abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 4 mei 2015 @ 16:37:20 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_152267267
Sja, Fifth gear is ook een auto-programma :P.

Al doen ze gewoon alleen maar roadtrips, niets meer aan doen _O_.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_152269426
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:36 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Maar dat is niet realistisch, aangezien ze dan aangeklaagd gaan worden door de BBC wegens het jatten van het concept.
Hij zegt dan ook 'een autoprogramma' ipv Top Gear ;)
pi_152270506
BBC kan beter de stekker eruit trekken.

Zonder het magische trio gaat het nooit meer wat worden.

RIP Top Gear ;(
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  maandag 4 mei 2015 @ 18:50:11 #204
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_152270807
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:39 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
BBC kan beter de stekker eruit trekken.

Zonder het magische trio gaat het nooit meer wat worden.

RIP Top Gear ;(
Sja, eerlijk gezegd...

wat was er nou nog nieuw aan Top Gear?
Road trips, autovoetbal, vooral veel spullen (van anderen) mollen, elke keer een ster in dezelfde auto en de stig die een rondje rijdt.

Misschien is het maar beter als het programma gewoon eindigt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_152270840
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:50 schreef daNpy het volgende:

[..]

Sja, eerlijk gezegd...

wat was er nou nog nieuw aan Top Gear?
Road trips, autovoetbal, vooral veel spullen (van anderen) mollen, elke keer een ster in dezelfde auto en de stig die een rondje rijdt.

Misschien is het maar beter als het programma gewoon eindigt.
Dit. Eigenlijk.
pi_152270910
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:50 schreef daNpy het volgende:

[..]

Sja, eerlijk gezegd...

wat was er nou nog nieuw aan Top Gear?
Road trips, autovoetbal, vooral veel spullen (van anderen) mollen, elke keer een ster in dezelfde auto en de stig die een rondje rijdt.

Misschien is het maar beter als het programma gewoon eindigt.
Dat zeg ik toch.. de reden om te kijken was de interactie tussen de drie presentatoren.
Nu die weg zijn is er geen reden meer om te kijken.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_152271681
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:39 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
BBC kan beter de stekker eruit trekken.

Zonder het magische trio gaat het nooit meer wat worden.

RIP Top Gear ;(
Top Gear bestaat al sinds 1977. May, Clarkson en Hammond hebben het nu een tijdje gedaan, net als de presentatoren voor hen deden en net als de presentatoren na hen zullen doen. Uiteindelijk zijn de presentatoren allemaal passanten. Het Journaal hield ook niet ineens op omdat Philip Freriks wegging.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2015 19:17:50 ]
pi_152272350
De BBC zou ook wel erg naïef zijn als ze denken dat ze met puur de naam weer een hit-show te pakken zullen krijgen. Top Gear 2002-2015 is ook niet vanaf de eerste aflevering de wereldhit geweest die het de laatste jaren was, al hielp de naam van Clarkson wel met de bekendheid. Dat grote succes heeft ook een paar jaar op zich laten wachten. De eerste paar series was het gewoon een autoshow met wat ongein (en de eerste serie was zelfs zonder May). Dat is toevallig uitgegroeid tot een amusementsshow met wat autospul erin. De BBC wist echt wel wat voor gevolgen het vertrek van het trio voor hen zal betekenen.

Het nieuwe concept zal eerder vrij simpel zijn door weer terug naar de basis van autoshow te gaan, niet de basis van amusement. Segmenten op basis van de sterktes of voorkeuren van de presentatoren die in de eerste plaats sympathieke autoliefhebbers zijn en niet entertainers van wereldformaat. Jammer voor de lui die vooral naar de ongein van het trio keken, maar autoliefhebbers zullen het echt nog wel bekijken zolang de materie boeiend genoeg wordt gepresenteerd. Als Top Gear weer een 'gewone' autoshow wordt zullen het budget en de verwachtingen ook niet zo hoog hoeven zijn. Overigens trok het oude Top Gear ook al redelijk hoge kijkcijfers; ook nadat Clarkson in '98 of zo hem daar peerde keken er nog zo'n 3 miljoen Britten naar ;)

Aan de andere kant... Dik 15 jaar, het internet, en een groot aanbod aan auto-gerelateerde shows later is het ook maar gissen hoeveel mensen (en vooral jongeren) nog echt grote interesse in auto's en autoshows hebben. Als dat erg is ingezakt is dat eerder aanleiding dat een 'nieuwe' autoshow flopt dan de keuze in presentatoren.
pi_152272893
Van mijn part gaan Clarkson, May en Hammond een programma maken over tuinieren ofzo.
Of postzegels verzamelen.

Ik zou het nog kijken ook...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 4 mei 2015 @ 19:49:55 #210
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_152272961
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Top Gear bestaat al sinds 1977. May, Clarkson en Hammond hebben het nu een tijdje gedaan, net als de presentatoren voor hen deden en net als de presentatoren na hen zullen doen. Uiteindelijk zijn de presentatoren allemaal passanten. Het Journaal hield ook niet ineens op omdat Philip Freriks wegging.
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel. ^O^
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_152272972
Gewoon een degelijke auto-show gaat heus net floppen. Als de return on investment maar in orde is, zullen ze al tevreden zijn. Zelfs in Nederland, een land dat niet bepaald auto-minded is, is er een publiek voor auto-programma's. Dan zal dat in Engeland helemaal het geval zijn.

En wanneer het gaat om gewoon goede besprekingen, zal ik gewoon kijken. Zo veel programma's zijn er niet die dit doen, zeker niet met een flink budget. Ook al geven ze maar een fractie uit van het oude budget, dan nog zal het veel hoger liggen dan alle andere auto-programma's. En ik denk niet dat ze helemaal de serieuze kant op gaan.
  maandag 4 mei 2015 @ 19:54:11 #212
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_152273155
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:48 schreef Iemand91 het volgende:
Van mijn part gaan Clarkson, May en Hammond een programma maken over tuinieren ofzo.
Of postzegels verzamelen.

Ik zou het nog kijken ook...
Tuinieren?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 4 mei 2015 @ 19:55:46 #213
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_152273231
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:34 schreef Dingest het volgende:
De BBC zou ook wel erg naïef zijn als ze denken dat ze met puur de naam weer een hit-show te pakken zullen krijgen. Top Gear 2002-2015 is ook niet vanaf de eerste aflevering de wereldhit geweest die het de laatste jaren was, al hielp de naam van Clarkson wel met de bekendheid. Dat grote succes heeft ook een paar jaar op zich laten wachten. De eerste paar series was het gewoon een autoshow met wat ongein (en de eerste serie was zelfs zonder May). Dat is toevallig uitgegroeid tot een amusementsshow met wat autospul erin. De BBC wist echt wel wat voor gevolgen het vertrek van het trio voor hen zal betekenen.

Het nieuwe concept zal eerder vrij simpel zijn door weer terug naar de basis van autoshow te gaan, niet de basis van amusement. Segmenten op basis van de sterktes of voorkeuren van de presentatoren die in de eerste plaats sympathieke autoliefhebbers zijn en niet entertainers van wereldformaat. Jammer voor de lui die vooral naar de ongein van het trio keken, maar autoliefhebbers zullen het echt nog wel bekijken zolang de materie boeiend genoeg wordt gepresenteerd. Als Top Gear weer een 'gewone' autoshow wordt zullen het budget en de verwachtingen ook niet zo hoog hoeven zijn. Overigens trok het oude Top Gear ook al redelijk hoge kijkcijfers; ook nadat Clarkson in '98 of zo hem daar peerde keken er nog zo'n 3 miljoen Britten naar ;)

Aan de andere kant... Dik 15 jaar, het internet, en een groot aanbod aan auto-gerelateerde shows later is het ook maar gissen hoeveel mensen (en vooral jongeren) nog echt grote interesse in auto's en autoshows hebben. Als dat erg is ingezakt is dat eerder aanleiding dat een 'nieuwe' autoshow flopt dan de keuze in presentatoren.
Voor autoreviews kan je online ook terecht, ook van de P1 en andere exoten..

Ik ben beniewd hoe t gaat worden iig :s)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_152275626
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:55 schreef qu63 het volgende:

[..]

Voor autoreviews kan je online ook terecht, ook van de P1 en andere exoten..

Ik ben beniewd hoe t gaat worden iig :s)
Kan, maar dat is wel meer voor de echte fanaten. TV-shows worden ook door 'gewoon geïnteresseerden' meegepikt - maar wellicht wel minder nu dan vroeger :Y

De UK is/was traditiegetrouw een land van petrolheads. Of dat nog steeds zo is moet dus blijken :P
pi_152277101
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:48 schreef Iemand91 het volgende:
Van mijn part gaan Clarkson, May en Hammond een programma maken over tuinieren ofzo.
Of postzegels verzamelen.

Ik zou het nog kijken ook...
Een programma over camping en caravanning :D
pi_152280203
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:10 schreef davedavy het volgende:
Een programma over camping en caravanning :D




pi_152297942
quote:
Het programma Top Gear is voorlopig van de buis, maar is toch opnieuw in opspraak. De Britse mediawaakhond Ofcom onderzoekt of een uitzending van vorig jaar beledigend was.
Presentator Jeremy Clarkson gebruikte daarin het woord 'pikey'. Dat is een denigrerende term voor mensen die een rondtrekkend bestaan leiden, zoals zigeuners.

The Traveller Movement, een organisatie die onder anderen zigeuners en Roma vertegenwoordigt, had eerder al geklaagd bij de BBC. Die legde de klacht in maart naast zich neer, waarna The Traveller Movement naar Ofcom stapte.

Clarkson gebruikte het woord 'pikey' om zijn collega-presentator Richard Hammond te bespotten. Die had voor een uitzending van het BBC-programma een auto gekozen, die volgens Clarkson voornamelijk gebruikt wordt door 'pikeys'.

Incidenten
Top Gear is van tv gehaald na een reeks incidenten rond Clarkson. De druppel was dat de presentator tijdens de opnames voor een nieuw seizoen een producer sloeg. De populaire, maar eveneens beruchte presentator zag om die reden zijn contract niet verlengd worden.

Dat betekende dat het programma voorlopig op een laag pitje staat. Hammond en de derde presentator James May lieten weten niet zonder Clarkson te willen werken aan de show. Er gaan geruchten over een nieuw presentatietrio, maar de BBC heeft daarover nog geen uitsluitsel gegeven.
http://www.nu.nl/media/40(...)praken-clarkson.html

Gaan we weer.
pi_152299377
Gezeik...
pi_152299644
JC heeft inmiddels laten weten blij te zijn dat de pikeys met deze klacht bezig zijn. Dan hebben ze tenminste geen tijd voor hun criminele activiteiten...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:00:36 #220
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_152300061
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:49 schreef DS4 het volgende:
JC heeft inmiddels laten weten blij te zijn dat de pikeys met deze klacht bezig zijn. Dan hebben ze tenminste geen tijd voor hun criminele activiteiten...
_O-
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_152300282
Als deze klacht terecht blijkt te zijn is het waarschijnlijk einde verhaal voor Clarkson.

Oh wacht...
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:22:55 #222
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_152323804
Ik zag gisteren deze tweet:
Waarin je ziet dat ze toch iets aan het filmen zijn...
Don't let my username fool you...
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:24:51 #223
159761 Arn0
Abbey Road
pi_152323859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zag gisteren deze tweet:
Waarin je ziet dat ze toch iets aan het filmen zijn...
Ja, maar dat zijn voorbereidingen voor hun live tour. Helaas :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 8 mei 2015 @ 10:00:33 #224
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_152396319
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:01:57 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_152396348
quote:
The plot thickens :7.

Zat gisteren nog even de aflevering met de P45 te kijken op de BBC, blijft toch geniaal. Er zullen vast andere leuke presentatoren zijn, maar die domme, achterlijke maar geweldige sfeer, dat lijkt me toch lastig te repliceren :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')