abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:48:49 #276
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150985206
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:46 schreef Beach het volgende:

[..]

Punten voor Manor.
Haha, dat zou een stunt wezen, vrees echter dat die onervaren mannen er in de regen afgaan.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150985299
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:41 schreef RingBewoner het volgende:
Komend weekend goede kans op regen tijdens kwalificatie en race.
Wat was de race waardoor Marko Max wilde hebben..??
Inderdaad, de REGENrace in Duitsland.
Als hij in de F1 ook zo goed in de regen overweg kan... 1e podium? w/
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:52:39 #278
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150985352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:51 schreef Marks het volgende:

[..]

Wat was de race waardoor Marko Max wilde hebben..??
Inderdaad, de REGENrace in Duitsland.
Als hij in de F1 ook zo goed in de regen overweg kan... 1e podium? w/
Het is nog ver weg en weeronline heeft er een handje van de verwachting regelmatig bij te stellen maar ik zou wat regen wel leuk vinden, ben benieuwd wat Max dan kan. Podium lijkt mij nog wat hoog gegrepen maar een top 5 zou dan misschien wel mogelijk zijn.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150985636
Ik herinner me nog een regenrace in 2001 in Maleisië. :)
Misschien dat dit er weer zo een wordt?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150985813
Lotus heeft een nieuwe Chinese geldbron aangeboord. Adderly Fong wordt development driver.

En over Chinezen gesproken, ChemChina wil Pirelli overnemen. Ze hebben nu al 26,2% van de aandelen van een investeerder overgenomen, maar willen blijkbaar nog meer.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:40:40 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150987200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:43 schreef Marks het volgende:

[..]

Gemiddeld genomen zijn de WEC races toch bijzonder saai, zoals Bahrein vorig jaar :X
Als de race in P1 niet spannend is heb je altijd nog de GTs.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150990311
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:51 schreef Marks het volgende:

[..]

Wat was de race waardoor Marko Max wilde hebben..??
Inderdaad, de REGENrace in Duitsland.
Als hij in de F1 ook zo goed in de regen overweg kan... 1e podium? w/
Imo totaal niet realistisch om een podium te verwachten van Max dit jaar. Ook niet als het regent en misschien wel juist niet als het regent. De grootste klachten aangaande de Renaultmotor zijn over drivebility die ronduit kut en onvoorspelbaar zou zijn.

Iets zegt me dat dat nou juist iets is wat je NIET wilt hebben op een drijfnatte baan.

Denk dat we (zeker de eerst komende GP's) al tevreden mogen zijn als Max de races uit weet te rijden en incidenteel beter finished dan Sainz.

Het is een leerjaar. Max weet dat ook en gaat echt geen do or die acties uithalen en al zeker niet in zijn eerste regenrace met een F1 bolide onder zijn kont.

Maargoed, misschien zit ik er wel compleet naast. We zullen zien :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 24 maart 2015 @ 17:18:54 #283
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150990337
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:40 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

maar geen open wiel klasse ;)
Details.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 24 maart 2015 @ 17:39:39 #284
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_150990949
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Imo totaal niet realistisch om een podium te verwachten van Max dit jaar. Ook niet als het regent en misschien wel juist niet als het regent. De grootste klachten aangaande de Renaultmotor zijn over drivebility die ronduit kut en onvoorspelbaar zou zijn.

Iets zegt me dat dat nou juist iets is wat je NIET wilt hebben op een drijfnatte baan.

Denk dat we (zeker de eerst komende GP's) al tevreden mogen zijn als Max de races uit weet te rijden en incidenteel beter finished dan Sainz.

Het is een leerjaar. Max weet dat ook en gaat echt geen do or die acties uithalen en al zeker niet in zijn eerste regenrace met een F1 bolide onder zijn kont.

Maargoed, misschien zit ik er wel compleet naast. We zullen zien :)
Ik denk wel dat Max na een GP of 5 steeds voor Sainz zal eindigen (als zijn motor het toelaat).
pi_150992779
Zullen we het maar gewoon afwachten? Het is een goeie coureur van wie al veel mensen hebben gezien dat ie een hoop talent heeft. Mooi.

Nu moet het er alleen in de F1 nog even goed uit komen. Nog een heel seizoen de tijd en waarschijnlijk nog wel iets langer.
pi_150994685
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:50 schreef Jigzoz het volgende:
Zullen we het maar gewoon afwachten?
Veel meer dan dat kunnen we niet he. De rest is allemaal zinloos gespeculeer. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150995394
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Veel meer dan dat kunnen we niet he. De rest is allemaal zinloos gespeculeer. :)
Paar dagen nog.

Zin in!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:50:50 #288
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150995430
quote:
After a year of silence, it appears CRenault have had enough criticism from their ‘works’ partner and Cyril Abiteboul looks to be up for a fight. Today, he again hits out at Red Bull and in particular their guru designer Adrian Newey. Speaking to AutoHebdo, Abiteboul states, “Red Bull have some chassis problems that do not help the situation, in particular their lack of rear stability”.

The French reporter then asked whether it is difficult to listen to Adrian Newey consistently stating the problem is with the engine and not the car.

“Yes,” retorted Abiteboul. It’s difficult when your partner lies. Adrian is a charming gentleman and an outstanding engineer, but he has spent his life criticising his engine manufactures. He is too old to change”.
bron: http://thejudge13.com/2015/03/24/renault-target-newey-lies/

Jup, dat duurt geen 2 jaren meer :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 20:21:27 #289
18653 crew  D.
pi_150997090
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 06:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Lees dattie in 2011 overleden is en zn broer een paar dagen later. Vervolgens is de winkel gesloten.
Toko heeft nog te koop gestaan, en daarna is alles geveild :Y
pi_150997540
Leuke aan een WEC race is juist de verschillende klasses door elkaar. Daardoor is een race voor de LMP wagens een continue inhaalrace door het tragere veld heen, dat is vooral gaaf om te zien als 2 LMP's vlak achter elkaar door de achterblijvers heen ploegen. 1 inhaalfout en het verschil tussen de 2 is gelijk weer anders.

Leuker dan 2 F1 wagens die op 2s achter elkaar aan racen en amper dichterbij komen.
.
pi_150999013
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:30 schreef Fer het volgende:
Leuke aan een WEC race is juist de verschillende klasses door elkaar. Daardoor is een race voor de LMP wagens een continue inhaalrace door het tragere veld heen, dat is vooral gaaf om te zien als 2 LMP's vlak achter elkaar door de achterblijvers heen ploegen. 1 inhaalfout en het verschil tussen de 2 is gelijk weer anders.

Leuker dan 2 F1 wagens die op 2s achter elkaar aan racen en amper dichterbij komen.
Vind ik juist verschrikkelijk die rijdende chicanes, beïnvloed gewoon de uitslag.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:35:47 #292
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_151000655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:01 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Vind ik juist verschrikkelijk die rijdende chicanes, beïnvloed gewoon de uitslag.
Jij hebt liever dat elke coureur apart 50+ quali rondjes rijdt?

In mijn boekje doen ze mee aan een wedstrijd waarin geraced wordt. Inhalen is een essentieel onderdeel van racen. Als je een concurrent danwel back marker niet in kunt halen dan verdien je de plek niet.

Beetje zelfde gemiep als regenraces. Een coureur die alleen goed is in het droog bij 28 C is geen goede coureur. Een goede coureur is ook goed in andere omstandigheden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:36:11 #293
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151000674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:01 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dit!
^O^
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_151000987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat elke coureur apart 50+ quali rondjes rijdt?

In mijn boekje doen ze mee aan een wedstrijd waarin geraced wordt. Inhalen is een essentieel onderdeel van racen. Als je een concurrent danwel back marker niet in kunt halen dan verdien je de plek niet.

Beetje zelfde gemiep als regenraces. Een coureur die alleen goed is in het droog bij 28 C is geen goede coureur. Een goede coureur is ook goed in andere omstandigheden.
Ze doen mee met hele andere specificaties en beïnvloeden het resultaat bij de LMP1, als je op verkeerde plekken GTs tegenkomt kan het je de overwinning kosten. Ben ook nooit fan van races met SC onderbrekingen, ook zo'n kunstmatig gebeuren.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:47:44 #295
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151001135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:01 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Vind ik juist verschrikkelijk die rijdende chicanes, beïnvloed gewoon de uitslag.
Hoort er gewoon bij. Niks kunstmatig aan verder.

En de P1s beinvloeden de P1s ook natuurlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151001474
Ik kan me nog een Le Mans herinneren waarin Lotterer nogal wat tijd moest goedmaken en echt een heel hoog tempo moest gaan rijden. Ergens in de late ochtend geloof ik. 'Lap of his life' mompelde de oude Audi-baas toen. Ik kan het niet zo snel terugvinden, maar ik weet nog hoe hij keihard om al het verkeer heen slalomde. Dat was echt fantastisch, al zat ik al sinds de vorige dag non-stop te kijken.

Dat soort momenten heeft de F1 nooit gehad en zal de F1 ook nooit hebben. Dat is niet erg en ook niet gek, want het is inherent aan multiclass enduranceracen. Neemt alleen niet weg dat het autosport pur sang is.
pi_151001569
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoort er gewoon bij. Niks kunstmatig aan verder.

En de P1s beinvloeden de P1s ook natuurlijk.
Dan zijn dan ook geen rijdende chicanes en vallen onder dezelfde regels.
pi_151001619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:55 schreef Jigzoz het volgende:
Ik kan me nog een Le Mans herinneren waarin Lotterer nogal wat tijd moest goedmaken en echt een heel hoog tempo moest gaan rijden. Ergens in de late ochtend geloof ik. 'Lap of his life' mompelde de oude Audi-baas toen. Ik kan het niet zo snel terugvinden, maar ik weet nog hoe hij keihard om al het verkeer heen slalomde. Dat was echt fantastisch, al zat ik al sinds de vorige dag non-stop te kijken.

Dat soort momenten heeft de F1 nooit gehad en zal de F1 ook nooit hebben. Dat is niet erg en ook niet gek, want het is inherent aan multiclass enduranceracen. Neemt alleen niet weg dat het autosport pur sang is.
Dat heb ik ook gezien ja...fantastische uurtjes waren dat. Ik geloof LeMans 2011 of 2012. In de LMP2 is er ook eens zo'n race geweest tijdens LeMans begin 00's. Dat was met 1 van de Pescarolo's. Ik weet niet meer wie het was, maar hij was zelfs een paar ronden even snel als een lmp1 wagen die op 'safe' zat met zijn strategie.
pi_151001749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:59 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezien ja...fantastische uurtjes waren dat. Ik geloof LeMans 2011 of 2012.
Was het niet toevallig die ene keer dat er twee Audi's waren uitgevallen en Lotterer dus de enige overgebleven Audi reed en dus wel moest scoren?
pi_151002218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Was het niet toevallig die ene keer dat er twee Audi's waren uitgevallen en Lotterer dus de enige overgebleven Audi reed en dus wel moest scoren?
Volgens mij wel, tegen de Peugeots.. Sebastian Bourdais reed vlak achter hem.. Dankzij Wikipedia even terug gehaald.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')