abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 april 2015 @ 08:57:04 #276
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_151701475
_O-

quote:
Goeiemorgen ik voel mij al heel mijn leven op gejacht wild maar dit slaat alles mijn zoon sport al vanaf 5 jaar dat is zijn leven eerst bij Feyenoord gevoetbald van zijn 10 tot 13 jaar nu is hij fan van Feyenoord en Ajax toen bij halsteren gespeeld 2 jaar geleden is hij gaan kick boxen Nu moet hij zaterdag in bergen op zoom boxen en bel de bont op en zeg wij hebben telefoon gehad en Joey mag niet boxen omdat hij de zoon van Klaas is dit is tog niet normaal als de overheid hier achter zit dan kom ik binnen 1 week terug in de motor wereld met een nieuwe mc en dan ga ik elke dag op terras in bergen op zoom zitten grt Klaas
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_151701550
Wat?
Ja doei.
  woensdag 15 april 2015 @ 09:05:21 #278
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_151701597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Wat?
Dat dacht ik ook. :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 15 april 2015 @ 09:05:59 #279
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_151701614
ff Alex Miedema toevoegen en elke dag een krabbel met een (helaas geen glitter) plaatje erbij
Ik ben inmiddels overleden
pi_151701719
quote:
9s.gif Op maandag 13 april 2015 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een plaatje voor WW trekkers, kassamevrouwen en putjesscheppers. Godverdomme zeg.
Hazes is toch een van de grootste falers die dit land heeft voortgebracht. Oh nee wacht, hij heeft wat Nederlandstalige schijtmuziek gemaakt en kon super goed drinken 1!1111!11

Man man man
U MAD?
pi_151701772
ALEX MIEDEMA JALALALALA ALEX MIEDEMA JA LA LA LA LA LA

Je hebt wel een naam die het goed doet in chansons. Rijmt veel op Miedema nl. :@
Ik heb geen Facebook anders had ik je wel toegevoegd man.
U MAD?
  Spellchecker woensdag 15 april 2015 @ 13:43:16 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151708452
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:57 schreef KaBuf het volgende:
_O-

[..]

Dat is een trol ..... dat heeft hij zelf toch niet zo op FB gezet?!
  woensdag 15 april 2015 @ 13:47:39 #283
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151708561
[quote]9s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja weet ik, die is ook niet zo heel moeilijk te achterhalen :') Staat bijvoorbeeld in mn onderschrift ook :')

[..]

Was goed bedoeld :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 15 april 2015 @ 13:49:32 #284
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_151708606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is een trol ..... dat heeft hij zelf toch niet zo op FB gezet?!
Jawel. ;(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_151727245
quote:
Brief voor jonge moeder: kap met babyfoto's op Facebook!

Wie kent ze niet? Facebookvrienden die hun - en dus ook die van jou - timeline 'vervuilen' met de vele foto's van hun pasgeboren baby. De vrienden van de Australische Jade Ruthven waren het onlangs meer dan zat. Zij bezorgden een anonieme brief bij de nieuwbakken moeder uit Perth waarin stond: ,,het kan ons niks schelen. We zijn er zó klaar mee. Stop ermee."

De 33-jarige Jade, moeder van het zes maanden oude meisje Addison, was geschokt toen ze de brief van haar 'vrienden' had gelezen. De inhoud was dan ook niet mis.




Jade vertelt Daily Mail hoe verheugd ze was, toen ze de brief in haar brievenbus ontdekte. ,,Ik dacht leuk, het is een uitnodiging voor iets." Maar het enthousiasme verging haar snel. Het lezen van de brief voelde als een klap in haar gezicht.

Ik was in shock en dacht dat de brief een grap was. Ik herlas de brief minstens vier keer. Daarna trilde ik van woede over deze zogenaamde vrienden van mij. Ze zijn zo harteloos en durven niet eens hun naam te vermelden."

Jade zegt voor het eerst moeder te zijn geworden en dat ze probeert er het beste van te maken. Ze weet nog steeds niet wie de brief geschreven heeft. ,,Deze mensen hebben duidelijk weinig te doen en zoveel tijd over, dat ze het rustg over mijn Facebookgedrag kunnen hebben. Eigenlijk is het te zielig voor woorden."

De Australische besloot de brief naar Em Rusciano, een Australische comédienne, te sturen. Zij plaatste de brief op Facebook en wijdde er gisteren een column aan. Daarin benoemt Rusciano de actie van de 'vrienden' van Jade Rutvhen als 'de overtreffende trap van gemeenheid'.
Wat is hier nu harteloos aan? Het is toch volkomen logisch dat die babyfoto's iedereen op een gegeven moment de neus uitkomt? Ik vind het een strakke actie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Spellchecker woensdag 15 april 2015 @ 22:49:09 #286
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151727633
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef eight het volgende:

[..]

Wat is hier nu harteloos aan? Het is toch volkomen logisch dat die babyfoto's iedereen op een gegeven moment de neus uitkomt? Ik vind het een strakke actie.
Als je een beetje genoeg hebt van posts en foto's van vrienden en familie; dan ontvolg je ze toch gewoon? Of je bent een bikkel en geeft het commentaar op FB zelf ....

Wat ook helpt; eens een paar dagen geen FB ..... ;)
pi_151728391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:49 schreef maily het volgende:

[..]

Als je een beetje genoeg hebt van posts en foto's van vrienden en familie; dan ontvolg je ze toch gewoon? Of je bent een bikkel en geeft het commentaar op FB zelf ....

Wat ook helpt; eens een paar dagen geen FB ..... ;)
Ik heb geen FB meer, vooral juist vanwege die overload aan babyfoto's en domme memes. Alleen ontvolgen heb ik in eerste instantie geprobeerd maar dat leverde vooral gezeik op. ;(
Het is echt bizar hoe persoonlijk sommige dit opvatten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151731986
vind het sowieso verschrikkelijk dat mensen fotos van hun kinderen met naam en toenaam uppen. wie ben jij om voor je kind te bepalen dat hij/zij tot in de eeuwigheid zichtbaar blijft online?
pi_151732023
Toch een beetje laag om anoniem een brief te sturen met zijn allen. Zeg er netjes wat van van of plaats gewoon stom commentaar.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_151732076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 05:51 schreef Alexxxxx het volgende:
vind het sowieso verschrikkelijk dat mensen fotos van hun kinderen met naam en toenaam uppen. wie ben jij om voor je kind te bepalen dat hij/zij tot in de eeuwigheid zichtbaar blijft online?
Dit dus. Ik ben benieuwd hoe kinderen daar op gaan reageren. De eerste generatie met fb'ende ouders moet er nog achter komen geloof ik.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_151732205
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef eight het volgende:

[..]

Wat is hier nu harteloos aan? Het is toch volkomen logisch dat die babyfoto's iedereen op een gegeven moment de neus uitkomt? Ik vind het een strakke actie.
Kansloze actie zo'n anoniem briefje natuurlijk, zeg het gewoon recht in haar gezicht, of nog beter, ontvrienden op facebook, heb je er ook geen last meer van.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 12:04:03 #292
184769 crew  Deisyy
pi_151738226
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_151741197
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral dat "plaatje om te delen"... Het is gewoon triest om te zien. Die dingen worden maar om één reden gemaakt, om te verspreiden. Het is net een virus. Met die plaatjes van van Opdorp als übervirus. Dit is gewoon een wedstrijd over de koppen van alle andere FB-gebruikers.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151741289
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:13 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Kansloze actie zo'n anoniem briefje natuurlijk, zeg het gewoon recht in haar gezicht, of nog beter, ontvrienden op facebook, heb je er ook geen last meer van.
Dit.
Zo'n brief maakt natuurlijk duidelijk dat het al een tijdje rommelde, maar het had wel even anders gekund. Maar waarschijnlijk is het zo'n aanwezige praatzieke tante die alles weglacht en waar subtiele boodschappen niet aankomen... tot het kookpunt is bereikt. En dan kun je beter dekking zoeken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151744240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:13 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Kansloze actie zo'n anoniem briefje natuurlijk, zeg het gewoon recht in haar gezicht, of nog beter, ontvrienden op facebook, heb je er ook geen last meer van.
Door de dynamiek die hierachter schuilt is dit toch anders. Ik ben normaal gesproken ook iemand die een rechtstreekse benadering het meest prettig vindt.

Het zijn vrijwel altijd de vrouwen van vrienden die je doodgooien met babyfoto's en als het op hun kroos aankomt zijn ze ontzettend snel geprikkeld. Ik heb wel eens meegemaakt dat mijn kameraad me belde om mij te 'bedanken' voor het gezeik wat hij de hele avond had moeten aanhoren nadat ik voorzichtig gevraagd of het wat minder kan. ;(

Ondertussen flikkeren ze wel mijn tijdlijn vol met die bagger en ontvrienden is geen optie bij vrouwen van kameraden want dan zijn ze ook diep beledigd en raakt het de verstandhouding. Het is wat dat betreft echt slikken of je account opzeggen opzeggen. Ik koos dus maar voor het laatste.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151744525

Een trucker die niet zo goed tegen verandering kan en niet doorheeft dat het nepnieuws is ook. WTF? :') Goed verband ook verder.
pi_151744929
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:05 schreef eight het volgende:

[..]

Ik heb geen FB meer, vooral juist vanwege die overload aan babyfoto's en domme memes. Alleen ontvolgen heb ik in eerste instantie geprobeerd maar dat leverde vooral gezeik op. ;(
Het is echt bizar hoe persoonlijk sommige dit opvatten.
Als het goed is kan diegene niet zien dat jij hem of haar op ontvolgen hebt gezet. In principe is ontvolgen vriendjes blijven maar dan zonder al die aids van hem of haar op je tijdlijn gepost krijgen. :D
Gewoon normaal doen ja.
  Spellchecker donderdag 16 april 2015 @ 16:02:44 #298
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151744989
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Als het goed is kan diegene niet zien dat jij hem of haar op ontvolgen hebt gezet. In principe is ontvolgen vriendjes blijven maar dan zonder al die aids van hem of haar op je tijdlijn gepost krijgen. :D
Dat dacht ik ook ....
pi_151745207
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Als het goed is kan diegene niet zien dat jij hem of haar op ontvolgen hebt gezet. In principe is ontvolgen vriendjes blijven maar dan zonder al die aids van hem of haar op je tijdlijn gepost krijgen. :D
In het begin valt dat ook niet op totdat degene opeens je profiel wilt bezoeken en alles afgeschermd ziet en haar vriend hier nog wel op kan.. Dan zijn de rapen gaar ;(
Bij kennissen boeit dat niet maar als ze tot de vriendenkring behoren zijn die discussies die hieruit voortkomen knap waardeloos.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Spellchecker donderdag 16 april 2015 @ 16:12:57 #300
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151745272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:10 schreef eight het volgende:

[..]

In het begin valt dat ook niet op totdat degene opeens je profiel wilt bezoeken en alles afgeschermd ziet en haar vriend hier nog wel op kan.. Dan zijn de rapen gaar ;(
Bij kennissen boeit dat niet maar als ze tot de vriendenkring behoren zijn die discussies die hieruit voortkomen knap waardeloos.
Afgeschermd is iets anders dan ontvolgen hoor .....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')