abonnement Unibet Coolblue
pi_151102759
Heeft iedereen nu de boekjes ontvangen? :)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:07:26 #52
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_151109351
volgens mij wel :D
pi_151114092
Volgens mij ook.

M'n enthousiasme is nog groter dan ik dacht. hahah :@
Ik ben vooral bezig geweest met ideeën verzamelen voor Mevr.Puff. Van knip-, en plakwerk is nog niets gekomen vanavond.
Morgen!!
Just Breathe
pi_151118352
Ohja, stempels! Helemaal vergeten dat je die ook kunt gebruiken. :') Ik heb laatst Stazon inkt gekocht. Overdreven duur (10 euro voor zo'n kussentje geloof ik), maar daar kun je dus zelfs op washitape mee stempelen. ^O^
pi_151118646
Op pinterest net gevonden hoe je heel easy zelf stempels kunt maken, dat ga ik doen vandaag denk ik :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_151118693
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:15 schreef mocha het volgende:
Volgens mij ook.

M'n enthousiasme is nog groter dan ik dacht. hahah :@
Ik ben vooral bezig geweest met ideeën verzamelen voor Mevr.Puff. Van knip-, en plakwerk is nog niets gekomen vanavond.
Morgen!!
Oh nu maak je dat ik me weer knutselkneuzig voel :@ ik vind het denk ik lastiger om andersmansboekjes te vullen, want hogere eisen. Ik denk dat er wel een leercurve in gaat zitten.

LDG met gummetjes lijkt het me makkelijk en goedkoop denk ik? Of aardappel maar dat is zo nat.
pi_151118984
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oh nu maak je dat ik me weer knutselkneuzig voel :@ ik vind het denk ik lastiger om andersmansboekjes te vullen, want hogere eisen. Ik denk dat er wel een leercurve in gaat zitten.

LDG met gummetjes lijkt het me makkelijk en goedkoop denk ik? Of aardappel maar dat is zo nat.
:? hoezo knutselkneuzig?
ik laat het klinken alsof ik er wel wat hoogstaand kunstigs van maak? Nope, vind het eng :') Wat als ik het boekje verziek? Wat als het allemaal maar stom is? etc. :@
Maar wat jij ook al zei, uit de comfortzone stappen. Hahaha. Dus ik doe m'n best en vind het leuk. :+
Just Breathe
pi_151119104
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oh nu maak je dat ik me weer knutselkneuzig voel :@ ik vind het denk ik lastiger om andersmansboekjes te vullen, want hogere eisen. Ik denk dat er wel een leercurve in gaat zitten.

LDG met gummetjes lijkt het me makkelijk en goedkoop denk ik? Of aardappel maar dat is zo nat.
ja of met van dat knutselrubber, vastplakken op n blokje hout, flessendop of kurk
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_151119133
Ik doe sowieso fröbelen op losse aviertjes, en als ik ermee kan leven plak ik m in het boekje :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_151119468
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ohja, stempels! Helemaal vergeten dat je die ook kunt gebruiken. :') Ik heb laatst Stazon inkt gekocht. Overdreven duur (10 euro voor zo'n kussentje geloof ik), maar daar kun je dus zelfs op washitape mee stempelen. ^O^
Wat heb jij voor lijm gebruikt? Ik blijf eraan snuiven *junkalert*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:01:14 #61
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_151120379
Ik ben zowaar tevreden over mijn resultaat :P
pi_151120689
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:24 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Wat heb jij voor lijm gebruikt? Ik blijf eraan snuiven *junkalert*
Whaha, de alleslijm van de Action. Heel fijn voor papier e.d., want het plakt goed! Gaan hier drie tubes per half jaar doorheen geloof ik. O-)

Edit: Eh, voor knutselen dus. Niet om aan te snuiven. _O-
pi_151122959
LOL, goede edit :P
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_151125054


Serieus ruimtegebrek hier :')

Oh en ik heb ontdekt dat ik nog steeds niet kan tekenen :D maar soit, ik ga het er toch gewoon in doen, fuck perfectionistisch zijn *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:51:14 #65
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_151128485
Dankzij dit topic ben ik ook een eigen boekje gaan halen om dingen uit te proberen en ondertussen met het boekje uit dit topic bezig........gisteren was mijn tafel een chaos maar nu.........
:@ :@ :@ :@ :@ :@
pi_151129629
Ik wil watercolour thingies gaan maken :D t kost alleen meteen weer zon kapitaal om al t beginspul te kopen -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_151129696
Nog wat washitape bij de Xenos gekocht :D je kan nooit genoeg hebben
Morgen wel weer echt beginnen met knutselen.
pi_151132555
6 pagina's klaar *O* nog een idee voor de 7e.
Nu nog op zoek naar een mooie afsluitende pagina.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:25:51 #69
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_151139816
Klaar :D

pi_151154802
Alle voorbereidende knipwerken zijn klaar (ik moet duidelijk een wat kleiner schaartje kopen voor de priegeldingen). Nu alleen nog maar plakken en drogen maar *O* Wil je een sneak als het klaar is Aspergermeisje?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_151155381
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:12 schreef nectarientje het volgende:
Alle voorbereidende knipwerken zijn klaar (ik moet duidelijk een wat kleiner schaartje kopen voor de priegeldingen). Nu alleen nog maar plakken en drogen maar *O* Wil je een sneak als het klaar is Aspergermeisje?
Ja graag!

Van die kleine schaartjes die officieel geloof ik voor 3d-kaarten bedoeld zijn, zijn wel fijn. Daar kun je echt hele hoekjes enzo mee uitknippen. Zag ze laatst bij de Action liggen, dus dat zal wel rond de 80 cent kosten ofzo...
  zondag 29 maart 2015 @ 15:28:07 #72
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_151156887

Nog een sneakje uit het simmu-boekje. Dit is een scetsje dat ik gemaakt heb voor mijn cursus patroontekenen. Een klokrok staat iedereen O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 29 maart 2015 @ 15:43:34 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151157286
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:31 schreef Crientj het volgende:

[..]

Awesome! :).

Ik ging langs Prijsmepper en kwam thuis met.. :')
[ afbeelding ]

(Prijsmepper is een discount winkel waar "uit assortiment spul" van Kruidvat & Trekpleister komt te liggen. Ze hebben een heel wisselend assortiment, maar wel super leuk als je toffe dingetjes kan vinden zonder er heel veel voor te betalen. O-) Nadeel is dat je dus dingen koopt omdat het el cheapo is, om het "ooit" eens te gaan gebruiken voor iets creatiefs. Dat crepe papier kost bijvoorbeeld maar 0,13 cent. ;') )
Goed bezig :D.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]

Serieus ruimtegebrek hier :')

Oh en ik heb ontdekt dat ik nog steeds niet kan tekenen :D maar soit, ik ga het er toch gewoon in doen, fuck perfectionistisch zijn *O*
Lekker toch, die knutselzooi :@. Misschien heb je voor wat het tekenen betreft wat aan de tips in het Tutorial topic.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:28 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een sneakje uit het simmu-boekje. Dit is een scetsje dat ik gemaakt heb voor mijn cursus patroontekenen. Een klokrok staat iedereen O+
Wat tof :o. Gave cursus ook zeker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151157882
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:28 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een sneakje uit het simmu-boekje. Dit is een scetsje dat ik gemaakt heb voor mijn cursus patroontekenen. Een klokrok staat iedereen O+
leuk! *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 29 maart 2015 @ 16:14:47 #75
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_151158228
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat tof :o. Gave cursus ook zeker.
Thanks!
Ja, hele gave cursus! Ik heb er ontzettend veel van geleerd. Ik ben zelf 1.63m en heb eh, heupen en een behoorlijke derrière, en door simpele coupenaadjes te gebruiken, vallen rokjes veel flatteuzer O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')