vrijdag 8 november 2002 @ 01:00:58 #1
39367 NgInE
Luie donder...
pi_6689275
registreer om deze reclame te verbergen
ik ben sinds twee en een halve maand weer vrijgezel (was mijn eerste relatie...) maar nu heb ik het gevoel dat ik echt weer aan een relatie toe ben.
alleen heb ik het probleem dat ik nou niet bepaald een meester versieder ben. mensen noemen mij 'knap', maar waarom is het dan zo moeilijk voor mij om een meisje te krijgen? misschien is het omdat ik anders ben dan andere van mijn leeftijd die, elke keer dat ze uitgaan, 'een lekker wijf willen gaan scoren'? ik zou zo best willen zijn, maar ik kan dat gewoon niet

ok, hier is een veel voorkomend scenario bij mij:

ik zit op zaterdag avond aan de bar, en een meisje kijkt naar me en ik kijk terug. ik vind haar wel leuk en ik besluit dus om op haar af te gaan stappen...hier is het alleen nog NOOIT van gekomen. bij mijn 1e vrienden werd ik gekoppeld en ja, het is allemaal wel een stuk makkelijker als je zeker weet dat iemand je echt leuk vind.

wat moet ik doen? ik lijk wel in een soort visieuse circel te zitten! ik wil een vriendin, maar heb niet de vaardigheden (of lef, of wat je het ook wilt noemen) om er eentje te krijgen...HEEEEELLLP!!!!

Must have read a thousand faces. Must have robbed them of their cause...
pi_6689295
Kortom: je bent een rasechte nerd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
pi_6689342
En nu moeten wij je gaan zeggen dat je er wel op af moet stappen

Nou ok, hier komt ie dan...

Je moet er gewoon op afstappen!

Where facts are few, experts are many.
pi_6689394
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 01:00 schreef NgInE het volgende:
ik ben sinds twee en een halve maand weer vrijgezel (was mijn eerste relatie...) maar nu heb ik het gevoel dat ik echt weer aan een relatie toe ben.
alleen heb ik het probleem dat ik nou niet bepaald een meester versieder ben. mensen noemen mij 'knap', maar waarom is het dan zo moeilijk voor mij om een meisje te krijgen? misschien is het omdat ik anders ben dan andere van mijn leeftijd die, elke keer dat ze uitgaan, 'een lekker wijf willen gaan scoren'? ik zou zo best willen zijn, maar ik kan dat gewoon niet

ik zit op zaterdag avond aan de bar, en een meisje kijkt naar me en ik kijk terug. ik vind haar wel leuk en ik besluit dus om op haar af te gaan stappen...hier is het alleen nog NOOIT van gekomen. bij mijn 1e vrienden werd ik gekoppeld en ja, het is allemaal wel een stuk makkelijker als je zeker weet dat iemand je echt leuk vind.

wat moet ik doen? ik lijk wel in een soort visieuse circel te zitten! ik wil een vriendin, maar heb niet de vaardigheden (of lef, of wat je het ook wilt noemen) om er eentje te krijgen...HEEEEELLLP!!!!

Je doet er veel te wanhopig over joh, net alsof het een eerste levensbehoefte is om een vriendin te hebben..

En tja, als je er echt zo graag eentje wil, dan moet je er op af stappen of probeer het eens via internet ofzo, succes

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 8 november 2002 @ 01:12:38 #5
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_6689442
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 01:02 schreef static het volgende:
Kortom: je bent een rasechte nerd.
Aldus de Fok!ker die hier 24/7 aanwezig is
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_6689520
Okee, zonder die wanhopige reacties dan maar..

Wil je iemand leren kennen, dan zijn er een aantal mogelijkheden.. Of je kent iemand die haar kent, zodat je een reden hebt om ergens over te praten.. Zo niet, dan sta je er alleen voor.. Ofwel zij komt naar jou om te praten, dat gebeurt nauwelijks, of je gaat naar haar toe..

Waar je over moet praten, dat is nu net hetgene waar ik zo beroerd in ben, als ik niks met iemand gemeen heb weet ik niet waar ik over moet beginnen. Na de eerste paar minuten lul ik iemand de oren van de kop maar tot die tijd? Uh uh..

Je kunt over van alles beginnen, over iets dat ze aanheeft of iets anders dat je opvalt, als het niet heel debiel is maakt het niet uit (is me verteld ) wat je zegt, daarna gaat het een stuk makkelijker omdat je aan de praat raakt en reageert op wat je ieder zegt..

Ik weet niet of je hier wel iets aan hebt, maar ehm, succes

pi_6689533
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 01:15 schreef static het volgende:
Je moest eens weten, knul.
Een rasechte nerd, knul, wordt nauwelijks knap genoemd. Een rasechte nerd beschikt bovendien nauwelijks over sociale vaardigheden, iets heel anders dan geen meesterversierder zijn.
pi_6689557
**even serieus svp**

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-11-2002 13:12]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_6689573
je hebt niets te willen?
  vrijdag 8 november 2002 @ 01:21:25 #10
37707 WebVoice
sprakeloos...
pi_6689580
quote:

ik zit op zaterdag avond aan de bar, en een meisje kijkt naar me en ik kijk terug. ik vind haar wel leuk en ik besluit dus om op haar af te gaan stappen...hier is het alleen nog NOOIT van gekomen.

Net als bij de reclame:.."ZEG HET DAN, ZEG HET DAN".............*stilte*............"BIERTJE?"
pi_6689604
Het meest verstandige lijkt mij om gewoon af te stappen op een meisje welke je leuk vind en een praatje te maken. Mik in eerste instantie op gewone vriendschap, dan loop je minder het risico om 'wanhopig' of 'opdringerig' over te komen... Als je echt een vriendin wil, en niet alleen aandacht of een 'eisje' (om aan te kunnen likken dus) dan heb je meer aan een degelijk persoon dan aan een makkelijke/vlotte scharrel.

Als je een meisje leuk vind, dan moet je er gewoon op af stappen... als je niets doet, dan maak je sowieso geen kans.

Service van de zaak, suc7 kerel :
gesprek beginnen
lastige situaties in gesprekken

[Dit bericht is gewijzigd door Jerome81 op 08-11-2002 01:38]

vrijdag 8 november 2002 @ 01:23:30 #12
18811 sooty
pi_6689611
**offtopic**

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-11-2002 13:16]

pi_6689991
**serieus graag**

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-11-2002 13:17]

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_6690064
**flame verwijderd**

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-11-2002 13:20]

lekker warm weer :-)
  vrijdag 8 november 2002 @ 02:08:52 #15
9923 flat_erik
*Inspired by a kiss!
pi_6690089
Zoek en gij zult vinden
  vrijdag 8 november 2002 @ 02:12:29 #16
18811 sooty
pi_6690120
**flame verwijderd**

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-11-2002 13:19]

pi_6690130
[quote]Op vrijdag 8 november 2002 02:05 schreef koosY het volgende:
"maar nu heb ik het gevoel dat ik echt weer aan een relatie toe ben. "
Ja dream on man.....
Laat je snel opnemen voor een groeps sessie.......je voeld je heel wat..
Man wees redelijk je ziet er niet uit..ga vissen of doe wat je kan...maar ga geen gekke dingen uitkramen als :"ik ben weer toe aan een vriendin"
Of ik kan geen meisje versieren..man wees eerlijk ..je bent gewoon laf.
Je doet het of niet.....als je het niet doe ben je het ook gewoon niet waard. Het is makkelijk om te zeggen dat je niet kunt versieren,
Zeg dan liever ...ik kan de vrouw die ik wil hebben niet krijgen om dat ik niet wil praten..
EN je bent niet knap anders had je nu met een vriendin gezeten of niet soms??
lekker warm weer :-)
  vrijdag 8 november 2002 @ 03:05:47 #18
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_6690338
quote:

ze vinden je knap en het lukt niet..?? dan ben je niet knap genoeg, want dan komen ze wel op je af hoor. als vliegen op stroop.
en verder is versieren gewoonweg een kwestie van doen! niets meer, niks minder!
Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
  vrijdag 8 november 2002 @ 08:58:27 #19
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_6691082
word aangeschoten (niet dronken) en probeer dan nogmaals een poging

(spam) kijk anders op de site in m'n sig (/spam) , ik ga dat hele versieren-verhaal niet hier herhalen namelijk

pi_6691107
quote:
mis je de liefde/relatie of mis je de seks?
pi_6693566

is all I can say...
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  vrijdag 8 november 2002 @ 12:21:27 #22
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_6693962
**kappen met kloten hier**

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-11-2002 13:21]

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_6699757
Waarom is mijn post weg?
Het was anders wel serieus bedoeld, d'r zijn zat mensen die een vriend/in hebben gevonden via dating.fok.nl of een andere site.
...
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:14:47 #24
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_6699807
Dus jij zoekt een vriendin...

Moet je ff SCOOT bellen.
"wat u zoekt, hebben wij al gevonden."

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_6700061
Oefen eens in het aanspreken van mensen. Begin met vrienden, dan onbekenden (oude vrouwtjes in de supermarkt) en later meisjes in je omgeving. Kijk hoe anderen het doen en probeer onderwerpen aan te snijden. Als het je lukt om een onbekende langer dan 10 seconden te boeien dan moet een meisje in de kroeg/disco toch ook wel lukken? Bedenk desnoods standaardzinnen. (Heb jij al die mensen hier uitgenodigd?) En idd, zie ze niet meteen als een potentiele date, maar ga voor een leuk praatje. Als ze je zien zitten merk je het snel genoeg.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')