Volgens mij heeft Volvo ook een 1.8 geleverd. Het is de 1.8i die je moet vermijden. Verder weet ik het zo niet, behalve dat je bij de V40 een grote doos reservelampjes voor de achterkant mag kopen. Die gaan om de haverklap kapot. Voor m'n gevoel heeft de helft van die V40's die ik tegenkom kapotte verlichting achter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Wat zijn de volvo blokken? De 2.0 en 1.6?
Haha dat valt mij ook altijd op . Overigens denk ik eerder dat het luiheid is, pas als er drie van de vier kapot zijn gaan ze een keer wat vervangen .quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Verder weet ik het zo niet, behalve dat je bij de V40 een grote doos reservelampjes voor de achterkant mag kopen. Die gaan om de haverklap kapot. Voor m'n gevoel heeft de helft van die V40's die ik tegenkom kapotte verlichting achter.
Dan schroef ik er LED lampjes inquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Volvo ook een 1.8 geleverd. Het is de 1.8i die je moet vermijden. Verder weet ik het zo niet, behalve dat je bij de V40 een grote doos reservelampjes voor de achterkant mag kopen. Die gaan om de haverklap kapot. Voor m'n gevoel heeft de helft van die V40's die ik tegenkom kapotte verlichting achter.
Maar wil je inderdaad per se een V40? Een V70 is veel meer luxe en comfort. Maar goed, dat kost ook wat extra centen.
Waar zit het hem dan in?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:19 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is het vrij simpel: Bij de V70 betaal je vooraf, en bij zo'n V40 na aanschaf .
Een V70 >2001 zal net zo veel onderhoud achteraf hebben als een V40 van die tijd hoor. Allemaal auto's met veel kilometers of juist te weinig kilometers...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:19 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is het vrij simpel: Bij de V70 betaal je vooraf, en bij zo'n V40 na aanschaf .
De ene is gemaakt door NedCar, de andere is in Göteborg in elkaar geschroeft.quote:
Een V70 met 3 ton koop ik zonder met mijn ogen te knipperen, een V40 loop ik dan met een grote boog omheen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een V70 >2001 zal net zo veel onderhoud achteraf hebben als een V40 van die tijd hoor. Allemaal auto's met veel kilometers of juist te weinig kilometers...
Prima wagens. Wel niet de 2.5t pakken. Of de 2.4t, iig die losse turbo variant naast de t5.quote:
Die is ook wel goed maar uiteraard oudere techniek. Een V70 van na 2001 is een wereld van verschil qua comfort.quote:
Oudere techniek kan ik zelf maken Als het dus maar geen turbo heeft, mits T5quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:11 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Die is ook wel goed maar uiteraard oudere techniek. Een V70 van na 2001 is een wereld van verschil qua comfort.
Motorisch/elektrisch is het niet veel moeilijker dan eentje van voor 2001, maar de ophanging, interieur en styling is flink verbeterd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oudere techniek kan ik zelf maken Als het dus maar geen turbo heeft, mits T5
Heb nu een 440, geef niet zoveel om interieur en styling. Hij moet het gewoon doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Motorisch/elektrisch is het niet veel moeilijker dan eentje van voor 2001, maar de ophanging, interieur en styling is flink verbeterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |