Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Qunix het volgende:
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
Da's hangjeugd! Stuur de politie er op af!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Over het algemeen maak ik zelf m'n transport hubs. Degene in de screenshot is een asset. Mooi, maar niet echt compact en het kan effectiever.
Deze heb ik zelf gemaakt, is iets kleiner maar net zo effectief. Inclusief derp metrostation.
[ afbeelding ]
Edit: Wat is hier aan de hand?
[ afbeelding ]
Is denk ik vooral script werkt. Het zelfde als one-way wegen. Alleen dan een bus id aan koppelen. Wel een leuk idee jaquote:Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.
Is er nog behoefte aan een mp3 speler ingame?
Ja is denk ik ook zo, maar ben nu dus vooral UI dingetjes en wat basic C# dingetjes op de achtergrond aan het doen (feed fetching, parsing)quote:Op zondag 22 maart 2015 11:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Is denk ik vooral script werkt. Het zelfde als one-way wegen. Alleen dan een bus id aan koppelen. Wel een leuk idee ja
Ik moest lachen.quote:
Ik ook niet, maar leren kan ik het welquote:Op zondag 22 maart 2015 11:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klinkt als een tof plan, ben bang dat ik helaas nog niet diep genoeg in de API zit dat ik weet hoe ik dit moet realiseren.
Is er nog behoefte aan een mp3 speler ingame?
Done. Zal ze leren!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's hangjeugd! Stuur de politie er op af!
Is dat die Gap Fill park? Die persoon heeft daar zo'n grote marker op gezet zodat er grote groepen mensen samen komenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Done. Zal ze leren!
Volgens mij staat de 'aantrekkelijkheid' van die asset een klein beetje hoog.
Die inderdaad. Gebruik 'm amper omdat ik een ander soort infrastructuur model aanhoud. Beetje extreem qua mensen pr. m2.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat die Gap Fill park? Die persoon heeft daar zo'n grote marker op gezet zodat er grote groepen mensen samen komen
Nee, maar een nieuw idee voor een mod is geboren.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kun je de politie sturen ? Of ben ik nu weer dom
ga je de source code vrijgeven?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo goedemorgen!
De RSS reader zit erin, vandaag maar eens het configuratiescherm maken.
Nog een tip voor mede-modders:
Zorg ervoor dat je een boolean reserveert voor debug modus en alleen logt als dat echt nodig is en dus die boolean op true staat.
Een grote debugconsole output zorgt er namelijk voor dat Cities crashed.
Ja wil het ook nu al wel even op github zetten hoor. Zal even een repo maken, ook beter voor mijn backupsquote:Op zondag 22 maart 2015 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je de source code vrijgeven?
ik wil ook wel eens een mod bouwen, maar C# is niet mijn sterkste kant en aan de api wiki heb ik niet zoveel..?
Hoe kom je aan deze?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ideaal Ga elk knooppunt vanaf nu met af/op-ritten aan beide kanten doen. Het loopt hier als een tierelalier
Volgens mij kan je ook Javascript gebruiken (Unity 5 is het)quote:Op zondag 22 maart 2015 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je de source code vrijgeven?
ik wil ook wel eens een mod bouwen, maar C# is niet mijn sterkste kant en aan de api wiki heb ik niet zoveel..?
Ik zal 'm even opzoeken tussen m'n geabboneerde bestandenquote:
CO sprak volgens mij specifiek over C# dat in mods gebruikt moest wordenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook Javascript gebruiken (Unity 5 is het)
Ah. Duidelijk. C# is ook niet mijn sterkste kant.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
CO sprak volgens mij specifiek over C# dat in mods gebruikt moest worden
Staat erop:quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
CO sprak volgens mij specifiek over C# dat in mods gebruikt moest worden
en met visual studio + importeren van de nodige references kan ik best een hoop knutselen.. (alleen wat voorbeelden zijn erg fijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |