abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:43:04 #1
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_150867326
Vijftien minuten waren gepasseerd voordat ik eindelijk de mogelijkheid kreeg om de voordeur te openen. Het slot van mijn wc-deur fungeerde niet naar behoren, waardoor ik genoodzaakt was de deur open te schoppen. De voordeur had ook kuren, merkte ik, en met een ferme trap tegen het slot ging deze dan ook eindelijk open. ‘Er wordt nogal wat afgeschopt in dit huis of niet?’ vroeg de jongen, die ik op een jaar of 18 schatte. ‘Net hoorde ik namelijk ook al getrap tegen een deur aan’. Het individu had een standaard gezicht, standaard haarcoupé, standaard kleding en zelfs zijn stem was standaard. ‘Dat heb jij goed gezien, knakker,’ gaf ik hem als antwoord. ‘Soms lopen de dingen niet zoals ze moeten lopen. De persoon die het fenomeen ‘slot op de deur’ heeft bedacht moet een ferme tik krijgen.’ – ‘Sloten houden wel ongure types buiten de deur,’ sprak de jongen bijdehand. – ‘Jij bent ook een onguur type en kan toch ook zo naar binnen lopen? Je redenatie raakt dus kant noch wal. Doch terzake: wie ben jij en waar kom je voor?’ – Hij slaakte een zucht. ‘Ik kom hier om te vragen of jij bekeerd wilt worden.’ – ‘Bekeren in welk opzicht?’ Religieus? En tot welke religie moet ik dan bekeerd worden?’ – ‘Mijn zelfbedachte religie,’ zei de jongen schuchter. Ik was benieuwd wat voor religie deze waanzinnige had bedacht en vroeg hem daarom binnen om deze nader te bespreken.

Terwijl we op de bank zaten liep een buurvrouw langs die door het raam sensueel naar mij zwaaide. De jongen merkte dit op en vroeg: ‘Zo, zo, die keek wel heel geil uit de ogen. Heb je ooit iets met haar gedaan?’ - ‘Niet meer dan mijn geslachtsdeel tussen haar schaamlippen porren,’ antwoordde ik onverschillig. –‘Zo, zo, doe je dat met al je buurvrouwen?’ – ‘Zo ongeveer,’ loog ik. ‘wijs mij een buurvrouw aan en ik wijs je een slet aan die mijn lans vaginaal heeft ontvangen.’ Ik vond lans een matige metafoor om mijn geslachtsdeel mee te duiden, doch kon op dat moment geen betere verzinnen. De goedgelovige jongen knikte instemmend. ‘Maar goed,’ zei ik. ‘ Vertel me over je religie? Momenteel hang ik nog niets aan, maar wellicht kun je me overtuigen.’. ‘Nou,’ stamelde de jongen, ‘jij weet vast als ieder ander dat veel mensen ongelukkig zijn?’ - ‘Ik ben niet van gisteren.’ - ‘Dankzij mijn religie zal niemand meer ongelukkig zijn!’ – ‘En hoe gaat jouw religie dat bewerkstelligen?’ - ‘Wacht maar af,’ zei de jongen en liep plots naar mijn voordeur. ‘Treed binnen!’ riep hij en een stoet van verklede mensen kwam plots mijn woonkamer in. Minstens 10 man. De persoon die het fenomeen ‘slot op de deur’ heeft bedacht moet een standbeeld krijgen, heroverwoog ik na deze gebeurtenis.

Ik zat op de bank en de stoet staarde mij onverschillig aan. ‘En wat gaat er nu gebeuren?’ vroeg ik aan de 18-jarige leider die de bende mijn huis had binnengehaald. ‘NU GAAN WE DANSEN TOT DE GELUKZALIGHEID MEESTER VAN ONS MAAKT!’. Er werd plots flink gedanst en de acrobatiek die naar voren werd gebracht was ook niet van ondermaats niveau. ‘Ik word hier nog niet vrolijk van!’ schreeuwde ik naar de jongen, die mij amper kon verstaan omdat ze inmiddels mijn radio ook al op volle toeren draaiden. Na deze opmerking werd de muziek stilgezet en keek de menigte mij wederom onverschillig aan. ‘Wat moeten we dan doen om je gelukkig te maken?’ vroeg de jongen. Deze vraag maakte woede in mij los. ‘Deze religie raakt kant noch wal,’ zei ik tegen hem. ‘Ik heb liever dat dit addergebroed de toko verlaat voor ik genoodzaakt ben actie te ondernemen.’ - ‘Actie ondernemen lijkt me ietwat overtrokken,’ zei de jongen. ‘Als iemand actie onderneemt zijn wij het wel.’

Dat dit geen grapje was bleek al snel. Nog geen vijf minuten later rolde het gehele gezelschap over de grond en koprollen en radslagen werden ook niet geschuwd. In het kader van religie werd er een heus acrobatisch schouwspel in mijn woonkamer naar voren gebracht. Na een uurtje werd ik danig gek van al dit absurde dat ik ze smeekte om op te houden. ‘En ben je bekeerd?’ vroeg de jongen aan mij. ‘Ja, ja, ik ben bekeerd, ’ zei ik. ‘En nu opgedonderd uit mijn huis.’ – ‘Mooi,’ zei de jongen. ‘Dat wordt dan 50 euro voor alle geleverde diensten. Blijf bidden en je wordt vanzelf gelukkig. Wij gaan nu andere mensen gelukkig maken.’ Het addergebroed vertrok godzijdank uit mijn huis en ik besloot dat ik nooit meer een deur zou openen en dat ik bovendien extra sloten liet zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 21-03-2015 13:52:10 ]
pi_150867444
Ik vraag me af of je onder invloed bent.

Heb verder maar 1/3 gelezen. *)
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_150867493
Heb eigenlijk helemaal niets gelezen maar goed.
pi_150867535
Vorige was beter
pi_150867575
tl;dr
pi_150867579
niet gelezen.
pi_150867649
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef Inspireme het volgende:
niet gelezen.
pi_150868068
Veel te lang niet gelezen.
Ура для россии
pi_150868126
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef Inspireme het volgende:
niet gelezen.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:04:37 #11
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_150868359
Ben ik de enige die het wel gelezen heeft?
pi_150868401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:04 schreef pinman het volgende:
Ben ik de enige die het wel gelezen heeft?
Ik ook, helaas.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:07:10 #13
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_150868455
Is dit de nieuwe trend? De maatschappij gaat ten onder. ;(
pi_150868485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:58 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_150868490
Samenvatting graag.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:12:20 #16
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_150868720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef Coca_Cola het volgende:
Samenvatting graag.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
woedde
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:13:41 #17
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150868785
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef Coca_Cola het volgende:
Samenvatting graag.
TS is afgelopen nacht ontvoerd door aliens en heeft een anal probe gekregen.
En is verkracht door zijn vader.
pi_150871653
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef Inspireme het volgende:
niet gelezen.
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 01:05:22 #19
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_150873239
Dit is pas echte kwaliteit in tegenstelling tot al die bagger van tegenwoordig. Dat er 'niet gelezen' wordt, zegt meer over de hedendaagse users van FOK! dan over de God hakunamatafaka.
pi_150873906
Beetje stronken sorry kan niet zoveel in een keer lezen nu
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_150874868
Kwaliteit, de radslagen en koprollen waren wat mij betreft het hoogtepunt.

Overigens topic bij wijze van experiment in Sprintreader op de standaard 500 woorden per minuut gelezen, dat was nog vrij aangenaam, ook aan te raden voor de FOK!kers die het allemaal te lang vinden aangezien je op deze manier een stuk sneller leest.
Ga weg
pi_150874883
Op 750 ook prima te doen
Ga weg
pi_150874888
Heb al jaren het idee dat ketamine gebruik in de kerk wordt overschat.
pi_150875432
Ik zit dit topic te lezen, en onderaan het topic staat een advertentie van Meet Your Russian Bride. Heb ook een muziekje opstaan, en hij speelt opeens de volgende in de random door YouTube gegenereerde afspeellijst af, wat een of ander mokkel van de Voice of Rusland ofzo is.
pi_150875450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:47 schreef Inspireme het volgende:
niet gelezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')