abonnement Unibet Coolblue
pi_151240856
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Kritische stukken op Stereogum en Consequence of Sound over Tidal. Wel de moeite om te lezen, als je even wat tijd over hebt.

http://www.stereogum.com/(...)al/franchises/essay/
http://consequenceofsound.net/aux-out/a-tidal-wave-of-skepticism/
Thx, inderdaad interessante artikelen!

Die hele celebrity ondersteuning is ook maar maf.
pi_151241253
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:10 schreef BoerBert het volgende:

[..]

KLIK HIER ALS JE WILT WETEN WAT HET WAS!
Ene 'G de singer songwriter' is het voorprogramma van Roosbeef in Utrecht vandaag. Er vanuit gaande dat Norrage daar een beetje hijgend met z'n tong uit z'n bek probeert de sneakers van Roos-Roos aan te raken, vermoed ik dat hij op deze G de Singer Songwriter doelt. Wat een kutnaam overigens. Als ik deze G. google, kom ik bij ene Gerard O. uit, die een jofele website heeft. Tot nu toe vind ik alles kut. Ik kan ook geen liedjes, filmpjes, wat dan ook vinden van deze Gerard O., maar in zijn bio vind je een kekke foto van hem met bril, maar tevens staat vermeld in zijn bio 'nietbrildragend'. HAHAHAHAHA.

Oké, hier houd ik op. Norrage had weer eens per ongeluk z'n Fisherman Friends verwisseld met zijn XTC-voorraadje, dus die vindt nu waarschijnlijk ook de paal waar hij naast staat 'de allerbeste paal ooit'. Dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.

Edit voordat ik überhaupt had gepost: dit filmpje heb ik van Gerard Olthaar - ook wel Gerard O. - gevonden. Geniet ervan.

  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:34:47 #203
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_151241334
. :D
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:36:32 #204
159761 Arn0
Abbey Road
pi_151241411
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Ene 'G de singer songwriter' is het voorprogramma van Roosbeef in Utrecht vandaag. Er vanuit gaande dat Norrage daar een beetje hijgend met z'n tong uit z'n bek probeert de sneakers van Roos-Roos aan te raken, vermoed ik dat hij op deze G de Singer Songwriter doelt. Wat een kutnaam overigens. Als ik deze G. google, kom ik bij ene Gerard O. uit, die een jofele website heeft. Tot nu toe vind ik alles kut. Ik kan ook geen liedjes, filmpjes, wat dan ook vinden van deze Gerard O., maar in zijn bio vind je een kekke foto van hem met bril, maar tevens staat vermeld in zijn bio 'nietbrildragend'. HAHAHAHAHA.

Oké, hier houd ik op. Norrage had weer eens per ongeluk z'n Fisherman Friends verwisseld met zijn XTC-voorraadje, dus die vindt nu waarschijnlijk ook de paal waar hij naast staat 'de allerbeste paal ooit'. Dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.

Edit voordat ik überhaupt had gepost: dit filmpje heb ik van Gerard Olthaar - ook wel Gerard O. - gevonden. Geniet ervan.

Dit soort onzin kan ik niet waarderen. Roos draagt tegenwoordig hakken en geen sneakers.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_151241427
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef BoerBert het volgende:
. :D
De emoticon...achter de...achter de...punt.

  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:45:33 #206
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_151241849
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:36 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

De emoticon...achter de...achter de...punt.


"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:20:57 #207
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_151243826
Ik vind het onophoudelijke enthousiasme van Nor overigens bewonderenswaardig. Dus ga er vooral mee door.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_151247366
Schatjes: ik kraakte het voorprogramma juist af hoor :D

Het hoofdprogramma daarentegen....HOLY shit O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 01-04-2015 00:01:16 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_151251900
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef Norrage het volgende:
Schatjes: ik kraakte het voorprogramma juist af hoor :D

Het hoofdprogramma daarentegen....HOLY shit O+
Nor, heb jij trouwens al Kamasi Washington geluisterd? Saxofonist die op het label van FlyLo een jazzplaat gaat uitbrengen. Deze track klinkt alvast echt waanzinnig.

https://soundcloud.com/brainfeeder/kamasi-washington-re-run-home
pi_151256780
Een verslag van G De SingerSongwriter _O-
http://www.ruudketelaar.n(...)1-roosbeef-kalftour/
Check het filmpje erin :D

quote:
Eerst dacht ik nog, naïef als ik ben, dat ik mij in de datum vergist had en dat het al 1 april was. Gecheckt op mijn iPhone, niets daarvan, nog steeds 31 maart, hoeveel uren zomertijd je ook bij 20.45 uur optelt. Een grap van Roos, dacht ik. Wel een hele, hele slechte, dat wel, maar toch een grap. Altijd een beetje raar kind geweest, die Roos. Op een leuke manier raar, begrijp me niet verkeerdNa de eerste wanklanken dacht ik dat ik per abuis in de verkeerde zaal verzeild was geraakt. Kaartje gecontroleerd, niks hoor, ik zat goed. Er bleef dus geen andere conclusie over dan dat die idioot op het podium, optredend onder de naam ‘G de singer-songwriter’ in de verkeerde zaal terecht was gekomen.

H-E-M-E-L-T-E-R-G-E-N-D slecht. En ik ben heus wel wat gewend. Echt wel. Ik heb echt wel genoeg tegenvallende supportacts gezien, ook in 2015 al… En ik zie een enkele keer ook wel eens een hoofdact, die ik een minder geslaagd concert vind geven. Maar dit was erg, jonguh. Niet te harden. Ik probeerde associatief mijn zinnen te verzetten door te denken aan het 10cc-nummer ‘The Worst Band In The World’. Ook dacht ik aan Zappa’s ‘The Worst Band You Never Heard In Your Life’. Maar dit sloeg werkelijk alles. Volslagen non-muziek. En nou ben ik best in voor een lolletje, en ik kan genieten van camp en zo naar muziek luisteren, die ik in de kern vreselijk vind. Ik kan dat. Dit was echter geluid dat je je ergste vijand niet toewenst te horen.

Werkelijk. De volgende keer word ik als supportact nog liever gewaterboard dan dat ik mijn oren ooit nog wens te lenen voor G de singer-songwriter;. Ik moest denken aan The Blues Brothers, die in een kooi Rawhide; spelen, nadat ze door het hek beschermd werden tegen rednecks, die volle bierflessen gooien als Jake en Elwood hun gebruikelijke repertoire brengen. Dat pikken die cowboys niet; Ik had niets om te gooien bij de hand, anders had ik niet voor mezelf in kunnen staan. En verbaal geweld kon ik ook niet gebruiken, zo diep verbaasd, zo zonder woorden was ik, dat er een beetje hoog en schril gepiep uit mijn strot kwam, waar een welgemeend diep gebast ÓPTIEFTEN G; op zijn plek was geweest. Zo onvoorstelbaar slecht. Zo er;

Kennelijk realiseerde niemand zich dat ik enorm voor paal zat op het balkon. Met een gast namelijk, iemand, die vrijwillig met mij mee is gegaan naar TivoliVredenburg.

Tenenkrommend en met plaatsvervangende schaamte. Zo verschrikkelijk. Ik ben echt wel bereid om te relativeren. En te accepteren dat smaken verschillen. Ook te accepteren dat wansmaken kunnen verschillen. Maar dit tart werkelijk alles. Het tart zelfs elke beschrijving. Maar gelukkig heb ik videomateriaal als bewijs. Jullie hebben echt geen idee hoe ik heb moeten lullen als Brugman om mijn camera aan de praat te houden. Een redelijk jong modelletje van Nikon, ik denk dat dat de enige reden is dat het hele fucking nummer van G de singer-songwriter op een SD-card is vastgelegd. Ook mijn anders zo robuuste en betrouwbare MacBook zuchtte en steunde bij het comprimeren van het videobestand, en even leek het er op dat mijn SSD-schijf zou crashen. Dat het filmpje uiteindelijk door WordPress in de database is opgenomen, gaat waarschijnlijk de geschiedenis in als het achtste wereldwonder.

Het is echt je ergste nachtmerrie om ooit G de singer-songwriter te moeten aanhoren. Om gezondheidsredenen raad ik het dan ook iedereen ernstig af om onderstaande video te BELUISTEREN. Kijken is al geen pretje, maar ik adviseer serieus om het volume op 0 te houden. Luisteren is dus geheel op eigen risico, en niet achteraf bij mij komen zeiken dat ik niet gewaarschuwd heb. Want dat heb ik dus wel. Bij deze.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 1 april 2015 @ 11:54:34 #211
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_151257264
Hij was goed verkouden, die G.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 1 april 2015 @ 12:01:31 #212
13973 ranja
image means nothing
pi_151257441
Dat klinkt een beetje als het gevoel dat ik had toen ik een concert van Harry Merry moest aanhoren :{
Maar dan nog een graadje erger. Of 2.
  woensdag 1 april 2015 @ 12:04:13 #213
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_151257513
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:36 schreef Norrage het volgende:
Een verslag van G De SingerSongwriter _O-
http://www.ruudketelaar.n(...)1-roosbeef-kalftour/
Check het filmpje erin :D

[..]

Nogal overdreven stuk vond ik, totdat ik het filmpje had bekeken :')

Gewoon doelbewust kut dus :P Één a twee nummers hiervan had ik de humor nog wel van ingezien trouwens hoor. Hoe lang ging hij door?
nee, jij dan!
  woensdag 1 april 2015 @ 12:09:17 #214
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_151257648
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:01 schreef ranja het volgende:
Dat klinkt een beetje als het gevoel dat ik had toen ik een concert van Harry Merry moest aanhoren :{
Maar dan nog een graadje erger. Of 2.
Haha, Harry Merry vind ik wel weer tof :D Avondvullend programma hoeft van mij dan weer niet, maar als voorprogramma lijkt me hem best tof :)
nee, jij dan!
pi_151257871
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:04 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Nogal overdreven stuk vond ik, totdat ik het filmpje had bekeken :')

Gewoon doelbewust kut dus :P Één a twee nummers hiervan had ik de humor nog wel van ingezien trouwens hoor. Hoe lang ging hij door?
5 nummers. Het was echt bedoeld kut ja. Het was gewoon echt kut. :D Wel grappig...1 nummer lang.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 14:52:10 #216
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 1 april 2015 @ 14:55:20 #217
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_151263466
Geen Present Tense gave it away.
pi_151263544
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Radiohead 4 april!!!
http://prettymuchamazing.(...)ce-new-album-alraune
_O_

Edit: Of een 1 april grap? :{
Dat nieuwe nummer bevat vanaf 1:17 wel het betere Radioheadwerk van de laatste jaren
pi_151263682
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Dat nieuwe nummer bevat vanaf 1:17 wel het betere Radioheadwerk van de laatste jaren
Nummer duurt 1:16?
pi_151263715
Ik heb geen geluidskaart hier, maar ik hoop op Rick Astley.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_151263773
1 april is bij mij - by far - de meest lethargische dag van het jaar. Al het nieuws bekijk ik schouderophalend. Terwijl ik normaliter met ieder nieuwtje over Radiohead direct tien rondjes ga rennen om mijn opwinding kwijt te kunnen, zit ik nu als een dood vogeltje op m'n stoel. 1 april, moordenaar der vreugde.
pi_151263944
Aldus.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:14:09 #223
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_151264089
Dat 'nummer' kan onmogelijk een nieuw nummer van Radiohead zijn.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 1 april 2015 @ 15:14:35 #224
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_151264109
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:10 schreef Z het volgende:
Ik wijs jelui graag op de:
TTK / [Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01.
Daar zitten voor mij een aantal logische én zeer onlogische dingen bij.
pi_151264153
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:10 schreef Z het volgende:
Ik wijs jelui graag op de:
TTK / [Richtlijn]. Interpunctiepunten. Versie 1.01.
Heb je weer een stel van die 'achter een smilie moet een punt dan wel komma'-dwazen. Laat die verouderde waanzin maar lekker in de archieven van FOK! verstoffen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')