abonnement Unibet Coolblue
pi_150984369
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)

irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 99% gewijzigd door Amoeba op 25-03-2015 14:34:42 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150988385
Lekkere korte OP zo, scheelt weer een paar meter scrollen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:33:35 #3
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150988856
Voorlopig hoogtepunt van m'n afstuderen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_150990677
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:33 schreef Fiorano het volgende:
Voorlopig hoogtepunt van m'n afstuderen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet :D

Morgen in een Up! van Groningen naar Herten (Roermond) oO<
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_150990798
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:30 schreef yosander het volgende:

[..]

Vet :D

Morgen in een Up! van Groningen naar Herten (Roermond) oO<
Dat is echt een pokkeneind, weet ik uit ervaring. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_150990998
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:30 schreef yosander het volgende:

[..]

Vet :D

Morgen in een Up! van Groningen naar Herten (Roermond) oO<
Dan kan je tussendoor wel een paar keer pauze nemen, dat is echt een eind. En dat in een Up! :')
pi_150991233
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:41 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Dan kan je tussendoor wel een paar keer pauze nemen, dat is echt een eind. En dat in een Up! :')
Hopelijk zit er cruisecontrol op. Ik vind een Up! wel stukken beter rijden dan zo'n nieuwe aygo of c1. Daar duurt het echt een eeuwigheid om bijvoorbeeld van 100 naar 120 te komen op de snelweg. Motorgeluid is bovendien veel rustiger en stiller.
pi_150991358
Ja klopt, verder niks tegen de Up; ik vind het in die prijsklasse ook een van de fijnste auto's. Ik kan me voor dat stuk alleen wel een meer comfortabele auto voorstellen haha :+
pi_150991619
Morgen een Alto naar Groningen. Timo wenste me nog succes per e-mail. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_150991953
We mogen eindelijk morgen weer eens op pad gaan. Breda Leiden in een ford connect. Ik ben alleen wel om 12 uur weer thuis volgens de planning maar daar moet ik het dan maar mee doen.
pi_150992171
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:41 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Dan kan je tussendoor wel een paar keer pauze nemen, dat is echt een eind. En dat in een Up! :')
Voor 12'en afleveren dus meer dan een kopje koffie en een plaspauze zit er niet in :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is echt een pokkeneind, weet ik uit ervaring. :P
Klopt _O- maar mag niet klagen

Daarnaast vind ik de Up! ook de fijnste wagen in zijn klasse. Corsa van vanmiddag deed een eeuwigheid over 100-130.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151010414
Sinds een tijd maakt het mij eigenlijk geen ene fuck meer uit wat voor auto ik krijg, een dikke bak is leuk, maar een langzame kut auto is toch werk.
pi_151013849
Zo, ingecheckt op Rotterdam Airport. Op naar Istanbul :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151014488
Huh voor het werk, mag je een auto vanuit Turkije naar Nederland brengen?
pi_151014825
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:18 schreef Drilboor het volgende:
Sinds een tijd maakt het mij eigenlijk geen ene fuck meer uit wat voor auto ik krijg, een dikke bak is leuk, maar een langzame kut auto is toch werk.
Deze week alle 3 de dagen i10's, c1's, word helemaal leip van die dingen. Zit geen fut in, 130 rijden is alsof je naast een opstijgend vliegtuig staat zoveel herrie, en geen Bluetooth voor muziek. /rage modus off
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_151015200
Wat een aardige gekkies bij de bushalte. Helemaal vragen waar ik naar toe moet, uitleggen waar de verschillende buslijnen langsgaan. En ze wezen me erop dat ik bij de bushalte voor zo'n dorpsbus stond, moest de halte aan de overkant hebben :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151015318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:02 schreef qua111 het volgende:

[..]

Deze week alle 3 de dagen i10's, c1's, word helemaal leip van die dingen. Zit geen fut in, 130 rijden is alsof je naast een opstijgend vliegtuig staat zoveel herrie, en geen Bluetooth voor muziek. /rage modus off
Ik zou graag met je willen ruilen :+
pi_151015853
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik zou graag met je willen ruilen :+
Anders ik wel, ik word liever leip van het rijden in een c1 terwijl ik geld verdien dan hier leip te worden van het studeren voor tentamens.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:51:30 #19
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151016517
Fuck Alto's. En Groningen. En regen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151016769
quote:
13s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef Amoeba het volgende:
Fuck Alto's. En Groningen. En regen.
Waar sta je? Gotenburgweg? :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:00:44 #21
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151016856
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef yosander het volgende:

[..]

Waar sta je? Gotenburgweg? :')
Rodenhaan :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151016945
quote:
9s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Rodenhaan :')
Ik voel je man.
De trein vertrekt uit Eindhoven as we speak :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:25:45 #23
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151017577
40 Minuten in die ellende staan wachten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151017761
Ik sta op Eindhoven, zometeen naar Geldrop voor een mooie C1. Lekker kwartier lopen aldus 9292. Wel aangenomen voor masterscriptiestage bij Allianz, dus die autotjes kunnen mijn dag niet meer verpesten^^
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:53:57 #25
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151018535
quote:
13s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:51 schreef Amoeba het volgende:
Fuck Alto's. En Groningen. En regen.
Doe es OP netjes maken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151019323
quote:
13s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:25 schreef Amoeba het volgende:
40 Minuten in die ellende staan wachten.
Gelukkig was je in Groningen, niet ergens daar beneden in Nederland :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:36:07 #27
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151019914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:17 schreef stripe het volgende:

[..]

Gelukkig was je in Groningen, niet ergens daar beneden in Nederland :D
haha
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151019972
Vanavond een monsterrit Amersfoort - Baarn, uitkijken dat ik niet overspannen raak.
pi_151020377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:31 schreef qua111 het volgende:
Ik sta op Eindhoven, zometeen naar Geldrop voor een mooie C1. Lekker kwartier lopen aldus 9292. Wel aangenomen voor masterscriptiestage bij Allianz, dus die autotjes kunnen mijn dag niet meer verpesten^^
Oppassen bij die lui, zoals je wellicht gelezen hebt in vorige topic :+ goed controleren als je dat zelf moet doen :p
pi_151025660
Wat een tijden, hoor nauwelijks wat van EW, en als ik wat krijg spoedritje Rdm - Breda, voor 3 uur.
Schiet echt niet op zo :(
pi_151025990
AH, was nog nooit in Geldrop geweest. Wel een ballentent wia service, werd in een hoekje gedropt voor 10 minuten, ja collega komt er zo aan. Komt er een klant binnen, commandeert dat zelfde dametje dat ik maar ff met haar mee moet komen. Moest ik nog eens 30min in de kantine gaan zitten. Niemand die vertelt wie wat of waarom. Heel uniek..

Autootje had gelukkig BT, dus lekker muziek knallen en gaan naar Den Haag. Wel helemaal gaar nu. Voor morgen geen werk though, ging zo lekker met 3/3 dagen werk :)
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_151026645
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:26 schreef qua111 het volgende:
AH, was nog nooit in Geldrop geweest. Wel een ballentent wia service, werd in een hoekje gedropt voor 10 minuten, ja collega komt er zo aan. Komt er een klant binnen, commandeert dat zelfde dametje dat ik maar ff met haar mee moet komen. Moest ik nog eens 30min in de kantine gaan zitten. Niemand die vertelt wie wat of waarom. Heel uniek..

Autootje had gelukkig BT, dus lekker muziek knallen en gaan naar Den Haag. Wel helemaal gaar nu. Voor morgen geen werk though, ging zo lekker met 3/3 dagen werk :)
Lmao, ik werd ook in dat hoekje geduwd ja, wacht hier maar tot er iemand komt :p

Voor morgen aardige ritjes, Wieuwert - Sittard, en vervolgens Heerlen - Huis om vrijdags de transporter in leeuwarden te brengen :+
pi_151026718
Godver drowzz dan heb je mijn ritje wiuwert sittard afgepakt.. ik werd net gebeld dat mijn 2de rit (die dus) was gewijzigd. heb nu ritje wiuwert apeldoorn in die plek gekregen. Dikke 3 uur minder werken dus, grr :(
pi_151026802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:47 schreef DeMuur het volgende:
Godver drowzz dan heb je mijn ritje wiuwert sittard afgepakt.. ik werd net gebeld dat mijn 2de rit (die dus) was gewijzigd. heb nu ritje wiuwert apeldoorn in die plek gekregen. Dikke 3 uur minder werken dus, grr :(
Haha :+ Hoe laat ben je in wiuwert?
pi_151026835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:50 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha :+ Hoe laat ben je in wiuwert?
Ik denk Tussen half 12 en kwart voor 12, ligt een beetje aan hoe het gaat op de weg en of de volgende auto meteen klaar staat.
pi_151026864
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:52 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Ik denk Tussen half 12 en kwart voor 12, ligt een beetje aan hoe het gaat op de weg en of de volgende auto meteen klaar staat.
Oh je moet ook 1 in wiuwert brengen? Ik ben er om 12 uur, mams moet werken dus die rijdt er langs dus mooi een lift. Misschien een meet? :+
pi_151027249
Ja klopt, dus ben er als het goed is half 12. Ligt eraan hoelang het daar duurt voor ik weer weg ben ;) Ja zou best kunnen!
pi_151027650
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:04 schreef DeMuur het volgende:
Ja klopt, dus ben er als het goed is half 12. Ligt eraan hoelang het daar duurt voor ik weer weg ben ;) Ja zou best kunnen!
Ik zie wel over een hiker loopt haha, heb je nette kleren aan? :+
pi_151028654
Haha nee. Denk een beige chino en zwarte winterjas ;)
pi_151029822
Vriend van me gister aangenomen en die mag morgen een Superb van Roffa naar Amersfoort rijden.
En ik heb niks. :'(
pi_151030103
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Vriend van me gister aangenomen en die mag morgen een Superb van Roffa naar Amersfoort rijden.
En ik heb niks. :'(
had je m niet op dit werk moeten wijzen :+ daar gaan je ritjes :6
pi_151031522
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:26 schreef Drowzz het volgende:

[..]

had je m niet op dit werk moeten wijzen :+ daar gaan je ritjes :6
hij zit in Rotterdam en ik in Leiden dus dat zal wel meevallen toch? :P
pi_151041438
Morgen Groningen - Huizen per Passat (zelfde kenteken als een rit in oktober :P) en Hilversum - Breukelen per Clio. Zou er nog een A4 terug naar Groningen achteraan hebben, maar die moest voor 12'en terug zijn, dus gebeld en geannuleerd :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151043998
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

hij zit in Rotterdam en ik in Leiden dus dat zal wel meevallen toch? :P
Denk het wel :+
pi_151044637
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:39 schreef yosander het volgende:
(zelfde kenteken als een rit in oktober :P)
Hoe kwam je daar achter dan? :') Kwam bekend voor en toen in je mail gezocht? Passat komt niet zo heel vaak voor op zich dus daardoor was je misschien nieuwsgierig.
pi_151046265
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 01:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoe kwam je daar achter dan? :') Kwam bekend voor en toen in je mail gezocht? Passat komt niet zo heel vaak voor op zich dus daardoor was je misschien nieuwsgierig.
Kenteken kwam me bekend voor inderdaad :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151046340
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:39 schreef yosander het volgende:
Morgen Groningen - Huizen per Passat (zelfde kenteken als een rit in oktober :P) en Hilversum - Breukelen per Clio. Zou er nog een A4 terug naar Groningen achteraan hebben, maar die moest voor 12'en terug zijn, dus gebeld en geannuleerd :'(
Bedoel je naar wiuwert? Dan heb ik die A4 ;)
pi_151046582
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:24 schreef DeMuur het volgende:

[..]

Bedoel je naar wiuwert? Dan heb ik die A4 ;)
Nee, Zeist - Groningen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151046684
Hebben jullie geen tentamens ofzo? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_151047427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:48 schreef Sarasi het volgende:
Hebben jullie geen tentamens ofzo? :')
Nee :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151048157
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:48 schreef Sarasi het volgende:
Hebben jullie geen tentamens ofzo? :')
Nope :+ over 2 weken pas
pi_151048898
Ik ga 12 uur wiuwert niet halen haha. Zit ondertussen al een uur bij de autodealer in limburg. Ik kwam aan bleek die niet verzekerd te zijn, na een hoop heen en weer gebel werd ik maar naar huis gestuurd.

2 minuten later bij de bushalte, op het punt de bus in te stappen, word ik gebeld dat ze toch een tijdelijke verzekering hebben kunnen regelen en dat de groene kaart eraan kwam. Ondertussen nogsteeds wachtende, makkelijk geld verdienen dit. :')
pi_151050517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef DeMuur het volgende:
Ik ga 12 uur wiuwert niet halen haha. Zit ondertussen al een uur bij de autodealer in limburg. Ik kwam aan bleek die niet verzekerd te zijn, na een hoop heen en weer gebel werd ik maar naar huis gestuurd.

2 minuten later bij de bushalte, op het punt de bus in te stappen, word ik gebeld dat ze toch een tijdelijke verzekering hebben kunnen regelen en dat de groene kaart eraan kwam. Ondertussen nogsteeds wachtende, makkelijk geld verdienen dit. :')
Netjes, misschien zie ik je onderweg nog haha
pi_151062930
Iemand hier toevallig gebeld over de ontwikkeling van een app? Het schijnt, dat er de komende weken een app getest gaat worden, die over een tijdje al het papierwerk van easyway gaat vervangen. Volgende week is er een meeting in Breda, waar we meer informatie krijgen.
pi_151063919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:28 schreef Volluto het volgende:
Iemand hier toevallig gebeld over de ontwikkeling van een app? Het schijnt, dat er de komende weken een app getest gaat worden, die over een tijdje al het papierwerk van easyway gaat vervangen. Volgende week is er een meeting in Breda, waar we meer informatie krijgen.
Hoax!
pi_151064032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:28 schreef Volluto het volgende:
Iemand hier toevallig gebeld over de ontwikkeling van een app? Het schijnt, dat er de komende weken een app getest gaat worden, die over een tijdje al het papierwerk van easyway gaat vervangen. Volgende week is er een meeting in Breda, waar we meer informatie krijgen.
Nee, niet gebeld maar ik ben benieuwd, zal wel ideaal zijn. :)
pi_151066743
Roepen ze dat niet ook al tijden bij AR? :') Bij mijn sollicitatie in augustus vorig jaar was daar al sprake van :+
pi_151068708
Zijn er meer hikers van AR die laatste tijd geen ritten krijgen op beschikbare dagen?
pi_151068746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef jongen19jaar het volgende:
Zijn er meer hikers van AR die laatste tijd geen ritten krijgen op beschikbare dagen?
Stel jezelf even voor lurker :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151068898
Ik ben hiker bij AR..

[ Bericht 100% gewijzigd door jongen19jaar op 26-03-2015 20:28:49 ]
pi_151069703
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:12 schreef jongen19jaar het volgende:

Ik ben hiker bij AR..
Regio?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151069767
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:30 schreef yosander het volgende:

[..]

Regio?
regio Deventer.
vrijwel iedere dag dat ik beschikbaar was, werd ik ingepland. maar laatste weken helemaal niets meer
pi_151070556
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:31 schreef jongen19jaar het volgende:

[..]

regio Deventer.
vrijwel iedere dag dat ik beschikbaar was, werd ik ingepland. maar laatste weken helemaal niets meer
En dat zit je zo diep dat je daar speciaal een FOK! account voor maakt?

Je moet even een topic in KLB plaatsen met je vraag, zij kunnen je wat beter helpen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151070813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:22 schreef DeMuur het volgende:
Ik ga 12 uur wiuwert niet halen haha. Zit ondertussen al een uur bij de autodealer in limburg. Ik kwam aan bleek die niet verzekerd te zijn, na een hoop heen en weer gebel werd ik maar naar huis gestuurd.

2 minuten later bij de bushalte, op het punt de bus in te stappen, word ik gebeld dat ze toch een tijdelijke verzekering hebben kunnen regelen en dat de groene kaart eraan kwam. Ondertussen nogsteeds wachtende, makkelijk geld verdienen dit. :')
Wees blij dat je die bus naar limburg niet had ..... Er hoorde zon magnetisch dingetje bij om de piep uit te zetten, maar die hadden ze er niet bij gekregen in wiuwert, dus ik kreeg paar oordoppen, en daar ging ik, 3 uren lang met een gigantische piep naar sittard :')
pi_151071061
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:31 schreef jongen19jaar het volgende:

[..]

regio Deventer.
vrijwel iedere dag dat ik beschikbaar was, werd ik ingepland. maar laatste weken helemaal niets meer
Dikke kans dat ik je ken, Deventer als klein dorp zo'n beetje :') Ook op het vlier gezeten, zo ja, welke examenklas? :)
pi_151071062
Hahaha ongelofelijk soms.. Ik heb medelijden :')
Mijn beide ritten hadden niet werkende audio. Eerst twee en half uur naar Wiuwert in stilte en vervolgens in een buurtbus van syntus buschauffeur gespeeld, wederom zonder audio.
pi_151071486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:01 schreef DeMuur het volgende:
Hahaha ongelofelijk soms.. Ik heb medelijden :')
Mijn beide ritten hadden niet werkende audio. Eerst twee en half uur naar Wiuwert in stilte en vervolgens in een buurtbus van syntus buschauffeur gespeeld, wederom zonder audio.
haha die bus heb ik wel zien staan :+ Automaatje
pi_151079506
Ik verwacht niet te veel van de kwaliteit (op YouTube staat een sample) maar voor ¤21,95 wil ik wel een dashcam hebben. Besteld.
pi_151082953
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:55 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wees blij dat je die bus naar limburg niet had ..... Er hoorde zon magnetisch dingetje bij om de piep uit te zetten, maar die hadden ze er niet bij gekregen in wiuwert, dus ik kreeg paar oordoppen, en daar ging ik, 3 uren lang met een gigantische piep naar sittard :')
:D!
Nee.
pi_151090089
Ritten voor maandag al binnen :D
Een Jetta hybride DSG naar Den Bosch en vervolgens een Superb naar Amersfoort brengen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:18:47 #71
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151090119
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:17 schreef yosander het volgende:
Ritten voor maandag al binnen :D
Een Jetta hybride DSG naar Den Bosch en vervolgens een Superb naar Amersfoort brengen.
Ik ook.

Eindhoven - Houten in een spiksplinternieuwe Clio en vanuit Amersfoort (Fluorweg) naar 's-Hertogenbosch met een Volvo S60.

Goeie bakken die S60's ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151090369
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ook.

Eindhoven - Houten in een spiksplinternieuwe Clio en vanuit Amersfoort (Fluorweg) naar 's-Hertogenbosch met een Volvo S60.

Goeie bakken die S60's ^O^
Fluorweg, ook wel eens geweest. Ik moet naar de bekende leasing in Amersfoort :P

Mijn eerste afleveradres ligt op/aan het water, hoop dat het een woonboot is _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:05:27 #73
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151091668
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:26 schreef yosander het volgende:

[..]

Fluorweg, ook wel eens geweest. Ik moet naar de bekende leasing in Amersfoort :P

Mijn eerste afleveradres ligt op/aan het water, hoop dat het een woonboot is _O-
Wel even in de garage zetten he.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:09:12 #74
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151091790
Succes aan degene die het hiker leven zuur gemaakt worden door de stroomstoring...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151091950
Vanochtend nog gebeld voor een ritje Nijmegen-Meerkerk in een Mercedes C klasse. Ik moest de auto ophalen bij een Ford dealer, maar daar bleek dat ie bij de Mercedes dealer (zelfde dealergroep) een eind verderop stond. Gelukkig regelde ze daar een stagair die me daar met de auto heen bracht, die kerel had net 1 dag zijn rijbewijs dus dat was een mooi avontuur :)

En nu vanaf Utrecht weer terug, de trein naar Nijmegen was ongeveer de enige die normaal rijdt dus over geluk heb ik vandaag (nog) niks te klagen!
pi_151093210
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

vanuit Amersfoort (Fluorweg) naar 's-Hertogenbosch met ee. Volvo S60.

Goeie bakken die S60's ^O^
Daar kom ik net vandaan en ik denk dat je S60 er al stond :P een witte.

Ik heb ook een ritje voor maandag maar jullie hebben het beter getroffen. Een uur met het OV, uurtje rijden en dan 3 uur en 45 minuten met het OV terug :') beter voor mij en voor EW zelf komt er nog een ritje achteraan.

maarja heb wel werk dus ben er wel blij mee :7

[ Bericht 14% gewijzigd door pfefferkatze op 28-03-2015 02:42:52 ]
pi_151098737
Geen werk voor maandag :+ dat wordt maar wat verslagen Typen
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:34:53 #78
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151104886
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:48 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Daar kom ik net vandaan en ik denk dat je S60 er al stond :P een witte.

Ik heb ook een ritje voor maandag maar jullie hebben het beter getroffen. Een uur met het OV om om 08:00 een Transporter op te halen, vervolgens een uurtje rijden en dan 3 uur en 45 minuten met het OV terug :') beter voor mij en voor EW zelf komt er nog een ritje achteraan.
Zag hij er een beetje blits uit? *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:59:55 #79
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_151106142
Die locatie fluorweg, is dat naast een Ford dealer? Daar krijg ik namelijk soms ook een opdracht van binnen, ondanks dat ik niet voor EW/AR werk.
pi_151110388
Hé ook een nieuwe versie van de handleiding voor EW. Ik zocht even op hoe dat zat met tanken bij een ander tankstation dan shell, maar er staat nu niks over dat je de bon moet opsturen o.i.d. Gewoon toevoegen aan je ritbon, en je krijgt t bij volgende salaris er bij. Iemand hier al ervaring mee? Of sturen jullie de bon nog op? :+
pi_151115247
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:59 schreef Sjouveur het volgende:
Die locatie fluorweg, is dat naast een Ford dealer? Daar krijg ik namelijk soms ook een opdracht van binnen, ondanks dat ik niet voor EW/AR werk.
Klopt, zit inderdaad naast die Ford dealer. Heb wel eens een auto in centrum Amersfoort moeten ophalen om 'm daar af te leveren.. Ritje van 5 minuten :P
pi_151121650
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:54 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Klopt, zit inderdaad naast die Ford dealer. Heb wel eens een auto in centrum Amersfoort moeten ophalen om 'm daar af te leveren.. Ritje van 5 minuten :P
Haha, dat zijn de echte monsterritten. Voor zover ik er ervaring mee heb, is het overigens wel een relaxed bedrijf :)
pi_151121835
Vandaag even anderhalf uur de weg op geweest met de motor, tijdens rijles. O+ Gelukkig weet ik daar precies hoe laat de bus terug naar huis gaat, want dat is dezelfde als voor werk, lijn 73. :')

Dinsdag en woensdag tentamens en dan hopelijk en misschien donderdag een ritje doen weer. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:04:17 #84
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151121864
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:53 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Haha, dat zijn de echte monsterritten. Voor zover ik er ervaring mee heb, is het overigens wel een relaxed bedrijf :)
Fluorweg is niks mis mee. Ik ben daar wel eens vaker geweest volgens mij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag even anderhalf uur de weg op geweest met de motor, tijdens rijles. O+ Gelukkig weet ik daar precies hoe laat de bus terug naar huis gaat, want dat is dezelfde als voor werk, lijn 73. :')

Dinsdag en woensdag tentamens en dan hopelijk en misschien donderdag een ritje doen weer. *O*
Heb je binnenkort AVB examen dan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151122193
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]

Heb je binnenkort AVB examen dan?
Geen idee, heb de acht, halve draai en noodstop nog nooit gedaan. Maar het was prachtig weer, ik heb m'n theorie gehaald en m'n instructeur vroeg of ik zin had in een weglesje, omdat dat inmiddels wel kon en me ook beter zou leren waar ik de AVB oefeningen voor ga gebruiken. En dan zeg ik geen nee. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_151126002
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:34 schreef Drowzz het volgende:
Hé ook een nieuwe versie van de handleiding voor EW. Ik zocht even op hoe dat zat met tanken bij een ander tankstation dan shell, maar er staat nu niks over dat je de bon moet opsturen o.i.d. Gewoon toevoegen aan je ritbon, en je krijgt t bij volgende salaris er bij. Iemand hier al ervaring mee? Of sturen jullie de bon nog op? :+
Had laatst ew gebeld. Maar je moet dus altijd je bonnen op sturen. Ook als je met tankpas kon betalen.
pi_151126105
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:58 schreef wattan het volgende:

[..]

Had laatst ew gebeld. Maar je moet dus altijd je bonnen op sturen. Ook als je met tankpas kon betalen.
Scannen of foto is voldoende als je met je tankpas terecht kon, je hoeft ze niet per post te versturen.
pi_151126473
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:58 schreef wattan het volgende:

[..]

Had laatst ew gebeld. Maar je moet dus altijd je bonnen op sturen. Ook als je met tankpas kon betalen.
Als je met de esso/shell pas betaald hebt, is een foto meesturen met de ritbon goed genoeg. Behalve bij één klant in Born. Alle andere bonnen moet je altijd per post opsturen. Doe het wel eens te laat, en dan krijg je de onkosten ook pas een maand later uitbetaald.

Ik zit nu wat te lezen over de nieuwe easyway app. Het lijkt de bedoeling, dat we binnenkort geen ritten meer telefonisch aangeboden krijgen. De app gaat in plaats daarvan ritten aanbieden op basis van je locatie. De inname van de auto gaat vervolgens aan de hand van een checklist in de app en aan het einde van je rit, kun je direct foto's meesturen van je declaraties. Transportformulieren blijven helaas nog wel bestaan.
pi_151127496
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:22 schreef Volluto het volgende:

[..]
Ik zit nu wat te lezen over de nieuwe easyway app. Het lijkt de bedoeling, dat we binnenkort geen ritten meer telefonisch aangeboden krijgen. De app gaat in plaats daarvan ritten aanbieden op basis van je locatie. De inname van de auto gaat vervolgens aan de hand van een checklist in de app en aan het einde van je rit, kun je direct foto's meesturen van je declaraties. Transportformulieren blijven helaas nog wel bestaan.
Ben benieuwd. Klinkt alsof die app dan continue op de achtergrond staat de draaien. Als het dan maar niet teveel sap lust want ik kom zo net de dag door :X
pi_151127611
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 15:22 schreef Volluto het volgende:

[..]

Als je met de esso/shell pas betaald hebt, is een foto meesturen met de ritbon goed genoeg. Behalve bij één klant in Born. Alle andere bonnen moet je altijd per post opsturen. Doe het wel eens te laat, en dan krijg je de onkosten ook pas een maand later uitbetaald.

Ik zit nu wat te lezen over de nieuwe easyway app. Het lijkt de bedoeling, dat we binnenkort geen ritten meer telefonisch aangeboden krijgen. De app gaat in plaats daarvan ritten aanbieden op basis van je locatie. De inname van de auto gaat vervolgens aan de hand van een checklist in de app en aan het einde van je rit, kun je direct foto's meesturen van je declaraties. Transportformulieren blijven helaas nog wel bestaan.
Waar lees je dat dan? :+ zou je dan jezelf moeteb inschrijven op ritten die dan beschikbaar staan ofzo? of zouden zij het gewoon aan je toe kennen, en dat je dan voor 5 uur geaccepteerd moet Hebben ofzo? Dat tweede zou kunnen werken, dat je bijvoorbeeld notificatie krijgt dat er werk is toegevoegd ofzo. Dat eerste lijkt me minder succesvol.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drowzz op 28-03-2015 16:21:15 ]
pi_151128106
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:15 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Waar lees je dat dan? :+ zou je dan jezelf moeteb inschrijven op ritten die dan beschikbaar staan ofzo? of zouden zij het gewoon aan je toe kennen, en dat je dan voor 5 uur geaccepteerd moet Hebben ofzo? Dat tweede zou kunnen werken, dat je bijvoorbeeld notificatie krijgt dat er werk is toegevoegd ofzo. Dat eerste lijkt me minder succesvol.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Donderdag avond is er een bijeenkomst in Breda, waar we meer uitleg krijgen.
Alles wat ik nu weet, heb ik uit een mailtje aan alle pilot-gebruikers.
pi_151128237
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:10 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Klinkt alsof die app dan continue op de achtergrond staat de draaien. Als het dan maar niet teveel sap lust want ik kom zo net de dag door :X
Continu die app + GPS + 4g zal wel problematisch worden vrees ik, ook voor mijn eigen telefoon. Gelukkig kun je in de auto meestal wel opladen.
pi_151128296
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef Volluto het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Donderdag avond is er een bijeenkomst in Breda, waar we meer uitleg krijgen.
Alles wat ik nu weet, heb ik uit een mailtje aan alle pilot-gebruikers.
Top, keep us updated? :+
pi_151128517
Op basis van locatie ritten toewijzen zou heel dom zijn, want dat zegt niks over waar je de dag erna bent natuurlijk.

Niet meer bellen is wel ideaal, ik had regelmatig dat ik de telefoon niet op kon nemen rond de periode dat ze altijd bellen.
pi_151128551
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:43 schreef Drowzz het volgende:
n
Zal ik doen.
En natuurlijk hoop ik, dat mijn favoriete plansters er ook bij zijn. Ben daar wel erg nieuwsgierig naar.
pi_151128575
De camera in mijn telefoon is lang niet goed genoeg om foto's te nemen van documenten of bonnetjes :') ik scan altijd alles.
pi_151128754
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
De camera in mijn telefoon is lang niet goed genoeg om foto's te nemen van documenten of bonnetjes :') ik scan altijd alles.
Camera heb je wel nodig. Je moet sowieso een foto maken van de voor, zij, en achterkant van de auto en daarnaast nog foto's meesturen van alles geconstateerde schades, kilometerstand bij ophalen en afleveren en de tankinhoud.
pi_151128826
Lekkere dataslurper wordt het dan, als je weer een zo'n afgeragd busje meekrijgt en twintig foto's moet maken van alle schades :P
pi_151129061
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef Volluto het volgende:

[..]

Camera heb je wel nodig. Je moet sowieso een foto maken van de voor, zij, en achterkant van de auto en daarnaast nog foto's meesturen van alles geconstateerde schades, kilometerstand bij ophalen en afleveren en de tankinhoud.
Ja ik heb wel een camera maar die stelt niet zo veel voor :@ Neem aan dat documenten wel leesbaar moeten blijven.

Denk trouwens niet dat ze kunnen verplichten om dit te gebruiken? Dus dat dit de enige manier van werken zou worden. Dan zou je als werkgever ook daadwerkelijk de telefoons met app moeten verdelen onder je werknemers toch? Of is dit gelul :')
pi_151129406
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:14 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja ik heb wel een camera maar die stelt niet zo veel voor :@ Neem aan dat documenten wel leesbaar moeten blijven.

Denk trouwens niet dat ze kunnen verplichten om dit te gebruiken? Dus dat dit de enige manier van werken zou worden. Dan zou je als werkgever ook daadwerkelijk de telefoons met app moeten verdelen onder je werknemers toch? Of is dit gelul :')
Hoe kan je in dit tijdperk nog een telefoon hebben die niet een redelijke foto kan maken? :+
pi_151131451
Ik vind het huidigr systeem best prima, als ze inderdaad nog een oplossing vinden voor het opsturen van bonnetjes en al die transportformulieren Is het voor mij genoeg.
pi_151155010
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Volluto het volgende:

[..]

Continu die app + GPS + 4g zal wel problematisch worden vrees ik, ook voor mijn eigen telefoon. Gelukkig kun je in de auto meestal wel opladen.
Het gaat mij ook niet over werkdagen maar meer over de dagen dat ik niet werk. Een paar foto's voor een rit en wat dingen invullen op de app moet de autolader wel bij kunnen laden.
Probleem is meer dat je de dag dat je de ritten krijgt dan de app ook de hele dag op de achtergrond hebt lopen. Als ze er dan iets van GPS indoen voor spoedritten zal het killing zijn voor de accuduur.

Natuurlijk pure speculatie allemaal. We horen het wel :)
@Volluto, welke regio werk je trouwens? Kon ik zo even niet terugvinden :X
pi_151155221
De app hoeft natuurlijk niet elke seconde je locatie te updaten, en hij hoeft niet eens GPS te gebruiken maar kan ook een driepuntsmeting doen. Denk dat het accuvebruik wel meevalt, mits slim geprogrammeerd
pi_151155356
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:19 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Het gaat mij ook niet over werkdagen maar meer over de dagen dat ik niet werk. Een paar foto's voor een rit en wat dingen invullen op de app moet de autolader wel bij kunnen laden.
Probleem is meer dat je de dag dat je de ritten krijgt dan de app ook de hele dag op de achtergrond hebt lopen. Als ze er dan iets van GPS indoen voor spoedritten zal het killing zijn voor de accuduur.

Natuurlijk pure speculatie allemaal. We horen het wel :)
@Volluto, welke regio werk je trouwens? Kon ik zo even niet terugvinden :X
Regio Nijmegen, hoewel ik met het het ov sneller in Den Bosch en Utrecht ben. De meeste ritten beginnen de laatste tijd vanuit de ''grote uit Almere in Nijmegen'' .
pi_151155576
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:26 schreef Viezze het volgende:
De app hoeft natuurlijk niet elke seconde je locatie te updaten, en hij hoeft niet eens GPS te gebruiken maar kan ook een driepuntsmeting doen. Denk dat het accuvebruik wel meevalt, mits slim geprogrammeerd
Mits ja... Als ik het systeem nu bekijk waar we op moeten inloggen enzo...
pi_151159088
Afgelopen vrijdag nog een spoedje gehad in een Jetta Hybrid. Degelijkheid en straight forwardness van Volkswagen, met lekker veel power en die heerlijke DSG-bak. Hij voelt wel een beetje aan de budget kant, maar dat komt vast omdat het gebaseerd is op mk6 Golf en in Mexico worden gemaakt.

Iemand wel eens vaker een auto moeten ophalen aan de zuiderparkweg in R'dam? Google Maps stuurde me naar een manege met het opgegeven adres :o
pi_151162312
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:35 schreef leander93 het volgende:
zuiderparkweg
Heerlijke motor/automaat ja :Y morgen mag ik er ook weer eentje wegbrengen. Binnenkant voelt inderdaad goedkoop aan :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151166962
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:26 schreef Viezze het volgende:
De app hoeft natuurlijk niet elke seconde je locatie te updaten, en hij hoeft niet eens GPS te gebruiken maar kan ook een driepuntsmeting doen. Denk dat het accuvebruik wel meevalt, mits slim geprogrammeerd
Er gaan ritten in de app staan, in de pilotfase nog maar van één LM. Die kan jij als hiker dan accepteren, waarbij natuurlijk verwacht wordt dat je de rit dan ook gaat rijden. Qua locatie maakt het allemaal nog niet zoveel uit denk ik, want een hiker uit Amsterdam gaat natuurlijk geen rit accepteren die om 09:00 start in Den Bosch. Zo kun je mooi je eigen dag inplannen ^O^
  zondag 29 maart 2015 @ 20:39:38 #109
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151167896
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Er gaan ritten in de app staan, in de pilotfase nog maar van één LM. Die kan jij als hiker dan accepteren, waarbij natuurlijk verwacht wordt dat je de rit dan ook gaat rijden. Qua locatie maakt het allemaal nog niet zoveel uit denk ik, want een hiker uit Amsterdam gaat natuurlijk geen rit accepteren die om 09:00 start in Den Bosch. Zo kun je mooi je eigen dag inplannen ^O^
Natuurlijk? Ik ken genoeg debielen die om 7 uur de trein pakken zodat ze maar kunnen werken. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151168374
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Natuurlijk? Ik ken genoeg debielen die om 7 uur de trein pakken zodat ze maar kunnen werken. :')
Wat is er debiel aan vroeg opstaan :') Als jij gebeld wordt voor werk waarbij je om 08:00 moet ophalen dan weiger je?
  zondag 29 maart 2015 @ 20:51:52 #111
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151168524
quote:
15s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:48 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat is er debiel aan vroeg opstaan :') Als jij gebeld wordt voor werk waarbij je om 08:00 moet ophalen dan weiger je?
Nee. Zoals VT het zegt mogen dan mensen hun eigen planning maken. M.a.w. dan ga je mensen krijgen uit Utrecht die gelijk een rit vanuit Eindhoven pakken als er niks in Utrecht is zodat ze maar werk hebben. Of er nog hikers in Eindhoven zitten maakt dan niet uit.

Of snap ik VT niet?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151169011
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. Zoals VT het zegt mogen dan mensen hun eigen planning maken. M.a.w. dan ga je mensen krijgen uit Utrecht die gelijk een rit vanuit Eindhoven pakken als er niks in Utrecht is zodat ze maar werk hebben. Of er nog hikers in Eindhoven zitten maakt dan niet uit.

Of snap ik VT niet?
Ah ja dan snap ik je reactie, ik maak wel hetzelfde op uit de reactie van VogeltjeTwiet. Dan zou het een soort race worden om chille ritjes, hoop dat het niet zo gaat worden. Zou je misschien kunnen voorkomen door bijvoorbeeld in te stellen dat tot 16:00 je eerste ritje uit je eigen regio moet beginnen.

En ze kunnen beter alleen de locatie en tijdstip geven en nog niet kenteken of welke auto want dan gaan er natuurlijk lui alleen maar ritjes kiezen met dikke wagens.

edit: trouwens, is het wel zo dat je zelf de ritjes kan kiezen? of worden ze vanuit de planning geselecteerd op jou aangeboden, en dat je dan alleen maar kan accepteren/weigeren.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:03:41 #113
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151169333
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ah ja dan snap ik je reactie, ik maak wel hetzelfde op uit de reactie van VogeltjeTwiet. Dan zou het een soort race worden om chille ritjes, hoop dat het niet zo gaat worden. Zou je misschien kunnen voorkomen door bijvoorbeeld in te stellen dat tot 16:00 je eerste ritje uit je eigen regio moet beginnen.

En ze kunnen beter alleen de locatie en tijdstip geven en nog niet kenteken of welke auto want dan gaan er natuurlijk lui alleen maar ritjes kiezen met dikke wagens.

edit: trouwens, is het wel zo dat je zelf de ritjes kan kiezen? of worden ze vanuit de planning geselecteerd op jou aangeboden, en dat je dan alleen maar kan accepteren/weigeren.
Ja precies. Of ze bieden gewoon de ritten op je app aan in plaats van te bellen, ik denk dat dat is wat er gaat gebeuren. Gaan ze bij Autoreset ook doen in ieder geval. Honderdmiljoenmiljard keer fijner want planning belt tijdens college. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151171720
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ah ja dan snap ik je reactie, ik maak wel hetzelfde op uit de reactie van VogeltjeTwiet. Dan zou het een soort race worden om chille ritjes, hoop dat het niet zo gaat worden. Zou je misschien kunnen voorkomen door bijvoorbeeld in te stellen dat tot 16:00 je eerste ritje uit je eigen regio moet beginnen.

En ze kunnen beter alleen de locatie en tijdstip geven en nog niet kenteken of welke auto want dan gaan er natuurlijk lui alleen maar ritjes kiezen met dikke wagens.

edit: trouwens, is het wel zo dat je zelf de ritjes kan kiezen? of worden ze vanuit de planning geselecteerd op jou aangeboden, en dat je dan alleen maar kan accepteren/weigeren.
Dat bedoelde ik dus ook met dat kiezen :+
pi_151180870
Nog mensen vandaag toevallig afleveren bij de Grote in Breda, kans is er dat je mij ziet aangezien ik er weer een dagje op locatie mag werken :)
pi_151182345
Zo, mijn enkeltje Assen - Vaassen zit er alweer op. Nu weer op naar Grunn.
Wel al gebeld voor morgen, Groningen - Amsterdam en Amsterdam - Bunnik ^O^
pi_151193410
Nou, wie krijg hier als eerst een auto met de nieuwe serie kenteken? :P
http://nos.nl/artikel/202(...)ndaag-de-weg-op.html
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151193614
Collega baalde al, die had vorige week dus een auto op kenteken laten zetten :')

Niet dat het heel veel boeit maar goed.
pi_151194698
Morgen voor het eerst sinds de vorige maandwissel weer eens een echte werkdag :')

Heerenveen - Zwolle, Zwolle - Nieuwegein en Vianen - Amsterdam. Ik vind mooi ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 30 maart 2015 @ 17:07:51 #120
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151194856
Vandaag een hikert van de Fluorweg naar Amersfoort CS getransporteerd. Iemand van hier?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 30 maart 2015 @ 17:27:02 #121
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_151195488
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:35 schreef Viezze het volgende:
Collega baalde al, die had vorige week dus een auto op kenteken laten zetten :')

Niet dat het heel veel boeit maar goed.
Bij leaseauto's niet, bij privé auto's blijf ik van mening dat er een extra waardedaling in zit.
pi_151195851
Vandaag een lift naar m'n tweede afhaaladres gekregen en morgen OV'en tussen de Uithof en station Weesp, kan het nog makkelijker :7 (ja, een wissel).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151195881
Morgenochtend tentamen, woensdagmiddag tentamen, heel hopelijk donderdag een ritje. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_151196010
Morgen 3 ritten, derde rit was eerst een hyundai i10, alleen die werd gecancelt en kreeg er een audi a4 voor terug. Vaker doen. :+
pi_151196143
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:44 schreef DeMuur het volgende:
Morgen 3 ritten, derde rit was eerst een hyundai i10, alleen die werd gecancelt en kreeg er een audi a4 voor terug. Vaker doen. :+


Met een i10 zou ik morgen trouwens niet de snelweg op durfven _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door yosander op 30-03-2015 18:59:06 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151196907
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:48 schreef yosander het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met een i10 zou ik morgen trouwens niet de snelweg op durfen _O-
U serious? :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 30 maart 2015 @ 18:14:53 #127
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151196912
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:48 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Daar kom ik net vandaan en ik denk dat je S60 er al stond :P een witte.

Ik heb ook een ritje voor maandag maar jullie hebben het beter getroffen. Een uur met het OV, uurtje rijden en dan 3 uur en 45 minuten met het OV terug :') beter voor mij en voor EW zelf komt er nog een ritje achteraan.

maarja heb wel werk dus ben er wel blij mee :7
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:48 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Daar kom ik net vandaan en ik denk dat je S60 er al stond :P een witte.

Ik heb ook een ritje voor maandag maar jullie hebben het beter getroffen. Een uur met het OV, uurtje rijden en dan 3 uur en 45 minuten met het OV terug :') beter voor mij en voor EW zelf komt er nog een ritje achteraan.

maarja heb wel werk dus ben er wel blij mee :7
Je had Fred Teevens ongelijk. Mijn S60 was zwart.

Lange tijd geleden dat ik weer eens in flink in m'n stoel werd gedrukt. :9~
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151197115
Waarom morgen niet en anders wel?
pi_151197273
Omdat het morgen gaat stormen.
pi_151197535
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Bij leaseauto's niet, bij privé auto's blijf ik van mening dat er een extra waardedaling in zit.
Absoluut. Ook de reden dat vroeger veel auto's in januari op naam werden gezet, scheelt toch weer een "bouw"jaar. Is nu minder omdat de bijtellingsregels elk jaar veranderen en december vaak voordelig is.

Ik denk dat jullie komende herfst echt gigaveel werk gaan krijgen, bijtelling gaat echt op de schop in 2016.
  maandag 30 maart 2015 @ 18:37:01 #131
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151197736
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:24 schreef Viezze het volgende:
Omdat het morgen gaat stormen.
En ik moet morgen met een bakwagen richting Den Haag vanuit Barneveld :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151198156
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:31 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Absoluut. Ook de reden dat vroeger veel auto's in januari op naam werden gezet, scheelt toch weer een "bouw"jaar. Is nu minder omdat de bijtellingsregels elk jaar veranderen en december vaak voordelig is.

Ik denk dat jullie komende herfst echt gigaveel werk gaan krijgen, bijtelling gaat echt op de schop in 2016.
Hopelijk, centjes :D
pi_151198603
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:14 schreef trolley het volgende:

[..]

U serious? :')
:@
Hoe de fuck komt die f daar :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151199575
Net terug van je cursus Duits?
pi_151203047
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:29 schreef yosander het volgende:
Nou, wie krijg hier als eerst een auto met de nieuwe serie kenteken? :P
http://nos.nl/artikel/202(...)ndaag-de-weg-op.html
Zal dan wel over personenauto's gaan(niet dat dat nieuwsartikel daar iets over zegt). Weet namelijk vrij zeker dat de kentekens van die nieuwe bussen van dat postproject in de zomer ook als XX-000-XX geschreven worden :{
pi_151203100
Ja dat is al vrij lang zo.
pi_151203128
Niet echt nieuwswaardig dus... Nja NOS hé
pi_151203267
Nou op zich wel hoor :P
pi_151204905
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:22 schreef Viezze het volgende:
Net terug van je cursus Duits?
Nee _O-
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:40 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Zal dan wel over personenauto's gaan(niet dat dat nieuwsartikel daar iets over zegt). Weet namelijk vrij zeker dat de kentekens van die nieuwe bussen van dat postproject in de zomer ook als XX-000-XX geschreven worden :{
Ah :P zelf nog niet opgemerkt
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 30 maart 2015 @ 21:57:51 #140
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151206565
Citroen C4, Suzuki Swift en een Renault Megane voor morgen. Hopen dat het weer een beetje meezit morgen :X
أنا مغربي
  maandag 30 maart 2015 @ 22:11:47 #141
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151207197
Daar gaat m'n salaris van deze week: SSD is naar de klote :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151208853
Ik heb me opgegeven voor een cursus skydiven. 120 euro als ik word ingeloot, dus daar gaat mijn salaris ook direct ja. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_151209427
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:53 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb me opgegeven voor een cursus skydiven. 120 euro als ik word ingeloot, dus daar gaat mijn salaris ook direct ja. :')
Dat is best goedkoop :o hoeveel lessen?

Mijn salaris heeft ook al een bestemming, alleen de prijs schommelt steeds :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 30 maart 2015 @ 23:17:09 #144
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151209762
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Dat is best goedkoop :o hoeveel lessen?

Mijn salaris heeft ook al een bestemming, alleen de prijs schommelt steeds :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 4 van die JBL E100 3-way zuilen staan. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 30 maart 2015 @ 23:18:54 #145
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151209814
Oh dat zijn studio monitors nvm :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151210007
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Dat is best goedkoop :o hoeveel lessen?

Mijn salaris heeft ook al een bestemming, alleen de prijs schommelt steeds :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één sprong. Twee theorielessen, een examen en een sprong. Is wel inclusief vervoer, opvouwen parachute etc. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 30 maart 2015 @ 23:26:19 #147
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151210043
Vet.

De eerste duik van het seizoen was een mislukking. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151211666
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb 4 van die JBL E100 3-way zuilen staan. *)
Kun je de buren ook leuk mee pesten _O-
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Één sprong. Twee theorielessen, een examen en een sprong. Is wel inclusief vervoer, opvouwen parachute etc. *O*
Lijp ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151211976
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:40 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Zal dan wel over personenauto's gaan(niet dat dat nieuwsartikel daar iets over zegt). Weet namelijk vrij zeker dat de kentekens van die nieuwe bussen van dat postproject in de zomer ook als XX-000-XX geschreven worden :{
Post project? :+
pi_151215995
Best leuk zo'n ritje Barneveld-Amsterdam. Bushokje waar ik wortel sta te schieten waait bekant weg hier :/

Gelukkig straks een Seat Leon.
pi_151216138
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:29 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Post project? :+
Nieuwe bussen voor dat postbedrijf met het oranje logo. Afgelopen zomer werden gemiddeld om de 3 dagen met een tiental chauffeurs vanuit Oosterhout die bussen gedistribueerd over verschillende sorteercentra.
pi_151216301
Blij dat ik op tijd hoorde dat er 40 minuten file stond tussen Hoogeveen en Zwolle. Bij Haren rechtsomkeert en nu maar via de A6/A7 naar Utreg :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:32:18 #153
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151216579
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:09 schreef Schaapje96 het volgende:
Best leuk zo'n ritje Barneveld-Amsterdam. Bushokje waar ik wortel sta te schieten waait bekant weg hier :/

Gelukkig straks een Seat Leon.
Sta je nu in Barneveld?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:56:56 #154
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151217122
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:09 schreef Schaapje96 het volgende:
Best leuk zo'n ritje Barneveld-Amsterdam. Bushokje waar ik wortel sta te schieten waait bekant weg hier :/

Gelukkig straks een Seat Leon.
Ik kom je wel bijtijds water geven.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151217874
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:21 schreef yosander het volgende:
Blij dat ik op tijd hoorde dat er 40 minuten file stond tussen Hoogeveen en Zwolle. Bij Haren rechtsomkeert en nu maar via de A6/A7 naar Utreg :+
Ik stond in die file helaas :'( Uiteindelijk bij Hasselt eraf gegaan en laatste stuk naar Zwolle binnendoor, maar al met al toch wel een half uur in de file gestaan :')

En de A6 was toch ook problemen? Of was dat pas na Almere?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151218248
A6 was mis bij Lelystad. Ik ben bij Hoogeveen maar rechtdoor gegaan, over die 100-wegen binnendoor naar Zwolle. Dus eigenlijk nergens last van gehad. Fiesta staat ondertussen in Amsterdam. Nu op naar rit 2.
@de mensen die vandaag een C1 of soortgelijke hebben, heel veel sterkte! En mocht je volle wind op kop hebben, laat dan de 4e en 5e versnelling voor wat het is. Die heb je niet nodig :')
pi_151218659
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:15 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Nieuwe bussen voor dat postbedrijf met het oranje logo. Afgelopen zomer werden gemiddeld om de 3 dagen met een tiental chauffeurs vanuit Oosterhout die bussen gedistribueerd over verschillende sorteercentra.

Ohh had mn tante het ook al over inderdaad, die werkt daar bij dat onderdeel van post bedrijf. Ze zei dat die bussen ook door studenten werden gebracht :+ zou ik ook wel willen doen haha, alleen startpunt is zuiden des lands hoor ik wel
pi_151219411
Ja vanuit Oosterhout dacht ik. Heb het een keer gedaan, zeer goed voor de uren.
pi_151219845
12:15 en ik begin aan m'n derde rit :D

Met een Aygo naar Amsterdam. Ik voel dat ding hier bij het bedrijf al helemaal heen en weer schudden :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151220725
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik stond in die file helaas :'( Uiteindelijk bij Hasselt eraf gegaan en laatste stuk naar Zwolle binnendoor, maar al met al toch wel een half uur in de file gestaan :')

En de A6 was toch ook problemen? Of was dat pas na Almere?
Ja A27 Almere - Utrecht was compleet afgesloten...ben dus via A1/Hilversum naar Utrecht gegaan. De wind op de Uithof is niet normaal met die hoge gebouwen :').
Op de A6 twee keer een omgewaaide vrachtwagen tegengekomen, was allebei net gebeurd volgens mij want heb maar een minuut stilgestaan :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151220757
Nu op naar Weesp. Gelukkig is er (afkloppen) geen boom op mijn traject gevallen _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151221893
Te vroeg gejuicht :') trein rijdt niet. Gelukkig leiden er meer wegen naar Weesp :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:25:12 #163
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151222250
Wat zijn ze toch klantvriendelijk hier in Putten :'). Met hun superleuke transportformulier :)
أنا مغربي
pi_151224383
Ik heb zometeen een a4 van amsterdam naar de fluorweg in amersfoort. Dat is ook een leuk transportformulier.. :')
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:30:43 #165
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151224988
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef DeMuur het volgende:
Ik heb zometeen een a4 van amsterdam naar de fluorweg in amersfoort. Dat is ook een leuk transportformulier.. :')
Maltaweg?

Ik kreeg een formulier mee, ondertekend en niet gelezen. Dacht echt het zal wel. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:31:53 #166
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_151225022
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Één sprong. Twee theorielessen, een examen en een sprong. Is wel inclusief vervoer, opvouwen parachute etc. *O*
120 euro voor een sprong alleen is al absurd goedkoop. Is dat trouwens een tandem sprong of solo?

Ik heb ooit eens een tandem sprong gemaakt van 4500m in Slovenië, ik gil nog steeds :D
pi_151225053
Zo, het was even onduidelijk of ik nog met de trein in Bussum Zuid kon komen. Eerste twee treinen zijn vervallen. Maar ik zit nu zowaar in een rijdende trein!
^O^
pi_151225095
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:31 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

120 euro voor een sprong alleen is al absurd goedkoop. Is dat trouwens een tandem sprong of solo?

Ik heb ooit eens een tandem sprong gemaakt van 4500m in Slovenië, ik gil nog steeds :D
Ik heb geen flauw idee. _O- De sprong is vanaf ruim 1.000 meter hoogte, de parachute wordt na ± 3 seconden vrije val geopend door de staticline. Maar ik moet nog ingeloot worden. :P
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:38:03 #169
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151225233
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee. _O- De sprong is vanaf ruim 1.000 meter hoogte, de parachute wordt na ± 3 seconden vrije val geopend door de staticline. Maar ik moet nog ingeloot worden. :P
3 seconden maar? :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151225562
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

3 seconden maar? :'(
Lijkt me zat. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_151225585
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

3 seconden maar? :'(
staticline ;) , dat is net zoals soldaten die uit een vliegtuig springen, direct onder een parachute hangen. dat is al spannend genoeg kan ik zeggen.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:52:16 #172
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151225688
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:49 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

staticline ;) , dat is net zoals soldaten die uit een vliegtuig springen, direct onder een parachute hangen. dat is al spannend genoeg kan ik zeggen.
Ja ik ben wel zo'n waaghals. :') Ik duik niet voor niks, niks mooiers dan de afdaling in zee maken. Alhoewel motorrijden in Luxemburg ook wel echt _O_ was.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151225838
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:49 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

staticline ;) , dat is net zoals soldaten die uit een vliegtuig springen, direct onder een parachute hangen. dat is al spannend genoeg kan ik zeggen.
Ik had hier geen filmpje van moeten kijken. :') Moet je echt eerst aan zo'n balk gaan hangen zelf? :'( Mijn hoop was eigenlijk dat iemand me er wel uit zou duwen als ik zou willen terugkrabbelen. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_151226114
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik had hier geen filmpje van moeten kijken. :') Moet je echt eerst aan zo'n balk gaan hangen zelf? :'( Mijn hoop was eigenlijk dat iemand me er wel uit zou duwen als ik zou willen terugkrabbelen. _O-
Ik moest mij opduwen aan de rand van het vliegtuig en met één bil in en met één bil uit het vliegtuig hangen en dan met een zetje mijzelf de lucht in gooien. goeie ouwe tiet :D

edit: En als je dan hangt dan ben je er nog niet, je kan in een twist raken, dan hangen je lijnen in een ddraai onder je parachute. Moet je met je armen de lijnen uit mekaar trekken en trappelen!
Oh ja, en niet in de sloot landen of op je stuitje. ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door DrSnuggle op 31-03-2015 15:08:25 ]
pi_151226310
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik moest mij opduwen aan de rand van het vliegtuig en met één bil in en met één bil uit het vliegtuig hangen en dan met een zetje mijzelf de lucht in gooien. goeie ouwe tiet :D
:') Ik haat mezelf nu al dat ik dit (hopelijk) ga doen. :P
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 15:19:50 #176
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151226920
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik moest mij opduwen aan de rand van het vliegtuig en met één bil in en met één bil uit het vliegtuig hangen en dan met een zetje mijzelf de lucht in gooien. goeie ouwe tiet :D

edit: En als je dan hangt dan ben je er nog niet, je kan in een twist raken, dan hangen je lijnen in een ddraai onder je parachute. Moet je met je armen de lijnen uit mekaar trekken en trappelen!
Oh ja, en niet in de sloot landen of op je stuitje. ;)
Ik trek gewoon een duikset aan en land in de zee.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151231832
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maltaweg?

Ik kreeg een formulier mee, ondertekend en niet gelezen. Dacht echt het zal wel. :')
Nee was op een prive adres ;)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:03:26 #178
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_151232606
Hoi, wat is dit voor forum? Kan je hier ook spelletjes spelen zoals Candy Crush?
pi_151232761
Al 5 keer achter elkaar geen werk :( weet dat het wel vaker voorkomt, alleen ik heb het zelf nog nooit gehad :P Zou het zin hebben om morgenochtend te bellen of ze iets hebben? AR trouwens.
pi_151232928
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:03 schreef Kiprollade het volgende:
Hoi, wat is dit voor forum? Kan je hier ook spelletjes spelen zoals Candy Crush?
Alleen trivia crack. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_151232963
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Al 5 keer achter elkaar geen werk :( weet dat het wel vaker voorkomt, alleen ik heb het zelf nog nooit gehad :P Zou het zin hebben om morgenochtend te bellen of ze iets hebben? AR trouwens.
Doe gewoon haha
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:20:26 #182
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_151232988
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:18 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Alleen trivia crack. :Y
Dan ben ik ook aan het goede adres, dat speel ik sinds een paar dagen en ik heb amper mensen om het mee te spelen! :)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:20:56 #183
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_151233001
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dan ben ik ook aan het goede adres, dat speel ik sinds een paar dagen en ik heb amper mensen om het mee te spelen! :)
Ohja, Pim had in de groepsapp aangegeven dat ik er wss ook bij ben met de filmmeet toch?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:21:07 #184
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_151233010
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ohja, Pim had in de groepsapp aangegeven dat ik er wss ook bij ben met de filmmeet toch?
Oeps, ik quote ipv edit

Edit: fuck, ik ben dit echt verleerd
pi_151233053
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ohja, Pim had in de groepsapp aangegeven dat ik er wss ook bij ben met de filmmeet toch?
Eh, volgens mij wel. Maar dat is de mist vaststaande meet. Ik app je vanavond wel even met een samenvatting. :+
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:25:22 #186
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_151233145
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eh, volgens mij wel. Maar dat is de mist vaststaande meet. Ik app je vanavond wel even met een samenvatting. :+
Wauw, betekent dit dat er een hele Fok! agenda opgezet is? :')
pi_151233211
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:19 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Doe gewoon haha
niet geschoten is altijd mis ja :P
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:28:40 #188
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_151233230
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:25 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wauw, betekent dit dat er een hele Fok! agenda opgezet is? :')
Natuurlijk
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:30:13 #189
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_151233272
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Natuurlijk
Jezus zeg, er zijn dus ook nog serieuze gesprekken tussen die (inmiddels nu weer 11.208) gemiste berichten?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:56:54 #190
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_151233966
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:30 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Jezus zeg, er zijn dus ook nog serieuze gesprekken tussen die (inmiddels nu weer 11.208) gemiste berichten?
Er zijn alleen maar serieuze gesprekken.
pi_151234024
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Al 5 keer achter elkaar geen werk :( weet dat het wel vaker voorkomt, alleen ik heb het zelf nog nooit gehad :P Zou het zin hebben om morgenochtend te bellen of ze iets hebben? AR trouwens.
Ik kom over in t werk nu :P was bijna weer in Groningen van mijn laatste rit en werd gebeld door de LM zelf of ik nog naar Zeist wilde rijden vanavond dus ik kon meteen door. Nu maar avondeten bij de IKEA :

Morgen naar Groningen - Schiphol en A'dam - Groningen :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:10:24 #192
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151243203
Audi Q5 morgen.. En ik stond niet eens op beschikbaar 8-)
أنا مغربي
pi_151244461
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kom je wel bijtijds water geven.
Ben al weggewaaid. :s)

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Sta je nu in Barneveld?
Nee, ik was in Leusden aan het wachten :P

Morgen weer volle bak O+
Lijnden - Almere, Almere - Meerkerk - Amsterdam en Amstelveen - Almere. (Volvo V50, Renault Megane, Skoda Octavia en Dacia Duster)
pi_151245168
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:10 schreef A_Valbuena het volgende:
Audi Q5 morgen.. En ik stond niet eens op beschikbaar 8-)
Dik :7
Yaris en een Swift morgen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151248911
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef yosander het volgende:

[..]

Dik :7
Yaris en een Swift morgen :P
Haha, alle ritten die ik weiger krijg jij volgens mij :7 Harhar
pi_151249019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:31 schreef ManScat het volgende:

[..]

Haha, alle ritten die ik weiger krijg jij volgens mij :7 Harhar
Blijkbaar sta jij boven mij in de rangorde :'(
Planner die mij vanmiddag belde (rond 1 uur al trouwens) klonk erg gehaast :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151249090
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:31 schreef ManScat het volgende:

[..]

Haha, alle ritten die ik weiger krijg jij volgens mij :7 Harhar
Jij vraagt eerst: wat voor auto's om vervolgens te weigeren? :+
  woensdag 1 april 2015 @ 01:19:09 #198
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151249603
Zo'n vieze Crafter van Eindhoven naar Amersfoort :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151251648
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:42 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Jij vraagt eerst: wat voor auto's om vervolgens te weigeren? :+
Nee.
Heb nu een paar keer ritten gekregen terwijl ik aangegeven had dat ik een dagdeel niet kon. En met het uitvoeren van die ritten zou ik dan een hele dag kwijt zijn.
pi_151252156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:00 schreef ManScat het volgende:

[..]

Nee.
Heb nu een paar keer ritten gekregen terwijl ik aangegeven had dat ik een dagdeel niet kon. En met het uitvoeren van die ritten zou ik dan een hele dag kwijt zijn.
Ahzo, balen
  woensdag 1 april 2015 @ 09:31:23 #201
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_151253047
Even Amoeba lokken.

Dadelijk een Jaguar XJ in *O* Duitsland *O* , Nederland en België rijden.
pi_151253091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:31 schreef Sjouveur het volgende:
Even Amoeba lokken.

Dadelijk een Jaguar XJ in *O* Duitsland *O* , Nederland en België rijden.
_O- Plezier!
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 1 april 2015 @ 10:11:17 #203
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151254074
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:31 schreef Sjouveur het volgende:
Even Amoeba lokken.

Dadelijk een Jaguar XJ in *O* Duitsland *O* , Nederland en België rijden.
Pik me op!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:32:22 #204
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151256617
Hoe zijn de ervaringen hier met busjehuren.nl ?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151258927
Toevallig iemand op Eindhoven cs zo? Ik mag een half uur wachten :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 1 april 2015 @ 12:53:41 #206
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151259115
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:47 schreef trolley het volgende:
Toevallig iemand op Eindhoven cs zo? Ik mag een half uur wachten :')
Wel in de buurt. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151259438
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wel in de buurt. :P
Breng me even naar Helmond dan :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 1 april 2015 @ 13:17:33 #208
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151259901
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Breng me even naar Helmond dan :7
Heb je een helm? :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151260076
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb je een helm? :7
Ik zit nu al in de trein ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151266392
500.000 ritjes totaal bij Easyway :o
pi_151266695
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:20 schreef RacerDKB het volgende:
500.000 ritjes totaal bij Easyway :o
Met als kers op te taart lopen naar de bushalte in Meerkerk _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door yosander op 01-04-2015 16:34:01 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 1 april 2015 @ 16:50:17 #212
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151267464
De planning heeft me gefopt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 1 april 2015 @ 17:08:49 #213
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151267987
Tering wat is die Q5 toch geweldig _O_
أنا مغربي
pi_151268027
De planning mag mij wel bellen. Vandaag voorlopig laatste tentamen gehad, dus lekker anderhalve week vrij! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 1 april 2015 @ 17:13:11 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151268072
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:08 schreef A_Valbuena het volgende:
Tering wat is die Q5 toch geweldig _O_
Ik had een A5. Boks.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151268730
Heu, morgen Stadskanaal - Groningen. Het is in ieder geval wat.
In de ritopdracht staat bij de instructies dat de auto bij ophalen door een expert gecontroleerd moet worden. Iemand dit eerder gehad? Op het NL overdrachtformulier hoeft geen schade genoteerd te worden 8)7
  woensdag 1 april 2015 @ 17:52:41 #217
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_151269034
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:20 schreef RacerDKB het volgende:
500.000 ritjes totaal bij Easyway :o
Uiteraard een Skoda
#26 || Luciano da Silva
pi_151269040
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:41 schreef ManScat het volgende:
Heu, morgen Stadskanaal - Groningen. Het is in ieder geval wat.
In de ritopdracht staat bij de instructies dat de auto bij ophalen door een expert gecontroleerd moet worden. Iemand dit eerder gehad? Op het NL overdrachtformulier hoeft geen schade genoteerd te worden 8)7
:Y Als het goed is, is dat al gebeurd als jij aankomt. Even navragen daar, maar volgens mij krijg je gewoon een enveloppe mee.
Your opinion of me is none of my business.
pi_151269147
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:Y Als het goed is, is dat al gebeurd als jij aankomt. Even navragen daar, maar volgens mij krijg je gewoon een enveloppe mee.
Ah, dan zie ik het wel. Thanks :)
pi_151270907
Voor het eerst een visitekaartje achtergelaten, zoon van berijder was wel geïnteresseerd in deze baan.. :P
pi_151271019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:53 schreef jurgenov het volgende:
Voor het eerst een visitekaartje achtergelaten, zoon van berijder was wel geïnteresseerd in deze baan.. :P
Ik ook tot nu toe één keer :') Aan de buschauffeur waar ik mee aan de praat was geraakt voor wie het wel een goed baantje voor z'n zoon leek.
pi_151273103
Die 500 000e was natuurlijk een rit naar Meerkerk, zodat ze makkelijk ff op en neer konden vanuit Breda :P

Ik zelf had vanmiddag nog een spoedje Nijmegen - Breukelen, en vanaf daar nog met een senior collega naar Utrecht met het ov. Aardige man, had best wat interessants te vertellen over zijn werkzame leven ook. Hij had wel een smartphone, maar geen NS of 9292 app. Toen ik vroeg hoe hij dat dan deed met werken zei ie dat ie een appje naar zijn vrouw stuurde waar ie was, die dan thuis op internet opzocht naar welke halte hij moest of welke trein hij moest hebben, prachtig :)
pi_151273472
Was nog gebeld vanmiddag, maar was mooi aan het skiën in skihalletjeee dus pech :+
pi_151273688
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:59 schreef Drowzz het volgende:
Was nog gebeld vanmiddag, maar was mooi aan het skiën in skihalletjeee dus pech :+
Niet tijdens het skieen je telefoon opnemen :') .
Je moet connected blijven.
  woensdag 1 april 2015 @ 20:11:37 #225
436995 A_Valbuena
One man army
pi_151273928
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had een A5. Boks.
Q5 is cooler :@ :@ :@
أنا مغربي
pi_151275339
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:05 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Niet tijdens het skieen je telefoon opnemen :') .
Je moet connected blijven.
Haha stond wel op trillen maar Voel je toch niet :+
pi_151275694
Zit al een tijdje te kijken in dit topic en heb daarom ook gesolliciteerd voor deze functie.
Ben sinds kort dus ook een hiker en me eerste auto mag ik gelijk ophalen in Nijverdal. :+
pi_151280750
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef Nucleass het volgende:
Zit al een tijdje te kijken in dit topic en heb daarom ook gesolliciteerd voor deze functie.
Ben sinds kort dus ook een hiker en me eerste auto mag ik gelijk ophalen in Nijverdal. :+
Lekker lopen of niet? Welkom trouwens :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151280822
Ik heb geen werk voor morgen. ;( Hopen op een spoedje dan maar. En anders naar de Waterstones. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_151284578
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:05 schreef yosander het volgende:

[..]

Lekker lopen of niet? Welkom trouwens :+
Jup 34 minuten, maar wel gelijk werk op me eerste officiële dag als hiker
  donderdag 2 april 2015 @ 08:24:39 #231
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_151285194
Eindelijk weer eens werken vandaag. :) Twee keer Caddy, één gloednieuw en één uit 2007.
  donderdag 2 april 2015 @ 10:33:21 #232
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151287357
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2015 06:02 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Jup 34 minuten, maar wel gelijk werk op me eerste officiële dag als hiker
Goede zaak.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151287986
Weet iemand of morgen op goede vrijdag AR open is en er dus gewoon werk is?
&lt;klik hier om een reactie te plaatsen&gt;
pi_151288080
Ik hoop het wel ja.
Your opinion of me is none of my business.
pi_151288333
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef Nucleass het volgende:
Zit al een tijdje te kijken in dit topic en heb daarom ook gesolliciteerd voor deze functie.
Ben sinds kort dus ook een hiker en me eerste auto mag ik gelijk ophalen in Nijverdal. :+
Dan heb je mij waarschijnlijk vervangen in de regio, ben onlangs gestopt. Heb één keer dat pokke-eind gelopen, toen was ik het echt wel zat en heb me twee keer kunnen laten brengen. Jammer dat je de goede oude tijd gemist hebt dat dit bedrijf nog in Enter op het industrieterrein zat, da's vijf minuten lopen vanaf de bushalte. In ieder geval succes!
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_151289932
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:58 schreef driekeerdrie het volgende:
Weet iemand of morgen op goede vrijdag AR open is en er dus gewoon werk is?
Of ew?
pi_151290036
EW werkt iig gewoon morgen.
  donderdag 2 april 2015 @ 12:49:25 #238
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151291063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:14 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Dan heb je mij waarschijnlijk vervangen in de regio, ben onlangs gestopt. Heb één keer dat pokke-eind gelopen, toen was ik het echt wel zat en heb me twee keer kunnen laten brengen. Jammer dat je de goede oude tijd gemist hebt dat dit bedrijf nog in Enter op het industrieterrein zat, da's vijf minuten lopen vanaf de bushalte. In ieder geval succes!
Wat
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151291526
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat
Dat ^O^
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_151294493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef HenkvonAnnie het volgende:

[..]

Dat ^O^
Het klinkt nu net of je gestopt bent omdat je daar moest lopen :+
pi_151294769
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Het klinkt nu net of je gestopt bent omdat je daar moest lopen :+
Oh nee, zeker niet. Dat moet je voor lief nemen als chauffeur, maar het is wel een flink eind lopen die 35 minuten. Ik was dat lopen na één keer zat, de volgende twee keer kon ik gelukkig afgezet worden bij het bedrijf zodat me dat flink tijd en een stuk lopen bespaarde.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  donderdag 2 april 2015 @ 15:00:22 #242
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_151295561
Zo'n VW Caddy is wel prima met 105 pk, cruise control, climate control, parkeersensoren en lederen stuur. Waren alle Caddy's maar zo. :P
pi_151296051
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef Schaafkaas het volgende:
Waren alle Caddy's maar zo. :P
Dit.
pi_151296282
Mocht gisteren een Mercedes E320 uit de V.S van Roosendaal naar Amsterdam rijden. Was wel even wennen om 80 m.p.h. te rijden en kachel op 68 graden F. Volgens dat bedrijfje, wat jullie wel kennen denk ik, kun je ongeveer 30% besparen met importeren. Moest helaas wel anderhalf uur wachten, tot de auto eindelijk klaar was bij de RDW daar.
pi_151299431
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:20 schreef Volluto het volgende:
Mocht gisteren een Mercedes E320 uit de V.S van Roosendaal naar Amsterdam rijden. Was wel even wennen om 80 m.p.h. te rijden en kachel op 68 graden F. Volgens dat bedrijfje, wat jullie wel kennen denk ik, kun je ongeveer 30% besparen met importeren. Moest helaas wel anderhalf uur wachten, tot de auto eindelijk klaar was bij de RDW daar.
hoef je niet eens naar VS, Duitsland kan je zelfs meer mits goed onderhandeld.

Morgen trouwens dagje abcdefghjiklmnopqurstuxyuz
Zie!
  donderdag 2 april 2015 @ 17:16:20 #246
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_151299521
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:12 schreef johnson555 het volgende:

[..]

hoef je niet eens naar VS, Duitsland kan je zelfs meer mits goed onderhandeld.

Morgen trouwens dagje abcdefghjiklmnopqurstuxyuz
Volgens mij valt dat importeren uit Duitsland flink tegen tegenwoordig, met alle kosten die er bij komen.
pi_151299703
Hoe doen jullie dat morgen met OV? Gewoon geld op OV zetten en daarmee reizen? Hoe gaat het declareren? Nog nooit op een vakantiedag gewerkt namelijk.

EDIT: Is Goede Vrijdag überhaupt een feestdag? :')
pi_151299824
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:22 schreef Exorbitantes het volgende:
Hoe doen jullie dat morgen met OV? Gewoon geld op OV zetten en daarmee reizen? Hoe gaat het declareren? Nog nooit op een vakantiedag gewerkt namelijk.
Hoezo? Hij is morgen gewoon geldig hoor :+ je studenten ov
pi_151299917
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:27 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoezo? Hij is morgen gewoon geldig hoor :+ je studenten ov
:+
pi_151300235
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:12 schreef johnson555 het volgende:

[..]

hoef je niet eens naar VS, Duitsland kan je zelfs meer mits goed onderhandeld.

Morgen trouwens dagje abcdefghjiklmnopqurstuxyuz
Drilboor komt om acht uur een auto ophalen bij je. :P

En in de zomervakantie enzo gewoon op saldo reizen ja. Dan is het bij AR gewoon declareren onder hetzelfde kopje als tanken (maar dan OV dus, uitklapmenu'tje) en er het totaalbedrag per rit bijzetten.
Your opinion of me is none of my business.
pi_151300403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Drilboor komt om acht uur een auto ophalen bij je. :P

En in de zomervakantie enzo gewoon op saldo reizen ja. Dan is het bij AR gewoon declareren onder hetzelfde kopje als tanken (maar dan OV dus, uitklapmenu'tje) en er het totaalbedrag per rit bijzetten.
Is er veel werk in zomervakantie eigenlijk?
pi_151300422
Zal ik? Ja, toch maar wel.

Dat hangt helemaal af van je regio, het aanbod van ritjes en voor welke LM's je vaak rijdt. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_151300649
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:51 schreef Sarasi het volgende:
Zal ik? Ja, toch maar wel.

Dat hangt helemaal af van je regio, het aanbod van ritjes en voor welke LM's je vaak rijdt. :*
pi_151300675
Your opinion of me is none of my business.
pi_151301162
Ik had nog nooit een auto gehad met een veiligheidsgordel-aangeef-armpje als je instapt en gaat zitten. Wat een luxe :')
pi_151304101
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:16 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had nog nooit een auto gehad met een veiligheidsgordel-aangeef-armpje als je instapt en gaat zitten. Wat een luxe :')
Wat voor auto was dat dan? 8-)
pi_151305030
Wat een dag vandaag. Was pas ver na slutingstijd bij de LM. Veel file en langzaam rijdend verkeer, oen de pech met lange wachttijden bij de LM en moeten tanken van de wissel.

Ik kan een super lang verhaal gaan vertellen, maar het komt er op neer dat ik net mijn transport maar bij vestiging van de LM in mijn woonplaats heb gezet en de sleutels meegenomen, en dat dadelijk een voortreffelijke collega die nóg later is bij dezelfde LM, zijn auto en sleutels achterlaat bij mij. Dan mag ik morgen die auto naar de LM brengen, waar ik toch nog een ritje voor heb morgen.

Moet wel zeggen dat de planning het goed geregeld hebben, maar een puntje is wel dat als ze meedenken ze ook even google kijken en me vervolgens niet een nog grotere file insturen.

Had trouwens een oudere opel movano vandaag, met zo een gigantisch liggend stuur. Ik vond het eigenlijk heerlijk rijden, want die bussen hebben echt wel koppel, en dat merk je zeker als die leeg is
  donderdag 2 april 2015 @ 22:54:36 #258
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151315077
Ik kom nu hard bezopen uit de Olivier in Utrecht, top tent
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151315667
Onverwacht heb ik voor morgen toch nog werk, wat goed uitkomt omdat ik dan wat geld weer apart kan zetten voor de zomer vakantie vakantie.
pi_151315698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:08 schreef Drilboor het volgende:
Onverwacht heb ik voor morgen toch nog werk, wat goed uitkomt omdat ik dan wat geld weer apart kan zetten voor de zomer vakantie vakantie.
Edit: Wel effe erbij zetten wat ik heb dan, Breda - Oost Souburg per 114i
pi_151317989
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:31 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wat voor auto was dat dan? 8-)
BMW 420i. Was een luxe uitvoerig, high executive. Dus dan heb je armpjes die je gordel aangeven.

Ben wel iets kwijtgeraakt, vermoedelijk uit tas gevallen in auto van tweede ritje, dus behalve als ik kan regelen dat ik dat terug krijg heb ik de hele dag voor de kat z'n kut gewerkt. Raakt nooit wat kwijt, verdomme.

[ Bericht 9% gewijzigd door pfefferkatze op 03-04-2015 00:47:59 ]
pi_151318372
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:20 schreef Volluto het volgende:
Mocht gisteren een Mercedes E320 uit de V.S van Roosendaal naar Amsterdam rijden. Was wel even wennen om 80 m.p.h. te rijden en kachel op 68 graden F. Volgens dat bedrijfje, wat jullie wel kennen denk ik, kun je ongeveer 30% besparen met importeren. Moest helaas wel anderhalf uur wachten, tot de auto eindelijk klaar was bij de RDW daar.
Heerlijk! Rij relatief vaak voor dit bedrijf omdat ik er ook maar een grote 10 minuten vandaan woon. Ik zet in zo'n geval altijd m'n navigatie zo dat ik de snelheid daarop aflees. Eigenlijk nog nooit echt hoeven wachten daar trouwens. Op de een of andere manier zijn van m'n top 10 hikerverhalen wel 8 van hen. Dikke auto's die tonnen waard zijn met van die vreselijk luxe Amerikaanse opties erin *O*

Over dat importeren, tja. Fijn dat je 30% kan besparen, maar dan moet je wel weten dat de auto van gelijkwaardige kwaliteit is als hier. En dat zie je niet op foto's maar dan zal je die kant op moeten.
Ik had voor dat bedrijf een Nissan navara(zo'n pick up) uit Spanje of Italië ofz. Lief dagboek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151319262
Inderdaad leuk bedrijf daar in Roosendaal, ook al een paar keer geweest. Leukste auto was een CLS350 waar ik 15 euro fooi kreeg van de berijder.
pi_151321334
Toch nog een spoedje gekregen van Guido. Enige planner die mij nu zo vaak gebeld heeft dat ik hem onthoud :P. Corsa van Velp naar ons aller Meerkerk. Ik vind alles prima op dit moment.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:34:07 #265
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151326919
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:41 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

BMW 420i. Was een luxe uitvoerig, high executive. Dus dan heb je armpjes die je gordel aangeven.

Ben wel iets kwijtgeraakt, vermoedelijk uit tas gevallen in auto van tweede ritje, dus behalve als ik kan regelen dat ik dat terug krijg heb ik de hele dag voor de kat z'n kut gewerkt. Raakt nooit wat kwijt, verdomme.
Wat ben je kwijt?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151327111
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat ben je kwijt?
Ongebruikte nieuwe dashcam :') Had er een 64GB MicroSD-kaartje ingestopt om die werkdag te testen en gebruiken maar niet aan toe gekomen. Het is een gadget en niet echt nuttig verder maar dat geheugenkaartje staat wel een aardige muziekcollectie en wat persoonlijke bestanden op dus vooral daarvan baal ik.

Heb de LM gebeld en ze gaan in ieder geval kijken.
pi_151327644
Vanaf 8 april gaat de pilot met de app van start.
Hikers kunnen zelf hun ritten gaan uitkiezen. Het is dus niet meer zo dat de planning bepaalt, waar je heen gaat rijden.
Je krijgt ook niet meer per uur betaalt, maar per rit. Je wordt in principe ook niet gecorrigeerd voor vertragingen etc.

Vooralsnog doet er maar een leasemij mee, dus ook de pilot gebruikers blijven gewoon voor het grootste deel hun ritten op de oude manier krijgen.

De reden van deze nieuwe werkwijze is, dat klanten steeds sneller willen beschikken over info over de staat van hun auto's, kilometer standen etc.
Daarnaast krijgt easyway steeds meer spoedritten, wat onvoordelig is, omdat hikers dan maar een rit kunnen rijden en veel reistijd declareren.

Laatste puntje, is dat de app niet door easyway zelf gemaakt is, maar door roamler. Je kunt daarom ook andere opdrachten aangeboden krijgen, zoals voor Unilever hun producten fotograferen in supermarkten, abri's controleren voor JC decaux en al dat soort dingen.
Al het geld dat je daarmee verdient, krijg je direct uitbetaald op een PayPal rekening en dus niet met je normale loon.
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:07:07 #268
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151327848
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:59 schreef Volluto het volgende:
Vanaf 8 april gaat de pilot met de app van start.
Hikers kunnen zelf hun ritten gaan uitkiezen. Het is dus niet meer zo dat de planning bepaalt, waar je heen gaat rijden.
Je krijgt ook niet meer per uur betaalt, maar per rit. Je wordt in principe ook niet gecorrigeerd voor vertragingen etc.

Vooralsnog doet er maar een leasemij mee, dus ook de pilot gebruikers blijven gewoon voor het grootste deel hun ritten op de oude manier krijgen.

De reden van deze nieuwe werkwijze is, dat klanten steeds sneller willen beschikken over info over de staat van hun auto's, kilometer standen etc.
Daarnaast krijgt easyway steeds meer spoedritten, wat onvoordelig is, omdat hikers dan maar een rit kunnen rijden en veel reistijd declareren.

Laatste puntje, is dat de app niet door easyway zelf gemaakt is, maar door roamler. Je kunt daarom ook andere opdrachten aangeboden krijgen, zoals voor Unilever hun producten fotograferen in supermarkten, abri's controleren voor JC decaux en al dat soort dingen.
Al het geld dat je daarmee verdient, krijg je direct uitbetaald op een PayPal rekening en dus niet met je normale loon.
Klinkt als een slecht idee. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151328283
Klinkt inderdaad als een manier om ons nog goedkoper te gebruiken.
pi_151328320
Ben er ook niet echt zo over te spreken. Hoe wordt berekend wat je verdient per rit? Puur op afstand?
pi_151328348
We zullen zien. Dat extra werk klinkt wel interessant, maar vraag me dan wel af of er ook externe mensen ook ritten kunnen gaan doen. Per rit betaald krijgen kan zowel goed als slecht uitpakken. Voordeel is dan wel weer dat - mits je het ritloon te weinig vindt - je het werk zelf niet accepteert in plaats van echt weigert.

Dat vergoedingen voor vertragingen wegvallen is dan wel weer jammer
pi_151328460
Was inderdaad wachten totdat EW ook hun manier van verlonen ging veranderen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:27:22 #273
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151328519
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:25 schreef yosander het volgende:
Was inderdaad wachten totdat EW ook hun manier van verlonen ging veranderen :P
Want dit is niet winstgevend genoeg? :')

Ik geloof daar dus echt geen ruk van. Nog meer winst, en het is niet alsof je nu zoveel verdient. Heb 2 dagen gewerkt en kreeg 93 euro overgemaakt van Autoreset. Allemaal leuk en aardig, maar veel is dat natuurlijk niet het. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:29:25 #274
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_151328585
Twee weken geleden al aangenomen bij EW, maar vanwege drukte (tentamens en oude baan) dinsdag pas voor het eerst werken. Ik moet een Up van Engelen naar Amsterdam brengen en een Astra Sports van Amsterdam naar Meerkerk. Dat wordt dus gelijk een stuk lopen daar.

Wel jammer dat we dan waarschijnlijk minder gaan verdienen door die app, maar 't is nog een pilot dus er kan nog van alles veranderen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:31:36 #275
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151328658
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:29 schreef Jirdo het volgende:
Twee weken geleden al aangenomen bij EW, maar vanwege drukte (tentamens en oude baan) dinsdag pas voor het eerst werken. Ik moet een Up van Engelen naar Amsterdam brengen en een Astra Sports van Amsterdam naar Meerkerk. Dat wordt dus gelijk een stuk lopen daar.

Wel jammer dat we dan waarschijnlijk minder gaan verdienen door die app, maar 't is nog een pilot dus er kan nog van alles veranderen.
'jammer'? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151328750
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want dit is niet winstgevend genoeg? :')

Ik geloof daar dus echt geen ruk van. Nog meer winst, en het is niet alsof je nu zoveel verdient. Heb 2 dagen gewerkt en kreeg 93 euro overgemaakt van Autoreset. Allemaal leuk en aardig, maar veel is dat natuurlijk niet het. :')
Bedoelde naar aanleiding van de nieuwe CAO van AR. Al pakt dat voor mij wel goed uit aangezien ik meestal ritjes rij voor 10,30 p/u :P
Afgelopen dinsdag iets van ±130 euro verdiend :7
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:37:29 #277
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_151328845
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

'jammer'? :')
Het is ontzettend kut.
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:38:49 #278
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151328892
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:34 schreef yosander het volgende:

[..]

Bedoelde naar aanleiding van de nieuwe CAO van AR. Al pakt dat voor mij wel goed uit aangezien ik meestal ritjes rij voor 10,30 p/u :P
Afgelopen dinsdag iets van ±130 euro verdiend :7
Ja voor die bois uit Grunn maakt het niet zoveel uit. Rijden voor de Trondheimweg geeft 2 euro extra per uur (grondslag voor vakantiegeld). :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151328897
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:22 schreef kweenie1 het volgende:
Dat extra werk klinkt wel interessant, maar vraag me dan wel af of er ook externe mensen ook ritten kunnen gaan doen.
Dat lijkt me niet. Als dat zou is kan je de sollicitatie + rijtest + arbeidsovereenkomst ook wel afschaffen :')
pi_151329290
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja voor die bois uit Grunn maakt het niet zoveel uit. Rijden voor de Trondheimweg geeft 2 euro extra per uur (grondslag voor vakantiegeld). :')
Precies :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:13:32 #281
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_151329851
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, het hoeft niet per se in ons nadeel te zijn.. Ik ben voorzichtig optimistisch. :P

Andere opdrachten klinkt ook wel leuk, maar dat aanbod zal wel tegenvallen. Iemand van AR al eens een andere opdracht gekregen sinds die wijzigingen daar?
pi_151330543
Morgen met 6 andere chauffeurs van Breda naar Rotterdam. Iemand van hier?
pi_151334001
Hoi allen, ben zelf sinds een paar weken privé chauffeur. Heb daarvoor een aantal weken dit topic doorgelezen en ook mede door de verhalen van jullie gesolliciteerd. Eerst op de functie hiker, maar mede door mijn leeftijd werd prive chauffeur aangeraden, en hier een baan in gevonden. Vind het een ideale baan, veel werk beschikbaar (bijna elke dag dat ik beschikbaar ben kan ik werken), prima auto's en vaak momenten tussen ritten vrij om te leren of om huiswerk te maken wat ook goed uit komt. Kom lekker aan me uren ook, gisteren 15 uurtjes gewerkt, maandag weer in een bmw 7-serie rijden, vermaak me prima.
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:41:24 #284
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151334115
'me uren'
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151334532
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:13 schreef Schaafkaas het volgende:
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, het hoeft niet per se in ons nadeel te zijn.. Ik ben voorzichtig optimistisch. :P

Andere opdrachten klinkt ook wel leuk, maar dat aanbod zal wel tegenvallen. Iemand van AR al eens een andere opdracht gekregen sinds die wijzigingen daar?
Nee nog nooit wat anders gedaan dan hiken of locatiewerk.
pi_151335046
Dinsdag naar Breda met een Touran. Auto dient eerst geïnspecteerd te zijn. Die instructies trouwens :') tankbonnen boven de 15 euro worden niet vergoed en chauffeurs dienen geen uitspraak te doen over de staat van de auto :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151335186
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef yosander het volgende:
Dinsdag naar Breda met een Touran. Auto dient eerst geïnspecteerd te zijn. Die instructies trouwens :') tankbonnen boven de 15 euro worden niet vergoed en chauffeurs dienen geen uitspraak te doen over de staat van de auto :')
Dus als de auto leeg is en je moet van Groningen naar Maastricht moet je hem het laatste stuk maar duwen?
  vrijdag 3 april 2015 @ 19:08:55 #288
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_151336110
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef yosander het volgende:
Dinsdag naar Breda met een Touran. Auto dient eerst geïnspecteerd te zijn. Die instructies trouwens :') tankbonnen boven de 15 euro worden niet vergoed en chauffeurs dienen geen uitspraak te doen over de staat van de auto :')
Voor welk bedrijf is dat?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_151336464
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dus als de auto leeg is en je moet van Groningen naar Maastricht moet je hem het laatste stuk maar duwen?
Hij hoeft maar naar Breda :Y)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_151336545
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dus als de auto leeg is en je moet van Groningen naar Maastricht moet je hem het laatste stuk maar duwen?
Ja of zelf dokken _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:18:17 #291
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_151341719
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef yosander het volgende:
Dinsdag naar Breda met een Touran. Auto dient eerst geïnspecteerd te zijn. Die instructies trouwens :') tankbonnen boven de 15 euro worden niet vergoed en chauffeurs dienen geen uitspraak te doen over de staat van de auto :')
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Voor welk bedrijf is dat?
Hier ben ik ook benieuwd naar als Groninger. DM dat eens even. :P :*
pi_151342815
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:20 schreef yosander het volgende:

[..]

Ja of zelf dokken _O-
3x 15 Euro tanken
pi_151345172
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:42 schreef Drowzz het volgende:

[..]

3x 15 Euro tanken
Scherp :D er zit geen maximum aan het aantal tankbonnen/beurten immers
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151353824
Ik heb de 'niet meer dan ¤15 tanken' al heel vaak voorbij zien komen in mijn ritjes. Ik ben altijd wel blij als ik het zie want dan weet ik dat er genoeg in de tank zit om het volgende adres te halen. Nog nooit meegemaakt dat het spannend wordt bij zo'n mailtje.
  zaterdag 4 april 2015 @ 20:36:08 #295
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_151368114
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:37 schreef broodjevis het volgende:
Hoi allen, ben zelf sinds een paar weken privé chauffeur. Heb daarvoor een aantal weken dit topic doorgelezen en ook mede door de verhalen van jullie gesolliciteerd. Eerst op de functie hiker, maar mede door mijn leeftijd werd prive chauffeur aangeraden, en hier een baan in gevonden. Vind het een ideale baan, veel werk beschikbaar (bijna elke dag dat ik beschikbaar ben kan ik werken), prima auto's en vaak momenten tussen ritten vrij om te leren of om huiswerk te maken wat ook goed uit komt. Kom lekker aan me uren ook, gisteren 15 uurtjes gewerkt, maandag weer in een bmw 7-serie rijden, vermaak me prima.
Dit zijn inderdaad de voordelen van het pc-en :) Nadelen zijn er overigens ook, zo mag ik volgende week 2x om 04:30 naar de wonderlijke klanken van mijn wekker luisteren.
pi_151370762
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2015 11:42 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik heb de 'niet meer dan ¤15 tanken' al heel vaak voorbij zien komen in mijn ritjes. Ik ben altijd wel blij als ik het zie want dan weet ik dat er genoeg in de tank zit om het volgende adres te halen. Nog nooit meegemaakt dat het spannend wordt bij zo'n mailtje.
Dat scheelt :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151387168
Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Ik heb dinsdag 2 ritten. Rit 1: Auto ophalen OM 09u. Rit 2: Auto ophalen OM 17u.
De ritten duren beide anderhalf uur en OV tussen beide adressen is ongeveer 3 uur.
pi_151387264
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 14:29 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Ik heb dinsdag 2 ritten. Rit 1: Auto ophalen OM 09u. Rit 2: Auto ophalen OM 17u.
De ritten duren beide anderhalf uur en OV tussen beide adressen is ongeveer 3 uur.
De chillste plek of bibliotheek om te studeren vinden in de route van die 3 uur OV :')
pi_151387476
Wanneer krijg je meestal te horen of je maandag werk hebt? Vrijdag zeker?
pi_151387536
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 14:29 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Ik heb dinsdag 2 ritten. Rit 1: Auto ophalen OM 09u. Rit 2: Auto ophalen OM 17u.
De ritten duren beide anderhalf uur en OV tussen beide adressen is ongeveer 3 uur.
Ga een stad verkennen, vrienden of familie opzoeken, naar de bios, musea. Kan genoeg bedenken om betaalde vrije tijd in te delen :D
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 14:40 schreef Nucleass het volgende:
Wanneer krijg je meestal te horen of je maandag werk hebt? Vrijdag zeker?
Yes. Echter is er morgen geen werk natuurlijk :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151387552
En dicht :W
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')