abonnement Unibet Coolblue
pi_150954922
Hoi,
Mijn vriend en ik zijn een half jaar samen. IK heb een allergie van latex en dus daarom doen we niet aan condooms ( hij kan ook geen andere vinden, speciale maat, vind je niet zonder latex). Nu hebben we dus zondag seks gehad, hij heeft zich weg getrokken.
Ik ben in de eerste week een pil vergeten, en heb gewoon mijn pil door genomen ( koon geen kwaad volgens arts), en nu in week 4, heb ik die van de zondag 14 uur later genomen... Ik heb gelezen dat 12 uur geen kwaad kan, maar hoe zit het met 14? Zou ik de morning after pil gaan halen voor alle zekerheid?? Ik ben 23, en absoluut nog niet klaar voor een baby, zowel psychisch als financieel niet.
  maandag 23 maart 2015 @ 17:58:11 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150955088
Voor wanneer is een MAP denk je?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150955128
Hebben ze geen kleine maten latex vrij?

Mss even de dokter bellen?
De groote KORTENAER de schrick van 's vyands vlooten
pi_150955150
ik heb heel internet afgelezen en mijn boekje van de pil, maar er staat niets bij dat je die moet nemen, er staat overal gewoon pil doornemen en eventueel een hele maand de pil doornemen zonder stopweek. Dat maakt het zo verwarrend...
pi_150955166
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:59 schreef Kortenaer het volgende:
Hebben ze geen kleine maten latex vrij?

Mss even de dokter bellen?
Hey, neen, hij heeft een maat 60 nodig, en die heb je alleen in Mysize60, geen enkel ander merk dat wij ze vinden zonder latex...
pi_150955171
Denk dat je dat best kun doen ja.
Trouwens dat latex verhaal is echt bullshit.
Je kunt overal wel latexvrije condooms kopen, in alle maten.
Kijk maar eens rond op internet.
Overigens past een standaard maat vrijwel altijd.
pi_150955237
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:01 schreef Silam1991 het volgende:

[..]

Hey, neen, hij heeft een maat 60 nodig, en die heb je alleen in Mysize60, geen enkel ander merk dat wij ze vinden zonder latex...
Gelul

http://www.mirror.co.uk/n(...)ocks-men-too-4936349

En waarom bel je niet gewoon je arts? Die weet meer van je historie, en pillen dan random gasten op een forum
De groote KORTENAER de schrick van 's vyands vlooten
pi_150955249
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:01 schreef Blijdoener het volgende:
Denk dat je dat best kun doen ja.
Trouwens dat latex verhaal is echt bullshit.
Je kunt overal wel latexvrije condooms kopen, in alle maten.
Kijk maar eens rond op internet.
Overigens past een standaard maat vrijwel altijd.
dat is het net, hij heeft geen standaard maat. Hij heeft omtrek 60, als je een merk kan vinden die latexvrije verkoopt, laat het me weten, heb zelfs in UK enzo gekeken, niks te vinden...
pi_150955276
Jahoor speciale maar een condoom kun je over je hoofd trekken war voor gezwel heeft die?
Ik ben terug.
pi_150955277
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:03 schreef Kortenaer het volgende:

[..]

Gelul

http://www.mirror.co.uk/n(...)ocks-men-too-4936349

En waarom bel je niet gewoon je arts? Die weet meer van je historie, en pillen dan random gasten op een forum
Een condoom moet ook goed zitten hé. Als hij een "standaard" condoom aandoet, gat hij snel weer omlaag, en hij zegt ook dat deze oncomfortabel zijn, dus dat is geen optie.
pi_150955381
Gefeliciteerd!! *O* *O*
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 maart 2015 @ 18:08:15 #12
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150955384
Gefeliciteerd, je bent zwanger. Geniet van de kleine over 9 maanden :s) *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 23 maart 2015 @ 18:08:56 #13
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150955405
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd!! *O* *O*
GMTA *;
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150955430
Ik heb net gebeld naar de dokter, ik ben veilig aangezien ik nog maar een paar dagen de pil moet nemen. dus PHIEUW! Eerste keer dat ik die te laat inneem, en hopelijk ook de laatste
pi_150955438
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:03 schreef Silam1991 het volgende:

[..][quote]0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef Silam1991 het volgende:

[..]

Een condoom moet ook goed zitten hé. Als hij een "standaard" condoom aandoet, gat hij snel weer omlaag, en hij zegt ook dat deze oncomfortabel zijn, dus dat is geen optie.
Smoesjes. Dat zegt elke man over condooms.
pi_150955451
Ze hebben heus wel meer dan 1 maat latex vrij... lijkt me eerder gewoon een lulverhaal om het zonder te doen. Een condoom is nooit optimaal

Maar nu om topic.. je loopt wel risico.
De groote KORTENAER de schrick van 's vyands vlooten
pi_150955504
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:10 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Smoesjes. Dat zegt elke man over condooms.

dit is echt geen smoes hoor... Leuk als hij telkens omlaag gaat als hij een standaard condoom aandoet. Het ziet er ook gewoon super oncomfortabel uit voor hem en voor hij is afgerold, is zijn ding als terug naar af... Dus neen bedankt. En dan nog, latexallergie : condooms zijn geen optie voor mij helaas
pi_150955528
Gefeliciteerd met de kleine *O*
(she/her)
pi_150955548
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:10 schreef Kortenaer het volgende:
Ze hebben heus wel meer dan 1 maat latex vrij... lijkt me eerder gewoon een lulverhaal om het zonder te doen. Een condoom is nooit optimaal

Maar nu om topic.. je loopt wel risico.
Dan vraag ik nu lief om te zoeken naar een 58-60 mm latexvrije condoom. Niet langer dan de "standaard" maat, maar wel breder. Een gewone condoom spant gewoon te fel bij hem. Ik zie het met mn eigen ogen.
pi_150955599
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:12 schreef Silam1991 het volgende:

[..]

dit is echt geen smoes hoor... Leuk als hij telkens omlaag gaat als hij een standaard condoom aandoet. Het ziet er ook gewoon super oncomfortabel uit voor hem en voor hij is afgerold, is zijn ding als terug naar af... Dus neen bedankt. En dan nog, latexallergie : condooms zijn geen optie voor mij helaas
Dan moet je zorgen dat je je pil goed slikt.
Probleem opgelost.
Wat een fijne dokter heb je trouwens, dat hij om 6 uur 's avonds nog de telefoon opneemt.
pi_150955681
Gefeliciteerd :D
pi_150955692
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_150955702
Ik heb een hele goeie dokter, die werk tot 10 uur savonds in privé praktijk. En ik neem hem normaal tegoei, vandaar de schrik nu... Ben blij dat dit probleem alvast is opgelost!
pi_150955721
quote:
Dit is een standaard... Daar is hij niks mee! Dus ik ook niet. Als hij standaard aandoet, gaat hij onmiddelijk omlaag, het zit gewoon niet comfy...
pi_150955730
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:18 schreef Silam1991 het volgende:

[..]

Dit is een standaard... Daar is hij niks mee! Dus ik ook niet. Als hij standaard aandoet, gaat hij onmiddelijk omlaag, het zit gewoon niet comfy...
Dat is geen standaard, kut
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_150955731
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:13 schreef Silam1991 het volgende:

[..]

Dan vraag ik nu lief om te zoeken naar een 58-60 mm latexvrije condoom. Niet langer dan de "standaard" maat, maar wel breder. Een gewone condoom spant gewoon te fel bij hem. Ik zie het met mn eigen ogen.
Misschien een grotere dan standaard latex vrij maar kleiner dan wat hij normaal gebruikt een optie?
De groote KORTENAER de schrick van 's vyands vlooten
  Vis een optie? maandag 23 maart 2015 @ 18:39:41 #27
70532 loveli
N
pi_150956465
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:52 schreef Silam1991 het volgende:
Hoi,
Mijn vriend en ik zijn een half jaar samen. IK heb een allergie van latex en dus daarom doen we niet aan condooms ( hij kan ook geen andere vinden, speciale maat, vind je niet zonder latex). Nu hebben we dus zondag seks gehad, hij heeft zich weg getrokken.
Ik ben in de eerste week een pil vergeten, en heb gewoon mijn pil door genomen ( koon geen kwaad volgens arts), en nu in week 4, heb ik die van de zondag 14 uur later genomen... Ik heb gelezen dat 12 uur geen kwaad kan, maar hoe zit het met 14? Zou ik de morning after pil gaan halen voor alle zekerheid?? Ik ben 23, en absoluut nog niet klaar voor een baby, zowel psychisch als financieel niet.
SEX / [TVT] De Pil deel 13

Als je psychisch niet klaar bent voor de gevolgen van sex, ben je dan wel klaar voor de verantwoordelijkheden die bij sex horen? De MAP is bij de drogst te koop, dus mocht je vaker slordig zijn of juist extra zekerheden in huis willen hebben, koop vast een MAP.

Verder hoef je je niet te verontschuldigen dat je geen condooms gebruikt, beetje zinloze discussie geworden.
crap in = crap out
pi_150956595
Opgelost en zie anders het centrale topic wat Loveli post.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')