abonnement Unibet Coolblue
pi_150900325
Verder blijft het ook een beetje stupide dat een Hotdog busje kleding vervoert van fabriek naar winkel :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150900644
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef einschtein het volgende:

[..]

He, zodra een game ook maar goed is en ik het vaker speel dan 'even opstarten', koop ik het meestal. :P
meestal?.....
pi_150900759
Eventjes een haven+cargo station neerzetten, nou ik heb het geweten, de halve stad kwam er naar toe, de files werden al een paar tiles lang over alle snelwegen.

Nu loopt het goed, voorlopig.



De boeren ook maar een Cargo train terminal gegeven zodat ze ook niet allemaal daarheen gaan.
pi_150900783
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef mschol het volgende:

[..]

meestal?.....
Ja, meestal. Vroegah deed ik 't vast niet. :P Kan 't me niet meer herinneren. Heb iig GTA-S, Banishes, Beasts Of Prey, Craft the World, Farming Sim, L.A. Noire, Prison Architect, RCT2, Train Sim, Tropico. Dat is wat ik me kan herinneren. :P
pi_150900792
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:31 schreef Divje het volgende:
Verder blijft het ook een beetje stupide dat een Hotdog busje kleding vervoert van fabriek naar winkel :')
Ik zou het niet erg vinden als die eruit worden gemod, samen met die donuts etc. Geef mij maar gewone bestelbusjes.
pi_150900807
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, meestal. Vroegah deed ik 't vast niet. :P Kan 't me niet meer herinneren. Heb iig GTA-S, Banishes, Beasts Of Prey, Craft the World, Farming Sim, L.A. Noire, Prison Architect, RCT2, Train Sim, Tropico. Dat is wat ik me kan herinneren. :P
Banished O+
pi_150900828
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef RaXz het volgende:

[..]

Banished O+
Bazen game. :D Vooral met een specifieke mod, kan me de naam alleen niet meer zo voor de geest halen.
pi_150900850
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:47 schreef RaXz het volgende:
Eventjes een haven+cargo station neerzetten, nou ik heb het geweten, de halve stad kwam er naar toe, de files werden al een paar tiles lang over alle snelwegen.

Nu loopt het goed, voorlopig.

[ afbeelding ]

De boeren ook maar een Cargo train terminal gegeven zodat ze ook niet allemaal daarheen gaan.
_O- Ik las toevallig dit toen je dit postte.

quote:
When you provide your industries access to a train cargo station the whole dynamic of your industry zones will change. Instead of leaving the map through the highways most of your trucks will now visit your Cargo station. Trains will then spawn to export, or import goods. This way the “off map” highways have to deal with less traffic. A cargo train station also provides a “service” bonus meaning it can help you reach level 3 generic industry!
Gaat dan wel over een treinstation maar geldt ook voor de haven natuurlijk :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150900853
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:50 schreef einschtein het volgende:

[..]

Bazen game. :D Vooral met een specifieke mod, kan me de naam alleen niet meer zo voor de geest halen.
Nou ben ik benieuwd, ik heb dat spel met nog geen enkele mod gespeeld.
pi_150900879
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:31 schreef Divje het volgende:
Verder blijft het ook een beetje stupide dat een Hotdog busje kleding vervoert van fabriek naar winkel :')
Zijn er nog geen mods voor voertuigen? :P Vrachtwagentjes ofzo.
pi_150900886
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:51 schreef Divje het volgende:

[..]

_O- Ik las toevallig dit toen je dit postte.

[..]

Gaat dan wel over een treinstation maar geldt ook voor de haven natuurlijk :P
Het zijn echt magneten, ik moet maar meer normale industrie eromheen bouwen i.p.v. olie.
pi_150900899
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Zijn er nog geen voertuigen mod's? :P
Oh, ik hoop van wel. Word alle donutbusjes nu wel zat.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150900921
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef RaXz het volgende:

[..]

Het zijn echt magneten, ik moet maar meer normale industrie eromheen bouwen i.p.v. olie.
Ik hou de stations en havens zoveel mogelijk gescheiden van ander verkeer. Het liefst nog met een directe verbinding naar de snelweg zodat ze via de snelweg van/naar de industrie gaan.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150900983
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik hou de stations en havens zoveel mogelijk gescheiden van ander verkeer. Het liefst nog met een directe verbinding naar de snelweg zodat ze via de snelweg van/naar de industrie gaan.
Gewoon een eilandje met enkel industrie en een haven. Enige verbinding naar het vaste is een metro. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 22 maart 2015 @ 01:03:37 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150901197
In de pre-release builds had je car en person asset editors beschikbaar. Nu niet meer. Boeh.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 22 maart 2015 @ 01:08:11 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150901287
Ik kan nog steeds geen haven bouwen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150901590
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2015 01:03 schreef jogy het volgende:
In de pre-release builds had je car en person asset editors beschikbaar. Nu niet meer. Boeh.
Wie let er nou op die cims. :@
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 22 maart 2015 @ 01:26:08 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150901689


Soms is het gewoon alsof je naar een open haard loopt te staren als het allemaal vloeiend gaat :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150901786
quote:
17s.gif Op zondag 22 maart 2015 01:26 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]

Soms is het gewoon alsof je naar een open haard loopt te staren als het allemaal vloeiend gaat :P.
Heerlijk he O+
Er kwam hier gister iemand met zo'n rijtjeshuis screenshot, was een leuk idee voor m'n arbeiderswijkje :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150902129
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, meestal. Vroegah deed ik 't vast niet. :P Kan 't me niet meer herinneren. Heb iig GTA-S, Banishes, Beasts Of Prey, Craft the World, Farming Sim, L.A. Noire, Prison Architect, RCT2, Train Sim, Tropico. Dat is wat ik me kan herinneren. :P
vroegah deed ik het ook niet, toegegeven :P

maar dat heb ik ruimschoots goed gemaakt door heel veel oude games of via gog.com, via steam of origin aan te schaffen tijdens kortingsacties..
inmiddels bevat alleen steam al meer dan 1000 legale games.. :X
pi_150902275
Terraform mod heeft een update gehad. En het werkt nu best lekker :D

Viaduct als 'poort' naar industrieterrein :)


Heeft wel ~80.000 gekost. Maar het is het waard O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150902421


Eindelijk beetje kunnen spelen met m'n eiland. :P

Heb m'n tweede hoogbouw gefixed trouwens. In de asset editor moet je de kleuren verplicht aanpassen anders gaat het spel ermee aan de haal. Alles op wit gezet zodat er geen wijzigingen voorkomen. Nu klopt het altijd. Meteen ook wat props erbij gezet zodat het minder leeg is. Alleen jammer dat de workshop je niet gewoon laat updaten. Moest 't opnieuw uploaden. :(

Er moeten trouwens door modders echt minstens 10 extra store/office hoogbouw gemaakt worden, want die met de helicopter-pad staat echt overal. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150902438
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk beetje kunnen spelen met m'n eiland. :P

Heb m'n tweede hoogbouw gefixed trouwens. In de asset editor moet je de kleuren verplicht aanpassen anders gaat het spel ermee aan de haal. Alles op wit gezet zodat er geen wijzigingen voorkomen. Nu klopt het altijd. Meteen ook wat props erbij gezet zodat het minder leeg is. Alleen jammer dat de workshop je niet gewoon laat updaten. Moest 't opnieuw uploaden. :(

Er moeten trouwens door modders echt minstens 10 extra store/office hoogbouw gemaakt worden, want die met de helicopter-pad staat echt overal. :')
als het goed is kan je je huidige upload bijwerken toch?
pi_150902447
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 02:10 schreef mschol het volgende:

[..]

als het goed is kan je je huidige upload bijwerken toch?
Dat dacht ik ook maar zag de optie nergens. Dus nu maar op deze manier gedaan. Moet wel zeggen dat de interface echt klote is af en toe.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150902850
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik hou de stations en havens zoveel mogelijk gescheiden van ander verkeer. Het liefst nog met een directe verbinding naar de snelweg zodat ze via de snelweg van/naar de industrie gaan.
Ik ook, vandaar dat ik het maar weer ga slopen en in het vervolg erg ver weg ga herbouwen, momenteel slippen al de snelwegen dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')