abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:34:02 #26
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150978094
Pogoth met Arc Burn deze week.

Dat wordt weer afzien tegen die wizards...
pi_150979602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:34 schreef Visserij het volgende:
Pogoth met Arc Burn deze week.

Dat wordt weer afzien tegen die wizards...
Ja, enige lastige stukje is in het begin waar je terug de gang in moet rennen voor de aankomende Wizards. Arc burn maakt het niet makkelijker maar Abyss Defiant + Icebreaker zou voldoende moeten zijn.

Als ik vandaag weer Universal Remote als exotic reward krijg, gaat deze game (voorlopig) in de kast. Laatste vier drops heb ik dat ding gekregen...schijt RNG is kapot of zo. :{
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:11:09 #28
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150983920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:13 schreef HetAntwoord het volgende:
aar je terug de gang in moet rennen voor de aankomende Wizards. Arc burn maakt het niet makkelijker maar Abyss Defiant + Icebreaker zou voldoende moeten zijn.

Als ik vandaag weer Universal Remote als exotic reward krijg, gaat deze game (voorlopig) in de kast. Laatste vier drops heb ik dat ding gekregen...schijt RNG is kapot of zo. :{
Ik ga denk ik eerder voor Defiant + Arc Exotic (Patience & Time) / arc rocket launcher. Misschien Gjally.

Als het schild weg is, gaat Arc natuurlijk erg snel.
pi_150985474
Hmm mijn defiant is met solar, dus ik neem Fang of Ir Yut mee als primairy, Plan C/Longbow Synth en Zombi Apocalypse.
pi_150987708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:55 schreef Reintji het volgende:
Hmm mijn defiant is met solar, dus ik neem Fang of Ir Yut mee als primairy, Plan C/Longbow Synth en Zombi Apocalypse.
Wizards hebben alsnog solar shield, vandaar de Abyss Defiant. P&T of een andere goede arc sniper is een prima idee trouwens, die gaat dus ook mee. En Thunderlord natuurlijk. :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:16:47 #31
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150988250
Prachtig om jullie te zien kletsen over alle exotics die jullie hebben! Ik ben nu lvl 23 en speel voornamelijk solo, vind het lastig om mensen te vinden die met dailies mee gaan enzo (speel niet heel regelmatig), wat is in jullie idee de snelste en meest praktische manier om te levelen en dus ook exotics te gaan verdienen? Eindeloos patrol missies en bazen killen? of juist Crucible? En wat is de beste manier om op dit level goede nieuwe wapens te krijgen?
pi_150988583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:16 schreef Luuksor het volgende:
Prachtig om jullie te zien kletsen over alle exotics die jullie hebben! Ik ben nu lvl 23 en speel voornamelijk solo, vind het lastig om mensen te vinden die met dailies mee gaan enzo (speel niet heel regelmatig), wat is in jullie idee de snelste en meest praktische manier om te levelen en dus ook exotics te gaan verdienen? Eindeloos patrol missies en bazen killen? of juist Crucible? En wat is de beste manier om op dit level goede nieuwe wapens te krijgen?
Levellen staat los van exotics krijgen. Je 'verdient' ze ook niet zo zeer, je krijgt ze als loot op basis van RNG / geluk. Hoe meer je speelt, hoe groter de kans dat je een exotic krijgt. De raids en nightfall en weekly heroic strikes zijn denk ik de beste manier om aan exotics te komen. Maar dan moet je eigenlijk nog wel een paar leveltjes hoger met je character, liefst lvl. 30 zodat je alles kunt spelen.

Speel je op PS4 of Xbone? Er zijn hier misschien wel mensen te vinden die je kunnen helpen. En anders kun je https://www.destinylfg.net/ gebruiken om mensen in je team te krijgen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:59:27 #33
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_150989768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:16 schreef Luuksor het volgende:
lastig om mensen te vinden die met dailies mee gaan enzo (speel niet heel regelmatig), wat is in jullie idee de snelste en meest praktische manier om te levelen en dus ook exotics te gaan verdienen? Eindeloos patrol missies en bazen ki
PSN: Boeman. We hebben hier en daar nog wel plekjes om je mee te nemen!
pi_150990129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:16 schreef Luuksor het volgende:
Prachtig om jullie te zien kletsen over alle exotics die jullie hebben! Ik ben nu lvl 23 en speel voornamelijk solo, vind het lastig om mensen te vinden die met dailies mee gaan enzo (speel niet heel regelmatig), wat is in jullie idee de snelste en meest praktische manier om te levelen en dus ook exotics te gaan verdienen? Eindeloos patrol missies en bazen killen? of juist Crucible? En wat is de beste manier om op dit level goede nieuwe wapens te krijgen?
Snelste is strange coins en dan naar xur gaan. Ik kon gelukkig zo ib kopen en gaan raiden. Als je wilt kan ik je door de 26 weekly strike heen helpen. Krijg je 6 coins van. 17coins = wapen. Dus als je op de ps4 speelt: meneerpiebe
pi_151008866
Gisteren even snel crota op normal door gerend en wat is mijn loot uit crota. 2 Energy.

Nog 1 keer zo iets en ik doe dit spel weg. Wat een onzin. Hoe vaak moet ik crota omleggen om een keer een helm te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2015 06:57:00 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:20:58 #36
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_151009477
Eergister op crota een gjallahorn en dragonsbreath plus armor (vest en gloves).
Gister nightfall ook gjallahorn!?! zo apart dat ie dan ineens 2x dropt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:21:52 #37
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_151009497
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 06:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren even snel crota op normal door gerend en wat is mijn loot uit crota. 2 Energy.

Nog 1 keer zo iets en ik doe dit spel weg. Wat een onzin. Hoe vaak moet ik crota omleggen om een keer een helm te krijgen.
Ik heb eerst 26 gloves gekregen en geshard... en toen ineens de ene goede loot naar de andere.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:57:47 #38
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_151010084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Eergister op crota een gjallahorn en dragonsbreath plus armor (vest en gloves).
Gister nightfall ook gjallahorn!?! zo apart dat ie dan ineens 2x dropt.
Bless RNGesus
pi_151012285
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Eergister op crota een gjallahorn en dragonsbreath plus armor (vest en gloves).
Gister nightfall ook gjallahorn!?! zo apart dat ie dan ineens 2x dropt.
Dat heb ik ook. Als ik een exotic krijg dropt 'ie opeens duidelijk vaker, zo ook met mijn Gjallarhorn en Red Death.
And remember, respect is everything!
pi_151012355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:16 schreef Luuksor het volgende:
Prachtig om jullie te zien kletsen over alle exotics die jullie hebben! Ik ben nu lvl 23 en speel voornamelijk solo, vind het lastig om mensen te vinden die met dailies mee gaan enzo (speel niet heel regelmatig), wat is in jullie idee de snelste en meest praktische manier om te levelen en dus ook exotics te gaan verdienen? Eindeloos patrol missies en bazen killen? of juist Crucible? En wat is de beste manier om op dit level goede nieuwe wapens te krijgen?
Het beste wat je kan doen is zorgen dat je Vanguard marks hebt (max. 200 kan je vasthouden) en wat Vanguard commendations regelt (door Vanguard te levelen). Na level 3 Vanguard krijg je Commendations waarmee je Gear kan kopen om level 31 te worden.

Snelste manier om Vanguard te trainen is Nightfall, Weekly Heroic, Bounties en eventueel (wat langzamer) Strikes en patrol missies.
And remember, respect is everything!
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:41:20 #41
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_151012362
Ik heb echt lang moeten wachten op mijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gjallarhorn.

Voor mij dropt hunter Raid gear niet echt vlotjes.
pi_151012434
Ik heb eigenlijk geen Exotics meer nodig die ik echt wil. Ik bereid* mij nu een beetje voor op de volgende DLC (aangezien ik minder vrije tijd heb) en doe de wekelijks dingen maar duidelijk minder actief


SPOILER: Voorbereiding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:16 schreef Luuksor het volgende:
Prachtig om jullie te zien kletsen over alle exotics die jullie hebben! Ik ben nu lvl 23 en speel voornamelijk solo, vind het lastig om mensen te vinden die met dailies mee gaan enzo (speel niet heel regelmatig), wat is in jullie idee de snelste en meest praktische manier om te levelen en dus ook exotics te gaan verdienen? Eindeloos patrol missies en bazen killen? of juist Crucible? En wat is de beste manier om op dit level goede nieuwe wapens te krijgen?
Speel je op de PS4? Zo ja, je kan mij toevoegen (alionfiree) als je hulp nodig hebt.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_151012528
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Baghdaddy op 25-03-2015 10:48:26 (Dubbele post) ]
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_151014130
Daily event packages? Die dingen die je bij de postmaster krijgt na een random event?

Net wat aangeklungeld in de nightfall, een sneue legendary scout rifle was het resultaat.
pi_151018012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:41 schreef Reintji het volgende:
Daily event packages? Die dingen die je bij de postmaster krijgt na een random event?

Net wat aangeklungeld in de nightfall, een sneue legendary scout rifle was het resultaat.


Yes. Je krijgt elke dag een package bij de eerste public event. Daar kan je maximaal 20 van bewaren (x 5000 = 100k XP per poppetje). Ik zou er trouwens 19 doen, zodat je ruimte hebt voor 1 Vanguard/Faction package.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_151018436
Slim!
pi_151023443
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:39 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Yes. Je krijgt elke dag een package bij de eerste public event. Daar kan je maximaal 20 van bewaren (x 5000 = 100k XP per poppetje). Ik zou er trouwens 19 doen, zodat je ruimte hebt voor 1 Vanguard/Faction package.
Waarom spaar je die nu al dan? :o

Ik wilde het ook gaan doen, maar gewoon pas als Bungie HoW aankondigt omdat je maar 20 plekken hebt.
pi_151023719
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:16 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Waarom spaar je die nu al dan? :o

Ik wilde het ook gaan doen, maar gewoon pas als Bungie HoW aankondigt omdat je maar 20 plekken hebt.
Ik heb niet veel te doen meer in Destiny :P.. en die plekken zijn altijd wel leeg (ze zijn gescheiden van de Found Items)
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  woensdag 25 maart 2015 @ 17:17:42 #49
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_151025690
Meneerpiebe en Boeman, toegevoegd :)
  woensdag 25 maart 2015 @ 17:24:15 #50
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_151025920
Of in ieder geval gefollowed, hoe doe ik vriend verzoek?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')