abonnement Unibet Coolblue
pi_150961707


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 8!

Op 7 september 2014 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2014/2015 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 4 januari 2015 op zondagavond (20:20) uitgezonden.



Boerin Bertie

Boer Geert


Boer Jan


Boer Theo


Boer Tom




Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_150961989
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:41 schreef elkravo het volgende:

[..]

Dus? Is het dan goed, nee toch?

Dat soort gasten mogen ze van mij wat aandoen hoor. Telegraaf, Privé, Story - laagste van het laagste is dat.
Nee, maar ik reageerde op een tekst waarbij het leek alsof er dit jaar iets nieuws was gebeurd, terwijl dit bij voorgaande BZV edities ook zo is geweest.

Dit zijn mensen die eenmalig meedoen met iets en eenmalig (een periode) op tv zijn, ik vind het ook wel sneu.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150962035
Ik blijf het vreemd vinden dat Gert-Jan zo weinig brieven kreeg en nu heeft ie ontzettende pech. Er mankeert volgens mij helemaal niks aan die jongen. Hopelijk reageren er nog een paar leuke meiden die iets minder glamorous dan die Anita zijn.
  maandag 23 maart 2015 @ 20:56:31 #4
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150962354
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:49 schreef Loekie1 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Gert-Jan zo weinig brieven kreeg en nu heeft ie ontzettende pech. Er mankeert volgens mij helemaal niks aan die jongen. Hopelijk reageren er nog een paar leuke meiden die iets minder glamorous dan die Anita zijn.
Volgens het Telegraaf-bericht heeft hij het overigens zelf uitgemaakt. Dar verraste mij, hij leek nogal in zijn nopjes met die vrouw.
Stop the world, I want to get out.
pi_150962401
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:56 schreef Lkw het volgende:

[..]

Volgens het Telegraaf-bericht heeft hij het overigens zelf uitgemaakt. Dar verraste mij, hij leek nogal in zijn nopjes met die vrouw.
link?
Edit: gevonden:
http://www.telegraaf.nl/t(...)er_vrijgezel___.html

[ Bericht 14% gewijzigd door Loekie1 op 23-03-2015 21:04:07 ]
  maandag 23 maart 2015 @ 21:06:20 #6
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150962817
quote:
Sorry, ja klopt, die bedoelde ik idd.
Stop the world, I want to get out.
pi_150962941
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:49 schreef Loekie1 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Gert-Jan zo weinig brieven kreeg en nu heeft ie ontzettende pech. Er mankeert volgens mij helemaal niks aan die jongen. Hopelijk reageren er nog een paar leuke meiden die iets minder glamorous dan die Anita zijn.
Aan de andere boeren mankeert ook niks.
Hij heeft zijn uiterlijk gewoon niet mee. Daar reageren geen 100 vrouwen op.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150963231
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:56 schreef Lkw het volgende:

[..]

Volgens het Telegraaf-bericht heeft hij het overigens zelf uitgemaakt. Dar verraste mij, hij leek nogal in zijn nopjes met die vrouw.
Die Anita reageerde net op FB onder een foto van Janko en Esther, als Anita Mistery
Forever yours, forever mine, forever ours...
  maandag 23 maart 2015 @ 21:19:33 #9
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150963559
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:21 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Terwijl DWDD met Lucky tv het ergste was. Zelfs Bertie zei er niks van. Gemiste kans. :N

Wat jammer voor Gert-Jan, je wilt dan zo graag de reden weten. Ze kunnen wel genante filmpjes maken maar zo een vraag kan dan opeens niet blijkbaar.
Precies. Journalistiek was dit een drama. Een rommeltje. De twee presentatoren waren vaak ook veel te lang aan het woord en wat ze te vragen hadden, was vaak niet interessant. Yvon voegde verder ook niks toe.

Beetje negatief oordeel misschien, maar ik vond het dan ook een flinke tegenvaller :)
Stop the world, I want to get out.
  maandag 23 maart 2015 @ 21:20:04 #10
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150963599
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:14 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Die Anita reageerde net op FB onder een foto van Janko en Esther, als Anita Mistery
Huh? Merkwaardig...
Stop the world, I want to get out.
  maandag 23 maart 2015 @ 21:53:58 #11
2651 svann
night-hawk
pi_150965631
En dan met zo'n bagger-lucky afsluiten.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_150966734
Yvon voelt zich errug verantwoordelijk, maar had met haar crew niet voorzien dat Geert dit over zich heen zou krijgen. Wie gelooft dat? :')

Hoe dan ook, het was een geweldig seizoen Boer zoekt vrouw, de boeren moeten het niet zo serieus nemen wat er over hun wordt gezegd. Beter dat er over je gepraat wordt dan dat er helemaal niet over je gepraat wordt. Heel Nederland was in de ban van deze boeren, wat wil je nog meer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 maart 2015 @ 22:14:50 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_150966781
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:13 schreef Loekie1 het volgende:
Yvon voelt zich errug verantwoordelijk, maar had met haar crew niet voorzien dat Geert dit over zich heen zou krijgen. Wie gelooft dat? :')
ik, dingen kunnen zomaar een eigen leven gaan leiden in de media. Dat vanalles kunnen zijn, ook de weglopende vrouwen bij Theo.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_150967013
Het is precies zoals Geert het zei in de terugblik aflevering gisteren: tijdens oud en nieuw kust iedereen elkaar af maar als ik dat doe op tv ben ik Geile Geert.

Men zoekt altijd een zwart schaap. Van Bertie geloof ik trouwens best dat daar naartoe gemonteerd is, de ongemakkelijke stukken aan elkaar. Van vier of vijf dagen logeerweek is er echt wel meer materiaal natuurlijk.

En je weet ook niet wat er allemaal (semi) gescript is. Er is echt wel iets van een draaiboek. Zo'n cameraman gaat echt niet de hele dag bij het rode opnameknopje wachten totdat er wat leuks voorbij komt. Ze nemen vaste momenten op zoals ontbijt, avondeten, stukje in schuur, de tussen interviews.

Om nou te zeggen van je weet dat je dit soort bagger kan verwachten in een tijd van sociale media vind ik veel te ver gaan. Twitter uit zichzelf gooit geen bak stront over die boeren heen, dat doen de laffe tweeters vanachter hun telefoontje.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_150967090
Wat zei Geert nou over die 1000 euro? Ik verstond het niet.
  Vis een optie? maandag 23 maart 2015 @ 22:26:23 #16
70532 loveli
N
pi_150967353
Een fotograaf van een roddelblad bood 1000 euro als hij een foto mocht maken van Geert die de foto van z'n overleden vrouw zou vasthouden. Ofzo.
crap in = crap out
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 maart 2015 @ 22:26:27 #17
862 Arcee
Look closer
pi_150967358
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:21 schreef tralalala het volgende:
Wat zei Geert nou over die 1000 euro? Ik verstond het niet.
Een roddelfotograaf had 1000 euro geboden als hij op de foto wou met een foto van z'n overleden vrouw naast hem.
pi_150967406
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:26 schreef loveli het volgende:
Een fotograaf van een roddelblad bood 1000 euro als hij een foto mocht maken van Geert die de foto van z'n overleden vrouw zou vasthouden. Ofzo.
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Een roddelfotograaf had 1000 euro geboden als hij op de foto wou met een foto van z'n overleden vrouw naast hem.
:{
Oké dan. |:(
pi_150967442
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef W00fer het volgende:

Men zoekt altijd een zwart schaap. Van Bertie geloof ik trouwens best dat daar naartoe gemonteerd is, de ongemakkelijke stukken aan elkaar. Van vier of vijf dagen logeerweek is er echt wel meer materiaal natuurlijk.

En je weet ook niet wat er allemaal (semi) gescript is. Er is echt wel iets van een draaiboek. Zo'n cameraman gaat echt niet de hele dag bij het rode opnameknopje wachten totdat er wat leuks voorbij komt. Ze nemen vaste momenten op zoals ontbijt, avondeten, stukje in schuur, de tussen interviews.

Bovendien ben je nooit jezelf als er steeds maar camera's bij zijn.
Ik zou er doodmoe van worden.. sowieso een hele rare wereld waar je een tijdje in zit.
pi_150967890
In welke aflevering van DWDD vertelt boer Tom dat het alweer uit is met Rimke?
ADHD-C
pi_150967939
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:26 schreef loveli het volgende:
Een fotograaf van een roddelblad bood 1000 euro als hij een foto mocht maken van Geert die de foto van z'n overleden vrouw zou vasthouden. Ofzo.
Walgelijk zeg :X :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 23 maart 2015 @ 22:37:08 #22
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150967954
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:20 schreef W00fer het volgende:
En je weet ook niet wat er allemaal (semi) gescript is. Er is echt wel iets van een draaiboek.
Dat denk ik ook. Yvon is daarom ook wel een beetje hypocriet, vind ik. Zij en haar redactie werken bewust mee aan het beeld dat er ontstaat van de boeren. Zoals dat van Geert, die door de KRO opgedragen werd 's avonds nog even de kamer van zijn vrouwen binnen te vallen.

Op zichzelf is dat natuurlijk niet erg of zo, maar ze speelde voor mij ietsje teveel de vermoorde onschuld tijdens de terugblik.
Stop the world, I want to get out.
pi_150968977
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:14 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Die Anita reageerde net op FB onder een foto van Janko en Esther, als Anita Mistery
Wat schreef ze? Er heeft een mysterieuze verdwijning plaatsgevonden.
pi_150970453
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:01 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Wat schreef ze? Er heeft een mysterieuze verdwijning plaatsgevonden.
super leuk stel
blij deze mensen ontmoet te hebben.
tot gauw xx
pi_150971859
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Yvon is daarom ook wel een beetje hypocriet, vind ik. Zij en haar redactie werken bewust mee aan het beeld dat er ontstaat van de boeren. Zoals dat van Geert, die door de KRO opgedragen werd 's avonds nog even de kamer van zijn vrouwen binnen te vallen.

Op zichzelf is dat natuurlijk niet erg of zo, maar ze speelde voor mij ietsje teveel de vermoorde onschuld tijdens de terugblik.
Sowiewo Yvon :r Echt brrrrrr :@
pi_150974767
Ben nu de reünie pas aan het kijken. Ik denk dat Ada beter bij Geert had gepast.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150975613
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:37 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Yvon is daarom ook wel een beetje hypocriet, vind ik. Zij en haar redactie werken bewust mee aan het beeld dat er ontstaat van de boeren. Zoals dat van Geert, die door de KRO opgedragen werd 's avonds nog even de kamer van zijn vrouwen binnen te vallen.

Op zichzelf is dat natuurlijk niet erg of zo, maar ze speelde voor mij ietsje teveel de vermoorde onschuld tijdens de terugblik.
Het is maar uit welk perspectief je hier naar kijkt. Als je aan Theo zou vragen of hij nog even snel de kamers van zijn vrouw zou binnen vallen, zou Theo nee hebben gezegd, zo zit hij niet in elkaar, en dat zou de cameraploeg dat denk ik ook echt niet vragen. Als ze dat wel doen, krijgen ze een gefrustreerde Theo, die misschien wel eens na BzV zou kunnen gaan vertellen hoe dit programma in werkelijkheid in elkaar steekt; dat hij niet tevreden is met hoe BzV hem als persoon heeft neergezet. Geert is wel zo, Geert denkt er niet bij na, en vind het geweldig om te doen, dat is Geert. Ik denk dat je het daarom ook niet als opgedragen kunt zien, ik denk dat alle boeren zelf hebben mogen kiezen wat ze gingen doen, en hier minimaal door zijn beïnvloed. Als dit niet zo was geweest, was er in deze 10 seizoenen BzV al lang een boer geweest die wel eens had verteld hoe dit programma echt werd gemaakt, al is het maar om andere boeren te waarschuwen.
BlaBlaBla
pi_150975635
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:35 schreef LazyDave het volgende:
In welke aflevering van DWDD vertelt boer Tom dat het alweer uit is met Rimke?
http://www.lindanieuws.nl(...)imke-het-is-voorbij/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:14:51 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150975670
Wat is de bron dat men Geert zou hebben gevraagd even binnen te vallen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:24:36 #30
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150975927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:14 schreef Leandra het volgende:
Wat is de bron dat men Geert zou hebben gevraagd even binnen te vallen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:10:23 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150977253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:14 schreef Leandra het volgende:
Wat is de bron dat men Geert zou hebben gevraagd even binnen te vallen?
Was even zoeken, maar hier:

quote:
Boer Geert Krops is alle aantijgingen meer dan zat
Actueel Provincie 03 feb 2015
EXCLUSIEF in Groot Groningen:


MUSSEL – Hij is momenteel misschien wel de meest besproken boer van Nederland. Boer Geert Krops uit Mussel geniet landelijke bekendheid door zijn deelname aan het bekende tv-programma Boer Zoekt Vrouw en is daardoor ook het mikpunt van spot en hoon. Maar de 65-jarige Musselker is het zat. Deze week doet hij exclusief zijn verhaal aan Groot Groningen. “Er wordt een monster van me gemaakt. Ik ben een openhartig mens, een flapuit. Maar ben wél een mens!”

Hij is inderdaad druk, extravert en excentriek. Maar wanneer Groot Groningen het erf van boer Geert Krops aan de Zandtangerweg in Mussel oprijdt staat de vriendelijke zestiger al voor het raam te zwaaien. De koffie staat klaar, en boer Geert lacht. Alleen achter diezelfde lach schuilt ook pijn. Pijn om een artikel in het Dagblad van het Noorden. “Die verslaggever heeft geen minuut met me gepraat, is het dorp rondgegaan en heeft een lulverhaal in elkaar gedraaid. Over dat het dorp de rug zou toekeren naar Boer Geert, over dat ik alleenstaande vrouwen het hof zou maken. Gezwets, onzin. Waar haalt die man het vandaan?” Ook het item in SBS 6 Shownieuws heeft hem diep teleurgesteld. “Een dag later stond die cameraploeg er alweer. Ik heb ze het erf afgejaagd. Ze zijn gastvrij ontvangen en dan zetten ze me zo neer…”

En dus is de boer furieus. Toegegeven, hij had anders neergezet kunnen worden in het programma en ook had hij sommige dingen achteraf anders kunnen en misschien wel moeten aanpakken. Maar dat is achteraf. De tv-ploeg van Boer Zoekt Vrouw volgde de excentrieke boer dag in, dag uit. “De beelden van ‘broodjes smeren voor Geert’ en wat ik gezegd heb over schoonmaken worden uitgezonden. Maar diezelfde kijkers zien niet dat ik de vrouwen hier heb ontvangen met koffie en voor hen broodjes heb gesmeerd. Die kijkers zien niet dat er klanten uit de buurt komen en mij vertellen dat ze dat beeld van mij helemaal niet zo kennen.” Het verhaal dat het dorp Mussel hem de rug zou hebben toegekeerd stelt hem eveneens teleur. “Belachelijk. Dit is een kerkdorp, we respecteren elkaar hier zoals we zijn. De vrouw van de dominee was hier, ze had een zak appelen meegekregen waar ze niet voor had betaald. Diezelfde middag nog kwam ze die zak terugbrengen. Zó oprecht, zó eerlijk. Dat is het dorp Mussel. Een dorp waar iedereen voor elkaar klaarstaat.”

Liefde en aandacht
Krops zelf kan het weten. Na een samenzijn van ruim 36 jaar verloor hij zijn vrouw Manny. Een klap die aankwam als een mokerslag. Samen bouwden ze het bedrijf van Krops op zoals het nu is. “We hebben hele mooie jaren gehad”, is hij openhartig. “We hebben samen het bedrijf opgebouwd en we gaven elkaar de liefde en aandacht. Onze tijd samen was heel plezierig. Toen Manny overleed, dat was wel een klap.” Met dat gegeven in het achterhoofd vindt Krops het ook ‘onmenselijk’ om te worden neergezet als ‘geile Geert’. “Respectloos”, laat hij weten. “Denk je nou werkelijk dat wanneer ik zo was dat Manny en ik dan samen zulke mooie jaren zouden hebben? We hebben ruim 36 jaar een goed huwelijk gehad, waarin we er waren voor elkaar.” Zijn eigenschap ‘recht voor de raap’, dat zit Krops volgens hem nog wel eens in de weg. Helemaal voor het medium tv, waarin de beeldvorming zó is bepaald en miljoenen kijkers via social media een nietsontziend oordeel vellen. “Dat beeld dat ik de slaapkamers binnenloop om de drie vrouwen een nachtzoen te geven, dat werd aan me gevraagd door de KRO”, laat hij weten. “Dat heeft te maken met hoe zo’n show wordt gemaakt. Ik was jarenlang gewend om in en uit te lopen in mijn eigen huis wanneer ik dat wilde. Het was verstandiger geweest dat ik even op de deur had geklopt en dan pas naar binnen was gegaan. Maar ja, wat gebeurd is, is gebeurd.” Over de uiteindelijke uitkomst van het tv-programma mag Geert Krops niks zeggen. “Nee, daar zijn nou eenmaal afspraken over gemaakt en die respecteer ik”, aldus Krops. “De KRO heeft veel tijd en geld in Boer Zoekt Vrouw geïnvesteerd en ik moet eerlijk zeggen dat ze me heel goed hebben geholpen. Het was en is ook zeker een mooi avontuur. Ik heb in één van de uitzendingen gezegd dat ik hoop dat de zon weer aan de horizon zal schijnen.”

Halverwege maart mag Krops weer zijn verhaal doen over de vrouwen en het programma. Tot die tijd kan en mag hij niks zeggen over de afloop, welke vrouw het wellicht gaat worden. Dat gaat hem zichtbaar moeilijk af. “Het is wel lastig hoor, je mond houden”, lacht hij. “Maar ik doe het wel, dat is ook het leukst voor de kijkers. Jullie moeten maar afwachten hoe het afloopt…” Wat Krops betreft mag het al maart zijn, dan kan hij in elk geval weer vrijuit praten én gaat het gewone leven voor hem weer verder.
http://www.grootgroningen(...)jgingen-meer-dan-zat
KuikenGuppy
pi_150978141
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:01 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Wat schreef ze? Er heeft een mysterieuze verdwijning plaatsgevonden.
Het staat er nog hoor. Een van de briefschrijfsters van Gert-Jan heeft ook op haar reactie gereageerd.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_150978597
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Een roddelfotograaf had 1000 euro geboden als hij op de foto wou met een foto van z'n overleden vrouw naast hem.
dat je een scoop wilt hebben, snap ik... maar dit is toch wel heul erg laag zeg.. :N
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_150978713
Ik vind Jan en Rianne zo leuk samen :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150979842
Er staat niet 'gooi jezelf die kamer in zonder te kloppen en kus ze allemaal op de mond'

Ik vind geert een dotje hoor maar dat staat er gewoon niet.
Je kunt ook niet alles weer afschuiven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150980811
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Er staat niet 'gooi jezelf die kamer in zonder te kloppen en kus ze allemaal op de mond'

Ik vind geert een dotje hoor maar dat staat er gewoon niet.
Je kunt ook niet alles weer afschuiven
Eens
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150983637
quote:
Heeft Bertie maar één vest of zo?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:05:02 #38
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150985856
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Was even zoeken, maar hier:

[..]

http://www.grootgroningen(...)jgingen-meer-dan-zat
Thnx voor het opzoeken :)

quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:24 schreef Mark het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet te snel oordelen, ik ga heus niet iets lopen verzinnen.
Stop the world, I want to get out.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2015 @ 15:05:48 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_150985890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind Jan en Rianne zo leuk samen :Y
Ik vind die Rianne maar eng
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:06:17 #40
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_150985910
wat een slechte uitzending van DWDD trouwens, vreselijk genant en ook zonde van de tijd dat ze die Lucky TV-filmpjes er zo nodig nog een keer bij moesten halen.
in de haak.
pi_150986851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:06 schreef trui het volgende:
wat een slechte uitzending van DWDD trouwens, vreselijk genant en ook zonde van de tijd dat ze die Lucky TV-filmpjes er zo nodig nog een keer bij moesten halen.
De dagen dat DWDD geen slechte uitzending maakt zijn al jaren verleden tijd.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:10:06 #42
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_150988070
Ik kijk het ook vrijwel nooit meer. Maar hier hadden ze toch wel wat meer uit kunnen halen.
in de haak.
pi_150988999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:35 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Het staat er nog hoor. Een van de briefschrijfsters van Gert-Jan heeft ook op haar reactie gereageerd.
Waar staat dat dan? Er stond: onder de foto van Janko & Esther. Maar daaronder zie ik niets staan, uitgaande van BZV-faceboek op dat moment en eveneens een paar uur geleden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
Er staat niet 'gooi jezelf die kamer in zonder te kloppen en kus ze allemaal op de mond'

Ik vind geert een dotje hoor maar dat staat er gewoon niet.
Je kunt ook niet alles weer afschuiven
Dit is wat pester doen. Je weet hoe er gereageerd zal worden en daar maak je dan zo leuk misbruik van. Achteraf zijn je handen brandschoon, want heb jij gevraagd om onbesuisd naar binnen te stormen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik vind die Rianne maar eng
Wat is er eng aan haar?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:01:44 #44
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150991463
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef Teslynd het volgende:
Dit is wat pester doen. Je weet hoe er gereageerd zal worden en daar maak je dan zo leuk misbruik van. Achteraf zijn je handen brandschoon, want heb jij gevraagd om onbesuisd naar binnen te stormen?
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Geert, de KRO en ook andere media die er geintjes over maken. Ik vond dat Yvon zich wel erg 'boven de partijen' stelde, terwijl zij en haar redactie natuurlijk ook flink aan beeldvorming doen, door middel van regie en montage.

Ze maakte zich er gisteren nogal makkelijk van af en dat stoorde me. Maar goed, ze stoort me de laatste tijd wel meer met haar gepush en gemaakte positivisme.

Overigens vind ik dat er niet zoveel aan de hand is eigenlijk. Als je ervoor kiest om in een soort soap op tv te komen, dan weet je dat je publiek bezit wordt en kun je ook verwachten dat je zo nu en dan op de korrel wordt genomen. Hoewel er natuurlijk altijd grenzen zijn, je moet mensen niet moedwillig beschadigen.
Stop the world, I want to get out.
pi_150992321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Waar staat dat dan? Er stond: onder de foto van Janko & Esther. Maar daaronder zie ik niets staan, uitgaande van BZV-faceboek op dat moment en eveneens een paar uur geleden.

[..]

Dit is wat pester doen. Je weet hoe er gereageerd zal worden en daar maak je dan zo leuk misbruik van. Achteraf zijn je handen brandschoon, want heb jij gevraagd om onbesuisd naar binnen te stormen?

[..]

Wat is er eng aan haar?
je weet helemaal niet hoe dat toen precies gecommuniceerd is en nu zijn het zelfs al pesters?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150994902
[quote]0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Waar staat dat dan? Er stond: onder de foto van Janko & Esther. Maar daaronder zie ik niets staan, uitgaande van BZV-faceboek op dat moment en eveneens een paar uur

Onder de foto van Janko en Esther, waarin wordt aangegeven of ze elkaar goed kennen, van gisteren, op de FB van boer zoekt vrouw.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_150995127
Tom en een andere meid zijn gespot op Glamorama

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:00:12 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150995915
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:43 schreef W00fer het volgende:
Tom en een andere meid zijn gespot op Glamorama

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie liever Rimke.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:24:56 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150997227
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:43 schreef W00fer het volgende:
Tom en een andere meid zijn gespot op Glamorama

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus zo'n meisje van de regie van bzv, deze foto is van 16 februari, bij de opnames van de reünie.
(Is in het vorige topic uitgebreid besproken)
KuikenGuppy
pi_150997910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:39 schreef Lief17 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 maart 2015 16:37 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Waar staat dat dan? Er stond: onder de foto van Janko & Esther. Maar daaronder zie ik niets staan, uitgaande van BZV-faceboek op dat moment en eveneens een paar uur

Onder de foto van Janko en Esther, waarin wordt aangegeven of ze elkaar goed kennen, van gisteren, op de FB van boer zoekt vrouw.
Sorry, het staat achter een van de friemeltjes, waardoor ik dacht dat er geen reacties waren.
pi_151001257
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:24 schreef Burdie het volgende:
Dat is dus zo'n meisje van de regie van bzv, deze foto is van 16 februari, bij de opnames van de reünie.
Dan gaan ze wel erg amicaal met elkaar om als het "alleen maar een meisje van de regie is"
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:16:25 #52
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_151002322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:50 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dan gaan ze wel erg amicaal met elkaar om als het "alleen maar een meisje van de regie is"
Vind ik ook. Hun lichaamstaal lijkt weinig zakelijk.
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:18:33 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_151002404
Dat was toch expres, om de voorbijgangers te misleiden?
in de haak.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:55:14 #54
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_151004486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:18 schreef trui het volgende:
Dat was toch expres, om de voorbijgangers te misleiden?
Dat beweerde iemand hier ja, maar toen ik hem om een bron / linkje vroeg, kwam er niets. Ik ben dus zo vrij om die versie van het verhaal te betwijfelen :)
Stop the world, I want to get out.
pi_151006513
Die speculaties hier :'). Wat er allemaal voor onzin wel niet geloofd wordt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 maart 2015 @ 23:59:50 #56
862 Arcee
Look closer
pi_151006670
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:06 schreef trui het volgende:
wat een slechte uitzending van DWDD trouwens, vreselijk genant en ook zonde van de tijd dat ze die Lucky TV-filmpjes er zo nodig nog een keer bij moesten halen.
Inderdaad, altijd zo triest als ze gasten Lucky's laten zien die over hen gaan. :{

Genant gewoon. Ik kijk dat dan ook niet.
  roze vrijdag 27 maart 2015 @ 16:09:35 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151095881
http://boerzoektvrouw.kro(...)gt_voor_de_lammetjes

Tussen Jan & Rianne zit het wel helemaal top!

'In elke relatie zijn er dingetjes die je misschien liever anders had gezien. Bij Rianne zijn dat haar katten' _O-
Your beauty never ever scared me.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 maart 2015 @ 18:47:28 #58
862 Arcee
Look closer
pi_151162833
Allemaal afvallers nu bij Carlo En Irene.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_151163135
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:24 schreef marcodej het volgende:
Allemaal afvallers nu bij Carlo En Irene.
Naar die meuk kijken FOK!kers (behalve jij dan) niet naar.
  zondag 29 maart 2015 @ 18:46:28 #61
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151163409
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:36 schreef tralalala het volgende:


Naar die meuk kijken FOK!kers (behalve jij dan) niet naar.
Ik kijk ook niet😀
pi_151163524
Vanavond geen Boer zoekt Vrouw. Ik ga dus ook niet kijken.
pi_151165017
quote:
9s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:50 schreef Webschip het volgende:
Vanavond geen Boer zoekt Vrouw. Ik ga dus ook niet kijken.
Misschien is de weerman wel weer vierkant.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151165042
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Misschien is de weerman wel weer vierkant.
Dat zou de redding van de avond kunnen zijn!
pi_151165461
quote:
9s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:50 schreef Webschip het volgende:
Vanavond geen Boer zoekt Vrouw. Ik ga dus ook niet kijken.
Ik moet afkicken. Gelukkig staat So You Think You Can Dance klaar met de live-shows :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151165532
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik moet afkicken. Gelukkig staat So You Think You Can Dance klaar met de live-shows :7
Gelukkig is er voor jou dan wel een redding.

Weekend-tv is weer terug bij af. Door de weeks is er veel mooiere tv.
pi_151165747
quote:
9s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:46 schreef Webschip het volgende:

[..]

Gelukkig is er voor jou dan wel een redding.

Weekend-tv is weer terug bij af. Door de weeks is er veel mooiere tv.
Ja, voor het BZV-seizoen had ik ook niks op zondag, altijd een beetje waardeloos.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151165961
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, voor het BZV-seizoen had ik ook niks op zondag, altijd een beetje waardeloos.
Altijd raar dat het weekend zo slap is met TV....Nooit iets van gesnapt waarom dat dit zo is. :{
pi_151166488
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:56 schreef Webschip het volgende:

[..]

Altijd raar dat het weekend zo slap is met TV....Nooit iets van gesnapt waarom dat dit zo is. :{
Meeste mensen zijn de deur uit?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 29 maart 2015 @ 20:11:08 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151166626
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, voor het BZV-seizoen had ik ook niks op zondag, altijd een beetje waardeloos.
:D
Zou dat het kijkcijfersucces van BZV verklaren? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151166685
quote:
12s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D
Zou dat het kijkcijfersucces van BZV verklaren? :o
En ook al jaren!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:23:11 #72
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_151170475
Het is jammer dat de roddelpers zo massaal op Bzv is gaan zitten. Over het wel en wee van de boeren, ex'en, bezittingen, eigenaardigheden. Dit seizoen was niet gekker of aparter dan andere seizoen. Maar sinds de laatste paar jaar gaat de roddelpers (Boulevard, Privé, shownieuws, Telegraaf) wel enorm wroeten. Dat maakt het allemaal minder spontaan in het programma.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_151176585
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Meeste mensen zijn de deur uit?
Zoiets vrees ik.
  zondag 29 maart 2015 @ 23:41:46 #74
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151177191
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:24 schreef marcodej het volgende:
Allemaal afvallers nu bij Carlo En Irene.
Zapte er langs, was eigenlijk wel benieuwd hoeveel aanzoeken Leonie inmiddels gehad heeft, maar die was blijkbaar al geweest (Katherine zat te vertellen)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Miss 200.000.000! maandag 30 maart 2015 @ 19:23:18 #75
367000 roos94
pi_151199587
Bertie nu bij de wandeling
  maandag 30 maart 2015 @ 20:36:33 #76
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151202821
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:23 schreef roos94 het volgende:
Bertie nu bij de wandeling
Was leuk om haar te zien heel anders als bij BZV ! Zichzelf zoals ze zei.
pi_151203237
Leonie, Marieke, Ada en Katherine bij Life 4 You



http://www.rtlnieuws.nl/b(...)leonie-altijd-bellen
Friettent dikke Willie, met Willie
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 maart 2015 @ 20:49:21 #78
862 Arcee
Look closer
pi_151203457
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:23 schreef roos94 het volgende:
Bertie nu bij de wandeling
Hier terug te kijken: http://www.npo.nl/de-wandeling/30-03-2015/KN_1667502 :Y)
  maandag 30 maart 2015 @ 22:04:38 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 30 maart 2015 @ 22:23:00 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151207644
Was leuk om te zien. Ze kwam prima uit de verf, dit keer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_151211550
Heeft Ciska eigenlijk verteld dat ze helemaal dichtklapte van de camera's? Dat kan ik me niet meer herinneren.

In elk geval is nu duidelijk waarom het zo raar bij haar ging. Soms hoeft er totaal niet met shots geschoven te worden, dan is het zonder manipulatie al apart. Bij Geert werd snel duidelijk dat er naar een typetje toe gemonteerd is en bij Bertie leek het echt zo merkwaardig te gaan als het eruit zag en dat werd bevestigd & toegelicht.
pi_151212162
Die video van de afterparty :') ;(
pi_151212200
En nog een filmpje met Tom :9 en Judith van vorig jaar Canada *O*
pi_151216900
quote:
Ah zo tof! Bertie is superleuk :)!
pi_151217228
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:44 schreef W00fer het volgende:



Wow, Leonie met los haar en een nieuwe blonde kleurspoeling :o

Wat een verschil met dit:



En had de sponsor bij Carlo en Irene allemaal roze setjes klaargelegd? Bijna alle vrouwen in zalm :') En gelukkig is het al zo een fijne kleur voor deze zomer. Pastel :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:35:55 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151218411
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:38 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Die video van de afterparty :') ;(
Hakkende Janko :D En die Esther die er bij staat zo van :?
KuikenGuppy
  dinsdag 31 maart 2015 @ 12:16:14 #87
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_151219864
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:38 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Die video van de afterparty :') ;(
Dat met dat hakken doet gewoon pijn aan je tenen. En Yvon staat er zo hysterisch bij te schreeuwen. Prachtige televisie!
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_151220679
quote:
Ze is best leuk zo, eigenlijk :D
pi_151221659
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:16 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Dat met dat hakken doet gewoon pijn aan je tenen. En Yvon staat er zo hysterisch bij te schreeuwen. Prachtige televisie!
OMG wat een hysterisch viswijf daar zeg :{
pi_151225238
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:12 schreef Teslynd het volgende:
Heeft Ciska eigenlijk verteld dat ze helemaal dichtklapte van de camera's? Dat kan ik me niet meer herinneren.
nee ze kwam wel zeer introvert over
pi_151225536
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:40 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ze is best leuk zo, eigenlijk :D
Ja, prima stukje! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151225711
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:40 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Ze is best leuk zo, eigenlijk :D
Dit niet gezien, maar vond 'r al die tijd al wel (heel) leuk eigenlijk. Vond dat het wel duidelijk was dat het ongemakkelijkheid met de situatie was, waardoor ze niet goed uit de verf kwam.
Tails tell tales
pi_151225910
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:12 schreef Teslynd het volgende:
Heeft Ciska eigenlijk verteld dat ze helemaal dichtklapte van de camera's? Dat kan ik me niet meer herinneren.

In elk geval is nu duidelijk waarom het zo raar bij haar ging. Soms hoeft er totaal niet met shots geschoven te worden, dan is het zonder manipulatie al apart. Bij Geert werd snel duidelijk dat er naar een typetje toe gemonteerd is en bij Bertie leek het echt zo merkwaardig te gaan als het eruit zag en dat werd bevestigd & toegelicht.
Weet ik niks van en dát had ik dan weer níet verwacht. Vond het stille bij Ciska wel een beetje als desinteresse of zelfs als pure botheid overkomen...
Tails tell tales
pi_151228432
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow, Leonie met los haar en een nieuwe blonde kleurspoeling :o

Wat een verschil met dit:

[ afbeelding ]

En had de sponsor bij Carlo en Irene allemaal roze setjes klaargelegd? Bijna alle vrouwen in zalm :') En gelukkig is het al zo een fijne kleur voor deze zomer. Pastel :X
Viel mij vooral op dat ze dikker leek dan in BZV.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151232462
Ik vond dat ze "veel" make-up op hadden tov BzV maargoed ik ben geen kenner ;)
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:59:50 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151232525
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:57 schreef W00fer het volgende:
Ik vond dat ze "veel" make-up op hadden tov BzV maargoed ik ben geen kenner ;)
Ik denk dat ze bij BZV niet iedere keer eerst langs visagie gingen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151232602
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij BZV niet iedere keer eerst langs visagie gingen...
Niet? :o
pi_151234652
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Viel mij vooral op dat ze dikker leek dan in BZV.
Ik had het idee dat ze ineens borsten met stuwing had :D

Prachtige vrouw wel. Tom hoeft niet te bellen, want ze is toch wel wat leukers waard :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151234709
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:16 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Dat met dat hakken doet gewoon pijn aan je tenen. En Yvon staat er zo hysterisch bij te schreeuwen. Prachtige televisie!
Bertie staat te hakken en Esther doet danspasjes ala Shaydie van Paul Elstak, nog even en ze kunnen als duo op tournee _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 31 maart 2015 @ 19:43:24 #100
367000 roos94
pi_151235581
het gaat zeker nog wel een jaar duren voor er een nieuw seizoen komt :( wat moet ik nu met al mijn vrije tijd doen?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:04:02 #101
401956 _Dido_
Remember me!
pi_151236551
quote:
Leuk mens idd, maar dat vermoedde ik de hele tijd al :) Als ze ooit weer single wordt, schrijf ik alsnog :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_151242487
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee ze kwam wel zeer introvert over
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Weet ik niks van en dát had ik dan weer níet verwacht. Vond het stille bij Ciska wel een beetje als desinteresse of zelfs als pure botheid overkomen...
Die introverte indruk kreeg ik enigszins op de speeddate. Later bleek dat ze al op de speeddate zag dat Bertie het niet was voor haar. En ze wilde al snel weg. Dus ik heb een tijd gedacht dat ze teruggetrokken was omdat ze er niet wilde zijn of geen gedeelde belangstelling had o.i.d.

Bertie vertelde tijdens De Wandeling dat Ciska helemaal dichtgeklapt was door de camera's. Hoewel ze het niet zei, lijkt het erop dat Katherine en Esther al meteen niet samen door één deur konden. Het was wel raar dat er helemaal geen samenhorigheid was en de vrouwen vrijwel niet samen deden. Bij de meeste genodigden ontstaat een wij-gevoel omdat ze gezamenlijk zo'n spannend avontuur aangaan.

Eerder in een interview vertelde ze waarom ze geen eten in huis had. Dat was vrij plausibel, al zullen weinigen dat ook zo doen. Hier is gemanipuleerd door de beelden precies zo uit te zenden als ze waren. Kweste van raar monteren, geen ruimte voor plausibiliteiten.
pi_151257242
Dat hakken, Jezus wat tenenkrommend. Lijkt het jaarlijkse paswerk uitstapje wel. En dan dat hysterische geschreeuw van Yvon. :') :')
pi_151282194
  donderdag 2 april 2015 @ 10:12:27 #105
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_151286943
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:52 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Bertie _O_
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  donderdag 2 april 2015 @ 10:29:04 #106
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151287374
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Bertie draag altijd dat blauwe vestje😳
Nee hoor, ze heeft er nog een, een donkerblauwe.
  donderdag 2 april 2015 @ 10:47:14 #108
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151287679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:


Nee hoor, ze heeft er nog een, een donkerblauwe.
Ja die ook klopt.
pi_151396475
Heb nog even nagekeken wat hakken eigenlijk is. Wiki:

quote:
Er zijn vele manieren waarop gehakt kan worden, en er is nooit een afspraak gemaakt over wat hakken nu écht is. Het gaat voornamelijk om het maken van schopbewegingen, in overeenkomende maat met de beat. Iedereen heeft zijn eigen manier van hakken, alhoewel er ook veelvoorkomende manieren zijn, zoals hieronder aangegeven.
Wat Bertie doet is niet schoppen. Ze zet haar voorvoet voorzichtig neer.
  zondag 5 april 2015 @ 20:11:09 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151397211
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Teslynd het volgende:
Heb nog even nagekeken wat hakken eigenlijk is. Wiki:

[..]

Wat Bertie doet is niet schoppen. Ze zet haar voorvoet voorzichtig neer.
Wil je nou echt gaan stellen dat Bertie daar niet aan het hakken is? :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_151397519
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wil je nou echt gaan stellen dat Bertie daar niet aan het hakken is? :')
Waar komen toch al die nergens op gefundeerde kreten vandaan?
pi_151397845
Zoek eens uit de oude doos filmpjes op van een willekeurig Thunderdome feestje en zeg dan nog eens dat Bertie niet hakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 05-04-2015 20:34:43 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 5 april 2015 @ 23:23:01 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151406687
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:18 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Waar komen toch al die nergens op gefundeerde kreten vandaan?
Van jou, bedoel je?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 5 april 2015 @ 23:39:28 #114
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_151407077
dit is een bepaalde stijl hakken. niet de nazi-marsstijl, recht de benen vooruit, maar meer met een knikje in de knie.

en Esther draagt een leuk jurkje.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 6 april 2015 @ 00:44:49 #115
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_151408644
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:18 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Waar komen toch al die nergens op gefundeerde kreten vandaan?
Wat wil je dan zeggen met die post over dat hakken?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151473268
Dat je ook in kleermakerszit met je duimend draaiend aan het hakken kan zijn. 't Is maar net welke kronkelwegen je volgt om iets hip te maken.
  woensdag 8 april 2015 @ 05:29:37 #117
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_151473865
Hakken is toch niet perse 'hip'?
in de haak.
  woensdag 8 april 2015 @ 06:53:18 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151474028
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:41 schreef Teslynd het volgende:
Dat je ook in kleermakerszit met je duimend draaiend aan het hakken kan zijn. 't Is maar net welke kronkelwegen je volgt om iets hip te maken.
Ik mis je punt nog steeds, geloof ik. :?
The love you take is equal to the love you make.
pi_151474197
is hier nou echt een discussie over hoe Bertie beweegt op muziek? _O- 8)7
  woensdag 8 april 2015 @ 08:46:53 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151474823
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 07:34 schreef computergirl het volgende:
is hier nou echt een discussie over hoe Bertie beweegt op muziek? _O- 8)7
Sterker nog, de discussie is over wel of niet hakken, en een wikipagina is de grond voor de bewering dat het geen hakken zou zijn.

Vraag een gemiddelde twintiger om te hakken en je krijgt de bewegingen van Bertie te zien, lijkt me echt leuk als je dan als vijftiger de discussie aangaat dat het geen hakken zou zijn, en dat je dat baseert op de uitleg van hakken op Wikipedia.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151474909
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sterker nog, de discussie is over wel of niet hakken, en een wikipagina is de grond voor de bewering dat het geen hakken zou zijn.

Vraag een gemiddelde twintiger om te hakken en je krijgt de bewegingen van Bertie te zien, lijkt me echt leuk als je dan als vijftiger de discussie aangaat dat het geen hakken zou zijn, en dat je dat baseert op de uitleg van hakken op Wikipedia.
het boeit toch niet of dit wel of niet hakken is.
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:35:00 #122
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_151564700
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

het boeit toch niet of dit wel of niet hakken is.
Dit zijn de afkickverschijnselen van BzV. Gedetailleerd ingaan op een triviaal onderwerp dat ergens iets met BzV te maken heeft. Ik oordeel niet, ook ik voel me ontzettend leeg van binnen. ;(
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  zaterdag 11 april 2015 @ 00:15:51 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151567739
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:35 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Dit zijn de afkickverschijnselen van BzV. Gedetailleerd ingaan op een triviaal onderwerp dat ergens iets met BzV te maken heeft. Ik oordeel niet, ook ik voel me ontzettend leeg van binnen. ;(
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 16:22:18 #124
382129 crew  Donna
pi_151959960
Rianne trekt in bij haar boer Jan op Texel. Dat schrijft de deelneemster aan Boer Zoekt Vrouw in een brief op de website van het programma.

"Sinds deze week staat mijn huis te koop", schrijft Rianne. Ze probeert ook een baan te vinden op Texel. "De eerste drie gesprekken zitten er al op", laat ze weten. Het valt niet mee, want het banenaanbod op het eiland is niet groot.

Rianne hoopt zich binnen een paar maanden bij Jan in te trekken. Rianne woont in IJmuiden en vindt de afstand een probleem.

"We bellen gelukkig wel bijna elke dag als we niet bij elkaar zijn. Jan is niet zo van de WhatsApp namelijk."
  donderdag 23 april 2015 @ 16:27:17 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151960106
Ik las 'bananenaanbod' :')

Maar, leuk voor ze :D O+.
KuikenGuppy
  donderdag 23 april 2015 @ 16:30:41 #126
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_151960473
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:22 schreef DonnaRush het volgende:
Rianne trekt in bij haar boer Jan op Texel. Dat schrijft de deelneemster aan Boer Zoekt Vrouw in een brief op de website van het programma.

"Sinds deze week staat mijn huis te koop", schrijft Rianne. Ze probeert ook een baan te vinden op Texel. "De eerste drie gesprekken zitten er al op", laat ze weten. Het valt niet mee, want het banenaanbod op het eiland is niet groot.

Rianne hoopt zich binnen een paar maanden bij Jan in te trekken. Rianne woont in IJmuiden en vindt de afstand een probleem.

"We bellen gelukkig wel bijna elke dag als we niet bij elkaar zijn. Jan is niet zo van de WhatsApp namelijk."
Ik schreef het bij de laatste afleveringen; die zijn volgend jaar of bij een reünie knocked up :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 april 2015 @ 18:46:24 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_151963444
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:22 schreef DonnaRush het volgende:
Rianne trekt in bij haar boer Jan op Texel. Dat schrijft de deelneemster aan Boer Zoekt Vrouw in een brief op de website van het programma.

"Sinds deze week staat mijn huis te koop", schrijft Rianne. Ze probeert ook een baan te vinden op Texel. "De eerste drie gesprekken zitten er al op", laat ze weten. Het valt niet mee, want het banenaanbod op het eiland is niet groot.

Rianne hoopt zich binnen een paar maanden bij Jan in te trekken. Rianne woont in IJmuiden en vindt de afstand een probleem.

"We bellen gelukkig wel bijna elke dag als we niet bij elkaar zijn. Jan is niet zo van de WhatsApp namelijk."
Alle katten naar Texel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_151995740
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Alle katten naar Texel
waar zie je dat staan?
pi_151995932
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Alle katten naar Texel
Pas was er nog een hele rel op Facebook omdat ze twee katten meeneemt en de andere twee herplaatst.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_151996004
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:00 schreef roos85 het volgende:

[..]

Pas was er nog een hele rel op Facebook omdat ze twee katten meeneemt en de andere twee herplaatst.
_O-

Moest dat van Jan of wilde ze dat zelf?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151996142
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

_O-

Moest dat van Jan of wilde ze dat zelf?
Interview Jan:
quote:
Jan, ik moest enorm lachen om je kennismaking met de katten van Rianne. Dat was niet meteen een match made in heaven. Maar dat zijn jullie duidelijk wel! Alleen, hoe is het nu met de katten van Rianne? Komen die ook mee naar jullie mooie eiland?
'In elke relatie zijn er dingetjes die je misschien liever anders had gezien. Bij Rianne zijn dat haar katten. Maar zij vindt ze schitterend, en dat vind ik dan weer mooi om te zien. We hebben wel samen besloten dat niet alle vier de katten mee gaan naar Texel. We gaan nu ons best doen om een mooi thuis te zoeken voor twee katten. Dat scheelt alweer wat rondslingerend haar. De andere twee gaan wel mee. Voor hen willen we graag een buitenrennetje maken, zodat ze ook lekker buiten kunnen zijn.
http://boerzoektvrouw.kro(...)gt_voor_de_lammetjes

Reactie Rianne op het bericht:
quote:
Dames zie eens de reactie van Sylvia de Bruin. Die snapt tenminste waar ze het over heeft. Denken jullie dat ik mijn katten zomaar weg zou doen? Nee mijn katten zijn mijn alles en daarom mogen ze niets te kort komen. En zeker niet omdat ik mijn wensen boven hun behoeften stel... Daarom heb ik deze hele moeilijke beslissing genomen. En dan is het ook nog zo dat ik maar 2 adresjes qua vrienden heb waar ik ze ooit naar toe zou willen brengen. Voor de rest is niemand goed genoeg voor mijn katten. Ze gaan bij mijn kennissen een top leven verder krijgen met veel meer aandacht dan die ik nu kan geven. Wie is er hier nu egoïstisch?
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 236 · 27 maart om 16:30
Bericht is van 27 maart. Je gaat echt stuk als je bepaalde reacties leest.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 april 2015 @ 19:13:13 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_151996321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:54 schreef Teslynd het volgende:

[..]

waar zie je dat staan?
ik ging er wel vanuit, als je ze zelfs met de camera volgt :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_152003053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Interview Jan:

[..]

http://boerzoektvrouw.kro(...)gt_voor_de_lammetjes

Reactie Rianne op het bericht:

[..]

Bericht is van 27 maart. Je gaat echt stuk als je bepaalde reacties leest.
Haha, iedereen die zijn (ongefundeerde) mening weer moet geven natuurlijk.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_152003211
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Haha, iedereen die zijn (ongefundeerde) mening weer moet geven natuurlijk.
Ja. Vond het op een gegeven moment echt zielig voor Rianne. Zo bizar hoe grof bepaalde mensen reageren.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_152004253
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:50 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja. Vond het op een gegeven moment echt zielig voor Rianne. Zo bizar hoe grof bepaalde mensen reageren.
In z'n algemeenheid wordt dat alleen maar erger op internet, vind ik. Mensen denken dat ze altijd maar alles moeten plaatsen. Vaak is typen zilver, maar zwijgen goud.
Somebody that I used to know
pi_152004930
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Interview Jan:

[..]

http://boerzoektvrouw.kro(...)gt_voor_de_lammetjes

Reactie Rianne op het bericht:

[..]

Bericht is van 27 maart. Je gaat echt stuk als je bepaalde reacties leest.
Ik zie geen reacties. Wat een simpele ziel trouwens die Rianne. Het zijn maar katten, natuurlijk wil je dat je katten het goed hebben. Maar vinden dat je katten je alles zijn, en niets tekort mogen komen. :')

En dan ga je bij een boer wonen die geiten houdt, die vervolgens in worsten verdwijnen...
pi_152007201
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

_O-

Moest dat van Jan of wilde ze dat zelf?
Zal wel de compromis voor het samenwonen zijn; twee mee, twee weg. De middenweg. Jan wil er vast geen vier.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 mei 2015 @ 17:00:17 #139
862 Arcee
Look closer
pi_152717654
quote:
Boer Zoekt Vrouw-Nancy is verliefd


Boer Theo en Nancy hadden het leuk samen, maar écht verliefd werd Nancy niet. Hier is echter verandering in gekomen; Nancy spreekt over een wonder.

KRO meldt dat Nancy is gevallen voor Henk, een geïnteresseerde man die in de pen was geklommen nadat tijdens de reünie van Boer Zoekt Vrouw duidelijk werd dat er niet meer in zat dan een vriendschap voor Nancy en Theo.

"Eigenlijk is het gewoon een wonder, zo ervaren wij het zelf ook, hoe goed het tussen ons voelt. Bij ons vallen alle puzzelstukjes in elkaar", vertelt de verliefde Nancy. "Henk is zo'n lieverd! Alles klopt tussen ons."

Na haar 'heftige' Boer Zoekt Vrouw-avontuur had Nancy er eigenlijk nog geen behoefte aan om nieuwe mannen te ontmoeten. "Maar van de brief van Henk werd ik meteen vrolijk. Hij schreef dat hij het wel snapte als ik eerst nog even rustig aan wilde doen. Ik vond het zo lief dat hij daar over had nagedacht."

Definitief

Theo kreeg al vrij snel te horen dat zijn favoriete brievenschrijfster iemand anders had ontmoet. "Ik wilde niet dat hij het via een andere weg zou horen. We wisten allebei al dat wij nooit meer zouden worden dan vrienden. Maar toch vond ik het best lastig om te vertellen. Het maakt alles ineens zo definitief," aldus Nancy.

Theo gunt het Nancy van harte: 'Ik wist natuurlijk al wel dat het niets meer tussen ons ging worden. En dat had ik al een plekje gegeven. Maar ik vond het toch even heftig om te horen dat Nancy iemand anders had ontmoet."

Nancy heeft aangeboden haar 'goede vriend' te helpen met het doorkijken van zijn brieven. "Daar moet vast een leuke vrouw voor hem tussen zitten!"

Bron: Telegraaf
Nee, niet op Theo dus. :Y)
  maandag 18 mei 2015 @ 17:04:04 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_152717778
Haha, hij moet ook weer zo'n echte boerennaam als Henk hebben. Mooi.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 18 mei 2015 @ 17:15:49 #141
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_152718188
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:04 schreef Silenus het volgende:
Haha, hij moet ook weer zo'n echte boerennaam als Henk hebben. Mooi.
Wat een baas was dat destijds _O_ 40% Henk _O_
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:38:02 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152818214
quote:
Ada is dolverliefd
'We lijken wel pubers'

Een paar weken terug belden we met Ada over de stapels brieven die zij had ontvangen na Boer zoekt Vrouw. Inmiddels heeft Dick het hart van Ada veroverd. 'Ik ben echt dolgelukkig. We lijken wel pubers, zo stapelverliefd zijn we.'

'Ik heb een paar leuke mannen ontmoet, maar ik had al snel door dat ik twee mannen echt heel erg leuk vond. Met hen heb ik een paar keer afgesproken en ik ben helemaal gek geworden op die twee. Ik vond het ook zo lastig om een keus te maken. Maar vorige week heb ik een mail gekregen van Dick waarin hij schreef wat hij voor me voelde en hoe bijzonder hij me vindt. Die mail was zo puur en oprecht. Ik kon niet anders dan voor hem gaan.'



'De beide mannen wisten wel van elkaar. Ik vond het dus ook wel zo eerlijk om het aan allebei zo snel mogelijk te vertellen dat ik mijn keus had gemaakt. Ik heb eerst de andere man, Bob, gebeld. Hij was best teleurgesteld dat ik niet voor hem had gekozen.'

Dikke kus
'Daarna had ik met Dick afgesproken om naar Enkhuizen te gaan. We hebben daar heerlijk gewandeld langs het water. Dat voelde al zo vertrouwd dat ik op een gegeven moment zijn hand vastpakte. En toen we langs een cafeetje liepen waar het vol stond met kaarsjes, wist ik: daar ga ik het vertellen. Toen hij het hoorde stond hij meteen op, pakte mijn gezicht vast en gaf me zo’n dikke kus.'

Straalverliefd
'Hij is helemaal gek op mij, we whatsappen elke dag. We vinden het ook zo bijzonder dat we op deze leeftijd nog zo straalverliefd kunnen zijn. Hij zei tegen mij: ‘Ik wist niet dat ik deze gevoelens kon hebben.’ Ik vind Dick een heel bijzondere man. Hij is heel erg puur en eerlijk, en eerlijkheid vind ik het allerbelangrijkste in een relatie. En we kunnen ontzettend lachen met elkaar.'

Hij maakt zo'n bijzonder gevoel in me los. Ik ben echt dolgelukkig en voel zoveel vlinders fladderen. Hij heeft zelfs een liedje voor mij: Feels like home van Diana Krall en Bryan Adams. Die vindt hij zo goed bij ons passen. Hoe romantisch is die man nou wel niet!'

Niet te hard van stapel
'Ik heb wel gezegd dat hij het rustig aan moet doen met me. Ik wil niet te hard van stapel lopen en ik wil het rustig opbouwen. Mijn kinderen heeft hij bijvoorbeeld nog niet ontmoet. Maar we gaan allebei wel voor een vaste relatie.'

'Ik ben kan niet vaak genoeg zeggen hoe gelukkig ik ben. Ik ben heel dankbaar voor wat Boer zoekt Vrouw mij allemaal heeft gebracht. Elke dag krijg ik nog positieve reacties. En iedereen gunt mij zo het geluk en de liefde. Ik vind dat enorm lief en bijzonder.'

http://boerzoektvrouw.kro.nl/nieuws/ada_is_dolverliefd
Aaah Leuk voor Ada *O*
KuikenGuppy
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:39:22 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_152818267
Awwww!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 21 mei 2015 @ 12:40:18 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152818300
Ik dacht trouwens eerst: wat ziet Geert er anders uit :')!
KuikenGuppy
pi_152818332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:40 schreef Burdie het volgende:
Ik dacht trouwens eerst: wat ziet Geert er anders uit :')!
Ja dat!

En ik vind ze op het oog best heel leuk bij elkaar passen :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152818390
Ah dat vind ik gaaf. Ik vond dat zo'n tof mens
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153016937
  woensdag 27 mei 2015 @ 19:53:23 #148
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_153017063
Weer internationaal? 13.gif
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_153017129
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2015 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Weer internationaal? [ afbeelding ]
Yvon mompelde al half zoiets bij DWDD, net na de laatste aflevering, toen er gezegd werd dat de boeren dit jaar wel héél veel kritiek over zich heen hadden gekregen.
"Ja we moeten echt even rustig aan doen, even na gaan denken" en volgens mij vulde ze dat aan met iets over een Internationale versie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Miss 200.000.000! woensdag 27 mei 2015 @ 20:01:27 #150
367000 roos94
pi_153017355
Noo geen internationaal :(
  woensdag 27 mei 2015 @ 20:03:08 #151
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_153017413
Meh -O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 27 mei 2015 @ 20:06:53 #152
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_153017519
Was te verwachten -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 27 mei 2015 @ 20:09:03 #153
14505 OProg
A Life in Music
pi_153017616
Contactgestoorde boer in Canada leverde wel een fenomenaal moment op. *O*

#positiefblijven
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_153021056
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:01 schreef roos94 het volgende:
Noo geen internationaal :(
Jawel, maar beter laten zien wat de overeenkosten en de verschillen met boeren in eigen land en boeren in het buitenland zijn.
pi_153021079
Ik verwachtte trouwens een link naar Rimke.
  woensdag 27 mei 2015 @ 21:56:58 #156
174940 W00fer
Maar echt
pi_153022802
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:01 schreef roos94 het volgende:
Noo geen internationaal :(
Iedereen die roept neeee geen internationaal en straks toch weer 4 miljoen kijkers :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 27 mei 2015 @ 21:58:35 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_153022878
Ik vind 't wel leuk hoor, als afwisseling weer een internationale versie er tussendoor.
in de haak.
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:34:35 #158
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_153043906
Boer Tom gaat aan de slag bij Eigen Huis en Tuin op rtl4.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)avigationItemId=5585
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_153044021
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:34 schreef IkWilbert het volgende:
Boer Tom gaat aan de slag bij Eigen Huis en Tuin op rtl4.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)avigationItemId=5585
Mooi opstapje dat boer zoekt vrouw.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:43:43 #160
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153044127
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:34 schreef IkWilbert het volgende:
Boer Tom gaat aan de slag bij Eigen Huis en Tuin op rtl4.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)avigationItemId=5585
Dat gaat toch nooit werken? Hij kijkt op de foto's al alsof hij er totaal geen zin in heeft.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_153044181
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:43 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat gaat toch nooit werken? Hij kijkt op de foto's al alsof hij er totaal geen zin in heeft.
Hij kijkt vast vrolijker als zijn bedrijf straks non-stop gepromoot wordt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153044296
Wat zien ze in hem? Het is niet dat hij een stralende tv-persoonlijkheid is. Naar mijn idee.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  donderdag 28 mei 2015 @ 17:02:04 #163
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_153044571
haha nee, ik zie 't ook niet.
in de haak.
  donderdag 28 mei 2015 @ 17:24:28 #164
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153045097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:51 schreef Aijmee het volgende:
Wat zien ze in hem? Het is niet dat hij een stralende tv-persoonlijkheid is. Naar mijn idee.
veel vrouwelijke soppende kijkers??
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_153045212
Maar hij is saaaaai. Zet er dan een écht mooie man neer met daarnaast een beetje humor.

Nou ja, het is toch een suf programma bedenk ik me nu. :P
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153048069
Het programma opleuken voor de jongere vrouw.

Tja, soppen op een jongen die altijd met 2 woorden praat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153048920
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Het programma opleuken voor de jongere vrouw.

Tja, soppen op een jongen die altijd met 2 woorden praat.
Dat doet hij toch juist niet? Of bedoel je dat hij letterlijk maar 2 woorden zegt? :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 28 mei 2015 @ 20:05:53 #168
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_153049254
Ze zijn zijn unabrow vergeten te noemen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_153049343
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat doet hij toch juist niet? Of bedoel je dat hij letterlijk maar 2 woorden zegt? :P
Letterlijk, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153052047
Hij is gepromoot als een geweldig mooie man, dus daar gaat men mee aan de haal.
Het werk sluit aan op zijn bedrijf en zijn bedrijf is seizoensarbeid, dus dit sluit mooi aan.
In elk geval moet hij er nog inkomen en als de dames enthousiast juichen terwijl de mannen vlijtig met de blommetjes in de weer zijn, komt alles helemaal goed.
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:51:26 #171
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_153052817
Ik gok dat hij niet als een van de presentatoren aan de slag gaat, maar meer als een soort deskundige. En profil ondervraagd bij bepaalde reportages, net zoals Koos Spee in Wegmisbruikers.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_153052985
Nee, natuurlijk niet de presentatie. :P Hij gaat de klusjes in de tuin doen. Maar hij is zo'n saaierd en kan geen leuke reacties geven, vind ik. Dus ik vind het een vreemde keuze.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153063985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:55 schreef Aijmee het volgende:
Nee, natuurlijk niet de presentatie. :P Hij gaat de klusjes in de tuin doen. Maar hij is zo'n saaierd en kan geen leuke reacties geven, vind ik. Dus ik vind het een vreemde keuze.
Dit ja.
Somebody that I used to know
  vrijdag 29 mei 2015 @ 13:54:41 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153070580
Boer Tom heeft ook de liefde gevonden. Ze heet Marieke. En ze kennen elkaar via een gemeenschappelijke vriend.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 14:44:30 #176
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_153072295
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:54 schreef Lienekien het volgende:
Boer Tom heeft ook de liefde gevonden. Ze heet Marieke. En ze kennen elkaar via een gemeenschappelijke vriend.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iefde-gevonden.dhtml
* I intend to live forever, so far so good! *
  vrijdag 29 mei 2015 @ 14:51:04 #177
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_153072539
quote:
Goh, voorspelbaar qua type :P
pi_153072872
Tom, de "meest begeerde vrijgezel" :r :r :r }:|
Somebody that I used to know
  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:01:02 #179
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153072907
Wel een mooi meisje.
Gourmetten of steengrillen?
pi_153072972
Ik denk dat ze ook al wat ouder is. 31 jaar ofzo?

Edit: leeftijd iets verhoogd.

[ Bericht 32% gewijzigd door Postbus100 op 29-05-2015 15:10:44 ]
Somebody that I used to know
  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:03:45 #181
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_153072991
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:00 schreef Postbus100 het volgende:
Tom, de "meest begeerde vrijgezel" :r :r :r }:|
'Polderhunk' :')
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 29 mei 2015 @ 15:04:37 #182
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153073022
Ik heb ook niet zoveel met die tom.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 29 mei 2015 @ 23:28:49 #183
202348 Susi
Temple of Love
pi_153090786
Ik dacht dat Tom die camera's allemaal maar niks vond en er veel te verlegen van werd. En dat gaat presenteren.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 05:37:57 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153094068
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:28 schreef Susi het volgende:
Ik dacht dat Tom die camera's allemaal maar niks vond en er veel te verlegen van werd. En dat gaat presenteren.
Het is toch heel wat anders, lijkt me: camera's die jou in je leven volgen terwijl je op zoek bent naar liefde of presenteren in een programma.
The love you take is equal to the love you make.
pi_153094141
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:01 schreef Silenus het volgende:
Wel een mooi meisje.
Ja. Ik vind het ook wel een leuk stel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153101175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:51 schreef Aijmee het volgende:
Wat zien ze in hem? Het is niet dat hij een stralende tv-persoonlijkheid is. Naar mijn idee.
Hij is net zo spannend als een deur.. Retesaai dus :')
  zaterdag 30 mei 2015 @ 23:32:20 #187
174940 W00fer
Maar echt
pi_153115099
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:28 schreef Susi het volgende:
Ik dacht dat Tom die camera's allemaal maar niks vond en er veel te verlegen van werd. En dat gaat presenteren.
Centen?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_153115544
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:01 schreef Silenus het volgende:
Wel een mooi meisje.
Ik vind 'r een beetje (te) mager en ze lijkt ook al best oud (ouder dan Tom vind ik), maar voor de rest héél mooi meisje van wat ik zo op die foto's kan zien (echt heel duidelijk vind ik ze niet). Prachtig gezicht (van opzij gezien in ieder geval)! Ik vind 'r geloof ik nog mooier dan Leonie (die ik tot dusver de mooiste vond). Ze ziet er meer klassiek uit (i.p.v. ordinair, wat ik bijvoorbeeld van Rimke haar uiterlijk vond/vind), zeker ook zo met die vlecht in haar haar! O+
Tails tell tales
pi_153116130
Laten we ook nog even linken naar het originele artikel op de website van BZV zelf:

http://boerzoektvrouw.kro.nl/nieuws/nieuwe_liefde_voor_boer_tom

Ze heeft zo'n spier dwars over haar voorhoofd lopen :+
Somebody that I used to know
  zondag 31 mei 2015 @ 07:03:54 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153119226
Net een maand aan het daten en dat al in de krant als nieuwe liefde...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_153119229
Ik ga ook een keer meedoen, schop mijn muts buiten en gaan.
pi_153119243
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 07:03 schreef Leandra het volgende:
Net een maand aan het daten en dat al in de krant als nieuwe liefde...
Daar dacht ik ook al aan.

Ik ben wel blij voor Tom dat hij door zijn deelname aan BZV wat meer open is geworden :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter zondag 31 mei 2015 @ 10:13:14 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_153120150
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 23:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

zeker ook zo met die vlecht in haar haar! O+
Boer Tom, vlechtfetishist. _O_
pi_153121038
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 00:14 schreef Postbus100 het volgende:
Ze heeft zo'n spier dwars over haar voorhoofd lopen :+
:? :? :?
ik heb ook spieren in mijn voorhoofd hoor :D
pi_153121090
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 23:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind 'r een beetje (te) mager en ze lijkt ook al best oud (ouder dan Tom vind ik), maar voor de rest héél mooi meisje van wat ik zo op die foto's kan zien (echt heel duidelijk vind ik ze niet). Prachtig gezicht (van opzij gezien in ieder geval)! Ik vind 'r geloof ik nog mooier dan Leonie (die ik tot dusver de mooiste vond). Ze ziet er meer klassiek uit (i.p.v. ordinair, wat ik bijvoorbeeld van Rimke haar uiterlijk vond/vind), zeker ook zo met die vlecht in haar haar! O+
Wat een details terwijl je letterlijk niet eens kan zien hoe ze er echt uitziet. :+
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153121990
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:06 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Wat een details terwijl je letterlijk niet eens kan zien hoe ze er echt uitziet. :+
En vergeet de puntige knieën niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153122023
En Tom heeft dus niks meer met die ruim 1800 brieven gedaan.

Is toch ook weinig leuks aan, dat gemaakte daten.
Gewoon op een onverwacht moment iemand ontmoeten ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153122331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 23:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

... Ze ziet er meer klassiek uit (i.p.v. ordinair, wat ik bijvoorbeeld van Rimke haar uiterlijk vond/vind), zeker ook zo met die vlecht in haar haar! O+
Ik vond dat bij Rimke nog best meevallen, hoor. Maar ja, als iemand zegt dat ze kapster is, heeft ze al snel een dom en/of ordinair-stempel.
  zondag 31 mei 2015 @ 12:01:47 #199
400532 Forbry
Tja ...
pi_153122380
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:06 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Wat een details terwijl je letterlijk niet eens kan zien hoe ze er echt uitziet. :+
Nah, ik schreef zelf ook al dat de foto's niet heel duidelijk zijn, maar op één van die foto's is haar gezicht van opzij toch wel erg goed te zien en op basis daarvan ben ik behoorlijk onder de indruk. :Y

Mogelijk valt ze verder/in het echt tegen, dat kan.
Tails tell tales
  zondag 31 mei 2015 @ 12:04:57 #200
400532 Forbry
Tja ...
pi_153122466
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:00 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik vond dat bij Rimke nog best meevallen, hoor. Maar ja, als iemand zegt dat ze kapster is, heeft ze al snel een dom en/of ordinair-stempel.
Heeft voor mij echt niks met haar "kapster-zijn" van doen. :N Ik vind haar gewoon niet zo mooi en mede vanwege de reden die ik gaf. Smaken verschillen. Het kan nog veel en veel erger (qua "ordinair"), in zoverre ben ik het wel met je eens.
Tails tell tales
pi_153122479
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nah, ik schreef zelf ook al dat de foto's niet heel duidelijk zijn, maar op één van die foto's is haar gezicht van opzij toch wel erg goed te zien en op basis daarvan ben ik behoorlijk onder de indruk :Y

Mogelijk valt ze verder/in het echt tegen, dat kan.
Geen idee, maakt mij ook niet uit verder, vond het alleen grappig. Maar hij gaat echt presenteren, wat gek. :o
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  zondag 31 mei 2015 @ 12:05:20 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153122481
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:00 schreef female81 het volgende:


Ik vond dat bij Rimke nog best meevallen, hoor. Maar ja, als iemand zegt dat ze kapster is, heeft ze al snel een dom en/of ordinair-stempel.
Ik vond Rimke ook wel meevallen niks geen ordinair :N
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 mei 2015 @ 12:06:23 #203
862 Arcee
Look closer
pi_153122501
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Is toch ook weinig leuks aan, dat gemaakte daten.
Dat is BZV wel heel erg bagatelliseren. ;)
  zondag 31 mei 2015 @ 12:06:39 #204
400532 Forbry
Tja ...
pi_153122509
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:05 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Geen idee, maakt mij ook niet uit verder, vond het alleen grappig. Maar hij gaat echt presenteren, wat gek. :o
Ja, vind het ook wel apart, maar ergens toch ook wel weer bij hem passen. :)
Tails tell tales
  zondag 31 mei 2015 @ 12:10:15 #205
400532 Forbry
Tja ...
pi_153122590
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik vond Rimke ook wel meevallen niks geen ordinair :N
Ik heb het puur over haar uiterlijk, qua gedrag vond/vind ik haar juist helemaal niet ordinair.
Tails tell tales
pi_153122940
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

:? :? :?
ik heb ook spieren in mijn voorhoofd hoor :D
Snap je niet wat ik bedoel?
Julia Roberts heeft dat ook:

Je ziet de spier over het voorhoofd lopen. Is niet erg, valt alleen op.
Somebody that I used to know
  zondag 31 mei 2015 @ 12:25:48 #207
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153122966
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:10 schreef Forbry het volgende:


Ik heb het puur over haar uiterlijk, qua gedrag vond/vind ik haar juist helemaal niet ordinair.
Uiterlijk ook niet ordinair, alleen iets te zwaar opgemaakt dat weer wel :6
  zondag 31 mei 2015 @ 12:34:23 #208
400532 Forbry
Tja ...
pi_153123166
quote:
8s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Uiterlijk ook niet ordinair, alleen iets te zwaar opgemaakt dat weer wel :6
Wellus! :6 ;)
Tails tell tales
  zondag 31 mei 2015 @ 12:45:50 #209
400532 Forbry
Tja ...
pi_153123449
Maar nee, het het valt op zich ook wel mee. Wat ik al schreef, het kan wel veel en veel erger. Ik vind haar überhaupt niet heel zo mooi + idd die (naar mijn smaak vééls) te zware make-up= in mijn ogen misschien al snel "ordinair".

Maar qua gedrag vond ik haar juist heel leuk hoor ;(
Tails tell tales
  zondag 31 mei 2015 @ 12:54:27 #210
400532 Forbry
Tja ...
pi_153123657
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Snap je niet wat ik bedoel?
Julia Roberts heeft dat ook:
[ afbeelding ]
Je ziet de spier over het voorhoofd lopen. Is niet erg, valt alleen op.
Ik zie het niet. Zie alleen wel wat (kortere) rimpels op die plek. Ik zal wel zo in haar uiterlijk zijn opgegaan, dat ik eventuele minpunten niet meer kan zien :+
Tails tell tales
pi_153123862
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:06 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat is BZV wel heel erg bagatelliseren. ;)
Oh voor de simpele boer die nooit ergens komt, en vooral niet zo sociaal is, is het een uitkomst.
Voor iemand die wekelijks gaat stappen, heeft dat toch niet nodig.

Maar Tom had al een traject van brieven en afspreken achter de rug. Alsof je dan weer vrouwen uitzoekt en gaat benaderen en die hele molen ingaat.

Ik ben trouwens benieuwd of zijn nieuwe vriendin ook lekker een eitje bakt en koffie serveert ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153141105
Ik denk dat ze het verplicht zijn om aan BZV te melden als er een nieuwe partner is. Als ze tenminste samen over straat willen gaan en door iedereen gezien kunnen worden. Voorlopig zijn de deelnemers wsl een produkt in eigendom van BZV.
  maandag 1 juni 2015 @ 09:43:25 #214
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_153148925
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:40 schreef Teslynd het volgende:
Ik denk dat ze het verplicht zijn om aan BZV te melden als er een nieuwe partner is.
Zou het? Dat voert toch wel wat ver, lijkt me.
in de haak.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 juni 2015 @ 17:48:32 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_153161544
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:40 schreef Teslynd het volgende:
Ik denk dat ze het verplicht zijn om aan BZV te melden als er een nieuwe partner is. Als ze tenminste samen over straat willen gaan en door iedereen gezien kunnen worden. Voorlopig zijn de deelnemers wsl een produkt in eigendom van BZV.
Ik denk dat ze het vooral handig vinden om het zo kenbaar te maken ipv dat het overal te lezen is. Nu wordt iedereen gewoon ineens geïnformeerd en kunnen alle roddelbladen daaruit hun stukjes fabriceren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 2 juni 2015 @ 03:07:27 #216
174940 W00fer
Maar echt
pi_153177331
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:43 schreef trui het volgende:

[..]

Zou het? Dat voert toch wel wat ver, lijkt me.
Denk het niet, de boeren uit de vorige series konden er zelf voor kiezen om in de media te blijven.
Veel van hen hebben dat niet gedaan.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_153206011
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 03:07 schreef W00fer het volgende:

[..]

Denk het niet, de boeren uit de vorige series konden er zelf voor kiezen om in de media te blijven.
Veel van hen hebben dat niet gedaan.
De eerste maanden hè? Als je iedereen nog onder je vleugels houden kan, tot de volgende serie.
Ik zag ergens staan, dat er in het contract zou staan dat ze ook de eerste tijd niets negatiefs mogen zeggen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 19:03:41 #218
174940 W00fer
Maar echt
pi_153225015
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:43 schreef Teslynd het volgende:

[..]

De eerste maanden hè? Als je iedereen nog onder je vleugels houden kan, tot de volgende serie.
Ik zag ergens staan, dat er in het contract zou staan dat ze ook de eerste tijd niets negatiefs mogen zeggen.
Waarom zou je dat doen? 4 miljoen mensen hebben je gezien op tv. Het zal me niks verbazen als enkelen daarvan ook zakelijk (met hun agrarisch bedrijf) hebben kunnen profiteren. Het is ook een stuk gratis reclame. Daarnaast, je weet niet wat er exact in dat contract staat, misschien zijn er voor jaren wel dingen vastgelegd. Het is allemaal speculatie.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_153226265
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:03 schreef W00fer het volgende:
Het zal me niks verbazen als enkelen daarvan ook zakelijk (met hun agrarisch bedrijf) hebben kunnen profiteren. Het is ook een stuk gratis reclame.
Ik heb van een kennis van Tom gehoord, dat Tom een heel voordelige deal voor een nieuwe tractor heeft kunnen maken. ):O
  woensdag 3 juni 2015 @ 22:01:42 #220
174940 W00fer
Maar echt
pi_153231371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:42 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik heb van een kennis van Tom gehoord, dat Tom een heel voordelige deal voor een nieuwe tractor heeft kunnen maken. ):O
Precies, business in ruil voor stukje naamsbekendheid.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_153247863
Esther en Bertie zijn uit elkaar.
http://boerzoektvrouw.kro(...)s_mijn_laatste_brief
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_153247897
Korte brief ook.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:34:43 #223
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_153248620
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Snap je niet wat ik bedoel?
Julia Roberts heeft dat ook:
[ afbeelding ]
Je ziet de spier over het voorhoofd lopen. Is niet erg, valt alleen op.
Dat is een ader, geen spier :)
Stop the world, I want to get out.
pi_153248721
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:06 schreef roos85 het volgende:
Esther en Bertie zijn uit elkaar.
http://boerzoektvrouw.kro(...)s_mijn_laatste_brief
Esther heeft nu in ieder geval haar Lesbo ontmaagding gehad, ze zal er vast wat van geleerd hebben.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:46:16 #225
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153248875
Ik had dit wel zien aankomen.
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:47:52 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153248907
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:06 schreef roos85 het volgende:
Esther en Bertie zijn uit elkaar.
http://boerzoektvrouw.kro(...)s_mijn_laatste_brief
Wat jammer!
The love you take is equal to the love you make.
  roze donderdag 4 juni 2015 @ 15:48:59 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153248934
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had dit wel zien aankomen.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:50:36 #228
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_153248963
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had dit wel zien aankomen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:51:37 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153248991
Ja, lekker makkelijk, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:56:37 #230
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_153249091
:D Nou ja, het was ook wel érg voorspelbaar.
in de haak.
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:56:46 #231
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153249095
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:47 schreef Lienekien het volgende:


Wat jammer!
Ik vind het ook jammer. Niet verwacht eigenlijk :N
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:57:51 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153249111
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:56 schreef trui het volgende:
:D Nou ja, het was ook wel érg voorspelbaar.
Nee, waarom? Gingen ze zo lullig met elkaar om?
The love you take is equal to the love you make.
pi_153249154
Het was natuurlijk wel wat vreemd dat Esther vanaf het eerste moment al helemaal verliefd was op Bertie zonder dat ze haar überhaupt had leren kennen.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:00:29 #234
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_153249166
quote:
99s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet verwacht eigenlijk :N
niet? :o ik heb nooit begrepen waarom die twee bij elkaar uitgekomen waren.
in de haak.
pi_153249231
Jammer (zelf had ik geen verwachtingen omtrent die twee... niet in negatieve zin, niet in positieve zin)!
Tails tell tales
pi_153249241
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Het was natuurlijk wel wat vreemd dat Esther vanaf het eerste moment al helemaal verliefd was op Bertie zonder dat ze haar überhaupt had leren kennen.
Ja, dat op zich wel :Y
Tails tell tales
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:07:12 #237
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_153249313
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Het was natuurlijk wel wat vreemd dat Esther vanaf het eerste moment al helemaal verliefd was op Bertie zonder dat ze haar überhaupt had leren kennen.
precies, het was nogal een luchtspiegeling, die relatie.
in de haak.
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:33:11 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153249921
Je weet het gewoon niet. Het is echt pure speculatie, want we weten niks over waarom het uit is.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:49:55 #239
174940 W00fer
Maar echt
pi_153250309
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Je weet het gewoon niet. Het is echt pure speculatie, want we weten niks over waarom het uit is.
De 500 km rijden elk weekend?
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 4 juni 2015 @ 17:04:39 #240
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153250642
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:00 schreef trui het volgende:


niet? :o ik heb nooit begrepen waarom die twee bij elkaar uitgekomen waren.
Waarom niet ? Ik had niet verwacht dat ze uit elkaar zouden gaan.
pi_153254175
Tjee. Achteraf vind ik het wel een slecht voorteken geweest dat het zo doodsaai in die huiskamer was. Als er echt een goeie klik was geweest tussen Bertie en Esther, hadden ze met z'n tweeën de sfeer wel kunnen maken.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 00:27:52 #242
174940 W00fer
Maar echt
pi_153263162
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:37 schreef Loekie1 het volgende:
Tjee. Achteraf vind ik het wel een slecht voorteken geweest dat het zo doodsaai in die huiskamer was. Als er echt een goeie klik was geweest tussen Bertie en Esther, hadden ze met z'n tweeën de sfeer wel kunnen maken.
Niet eens, tijdens die citytrip leek het prima in orde. Ik snap de "eerste indruk" maar things change.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:16:45 #243
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_153264289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:55 schreef Aijmee het volgende:
Nee, natuurlijk niet de presentatie. :P Hij gaat de klusjes in de tuin doen. Maar hij is zo'n saaierd en kan geen leuke reacties geven, vind ik. Dus ik vind het een vreemde keuze.
Inderdaad ja. Lege huls.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:10:54 #244
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_153268139
quote:
5s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:04 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Waarom niet ? Ik had niet verwacht dat ze uit elkaar zouden gaan.
ik vond 't een heel onevenwichtig stel. Esther: onzeker muisje, wanhopig op zoek naar om-het-even-wie. Bertie: sociaal wat onhandig mens maar verder met stevige persoonlijkheid zou daar snel op uitgekeken raken. Het had niet bepaald een sprankeling vond ik, die twee bij elkaar.
in de haak.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 15:06:29 #245
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_153301039
Je kunt je twijfels hebben of Esther wel echt lesbisch was. Ze leek me eigenlijk meer iemand die in een soort algemene identiteitscrisis zat, dan iemand die daadwerkelijk en weldoordacht uit de kast kwam. In elk geval kwam ze nogal labiel over in mijn opinie. Overmatig gretig ook, en dat is altijd een beetje eng. Zeker in relaties.
Stop the world, I want to get out.
pi_153304944
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:00 schreef trui het volgende:

[..]

niet? :o ik heb nooit begrepen waarom die twee bij elkaar uitgekomen waren.
We kregen zeer selectieve beelden te zien. Uit interviews blijkt, dat Bertie wel naar haar toegetrokken is die week en dat ze tot op het laatst wel twijfels had wie van de twee ze kiezen zou.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:49 schreef W00fer het volgende:

[..]

De 500 km rijden elk weekend?
Terwijl je (samen met je moeder) een eigen winkel hebt. Dat moet aardig opbreken door het vooruitzicht dat het voorlopig zo blijft, totdat je definitief naar de andere kant van het land verhuisd. In omgekeerde richting verhuizen was geen optie. Dus zijn er ook spanningen hoe het verder moet met de winkel. Aandeel verkopen? Aan wie? Nieuwe winkel opzetten in de buurt van Bertie? Met wie en hoe en wat voor winkel? Het is toch een vakantiedorp?

Het feit dat Bertie een oude hobby weer opnam, lijkt me een globale indicatie dat ze het goed deden samen. Maar het betekent misschien ook minder tijd voor actieve aandacht voor Bertie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:06 schreef Lkw het volgende:
Je kunt je twijfels hebben of Esther wel echt lesbisch was. Ze leek me eigenlijk meer iemand die in een soort algemene identiteitscrisis zat, dan iemand die daadwerkelijk en weldoordacht uit de kast kwam. In elk geval kwam ze nogal labiel over in mijn opinie. Overmatig gretig ook, en dat is altijd een beetje eng. Zeker in relaties.
Esther kwam uit de kast door Bertie, maar ze wist al niet hetero te zijn, kon er alleen eerder niets mee doen.

Ik vind haar er wat anorectisch uitzien, wat zou kunnen duiden op onevenwichtigheid (wat ook weer kon komen door stress wegens in stilte lesbisch zijn, maar er niets mee kunnen doen). Maar het kan zoveel andere oorzaken hebben en de uitzendendingen zijn altijd effectbelust. Haar uiterlijk en de gretige momenten waren wel koren op KRO's molen. Er kan enorm gelogen worden met ware fragmenten. Overigens heb ik haar absoluut nooit als een poppetje of modepoppetje gezien. Gewoon erg tenger. Misschien komt dit, doordat ze que uiterlijk sterk lijkt op een vroegere klasgenote, die lang jongensachtig was.
pi_153348774
Vond het niet echt verrassend. Esther was al verliefd op Bertie voordat ze haar überhaupt in het echt gezien of gesproken had, dan ben je meer verliefd op 'een beeld van', dan op een persoon zoals hij/zij is. Dat werkt gewoon niet..
pi_153348856
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:46 schreef SSJKliko het volgende:
Vond het niet echt verrassend. Esther was al verliefd op Bertie voordat ze haar überhaupt in het echt gezien of gesproken had, dan ben je meer verliefd op 'een beeld van', dan op een persoon zoals hij/zij is. Dat werkt gewoon niet..
Ik denk dat er wel meer zijn die dat hebben, van die giebelende vrouwen die staan te zwijmelen als ze bij dat kasteel voor het eerst hun boer ontmoeten, en Yvon vraagt wat er zo leuk is. Dan is het alsof ze al maanden verliefd zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:53:15 #249
401956 _Dido_
Remember me!
pi_153352129
Als dat zo is, dan vind ik dat ze het nog lang uitgehouden hebben (zo'n 6 maanden?). Er is vast een hoop wat wij niet weten :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_153415534
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-nieuwe-liefde.html

quote:
Boer zoekt vrouw-kandidate Mary vindt nieuwe liefde
Foto: KRO/Hans-Peter van Velthoven
Gepubliceerd: 10 juni 2015 16:38
Laatste update: 10 juni 2015 16:38

Boer zoekt vrouw-kandidate Mary, die het hart van boer Geert niet wist te veroveren, is inmiddels dolgelukkig met boer Gradus.
Dat vertelt boer Gradus woensdag aan Shownieuws.

De veehouder uit Laren deed in het vijfde seizoen mee aan het KRO-programma, samen met zijn vrijgezelle broers Martin en Hans. Ze kregen echter te weinig brieven om gevolgd te worden, maar inmiddels zijn zowel Gradus als zijn broers aan de vrouw.

Deelneemster Mary leerde Gradus kennen op de Boer zoekt vrouw-afterparty in maart van dit jaar. Ze hebben tot nu toe een lange afstandsrelatie, dus dat betekent dat ze elkaar alleen in het weekend zien.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:46:31 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153415606
Awww leuk :D
KuikenGuppy
  woensdag 10 juni 2015 @ 18:02:36 #252
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_153418862
Dit is zo'n stel dat je denkt: ja natuurlijk! *O*
Somebody that I used to know
pi_153419622
Ahhhhhh schattig O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:18:40 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153433648
Ik kan me Gradus heel niet meer herinner'n! Maar hartstikke goed voor Mary natuurlijk. Leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 10:20:52 #256
382129 crew  Donna
pi_153433688
Wat leuk! :D
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:56:25 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153434527
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan me Gradus heel niet meer herinner'n! Maar hartstikke goed voor Mary natuurlijk. Leuk!


Hij had een Indonesische vrouw gevonden toen, maar dat is kennelijk over :).
KuikenGuppy
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:07:18 #258
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_153434783
was dat die man die van puzzelen hield?
in de haak.
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:46:41 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153435768
En Mary was het laatste stukje O+.

Nee, geen idee eigenlijk :').
KuikenGuppy
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:33:25 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153440069
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij had een Indonesische vrouw gevonden toen, maar dat is kennelijk over :).
Och jemig! :D

Nou ja, als ze maar gelukkig is. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:34:18 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153440089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Burdie het volgende:
En Mary was het laatste stukje O+.

Nee, geen idee eigenlijk :').
_O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 08:55:08 #262
382129 crew  Donna
pi_153603052
Het volgende bericht staat op verschillende buitenlandse fora, oa in Australië en Noorwegen;

Gemiddeld kijken er 3 tot 3,5 miljoen mensen naar Boer zoekt Vrouw Internationaal, waar de zoektocht naar de liefde wordt gevolgd. Ieder seizoen krijgen wij honderden aanmeldingen binnen van boeren die hopen hun leven spoedig te kunnen delen met de liefde van hun leven. Die éne. Om mee te lachen en te huilen, of soms te mesten en te melken. Die éne, die past op de boerderij en in hun leven.

Dankzij het enorme succes gaan we dit jaar het negende seizoen maken, wat - net als in 2013 - internationaal zal zijn. Dit betekent dat Nederlandse boeren, gevestigd in het buitenland, zich nu kunnen aanmelden voor het programma. Wij zijn nu dus op zoek naar Nederlandse boeren, man of vrouw, die graag een Nederlandse partner willen en de hulp van ons programma willen inschakelen. Ben of ken jij iemand? Neem dan contact op door je (of iemand anders) aan te melden via boerzoektvrouw.kro.nl.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op via: 035-678-5302
pi_153603322
Jammer, ik vind de gewone versie zoveel leuker
  woensdag 17 juni 2015 @ 10:56:18 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153605120
Mary en Gradus.




http://boerzoektvrouw.kro(...)lgelukkig_met_elkaar
De liefde doet ze beiden zichtbaar goed :D.
KuikenGuppy
  woensdag 17 juni 2015 @ 11:15:27 #265
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153605532
Ook een veel betere match dan met die drukke Geert, denk ik!
Wel erg leuk, die 'nazorg' in de vorm van die feesten. Daar zijn al veel meer stelletjes uit ontstaan, overigens niet per se tussen twee deelnemers, maar soms ook deelnemer-bezoeker.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153605617
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook een veel betere match dan met die drukke Geert, denk ik!

Denk ik ook.

Wat een leuk stel! O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_153606366
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook een veel betere match dan met die drukke Geert, denk ik!
Wel erg leuk, die 'nazorg' in de vorm van die feesten. Daar zijn al veel meer stelletjes uit ontstaan, overigens niet per se tussen twee deelnemers, maar soms ook deelnemer-bezoeker.
Dat feest is altijd een leuke afsluiting voor iedereen, deelnemers en kijkers.
pi_153606449
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:56 schreef Burdie het volgende:
Mary en Gradus.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
http://boerzoektvrouw.kro(...)lgelukkig_met_elkaar
De liefde doet ze beiden zichtbaar goed :D.
Ze heeft er ook een gezellige familie bij gekregen. Mensen die ze al een beetje "kende" en mensen van alle leeftijden. De broers zijn jonger en er is tenminste één baby/peuter.
  roze woensdag 17 juni 2015 @ 12:44:06 #269
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153607819
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 08:55 schreef DonnaRush het volgende:
Het volgende bericht staat op verschillende buitenlandse fora, oa in Australië en Noorwegen;

Gemiddeld kijken er 3 tot 3,5 miljoen mensen naar Boer zoekt Vrouw Internationaal, waar de zoektocht naar de liefde wordt gevolgd. Ieder seizoen krijgen wij honderden aanmeldingen binnen van boeren die hopen hun leven spoedig te kunnen delen met de liefde van hun leven. Die éne. Om mee te lachen en te huilen, of soms te mesten en te melken. Die éne, die past op de boerderij en in hun leven.

Dankzij het enorme succes gaan we dit jaar het negende seizoen maken, wat - net als in 2013 - internationaal zal zijn. Dit betekent dat Nederlandse boeren, gevestigd in het buitenland, zich nu kunnen aanmelden voor het programma. Wij zijn nu dus op zoek naar Nederlandse boeren, man of vrouw, die graag een Nederlandse partner willen en de hulp van ons programma willen inschakelen. Ben of ken jij iemand? Neem dan contact op door je (of iemand anders) aan te melden via boerzoektvrouw.kro.nl.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op via: 035-678-5302
Leuk :Y Leverde wel mooie beelden op + niet alleen maar herfst/winter weer in beeld.
Your beauty never ever scared me.
pi_153607882
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:56 schreef Burdie het volgende:
Mary en Gradus.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
http://boerzoektvrouw.kro(...)lgelukkig_met_elkaar
De liefde doet ze beiden zichtbaar goed :D.
O+

Samen Utopia kijken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 14 juli 2015 @ 18:08:38 #271
401956 _Dido_
Remember me!
pi_154336289
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kig-met-elkaar.dhtml

Kom net Joke tegen op een datingsite, dus dit is ook alweer uit blijkbaar :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_154336339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:08 schreef _Dido_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kig-met-elkaar.dhtml

Kom net Joke tegen op een datingsite, dus dit is ook alweer uit blijkbaar :P
Welke site?
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 18:11:10 #273
401956 _Dido_
Remember me!
pi_154336348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Welke site?
E-matching, het v-v-gedeelte. Ze kwam me al zo bekend voor.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 19:04:46 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154337923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:08 schreef _Dido_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kig-met-elkaar.dhtml

Kom net Joke tegen op een datingsite, dus dit is ook alweer uit blijkbaar :P
Ben niet verrast. Dat ging echt bizar snel met die 2.. beetje te snel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_154338033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 19:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ben niet verrast. Dat ging echt bizar snel met die 2.. beetje te snel
Dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 juli 2015 @ 12:02:29 #276
862 Arcee
Look closer
pi_154384370
Boerin Bertie slaat de plank mis



quote:
De Zeeuwse boerin Bertie koos voor een opmerkelijke outfit tijdens de uitreiking van de Rainbow Awards in het Tuschinski Theater (Amsterdam). Dit en meer uit de wereld van style en fashion in deze aflevering van Bubbels!]
pi_154384424
Dus van op de boerderij naar de Red carpet
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 16 juli 2015 @ 12:10:16 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_154384548
De vraag is vooral: ging ze nou als verschrompeld beukenblaadje of als nat wc-papier?
Gourmetten of steengrillen?
pi_154384738
Ik vind haar kapsel nog erger dan de outfit zelf.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_154385737
Heeft ze een keer niet dat blauwe vestje aan, is het weer niet goed.....
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:13:54 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154385813
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft ze een keer niet dat blauwe vestje aan, is het weer niet goed.....
Als die outfit in het blauw was geweest was het een stuk beter geweest....
Ik denk dat de kleur haar zo flets maakt, de outfit op zich is verder weinig mis mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:16:49 #282
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154385888
Lijkt Hakuna wel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  ESF Reporter vrijdag 17 juli 2015 @ 07:16:22 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_154407199
quote:
Boer zoekt vouw ;(
pi_154407303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:10 schreef Silenus het volgende:
De vraag is vooral: ging ze nou als verschrompeld beukenblaadje of als nat wc-papier?
_O-
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:49:27 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154408522
Jeetje, zoooooooo verschrikkelijk ziet ze er toch ook weer niet uit. Dit soort kleding zie je wel meer bij dames hoor. Kijk maar eens in de schouwburg ed. Maar omdat ze nu onder de loep ligt, moet ze er kennelijk uitzien als een diva, zodra ze ergens verschijnt. Ze is geen celebrity met een kudde stylistes om zich heen.

Leuk juist, dat ze zich lekker heeft opgetut hiervoor. Laat haar toch.

Ik snap dat gezeik gewoon niet zo, op iemand die verder toch geen vlieg kwaad heeft gedaan verder. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154409351
Ik vind ook eigenlijk alleen het kapsel minder.
Verder wel leuk om haar eens vrouwelijk(er) te zien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 11:50:04 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_154410707
Ja hoor, ga het anders lekker even goedpraten. :') Kom op, dit kan gewoon echt niet. Er zijn grenzen, dames.
Gourmetten of steengrillen?
pi_154411258
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:50 schreef Silenus het volgende:
Ja hoor, ga het anders lekker even goedpraten. :') Kom op, dit kan gewoon echt niet. Er zijn grenzen, dames.
Mooi, heel mooi is iets anders.

Bij "dit kan gewoon niet", dan denk ik aan iets als bijvoorbeeld nu met mooi weer: half Nederland in een te korte broek met maatje 48. :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154411817
Bertie hoort gewoon in een fluorescerende jas met werkbroek, staat haar in ieder geval beter dan dit zogenaamd vrouwelijke.
pi_154441110
Er had een andere pantalon onder gemoeten en iets met het haar. Òf een duidelijker kapsel òf zoals we vaker zagen gezond glanzend. Verder is het gewoon even wennen om de tv-boerin in gala te zien. Dat was met Agnes ook zo.
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 09:07:18 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_154724816
En niet alleen boeren zoeken een vrouw blijkbaar, maar ook schippers, dus ook die krijgen een programma:

quote:
Na Boer Zoekt Vrouw nu ook Schipper Zoekt Vrouw
Tv-producent Masmedia werkt voor een commerciële tv-zender aan een variant op Boer Zoekt Vrouw, waarin binnenvaartschippers op zoek gaan naar de ware liefde. Dat hebben de tv-makers laten weten. Er wordt op dit moment gezocht naar kandidaten. “Is het voor jou als schipper lastig om een partner te vinden? Maar sta je wel helemaal open voor de liefde? Voor een tv-programma zoeken wij binnenvaartschippers die single zijn maar wel toe zijn aan een vrouw of man.“
Het programma is niet van dezelfde makers als Boer Zoekt Vrouw. Die tv-hit wordt geproduceerd door Blue Circle, het bedrijf dat ook programma’s als Heel Holland Bakt en RTL Boulevard maakt.

Masmedia is bekend van programma’s als Carlo & Irene: Life 4 You, De TV Kantine en Even Krap Bij Kas.

Verdere details over de spin-off van Boer Zoekt Vrouw ontbreken nog.
Bron
Eigenlijk denk ik dat het voor schippers NOG lastiger is een vrouw te vinden dan voor boeren. Schippers zitten de hele dag (duh) op hun schip, daar kom je helemaal geen vrouwen tegen natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 09:14:16 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_154724905
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:07 schreef Karina het volgende:
En niet alleen boeren zoeken een vrouw blijkbaar, maar ook schippers, dus ook die krijgen een programma:

[..]

Commerciële zender... wordt dus een flutprogramma. Waarschijnlijk kun je dan vrouwen via de SMS wegstemmen ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 juli 2015 @ 09:21:25 #293
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154725032
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:14 schreef derLudolf het volgende:


Commerciële zender... wordt dus een flutprogramma. Waarschijnlijk kun je dan vrouwen via de SMS wegstemmen ofzo.
Wie weet gaat Carlo Boshardt presenteren dus bij RTL 4 ! ;(
pi_154725112
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:21 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wie weet gaat Carlo Boshardt presenteren dus bij RTL 4 ! ;(
Oh nee ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Commerciële zender... wordt dus een flutprogramma. Waarschijnlijk kun je dan vrouwen via de SMS wegstemmen ofzo.
En idd dit.
Anders leek het me wel leuk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 09:48:22 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_154725414
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Commerciële zender... wordt dus een flutprogramma. Waarschijnlijk kun je dan vrouwen via de SMS wegstemmen ofzo.
Ligt er een beetje aan welke commerciële zender. Ik vind het wel bij Net5 passen en daar hebben ze toch best aardige programma's zonder SMS gestem, etc., Grenzeloos Verliefd bijvoorbeeld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154765063
Het zal wel door de vele B-sterren komen dat gala al lang geen gala meer is, maar iets met veel bloot en rommelig of onbewerkt haar.
quote:
Een kapsel als dit zou beter bij de outfit en bij Bertie gepast hebben. Boerin Agnes, AD 29-07-2015 http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)iele-problemen.dhtml

  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 juli 2015 @ 20:51:10 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_154803067
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 16:50:58 #298
382129 crew  Donna
pi_154820127


Ze hebben het iig naar hun zin op de Gay pride (canal parade).
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 16:51:52 #299
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154820144
Bertie zonder trui. _O_
pi_154820604
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:50 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]

Ze hebben het iig naar hun zin op de Gay pride (canal parade).
:D
pi_154821572
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:50 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]

Ze hebben het iig naar hun zin op de Gay pride (canal parade).
Op deze foto is Bertie het leukste, op de andere zie je Esther een leuke meid is zonder de tv- en relatiestress: foto 1 van 10
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)naar-Gay-Pride.dhtml

Zo zien ze er gelijkwaardig uit. De afstand zal zonder meer een probleem zijn, omdat ze beiden een eigen bedrijf hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')