abonnement Unibet Coolblue
pi_151048660
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:57 schreef maerk het volgende:

[..]

Ja best wel zonde voor Clarkson natuurlijk. :')

Ik vraag me af of dat überhaupt zo is, maar als ik 20 minuten wordt uitgescholden en wordt neergeslagen omdat er geen warm eten is heb ik ook niet direct de behoefte om hierover te gaan 'praten'. Waar moet je het over hebben? De situatie reconstrueren? Nagaan waar ze beide misschien beter hadden kunnen handelen? Plan van Aanpak opstellen? Kom op zeg.

Als hij het wilde opblazan had hij de media kunnen zoeken, naar de politie kunnen gaan of een klacht kunnen indienen bij zijn werkgever, geen van allen is gedaan. Ik snap dat iedereen JC aanhanger is (waaronder ikzelf) maar als we zo gaan redeneren kan die producer het natuurlijk nooit goed doen.
Maar je kunt toch wel even luisteren naar iemand als die zijn excuses wil aanbieden?
En dan alsnog zeggen: "ik vind het netjes dat je je excuses aanbiedt, maar dat is niet voldoende voor mij, onze werkrelatie is dermate verstoord dat ik niet meer met je wil werken".

Als is het maar via de telefoon
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_151048679
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:13 schreef icloud het volgende:
Ik blijf bij amber heard
Dat zou ik ook doen als ik jou was, Johnny.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151048851
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat dacht je eens gewoon van excuses aanhoren en verder gaan?

Dat het wezeltje er een nog grotere heisa van had kunnen maken is waar, maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat hij nou zo sterk heeft gehandeld. Zoiets los je onderling op.
Die vent kon geen grotere heisa maken, dan zou hij moeten uitleggen dat hij geen warm eten had geregeld voor de hele crew.
pi_151049005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:20 schreef icloud het volgende:

Die vent kon geen grotere heisa maken, dan zou hij moeten uitleggen dat hij geen warm eten had geregeld voor de hele crew.
Dat zal misschien meegespeeld hebben, maar ik vind dat niet zo relevant.

Wat ik wel bijzonder vind is dat Clarkson duidelijk maakte dat hij er spijt van had en dat hij het verdomde om het dan aan te horen. Wellicht kom je er dan samen uit, wellicht ook niet, maar ga in ieder geval om de tafel, in plaats van wegkruipen in een donker hoekje.

Clarkson zat uiteraard goed fout door hem een tik te verkopen, maar die producer zit m.i. ook fout met zijn jankbalmentaliteit van "ik wil niet meer met je praten".
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151049204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:14 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar je kunt toch wel even luisteren naar iemand als die zijn excuses wil aanbieden?
En dan alsnog zeggen: "ik vind het netjes dat je je excuses aanbiedt, maar dat is niet voldoende voor mij, onze werkrelatie is dermate verstoord dat ik niet meer met je wil werken".

Als is het maar via de telefoon
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nergens in alle berichtgeving heb gelezen dat hij niet wilde praten met JC, maar ik wil je best geloven.

Ik vind dat hem weinig te verwijten valt (buitenom warm eten regelen) in deze zaak, natuurlijk kun je luisteren en excuses aanvaarden maar je denkt toch niet dat het werkelijk iets had bijgedragen in deze situatie?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zal misschien meegespeeld hebben, maar ik vind dat niet zo relevant.

Wat ik wel bijzonder vind is dat Clarkson duidelijk maakte dat hij er spijt van had en dat hij het verdomde om het dan aan te horen. Wellicht kom je er dan samen uit, wellicht ook niet, maar ga in ieder geval om de tafel, in plaats van wegkruipen in een donker hoekje.

Clarkson zat uiteraard goed fout door hem een tik te verkopen, maar die producer zit m.i. ook fout met zijn jankbalmentaliteit van "ik wil niet meer met je praten".
Ach ach 'jankballenmentaliteit', dit is gewoon een gekleurde JC mening. Hij heeft zich totaal afzijdig gehouden en op geen enkele manier geprobeerd JC erbij te lappen, maar dat neemt niemand in overweging. Het is duidelijk dat hij de zwakste is in deze zaak. Niemand kan op tegen de kracht van JC, die producer wordt geheel ten onrechte nu als zondebok aangewezen, iets waar hijzelf natuurlijk niet voor gekozen heeft, dat vind ik behoorlijk kwalijk.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:40:48 #231
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_151049326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:26 schreef DS4 het volgende:
Wat ik wel bijzonder vind is dat Clarkson duidelijk maakte dat hij er spijt van had en dat hij het verdomde om het dan aan te horen. Wellicht kom je er dan samen uit, wellicht ook niet, maar ga in ieder geval om de tafel, in plaats van wegkruipen in een donker hoekje.

Clarkson zat uiteraard goed fout door hem een tik te verkopen, maar die producer zit m.i. ook fout met zijn jankbalmentaliteit van "ik wil niet meer met je praten".
Want men is nog nooit eerder met Jezza om de tafel gegaan? Als je mij op m'n bek slaat kun je de eerstkomende tijd ook gewoon ongezien de tering krijgen hoor.
Ik ga naar huis.
pi_151049340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:35 schreef maerk het volgende:

natuurlijk kun je luisteren en excuses aanvaarden maar je denkt toch niet dat het werkelijk iets had bijgedragen in deze situatie?

Hoezo niet? Als je samen besluit het voorval achter je te laten, dan is het klaar.

quote:
Ach ach 'jankballenmentaliteit', dit is gewoon een gekleurde JC mening. Hij heeft zich totaal afzijdig gehouden en op geen enkele manier geprobeerd JC erbij te lappen, maar dat neemt niemand in overweging. Het is duidelijk dat hij de zwakste is in deze zaak. Niemand kan op tegen de kracht van JC, die producer wordt geheel ten onrechte nu als zondebok aangewezen, iets waar hijzelf natuurlijk niet voor gekozen heeft, dat vind ik behoorlijk kwalijk.
Ik zeg niet dat het de schuld is van de producer. Ik vind alleen dat hij gewoon dat gesprek aan had moeten gaan. Als daarna nog steeds de conclusie is dat ze er samen niet uitkomen, prima.

M.i. dus jankballenmentaliteit en dat heeft niets te maken met hoe ik tegen Clarkson aankijk. Ik heb meer shows die ik graag keek zien verdwijnen en zo geweldig vond ik Top Gear al een tijdje niet meer. Dus in die zin kan ik er prima mee leven. Waar ik wel een nare smaak van krijg is van een aantal randzaken die hier spelen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151049349
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:40 schreef nietzman het volgende:

Want men is nog nooit eerder met Jezza om de tafel gegaan? Als je mij op m'n bek slaat kun je de eerstkomende tijd ook gewoon ongezien de tering krijgen hoor.
Dan ben jij ook een jankbal. :*
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:42:23 #234
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151049361
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:40 schreef nietzman het volgende:

[..]

Want men is nog nooit eerder met Jezza om de tafel gegaan? Als je mij op m'n bek slaat kun je de eerstkomende tijd ook gewoon ongezien de tering krijgen hoor.
Sterker nog, als ik om een stomme fout van mijn kant geslagen zou worden door iemand hier zou ik er alles aan doen om hem eruit te krijgen. Zeker als hij zich normaal gesproken al asociaal gedraagt, wat hier het geval lijkt te zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151049367
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:35 schreef maerk het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nergens in alle berichtgeving heb gelezen dat hij niet wilde praten met JC, maar ik wil je best geloven.

Ik vind dat hem weinig te verwijten valt (buitenom warm eten regelen) in deze zaak, natuurlijk kun je luisteren en excuses aanvaarden maar je denkt toch niet dat het werkelijk iets had bijgedragen in deze situatie?

Dat staat toch in het onderzoek?
quote:
over the subsequent days, Jeremy Clarkson made a number of attempts to apologise to Oisin
Tymon by way of text, email and in person;
Verder zal het inderdaad weinig uitgemaakt hebben, maar dan nog.....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:42:47 #236
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151049370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan ben jij ook een jankbal. :*
Kan ik straks effe langskomen om je op je bek te slaan? Zeg ik daarna sorry en dan is het weer goed.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:43:12 #237
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_151049380
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:41 schreef DS4 het volgende:
Dan ben jij ook een jankbal. :*
Kan jouw baas dan alles bij je maken? Geil.
Ik ga naar huis.
pi_151049396
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Kan ik straks effe langskomen om je op je bek te slaan? Zeg ik daarna sorry en dan is het weer goed.
Als er geen warm eten is als je bij DS4 aankomt mag het uiteraard wel :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:44:03 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151049406
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:40 schreef nietzman het volgende:

[..]

Want men is nog nooit eerder met Jezza om de tafel gegaan? Als je mij op m'n bek slaat kun je de eerstkomende tijd ook gewoon ongezien de tering krijgen hoor.
Het ligt er echt helemaal aan hoe het echt gegaan is, natuurlijk is slaan altijd fout, maar soms knakt iemand gewoon. Als jij een draaidag had van tig uur en je kan niet eens wat fatsoenlijks te vreten krijgen kan ik me voorstellen dat iemand pissig wordt. En als er dan ook nog eens op een bepaalde manier gereageerd wordt door iemand, dan kunnen dit soort dingen nou eenmaal gebeuren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151049468
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:42 schreef kanovinnie het volgende:

Kan ik straks effe langskomen om je op je bek te slaan? Zeg ik daarna sorry en dan is het weer goed.
Ga je nou het internetheldje uithangen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151049476
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:43 schreef nietzman het volgende:

[..]

Kan jouw baas dan alles bij je maken? Geil.
Ik ben de baas. :7
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:47:46 #242
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_151049495
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Het ligt er echt helemaal aan hoe het echt gegaan is, natuurlijk is slaan altijd fout, maar soms knakt iemand gewoon. Als jij een draaidag had van tig uur en je kan niet eens wat fatsoenlijks te vreten krijgen kan ik me voorstellen dat iemand pissig wordt. En als er dan ook nog eens op een bepaalde manier gereageerd wordt door iemand, dan kunnen dit soort dingen nou eenmaal gebeuren.
En ontslag is daar nou eenmaal een gevolg wat je daar van kan krijgen.
Ik ga naar huis.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:47:52 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151049498
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ga je nou het internetheldje uithangen?
Ik probeerde een vergelijking te maken. Als die hard wielrener kom ik niet veel verder dan een klap op je auto geven met mijn pompje of een venijnige snotfluim gevolgd door een verwensing.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151049508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het ligt er echt helemaal aan hoe het echt gegaan is, natuurlijk is slaan altijd fout, maar soms knakt iemand gewoon. Als jij een draaidag had van tig uur en je kan niet eens wat fatsoenlijks te vreten krijgen kan ik me voorstellen dat iemand pissig wordt. En als er dan ook nog eens op een bepaalde manier gereageerd wordt door iemand, dan kunnen dit soort dingen nou eenmaal gebeuren.
Die osip/osin vent had gewoon alsnog de afhaaltoko moeten bellen en het moeten fixen
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:48:38 #245
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_151049516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik probeerde een vergelijking te maken. Als die hard wielrener kom ik niet veel verder dan een klap op je auto geven met mijn pompje of een venijnige snotfluim gevolgd door een verwensing.
Je vergeet in je hand poepen en er mee gooien.
Ik ga naar huis.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:48:42 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151049518
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:47 schreef nietzman het volgende:

[..]

En ontslag is daar nou eenmaal een gevolg wat je daar van kan krijgen.
Ja, dat kan idd. Maar je kan het ook gewoon uitpraten lijkt me.

Maar goed, we zien het wel, de BBC zal toch de grootste verliezer zijn denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151049527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:

Het ligt er echt helemaal aan hoe het echt gegaan is, natuurlijk is slaan altijd fout, maar soms knakt iemand gewoon. Als jij een draaidag had van tig uur en je kan niet eens wat fatsoenlijks te vreten krijgen kan ik me voorstellen dat iemand pissig wordt. En als er dan ook nog eens op een bepaalde manier gereageerd wordt door iemand, dan kunnen dit soort dingen nou eenmaal gebeuren.
Precies. Shit happens.

Clarkson beseft zich terdege dat hij fout zat en dan kun je gewoon die excuses aanhoren. Dat is nog wat anders als dat je verplicht bent daarna de schouders er over op te halen, wat er nu door enkelen van wordt gemaakt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:49:26 #248
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_151049539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:48 schreef icloud het volgende:
Die osip/osin vent had gewoon alsnog de afhaaltoko moeten bellen en het moeten fixen
Na een klap op z'n bek? Never.
Ik ga naar huis.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:50:19 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151049563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Precies. Shit happens.

Clarkson beseft zich terdege dat hij fout zat en dan kun je gewoon die excuses aanhoren. Dat is nog wat anders als dat je verplicht bent daarna de schouders er over op te halen, wat er nu door enkelen van wordt gemaakt.
Het is nou eenmaal een aparte wereld, de TVwereld, vol ego'tjes en alfa-mannetjes, dan heb je wel eens wat haantjesgedrag. Net zoals het zou moeten, maar komop, we zijn toch geen kleuters?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_151049568
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:49 schreef nietzman het volgende:

[..]

Na een klap op z'n bek? Never.
Nee ervoor toen hij werd aangesproken op zijn gefaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')