abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 maart 2015 @ 14:59:27 #176
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150949261
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:53 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik zie een vrouw die Theo op het eerste gezicht wel leuk vond, maar er later achter gekomen is dat hij het niet is voor haar. Ze heeft hem een kans gegeven (om welke reden dan ook) dmv de city trip, maar haar gevoel is niet veranderd.

Nu houden ze voor de camera nog een leuk praatje, maar het is niet wat en het gaat ook niet wat worden.

Dat is wat ik denk dat er speelt.
Stel dat Nancy ook was vertrokken tijdens de logeerpartij, dan was Theo alleen overgebleven. Dat is volgens mij nooit eerder gebeurd bij BZV en ik vraag me af of er een draaiboek bij de KRO is voor zo'n situatie. Ik sluit daardoor ook niet uit dat Nancy flink achter haar broek is gezeten door het programma om toch vooral te blijven 'het' een kans te geven.

Een boer bij wie de vrouwen nog voor de citytrip allemaal gillend zijn weggerend, is tenslotte geen goede reclame voor BZV. Daarbij is het uitermate lullig voor de boer in kwestie.
Stop the world, I want to get out.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 maart 2015 @ 14:59:28 #177
862 Arcee
Look closer
pi_150949263
Die hele discussie over Nancy en Theo hierboven kun je beëindigen met Koemans opmerking: "Hoe bedoel je voor vrienden?" :Y)
  maandag 23 maart 2015 @ 15:01:16 #178
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150949315
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:59 schreef Arcee het volgende:
Die hele discussie over Nancy en Theo hierboven kun je beëindigen met Koemans opmerking: "Hoe bedoel je voor vrienden?" :Y)
Die was echt goud :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Vis een optie? maandag 23 maart 2015 @ 15:01:54 #179
70532 loveli
N
pi_150949338
Theo is gewoon zo'n man die alles in hokjes indeelt. Hokje werk, hokje hobby, hokje vrouw. Die hokjes overlappen niet. Nancy wil een man met wie ze alles kan delen, niet eentje bij wie ze moet afwachten tot haar hokje weer eens aandacht krijgt.
crap in = crap out
  maandag 23 maart 2015 @ 15:02:21 #180
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150949352
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

Stel dat Nancy ook was vertrokken tijdens de logeerpartij, dan was Theo alleen overgebleven. Dat is volgens mij nooit eerder gebeurd bij BZV en ik vraag me af of er een draaiboek bij de KRO is voor zo'n situatie.
Bij bollenboer Henk gingen de dames ook weg
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 23 maart 2015 @ 15:07:25 #181
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150949519
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:59 schreef Arcee het volgende:
Die hele discussie over Nancy en Theo hierboven kun je beëindigen met Koemans opmerking: "Hoe bedoel je voor vrienden?" :Y)
Juist ja! Die opmerking bedoelde ik hierboven ergens. Thnx.
Stop the world, I want to get out.
  maandag 23 maart 2015 @ 15:08:35 #182
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150949554
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:02 schreef Mark het volgende:

[..]

Bij bollenboer Henk gingen de dames ook weg
Nu je het zegt... dat was deze toch:



Ik zou niet meer weten hoe dat is opgelost eigenlijk. Of is hij gewoon thuis gebleven en kon hij naar zijn citytrip fluiten?
Stop the world, I want to get out.
  maandag 23 maart 2015 @ 15:10:10 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150949602
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:08 schreef Lkw het volgende:

[..]

Nu je het zegt... dat was deze toch:

[ afbeelding ]

Ik zou niet meer weten hoe dat is opgelost eigenlijk. Of is hij gewoon thuis gebleven en kon hij naar zijn citytrip fluiten?
Volgens mij is hij niet op citytrip gegaan.
KuikenGuppy
  maandag 23 maart 2015 @ 15:15:00 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150949749
Goedkoop seizoen was dat trouwens, boer Jan ging toen ook niet op citytrip :+.
KuikenGuppy
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 15:17:11 #185
382129 crew  Donna
pi_150949808
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:01 schreef Mark het volgende:

[..]

Die was echt goud :Y
Echt akward vooral. :X
  maandag 23 maart 2015 @ 15:20:31 #186
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150949916
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:15 schreef Burdie het volgende:
Goedkoop seizoen was dat trouwens, boer Jan ging toen ook niet op citytrip :+.
Seizoen 2008-2009 is dat, zie ik nu op de website van BZV. Lang geleden alweer. Ik herinner me alleen Agnes nog en die grijze boer uit het oosten ergens, die op een gegeven moment abrupt opstond van de keukentafel en het land in liep.
Stop the world, I want to get out.
pi_150950026
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:21 schreef Lkw het volgende:

[..]

Het gaat erom dat er een beeld werd neergezet dat ze nog half / half bij elkaar waren en op aandringen van Yvon gaven ze zelfs toe dat ze aan de relatie zullen werken en dat er wellicht nog wel wat in zit. Als Tom al een nieuwe vlam heeft, is dat gewoon onzin natuurlijk.

Het komt op mij wat krampachtig over. Yvon Jaspers probeert als een soort blije juf elk stel naar een succesverhaal te babbelen en dat irriteert me. Wees gewoon reëel en uit je blijdschap over bijvoorbeeld Jan en Rianne, die overduidelijk uitstralen dat ze samen gelukkig zijn. Maar ga niet blij en verwachtingsvol lopen doen over iets dat al een gelopen race is. Dan neem je de kijker niet serieus en dat vind ik persoonlijk een doodzonde.
Eens. Iedereen weet natuurlijk al wel dat er een hoop geknipt en geplakt wordt en dat dat op zichzelf al een vertekenend beeld kan geven, maar ik dacht vooralsnog dat dit voor de rest toch best een eerlijk programma was. Ook al kwam uit dat gesprek wel duidelijk naar voren dat Tom en Rimke geen tweede Jan & Rianne waren, in het licht van "Tom heeft al een ander en nam die ook mee naar de reünie", was het voor de rest toch behoorlijk nep. Doet voor mij echt afbreuk aan het programma :Y
Tails tell tales
pi_150950084
Boer geert is voor Hetty aan de ritalin gegaan, volgens de telegraaf
Ik weet toch niet wat ik daarvan moet denken.
Ik denk dat hij uiteindelijk meer lol met Ada kon beleven. Hetty kwam wel erg als een zuurpruim over.

Ik vermoed dat zij er sterk van baalde hoe geert werd neergezet in het programma. Oude snoeperd en dat zij dat allemaal maar oke vond.
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 15:29:18 #189
382129 crew  Donna
pi_150950175
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Boer geert is voor Hetty aan de ritalin gegaan, volgens de telegraaf
Ik weet toch niet wat ik daarvan moet denken.
Ik denk dat hij uiteindelijk meer lol met Ada kon beleven. Hetty kwam wel erg als een zuurpruim over.

Ik vermoed dat zij er sterk van baalde hoe geert werd neergezet in het programma. Oude snoeperd en dat zij dat allemaal maar oke vond.
Nou dat denk ik ook. Hoe Hetty er gisteren bij zat. Denk dat Ada Geert veel meer geaccepteerd had.
pi_150950435
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:20 schreef Lkw het volgende:

[..]

Seizoen 2008-2009 is dat, zie ik nu op de website van BZV. Lang geleden alweer. Ik herinner me alleen Agnes nog en die grijze boer uit het oosten ergens, die op een gegeven moment abrupt opstond van de keukentafel en het land in liep.
Boer Jan uit Allingawier. Sinds wanneer ligt dat in het oosten? |:(
pi_150950536
Ik denk dat Geert het beste af zou zijn met een vrouw die rust kan brengen, maar die hem verder wel in zijn waarde laat. Hetty lijkt mij inmiddels niet echt geschikt vanwege het tweede, maar Ada nog steeds niet vanwege het eerste. Ada is wat drukte (en imo ook qua ander irritant gedrag) betreft net een tweede Geert, dat lijkt me ook geen goede match :N
Tails tell tales
  maandag 23 maart 2015 @ 15:56:20 #192
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150951022
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:38 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Boer Jan uit Allingawier. Sinds wanneer ligt dat in het oosten? |:(
Nou zeg, doe niet zo gekwetst. Fries nationalisme zeker? Weet ik veel waar die vent precies vandaan kwam, het is jaaaren geleden. Ik ken niet elk gehucht met een paar huizen in het ganse land.
Stop the world, I want to get out.
pi_150951078
Rianne... ik ben haar gaandeweg heel tof gaan vinden (en ook steeds knapper... damn, those eyes _O_ ) en ben heel blij voor haar (ben ook blij voor Jan, maar met hem heb ik als persoon net iets minder)! O+

Ik hoop/verwacht (als het met Nancy écht niets wordt) dat Theo nog wel een leuke andere vrouw aan BZV gaat overhouden. :)

Edit: ben ook heel blij voor Bertie (al heb ik helemaal niks met Esther... Bertie ben ik ondanks al het ongemakkelijke gedoe toch wel heel sympathiek blijven vinden).

[ Bericht 16% gewijzigd door Forbry op 23-03-2015 16:09:37 ]
Tails tell tales
  maandag 23 maart 2015 @ 16:10:00 #194
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150951495
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:58 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop/verwacht (als het met Nancy écht niets wordt) dat Theo nog wel een leuke andere vrouw aan BZV gaat overhouden. :)
Gewoon die stapel van 73 brieven nog eens doornemen :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_150951553
Janko en Esther, zo schattig. Hij vindt haar een hele dikke lieverd O+

http://boerzoektvrouw.kro(...)nko_en_esther_elkaar
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_150951590
Ik zou die Nancy gelijk afserveren. Wat een ingewikkeld mens is dat zeg. Ze kage r dan wel goed uitzien maar innerlijk is niks.
pi_150951782
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:33 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij denkt Tom vooral dat een relatie moet zijn zoals in sprookjes en in de film.
Vind het nogal voor zich spreken dat Tom wel iets meer van een relatie verwacht/wil dan wat er tussen hem en Rimke (te zien) was...
Tails tell tales
pi_150951929
Ik vind eigenlijk helemaal niet dat Nancy een zeurmens is dat alleen over gevoelens wil spreken. Maar wil ze gewoon leuke dingen doen en sex is misschien ook wel eens prettig. Maar zo'n kerel als Theo is echt onmogelijk. Zit er maar bij als een zoutzak en toont geen enkel initiatief. Doodmoe word je daar van. Ik ken in het dagelijks leven echt precies zo'n type. Superaardig en fijn om als vriend te hebben, maar een relatie? Ik zou er gek van worden.
pi_150952230
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_150952235
Oeh, wat ziet Nancy er anders uit. Heel anders dan in Oslo en de uitzendingsdagen ervoor. Bij dat eerste gesprekje doet ze me aan Rita Verdonk denken. Wat bazelt ze nu over waardevolle vriendschap? Ze is mentaal al niet meer bij hem, dus niks goede vriendschap.
Het is natuurlijk wel stomvervelend dat hij tussendoor niet belt of sms't, maar hij is geen prater, heeft weinig te vertellen, hoe moet hij dan berichtjes sturen? Ik vind dat anders dan bij Wim & Eveline. Wim kan uitstekend praten en lullen en flirten, maar doet niets over afstand heen. Eveline heeft goede redenen om zich te ergeren.

Hm, zo bij die korte reeks terugblikken aan tafel bij Bertie, denk ik dat Christa de stoorzender was. Dat ze onbedoeld de andere twee lamlegde. Misschien doordat Katherine en Esther novices zijn op lesbisch gebied, terwijl zij daar soepeler in stond, maar apatisch reageerde omdat ze eigenlijk niet meer wilde. De andere twee wachtten op een opening maar kwamen in plaats daarvan in die zware wolk. Bertie kan ook geen opening maken en toen zat iedereen lamgeslagen de tijd uit, terwijl Bertie nog probeerde plichtsgetrouw het programma af te werken. Heel jammer, het met dezelfde vrouwen zoveel leuker kunnen worden.
Esther & Bertie is wel de tegenhanger van Hettie & Geert en Nancy & Theo: de boer respecteren zoals die is. Geen mitsen & maren & omvormingen.

Geert blijft onrustig Ondanks de Ritalin. Hij is nu bezig tics te ontwikkelen, nu hij niet meer rondspringen, druk kletsen en met de armen rondmaaien mag. Zonder de uitlaatklep van energieke uitgelatenheid, is zijn blik best apart geworden. Hij ziet eruit alsof hij koorts heeft en ziek is. Ik vraag me af wat Ritalin bij kinderen teweeg brengt. Bij Geert wordt zo te zien alleen het wilde bewegen onderdrukt, de rest wordt opgepot en tot een enge spanning opgebouwd. Hopelijk praat iemand die wat meer van ADHD weet & erkent Hettie bij. Het zou jammer zijn als hun echte liefde vast liep op haar onwetendheid.
Hijzelf is veel spontaner over zijn partner: is helemaal goed, hoeft iets te veranderen. Zelfs dat belerende en bevelende niet.
Uiteraard is hun wrok om de vele mediaverdraaiingen en alle reacties daarop gewoon terecht.

Het is niet zo gek van Tom en Rimke om even afstand te nemen, maar wel samen te blijven. Hij moet naar een totaal andere houding in een relatie toe groeien. Dat gaat niet in één klap, of het nu met Rimke is of met iemand anders.

Rianne heeft de eyeliner wat veranderd. Zo ziet ze er meteen een stuk beter it. Enthousiast paardenmeisje zijn, helpt natuurlijk met je vlot thuisvoelen op de boerderij. Theo had ook vrouwen voor wie het niet nieuw was om op de boerderij mee te lopen. Jan praat echt gemakkelijk, ook over
zijn gevoelens.

Willem heeft duidelijk meer tijd nodig om iets te verwerken. De goede afloop zal ook wel bijgedragen hebben aan het inzicht achteraf.

Tom zegt dat de media erbuiten staat, maar volgens mij drijft BZV op internet. Maar het mag wel een stuk netter, met erbij stil staan dat het om echte mensen gaat. Uiteraard te beginnen bij de montage die te veel voor spraakmakende karikaturen gaat.

Ik vond dat boerenpanel wel grappig. Het gaat immers over boeren. Zo zagen we wat meningen van boeren over deze boerenshow.

De vrouw die zich bij Gert-Jan meldde, doet me aan Claire van vorig seizoen denken.
Voor Gert-Jan moet je, denk ik, stevig in elkaar zitten. Hij maakt lange uren op het bedrijf en is actief sporter. Hij wil vast dat je mee doet met het sporten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')