abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:57:15 #1
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150739171



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting Goals 31-12-2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mensen die in de 2015 doelstellingen willen worden toegevoegd kunnen tot 30 maart Snakey DM-en
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:57:42 #2
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150739185
2x 190 DL raw. B-)

Noem mij maar Swole_Ciappelletto
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:05:40 #3
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150739417
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Heeft iemand nog tips om m'n (lowbar) squat te verbeteren? Inmiddels raak ik erg gefrustreerd met deze oefening. Ik let altijd goed op form en na heel wat techniek gerelateerde filmpjes gezien te hebben ga ik steeds met goede moed het squatrack in, maar het wil maar niet lukken.
Als ik omhoog kom ben ik heel instabiel en shift mijn zwaartepunt naar voren....

Mijn stats zijn (5x5) 50kg OHP en 110kg DL, dan valt een 60kg squat wel erg in het niet :')
Zoals ik eerder al schreef: ademhaling is alles bij de squat. Zorg dat je ademhaling in orde is, dan gaat de hele oefening vanzelf (relatief vanzelf toch).
pi_150739910
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
2x 190 DL raw. B-)

Noem mij maar Swole_Ciappelletto
nice, filmpje ervan gemaakt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:22:23 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150739924
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:25 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Waarom zou dat (DL) niet genoeg zijn voor de core als hij ook squat?
Omdat je core apart en op een andere manier trainen je core sterker maakt dan van alleen DL en squats.

Je ziet het echt vaak dat mensen die hun core niet trainen wanneer ze een max proberen hun core het zwakke punt is. Daarbij beschermt het je rug, erg belangrijk dus. Planks en ad wheel zijn erg goed om te doen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:22:48 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150742016
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:52 schreef 1299 het volgende:
Mijn onderrug heeft het begeven ofzo Eergisteren had ik al een beetje last van mijn onderrug en ik dacht joh zal wel goed zijn. Daarna squaten deaflifts e.d. ging nog best ok.

Gisteren begon het meer pijn te doen en vandaag begint het echt vervelend te worden. Donderdag kan ik bij de fysio terecht.

Vraag me af of ik er verstandig aan doe om vanavond te trainen of niet. Toch maar eens goed mijn form gaan analyseren want ik vermoed dat het daar ergens fout gaat.
Kun je beter naar een manueel therapeut, heb t zelfde gehad afgelopen vrijdag, even een bezoekje aan de MT en het gaat al stukken beter. Fysio's kunnen niet heel erg veel, igg niet op korte termijn naar mijn idee.
pi_150742792

Dit is mijn form atm, de set hierna schoot het weer in mijn rug en kon ik de rest afblazen. Zet vooral het geluid uit, want dat lukte niet op youtube nadien :o

Het ziet er heel onstabiel uit, wat ook niet gek is aangezien ik had in mijn rug heb. Kan iemand wat pointers geven? :o Mind you ik ben een beginner en heb het mijzelf aangeleerd.
pi_150742964
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef 1299 het volgende:

Dit is mijn form atm, de set hierna schoot het weer in mijn rug en kon ik de rest afblazen. Zet vooral het geluid uit, want dat lukte niet op youtube nadien :o

Het ziet er heel onstabiel uit, wat ook niet gek is aangezien ik had in mijn rug heb. Kan iemand wat pointers geven? :o Mind you ik ben een beginner en heb het mijzelf aangeleerd.
Is het gewicht niet gewoon te zwaar? die indruk krijg ik namelijk als ik naar je video kijk.
pi_150743017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:53 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Is het gewicht niet gewoon te zwaar? die indruk krijg ik namelijk als ik naar je video kijk.
Fair enough, zou best kunnen. Maar het hele idee van die SS is dat je het gewicht continue blijft verhogen totdat je geen rep kunt maken. En de reps kan ik nog redelijk goed maken ook met relatief korte pauzes.

Maar misschien heb je gelijk.

Barbell row is ook totaal onmogelijk meer nu. Nog ff dippen en dan ben ik helaas klaar voor vandaag :'(
pi_150743164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:55 schreef 1299 het volgende:

[..]

Fair enough, zou best kunnen. Maar het hele idee van die SS is dat je het gewicht continue blijft verhogen totdat je geen rep kunt maken. En de reps kan ik nog redelijk goed maken ook met relatief korte pauzes.

Maar misschien heb je gelijk.

Barbell row is ook totaal onmogelijk meer nu. Nog ff dippen en dan ben ik helaas klaar voor vandaag :'(
Gewoon niks meer doen maat, en ik zou een manueel therapeut zoeken ipv een fysio.
Als je even je klachten PM't kan ik er ff naar kijken, studeer zelf fysio.
pi_150743215
Barbell rows zijn grafoefeningen. Dumbbell rows daarintegen, daar ben ik nou fan van. 52kg per arm is mijn 1rm nu, op een bodyweight van 70, 8% bf.
Geen blad voor de mond. 013!
pi_150743264
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Omdat je core apart en op een andere manier trainen je core sterker maakt dan van alleen DL en squats.

Je ziet het echt vaak dat mensen die hun core niet trainen wanneer ze een max proberen hun core het zwakke punt is. Daarbij beschermt het je rug, erg belangrijk dus. Planks en ad wheel zijn erg goed om te doen.
Bij gebrek aan ab wheel werkt een barbell ook. Dragon Flags vind ik ook een fijne oefening.
Geen blad voor de mond. 013!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:16:51 #14
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_150743923
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef 1299 het volgende:

Dit is mijn form atm, de set hierna schoot het weer in mijn rug en kon ik de rest afblazen. Zet vooral het geluid uit, want dat lukte niet op youtube nadien :o

Het ziet er heel onstabiel uit, wat ook niet gek is aangezien ik had in mijn rug heb. Kan iemand wat pointers geven? :o Mind you ik ben een beginner en heb het mijzelf aangeleerd.
Nooit op die manier de stang er uit tillen. Zorg dat je naar achteren stapt als je de stang er uit haalt en dat je naar voren moet stappen om de stang er weer in te leggen.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_150744154
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:16 schreef MagnumPI het volgende:

[..]

Nooit op die manier de stang er uit tillen. Zorg dat je naar achteren stapt als je de stang er uit haalt en dat je naar voren moet stappen om de stang er weer in te leggen.
Hoe moet ik dat voor mij zien dan? Als ik naar achter stap krijg ik de stang er niet uit? En naar voren stappen gaat al helemaal niet aangezien er achter de kooi een muur zit en tevens ligt er een balk van het rack op de grond.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:29:07 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150744436
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef 1299 het volgende:

Dit is mijn form atm, de set hierna schoot het weer in mijn rug en kon ik de rest afblazen. Zet vooral het geluid uit, want dat lukte niet op youtube nadien :o

Het ziet er heel onstabiel uit, wat ook niet gek is aangezien ik had in mijn rug heb. Kan iemand wat pointers geven? :o Mind you ik ben een beginner en heb het mijzelf aangeleerd.
Het ziet er vooral onbeheerst uit, heel snel zakken en heel snel pogen omhoog te komen. Als je wat meer tijd neemt kan je ook beter voelen waar je onbalans zit, hoewel ik denk dat je met wat rustiger liften al een stuk onstabiliteit opgelost hebt.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:31:43 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150744550
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:22 schreef 1299 het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat voor mij zien dan? Als ik naar achter stap krijg ik de stang er niet uit? En naar voren stappen gaat al helemaal niet aangezien er achter de kooi een muur zit en tevens ligt er een balk van het rack op de grond.
Als je met een bar in je nek voorwaarts stapt en er gaat iets mis komt de bar achter je aan, met eventueel nare gevolgen. Als je naar achter stapt en valt gaat de bar van je af, dat is een stuk veiliger.

Hoewel je in een rack het beste recht naar benede kan vallen zodat je de safety bars gebruikt.
pi_150745059
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het ziet er vooral onbeheerst uit, heel snel zakken en heel snel pogen omhoog te komen. Als je wat meer tijd neemt kan je ook beter voelen waar je onbalans zit, hoewel ik denk dat je met wat rustiger liften al een stuk onstabiliteit opgelost hebt.
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je met een bar in je nek voorwaarts stapt en er gaat iets mis komt de bar achter je aan, met eventueel nare gevolgen. Als je naar achter stapt en valt gaat de bar van je af, dat is een stuk veiliger.

Hoewel je in een rack het beste recht naar benede kan vallen zodat je de safety bars gebruikt.
Bedankt voor de suggestie. Als mijn rug weer een beetje mee wil werken ga ik de oefening eens een stuk rustiger doen. Ik ben zelf nogal van het explosieve en dat is met krachttraining niet altijd even handig.

Wellicht kan ik de aflegbars aan de voorkant van het rack plaatsen?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:47:18 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150745308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:42 schreef 1299 het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor de suggestie. Als mijn rug weer een beetje mee wil werken ga ik de oefening eens een stuk rustiger doen. Ik ben zelf nogal van het explosieve en dat is met krachttraining niet altijd even handig.
Er is op zich niks mis met explosief zijn, maar het moet niet ´wild´ worden.

quote:
Wellicht kan ik de aflegbars aan de voorkant van het rack plaatsen?
Dat lijkt me een goed plan.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:50:16 #20
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_150745491
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:58 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Gewoon niks meer doen maat, en ik zou een manueel therapeut zoeken ipv een fysio.
Als je even je klachten PM't kan ik er ff naar kijken, studeer zelf fysio.
Als ik ook een tip mag geven, een tijdje terug heb ik ongeveer anderhalve week last gehad van mijn knie na het squatten. De verdere oorzaak laat ik even achterwege, maar ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij mijn tante die zich bezighoudt met triggerpoints. Een paar naaldjes in mijn bovenbeen, massage en het was verholpen om het even simpel te zeggen. Zou je zeker ook eens hierin verdiepen, vond het heel vreemd dat het zo goed werkte
pi_150745625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:50 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als ik ook een tip mag geven, een tijdje terug heb ik ongeveer anderhalve week last gehad van mijn knie na het squatten. De verdere oorzaak laat ik even achterwege, maar ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij mijn tante die zich bezighoudt met triggerpoints. Een paar naaldjes in mijn bovenbeen, massage en het was verholpen om het even simpel te zeggen. Zou je zeker ook eens hierin verdiepen, vond het heel vreemd dat het zo goed werkte
dry needling? schijnt wel te werken op trigger points ja. Massage is werkt deels. Het verlicht de pijn, voor hoelang is afhankelijk hoeveel druk er wordt gezet. Massage zelf is vrij zinloos omdat je de kern van de klacht niet weghaalt .
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:55:02 #22
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150745730
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Er is op zich niks mis met explosief zijn, maar het moet niet ´wild´ worden.
Jumpsquats zijn killer voor je kuiten.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:56:25 #23
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_150745789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:52 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

dry needling? schijnt wel te werken op trigger points ja. Massage is werkt deels. Het verlicht de pijn, voor hoelang is afhankelijk hoeveel druk er wordt gezet. Massage zelf is vrij zinloos omdat je de kern van de klacht niet weghaalt .
Ik geloof dry needling inderdaad. Die massage was ook meer voor de doorbloeding om sneller te herstellen, voor de rest heb ik er geen verstand van moet ik zeggen
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:57:05 #24
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150745807
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:50 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als ik ook een tip mag geven, een tijdje terug heb ik ongeveer anderhalve week last gehad van mijn knie na het squatten. De verdere oorzaak laat ik even achterwege, maar ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij mijn tante die zich bezighoudt met triggerpoints. Een paar naaldjes in mijn bovenbeen, massage en het was verholpen om het even simpel te zeggen. Zou je zeker ook eens hierin verdiepen, vond het heel vreemd dat het zo goed werkte
FYI; volgens Wiki is dry needling waarschijnlijk kwakzalverij.
pi_150745843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:56 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik geloof dry needling inderdaad. Die massage was ook meer voor de doorbloeding om sneller te herstellen, voor de rest heb ik er geen verstand van moet ik zeggen
Hmm verder off-topic hoor maar massage zorgt niet voor betere doorbloeding. Allemaal achterhaald, het is puur voor pijndeming. Dat het rood wordt is vanwege histamine dat vrijkomt. Soort verdedigingsmechanisme van je lichaam (net als dat je op je arm krast en het wordt rood)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:58:45 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150745861
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jumpsquats zijn killer voor je kuiten.
Yep, maar ook die voer je met beleid uit.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:59:18 #27
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_150745885
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

FYI; volgens Wiki is dry needling waarschijnlijk kwakzalverij.
Kwakzalverij of niet het heeft voor mij absoluut gewerkt, probeer alleen anderen te helpen. Misschien dat het ook voor hen werkt :)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:59:24 #28
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150745891
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Yep, maar ook die voer je met beleid uit.
Pfft, je bent een crossfitter of je bent het niet hé. Shoddy techniek hoort er dan bij.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:59:45 #29
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150745909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:59 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Kwakzalverij of niet het heeft voor mij absoluut gewerkt, probeer alleen anderen te helpen. Misschien dat het ook voor hen werkt :)
Als het kwakzalverij is, heeft het voor jou niet gewerkt...
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:00:33 #30
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_150745930
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als het kwakzalverij is, heeft het voor jou niet gewerkt...
Dan is het dus geen kwakzalverij :D
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:01:16 #31
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150745949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:00 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dan is het dus geen kwakzalverij :D
Of er heeft iets anders gewerkt, en jij denkt slechts dat het dry needling was.
pi_150745960
Wiki is dus echt een poep bron hoor, als je goede bronnen wilt moet je even op PubMed kijken.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:04:10 #33
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_150746064
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Of er heeft iets anders gewerkt, en jij denkt slechts dat het dry needling was.
Als ik voor de behandeling met pijn loop/sta en na de behandeling weer 'gewoon' kan lopen en ook mijn knieën op slot kan doen wat daarvoor niet kon, ja dan ga ik er vanuit dat dat het is :)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:07:16 #34
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150746197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als ik voor de behandeling met pijn loop/sta en na de behandeling weer 'gewoon' kan lopen en ook mijn knieën op slot kan doen wat daarvoor niet kon, ja dan ga ik er vanuit dat dat het is :)
Correlatie != causaal verband

Jouw logica is dezelfde waardoor mensen nog steeds homeopathische zooi kopen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:08:15 #35
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:15:46 #36
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_150746617
Zondag een eerste hardloopwedstrijdje gelopen en dat beviel prima. Hoe combineren jullie cardio en 2 legdays per week een beetje deftig?
Na een goeie squat en/of deadliftdag is vooral mijn lies al snel een zwak punt.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_150747000
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Er is op zich niks mis met explosief zijn, maar het moet niet ´wild´ worden.

[..]

Dat lijkt me een goed plan.


Zo dan ;)

Zelf geloof ik niet zo in naalden prikken en dat soort toestanden. Krijg daar een beetje een homeopaat vibe bij waar ik ook totaal niet in geloof. Maargoed ik wil die discussie zeker niet in dit topic voeren dus daar laat ik het dan ook bij.
pi_150748617
Wtf waarom stond dit topic niet meer ib myAT. Tf.

Binnenkort weer beginnen met liften :G .
pi_150749041


Calum O+
pi_150751748
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:03 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]

Calum O+
What the fuck, is dat echt je streeffysiek?
Geen blad voor de mond. 013!
pi_150751873
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:45 schreef Argency het volgende:

[..]

What the fuck, is dat echt je streeffysiek?
Dat is natuurlijk met perfecte belichting en een competitie fysiek, dus beetje vieze vasculariteit.

Hier is het wat normaler



Wel een fysiek waar ik voor zou willen gaan ja, minus de doping.
pi_150751911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:47 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk met perfecte belichting en een competitie fysiek, dus beetje vieze vasculariteit.

Hier is het wat normaler

[ afbeelding ]

Wel een fysiek waar ik voor zou willen gaan ja, minus de doping.
Niet haalbaar minus de doping
Geen blad voor de mond. 013!
pi_150751976
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Argency het volgende:

[..]

Niet haalbaar minus de doping
Dat is wel duidelijk ja, maar wel een fysiek waar ik verliefd op word.
pi_150751983
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Argency het volgende:

[..]

Niet haalbaar minus de doping
Joh, echt?
pi_150752008
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:49 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk ja, maar wel een fysiek waar ik verliefd op word.
Wats je streeffysiek minus doping dan :p
Geen blad voor de mond. 013!
pi_150752160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:50 schreef Argency het volgende:

[..]

Wats je streeffysiek minus doping dan :p
geen idee man. Dan toch maar een spuit tren zetten :')
pi_150752958
Z'n lichaam krijg je niet met een kuurtje :P
pi_150753029
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
Z'n lichaam krijg je niet met een kuurtje :P
Ligt eraan, zal inderdaad niet snel met een kuurtje te doen zijn. Alleen als je natty als gewoon jaren goed gaint, en dan een flinke kuur tren zetten, zieke cut erna moet je toch wel aardig in de buurt komen.

Alleen dat is appels met peren vergelijken, ieder lichaam is natuurlijk anders.
pi_150755085
Zonder flinke traps zou hij echt een lange nek hebben.
Geen referral hier.
pi_150755343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef 1299 het volgende:

Dit is mijn form atm, de set hierna schoot het weer in mijn rug en kon ik de rest afblazen. Zet vooral het geluid uit, want dat lukte niet op youtube nadien :o

Het ziet er heel onstabiel uit, wat ook niet gek is aangezien ik had in mijn rug heb. Kan iemand wat pointers geven? :o Mind you ik ben een beginner en heb het mijzelf aangeleerd.
Je zou pause squats kunnen proberen om beneden in de beweging stabieler te worden.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_150758291
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:58 schreef Snakey het volgende: [..] Doe je iets om je core sterker te krijgen? En zeg niet: ja DL, ajb, dat is niet genoeg. En, wel eens van de valsalva maneuver gehoord?
Alleen omgekeerde crunches (op m'n buik) voor onderrug eigenlijk. Misschien wel te weinig ja.
Ademhaling is een goed punt, hier ga ik zeker naar kijken morgen :) !

quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef VASND het volgende: [..] Wat mij geholpen heeft: Sta niet helemaal kaarsrecht maar al klein een beetje naar voren gebogen (vanuit je onderrug). Ga dan, zonder die hoek te veranderen naar beneden en weer naar boven terwijl je constant spanning op je benen houdt. Zou super stabiel moeten voelen. Ik heb zelf 2 benen van niet helemaal gelijke lengte wat instabiliteit geeft, en op deze manier hou ik het allemaal wat meer onder controle (zonder controle ben ik bang dat ik ooit mn lies af ga scheuren)..
Dus als het ware in een semi good morning positie beginnen. Hmm, ook nog niet echt over nagedacht.

Ik zie trouwens ook steeds meer mensen front squatten, misschien maar eens in gaan verdiepen.
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:29:48 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150763940
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:11 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ligt eraan, zal inderdaad niet snel met een kuurtje te doen zijn. Alleen als je natty als gewoon jaren goed gaint, en dan een flinke kuur tren zetten, zieke cut erna moet je toch wel aardig in de buurt komen.

Alleen dat is appels met peren vergelijken, ieder lichaam is natuurlijk anders.
5 jaar hard werken, je platspuiten met troep om er 3 weken op je best bij te staan.

Ieder z'n meug natuurlijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:41:14 #53
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150765915
Dit is wel een leuk idee. Iedereen kan zijn max DL inzenden, er wordt dan een world ranking list van gemaakt, en uiteindelijk een competitie van de top lifters.

quote:
I think its about time we saw that Eddie Hall World Record Deadlift of 462kg -
From Arnolds Arnold Classic Australia last weekend again
And what happens at the World Deadlift Champs July 11 in Leeds in front of 7000 fans!?
Magnusson vs Hall vs Shaw vs Savickas vs ..and hmmmmm ..

Anyone else we are missing?

Well if you think we are then www.officialstrongman.com may well solve this problem
On the www.officialstrongman.com site where we hosted the World Log CHampionships Livestream earlier in the year - we are now hoping to be unearthing the world wide deadlift talent on to an official ranking system.

The idea being - 'you' can upload your efforts to the site which is recognised by Giants Live, WSM, World Deadlift Champs etc.. and you will get a world ranking in the Deadlift... (And we will be doing weight categories and male/female).

If it takes off then we will be sorting out adjudicators, judging gyms, contests we trust and we will go world wide in search of the Deadlift World Champions in all categories...
We think it may really takes off then we will have all top men and women in all the categories compete at Leeds in 2016 - Lets try and make that a reality for 2016. In the words of Jon Pall;

'"There Is No Reason To Be Alive If You Can't Do Deadlift"
Hier kun je pre registreren. http://www.officialstrongman.com/

Hun FB. https://www.facebook.com/giantslive

Ik blijf helemaal nergens op zo´n lijst natuurlijk, maar het lijkt me toch leuk om mee te doen. :P
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:44:18 #54
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150765994
Ow wacht, ik lees net in de comments op FB dat ze er 4 GBP per maand voor zouden vragen. Dat lijkt me wat minder.
pi_150766660
quote:
4s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef Snakey het volgende:
Ow wacht, ik lees net in de comments op FB dat ze er 4 GBP per maand voor zouden vragen. Dat lijkt me wat minder.
Zal wel voor t controleren van je reps zijn gok ik.

Kan anders wel een soort fok! highscore bouwen?
Geen blad voor de mond. 013!
pi_150771422
quote:
4s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef Snakey het volgende:
GBP
Anders zou de helft vast trolls zijn
pi_150781478
Lieve Fokkers,

Een lange tijd geleden heb ik hier eens een berichtje gepost met een vraagje en nu doe ik dat weer.

Sporten gaat goed de laatste tijd, veel progressie en dat is ook te zien (jeuj). Alleen nu loop ik weer tegen een zeurende pijn aan, dit keer in mijn linkerpols. De pijn zit aan de pinkzijde en loopt van mijn hand tot mijn pols. Ik voel dit bijvoorbeeld heel erg bij curls met een EZ bar, vrij erg bij curls met losse gewichten en bijna niet als ik Hammer Curls doe. Hier thuis beginnen ze meteen te roepen met 'je traint te intensief' 'neem is 2 weken rust', maargoed dat doe ik natuurlijk liever niet..

Hebben jullie tips? Ervaringsdeskundigen? Zal ik gewoon naar de fysio gaan? Moet ik echt even een weekje of wat er tussenuit stappen? Zal ik het intapen en doorgaan? etc etc

Alvast heel hartelijk bedankt!:)
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:16:17 #58
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150781584
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:10 schreef Haikantje het volgende:
Lieve Fokkers,

Een lange tijd geleden heb ik hier eens een berichtje gepost met een vraagje en nu doe ik dat weer.

Sporten gaat goed de laatste tijd, veel progressie en dat is ook te zien (jeuj). Alleen nu loop ik weer tegen een zeurende pijn aan, dit keer in mijn linkerpols. De pijn zit aan de pinkzijde en loopt van mijn hand tot mijn pols. Ik voel dit bijvoorbeeld heel erg bij curls met een EZ bar, vrij erg bij curls met losse gewichten en bijna niet als ik Hammer Curls doe. Hier thuis beginnen ze meteen te roepen met 'je traint te intensief' 'neem is 2 weken rust', maargoed dat doe ik natuurlijk liever niet..

Hebben jullie tips? Ervaringsdeskundigen? Zal ik gewoon naar de fysio gaan? Moet ik echt even een weekje of wat er tussenuit stappen? Zal ik het intapen en doorgaan? etc etc

Alvast heel hartelijk bedankt!:)
Helemaal niks doen is nergens voor nodig. 1 of 2 weken niet curlen of alleen hamercurls doen en kijken of het over gaat lijkt me een betere optie. Als het er dan nog is eens bij de fysio langs gaan.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:29:19 #59
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_150781864
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:10 schreef Haikantje het volgende:
Lieve Fokkers,

Een lange tijd geleden heb ik hier eens een berichtje gepost met een vraagje en nu doe ik dat weer.

Sporten gaat goed de laatste tijd, veel progressie en dat is ook te zien (jeuj). Alleen nu loop ik weer tegen een zeurende pijn aan, dit keer in mijn linkerpols. De pijn zit aan de pinkzijde en loopt van mijn hand tot mijn pols. Ik voel dit bijvoorbeeld heel erg bij curls met een EZ bar, vrij erg bij curls met losse gewichten en bijna niet als ik Hammer Curls doe. Hier thuis beginnen ze meteen te roepen met 'je traint te intensief' 'neem is 2 weken rust', maargoed dat doe ik natuurlijk liever niet..

Hebben jullie tips? Ervaringsdeskundigen? Zal ik gewoon naar de fysio gaan? Moet ik echt even een weekje of wat er tussenuit stappen? Zal ik het intapen en doorgaan? etc etc

Alvast heel hartelijk bedankt!:)
Curl je je polsen mee aan het eind?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_150782100
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:29 schreef VASND het volgende:

[..]

Curl je je polsen mee aan het eind?
Rijdt je motor?
Knijp je misschien te hard met bankdrukken in je handen.
En verdraai je daarbij je pols?

En wst hierboven staat. Curl je idd nog met je polsen mee? Want die kun je gewoon stil laten.
pi_150783972
PR week na een cyclus 5/3/1

OHP: 65x3 (van 60x3)
DL: 150x3 (van 140x1)

Nu nog bench en squat. Bench zet ik in op 100x3, squat op 120x5.
Geen referral hier.
pi_150785227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:10 schreef Haikantje het volgende:
Lieve Fokkers,

Een lange tijd geleden heb ik hier eens een berichtje gepost met een vraagje en nu doe ik dat weer.

Sporten gaat goed de laatste tijd, veel progressie en dat is ook te zien (jeuj). Alleen nu loop ik weer tegen een zeurende pijn aan, dit keer in mijn linkerpols. De pijn zit aan de pinkzijde en loopt van mijn hand tot mijn pols. Ik voel dit bijvoorbeeld heel erg bij curls met een EZ bar, vrij erg bij curls met losse gewichten en bijna niet als ik Hammer Curls doe. Hier thuis beginnen ze meteen te roepen met 'je traint te intensief' 'neem is 2 weken rust', maargoed dat doe ik natuurlijk liever niet..

Hebben jullie tips? Ervaringsdeskundigen? Zal ik gewoon naar de fysio gaan? Moet ik echt even een weekje of wat er tussenuit stappen? Zal ik het intapen en doorgaan? etc etc

Alvast heel hartelijk bedankt!:)
Uitstraling, wordt het erger tijdens het sporten of neemt de pijn af naarmate je het meer beweegt?
Ook in rust last?
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:56:26 #63
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150785267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
PR week na een cyclus 5/3/1

OHP: 65x3 (van 60x3)
DL: 150x3 (van 140x1)

Nu nog bench en squat. Bench zet ik in op 100x3, squat op 120x5.
Je hoeft niet iedere keer na een cyclus 5/3/1 PR's te doen hé.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:56:42 #64
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150785277
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:36 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Rijdt je motor?
Hopelijk wel, anders is 'ie kapot. :')
pi_150785451
Zou goed een tendinitis kunnen zijn aan de extensor carpi ulnaris.



Het gaat dan om een ontsteking (bacterievrij) aan de pees vanwege overbelasting.
Het ontzien is dan het beste.
pi_150785464


[ Bericht 100% gewijzigd door mtchel112 op 18-03-2015 20:01:58 ]
pi_150785778
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je hoeft niet iedere keer na een cyclus 5/3/1 PR's te doen hé.
Daarom deed ik bewust geen 1RM, verder nog wel gewoon setjes gedaan op working weight.
Geen referral hier.
pi_150787984
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hopelijk wel, anders is 'ie kapot. :')
Ugh, spelfout. Fuck typen op de mobiel ook ;( .
(yes I blame the cellphone :* )

Oh kut, wou eigenlijk vanavond trainen maar homework calls in. Morgenmiddag lekker pompen na 2324234 maanden :o .
pi_150794334
Probeer in ieder geval bij het curlen mn polsen stil te houden. Maar de druk die het gewicht erop legt en het strak houden van mn arm/hand geeft de pijn bij een normale curl. Of bedoel je het volledig stil laten hangen van je polsen? Ik kan niet zo zeggen dat ik extreem hard knijp bij het bankdrukken en daarin beweeg ik ze ook niet mee/zoveel mogelijk in 1 geheel houden. Heb het idee dat de pijn eerder MINDER erg wordt tijdens het trainen dan erger (tenzij ik dus echt die curl pak dan 'schiet' er een pijnscheut door mn arm omhoog). In rust niet perse last, tenzij ik thuis ook die spier/pees/whatever gebruik dat voel ik het ook.

Doel je op het volledig ontzien (totale rust), of het eromheen trainen?
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_150795114
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
PR week na een cyclus 5/3/1

OHP: 65x3 (van 60x3)
DL: 150x3 (van 140x1)

Nu nog bench en squat. Bench zet ik in op 100x3, squat op 120x5.
Jij traint nog niet zo heel lang toch? Of vergis ik me?
pi_150797528
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef 1299 het volgende:

Dit is mijn form atm, de set hierna schoot het weer in mijn rug en kon ik de rest afblazen. Zet vooral het geluid uit, want dat lukte niet op youtube nadien :o

Het ziet er heel onstabiel uit, wat ook niet gek is aangezien ik had in mijn rug heb. Kan iemand wat pointers geven? :o Mind you ik ben een beginner en heb het mijzelf aangeleerd.
Ja, onder paralel squatten. Sterkte met je rug.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

FYI; volgens Wiki is dry needling waarschijnlijk kwakzalverij.
Net zoals accupunctuur.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:59 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Kwakzalverij of niet het heeft voor mij absoluut gewerkt, probeer alleen anderen te helpen. Misschien dat het ook voor hen werkt :)
Placebo is ook een effect. In ieder geval nice dat het weg is. De ervaringen in mijn omgeving zijn dat het helaas wel weer terugkomt, dus ik hoop dat het bij jou wegblijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 18-03-2015 23:44:57 ]
If not now, then when.
pi_150800194
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Jij traint nog niet zo heel lang toch? Of vergis ik me?
Nee, 11 maanden nu, waarvan de eerste 3 een beetje fuckarounditis.
Geen referral hier.
pi_150803018
Ja hi. 1.5 jaar geleden mijn knie geblesseerd tijdens een obstacle run. Eergisteren heeft hij zich via een flinke pijnscheut tijdens het squatten weer geherintroduceerd. Top. Iemand ervaring met het iliotibiale frictiesyndroom? Enkeltje fysio it is. Dag vakantiegeld.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_150807393
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:10 schreef Haikantje het volgende:
Lieve Fokkers,

Een lange tijd geleden heb ik hier eens een berichtje gepost met een vraagje en nu doe ik dat weer.

Sporten gaat goed de laatste tijd, veel progressie en dat is ook te zien (jeuj). Alleen nu loop ik weer tegen een zeurende pijn aan, dit keer in mijn linkerpols. De pijn zit aan de pinkzijde en loopt van mijn hand tot mijn pols. Ik voel dit bijvoorbeeld heel erg bij curls met een EZ bar, vrij erg bij curls met losse gewichten en bijna niet als ik Hammer Curls doe. Hier thuis beginnen ze meteen te roepen met 'je traint te intensief' 'neem is 2 weken rust', maargoed dat doe ik natuurlijk liever niet..

Hebben jullie tips? Ervaringsdeskundigen? Zal ik gewoon naar de fysio gaan? Moet ik echt even een weekje of wat er tussenuit stappen? Zal ik het intapen en doorgaan? etc etc

Alvast heel hartelijk bedankt!:)
iets voor je?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150808272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:10 schreef Haikantje het volgende:
Lieve Fokkers,

Een lange tijd geleden heb ik hier eens een berichtje gepost met een vraagje en nu doe ik dat weer.

Sporten gaat goed de laatste tijd, veel progressie en dat is ook te zien (jeuj). Alleen nu loop ik weer tegen een zeurende pijn aan, dit keer in mijn linkerpols. De pijn zit aan de pinkzijde en loopt van mijn hand tot mijn pols. Ik voel dit bijvoorbeeld heel erg bij curls met een EZ bar, vrij erg bij curls met losse gewichten en bijna niet als ik Hammer Curls doe. Hier thuis beginnen ze meteen te roepen met 'je traint te intensief' 'neem is 2 weken rust', maargoed dat doe ik natuurlijk liever niet..

Hebben jullie tips? Ervaringsdeskundigen? Zal ik gewoon naar de fysio gaan? Moet ik echt even een weekje of wat er tussenuit stappen? Zal ik het intapen en doorgaan? etc etc

Alvast heel hartelijk bedankt!:)
Ik kreeg ook erg last van mijn polsen door die ez-bar curl een jaartje geleden. Toen heb ik die gelijk uit mijn schema gehaald en gewoon met dumbells en barbell curls etc. vervangen. Sindsdien nergens meer last van.
(Overigens gebruik ik die EZ-bar nog wel voor andere spiergroepen)
pi_150808332
Same here, zodra ik weer een ez-bar gebruik heb ik weer last. Zolang in dumbells gebruik is er niks aan de hand.
pi_150808664
Zelfde hier, ook met curl stang idd last. Toen vakantie gehad en toen was de pijn weer over. Tegenwoordig doe ik die oefening niet meer. Maar het maakte niet uit hoe ik mijn polsen hield, hoe breed of smal.

Straks ff langs de fysio ben benieuwd, gaat nu met mijn gare rug al beter dan gisteren dus ik denk dat het wel goed komt hierzo.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:44:44 #78
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_150808831
+1
Toen 1,5 jaar gaan deadliften (=forearm *9000) en nu nergens last van.

Daarnaast helpt met je polsen een klein beetje naar binnen gecurld beginnen en zo de hele rom doen ook goed. Probeer je polsen maar eens recht te houden en kijk wat er gebeurd als je je polsen richting je delts curlt. Spanning alom.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_150810726
Hey vrienden! Net een MRI-scan gehad, maar kan geen kwaad als ik vanavond ga trainen toch? (Schouder)
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:38:36 #80
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150810826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:36 schreef Herqules het volgende:
Hey vrienden! Net een MRI-scan gehad, maar kan geen kwaad als ik vanavond ga trainen toch? (Schouder)
Dat kun je beter aan je dokter vragen...
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:40:05 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150810894
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:36 schreef Herqules het volgende:
Hey vrienden! Net een MRI-scan gehad, maar kan geen kwaad als ik vanavond ga trainen toch? (Schouder)
Ligt eraan of het een linksdraaiende of rechtsdraaiende was.

Rechtsdraaiend zou wat meer invloed op je evenwichtsorgaan kunnen hebben. En dat is in de sportschool niet aan te raden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:40:32 #82
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_150810912
Nog tips om de mind-muscle connection van kleine spieren te verbeteren? Ik vind het soms best moeilijk om bijvoorbeeld biceps te trainen; ik merk dat ik altijd mijn schouders erin gooi, ook met licht gewicht. Zelfs met focusen heb ik er soms best moeite mee echt te isoleren. Heb het gevoel dat mijn armen hierdoor behoorlijk achterlopen; gebrek aan echte focus op die ene spier tijdens de training.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:04:27 #83
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_150811690
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:40 schreef star_gazer het volgende:
Nog tips om de mind-muscle connection van kleine spieren te verbeteren? Ik vind het soms best moeilijk om bijvoorbeeld biceps te trainen; ik merk dat ik altijd mijn schouders erin gooi, ook met licht gewicht. Zelfs met focusen heb ik er soms best moeite mee echt te isoleren. Heb het gevoel dat mijn armen hierdoor behoorlijk achterlopen; gebrek aan echte focus op die ene spier tijdens de training.
Gewicht omlaag en high rep. Pump in het juiste plekje? Zit je goed.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:17:24 #84
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150812035
Als je te veel schouders gebruikt moet je gewoon in gewicht omlaag.
Deathlift or Die.
  donderdag 19 maart 2015 @ 16:53:21 #85
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_150817040
Check dat filmpje wat ik laatst postte. Hierin laat Stan efferding wat back en bi tips zien. Waaronder een manier van curlen die front delts volledig uit de movement halen. Kerel heeft 2 maanden elke dag met flex lewis getraint en zelf pro card gehaald! Zeker ff checken dus ;). Is ook te vinden op youtube van supertraining:)
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_150825955
Moet zeggen dat ik na m'n operatie (en nu weer die rare NL griep) compleet met alles m'n motivatie heb verloren. Infectie is gelukkig weg en het heelt als een trein, dus dat is wel positief. Netto 6 kg afgevallen, maar wel m'n macro's hoog in eiwitten gehouden (~2,8g/kg). Schijnt de wondheling goed te doen. :D

Wil de boel dadelijk weer rustig oppakken, zit nog te twijfelen of ik in een weekje of twee gewoon een kracht schema ga volgen zoals Beyond 531+FSL+Jokers+BBB , of een bodybuild schema (nog geen ervaring mee, PHUL of net iets meer BB misschien?). Eerst weer even mijn calorieën en overige macro's op orde brengen.

Iemand suggesties? Zit nu aan de 84kg @ 192cm. Moet echt wat massa gaan bouwen en met name op m'n bovenrug.
pi_150826129
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:40 schreef star_gazer het volgende:
Nog tips om de mind-muscle connection van kleine spieren te verbeteren? Ik vind het soms best moeilijk om bijvoorbeeld biceps te trainen; ik merk dat ik altijd mijn schouders erin gooi, ook met licht gewicht. Zelfs met focusen heb ik er soms best moeite mee echt te isoleren. Heb het gevoel dat mijn armen hierdoor behoorlijk achterlopen; gebrek aan echte focus op die ene spier tijdens de training.
Afgezien van wat al gezegd is over te zwaar trainen zou ik ook een isolatie oefening als preacher curls doen. In ieder geval een oefening waarbij je je bovenarm helemaal op een bankje oid legt en dan dus alleen je onderarm beweegt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150826860
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Lightweight het volgende:
Moet zeggen dat ik na m'n operatie (en nu weer die rare NL griep) compleet met alles m'n motivatie heb verloren. Infectie is gelukkig weg en het heelt als een trein, dus dat is wel positief. Netto 6 kg afgevallen, maar wel m'n macro's hoog in eiwitten gehouden (~2,8g/kg). Schijnt de wondheling goed te doen. :D

Wil de boel dadelijk weer rustig oppakken, zit nog te twijfelen of ik in een weekje of twee gewoon een kracht schema ga volgen zoals Beyond 531+FSL+Jokers+BBB , of een bodybuild schema (nog geen ervaring mee, PHUL of net iets meer BB misschien?). Eerst weer even mijn calorieën en overige macro's op orde brengen.

Iemand suggesties? Zit nu aan de 84kg @ 192cm. Moet echt wat massa gaan bouwen en met name op m'n bovenrug.
Voor wondheling lekker veel vitamine C poppen, en niet roken (mocht je dat al doen dan)

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18505499

Of eiwit bijdraagt aan vorming van collageen (type 1/2) weet ik niet, lijkt mij niet echt.

[ Bericht 4% gewijzigd door mtchel112 op 19-03-2015 21:43:16 ]
pi_150827001
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Voor wondheling lekker veel vitamine C poppen, en niet roken (mocht je dat al doen dan)
Dit.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 19 maart 2015 @ 23:33:28 #90
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_150832795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Lightweight het volgende:
Moet zeggen dat ik na m'n operatie (en nu weer die rare NL griep) compleet met alles m'n motivatie heb verloren. Infectie is gelukkig weg en het heelt als een trein, dus dat is wel positief. Netto 6 kg afgevallen, maar wel m'n macro's hoog in eiwitten gehouden (~2,8g/kg). Schijnt de wondheling goed te doen. :D

Wil de boel dadelijk weer rustig oppakken, zit nog te twijfelen of ik in een weekje of twee gewoon een kracht schema ga volgen zoals Beyond 531+FSL+Jokers+BBB , of een bodybuild schema (nog geen ervaring mee, PHUL of net iets meer BB misschien?). Eerst weer even mijn calorieën en overige macro's op orde brengen.

Iemand suggesties? Zit nu aan de 84kg @ 192cm. Moet echt wat massa gaan bouwen en met name op m'n bovenrug.
Starting Strength is een goed programma om alles weer op peil te brengen :) Heb ik zelf gedaan na 2 maanden rust (eerst nekblessure, daarna motivatie).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:04:28 #91
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150834181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Lightweight het volgende:
Moet zeggen dat ik na m'n operatie (en nu weer die rare NL griep) compleet met alles m'n motivatie heb verloren. Infectie is gelukkig weg en het heelt als een trein, dus dat is wel positief. Netto 6 kg afgevallen, maar wel m'n macro's hoog in eiwitten gehouden (~2,8g/kg). Schijnt de wondheling goed te doen. :D

Wil de boel dadelijk weer rustig oppakken, zit nog te twijfelen of ik in een weekje of twee gewoon een kracht schema ga volgen zoals Beyond 531+FSL+Jokers+BBB , of een bodybuild schema (nog geen ervaring mee, PHUL of net iets meer BB misschien?). Eerst weer even mijn calorieën en overige macro's op orde brengen.

Iemand suggesties? Zit nu aan de 84kg @ 192cm. Moet echt wat massa gaan bouwen en met name op m'n bovenrug.
Ik zou gewoon een PHUL gaan volgen man. Zwaar gaan op je compounds en de isolatie redelijk licht en geconcentreerd pakken. Ik vind voor massa PHUL of PPL het beste.
Deathlift or Die.
pi_150835176
Damn, 100 kilo ging maar net 1x op de BP, valt tegen.
Geen referral hier.
pi_150846471
Net een soort skinny broek gekocht, leuk dat je quads eruit komen.
pi_150846562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Damn, 100 kilo ging maar net 1x op de BP, valt tegen.
de 100kg lijkt ook een mentale grens te zijn. De 1e keer dat ik 100 drukte voelde het verschil tussen 95 en 100 aan als 20 kilo.
pi_150864622
Hele dag niks gegeten, pre workoutje en ja hoor 1,5 uur max kunnen gaan.. _O_
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:15:03 #96
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150868866
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Hele dag niks gegeten, pre workoutje en ja hoor 1,5 uur max kunnen gaan.. _O_
Zonder eten groei je niet, pwo of niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_150869788
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Zonder eten groei je niet, pwo of niet.
True, maar het was even een druk dagje, eten zat em niet in.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:34:13 #98
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_150882131
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Hele dag niks gegeten, pre workoutje en ja hoor 1,5 uur max kunnen gaan.. _O_
Man als ik dat doe ben ik de rest van de week niet veel meer waard gok ik.
But who was herstel?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_150882378
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

True, maar het was even een druk dagje, eten zat em niet in.
Ik neem aan dat je daarna nog even 2500 kcal naar binnen hebt gepropt?
  FOK!fotograaf zaterdag 21 maart 2015 @ 15:05:43 #100
159915 -Menn0-
MNO
pi_150882694
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

True, maar het was even een druk dagje, eten zat em niet in.
:D

:')
,,/
pi_150883213
Donderdag bij de fysio geweest, eerste diagnose is dat de kleine spieren in mijn onderrug onderontwikkeld zijn en daardoor mijn grote spieren die taak overnemen. Hierdoor zou het overbelast geraakt zijn. Het advies was om even niet de benen te gaan trainen.

Ik baal er behoorlijk van, hopelijk kan dat ik dat bijtrainen oid :)

Vandaag maar ff wat chest trainen, ik kan echt niet een week niks doen.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:29:41 #102
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150883235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:28 schreef 1299 het volgende:
Donderdag bij de fysio geweest, eerste diagnose is dat de kleine spieren in mijn onderrug onderontwikkeld zijn en daardoor mijn grote spieren die taak overnemen. Hierdoor zou het overbelast geraakt zijn. Het advies was om even niet de benen te gaan trainen.

Ik baal er behoorlijk van, hopelijk kan dat ik dat bijtrainen oid :)

Vandaag maar ff wat chest trainen, ik kan echt niet een week niks doen.
Heb je de fysio niet gevraagd wat voor oefeningen je kunt doen om dat te corrigeren?
pi_150883257
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb je de fysio niet gevraagd wat voor oefeningen je kunt doen om dat te corrigeren?
Ja een omgekeerde plank, maar volgende week gaan ze met een apparaat die precies spierspanning kan meten kijken hoe de vork precies in de steel steekt.

Net uit frustatie 75kg zitten benchen :P

Hij had het over de MTA spier oid, geen idee welke dat zou moeten zijn.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:41:43 #104
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150883522
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:31 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ja een omgekeerde plank, maar volgende week gaan ze met een apparaat die precies spierspanning kan meten kijken hoe de vork precies in de steel steekt.

Net uit frustatie 75kg zitten benchen :P

Hij had het over de MTA spier oid, geen idee welke dat zou moeten zijn.
De MTA is waarschijnlijk de musculus transversus abdominis, d.w.z. de schuine buikspieren. Dat zijn idd. spieren die je nodig hebt voor je core.

Anyhow, best wacht je even het advies van je fysio af. Doe de oefeningen die hij heeft opgegeven en ga niet teveel zelf klooien.
pi_150886179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:47 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je daarna nog even 2500 kcal naar binnen hebt gepropt?
:D
pi_150886767
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:28 schreef 1299 het volgende:
Donderdag bij de fysio geweest, eerste diagnose is dat de kleine spieren in mijn onderrug onderontwikkeld zijn en daardoor mijn grote spieren die taak overnemen. Hierdoor zou het overbelast geraakt zijn. Het advies was om even niet de benen te gaan trainen.

Ik baal er behoorlijk van, hopelijk kan dat ik dat bijtrainen oid :)

Vandaag maar ff wat chest trainen, ik kan echt niet een week niks doen.
Van een week ga je niet dood, volg gewoon het advies op anders krijg je alleen nog maar meer klachten.

Succes brah.
pi_150886958
Hoe verdelen jullie je macronutrienten in de cut? ik ben eigenlijk gewoon op onderhoud gebleven 40/40/20% (eiwitten/kolhy/vetten) alleen 400kcal onder mijn onderhoud gaan zitten(2800kcal). Toch wel effectief, ik merk daling in vetpercentage :)
pi_150887451
Een hele pan vol met zilvervliesrijst 500gr ,spinazie(grote pot van Hak),witte bonen in tomatensaus(grote pot van Hak) en madame Jeanette voor het gezelschap.En groene thee als drank.
Nu begonnen, ik denk tot 23 uur de tijd om het helemaal leeg te eten met iets van 1,5 liter groene thee als dorstlesser.
Met dit bedoelen ze dus dat voeding belangrijk is.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_150887568
Klinkt meer als een eetlijstje van de dieetclub dan een onderbouwing voor waarom voeding zo belangrijk is.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:24:22 #110
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_150889725
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:52 schreef Helemaalwaar het volgende:
Hoe verdelen jullie je macronutrienten in de cut? ik ben eigenlijk gewoon op onderhoud gebleven 40/40/20% (eiwitten/kolhy/vetten) alleen 400kcal onder mijn onderhoud gaan zitten(2800kcal). Toch wel effectief, ik merk daling in vetpercentage :)
Ik verdeel niet specifiek. 'Gezonde' dingen eten en dan kom ik achteraf vaak uit op 40/40/20 of 45/45/10 ofzo. Ergens daartussen.

Je klinkt verrast dat je afvalt als je met kcal onder je onderhoud zit? Lijkt me alleen maar logisch :+
WFPB!
pi_150890252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:24 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ik verdeel niet specifiek. 'Gezonde' dingen eten en dan kom ik achteraf vaak uit op 40/40/20 of 45/45/10 ofzo. Ergens daartussen.

Je klinkt verrast dat je afvalt als je met kcal onder je onderhoud zit? Lijkt me alleen maar logisch :+
Ja indd ook logisch, bedoelde meer het resultaat, gaat beter dan verwacht aangezien ik redelijk hetzelfde voedingschema heb behouden op wat aanpassingen na. Zit nu op 14% en wil richting de 10%
pi_150902995
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:04 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou gewoon een PHUL gaan volgen man. Zwaar gaan op je compounds en de isolatie redelijk licht en geconcentreerd pakken. Ik vind voor massa PHUL of PPL het beste.
Wil graag dit doen: http://www.muscleandstrength.com/workouts/phul-workout maar dan een alternatief voor leg extensions, leg curls, leg presses en calf presses omdat ik daar op dit moment nog geen toegang toe heb.

Leg curl (pull) zou wellicht stiff-legged deadlifts, good mornings of romanian deadlifts kunnen worden.
Leg presses (push) en leg extensions (push) weet ik zo 1 2 3 niet. :D Hack squats?
pi_150903633
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:52 schreef Helemaalwaar het volgende:
Hoe verdelen jullie je macronutrienten in de cut? ik ben eigenlijk gewoon op onderhoud gebleven 40/40/20% (eiwitten/kolhy/vetten) alleen 400kcal onder mijn onderhoud gaan zitten(2800kcal). Toch wel effectief, ik merk daling in vetpercentage :)
Ik hou mijn vetten en eiwitten gelijk (zo'n 90g/180g), en daal in kcal's door in KH te minderen.
pi_150909014
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 03:23 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Wil graag dit doen: http://www.muscleandstrength.com/workouts/phul-workout maar dan een alternatief voor leg extensions, leg curls, leg presses en calf presses omdat ik daar op dit moment nog geen toegang toe heb.

Leg curl (pull) zou wellicht stiff-legged deadlifts, good mornings of romanian deadlifts kunnen worden.
Leg presses (push) en leg extensions (push) weet ik zo 1 2 3 niet. :D Hack squats?
Leg curl kan ook met barbell:
Geen referral hier.
  zondag 22 maart 2015 @ 17:37:10 #115
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_150917861
Deze week gestart met P-P-L-P-P-L-rust.
2 Compounds per dag, 1 isolatie voor bi/tri en abs op legday.
Ben benieuwd.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zondag 22 maart 2015 @ 18:10:45 #116
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_150918940
Beste mensen..

Nu bezig met een cut om zo droog mogelijk te worden. Me tricep begint wel tevoorschijn te komen, maar m'n bicep niet, ik mis de bicep 'peak'. M'n armen meten 43cm (flexed) maar ik ben totaal niet tevreden over m'n biceps. Ik probeer zoveel mogelijk nieuwe bicep oefeningen en ik doe wekelijks dumbbel concentration curls aangezien ik laatst een stukje heb gelezen waaruit blijkt dat dit de beste oefening is om de bicep peak te bevorderen. Ik ben me er bewust van dat wanneer je meer vet kwijtraakt dat je meer definitie krijgt maar ik heb nu echt het gevoel dat ik totaal geen definitie heb in me bicep terwijl ik wel steeds meer definitie in me abs, chest, schouders etc zie.. Ook begint de bicep vein tevoorschijn te komen nu in m'n cut maar echt definitie in m'n bicep is niet te zien. de bicep kant van m'n arm is meer één geheel lijkt t wel.

Ik hoop dat het een kwestie van nog leaner worden is maar ik ben bang dat het meer een geval van genetics is, dat kan toch?

Hebben jullie verder nog tips om meer peak in mn bicep te krijgen (naast nog leaner worden)?

Hieronder een paar recente foto's ter illustratie:







190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  zondag 22 maart 2015 @ 18:17:55 #117
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150919162
Misschien eens juist flexen? Bijv die laatste, waarom niet gewoon je arm in 90 graden?

Verder is het een prima arm imho. Zou me er niet te druk om maken. Een piek is deels te trainen, maar vaak ook gewoon geluk.
Deathlift or Die.
  zondag 22 maart 2015 @ 18:35:44 #118
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_150919881
Die bicepsen zijn prima vergeleken de rest hoor.
pi_150920252
quote:
Deze gaan wij zeker proberen! Is dat zo'n oefening waar je een week lang als een manke duif gaat lopen? :D Heb er zin in!
pi_150923161
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:10 schreef jeurse04 het volgende:
Beste mensen..

Nu bezig met een cut om zo droog mogelijk te worden. Me tricep begint wel tevoorschijn te komen, maar m'n bicep niet, ik mis de bicep 'peak'. M'n armen meten 43cm (flexed) maar ik ben totaal niet tevreden over m'n biceps. Ik probeer zoveel mogelijk nieuwe bicep oefeningen en ik doe wekelijks dumbbel concentration curls aangezien ik laatst een stukje heb gelezen waaruit blijkt dat dit de beste oefening is om de bicep peak te bevorderen. Ik ben me er bewust van dat wanneer je meer vet kwijtraakt dat je meer definitie krijgt maar ik heb nu echt het gevoel dat ik totaal geen definitie heb in me bicep terwijl ik wel steeds meer definitie in me abs, chest, schouders etc zie.. Ook begint de bicep vein tevoorschijn te komen nu in m'n cut maar echt definitie in m'n bicep is niet te zien. de bicep kant van m'n arm is meer één geheel lijkt t wel.

Ik hoop dat het een kwestie van nog leaner worden is maar ik ben bang dat het meer een geval van genetics is, dat kan toch?

Hebben jullie verder nog tips om meer peak in mn bicep te krijgen (naast nog leaner worden)?

Hieronder een paar recente foto's ter illustratie:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Biceps zijn oke hoor, ik zou wat meer aan chest doen.
pi_150930916
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:10 schreef jeurse04 het volgende:
Beste mensen..
Gebruik je vaak lifting straps?
pi_150936703
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Biceps zijn oke hoor, ik zou wat meer aan chest doen.
  maandag 23 maart 2015 @ 11:50:10 #123
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_150943353
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:10 schreef Haikantje het volgende:
Lieve Fokkers,

Een lange tijd geleden heb ik hier eens een berichtje gepost met een vraagje en nu doe ik dat weer.

Sporten gaat goed de laatste tijd, veel progressie en dat is ook te zien (jeuj). Alleen nu loop ik weer tegen een zeurende pijn aan, dit keer in mijn linkerpols. De pijn zit aan de pinkzijde en loopt van mijn hand tot mijn pols. Ik voel dit bijvoorbeeld heel erg bij curls met een EZ bar, vrij erg bij curls met losse gewichten en bijna niet als ik Hammer Curls doe. Hier thuis beginnen ze meteen te roepen met 'je traint te intensief' 'neem is 2 weken rust', maargoed dat doe ik natuurlijk liever niet..

Hebben jullie tips? Ervaringsdeskundigen? Zal ik gewoon naar de fysio gaan? Moet ik echt even een weekje of wat er tussenuit stappen? Zal ik het intapen en doorgaan? etc etc

Alvast heel hartelijk bedankt!:)
Ik heb denk ik dezelfde pijn gehad. Voelde ook niks bij de hammer curls, wel bij "normale" curls. De pijn was minder tijdens de training en kwam keihard terug op de rustdagen.
Eerste instantie werd die pijn veroorzaakt doordat ik heel erg kneep bij al mijn oefeningen (voornamelijk bij rows). Met dat knijpen gestopt (o.a. door mijn duim anders te houden) en 2 weken geen curls gedaan, daarna was de pijn weg.
Na een half jaar kwam de pijn terug nadat ik bicep curls had gedaan op een apparaat (wilde ff afwisselen, doe ze normaal met dumbbells). Ik heb dat apparaat geschrapt uit mijn schema, omdat ik mijn arm/pols daarmee in een te geforceerde houding moest houden (voelde niet lekker). Wel door getraind, maar wederom ff gestopt met curls. Na 3 weken bicep curls opgepakt, maar nu weer met dumbbells. Nooit meer last gehad daarna. Train inmiddels bijna een half jaar pijnvrij.

Moraal van het verhaal: minder knijpen en curlen met dumbbells.
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_150943779
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:40 schreef star_gazer het volgende:
Nog tips om de mind-muscle connection van kleine spieren te verbeteren? Ik vind het soms best moeilijk om bijvoorbeeld biceps te trainen; ik merk dat ik altijd mijn schouders erin gooi, ook met licht gewicht. Zelfs met focusen heb ik er soms best moeite mee echt te isoleren. Heb het gevoel dat mijn armen hierdoor behoorlijk achterlopen; gebrek aan echte focus op die ene spier tijdens de training.
Beetje laat, maar misschien is dit bruikbaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150944193
Als iemand nog iets voor thuis zoekt, foam roller, ab wheel oid:

http://www.bodyenfitshop.(...)an%2Bbody%2Ben%2Bfit

Nu heel goedkoop omdat het nieuw is bij B&F
Geen referral hier.
  maandag 23 maart 2015 @ 12:59:37 #126
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_150945153
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als iemand nog iets voor thuis zoekt, foam roller, ab wheel oid:

http://www.bodyenfitshop.(...)an%2Bbody%2Ben%2Bfit

Nu heel goedkoop omdat het nieuw is bij B&F
Daar krijg je vast hele mooie, ronde, volle, harde spiermassa van!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 23 maart 2015 @ 13:07:53 #127
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150945367
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als iemand nog iets voor thuis zoekt, foam roller, ab wheel oid:

http://www.bodyenfitshop.(...)an%2Bbody%2Ben%2Bfit

Nu heel goedkoop omdat het nieuw is bij B&F
Die roller is wel cheap. Nice!
Deathlift or Die.
  maandag 23 maart 2015 @ 13:12:04 #128
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150945487
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:07 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Die roller is wel cheap. Nice!
Zit vast 20% minder foam in dan ze zeggen!
pi_150945546
quote:
11s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zit vast 20% minder foam in dan ze zeggen!
Na wheygate nu ook rollergate.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150945701
Digitaal springtouw.

Niet wat ik verwachtte.
  maandag 23 maart 2015 @ 13:23:55 #131
69994 seto
-|||--------|||-
pi_150945803
Zo'n optrekstang die je aan de deur hangt hé, is dat een beetje betrouwbaar als je rond de 100kg weegt?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_150946099
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:23 schreef seto het volgende:
Zo'n optrekstang die je aan de deur hangt hé, is dat een beetje betrouwbaar als je rond de 100kg weegt?
Ik vind het een hoog tell-sell gehalte hebben.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 23 maart 2015 @ 13:39:56 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150946369
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:23 schreef seto het volgende:
Zo'n optrekstang die je aan de deur hangt hé, is dat een beetje betrouwbaar als je rond de 100kg weegt?
Ik zou het niet doen. Als je deurpost ook maar een beetje gammel is zit je zo op je reet met de deurpost op je hoofd. Van de buitenkant kan je niet echt zien hoe stevig het allemaal is.
  maandag 23 maart 2015 @ 13:44:31 #134
69994 seto
-|||--------|||-
pi_150946552
Mja zo'n idee had ik al :P

Die foam roller is inderdaad erg goedkoop. Misschien dat ik het verzwaarde springtouw haal (bijzonder goede cardio) en de opdruksteunen voor de lol.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 23 maart 2015 @ 13:49:25 #135
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150946752
4,90 voor een ab wheel is goed. 17,50 zou veel te duur zijn, je koopt ze voor een tientje of 12,50 normaal gesproken.
pi_150946800
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als iemand nog iets voor thuis zoekt, foam roller, ab wheel oid:

http://www.bodyenfitshop.(...)an%2Bbody%2Ben%2Bfit

Nu heel goedkoop omdat het nieuw is bij B&F
Foam roller besteld. Thanks!
pi_150947208
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:23 schreef seto het volgende:
Zo'n optrekstang die je aan de deur hangt hé, is dat een beetje betrouwbaar als je rond de 100kg weegt?
Ik weeg 90 en heb geen problemen met zo'n telescoopding, die zit overigens ook met een schroef vast in de deurpost. Niet alleen geklemd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 23 maart 2015 @ 14:05:11 #138
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150947361
Heb de roller en chest expander besteld. Springtouw heb ik al en weels genoeg in le gym.

Overigens ook protein ballz. Hey Yuri.
Deathlift or Die.
pi_150947446
Waar gebruiken jullie zon foamroller voor dan?

Prijzen zijn idd erg nice, normaal kost zon foamroller 15-20 euro.
  maandag 23 maart 2015 @ 14:15:16 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150947726
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:07 schreef mtchel112 het volgende:
Waar gebruiken jullie zon foamroller voor dan?

Prijzen zijn idd erg nice, normaal kost zon foamroller 15-20 euro.
Vooral om de knopen in m'n rug/schouders eruit te rollen. Je kan jezelf aardig pijnigen met zo'n ding :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_150947771
Heb de abwheel gekocht. Benieuwd of het wat is.

Heb bij veel ab oefeningen last van m'n rug.
  maandag 23 maart 2015 @ 14:19:10 #142
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150947866
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Vooral om de knopen in m'n rug/schouders eruit te rollen. Je kan jezelf aardig pijnigen met zo'n ding :X
kun je wat filmpjes linken welke jij doet voor rug en schouders?
Deathlift or Die.
  maandag 23 maart 2015 @ 14:38:58 #144
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150948637
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:16 schreef Deuce92 het volgende:
Heb de abwheel gekocht. Benieuwd of het wat is.

Heb bij veel ab oefeningen last van m'n rug.
Dan ga je dat bij de abwheel op zeker krijgen. Kwestie van je onderrug sterker maken. Als het niet ergens anders aan ligt uiteraard.
  maandag 23 maart 2015 @ 14:40:54 #145
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150948707
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik weeg 90 en heb geen problemen met zo'n telescoopding, die zit overigens ook met een schroef vast in de deurpost. Niet alleen geklemd.
Ik heb de mijne tussen twee muren geklemd, en geschroefd inderdaad. Met mijn 110 van vorig jaar bleef het prima op zijn plek.
  maandag 23 maart 2015 @ 15:52:11 #146
69994 seto
-|||--------|||-
pi_150950893
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan ga je dat bij de abwheel op zeker krijgen. Kwestie van je onderrug sterker maken. Als het niet ergens anders aan ligt uiteraard.
Toen ik net met de ab wheel begon had ik ook veel last van mijn onderrug maar het helpt al enorm veel als je je rug een beetje bol maakt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 23 maart 2015 @ 16:05:00 #147
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150951300
Het was vandaag weer brodag in de gym. Ik ben maar een uurtje geweest, wat heb ik me staan ergeren zeg... :(
  maandag 23 maart 2015 @ 16:08:30 #148
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150951432
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik weeg 90 en heb geen problemen met zo'n telescoopding, die zit overigens ook met een schroef vast in de deurpost. Niet alleen geklemd.
95 kilo, zonder schroeven, hangt al een maandje of 3.
  maandag 23 maart 2015 @ 16:10:18 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150951505
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:08 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

95 kilo, zonder schroeven, hangt al een maandje of 3.
Als je maar rekening houdt met de draairichting is er niks aan de hand.
pi_150951717
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:38 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan ga je dat bij de abwheel op zeker krijgen. Kwestie van je onderrug sterker maken. Als het niet ergens anders aan ligt uiteraard.
Heb toen ik een jaar of 14 was een van m'n tussenwervelschijven beschadigd. Soms heb ik maanden nergens last van, en soms doet het al pijn als ik m'n schoenveters aan het strikken ben, of als ik na het douchen m'n benen af aan het drogen ben. :')
pi_150951995
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Vooral om de knopen in m'n rug/schouders eruit te rollen. Je kan jezelf aardig pijnigen met zo'n ding :X
Als je er zelf met je handen bijkan, of je hebt een lieve wederhelft moet je is fricties uitvoeren op de plek waar jouw knopen zitten.

zoiets als hier


Als ik fricties doe, pak ik altijd mijn duim, en die zet ik op het punt die ik wil masseren, en dan ga ik roteren en probeer ik dat zo te doen dat de huid amper mee beweegt, dus dat je echt flink drukt.
Mag best (heel veel) pijn doen, toen ik dat in de les deed droop de make-up bij sommige meisjes er spontaan van af.
pi_150952882
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:10 schreef Deuce92 het volgende:
Klinkt meer als een eetlijstje van de dieetclub dan een onderbouwing voor waarom voeding zo belangrijk is.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_150953816
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:52 schreef Helemaalwaar het volgende:
Hoe verdelen jullie je macronutrienten in de cut? ik ben eigenlijk gewoon op onderhoud gebleven 40/40/20% (eiwitten/kolhy/vetten) alleen 400kcal onder mijn onderhoud gaan zitten(2800kcal). Toch wel effectief, ik merk daling in vetpercentage :)
Ik volg deze regels (ongeacht cut of bulk).
2-2.5gr proteine per kg lichaamsgewicht
1-1.5gr vet per kg lichaamsgewicht.
De rest opvullen met carbs (afhankelijk dus van je kcal doel)
pi_150955250
Je kunt gedoseerd eten, maar kun je ook gedoseerd trainen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 23 maart 2015 @ 18:24:40 #155
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150955906
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:29 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Kun je beter naar een manueel therapeut, heb t zelfde gehad afgelopen vrijdag, even een bezoekje aan de MT en het gaat al stukken beter. Fysio's kunnen niet heel erg veel, igg niet op korte termijn naar mijn idee.
Een manueel therapeut is een fysiotherapeut...

Het verschil is alleen dat een manueel therapeut een extra master heeft afgerond waardoor hij bepaalde manipulaties en andere handelingen mag uit voeren. Het kan zijn dat de algemeen fysiotherapeut deze manipulaties/handelingen ook kent en kan uitvoeren, maar deze is niet bekwaam(lees geen diploma dus niet bevoegd). De tijdsduur hangt ook af van de blessure en doel van de patient.

Maar over het algemeen weet een manueel therapeut inderdaad meer qua info, onderzoek- en behandeling-methodes.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef 1299 het volgende:

Dit is mijn form atm, de set hierna schoot het weer in mijn rug en kon ik de rest afblazen. Zet vooral het geluid uit, want dat lukte niet op youtube nadien :o

Het ziet er heel onstabiel uit, wat ook niet gek is aangezien ik had in mijn rug heb. Kan iemand wat pointers geven? :o Mind you ik ben een beginner en heb het mijzelf aangeleerd.
Je form is degelijk, maar op het eind leun je naar voren i.p.v. de heupen naar achteren te brengen. Hierdoor krijg je mee druk op de voorvoet, terwijl deze over de hele voet verspreid moet zijn. Lees nog eens Starting Strength. Staat ook wel een oplossing in voor dit probleem.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:53 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Is het gewicht niet gewoon te zwaar? die indruk krijg ik namelijk als ik naar je video kijk.
Zit genoeg snelheid in als hij omhoog komt. Form is eerder het probleem. En onderin de squat is het nogal wild zoals Snakey al aangeeft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

FYI; volgens Wiki is dry needling waarschijnlijk kwakzalverij.
Voor de lange duur is dan ook geen sluitend bewijs. Daar liggen de twijfels ook bij de vereniging tegen kwakzalverij. Echter is er op korte termijn wel degelijk bewijs dat het kan helpen. Op lange termijn zijn er geen goede studies uitgevoerd vandaar dat er nog twijfel is bij het effect van dry-needling therapie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:11 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ligt eraan, zal inderdaad niet snel met een kuurtje te doen zijn. Alleen als je natty als gewoon jaren goed gaint, en dan een flinke kuur tren zetten, zieke cut erna moet je toch wel aardig in de buurt komen.

Alleen dat is appels met peren vergelijken, ieder lichaam is natuurlijk anders.
Zelfs met een flinke kuur+cut kom je niet in de buurt. Hier is wel wat meer voor nodig dan een half jaar kuren.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:10 schreef Haikantje het volgende:
Lieve Fokkers,

Een lange tijd geleden heb ik hier eens een berichtje gepost met een vraagje en nu doe ik dat weer.

Sporten gaat goed de laatste tijd, veel progressie en dat is ook te zien (jeuj). Alleen nu loop ik weer tegen een zeurende pijn aan, dit keer in mijn linkerpols. De pijn zit aan de pinkzijde en loopt van mijn hand tot mijn pols. Ik voel dit bijvoorbeeld heel erg bij curls met een EZ bar, vrij erg bij curls met losse gewichten en bijna niet als ik Hammer Curls doe. Hier thuis beginnen ze meteen te roepen met 'je traint te intensief' 'neem is 2 weken rust', maargoed dat doe ik natuurlijk liever niet..

Hebben jullie tips? Ervaringsdeskundigen? Zal ik gewoon naar de fysio gaan? Moet ik echt even een weekje of wat er tussenuit stappen? Zal ik het intapen en doorgaan? etc etc

Alvast heel hartelijk bedankt!:)
Hoogstwaarschijnlijk een zenuw die geïrriteerd wordt of een tendinitis. Eventueel zou je inderdaad naar de fysio kunnen gaan als je aanvullend verzekerd bent en nog behandeling(en) over hebt.
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:40 schreef star_gazer het volgende:
Nog tips om de mind-muscle connection van kleine spieren te verbeteren? Ik vind het soms best moeilijk om bijvoorbeeld biceps te trainen; ik merk dat ik altijd mijn schouders erin gooi, ook met licht gewicht. Zelfs met focusen heb ik er soms best moeite mee echt te isoleren. Heb het gevoel dat mijn armen hierdoor behoorlijk achterlopen; gebrek aan echte focus op die ene spier tijdens de training.
Stang/dumbbells pakken en tegen een muur aan gaan staan. Ellebogen in de zij en tegen de muur aanhouden. Vervolgens curlen, zodra de ellebogen loslaten pak je de schouders mee.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Lightweight het volgende:
Moet zeggen dat ik na m'n operatie (en nu weer die rare NL griep) compleet met alles m'n motivatie heb verloren. Infectie is gelukkig weg en het heelt als een trein, dus dat is wel positief. Netto 6 kg afgevallen, maar wel m'n macro's hoog in eiwitten gehouden (~2,8g/kg). Schijnt de wondheling goed te doen. :D

Wil de boel dadelijk weer rustig oppakken, zit nog te twijfelen of ik in een weekje of twee gewoon een kracht schema ga volgen zoals Beyond 531+FSL+Jokers+BBB , of een bodybuild schema (nog geen ervaring mee, PHUL of net iets meer BB misschien?). Eerst weer even mijn calorieën en overige macro's op orde brengen.

Iemand suggesties? Zit nu aan de 84kg @ 192cm. Moet echt wat massa gaan bouwen en met name op m'n bovenrug.
Vanwaar 5/3/1+FSL+Jokers+BBB? Dan krijg je het volgende voor één oefening:

Warming up,
Set 1 op 70% voor 3
Set 2 op 80% voor 3
Set 3 op 90% voor 3+
FSL op 70% voor zoveel mogelijk reps
Joker set op 95/100% van TM voor 1-3 reps.
Eventueel nog een joker set op 100/110% van TM.
BBB op 70% voor 5 sets van 10 herhalingen.

Dit zijn dan 10 á 11 sets op 1 oefening waarbij je op minstens 3 sets voluit moet.
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 03:23 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Wil graag dit doen: http://www.muscleandstrength.com/workouts/phul-workout maar dan een alternatief voor leg extensions, leg curls, leg presses en calf presses omdat ik daar op dit moment nog geen toegang toe heb.

Leg curl (pull) zou wellicht stiff-legged deadlifts, good mornings of romanian deadlifts kunnen worden.
Leg presses (push) en leg extensions (push) weet ik zo 1 2 3 niet. :D Hack squats?
Vanwaar een trainingsprogromma waarvan je een groot deel niet kan uitvoeren?
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:10 schreef jeurse04 het volgende:
Beste mensen..

Nu bezig met een cut om zo droog mogelijk te worden. Me tricep begint wel tevoorschijn te komen, maar m'n bicep niet, ik mis de bicep 'peak'. M'n armen meten 43cm (flexed) maar ik ben totaal niet tevreden over m'n biceps. Ik probeer zoveel mogelijk nieuwe bicep oefeningen en ik doe wekelijks dumbbel concentration curls aangezien ik laatst een stukje heb gelezen waaruit blijkt dat dit de beste oefening is om de bicep peak te bevorderen. Ik ben me er bewust van dat wanneer je meer vet kwijtraakt dat je meer definitie krijgt maar ik heb nu echt het gevoel dat ik totaal geen definitie heb in me bicep terwijl ik wel steeds meer definitie in me abs, chest, schouders etc zie.. Ook begint de bicep vein tevoorschijn te komen nu in m'n cut maar echt definitie in m'n bicep is niet te zien. de bicep kant van m'n arm is meer één geheel lijkt t wel.

Ik hoop dat het een kwestie van nog leaner worden is maar ik ben bang dat het meer een geval van genetics is, dat kan toch?

Hebben jullie verder nog tips om meer peak in mn bicep te krijgen (naast nog leaner worden)?

Hieronder een paar recente foto's ter illustratie:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een bicep peak komt het beste uit als je onderarm naar binnen staat geroteerd (bicep curl positie). Bij alle foto's die je maakt hou je de onderarm in niet deze houding (op de laatste na), maar in een neutrale/hammer curl houding. Daarnaast is het juist de borst dit in verhouding achter lijkt te lopen zoals sommige al aangaven.
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Als je er zelf met je handen bijkan, of je hebt een lieve wederhelft moet je is fricties uitvoeren op de plek waar jouw knopen zitten.

zoiets als hier


Als ik fricties doe, pak ik altijd mijn duim, en die zet ik op het punt die ik wil masseren, en dan ga ik roteren en probeer ik dat zo te doen dat de huid amper mee beweegt, dus dat je echt flink drukt.
Mag best (heel veel) pijn doen, toen ik dat in de les deed droop de make-up bij sommige meisjes er spontaan van af.
Een frictie voer je uit op de pijngrens van een patient, niet tot huilen aan toe. En nog een kleine tip, Het is handiger om de middelvinger op de wijsvinger te plaatsen en hier de druk mee te geven. Qua handplaatsing is dat makkelijker en het is mogelijk om meer druk te geven met deze twee i.p.v alleen de duim.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_150956014
kwaliteitspost 10/10 ^O^
pi_150956869
Dankjewel verbosity :)
pi_150959801
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:24 schreef Verbosity het volgende:
Vanwaar 5/3/1+FSL+Jokers+BBB? Dan krijg je het volgende voor één oefening:

Warming up,
Set 1 op 70% voor 3
Set 2 op 80% voor 3
Set 3 op 90% voor 3+
FSL op 70% voor zoveel mogelijk reps
Joker set op 95/100% van TM voor 1-3 reps.
Eventueel nog een joker set op 100/110% van TM.
BBB op 70% voor 5 sets van 10 herhalingen.

Dit zijn dan 10 á 11 sets op 1 oefening waarbij je op minstens 3 sets voluit moet.
De BBB zou dan bv deadlift op squat dag zijn en squat BBB op deadlift dag. :) Joker sets gewoonweg omdat je soms een dag hebt waar alles 'klikt' en je meer kan doen. Moet er wel bij zeggen dat ik meestal voor http://www.powerliftingtowin.com/beyond-531/ ga.
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:24 schreef Verbosity het volgende:
Vanwaar een trainingsprogromma waarvan je een groot deel niet kan uitvoeren?
Je hebt idd gelijk. Kan nog even niet naar de sportschool vanwege m'n wond. Paar weekjes en dan kan ik weer knallen met apparaten waaronder de leg press en dergelijke.

Net klaar met de eerste twee dagen van PHUL, waarvan de legcurl en legpress iets anders zijn geworden. Goede workout geweest, maar ik mis toch die variabiliteit met percentages en de joker sets van 531. Even deze week af maken en dan beslissen. :D Ik was wel kapot na strength squatten ook nog is op relatief hoog gewicht te moeten deadliften. Morgen gaat leuk worden met trappen lopen. _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Lightweight op 23-03-2015 20:08:34 ]
pi_150960850
Woop 150x1 deadlift
  maandag 23 maart 2015 @ 20:33:56 #160
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150961222
quote:
Nice filmpjes man. Je kan zo'n roller dus eigenlijk gewoon vrijwel overal gebruiken? :P
Deathlift or Die.
pi_150962624
Weet iemand nou wat een goede (dagelijke) dosis is voor vitamine D?
  maandag 23 maart 2015 @ 22:11:09 #162
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150966626
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:02 schreef mtchel112 het volgende:
Weet iemand nou wat een goede (dagelijke) dosis is voor vitamine D?
Afhankelijk van het klimaat(uv-licht), gewicht etc.

Wellicht heb je al genoeg vitamine D van nature, maar 1000 UI per dag is genoeg voor 50% om de optimale hoeveelheid van 75nmol/L te behalen. 1700 UI is genoeg voor 95% van de bevolking
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 23 maart 2015 @ 22:15:18 #163
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150966802
IK neem vit D op gevoel. Ik koop het bij de apotheek waar het in 400 UI per pil komt. Als ik er 2 per dag neem voel ik me minder moe dus ik hou het op 800 UI voor mezelf.

Alleen als ik in NL ben trouwens. In Spanje heb ik niks extra´s nodig.
  maandag 23 maart 2015 @ 22:22:12 #164
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150967116
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:15 schreef Snakey het volgende:
IK neem vit D op gevoel. Ik koop het bij de apotheek waar het in 400 UI per pil komt. Als ik er 2 per dag neem voel ik me minder moe dus ik hou het op 800 UI voor mezelf.

Alleen als ik in NL ben trouwens. In Spanje heb ik niks extra´s nodig.
Klopt, rond het zuiden van spanje is de zon fel genoeg om de benodigde vitamine D binnen te krijgen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 23 maart 2015 @ 22:44:51 #165
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150968301
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:02 schreef mtchel112 het volgende:
Weet iemand nou wat een goede (dagelijke) dosis is voor vitamine D?
Lepeltje levertraan, net als vroeger.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 23 maart 2015 @ 23:06:37 #166
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150969204
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:44 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Lepeltje levertraan, net als vroeger.
Kan je beter voor losse vitamine D kiezen of visolie.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_150969668
Ik slik minimaal 5000 UI per dag, soms 10000. Ik laat het binnenkort nog een keer prikken ik had een tekort. Je hebt iig veel meer nodig dan wat de normale aanbeloven dagelijkse hoeveelheid.

http://www.newswise.com/a(...)d-and-is-far-too-low

Was 10x te laag ingeschat door een rekenfout.
  maandag 23 maart 2015 @ 23:44:13 #168
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150970849
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:17 schreef 1299 het volgende:
Ik slik minimaal 5000 UI per dag, soms 10000. Ik laat het binnenkort nog een keer prikken ik had een tekort. Je hebt iig veel meer nodig dan wat de normale aanbeloven dagelijkse hoeveelheid.

http://www.newswise.com/a(...)d-and-is-far-too-low

Was 10x te laag ingeschat door een rekenfout.
Iedereen aan de 8900 UI vitamine D per dag :D

Hier hebben ze een extrapolatie gedaan van oude studies. Of dat nou een reëel beeld geeft....

Hoe laag zat je dan? Want over het algemeen volstaat 2000 UI om het van een deficiëntie naar meer dan 80 nmol/L te brengen.

Enkele studies:
http://www.direct-ms.org/(...)quirement%202005.pdf
http://ajcn.nutrition.org/content/85/3/649.long
http://ajcn.nutrition.org/content/84/1/18.long
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_150971558
Ook maar eens proberen dan, om de kosten hoef je het niet te laten.
Geen referral hier.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:21:08 #170
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150971719
Is dat nodig dan? In de zon maakt je lichaam toch meer dan genoeg aan, zeker als je een lichte huid hebt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:34:31 #171
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150971900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:21 schreef hmmmz het volgende:
Is dat nodig dan? In de zon maakt je lichaam toch meer dan genoeg aan, zeker als je een lichte huid hebt.
Gelukkig schijnt de zon hier de gehele dag :D
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_150971909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:34 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Gelukkig schijnt de zon hier de gehele dag :D
Dat sowieso, je krijgt er alleen niet altijd wat van mee. :7
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:38:02 #173
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150971931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:34 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Gelukkig schijnt de zon hier de gehele dag :D
Ik weet niet waar jij woont, maar op planeet aarde schijnt de zon de hele dag.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150971939
Hahahaha.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:46:54 #175
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150972062
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:38 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont, maar op planeet aarde schijnt de zon de hele dag.
In het derde dal universum op de planeet Erra. (8>
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:49:30 #176
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150972093
Maar 50% van de nederlanders zit onder de 50 nmol/L, terwijl 75-80 nmol/L als optimaal gezien wordt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:49:42 #177
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150972095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:46 schreef Verbosity het volgende:

[..]

In het derde dal universum op de planeet Erra. (8>
Aan je stats te zien zullen ze daar wel minder zwaartekracht hebben :P
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 07:27:36 #178
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150973279
Ik slik 10.000 van b&f om de dag, dus eigenlijk 4.000 per dag.
Deathlift or Die.
pi_150973505
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:21 schreef hmmmz het volgende:
In de zon maakt je lichaam toch meer dan genoeg aan, zeker als je een lichte huid hebt.
Daar kun je niet van uit gaan.

Ik woon zelf in Brisbane, Australie en vorig jaar, na zonnige zomer waar ik heel vaak buiten was, had ik nog steeds een vit D tekort (weet niet precies meer hoeveel het was).
  dinsdag 24 maart 2015 @ 08:28:44 #180
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150973756
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:21 schreef hmmmz het volgende:
Is dat nodig dan? In de zon maakt je lichaam toch meer dan genoeg aan, zeker als je een lichte huid hebt.
Ga jij lekker in je tshirt buiten lopen hartje winter.

Ik werk veel buiten en zelfs ik had nog een tekort afgelopen November. Doe 5000iu om de dag, eigenlijk binnenkort weer eens laten prikken.

[ Bericht 11% gewijzigd door fathank op 24-03-2015 08:34:47 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_150974307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 00:49 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Aan je stats te zien zullen ze daar wel minder zwaartekracht hebben :P
:D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_150974798
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 07:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik slik 10.000 van b&f om de dag, dus eigenlijk 4.000 per dag.
_O-
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:13:51 #183
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150975645
Helpt die vitamine D ook tegen winterdipjes?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:15:39 #184
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_150975693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Helpt die vitamine D ook tegen winterdipjes?
Examine.com
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_150975702
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Helpt die vitamine D ook tegen winterdipjes?
Tegen een bepaalde categorie winterdipjes wel ja.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:21:10 #186
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150975847
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Examine.com
Thanks, goede bron.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:32:51 #187
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_150976164
B&F Foamroller is binnen. Vanaf nu 20% minder blessures.
Deathlift or Die.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:46:22 #188
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150976552
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Examine.com
Dit is ook goed boek over supplementen. Heeft ook een lijst met supplementen die daadwerkelijk werken.

William Llewellyn's SPORT SUPPLEMENT REFERENCE GUIDE

Volgens mij ook in PDF te vinden.
pi_150977378
Domme vraag misschien, maar hoe meten jullie je vit D tekort dan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:14:55 #190
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150977411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef Beach het volgende:
Domme vraag misschien, maar hoe meten jullie je vit D tekort dan?
Bij de dokter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_150982907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef Beach het volgende:
Domme vraag misschien, maar hoe meten jullie je vit D tekort dan?
Volgens mij heeft praktisch iedereen in West- en Noord-Europa standaard een vit D tekort. In zowel Finland en Noorwegen hebben veel melkproducten extra (relatief hoge dosis ivg met de '100% dagelijks aanbevolen hoeveleelheid' die nergens op slaat.) Vitamine D.

Begrijp niet waarom er in NL zoveel winkels zijn die vitamine D verkopen als een 200 IU/dag dosis. Nog 2300 IU/dag te gaan ofzo? _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Lightweight op 24-03-2015 13:57:19 ]
pi_150983877
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:06 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Kan je beter voor losse vitamine D kiezen of visolie.
Wat is er mis met levertraanolie? Ik zou eerder iemand levertraanolie aanbevelen dan visolie, vooral op de lange termijn.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:07:33 #193
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150991603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 08:00 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Daar kun je niet van uit gaan.

Ik woon zelf in Brisbane, Australie en vorig jaar, na zonnige zomer waar ik heel vaak buiten was, had ik nog steeds een vit D tekort (weet niet precies meer hoeveel het was).
Zijn er signalen waardoor je merkt dat je te weinig vitamine D hebt?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:50:34 #194
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_150992800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef Beach het volgende:
Domme vraag misschien, maar hoe meten jullie je vit D tekort dan?
Het beste is bij de dokter inderdaad. Maar ik merk het aan een vage moeheid die ik in eerste instantie niet thuis kan brengen. Doordat ik dat in Spanje nooit heb bedacht ik me eens vit D te gaan suplementeren, en verdomd, ik ging me beter voelen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:41:01 #195
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_150994991
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:24 schreef Verbosity het volgende:

Een bicep peak komt het beste uit als je onderarm naar binnen staat geroteerd (bicep curl positie). Bij alle foto's die je maakt hou je de onderarm in niet deze houding (op de laatste na), maar in een neutrale/hammer curl houding. Daarnaast is het juist de borst dit in verhouding achter lijkt te lopen zoals sommige al aangaven.

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:10 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Biceps zijn oke hoor, ik zou wat meer aan chest doen.
Hmm, zelf vind ik (en van vele andere ook gehoord) dat mijn chest juist één van mijn betere punten is. Misschien dat het wat slecht uitkwam op de foto's.

Hieronder m'n chest; loopt toch niet echt achter vergeleken de rest? (wel nog aardig vettig, vetpercentage moet omlaag)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:06 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Gebruik je vaak lifting straps?
Nope nog nooit gebruikt.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
pi_150995112
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:41 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

[..]

Hmm, zelf vind ik (en van vele andere ook gehoord) dat mijn chest juist één van mijn betere punten is. Misschien dat het wat slecht uitkwam op de foto's.

Hieronder m'n chest; loopt toch niet echt achter vergeleken de rest? (wel nog aardig vettig, vetpercentage moet omlaag)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Nope nog nooit gebruikt.
Op deze foto's ziet je chest er totaal anders uit dan op die vorige. Had je op die vorige nog wat meer vet ofzo?

Loopt hier inderdaad helemaal niet achter. Zit er zelfs prima uit. ^O^
pi_150995362
Huh op die eerste foto had je echt gewoon amper chest, en op deze heb je idd gewoon een goede chest! Lekker bezig hoor.
pi_151003263
Degelijk spul die abroller, geen geld.

Wel een retezware oefening :'), deed hem net na m'n deadlifts en hanging leg raises, zak gelijk door.
Geen referral hier.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:51:12 #199
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_151004269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:09 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Wat is er mis met levertraanolie? Ik zou eerder iemand levertraanolie aanbevelen dan visolie, vooral op de lange termijn.
Voor ADH is een pil gemakkelijker te doseren dan een lepel levertraanolie. Daarnaast is het ook nog eens goedkoper om het los te supplementeren. En voor de retinol hoef je het niet te doen. Daar heeft bijna niemand een tekort aan in onze regio (exclusief vegetariers).
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_151008703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:07 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Zijn er signalen waardoor je merkt dat je te weinig vitamine D hebt?
Kan vanalles zijn. Ik was zelf gewoon beniewd hoe het zat dus heb mijn bloed laten testen op vit D, allerlei mineralen, test, etc.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:26:04 #201
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151013639
Boh, aardige spierpijn. Das lang geleden. :P

Maandag met 531 for strength begonnen waar maandag 3 x 10 dips in zitten, welke ik al een eeuwigheid niet had gedaan, 3 x 20 face pulls welke ik altijd op 3 x 12 deed, en gisteren na DL 531, SLDL 3 x 10, BOR 3 x 10 en abwheel 4 x 12 in zit.

Traps, triceps, borst en abs zijn lekker stijf nu. :P

Edit: gezellig. M'n rhomboids en erector spinae beginnen ook te mekkeren. Alsof ik nog nooit getrained heb, :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Snakey op 25-03-2015 12:59:35 ]
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 12:39:00 #202
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_151016088


Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.

"30 gr whey". "50 gr havermout"

Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_151016166
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.

"30 gr whey". "50 gr havermout"

Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?
Waarschijnlijk met water.
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:42:36 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151016228
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.

"30 gr whey". "50 gr havermout"

Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?
Neuh, met water of melk.
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:05:53 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151017009
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Neuh, met water of melk.
Zal wel water zijn, anders vergeet ie z'n melk mee te tellen :P.

Of hij heeft een apart tabblad voor drinken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151017012
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.

"30 gr whey". "50 gr havermout"

Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?
Gewoon lepel in de pot whey.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:07:16 #207
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151017052
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Zal wel water zijn, anders vergeet ie z'n melk mee te tellen :P.

Of hij heeft een apart tabblad voor drinken
Denk het ook.

Als ik daar op zou moeten leven zou ik goede regressie maken. :+
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:08:46 #208
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_151017094
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.

"30 gr whey". "50 gr havermout"

Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?
je kan ook alles op die lijst in een blender kwakken en opdrinken maark denk dat apart bereiden wel iets beter te hachelen is
pi_151017703
Wel lekker old school. Whey bij het ontbijt en na de training, bakkie kwark voor het slapen gaan, elke paar uur wat eten om het oventje hoog te houden.
pi_151018362
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.

"30 gr whey". "50 gr havermout"

Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?
Manlet dieet spotted. :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:57:33 #211
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_151018657
Juist twee plakken ham en vier gebakken eieren op twee olijfbroodjes gehad. Beetje ketchup erbovenop, wat sla. Heerlijk.

Fuck al dat gelijn en gecut.
pi_151018713
Ham, sla, en ketchup stellen qua kcal toch weinig voor. Paar eitjes en wat olijfbroodjes moeten ook wel passen in een cut.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:11:03 #213
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151019085
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Juist twee plakken ham en vier gebakken eieren op twee olijfbroodjes gehad. Beetje ketchup erbovenop, wat sla. Heerlijk.

Fuck al dat gelijn en gecut.
Wat is hier geen cutmaaltijd aan dan?
Deathlift or Die.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:11:40 #214
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_151019101
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:11 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat is hier geen cutmaaltijd aan dan?
Tussendoortje. :D
pi_151019385
Mn cut gaat redelijk goed, rustig aan gaat het gewicht omlaag 101,7 kg nu. Merk wel dat je in kracht achteruit gaat als je voeding anders is. En, geen idee of het tussen de oren zit, nu ik geen creatine erbij pak lijk ik ook net iets minder te liften.
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:20:21 #216
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151019422
Drie kipburgers van de Lidl op broodjes en een bak sla met tonijn, ui, tomaat, spekkies . Nomnomnom...
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:21:41 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151019459
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:19 schreef Questular het volgende:
Mn cut gaat redelijk goed, rustig aan gaat het gewicht omlaag 101,7 kg nu. Merk wel dat je in kracht achteruit gaat als je voeding anders is. En, geen idee of het tussen de oren zit, nu ik geen creatine erbij pak lijk ik ook net iets minder te liften.
Creatine kan een verschil maken. Maar waarom geen crea?

In voeding is het meer omdat je minder eet dan anders waarmee je wat kracht verliest.
pi_151019578
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Creatine kan een verschil maken. Maar waarom geen crea?

In voeding is het meer omdat je minder eet dan anders waarmee je wat kracht verliest.
Omdat ie op is en ik tot nu toe elke keer vergeet nieuwe te bestellen :P
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:25:48 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151019595
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:25 schreef Questular het volgende:

[..]

Omdat ie op is en ik tot nu toe elke keer vergeet nieuwe te bestellen :P
Okee. :P
  woensdag 25 maart 2015 @ 14:35:11 #220
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_151019882
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:43 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Op deze foto's ziet je chest er totaal anders uit dan op die vorige. Had je op die vorige nog wat meer vet ofzo?

Loopt hier inderdaad helemaal niet achter. Zit er zelfs prima uit. ^O^
Nee die foto's zijn een week na elkaar gemaakt, het ligt aan de pose icm de belichting denk. Thanks!
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  woensdag 25 maart 2015 @ 15:55:23 #221
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151022853
Heeft zn tattoo's wel strategisch laten zetten zodat het de spieren extra curve geeft
pi_151022909
Fucking dick. Maar vind het totaal niet aesthetic, dus no thanks, Jeff. Gewoon te veel imo.
pi_151022959
Hoewel het er hier wel tof uitziet.



Maar toch iets te veel voor mij. Zoveel juicen kan het toch niet waard zijn.
pi_151023090
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Snakey het volgende:
Focking hell, die armen van Rich Piana. :o

[ afbeelding ]

https://www.facebook.com/OfficialRichPiana
Dat is trouwens ook die gast die zei dat supplementen bullshit waren en daarbij vermeldde dat die van hem wel goed waren, wat gewoon een post-workout was zoals magnificent.

edit;
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:09:37 #226
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151023220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:00 schreef Deuce92 het volgende:
Fucking dick. Maar vind het totaal niet aesthetic, dus no thanks, Jeff. Gewoon te veel imo.
Triceps is way too much.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:10:47 #227
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151023265
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:06 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dat is trouwens ook die gast die zei dat supplementen bullshit waren en daarbij vermeldde dat die van hem wel goed waren, wat gewoon een post-workout was zoals magnificent.

edit;
Handig voor als je sponsors wil, zulke uitspraken. :P
pi_151023320
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Handig voor als je sponserschap, wil zulke uitspraken. :P
Hij stelt dus dat mensen supps zien als maaltijdvervanger, maar dan van hem is geen vervanger maar een toevoeging. Een supplement is een toevoeging, dus ligt het probleem meer bij mensen die wat meer de literatuur in moeten.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:12:55 #229
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151023330
Wat een clown is dat zeg.
Deathlift or Die.
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:55:29 #230
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_151024889
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een clown is dat zeg.
Een freak, en daar is ie zich bewust van.
Zegt wel zinnige dingen over het algemeen en steekt niet onder stoelen of banken wat hij allemaal wel niet gebruikt.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_151026001
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:05 schreef Ethanolic het volgende:
Heb de roller en chest expander besteld. Springtouw heb ik al en weels genoeg in le gym.

Overigens ook protein ballz. Hey Yuri.
Werkt zo'n foamroller nou echt? Kan mij er eigenlijk niks van voorstellen. :D Aan te raden?
  woensdag 25 maart 2015 @ 17:47:24 #232
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151026707
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:26 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Werkt zo'n foamroller nou echt? Kan mij er eigenlijk niks van voorstellen. :D Aan te raden?
Is wel aan te raden. Het werkt echt goed. Ik ben er geen fan van, het is niet echt pijnloos zeg maar. :D
  woensdag 25 maart 2015 @ 17:52:17 #233
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151026838
Ik begin een beetje moe te worden van Andy Bolton op m'n feestboek. Elke dag weer een ad om 'een workshop met de eerste persoon die meer dan 1000 LBS deadlifte'. So fucking what?

En dan z'n hele training naar die 1000 neerpennen waar niemand geen hol aan heeft. Alsof we zijn genen hebben.

/irritatie.
pi_151026959
quote:
9s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:52 schreef Snakey het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Andy Bolton op m'n feestboek. Elke dag weer een ad om 'een workshop met de eerste persoon die meer dan 1000 LBS deadlifte'. So fucking what?

En dan z'n hele training naar die 1000 neerpennen waar niemand geen hol aan heeft. Alsof we zijn genen hebben.

/irritatie.
Komt sowieso behoorlijk veel meuk voorbij ja. Ook van pagina's waarvan ik dacht dat het wel iets toe zou voegen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 17:56:00 #235
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_151026960
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Snakey het volgende:
Focking hell, die armen van Rich Piana. :o

[ afbeelding ]

https://www.facebook.com/OfficialRichPiana
Ron Jeremy is er wel op achteruitgegaan zeg.

En Rich Piana is z'n fluffer, vandaar dat hij zulke armen heeft. :D :')
pi_151027211
Vraag me af hoe oud Rich Piana is, verbaasd me niet als ie er 15 jaar ouder uit ziet dan dattie is.
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:26:55 #237
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151027940
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Komt sowieso behoorlijk veel meuk voorbij ja. Ook van pagina's waarvan ik dacht dat het wel iets toe zou voegen.
Het lijkt erger te worden de laatste paar weken. Lilliebridge met hun nieuwe supp deal, dus nu krijg je een berg supp ads van ze. Benni met z'n Giant trainings spul. Jammer.
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:28:39 #238
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151028006
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ron Jeremy is er wel op achteruitgegaan zeg.

En Rich Piana is z'n fluffer, vandaar dat hij zulke armen heeft. :D :')
Dat is Zahir Khudayarov. Die draait goed mee in de PL top op het moment.
pi_151029018
Woohoo, na 3 nachten met helse rugpijnen heb ik vandaag weer een beetje kunnen trainen :) Ben ik erg content mee moet ik zeggen.
pi_151030444
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het lijkt erger te worden de laatste paar weken. Lilliebridge met hun nieuwe supp deal, dus nu krijg je een berg supp ads van ze. Benni met z'n Giant trainings spul. Jammer.
Daarom ben ik blij dat ik geen fb heb en geen instagram en zulks. Nul komma nul irritatie van zogenaamde fitgirls en andere lifters.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:43:43 #241
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151030919
Vanmorgen fysio gehad en er nu nog moe van. Vorige week precies hetzelfde. "Er gaan een hoop gifstoffen vrijkomen" nu alles weer kan doorbloeden.

'Tuurlijk' dacht ik eerste keer nog :') kijken of het weer 2 dagen duurt.

Maar wel voor het eerst in ik weet niet hoelang mijn arm voorbij mij hoofd naar acter kunnen brengen. Volgende keer gaat ie aan de rest van mijn houding werken.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:04:01 #242
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151031888
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Daarom ben ik blij dat ik geen fb heb en geen instagram en zulks. Nul komma nul irritatie van zogenaamde fitgirls en andere lifters.
Mwa, zo erg is het nou ook weer niet. De andere kant is dat het leuk is om PR´s enzo voorbij te zien komen. Beetje op de hoogte blijven van wat er in PL wereld gebeurt en de grote meets volgen.
pi_151032754
Snap dat hele hypertrophy verhaal niet. Denken aan de contraction en stretch etc voor 'optimal' mass gainz. Dat gewicht moet toch gewoon omhoog of ben ik nou lomp? Alsof ik tijd heb om aan al die shit te denken terwijl ik die bar niet op m'n hoofd wil laten donderen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:47:04 #244
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151033716
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:25 schreef Lightweight het volgende:
Snap dat hele hypertrophy verhaal niet. Denken aan de contraction en stretch etc voor 'optimal' mass gainz. Dat gewicht moet toch gewoon omhoog of ben ik nou lomp? Alsof ik tijd heb om aan al die shit te denken terwijl ik die bar niet op m'n hoofd wil laten donderen.
haha. Ik heb dat ook wel hoor. Ik kan hier op de bank denken aan mijn spieren wat ik wil, maar groeien doen ze niet.

Waar ik wel op let is dat ik heel bewust de beweging maak, bewust aanspan en even vasthoud en dan ontspan.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:56:35 #245
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151034180
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:25 schreef Lightweight het volgende:
Snap dat hele hypertrophy verhaal niet. Denken aan de contraction en stretch etc voor 'optimal' mass gainz. Dat gewicht moet toch gewoon omhoog of ben ik nou lomp? Alsof ik tijd heb om aan al die shit te denken terwijl ik die bar niet op m'n hoofd wil laten donderen.
Hypertrophy op zich is iets anders dan mind muscle connectie.

https://www.t-nation.com/(...)onnection-fact-or-bs
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:38:11 #246
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151049263
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:26 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Werkt zo'n foamroller nou echt? Kan mij er eigenlijk niks van voorstellen. :D Aan te raden?
Toch wel, eigenlijk. Merk al direct minder soreness.
Deathlift or Die.
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:42:25 #247
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151050939
M'n jongste katje gebruikt m'n foamroller nu als krabpaal. :+

Nouja, geeft misschien een extra dimensie aan de roller ervaring. :')
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:26:54 #248
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_151054290
Oh god, vannacht gedroomd dat ik buikspieroefeningen aan het doen was, en nu heb ik spierpijn. :')
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:34:35 #249
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151054579
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:42 schreef Snakey het volgende:
M'n jongste katje gebruikt m'n foamroller nu als krabpaal. :+

Nouja, geeft misschien een extra dimensie aan de roller ervaring. :')
ben wel benieuwd of je de kat er dan eerst afhaalt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_151054625
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:34 schreef stinkie het volgende:

[..]

ben wel benieuwd of je de kat er dan eerst afhaalt
Nee joh, twee in één.

Foam rollen en dry needling.
Geen referral hier.
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:58:46 #251
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151062172
150kg voor mensen sub 74kg, ik schaam me diep.

207,5 kg voor iemand onder de 74 kg, jezus.

Is ook wel een dwerg volgens mij, range of motion was 10 cm :').
Geen referral hier.
pi_151062601
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:58 schreef Snakey het volgende:
EPF Classic Open Junior & Sub Junior 2015 live stream. :P

http://www.ustream.tv/channel/spv-tv
Zit nu bij de gate te wachten om richting daar te vliegen. :+
If not now, then when.
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:17:59 #254
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151062623
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zit nu bij de gate te wachten om richting daar te vliegen. :+
Cool. Ga je mee doen?
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:19:12 #255
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151062653
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
150kg voor mensen sub 74kg, ik schaam me diep.

207,5 kg voor iemand onder de 74 kg, jezus.

Is ook wel een dwerg volgens mij, range of motion was 10 cm :').
Mja, zag toen ik het net opende iemand vreselijk falen op 105. Die zag er zwaarder dan 74 kilo uit trouwens.
pi_151062687
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Cool. Ga je mee doen?
Haha, nog te slap voor. Maatje van me.
If not now, then when.
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:21:08 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151062720
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, nog te slap voor. Maatje van me.
Okee tof. Laat je de uitkomst weten? Ben ik wel benieuwd naar, ook al weet ik niet wie het is.
pi_151063876
die muziek onder die VODs, lijkt wel een kinderdisco huhu
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:01:54 #259
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_151065613
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
150kg voor mensen sub 74kg, ik schaam me diep.

207,5 kg voor iemand onder de 74 kg, jezus.

Is ook wel een dwerg volgens mij, range of motion was 10 cm :').
Wel met een bench suit. Dat scheelt heel wat kg's.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:49:02 #260
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151067657
Paar nieuwe gasten in gym. Benchen stuk voor stuk rond de 150. Vriendin van eentje benchte al zelfde gewicht als ik.

Waren wel relaxed, zijn niet genoeg schijven voor dat soort gewichten maar was niet te beroerd om schuiven tijdens rust te geven zodat ik door kon gaan met squaten. Waardoor de rest alleen helemaal niks kon doen :@

Motiveert behoorlijk, zo'n kerel naast je
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:52:29 #261
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151067871
Zo hoort het, beetje rekening met elkaar houden en iedereen heeft een goede training.
pi_151069539
https://www.facebook.com/video.php?v=794264033944380

Potver wat is deze kerel sterk zeg..
pi_151069714
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=794264033944380

Potver wat is deze kerel sterk zeg..
Fucking Meghan Trainor op de achtergrond. _O-

Wel baas ja.
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:28:53 #264
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_151072123
OHP en Bench Press gaan lekker de laatste tijd :D

Net 7x60kg gehaald op OHP en deze week ook nog eens 9 reps op 90kg bench press.

Was een goede 5 rep week :7
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:35:12 #265
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151072413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef Verbosity het volgende:
OHP en Bench Press gaan lekker de laatste tijd :D

Net 7x60kg gehaald op OHP en deze week ook nog eens 9 reps op 90kg bench press.

Was een goede 5 rep week :7
Is dat in 531?
pi_151073810
Iemand hier wel eens bij myprotein besteld?

2 kg whey, omega-3 en creatine onderweg. Ben benieuwd naar de kwaliteit.

KAZNL voor 20% korting mochten er mensen er wat willen bestellen ;) ze hebben nu een aardige sale met oa. omega-3, creatine, BCAA's etc.
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:44:36 #267
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_151078262
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier wel eens bij myprotein besteld?

2 kg whey, omega-3 en creatine onderweg. Ben benieuwd naar de kwaliteit.

KAZNL voor 20% korting mochten er mensen er wat willen bestellen ;) ze hebben nu een aardige sale met oa. omega-3, creatine, BCAA's etc.
Ja, heb wel eens besteld daar.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 01:02:37 #268
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_151080018
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Is dat in 531?
Yea, heb een lichte heup blessure dus de squat dag en bench dag omgedraaid voor deze week. Zodat ik wat meer herstel tijd heb.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_151081533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier wel eens bij myprotein besteld?

2 kg whey, omega-3 en creatine onderweg. Ben benieuwd naar de kwaliteit.

KAZNL voor 20% korting mochten er mensen er wat willen bestellen ;) ze hebben nu een aardige sale met oa. omega-3, creatine, BCAA's etc.
http://www.supplementlabtest.com
  vrijdag 27 maart 2015 @ 08:34:34 #270
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_151082367
Eergisteren:
Squats: 50 kg
OHP: 25 kg
PC: 25 kg
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  vrijdag 27 maart 2015 @ 08:42:26 #271
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_151082456
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 08:34 schreef Spinosaurus het volgende:
Eergisteren:
Squats: 50 kg
OHP: 25 kg
PC: 25 kg
Wat is PC? :?
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_151082505
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 08:42 schreef MagnumPI het volgende:

[..]

Wat is PC? :?
Power cleans :p
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:08:42 #273
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151082892
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zit nu bij de gate te wachten om richting daar te vliegen. :+
Have fun, broski!
Deathlift or Die.
pi_151083224
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dit altijd verwarrend als ik zo'n voedingsschema lees. Zie het eten om 09.00 uur.

"30 gr whey". "50 gr havermout"

Giet je dan die poeder zo naar binnen? Of of flikker je die 30 gram whey, banaan en 50 gr havermout los in een blender of zo?
Ik heb laatst een blender gekocht en dit was mijn ontbijt shake deze ochtend:



Dus ik gooi het in de melk plus nog wat dingen en blenden maar. Overigens ga ik de pindakaas halveren vanwege de smaak. Beetje overkill 's ochtends.

[ Bericht 0% gewijzigd door ssebass op 27-03-2015 09:34:44 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_151083271
Als je er banaan bij doet smaakt de pindakaas waarschijnlijk stuk beter.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:27:58 #276
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151083272
Ik eet echt kilo's pindakaas, maar in ijs of in een shake vind ik het echt niet naar binnen te krijgen :r Vreet het gewoon lekker op brood :9
Deathlift or Die.
pi_151083330
Banaan zit er in. Ja het was te doen maar vond het iets te sterk qua smaak. Op brood is het inderdaad een stuk beter. Zie trouwens dat de carbs niet goed bij elkaar zijn opgeteld.

edit: correcte plaatje, nu met de juiste getallen.

[ Bericht 7% gewijzigd door ssebass op 27-03-2015 09:35:49 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:30:56 #278
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151083339
Overigens ben ik echt om; 's ochtends voor werk trainen is the shit. Kracht is enorm goed en je voelt je de hele dag vitaal. _O_ Daarnaast heb je 's avonds niet meer dat je 'geen zin hebt' oid.

Als ontbijt gewoon een banaan en home-made PWO. En ik knal PR's eruit. _O_
Deathlift or Die.
pi_151083521
Ik moet helaas vroeg beginnen met werk (ziekenhuis) dus dat wordt lastig. Maar merk ook dat ik op een dag wanneer ik niet hoef te werken en op tijd train echt een stuk beter presteer. Veel meer energie en kracht.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_151083578
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:30 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens ben ik echt om; 's ochtends voor werk trainen is the shit. Kracht is enorm goed en je voelt je de hele dag vitaal. _O_ Daarnaast heb je 's avonds niet meer dat je 'geen zin hebt' oid.

Als ontbijt gewoon een banaan en home-made PWO. En ik knal PR's eruit. _O_
Geen last van een soort loomheid de rest van de dag dan?
pi_151083603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik eet echt kilo's pindakaas, maar in ijs of in een shake vind ik het echt niet naar binnen te krijgen :r Vreet het gewoon lekker op brood :9
Whey Vanille of (White) Chocolate + twee theelepel Cacao poeder + Pindakaas en wat ijsklontjes (of bevroren banaan) = Snickershake. Heerlijk.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:59:33 #282
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151084040
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geen last van een soort loomheid de rest van de dag dan?
Ik train ook in de ochtend, nee, totaal geen last van loomheid. Juist op m´n rustdagen voel ik me wat lomer. Het geeft je echt een kickstart.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 10:17:48 #283
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151084559
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 01:02 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Yea, heb een lichte heup blessure dus de squat dag en bench dag omgedraaid voor deze week. Zodat ik wat meer herstel tijd heb.
Ah okee. Good numbers. 14.gif

Ik doe sinds maandag 531. Enige probleempje is squats. Maar vandaag weer eens m´n ´squatprothese´ uit de kast gehaald, daarmee ging het stukken beter. Weer even een paar weken op techniek trainen. Maar ik kon weer normaal niveau legpressen op 10x 160.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 10:32:58 #284
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151084929
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geen last van een soort loomheid de rest van de dag dan?
Nee hoor.
Deathlift or Die.
pi_151086482
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geen last van een soort loomheid de rest van de dag dan?
Als ik voor school train ben ik juist super scherp.
pi_151087456
In de ochtend voor het werk trainen als je stijf staat van de pwo? :D Ik zie mezelf al aankomen bij de klant stuiterend en wel. Persoonlijk liever in de avond, en dan lekker coma slapen na een te grote maaltijd. c_/
pi_151087612
Rustig weer begonnen met deadliften. Ik merk wel dat m'n onderrug minder sterk is ondanks dat ik extra goed op m'n form heb gelet. Heb het maar gehouden op 5x100 en 1x 110 1x120 ipv naar m'n oude gewicht toe te werken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:01:30 #288
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151087615
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef Lightweight het volgende:
In de ochtend voor het werk trainen als je stijf staat van de pwo? :D Ik zie mezelf al aankomen bij de klant stuiterend en wel. Persoonlijk liever in de avond, en dan lekker coma slapen na een te grote maaltijd. c_/
PWO is sowieso onnodige bende. Snap echt niet dat mensen dat nodig hebben voor een training.
pi_151087788
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

PWO is sowieso onnodige bende. Snap echt niet dat mensen dat nodig hebben voor een training.
Wat caffeine, beta-alanine, tyrosine en iets van vitargo (goede carbs) moet wel kunnen vind ik. Andere zooi begin ik niet aan, als dat al zou werken.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:08:03 #290
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151087794
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geen last van een soort loomheid de rest van de dag dan?
Dat heb ik 's avonds wel. Zeker op squat of deadlift dag dan ben ik helemaal kapot. FF douchen en m'n bed in. Slaap ik binnen 2 minuten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:10:23 #291
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_151087864
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:07 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Wat caffeine, beta-alanine, tyrosine en iets van vitargo (goede carbs) moet wel kunnen vind ik. Andere zooi begin ik niet aan, als dat al zou werken.
Het enige nuttige hieraan is de caffeine. Net als bij alle PWO'tjes.
WFPB!
pi_151088243
Ik merk helemaal niks meer van m'n caffeïne tabletten. Inmiddels pak ik ze nog maar twee keer per week (legday), omdat ik hoopte dat ik er dan weer iets van zou merken. Maar nog steeds niet.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:24:00 #293
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_151088287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:07 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Wat caffeine, beta-alanine, tyrosine en iets van vitargo (goede carbs) moet wel kunnen vind ik. Andere zooi begin ik niet aan, als dat al zou werken.
Je hebt er niks of niet veel aan. Ik zal als ik tijd en zin heb dit weekend eens de lijstjes van supps waarvan bewezen is dat het werkt van William Llewellyn's over tikken. Die lijstjes zijn verdomde kort. :D

Ik denk dat zo'n 90% van de supps die verkocht worden helemaal niks toevoegen. Ik neem alleen nog maar whey voor wat extra eiwitten, creatine en visolie. En voel me er prima bij én ik wordt nog steeds sterker.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:29:31 #294
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151088434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef Lightweight het volgende:
In de ochtend voor het werk trainen als je stijf staat van de pwo? :D Ik zie mezelf al aankomen bij de klant stuiterend en wel. Persoonlijk liever in de avond, en dan lekker coma slapen na een te grote maaltijd. c_/
crea, beta alanine, arganine, caf en indien ochtend bcaa
Deathlift or Die.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:34:35 #295
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151088597
heft de caf de crea niet op? Crea heb ik nog nooit voordeel van gemerkt, maar ik drink dan ook koffie van 7 tot 22.00 :@

Caffeine pillen merk ik ook niet heel veel van eerlijk gezegt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_151089007
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:34 schreef stinkie het volgende:
heft de caf de crea niet op? Crea heb ik nog nooit voordeel van gemerkt, maar ik drink dan ook koffie van 7 tot 22.00 :@

Caffeine pillen merk ik ook niet heel veel van eerlijk gezegt
Zijn toch twee totaal verschillende supplementen.

Caffeïne geeft een tijdelijk stimulerend effect over een korte periode en is na (maximaal) enkele uren uitgewerkt. Terwijl creatine pas na een tijdje (1-2 weken oid) werkt, en je geen algehele pep geeft, maar je spieren ertoe in staat zou stellen om net iets harder te werken (op gebied van kracht). Het maakt dus ook niet uit op welk moment van de dag je creatine inneemt.

Even een simpele omschrijving van de twee. Ik weet zeker dat Verbosity je wel een uitgebreidere uitleg kan geven als je daar behoefte aan hebt. :P
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:49:46 #297
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151089140
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:34 schreef stinkie het volgende:
heft de caf de crea niet op?
BEASTMODE
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:00:05 #298
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_151089453
ik bedoel dat elk stuk dat er te lezen is aangeeft dat caffeine gebruik (koffie/sups etc) de crea teniet doet en dat je dus de koffie moet laten staan.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_151090207
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat heb ik 's avonds wel. Zeker op squat of deadlift dag dan ben ik helemaal kapot. FF douchen en m'n bed in. Slaap ik binnen 2 minuten.
Ja, ik 's middags dus ook. Nu heb ik wel het idee dat dat komt door teveel vreten na een training. Dit weekend eens wat lichter eten overdag en kijken hoe dat gaat.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:24:32 #300
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151090317
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, ik 's middags dus ook. Nu heb ik wel het idee dat dat komt door teveel vreten na een training. Dit weekend eens wat lichter eten overdag en kijken hoe dat gaat.
Ik heb meestal al wel gegeten voor 't trainen. Ik ben gewoon compleet leeggetrokken na een workout, kan geen boe of bah meer zeggen dan. Moet dan uitkijken om niet op de bank in slaap te donderen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:33:19 #301
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151090622
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:00 schreef stinkie het volgende:
ik bedoel dat elk stuk dat er te lezen is aangeeft dat caffeine gebruik (koffie/sups etc) de crea teniet doet en dat je dus de koffie moet laten staan.
correct me if i'm wrong maar volgens mij is dat net als creatine cyclen een mythe. Zijn natuurlijk wel studies naar verricht waar een dergelijke constatering is gedaan, maar oud.

In bijna iedere PWO zit wel creatine en caffeine.
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')