abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 april 2015 @ 23:27:55 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151502150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:54 schreef Florintje het volgende:

[..]

Nope.... Je krijgt (werkelijk) een map mee met een paar Playboy/Penthouse magazines van een aantal jaren oud. Die mag je meenemen naar een koude/zakelijke artsen spreekkamer. En de zuster zegt hooguit "succes, potje kun je daar inleveren" (waarbij ze een bijna onopvallende grimas niet kan onderdrukken,welke bevestigd wordt doordat ze later het potje alleen met handschoen aanneemt)

Geilheid/erotiek zul je er dus echt niet vinden, het is een "zakelijke, afstandelijke, koude" gebeurtenis. Die je echt alleen maar doet om anderen te helpen. Die fantasie/mythe er omheen ben je allang kwijt na je intake gesprekken.
Tering, wat droog. -O-
pi_151504782
quote:
15s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tering, wat droog. -O-
Yep. Uit de praktijk;
's-ochtends 08:00 thuis opstaan om op tijd bij de spermabank te zijn (half uur rijden), om 09:00 loop je ongemakkelijk door het gebouw omdat je het idee hebt dat iedereen weet waarvoor je komt vervolgens meld je je bij de balie en neemt een potje in ontvangst. Op naar een spreekkamer met de playboys onder je arm. Privé (ahum; achter die deur weet iedereen wat je gaat doen) effe masturberen, en het potje ervoor houden om de boel op te vangen. Doorzichtige potje is zo groot dat je blij bent dat je de bodem vol krijgt. Met een rode kop loop je met het potje door de hal en levert het potje weer in. Potje wordt met handschoenen (had ze "toevallig" aan) in ontvangst genomen met de mededeling "Kunt u over 2 weken weer op dezelfde tijd?". 2 minuten later loop je 75/100 Euro rijker (minus reiskosten) weer door de hal/wachtkamer waar je stelletjes ziet zitten (en zij jou), die mogelijk jouw kind zullen opvoeden.
De reistijd, het vroege moment (smorgens om 09:00 masturberen is een opgave), en het, minstens, de avond ervoor niet mogen drinken en geen seks kunnen hebben (sperma kwaliteit/kwantiteit verminderd) hebben het mij laten opgeven na ongeveer een jaar.

Daarnaast moet je bedenken of het je die (veelvoud van) 100 euro waard is wetende dat je 18 jaar later opeens een telefoontje kunt krijgen van je biologische kinderen, en moet je dit dus wel overlegd hebben met je eigen partner. Voelt zij zich er goed bij dat jij nog 5,10 of zelfs meer kinderen hebt rondlopen?

Zoals gezegd; voor de erotiek/geilheid hoef je het niet te doen, zelfs die 75/100 euro is niet de moeite. Je doet het puur en alleen voor "die stelletjes".
pi_151504791
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
450 euro.
is dit nogsteeds een ding?
pi_151536977
Jammer dat je niet per cc betaald krijgt......
  vrijdag 10 april 2015 @ 09:05:59 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_151540065
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:13 schreef einzeinz het volgende:
M'n overgrootvader heeft dit ooit gedaan, was een weddenschap onder zijn vrienden.
Naar het schijnt kwam Steve Jobs uit zijn zaad.
Welke steve jobs? Er zijn er honderden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 11 april 2015 @ 09:59:33 #31
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_151571371
als ik al kids wil zal ik geen kind van een onbekende willen hoor. Je weet niet wat voor leipo zijn zaad je krijgt.

[ Bericht 3% gewijzigd door madeliefff op 11-04-2015 10:08:21 ]
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_151573185
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2015 09:59 schreef madeliefff het volgende:
als ik al kids wil zal ik geen kind van een onbekende willen hoor. Je weet niet wat voor leipo zijn zaad je krijgt.
Bij bekenden ook niet altijd hoor.
Maar als je eerst wil daten voordat ik naar de bank ga, mij best.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')