bah wat een stel kinderachtige reacties hier zeg!
jammer dat sommigen hier denken dat zij zo geweldig zijn dat zij niet met dit soort problemen kampen.
ik kan me heel goed in deze jongen inleven, voornamelijk omdat ik ook sinds 2,5 maand weer vrijgezel ben en weer een nieuwe vriendin wil. ook ik ben niet iemand die snel op onbekende meisjes af stapt. en dat heeft niets te maken met wel/geen vriendin willen hebben (zoals dat hier als argument werdt aangebracht door iemand) of het niet knap genoeg zijn, of al die andere dommo opmerkingen van velen van jullie.
deze jongen is gewoon net zoals ik vrij onzeker c.q. verlegen. hier valt echter weinig aan te doen. wat je zou kunnen doen, en wat bij mij in ieder geval wel goed werkt, is ergens uit gaan waar je echt niemand kent! in een andere stad ofzo¿
doordat je niemand kent, vindt je het minder belangrijk wat anderen van je denken en kan je echt goed je zelf zijn. ik zie namlijk bij mijzelf dat ik bijvoorbeeld op vakantie veel makkelijker contact leg met meisjes dan gewoon thuis in de kroeg.
in mijn geval heeft dat niet helemaal alleen te maken met verlegenheid, maar ook deels met "afgaan" in een kroeg waar je veel mensen kent. dit doe ik liever ergens waar ik niemand / bijna niemand ken.
ik hoop in ieder geval dat je hier iets aan hebt, en anders komt het vanzelf wel!
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.