar helemaal niemand wat aan. Je moet niet te needy zijn, want vrouwen ruiken en knappen daarop af. Je moet het niet te graag willen, want vrouwen ruiken dat en knappen daarop af. WTF man! En dan kom je ook nog met die vage termen als humor, leiderschap waarvan de betekenis natuurlijk compleet verschilt van persoon tot persoon.
Weet je wat er werkelijk aan de hand is? Op het gebied van liefde wordt er enorm gediscrimineerd. Zowel mannen als vrouwen worden afgerekend op zaken, die, als een werkgever dat zou doen bij een werknemer of sollicitant, dan zou diezelfde werkgever met succes voor de rechter gesleept worden wegens discriminatie. Die discriminatie is in 99% van de gevallen nergens voor nodig. Verreweg de meeste mensen, waarvan gedacht wordt dat ze geen relatiemateriaal zijn, zijn dik in orde!
Lol, ik wist niet dat er daadwerkelijk meninisten bestonden. Bedankt voor deze vroege ochtend lachbui.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_151223102
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ga vrijwilligerswerk doen in een buurthuis. Daar barst het van de werkloze alleenstaande moeders (participatie wet) van rond de 30 die het al jaren alleen met de 'Lelo' doen en graag eens een jongeman ontmoeten maar daar geen tijd voor hebben...
Ze zijn werkeloos, maar hebben geen tijd?
Regenboog, regenboog
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt toch wel zo stom
pi_151232429
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:14 schreef poorwhitetrash het volgende:
Probeer wat oudere vrouwen, veel vriendinnen van mij allemaal rond de 40 zouden best wel openstaan voor leuke nacht met gozertje van 25 :-)
:D
pi_151243477
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:48 schreef Boorisje het volgende:

[..]

Jij ook niet.
Ik krijg ze in bed, dus goed genoeg.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:16:01 #59
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_151243526
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:15 schreef InformaQ het volgende:

[..]

Ik krijg ze in bed, dus goed genoeg.
Hardop gelachen om zo'n matige kutgrap.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:16:37 #60
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_151243549
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:48 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Misschien :@
Jij bent toch 200 kilo?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_151243555
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hardop gelachen om zo'n matige kutgrap.
Haha, 'kut'grap.
pi_151248996
Hier al weer bijna 28 *O* Ik heb er ook geen kaas van gegeten dat hele versieren en daten shit.
Ik heb ook nooit echt wat te vertellen dus veel verder dan het kansloze hoe/wat/waar kom ik ook niet :') :')

Achja niet te druk maken ts!! Komt vanzelf zo niet dan niet klaar.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 1 april 2015 @ 04:44:25 #63
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151250819
Als het je puur om de seks gaat, ga dan naar een hoertje. Wil je echt de liefde bedrijven: get your shit together.
  woensdag 1 april 2015 @ 05:25:58 #64
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_151250893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:35 schreef Geerd het volgende:
Hier al weer bijna 28 *O* Ik heb er ook geen kaas van gegeten dat hele versieren en daten shit.
Ik heb ook nooit echt wat te vertellen dus veel verder dan het kansloze hoe/wat/waar kom ik ook niet :') :')

Achja niet te druk maken ts!! Komt vanzelf zo niet dan niet klaar.
Het komt echt niet vanzelf, zeker niet als je al contactgestoord bent. Werk je er actief aan dan komt het vanzelf. Blijf je in je zolderkamer LoL spelen kun je wachten tot je een ons weegt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 1 april 2015 @ 12:02:06 #65
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_151257453
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent toch 200 kilo?
Het komt in de buurt...
Kaleidoscopiklimax
pi_151264746
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 05:25 schreef Drinky het volgende:

[..]

Het komt echt niet vanzelf, zeker niet als je al contactgestoord bent. Werk je er actief aan dan komt het vanzelf. Blijf je in je zolderkamer LoL spelen kun je wachten tot je een ons weegt.
Dat is helemaal niks. Je kunt door de omgeving worden gezien als een "autistische sukkel" (bijvoorbeeld omdat je wat stiller bent, goed bent in wiskunde, relatief veel tijd spendeert achter de computer, er niet uit ziet als een supermodel, etc.), terwijl specialisten bij een psychiatrische instelling kunnen zeggen dat je sociale vaardigheden dik in orde zijn. Dan zit je echt met de gebakken peren, want als je eenmaal gezien wordt als een "autistische sukkel", dan ben je voor die mensen voor altijd een "autistische sukkel", ongeacht hoe je sociale vaardigheden zijn.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 1 april 2015 @ 15:44:47 #67
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_151265092
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:34 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is helemaal niks. Je kunt door de omgeving worden gezien als een "autistische sukkel" (bijvoorbeeld omdat je wat stiller bent, goed bent in wiskunde, relatief veel tijd spendeert achter de computer, er niet uit ziet als een supermodel, etc.), terwijl specialisten bij een psychiatrische instelling kunnen zeggen dat je sociale vaardigheden dik in orde zijn. Dan zit je echt met de gebakken peren, want als je eenmaal gezien wordt als een "autistische sukkel", dan ben je voor die mensen voor altijd een "autistische sukkel", ongeacht hoe je sociale vaardigheden zijn.
Nope, dat zijn echt vaardigheden waar je aan kan werken. Ik ben zelf van zolderkamerautist naar open en sociaal persoon gegaan. Vaak zelfs zo dat er door vrouwen in clubs drankjes voor mij worden gekocht ( :') ). Als ik tegen mensen zeg dat ik voorheen een stille jongen was denken ze dat ik keihard sta te liegen. Mensen in mijn omgeving die de verandering hebben meegemaakt vinden het alleen maar mooi en ondersteunen het.

Ik zie sowieso niet in waarom je op "specialisten" in een psychiatrische instelling moet vertrouwen. Alles kan wel zo wetenschappelijk worden gedaan, maar de maatschappij en mensen zijn erg dynamisch dus dat kun je niet vastleggen. Elke situatie vergt een andere aanpak. Dit is aan te leren maar je moet er ook gewoon moeite voor doen, punt. Je hoeft ook geen supermodel te zijn, maar gewoon nette kleding en jezelf goed verzorgen en je komt een heel eind.

Daarnaast hoef je niet alles op te geven. Je kan nog steeds gamen, van wiskunde of wetenschap houden en ook sociaal zijn.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_151267192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:44 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik zie sowieso niet in waarom je op "specialisten" in een psychiatrische instelling moet vertrouwen.
Omdat iemand daartoe gedwongen wordt. Als je sociale problemen ervaart en je daardoor niet meer functioneert zoals dat van je verwacht wordt, dan rol je automatisch vroeg of laat het psychiatische circuit in. Je komt er niet onderuit, ongeacht de aard van je problemen en ongeacht of je een crimineel bent of een nette burger. Er is geen keus.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 1 april 2015 @ 16:44:30 #69
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_151267281
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Omdat iemand daartoe gedwongen wordt. Als je sociale problemen ervaart, dan rol je automatisch vroeg of laat het psychiatische circuit in. Je komt er niet onderuit, ongeacht de aard van je problemen en ongeacht of je een crimineel bent of een nette burger.
Pertinente onzin. Tenzij jij (of je ouders) je graag een label wil(len) aanmeten.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_151267524
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:44 schreef Drinky het volgende:

[..]

Pertinente onzin. Tenzij jij (of je ouders) je graag een label wil(len) aanmeten.
Dat laatste is dus het geval, maar het gebeurt nooit "graag". Het gebeurt, omdat er geen alternatieven meer zijn. De problemen zijn dan niet zonder hulp van buitenaf meer op te lossen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_151267619
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef stafmeister2 het volgende:

... maar op de een of andere manier zien ze me meer als goede vriend/prater dan relatie/scharrelmateriaal.
en waarom zou dat komen?

uit je OP ontstaat een beetje de indruk dat je 'afwacht' tot het zover is... zelfs als je zegt 'wel te laten doorschemeren' lijkt het een beetje alsof 'doorschemeren' volgens jou de truc zou moeten zijn meisjes in je bed te krijgen.

Als je een meisje wil versieren, moet je wel wat assertiever zijn dan 'iets te laten doorschemeren':

probeer het gewoon eens: druk je zenuwen weg en stap gewoon af op een meisje (liefst eentje die je niet eens overdreven aantrekkelijk vind, juist om de 'angst' een blauwtje te lopen minder te maken kan het handig zijn juist op een 'tweede-keus-type' af te stappen) en versier dr op een zo plat mogelijk wijze...
misschien gaat het mis, en dan probeer je het nogmaals, bij een ander.

De 'Grote Liefde' zal je er vast niet mee vinden, maar het kan wel je huidige frustratie oplossen, dat je maar maagd blijft en geen sex hebt.
Overigens, ik ken inderdaad iemand die tot zn 27e maagd was en daarna ongeveer op zo'n manier opeens tot 'womanizer' geworden is en lange tijd een hoop one-night stands had (ook niet meer dan dat en ik betwijfel dat totdat hij zn huidige vaste partner vond, overigens buiten het uitgaansleven, er werkelijk gelukkig van werd)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_151267788
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en waarom zou dat komen?

Als je een meisje wil versieren, moet je wel wat assertiever zijn dan 'iets te laten doorschemeren':

probeer het gewoon eens: druk je zenuwen weg en stap gewoon af op een meisje (liefst eentje die je niet eens overdreven aantrekkelijk vind, juist om de 'angst' een blauwtje te lopen minder te maken kan het handig zijn juist op een 'tweede-keus-type' af te stappen) en versier dr op een zo plat mogelijk wijze...
misschien gaat het mis, en dan probeer je het nogmaals, bij een ander.

De 'Grote Liefde' zal je er vast niet mee vinden, maar het kan wel je huidige frustratie oplossen, dat je maar maagd blijft en geen sex hebt.
Overigens, ik ken inderdaad iemand die tot zn 27e maagd was en daarna ongeveer op zo'n manier opeens tot 'womanizer' geworden is en lange tijd een hoop one-night stands had (ook niet meer dan dat en ik betwijfel dat totdat hij zn huidige vaste partner vond, overigens buiten het uitgaansleven, er werkelijk gelukkig van werd)
Ik kan je (ook uit ervaring) vertellen dat het helemaal geen flikker uitmaakt wat je bent en hoe je het doet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_151269401
Relax dude. Voor mij was het pas op m'n 27e de eerste keer. Inmiddels ben ik de 30 gepasseerd en ben ik zelfverzekerder, zie er beter uit, en durf ik veel meer. Daarnaast kan ik wel zeggen dat wat ik tekort ben gekomen tot die leeftijd ruimschoots goed heb gemaakt. Seks is een behoefte die alle mensen hebben, en schaam je er niet voor. Je mag een vrouw best laten weten dat je in haar geïnteresseerd bent op seksueel gebied.

Als je het als een obsessie gaat zien kom je wanhopig over, en je wordt er zelf ook niet beter van. Er zijn belangrijkere en leukere dingen in het leven waar je je tijd en aandacht beter aan kan besteden dan de drang om ontmaagd te worden....

Juist op het moment dat je het 't minst verwacht staat die ene vrouw die maar wat graag met je naar bed wil voor je neus, en dan hoef je de kans alleen nog maar aan te grijpen.
pi_151269565
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:44 schreef Drinky het volgende:

[..]

Nope, dat zijn echt vaardigheden waar je aan kan werken. Ik ben zelf van zolderkamerautist naar open en sociaal persoon gegaan.
...
Als ik tegen mensen zeg dat ik voorheen een stille jongen was denken ze dat ik keihard sta te liegen. Mensen in mijn omgeving die de verandering hebben meegemaakt vinden het alleen maar mooi en ondersteunen het.
Gaaf! Hoe heb je dat aangepakt? Is er iets gebeurd in je leven waardoor je die transformatie hebt ondergaan, of een simpel besluit geweest? Of is het gewoon zo gegroeid?
  woensdag 1 april 2015 @ 18:18:33 #75
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_151269681
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:14 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Gaaf! Hoe heb je dat aangepakt? Is er iets gebeurd in je leven waardoor je die transformatie hebt ondergaan, of een simpel besluit geweest? Of is het gewoon zo gegroeid?
Net zoals de TS was ik het ook allemaal een beetje zat. Maar ipv er over op Fok! te huilen besloot ik eigen verantwoordelijkheid voor mijn leven te nemen. (bijna) Alles in je leven gebeurt vanwege je eigen handelingen, je kan het zo mooi of lelijk maken als je zelf wil.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 1 april 2015 @ 20:40:57 #76
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151275095
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:18 schreef Drinky het volgende:

[..]

Net zoals de TS was ik het ook allemaal een beetje zat. Maar ipv er over op Fok! te huilen besloot ik eigen verantwoordelijkheid voor mijn leven te nemen. (bijna) Alles in je leven gebeurt vanwege je eigen handelingen, je kan het zo mooi of lelijk maken als je zelf wil.
Succes is een keuze :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 04:50:39 #77
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_151284505
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Succes is een keuze :')
Je mag die " :') " wel weglaten ;)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_151284645
Al die lui vooral mannen volgens mij die zeggen dat sex overrated is??
Mogen die mannen 4 x stoten in het donker onder de lakens met de zelf gebreide sokken ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_151291318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat laatste is dus het geval, maar het gebeurt nooit "graag". Het gebeurt, omdat er geen alternatieven meer zijn. De problemen zijn dan niet zonder hulp van buitenaf meer op te lossen.
Dat geldt alleen voor zwakkelingen.
pi_151298805
TS pak een dikke, die zijn extra dankbaar!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_151300393
UHmzz zit weer even te kijken voor een escort maar, je buren kijken altijd mee die kun je dan toch nooit meer recht in de ogen kijken?
Ik zwaai naar dieren.
pi_151301036
Zit net deel 2 te kijken mag je gewoon 2 of 6 keer neuken ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:31:17 #84
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151301744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:12 schreef Geerd het volgende:
Zit net deel 2 te kijken mag je gewoon 2 of 6 keer neuken ofzo?
:W :W :W
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151301806
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:31 schreef hmmmz het volgende:

[..]

:W :W :W
He man!! Weet je ook het antwoord op mijn vraag?
Ik zwaai naar dieren.
pi_151301816
Toevallig
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:48:55 #87
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151302519
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

He man!! Weet je ook het antwoord op mijn vraag?
Wat is je vraag?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151302540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:48 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Wat is je vraag?
Je hebt de vraag zelf gequote :P
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:50:28 #89
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151302589
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je hebt de vraag zelf gequote :P
Volgens mij betaal je per uur dus is het aantal keer niet leidend. Dure escorts kan je meestal pas vanaf meerdere uren boeken.

http://www.upclassinternational.com/nl/tarieven
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151302662
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:50 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Volgens mij betaal je per uur dus is het aantal keer niet leidend. Dure escorts kan je meestal pas vanaf meerdere uren boeken.
Is dat zo ? Is dat geen vast tarief?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:52:56 #91
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151302692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Is dat zo ? Is dat geen vast tarief?
http://www.upclassinternational.com/nl/tarieven
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151302740
quote:
Beetje aan de hoge kant, die zijn ook veel zakelijker denk ik, beetje aan verbouwd.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:54:58 #93
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151302768
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Beetje aan de hoge kant, die zijn ook veel zakelijker denk ik, beetje aan verbouwd.
Deze dan?
http://www.yantraescort.nl/1/model-gallery/?no_cache=1
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151302824
quote:
Whehe echt voor de zakenlui
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 18:57:08 #96
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151302862
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Whehe echt voor de zakenlui
De mooiste escorts werken alleen in het top segment.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151302908
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:57 schreef hmmmz het volgende:

[..]

De mooiste escorts werken alleen in het top segment.
Maar dat is net als porno, amateur is veel geiler dan Bangbros X-art etc
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 19:01:02 #98
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151303007
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar dat is net als porno, amateur is veel geiler dan Bangbros X-art etc
Ik denk dat zo'n high class escort over het algemeen beter haar geld waard is dan een goedkope 'amateur'.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 19:01:55 #99
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151303036
Die high class escorts bieden vaak girl friend experience lees ik :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151303059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:01 schreef hmmmz het volgende:
Die high class escorts bieden vaak girl friend experience lees ik :')
Ja klopt dat kwam ook al voor in aflevering 1 van die serie.
Ik zwaai naar dieren.
pi_151303101
Zo een studentje lijkt me ook niks krijg je 35 soa's er gratis bij
Ik zwaai naar dieren.
pi_151303170
Ik zwaai naar dieren.
pi_151303938
Als ik het ga doen uiteraard wel met 2 dames, wil der wel 2k voor neerleggen.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 19:41:20 #104
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151304501
quote:
Mijn vriendin was ook al helemaal enthousiast over die serie :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 19:41:48 #105
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151304522
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:27 schreef Geerd het volgende:
Als ik het ga doen uiteraard wel met 2 dames, wil der wel 2k voor neerleggen.
Ja uiteraard, vaste prik tijdens zakenreisjes.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151304590
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Mijn vriendin was ook al helemaal enthousiast over die serie :')
Zou ik maar snel eens wat anders verzinnen dan wat je nu met haar doet, straks ligt ze nog betaald hier in bed _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 19:43:53 #107
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151304626
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zou ik maar snel eens wat anders verzinnen dan wat je nu met haar doet, straks ligt ze nog betaald hier in bed _O- _O-
Over de serie he, niet over het beroep
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151304739
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:41 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja uiteraard, vaste prik tijdens zakenreisjes.
Ik heb wel 2k over hoor voor een nachtje met 2 dames met ervaring dat ik daarna het matrasover trek moet uit wringen boven de dakgoot :9~

Is goed koper dan dit weekend naar de Ikea met pasen
Ik zwaai naar dieren.
pi_151304774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:43 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Over de serie he, niet over het beroep
;)
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 19:52:12 #110
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151304952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb wel 2k over hoor voor een nachtje met 2 dames met ervaring dat ik daarna het matrasover trek moet uit wringen boven de dakgoot :9~

Is goed koper dan dit weekend naar de Ikea met pasen
Zorgen dat je veel geld verdient. Dan kan je dat prima wekelijks doen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151305109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Zorgen dat je veel geld verdient. Dan kan je dat prima wekelijks doen.
Wekelijks hoeft niet, 4x per jaar zou wel kunnen en ondertussen gewoon 1 per maand.
Waarom doe je het dan niet??

Ik scheid al bijna 25 kleuren stront als ik oog contact heb _O-
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:02:27 #112
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151305341
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wekelijks hoeft niet, 4x per jaar zou wel kunnen en ondertussen gewoon 1 per maand.
Waarom doe je het dan niet??

Ik scheid al bijna 25 kleuren stront als ik oog contact heb _O-
Die escorts stellen je wel op je gemak hoor ;)
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151305442
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:02 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Die escorts stellen je wel op je gemak hoor ;)
Waarom denk je dat ik wel interesse in die serie heb :P
Is ff kijken hoe dat allemaal gaat
Ik zwaai naar dieren.
pi_151305517
Maar een beetje topic kaap,
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:17:40 #115
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151305971
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik wel interesse in die serie heb :P
Is ff kijken hoe dat allemaal gaat
Wanneer ga je je afspraakje plannen?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151305974
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb wel 2k over hoor voor een nachtje met 2 dames met ervaring dat ik daarna het matrasover trek moet uit wringen boven de dakgoot :9~

Is goed koper dan dit weekend naar de Ikea met pasen
2k voor een nacht 2 met highclass hoeren?

:')
  donderdag 2 april 2015 @ 20:18:46 #117
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151306021
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:17 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

2k voor een nacht 2 met highclass hoeren?

:')
Als geld geen rolex speelt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151306088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:18 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als geld geen rolex speelt.
Maar 2k is toch te weinig?
pi_151306102
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:17 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Wanneer ga je je afspraakje plannen?
Altijd gezegd ik wacht tot me 30e maar het begint echte te jeuken.
Mei 28
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:23:12 #120
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151306239
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Altijd gezegd ik wacht tot me 30e maar het begint echte te jeuken.
Mei 28
Dat is al over minder dan 2 maanden.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151306241
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:17 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

2k voor een nacht 2 met highclass hoeren?

:')
En jij ? Jij hebt een auto 2 kinders dagopvang auto + vergunning AH is best duur maar ga je toch maar heen omdat het dichtbij is en de kinders worden zo wakker, heb ik nog 5 min over om mijn internet geschiednis te wissen,
Ik zwaai naar dieren.
pi_151306294
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dat is al over minder dan 2 maanden.
Mei is over 2 maand ik word 30 in 2017
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:25:45 #123
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151306368
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mei is over 2 maand ik word 30 in 2017
Oww ik dacht dat je mei 28 als datum had gepland.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151306435
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

En jij ? Jij hebt een auto 2 kinders dagopvang auto + vergunning AH is best duur maar ga je toch maar heen omdat het dichtbij is en de kinders worden zo wakker, heb ik nog 5 min over om mijn internet geschiednis te wissen,
Nee niets van waar.
Maar ik bedoel: 2k is toch te weinig voor een nacht met 2 high class hoeren?
pi_151306441
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Oww ik dacht dat je mei 28 als datum had gepland.
Nope 30 jaar
Ik zwaai naar dieren.
pi_151306476
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Nee niets van waar.
Maar ik bedoel: 2k is toch te weinig voor een nacht met 2 high class hoeren?
Geen idee man, heb je goede sites ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_151306534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Geen idee man, heb je goede sites ?
Nee ik kan mij geen high class hoer veroorloven
Maar als ik die prijzen zo zie gaat het niet lukken voor 2k :')
  donderdag 2 april 2015 @ 20:31:21 #128
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151306695
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Nee ik kan mij geen high class hoer veroorloven
Maar als ik die prijzen zo zie gaat het niet lukken voor 2k :')
6000 euro voor een nacht

http://www.yantraescort.n(...)_cache=1&escortid=89
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151306702
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Nee ik kan mij geen high class hoer veroorloven
Maar als ik die prijzen zo zie gaat het niet lukken voor 2k :')
Je hoeft niet steeds zo boos te kijken :P
Had ik ook al gezegd volgens mij, hijg class is allemaal gemaakt, gewoon escortje
Ik zwaai naar dieren.
pi_151306774
quote:
LOL Zal wel een bank gast zijn met zijn bonnetje
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:35:04 #131
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151306899
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

LOL Zal wel een bank gast zijn met zijn bonnetje
Is het niet goedkoper om iemand in het echt te regelen?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151307105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:35 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Is het niet goedkoper om iemand in het echt te regelen?
Achteraf niet
Ik zwaai naar dieren.
pi_151307138
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je hoeft niet steeds zo boos te kijken :P
Had ik ook al gezegd volgens mij, hijg class is allemaal gemaakt, gewoon escortje
is mijn standaard PI ;(
Kun je niet gewoon je euro's op straat laten zien?
Er zal dan vast wel een wijf zijn die met je mee naar huis gaat :')
  donderdag 2 april 2015 @ 20:40:03 #134
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151307153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Achteraf niet
Ligt eraan, daar krijg je ook veel meer voor terug.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151307296
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:39 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

is mijn standaard PI ;(
Kun je niet gewoon je euro's op straat laten zien?
Er zal dan vast wel een wijf zijn die met je mee naar huis gaat :')
Ja met een bord knuffel om mijn nek 5,- en een bloempot ernaast 10,- voor geen knuffel :P
Uit het stripje van de Metro :z
Ik zwaai naar dieren.
pi_151307511
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:40 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ligt eraan, daar krijg je ook veel meer voor terug.
Maar wil je dat?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:47:14 #137
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151307558
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar wil je dat?
Ja.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151307971
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja.
Een escort slikt niet denk ik ?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:55:32 #139
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151308070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Een escort slikt niet denk ik ?
Zal per escort verschillen en ligt er vast aan hoeveel je extra bij wil betalen. Dit kan je allemaal overleggen bij de reservering.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151308333
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Zal per escort verschillen en ligt er vast aan hoeveel je extra bij wil betalen. Dit kan je allemaal overleggen bij de reservering.
Brrr zou ik niet eens willen dat ze dat slikt omdat ik maar betaal
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:59:53 #141
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151308376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef Geerd het volgende:

[..]

Brrr zou ik niet eens willen dat ze dat slikt omdat ik maar betaal
Hoezo? Ze gaat toch ook met je naar bed omdat je betaalt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151308958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Hoezo? Ze gaat toch ook met je naar bed omdat je betaalt.
Ik vind dat niet het zelfde,
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:10:31 #143
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151309040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik vind dat niet het zelfde,
Waarom niet? De enige reden dat ze met je naar bed gaat is omdat je haar er voor betaalt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151309153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:10 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Waarom niet? De enige reden dat ze met je naar bed gaat is omdat je haar er voor betaalt.
Als ze het geil vind no prob ik heb geen soa, maar anders je zit toch met soa's ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_151309323
Je gaat toch niet zomaar iemand beffen met een koortslip?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:16:22 #146
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151309419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef Geerd het volgende:
Je gaat toch niet zomaar iemand beffen met een koortslip?
Nee lijkt me niet
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 21:16:33 #147
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151309431
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als ze het geil vind no prob ik heb geen soa, maar anders je zit toch met soa's ??
Er zullen er vast zijn die pzc.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151309667
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Een escort slikt niet denk ik ?
Ga er maar vanuit dat er niets, dus ook geen pijpen, zonder condoom gebeurd.

Is iemand daar wel toe bereid als hoer zijnde zou ik als ik jou was vriendelijk bedanken en verder kijken, want dan gebeurd dat veel vaker, met alle risico's van dien.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:22:40 #149
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151309828
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat er niets, dus ook geen pijpen, zonder condoom gebeurd.

Is iemand daar wel toe bereid als hoer zijnde zou ik als ik jou was vriendelijk bedanken en verder kijken, want dan gebeurd dat veel vaker, met alle risico's van dien.
Als ze daarna haar tanden goed poetst met parodontax (de blauwe) is er niet zoveel aan de hand.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151309970
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat er niets, dus ook geen pijpen, zonder condoom gebeurd.

Is iemand daar wel toe bereid als hoer zijnde zou ik als ik jou was vriendelijk bedanken en verder kijken, want dan gebeurd dat veel vaker, met alle risico's van dien.
Wou net zeggen die shit moet ik niet hebben
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:26:28 #151
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151310059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wou net zeggen die shit moet ik niet hebben
Beetje risico, living on the edge jeweet
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151310150
Ik heb er geen kloten verstand van sex etc maar hygiëne ....
Ik zwaai naar dieren.
pi_151310177
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wou net zeggen die shit moet ik niet hebben
Mee eens hoor, als je dan iemand zoekt betaald zoek dan iemand die wel goed voor zichzelf zorgt, dat geeft ook de beste seks.

En er zijn meer dan zat dames van lichte zeden die prima voor zichzelf zorgen en hun werk ook echt niet erg en vaak zelfs leuk vinden. Zeker bij escorts kan je daar vaak naast seks een echt leuke tijd mee hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_151310181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Beetje risico, living on the edge jeweet
No thanks
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:29:32 #155
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151310278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wou net zeggen die shit moet ik niet hebben
Daarom zoek je beter een leuk iemand in het echte leven, dan hoef je daar na een testje geen zorgen meer over te maken.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151310665
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:29 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Daarom zoek je beter een leuk iemand in het echte leven, dan hoef je daar na een testje geen zorgen meer over te maken.
Dat is niet voor iedereen weggelegd ;)
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:36:02 #157
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151310753
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat is niet voor iedereen weggelegd ;)
Als je er iets aan wilt doen zal je daaraan moeten werken.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151310754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Mee eens hoor, als je dan iemand zoekt betaald zoek dan iemand die wel goed voor zichzelf zorgt, dat geeft ook de beste seks.

En er zijn meer dan zat dames van lichte zeden die prima voor zichzelf zorgen en hun werk ook echt niet erg en vaak zelfs leuk vinden. Zeker bij escorts kan je daar vaak naast seks een echt leuke tijd mee hebben.
Juist daar ben ik naar op zoek en ben niet beroerd om flappen neer te leggen want daar gaat het om klaae
Ik zwaai naar dieren.
pi_151311257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:36 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als je er iets aan wilt doen zal je daaraan moeten werken.
Juist je moet uit je comfort zone, dat moet je willen en kunnen.
Aan je zelf werken enzo al die shit maar wat als je daar gewoon geen zin in hebt??
Gewoon lekker zuipen en gamen beetje werken en slapen??
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:51:36 #160
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151311757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Juist je moet uit je comfort zone, dat moet je willen en kunnen.
Aan je zelf werken enzo al die shit maar wat als je daar gewoon geen zin in hebt??
Gewoon lekker zuipen en gamen beetje werken en slapen??
Als je je er nu prettig bij voelt moet je het vooral zo houden. Wil je iets anders dan zullen er dingen moeten veranderen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151311822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:51 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als je je er nu prettig bij voelt moet je het vooral zo houden. Wil je iets anders dan zullen er dingen moeten veranderen.
Daarom zocht ik al even wat sites af :P
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:54:04 #162
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151311932
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom zocht ik al even wat sites af :P
www.kinky.nl
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151312140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:54 schreef hmmmz het volgende:

[..]

www.kinky.nl
Kende ik al idd :P
Maar daar krijg ik een beetje een marktplaats gevoel bij, ohw 10,- meer ja dan wel zonder condoom
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:59:07 #164
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151312241
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kende ik al idd :P
Maar daar krijg ik een beetje een marktplaats gevoel bij, ohw 10,- meer ja dan wel zonder condoom
Staat volgens mij ook wel veel zooi tussen, maar je kan de reviews lezen op kinky en hookers.nl. Ga anders naar een bordeel.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151312635
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:59 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Staat volgens mij ook wel veel zooi tussen, maar je kan de reviews lezen op kinky en hookers.nl. Ga anders naar een bordeel.
Nope gaat hem niet worden
Dan toch zoiets http://www.escort-international.nl/
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:06:15 #166
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151312703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nope gaat hem niet worden
Dan toch zoiets http://www.escort-international.nl/
Evy !
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151312779
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:06 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Evy !
Echt he! Stuk voller mag ook maar hier zeg ik ook geen nee tegen
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:09:00 #168
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151312881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Echt he! Stuk voller mag ook maar hier zeg ik ook geen nee tegen
Leuke dame ja. Je hebt trouwens ook van die clubs waar je 1 all in prijs betaalt voor een dag. Kan je onbeperkt eten, drinken en met vrouwen naar bed.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 22:10:45 #169
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151312990
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Echt he! Stuk voller mag ook maar hier zeg ik ook geen nee tegen
Jalina is ook leuk
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151313007
Wanneer je wat met zo een mooie dame mag doen laat staan 2. Die ook nog aan elkaar zitten,
IK weet niet hoor misschien slaat mijn fantasie op hol
Ik zwaai naar dieren.
pi_151313114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:09 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Leuke dame ja. Je hebt trouwens ook van die clubs waar je 1 all in prijs betaalt voor een dag. Kan je onbeperkt eten, drinken en met vrouwen naar bed.
Weet ik, maar als je bijna niet eens hoi tegen een dame kunt zeggen is dat wel 1000000 stappen verder :P
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:14:13 #172
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151313181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Weet ik, maar als je bijna niet eens hoi tegen een dame kunt zeggen is dat wel 1000000 stappen verder :P
Dat zal je tegen een escort ook moeten zeggen he. Twee keer zelfs als je er meer dan één boekt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151313235
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dat zal je tegen een escort ook moeten zeggen he. Twee keer zelfs als je er meer dan één boekt.
Dat kun je invullen op de site,
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:15:28 #174
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151313251
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat kun je invullen op de site,
https://www.societyservice.com/nl/service/ontknaap-service/
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151313319
quote:
Weblink doet het niet maar dat is de ontknaap service zeker?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:17:24 #176
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151313356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Weblink doet het niet maar dat is de ontknaap service zeker?
Link werkt bij mij wel :s
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151313414
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Link werkt bij mij wel :s
Zeker goed gesmeerd
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:19:03 #178
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151313456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zeker goed gesmeerd
Die site is gewoon een beetje traag.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151313527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:19 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Die site is gewoon een beetje traag.
Hoe weet jij dat? :P
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:21:25 #180
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151313605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? :P
Omdat het langer duurt om te laden dan andere websites. :')

https://www.societyservice.com/nl/service/ontknaap-service/
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151313782
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Omdat het langer duurt om te laden dan andere websites. :')

https://www.societyservice.com/nl/service/ontknaap-service/
Ook die werkt niet ligt niet aan jou dus
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:25:31 #182
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151313800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ook die werkt niet ligt niet aan jou dus
Werkt wel. Het is vanaf 950 euro. Voor drie uur, incl luxe locatie.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151314124
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:25 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Werkt wel. Het is vanaf 950 euro. Voor drie uur, incl luxe locatie.
Zoiets gaat het wel worden
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:35:08 #184
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151314202
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zoiets gaat het wel worden
Denk je niet dat het je achteraf een leeg of eenzaam gevoel geeft? Je betaalt voor een soort toneelstukje.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151314291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:35 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Denk je niet dat het je achteraf een leeg of eenzaam gevoel geeft? Je betaalt voor een soort toneelstukje.
In Amsterdam sta je met 5 min buiten,
Ik zwaai naar dieren.
pi_151314340
Bij een escort mag je toch wat langer genieten etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_151314399
Ga naar een bordeel.
Is goedkoper man
  donderdag 2 april 2015 @ 22:40:17 #188
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151314445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:37 schreef Geerd het volgende:
Bij een escort mag je toch wat langer genieten etc
3 uur is zo voorbij hoor, zeker als ze het langzaam opbouwen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151314452
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Ga naar een bordeel.
Is goedkoper man
Dat zeg ik sta je, ik dan met 2 min weer buiten komen is gaan,
Ik zwaai naar dieren.
pi_151314487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat zeg ik sta je, ik dan met 2 min weer buiten komen is gaan,
In Amsterdam zei je ja
Dan neem ik aan dat je een raam hoer bedoelt
pi_151314493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:40 schreef hmmmz het volgende:

[..]

3 uur is zo voorbij hoor, zeker als ze het langzaam opbouwen.
Maar daar mag je toch zelf tempo aangeven??
Ik zwaai naar dieren.
pi_151314547
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

In Amsterdam zei je ja
Dan neem ik aan dat je een raam hoer bedoelt
Dat wil ik dus niet, zou er niet eens naar binnen durven stappen
Nogmaals het zijn geen bhoe hoe huilie posten omdat ik geen vriendin kan krijgen.

Want ik weet waar ik aan moet werken om zou ik ooit een vriendin willen hebben
Ik zwaai naar dieren.
pi_151314654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat wil ik dus niet, zou er niet eens naar binnen durven stappen
Maar op een hotelkamer zenuwachtig zitten wachten op je dame van plezier is geen probleem?
pi_151314701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Maar op een hotelkamer zenuwachtig zitten wachten op je dame van plezier is geen probleem?
Nee niet echt denk ik, je spreekt af in de lounge of cafe ofzo weet ik veel?
Ik zwaai naar dieren.
pi_151314728
Daarom betaal je ook zoveel om daar niet over na te hoeven denken
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:52:03 #196
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151314945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat zeg ik sta je, ik dan met 2 min weer buiten komen is gaan,
Er zijn ook luxere bordelen waar je per uur kan boeken.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151314952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Maar op een hotelkamer zenuwachtig zitten wachten op je dame van plezier is geen probleem?
En je hoeft ook niet bang te zijn want ze doet toch mee, of je der een fristi aanbied of een biertje ze zegt toch ja
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:52:15 #198
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151314954
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:47 schreef Geerd het volgende:
Daarom betaal je ook zoveel om daar niet over na te hoeven denken
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151314998
quote:
Jup dat is komen en gaan letterlijk
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315024
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

En je hoeft ook niet bang te zijn want ze doet toch mee, of je der een fristi aanbied of een biertje ze zegt toch ja
In een bordeel zullen ze ook wel mee spelen
  donderdag 2 april 2015 @ 22:54:00 #201
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151315045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jup dat is komen en gaan letterlijk
Nee, dat is zo'n dure afspraak van 3 uur.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151315049
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

In een bordeel zullen ze ook wel mee spelen
Echt niet
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315089
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jup dat is komen en gaan letterlijk
Ja en dat is high class :')
pi_151315194
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja en dat is high class :')
Nee dat vroeg ik dus eerder al mag je bij die dames dus vaker in haar komen=? Of daar buiten = Weet ik veel..
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:56 schreef Geerd het volgende:
e dat vroeg ik dus eerder al mag je bij die dames dus vaker in haar komen=? Of daar buiten = Weet ik ve
Dat moet je navragen als je je tijdelijke vriendinnetje gaat reserveren
  donderdag 2 april 2015 @ 23:00:51 #206
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151315375
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee dat vroeg ik dus eerder al mag je bij die dames dus vaker in haar komen=? Of daar buiten = Weet ik veel..
Dat ligt eraan wat je boekt. Als je zo'n high class ontknaapservice boekt zal een groot deel van de tijd besteed worden aan het op je gemak stellen en langzaam opbouwen, samen in bad, massage etc. Als zal je als je meerdere keren wilt dat vast wel vooraf af kunnen spreken. Boek je een 'gewone' escort voor 3 uur dan mag je 3 uur van haar diensten gebruik maken.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151315379
Over 2 jaar ben ik bijna 30 denk je echt dat ik dan nog ga wachten op wat komen gaat?
Neu dan pleur ik wel 15K Neer voor 2 dames 2 nachten
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:00 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat je boekt. Als je zo'n high class ontknaapservice boekt zal een groot deel van de tijd besteed worden aan het op je gemak stellen en langzaam opbouwen, samen in bad, massage etc. Als zal je als je meerdere keren wilt dat vast wel vooraf af kunnen spreken. Boek je een 'gewone' escort voor 3 uur dan mag je 3 uur van haar diensten gebruik maken.
Dan heb ik de boxer al vol
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan heb ik de boxer al vol
Dan mag je je even douchen ofzo en dan neuken
  donderdag 2 april 2015 @ 23:05:39 #210
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151315552
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan heb ik de boxer al vol
Als je zo onzeker en schuchter bent in de buurt van vrouwen lijkt het me geen aanrader om er meteen twee te boeken.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151315563
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dan mag je je even douchen ofzo en dan neuken
Yea right, dan is het aftikken en kamer uit denk ik
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315609
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:05 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als je zo onzeker en schuchter bent in de buurt van vrouwen lijkt het me geen aanrader om er meteen twee te boeken.
Dat is anders he die 2 helpen je wel.
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315657
Daarom zit ik ook te kijken wat er te koop is :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315687
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Yea right, dan is het aftikken en kamer uit denk ik
Ja dat denk ik.
Daar betaal je dan bijna 1000 euro voor he :'), het is een girlfriend experience je bent haar vriendje voor de geboekte tijd
  donderdag 2 april 2015 @ 23:09:51 #215
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151315723
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Yea right, dan is het aftikken en kamer uit denk ik
Nadat de tijd verstreken is pas
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 23:10:39 #216
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151315748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat is anders he die 2 helpen je wel.
Het zijn nog steeds vrouwen en je zult vast erg zenuwachtig zijn. Aan 1 heb je meer dan genoeg aan.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151315760
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:09 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja dat denk ik.
Daar betaal je dan bijna 1000 euro voor he :'), het is een girlfriend experience je bent haar vriendje voor de geboekte tijd
Dus je mag er ff plat gezegd helemaal rauw raggen en als je wakker word nog 10 keer?
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315816
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:10 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Het zijn nog steeds vrouwen en je zult vast erg zenuwachtig zijn. Aan 1 heb je meer dan genoeg aan.
Daarom keek ik
https://www.kijk.nl/net5/(...)AKC/1-een-dunne-lijn
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315839
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dus je mag er ff plat gezegd helemaal rauw raggen en als je wakker word nog 10 keer?
Ik denk dat ze een grens zal trekken.
Mail een escort bureau en vraag of ze een vrouw beschikbaar hebben die aan jouw eisen voldoet
pi_151315890
quote:
Dat is TV.
Dan kun je ook The Girlfriend experience gaan kijkn met pornoster Sasha Grey die de hoofdrol speelt :')
pi_151315891
Ze helpen je wel, maar als het maar niet is 2 half naakte dames voor je en je boxer zit al vol dat het weg is 10k
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:15:31 #222
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151315961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:13 schreef Geerd het volgende:
Ze helpen je wel, maar als het maar niet is 2 half naakte dames voor je en je boxer zit al vol dat het weg is 10k
Nee natuurlijk niet
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151315968
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:13 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dat is TV.
Dan kun je ook The Girlfriend experience gaan kijkn met pornoster Sasha Grey die de hoofdrol speelt :')
Ik was er al bang voor, je hebt je sokken nog niet uit en je bent 4k armer??
Ik zwaai naar dieren.
pi_151315995
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik was er al bang voor, je hebt je sokken nog niet uit en je bent 4k armer??
Sowieso, als ze binnenkomt moet je haar meteen betalen
  donderdag 2 april 2015 @ 23:16:49 #225
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316027
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:16 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Sowieso, als ze binnenkomt moet je haar meteen betalen
En dan belt ze even met het hoofdkantoor dat alles in orde is en dat er is betaalt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316091
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:16 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Sowieso, als ze binnenkomt moet je haar meteen betalen
Dat is het probleem niet, de vraag is of als je klaar bent gekomen door trekken / nog geen poes gezien te hebben borsten etc ze weg is
Ik zwaai naar dieren.
pi_151316106
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet, de vraag is of als je klaar bent gekomen door trekken / nog geen poes gezien te hebben borsten etc ze weg is
nee
  donderdag 2 april 2015 @ 23:18:52 #228
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet, de vraag is of als je klaar bent gekomen door trekken / nog geen poes gezien te hebben borsten etc ze weg is
Nee. Je krijgt de volledige service en tijd waar je voor betaalt hebt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:18 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee. Je krijgt de volledige service en tijd waar je voor betaalt hebt.
Dus of je nou 2 of 555555555555555555555 x komt maakt niet uit ?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:20:42 #230
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316173
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dus of je nou 2 of 555555555555555555555 x komt maakt niet uit ?
Alsof je 555555555555555555555 x komt :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dus of je nou 2 of 555555555555555555555 x komt maakt niet uit ?
maakt niet uit nee
pi_151316201
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:20 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Alsof je 555555555555555555555 x komt :')
Hij is een beest man
  donderdag 2 april 2015 @ 23:22:34 #233
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316248
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:21 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Hij is een beest man
Alsof je als onervaren man even 2 high class escorts een nacht alle hoeken van de kamer laat zien :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316270
Ik heb in mijn leven ooit mogen zoenen, boxer zat al vol
Ik zwaai naar dieren.
pi_151316290
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:22 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Alsof je als onervaren man even 2 high class escorts een nacht alle hoeken van de kamer laat zien :')
Daar gaat het niet om
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:24:10 #236
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:23 schreef Geerd het volgende:
Ik heb in mijn leven ooit mogen zoenen, boxer zat al vol
Het topic is al bijna helemaal vol getrolt
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316316
Dat is toch elke mans droom 2 vrouwen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_151316324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:23 schreef Geerd het volgende:
Ik heb in mijn leven ooit mogen zoenen, boxer zat al vol
Gewoon voor dat ze je kamer binnenkomt even fappen w/
  donderdag 2 april 2015 @ 23:24:39 #239
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316336
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:24 schreef Geerd het volgende:
Dat is toch elke mans droom 2 vrouwen?
Dat ligt eraan wie die twee vrouwen zijn.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 23:25:10 #240
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316353
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:24 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Gewoon voor dat ze je kamer binnenkomt even fappen w/
Precies als ze de deur open doet sta jij om het hoekje en spuit je als verrassing tegen haar aan.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:25 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Precies als ze de deur open doet sta jij om het hoekje en spuit je als verrassing tegen haar aan.
Zouden ze dat waarderen?
  donderdag 2 april 2015 @ 23:26:38 #242
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316398
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:26 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Zouden ze dat waarderen?
Ik denk het niet, zo'n high class zeker niet. Tenzij je een heel goed betalende vaste klant bent.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316451
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:24 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wie die twee vrouwen zijn.
IRL ga ik het niet zo ver schoppen waarom dan niet een keer betalen?
Henk en Ingrid gaan 2 x per jaar naar Spanje a 800,-?? Hun auto voor de deur kost? Plus vergunning?
2 kinders??

Hoezo trol?
Ik zwaai naar dieren.
pi_151316456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:26 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik denk het niet, zo'n high class zeker niet. Tenzij je een heel goed betalende vaste klant bent.
Maar in films zie ik die rijke zakenmannen altijd cocaine van het lichamaam high class hoeren snuiven.
Dus zo boos zal ze dan ook wel weer niet worden dan, ik denk dat ze gaat lachen
  donderdag 2 april 2015 @ 23:29:35 #245
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316506
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

IRL ga ik het niet zo ver schoppen waarom dan niet een keer betalen?
Henk en Ingrid gaan 2 x per jaar naar Spanje a 800,-?? Hun auto voor de deur kost? Plus vergunning?
2 kinders??

Hoezo trol?
Als je dat wilt moet je dat zeker doen. Zorg je wel dat je er tegen die tijd een topique over maakt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:29 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als je dat wilt moet je dat zeker doen. Zorg je wel dat je er tegen die tijd een topique over maakt.
Daar was ik al redelijk mee bezig, naja gekaapt.
Dat telt niet idd
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:31:04 #247
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316552
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:30 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daar was ik al redelijk mee bezig
Ja, dat is waar. Misschien wil spuiten en slikken een item over je maken en vergoeden ze deels te kosten :P
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:31 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Misschien wil spuiten en slikken een item over je maken en vergoeden ze deels te kosten :P
Nope dacht er zelf over om in KEL, als ik 30 ben daarover een live verslag te typen moeten de dames die ik huur wel weten natuurlijk.

Ondanks dat het anoniem isl
Ik zwaai naar dieren.
pi_151316603
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:31 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Misschien wil spuiten en slikken een item over je maken en vergoeden ze deels te kosten :P
Maar dan moet hij misschien met Geraldine praten :@
Met een volle boxer op de nationale TV :@ :@
  donderdag 2 april 2015 @ 23:34:04 #250
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316653
quote:
8s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Maar dan moet hij misschien met Geraldine praten :@
Met een volle boxer op de nationale TV :@ :@
Geraldine O+ O+ O+
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 23:34:16 #251
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nope dacht er zelf over om in KEL
KEL? Daar kan ik niet in.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316700
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:34 schreef hmmmz het volgende:

[..]

KEL? Daar kan ik niet in.
Zeg ik als het over 2 jaar zover is wil ik daar wel een bijna life verslag houden, maar daar weten de dames ook van uiteraard
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:36:28 #253
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316721
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zeg ik als het over 2 jaar zover is wil ik daar wel een bijna life verslag houden
Waarom in KEL? Liever in dit subforum.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 23:37:05 #254
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zeg ik als het over 2 jaar zover is wil ik daar wel een bijna life verslag houden, maar daar weten de dames ook van uiteraard
Waarom zou je nog 2 jaar wachten, gewoon morgen gaan.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316758
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:36 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Waarom in KEL? Liever in dit subforum.
Ik heb zelf niet eens toegang tot KEL
Ik zwaai naar dieren.
pi_151316765
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:37 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Waarom zou je nog 2 jaar wachten, gewoon morgen gaan.
Nee
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:38:00 #257
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb zelf niet eens toegang tot KEL
Wie wel :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 23:38:22 #258
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee
-O- -O-
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316826
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:38 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Wie wel :')
Geen idee maar lijkt me wel een goede poging om toegang te krijgen, life verslag ontmaagd worden/
Uiteraard met toestemming van de dame of dames grrrrrrr
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:41:12 #260
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Geen idee maar lijkt me wel een goede poging om toegang te krijgen, life verslag ontmaagd worden/
Uiteraard met toestemming van de dame of dames grrrrrrr
KEL is toch gericht op SM en dergelijke. Daar past live ontmaagd verslag niet in.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316897
Met 1 been in me nek beffend en fokkend, en dan omgooien even baffen.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:43:53 #262
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:43 schreef Geerd het volgende:
Met 1 been in me nek beffend en fokkend, en dan omgooien even baffen.
Ik kan mijn been niet in mijn nek leggen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151316959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:43 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik kan mijn been niet in mijn nek leggen.
Er staat ook niet of die van jou moet zijn,
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:46:34 #264
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151316989
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Er staat ook niet of die van jou moet zijn,
Waarom zou mijn been in iemands nek liggen?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151317045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:46 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Waarom zou mijn been in iemands nek liggen?
Nog nooit gebeurt bij jouw vriendin ??
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:49:12 #266
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151317058
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nog nooit gebeurt bij jouw vriendin ??
Nee, ik leg mijn been niet in haar nek.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151317066
Nek nek schouder bedoel ik
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:50:03 #268
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151317086
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:49 schreef Geerd het volgende:
Nek nek schouder bedoel ik
Ik leg mijn been ook niet op haar schouder
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151317087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:49 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee, ik leg mijn been niet in haar nek.
Schouder
Ik zwaai naar dieren.
pi_151317147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:50 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik leg mijn been ook niet op haar schouder
Je legt niet je benen op het bed, zij er tussen en dan opdrukken met je armen zodat zij hem laat ook maar
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:58:11 #271
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151317278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je legt niet je benen op het bed, zij er tussen en dan opdrukken met je armen zodat zij hem laat ook maar
Ik snap er niks van, heb je een plaatje?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151317302
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:58 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik snap er niks van, heb je een plaatje?
Nope dan krijg ik weer een ban denk ik.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:16:09 #273
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151317654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:59 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nope dan krijg ik weer een ban denk ik.
Doe met spoiler of teken in paint.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151317826
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:16 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Doe met spoiler of teken in paint.
Je hebt een vriendin? En je moet standjes van fokkers weten? Waarbij zij zich aftrekken?
Dan denk je alleen maar aan mij ohwja dit standje was van Geerd

[ Bericht 0% gewijzigd door Geerd op 03-04-2015 00:38:15 ]
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:39:09 #275
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151317955
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je hebt een vriendin? En je moet standjes van fokkers weten? Waarbij zij zich aftrekken?
Dan denk je alleen maar aan mij ohwja dit standje was van Geerd
Ja, lijkt me een goed idee.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151318005
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:39 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja, lijkt me een goed idee.
Je hebt niet eens een vriendin of wel?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:42:41 #277
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151318009
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je hebt niet eens een vriendin of wel?
nee ;(
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151318043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:42 schreef hmmmz het volgende:

[..]

nee ;(
Maar... ik was gewoon serieus. Ik ben bijna teleurgesteld in je ik hou het op boos!!!
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 april 2015 @ 00:45:59 #279
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151318071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar... ik was gewoon serieus. Ik ben bijna teleurgesteld in je ik hou het op boos!!!
oke oke, ik heb wel een vriendin :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151318117
Uhmzzz laat maar het hoeft niet meer :{w
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:01:18 #281
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151318271
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:49 schreef Geerd het volgende:
Uhmzzz laat maar het hoeft niet meer :{w
nou zeg

sorry :@
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151318409
Ben je een keer serieus, het is nooit goed.
Je mag dus wel vaker komen bij een betaalde dame,
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:13:19 #283
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151318418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:12 schreef Geerd het volgende:
Ben je een keer serieus, het is nooit goed.
Je mag dus wel vaker komen bij een betaalde dame,
ja dat mag
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151318433
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:13 schreef hmmmz het volgende:

[..]

ja dat mag
Samen douchen etc mag dat ook?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:15:40 #285
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151318444
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Samen douchen etc mag dat ook?
Als er een douche is wel.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151318452
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:15 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als er een douche is wel.
Hoe weet jij dat?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:17:14 #287
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151318462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
Dat weet ik niet.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151318518
Lijkt me wel wat hoor, "gooi" je der even op die bank, zoenen doen ze niet, samen douchen ?? Zullen ze dat doen?

Daarna op bed gooien argggggg
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:24:28 #289
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151318539
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:21 schreef Geerd het volgende:
Lijkt me wel wat hoor, "gooi" je der even op die bank, zoenen doen ze niet, samen douchen ?? Zullen ze dat doen?

Daarna op bed gooien argggggg
Bij een GFE zoenen ze wel.
http://www.societyservice.com/nl/service/girlfriend-experience/
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 3 april 2015 @ 02:02:28 #290
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_151318766
Je wildste en stomme seks heb je inderdaad tussen de 18 en de 25.

Daarna komt pas echt de goede seks aangezien mensen dan pas, na jaren van experimenteren met wilde en stomme seks, weten was ze willen.
pi_151320995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef stafmeister2 het volgende:
Letterlijk en figuurlijk. Volgende week tik ik de 25 aan, oftewel een kwart eeuw oud en ik heb nog nooit geneukt. Dacht altijd: dat komt wel. Maar helaas, iedere dag eindigt weer als maagd. Kan natuurlijk naar de hoeren maar daar zit ik echt niet op te wachten. Maar ondertussen word ik wel gek.

Ik zie om me heen allemaal meiden van een jaar of 18 en soms jonger die met iedere gast rondneuken op studentenfeestjes of Tinder-afspraakjes en de meest gekke dingen doen en van sommige vrienden weet ik dan hun vriendin helemaal niet zo onschuldig is als ze zich voordoet en dat ze gewoon een pure slet is. Allemaal leuk voor hen, maar ik heb er niks aan, ik wil dat ook.

Waar ik ook kom, weet ik gewoon dat bijna iedere meid van mijn leeftijd die ik zie wel geneukt heeft. Die tijd had ik zelf ook wel gewild maar de afgelopen 7 jaar krijg ik niet meer terug en kan ik niet opnieuw beleven.

Ook ben ik bang dat mocht ik eindelijk neuken ik iemand tref die al jaren heeft rondgeneukt en er wel een beetje op is uitgekeken :') Tja, misschien pure nonsense maar ik hoor toch geregeld dat je de beste en wildste jaren beleefd tussen je 18-25 jaar.

Wat wil ik met dit topic? Geen idee. Ik heb me ook niet 7 jaar lang opgesloten dus ben wel degelijk met meiden in contact geweest, soms ook op date geweest, maar op de een of andere manier zien ze me meer als goede vriend/prater dan relatie/scharrelmateriaal. Heb zelf wel vaak laten doorschemeren dat ik 'meer' wil. Ook ben ik, mocht dat meespelen, niet fucking lelijk maar ik ben ook geen Bradley Cooper en ga niet naar een club om er rond een uur of 3 met een meid vandoor te gaan. Ik ben deze weekenden gewoon zat dat ik weet dat mijn buurmeisje uitgewoond wordt door haar uberdomme vriend en ik de dagen alleen doorbreng.

Wie komt me ff uit mijn lijden lossen en zeggen dat je sexleven eigenlijk pas op je 25e'begint?
Dit is misschien niet wat je wil horen, maar maak het in eerste instantie niet belangrijker dan het is. Tenzij je nu al een diepe kinderwens hebt is seks niet meer dan een leuke bijzaak in het leven. Laat anderen lekker lullen en doe gewoon je eigen dingen in het leven.

En het is misschien een cliché, maar leeftijd is ook maar een getal: genoeg mensen die op latere leeftijd pas ontmaagd worden. Ondergetekende was 26 jaar bij de eerste keer en vriendinlief was ook al 25 jaar. Maar ga er iig niet hopeloos naar op zoek, want dat werkt enkel averechts.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:06:07 #292
37769 erodome
Zweefteef
pi_151325965
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dus je mag er ff plat gezegd helemaal rauw raggen en als je wakker word nog 10 keer?
Ben 1 keer op een feestje geweest waar ook escorts waren, die waren voor de hele avond/nacht geboekt. Die deden gewoon mee met het feesten en hadden meerdere keren seks.
Ik neem aan dat als je voor een x tijd boekt dat je die tijd ook vol mag maken. Denk wel dat een beetje slimme hoer wel zorgt dat het niet de hele tijd vol erop is, maar meerdere keren klaarkomen zal waarschijnlijk het probleem niet zijn.

Vraag het wel na voordat je boekt, dan kom je niet voor onaangename verrassingen te staan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:09:10 #293
37769 erodome
Zweefteef
pi_151326061
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

IRL ga ik het niet zo ver schoppen waarom dan niet een keer betalen?
Henk en Ingrid gaan 2 x per jaar naar Spanje a 800,-?? Hun auto voor de deur kost? Plus vergunning?
2 kinders??

Hoezo trol?
Voor een eerste keer, niet alleen eerste keer een hoer, maar eerste keer seks?
Als ik jou was zou ik het bij 1 houden die eerste keer, als het bevalt kan je altijd nog een ander keertje er 2 doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:10:34 #294
37769 erodome
Zweefteef
pi_151326111
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:38 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Wie wel :')
Ikke lekker wel :6 :P
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:24:38 #295
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151326612
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Ikke lekker wel :6 :P
fijn voor je
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151331027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Voor een eerste keer, niet alleen eerste keer een hoer, maar eerste keer seks?
Als ik jou was zou ik het bij 1 houden die eerste keer, als het bevalt kan je altijd nog een ander keertje er 2 doen.
Uhmzz idd wel een goede
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 4 april 2015 @ 01:05:52 #297
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_151349914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:57 schreef InformaQ het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor zwakkelingen.
Zwakte bestaat niet. Het idee dat zwakte bestaat zit alleen in je hoofd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_151350039
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef erodome het volgende:
Voor een eerste keer, niet alleen eerste keer een hoer, maar eerste keer seks?
Als ik jou was zou ik het bij 1 houden die eerste keer, als het bevalt kan je altijd nog een ander keertje er 2 doen.
Helemaal mee eens. Gast, je bent echt gek als je voor je eerste keer seks, gelijk twee escorts gaat huren. Ik denk dat je er 1op1 veel meer uithaalt voor jezelf. Zo'n eerste keer kan toch wat spannend ongemakkelijk gedoe zijn, en met 2 maak je het alleen nog maar ingewikkelder.

En als je dan die ervaring achter de rug hebt, dan haal je er een andere keer met 2 vrouwen daar ook meer uit.
Enlightenment is the falling away of the sense of personal doership.
pi_151350203
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 01:14 schreef Mike_Lee_Toris het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Gast, je bent echt gek als je voor je eerste keer seks, gelijk twee escorts gaat huren. Ik denk dat je er 1op1 veel meer uithaalt voor jezelf. Zo'n eerste keer kan toch wat spannend ongemakkelijk gedoe zijn, en met 2 maak je het alleen nog maar ingewikkelder.

En als je dan die ervaring achter de rug hebt, dan haal je er een andere keer met 2 vrouwen daar ook meer uit.
Idd goede tip maar duurt nog 2 jaar er is nog een sprankje hoop
Ik zwaai naar dieren.
pi_151350245
Ik denk stiekem dat TS gewoon wel lelijk is. Dan kun je niet van op een afstandje beetje flirten wat altijd leuk voorspel is van dichtbij flirten (intiemer oogcontact, lichte aanrakingen, fluistering in het oor etc). Dus TS begint al met een achterstand en moet dus meiden meteen naderen en daar gaat het idd vaak al mis door slechte openingszinnen, te dronken zijn etc. etc.

Een hoer vind ik nogal wat pathetisch eerlijk gezegd.

Waarom begin je gewoon niet met een minder lekkere chick TS, die ws ook alleen d'r vriendjes in het nachtkastje heeft zitten? Misschien zoek je gewoon te hoog en verwacht je te veel.
I feel kinda Locrian today
pi_151350298
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 01:30 schreef starla het volgende:
Ik denk stiekem dat TS gewoon wel lelijk is. Dan kun je niet van op een afstandje beetje flirten wat altijd leuk voorspel is van dichtbij flirten (intiemer oogcontact, lichte aanrakingen, fluistering in het oor etc). Dus TS begint al met een achterstand en moet dus meiden meteen naderen en daar gaat het idd vaak al mis door slechte openingszinnen, te dronken zijn etc. etc.

Een hoer vind ik nogal wat pathetisch eerlijk gezegd.

Waarom begin je gewoon niet met een minder lekkere chick TS, die ws ook alleen d'r vriendjes in het nachtkastje heeft zitten? Misschien zoek je gewoon te hoog en verwacht je te veel.
Zelfs die ene die der vriendjes in het nachtkastje heeft kan elke avond wel sec hebben
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')