pi_6728895
registreer om deze reclame te verbergen
Je mag de mijne wel hebben, stomme hoer *$&@#)$(
  zondag 10 november 2002 @ 20:46:38 #27
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_6729070
quote:
Op zondag 10 november 2002 20:37 schreef Roeier het volgende:
imagination is more important than knowledge
  zondag 10 november 2002 @ 21:10:51 #28
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_6729600
quote:
Op zondag 10 november 2002 20:37 schreef Roeier het volgende:
Ah, heeft je vriendin dit keer die gozer van 19 op de hockeyclub in een dronken bui toch maar genomen?
pi_6729669
Nee zo erg nou ook weer niet
  zondag 10 november 2002 @ 23:16:59 #30
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_6732545
oogcontact kun je maken toch? en anders, oefen eens voor de spiegel in uitdagend kijken.. en als ze geinterreseerd zijn kun je er rustig op af stappen en een praatje maken..

Ik zou ook wel een vriendin willen op dit moment, maar aan de andere kant ik ga niet haasten..

... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  maandag 11 november 2002 @ 11:16:07 #31
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_6736590
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 01:00 schreef NgInE het volgende:
ik ben sinds twee en een halve maand weer vrijgezel (was mijn eerste relatie...) maar nu heb ik het gevoel dat ik echt weer aan een relatie toe ben.
alleen heb ik het probleem dat ik nou niet bepaald een meester versieder ben. mensen noemen mij 'knap', maar waarom is het dan zo moeilijk voor mij om een meisje te krijgen? misschien is het omdat ik anders ben dan andere van mijn leeftijd die, elke keer dat ze uitgaan, 'een lekker wijf willen gaan scoren'? ik zou zo best willen zijn, maar ik kan dat gewoon niet

ok, hier is een veel voorkomend scenario bij mij:

ik zit op zaterdag avond aan de bar, en een meisje kijkt naar me en ik kijk terug. ik vind haar wel leuk en ik besluit dus om op haar af te gaan stappen...hier is het alleen nog NOOIT van gekomen. bij mijn 1e vrienden werd ik gekoppeld en ja, het is allemaal wel een stuk makkelijker als je zeker weet dat iemand je echt leuk vind.

wat moet ik doen? ik lijk wel in een soort visieuse circel te zitten! ik wil een vriendin, maar heb niet de vaardigheden (of lef, of wat je het ook wilt noemen) om er eentje te krijgen...HEEEEELLLP!!!!

don't be desperate, niet zoeken... het komt wel langswaaien
Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
pi_6742688
quote:
Op maandag 11 november 2002 11:16 schreef Marshall_2002 het volgende:

[..]

don't be desperate, niet zoeken... het komt wel langswaaien

Onzin, gewoon uitgaan en met vrouwen praten, wat tips:

www.fastseduction.com

Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
pi_6742878
Komt vanzelf wel weer het word winter en dus wat rustiger ik heb deze zomer ook al 2 vriendinnetjes gehad sterker nog ze kwamen zelfs achter mij aan toch leuk voor 2 maanden of langer. Gewoon normaal doen niet anders en kleed je een beetje netjes en aantrekkelijk
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  maandag 11 november 2002 @ 17:33:52 #34
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_6742978
quote:
Op maandag 11 november 2002 17:28 schreef MasterDisaster het volgende:
Komt vanzelf wel weer het word winter en dus wat rustiger ik heb deze zomer ook al 2 vriendinnetjes gehad sterker nog ze kwamen zelfs achter mij aan toch leuk voor 2 maanden of langer. Gewoon normaal doen niet anders en kleed je een beetje netjes en aantrekkelijk
zozo, wel 2 (!!!) vriendinnetjes, poehpoeh....

Iedereen gaat altijd zo in hysterie als ze geen vriend/vriendin hebben.. djies, 40 tot 60 % van de bevolking heeft geen partner... En bovendien, ik zit al nagenoeg 2,5 jaar 'vast' en soms zou ik graag vrijgezel willen zijn...

Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
pi_6763670
quote:
Op maandag 11 november 2002 17:33 schreef Marshall_2002 het volgende:

[..]

Ruilen
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_6763764
Blijve zoeken!!
"Oh my god, that's the funky shit"
pi_6771437
Jammer voor je dat er weer een leuk vrijgezel meisje minder is op deze aardbol..

Ze is namelijk sinds kort bezet door moi

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 13 november 2002 @ 00:42:32 #38
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6771442
google
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
  woensdag 13 november 2002 @ 01:12:43 #39
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_6771827
quote:
Op woensdag 13 november 2002 00:41 schreef nozem het volgende:
Jammer voor je dat er weer een leuk vrijgezel meisje minder is op deze aardbol..

Ze is namelijk sinds kort bezet door moi

Dat maakt voor mij niks uit hoor. sterker nog, het is een pre
alhoewel er staat leuk, en leuk is vaak een pseudoniem voor niet-mooi..
Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
pi_6773193
probeer een situatie te scheppen waarin je makkelijk iets tegen "haar" zegt.

Als ze aan de bar zit met vriendinnen en ze is druk aan het kletsen dan moet je met een heel goed verhaal komen wil je haar niet "storen".

wanneer je haar op straat tegenkomt alleen of in iedergeval niet druk in gesprek kun je makkelijker een opmerking plaatsen als "he was jij gister ook niet in die kroeg, heb jij ook gemerkt wat daar achterin aan de gang was/ een vechtpartij ofzo?"

probeer in iedergeval een openingszin neer te zetten die zij niet met "ja" of "nee" af kan doen, daarmee creeer je verlegenheid aan beide kanten.

Als je haar aanspreekt neem dan haar, haar vriendinnnen, haar kleding , omgeving etc. in je op. mocht het mis lijken te lopen kun jedaar misschien nog een enigsinds intelligente opmerking over plaatsen.

verder zul je het echt zelf moeten doen

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_6773500
Je hoeft niet te zoeken, als je juist gaat zoeken zul je nooit vinden wat je zoekt.
Greek Godess of the Earth
pi_6774152
quote:
Op woensdag 13 november 2002 01:12 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat maakt voor mij niks uit hoor. sterker nog, het is een pre
alhoewel er staat leuk, en leuk is vaak een pseudoniem voor niet-mooi..

Haha, leuk een pseudoniem voor niet mooi, op welke planeet leef jij kerel?
  woensdag 13 november 2002 @ 10:40:32 #43
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_6774180
je moet er gewoon wanhopig 42 uur per dag mee bezeg zijn dan komt et alemaal vanzelf wel maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  woensdag 13 november 2002 @ 11:17:34 #44
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_6774769
bah wat een stel kinderachtige reacties hier zeg!

jammer dat sommigen hier denken dat zij zo geweldig zijn dat zij niet met dit soort problemen kampen.

ik kan me heel goed in deze jongen inleven, voornamelijk omdat ik ook sinds 2,5 maand weer vrijgezel ben en weer een nieuwe vriendin wil. ook ik ben niet iemand die snel op onbekende meisjes af stapt. en dat heeft niets te maken met wel/geen vriendin willen hebben (zoals dat hier als argument werdt aangebracht door iemand) of het niet knap genoeg zijn, of al die andere dommo opmerkingen van velen van jullie.

deze jongen is gewoon net zoals ik vrij onzeker c.q. verlegen. hier valt echter weinig aan te doen. wat je zou kunnen doen, en wat bij mij in ieder geval wel goed werkt, is ergens uit gaan waar je echt niemand kent! in een andere stad ofzo¿

doordat je niemand kent, vindt je het minder belangrijk wat anderen van je denken en kan je echt goed je zelf zijn. ik zie namlijk bij mijzelf dat ik bijvoorbeeld op vakantie veel makkelijker contact leg met meisjes dan gewoon thuis in de kroeg.
in mijn geval heeft dat niet helemaal alleen te maken met verlegenheid, maar ook deels met "afgaan" in een kroeg waar je veel mensen kent. dit doe ik liever ergens waar ik niemand / bijna niemand ken.

ik hoop in ieder geval dat je hier iets aan hebt, en anders komt het vanzelf wel!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  woensdag 13 november 2002 @ 11:28:35 #45
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_6774991
overigens is dit: http://www.fastseduction.com/guide/01_The_Basic_Rules/3seconds.shtml een goed artikel wat je goed kan helpen!

heb het net ff doorgelezen, en wat daar in gezegt wordt, is zeker waar!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  woensdag 13 november 2002 @ 13:34:18 #46
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_6777176
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:17 schreef RipCurl het volgende:
bah wat een stel kinderachtige reacties hier zeg!

jammer dat sommigen hier denken dat zij zo geweldig zijn dat zij niet met dit soort problemen kampen.

ik kan me heel goed in deze jongen inleven, voornamelijk omdat ik ook sinds 2,5 maand weer vrijgezel ben en weer een nieuwe vriendin wil. ook ik ben niet iemand die snel op onbekende meisjes af stapt. en dat heeft niets te maken met wel/geen vriendin willen hebben (zoals dat hier als argument werdt aangebracht door iemand) of het niet knap genoeg zijn, of al die andere dommo opmerkingen van velen van jullie.

deze jongen is gewoon net zoals ik vrij onzeker c.q. verlegen. hier valt echter weinig aan te doen. wat je zou kunnen doen, en wat bij mij in ieder geval wel goed werkt, is ergens uit gaan waar je echt niemand kent! in een andere stad ofzo¿

doordat je niemand kent, vindt je het minder belangrijk wat anderen van je denken en kan je echt goed je zelf zijn. ik zie namlijk bij mijzelf dat ik bijvoorbeeld op vakantie veel makkelijker contact leg met meisjes dan gewoon thuis in de kroeg.
in mijn geval heeft dat niet helemaal alleen te maken met verlegenheid, maar ook deels met "afgaan" in een kroeg waar je veel mensen kent. dit doe ik liever ergens waar ik niemand / bijna niemand ken.

ik hoop in ieder geval dat je hier iets aan hebt, en anders komt het vanzelf wel!

waarom wil je nou een vriendin..??
Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
pi_6777347
Niet zoeken heeft bij geholpen, ze liep bij wijze van spreke zomaar ineens in mijn armen..
pi_6777351
Zaadjes planten, dat is de methode.
Niet focussen op dat ene meisje aan de bar, maar altijd als je uitgaat contact met mensen leggen en als je ze vaker tegenkomt weer een praatje maken. Zo leer je meiden kennen (en zij jou) en kun je beter inschatten of je kans maakt. Geduld & taktiek dus.
  woensdag 13 november 2002 @ 13:44:41 #50
1687 poep
praat geen poep
pi_6777377
wat meer lef tonen! zoals je het nu doet gaat het je nooit lukken!
houdt van spannend...
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')