abonnement Unibet Coolblue
pi_151075742
Suite Francaise 😍

Echt een mooie film. Een aanrader ...
pi_151079797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef Unlabeled het volgende:
Suite Francaise 😍

Echt een mooie film. Een aanrader ...
Zonet de trailer gezien... Leuk onderwerp. :P

Ik ben al een paar weken niet naar de bios geweest. Ik moet nog zoveel films zien. :(
pi_151080039
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij andere maatschappijen hebben ze blijkbaar de regel dat er minstens twee mensen in de cockpit aanwezig moeten zijn, dus als een piloot dan moet plassen, komt er even een steward of stewardess in de cockpit, maar dat was hier kennelijk niet het geval.
Op de geluidsopname zou het gebonk van de piloot aan de deur te horen zijn.
Die regelgeving geldt alleen voor Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen. Anderen hebben het niet overgenomen.

Maar... Als een piloot zoiets wil doen, denk je dat ie zich dan laat tegenhouden door cabinepersoneel? Ik denk het niet. Maar ja, EU zal deze kans niet laten liggen - zet je maar schrap voor nieuwe regelgeving vanuit Brussel. :') #schijnveiligheid
pi_151084292
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 00:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zonet de trailer gezien... Leuk onderwerp. :P

Ik ben al een paar weken niet naar de bios geweest. Ik moet nog zoveel films zien. :(
Ik ga nooit naar de bios maar voor deze film wilde ik een uitzondering maken. Het is een verfilming van een boek. Schrijfster was joods en schreef het verhaal tijdens haar gevangenschap in auschwitz dacht k zo. Google eens! Bijzonder achtergrond 😉
pi_151084782
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 10:08 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Ik ga nooit naar de bios maar voor deze film wilde ik een uitzondering maken. Het is een verfilming van een boek. Schrijfster was joods en schreef het verhaal tijdens haar gevangenschap in auschwitz dacht k zo. Google eens! Bijzonder achtergrond 😉
Dat het een verfilming van een boek is had ik al door ja. Dat het is geschreven tijdens haar gevangenschap wist ik niet. Bijzonder inderdaad. :)

De film draait bij Pathé De Kuip zie ik... Volgende week ben ik in Rotjeknor, dan ga ik wel even langs denk ik.
pi_151086849
De Turkse politie mag voortaan vuurwapens gebruiken tegen demonstranten.
Het parlement heeft vrijdag met overweldigende meerderheid een omstreden wet aangenomen waarin dat staat.

Oppositiepartijen hebben felle kritiek geuit op de uitbreiding van de politiebevoegdheden. Zij stellen dat de regerende AK partij van president Tayyip Recep Erdogan steeds autoritairder wordt.

De Koerdische minderheid vreest dat zij de dupe wordt van de nieuwe wet.

Vorige maand trok de regering het wetsvoorstel in na ruzies daarover in het parlement. De vrijdag aangenomen wet is een uitgeklede versie van het eerdere voorstel.

Nu.nl


Erdolf FTW! ;(
pi_151087368
Thanks guys voor de tips betreft domeinnamen :)
pi_151087559
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:35 schreef WammesWaggel het volgende:
De Turkse politie mag voortaan vuurwapens gebruiken tegen demonstranten.
Het parlement heeft vrijdag met overweldigende meerderheid een omstreden wet aangenomen waarin dat staat.

Oppositiepartijen hebben felle kritiek geuit op de uitbreiding van de politiebevoegdheden. Zij stellen dat de regerende AK partij van president Tayyip Recep Erdogan steeds autoritairder wordt.

De Koerdische minderheid vreest dat zij de dupe wordt van de nieuwe wet.

Vorige maand trok de regering het wetsvoorstel in na ruzies daarover in het parlement. De vrijdag aangenomen wet is een uitgeklede versie van het eerdere voorstel.

Nu.nl

Erdolf FTW! ;(
quote:
SİLAH KULLANMA YETKİSİ

Polis, kendisine veya başkalarına, iş yerlerine, konutlara, kamu binalarına, okullara, yurtlara, ibadethanelere, araçlara, kişilerin tek tek veya toplu halde bulunduğu açık veya kapalı alanlara molotof, patlayıcı, yanıcı, yakıcı, boğucu, yaralayıcı ve benzeri silahlarla saldıran veya saldırıya teşebbüs edenlere karşı, saldırıyı etkisiz kılmak amacıyla ve etkisiz kılacak ölçüde silah kullanabilecek.
Valt reuze mee...

quote:
HAKİM KARARI OLMADAN DİNLEME!

Hakim kararı veya gecikmesinde sakınca bulunan hallerde Emniyet Genel Müdürü veya İstihbarat Dairesi Başkanının yazılı emriyle, telekomünikasyon yoluyla yapılan iletişimin tespit edilip, dinlenip, sinyal bilgileri değerlendirilirken; gecikmesinde sakınca bulunan hallerde verilen yazılı emir, artık 24 saat yerine 48 saat içinde yetkili ve görevli hakimin onayına sunulacak.
Men mag zich eerder zorgen maken om het feit dat de politie mag aftappen zonder dat de rechter er aan te pas komt.

http://www.sozcu.com.tr/2(...)nis-yetkiler-784799/
pi_151089603
Kk storing :(
pi_151089814
Contract binnen...

quote:
"Given the nature of the position, the salary shall explicitly be considered to include working overtime."
Nu maar hopen dat ik er niet structureel 60-70u per week moet werken. _O-

Maandag ga ik voor het eerst in mijn leven een ontslagbrief overhandigen. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#liefdagboek #vrijdagmiddag
pi_151089867
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Contract binnen...

[..]

Nu maar hopen dat ik er niet structureel 60-70u per week moet werken. _O-

Maandag ga ik voor het eerst in mijn leven een ontslagbrief overhandigen. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#liefdagboek #vrijdagmiddag
Gefeliciteerd!
pi_151090343
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:11 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Je kan me feliciteren met een Limburgse vlaai. :{w
pi_151092110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:35 schreef WammesWaggel het volgende:
De Turkse politie mag voortaan vuurwapens gebruiken tegen demonstranten.
Het parlement heeft vrijdag met overweldigende meerderheid een omstreden wet aangenomen waarin dat staat.

Oppositiepartijen hebben felle kritiek geuit op de uitbreiding van de politiebevoegdheden. Zij stellen dat de regerende AK partij van president Tayyip Recep Erdogan steeds autoritairder wordt.

De Koerdische minderheid vreest dat zij de dupe wordt van de nieuwe wet.

Vorige maand trok de regering het wetsvoorstel in na ruzies daarover in het parlement. De vrijdag aangenomen wet is een uitgeklede versie van het eerdere voorstel.

Nu.nl

Erdolf FTW! ;(
Eindelijk lekker schieten op de PKK-betogers.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_151095036
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je kan me feliciteren met een Limburgse vlaai. :{w
Dat kán ik, ja.
pi_151097147
Waarom is dit zo duur goddamnitt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Beter dan chips seriously.

Maar 3 euro per zak. ;( :{
pi_151097169
Krokant zeewier?
pi_151097244
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
Krokant zeewier?
Jep. En heet. :9~

Het smaakt imo precies naar gebakken ansjovis.
pi_151097267
Vis...
pi_151097323
Het is inderdaad niks voor niet-visliefhebbers.
pi_151097373
651 Kcal per 100g, overigens.

Graag gedaan.
pi_151097485
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef Deuce92 het volgende:
651 Kcal per 100g, overigens.

Graag gedaan.
Huh hoe kom je daarbij dan? Op de verpakking staat 385 cal per 100gram?
pi_151097608
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Huh hoe kom je daarbij dan? Op de verpakking staat 385 cal per 100gram?
Zal wel variëren dan.

Jammer...
pi_151097669
Ik vervloek alle elektriciteits kneuzen die ervoor hebben gezorgd dat ik vandaag zo kut werk.

Stressten agliyacak gibi oldum :'(
pi_151097773
Waarom stress je dan? Is toch niet jouw schuld?
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Zal wel variëren dan.

Jammer...
Hoe kom jij aan die nummers dan? Overigens zit er 65 gram in zo'n pak en je eet dit minder snel weg dan chips imo. Hier zit een veel sterkere smaak aan. Verder is het ook gewoon te duur haha.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')