abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:17:28 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150756525




SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:50:04 #2
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150758197
Kon het niet laten maar toch gedaan; vandaag ontvangen riptide van pinkspot gemixt in 70vg/30pg, 20% flavor
Kwartier flink schudden met als resultaat: flauwe smaak in de dripper., en dat terwijl ik meer flavor heb toegevoegd dan de aangeraden hoeveelheid ( tussen 8 en 16% )

Steepen is dus een must, iets wat voor de meeste liquids eigenlijk geldt. Mijn eerste brouwsels van toen ik begon zijn wat krachtiger van smaak geworden door dagelijks beetje te schudden, lucht toe te laten etc.

Moet er dus aan gaan geloven een snellere steepingsmethode toe te gaan passen vrees ik. Grote voorraden aanmaken om zo altijd iets te pakken wat al enige tijd gesteeped is is ook een methode, maar vereist niet alleen geduld maar ook de nodige ¤...

Ultrasoon, yogurtmachines, thermofles, warm water, of gewoon de kast in ... Wat is wijsheid
Mai pben rai~!
pi_150758206
Kan helaas niet quoten uit het gesloten topic,omdat telefoon. Echter snap ik nu het principe. Echter, ik had een dual coil in mijn dripper zitten van 0.32mm kanthal maar mijn wick die bleef constant verbranden, terwijl ik hem niet hoog had staan. Is toch nog best ingewikkeld, ik niet snap. :@
  woensdag 18 maart 2015 @ 00:29:24 #4
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150759539
Opnieuw wicken op een iets andere wijze ?
Mai pben rai~!
  woensdag 18 maart 2015 @ 05:41:23 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150761812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:50 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Kan helaas niet quoten uit het gesloten topic,omdat telefoon. Echter snap ik nu het principe. Echter, ik had een dual coil in mijn dripper zitten van 0.32mm kanthal maar mijn wick die bleef constant verbranden, terwijl ik hem niet hoog had staan. Is toch nog best ingewikkeld, ik niet snap. :@
niet goed gebouwd dus.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 19 maart 2015 @ 03:52:54 #6
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150801374
Kwam een behoorlijk goedkope yoghurt machine tegen (¤12) en yoghurt is :9 dus waarom niet

M'n liquids moeten duidelijk steepen en daar ik toch merk dat bepaalde smaken zoals Riptide ondanks redelijk hoge dosering toch niet geheel hetzelfde zijn als de klant en klare. De smaak is er, maar het is een zachte meer op de achtergrond-achtige situate. In de dripper zijn sommige gewoonweg niet lekker te noemen, alsof ik doffe naturel base-sap damp, en dat zijn dan pink spot sapjes :-/

Dus. Liquids in glazen potje en op het week 8 uur laten pruttelen @ 40 graden. Heb een hand-melkschuimopklopper welke ik ertussendoor ook in steek zo nu en dan, en dan maar hopen dat dit de sapjes transformeert in goddelijke dampsappen. Nog eens 75ml aroma wat onderweg is , dus kan wederom mijn lol op!

Als het faalt kan ik in ieder geval wel yoghurt maken :')
Mai pben rai~!
  donderdag 19 maart 2015 @ 16:07:10 #7
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150815549
Lemo 2 komt er aan 8-)

Mai pben rai~!
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2015 @ 19:39:07 #8
230491 Zith
pls tip
pi_150822487
18350 batterijen waaren aangekomen dus gecharged voor mijn Le Petit Gros



Op veel dingen gelet, 1.25 ohm coil zodat er niet te veel drain was voor deze 18350s, goede efest safe chemistry, volledig laten opladen en een uurtje laten rusten. Batterij erin, probeer het uit en ... hele mod is heet :o

Zo snel als ik kon batterij eruit gehaald!

Bleek dat ik het kleine dingetje op de volgende foto's verkeerd om had.. het heeft een diepe en een platte zijde, de diepe zijde moet naar de batterij...





Nu is mijn mooie coiltje kapot (staat nu op 0.1 ohm :N ) maar heb het gevoel dat dit juist goed is, beter de coil die alles eventjes opvangt dan iets anders.

Morgen nogmaals proberen met een andere batterij (zou de eerste nu helemaal kapot / onstabiel zijn? Was geen gasontwikkeling oid).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 19 maart 2015 @ 21:04:16 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150825511
Dat is een hybrid adapter, en je hebt gewoon kortsluiting gemaakt, coil heeft weinig geleden en al helemaal niks 'opgevangen' de stroom komt dan helemaal niet in de coil terecht... je hebt gewoon mazzel dat je nog vingers hebt o|O Sluiting in je coil brandt hem gewoon door, maar een topcap brandt niet door, die stook je gewoon in luttele seconden bloedgloeiend heet, zeker met een volle batterij, en dan is het nu nog 'maar' een 350je :X .
Een mech is een gevaarlijk ding als je niet weet wat je doet; als je niet zéker-zeker bent van wat je aan het kutten bent; kijk dan effe een tutorial ofzo, of vraag het hier in het topic.4.gif

Had een collega van me een aantal maanden geleden aan een Nautilus geholpen icm een mech, omdat hij dat mooi vond.. nu zag ik hem afgelopen maandag na lange tijd weer, en hij zei dat de vuurknop van zijn mech heel heet werd en de Nautilus deed het niet meer.. ik trek het ding uitelkaar, onderkant batterij bloedverziekend heet geweest; plastic isolatie gesmolten, dikke vette sluiting, werd ook echt loeismerig heet als je hem probeerde te vuren.. wat bleek nou; hij had al vanaf dag één dezelfde coil erin zitten :') :X :%

Ekt.. n00bs met mechs -> No go :N .. volgende keer adviseer ik gewoon een e-modje ;( ; zelfs met fabriekscoils gaat het gewoon niet goed :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2015 @ 21:32:11 #10
230491 Zith
pls tip
pi_150826682
Ja kortsluiting inderdaad! Had uit voorzorg ook gelijk de batterij buiten gezet voor het geval hij ging venten..

Had juist het idee genoeg ingelezen te hebben :P Mooie coil gemaakt die hoog genoeg was i.c.m. de drain capacity van de batterij, maar goed, topcap verkeerd om erop en dan gaat het inderdaad fout! Heb al enkele weken een andere 1850 mech ( LIF / Elektronisch roken #20 - Vaping ain't a crime 19 feb) maar daar kan minder mee fout gaan qua verkeerde contructie, tenminste, het is tot nu toe nog niet verkeerd gegaan :P

En ach, met safe chemistry batterijen en luchtgaten in de behuizing moet er wel iets heel erg fout gaan wil het mijn handen eraf blazen :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 19 maart 2015 @ 22:33:22 #11
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_150829619
Check eens wat er kan met een 18650 met kortsluiting:
Dat gaat best auw doen aan je handen. Het is best grappig wat mensen op youtube plempen, je komt genoeg dingen tegen die bijna een darwin award verdienen.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2015 @ 22:39:09 #12
230491 Zith
pls tip
pi_150829912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 22:33 schreef CocaColaLight het volgende:
Check eens wat er kan met een 18650 met kortsluiting:
Dat gaat best auw doen aan je handen. Het is best grappig wat mensen op youtube plempen, je komt genoeg dingen tegen die bijna een darwin award verdienen.
Ja had hem gezien. Pas na 2 minuten kortsluiting begint het te venten, na 30 seconden venting ontploft het. Onder " behoorlijk wat misgaan " versta ik 2.5 minuten een roodgloeiend en ventend mech.mod vast houden :P Ik had misschien 3 seconden sluiting :P

Niet dat het verkeerd om draaien van de topcap geen enorme fout was hoor! Maar het is meer een 'jammer van de batterij die nu waarschijnlijk weg kan" dan een bijna doodservaring.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150830320
ook een paar interessante filmpjes.

eerst een directe kortsluiting op een batterij


en hier worden een paar batterijen in een mod kortgesloten


al met al, op het eerste gezicht, een stuk minder heftig dan je zou verwachten.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 19 maart 2015 @ 23:57:03 #14
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150833951
Die direct shorting vid laat een klein knalletje zien, maar wel genoeg liquid wat heter is dan frituurvet wat je huid niet fijn zal vinden
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2015 @ 23:59:14 #15
230491 Zith
pls tip
pi_150834022
Tegen die tijd heb je hem ook niet meer in je handen / of heb je de fire pin losgelaten...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:35:55 #16
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_150834922
Na een tijdje die kayfun v4 gebruikt te hebben ben ik steeds meer overtuigd geraakt van dat design. Damn wat is dat vullen stukken beter dan via het schroefje aan de onderkant. Door de "liquid control" ook geen gepruttel en lekkage vanuit de airflow gaten. En dan heb ik het nog niet eens over de feature dat je bij je coil kan zonder je tank leeg te hoeven laten lopen. Dit hadden ze veel eerder moeten doen :D
En dat voor 22 dollar dat had ik eerder moeten doen.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_150834949
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:57 schreef KNAK het volgende:
Die direct shorting vid laat een klein knalletje zien, maar wel genoeg liquid wat heter is dan frituurvet wat je huid niet fijn zal vinden
daarom zeg ik ook 'op het eerste gezicht'.
ik heb foto's van de brandwonden gezien.
niet fijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:59 schreef Zith het volgende:
Tegen die tijd heb je hem ook niet meer in je handen / of heb je de fire pin losgelaten...
dat zou ik wel denken.
maar een hoop van die foto's waren van brandwonden op de bovenbenen, dus ze hadden hem in hun broekzak.
kan ik me iets bij voorstellen, na mijn ervaringen met de vuurknop van mijn nemesis.
die was losgekomen, waardoor er een auto-fire situatie ontstond.
ik had gelukkig snel in de gaten dat het een beetje warm werd, waarna ik meteen de mod uit elkaar heb kunnen schroeven.
tijdens het openschroeven ben ik een paar onderdeeltjes verloren, waardoor hij onbruikbaar is, atm.
maar ik denk dat ik maar niet eens moeite ga doen om hem te repareren.
ben er wel klaar mee.

binnenkort een paar nieuwe, koperen mods om mee te spelen, met een heel andere knop.
kijken of dat beter werkt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 01:09:01 #18
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150835580
Nog geen issues met mijn Carteltje meegemaakt , alleen maar mensen die vol verbazing kijken hoe ik die pluimen uit mijn bakkes puff. Maar weinig mensen die snappen wat het is, denken dat ik een mobiele shisha in handen heb.

Ik vind het wel merkwaardig dat mijn DIY sapjes vaak minder krachtig uit de verf komen in een dripper, maar dat deze wel iets krachtiger zijn in de Lemo. Morgen ga ik een yoghurt machine in ontvangst nemen, 8 uurtjes alle zooi dat ik klaar heb staan (denk zo'n 250ml :') ) erdoorheen jagen. Zonder steepen zijn sapjes gewoonweg nog niet volmaakt.

Ik heb nog een tugboat , en deze ga ik dit weekend voorzien van coil en wick :). Deze heeft 3 posts, en heb gezien dat de koperen nogal een klein gat heeft voor 2 kanthal draden. Daar gaat 1 in, en de ander om het schroefje aan de bovenkant van de post?
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 16:45:56 #19
230491 Zith
pls tip
pi_150853054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:37 schreef marc0871 het volgende:

[..]

daarom zeg ik ook 'op het eerste gezicht'.
ik heb foto's van de brandwonden gezien.
niet fijn.

[..]

dat zou ik wel denken.
maar een hoop van die foto's waren van brandwonden op de bovenbenen, dus ze hadden hem in hun broekzak.
kan ik me iets bij voorstellen, na mijn ervaringen met de vuurknop van mijn nemesis.
die was losgekomen, waardoor er een auto-fire situatie ontstond.
ik had gelukkig snel in de gaten dat het een beetje warm werd, waarna ik meteen de mod uit elkaar heb kunnen schroeven.

In de tijd van de mini-cd spelers had ik altijd een aantal reserve batterijen in mijn broekzak, tot dat ik een keer enorm gebeten werd in mijn bovenbeen omdat die AA batterijen blijkbaar op elkaar lagen oid en heet werden :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 16:50:28 #20
230491 Zith
pls tip
pi_150853172
Zojuist 2x een 0.7 ohm coil gemaakt, eentje voor in de kayfun lite plus en eentje voor in de big dripper (tweedehands gekocht maar er staat 'Made in USA' op - zou die dan toch authentic zijn? :o )

De Kayfun heeft echt zo weinig airflow, echt zonde is dat.

Voor het eerst dat ik zo laag ga qua ohms met beide maar wat een dikke, warme damp komt daar van af zeg! Alsof je er op kan kauwen :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:50:45 #21
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150853181


:Y)
Mai pben rai~!
pi_150853380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef Zith het volgende:
Zojuist 2x een 0.7 ohm coil gemaakt, eentje voor in de kayfun lite plus en eentje voor in de big dripper (tweedehands gekocht maar er staat 'Made in USA' op - zou die dan toch authentic zijn? :o )

De Kayfun heeft echt zo weinig airflow, echt zonde is dat.

Voor het eerst dat ik zo laag ga qua ohms met beide maar wat een dikke, warme damp komt daar van af zeg! Alsof je er op kan kauwen :P
kan.
maar een paar letters in een stukkie metaal graveren is niet het moeilijkste ;)

bij mij zit er in de kayfun een 1,35 ohm coil.
vind ik eigenlijk net prettig.
er heeft ook wel eens een 0,6 ohm twisted (2 draden in elkaar gedraaid) coil ingezeten, maar die werd veel te heet naar mijn zin.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_150853615
ik had de laatste tijd af en toe een 'hot button' met de cartel.
via internet de oplossing gevonden in de koperen kern van een coax kabel.
daar heb ik een veer van gedraaid en in de knop geparkeerd.
geen 'hot button' meer en de 'hit' is ook meteen wat harder.
win/win dus ^O^
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 17:13:45 #24
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150853785
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:06 schreef marc0871 het volgende:
ik had de laatste tijd af en toe een 'hot button' met de cartel.
via internet de oplossing gevonden in de koperen kern van een coax kabel.
daar heb ik een veer van gedraaid en in de knop geparkeerd.
geen 'hot button' meer en de 'hit' is ook meteen wat harder.
win/win dus ^O^
Oh?

Foto?

Soms heb ik dit dus ook
Mai pben rai~!
pi_150854940
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:13 schreef KNAK het volgende:

[..]

Oh?

Foto?

Soms heb ik dit dus ook
dus; ik heb de koperen kern uit een stuk coax kabel gehaald.
daar heb ik iets wat op een veer lijkt van gedraaid ;)



als mal heb ik een AA batterij gebruikt.
die is net een tikkie te klein om hem om het 'voetje' van de knop te laten vallen.
je moet dus een klein beetje rommelen om dat passend te krijgen.



knop in elkaar draaien en dampen maar.
dit keer zonder dat hij zo nu en dan 'bijt' ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:05:25 #26
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150855019
Inventief, maar in mijn geval gewaagd,.. Ik ben al zeer voorzichtig bezig met die mechmod/batterijen, dan is dit toch even een stapje in de richting van -niet goed doen==afgestraft worden- (dit dmv shortcuts oid)

Dat bijten wat eens per dag een keer gebeurt neem ik nu nog even voor lief
Mai pben rai~!
pi_150855137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:05 schreef KNAK het volgende:
Inventief, maar in mijn geval gewaagd,.. Ik ben al zeer voorzichtig bezig met die mechmod/batterijen, dan is dit toch even een stapje in de richting van -niet goed doen==afgestraft worden- (dit dmv shortcuts oid)

Dat bijten wat eens per dag een keer gebeurt neem ik nu nog even voor lief
met een kortsluiting wordt hij juist warm.
de originele veer heeft gewoon een te hoge weerstand, waardoor hij heet wordt.
koper geleidt veel beter, waardoor je dat niet meer hebt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:14:34 #28
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150865902
Als dat bijten erger wordt klop ik bij je aan.. Voorlopig vandaag nog niets gemerkt.

Afijn..

Yoghurt machine staat 4 uur aan nu

Net even gesnoept en ....ja!!!
Al verschil merkbaar in de dripper. Sapje is nu sterker , meer naar de voorgrond , wat donkerder van kleur en ondanks het niet echt ideaal is nu al te proeven ( nog paar uurtjes te gaan, sapje is warm, nogal vloeibaar ) kan ik al spreken over succes denk ik

Ik heb zo een hand-melkopschuimer, met zo een ronde metalen beweeg-ding aan het einde .. Deze past niet in een vulflesje, dus heb ik wat kanthal gebruikt, een soort kloppertje van gemaakt en die melkopschuimer ermee verlengd ... Dat werkt als een speer :D :'). Dus handmatig schudden is nu ook passeé.
Mai pben rai~!
pi_150870162
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef KNAK het volgende:
Als dat bijten erger wordt klop ik bij je aan.. Voorlopig vandaag nog niets gemerkt.

Afijn..

Yoghurt machine staat 4 uur aan nu

Net even gesnoept en ....ja!!!
Al verschil merkbaar in de dripper. Sapje is nu sterker , meer naar de voorgrond , wat donkerder van kleur en ondanks het niet echt ideaal is nu al te proeven ( nog paar uurtjes te gaan, sapje is warm, nogal vloeibaar ) kan ik al spreken over succes denk ik

Ik heb zo een hand-melkopschuimer, met zo een ronde metalen beweeg-ding aan het einde .. Deze past niet in een vulflesje, dus heb ik wat kanthal gebruikt, een soort kloppertje van gemaakt en die melkopschuimer ermee verlengd ... Dat werkt als een speer :D :'). Dus handmatig schudden is nu ook passeé.
als je liquid donkerder van kleur wordt, duid dat op oxidatie van de nicotine.
ik zag dat de flesjes zonder dop in die machine stonden.
heb je ze er al die tijd zonder dop in gehad? gauw de dop erop dan.
breathen doe je maar heel kort. juist omdat zuurstof de nicotine oxideert.
en de warmte zal er ook niet bij helpen.

breathen doe je kort, met de dop er af.
steepen duurt wat langer, met de dop er op.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  † In Memoriam † vrijdag 20 maart 2015 @ 23:56:23 #30
230491 Zith
pls tip
pi_150870702
Als ik zo een Aqua V2 zie op de Le Petit Gros dan wil ik er ook wel eentje voor die van mij :9~

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 00:33:54 #31
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150872330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef marc0871 het volgende:

[..]

als je liquid donkerder van kleur wordt, duid dat op oxidatie van de nicotine.
ik zag dat de flesjes zonder dop in die machine stonden.
heb je ze er al die tijd zonder dop in gehad? gauw de dop erop dan.
breathen doe je maar heel kort. juist omdat zuurstof de nicotine oxideert.
en de warmte zal er ook niet bij helpen.

breathen doe je kort, met de dop er af.
steepen duurt wat langer, met de dop er op.
Ik heb ze inderdaad 4 uur zonder dop erin laten staan, Ze staan er nu weer in met dop erop
Ik zal dat -als dat het beste is- nog korter zonder dop doen, echter lees ik overal dat mensen het in het geheel zonder dop 8 uur laten staan.

Nicotine is maar rond de 0.3; ik gebruik VG .6 en PG nicotine vrij. Als ik nu .6 in de dripper duw ga ik al heel snel tollen, mag dus niet klagen. Het afbouwen en is in een record tempo (voor mijn doen) behaald :).

Wat als je dan geheel zonder dop doet ? Wat voor naars kleeft daar aan?
Mai pben rai~!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 00:35:50 #32
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150872383
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:56 schreef Zith het volgende:
Als ik zo een Aqua V2 zie op de Le Petit Gros dan wil ik er ook wel eentje voor die van mij :9~

[ afbeelding ]
Is da een mini mechje?
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † zaterdag 21 maart 2015 @ 10:48:14 #33
230491 Zith
pls tip
pi_150877168
Ja, heb die Le Petit Gros clone, voor 18350



https://www.fasttech.com/products/1943400
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 17:06:35 #34
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150885678
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef KNAK het volgende:
Yoghurt machine staat 4 uur aan nu

Net even gesnoept en ....ja!!!
Al verschil merkbaar in de dripper. Sapje is nu sterker , meer naar de voorgrond , wat donkerder van kleur en ondanks het niet echt ideaal is nu al te proeven ( nog paar uurtjes te gaan, sapje is warm, nogal vloeibaar ) kan ik al spreken over succes denk ik

Dus ik loop de Blokker in en vraag gewoon zonder verwachting naar een yoghurtmaker. "Ja hoor".

*O* 13¤ was ie, merk Sinbo. heb jij die ook? Ik heb van de week ook een heuse literfles 50/50 met 3mg nicotine binnen gekregen. Goeie tip van hier bij VapeBase voor nog geen 30¤ incl. verzenden.

Nu nog op zoek naar wat extra aroma's, heb het gouden recept nog niet gevonden. Iemand ervarig met voorgemixte aroma's, zoals bijv. Happy Ending van PinkSpot? Hij is niet in stock hier in NL maar wil ze toch ook maar eens gaan proberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door MangoTree op 21-03-2015 17:12:38 ]
2019: The Great Awakening
  zaterdag 21 maart 2015 @ 17:41:05 #35
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150886692
$22 voor le petit. Is wel mooi dingetje .. Gaat een wat kracht betreft lagere batterij in ? Dus sneller leeg dan de 18650(?)

Liquids, aroma's.
Teveel van het goede

Www.Savevape.nl. - pinkspot aanwezig, aantal zaken niet in voorraad, wordt volgende week aangevuld

http://www.e-sigaretnederland.nl/c-2557502/aroma-s-en-toebehoren/ Hier stuitte ik gisteren op, geen pinkspot

Leisureliquids.com. Heb ik pinkspot aroma's van besteld, duurde wel 10 dagen vanuit Engeland
Shop met de meeste pinkspot sapjes zover ik kan zien

Www.Cloudhousevapor.com. Zojuist 50ml Mt. Baker vapor "faux hawk" besteld. Geen pinkspot aanwezig

Ik heb ergens in vorig draadje een site genoemd met alleen maar 1ml test eppys voor minder dan een euro. Veel merken , wellicht handig om zo de onbekende merken wat te proberen. Rainbow nogwat geloof ik.

Ben benieuwd of die YOghurt machine doet wat ie moet doen bij jou
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † zaterdag 21 maart 2015 @ 17:51:46 #36
230491 Zith
pls tip
pi_150886945
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:41 schreef KNAK het volgende:
$22 voor le petit. Is wel mooi dingetje .. Gaat een wat kracht betreft lagere batterij in ? Dus sneller leeg dan de 18650(?)

700-800 mAh dus gaat snel leeg. Per batterij moet je even naar de max drain kijken, mijn 18350 efests hebben een max drain van 10.5 Ah en dan wil je niet te veel gaan subohmen.. ik zou rond de 1.0 ohm blijven maar er staan calculators op het web.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:01:56 #37
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150887279
Waarom zou iemand voor zoiets gaan ? Is het formaat in deze de reden ? Ik vind nu al het een omslachtig gedoe; met 2 18650 batts slenteren om de dag rond te komen
Mai pben rai~!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:07:59 #38
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150887464
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:41 schreef KNAK het volgende:

Www.Savevape.nl. - pinkspot aanwezig, aantal zaken niet in voorraad, wordt volgende week aangevuld

Daar zat ik ook, goed om te weten dat het volgende week wordt aangevuld! Maar jij was niet zo tevreden over PinkSpot of is dat al bijgedraaid?
2019: The Great Awakening
pi_150887519
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:01 schreef KNAK het volgende:
Waarom zou iemand voor zoiets gaan ? Is het formaat in deze de reden ? Ik vind nu al het een omslachtig gedoe; met 2 18650 batts slenteren om de dag rond te komen
sommige mensen willen een beetje stiekem dampen.
kopen ze dus een 18350 modje en draaien daar een kayfun met nano kitje op.
kan je hem precies een beetje verbergen in je hand.

sub-ohmen moet je er idd niet mee gaan doen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:21:06 #40
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150887883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:07 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Daar zat ik ook, goed om te weten dat het volgende week wordt aangevuld! Maar jij was niet zo tevreden over PinkSpot of is dat al bijgedraaid?
Ik heb (leisureliquid) riptide op 20% met 8 uur yoghurt machine in gebruik. Het is beter dan eerst, dus ja, ik ben een stuk tevredener, maar het is nog steeds niet geheel zoals de kant en klare situatie. Echter heb ik me laten vertellen dat een overdaad aan aroma averechts werkt en zal dan ook vanavond riptide op 10% 8 uur in de machine zetten en morgen gaan proberen

Ik kan zeggen dat alle smaken die ik tot nu toe uit de machine Heb geproefd beter uit de verf komen. Per smaak is het nogal verschillend of ze nog wat langer moeten staan in een donkere kast oid, dat is iets wat ik als -tot op heden nog steeds- DIY amateur nog moet gaan ontdekken

Voorlopig is die ¤13 euro yoghurt machine een mooie stap vooruit

Ik kreeg van Savevape een flesje pinkspot van glas, lijkt origineel te zijn als ik de Amerikaanse website bekijk.

Van leisureliquid kreeg ik een petflesje, met stickertje van ook de shop zelf, met ernaast pinkspot. Wie weet heb ik nu een aangelengde riptide in handen... De pinkspot aroma van Savevape was dan ook direct dampbaar, direct een overweldigende smaak, dus wie weet...

[ Bericht 1% gewijzigd door KNAK op 21-03-2015 18:30:46 ]
Mai pben rai~!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:26:33 #41
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150888060
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:09 schreef marc0871 het volgende:

[..]

sommige mensen willen een beetje stiekem dampen.
kopen ze dus een 18350 modje en draaien daar een kayfun met nano kitje op.
kan je hem precies een beetje verbergen in je hand.

sub-ohmen moet je er idd niet mee gaan doen.
Ik heb een full set Cartel mod. Zit ook zo een kleine bij, misschien een keertje een kleine batterij bestellen en zien of dat wat is :)
Mai pben rai~!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:42:23 #42
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150888529
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:41 schreef KNAK het volgende:
Ik heb ergens in vorig draadje een site genoemd met alleen maar 1ml test eppys voor minder dan een euro. Veel merken , wellicht handig om zo de onbekende merken wat te proberen. Rainbow nogwat geloof ik.

Deze
http://www.smokerainbow.com/
Mai pben rai~!
pi_150890998
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik heb een full set Cartel mod. Zit ook zo een kleine bij, misschien een keertje een kleine batterij bestellen en zien of dat wat is :)
het werkt,
snel leeg,
serieus sub-ohmen moet je er niet mee willen. met 0,8 ohm zit je nog safe. met 0,6 word het al tricky.

misschien een interessante spreadsheet

https://docs.google.com/s(...)&noheader=true&gid=0

hier liggen nog een paar zo goed als niet gebruikte 18350's en een 18500.
ik heb allebei de maten een keer in de cartel en de nemesis gehad.
voor mij hoeft het niet. misschien vind jij wat anders.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 22:34:29 #44
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150896291
Denk dat ik 18650 gebruik en niets anders. Ik zou eerder een stapje omhoog gaan dan omlaag Stiekum vapen is wel makkelijker zo, maar vooralsnog heb ik teveel lol als analoge mensen mij zien staan stomen en eigenlijk willen vragen wat ik in hemelsnaam aan het doen ben.

Mango, al sapjes er in staan of aan een yogurtparty bezig?
Mai pben rai~!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 22:58:41 #45
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150897198
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef KNAK het volgende:
Denk dat ik 18650 gebruik en niets anders. Ik zou eerder een stapje omhoog gaan dan omlaag Stiekum vapen is wel makkelijker zo, maar vooralsnog heb ik teveel lol als analoge mensen mij zien staan stomen en eigenlijk willen vragen wat ik in hemelsnaam aan het doen ben.

Mango, al sapjes er in staan of aan een yogurtparty bezig?
Even een nieuw granaatappel-sapje gemaakt die ik morgenochtend ga proeven zal niet spannend zijn want die is behoeft niet echt steeptijd maar bijv. een tabak die ik een week geleden had gemaakt en -absoluut- niet lekker vond staat er ook bij en morgen eens kijken of ie er iets op vooruit gaat. Weinig hoop want hij ruikt ook gewoon niet prettig. Maar goed tabak moet dus geloof ik echt een paar weken staan voor het goede. En ik moet toch ook maar aan een dripper aangezien ik maar 1 subtank heb en dat lastig is om de verschillend mixjes te testen.

Ik had trouwens al laatst een aantal eppy's besteld maar die rainbow heeft er echt veel, dus wellicht ga ik daar binnenkort een leuk pakketje samenstellen.
2019: The Great Awakening
  zondag 22 maart 2015 @ 00:37:16 #46
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150900474
Ik lees her en der dat voor sommige sapjes het steepen in een yoghurt machine een voorzetje is en dat het daarna alsnog toch wel geruime tijd nog moet staan.
DIY is geweldig, maar dat noodzakelijk steepen heeft een hoog jeuk gehalte

Laat maar weten welke (zoete/fruit) eppys je bestelt. Deze zal ik in het kader van vergelijkingsonderzoek er ook bij bestellen :Y)
Mai pben rai~!
  zondag 22 maart 2015 @ 02:05:31 #47
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150902388
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 00:37 schreef KNAK het volgende:
her en der dat voor sommige sapjes het steepen in een yoghurt machine een voorzetje is en dat het daarna alsnog toch wel geruime tijd nog moet staan.
Toch nog 7 flesjes gemaakt en had ik mijn eppy's ook maar meteen gemixed, alles seperaat. Maar goed, ik had Waldmeister (?) en Rum o.a. en vraag me echt af waarom ik die heb gekozen, zelfs als eppy :+ Het zit nu inderdaad lekker vol en heb genoeg goeie liquids op het moment dus laat ze sowieso lekker rusten op een paar keer proeven na. Alle smaken solo en de dop erop in dat yo-ding.

Die base met nicotine voorgemixed scheelt echt veel tijd want ik doe nu gewoon 10ml base en meestal 1 of 1,5ml aroma, dat is voor mij sterk genoeg qua smaak en past ook makkelijk in mijn 10ml flesjes. Geen gedoe meer met die calculator en achter de komma ml te moeten afmeten. Met 20ml flesjes wordt het weer anders want die loopt ie over vermoed ik. Ik noteer wel de verhoudingen in een bestandje en als ik er dan een leuke combinaties van vind dan ga ik die recepten fine-tunen en samenbrengen, weer testen en daarna.... De Grote Batch!! :')
2019: The Great Awakening
  zondag 22 maart 2015 @ 02:13:54 #48
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150902469
Savevape heeft z'n pink spotjes bijgevuld!

VG base 0.6
PG base nic vrij

Ik heb in de regel iets meer VG dan PG, dus zit altijd beetje rond of boven de 0.3.. En trek in een peuk is er niet dus prima zo! Zelf kloten met nicotine toevoegen doe ik niet, ik vind dit nu al met datgene wat er op m'n tafel staat en wat ik moet doen genoeg. Ik heb ook al het nodige gelezeN over het toevoegen van allerlei andere zooi; van sweeteners tot aan menthol kristallen,... Ik denk ( hoop :') ) dat ik me daar nog niet aan ga wagen

Ik was al op Rainbow een lijst aan het samenstellen, had er al 17 ofzoiets, tot ik dus zag

quote:
1318 Green Steam, NIC 11mg/ml, PG/VG 80/20, Estimated RRP/ml 0.65 ¤
De beschrijving bij al die liquids
Is dat wat ze aanbevelen? 11mg nic is voor mij nu sigaarsterkte, Lijkt mij dat dat niet in 1ml eppy zit
Mai pben rai~!
  zondag 22 maart 2015 @ 02:28:07 #49
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150902600
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 02:13 schreef KNAK het volgende:
Savevape heeft z'n pink spotjes bijgevuld!

Thanks, timing! ^O^

8-)
2019: The Great Awakening
  zondag 22 maart 2015 @ 02:47:05 #50
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150902730
:@ wat is daaaaat dan

Rechts yoghurt achtige substantie .... Dus... Uwe yosteeper?
Mai pben rai~!
  zondag 22 maart 2015 @ 02:56:06 #51
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150902818
Ja, is wel een kloon denk ik hoor. :*\

Ziet er nog hip uit ook he, lekker compact en hij werkt goed zo te voelen, best warm
2019: The Great Awakening
  zondag 22 maart 2015 @ 02:59:17 #52
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150902843
Ik heb zo een onschuldig bakje, jij komt met een halve industriële vergister aanzetten :')

Als je daadwerkelijk yoghurt gaat maken mag je me je recept geven ;) Yoghurt is :Y)
Mai pben rai~!
  zondag 22 maart 2015 @ 18:45:18 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150920273
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef Zith het volgende:
Zojuist 2x een 0.7 ohm coil gemaakt, eentje voor in de kayfun lite plus en eentje voor in de big dripper (tweedehands gekocht maar er staat 'Made in USA' op - zou die dan toch authentic zijn? :o )

De Kayfun heeft echt zo weinig airflow, echt zonde is dat.

Voor het eerst dat ik zo laag ga qua ohms met beide maar wat een dikke, warme damp komt daar van af zeg! Alsof je er op kan kauwen :P
goeie kloon.. Heb er diverse met opschriftjes erop waar ze gemaakt zouden zijn.. Maar zijn toch echt verpakt door chinese handjes.

Ik heb in al mijn tanks coils tuseen de 0.5 en 0.7 ohm zitten, en ook Kayfuns zijn op te boren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150921918
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ook Kayfuns zijn op te boren.
kweenie.
bij die van mij zit het gat op minder dan een halve streep van de rand.
dan zal je toch onder het gat moeten gaan beginnen met boren om nog een beetje vlees over te houden.
misschien maar eens de kolomboor van de baas gaan misbruiken.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:24:19 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150923849
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 19:33 schreef marc0871 het volgende:

[..]

kweenie.
bij die van mij zit het gat op minder dan een halve streep van de rand.
dan zal je toch onder het gat moeten gaan beginnen met boren om nog een beetje vlees over te houden.
misschien maar eens de kolomboor van de baas gaan misbruiken.
ik heb zowel mijn russians als mijn V3.1 opgeboord. Ik denk dat het wel kan :+

Ik heb nog een KFL-deck liggen ergens, en volgens mij zijn die niet veel anders. Goed oppassen als je de centerpin ook wil opboren; eerst de lengte doen, kan maar een klein beetje, niet te gek doen, en het gat onderin heb ik met een diamantfreesje opgeruimd, maar volgens mij heeft dat niet veel nut want de bottleneck zit hem in de centerpin. Als je effe zoekt zit er ook ergens een knakker die upgrade setjes verkoopt voor de KFL.. Dan heb je het kant en klaar, hoef je alleen maar de airhole zelf effe te doen.

Wel de centerpin eruithalen voor je gaat boren heah, anders heb je per direkt een nieuwe nodig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150926834
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik heb zowel mijn russians als mijn V3.1 opgeboord. Ik denk dat het wel kan :+

Ik heb nog een KFL-deck liggen ergens, en volgens mij zijn die niet veel anders. Goed oppassen als je de centerpin ook wil opboren; eerst de lengte doen, kan maar een klein beetje, niet te gek doen, en het gat onderin heb ik met een diamantfreesje opgeruimd, maar volgens mij heeft dat niet veel nut want de bottleneck zit hem in de centerpin. Als je effe zoekt zit er ook ergens een knakker die upgrade setjes verkoopt voor de KFL.. Dan heb je het kant en klaar, hoef je alleen maar de airhole zelf effe te doen.

Wel de centerpin eruithalen voor je gaat boren heah, anders heb je per direkt een nieuwe nodig.
dat gaatje aan de zijkant bedoelde ik eigenlijk, ja ;)
ik dacht dat die vooral groter moest. zit er nog meer aan vast :o
als hij leeg is, zal ik hem eens uit elkaar sleutelen.
kfl met nano hier.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  † In Memoriam † zondag 22 maart 2015 @ 21:17:20 #57
230491 Zith
pls tip
pi_150927563
Op de youtube filmpjes zitten ze allemaal de luchttoevoer in het midden van het dek op te boren ja :Y
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150927976
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:17 schreef Zith het volgende:
Op de youtube filmpjes zitten ze allemaal de luchttoevoer in het midden van het dek op te boren ja :Y
ik ziet het, ja.
had er verder nog niet naar gekeken.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:39:22 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150929085
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef marc0871 het volgende:

[..]

dat gaatje aan de zijkant bedoelde ik eigenlijk, ja ;)
ik dacht dat die vooral groter moest. zit er nog meer aan vast :o
als hij leeg is, zal ik hem eens uit elkaar sleutelen.
kfl met nano hier.

Ik zie ook filmpjes waarin ze afraden om de KFL te doen.. vraag me niet waarom..

De knakker van dat filmpje is degene waar ik op doelde trouwens.. klikkie doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † zondag 22 maart 2015 @ 21:49:59 #60
230491 Zith
pls tip
pi_150929846
In retrospect zie ik niet waarom je uberhaupt de KFLV2 zou kopen als je ook de orchid, aqua2, lemo en subtank mini hebt... :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 22 maart 2015 @ 23:23:08 #61
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150934791
Even melden dat ik de CLT er af heb gehaald en voor het eerst de tugboat erop heb gezet. Dual op .32 ohm.... En dat ding knalt harder en smaakt beter dan de CLT!!
Kan zijn dat het iets lager in ohms de oorzaak is , zat namelijk met CLT iets boven de 4, of misschien een niet al te perfecte build wat nu beter is, maar het bevalt zeer goed.

Airflow is iets minder dan CLT, maar daar kan uiteindelijk wel iets aan gedaan worden ;)

Even vraag over de dual coil bevestiging; Ik heb bij 1 coil beide post-gaatjes gebruikt, bij de ander maar 1, en bij die coil dus bovenop tussen schroef en post. Is dit de bedoeling? Het is wzo wel kiele-kiele wat betreft een perfecte connectie voor beide draden
Mai pben rai~!
  zondag 22 maart 2015 @ 23:50:21 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150935547
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:49 schreef Zith het volgende:
In retrospect zie ik niet waarom je uberhaupt de KFLV2 zou kopen als je ook de orchid, aqua2, lemo en subtank mini hebt... :P
Pff.. zal ik effe een lijstje maken? Ik heb geloof ik alleen al 8 of 9 tanks, en dan nog 2 handjes vol met drippers.. wat snap je niet aan 'verzamelen'? Ik heb in mijn standaard plek voor 6 dikke mods en 12 tanks/drippers, en ik kom denk ik 10 plekken tekort, dus op elke mod die er in staat zit een tank of dripper, en dan nóg liggen er een paar los bovenop :').

De Vaporshark is trouwens retour voor garantie.. display deed af en toe geak, en de chip was de weg kwijt, vuurde zonder tank erop, gaf check atomizer meldingen met een prima tank erop, en deed temp protection op alles wat ik erop schroefde, óók kanthal.. vuurde zelfs als er niet eens een tank óp zat :{ Jammer, vond het best een fijn ding ;(
Ik twijfel nu tussen een nieuwe Shark onder garantie, of zo'n Yihi 60w
ding die er binnenkort aan komen bij SS. Filmpie is trouwens van de SX350, weet niet of dat dezelfde is als die M-class waar SS het over heeft, maar hij lijkt er aardig op.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150935595
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef KNAK het volgende:
Even melden dat ik de CLT er af heb gehaald en voor het eerst de tugboat erop heb gezet. Dual op .32 ohm.... En dat ding knalt harder en smaakt beter dan de CLT!!
Kan zijn dat het iets lager in ohms de oorzaak is , zat namelijk met CLT iets boven de 4, of misschien een niet al te perfecte build wat nu beter is, maar het bevalt zeer goed.

Airflow is iets minder dan CLT, maar daar kan uiteindelijk wel iets aan gedaan worden ;)

Even vraag over de dual coil bevestiging; Ik heb bij 1 coil beide post-gaatjes gebruikt, bij de ander maar 1, en bij die coil dus bovenop tussen schroef en post. Is dit de bedoeling? Het is wzo wel kiele-kiele wat betreft een perfecte connectie voor beide draden
dat verschil in ohm ga je wel merken, ja.

in mijn dark horse heb ik de centerpost 2 keer gebruikt.
maar daar zijn de gaten ook belachelijk groot. 2,7mm!! :o
2 draden van 20g zouden er makkelijk doorheen moeten kunnen. en zelfs nog dikker ;)

die van de clt zouden ~1,5mm groot moeten zijn. dat is groot zat voor 2 draadjes van 0,4mm.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 22 maart 2015 @ 23:55:16 #64
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150935675
Ik heb alleen 24 en 28. En 24 in gebruik in de tugboat
Dus eigenlijk 20g gebruiken als je alleen die gaatjes wil gebruiken, Zo niet ben je overgeleverd aan gaatje en schroef/post?
Mai pben rai~!
pi_150935793
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:55 schreef KNAK het volgende:
Ik heb alleen 24 en 28. En 24 in gebruik in de tugboat
Dus eigenlijk 20g gebruiken als je alleen die gaatjes wil gebruiken, Zo niet ben je overgeleverd aan gaatje en schroef/post?
ow. ik dacht dat je 26g had.
maar goed; 2 draadjes van 24g zouden ook moeten gaan. 2*0,51mm.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 23 maart 2015 @ 00:06:44 #66
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150935953
Bij de volgende build dat dan maar eens proberen.
26 komt er binnenkort aan - op ik geloof jouw aanraden - welke ik in de CLT ga proppen

Voorlopig staat m'n kamer nu flink blank :') Geweldig dingetje, die tugboat...
Mai pben rai~!
pi_150936124
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 00:06 schreef KNAK het volgende:
Bij de volgende build dat dan maar eens proberen.
26 komt er binnenkort aan - op ik geloof jouw aanraden - welke ik in de CLT ga proppen

Voorlopig staat m'n kamer nu flink blank :') Geweldig dingetje, die tugboat...
nee. van SD. [edit] kan ook bowny zijn :? [edit2] yep
ik gebruik atm alleen 23g in mijn drippers.

[ Bericht 6% gewijzigd door marc0871 op 23-03-2015 00:26:13 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 23 maart 2015 @ 00:28:54 #68
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150936499
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 00:06 schreef KNAK het volgende:
Bij de volgende build dat dan maar eens proberen.
26 komt er binnenkort aan - op ik geloof jouw aanraden - welke ik in de CLT ga proppen

Voorlopig staat m'n kamer nu flink blank :') Geweldig dingetje, die tugboat...
hehe, en dan vertel ik je nu alvast dat de "SD-modificatie', de dampproductie MINSTENS verdubbelt.. >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 23 maart 2015 @ 00:48:49 #69
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150936872
:D

Laat ik eerst even hier mee gaan stoeien,.. Dat ik er uiteindelijk een gaatje bij wil is denk ik al redelijk zeker. :)

jullie beiden zijn trouwens niet aan het klooien met DIY sapjes,.. Heeft dat een speciale reden ?
Mai pben rai~!
  maandag 23 maart 2015 @ 07:55:07 #70
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_150938804
Gaan we weer...

quote:
Van Rijn: 'Geen e-sigaret voor < 18'

Om te voorkomen dat jongeren te makkelijk in aanraking komen met de elektronische sigaret, scherpt staatssecretaris Van Rijn (Volksgezondheid) de regels aan.

Net als bij de verkoop van alcohol en gewone sigaretten wordt 18 jaar ook de minimumleeftijd om een e-sigaret te mogen kopen, dus ook voor de elektronische sigaret zonder nicotine.

Volgens het ANP komen er ook strengere eisen voor de ingrediënten die in de e-sigaret kunnen. De regels gelden voor alle elektronische sigaretten, met en zonder nicotine. Van Rijn schrijft vandaag aan de Tweede Kamer dat hij de minimumleeftijd zo snel mogelijk wil invoeren. De bewindsman beloofde de Kamer al dat hij met een leeftijdsgrens zou komen voor e-sigaretten met nicotine. Nu wil Van Rijn die leeftijdsgrens voor alle e-sigaretten.

Onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (NVWA) geeft aan dat de e-sigaret schadelijker is dan eerder werd aangenomen. "Tabak roken is weliswaar veel schadelijker, maar we moeten er alles aan doen om jongeren te weerhouden van roken. Des te groter de kans dat ze er nooit aan beginnen", vindt de staatssecretaris.
Powned

Okee, de bron is Geenstijl maar toch.

Dus, vadertje staat gaat zich straks ook bemoeien met de ingredienten... En sinds wanneer heeft de RIVM uitgevonden dan dat het schadelijker is??? Waar staat dat onderzoek?


Kapotreguleren die handel... :X
  Eindredactie Games maandag 23 maart 2015 @ 08:04:25 #71
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150938925
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 07:55 schreef AchJa het volgende:
Okee, de bron is Geenstijl maar toch.
Is ook gewoon voorpagina headline op nu.nl :{
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_150939509
Ik heb ook de CLT maar besteld......die 13 euri voor een authentic...:P
pi_150940021
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 07:55 schreef AchJa het volgende:
Gaan we weer...

[..]

Powned

Okee, de bron is Geenstijl maar toch.

Dus, vadertje staat gaat zich straks ook bemoeien met de ingredienten... En sinds wanneer heeft de RIVM uitgevonden dan dat het schadelijker is??? Waar staat dat onderzoek?

Kapotreguleren die handel... :X
Wat is er mis met het verbieden voor mensen onder de 18?
Dat werd sowieso door de online wereld al gedaan.

Goeie zaak juist. Alleen jammer van de hele ondertoon in het bericht.
pi_150940095
SD heeft deze voor mij besteld:



Ik ga voornamelijk de 18350 tube gebruiken :Y. Mini Mech Modje.

Vind ik ook toch net wat mooier als zo'n LPG style mech mod.. Sorry :@
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2015 @ 10:38:21 #75
230491 Zith
pls tip
pi_150941530
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 07:55 schreef AchJa het volgende:
Gaan we weer...

[..]

Powned

Okee, de bron is Geenstijl maar toch.

Dus, vadertje staat gaat zich straks ook bemoeien met de ingredienten... En sinds wanneer heeft de RIVM uitgevonden dan dat het schadelijker is??? Waar staat dat onderzoek?

Kapotreguleren die handel... :X
http://www.rivm.nl/dsreso(...)ition=inline&ns_nc=1

Ik vind het een goed onderzoek, de technische bijlage is erg verhelderend daar zetten ze voor elk gevonden bestanddeel in de damp (opgewekt met 3.2, 4.0 en 4.5 volt) neer wat er bekend van is qua gezondheidsfactoren.. Van wat ik lees is het grootste probleem vervuiling door slechte grondstoffen (Bijv. benzeen door slechte nicotine extractie).

quote:
Ook in de concentratie van de gemeten verontreinigingen in e-vloeistoffen zijn grote verschillen. Enkele vloeistoffen bevatten di-ethyleenglycol, benzeen, tolueen of TSNA’s, maar in veruit de meeste vloeistoffen waren deze stoffen niet aantoonbaar.
quote:
Voor de tabakspecifieke nitrosamines is de dampconcentratie voor de e-sigaret tot een
factor 400 lager dan de concentratie in de rook van de tabakssigaret. De dampconcentratie formaldehyde is tot een factor 3 hoger in de damp van de esigaret dan in de rook van de tabakssigaret, terwijl voor acetaldehyde en acroleïne de concentratie in de rook van de tabakssigaret respectievelijk een factor 35 en 4 hoger is dan de dampconcentratie bij de e-sigaret. Voor de vluchtige organische componenten benzeen en tolueen is de dampconcentratie van de e-sigaret respectievelijk een factor 40 en factor 1500 lager dan de concentratie in de rook van de tabakssigaret. Voor de metalen cadmium en lood is de blootstelling via de e-sigaret tot respectievelijk een factor 155 en 3,5 lager dan de blootstelling via gebruik van de tabakssigaret.
Ze testen trouwens vooral de 2de generatie.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150944446
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 00:48 schreef KNAK het volgende:
:D

Laat ik eerst even hier mee gaan stoeien,.. Dat ik er uiteindelijk een gaatje bij wil is denk ik al redelijk zeker. :)

jullie beiden zijn trouwens niet aan het klooien met DIY sapjes,.. Heeft dat een speciale reden ?
Ik meng natuurlijke extracten met mijn base.
Ik ben zelfs bezig met zelf extracten maken.
Meer diy krijg je het bijna niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door marc0871 op 23-03-2015 17:29:19 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 23 maart 2015 @ 12:35:39 #77
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_150944492
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat is er mis met het verbieden voor mensen onder de 18?
Dat werd sowieso door de online wereld al gedaan.

Goeie zaak juist. Alleen jammer van de hele ondertoon in het bericht.
De leeftijd is ook niet echt mijn probleem meer dat bemoeizuchtige met de ingredienten etc.

quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 10:38 schreef Zith het volgende:

[..]

http://www.rivm.nl/dsreso(...)ition=inline&ns_nc=1

Ik vind het een goed onderzoek, de technische bijlage is erg verhelderend daar zetten ze voor elk gevonden bestanddeel in de damp (opgewekt met 3.2, 4.0 en 4.5 volt) neer wat er bekend van is qua gezondheidsfactoren.. Van wat ik lees is het grootste probleem vervuiling door slechte grondstoffen (Bijv. benzeen door slechte nicotine extractie).

Ze testen trouwens vooral de 2de generatie.
Ah, thanks. Zal het ff lezen als ik tijd heb.
pi_150961795
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

De leeftijd is ook niet echt mijn probleem meer dat bemoeizuchtige met de ingredienten etc.
weet je nog van het dioxine schandaal?
daarbij hadden koeien pg bijgemengd gekregen (waarschijnlijk als drager voor supplementen of medicijnen), die niet voor dierlijke consumptie geschikt was.

er zijn 4 gradaties pg;
industrieel,
diervoedingsmiddelen,
voedingsmiddelen,
en medisch.

de gradatie die wij willen hebben, is de medische, omdat daar de minste verontreinigingen in zitten.
de pg voor voedingsmiddelen (o.a. als drager voor geur, kleur en smaakstoffen), kan al verontreinigingen hebben, die je niet in je longen wil hebben (denk aan diacetyl; botersmaak. popcornlongen. dodelijk).

enige regulering kan dus geen kwaad.
overregulering is dan weer het andere uiterste.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_150962144
dit blijft een leuk filmpje :s)


_O- _O_
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 23 maart 2015 @ 22:50:00 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150968502
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 00:48 schreef KNAK het volgende:
:D

Laat ik eerst even hier mee gaan stoeien,.. Dat ik er uiteindelijk een gaatje bij wil is denk ik al redelijk zeker. :)

jullie beiden zijn trouwens niet aan het klooien met DIY sapjes,.. Heeft dat een speciale reden ?
ja, geen zin in, geen tijd voor.. En ik ben al koopziek genoeg.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150969291
ok ik rook al een tijdje elektrisch en heb gewoon een simpel ding van 20¤ gekocht. werkt op zich wel maar heb meerdere wat duurdere en vooral ook grotere apperaten gezien maar ik kan ze in de winkel nergens vinden en via internet vind ik het warrig.

ik heb weinig zin om te prutsen maar nu moet ik elke week zn nieuwe top coil halen van 5¤ (C4 en ja op internet zijn ze iets goedkoper) nou wil ik wel een andere maar hoe zit het met die coils die zijn namelijk stukken duurder en gaan mag ik hopen veel langer mee? ze dampen zowiezo stuk beter maar welke te kopen?

en hoe zit het met coils zelf maken is dat echt zo simpel met die duurdere?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 23 maart 2015 @ 23:14:00 #82
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 23 maart 2015 @ 23:16:46 #83
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_150969639
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:44 schreef marc0871 het volgende:

[..]

weet je nog van het dioxine schandaal?
daarbij hadden koeien pg bijgemengd gekregen (waarschijnlijk als drager voor supplementen of medicijnen), die niet voor dierlijke consumptie geschikt was.

er zijn 4 gradaties pg;
industrieel,
diervoedingsmiddelen,
voedingsmiddelen,
en medisch.

de gradatie die wij willen hebben, is de medische, omdat daar de minste verontreinigingen in zitten.
de pg voor voedingsmiddelen (o.a. als drager voor geur, kleur en smaakstoffen), kan al verontreinigingen hebben, die je niet in je longen wil hebben (denk aan diacetyl; botersmaak. popcornlongen. dodelijk).

enige regulering kan dus geen kwaad.
overregulering is dan weer het andere uiterste.
Ja, dioxine ophef ken ik nog wel.

Maar gezien de standaard bemoeizucht uit Den Haag zie ik overregulering eerder gebeuren dan regulering...
  maandag 23 maart 2015 @ 23:32:04 #84
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150970357
Peuken zijn 20 euro cent duurder geworden zag ik net bij pompstation :').

quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:08 schreef GewoneMan het volgende:
ok ik rook al een tijdje elektrisch en heb gewoon een simpel ding van 20¤ gekocht. werkt op zich wel maar heb meerdere wat duurdere en vooral ook grotere apperaten gezien maar ik kan ze in de winkel nergens vinden en via internet vind ik het warrig.

ik heb weinig zin om te prutsen maar nu moet ik elke week zn nieuwe top coil halen van 5¤ (C4 en ja op internet zijn ze iets goedkoper) nou wil ik wel een andere maar hoe zit het met die coils die zijn namelijk stukken duurder en gaan mag ik hopen veel langer mee? ze dampen zowiezo stuk beter maar welke te kopen?

en hoe zit het met coils zelf maken is dat echt zo simpel met die duurdere?
Welkom,..

Genoeg experts hier die je er alles over kunnen vertellen ;)

Ik als amateur zou zeggen ; zelf coils maken !! 3 EUR voor zoveel meter , en paar euro voor katoen, je wick.. Klaar !! ;)
Mai pben rai~!
  maandag 23 maart 2015 @ 23:41:30 #85
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150970758
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:52 schreef marc0871 het volgende:
dit blijft een leuk filmpje :s)


_O- _O_

Deed me hier aan denken

Compleet mesjogge
Mai pben rai~!
pi_150970789
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:32 schreef KNAK het volgende:
Peuken zijn 20 euro cent duurder geworden zag ik net bij pompstation :').

[..]

Welkom,..

Genoeg experts hier die je er alles over kunnen vertellen ;)

Ik als amateur zou zeggen ; zelf coils maken !! 3 EUR voor zoveel meter , en paar euro voor katoen, je wick.. Klaar !! ;)
damn dat klinkt goed! iemand een goeie stap bij stap manual ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_150970815
Ik heb spul om zelf coils te maken maar ik heb ook wicks bij fasttech gekocht, kost ook geen drol en een kwestie van je coil uit elkaar trekken en de kant en klare wick erin douwen.
Zelf mini coils bouwen is toch wel priegelwerk.
Nou gaan die van fasttech misschien niet zolang mee als de originele maar pfff voor de prijs van 5 originele coils heb je 50 wicks.
pi_150970911
Waarom ga je niet gewoon voor een Justfog clearomizer of een Kanger t2 (ook top coil clearomizers).

Dan ben je echt geen 5 euro per week kwijt aan een nieuwe coil (5 euro voor één coil? Echt?)
  maandag 23 maart 2015 @ 23:48:03 #89
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_150970965
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:32 schreef KNAK het volgende:
Peuken zijn 20 euro cent duurder geworden zag ik net bij pompstation :').

[..]

Ik zat net ff te kijken, zware van Nelle 50 gram 9.50 euro... Gvd... :X

Tegenwoordig zijn 5 pakjes vloei net zo duur als een pakje shag in de tijd toen ik begon met roken... :')
pi_150970968
En de mensen die hier roepen dat je ze zelf moet bouwen: even nog niet aan beginnen, als je nog met een ego-setje bezig bent. En dat is niet denigrerend bedoeld, maar gewoon een tip ;).

Daar komt echt wel wat meer bij kijken dan een stukje draad kopen en hatseflats ik bouw een coil.
  maandag 23 maart 2015 @ 23:51:46 #91
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_150971066
quote:
3s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:48 schreef Anne het volgende:
En de mensen die hier roepen dat je ze zelf moet bouwen: even nog niet aan beginnen, als je nog met een ego-setje bezig bent. En dat is niet denigrerend bedoeld, maar gewoon een tip ;).

Daar komt echt wel wat meer bij kijken dan een stukje draad kopen en hatseflats ik bouw een coil.
Zijn die veel anders dan een Evod bv? Ik wikkel al vanaf begin aan zelf.
  maandag 23 maart 2015 @ 23:54:42 #92
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150971149
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn 5 pakjes vloei net zo duur als een pakje shag in de tijd toen ik begon met roken... :')
Of je maakt gewoon zelf je vloeipapier :') :')
2019: The Great Awakening
  maandag 23 maart 2015 @ 23:55:19 #93
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150971163
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:42 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

damn dat klinkt goed! iemand een goeie stap bij stap manual ?
Je hardware uitkiezen lijkt me stap 1
Waar wil je mee beginnen?
moet even oppassen of dat wat ik zeg wel zo correct mogelijk is daar er teveel geleerden hier ronddolen :')
Je power supply, Je batterij.. Hier wordt in de regel een istick aangeraden voor beginners.
Dan komt datgene wat je er op zou willen zetten, dat lijkt mij iets met een reservoir.

Ik vind het lastig daar ik niet precies weet wat je al hebt gebruikt , dus laat ik het maar heel wijs over aan de mensen hier die dat wel weten ;)

Ik ben zelf begonnen met een Aspire VV batterij ( kan ik je afraden ) met een nautilus mini tank ( deze komt ook met pre-made coils, dus ook af te raden)

Vervolgens een istick 30watt (kan ik alleen maar aanraden) met daarop een Eleaf Lemo ( kan ik aanraden, gebruik deze nog steeds dagelijks )

En onlangs begonnen met een mechmod en dripper, .. Iets wat eventueel ook voor jou iets zou kunnen zijn als volgende stap , maar denk pas iets later
Mai pben rai~!
  maandag 23 maart 2015 @ 23:56:43 #94
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150971201
quote:
3s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:48 schreef Anne het volgende:
En de mensen die hier roepen dat je ze zelf moet bouwen: even nog niet aan beginnen, als je nog met een ego-setje bezig bent. En dat is niet denigrerend bedoeld, maar gewoon een tip ;).

Daar komt echt wel wat meer bij kijken dan een stukje draad kopen en hatseflats ik bouw een coil.
Dit is mij anders wel redelijk afgegaan :D
(Dankzij goede begeleiding en zeer veel geduld :p )
Mai pben rai~!
  maandag 23 maart 2015 @ 23:57:22 #95
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150971220
Heel veel geduld :')
Mai pben rai~!
  maandag 23 maart 2015 @ 23:59:12 #96
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_150971355
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:56 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dit is mij anders wel redelijk afgegaan :D
(Dankzij goede begeleiding en zeer veel geduld :p )
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:57 schreef KNAK het volgende:
Heel veel geduld :')
ja. vooral van ons }:| :X

;) love.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:04:39 #98
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150971421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:01 schreef marc0871 het volgende:

[..]

[..]

ja. vooral van ons }:| :X

;) love.
Dat bedoelde ik dan ook :@

Jij en een aantal anderen zijn denk ik dan ook nog steeds aan het wachten tot de vingernagels zijn aangegroeid _O-

Vruchten zijn in ieder geval geplukt op heftige wijze door die inzet :*
Mai pben rai~!
pi_150971535
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:57 schreef KNAK het volgende:
Heel veel geduld :')
dat is [sarcasm mode on] mijn sterkste punt [sarcasm mode off]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_150971632
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik zat net ff te kijken, zware van Nelle 50 gram 9.50 euro... Gvd... :X

Tegenwoordig zijn 5 pakjes vloei net zo duur als een pakje shag in de tijd toen ik begon met roken... :')
mijn eerste pakje drum was geloof ik iets van FL 3,45. een pakje vloei 10 cent.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:17:57 #101
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150971658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat is [sarcasm mode on] mijn sterkste punt [sarcasm mode off]
De heren hier hebben door mij resistentie en geduld opgebouwd na 2 maanden ze bestookt te hebben met 1001 vragen - vaak dubbel gesteld - en zijn dus volledig warm gelopen voor nieuwe beginnende dampers...

Doe er je voordeel mee :+
Mai pben rai~!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:23:03 #102
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150971749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:16 schreef marc0871 het volgende:

[..]

mijn eerste pakje drum was geloof ik iets van FL 3,45. een pakje vloei 10 cent.
Vroeger van die kleine Camel pakjes a 10 peuken, Fl 2,10
Zo rond 1995

Ik zie steeds meer mensen hun eigen peuken maken met van die tonnetjes tabak...
Mai pben rai~!
pi_150971753
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:17 schreef KNAK het volgende:

[..]

De heren hier hebben door mij resistentie en geduld opgebouwd na 2 maanden ze bestookt te hebben met 1001 vragen - vaak dubbel gesteld - en zijn dus volledig warm gelopen voor nieuwe beginnende dampers...

Doe er je voordeel mee :+
wat maak jij nou?
nog zoeen als jij overleven we niet, hoor.
echt. net een wijf, die gozer.

sorry dames :@
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_150971878
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zijn die veel anders dan een Evod bv? Ik wikkel al vanaf begin aan zelf.
op zich niet.
je moet alleen een beetje groter denken.
dikkere draad, grotere coil.

een dripper is bijvoorbeeld niet veel meer dan de atomizer van je evod.
alleen dan 22mm breed.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:43:14 #105
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150972007
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:23 schreef marc0871 het volgende:

[..]

wat maak jij nou?
nog zoeen als jij overleven we niet, hoor.
echt. net een wijf, die gozer.

sorry dames :@
_O-

Jullie hebben het ergste gehad, het kan nu nog alleen maar meevallen

Ik ga Fasttech weer misbruiken. Wil een reserve Eleaf Lemo glaasje bestellen. Ik liet de Lemo vallen en besefte dat dat niet veel scheelde of de tank was kaput... Voor $1 is deze aanwezig. Daar ik dus gelijk maar misbruik van de situatie wil maken denk ik ( hij zit al in de shopping cart :') ) aan deze erbij
https://www.fasttech.com/(...)le-dripping-atomizer

Is er nog iets wat ik zeeeeker zou moeten proberen ? ..
Mai pben rai~!
pi_150974437
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:56 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dit is mij anders wel redelijk afgegaan :D
(Dankzij goede begeleiding en zeer veel geduld :p )
Ja, maar dat is meer uitzonderlijk dan normaal.

Ik krijg een beetje de kriebels dat zodra een beginner zich hier meldt, meteen aan diegene wordt geadviseerd om aan de zelfbouw te gaan. Dat is precies waar Krea destijds ook op doelde.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2015 @ 11:44:06 #107
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150978382
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:15 schreef Anne het volgende:

Ik krijg een beetje de kriebels dat zodra een beginner zich hier meldt, meteen aan diegene wordt geadviseerd om aan de zelfbouw te gaan. Dat is precies waar Krea destijds ook op doelde.
Ik heb dit hele topic opgegeven. 3 autisten die 24/7 het topic volspammen met custom koopjes en zelfbouwrommel.
Als ik iets nieuws wil lezen, ga ik wel naar Reddit.
  Eindredactie Games dinsdag 24 maart 2015 @ 12:03:49 #108
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150979132
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb dit hele topic opgegeven. 3 autisten die 24/7 het topic volspammen met custom koopjes en zelfbouwrommel.
Als ik iets nieuws wil lezen, ga ik wel naar Reddit.
Subtiel! Maar ik moet zeggen dat ik 't ook niet heel boeiend vind allemaal. Wel prima dat je hier gewoon een vraag kunt stellen hoor - maar verder is het voor 95% gewoon een slowchat tussen een paar dudes over meuk die me niet interesseert.

Het zou niet onaardig zijn als wat vaker andere onderwerpen de revue passeren, zoals gezondheidskwesties. Gister was het in veel kranten voorpaginanieuws dat E-Sigaret onder 18 jaar verboden wordt. Daar worden dan twee of drie reacties over gegeven en vervolgens weer 398 reacties over custom mods.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_150980420
Tja, als de 'harde kern' verder gaat en de nieuwe aanwas afhaakt zodra ze geholpen zijn, word het gat vanzelf groter.

Mij interesseerd het beginspul niet meer zo, dus ga ik het daar niet meer zo vaak over hebben.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_150980597
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:32 schreef marc0871 het volgende:
Tja, als de 'harde kern' verder gaat en de nieuwe aanwas afhaakt zodra ze geholpen zijn, word het gat vanzelf groter.

Mij interesseerd het beginspul niet meer zo, dus ga ik het daar niet meer zo vaak over hebben.
Helemaal prima ook hoor. Maar als je dan een keer tegengas geeft, zit ik niet echt te wachten op 6 reacties die dan weer het tegenovergestelde roepen. Eindeloze discussie is dat :).

Als iemand (elke week!) één coil van 5 euro koopt snap ik wel dat het een dure hobby wordt. Dan is de oplossing daarvoor niet meteen om zelf maar coils te gaan bouwen. Daar zitten nog tig stappen tussen. Ik vind het zelfs een beetje zorgwekkend om dat advies meteen te geven.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:40:18 #111
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_150980669
Tegenwoordig moet je gewoon een subtank en istick 50 watt halen. Coils kan je vervangen en er zit een RBA bij die makkelijk op te bouwen is als je dat wil proberen.

verder ben ik het eens met Krea.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_150980677
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:40 schreef Catch22- het volgende:
Tegenwoordig moet je gewoon een subtank en istick 50 watt halen. Coils kan je vervangen en er zit een RBA bij die makkelijk op te bouwen is als je dat wil proberen.

verder ben ik het eens met Krea.
Waar ga je de Subtank vandaan halen dan?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:54:58 #113
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_150981189
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:40 schreef Anne het volgende:

[..]

Waar ga je de Subtank vandaan halen dan?
Die wordt nog gewoon verkocht hoor, misschien niet in de vitrine, maar de meeste shops hebben ze nog gewoon. En E-wolk heeft/had ze, want die zijn 'duits'
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_150981601
E-wolk heeft ze dus niet meer.
Ik zeg succes met ergens anders in Nederland bestellen :Y).

Raad dan gewoon de Nautilus Mini aan. Die is namelijk wel gewoon legaal verkrijgbaar.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 13:12:22 #115
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_150981897
de B&M hier in de stad heeft hem gewoon. En er zijn ook andere shops die hem hebben. En anders heeft FT de originele ook wel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2015 @ 13:57:45 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150983510
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:03 schreef Anne het volgende:
Raad dan gewoon de Nautilus Mini aan. Die is namelijk wel gewoon legaal verkrijgbaar.
N00b!!!!!!1111111111

De Naut Mini is echt slecht. Superduur. Kutcoils. Aidsduur ook! Kost zeker een euro per week!

Ik heb onlangs deze coil gekocht, ideaal voor beginners:

pi_150983711
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

N00b!!!!!!1111111111

De Naut Mini is echt slecht. Superduur. Kutcoils. Aidsduur ook! Kost zeker een euro per week!

Ik heb onlangs deze coil gekocht, ideaal voor beginners:

[ afbeelding ]
Ziet er een beetje zwartgeblakerd uit, Krea, komt zeker door die schijt 100% VG e-liquids van je.
Vuur hem gofdomme even schoon, jonguh.
pi_150983726
Wat voor een wick doe je er doorheen? Complete schaapies?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 maart 2015 @ 14:07:34 #119
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150983818
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:04 schreef Anne het volgende:
Wat voor een wick doe je er doorheen? Complete schaapies?


2 per week.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:31:56 #120
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150984664
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb dit hele topic opgegeven. 3 autisten die 24/7 het topic volspammen met custom koopjes en zelfbouwrommel.

_O-

Wie zijn die 3?
Mai pben rai~!
pi_151034962
vapemail!!! *O* *O* *O*

de penny en unknown mod zijn binnen.
eerste indruk; HOT DANG. THEM PUPPIES GOT SOME PUNCH!!!

foto's komen morgen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:06:11 #122
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151037620
Das schnell... Weeks moeten wachten ofzo?
Mai pben rai~!
pi_151038134
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:06 schreef KNAK het volgende:
Das schnell... Weeks moeten wachten ofzo?
9 dagen van bestellen tot aankomst.
snelste tot nu toe, voor mij.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:30:51 #124
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151038699
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef marc0871 het volgende:
vapemail!!! *O* *O* *O*

de penny en unknown mod zijn binnen.
eerste indruk; HOT DANG. THEM PUPPIES GOT SOME PUNCH!!!

foto's komen morgen.
:@

Vanmiddag langs de E-blow vape store geweest en naar buiten gegaan met een mechmod en een dripper, beide klonen maar de mechmod doet het alvast erg goed met mijn subtank mini, vuurt veel sneller dan de ipv boxmod en de dripper ga ik van het weekend uitproberen, handig gereedschap voor mijn DIY-liquids :)
2019: The Great Awakening
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:41:17 #125
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151041493
Ik heb in de winkelwagen

-Lemo glas voor tank
-magma rda
- een lege plek voor iets extra's... Zit flink te ja/nee-en of nog een rda, of een object van koper

Gaarne foto's van jullie beide als het kan :p. Show me ze munneeyyy!!
Mai pben rai~!
  donderdag 26 maart 2015 @ 00:19:48 #126
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151042642
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:41 schreef KNAK het volgende:
Gaarne foto's van jullie beide als het kan :p. Show me ze munneeyyy!!
Het ligt lekker te soppen in een glaasje water omdat de lucht van de dripper (kloon van een Plume Veil) niet echt lekker was. En het is alweer veels te laat. :z

Ondertussen is er weer research gedaan door Dr. Farsalinos over de aanwezigheid van o.a. toxines in de (tabakssmaak)liquids. Ook het verschil in conventionele vloeistoffen en smaken die uit tabaksbladeren worden gewonnen (NET's - Natural Extracts of Tobacco) is onderzocht.

Conclusie is dat de giftige stoffen aanzienlijk minder voorkomen in de e-liquids ten opzichte van de tabaksprodukten.

Nitrosaminen 146-1447 keer lager
Nitraat 1360 keer lager

Liquids gemaakt met NET's waren iets hoger maar nog steeds significant lager dan tabak.

En nog iets over de hoeveelheid nicotine ten opzichte van de labeling maar die begrijp ik niet helemaal dus als iemand daar wat over kan melden, gaarne.

Het lijkt dus steeds meer dat dampen een beter alternatief is voor het roken. Hoop dat ik het goed begrijp en verwoord heb, ik ben geen wetenschapper :)

[ Bericht 2% gewijzigd door MangoTree op 26-03-2015 00:25:26 ]
2019: The Great Awakening
pi_151055170
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:40 schreef Anne het volgende:

[..]

Waar ga je de Subtank vandaan halen dan?
http://www.hardcorevapers.com/Atomizers

Gewoon beschikbaar, Nederlandse winkel die binnenkort een winkel opent in A'Dam (voorheen buitenlands, overgenomen door Nederlanders)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  Official ESF Kreviewer donderdag 26 maart 2015 @ 16:28:09 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151060795
Iemand hier ervaring met de subtank nano en dan met name met de kant-en-klare coils?

Ik heb nog voor 3 weken coils liggen, maar wil daarna eigenlijk mijn Aspire Nautilus Mini vervangen en dit lijkt mij zo op het eerste oog wel een mooie opvolger. 3ml is niet te groot en kangertech maakt wel mooie dingen.
Nu wil ik er ook wel een nieuwe batterij bijkopen, maar heb nog niet gekeken welke ik wil. In elk geval met vervangbare batterij, ongeveer te grootte van een iStick. Tips welkom.

Waar moet ik op letten? Ik zie dat ik 0.5ohm en 1.2ohm coils kan kopen, maar weet niet welke ik nodig ga hebben. Is lager in dit geval gewoon beter?
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2015 @ 18:55:13 #129
230491 Zith
pls tip
pi_151065380
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:28 schreef Kreator het volgende:
Iemand hier ervaring met de subtank nano en dan met name met de kant-en-klare coils?

Ik heb nog voor 3 weken coils liggen, maar wil daarna eigenlijk mijn Aspire Nautilus Mini vervangen en dit lijkt mij zo op het eerste oog wel een mooie opvolger. 3ml is niet te groot en kangertech maakt wel mooie dingen.
Nu wil ik er ook wel een nieuwe batterij bijkopen, maar heb nog niet gekeken welke ik wil. In elk geval met vervangbare batterij, ongeveer te grootte van een iStick. Tips welkom.

Waar moet ik op letten? Ik zie dat ik 0.5ohm en 1.2ohm coils kan kopen, maar weet niet welke ik nodig ga hebben. Is lager in dit geval gewoon beter?
Ik heb de Nano onderweg! Wat voor stroom toevoer heb je (hoeveel watt kan het leveren)? Lager is meer dampproductie en een warmere damp die voller van textuur is. Heb zelf een 0.7 ohm op mijn Kayfun maar dat vind ik al te warm.

Desalniettemin heb ik uit china 0.5, 1.2 en(!) 0.7 onderweg.(die is niet authentiek).

EDIT: Lees dat je ook andere batterij wilt..

Ik heb zelf de Cloupor mini onderweg (die is op 2 milimeter na even groot als een iStick), foto is van Nano en Cloupor Mini:





Maar die zijn ook een paar keer gesmolten als je het internet leest... ach ik geloof er wel in. Je zou ook een IPV Mini 2 kunnen bekijken, maar er zijn echt een helehoop van dit soort modellen die allemaal prima zijn...




Misschien bij kangerTech blijven en de KBOX kopen, die is rond de 40 EUR in Nederland)? Al staat de Nano misschien wat lelijker er op..


Je zit in iedergeval vast aan de grootte van 18650 batterijen. Ook moet het in ieder geval 30W output hebben als je 0.5 ohm aan wilt kunnen).

[ Bericht 11% gewijzigd door Zith op 26-03-2015 19:25:05 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151066193
Dual parallel 18650 ongereguleerd maar met voltmeter, fuse en een min. volt limit (0.2v). Mooi beestje. De voordelen van een mech box (makkelijk onderhoud, parallel amp load, super lage volt drop van 0.21v op 0.2ohm en daardoor max 80watt) met de "bescherming" van een regulated. Orchid v6 er bovenop, 0.4ohm dual 26awg.



[ Bericht 3% gewijzigd door Negakinu op 26-03-2015 19:28:47 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 26 maart 2015 @ 20:33:47 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151069870
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik heb de Nano onderweg! Wat voor stroom toevoer heb je (hoeveel watt kan het leveren)? Lager is meer dampproductie en een warmere damp die voller van textuur is. Heb zelf een 0.7 ohm op mijn Kayfun maar dat vind ik al te warm.

Desalniettemin heb ik uit china 0.5, 1.2 en(!) 0.7 onderweg.(die is niet authentiek).

EDIT: Lees dat je ook andere batterij wilt..

Ik heb zelf de Cloupor mini onderweg (die is op 2 milimeter na even groot als een iStick), foto is van Nano en Cloupor Mini:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar die zijn ook een paar keer gesmolten als je het internet leest... ach ik geloof er wel in. Je zou ook een IPV Mini 2 kunnen bekijken, maar er zijn echt een helehoop van dit soort modellen die allemaal prima zijn...

[ afbeelding ]

Misschien bij kangerTech blijven en de KBOX kopen, die is rond de 40 EUR in Nederland)? Al staat de Nano misschien wat lelijker er op..

[ afbeelding ]
Je zit in iedergeval vast aan de grootte van 18650 batterijen. Ook moet het in ieder geval 30W output hebben als je 0.5 ohm aan wilt kunnen).
Ben benieuwd naar je ervaringen. :). Thanks voor de uitgebreide reactie. Zat idd te kijken naar de Cloupor Mini, daar hoor ik meer positieve verhalen over. 18650 is prima, want dan heb je tenminste wat sap in je batterij zitten.
Heb nu een iStick, maar die is wel een beetje op aan het raken.

Denk dat ik in eerste instantie maar voor de 1.2ohm coils ga, dat is denk ik wel laag genoeg. Damp 100% VG en het moet geen wolkendek worden in huis. ;)

Die Kbox ken ik niet, zal er zo eens naar kijken. -edit- zie nu wel dat die alleen in vaste wattages te steppen is. Grote stappen ook. Dat vind ik wel wat minder, aangezien ik graag laag damp. Moet ff kijken hoe dat met subohm uitpakt, maar minimaal 8 is wel hoog.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kreator op 26-03-2015 20:41:19 ]
pi_151074625
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je ervaringen. :). Thanks voor de uitgebreide reactie. Zat idd te kijken naar de Cloupor Mini, daar hoor ik meer positieve verhalen over. 18650 is prima, want dan heb je tenminste wat sap in je batterij zitten.
Heb nu een iStick, maar die is wel een beetje op aan het raken.

Denk dat ik in eerste instantie maar voor de 1.2ohm coils ga, dat is denk ik wel laag genoeg. Damp 100% VG en het moet geen wolkendek worden in huis. ;)

Die Kbox ken ik niet, zal er zo eens naar kijken. -edit- zie nu wel dat die alleen in vaste wattages te steppen is. Grote stappen ook. Dat vind ik wel wat minder, aangezien ik graag laag damp. Moet ff kijken hoe dat met subohm uitpakt, maar minimaal 8 is wel hoog.
met een mech zit je met 0.5ohm al gauw aan de 30W ;)
met 1.2 ongeveer aan de 12.
dan kan je het wattage wel verlagen, maar dan word de damp ook koeler.
zeker met een tank met een airflow die gelijk is aan een beetje dripper.
die extra lucht koelt nogal af.

ik heb geen ervaring met een vw mod, maar ik denk niet dat <8W prettig is met de subtank.
of je moet de airflow max knijpen.
en dan nog is sub-ohm niet te doen. je krijgt hem gewoon niet warm.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:54:11 #133
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_151076243
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

N00b!!!!!!1111111111

De Naut Mini is echt slecht. Superduur. Kutcoils. Aidsduur ook! Kost zeker een euro per week!

Ik heb onlangs deze coil gekocht, ideaal voor beginners:

[ afbeelding ]
Ik draai mijn coils altijd zo, maar die van jou is wel baas.

pi_151076462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik draai mijn coils altijd zo, maar die van jou is wel baas.

_O- _O_
ik vraag me af hoeveel Watt je daar doorheen zou moeten jagen, om hem zo te laten gloeien :+ .
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151078369
Een subtank is baas en dat ding gebruiken op 8W is gewoon geen goed plan. Dat ding heeft zoveel airflow, dat tegen de tijd dat je uitgezogen bent, de coils net opwarmen. De 1.2 OCC coils zijn gespecifieerd op 15-25W en 25-35W voor de 0.5. Als je niet te veel damp wilt, moet je sowieso geen Subtank gebruiken, want dat ding blaast een Nautilus helemaal weg. Zelfs de 1.2 op een iStick op 18W-20W

Heb nu 3x de 25mm en 3x Erl in de vaste rotatie en dat bevalt prima. Wellicht nog de Subtank V2 erbij halen.

Al met al is dit voor mij eigenlijk het eerste product van Kangertech dat echt goed ge-engineerd is. Voelt redelijk "premium" aan.
pi_151079687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:47 schreef Bowny het volgende:
Een subtank is baas en dat ding gebruiken op 8W is gewoon geen goed plan. Dat ding heeft zoveel airflow, dat tegen de tijd dat je uitgezogen bent, de coils net opwarmen. De 1.2 OCC coils zijn gespecifieerd op 15-25W en 25-35W voor de 0.5. Als je niet te veel damp wilt, moet je sowieso geen Subtank gebruiken, want dat ding blaast een Nautilus helemaal weg. Zelfs de 1.2 op een iStick op 18W-20W

Heb nu 3x de 25mm en 3x Erl in de vaste rotatie en dat bevalt prima. Wellicht nog de Subtank V2 erbij halen.

Al met al is dit voor mij eigenlijk het eerste product van Kangertech dat echt goed ge-engineerd is. Voelt redelijk "premium" aan.
nou kwalificeer ik mezelf als een dripper, maar zelfs ik laat me bijna verleiden door de subtank mini.
bijna.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 01:18:57 #137
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151080243
Ik lurk nog met veel genot aan de Lemo. Denk niet dat een subtank een meerwaarde is... (Aldus de leek)

Ben overigens aan het vogelen geslagen, las dat een istick 30 tot aan .5 kon gaan, en heb 24g @ 3mm op .8ohm In de Lemo gepropt.. Heerlijk veel wick ruimte , wel een flinke coil... Is niet slecht al damp ik nu @ 30w en de batterij wat sneller leeg. Interessant om vanalles te proberen zo :)
Mai pben rai~!
pi_151081757
Ik heb laatst een Nautilus mini van iemand overgenenomen, maar ik krijg hem niet lekvrij. Morgen hebben we een dampmeeting in Maasbree(L). Daar maar eens mee naar toe nemen en kijken wat de rest er van zegt.
Inmiddels voor mijn vrouw wel een Istick en een e_leaf GS-AIR gekocht. Dat is toch een goede combinatie voor iemand die gewoon wil dampen zonder poespas
Het is wat.......
pi_151082421
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 00:41 schreef marc0871 het volgende:

[..]

nou kwalificeer ik mezelf als een dripper, maar zelfs ik laat me bijna verleiden door de subtank mini.
bijna.
Voor de smaak moet je ook gewoon blijven drippen natuurlijk, maar de Subtank is erg handig als je veel damp wilt en onderweg bent.

Zou wel de V2 aanraden, daar hoef je de topcap niet meer te wisselen tussen OCC/RBA mode.

Bijkomend voordeel is dat je de OCC's in een minuut rewicked :D
  Official ESF Kreviewer vrijdag 27 maart 2015 @ 09:57:08 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151083967
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef marc0871 het volgende:

[..]

met een mech zit je met 0.5ohm al gauw aan de 30W ;)
met 1.2 ongeveer aan de 12.
dan kan je het wattage wel verlagen, maar dan word de damp ook koeler.
zeker met een tank met een airflow die gelijk is aan een beetje dripper.
die extra lucht koelt nogal af.

ik heb geen ervaring met een vw mod, maar ik denk niet dat <8W prettig is met de subtank.
of je moet de airflow max knijpen.
en dan nog is sub-ohm niet te doen. je krijgt hem gewoon niet warm.
Ja, snap ik maar ik damp ook al erg laag op mijn huidige combi, vergeleken met andere dampers. Ik ga het meemaken, het maakt ook niet zoveel uit. Vond alleen de stepping van die Kbox niet zo mooi.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:21:47 #141
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151101835
Iets anders: ik heb een verzoek ingediend bij het tv-programma Keuringsdienst van Waren om eens een programma te wijden aan het dampen en liquids. Waarom niet? Mocht je het ook wel een idee vinden, dan kan je ook zo een verzoek doen op hun website, misschien happen ze bij meer vraag O-)
2019: The Great Awakening
  † In Memoriam † vrijdag 27 maart 2015 @ 22:39:59 #142
230491 Zith
pls tip
pi_151110613
100% VG is toch niet zo lekker =(

..geen wonder dat ze er normaal PG bij doen :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 27 maart 2015 @ 22:49:28 #143
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151110986
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:39 schreef Zith het volgende:
100% VG is toch niet zo lekker =(

..geen wonder dat ze er normaal PG bij doen :)
Welk merk heb je geprobeerd?
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:18:24 #144
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151111945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:39 schreef Zith het volgende:
100% VG is toch niet zo lekker =(

..geen wonder dat ze er normaal PG bij doen :)
Je dampt pure base? Damp ala naturel?
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † vrijdag 27 maart 2015 @ 23:30:44 #145
230491 Zith
pls tip
pi_151112467
Miller's Apple of Eden.

Het smaakt zo droog, alsof je poeder aan het inhaleren bent :P

Heb ook een aantal van dit merk gekocht trouwens 20PG-80VG

https://www.fasttech.com/(...)onic-cigarettes-30ml
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:37:54 #146
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151112724
In mijn DIY sapjes, als ik 80vg zit moet ik er een stoot aroma bijflikkeren, anders smaakt het naar niets,.. Alleen flinke rookpluimen, meer niet
Mai pben rai~!
pi_151116495
nu een paar dagen met de koperen modjes aan het dampen en ik kan maar 1 ding zeggen; wow!!
als de penny clone hit als een vrachtauto, dan doet de unknown er nog een schepje bovenop, door te hitten als een vrachttrein.
komt waarschijnlijk door een naad minder en een veel dikkere wand.
de unknown is minstens zo dik als een cartel. en nog wat langer dan de 18650 buis bovendien.

ze geven allebei een veel snellere respons dan mijn rvs cartel, de vape is een stuk warmer, de clouds zijn groter en ik kan de batterijen verder ontladen, voordat de performance echt gaat zakken.
ik zat van de week al aan de 3,46 volt, terwijl ik het met de rvs cartel bij 3,66V al voor gezien hield.

persoonlijke favoriet atm? de unknown met de clt 2

In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 02:21:35 #148
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151116684
Unknown zit al half in mn winkelwagen, echter zie ik "no" bij unlock ring staan

Ik vind zo een functie eigenlijk toch wel belangrijk daar ik ook per ongeluk de Cartel in m'n jas liet zakken waar al iets inzat en door het gewicht de knop ingedrukt werd

Nog even over nadenken :)


Gelijk maar even een vraag daar ik toch al op de koopziektoer ben;

https://www.fasttech.com/(...)-cotton-wick-for-rda

Is dit hetzelfde als dit:

http://www.smokesmarter.n(...)puff-ongebleekt.html


Zo ja scheelt me dat dan weer verzendingskosten

[ Bericht 41% gewijzigd door KNAK op 28-03-2015 02:31:50 ]
Mai pben rai~!
pi_151116757
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 02:21 schreef KNAK het volgende:
Unknown zit al half in mn winkelwagen, echter zie ik "no" bij unlock ring staan

Ik vind zo een functie eigenlijk toch wel belangrijk daar ik ook per ongeluk de Cartel in m'n jas liet zakken waar al iets inzat en door het gewicht de knop ingedrukt werd

Nog even over nadenken :)
hier zitten behoorlijk dikke magneten in. en een beetje travel.
die moet je echt wel bewust indrukken, voordat hij gaat vuren.
als je de druk ook maar iets laat vieren, ben je meteen je contact kwijt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 02:52:00 #150
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151116870
OK ok ok. Hij zit er al in :')

Alleen nog een passend driptip voor magma zoeken en even wachten tot ik een mogelijk antwoord op de puff katoen vraag krijg (want op 1 of andere wijze lijkt het wel of dit net iets beter is dan Muji ) en Fasttech heeft weer wat poen erbij


De CLT 2 , groot verschil met 1? Of is dit te verwaarlozen ?
Mai pben rai~!
pi_151117820
Groot verschil, lees maar eens:

E-sigaret: Infinite CLT2 Rebuildable Atomizer

Versie 3 van de CLT is ook al uit trouwens.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 28 maart 2015 @ 14:11:02 #152
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151125130
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:30 schreef Zith het volgende:
Miller's Apple of Eden.

Het smaakt zo droog, alsof je poeder aan het inhaleren bent :P

Heb ook een aantal van dit merk gekocht trouwens 20PG-80VG

https://www.fasttech.com/(...)onic-cigarettes-30ml
Velvet Cloud heeft 100% pg free en is wel goed.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:29:15 #153
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151127962
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:10 schreef Anne het volgende:
Groot verschil, lees maar eens:

E-sigaret: Infinite CLT2 Rebuildable Atomizer

Versie 3 van de CLT is ook al uit trouwens.
De 3 is nergens op Fasttech te bekennen, helaas

Iemand een antwoord op de puff katoen vraag?
Mai pben rai~!
pi_151129499
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:29 schreef KNAK het volgende:

[..]

De 3 is nergens op Fasttech te bekennen, helaas

Iemand een antwoord op de puff katoen vraag?
gewoon op clt gezocht ;)

https://www.fasttech.com/(...)rebuildable-dripping

die 2 euro zal het verschil niet meer maken.
bestel het en vertel het hier. dan weten wij het ook >:)
ziet er legit uit.

[ Bericht 8% gewijzigd door marc0871 op 28-03-2015 17:56:18 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 28 maart 2015 @ 18:09:06 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151130343
Jullie vertrouwen Fasttech wel? Als ik daar namelijk een Cloupor Mini + batterij + Kangertech subtank Nano + 10 coils haal, kost me dat maar 67 euro.
Dan wil ik er wel even op wachten...
pi_151130691
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Kreator het volgende:
Jullie vertrouwen Fasttech wel? Als ik daar namelijk een Cloupor Mini + batterij + Kangertech subtank Nano + 10 coils haal, kost me dat maar 67 euro.
Dan wil ik er wel even op wachten...
wat ik bestel, is tot nu toe netjes aangekomen.
als je het neemt voor wat het is (vaak clones of spullen die de QC niet doorstaan. soms pareltjes (lees de comments. ga niet voor de (aller)goedkoopste versie.)), kan je er best leuke dingen vandaan halen.

batterijen kan je beter hier kopen.
die mogen niet vliegen en gaan met de boot.
duurt langer.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 28 maart 2015 @ 18:36:11 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151130942
Twijfel nog wel. Denk dat die dingen wel origineel zijn, maar bestel ze dan liever bij een betrouwbare site.

Maar twijfel sowieso nog. Lees idd dat die Cloupor Mini nog wel eens wil gaan branden.
Misschien wordt het dan een IPV mini of een Sigelei 50W. Maar ben er nog niet uit.
pi_151132986
Als je de batterij er uithaalt en in een oplader stopt is er niets aan de hand met de cloupor kreator
pi_151133115
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:36 schreef Kreator het volgende:
Twijfel nog wel. Denk dat die dingen wel origineel zijn, maar bestel ze dan liever bij een betrouwbare site.

Maar twijfel sowieso nog. Lees idd dat die Cloupor Mini nog wel eens wil gaan branden.
Misschien wordt het dan een IPV mini of een Sigelei 50W. Maar ben er nog niet uit.
is dacht ik al opgelost.
maar na alle commotie zou ik mezelf ook nog een tweede keer achter de oren krabben.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:26:32 #160
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151134287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:32 schreef marc0871 het volgende:

[..]

gewoon op clt gezocht ;)

https://www.fasttech.com/(...)rebuildable-dripping

die 2 euro zal het verschil niet meer maken.
bestel het en vertel het hier. dan weten wij het ook >:)
ziet er legit uit.

Met een lui oog gezocht blijkbaar :')

Echter heb ik van jullie geleerd om van reviews uit te gaan, en deze krijgt er dus geen. Dat maakt het dan weer listig, al gaat het maar om een klein bedrag.

Misschien eerst de magma en CLT 2 proberen ;)
Mai pben rai~!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:28:16 #161
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151134348
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Kreator het volgende:
Jullie vertrouwen Fasttech wel? Als ik daar namelijk een Cloupor Mini + batterij + Kangertech subtank Nano + 10 coils haal, kost me dat maar 67 euro.
Dan wil ik er wel even op wachten...
Geen idee wat voor batterij hier bij zit, maar is het niet zo dat batterijen je hele order op zeevracht stuurt? Wellicht beter aparte orders indien mogelijk
Mai pben rai~!
pi_151138310
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

Met een lui oog gezocht blijkbaar :')

Echter heb ik van jullie geleerd om van reviews uit te gaan, en deze krijgt er dus geen. Dat maakt het dan weer listig, al gaat het maar om een klein bedrag.

Misschien eerst de magma en CLT 2 proberen ;)
staat letterlijk sinds vandaag in de prijslijst. een andere versie pas sinds gisteren.
er zullen dus weinig mensen zijn die al iets zinnigs kunnen zeggen over deze (clone(?) rda's.

zelf ga ik hem iig niet halen.
als ik het ontwerp zo eens zie, is het minstens net zo'n overdreven ding als de dark horse. die ligt hier ook meest van de tijd te liggen.
de clt 2 heb ik al een stuk of 4 keer gerewickt, sinds de laatste keer dat ik de DH heb gedaan.
echt, dat ding is eigenlijk veel te gek.
maar die clt 2 is echt master.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 28 maart 2015 @ 22:31:53 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151140177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:28 schreef KNAK het volgende:

[..]

Geen idee wat voor batterij hier bij zit, maar is het niet zo dat batterijen je hele order op zeevracht stuurt? Wellicht beter aparte orders indien mogelijk
Zit standaard geen batterij bij.
pi_151142117
Batterij gewoon sowieso in Nederland bestellen :Y. Die paar (ja, 2 euro ja) euro extra..
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:58:58 #165
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151143659
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef marc0871 het volgende:

[..]

staat letterlijk sinds vandaag in de prijslijst. een andere versie pas sinds gisteren.
er zullen dus weinig mensen zijn die al iets zinnigs kunnen zeggen over deze (clone(?) rda's.

zelf ga ik hem iig niet halen.
als ik het ontwerp zo eens zie, is het minstens net zo'n overdreven ding als de dark horse. die ligt hier ook meest van de tijd te liggen.
de clt 2 heb ik al een stuk of 4 keer gerewickt, sinds de laatste keer dat ik de DH heb gedaan.
echt, dat ding is eigenlijk veel te gek.
maar die clt 2 is echt master.
Duidelijk verhaal..

Magma , CLT 2, unknown mod,..
Ik zit alleen nog met die puff katoen.. Is dat nou hetzelfde als wat er in smokesmarter te koop is of niet?

Misschien dat jullie heren en dames geen puff gebruiken en het niet weten :)
Mai pben rai~!
pi_151144198
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

Met een lui oog gezocht blijkbaar :')

Echter heb ik van jullie geleerd om van reviews uit te gaan, en deze krijgt er dus geen. Dat maakt het dan weer listig, al gaat het maar om een klein bedrag.

Misschien eerst de magma en CLT 2 proberen ;)
Ik zou gewoon nog even wachten. Een originele infinite kost niets, m'n CLT V1 kostte daar 13 euro :') Kwestie van tijd lijkt mij.

Magma ga je wel leuk vinden. De airflow is niet zo open als andere drippers, maar dat hoeft ook niet zo (niet vergeten he, single coil, 26 twisted!). Enige wat kut is, is dat je 'm eigenlijk nergens mee kunt nemen, want eenmaal gevuld, dan moet ie echt rechtop blijven staan. Het is dus echt een thuis-device voor mij.

Ik ga zo ergens een Goliath vandaan trekken, een verbeterde versie van de Goblin :P Momenteel volgens mij de beste dual coil RTA. Youde is echt wel een serieuze speler in de markt aan het worden. Alles wat ze recentelijk uitbrengen is moeilijk de hand op te leggen.

Edit: De Unknown ook maar in de basket gegooid. Voor de drippers gebruik ik sowieso de koperen mech die ik al heb. Hit inderdaad veel harder dan een gewone SS.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bowny op 29-03-2015 00:24:41 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 00:39:46 #167
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151144807
Al vind ik SS wel mooier, maar ik wil het verschil wel ervaren, net zoals ik meerdere drippers wil proberen.
Magma staat overal op 1 als het gaat om flavor en daar ik steeds handiger begin te worden in DIY sapjes krijg ik steeds meer interesse in smaak. Grote rookpluimen is wel leuk maar m'n ramen :') zowel huis als auto, en de aandacht die ik krijg; wildvreemde mensen, van jong tot oud, verbijstering over wat ik aan het doen ben.

Magma op een twisted coil,.. Weer een nieuwe uitdaging erbij dat te gaan maken ;)

Foto van goliath en reden waarom het de beste is mag best wel de openbaring in ;)
Mai pben rai~!
pi_151145542
wat die puff betreft;

quote:
die 2 euro zal het verschil niet meer maken.
bestel het en vertel het hier. dan weten wij het ook >:)
ziet er legit uit.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:18 schreef Bowny het volgende:

Edit: De Unknown ook maar in de basket gegooid. Voor de drippers gebruik ik sowieso de koperen mech die ik al heb. Hit inderdaad veel harder dan een gewone SS.
ga je echt geen spijt van krijgen ;)
op de veer na, is het een (kloon van?) 'rig' of 'pylon' mod, zonder de gravering.
superdikke buis en alleen de topcap geeft een naad. de knop zet je direct vast in een ring in de buis.
in plaats van de veer heb je een paar dikke magneten. daarmee gaat 'ie echt niet spontaan vuren ;)
verder is echt alles van koper.
na een dagje vapen hoef je trouwens ook niet meer naar de sportschool. hij is ZWAAR.
echt een aanrader als je een mech zoekt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151150403
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:39 schreef KNAK het volgende:

Magma op een twisted coil,.. Weer een nieuwe uitdaging erbij dat te gaan maken ;)

Foto van goliath en reden waarom het de beste is mag best wel de openbaring in ;)
Klinkt moeilijk, maar is echt makkelijker dan je denkt. Ik maak ze op een houtje touwtje manier.....haal een stuk kanthal door het oortje van een mok. Beide uiteindes grippen met een tang, de mok laten hangen (boven je bank of bed) en draaien maarrrrrrrrr. Het kan ook veel simpeler: een boormachine :D

Goliath


Features
- 5-6ml i.t.t. de Goblin
- 6mm chimney flowhole
- Juice control ring!
- 2x3mm airflowholes
- Hele dikke juicekanalen
- Adjustable koperen 510
- Je kunt de hele tank eraf draaien, met de juice er nog in, voor directe toegang tot het deck
- Niet al te duur (40 euro?)
pi_151152805
Mijn Mt Baker Vapor juices zijn binnen vanuit de VS, max VG 30 ml flesjes binnen 7 dagen, ben ze nog wel even aan het steepen (al smaakte de cinnamon roll 10 mg/ml al prima (iets droog maar ja VG natuurlijk)).

Nu wil ik een tweede systeem kopen, wel wat sub ohming al ben ik best tevreden met mijn nautilus mini en 30W iStick.

Wat een prijsverschillen voor de box mods, bomen bos gevoel... wil iets als de atlantis op 0.5.

Is de ipv4 iets? liever gewoon zoiets als een iStick zonder gedoe van apart batterijen opladen.

advies?
run on water
  zondag 29 maart 2015 @ 12:58:07 #171
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151153045
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:47 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
Mijn Mt Baker Vapor juices zijn binnen vanuit de VS, max VG 30 ml flesjes binnen 7 dagen, ben ze nog wel even aan het steepen (al smaakte de cinnamon roll 10 mg/ml al prima (iets droog maar ja VG natuurlijk)).

Nu wil ik een tweede systeem kopen, wel wat sub ohming al ben ik best tevreden met mijn nautilus mini en 30W iStick.

Wat een prijsverschillen voor de box mods, bomen bos gevoel... wil iets als de atlantis op 0.5.

Is de ipv4 iets? liever gewoon zoiets als een iStick zonder gedoe van apart batterijen opladen.

advies?
Cloudhousevapor.com
Mt Baker sapjes... Iets dichterbij voor paar euro verzending

Over de hardware kan ik helaas geen advies geven anders dan dat ik van mijn istick 30 erg blij kan worden ;)
Mai pben rai~!
  zondag 29 maart 2015 @ 13:00:24 #172
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151153104
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:46 schreef Bowny het volgende:

[..]

Klinkt moeilijk, maar is echt makkelijker dan je denkt. Ik maak ze op een houtje touwtje manier.....haal een stuk kanthal door het oortje van een mok. Beide uiteindes grippen met een tang, de mok laten hangen (boven je bank of bed) en draaien maarrrrrrrrr. Het kan ook veel simpeler: een boormachine :D

Prima manier om het te proberen.. 2 vragen hierover ;

-welke kanthal ? Neem aan zo dun mogelijk ?
-hoe lang doortwisten? Tot ie krom trekt ?
Mai pben rai~!
  zondag 29 maart 2015 @ 13:28:10 #174
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151153756
Ik zag dat al eerder ja. Wel handig om mee te beginnen

Nu alleen nog even de experts hier vragen welke afmeting aan te raden is voor
Tugboat. ( en de aanstormende magma ;) )

Dual coil Twisted in clt / tugboat. Is dat te doen ?
Mai pben rai~!
  zondag 29 maart 2015 @ 13:30:19 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151153801
Ja, hoor, even proberen, maar 4 of 5 wraps dual moet kunnen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 29 maart 2015 @ 14:10:40 #176
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151154772
Gelijk morgen bestellen
Welke mm afmeting? Er zijn er 3 geloof ik

En wat is het kenmerkende verschil tov single wire?
Meer oppervlakte verdamping dus meer flavor, damp, etc
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer zondag 29 maart 2015 @ 14:59:11 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151156134
Ben toch maar voor de Cloupor Mini gegaan. Fuck it. :7.

#1. SKU 2010102 - Authentic KangerTech SUBTANK OCC Coil Heads (5-Pack)
x 2
https://www.fasttech.com/product/2010102
#2. SKU 2010103 - Authentic KangerTech SUBTANK OCC Coil Heads (5-Pack)
x 2
https://www.fasttech.com/product/2010103
#3. SKU 2032101 - Authentic Cloupor Mini 30W Variable Wattage / Voltage VW VV APV Box Mod
x 1
https://www.fasttech.com/product/2032101
#4. SKU 2106400 - Authentic KangerTech SUBTANK Nano Clearomizer
x 1
https://www.fasttech.com/product/2106400

88 euro en dan ben ik ongeveer de helft kwijt vergeleken met een NL site.

Enige wat ik nog moet aanschaffen is een batterij. Ik neem aan dat hier een flat top in moet? Iemand nog tips?
Zat naar deze te kijken, maar die heeft een button top en weet niet of dat past:

http://eu.nkon.nl/efest-i(...)0mah-button-top.html

Verder heb ik echt geen idee welke batterij goed gaat passen...
  zondag 29 maart 2015 @ 14:59:29 #178
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151156149
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:10 schreef KNAK het volgende:
Gelijk morgen bestellen
Welke mm afmeting? Er zijn er 3 geloof ik

En wat is het kenmerkende verschil tov single wire?
Meer oppervlakte verdamping dus meer flavor, damp, etc
ja doei, geen tijd voor, ben aan het werk, google maar, kun jij wel :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 29 maart 2015 @ 15:01:53 #179
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151156212
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja doei, geen tijd voor, ben aan het werk, google maar, kun jij wel :W
_O-
Mai pben rai~!
pi_151156315
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ben toch maar voor de Cloupor Mini gegaan. Fuck it. :7.

#1. SKU 2010102 - Authentic KangerTech SUBTANK OCC Coil Heads (5-Pack)
x 2
https://www.fasttech.com/product/2010102
#2. SKU 2010103 - Authentic KangerTech SUBTANK OCC Coil Heads (5-Pack)
x 2
https://www.fasttech.com/product/2010103
#3. SKU 2032101 - Authentic Cloupor Mini 30W Variable Wattage / Voltage VW VV APV Box Mod
x 1
https://www.fasttech.com/product/2032101
#4. SKU 2106400 - Authentic KangerTech SUBTANK Nano Clearomizer
x 1
https://www.fasttech.com/product/2106400

88 euro en dan ben ik ongeveer de helft kwijt vergeleken met een NL site.

Enige wat ik nog moet aanschaffen is een batterij. Ik neem aan dat hier een flat top in moet? Iemand nog tips?
Zat naar deze te kijken, maar die heeft een button top en weet niet of dat past:

http://eu.nkon.nl/efest-i(...)0mah-button-top.html

Verder heb ik echt geen idee welke batterij goed gaat passen...
Ik zou uit deze twee kiezen:

http://eu.nkon.nl/recharg(...)le-2500mah-1461.html

http://eu.nkon.nl/recharg(...)50-inr18650-25r.html

Zeker als je die 0.5 Ohm coils gaat gebruiken.
pi_151156477
Overigens weet ik eigenlijk niet zeker of die Efest batterij past in een Cloupor Mini.
De Samsung past sowieso, die is net 1 à 2 mm minder dik.
pi_151156503
En heb je trouwens wel een externe lader?
pi_151156625
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ben toch maar voor de Cloupor Mini gegaan. Fuck it. :7.

#1. SKU 2010102 - Authentic KangerTech SUBTANK OCC Coil Heads (5-Pack)
x 2
https://www.fasttech.com/product/2010102
#2. SKU 2010103 - Authentic KangerTech SUBTANK OCC Coil Heads (5-Pack)
x 2
https://www.fasttech.com/product/2010103
#3. SKU 2032101 - Authentic Cloupor Mini 30W Variable Wattage / Voltage VW VV APV Box Mod
x 1
https://www.fasttech.com/product/2032101
#4. SKU 2106400 - Authentic KangerTech SUBTANK Nano Clearomizer
x 1
https://www.fasttech.com/product/2106400

88 euro en dan ben ik ongeveer de helft kwijt vergeleken met een NL site.

Enige wat ik nog moet aanschaffen is een batterij. Ik neem aan dat hier een flat top in moet? Iemand nog tips?
Zat naar deze te kijken, maar die heeft een button top en weet niet of dat past:

http://eu.nkon.nl/efest-i(...)0mah-button-top.html

Verder heb ik echt geen idee welke batterij goed gaat passen...
die samsungs van anne zijn goed.

en de lg he4's zouden ook goed zijn.

http://eu.nkon.nl/recharg(...)8650he4-2500mah.html
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Official ESF Kreviewer zondag 29 maart 2015 @ 15:17:00 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151156644
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:11 schreef Anne het volgende:
Overigens weet ik eigenlijk niet zeker of die Efest batterij past in een Cloupor Mini.
De Samsung past sowieso, die is net 1 à 2 mm minder dik.
Ok, thx. :). Heb geen externe lader. In principe ook niet nodig, maar is wel veiliger zegt men...
Kijk wel ff.
pi_151156678
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ok, thx. :). Heb geen externe lader. In principe ook niet nodig, maar is wel veiliger zegt men...
Kijk wel ff.
Ja.. ik weet natuurlijk niet of die Cloupor Mini's op Fasttech echt de nieuwe batch zijn zonder die problemen van smeltende dingetjes. Maar beter voor de zekerheid een externe lader gebruiken; zijn je batterijen ook veel sneller vol ;). En die heb je al vanaf ongeveer een tientje.
  Official ESF Kreviewer zondag 29 maart 2015 @ 15:33:19 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151157007
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja.. ik weet natuurlijk niet of die Cloupor Mini's op Fasttech echt de nieuwe batch zijn zonder die problemen van smeltende dingetjes. Maar beter voor de zekerheid een externe lader gebruiken; zijn je batterijen ook veel sneller vol ;). En die heb je al vanaf ongeveer een tientje.
Kun je testen door em 15 seconden te laten branden. Maar op zich wel een veilig idee om gewoon een lader te kopen.
pi_151158343
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:00 schreef KNAK het volgende:

[..]

Prima manier om het te proberen.. 2 vragen hierover ;

-welke kanthal ? Neem aan zo dun mogelijk ?
-hoe lang doortwisten? Tot ie krom trekt ?
- 26G voor de magma. Voor de normale tankjes werkt 30G ook prima. Ben er zelf niet echt fan van, omdat het kan "spugen". Met de Magma heb er daar overigens geen last van. In de Erl en Taifun wel.

- Twisten tot ie breekt...of wat ik doe, tot ie idd een beetje krom trekt. Als je alles dan losknipt, heb je een mooie stijve draad.

:)
  zondag 29 maart 2015 @ 17:59:59 #188
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151162152
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef Bowny het volgende:

[..]

- 26G voor de magma. Voor de normale tankjes werkt 30G ook prima. Ben er zelf niet echt fan van, omdat het kan "spugen". Met de Magma heb er daar overigens geen last van. In de Erl en Taifun wel.

- Twisten tot ie breekt...of wat ik doe, tot ie idd een beetje krom trekt. Als je alles dan losknipt, heb je een mooie stijve draad.

:)
Top.

Ik ga dit met 28g in de Lemo proberen, single coil. Nog geen 26 in huis, komt deze week pas

In de CLT of tugboat zie ik mijzelf al stoeien tot in de eeuwigheid met het bevestigen dus ik laat dat nog wel even uit m'n hoofd daar een dual twisted in te proppen
Mai pben rai~!
pi_151162721
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:59 schreef KNAK het volgende:

[..]

Top.

Ik ga dit met 28g in de Lemo proberen, single coil. Nog geen 26 in huis, komt deze week pas

In de CLT of tugboat zie ik mijzelf al stoeien tot in de eeuwigheid met het bevestigen dus ik laat dat nog wel even uit m'n hoofd daar een dual twisted in te proppen
:')
zo te horen ben je nog niet toe aan een dual twisted parallel build á la zipper :+ .
die kreeg ik nog in de plume veil gepropt.
en als er iets priegelen is... 8)7
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 29 maart 2015 @ 20:02:41 #190
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151166216
Dit zeg ik nu omdat ik niet weet wat de uitkomst is van het gedraai; beide pootjes van een betwiste coil zullen wel wat dikker zijn, Als het daadwerkelijk past zal het dan ook wel lukken.

Alleen dual, 2 pootjes in 1 post, dat zal dan de uitdaging zijn.
1 pootje in post, de ander tussen schroefje geklemd ?
Mai pben rai~!
pi_151174699
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:02 schreef KNAK het volgende:
Dit zeg ik nu omdat ik niet weet wat de uitkomst is van het gedraai; beide pootjes van een betwiste coil zullen wel wat dikker zijn, Als het daadwerkelijk past zal het dan ook wel lukken.

Alleen dual, 2 pootjes in 1 post, dat zal dan de uitdaging zijn.
1 pootje in post, de ander tussen schroefje geklemd ?
gewoon proberen.
er past al gauw meer dan dat je denkt in die gaatjes.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151181248
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:11 schreef Anne het volgende:
Overigens weet ik eigenlijk niet zeker of die Efest batterij past in een Cloupor Mini.
De Samsung past sowieso, die is net 1 à 2 mm minder dik.
Ik heb hier zonder problemen een Efest in mijn cloupor mini zitten. Ook de sony's passen er in (allebei flattop)
Het is wat.......
  Official ESF Kreviewer maandag 30 maart 2015 @ 08:33:22 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151181262
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:30 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik heb hier zonder problemen een Efest in mijn cloupor mini zitten. Ook de sony's passen er in (allebei flattop)
Bevalt ie goed? De mijne wordt pas over een week verstuurd.
pi_151181296
Het is mijn favoriete mod. Lekker handzaam. Alhoewel ik afgelopen week voor mijn vrouw een i-stick heb gekocht en die ligt ook heerlijk in de hand.
Grootste voordeel van de cloupor mini is de magneetsluiting voor de batterijklep. Grootste nadeel is de verstelbare positieve pool. Zodra ik een RBA eraf schroef en ik wil dezelfde RBA er weer op zetten maakt ie geen contact. dan moet ik de plus-pool eerst weer een kwart slag uitdraaien. Maar aangezien mijn Kayfun er zo onderhand op vastgelijmd zit en ik ook nog genoeg andere (mech)mods heb, hoeft die er eigenlijk nooit vanaf. Dus veel last heb ik daar niet van
Het is wat.......
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:29:37 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151237644
Have this; and it is naais. A-naais if you like :P

http://www.eliquidmania.com/snake-oil-tmax.html
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:10:57 #196
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151239988
Sinds wanneer mogen ze weer 30ml flesjes verkopen in NL? Of is Venray geen nederland meer?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:35:04 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151241347
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Sinds wanneer mogen ze weer 30ml flesjes verkopen in NL? Of is Venray geen nederland meer?
Wie zei er dat ik hem daarvandaan had? O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:47:01 #198
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151241905
:D Het mooie is wel dat ze daar wel naar het buitenland verzenden. Nu is het altijd zo'n dingetje om te gokken dat Postnl het snapt als ze een pakketje versturen naar een Nederlands adres met daarbij een ander land vermeld.

Maar die omschrijving van Snake Oil beloofd wel wat. Van het weekend wat verschillende smaken besteld in Duitsland. Onder andere absinth en waldmeister :D

[ Bericht 29% gewijzigd door CocaColaLight op 31-03-2015 22:54:42 ]
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  donderdag 2 april 2015 @ 02:00:04 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151284161
Ik gebruik nu al een tijdje de eGo CE4 en ik vraag me eigenlijk waarom ik hier zoveel over verbouwingen lees en dergelijke, wat missen jullie in de originele versie?
Gewoon een nieuwsgierigheidsvraagje.

gosmoke.dk zit overigens 10 minuten bij mij vandaan en dat is wel handig, kan alles wat ik nodig heb daar kopen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_151284169
Mijn mondstukje is weer eens gebroken. Dus ben maar weer ekt gaan roken.

Ga wel weer stoppen binnenkort en weer verder met de e-sig.

\en dan ga ik nu eens rondlezen hier om te kijken wat de reacties hier zijn.

ok doei.
  donderdag 2 april 2015 @ 02:56:24 #201
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151284384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 02:00 schreef snakelady het volgende:
Ik gebruik nu al een tijdje de eGo CE4 en ik vraag me eigenlijk waarom ik hier zoveel over verbouwingen lees en dergelijke, wat missen jullie in de originele versie?
Gewoon een nieuwsgierigheidsvraagje.

gosmoke.dk zit overigens 10 minuten bij mij vandaan en dat is wel handig, kan alles wat ik nodig heb daar kopen. :P
Voor mij is het heel simpel, het begon met nieuwsgierigheid, wat is er nog meer en wat kan er allemaal. Mijn eerste was ook zoiets als jij nu hebt. Dan gaat het al snel van kwaad tot erger met de prijzen op fasttech. Het grootste verschil voor mij is de smaak en het leuke van zelf prutsen met draadjes. Als het dan een keer lukt om dezelfde juice "lekkerder" te laten smaken omdat je een andere build erin hebt zitten geeft een stukje voldoening.

Het blijft een gevalletje: if it works it works for you :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_151292593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 02:56 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Voor mij is het heel simpel, het begon met nieuwsgierigheid, wat is er nog meer en wat kan er allemaal. Mijn eerste was ook zoiets als jij nu hebt. Dan gaat het al snel van kwaad tot erger met de prijzen op fasttech. Het grootste verschil voor mij is de smaak en het leuke van zelf prutsen met draadjes. Als het dan een keer lukt om dezelfde juice "lekkerder" te laten smaken omdat je een andere build erin hebt zitten geeft een stukje voldoening.

Het blijft een gevalletje: if it works it works for you :D
Ik als dame met twee linkse handen zou het nog voor elkaar krijgen om zoiets te bouwen. Maar om daar mee over straat te gaan of op feestjes te gebruiken lijkt me niet echt elegant. Ik houd het al jaren bij mijn eenvoudige e-sigaret. Ook had ik onlangs al aan gegeven dat er hier door maar enkele mensen wordt mee gelezen die zelf knutselen. Erg jammer voor mensen die wat willen lezen over de gewone e-sigaret. Dus ook ik ga maar weer naar mijn eigen vertrouwde e-sigaret forum!
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 april 2015 @ 13:46:31 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151292862
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:38 schreef schuschuho het volgende:
Ook had ik onlangs al aan gegeven dat er hier door maar enkele mensen wordt mee gelezen die zelf knutselen. Erg jammer voor mensen die wat willen lezen over de gewone e-sigaret. Dus ook ik ga maar weer naar mijn eigen vertrouwde e-sigaret forum!
Die discussie ook al een paar keer gevoerd, maar de personen die het topic verneuken, vinden zelf van niet.
Was een paar maanden geleden nog wel anders.
pi_151294940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:38 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Ik als dame met twee linkse handen zou het nog voor elkaar krijgen om zoiets te bouwen. Maar om daar mee over straat te gaan of op feestjes te gebruiken lijkt me niet echt elegant. Ik houd het al jaren bij mijn eenvoudige e-sigaret. Ook had ik onlangs al aan gegeven dat er hier door maar enkele mensen wordt mee gelezen die zelf knutselen. Erg jammer voor mensen die wat willen lezen over de gewone e-sigaret. Dus ook ik ga maar weer naar mijn eigen vertrouwde e-sigaret forum!
Wat wil je dan lezen over de kant en klare e-sigaret? Dat iemand weer een nieuwe coil gekocht heeft? De nieuwste aanwinst van liquid?

Dat eerste is voor niemand interessant en dat tweede gebeurt al. Meer zou ik niet eens weten wat je daarover moet vertellen... Of bewijs het tegendeel en kom zelf met boeiende verhalen. Wie weet komen dan wel meer mensen die nu het topic zien als het knutseltopic.
pi_151303434
Vandaag de CLT V1 binnen en gelijk opgebouwd. Wat een achterlijk ding zeg. :D De dual positive post en deck is echt een verademing om op te werken t.o.v. de Tobh. Qua performance vind ik 'm redelijk gelijk aan de Tobh, maar de airflow is echt massive. Wel gelijk die kleine driptip weggemikkerd en een langere widebore opgezet, want die originele werd me toch een partij heet. :P

Gebouwd op een bescheiden 0.3ohm.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:55:29 #206
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151308067
Om dan maar eens over liquids te hebben: Ik heb ook een flesje Snake Oil weten te bestellen. Ben benieuwd of het bevalt :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:03:49 #207
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151312549
Ik was ook nieuwsgierig geworden maar had deze week alweer 3 pakketjes besteld met o.a. aroma's, ohm-meter, kantal, en nu nog 100 ml Bread of Heaven liquid onderweg, dus ik heb nu even een bestel-stop ingesteld, ik hoop maar dat ik ongeveer kiet draai met wat ik normaal aan sigaretten uitgaf maar zal niet veel schelen. Ik wacht de reviews van het anijs-goedje hier wel af :+

Ik heb de dripper uitgeprobeerd (clone veil plume) met de 0.4 Kanthal, kwam uit op 0.8 Ohm op dual coil en inderdaad meer smaak maar minder wolken, geen uitgebreide verhalen maar supermakkelijk om snel van smaak te wisselen ^O^ (dus heb ook geen foto's van betere smaak of onvolmaakte coils)

On topic: Ik zag vandaag een meisje op het perron, aan haar e-cig te dampen. Wat me opviel dat ze weinige pauze nam tussen elke hijs dus ik had het idee dat ze wel iets zwaarders kon gebruiken, 'natuurlijk' niet aangesproken... misschien de volgende keer :) Net fok! :')
2019: The Great Awakening
pi_151314118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:03 schreef MangoTree het volgende:
Ik was ook nieuwsgierig geworden maar had deze week alweer 3 pakketjes besteld met o.a. aroma's, ohm-meter, kantal, en nu nog 100 ml Bread of Heaven liquid onderweg, dus ik heb nu even een bestel-stop ingesteld, ik hoop maar dat ik ongeveer kiet draai met wat ik normaal aan sigaretten uitgaf maar zal niet veel schelen. Ik wacht de reviews van het anijs-goedje hier wel af :+

Komt wel goed hoor! Ik was ook bang dat het nooit op zou houden, maar op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee, vooral omdat je dan al met een berg liquids (en hardware) zit. M'n eerste 3 maanden waren even slikken, maar als ik nu (8 maanden later) op m'n appie kijk om te zien hoeveel ik aan peuken heb bespaard, dan was het de moeite waard.

En af en toe een nieuwe hype-tank kopen à 15-40 euro kost je ook weer geen rib uit je lijf :)

Jouw "probleem" met de Plume is waarschijnlijk een combinatie van je gebruikte draad en weerstand. Je draad is te dik voor die weerstand cq. je weerstand is te hoog voor die maat. De spool-up tijd duurt langer, dus voor die goed heet is, ben jij alweer uitgezogen :)

Probeer eens te mikken op 0.3-0.4 ohm of gebruik een dunner draad voor 0.8ohm. Je zal zien dat dat een wereld van verschil zal maken.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:55:30 #209
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151315114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:33 schreef Bowny het volgende:

[..]

Komt wel goed hoor! Ik was ook bang dat het nooit op zou houden, maar op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee, vooral omdat je dan al met een berg liquids (en hardware) zit. M'n eerste 3 maanden waren even slikken, maar als ik nu (8 maanden later) op m'n appie kijk om te zien hoeveel ik aan peuken heb bespaard, dan was het de moeite waard.

En af en toe een nieuwe hype-tank kopen à 15-40 euro kost je ook weer geen rib uit je lijf :)

Jouw "probleem" met de Plume is waarschijnlijk een combinatie van je gebruikte draad en weerstand. Je draad is te dik voor die weerstand cq. je weerstand is te hoog voor die maat. De spool-up tijd duurt langer, dus voor die goed heet is, ben jij alweer uitgezogen :)

Probeer eens te mikken op 0.3-0.4 ohm of gebruik een dunner draad voor 0.8ohm. Je zal zien dat dat een wereld van verschil zal maken.
Had ook nog een 2dehands kanger subtank mini vandaag als koopje. Fijn voor backup want dat is voor mij voor gewoon het ideale ding om te gebruiken en vooral om mee te nemen. Ben helemaal van de standaard coils af en gebruik alleen het RBA deck. Moet de tank nog wel ontvangen maar komt vast goed.

Behalve dat vapen zeker wel veel tijd kost t.o.v. een sigaret en een aansteker die het soms maanden doet(!) ben ik nog steeds superblij met de overige voordelen van het niet roken. oO<
2019: The Great Awakening
  donderdag 2 april 2015 @ 22:56:59 #210
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151315204
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:14 schreef Bowny het volgende:
Vandaag de CLT V1 binnen en gelijk opgebouwd. Wat een achterlijk ding zeg. :D De dual positive post en deck is echt een verademing om op te werken t.o.v. de Tobh. Qua performance vind ik 'm redelijk gelijk aan de Tobh, maar de airflow is echt massive. Wel gelijk die kleine driptip weggemikkerd en een langere widebore opgezet, want die originele werd me toch een partij heet. :P

Gebouwd op een bescheiden 0.3ohm.
Wat voor kathal/diameter ?

Ik heb no even de tugboat in gebruik maar met de CLT heb ik direct de tugboat driptip erop gezet..
Die CLT is een tocht machine :D.

Ik heb 26g binnen, binnenkort knutselen met Lemo en dripper. Mijn eerste twisted 28g op de Lemo zitten @ .8 ohm, en moet zeggen dat ik niet zo heel veel verschil merk :@

Heb nu zo rond de 300ml juice in voorraad en heb een beetje genoeg van die lullige 100ml base flesjes en ben nu maar begonnen met bestellen van flessen in liter formaat :'). Damp nu zo rond de 10 a 15ml per dag .... En ben op zoek naar wat meer aromatjes,.. Mocht iemand goede ervaring hebben met iets hoor ik dat graag ;). ( Bread of heaven?? Wasdat?)
Mai pben rai~!
pi_151315406
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:55 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Had ook nog een 2dehands kanger subtank mini vandaag als koopje. Fijn voor backup want dat is voor mij voor gewoon het ideale ding om te gebruiken en vooral om mee te nemen. Ben helemaal van de standaard coils af en gebruik alleen het RBA deck. Moet de tank nog wel ontvangen maar komt vast goed.

Behalve dat vapen zeker wel veel tijd kost t.o.v. een sigaret en een aansteker die het soms maanden doet(!) ben ik nog steeds superblij met de overige voordelen van het niet roken. oO<
Subtank mini is top. Het RBA deck is, mits je het goed opbouwt, zelfs beter dan een OCC coil. Sowieso is het RBA gedeelte van de mini beter dan de 25mm versie, betere airflow. Ondanks het lompe formaat (wat ook wat heeft), is de Subtank m'n tank-to-go, samen met de Erl-nano.

En ja, het kost tijd :P Ik heb net m'n Subtank en 3 Erl's wat groot onderhoud gegeven en dan ben je ineens 1,5 uur verder. Maar dan krijg je er ook wat voor terug! :)
pi_151315713
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:56 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wat voor kathal/diameter ?

Ik heb no even de tugboat in gebruik maar met de CLT heb ik direct de tugboat driptip erop gezet..
Die CLT is een tocht machine :D.

Ik heb 26g binnen, binnenkort knutselen met Lemo en dripper. Mijn eerste twisted 28g op de Lemo zitten @ .8 ohm, en moet zeggen dat ik niet zo heel veel verschil merk :@

Heb nu zo rond de 300ml juice in voorraad en heb een beetje genoeg van die lullige 100ml base flesjes en ben nu maar begonnen met bestellen van flessen in liter formaat :'). Damp nu zo rond de 10 a 15ml per dag .... En ben op zoek naar wat meer aromatjes,.. Mocht iemand goede ervaring hebben met iets hoor ik dat graag ;). ( Bread of heaven?? Wasdat?)
25G, ID 2.5mm @ 6 wraps. Dat werd spot-on 0.3ohm zoals de bedoeling was. :)

Twisted moet je net liggen. Ik merkte wel wat smaakverschil, mede door het grotere oppervlak dat een twisted biedt. Een twisted wilt ook wel eens spugen en "cracklen", heb je dat niet gemerkt? Sommige dampers vinden dat leuk/tof/cool, maar ik vind het niets om af en toe een spat liquid in m'n bakkes afgevuurd te krijgen :P

Wat aroma's betreft vind ik FlavourArt (Italie) echt wel een goede. Zuivere en sterke concentraten en betaalbaar. Volgens mij kan je ze direct bij FlavourArt zelf kopen. Ik koop ze altijd zelf in Amerika, spotgoed, voor amper 3 dollar. Hoewel die dollarkoers ook geen kut meer aan is door de bijna pariteit.
  donderdag 2 april 2015 @ 23:34:40 #213
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151316666
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:09 schreef Bowny het volgende:

[..]

25G, ID 2.5mm @ 6 wraps. Dat werd spot-on 0.3ohm zoals de bedoeling was. :)

Twisted moet je net liggen. Ik merkte wel wat smaakverschil, mede door het grotere oppervlak dat een twisted biedt. Een twisted wilt ook wel eens spugen en "cracklen", heb je dat niet gemerkt? Sommige dampers vinden dat leuk/tof/cool, maar ik vind het niets om af en toe een spat liquid in m'n bakkes afgevuurd te krijgen :P

Wat aroma's betreft vind ik FlavourArt (Italie) echt wel een goede. Zuivere en sterke concentraten en betaalbaar. Volgens mij kan je ze direct bij FlavourArt zelf kopen. Ik koop ze altijd zelf in Amerika, spotgoed, voor amper 3 dollar. Hoewel die dollarkoers ook geen kut meer aan is door de bijna pariteit.
Alsof je popcorn staat te bakken, die geluiden bedoel je.. Ja. Het knettert behoorlijk. Kan niet zeggen dat daar een fun-factor in zit. Ik denk dat ik de draden wel iets meer kan twisten, heb het gevoel dat ik dat niet echt tot het uiterste heb gedaan, wat wellicht ervoor zorgt dat het beste resultaat een beetje uitblijft

http://www.flavourart.nl/. Dat is um zeker niet..
Uit USA zal dam wel weer wat meer zijn met shipping
Je mag die jij gebruikt geven, eventueel tips welke liquids goed te doen zijn, ga ik wat bestellen :)
Mai pben rai~!
  donderdag 2 april 2015 @ 23:55:35 #214
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151317211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:56 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb nu zo rond de 300ml juice in voorraad en heb een beetje genoeg van die lullige 100ml base flesjes en ben nu maar begonnen met bestellen van flessen in liter formaat :'). Damp nu zo rond de 10 a 15ml per dag .... En ben op zoek naar wat meer aromatjes,.. Mocht iemand goede ervaring hebben met iets hoor ik dat graag ;). ( Bread of heaven?? Wasdat?)
Liquid die voor mij premium is, maar ook eentje met de uiteenlopende reviews alhoewel de meeste positief... en terecht 8-) Sample is wel te regelen hoor en wat aroma's om te proberen wellicht, heb er nu 10 (die wel de moeite zijn)

Lekker een liter bestellen inderdaad, bedenk wel goed wel nicotine-gehalte je wil overhouden na je mix, ik heb met mij 3mg toch een beetje verkeken want na het mixen is het zo rond de 2,7 opeens. Niet een ramp natuurlijk maar merk dat ik wel iets meer damp met minder nicotine dan normaal. Ik damp gek genoeg niet onder werktijd en mis het zeker minder dan met het gewone roken.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:01 schreef Bowny het volgende:

[..]

Subtank mini is top. Het RBA deck is, mits je het goed opbouwt, zelfs beter dan een OCC coil. Sowieso is het RBA gedeelte van de mini beter dan de 25mm versie, betere airflow.
Zat al tijden te kijken naar een tweede tank maar wil toch het liefst hier in NL bestellen, (ik vind dat we echt goeie webshops hebben i.t.t. andere met artikelen die je hier online koopt) maar helaas dan zou ik echt geen keus kunnen maken met al die kleine tankjes die je tegenkomt.
2019: The Great Awakening
pi_151317728
quote:
Zat al tijden te kijken naar een tweede tank maar wil toch het liefst hier in NL bestellen, (ik vind dat we echt goeie webshops hebben i.t.t. andere met artikelen die je hier online koopt) maar helaas dan zou ik echt geen keus kunnen maken met al die kleine tankjes die je tegenkomt.
Heb 'm ook vandaag binnen gekregen. Voor het eerst eens gesub-ohmt. Toen kwam ik erachter dat ik mijn 12mg nicotine daar niet voor kan gebruiken :+
Kindness
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:12:33 #216
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151318411
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:21 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Heb 'm ook vandaag binnen gekregen. Voor het eerst eens gesub-ohmt. Toen kwam ik erachter dat ik mijn 12mg nicotine daar niet voor kan gebruiken :+
Optie is om een flesje 100 ml base te bestellen en je sap te verdunnen en dan kun je in stappen omlaag, went makkelijker, ga je natuurlijk ook in smaak op achteruit maar dat overleef je ook wel weer.
2019: The Great Awakening
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:21:58 #217
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151318519
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 23:55 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Liquid die voor mij premium is, maar ook eentje met de uiteenlopende reviews alhoewel de meeste positief... en terecht 8-) Sample is wel te regelen hoor en wat aroma's om te proberen wellicht, heb er nu 10 (die wel de moeite zijn)

Lekker een liter bestellen inderdaad, bedenk wel goed wel nicotine-gehalte je wil overhouden na je mix, ik heb met mij 3mg toch een beetje verkeken want na het mixen is het zo rond de 2,7 opeens. Niet een ramp natuurlijk maar merk dat ik wel iets meer damp met minder nicotine dan normaal. Ik damp gek genoeg niet onder werktijd en mis het zeker minder dan met het gewone roken.

[..]

Nicotine tussen de 3 en de 6 voor mij is prima. Vrij makkelijk te hanteren door die liter 0% te mixen met 6% van het andere. Ik zit veelal op 60vg/40pg dus prima zo. Dampen doe ik de hele dag door en zal over een niet al te lange tijd naar <.3 nic verhuizen en dampen uit gewoonte , iets in handen hebben, een rookbeweging maken..

Ik ben op zoek naar meer lekker spul dus je mag mij iets aanraden; websites, samples, ik sta overal voor open :)
Mai pben rai~!
  vrijdag 3 april 2015 @ 01:23:26 #218
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151318527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 00:21 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Heb 'm ook vandaag binnen gekregen. Voor het eerst eens gesub-ohmt. Toen kwam ik erachter dat ik mijn 12mg nicotine daar niet voor kan gebruiken :+
_O-

Ik kon na wat 12mg gepaft te hebben op een RTA over water lopen, schuimbekkend en stuiptrekkend
Mai pben rai~!
pi_151322503
run on water
pi_151325643
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:12 schreef MangoTree het volgende:
100 ml base
http://www.vapingbase.nl/basepgvg100ml

Is dat een goede denk je? En dan gewoon aanlengen met mijn 12 mg liquids? Heb nog 90 ml namelijk :P
Kindness
pi_151331304
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:55 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

http://www.vapingbase.nl/basepgvg100ml

Is dat een goede denk je? En dan gewoon aanlengen met mijn 12 mg liquids? Heb nog 90 ml namelijk :P
heb ik laatst nog 2 liter 3mg gehaald.
nu verkopen ze die hoeveelheden alleen nog maar in 0mg.

bij vapebase.de is het allemaal een stuk goedkoper.
nou zal die 50 cent op 100ml het verschil niet maken, maar voor grotere hoeveelheden word het al snel interessanter.
bovendien kan je daar nog tot 36mg kopen.
nu trouwens met 11% paaskorting.

en ja; gewoon bijmengen tot je je gewenste sterkte hebt. 1:1 voor 6mg, 3:1 voor 3mg.
goed schudden en een paar dagen laten staan. elke dag nog eens schudden.

[edit] rekenfoutje ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door marc0871 op 03-04-2015 16:26:12 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_151331646
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef marc0871 het volgende:

[..]

heb ik laatst nog 2 liter 3mg gehaald.
nu verkopen ze die hoeveelheden alleen nog maar in 0mg.

bij vapebase.de is het allemaal een stuk goedkoper.
nou zal die 50 cent op 100ml het verschil niet maken, maar voor grotere hoeveelheden word het al snel interessanter.
bovendien kan je daar nog tot 36mg kopen.
nu trouwens met 11% paaskorting.

en ja; gewoon bijmengen tot je je gewenste sterkte hebt. 1:1 voor 6mg, 2:1 voor 3mg.
goed schudden en een paar dagen laten staan. elke dag nog eens schudden.
Bedankt voor de tip! _O_

Dat schudden. Is dat nodig als ik gewoon een flesje normale e-liquid erdoorheen gooi? Om het nicotine percentage te verlagen dus.
Kindness
pi_151331813
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:13 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! _O_

Dat schudden. Is dat nodig als ik gewoon een flesje normale e-liquid erdoorheen gooi? Om het nicotine percentage te verlagen dus.
voor de smaakontwikkeling ;)
de smaakstoffen moeten even 'contact' maken met de nieuwe base.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  † In Memoriam † vrijdag 3 april 2015 @ 23:08:39 #224
230491 Zith
pls tip
pi_151346470
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je ervaringen. :). Thanks voor de uitgebreide reactie. Zat idd te kijken naar de Cloupor Mini, daar hoor ik meer positieve verhalen over. 18650 is prima, want dan heb je tenminste wat sap in je batterij zitten.
Heb nu een iStick, maar die is wel een beetje op aan het raken.

Heb hem binnen vanuit china! :)

Erg leuk klein en compact ding. Voelt erg solide aan, als een klein staafje staal. Makkelijk te bediennen ook. Vuur-pin ratelt niet, drukt lekker stevig in met een duidelijke klik. Voor het eerst dat ik iets met magneetklep heb voor de batterij en dat is zeker fijn. Zolang hij niet smelt is de 27 USD die ik ervoor heb betaalt zeker waard! Hier met Nautilus Mini:





[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 03-04-2015 23:14:03 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 4 april 2015 @ 00:31:00 #225
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151349291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef marc0871 het volgende:

[..]

heb ik laatst nog 2 liter 3mg gehaald.
nu verkopen ze die hoeveelheden alleen nog maar in 0mg.

bij vapebase.de is het allemaal een stuk goedkoper.
nou zal die 50 cent op 100ml het verschil niet maken, maar voor grotere hoeveelheden word het al snel interessanter.
bovendien kan je daar nog tot 36mg kopen.
nu trouwens met 11% paaskorting.

en ja; gewoon bijmengen tot je je gewenste sterkte hebt. 1:1 voor 6mg, 3:1 voor 3mg.
goed schudden en een paar dagen laten staan. elke dag nog eens schudden.

[edit] rekenfoutje ;)
Savevape.nl

Genoeg base voor minder dan ¤5 verzending

Wat mengen betreft, ik duw mijn handmatige melkopschuimer erin, Gaat als een speer :D
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 april 2015 @ 10:22:36 #226
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151352725
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:08 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb hem binnen vanuit china! :)

Erg leuk klein en compact ding. Voelt erg solide aan, als een klein staafje staal. Makkelijk te bediennen ook. Vuur-pin ratelt niet, drukt lekker stevig in met een duidelijke klik. Voor het eerst dat ik iets met magneetklep heb voor de batterij en dat is zeker fijn. Zolang hij niet smelt is de 27 USD die ik ervoor heb betaalt zeker waard! Hier met Nautilus Mini:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er tof uit. Ik heb de zwarte besteld met subtank nano. Is gisteren op de post gegaan vanuit fasttech.
Heb mn batterijen en lader al binnen. :).

Nu nog ff geduld hebben... ;(.
pi_151359358
Ik wil voor mijn Subtank Mini graag coils van 0.7 ohm gaan bouwen. Welke AWG kanthal (beste denk ik?) kan ik nou het beste gebruiken en hoeveel wraps? En om welke dikte moet deze gedraaid worden? Ik zag op Youtube iemand die hem draaide om het meegeleverde (bij de subtank mini) schroevendraaiertje. Of kan ik hiervoor beter een boortje met een bepaalde dikte halen?

Moet ik de coil trouwens ook in elkaar drukken of is ruimte tussen de wraps goed?

Ik heb nog nooit geknutseld dus als iemand deze beginvragen kan beantwoorden zou dat erg mooi zijn *)
Kindness
  zaterdag 4 april 2015 @ 17:15:34 #228
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151362039
http://www.steam-engine.org/coil.asp

Dit is een mooi begin ( hebben de experts mij ook aangeraden hier )
Mai pben rai~!
  zaterdag 4 april 2015 @ 20:45:12 #229
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151368403
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 15:49 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik wil voor mijn Subtank Mini graag coils van 0.7 ohm gaan bouwen. Welke AWG kanthal (beste denk ik?) kan ik nou het beste gebruiken en hoeveel wraps? En om welke dikte moet deze gedraaid worden? Ik zag op Youtube iemand die hem draaide om het meegeleverde (bij de subtank mini) schroevendraaiertje. Of kan ik hiervoor beter een boortje met een bepaalde dikte halen?

Moet ik de coil trouwens ook in elkaar drukken of is ruimte tussen de wraps goed?

Ik heb nog nooit geknutseld dus als iemand deze beginvragen kan beantwoorden zou dat erg mooi zijn *)
Ik heb Kanthal dikte 0.4 erbij gekocht omdat dat de dikte was van de fabriekscoils in die RBA. Ik draai ze op 3mm en dan 5 windingen en dan kom ik op 0.8 uit. Maar ik moet ook nog ondervinden wat mijn dunner Kanthal en ook kleinere diameters doen, het is net als met alle andere zaken even uitvogelen wat jouw het best past.

Ik heb trouwens uiteindelijk toch maar zo een kuro coiler aangeschaft omdat ik het lastig vond om de coils straks te draaien, vooral dus dat de windingen dicht op elkaar zitten en ik moet zeggen met dat gereedschapje lukt het me wel. Zij het ook met enige oefening :-) Wat het verschil tussen meer of inder ruimte tussen de windingen is weet ik ook niet zeker maar het lijkt me dat je ook nog wat breedte moet overhouden voor je wick.
2019: The Great Awakening
pi_151371435
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik heb Kanthal dikte 0.4 erbij gekocht omdat dat de dikte was van de fabriekscoils in die RBA. Ik draai ze op 3mm en dan 5 windingen en dan kom ik op 0.8 uit. Maar ik moet ook nog ondervinden wat mijn dunner Kanthal en ook kleinere diameters doen, het is net als met alle andere zaken even uitvogelen wat jouw het best past.

Ik heb trouwens uiteindelijk toch maar zo een kuro coiler aangeschaft omdat ik het lastig vond om de coils straks te draaien, vooral dus dat de windingen dicht op elkaar zitten en ik moet zeggen met dat gereedschapje lukt het me wel. Zij het ook met enige oefening :-) Wat het verschil tussen meer of inder ruimte tussen de windingen is weet ik ook niet zeker maar het lijkt me dat je ook nog wat breedte moet overhouden voor je wick.
Als je de windingen niet goed tegen elkaar krijgt, pro-tip: Bij de Action die creme-brulee brander van 2 euro kopen :D Met een tang de coil samenknijpen, flink roodgloeien en je hebt een perfecte coil!

Maar hebben die OCC coils serieus een dikte van 0.4mm/26G?! Never mind, ik las over "RBA" heen. Nooit op gelet eigenlijk, die had ik gelijk eruit gesloopt en m'n eigen coil erop gegooid :P
  zaterdag 4 april 2015 @ 22:33:53 #231
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151373110
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 21:55 schreef Bowny het volgende:

[..]

Als je de windingen niet goed tegen elkaar krijgt, pro-tip: Bij de Action die creme-brulee brander van 2 euro kopen :D Met een tang de coil samenknijpen, flink roodgloeien en je hebt een perfecte coil!

Maar hebben die OCC coils serieus een dikte van 0.4mm/26G?! Never mind, ik las over "RBA" heen. Nooit op gelet eigenlijk, die had ik gelijk eruit gesloopt en m'n eigen coil erop gegooid :P
Pro zijn met 2 euro 8-)

Wat gebruik jij dan op dat deck wat beter is dan die RBA fabriekscoiltjes? Die OCC-coils heb ik al weken niet meer in gebruik sinds ik het deck onder de knie heb.

Ik heb lege eppy's besteld voor hopelijk een leuke ruilhandel met Knak om eens wat andere aroma's te proberen. Als iemand ook interesse heeft om eens wat te proberen en ruilen dan hoor ik het wel :)
2019: The Great Awakening
pi_151373337
Bij Smokesmarter hebben ze tegenwoordig ook aroma;s.
  zaterdag 4 april 2015 @ 23:30:30 #233
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151375082
Hier volgens mij een goed verhaal over aroma's die allemaal kunstmatig gemaakt worden, met een link naar hun shop waar ze de natuurlijke aroma's verkopen "If it isn't REAL - You don't know what you are missing". Zeggen ze dus.

30 $ voor 30 ml dus niet overdreven duur. Wil ik eigenlijk weleens proberen maar verzending vanuit USA is ook alweer 30$. Wel handig om evt. een samenbestelling te doen, dus meerdere smaakjes :)

Ik heb wel al een eigen mix die ik lekker vind met 4 smaken maar ik zit wel allemaal chemie weer te mengen. Misschien was ik daarom wel nieuwsgierig naar diy extracten maken... Je moet wel vaker je wick verwisselen door de natuurlijke suikers edit: en ze hebben alleen maar 3 tabakssmaken

[ Bericht 3% gewijzigd door MangoTree op 04-04-2015 23:50:11 ]
2019: The Great Awakening
pi_151375739
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:33 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Pro zijn met 2 euro 8-)

Wat gebruik jij dan op dat deck wat beter is dan die RBA fabriekscoiltjes? Die OCC-coils heb ik al weken niet meer in gebruik sinds ik het deck onder de knie heb.

Ik heb lege eppy's besteld voor hopelijk een leuke ruilhandel met Knak om eens wat andere aroma's te proberen. Als iemand ook interesse heeft om eens wat te proberen en ruilen dan hoor ik het wel :)
Oh ik heb gewoon een standaard singlecoil rond de 0.8 ohm hoor.De fabriekscoil is volgens mij helemaal niet slecht, zit gewoon tussen m'n oren.

Had in het begin wel wat problemen met dryhits, maar sinds ik een andere manier hanteer kan ik hard chainvapen zonder dryhit. Hoe wick jij 'm? Ik split ieder staartje, zodat ik 4 staartjes heb en druk ze tegen het deck aan en laat de juicechannel helemaal vrij.

Zo dus:

  zondag 5 april 2015 @ 00:04:26 #235
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151376072
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 23:52 schreef Bowny het volgende:

[..]

Oh ik heb gewoon een standaard singlecoil rond de 0.8 ohm hoor.De fabriekscoil is volgens mij helemaal niet slecht, zit gewoon tussen m'n oren.

Had in het begin wel wat problemen met dryhits, maar sinds ik een andere manier hanteer kan ik hard chainvapen zonder dryhit. Hoe wick jij 'm? Ik split ieder staartje, zodat ik 4 staartjes heb en druk ze tegen het deck aan en laat de juicechannel helemaal vrij.

Zo dus:

[ afbeelding ]
Ja, probeer die gaatjes ook vrij te hebben maar zal de volgende keer ze echt proberen te splitten. De eerste keer zat er zoveel wick voor het gaatje dat ik me zat te beklagen over te weinig airflow :D

Heb toevallig sinds een paar dagen dat ik niet te snel kan en beetje verbrand smaakje krijg terwijl ik om de 2 dagen max. wel een nieuw wick toevoeg.
2019: The Great Awakening
pi_151376276
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 00:04 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ja, probeer die gaatjes ook vrij te hebben maar zal de volgende keer ze echt proberen te splitten. De eerste keer zat er zoveel wick voor het gaatje dat ik me zat te beklagen over te weinig airflow :D

Heb toevallig sinds een paar dagen dat ik niet te snel kan en beetje verbrand smaakje krijg terwijl ik om de 2 dagen max. wel een nieuw wick toevoeg.
Die burned taste had ik dus ook, terwijl het op slecht 11-12W stond. Met deze setup kan ik 25W+ er doorheen jagen. :P
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 00:46:06 #237
230491 Zith
pls tip
pi_151377211
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Zith op 05-04-2015 00:54:37 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 00:54:31 #238
230491 Zith
pls tip
pi_151377390
.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 5 april 2015 @ 01:36:17 #239
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151378188
Hoger VG gehalte : iets groter boortje / diameter / opening van de coil (=>3mm) , met daarbij iets meer ruimte tussen de wikkelingen. Zo heb ik met 85% vg geen enkele dry hit

Misschien dat wat ik doe niet klopt, , maar gebruik ik een kleinere coil en nog die hoge VG en ik rook pure katoen. Hoge VG is overigens funest voor mijn DIY sapjes en daar ik al genoeg worstel een perfecte smaak uit de sapjes te krijgen blijf ik braaf op 60% VG

quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:38 schreef Anne het volgende:
Bij Smokesmarter hebben ze tegenwoordig ook aroma;s.
Ow.. Gelijk even kijken :)

Heeft SD een dampdiscussierstop opgelegd gekregen ? :-p


Edit

Alleen t-Juice :(. , al is er wel iets wat ik tzt zal proberen :)
Mai pben rai~!
  zondag 5 april 2015 @ 01:46:24 #240
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151378339
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 01:36 schreef KNAK het volgende:
Hoge VG is overigens funest voor mijn DIY sapjes en daar ik al genoeg worstel een perfecte smaak uit de sapjes te krijgen blijf ik braaf op 60% VG

Je loopt gewoon op schema hoor :')
2019: The Great Awakening
pi_151381093
Oh Mangoboom, ik zie trouwens dat ik ook nog een "oud" RBA deck heb. Mijn juicegaatjes zijn een soort halve maantjes en lopen dus dus niet helemaal door het deck. Vanmiddag ff dremelen :P
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 11:08:16 #242
230491 Zith
pls tip
pi_151381775
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 01:36 schreef KNAK het volgende:
ik rook
damp ;)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151381820
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 01:36 schreef KNAK het volgende:
Ow.. Gelijk even kijken :)

Heeft SD een dampdiscussierstop opgelegd gekregen ? :-p


Edit

Alleen t-Juice :(. , al is er wel iets wat ik tzt zal proberen :)
Nee, fysiek zwaar werk en dat zo'n 12 uur per dag. En hij heeft zijn laptop ook niet mee naar waar ie logeert en mobiel uitgebreid posten is meestal irritant ;).
  zondag 5 april 2015 @ 17:17:11 #244
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151392440
quote:
3s.gif Op zondag 5 april 2015 11:11 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee, fysiek zwaar werk en dat zo'n 12 uur per dag. En hij heeft zijn laptop ook niet mee naar waar ie logeert en mobiel uitgebreid posten is meestal altijd irritant ;).
Fixed :p

Arme man... En de vrouw op het gemakje modden :p
Mai pben rai~!
  zondag 5 april 2015 @ 19:37:27 #245
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151396141
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 10:19 schreef Bowny het volgende:
Oh Mangoboom, ik zie trouwens dat ik ook nog een "oud" RBA deck heb. Mijn juicegaatjes zijn een soort halve maantjes en lopen dus dus niet helemaal door het deck. Vanmiddag ff dremelen :P
Gelukt? Ik heb geen idee welke versie ik heb maar zal bij de volgende wisseltruuk eens kijken.

Ik ben opeens de bijna-dry-hits kwijt met dezelfde coil en wick, weet niet hoe dat kan maar de juice zal ongetwijfeld ook weer invloed hebben.
2019: The Great Awakening
  zondag 5 april 2015 @ 21:40:42 #246
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151401635
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 11:08 schreef Zith het volgende:

[..]

damp ;)
verbranding... is weer roken helaas :+
2019: The Great Awakening
pi_151401665
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 19:37 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Gelukt? Ik heb geen idee welke versie ik heb maar zal bij de volgende wisseltruuk eens kijken.

Ik ben opeens de bijna-dry-hits kwijt met dezelfde coil en wick, weet niet hoe dat kan maar de juice zal ongetwijfeld ook weer invloed hebben.
Yes, gelukt! Heb met een dremel in het deck liggen zagen om de juicechannels te verlengen. Werkt super!
  zondag 5 april 2015 @ 21:45:14 #248
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151401910
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:41 schreef Bowny het volgende:

[..]

Yes, gelukt! Heb met een dremel in het deck liggen zagen om de juicechannels te verlengen. Werkt super!
Ik heb maar even gekeken naar mijn deck maar zie gewoon rechthoekige openingen, weet niet of ze groter kunnen. Wat is er nu beter aan precies?
2019: The Great Awakening
pi_151402073
In het eerste plaatje zie je zoals die van mij was. Als je de chimney erop draait, heb je maar een klein gaatje waar het sap doorheen kan.

Bij het 2e plaatje zie je de mod (ook zoals Kanger het nu levert)



  zondag 5 april 2015 @ 23:10:10 #250
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151406235
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 21:48 schreef Bowny het volgende:
In het eerste plaatje zie je zoals die van mij was. Als je de chimney erop draait, heb je maar een klein gaatje waar het sap doorheen kan.

Bij het 2e plaatje zie je de mod (ook zoals Kanger het nu levert)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bij mij loopt het ook door. Ik heb de nieuwe wickwijze met gesplitte eindjes erin, so far so good. Een nieuwe wick met met DIY-juice en krijg al favorieten onder mijn eigen brouwsels. ^O^

Hmm, die gesplitte wick bevalt ondertussen erg goed! Hij knettert wel vooral meer gek genoeg.
2019: The Great Awakening
pi_151407285
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 23:10 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Bij mij loopt het ook door. Ik heb de nieuwe wickwijze met gesplitte eindjes erin, so far so good. Een nieuwe wick met met DIY-juice en krijg al favorieten onder mijn eigen brouwsels. ^O^

Hmm, die gesplitte wick bevalt ondertussen erg goed! Hij knettert wel vooral meer gek genoeg.
Dat het geluid iets anders is viel mij ook op. Hij knettert soms, maar zeer lichtjes. Niet hinderlijk of luid in ieder geval. Gaat als een stoomtrein nu hè?!

Ik had 'm hier vandaan, vanaf de post van techbearus
http://www.reddit.com/r/e(...)p_my_dry_hit_issues/

Als je de replies leest, heeft dit voor velen wonderen gedaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bowny op 05-04-2015 23:52:17 ]
  maandag 6 april 2015 @ 17:19:15 #252
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151422346
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 23:46 schreef Bowny het volgende:

[..]

Dat het geluid iets anders is viel mij ook op. Hij knettert soms, maar zeer lichtjes. Niet hinderlijk of luid in ieder geval. Gaat als een stoomtrein nu hè?!

Ik had 'm hier vandaan, vanaf de post van techbearus
http://www.reddit.com/r/e(...)p_my_dry_hit_issues/

Als je de replies leest, heeft dit voor velen wonderen gedaan.
Vanmorgen toch maar weer opnieuw gerewicked want ik kreeg een blijvende dry-hit! En ik vond ook dat de wick een beetje droog eruit zag dus misschien had ik iets niet goed gedaan maar er kwam te weinig juice bij de wick.
2019: The Great Awakening
  Official ESF Kreviewer maandag 6 april 2015 @ 17:55:32 #253
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151423590
Was hier ook niet iemand die Mothers Milk had gekocht?

http://www.reddit.com/r/e(...)diacetyl_and_acetyl/

Blijven spookverhalen, maar toch..
  maandag 6 april 2015 @ 18:25:20 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151424533
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef Kreator het volgende:
Was hier ook niet iemand die Mothers Milk had gekocht?

http://www.reddit.com/r/e(...)diacetyl_and_acetyl/

Blijven spookverhalen, maar toch..
zit idd diacethyl in, alleen is het minder als wat er in normale smokes zit, waar nog nooit iemand popcorn longetjes van heeft gekregen, net zo min als er ooit iemand popcorn longen heeft opgelopen van vapen..

Met de groeten van de tabakslobby

:W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 6 april 2015 @ 18:32:53 #255
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151424782
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 18:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

zit idd diacethyl in, alleen is het minder als wat er in normale smokes zit, waar nog nooit iemand popcorn longetjes van heeft gekregen, net zo min als er ooit iemand popcorn longen heeft opgelopen van vapen..

Met de groeten van de tabakslobby

:W
He's still allive :D

Je had gelijk trouwens, snake oil is erg goed te doen :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  maandag 6 april 2015 @ 19:03:46 #256
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151425866
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 18:32 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

He's still allive :D

Je had gelijk trouwens, snake oil is erg goed te doen :D
jah ik heb een beetje last van een werk-spree; vandaag was mijn 2e vrije dag in de laatste 4 weken..

Snake oil was op een tip van Anne, vind hem trouwens lekkerder in een tank als in de dripper. Dripper is hij té scherp/sterk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer maandag 6 april 2015 @ 19:06:29 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151425965
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 18:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

zit idd diacethyl in, alleen is het minder als wat er in normale smokes zit, waar nog nooit iemand popcorn longetjes van heeft gekregen, net zo min als er ooit iemand popcorn longen heeft opgelopen van vapen..

Met de groeten van de tabakslobby

:W
Ik weet het, topic ook gelezen. Maar toch, infirmatie kan geen kwaad.
  maandag 6 april 2015 @ 19:12:30 #258
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151426216
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet het, topic ook gelezen. Maar toch, infirmatie kan geen kwaad.
desinformatie daarentegen... O-) :X

Ik vind die pogingen van de tabaksmannen om het vapen de.grond in te stampen wel steeds een beetje kanslozer worden. Al is dat popcorn-longen verhaal wel al een beetje bejaard ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 6 april 2015 @ 20:16:14 #259
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151428549
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

jah ik heb een beetje last van een werk-spree; vandaag was mijn 2e vrije dag in de laatste 4 weken..

Snake oil was op een tip van Anne, vind hem trouwens lekkerder in een tank als in de dripper. Dripper is hij té scherp/sterk.
Je hebt altijd mensen die dat werk ding weer moeten overdrijven :P
In een tank heb ik hem nog niet gehad. Heb hem alleen nog in mijn clt v2 en daarin is het erg goed te doen.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  maandag 6 april 2015 @ 20:24:13 #260
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_151428860
Op vrijdag 29 mei wordt er opgeroepen om een damp-protest in de hele EU te houden. Op het dampforum.nu wordt iets op poten gezet voor Nederland.

bron: http://oedc.at/web/index.php/en/call-to-action-evp-2015

quote:
With a global protest we want to show how vast our community is. How coordinated and determined we are to fight for our rights. The selected date is chosen to get media attention. Even if it’s only for traffic jams we cause. We just need the public to notice our community.
Calling all vapers!
2019: The Great Awakening
  maandag 6 april 2015 @ 21:57:17 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151433124
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef MangoTree het volgende:
Op vrijdag 29 mei wordt er opgeroepen om een damp-protest in de hele EU te houden. Op het dampforum.nu wordt iets op poten gezet voor Nederland.

bron: http://oedc.at/web/index.php/en/call-to-action-evp-2015

[..]

We zijn (melk)schaapies die geen melk meer geven, en in Brussel zijn ze nog dover als in Den Haag.. tabakslobby heeft veel geld en macht.. heeft geen nut.. leuk verzonnen, maar ook al zou élke dampert in de EU gaan bokken en in een jurkie in Brussel verschijnen, het gaat gewoon door.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 april 2015 @ 08:30:09 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151440718
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 19:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

desinformatie daarentegen... O-) :X

Ik vind die pogingen van de tabaksmannen om het vapen de.grond in te stampen wel steeds een beetje kanslozer worden. Al is dat popcorn-longen verhaal wel al een beetje bejaard ;)
Misschien snap ik je niet maar dit komt niet van de 'tabaksmannen'. Iemand heeft laten onderzoeken wat er in zijn liquid zit en kwam erachter dat er toch wat ingredienten in zitten die niet vernoemd werden, die niet echt gezond zijn. Vervolgens heeft de eigenaar van Mothers Milk alle kritiek verwijderd van haar site en Facebook.

In sigaretten zit veel meer diacetyl, dus de tabaksindustrie heeft er geen baat bij om dit aan te halen.

Waar het om gaat is dat transparantie nou net 1 van de belangrijkste voordelen is van electronisch roken. Dat je hier geen popcornlong van krijgt snap ik ook wel, maar ik damp toch echt het liefst zo min mogelijk troep.
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2015 @ 08:41:01 #263
230491 Zith
pls tip
pi_151440869
Beetje liegen moet kunnen als het je longen in gaat toch?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 april 2015 @ 09:59:38 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151442225
Besteld: 2x Harvest Berry - 6 MG / (120ML) / Plastic

Kwart liter Harvest Berry. Er was weer 20% korting. Ben benieuwd welke freebie ik deze keer krijg. Tot nu toe elke keer een gratis 15/30ml flesje gekregen.

...iemand een idee hoe lang Fasttech er normaal over doet om te bezorgen? Mijn order is vrijdag 'verzonden' , maar krijg uiteraard een status-update zonder informatie.
Ik wil niet wachten. ;(.
pi_151446626
Over het algemeen zit er een week of twee tussen het moment dat Fasttech de order verzend (status shipped) en dat ie bij jou op de deurmat ligt. Soms langer, heel erg soms korter
Het is wat.......
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2015 @ 13:40:47 #266
230491 Zith
pls tip
pi_151447341
Coils gekocht bij FT :) 1.0 en 0.6 ohms



Hopelijk deze week ook mijn 'premium' chinese liquids (paar smaakjes gekocht) :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 7 april 2015 @ 19:23:34 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151458262
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien snap ik je niet maar dit komt niet van de 'tabaksmannen'. Iemand heeft laten onderzoeken wat er in zijn liquid zit en kwam erachter dat er toch wat ingredienten in zitten die niet vernoemd werden, die niet echt gezond zijn. Vervolgens heeft de eigenaar van Mothers Milk alle kritiek verwijderd van haar site en Facebook.

In sigaretten zit veel meer diacetyl, dus de tabaksindustrie heeft er geen baat bij om dit aan te halen.

Waar het om gaat is dat transparantie nou net 1 van de belangrijkste voordelen is van electronisch roken. Dat je hier geen popcornlong van krijgt snap ik ook wel, maar ik damp toch echt het liefst zo min mogelijk troep.
ik denk, maar dat zal persoonlijk zijn, dat zodra er een doodskoppie op een flesje staat, het me wel duidelijk lijkt dat je geen flesje levertraan in je handen hebt. Ik las eens op een flesje dat het geproduceerd werd bij de DOW, en laat ik daar nou net aan het werk zijn O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:22:14 #268
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151464191
Is dat spul van Fasttech een beetje te dampen dan ? Liqua, hangsen,... Of is dit weer zoiets als 'over smaak valt niet te twisten' ? Het is wel redelijk goedkoop zo te zien
Mai pben rai~!
pi_151475207
Liqua is over het algemeen wel te dampen. Ik vindt de latte macciato heerlijk. Hangsen valt een beetje tegen vindt ik
Het is wat.......
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 09:41:47 #270
230491 Zith
pls tip
pi_151475703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef KNAK het volgende:
Is dat spul van Fasttech een beetje te dampen dan ? Liqua, hangsen,... Of is dit weer zoiets als 'over smaak valt niet te twisten' ? Het is wel redelijk goedkoop zo te zien
Hangsen RY4 is mijn favorite RY4! Hun peach is ook erg goed, en ze hebben sinds kort ook een 100% vg lijn.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 09:52:05 #271
230491 Zith
pls tip
pi_151475960
5x10ml voor 9.95 EUR. Ik ken het merk niet, zal wel rommel zijn? :P

http://www.grotekadoshop.(...)tten-set-van-5-stuks
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_151484249
Persoonlijk vind ik dat liquid,s, e-sig,s en aanverwante zaken alleen te koop moeten zijn bij de tabaks/e-sig winkel en niet bij een (ionline)winkel die ook feest artikelen verkoopt of een action, benzine pomp etc.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:28:24 #273
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151484623
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:14 schreef Sorella het volgende:
Persoonlijk vind ik dat liquid,s, e-sig,s en aanverwante zaken alleen te koop moeten zijn bij de tabaks/e-sig winkel en niet bij een (ionline)winkel die ook feest artikelen verkoopt of een action, benzine pomp etc.
Waarom? Sigaretten worden toch ook in de supermarkt, benzinepomp enz. verkocht?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 8 april 2015 @ 15:29:56 #274
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151484666
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:14 schreef Sorella het volgende:
Persoonlijk vind ik dat liquid,s, e-sig,s en aanverwante zaken alleen te koop moeten zijn bij de tabaks/e-sig winkel en niet bij een (ionline)winkel die ook feest artikelen verkoopt of een action, benzine pomp etc.
Is wat voor te zeggen maar dan mag tabak ook naar de tabaksboer op de hoek en alcohol exclusief bij een slijter?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 april 2015 @ 15:37:23 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151484929
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:41 schreef Zith het volgende:

en ze hebben sinds kort ook een 100% vg lijn.
Interessant. Jammer dat ik dat niet eerder heb gezien. Eens kijken of ik ergens wat reviews kan vinden.
pi_151486105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom? Sigaretten worden toch ook in de supermarkt, benzinepomp enz. verkocht?
De e-sigs zitten al in een verdomhoekje en als dan jan met de pet het ook mag verkopen de kans dat er dan iets fout gaat is veel groter als dat het bij een speciaalzaak verkocht wordt.
Het is toch van de zotte dat de e-sigs die op een sigaret lijken gewoon bij de big bazar enz..in de stelling liggen en de chocolade sigaret niet meer verkocht mag worden omdat die teveel op een sigaret lijkt.

Tabak en alcohol (boven een bepaald alcohol gehalte) bij een speciaal zaak vind ik ook geen slecht idee.
  woensdag 8 april 2015 @ 18:52:12 #277
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_151490442
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom? Sigaretten worden toch ook in de supermarkt, benzinepomp enz. verkocht?
een klant die analoge stinkstokkies komt kopen hoeft in 99,9% van de gevallen ook niet te worden voorgelicht, die weet precies wat hij wil hebben ;) ik denk dat E-sig shops meer vragen beantwoorden als dat ze artikelen verkopen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 19:22:16 #278
230491 Zith
pls tip
pi_151491523
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Interessant. Jammer dat ik dat niet eerder heb gezien. Eens kijken of ik ergens wat reviews kan vinden.
Hier heb je er 200 :P Maar misschien bedoelde je niet de fasttech reveiws!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 19:25:14 #279
230491 Zith
pls tip
pi_151491632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:14 schreef Sorella het volgende:
Persoonlijk vind ik dat liquid,s, e-sig,s en aanverwante zaken alleen te koop moeten zijn bij de tabaks/e-sig winkel en niet bij een (ionline)winkel die ook feest artikelen verkoopt of een action, benzine pomp etc.
Ik zou graag zien dat men het dampen gaat ontkoppelen van het roken. Wmb heb je Roken, Spuiten, Eten, Snuiven, Drinken, Dampen. Een manier van lichamelijke consumptie.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2015 @ 09:38:44 #280
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151506970
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:22 schreef Zith het volgende:

[..]

Hier heb je er 200 :P Maar misschien bedoelde je niet de fasttech reveiws!
Nicotine Content 12mg/ml
PG Content 70 %
VG Content 30 %

:P.

Kon zo snel ook geen filter vinden om te zoeken op 100% VG daar.
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 10:13:55 #281
230491 Zith
pls tip
pi_151507755
https://www.fasttech.com/p/2004805 10ml
https://www.fasttech.com/p/2004906 50ml
https://www.fasttech.com/p/2004800 100ml

:P Maar is redelijk nieuw dus geen honderden reviews..

Ik zou zeggen: probeer een paar van die 10ml in verschillende smaakjes :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Zith op 09-04-2015 10:21:29 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † donderdag 9 april 2015 @ 10:35:05 #282
230491 Zith
pls tip
pi_151508324
Mijn Fasttech pakketje aangekomen trouwens: Kanger Subtank Nano, 2 'premium' 30ml 80%VG, en een nicotine dilluter van 30ml.



I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2015 @ 10:49:25 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151508782
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:35 schreef Zith het volgende:
Mijn Fasttech pakketje aangekomen trouwens: Kanger Subtank Nano, 2 'premium' 30ml 80%VG, en een nicotine dilluter van 30ml.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Awesome. Hopelijk hier volgende week exact dezelfde combi. Ben benieuwd hoe je die Nano subtank bevalt!

Liquid ziet er wel chemisch uit. :').
pi_151512271
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 23:52 schreef Bowny het volgende:

[..]

Oh ik heb gewoon een standaard singlecoil rond de 0.8 ohm hoor.De fabriekscoil is volgens mij helemaal niet slecht, zit gewoon tussen m'n oren.

Had in het begin wel wat problemen met dryhits, maar sinds ik een andere manier hanteer kan ik hard chainvapen zonder dryhit. Hoe wick jij 'm? Ik split ieder staartje, zodat ik 4 staartjes heb en druk ze tegen het deck aan en laat de juicechannel helemaal vrij.

Zo dus:

[ afbeelding ]
Hoe krijg je dit nou het beste voor elkaar?

Ik heb gisterenavond voor het eerst een coil gewicked (Subtank Mini). Ook de uiteindes geknipt zoals op jouw afbeelding. Daarna het kokertje/chimney erop gedraaid en toen zaten de wicks lekker door elkaar gedraaid dus heb ik ze maar wat geprobeerd naar beneden te drukken en te verdelen.

Maar na een uurtje dampen begonnen de dry hits. Nu nog maar even terug naar de fabriekscoil dus en vanavond weer opnieuw proberen.
Kindness
pi_151512334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:50 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Hoe krijg je dit nou het beste voor elkaar?

Ik heb gisterenavond voor het eerst een coil gewicked (Subtank Mini). Ook de uiteindes geknipt zoals op jouw afbeelding. Daarna het kokertje/chimney erop gedraaid en toen zaten de wicks lekker door elkaar gedraaid dus heb ik ze maar wat geprobeerd naar beneden te drukken en te verdelen.

Maar na een uurtje dampen begonnen de dry hits. Nu nog maar even terug naar de fabriekscoil dus en vanavond weer opnieuw proberen.
Ik zou zeggen; de wickies eerst omhoog laten en na het monteren van je chimney pas weer netjes omlaag 'proppen'.
pi_151512540
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 12:52 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; de wickies eerst omhoog laten en na het monteren van je chimney pas weer netjes omlaag 'proppen'.
Ja, dat deed ik en toen zaten ze dus door elkaar gedraaid. Misschien is dat ook wel normaal en moet ik ze daarna gewoon weer zien te verdelen in 4 wicks. Kan niet echt anders denk ik :+

Na het loslaten van de vuurknop bleef de coil trouwens steeds nog even nasuizen. Is dat normaal? Ik heb het met fabriekscoils nooit gehad.
Kindness
pi_151523475
M'n iStick 50w is ermee opgehouden...

Net een coil gedraaid en erop gezet. Even getest en hij gloeide mooi. Toen gewicked en wat vloeistof erop en toen de batterij aangedaan. En toen hield het op. ;(
Kindness
  donderdag 9 april 2015 @ 19:27:06 #288
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151524102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
M'n iStick 50w is ermee opgehouden...

Net een coil gedraaid en erop gezet. Even getest en hij gloeide mooi. Toen gewicked en wat vloeistof erop en toen de batterij aangedaan. En toen hield het op. ;(
Sluiting?
Mai pben rai~!
pi_151524167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
M'n iStick 50w is ermee opgehouden...
mijn istick 50w is er net 2 minuten geleden ook mee opgehouden :{ 8)7
..///
pi_151524226
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

Sluiting?
Het enige wat ik kan bedenken is dat er een stukje uitstak van het pootje en tegen de chimney is aangekomen. Maar korter heb ik ze niet kunnen afknippen / breken

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:28 schreef wipes66 het volgende:

[..]

mijn istick 50w is er net 2 minuten geleden ook mee opgehouden :{ 8)7
Waat. Hoe dat dan :o
Kindness
pi_151524385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 19:30 schreef GeorgeMichael het volgende:
Waat. Hoe dat dan :o

hij deed 15 minuten echt niks meer.. daarna begon hij opeens weer op te laden (50%), maar echt 'aan' gaat hij niet meer :?
..///
  donderdag 9 april 2015 @ 20:52:21 #292
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151527847
Met angst en beven lurk ik zachtjes verder aan mijn istick :%

Coil eraf halen,,nieuwe erop. of andere atty....?
Mai pben rai~!
pi_151536305
Ik lurk gewoon verder aan mijn istick van 20 watt ondanks dat die van grote hoogte naar beneden gekletterd is en het dekseltje/afdekplaatje waar de tank op zit elke keer naar beneden gedrukt moet worden :)
pi_151536975
Mijne doet het weer. Hij heeft een paar uur niet gereageerd op de knoppen en oplader.

Net weer aan de lader en toen gaf ie de melding dat de batterij leeg was, terwijl die gewoon vol is.

En toen deed ie het weer. Met volle batterij
Kindness
pi_151554410
Ben aan het stoppen met roken en ben overgegaan op het dampen, had eerst e-liquid met nicotine en nu voor de eerste keer zonder nicotine.
Nu is mijn vraag sinds ik deze e-liquid gebruik zonder nicotine voel ik geen "hit" meer op mijn keel is dit normaal met e-liquid zonder nicotine of heb ik de verkeerde besteld.
eerste keer dat ik dit merk gebruik overigens
pi_151555239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef jajohjwz het volgende:
Ben aan het stoppen met roken en ben overgegaan op het dampen, had eerst e-liquid met nicotine en nu voor de eerste keer zonder nicotine.
Nu is mijn vraag sinds ik deze e-liquid gebruik zonder nicotine voel ik geen "hit" meer op mijn keel is dit normaal met e-liquid zonder nicotine of heb ik de verkeerde besteld.
eerste keer dat ik dit merk gebruik overigens
yep, is normaal.
de nicotine zorgt voor het meeste van de throathit.
welkom bij de club.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:40:38 #297
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151556368
Vandaag een pakketje van fasttech en mijn liquids uit Duitsland. De Magma V2 Styled RDA even in elkaar gezet met de coils die erbij zaten. Het viel mee waar de weerstand op uit kwam, 0,16 op de meter is niet slecht voor meegeleverde coils. Normaal gesproken bouw ik ze wat hoger maar damn wat geeft dit een hit.
De absinth smaak die ik heb laten komen is erg goed te doen en dat voor maar 5euro nogwat per 20ml :D

@jajohjwz Yep de nicotine zorgt voor een groot gedeelte voor de hit zoals Marc al wist te melden.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_151557926
Cloud 9 binnen, kijken hoe dat smaakt.
run on water
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:35:08 #299
24329 KNAK
ff w88,......
pi_151566653
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:40 schreef CocaColaLight het volgende:
Vandaag een pakketje van fasttech en mijn liquids uit Duitsland. De Magma V2 Styled RDA even in elkaar gezet met de coils die erbij zaten. Het viel mee waar de weerstand op uit kwam, 0,16 op de meter is niet slecht voor meegeleverde coils. Normaal gesproken bouw ik ze wat hoger maar damn wat geeft dit een hit.
De absinth smaak die ik heb laten komen is erg goed te doen en dat voor maar 5euro nogwat per 20ml :D

@jajohjwz Yep de nicotine zorgt voor een groot gedeelte voor de hit zoals Marc al wist te melden.
Wat is verder uwe oordeel over de Magma? Ik heb deze al enige tijd in mn shoppingcart klaar staan maar het komt er niet echt van door de tugboat en CLT1 waar ik nog mee klooi

Groot flavor-verschil opgemerkt?
Mai pben rai~!
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:59:42 #300
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_151567360
Tja lastig te zeggen aangezien ik er een voor mij nieuwe smaak in heb zitten. Dus vergelijken zit er nog niet in. Ik zal er binnenkort eens dezelfde smaak in gooien als in de CLT v2 om het direct te kunnen vergelijken.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  zaterdag 11 april 2015 @ 00:05:16 #301
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151567484
lapo
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')