abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_157379959
Poesopstokje, je komt vooral heel koppig over en staat blijkbaar totaal niet open voor kritiek. Het feit dat het al vaak fout is gegaan (bij anderen dan, niet bij jou, dat weten we nu wel) en verboden is lijken me toch belangrijke argumenten om er iets voorzichtiger mee om te gaan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_157380174
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik denk dat ik a.s. woensdag toch eens een septum laat zetten. :D

is het eigenlijk zo dat je gewoon na het piercen met een horseshoe naar binnen en buiten mag klappen? of moet het in dezelfde positie genezen?
Je kan hem wel in- en uitklappen maar zover ik weet wordt het wel aangeraden om hem rustig (grotendeels) in n positie te laten genezen. Dat heb ik toen zelf ook wel gedaan. Ik had hem dus direct ingeklapt toen ik de shop verliet.
/he tastes like you only sweeter/
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
pi_157380324
Ik wil m'n oorlellen stretchen (dit heb ik hier al zo vaak gezegd volgens mij haha) maar ik weet toch niet zo goed waar ik moet beginnen. Het stuk uit de OP heb ik al gelezen. Ik kan me herinneren van toen ik veel jonger was, dat het wel pijnlijk was toen ik het eens probeerde. Dat was toen ik echt nog zo'n oorbelgaatje had en zo'n oplopend ding er in deed (taper?). En ik lees/hoor dus overal dat het geen pijn moet doen, dat snap ik, maar hoe en waarmee kan ik dan het best beginnen. Nu heb ik dus gewoon zo'n oorbelgaatje; geen idee hoeveel mm dat is.
~
pi_157380378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil m'n oorlellen stretchen (dit heb ik hier al zo vaak gezegd volgens mij haha) maar ik weet toch niet zo goed waar ik moet beginnen. Het stuk uit de OP heb ik al gelezen. Ik kan me herinneren van toen ik veel jonger was, dat het wel pijnlijk was toen ik het eens probeerde. Dat was toen ik echt nog zo'n oorbelgaatje had en zo'n oplopend ding er in deed (taper?). En ik lees/hoor dus overal dat het geen pijn moet doen, dat snap ik, maar hoe en waarmee kan ik dan het best beginnen. Nu heb ik dus gewoon zo'n oorbelgaatje; geen idee hoeveel mm dat is.
Een gewoon oorbelgaatje is 0.8 mm, gewoon eerst naar 1.2, dan 1.6, 2.0, 2.5 and so on.
Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:
Bek houden tegen DW h :(
pi_157380849
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Een gewoon oorbelgaatje is 0.8 mm, gewoon eerst naar 1.2, dan 1.6, 2.0, 2.5 and so on.
Meestal is 1,2 dus het begin? En waar ik mee zit: kan/moet ik dan gelijk zo'n (mini)plug gebruiken of iets als een taper? Ik las dat een taper daar niet voor was; enkel om een plug oid mee in te zetten. Ofzo.
~
pi_157381009
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Meestal is 1,2 dus het begin? En waar ik mee zit: kan/moet ik dan gelijk zo'n (mini)plug gebruiken of iets als een taper? Ik las dat een taper daar niet voor was; enkel om een plug oid mee in te zetten. Ofzo.
Ik heb er indertijd gewoon een piercingstaafje er doorheen gedrukt, maar ik had me niet echt ingelezen.
Gewoon eerst een taper erdoorheen en dan een miniplug.
Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:
Bek houden tegen DW h :(
pi_157381233
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb er indertijd gewoon een piercingstaafje er doorheen gedrukt, maar ik had me niet echt ingelezen.
Gewoon eerst een taper erdoorheen en dan een miniplug.
Senk joe! Binnenkort maar even wat scoren. :) ^O^
~
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:41:55 #183
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_157385611
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je kan hem wel in- en uitklappen maar zover ik weet wordt het wel aangeraden om hem rustig (grotendeels) in n positie te laten genezen. Dat heb ik toen zelf ook wel gedaan. Ik had hem dus direct ingeklapt toen ik de shop verliet.
En hoe vond jij de pijn? schaal van 1 op 10?

Ik heb echt al veel soorten piercings gehad, maar ben aardig nerveus voor deze. :')
pi_157386206
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

En hoe vond jij de pijn? schaal van 1 op 10?

Ik heb echt al veel soorten piercings gehad, maar ben aardig nerveus voor deze. :')
Haha, weet ik niet meer zo goed. Maar ik vond hem niet heel erg, maar ook weer niet zo makkelijk als m'n tongpiercing. Denk een 7 ofzo. Of een 6+, haha. Maar ik vond het zetten zelf, afgezien van evt pijn, wel kut. Er liep allemaal snot uit m'n neus haha (tmi, ik weet het) en tranen over m'n wangen. Puur vanwege de traanbuisjes enzo, je kent t wel. Maar toch. Haha. Hij heelde bij mij niet zo snel, heb er veel gekloot mee gehad. Echt de enige van alle piercings die ik ooit heb gehad (stuk of 10), die echt moeilijk deed. Nu zit ie echt al heel lang prima en ik hoor van veel mensen dat de genezing bij heb snel en voorspoedig was, dus zal wel aan mij hebben gelegen.
~
  zaterdag 7 november 2015 @ 22:11:14 #185
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_157390918
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha, weet ik niet meer zo goed. Maar ik vond hem niet heel erg, maar ook weer niet zo makkelijk als m'n tongpiercing. Denk een 7 ofzo. Of een 6+, haha. Maar ik vond het zetten zelf, afgezien van evt pijn, wel kut. Er liep allemaal snot uit m'n neus haha (tmi, ik weet het) en tranen over m'n wangen. Puur vanwege de traanbuisjes enzo, je kent t wel. Maar toch. Haha. Hij heelde bij mij niet zo snel, heb er veel gekloot mee gehad. Echt de enige van alle piercings die ik ooit heb gehad (stuk of 10), die echt moeilijk deed. Nu zit ie echt al heel lang prima en ik hoor van veel mensen dat de genezing bij heb snel en voorspoedig was, dus zal wel aan mij hebben gelegen.
Haha klinkt wel te doen qua pijn.
Dat tranen had ik met een normale neuspiercing al erg, zal nu ook wel weer leuk worden :P
pi_157410212
Sinds afgelopen donderdag de trotse eigenaar van een 2e gaatje en een helix in mijn oren :) ik ben er super blij mee en alles ziet er goed uit na 4 dagen. De helix is nog wel wat gevoelig en man er nog niet op slapen, maar verder gaat het goed. Ben er super blij mee :D
Ik zeezout mijn oren netjes 2x per dag zoals voorgeschreven en douchen praktisch elke dag en spoel de piercings dan goed af met alleen water. Vroeg me alleen wat kleine dingetjes af en was benieuwd naar de ervaringen van jullie ervaringsdeskundigen ;)

-hoelang blijf je doorgaan net het 2x per dag zeezouten?
-hoe weet je dat je piercing genezen is?
-mijn helix ziet er mooi en rustig uit en het sieraad heeft voldoende ruimte in mijn oor. Kan hem ook goed heen en weer bewegen alleen met veel moeite wat draaien. Het voelt alsof het gaatje 1 grote kortst is. Zijn er mensen met een helix die dit herkennen? (Ik draai mijn piercings alleen 1x per dag onder de douche)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_157412398
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:28 schreef MissStevie het volgende:
Sinds afgelopen donderdag de trotse eigenaar van een 2e gaatje en een helix in mijn oren :) ik ben er super blij mee en alles ziet er goed uit na 4 dagen. De helix is nog wel wat gevoelig en man er nog niet op slapen, maar verder gaat het goed. Ben er super blij mee :D
Ik zeezout mijn oren netjes 2x per dag zoals voorgeschreven en douchen praktisch elke dag en spoel de piercings dan goed af met alleen water. Vroeg me alleen wat kleine dingetjes af en was benieuwd naar de ervaringen van jullie ervaringsdeskundigen ;)

-hoelang blijf je doorgaan net het 2x per dag zeezouten?
-hoe weet je dat je piercing genezen is?
-mijn helix ziet er mooi en rustig uit en het sieraad heeft voldoende ruimte in mijn oor. Kan hem ook goed heen en weer bewegen alleen met veel moeite wat draaien. Het voelt alsof het gaatje 1 grote kortst is. Zijn er mensen met een helix die dit herkennen? (Ik draai mijn piercings alleen 1x per dag onder de douche)
Leuk, fijn dat het tot nu toe goed gaat!
Hebben ze niet gezegd hoe lang je moet spoelen? Ik had het volgens mij een maand gedaan ofzo, weet niet meer. Of hij genezen is merk je aan het feit dat hij niet meer gevoelig is en de huid niet meer rood en er geen vocht meer uitkomt oa.
Draaien was mij afgeraden omdat dat de genezing negatief benvloedt, mij was gezegd hem alleen heen en weer te bewegen zeg maar.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_157414404
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Leuk, fijn dat het tot nu toe goed gaat!
Hebben ze niet gezegd hoe lang je moet spoelen? Ik had het volgens mij een maand gedaan ofzo, weet niet meer. Of hij genezen is merk je aan het feit dat hij niet meer gevoelig is en de huid niet meer rood en er geen vocht meer uitkomt oa.
Draaien was mij afgeraden omdat dat de genezing negatief benvloedt, mij was gezegd hem alleen heen en weer te bewegen zeg maar.
Hmm het spoelen is idd eerder een vraag voor de piercer denk ik.. maar ik was toch wel nieuwsgierig hoe lang jullie dat gedaan hadden.
Over het draaien heeft ze eigenlijk niets specefieks gezegd. Toen ik ernaar vroeg zei ze dat het eventueel wel kon, maar alleen tijden het schoonmaken. Vandaar dat ik ze alleen onder de douche draai/beweeg.

Maar thnx voor je antwoord :) ben blij dat het tot nu toe zo voorspoedig gaat en hoop dat het zo blijft :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  zondag 15 november 2015 @ 10:20:48 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157562672
Andere oor heeft een nieuwe ringetje voor de daith gekregen (ze noemen dat geloof ik een septum clicker):
12256753_1515586762101871_1563615753_n.jpg

Hij ging er echt super makkelijk in O+
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time."
—Thomas A. Edison
  zondag 15 november 2015 @ 10:57:33 #190
275013 Poes.
Ragnar Lothbrok
pi_157563184
quote:
17s.gif Op zondag 15 november 2015 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Andere oor heeft een nieuwe ringetje voor de daith gekregen (ze noemen dat geloof ik een septum clicker):
[ afbeelding ]

Hij ging er echt super makkelijk in O+
Jouw oren zijn echt O+__!!
'' I don't believe in the gods' existence. Man is the master of his own fate, not the gods.
The gods are man's creation to give answers that they are too afraid to give themselves.''
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 18:56:07 #191
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_157792138
Wat vinden jullie de beste piercer in Groningen? Ik wil dit.
fresh-triple-forward-helix-with-opal-in-titanium-jewelry-by-anatometal-at-evolution-piercing.jpg
pi_157792234
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mooi!
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 19:00:08 #193
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_157792270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:58 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Zo mooi!
Ja dus dit wil ik O+ Laatste piercings die ik dan nog neem. Wou al hele tijd graag in mijn oor nog iets en dit lijkt mij perfect.
pi_157792290
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Passion for Piercing.
~
pi_157792350
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja dus dit wil ik O+ Laatste piercings die ik dan nog neem. Wou al hele tijd graag in mijn oor nog iets en dit lijkt mij perfect.
Ik heb kort haar, wil zoiets ook wel, maar durf eigenlijk niet, ik slaap altijd op mijn zij, en ben bang dat ik dan lang niet op mijn oor kan liggen.
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 19:06:20 #196
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_157792476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:02 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Ik heb kort haar, wil zoiets ook wel, maar durf eigenlijk niet, ik slaap altijd op mijn zij, en ben bang dat ik dan lang niet op mijn oor kan liggen.
Oh daar heb ik geen last van. Ik slaap er wel door :9
pi_157792493
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh daar heb ik geen last van. Ik slaap er wel door :9
Zitten er eigenlijk oorbelletjes in, of piercings met zo'n plat achterkantje?
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 19:08:27 #198
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_157792543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Zitten er eigenlijk oorbelletjes in, of piercings met zo'n plat achterkantje?
Ik zie veel foto's van labret staafjes. (zo noem ik ze even haha)
  dinsdag 24 november 2015 @ 19:12:36 #199
275013 Poes.
Ragnar Lothbrok
pi_157792708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:02 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Ik ook. Heb een week op m'n hand gelegen, daarna was het over. :)

Mooi Amarantha!
'' I don't believe in the gods' existence. Man is the master of his own fate, not the gods.
The gods are man's creation to give answers that they are too afraid to give themselves.''
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 19:13:34 #200
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_157792742
Goede piercer in Zwolle mag trouwens ook.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')