abonnement Unibet Coolblue
pi_150991150
Pretty Little Liars, een serie van ABC Family gebaseerd op de boeken van Sara Shepard!







Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.

One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.

Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying and threatening things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?



Vorige topic: TV / [USA] Pretty Little Liars #11: A-sympathizers

Officiële website: http://abcfamily.go.com/shows/pretty-little-liars

Welcome to the Dollhouse - Promo
pi_150991197
Ahha ja ik ook, kan pas volgende week kijken op netflix :'(
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:12:27 #3
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150991708
Mijn verwachting: ik denk dat we op 1 vraagje misschien antwoord krijgen en er nog eens 10 bij gaan krijgen! _O- :D Dat is meestal zo bij een PPL finale!
pi_150992129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn verwachting: ik denk dat we op 1 vraagje misschien antwoord krijgen en er nog eens 10 bij gaan krijgen! _O- :D Dat is meestal zo bij een PPL finale!
ja true en dan jaar wachten op seizoen6 -O-
pi_150993513
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:28 schreef ColombianChick het volgende:

[..]

ja true en dan jaar wachten op seizoen6 -O-
2 maanden maar gelukkig :) Juni '15 beginnen ze weer en dan zullen ze waarschijnlijk hetzelfde doen als dit jaar, eerste helft in de zomer dan een stop tot januari en dan de tweede helft van het seizoen ;)
pi_150994748
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:09 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

2 maanden maar gelukkig :) Juni '15 beginnen ze weer en dan zullen ze waarschijnlijk hetzelfde doen als dit jaar, eerste helft in de zomer dan een stop tot januari en dan de tweede helft van het seizoen ;)
ooh gelukkig maar waar kijken jullie het dan op ik moet namelijk ook op netflix wachten :'(
pi_150994940
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef ColombianChick het volgende:

[..]

ooh gelukkig maar waar kijken jullie het dan op ik moet namelijk ook op netflix wachten :'(
Ik download ;)

Net een live stream van ABC Family gevonden trouwens :D Klik. Dus nu ga ik live kijken als het idd werkt allemaal :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:00:26 #8
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150995931
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef ColombianChick het volgende:

[..]

ooh gelukkig maar waar kijken jullie het dan op ik moet namelijk ook op netflix wachten :'(
Ik kijk vrijwel altijd via een streaming website ;)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:00:32 #9
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_150995939
9 doden....
1. Ian
2. Mona
3. Wilden
4. Garret
5. Bethany
6. Mrs D.
7. Shana (was niet a?)
8. Die vriendin van Emily
9. Die stalker van Emily (was niet a?)
pi_150996330
Eigenlijk jammer dat er niet gekozen is voor het ontwikkelen van een volwassen spin-off van PLL, de wat kinderlijke poging daartoe faalde maar een versie met bv Mona zou mij best kunnen bekoren.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:29:27 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150997479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk jammer dat er niet gekozen is voor het ontwikkelen van een volwassen spin-off van PLL, de wat kinderlijke poging daartoe faalde maar een versie met bv Mona zou mij best kunnen bekoren.
Of echt volwassen, over de ouders ofzo. Of een serie die zich afspeelt in Radley.
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 20:43:46 #12
382129 crew  Donna
pi_150998144
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef ColombianChick het volgende:

[..]

ooh gelukkig maar waar kijken jullie het dan op ik moet namelijk ook op netflix wachten :'(
Netflix heeft het de week erna he? Tenminste, dat verwacht ik voor volgende seizoenen ook gewoon. Ik kijk het ook via Netflix, maar morgenavond ga ik de season finale wel even downloaden. Te nieuwsgierig.
pi_150998278
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:43 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Netflix heeft het de week erna he? Tenminste, dat verwacht ik voor volgende seizoenen ook gewoon. Ik kijk het ook via Netflix, maar morgenavond ga ik de season finale wel even downloaden. Te nieuwsgierig.
hoe doet iedereen sat :'(
pi_150999458
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:43 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Netflix heeft het de week erna he? Tenminste, dat verwacht ik voor volgende seizoenen ook gewoon. Ik kijk het ook via Netflix, maar morgenavond ga ik de season finale wel even downloaden. Te nieuwsgierig.
Vorig seizoen was het een dag erna, misschien dat ze dat nu ook wel weer voor elkaar krijgen maar betwijfel het
pi_151001596
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:46 schreef ColombianChick het volgende:

[..]

hoe doet iedereen sat :'(
torrents, usenet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:04:25 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151001818
Sickbeard, hengelt ze automatisch binnen :).
KuikenGuppy
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:14:47 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151002245
We zullen hoogstens wat hints krijgen en ''A'' misschien half kunnen raden, maar de echte identiteit zie ik pas in seizoen 6 onthult eigenlijk...
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_151008045
Nice! Begint al goed :D (Ben nu live aan het kijken)
pi_151008057
Ik kijk ook live! Hanna tegen die stem :D
pi_151008191
Neee niet die bullshit T_T Stomme anagram...

---

De livestream loopt hier steeds vast, kijkt niet echt lekker zo :')

---
Edit:

Huh... Ik heb echt de helft gemist door die poepstream >< Maar misschien de grote hint gespot...

[ Bericht 31% gewijzigd door JoelBaka op 25-03-2015 02:05:03 ]
pi_151008376
Ik snap het niet :')
pi_151008386
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 02:06 schreef md89 het volgende:
Ik snap het niet :')
Ik ook niet :') Morgenochtend de aflevering maar eens rustig opnieuw kijken...

Edit: Eerste torrents staan online!
pi_151008421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 02:07 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Ik ook niet :') Morgenochtend de aflevering maar eens rustig opnieuw kijken...
Ga ik ook maar doen denk ik :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151008443
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 02:13 schreef md89 het volgende:

[..]

Ga ik ook maar doen denk ik :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste!
pi_151008488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 02:17 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten! :z
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:59:52 #26
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151011285
Ben benieuwd, vandaag kijken! :D Maar ik verwacht nog altijd veel meeeeeeeeeer vragen achteraf! _O-
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 10:04:12 #27
240917 Mula
pi_151011394
Ik vond het wel een leuke aflevering. We weten wie A is, maar toch ook weer niet. Ongetwijfeld is het iemand die we verder al kennen. En bovenal: waarom doet hij dit?

Wat ik alleen niet snap: overal wordt gezegd dat A en zijn verhaal in seizoen 6 duidelijk worden. Maar wat gaan ze dan in seizoen 7 laten zien?
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:19:05 #28
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_151011812
Serieus, nóg twee seizoenen? Hoe dan? :'(

Tevens dit, weet niet of het al een keer gepost is, maar /care... :')
Omdat peer.
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 10:43:32 #29
240917 Mula
pi_151012427
quote:
9s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:19 schreef Omdatappel het volgende:
Serieus, nóg twee seizoenen? Hoe dan? :'(

Ja, echt nog twee seizoenen... http://deadline.com/2014/(...)n-abc-family-787150/

Ik zou het best leuk vinden om te zien wie nou precies wat heeft gedaan. Maar daar heb je toch geen heel seizoen voor nodig?
pi_151012557
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef Mula het volgende:

[..]

Ja, echt nog twee seizoenen... http://deadline.com/2014/(...)n-abc-family-787150/

Ik zou het best leuk vinden om te zien wie nou precies wat heeft gedaan. Maar daar heb je toch geen heel seizoen voor nodig?
Als het goed is worden alle vragen beantwoord in 6A, dan komt er een time jump en 6B zitten ze eindelijk niet meer in High School en komt er een nieuwe/andere verhaallijn. Gister las ik ook ergens dat 6A zich afspeelt in een heel korte tijd dus ik verwacht dat ze een groot deel van 6A nog vast zitten in the dollhouse en daar de antwoorden vinden/krijgen.

Ik zou het zelf mooier/leuker vinden als ze 6B gebruiken om 'the life after A' te doen en dan afsluiten, maar ze hebben niet voor niets voor twee seizoenen verlengd dus het wordt vast wel leuk :)
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:53:24 #31
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_151012696
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef Mula het volgende:

[..]

Ja, echt nog twee seizoenen... http://deadline.com/2014/(...)n-abc-family-787150/

Ik zou het best leuk vinden om te zien wie nou precies wat heeft gedaan. Maar daar heb je toch geen heel seizoen voor nodig?
Alleen nog een seizoen 6 zou wat mij betreft ook wel voldoende zijn geweest, inderdaad. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:48 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Als het goed is worden alle vragen beantwoord in 6A, dan komt er een time jump en 6B zitten ze eindelijk niet meer in High School en komt er een nieuwe/andere verhaallijn. Gister las ik ook ergens dat 6A zich afspeelt in een heel korte tijd dus ik verwacht dat ze een groot deel van 6A nog vast zitten in the dollhouse en daar de antwoorden vinden/krijgen.

Ik zou het zelf mooier/leuker vinden als ze 6B gebruiken om 'the life after A' te doen en dan afsluiten, maar ze hebben niet voor niets voor twee seizoenen verlengd dus het wordt vast wel leuk :)
Ah, ben wel benieuwd hoe ze dat in beeld gaan brengen, met die verschillende scholen enzo.

Die scene met Toby die met getrokken wapen en een zaklamp in het rond zwaaide, vond ik trouwens om te lachen zo slecht. _O- :')
Omdat peer.
pi_151013090
Wtf is Charles :') ik zal maar eens de aflevering gaan kijken, dan snap ik het misschien beter :P

Edit: op internet lees ik een theorie dat Andrew Charles zou kunnen zijn. klinkt interessant. hij is wel ineens een total creep geworden.

[ Bericht 20% gewijzigd door loezzzje op 25-03-2015 11:13:46 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:10:11 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151015106
Die theorie kwam ik ook tegen. Maar Andrew is niet even oud als Jason, dus dat is een reden waarom ik die theorie niet helemaal geloof, al kan het natuurlijk wel. Het zou alleen niet logisch zijn.

Deze theorie (geen zin/tijd om te vertalen) kwam ik tegen op een Amerikaans forum: ''My theory (like pretend this was planned from the beginning and not just something MK came up with the night before the finale was written) Jason and Andrew are the twins. Andrew/Charles became obsessed with his little sister and was put in Radley. Andrew met Bethany tried to make her into Ali and Jessica was told about it. She kept tabs on Bethany so she could keep tabs on Andrew. Bethany and Andrew escaped Radley, Andrew conked Ali on the head, Bethany was buried, Andrew blackmailed Jessica into keeping quiet. He enrolled at Rosewood high as a sophomore, kept on eye on the other girls thinking Ali was dead (idk where he thought Bethany was), realized Ali was alive when Mona was A. Stole the game from her. I don't know what he has against the the other girls though?''

Enige wat ik dan niet snap is waarom Mona de meiden niet vertelt dat ze weet wie ''A'' is. Misschien is Charles wel gewoon een afleiding en heeft hij verder niks met ''A'' te maken..het kan. Maar Allison was ''A's favoriet zoals hij tegen Mona zei in de aflevering. Omdat het zijn zus is? Omdat hij geobsedeerd is met haar?

Denk ook niet dat Charles er precies hetzelfde uit ziet als Jason...dan hadden ze net zo goed zijn gezicht al kunnen laten zien. Dus het is een mannelijk karakter, die we al wel kennen. Andrew is dan voor het meest hand liggende, maar misschien te obvious?

En wat zou Charles hebben tegen de Liars? Wat hebben die te maken met ''A''? Als hij echt Jason's broer is snap ik zijn problemen met Allison en zijn moeder...maar niet met Allison's vriendinnen.

Dus de theorie klinkt aardig, maar er missen nog vrij veel antwoorden. Hoe kan het dat Charles/Andrew dan jonger is dan Jason? Hoezo heeft Mona dan niet verteld aan de Liars wie het is? Wat heeft hij tegen de Liars?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 12:37:25 #34
240917 Mula
pi_151016046
Ik heb een theorie gelezen dat Bethany en Charles een en dezelfde persoon zijn. Charles zou een meisje willen zijn en is mede daarom opgenomen in Radley waar hij leefde als een meisje. Dat zou dan ook de reden zijn waarom mrs Dilaurentis twee jurkjes kocht en Ali daar niks over mocht zeggen tegen haar vader. Theorie was nog uitgebreider maar kan ik me zo niet herinneren.

Op een gegeven moment was Jason toch ineens verdwenen ofzo? Sluit ook niet uit dat Charles hem vermoord heeft (het lijk in het vat?) en vanaf toen is gaan leven als Jason. Maar zou zijn vader dat niet doorhebben?
pi_151016154
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef Mula het volgende:
Ik heb een theorie gelezen dat Bethany en Charles een en dezelfde persoon zijn. Charles zou een meisje willen zijn en is mede daarom opgenomen in Radley waar hij leefde als een meisje. Dat zou dan ook de reden zijn waarom mrs Dilaurentis twee jurkjes kocht en Ali daar niks over mocht zeggen tegen haar vader. Theorie was nog uitgebreider maar kan ik me zo niet herinneren.

Op een gegeven moment was Jason toch ineens verdwenen ofzo? Sluit ook niet uit dat Charles hem vermoord heeft (het lijk in het vat?) en vanaf toen is gaan leven als Jason. Maar zou zijn vader dat niet doorhebben?
Ja ik heb deze theorie ook gelezen, even in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:20:15 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151017438
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef Mula het volgende:
Ik heb een theorie gelezen dat Bethany en Charles een en dezelfde persoon zijn. Charles zou een meisje willen zijn en is mede daarom opgenomen in Radley waar hij leefde als een meisje. Dat zou dan ook de reden zijn waarom mrs Dilaurentis twee jurkjes kocht en Ali daar niks over mocht zeggen tegen haar vader. Theorie was nog uitgebreider maar kan ik me zo niet herinneren.

Op een gegeven moment was Jason toch ineens verdwenen ofzo? Sluit ook niet uit dat Charles hem vermoord heeft (het lijk in het vat?) en vanaf toen is gaan leven als Jason. Maar zou zijn vader dat niet doorhebben?
Dat van die jurken klinkt wel logisch...maar Bethany is dood? Dus dat kan Charles niet zijn. Dat van die jurken blijft wel raar..waarom Allison niets mocht vertellen. Die jurk kan voor Bethany geweest zijn, maar ik denk niet dat Charles en Bethany een persoon zijn. Bethany is dood namelijk. Bevestigt en al volgens mij?

De theorie in spoilers klinkt dan weer logischer.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:09:33 #37
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_151023216
Haha wat een hilariteiten allemaal! :D :') Jammer dat het net pauze is nu het een beetje grappig wordt.

Dus Charles is de tweelingbroer van Jason en dus halfbroer van zowel Alison als Spencer? Dan zouden we hem dus regelmatig gezien kunnen hebben, denkend dat het Jason was (overigens met regelmaat één van mijn verdachten). Misschien is hij afgestaan ofzo, hoewel dat wat gek zou zijn omdat hij een aantal jaar bij de Dilaurentisjes gewoond heeft. Ik denk niet dat het Andrew is (had die niet ooit een fling met Spencer?), ondanks dat die verdacht loopt te doen en die lair kennelijk bij zijn familie in de tuin staat, maar misschien is dat zijn jongere pleegbroertje ofzo?

Een verre-familielijn is mij wel allemaal wat ver gezocht, ik zou het toch leuker vinden als A en eventuele bondgenoten om één of andere reden wraak op Alison én die andere meiden wil(len) nemen, zoals dat in de basis het geval was. Als het echt om een verstoten Dilaurentis-telg gaat, wat hebben die andere chicks daar dan mee te maken..?!
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:32:35 #38
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151024064
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:09 schreef babette21 het volgende:
Haha wat een hilariteiten allemaal! :D :') Jammer dat het net pauze is nu het een beetje grappig wordt.

Dus Charles is de tweelingbroer van Jason en dus halfbroer van zowel Alison als Spencer? Dan zouden we hem dus regelmatig gezien kunnen hebben, denkend dat het Jason was (overigens met regelmaat één van mijn verdachten). Misschien is hij afgestaan ofzo, hoewel dat wat gek zou zijn omdat hij een aantal jaar bij de Dilaurentisjes gewoond heeft. Ik denk niet dat het Andrew is (had die niet ooit een fling met Spencer?), ondanks dat die verdacht loopt te doen en die lair kennelijk bij zijn familie in de tuin staat, maar misschien is dat zijn jongere pleegbroertje ofzo?

Een verre-familielijn is mij wel allemaal wat ver gezocht, ik zou het toch leuker vinden als A en eventuele bondgenoten om één of andere reden wraak op Alison én die andere meiden wil(len) nemen, zoals dat in de basis het geval was. Als het echt om een verstoten Dilaurentis-telg gaat, wat hebben die andere chicks daar dan mee te maken..?!
Misschien is Andrew gewoon een hulpje van Charles..jeugdvriend ofzo, of een kennis uit Radley.

Denk dat zijn motief is dat hij geobsedeerd is door Allison (zij is zijn favoriet) en dat hij iedereen die dicht bij haar staat als bedreiging zag. Jaloers op Ali dat zij al haar hulpjes (Liars) had en hij niet. Zoiets gok ik. Maar met elke theorie klopt er wel iets niet :P

Want als Charles gewoon het gezicht van Jason heeft...wat voorspelbaar is..waarom lieten ze dat niet gewoon zien?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_151027822
maar is het bevestigd dat het tweelingbroertjes zijn? ze zagen er niet helemaal precies hetzelfde uit (kapsel enzo) maarja alles hoeft niet hetzelfde te zijn met tweelingen natuurlijk. maar als het gewoon 2 broertjes zijn, kort na elkaar geboren dan kan het weer wel Andrew zijn. of Andrew is idd gewoon een hulpje.

wat mij het meeste stoort is dat we niet weten wat de meiden ermee te maken hebben. het moet wel om hun allemaal gaan, waarom worden ze anders allemaal geterroriseerd? #zucht :P
pi_151030250
Wat een slechte aflevering. Totaal over the top. Alsof één of andere hansworst zomaar een heel ondergronds huis kan bouwen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151032638
Dat Mona er weer is maakt wel heel veel goed trouwens O+

En volgensmij zit er wel logica in, maar ik ga eerst even een tijdje afstand van PLL nemen en dan eens goed nadenken. Nu zit ik er te dicht op en ben ik gefrustreerd, over een paar weekjes kan ik er weer op een andere manier naar kijken ^^
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 20:51:14 #42
382129 crew  Donna
pi_151033913
quote:
13s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:29 schreef Beach het volgende:
Wat een slechte aflevering. Totaal over the top. Alsof één of andere hansworst zomaar een heel ondergronds huis kan bouwen.
Hansworst hahahaha.

Ik ben gefrustreerd. Zwaar. :?
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:46:20 #43
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151036654
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:23 schreef loezzzje het volgende:
maar is het bevestigd dat het tweelingbroertjes zijn? ze zagen er niet helemaal precies hetzelfde uit (kapsel enzo) maarja alles hoeft niet hetzelfde te zijn met tweelingen natuurlijk. maar als het gewoon 2 broertjes zijn, kort na elkaar geboren dan kan het weer wel Andrew zijn. of Andrew is idd gewoon een hulpje.

wat mij het meeste stoort is dat we niet weten wat de meiden ermee te maken hebben. het moet wel om hun allemaal gaan, waarom worden ze anders allemaal geterroriseerd? #zucht :P
Denk dat Charles jaloers is op Ali en dat zij hulpjes had...wat hij stiekem ook wil. Dat hij altijd een geheim is gehouden en hij daarom niet wil dat die liars geheimen hebben. Betere verklaring heb ik nog niet :P Maar zal er vast wel zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_151037024
Ik ga nu kijken (8> :)
pi_151038095
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Denk dat Charles jaloers is op Ali en dat zij hulpjes had...wat hij stiekem ook wil. Dat hij altijd een geheim is gehouden en hij daarom niet wil dat die liars geheimen hebben. Betere verklaring heb ik nog niet :P Maar zal er vast wel zijn.
Ik zag ook een theorie dat hij geliefd wil zijn bij mensen. Maar hoe gaan mensen van je houden als je hun terroriseert :') En dat Andrew iets zou beginnen met zijn halfzusje Spencer lijkt me ook niet helemaal logisch. Maarja A is sick, dus dat zou hij waarschijnlijk ook gewoon doen om in zijn rol te blijven :P
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:02:26 #46
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151040083
Deze video heeft ook een leuke theorie:
Het enige wat weer niet klopt...Bethany is dood..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_151042204
Leuk gemaakte aflevering :D
Mona is back _O_

De theorie dat Charles het liefste een vrouw zou willen zijn... dan zou hij nu niet als een man in pak verschenen zijn toch? :s)
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2015 @ 07:24:06 #49
240917 Mula
pi_151045752
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deze video heeft ook een leuke theorie:
Het enige wat weer niet klopt...Bethany is dood..
Mona ook. 😉

Ik las trouwens nog een theorie dat het helemaal niet mrs DiLaurentis haar kinderen hoeven te zijn op dat filmpje, maar haar nichtje en neefjes. Misschien is Charles de broer van Bethany? Mrs D wou dat Bethany haar 'aunt Jessy' noemde.
pi_151046433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk gemaakte aflevering :D
Mona is back _O_

De theorie dat Charles het liefste een vrouw zou willen zijn... dan zou hij nu niet als een man in pak verschenen zijn toch? :s)
Ik zag ergens wel een screenshot dat één van de mannelijke poppen een jurk aanhad.

En Alison noemde Lucas in eerdere seizoenen ook wel hermafrodiet :?
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:09:55 #51
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151048539
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:24 schreef Mula het volgende:

[..]

Mona ook. 😉

Ik las trouwens nog een theorie dat het helemaal niet mrs DiLaurentis haar kinderen hoeven te zijn op dat filmpje, maar haar nichtje en neefjes. Misschien is Charles de broer van Bethany? Mrs D wou dat Bethany haar 'aunt Jessy' noemde.
Verschil is dat Bethany officieel dood is...lijk en al. Zelfs geïdentificeerd. Zou wel erg raar zijn dat ze ons eerst lieten denken dat Allison daar lag...die toch nog levend was...en dan Bethany...die eigenlijk ook gewoon leeft :P

Zoveel theorieen :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:20:08 #52
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151056341
Al die theorieën :P Om gek van te worden!

Ik vind dit Dollhouse idee wel een leuke twist trouwens! :D Hoop dat ze er in het volgende seizoen nog een tijd op door gaan. In ieder geval weten de ouders en politie nu ook eindelijk van -A af. Maar jeetje, wat een mastermind moet hierachter zitten! :') Waar halen ze het geld en de techniek vandaan voor deze ondergrondse gevangenis!

Vraag me alleen af waarom ze hem niet aanvielen! Kom op toch, 5 tegen 1! Geef hem een paar flinke klappen en ruk dat klote masker toch eens af! ~O> Aargghhh, wordt soms zo gefrustreerd van hun achterlijke naïviteit! :( *schreeuwt hard van binnen*
  zaterdag 28 maart 2015 @ 02:08:00 #53
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_151116553
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:20 schreef Bienelientjee het volgende:

Vraag me alleen af waarom ze hem niet aanvielen! Kom op toch, 5 tegen 1! Geef hem een paar flinke klappen en ruk dat klote masker er toch eens af! ~O>
Dat vraag ik me al 5 seizoenen af! Met een paar flinke rotschoppen moet je toch een eind kunnen komen, maar nee een vooral elke keer weg :')
pi_151123480
Wat ik niet snap is, als Allisson in die speeltuin iemand gebeld heeft. Waarom checken ze die phone records dan niet? Dan heeft ze toch een alibi, klaar.
pi_151162930
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:02 schreef Markeerstift het volgende:
Wat ik niet snap is, als Allisson in die speeltuin iemand gebeld heeft. Waarom checken ze die phone records dan niet? Dan heeft ze toch een alibi, klaar.
dat zal A vast verwijderd hebben :P net zoals al die andere dingen die hij blijkbaar op afstand kan verwijderen.
pi_151221133
Aan de ene kant vond ik dat 'poppenhuis' waarin de meiden waren opgesloten wel vet, maar aan de andere kant moest ik wel lachen om hoe dom ik het eigk vond :') Wie verzint nou zoiets, al die moeite en al dat geld om dat te bekostigen :D Oké, sowieso al die moeite voor dat hele A-gebeuren, maar dit vond ik wel een van de toppunten. Maar oké. Wel interessant om al die verschillende theorieën te lezen, vooral omdat er blijkbaar dus mensen bestaan die nog serieus theorieën kunnen bedenken bij alles wat tot nu toe is gebeurd in de serie. Zitten wel een aantal tussen die aannemelijk klinken dus leuk.

En vooral leuk om Mona weer terug te zien *O*
  woensdag 1 april 2015 @ 20:53:39 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_151275631
Gave theorie hierboven Plausibel ook.
pi_151275972
Ik vond het wel een toffe aflevering. Beetje SAW-achtig
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:59:19 #59
442893 PLL.
Are you A?
pi_151335857
Omgg i love deze seriee <33
Cause two can keep a secret, if one of them is dead…
pi_151336349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:59 schreef PLL. het volgende:
Omgg i love deze seriee <33
Ik heb het wel gehad na 5 seizoenen.
Steeds onrealistischer, onafgemaakte verhaallijnen, personages die zomaar uit het verhaal verdwijnen en elke keer is über A niet ontmaskerd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 3 april 2015 @ 19:23:33 #61
442893 PLL.
Are you A?
pi_151336651
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:15 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb het wel gehad na 5 seizoenen.
Steeds onrealistischer, onafgemaakte verhaallijnen, personages die zomaar uit het verhaal verdwijnen en elke keer is über A niet ontmaskerd.
Jaah ze rekken wel heel erggg maar toch vind ik het een goede seriee omg
Cause two can keep a secret, if one of them is dead…
pi_151342514
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:23 schreef PLL. het volgende:

[..]

Jaah ze rekken wel heel erggg maar toch vind ik het een goede seriee omg
ik zie het *)
pi_151380562
Mooie finale aflevering, hopelijk krijgen we in seizoen 6 meer antwoorden dan vragen.
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 22:15:32 #64
382129 crew  Donna
pi_152542838
3 juni weer! *O*
pi_152545584
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:15 schreef DonnaRush het volgende:
3 juni weer! *O*
Dat is al snel :o
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:29:23 #66
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152546720
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:05 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat is al snel :o
Tja ze moeten de vaart erin houden he, voor je het weet zijn ze allemaal 40 (en moeten ze nog steeds doorgaan voor 17) (terwijl ze uiteraard nog steeds niet weten wie A is) :')
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:53:20 #67
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152585191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef babette21 het volgende:

[..]

Tja ze moeten de vaart erin houden he, voor je het weet zijn ze allemaal 40 (en moeten ze nog steeds doorgaan voor 17) (terwijl ze uiteraard nog steeds niet weten wie A is) :')
Pretty Little Liars -----> Old Wrinkled Liars _O-
pi_152588648
hopelijk wordt dit wel echt het laatste seizoen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:29:05 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152588689
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:29 schreef babette21 het volgende:

[..]

Tja ze moeten de vaart erin houden he, voor je het weet zijn ze allemaal 40 (en moeten ze nog steeds doorgaan voor 17) (terwijl ze uiteraard nog steeds niet weten wie A is) :')
Of zwanger en dik en met uitgezakte tieten
pi_152588994
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 12:27 schreef Beach het volgende:
hopelijk wordt dit wel echt het laatste seizoen
Er komt sowieso ook nog een seizoen 7. :')
pi_152589183
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 12:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Of zwanger en dik en met uitgezakte tieten
Allison begint wel steeds meer en meer aan te komen :o
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:41:59 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152592156
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Allison begint wel steeds meer en meer aan te komen :o
Beetje wel ja
pi_152918785
Over 10 dagen start het nieuwe seizoen, ik moet dus nog 70 afleveringen bekijken in 10 dagen. :o
(she/her)
  zondag 24 mei 2015 @ 17:15:46 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152920183
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:25 schreef Fylax het volgende:
Over 10 dagen start het nieuwe seizoen, ik moet dus nog 70 afleveringen bekijken in 10 dagen. :o
dat haal je hendig
  zondag 24 mei 2015 @ 17:25:01 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152920369
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2015 17:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

dat haal je hendig
:Y je hebt dan zelfs nog tijd om te slapen en eten.
KuikenGuppy
pi_152920411
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2015 17:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

dat haal je hendig
Ja precies, moet lukken. :Y
(she/her)
  zondag 24 mei 2015 @ 17:30:26 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152920508
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 17:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

:Y je hebt dan zelfs nog tijd om te slapen en eten.
Tik em aan Burd! Jij snapt het!
pi_152920523
Ben wel al heel veel gespoilerd door vriendinnen die het al hebben gezien. :( :(
(she/her)
  zondag 24 mei 2015 @ 17:38:09 #79
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152920735
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 17:31 schreef Fylax het volgende:
Ben wel al heel veel gespoilerd door vriendinnen die het al hebben gezien. :( :(
De stand van zaken na 5 seizoenen: "iedereen is A" Of dat nou zo'n spoiler is? :')
  zondag 24 mei 2015 @ 17:49:05 #80
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152921088
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2015 17:38 schreef babette21 het volgende:

[..]

De stand van zaken na 5 seizoenen: "iedereen is A" Of dat nou zo'n spoiler is? :')
Nee, big A is nu bekend.
Alleen is big A wel heeeeeel erg welvarend. En dat kan ik niet rijmen.
  zondag 24 mei 2015 @ 17:58:29 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152921359
Oh ja, da's waar: "tot de laatste aflevering was iedereen A".

Haha als dat het enige is dat je niet kunt rijmen dan hou je het nog wel 2 seizoenen vol! :D
  zondag 24 mei 2015 @ 18:55:30 #82
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152923052
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef babette21 het volgende:
Oh ja, da's waar: "tot de laatste aflevering was iedereen A".

Haha als dat het enige is dat je niet kunt rijmen dan hou je het nog wel 2 seizoenen vol! :D
Ik kan wel meer niet rijmen. Maar,dat "dolhouse" is wel erg duur.
Ik vraag me af of -A ook nog een baan heeft oid.
Op de zak van z'n pa zal hij niet teren.
pi_152923926
Iemand die het boek gelezen heeft en het einde in een spoiler wil zetten? :')
  zondag 24 mei 2015 @ 19:51:04 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152924826
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 19:23 schreef Droathoah het volgende:
Iemand die het boek gelezen heeft en het einde in een spoiler wil zetten? :')
A blijkt Annibal te heten. Americas most wantef kanibaal. En ze smaakten nog lang en gelukkig.
  zondag 24 mei 2015 @ 20:08:52 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152925342
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 19:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

A blijkt Annibal te heten. Americas most wantef kanibaal. En ze smaakten nog lang en gelukkig.
*;

Jij bent mijn nieuwe idool.
KuikenGuppy
  zondag 24 mei 2015 @ 20:52:39 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152926898
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

*;

Jij bent mijn nieuwe idool.
:@
  zondag 24 mei 2015 @ 21:03:50 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152927429
AmArAntA.
KuikenGuppy
  maandag 25 mei 2015 @ 11:25:25 #88
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152940220
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:03 schreef Burdie het volgende:
AmArAntA.
A is for Amaranta, not amateur.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:41:53 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153198237
A-Day!
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 21:55:21 #90
382129 crew  Donna
pi_153201310
Whhhooooppppp. Ik wacht netjes op Netflix denk ik.
pi_153204549
Yes! Ik kijk morgen meteen :D
E.
pi_153210247
Ik vond het een verrassend leuke aflevering. Ze mogen dit sfeertje wel doorzetten van mij.
E.
  woensdag 3 juni 2015 @ 10:00:12 #93
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_153210779
Vond 'm ook wel vermakelijk. Tenminste een beetje schot in de zaak!
pi_153211092
Ja leuke aflevering, prima dat dit niet meerdere aflevering heeft geduurd. Ben benieuwd wat er in die kamers is gebeurd :{
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:36:05 #95
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_153213024
Vond hem ook leuk. Was blij verrast dat hun plan eindelijk een keer werkte. Ook verrast dat er dus nog een extra slachtoffer werd gevonden. Zal wel zo zijn dat zij enkel diende als ''look a like Allison'', voordat hij wat beters kon krijgen, maar er is ook een deel in me dat zoiets heeft van...:Zou die Sarah juist ''A'' zijn? Doen alsof hij een slachtoffer is..? En wat is er inderdaad in die kamers gebeurd? Dacht eerst dat er iets was met hun families (iemand vermoord uit elke familie oid), maar dat is het dus niet.

Moet deze serie echt een keer vanaf het begin kijken weer. Ik kan me niet eens meer herinneren waar Allison uithing toen ze kwijt was die eerste paar seizoenen :P ook bij ''A''?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:46:37 #96
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_153213318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moet deze serie echt een keer vanaf het begin kijken weer. Ik kan me niet eens meer herinneren waar Allison uithing toen ze kwijt was die eerste paar seizoenen :P ook bij ''A''?
Zat die niet ondergedoken in één of ander treurig keldertje?
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:51:39 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_153213453
A die zich vermomt als slachtoffer (Sarah dus) is niet zo raar gedacht, ik dacht eerst ook (toen de politie daar binnen kwam vallen) dat het een verklede kerel was, maar later zag ze er toch wel wat vrouwelijker uit. Het is natuurlijk de vraag of er sowieso echt een doel achter haar ontvoering zat (behalve ofenen in the fine art of kidnapping, of misschien was het een foutje en had hij per ongeluk haar ontvoerd ipv Alison), maar ze zit daar dus wel al drie jaar. Voor hetzelfde geld werken ze inmiddels samen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:13:46 #98
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_153215247
Ik vond het huis juist tof :D Bijna jammer dat het zo snel voorbij is! :P
pi_153220716
oh is het alweer begonnen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153224488
Was spannend weer :D
Misschien ben ik de enige maar ik vind de Liars best overtuigend spelen :@ :P

Wij zaten echt in spanning naar de uitbraak te kijken :P
Vreesden eerst nog even dat Ezra en Caleb ook gevangen genomen zouden worden :@
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:28:40 #101
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_153230215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Was spannend weer :D
Misschien ben ik de enige maar ik vind de Liars best overtuigend spelen :@ :P

Wij zaten echt in spanning naar de uitbraak te kijken :P
Vreesden eerst nog even dat Ezra en Caleb ook gevangen genomen zouden worden :@
Vind vaak ook wel dat ze beter acteren dan dat ze credit krijgen :P Deze aflevering speelden ze ook weer erg goed, vooral Hannah.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_153230306
Ik vond Mona en Hanna deze aflevering erg goed. Ben nu wel ontzettend benieuwd naar volgende week!
E.
pi_153236856
Andrew de verdachte waardoor hij het hoogstwaarschijnlijk niet is. Das natuurlijk te makkelijk :P

Idd een vermakelijke aflevering. Fijn dat ze alweer vrij zijn, hoefde voor mij ook niet langer te duren. En tsja; Who is Charles DiLaurentis?
pi_153245035
Leuke aflevering :D ik kan niet wachten op volgende week.
pi_153249119

Hanna: "wat als dit een hallucinatie is, alsof we er nooit eruit zijn gehaald"

BRUH
  zaterdag 6 juni 2015 @ 13:17:52 #107
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_153298969
Weet iemand wanneer het bij Netflix te zien is?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_153301328
Vanaf aankomende dinsdag weer nieuwe afleveringen op Netflix denk ik.
E.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 16:11:33 #109
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_153302427
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Vanaf aankomende dinsdag weer nieuwe afleveringen op Netflix denk ik.
joepie! *O*
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  Moderator zaterdag 6 juni 2015 @ 19:17:56 #110
382129 crew  Donna
pi_153305970
Ja klopt. Dinsdag weer!
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:24:31 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153393987
Er werd toch gezegd dat sara die meid was die ook verdwenen was
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:25:27 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153394018
Maar A is dus nog in the game!!
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:47:51 #113
403253 Meke
after all this time? always.
pi_153394733
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:17 schreef Em31 het volgende:
Ja leuke aflevering, prima dat dit niet meerdere aflevering heeft geduurd. Ben benieuwd wat er in die kamers is gebeurd :{
Ik hoop wel dat we daar achterkomen :{

Maar ik vond 't ook tof, nu al zin in morgen O+ *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 21:48:08 #114
382129 crew  Donna
pi_153394750
Vanaf vandaag iedere zondag de nieuwe aflevering op Netflix.
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 21:49:02 #115
382129 crew  Donna
pi_153394780
Spannend! Ik kijk pas zondag weer :)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:20:38 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153395933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:48 schreef DonnaRush het volgende:
Vanaf vandaag iedere zondag de nieuwe aflevering op Netflix.
j
Op zondag al? Yay!

Overigens ben ik ook een fan van de pll wikia.
Kun je vanalles opzoeken over personages enzo.
Wordt wel snel bijgewerkt altijd. Dus kunnen spoilers in staan.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:21:44 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:41:12 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153396754
En een interview met Mona.
Er staan geen spoilers in...
http://m.etonline.com/tv/(...)922101753.1431804957
  Moderator woensdag 10 juni 2015 @ 10:34:35 #119
382129 crew  Donna
pi_153404223
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

j
Op zondag al? Yay!

Overigens ben ik ook een fan van de pll wikia.
Kun je vanalles opzoeken over personages enzo.
Wordt wel snel bijgewerkt altijd. Dus kunnen spoilers in staan.
Nou, dat was dus een letterlijk vertaalfoutje van Netflix. Ze hebben het bericht vanochtend gerectificeerd. Gewoon op dinsdag dus. Solly! :*
  † In Memoriam † woensdag 10 juni 2015 @ 10:50:05 #120
240917 Mula
pi_153404542
Wat een saaie aflevering.
pi_153405637
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:50 schreef Mula het volgende:
Wat een saaie aflevering.
Weinig spannende dingen inderdaad maar ik vind de sfeer die er hangt wel heerlijk O+
En ik vond ze ook wel erg sneu met die terugblikken in die kamer.
E.
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:35:50 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_153411968
Nee maar, eindelijk eens iemand die zicht afvraagt: "Maar eh.... waar betaalt ie dat allemaal van?!"

Een niet erg enerverende aflevering, maar op zich wel oke dat ze er tenminste eens bij stilstaan dat dit alles best traumaverwekkend kan zijn.
pi_153416541
Waar kijken jullie het? Pppcorntime is naar beneden gehaald :/
  donderdag 11 juni 2015 @ 00:22:40 #124
403253 Meke
after all this time? always.
pi_153429286
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:35 schreef babette21 het volgende:
Nee maar, eindelijk eens iemand die zicht afvraagt: "Maar eh.... waar betaalt ie dat allemaal van?!"

Een niet erg enerverende aflevering, maar op zich wel oke dat ze er tenminste eens bij stilstaan dat dit alles best traumaverwekkend kan zijn.
Ja, helemaal mee eens :Y Fijn ook dat ze het wel allemaal heel opvallend vinden dat het zo naar Andrew leidt.

Toch ook een beetje jammer dat de Liars naarmate het einde vordert nog steeds niet helemaal lijken te beseffen dat je ook wel een keer de politie kunt vertrouwen :+

En hoewel ik het wel een goede aflevering vond, hoop ik toch ook wel een beetje dat ze niet te lang in dat bozige, opstandige blijven hangen :@
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_153430065
Vertrouwen jullie de nieuwe agent die blijkbaar ook de love interest van Ali is?
Misschien ben ik een pessimist maar ik zoek echt overal iets achter in deze serie, wellicht onterecht..
pi_153431722
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juni 2015 01:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Vertrouwen jullie de nieuwe agent die blijkbaar ook de love interest van Ali is?
Misschien ben ik een pessimist maar ik zoek echt overal iets achter in deze serie, wellicht onterecht..
Ik ook! Ik zoek overal iets achter maar zou het ook wel leuk vinden als er gewoon weer eens iemand inkomt die wel betrouwbaar is :D
E.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:40:29 #127
403253 Meke
after all this time? always.
pi_153438580
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 07:59 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ik ook! Ik zoek overal iets achter maar zou het ook wel leuk vinden als er gewoon weer eens iemand inkomt die wel betrouwbaar is :D
Há, precies wat ik wilde typen voor ik zag dat er nog een post was :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:36:42 #128
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_153441809
Ik geloof ook echt niet dat het Andrew was. Maar ja, we zullen het zien de komende afleveringen.
pi_153441862
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik geloof ook echt niet dat het Andrew was. Maar ja, we zullen het zien de komende afleveringen.
:')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:09:39 #130
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_153442768
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:38 schreef Beach het volgende:

[..]

:')
Ja, of niet :P
  † In Memoriam † donderdag 11 juni 2015 @ 17:00:26 #131
240917 Mula
pi_153443920
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:22 schreef Inspireme het volgende:
Waar kijken jullie het? Pppcorntime is naar beneden gehaald :/
couchtuner.eu
pi_153444418
Ik geloof ook helemaal niets van Andrew als A. Er zou toch wel in de komende aflevering bekend worden wie Charles echt is? Daarna die tijdsprong van vier jaar en dan..? :D
E.
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:47:03 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153444967
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik geloof ook helemaal niets van Andrew als A. Er zou toch wel in de komende aflevering bekend worden wie Charles echt is? Daarna die tijdsprong van vier jaar en dan..? :D
Ali's crazy uncle!
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 18:16:18 #134
382129 crew  Donna
pi_153445666
Ik denk nog steeds dat Charles Jason heeft vermoord en Charles zich nu voor doet als Jason. :D
  donderdag 11 juni 2015 @ 18:22:12 #135
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_153445839
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik geloof ook echt niet dat het Andrew was. Maar ja, we zullen het zien de komende afleveringen jaren.
:P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik denk nog steeds dat Charles Jason heeft vermoord en Charles zich nu voor doet als Jason. :D
Ik denk dat Charles zich sóms voordoet als Jason. Wat betekent dat we op een dag álles terug moeten kijken om na te gaan wanneer we nu naar Jason keken en wanneer niet. Kijk er nu al naar uit! :')
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 18:25:20 #136
382129 crew  Donna
pi_153445940
Hmm, maar dat is wel extreem riskant.. Als Jason nog gewoon leeft. Plus Jason-Charles kan dan dingen zeggen waar Jason-Jason niks van weet.

Oh man, waarom ben ik ooit aan deze serie begonnen haha.
pi_153448167
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:00 schreef Mula het volgende:

[..]

couchtuner.eu
Dankje
  donderdag 11 juni 2015 @ 19:57:31 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153448572
Jasjon en Charles zijn geen 2 ling. En al helemaal niet 1eiig.
  donderdag 11 juni 2015 @ 20:59:14 #139
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_153450398
Mijn huidige theorie is dat zij wel tweeling zijn, niet eeneiïg inderdaad, maar Charles heeft poen zat, dus misschien is ie een beetje verbouwd. Ik verdenk Jason al vanaf dat gedoe met die doka in seizoen 1, maar dan ineens weer niet, en dan weer wel, en dat zo al 5 seizoenen. Dus dit zou de ideale verklaring zijn. Bijvoorbeeld in de vorige aflevering, toen Jason thuis kwam, zonder verdere toelichting ofzo, en er later van alles in dat huis was geflikt (met die pop enzo)... yep, Charlie was in tha house!

....maar ik heb het altijd fout, dus laat eigenlijk maar :')
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 21:33:39 #140
382129 crew  Donna
pi_153451420
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 19:57 schreef amaranta het volgende:
Jasjon en Charles zijn geen 2 ling. En al helemaal niet 1eiig.
Wat willen ze ons dan laten denken met die film met die twee broertjes? Gewoon broertjes dan?
pi_153457242
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:33 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wat willen ze ons dan laten denken met die film met die twee broertjes? Gewoon broertjes dan?
Zijn het wel broertjes? Iedereen neemt het aan maar misschien zijn het wel neefjes of iets anders?
Ze vraagt aan Jason (?) om zijn zus een kus te geven. Dan zegt ze dat hij een 'good boy' is en iets later zegt ze 'good boys'

Ik las ergens:
3. Jason and Charles are not twins Looking out again at the video that Spencer saw, Jessica says :”Wanna say good night to your sister? Give her a little kiss? What a good boy you are!”She says this only to one of the boys! The other boy then comes up, pats her blanket, and runs off. Jessica said “Oh! Good boys, good boys.”
E.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:39:50 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153461351
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:33 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Wat willen ze ons dan laten denken met die film met die twee broertjes? Gewoon broertjes dan?
Dat kan toch? Ik heb een vriendin waarbij bij haar zonen iets van 10 maanden tussen zit
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:41:03 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153461368
En wat nou als die moeder van Hannh zwanger is van Charles danwel Jason? Dat zou nog eens een plotwending zijn.
  zondag 14 juni 2015 @ 17:30:17 #144
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_153524125
Die Sarah zal ook nog wel iets weten of gedaan hebben :6 .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 15:14:09 #145
382129 crew  Donna
pi_153549810
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat kan toch? Ik heb een vriendin waarbij bij haar zonen iets van 10 maanden tussen zit
Ja het kan absoluut, daar zal ik ook niks over zeggen. Maar ik zit gewoon met die tweeling in m`n hoofd haha. :{

Ik moest lachen om wat je zegt over de moeder van Hanna haha!
  Moderator maandag 15 juni 2015 @ 15:15:09 #146
382129 crew  Donna
pi_153549838
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 00:11 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Zijn het wel broertjes? Iedereen neemt het aan maar misschien zijn het wel neefjes of iets anders?
Ze vraagt aan Jason (?) om zijn zus een kus te geven. Dan zegt ze dat hij een 'good boy' is en iets later zegt ze 'good boys'

Ik las ergens:
3. Jason and Charles are not twins Looking out again at the video that Spencer saw, Jessica says :”Wanna say good night to your sister? Give her a little kiss? What a good boy you are!”She says this only to one of the boys! The other boy then comes up, pats her blanket, and runs off. Jessica said “Oh! Good boys, good boys.”
Ja daar heb je ook weer helemaal gelijk in.
pi_153605305
Ah, was dit topic helemaal vergeten :@

Net aflevering 3 gekeken en ben heel positief over dit seizoen tot nu toe :) De antwoorden zijn niet echt antwoorden maar na de ontknoping-flop van de finale ben ik helemaal niet meer bezig met helemaal gek te worden van elke hint :P De finale heeft de druk van de ketel gehaald en daar ben ik eigenlijk wel blij mee.

Nee maar tot nu toe vind ik punt een de muziek echt heel goed. Met name aflevering 2 en eind 3. Verder gaan ze langzaam maar zit er wel genoeg vaart in dat het niet meer zo frustrerend is als eerst. Ze blijven ook niet meer zo hangen op de foute theorieën, eerst zorgde al die dingen ervoor dat ze van verkeerd naar nog verkeerder gingen qua denkwijze en nu helpt elk ding wat niet zo is of niet klopt ze juist steeds een klein stapje dichter naar de waarheid. Dus gewoon veel minder fillers en de fillers die er zijn hebben tenminste een klein beetje een functie.

Verder vind ik dat ze de personages heel erg goed neerzetten, ik raak helemaal niet meer geïrriteerd om ze. Ik kon Aria en Emily gewoon niet meer uitstaan na een tijdje en nu begin ik weer een beetje op te warmen. Hannah is sterk neergezet. De interactie tussen Alisson en Spencer vind ik heel tof om naar te kijken, ze hebben een enorme history en dat zorgt voor wat spanning maar het blijft wel goed gaan. (Tot nu toe was er altijd of chaos dus onduidelijke interactie, of het waren flashbacks waarin ze elkaar aan het kapot maken waren en moordneigingen kregen van elkaar.) Sowieso begin ik Alisson nu leuk te vinden :) Ze zetten haar ook erg goed neer.

Maar ze zetten volgensmij heel rustig en kalm de juiste 'setting' neer om alles uiteindelijk goed te laten lopen. Het is allemaal veel minder chaotisch en heb steeds een positief en nieuwschierig gevoel na het kijken van de afleveringen.

De promo voor episode 4 ziet er ook erg goed uit, ben benieuwd! O+
  woensdag 17 juni 2015 @ 18:31:45 #148
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_153617403
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 11:04 schreef JoelBaka het volgende:

...

Moet zeggen dat het acteer werk en de verhaallijnen inderdaad aan de betere kant zijn. Geen idee of ze andere schrijvers hebben voor dit seizoen? Hopelijk zetten ze het door. ^O^
pi_153617525
Ik moet nog aardig wat eps inhalen :o ben op een gegeven moment gewoon gestopt met kijken :@
Ja doei.
  woensdag 17 juni 2015 @ 18:38:26 #150
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_153617537
Opzeker dat Sarah voor A werkt. Stockholm Syndroom staat nog net niet op haar voorhoofd...
pi_153617869
Joelbaka, helemaal met je eens! Ik vond overigens deze aflevering niet heel geweldig, nog meer vragen!
De muziek vind ik ook heel erg goed gekozen. Vorig seizoen keek ik een beetje omdat ik het al zo lang volg en ik wil weten hoe het afloopt maar nu zit ik echt te wachten tot er weer een nieuwe aflevering komt.
E.
  woensdag 17 juni 2015 @ 22:48:39 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153625905
Ik ben gewoon vergeten te kijken
pi_153628312
Sarah had dat korte kapsel beter niet kunnen kiezen.. beetje weinig pretty zo :@
Geen Mona deze aflevering ook ;(

Toch wel spannend om nu het verhaal van de vader van Allison wbt Charles te horen volgende week..
  donderdag 18 juni 2015 @ 11:30:23 #154
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_153634726
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Sarah had dat korte kapsel beter niet kunnen kiezen.. beetje weinig pretty zo :@

Ik moest meteen aan miley cyrus denken _O-
pi_153636227
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 11:30 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik moest meteen aan miley cyrus denken _O-
Ik ook! Maar de actrice schijnt echt kort haar te hebben, het is gewoon haar echte kapsel.
E.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:02:04 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153786727
Wiens naam zou die vader gezegd hebben op het einde van afl3?
pi_153788252
toby
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2015 @ 22:29:06 #158
240917 Mula
pi_153789613
Ik denk dat Andrew Charles DiLaurentis is, maar dat Andrew niet A is. Er zijn nog 6 afleveringen, dat zou veel te voor de hand liggend zijn.
pi_153789703
Mijn theorie van het eerste seizoen dat de vader van Aria mogelijk betrokken was lijkt te gaan sneuvelen :@
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2015 @ 23:02:10 #160
240917 Mula
pi_153790695
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn theorie van het eerste seizoen dat de vader van Aria mogelijk betrokken was lijkt te gaan sneuvelen :@
Byron had toch een broer met een geestelijke ziekte? Ik denk dat Arias familie een belangrijke rol speelt

Eigenlijk denk ik dat de families van de liars met elkaar verweven zijn in het uiteindelijke plot. Vreemdgaan van die met die, die vervolgens een keuze heeft gemaakt voor dat en waardoor zus....
pi_153991754
Nou we kunnen nu wel duidelijk zeggen dat Leslie niet A is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:10:32 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_154024132
In Amerika worden dossiers gewoon vernietigd?
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:40:31 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154024538
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:10 schreef amaranta het volgende:
In Amerika worden dossiers gewoon vernietigd?
Tenzij ze door een stel liars worden gejat.
KuikenGuppy
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:01:57 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_154026051
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tenzij ze door een stel liars worden gejat.
vreemd dat A ze niet voor is geweest. A is zo grondig altijd
  vrijdag 3 juli 2015 @ 15:33:44 #165
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_154032521
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:33 schreef Beach het volgende:
Nou we kunnen nu wel duidelijk zeggen dat Leslie niet A is.
Hehe. :')

Dat dansje was wel creepy. Was trouwens hetzelfde meisje als die in de clip van Sia. Dansen kan ze wel. :)
Omdat peer.
pi_154032534
Hoeveel seizoenen krijgen we nog? :')
Ja doei.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:01:53 #167
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_154033289
Op IMDB staat seizoen 7 al aangemeld.
Omdat peer.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 17:20:45 #168
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_154035587
Hannah zag er even erg slecht uit zeg, dikke oude plofkop... in andere scenes was er niks van te zien :?
  vrijdag 3 juli 2015 @ 17:23:59 #169
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_154035669
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

vreemd dat A ze niet voor is geweest. A is zo grondig altijd
Daarom vraag ik mij af of het geen vervalste dossiers zijn..
pi_154035690
Vind het sowieso raar dat die dingen daar nog gewoon staan na 3 (??) jaar :')
Ja doei.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:01:51 #171
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154037605
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Vind het sowieso raar dat die dingen daar nog gewoon staan na 3 (??) jaar :')
En dan ook nog in de soort van badkamer :')
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:13:20 #172
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_154037903


Deze meid was ik blijkbaar helemaal vergeten... :? :')


Geen goede look dit voor Hannah..



Je vriendin geen goede spacekoekjes gunnen _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:40:12 #173
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154038572
Nieuwe theorie: degene (m/v) die destijds het hart van Charlie heeft gekregen vereenzelvigt zichzelf sindsdien met Charlie, als in Charlie leeft in mij voort, en neemt dus als A wraak op diens oude 'vijanden'... :s)

(en ja deze theorie zou weleens voort kunnen komen uit de herinnering aan een zeer slap verhaaltje uit gtst, zo'n 20 jaar terug :') )
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:48:32 #174
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_154038736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:40 schreef babette21 het volgende:
Nieuwe theorie: degene (m/v) die destijds het hart van Charlie heeft gekregen vereenzelvigt zichzelf sindsdien met Charlie, als in Charlie leeft in mij voort, en neemt dus als A wraak op diens oude 'vijanden'... :s)

(en ja deze theorie zou weleens voort kunnen komen uit de herinnering aan een zeer slap verhaaltje uit gtst, zo'n 20 jaar terug :') )
Wellicht was de vader van Airia niet dat jaar naar Ijsland maar was hij ergens aan het herstellen van zijn harttransplantatie 8-)
Was Wren wellicht degene die ondanks het ontbreken van de juiste kwalificaties de operatie uitvoerde?
Betaalden de ouders van Spencer het hele traject?

Vragen vragen :D
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:59:34 #175
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154038983
Wren, die was toen net uit de luiers joh :D (die moet trouwens wel hoognodig terug komen, ultieme eyecandy!)

Ik denk dan toch eerder aan iemand die ook in Radley zat en het gejank van Charlie heeft aangehoord, over dat hij weg is gedaan enzo. Anders mist het motief alsnog. Misschien die Sarah?
pi_154051756
Nou heb ik laatst een theorie gelezen over Aria in Radley en die vind ik tot nu toe helemaal geweldig.
Ik wil niet te veel spoilen dus daarvoor zoek je maar even op Google.

Verder geloof ik niet dat Charles dood is, want ja het is PLL en ik wil eerst het lichaam zien. Hoewel dat bij mona ook vrij weinig uit maakte.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 09:49:57 #177
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154052938
Theoriën zijn geen spoilers. En zeker niet als ze Aria betreffen, want die heeft er echt niets mee te maken.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 10:03:43 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_154053081
Ik kan niks recents vinden over de aria is a theorie.
Ik zou het ook echt ziek vinden, als het een van de liars bleek te zijn.

Wiens lichaam zat er trouwens in het vat?
En wie zag de moeder van alison, die bewuste avond,toen alles begon? Zag ze Charles? Die toch leeft?
  zaterdag 4 juli 2015 @ 11:20:36 #179
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154054133
Ik vind het toch altijd wel knap, de hoeveelheid aan theorie dat er te vinden is over deze serie :D Hoe die mensen er op komen! :o
pi_154054706
het kan niet een van de liars zijn.. Want we hebben ze allemaal al eens bedreigd en in paniek gezien, me dunkt.
Ja doei.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juli 2015 @ 11:50:10 #181
240917 Mula
pi_154054748
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
het kan niet een van de liars zijn.. Want we hebben ze allemaal al eens bedreigd en in paniek gezien, me dunkt.
Er schijnt een Big A en een uber A te zijn. En dan zijn er ook nog hulpjes van A, dus ookal is een van de liars wel de grote baas dan kan diegene nog steeds in paniek oog in oog met iemand met een zwarte hoodie staan.

big, uber, hulpjes...Echt, af en toe vraag ik me af waarom ik dit in hemelsnaam kijk!
pi_154054856
Ja, maar de paniek etc lijken me te echt..?
Ja doei.
pi_154055237
Al die sites zoals reddit en tumblr met theoriën zijn kansloos.
Er wordt meer achter gezocht dan er is; de schrijvers hebben er gewoon een zooitje van gemaakt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 4 juli 2015 @ 12:49:24 #184
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154055929
We zien die paniek ook als ze alleen zijn (zonder de andere liars erbij), waarbij er dus geen reden zal zijn om dat te faken. Als je wilt dan kun je in iedereen A zien, beetje net als bij Wie is de Mol, overal is wel een verklaring voor. En er zijn genoeg lui die in het begin bedachten dat het één van de liars was en dat gewoon niet los willen laten, dus maar met theoriën blijven komen, die gezien bovenstaande heel geinig kunnen klinken, maar natuurlijk gewoon nergens op slaan.

Aan het eind blijkt het vast gewoon altijd de aller-, allereerste verdachte te zijn geweest: Jenna dus.
pi_154058763
Toen de serie begon wisten de schrijvers denk ik nog helemaal niet waar het uiteindelijk op uit zou draaien en wie A is. Of wel?
pi_154059456
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen de serie begon wisten de schrijvers denk ik nog helemaal niet waar het uiteindelijk op uit zou draaien en wie A is. Of wel?
Als ze de boeken niet aanhouden (die ik niet gelezen heb) dan wisten ze het misschien niet eens idd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154059482
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:58 schreef Beach het volgende:

[..]

Als ze de boeken niet aanhouden (die ik niet gelezen heb) dan wisten ze het misschien niet eens idd.
Oh ja, het is gebaseerd op boeken. Maar die leiden toch ook nog niet naar de clou denk ik, anders was dat toch allang bekend?
pi_154060062
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh ja, het is gebaseerd op boeken. Maar die leiden toch ook nog niet naar de clou denk ik, anders was dat toch allang bekend?
Ze zeggen dat de serie een andere A heeft dan de boeken. Al lijkt er wel een en ander overeen te komen met andere namen enzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door .Sparkling. op 04-07-2015 15:24:24 ]
E.
pi_154060267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef Beach het volgende:
Al die sites zoals reddit en tumblr met theoriën zijn kansloos.
Er wordt meer achter gezocht dan er is; de schrijvers hebben er gewoon een zooitje van gemaakt.
Precies dit
pi_154060328
Eigenlijk denk ik dat de schrijvers het ook nog niet zeker weten, die bekijken gewoon per seizoen hoe goed bepaalde karakters werken..
pi_154065919
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:49 schreef babette21 het volgende:
We zien die paniek ook als ze alleen zijn (zonder de andere liars erbij), waarbij er dus geen reden zal zijn om dat te faken. Als je wilt dan kun je in iedereen A zien, beetje net als bij Wie is de Mol, overal is wel een verklaring voor. En er zijn genoeg lui die in het begin bedachten dat het één van de liars was en dat gewoon niet los willen laten, dus maar met theoriën blijven komen, die gezien bovenstaande heel geinig kunnen klinken, maar natuurlijk gewoon nergens op slaan.

Aan het eind blijkt het vast gewoon altijd de aller-, allereerste verdachte te zijn geweest: Jenna dus.
Ja, dat dus.
Ja doei.
  zondag 5 juli 2015 @ 21:59:55 #192
403253 Meke
after all this time? always.
pi_154099718
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 15:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk denk ik dat de schrijvers het ook nog niet zeker weten, die bekijken gewoon per seizoen hoe goed bepaalde karakters werken..
Marlene King, de schrijfster/producer/iets van PLL heeft gezegd dat ze de eerste twee? drie? seizoenen Mona als A hadden, maar dat toen Mona ontmaskerd werd, naar Radley ging, en daarna een nieuwe A is gekomen - Charles - die het nu nog steeds is. Dus alle hints etc van voor seizoen 2? 3? mag je vergeten, daarna zijn ze wel weer interessant :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_154100025
Ik weet niet wat hier in spoilers moet of niet maar, vraag over seizoen 6 ep 1/2:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 5 juli 2015 @ 22:09:52 #194
382129 crew  Donna
pi_154100231
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:05 schreef Kauai het volgende:
Ik weet niet wat hier in spoilers moet of niet maar, vraag over seizoen 6 ep 1/2:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar de liars vastzaten is op het terrein van Andrew's ouders toch?. Hoe en wat precies ben ik zelf eigenlijk ook vergeten haha.
pi_154101062
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:09 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Waar de liars vastzaten is op het terrein van Andrew's ouders toch?. Hoe en wat precies ben ik zelf eigenlijk ook vergeten haha.
Ooh vandaar, vond het al raar dat hij het ineens zou zijn :P Heb ik best wel vaak.
  zondag 5 juli 2015 @ 22:48:51 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154101540
Ze hadden toch zijn dagboeken gevonden, waar hij in had geschreven hoeveel hij ze haat etc?
Ik zat op dat moment alleen even niet goed op te letten dus weet het niet precies :@.
KuikenGuppy
pi_154102805
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef Burdie het volgende:
Ze hadden toch zijn dagboeken gevonden, waar hij in had geschreven hoeveel hij ze haat etc?
Ik zat op dat moment alleen even niet goed op te letten dus weet het niet precies :@.
Oh ja zoiets had ik ook gehoord geloof ik, kan wel!
  Moderator zondag 5 juli 2015 @ 23:53:54 #198
382129 crew  Donna
pi_154103659
Haha we kijken trouw, maar hoe het zit? Geeeeeeen idee. :P
pi_154103735
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:53 schreef DonnaRush het volgende:
Haha we kijken trouw, maar hoe het zit? Geeeeeeen idee. :P
Zo veel clues, vragen, theorieen maar antwoorden ho maar :') Hou het allemaal niet meer bij haha
pi_154110541
Ach de volgende aflevering is toch pas volgende week. :'(
pi_154139741
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2015 12:04 schreef EPiCAPPEL het volgende:
Ach de volgende aflevering is toch pas volgende week. :'(
Aflevering 5 staat toch op Netflix nu? Of bedoel je 6?
  Moderator dinsdag 7 juli 2015 @ 12:54:43 #202
382129 crew  Donna
pi_154139832
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Aflevering 5 staat toch op Netflix nu? Of bedoel je 6?
Ja 6 gaat het over. Volgende week dus ook geen nieuwe op Netflix.
  Moderator dinsdag 7 juli 2015 @ 12:55:02 #203
382129 crew  Donna
pi_154139845
Ik ga vanavond de nieuwe op Netflix kijken!
pi_154140291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:54 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja 6 gaat het over. Volgende week dus ook geen nieuwe op Netflix.
Sorry haha, ik download hem altijd. Ik wil geen week achterlopen want ik zit ook via amerikaanse forum en dan zijn er te veel spoilers.
  Moderator dinsdag 7 juli 2015 @ 13:52:08 #205
382129 crew  Donna
pi_154140994
Haha, het is tenslotte hier ook het USA topic. :P
pi_154141402
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, het is tenslotte hier ook het USA topic. :P
Wel ja. Dat scheelt ook liefst een week, haha. Is er eigenlijk ook een NL topic? Is het ooit op de Nederlandse tv geweest? Ik ken het pas sinds een paar maanden via Netflix.
  Moderator dinsdag 7 juli 2015 @ 14:16:44 #207
382129 crew  Donna
pi_154141518
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 14:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wel ja. Dat scheelt ook liefst een week, haha. Is er eigenlijk ook een NL topic? Is het ooit op de Nederlandse tv geweest? Ik ken het pas sinds een paar maanden via Netflix.
Haha, nee geloof het niet. De meeste kijken hier gewoon een week niet. Spoilers boeien me in deze serie niet echt, dus ik lees gewoon hier wel altijd. Tenzij het een finale aflevering is die spannend kan zijn, dan wacht ik even.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 22:15:31 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154155558
Geen spoilers in de eerste week na de US aflevering. Geef de eerlijke betalende kijker de kans om de aflevering ook te zien.

Zelf overigens geen idee wie A is, wie het zou kunnen zijn en waar de makers heen willen. Ik kijk vooral voor de billen van Hannah.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 09:02:15 #209
382129 crew  Donna
pi_154163328
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen spoilers in de eerste week na de US aflevering. Geef de eerlijke betalende kijker de kans om de aflevering ook te zien.

Huh sinds wanneer is dat zo? Afleveringen in USA worden hier toch altijd direct besproken?
  woensdag 8 juli 2015 @ 09:32:04 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154163631
Vanaf nu?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:34:33 #211
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154164516
Dit is al tijden het USA topic hoor. Dan moet je hier maar een weekje wegblijven. Wij bespreken het nadat het in de USA is uitgezonden.

Jammer dat er deze week geen nieuwe aflevering is!
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 10:36:40 #212
382129 crew  Donna
pi_154164549
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Dit is al tijden het USA topic hoor. Dan moet je hier maar een weekje wegblijven. Wij bespreken het nadat het in de USA is uitgezonden.

Jammer dat er deze week geen nieuwe aflevering is!
Ja, dit was al USA topic voordat Netflix in NL was. Ik heb er ook totaal geen problemen mee en blijf gewoon een weekje weg dus.
pi_154165985
Ik heb er ook geen problemen mee. Geef ook niks om spoilers, kijk met net zoveel plezier hoor. Meestal snap je toch niet echt wat er mee bedoeld wordt tot je het gezien hebt.
pi_154167273
Toch vraag ik mij af hoe het volgende seizoen zijn invulling gaat vinden... speelt dat zich geheel af in de zomer in Rosewood? Als de meiden na de zomer allemaal aan verschillende instituten gaan studeren krijgt het verhaal een moeilijke wending..


Groot was mijn teleurstelling trouwens toen ik las dat de nieuwe serie Rosewood helemaal niks met PLL van doen heeft, suf om dan die naam te kiezen!
pi_154168922
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf nu?
Dat bepaal jij niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 8 juli 2015 @ 13:56:50 #216
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154169213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch vraag ik mij af hoe het volgende seizoen zijn invulling gaat vinden... speelt dat zich geheel af in de zomer in Rosewood? Als de meiden na de zomer allemaal aan verschillende instituten gaan studeren krijgt het verhaal een moeilijke wending..


Groot was mijn teleurstelling trouwens toen ik las dat de nieuwe serie Rosewood helemaal niks met PLL van doen heeft, suf om dan die naam te kiezen!
Ze maken een sprong van vijf jaar in de tijd, maar HOE dan :?.
Ik ben blij als die twintigers en dertigers allemaal eens niet hoeven doen alsof ze 16 zijn, maar zie ook niet echt hoe het verder zal gaan als Charlie is ontmaskerd.
KuikenGuppy
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:17:06 #217
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154171751
Vijf jaar is op zich wel slim, dan zijn ze klaar met studeren en hebben ze allemaal de mogelijkheid om terug te komen (ik wilde eerst zeggen "hebben ze allemaal reden" maar ik kan me geen enkele reden bedenken om terug te keren naar een stadje waar de één na de ander dood neervalt :') ). Ik kan me een soort "A is back!!" scenario voorstellen, net als bij de doorsnee horror-sequal. Denk aan de Scream-reeks, daarin bleven Sydney en co ook steeds terugkomen om de zoveelste killer te ontmaskeren. Dat de serie daarmee even ongeloofwaardig blijft, och dat hoort er ook een beetje bij, dat ze dan tiener-af zijn lijkt me een hele verbetering! Bring it on :s)
pi_154172854
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ze maken een sprong van vijf jaar in de tijd, maar HOE dan :?.
Ik ben blij als die twintigers en dertigers allemaal eens niet hoeven doen alsof ze 16 zijn, maar zie ook niet echt hoe het verder zal gaan als Charlie is ontmaskerd.
Opzich is dat best geniaal bedacht :D

-A verdwijnt wellicht gewoon en de meiden gaan verder met hun leven.. dan tijdens de afstudeerceremonie vijf jaar later gaan opeens alle vier iPhone 12S toestellen af en het inkomende bericht eist de terugkeer naar Rosewood... of anders... :)
pi_154173982
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Opzich is dat best geniaal bedacht :D

-A verdwijnt wellicht gewoon en de meiden gaan verder met hun leven.. dan tijdens de afstudeerceremonie vijf jaar later gaan opeens alle vier iPhone 12S toestellen af en het inkomende bericht eist de terugkeer naar Rosewood... of anders... :)
En dan zijn we weer terug bij het begin. :{
pi_154174328
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:34 schreef Kauai het volgende:

[..]

En dan zijn we weer terug bij het begin. :{
Ja daar zit ik dan ook totaal niet op te wachten na 6 seizoenen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:58:43 #221
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154174725
Ik gok dat ze terug moeten naar Rosewood voor iets, en dat A dan weer hard toeslaat of zo.

Geen aflevering deze week? :o
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_154175258
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:58 schreef Valerie. het volgende:
Ik gok dat ze terug moeten naar Rosewood voor iets, en dat A dan weer hard toeslaat of zo.

Geen aflevering deze week? :o
Jammer genoeg niet
pi_154175763
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:34 schreef Kauai het volgende:

[..]

En dan zijn we weer terug bij het begin. :{
Never ending story....-A blijkt een Indiaanse demoon te zijn die al eeuwen lang inwoners uit dat gebied terroriseert _O-
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:40:39 #224
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154175957
Jammer dat er geen aflevering is, ik vind dit seizoen erg goed, helemaal met de gedachte dat we nu eindelijk antwoorden krijgen. Hoe ze doorgaan na de timejump weet ik ook niet. 'A' zal dan wel weer terug zijn, maar dat zou ik een zwakke zet vinden. Misschien komt er nu een 'B' ? :P

Waar is Jenna eigenlijk?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154176047
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:35 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Never ending story....-A blijkt een Indiaanse demoon te zijn die al eeuwen lang inwoners uit dat gebied terroriseert _O-
Verdomme :') Wordt PLL ineens een fantasy serie.
pi_154176104
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:43 schreef Kauai het volgende:

[..]

Verdomme :') Wordt PLL ineens een fantasy serie.
Bij de aflevering wbt intro van Ravenswood was dat ook het geval dus ik sluit niks uit :P
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:46:01 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154176133
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 13:47 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet.
Nee, maar blijkbaar zijn die wijven hier ook niet in staat tot normaal overleg. Eerste en laatste keer dat ik dit topic bezoek. Mijn god wat een drama :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_154176152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Bij de aflevering wbt intro van Ravenswood was dat ook het geval dus ik sluit niks uit :P
Oh nu je het zegt. Dan stop ik meteen met kijken _O-
  woensdag 8 juli 2015 @ 17:52:40 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_154176283
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar blijkbaar zijn die wijven hier ook niet in staat tot normaal overleg. Eerste en laatste keer dat ik dit topic bezoek. Mijn god wat een drama :')
Heeft je moeder je geen respect bijgebracht?
pi_154177393
USA topic is al sinds jaar en dag gewoon meteen na uitzenden. Vrij simpel.
Ja doei.
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:50:32 #231
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154177674
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar blijkbaar zijn die wijven hier ook niet in staat tot normaal overleg. Eerste en laatste keer dat ik dit topic bezoek. Mijn god wat een drama :')
Doe toch niet zo triest dit is altijd al een usa topic geweest.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:52:17 #232
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_154177716
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar blijkbaar zijn die wijven hier ook niet in staat tot normaal overleg. Eerste en laatste keer dat ik dit topic bezoek. Mijn god wat een drama :')
Nou zeg, wát een drama. :')

Hoop niet dat ze tot de allerallerlaatste aflevering wachten met het bekend maken van A. Ik zou ook wel wat meer achtergrondinfo willen over het waarom en hoe. Gelukkig hebben we nog anderhalf seizoen...

Vind dat verhaal met Charles trouwens maar vaag.
Omdat peer.
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 19:12:30 #233
382129 crew  Donna
pi_154178245
Ik heb de SeriesGuide app en daar hou ik in bij welke series ik kijk. Anyway, bij sommige series staat al een stukje tekst over de volgende aflevering(en). Bij PLL dus ook. Vinden jullie dit ook leuk om te lezen? Dan zet ik ze even in een spoiler. Het zijn dus ook echt spoilers in sommige gevallen.
pi_154178282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de SeriesGuide app en daar hou ik in bij welke series ik kijk. Anyway, bij sommige series staat al een stukje tekst over de volgende aflevering(en). Bij PLL dus ook. Vinden jullie dit ook leuk om te lezen? Dan zet ik ze even in een spoiler. Het zijn dus ook echt spoilers in sommige gevallen.
Dat zie ik liever in een spoiler, zelf kijk ik bv de previews ook nooit.. Laat mij gewoon verrassen :P
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:14:10 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_154178291
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de SeriesGuide app en daar hou ik in bij welke series ik kijk. Anyway, bij sommige series staat al een stukje tekst over de volgende aflevering(en). Bij PLL dus ook. Vinden jullie dit ook leuk om te lezen? Dan zet ik ze even in een spoiler. Het zijn dus ook echt spoilers in sommige gevallen.
Ja leuk
pi_154178327
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de SeriesGuide app en daar hou ik in bij welke series ik kijk. Anyway, bij sommige series staat al een stukje tekst over de volgende aflevering(en). Bij PLL dus ook. Vinden jullie dit ook leuk om te lezen? Dan zet ik ze even in een spoiler. Het zijn dus ook echt spoilers in sommige gevallen.
Ik ontwijk die dingen :P
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 19:18:24 #237
382129 crew  Donna
pi_154178398
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat zie ik liever in een spoiler, zelf kijk ik bv de previews ook nooit.. Laat mij gewoon verrassen :P
Zal ze ook zeker in een spoiler zetten hoor. Met info per aflevering zodat iedereen zelf kan beslissen of die t wil lezen :)
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:27:56 #238
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_154178639
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar blijkbaar zijn die wijven hier ook niet in staat tot normaal overleg. Eerste en laatste keer dat ik dit topic bezoek. Mijn god wat een drama :')
Je brengt het zelf nogal dwingend, hè? En jij vindt het blijkbaar normaal dat iedereen maar een week op jou moet wachten. Doe maar even normaal, hoor.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:39:08 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154178993
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jammer dat er geen aflevering is, ik vind dit seizoen erg goed, helemaal met de gedachte dat we nu eindelijk antwoorden krijgen. Hoe ze doorgaan na de timejump weet ik ook niet. 'A' zal dan wel weer terug zijn, maar dat zou ik een zwakke zet vinden. Misschien komt er nu een 'B' ? :P

Waar is Jenna eigenlijk?
Of alle liars blijken zó gek te zijn geworden door alle jaren teistering door -A dat ze elkaar beginnen te teisteren :9.
KuikenGuppy
pi_154179166
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Of alle liars blijken zó gek te zijn geworden door alle jaren teistering door -A dat ze elkaar beginnen te teisteren :9.
Of gezamelijk Ezra het leven zuur maken :P
pi_154179195
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Of gezamelijk Ezra het leven zuur maken :P
Nee niet Ezra :'( Dan liever Toby.
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:46:28 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154180974
I Marlene King komt voorbij als cameo, en zij blijkt al die tijd gewoon zelf -A te zijn :Y).
KuikenGuppy
pi_154181022
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waar is Jenna eigenlijk?
Vraag ik me ook af. Haar verhaallijn was ook niet duidelijk afgesloten ofzo
pi_154181148
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2015 20:48 schreef iBenny het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Haar verhaallijn was ook niet duidelijk afgesloten ofzo
http://pretty-little-liars.wikia.com/wiki/Jenna_Marshall

Hier staat er iniedergeval niks over :@
pi_154182271
Ik ben nogal vergeetachtig denk ik. Ik heb alles gezien, maar geen idee wat die Leslie Stone ook weer deed eerder in de serie. Korte samenvatting?
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:34:49 #246
206322 Seam
Pillz-E
pi_154182420
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben nogal vergeetachtig denk ik. Ik heb alles gezien, maar geen idee wat die Leslie Stone ook weer deed eerder in de serie. Korte samenvatting?
Ze is pas sinds eind seizoen 5 opgedoken toch. Oude vriendin van Mona (waar we nooit eerder van gehoord hadden) die toen bij de rechtszaak opeens boven kwam drijven.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_154186557
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:34 schreef Seam het volgende:

[..]

Ze is pas sinds eind seizoen 5 opgedoken toch. Oude vriendin van Mona (waar we nooit eerder van gehoord hadden) die toen bij de rechtszaak opeens boven kwam drijven.
Nou, dat heb ik dan denk ik twee of drie maanden geleden gezien. Kan me er niks meer van herinneren. Maar wat deed ze dan en waarom was ze zo kwaad op Mona?
pi_154186898
Charles is put in Radley as a child. He meets Bethany and CeCe as she visits someone, she is pretending to be Ali. He is obsessed with loving Ali and not having his family. One of the yellow dresses is Ali's and the other is for a real doll for Charles to have as a Christmas gift from Mrs D to help him cope.
When he is 16, Mrs D does some sort of switcheroo to fake his death. She pulls him from Radley and tells them he committed suicide. They give her hush money which she gives to Charles, along with a new identity: Wren. She makes a grave for Charles as a way to help him put his old self to “death” and become his new persona.
He somehow goes back to Radley as Wren, he is there as a patient but the institution lets him play a doctor to help with his therapy (like the other place did with Palmer) PS- sounds sketch but maybe it will be explained “better”.
Cece lures Bethany to Rosewood with the yellow top and she hits her on the head. Wren sees and thinks she hit Ali, he hits Ali thinking it was CeCe (edit accidentally had Bethany here). Mrs D covers it up. At some point around then Melissa gets involved with Wren to help him cover this mess, presumably because she feels guilty for killing Bethany. She becomes Black Widow out of guilt and to protect Spencer.
Wren meets Mona in Radley, she believes he is a real doctor and is in control of her, not a patient. Lesli is there helping Mona sneak around with the help of “Dr” Wren.
Mrs. D tells him she cant keep his secret any longer and he gets angry and accidentally kills her in a fit of rage.
On prom night, Charles sends Ali a message and she meets him at her house. He reveals himself without a mask. She is scared but tries to talk to him and he gets violent in some way. She freaks, hits him with a family picture and he falls over the balcony (upstairs). Ali thinks she killed him, when she goes back, his body is missing… DUN DUN DUN
The last scene is post-jump and the girls get together. Aria finally wrote that book Ezra had been harping on her about.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154186967
Wat was dat ookalweer met CeCe/red coat etc. Waarom was zij uiteindelijk toch niet verdacht?
  donderdag 9 juli 2015 @ 00:01:35 #250
206322 Seam
Pillz-E
pi_154187790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nou, dat heb ik dan denk ik twee of drie maanden geleden gezien. Kan me er niks meer van herinneren. Maar wat deed ze dan en waarom was ze zo kwaad op Mona?
Ze gaf een getuigenis dat Alison Mona altijd gehaat zou hebben, ze had voor de rechtbank ook gelogen.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Beach het volgende:
Charles is put in Radley as a child. He meets Bethany and CeCe as she visits someone, she is pretending to be Ali. He is obsessed with loving Ali and not having his family. One of the yellow dresses is Ali's and the other is for a real doll for Charles to have as a Christmas gift from Mrs D to help him cope.
When he is 16, Mrs D does some sort of switcheroo to fake his death. She pulls him from Radley and tells them he committed suicide. They give her hush money which she gives to Charles, along with a new identity: Wren. She makes a grave for Charles as a way to help him put his old self to “death” and become his new persona.
He somehow goes back to Radley as Wren, he is there as a patient but the institution lets him play a doctor to help with his therapy (like the other place did with Palmer) PS- sounds sketch but maybe it will be explained “better”.
Cece lures Bethany to Rosewood with the yellow top and she hits her on the head. Wren sees and thinks she hit Ali, he hits Ali thinking it was CeCe (edit accidentally had Bethany here). Mrs D covers it up. At some point around then Melissa gets involved with Wren to help him cover this mess, presumably because she feels guilty for killing Bethany. She becomes Black Widow out of guilt and to protect Spencer.
Wren meets Mona in Radley, she believes he is a real doctor and is in control of her, not a patient. Lesli is there helping Mona sneak around with the help of “Dr” Wren.
Mrs. D tells him she cant keep his secret any longer and he gets angry and accidentally kills her in a fit of rage.
On prom night, Charles sends Ali a message and she meets him at her house. He reveals himself without a mask. She is scared but tries to talk to him and he gets violent in some way. She freaks, hits him with a family picture and he falls over the balcony (upstairs). Ali thinks she killed him, when she goes back, his body is missing… DUN DUN DUN
The last scene is post-jump and the girls get together. Aria finally wrote that book Ezra had been harping on her about.
lol
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_154187877
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:01 schreef Seam het volgende:

[..]

Ze gaf een getuigenis dat Alison Mona altijd gehaat zou hebben, ze had voor de rechtbank ook gelogen.

[..]

lol
Na Daisygate hebben we nu Drunkgate he
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 08:43:38 #252
382129 crew  Donna
pi_154191577
Nou hier komen ze. De previews voor de komende afleveringen. Let op; kan spoilers bevatten!!

SPOILER: Aflevering 6
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 09-07-2015 11:43:54 ]
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 08:48:21 #253
382129 crew  Donna
pi_154191611
Nou hier komen ze. De previews voor de komende afleveringen. Let op; bevat mogelijk spoilers over Charles!!

SPOILER: Aflevering 7
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154193567
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben benieuwd of dat ook echt zo blijkt te zijn

[ Bericht 49% gewijzigd door Mike op 09-07-2015 16:50:01 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154193987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:14 schreef Beach het volgende:
.
Dit had ik liever in een spoiler gezien.
  donderdag 9 juli 2015 @ 11:39:29 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154193995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:14 schreef Beach het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben benieuwd of dat ook echt zo blijkt te zijn
Welk lek?
De theorie die jij hierboven plaatste lijkt me eerder een verzinsel van een fan :').

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 09-07-2015 16:50:11 ]
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 11:40:56 #257
382129 crew  Donna
pi_154194033
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dit had ik liever in een spoiler gezien.
Dit staat niet in mijn spoilers hoor. Niks over dat. Het lijkt nu alsof Beach op mijn spoilers reageert.

Ik dacht ook dat dat op de vorige pagina een spinsel van een fan was.
pi_154194067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:40 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dit staat niet in mijn spoilers hoor. Niks over dat. Het lijkt nu alsof Beach op mijn spoilers reageert.

Ik dacht ook dat dat op de vorige pagina een spinsel van een fan was.
Oh fijn zo :)

De vader van Aria hebben wij al even niet gezien.. die zit vast ondergedoken met snode plannen :7
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 11:43:04 #259
382129 crew  Donna
pi_154194079
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:42 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Oh fijn zo :)

De vader van Aria hebben wij al even niet gezien.. die zit vast ondergedoken met snode plannen :7
Met de vader van Spencer, haha :P
  donderdag 9 juli 2015 @ 11:44:25 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154194102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Na Daisygate hebben we nu Drunkgate he
Wat is Daisygate en wat is Drunkgate?
KuikenGuppy
  donderdag 9 juli 2015 @ 11:45:02 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154194111
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:42 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Oh fijn zo :)

De vader van Aria hebben wij al even niet gezien.. die zit vast ondergedoken met snode plannen :7
Die is druk met het regisseren van de serie :P.
KuikenGuppy
pi_154194117
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:43 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Met de vader van Spencer, haha :P
De vaders van Spencer en die van Hannah zijn wel rijk genoeg om deze dure operatie te financieren :Y)
pi_154194216
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die is druk met het regisseren van de serie :P.
Dat zou ook iets verklaren ja :P
Even opgezocht en hij is ook nog eens de broer van Rob Lowe en ex van Hillary Swank.
pi_154195332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:14 schreef Beach het volgende:
maar - is dus A volgens het lek
ik ben benieuwd of dat ook echt zo blijkt te zijn
Lekker dan, zet dat even in een spoiler.
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 12:37:04 #265
382129 crew  Donna
pi_154195429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 12:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

Lekker dan, zet dat even in een spoiler.
Volgens mij is het geen lek, maar gewoon een fan met een theorie.
  donderdag 9 juli 2015 @ 13:08:31 #266
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154196045
Dat kan echt geen lek zijn.
Dat is dommer dan dom 8)7
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 9 juli 2015 @ 13:29:08 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154196447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 11:43 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Met de vader van Spencer, haha :P
En de vader van Emily en de vader van Hannah... Misschien hebben ze een geheime foursome :9.
KuikenGuppy
pi_154196598
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:08 schreef Moppert het volgende:
Dat kan echt geen lek zijn.
Dat is dommer dan dom 8)7
Niemand geloofde ook toen details over het Dollhouse gelekt werden.
En dat was ook waar achteraf.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 9 juli 2015 @ 13:46:16 #269
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154196757
Als ze waar zijn is het wel duidelijk dat er gaat gebeuren na de time jump :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 9 juli 2015 @ 17:05:52 #270
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154201094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:39 schreef Beach het volgende:

[..]

Niemand geloofde ook toen details over het Dollhouse gelekt werden.
En dat was ook waar achteraf.
Ik geloof niet dat er iemand dom genoeg is om:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerder dat er iemand zich nu heel belangrijk aan het voelen is dat half Reddit zijn theorie gelooft, alleen maar omdat er eerder iets is uitgelekt wat klopte. Het komt niet van dezelfde figuur toch?
KuikenGuppy
  donderdag 9 juli 2015 @ 17:08:15 #271
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154201132
Die omschrijving van ep 7 klinkt wel vet, vooral omdat er dus in ep 6 een dikke onthulling zit!!

De theorie over die ene (waar het hierboven over gaat) gaat al heel lang rond. Dat verhaal wat hier staat geplakt is daar een verder uitgewerkte versie van, in plaats dat ik daardoor overtuigd raak geloof ik het alleen maar minder. Maar we zullen zien...

[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 09-07-2015 17:13:58 ]
  donderdag 9 juli 2015 @ 17:13:09 #272
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154201253
Het doet ook een beetje zeer dat er kennelijk mensen zijn die Chad Lowe moeten googleën, iedereen weet toch wel dat hij naast de broer van Rob ooit de hottie uit Life Goes On was?! (of ben ik gewoon oud?) (don't answer that)
  donderdag 9 juli 2015 @ 17:16:09 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154201338
Jij bent mijn favoriete bejaarde hoor, Babette :*.
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 17:28:56 #274
382129 crew  Donna
pi_154201527
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:13 schreef babette21 het volgende:
Het doet ook een beetje zeer dat er kennelijk mensen zijn die Chad Lowe moeten googleën, iedereen weet toch wel dat hij naast de broer van Rob ooit de hottie uit Life Goes On was?! (of ben ik gewoon oud?) (don't answer that)
Ik ehhh heb geen idee, sorry. 8-)
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 17:30:42 #275
382129 crew  Donna
pi_154201561
Oh ik heb Life Goes On gevonden.

Toen droeg ik nog luiers. :X
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2015 @ 17:51:53 #276
240917 Mula
pi_154201996
Jesse mcKenna! Life goes on! Tyler! O+

*oud wijf meldt zich*. :P
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:44:15 #277
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154202909
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:16 schreef Burdie het volgende:
Jij bent mijn favoriete bejaarde hoor, Babette :*.
^O^
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:58:19 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154203175
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:44 schreef babette21 het volgende:

[..]

^O^
Wij zijn ongeveer even oud toch? Wij hadden alleen geen kabel destijds ;(.
KuikenGuppy
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:06:51 #279
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154203362
Dat zou goed kunnen ja! Wij hadden ook geen kabel, ik moest mezelf bij anderen uitnodigen om 'n beetje bij te blijven.

Goed beschouwd waren wij toen "de kinderen zonder netflix" van nu :')

Gelukkig was Flying Doctors en Heartbreak High gewoon op de vara! O+
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:14:21 #280
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154203507
Hey, is dat Spencer op Net5?
pi_154203783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:14 schreef babette21 het volgende:
Hey, is dat Spencer op Net5?
Ja! Haar vader was/is de producer van NCIS en JAG dus dat heeft haar carrière enorm geholpen.
Maar zij kan wel echt acteren dus het is niet zo ernstig als bv Donna in BH90210 :P
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:34:31 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_154203926
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:13 schreef babette21 het volgende:
Het doet ook een beetje zeer dat er kennelijk mensen zijn die Chad Lowe moeten googleën, iedereen weet toch wel dat hij naast de broer van Rob ooit de hottie uit Life Goes On was?! (of ben ik gewoon oud?) (don't answer that)
Life Goes in was toch met Corky?
Ik zat op de basisschool. Lekkere mannen zeiden mij nog niks.
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:43:45 #283
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154204125
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Life Goes in was toch met Corky?
Ik zat op de basisschool. Lekkere mannen zeiden mij nog niks.
Yep, die obladieoblada serie met Corky inderdaad. Chad speelde het vriendje van die zus (die later in allerlei andere series opdook), een jongen met HIV. Was nog maar 'n pikkie toen, eigenlijk eerder schattig dan lekker. Niet bepaald lekker opgedroogd, al helpt zijn slome rol in PLL natuurlijk ook niet echt.
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 20:31:07 #284
382129 crew  Donna
pi_154205257
Ik voel me nou heel jong ineens. :{w
pi_154205268
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:31 schreef DonnaRush het volgende:
Ik voel me nou heel jong ineens. :{w
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:10:46 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_154206218
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:43 schreef babette21 het volgende:

[..]

Yep, die obladieoblada serie met Corky inderdaad. Chad speelde het vriendje van die zus (die later in allerlei andere series opdook), een jongen met HIV. Was nog maar 'n pikkie toen, eigenlijk eerder schattig dan lekker. Niet bepaald lekker opgedroogd, al helpt zijn slome rol in PLL natuurlijk ook niet echt.
Er gaat wel een bel rinkelen nu
pi_154206759
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

Er gaat wel een bel rinkelen nu
Ja bij mij ook, ik was een beetje verliefd op die wijsneus van een zus met dat brilletje :@ :')


Het zou wel een ultieme trollige actie van de schrijvers zijn als -A een Downy blijkt te zijn :D
pi_154211556
ontopic graag
oude series bespreken doe je maar ergens anders
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_154212081
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:05 schreef Beach het volgende:
ontopic graag
oude series bespreken doe je maar ergens anders
Inderdaad. Ik begin me wel erg jong te voelen nu :( Dus heeft iemand nog een leuke theorie die ik nog niet heb gehoord of iets nieuws?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:30:40 #290
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154223663
http://www.seventeen.com/(...)pr_id=1442_206000074

Meer van hetzelfde, basically.

Mijn verwachtingen liggen niet heel hoog, maar als dit het plot zou zijn dan zou ik dat toch wel heel treurig vinden. Ik merk dat ik ingewikkelde theorieën maar stom vind, als ze er met terugwerkende kracht van alles bij gaan verzinnen dan zijn ze in wezen vooral hun eigen plotholes aan het vullen. Dat zou niet nodig zijn als ze van begin af aan een dader voor ogen hadden en daarbij gebleven zijn, dan is alles - zónder ingewikkelde uitleg - daarop terug te voeren en kun je terecht denken "fuck, hoe heb ik dat kunnen missen?!" Ik blijf dus maar hoop houden op zo'n soort uitkomst in plaats van die stomme theorieën te volgen, maar ik vrees dat dat weleens teleurstellend kan worden...
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:02:48 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154225959
Eventjes om het in mijn hoofd duidelijk te krijgen...puur over die ene avond waar de serie feitelijk begon:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt tijd om de serie een keer te herkijken denk ik, want ondertussen snap ik weinig nog van de eerdere seizoenen en motivaties.

Weet Melissa bijvoorbeeld dat ''A''
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:12:11 #292
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154226176
Volgens mij haal je nu het feitelijk verhaal met een paar theorieën door elkaar, of niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:20:53 #293
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154226395
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:12 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij haal je nu het feitelijk verhaal met een paar theorieën door elkaar, of niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:27:31 #294
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154226533
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 17:36:40 #295
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154226709
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:27 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat zijn allemaal theorieën (de link waarop jij ook had gereageerd) inderdaad. Gemixt met wat dingen die al besproken waren in de serie (en wie ik niet helemaal zeker wist). Geen idee of het waar is dus :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 19:29:47 #296
442893 PLL.
Are you A?
pi_154252851
yay ik ben echt blij dat mijn favoriete serie weer begonnen is !!!
Cause two can keep a secret, if one of them is dead…
  zaterdag 11 juli 2015 @ 19:59:13 #297
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154253444
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eventjes om het in mijn hoofd duidelijk te krijgen...puur over die ene avond waar de serie feitelijk begon:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt tijd om de serie een keer te herkijken denk ik, want ondertussen snap ik weinig nog van de eerdere seizoenen en motivaties.

Weet Melissa bijvoorbeeld dat ''A''
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de feitelijk overzicht van wat er tot dusver bekend is wat er is gebeurd "that night" kan je hier kijken:
http://pretty-little-liar(...)e_of_Events_-_Alison's_Disappearance
KuikenGuppy
  woensdag 15 juli 2015 @ 10:04:37 #298
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_154352714
Suffe aflevering. Ik had nav die omschrijvingen van deze afleveringen het idee dat er dus meer bekend werd over Charles, maar hij blijkt zichzelf alleen maar uitgenodigd te hebben via een kaartje. Wel een leuke wending op zich, maar het schiet allemaal niet echt op.
pi_154358974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:04 schreef babette21 het volgende:
Suffe aflevering. Ik had nav die omschrijvingen van deze afleveringen het idee dat er dus meer bekend werd over Charles, maar hij blijkt zichzelf alleen maar uitgenodigd te hebben via een kaartje. Wel een leuke wending op zich, maar het schiet allemaal niet echt op.
Ik had gehoopt dat er gewoon meer antwoorden kwamen, na twee weken wachten vol spanning met alle trailers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')