abonnement Unibet Coolblue
pi_151695541
Teleurstellende 1-0 overwinning op Monaco, maar ja het is in elk geval een overwinning.
pi_151743708
Dybala is binnen O+
Tevez gaat weg wat wel erg jammer is.
pi_151746927
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:18 schreef hafcfan het volgende:
Dybala is binnen O+
Tevez gaat weg wat wel erg jammer is.
Waar zie je dan dat Dybala binnen is?
Juventus maakt er zelf nog nergens melding van (website, FB, twitter niets gezien). Ook voetbal nieuws sites zie ik er geen melding van maken.

Tevez is ook nog helemaal niet zeker dat hij weg gaat. Hij zou wel al deze zomer naar Boca Juniors willen, maar dat staat nog niet vast.
pi_151747774
Juventus forum en bronnen vanuit Italië.
pi_151758916
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:46 schreef hafcfan het volgende:
Juventus forum en bronnen vanuit Italië.
Hmm fora heb ik sowieso nooit veel vertrouwen in, en tja blijft gewoon afwachten.
Ik zie nog nergens iets verschijnen, ook bv La Gazzetta dello Sport bericht niets en zie op anders Italiaanse sites ook niets.

Komt misschien nog wel.
pi_151799989
Zaakwaarnemer van Tevez zegt ook gewoon dat hij blijft tot 2016 (einde contract).
Vandaar dus ook het niet te voorbarig wat roepen al :P
Was ook wel logisch, hij heeft gewoon nog een contract en doet het erg goed.
Ik zie Boca dat geld voor een transfer niet betalen en Juve zal hem ook niet voor een klein bedrag laten gaan.
pi_151919588
De Argentijn staat hoog op de verlanglijst bij Chelsea en Paris Saint-Germain, maar blijft liever in de Serie A voetballen. "Toen ik bij Palermo tekende, sprak ik nog geen woord Italiaans. Maar ik denk dat ik de taal snel onder de knie heb gekregen", zegt Dybala. "Ik houd van Italië. In dit land ben ik een bekende speler geworden en ik wil graag in de Serie A blijven."

Volgend jaar meteen shirtje scoren
pi_151921456
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:05 schreef bianconeri het volgende:
Zaakwaarnemer van Tevez zegt ook gewoon dat hij blijft tot 2016 (einde contract).
Vandaar dus ook het niet te voorbarig wat roepen al :P
Was ook wel logisch, hij heeft gewoon nog een contract en doet het erg goed.
Ik zie Boca dat geld voor een transfer niet betalen en Juve zal hem ook niet voor een klein bedrag laten gaan.
Als Juventus hem transfervrij wil laten gaan dan houden ze hem aan zijn contract, als ze er nog wat aan willen verdienen dan proberen ze hem te verkopen.

Wat wil Juventus?
pi_151921704
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:01 schreef Nober het volgende:

[..]

Als Juventus hem transfervrij wil laten gaan dan houden ze hem aan zijn contract, als ze er nog wat aan willen verdienen dan proberen ze hem te verkopen.

Wat wil Juventus?
Miljoentje of 10. Heeft ook niet veel gekost en ons heel veel gegeven. Ook nooit gezeur mee gehad. Ze hebben al laten weten zijn keuze te respecteren.
pi_151923094
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:05 schreef hafcfan het volgende:

Volgend jaar meteen shirtje scoren
Lol, zo'n fan van hem?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:01 schreef Nober het volgende:

Als Juventus hem transfervrij wil laten gaan dan houden ze hem aan zijn contract, als ze er nog wat aan willen verdienen dan proberen ze hem te verkopen.

Wat wil Juventus?
Hem behouden, is een hele belangrijke speler. Maar Juventus gaat niet lastig doen als er een goed bedrag voor hem zou komen deze zomer. Ze zullen er wel medewerking aan geven, maar liever houden ze hem natuurlijk nog een jaar.

En zomer 2016 is hij sowieso vrij om te gaan, ik weet niet of een club als Boca Juniors genoeg geld kan betalen? Volgend jaar kan hij daar transfervrij heen. Ik denk dat Tevez nog jaartje blijft en dan vertrekt. Of ik moet de koopkracht van een Boca onderschatten.
pi_151923145
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Lol, zo'n fan van hem?

[..]

Hem behouden, is een hele belangrijke speler. Maar Juventus gaat niet lastig doen als er een goed bedrag voor hem zou komen deze zomer. Ze zullen er wel medewerking aan geven, maar liever houden ze hem natuurlijk nog een jaar.

En zomer 2016 is hij sowieso vrij om te gaan, ik weet niet of een club als Boca Juniors genoeg geld kan betalen? Volgend jaar kan hij daar transfervrij heen. Ik denk dat Tevez nog jaartje blijft en dan vertrekt. Of ik moet de koopkracht van een Boca onderschatten.
Yes ben echt fanboy. Zie hem wel een club legende worden. O+
pi_151924798
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:53 schreef bianconeri het volgende:
Hem behouden, is een hele belangrijke speler. Maar Juventus gaat niet lastig doen als er een goed bedrag voor hem zou komen deze zomer. Ze zullen er wel medewerking aan geven, maar liever houden ze hem natuurlijk nog een jaar.

En zomer 2016 is hij sowieso vrij om te gaan, ik weet niet of een club als Boca Juniors genoeg geld kan betalen? Volgend jaar kan hij daar transfervrij heen. Ik denk dat Tevez nog jaartje blijft en dan vertrekt. Of ik moet de koopkracht van een Boca onderschatten.
Ik weet ook niet wat Boca te besteden heeft, ik zie wel dat ze gedeeltelijke eerste staan met River Plate in de competitie en dat ze elkaar treffen in de Copa Libertadores op 7 en 14 mei.
pi_151941661
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:54 schreef hafcfan het volgende:

Yes ben echt fanboy. Zie hem wel een club legende worden. O+
Laat hem het eerst maar eens waar maken, heeft hij nog totaal niet gedaan.
Misschien dat hij over 10 jaar dan waard is om een shirt van te kopen xD
pi_151941705
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 14:44 schreef Nober het volgende:

Ik weet ook niet wat Boca te besteden heeft, ik zie wel dat ze gedeeltelijke eerste staan met River Plate in de competitie en dat ze elkaar treffen in de Copa Libertadores op 7 en 14 mei.
Het is een topclub in Argentinië idd. Maar met alle respect, wat is nou het Argentijnse niveau? Niet bepaald hoog niveau en ik geloof ook niet dat in zo'n land veel geld zit.
pi_151942478
Juventus door naar de halve finale, maar serieus op wat voor manier......
Ze kunnen niet eens uit winnen van Monaco en doen er niet eens een poging toe....
Wat een ongelofelijk achterlijke tactiek zeg, met deze ploeg kun je met gemak scoren tegen een ploeg als Monaco en dan was het gewoon klaar.

Schandalige vertoning, Pirlo moet ook nodig met pensioen.
Waardeloos maar in elk geval door naar de halve finale ^O^
Nou hopen op Real, tegen Real schat ik de kansen het beste in. Barca moet ook kunnen.
Bayern zou de slechtste loting zijn.
pi_151972891
Niet eens uit winnen van Monaco , besef je hoe retarded dat weer is ? 0-0 in Monaco en thuis winnen, is gewoon puik.
pi_151973348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:44 schreef BramKVO het volgende:
Niet eens uit winnen van Monaco , besef je hoe retarded dat weer is ? 0-0 in Monaco en thuis winnen, is gewoon puik.
Er mag heust wel wat meer verwacht worden van Juve dan dat scorebord journalistiek van je hoor.
Echt slecht gespeeld en als Juve zijnde mag je ook best wel wat meer pressie en aanvallend spelen tegen een club als Monaco.
  vrijdag 24 april 2015 @ 02:41:10 #93
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151977615
Het Italiaans voetbal, afgeschreven door veel "topanalisten" , is toch opeens terug op de Europese kaart gekomen. Met 3 halve finalisten op 8 in de Europacups dit jaar ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151996300
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 02:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het Italiaans voetbal, afgeschreven door veel "topanalisten" , is toch opeens terug op de Europese kaart gekomen. Met 3 halve finalisten op 8 in de Europacups dit jaar ...
Mooi, maar 1 zwaluw maakt de lente niet. Vraagt om bevestiging. En er met structureel toch nog veel worden veranderd in Italië.
pi_151996351
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 02:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het Italiaans voetbal, afgeschreven door veel "topanalisten" , is toch opeens terug op de Europese kaart gekomen. Met 3 halve finalisten op 8 in de Europacups dit jaar ...
Maar Napoli nam de EL toch nooit serieus?
pi_151996397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:14 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar Napoli nam de EL toch nooit serieus?
Nu wel omdat de winnaar CL mag spelen en ze in de competitie 4e staan.
pi_151998674
Zou wel mooi zijn als een Italiaanse club de EL wint. Ik denk dat Napoli van de overgebleven ploegen het sterkst is. Schat ze hoger in dan Sevilla.

Maar zou helemaal geweldig zijn als een Italiaanse club dit jaar de CL wint :)
Al is dat een stuk minder realistisch.
pi_152002047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef bianconeri het volgende:
Zou wel mooi zijn als een Italiaanse club de EL wint. Ik denk dat Napoli van de overgebleven ploegen het sterkst is. Schat ze hoger in dan Sevilla.

Maar zou helemaal geweldig zijn als een Italiaanse club dit jaar de CL wint :)
Al is dat een stuk minder realistisch.
Ik hoop dat Napoli en Juventus de El/cl winnen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152005041
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:11 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik hoop dat Napoli en Juventus de El/cl winnen.
pi_152007436
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:11 schreef Aiciu het volgende:

Ik hoop dat Napoli en Juventus de El/cl winnen.
Hopen doe ik het zeker :)

Voor Napoli is dat wel een redelijk realistische doelstelling (maar ja zelfs Juve kreeg het afgelopen keer voor elkaar om niet eens te winnen -.-).
Voor Juventus is het veel meer hoop dan realistisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')