abonnement Unibet Coolblue
pi_150738900
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb



The trials and tribulations of criminal lawyer, Saul Goodman, in the time leading up to establishing his strip-mall law office in Albuquerque, New Mexico.

De spin-off van het geweldige Breaking Bad over Saul, de advocaat die naast Walter White en Jesse Pinkman ook talloze andere criminelen uit de brand helpt. Ze verwachten veel van de serie aangezien er al 2 seizoenen zijn besteld.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:57:28 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150739178
Hadden die 'wanted-foto's' in dat politiebureau nog een betekenis? Bekenden? Of misschien gewoon de filmcrew zelf?

Enne..hij had dus gewoon 1,6 miljoen dollar kunnen hebben of iets minder als ie Mike wat gegeven had.
Toch koos ie dus ervoor om Kim te helpen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150741811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:57 schreef golfer het volgende:
Hadden die 'wanted-foto's' in dat politiebureau nog een betekenis? Bekenden? Of misschien gewoon de filmcrew zelf?

Enne..hij had dus gewoon 1,6 miljoen dollar kunnen hebben of iets minder als ie Mike wat gegeven had.
Toch koos ie dus ervoor om Kim te helpen. ;)
Gozer in de wc waar Saul stond te bellen, leek wel heel erg op iemand van die foto's volgens mij?
pi_150742618
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:22 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Gozer in de wc waar Saul stond te bellen, leek wel heel erg op iemand van die foto's volgens mij?
Volgens mij was hem dat.
(Zal je even moeten terugkijken)

Fijne soundtrack!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:02:26 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150743298
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef DJKoster het volgende:

Fijne soundtrack!
Die viel ons ook al op. Lekker er onder gemonteerd. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150746202
Vind seizoen 1 tot nu toe zelfs beter dan seizoen 1 van BB.

Echt een superserie.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:09:10 #7
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_150746283
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:57 schreef golfer het volgende:

Enne..hij had dus gewoon 1,6 miljoen dollar kunnen hebben of iets minder als ie Mike wat gegeven had.
Toch koos ie dus ervoor om Kim te helpen. ;)
Ik vraag me af of er nog wat met Kim gaat gebeuren. Ze komt in BB niet voor. Zal het in latere seizoenen nog met BB wat te doen gaan hebben?

Weer een goede aflevering en de serie vanaf het begin was al goed. :)
reset
pi_150746939
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Volgens mij was hem dat.
(Zal je even moeten terugkijken)

Fijne soundtrack!
Heel vet ja _O_ Thx voor deze!

Die cut van het bejaardentehuis naar de Kettleman's ook _O-
pi_150747466
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:09 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er nog wat met Kim gaat gebeuren. Ze komt in BB niet voor. Zal het in latere seizoenen nog met BB wat te doen gaan hebben?

Weer een goede aflevering en de serie vanaf het begin was al goed. :)
Is er in BB überhaupt iets over het privéleven van Saul gezegd? Getrouwd geweest? Kinderen?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:15:36 #10
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_150749779
Weer genoten van deze aflevering, wat een geweldige serie Tot nu toe. Vooraf was ik nogal skeptisch over de serie, mijn vooroordelen zijn weg!
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_150749890
Mike O+
Aids.
pi_150750383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:15 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Weer genoten van deze aflevering, wat een geweldige serie Tot nu toe. Vooraf was ik nogal skeptisch over de serie, mijn vooroordelen zijn weg!
Dit!
Ja doei.
pi_150751784
Ik vond dit echt een gave aflevering. Ook zo mooi opgenomen. Niet dat ik pretendeer dat ik daar ook maar iets vanaf weet. Bijvoorbeeld dat 'zweefvliegen' door de bingozaal. En hoe het stulpje van het miljonairskoppel in beeld kwam: dat je echt een doorkijkje had in het huis.

Ik dacht trouwens dat madam ieder moment zou gaan flippen. En dat ze zou zeggen: "Stop mijn man maar voor de rest van zijn leven in de bak. Als ik de kinderen en het geld maar heb, kan het me niks schelen."

Mike O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:22:35 #14
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_150756829
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Volgens mij was hem dat.
(Zal je even moeten terugkijken)

Fijne soundtrack!
Lekker ja. Deed me denken aan het Haagse bandje Monomyth, die nummers hebben ook zo'n heerlijke vibe.
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 23:29:31 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150757341
Ik vond deze aflevering wat traag maar het blijft interessant genoeg om te volgen. Mooi die ontwikkeling tussen Saul en Mike. En wat een irritant wijf van de Kettlemans, wilde haar echt slaan _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_150759708
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Volgens mij was hem dat.
(Zal je even moeten terugkijken)

Fijne soundtrack!
Heerlijke song! echt genieten! ^O^
pi_150760531
Wat is Mike toch een walgelijk onsympathiek personage. De ultieme betweter. :')

Spoiler Breaking Bad:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, door naar aflevering 5!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150761217
Meh, ik mis wel een beetje de humor hoor. Het was toch een comedie ook? En ik vond Walt en Jesse ook sympathieker dan Saul, al is Saul's gekunstel ook wel mooi om te zien.

De serie is oké. Aflevering twee vond ik absoluut de beste, maar ik kijk in elk geval het eerste seizoen af. Chuck vind ik een tof personage, vooral vanwege de originaliteit.

Heb nu al geen zin in de volgende aflevering, want Mike. :r
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150762239
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 01:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat is Mike toch een walgelijk onsympathiek personage. De ultieme betweter. :')

Spoiler Breaking Bad:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, door naar aflevering 5!
Wacht maar op aflevering 6 dan _O-
pi_150762445
Mike _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:37:01 #21
62913 Blik
The one and Only!
pi_150764123
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 07:47 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Wacht maar op aflevering 6 dan _O-
1 groot Mike-orgasme :D
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:37:54 #22
62913 Blik
The one and Only!
pi_150764148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:46 schreef _Arual_ het volgende:

Ik dacht trouwens dat madam ieder moment zou gaan flippen. En dat ze zou zeggen: "Stop mijn man maar voor de rest van zijn leven in de bak. Als ik de kinderen en het geld maar heb, kan het me niks schelen."

LOL, ik dacht precies hetzelfde. Dat ze d'r man erin wilde luizen zodat zij aan de haal kon gaan met de 1,6 miljoen
pi_150764691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:37 schreef Blik het volgende:

[..]

1 groot Mike-orgasme :D
Ik vond het een enorme kut aflevering.
pi_150764818
^^

Je spoort niet.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150764848
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
^^

Je spoort niet.
Boeiend, als mensen het niet leuk vinden komen ze hier alleen maar om te trollen :P

Serie is echt genieten! Mike was in BB ook al geniaal, wijze man.
pi_150764953
Langzame ep, verder wel okee maar ze moeten t nu wel weer ff goed oppakken.
pi_150765112
Nog drie (of zijn we al bij 8?) afleveringen dit seizoen. De Kettleman storyline lijkt nu wel een beetje uit beeld te gaan verdwijnen dus ik verwacht eigenlijk nog een helehoop mike in de volgende afleveringen.
pi_150765573
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef koosfransoos het volgende:
Nog drie (of zijn we al bij 8?) afleveringen dit seizoen. De Kettleman storyline lijkt nu wel een beetje uit beeld te gaan verdwijnen dus ik verwacht eigenlijk nog een helehoop mike in de volgende afleveringen.
En een hoop Nacho, want Nacho is bad news 8-)

Goeie aflevering ep 7. Mike is een baas!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150765704
Aflevering ging wel. Ben beetje klaar met die Kettlemens.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:37:32 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_150765832
Tis wel zooo traagg
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:46:48 #31
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_150766074
Af en toe heb ik echt het idee dat mensen hier een soort van Ultimate Space Battle met Cyborg dinosauriers verwachten met al die trage serie opmerkingen :D
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_150766205
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:46 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Af en toe heb ik echt het idee dat mensen hier een soort van Ultimate Space Battle met Cyborg dinosauriers verwachten met al die trage serie opmerkingen :D
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, zelfs bij de grootste topseries.

Naar mijn mening geeft dat 'slome' juist een betere kijkervaring, het wordt tenminste niet afgeraffeld.
pi_150766877
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, zelfs bij de grootste topseries.

Naar mijn mening geeft dat 'slome' juist een betere kijkervaring, het wordt tenminste niet afgeraffeld.
Beetje Lost in Translation achtig of Somewhere van Sofia Coppola, gewoon muziek of stilte en dat je iemand ziet staren naar iets, ik vind dat mooi.
pi_150767703
Mooie aflevering. Wel beetje aparte actie met die kantoorruimte.. arme Saul :)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 maart 2015 @ 12:55:57 #35
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150770553
Dat ze mooi de tijd nemen on dingen op te bouwen is juist positief.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150770702
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:11 schreef JDx het volgende:

[..]

Beetje Lost in Translation achtig of Somewhere van Sofia Coppola, gewoon muziek of stilte en dat je iemand ziet staren naar iets, ik vind dat mooi.
Precies. Maakt het hele gebeuren een stuk realistischer.
pi_150770786
Die appels op een rijtje ook :D
pi_150770996
Nu al fijner dan BB. iig seizoen 1.
Conscience do cost.
  woensdag 18 maart 2015 @ 13:16:13 #39
62913 Blik
The one and Only!
pi_150771201
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, zelfs bij de grootste topseries.

Naar mijn mening geeft dat 'slome' juist een betere kijkervaring, het wordt tenminste niet afgeraffeld.
Tegenwoordig zijn mensen steeds minder gewend om een week te moeten wachten voor de volgende afleveringen. Zeker door Netflix is het gewoon geworden om te bingewatchen. Ik moet toegeven dat ik er ook even aan moest wennen, maar dat het wel degelijk bijdraagt aan de kwaliteit van de serie
pi_150771258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:16 schreef Blik het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn mensen steeds minder gewend om een week te moeten wachten voor de volgende afleveringen. Zeker door Netflix is het gewoon geworden om te bingewatchen. Ik moet toegeven dat ik er ook even aan moest wennen, maar dat het wel degelijk bijdraagt aan de kwaliteit van de serie
Klopt. Het geeft ook iets om naar uit te kijken. Overigens levert het ook weer leuke discussies op, zoals bijvoorbeeld dit topic.
pi_150771421
Ik vind het ook mooi, dat langzame.
Maar voor de mensen die toch meer verwachten, ik las in een interview (sowieso aanrader) met de makers dat er echt nog wel wat gaat gebeuren. Er wordt niks gespoiled in interview overigens.

quote:
I will say what happens in the rest of the show surprised us. These characters went in directions we weren't expecting. The cast added such layers to these folks. This is the glory of television. We watched what the actors were doing as we shot the first few, and realized that some of our ideas of who these people were could be developed more. What happens in the last few episodes is there's some twists and turns, but it all grew out of our observations of who these characters are and what they're feeling. That's the best thing I could say. But I would say the last two episodes especially surprised us completely.
pi_150774929
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Boeiend, als mensen het niet leuk vinden komen ze hier alleen maar om te trollen :P

Serie is echt genieten! Mike was in BB ook al geniaal, wijze man.
Wijze man die dat uitstraalt op een uiterst arrogante manier. Zoals ik al zei: de ultieme betweter. Zulke personen bestaan helaas in het echt ook, dus wat dat betreft is het wel een realistisch personage. Maar wat een kutvent is het zeg.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150775012
Mike arrogant? Betweten? Wut :?
Conscience do cost.
pi_150775680
Ik dacht alleen: welke maf eet er nu 5 appels. Ik kan in alles mateloos zijn, maar ik heb nooit meer dan 1 appel achter mekaar gegeten. Komt gewoon niet bij me op. _O-

Ik houd wel van dat 'trage'. Maar ik ben ook fan van filmhuisfilms, mooi geschreven boeken zonder plot en documentaires over niks.
pi_150775916
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:57 schreef ems. het volgende:
Mike arrogant? Betweten? Wut :?
Gaat nergens over inderdaad. Mike is een man die dondersgoed weet wat hij wil, laat zichzelf daarbij ook niet zo snel gek maken en straalt autoriteit uit. Sommige mensen interpreteren dat schijnbaar als betweterig en arrogant. Ik niet.

#TeamMike.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150776087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
Ik dacht alleen: welke maf eet er nu 5 appels. Ik kan in alles mateloos zijn, maar ik heb nooit meer dan 1 appel achter mekaar gegeten. Komt gewoon niet bij me op. _O-

Ik houd wel van dat 'trage'. Maar ik ben ook fan van filmhuisfilms, mooi geschreven boeken zonder plot en documentaires over niks.
Het duurde wel even hé, de periode die hij daar heeft gestaan.
pi_150776249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Gaat nergens over inderdaad. Mike is een man die dondersgoed weet wat hij wil, laat zichzelf daarbij ook niet zo snel gek maken en straalt autoriteit uit. Sommige mensen interpreteren dat schijnbaar als betweterig en arrogant. Ik niet.

#TeamMike.
Dat ja. Arrogantie is heel wat anders. Dit is gewoon zekerheid. In de laatste aflevering stelde hij zich ook juist alles behalve arrogant op.

Vreemde interpretatie :P
Conscience do cost.
pi_150777617
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat ja. Arrogantie is heel wat anders. Dit is gewoon zekerheid. In de laatste aflevering stelde hij zich ook juist alles behalve arrogant op.

Vreemde interpretatie :P
Ik moet de laatste twee nog zien, maar ja, hij is arrogant. Niet arrogant als in de zin van "zie mij een hoge status hebben", maar hij weet zelf alles het beste. Iedereen die hem minimaal tegengas geeft, ook al is het terecht, heeft in Mike's ogen altijd ongelijk, wat hij ze dan eens even goed duidelijk maakt. Arrogant, een hufter, en een betweter. Tegen iedereen behalve zijn kleindochter (oké en Gus Fring), zijn enige enigszins redeemende kwaliteit.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150777927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik moet de laatste twee nog zien, maar ja, hij is arrogant. Niet arrogant als in de zin van "zie mij een hoge status hebben", maar hij weet zelf alles het beste. Iedereen die hem minimaal tegengas geeft, ook al is het terecht, heeft in Mike's ogen altijd ongelijk, wat hij ze dan eens even goed duidelijk maakt. Arrogant, een hufter, en een betweter. Tegen iedereen behalve zijn kleindochter (oké en Gus Fring), zijn enige enigszins redeemende kwaliteit.
Jij kijkt er echt heel vreemd tegen aan in mijn ogen is Mike juist een hele rechtvaardige man, iemand die je niks doet tenzij jij hem iets aandoet. A reasonable guy.
pi_150777939
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik moet de laatste twee nog zien, maar ja, hij is arrogant. Niet arrogant als in de zin van "zie mij een hoge status hebben", maar hij weet zelf alles het beste. Iedereen die hem minimaal tegengas geeft, ook al is het terecht, heeft in Mike's ogen altijd ongelijk, wat hij ze dan eens even goed duidelijk maakt. Arrogant, een hufter, en een betweter. Tegen iedereen behalve zijn kleindochter (oké en Gus Fring), zijn enige enigszins redeemende kwaliteit.
Duidelijk dat je episode 6 nog niet gezien hebt ja. En buiten dat om vind ik het alsnog een vreemde interpretatie van Mike z'n gedrag. Ik vind de beste man alles behalve arrogant, betweterig en onsympathiek.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:28:14 #51
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_150778101
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_150778202
Het feit dat zoveel personages ook al in Breaking Bad zaten maakt het voor de schrijvers wel een stuk lastiger en voor ons misschien ook een stuk minder leuk.
Misschien was het beter geweest als deze serie een vervolg was op Breaking Bad, maar dan zou BB misschien ook wel uitgemolken worden.
pi_150778542
Ik denk dat Mike en Saul dit seizoen gaan overleven
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:47:02 #54
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_150778679
Ik vind dat ze iedereen in de cast moeten dwingen 2 afleveringen per dag te maken.
reset
pi_150778971
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:12 schreef koosfransoos het volgende:
Nog drie (of zijn we al bij 8?) afleveringen dit seizoen. De Kettleman storyline lijkt nu wel een beetje uit beeld te gaan verdwijnen dus ik verwacht eigenlijk nog een helehoop mike in de volgende afleveringen.
Zou de verandering van James naar Saul dit seizoen nog wel komen? Iedere potentiële aanleiding lijkt voorlopig snel te worden afgekapt, of de slotscene uit 7 moet de eerste aanloop vormen. Ik had het gezien de titel van de show eigenlijk allang verwacht. :)
pi_150779089
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zou de verandering van James naar Saul dit seizoen nog wel komen? Iedere potentiële aanleiding lijkt voorlopig snel te worden afgekapt, of de slotscene uit 7 moet de eerste aanloop vormen. Ik had het gezien de titel van de show eigenlijk allang verwacht. :)
Misschien komt nu de knak dat 'goed' doen niks oplevert. Of hij moet nog enigszins een beloning krijgen voor het terugbrengen van de Kettlemans naar Kim.
pi_150779870
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik moet de laatste twee nog zien, maar ja, hij is arrogant. Niet arrogant als in de zin van "zie mij een hoge status hebben", maar hij weet zelf alles het beste. Iedereen die hem minimaal tegengas geeft, ook al is het terecht, heeft in Mike's ogen altijd ongelijk, wat hij ze dan eens even goed duidelijk maakt. Arrogant, een hufter, en een betweter. Tegen iedereen behalve zijn kleindochter (oké en Gus Fring), zijn enige enigszins redeemende kwaliteit.
Herken totaal niets van wat je zegt. :D Misschien is het iets persoonlijks?
Conscience do cost.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:33:07 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150781982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Ik moet de laatste twee nog zien, maar ja, hij is arrogant. Niet arrogant als in de zin van "zie mij een hoge status hebben", maar hij weet zelf alles het beste. Iedereen die hem minimaal tegengas geeft, ook al is het terecht, heeft in Mike's ogen altijd ongelijk, wat hij ze dan eens even goed duidelijk maakt. Arrogant, een hufter, en een betweter. Tegen iedereen behalve zijn kleindochter (oké en Gus Fring), zijn enige enigszins redeemende kwaliteit.
Ben benieuwd of je die mening kunt handhaven na het zien van de 2 laatst uitgezonden afleveringen. Denk dat je dan wel anders er over denkt. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150802777
Die gast in dit topic die het waagt Mike af te zeiken en door iedereen wordt afgemaakt :D.

Mike _O_.
Amen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 09:10:11 #60
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_150802998
Ik dacht dat er iets mis met me was dat ik die Betsy Kettleman aantrekkelijk (om maar een kuis woord te gebruiken ;)) ben gaan vinden, maar na even te Googlen op "Betsy Kettleman hot" ben ik erachter gekomen dat er een heleboel mensen aan dezelfde gevoelens lijden :P Ze is gewoon zó bitchy / uptight en soccer Mom-ish met een toch prima uiterlijk dat je weet (ondanks dat het een fictief persoon is) dat ze een beest in bed zal zijn o.i.d. :') Bij dezelfde Google zoekopdracht kwam ik deze foto uit de TV-serie Fargo tegen, waarin ze zo te zien een heel ander soort karakter speelt: http://i.imgur.com/zuSAJSC.jpg

Zo, nu ik dat kwijt ben ;) Wederom een erg goede aflevering, het is net als bij BB af en toe gewoon genieten van hoe de serie in elkaar steekt, ook qua regie. Die scène van Mike bij het huis van de Kettlemans met die muziek erachter... _O_ Ook zodra het geld definitief in beeld verschijnt en hoe de muziek dan een hoogtepunt bereikt, bijna Tarantino-esque. Jammer dat er nog maar drie afleveringen te gaan zijn ;(
pi_150803195
quote:
12s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:10 schreef Xurk het volgende:
Ik dacht dat er iets mis met me was dat ik die Betsy Kettleman aantrekkelijk (om maar een kuis woord te gebruiken ;)) ben gaan vinden, maar na even te Googlen op "Betsy Kettleman hot" ben ik erachter gekomen dat er een heleboel mensen aan dezelfde gevoelens lijden :P Ze is gewoon zó bitchy / uptight en soccer Mom-ish met een toch prima uiterlijk dat je weet (ondanks dat het een fictief persoon is) dat ze een beest in bed zal zijn o.i.d. :') Bij dezelfde Google zoekopdracht kwam ik deze foto uit de TV-serie Fargo tegen, waarin ze zo te zien een heel ander soort karakter speelt: http://i.imgur.com/zuSAJSC.jpg

Ja godver ik heb net die foto onder mijn CTRL-C staan om m hier te posten. :P



Lekker wijf hoor die Kettleman. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150803642
quote:
12s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:10 schreef Xurk het volgende:
Bij dezelfde Google zoekopdracht kwam ik deze foto uit de TV-serie Fargo tegen, waarin ze zo te zien een heel ander soort karakter speelt: http://i.imgur.com/zuSAJSC.jpg
Dit komt niet uit Fargo.
pi_150803697
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 08:57 schreef Jivis het volgende:
Die gast in dit topic die het waagt Mike af te zeiken en door iedereen wordt afgemaakt :D.

Mike _O_.
:{w

Nouja, vooruit, na aflevering zes gisteravond gezien te hebben begreep ik wel iets meer waarom hij zo'n emotieloze koele hufter is tegen de meeste mensen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 19 maart 2015 @ 10:03:28 #64
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_150804312
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:39 schreef Rectum het volgende:
Dit komt niet uit Fargo.
Mijn excuses dan, iemand schreef dat bij deze foto op een reddit thread.
pi_150804323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef Xurk het volgende:

[..]

Mijn excuses dan, iemand schreef dat bij deze foto op een reddit thread O-)
Damages.

Edit: en ga eens snel Fargo kijken!
Amen.
pi_150805134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja godver ik heb net die foto onder mijn CTRL-C staan om m hier te posten. :P

[ afbeelding ]

Lekker wijf hoor die Kettleman. :+
Dat zijn beste jopen!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150805170
Betsy Kettleman lekker vinden :')
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:13:08 #68
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_150805891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:43 schreef Thunder0x het volgende:
Betsy Kettleman lekker vinden :')
Ik schaamde me eerst ook wel enigszins hoor, totdat ik (veel) lotgenoten vond ;)
pi_150806013
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:43 schreef Thunder0x het volgende:
Betsy Kettleman lekker vinden :')
Betsy Kettleman niet lekker vinden :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150806036
Niet huilend van schaamte fappen op Betsy :')
pi_150806103
Schaamtegevoelens hebben :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150807378
Niks mis met Betsy :9

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:01:00 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150807398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Niks mis met Betsy :9

[ afbeelding ]
Mooie vrouw, maar ze hebben er echt een hele goede irritante soccermom van gemaakt in de serie :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_150807426
quote:
3s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mooie vrouw, maar ze hebben er echt een hele goede irritante soccermom van gemaakt in de serie :P
Boeiend. 8,5/10 would still bang.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150807451
Actrice is wel ok, Betsy horror :P
pi_150807569
Goede serie tot nu toe, ik heb er wel vertrouwen in dat dit nog gaat groeien. Kijk naar BB, daar zat ook een continue stijgende lijn in van S1 tot S5.

Ik moet zeggen dat het me nog wel ontbreekt aan de echte drang om de volgende aflevering te zien, ik zit niet gelijk klaar op dinsdag, dat heb ik bij HoC en BB wel gehad.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_150808005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:07 schreef maerk het volgende:
Ik moet zeggen dat het me nog wel ontbreekt aan de echte drang om de volgende aflevering te zien, ik zit niet gelijk klaar op dinsdag, dat heb ik bij HoC en BB wel gehad.
dat heb ik ook een beetje.. misschien komt het omdat je bij deze serie toch wel weet dat het goed gaat komen, terwijl bb alle kanten op kon gaan :P
..///
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:31:00 #78
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_150808312
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:22 schreef wipes66 het volgende:

[..]

dat heb ik ook een beetje.. misschien komt het omdat je bij deze serie toch wel weet dat het goed gaat komen, terwijl bb alle kanten op kon gaan :P
Ligt dat er niet een beetje aan of ze op een gegeven moment misschien wel overgaan op de periode ná BB? Dat is een mogelijkheid, toch?
Dan zou er nog genoeg naar de stront kunnen gaan :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_150808630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:31 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ligt dat er niet een beetje aan of ze op een gegeven moment misschien wel overgaan op de periode ná BB? Dat is een mogelijkheid, toch?
Dan zou er nog genoeg naar de stront kunnen gaan :P
ha dat is waar ja. ben wel benieuwd of ze dat ook gaan doen...
..///
pi_150809879
Eigenlijk weet je bij de meeste series toch wel dat de hoofdpersonen in leven blijven?
pi_150809986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef JDx het volgende:
Eigenlijk weet je bij de meeste series toch wel dat de hoofdpersonen in leven blijven?
Maar bij series met enige kwaliteit vaak niet.

Niet dat het doden van "hoofdpersonen" automatisch een serie goed maakt. The Walking dead is bijvoorbeeld verschrikkelijk slecht ondanks dat het om de zoveel tijd dramatisch probeert te doen met wat doden. Game of thrones doet het wat mij betreft daarentegen weer prima.

Maargoed, dat Saul en Mike blijven leven is voor de hand liggend :P In ieder geval tot het BB gedeelte is ingehaald.
Conscience do cost.
pi_150810451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar bij series met enige kwaliteit vaak niet.

Niet dat het doden van "hoofdpersonen" automatisch een serie goed maakt. The Walking dead is bijvoorbeeld verschrikkelijk slecht ondanks dat het om de zoveel tijd dramatisch probeert te doen met wat doden. Game of thrones doet het wat mij betreft daarentegen weer prima.

Maargoed, dat Saul en Mike blijven leven is voor de hand liggend :P In ieder geval tot het BB gedeelte is ingehaald.
Walking Dead was zo slecht dat ik daarmee ben gekapt, maar natuurlijk kan je met 10 hoofdpersonen iemand killen.

Game of Thrones ken ik niet, zie altijd alleen maar plaatjes van dat wijf, is die dood? Vast niet.

Walter White dood? Ook niet, Saul dood, echt niet, bij welke kwaliteits serie is de hoofdpersoon echt dood gegaan?
pi_150810477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar bij series met enige kwaliteit vaak niet.
Noem ze eens? Het is echt een minimale aantal, en bij veruit de meeste kwaliteitsseries blijven de meesten gewoon leven, hooguit dat ze op het einde dood gaan. En dat is logisch, aangezien je zonder hen geen verhaal hebt.

quote:
Niet dat het doden van "hoofdpersonen" automatisch een serie goed maakt. The Walking dead is bijvoorbeeld verschrikkelijk slecht ondanks dat het om de zoveel tijd dramatisch probeert te doen met wat doden. Game of thrones doet het wat mij betreft daarentegen weer prima.
Bij zowel The Walking Dead als GoT blijven hoofdpersonages ook gewoon leven. Het verschil is dat ze de illusie wekken dat bepaalde personages hoofdpersonages zijn. Bij The Walking Dead is dat goed gedaan doordat ze de kijker een bepaalde sympathie laten hebben met verschillende characters. Waarbij overigens wel opgemerkt moet worden dat deze serie zich kan baseren op een comic die alles al outlined heeft.

Bij GoT is het gewoon de kunst om de rodelijn characters te onderscheiden van derest. Op basis van de manier waarop het verhaal verteld wordt, is dat goed te doen. Van die rode-lijn characters sterft feitelijk niemand.

quote:
Maargoed, dat Saul en Mike blijven leven is voor de hand liggend :P In ieder geval tot het BB gedeelte is ingehaald.
Wat wel interessant is, is om te zien wanneer de moraliteit die binnen Saul leeft, omslaat. Want in BB is het gewoon een gewetenloze rat, die zich zeer karikaturaal gedraagt en om niets anders geeft dan geld. In BCS is hij dat voor het grootste deel niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Walking Dead was zo slecht dat ik daarmee ben gekapt, maar natuurlijk kan je met 10 hoofdpersonen iemand killen.

Game of Thrones ken ik niet, zie altijd alleen maar plaatjes van dat wijf, is die dood? Vast niet.

Walter White dood? Ook niet, Saul dood, echt niet, bij welke kwaliteits serie is de hoofdpersoon echt dood gegaan?
Hij zei niet 'de hoofdpersoon', maar 'hoofdpersonen'. Hij heeft ook naar mijn mening geen gelijk, zoals ik al aangaf, maar het komt natuurlijk wel voor dat één van de hoofdpersonen overlijdt, of dat personages doodgaan waarvan de illusie gewekt wordt dat het hoofdpersonages waren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xaobotnik op 19-03-2015 13:35:35 ]
pi_150810553
Ik denk dat ze aan het einde van dit seizoen elkaar echt gaan vinden als 'team', dus dat Mike voor Saul gaat werken oid.
pi_150810587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef Xaobotnik het volgende:

Wat wel interessant is, is om te zien wanneer de moraliteit die binnen Saul leeft, omslaat. Want in BB is het gewoon een gewetenloze rat, die zich zeer karikaturaal gedraagt en om niets anders geeft dan geld. In BCS is hij dat voor het grootste deel niet.
De vraag is of het in een keer omslaat.
Het zal, denk ik, net als in BB een transformatie worden die de hele serie duurt.
pi_150810931
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze aan het einde van dit seizoen elkaar echt gaan vinden als 'team', dus dat Mike voor Saul gaat werken oid.
Als ik me goed herinner was Mike in BB nou ook niet echt dol enthousiast over Saul dus ik betwijfel of het echt een 'team' gaat worden. Ik hoop ook stiekem wel een beetje op Gus Fring.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef Xaobotnik het volgende:

Wat wel interessant is, is om te zien wanneer de moraliteit die binnen Saul leeft, omslaat. Want in BB is het gewoon een gewetenloze rat, die zich zeer karikaturaal gedraagt en om niets anders geeft dan geld. In BCS is hij dat voor het grootste deel niet.
Ja daar zit ik ook aan te denken, alleen had ik bij BB toch altijd nog wel het idee dat Saul moraal wel goed in elkaar zat. Oke, hij was crimineel, maar op persoonlijk vlak leek hij mij toch altijd wel het beste voor te hebben met zijn klanten. Hij beschermde ze tegen zichzelf als het echt moest.
Ik denk dat ze die eigenschap wel redelijk behouden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_150811053
Er zijn al 2 seizoenen besteld, dus ik ben "bang" dat we een Gus pas aan het einde van seizoen 2 zien als soort van Cliffhanger. Nu eerst Saul zelf opbouwen lijkt me, mooi genoeg!
pi_150811968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:39 schreef wipes66 het volgende:

[..]

ha dat is waar ja. ben wel benieuwd of ze dat ook gaan doen...
Hopelijk!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150811986
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef JDx het volgende:
Eigenlijk weet je bij de meeste series toch wel dat de hoofdpersonen in leven blijven?
De meeste ja. Ga Game of Thrones kijken als je dat al niet doet. Niemand is compleet veilig daar, en je kunt nooit fatsoenlijk relaxen :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150812004
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Walking Dead was zo slecht dat ik daarmee ben gekapt, maar natuurlijk kan je met 10 hoofdpersonen iemand killen.
Walking Dead was slechter dan dat :P Niet zo optimistisch.
quote:
Game of Thrones ken ik niet, zie altijd alleen maar plaatjes van dat wijf, is die dood? Vast niet.
Geen idee welk wijf. Kijk de serie maar een keer!
quote:
Walter White dood? Ook niet, Saul dood, echt niet, bij welke kwaliteits serie is de hoofdpersoon echt dood gegaan?
Game of Thrones. Afhankelijk van je definitie van hoofdpersoon. Boardwalk empire heeft ook één death gehad die makkelijk aangemerkt kon worden als hoofdpersoon.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Noem ze eens? Het is echt een minimale aantal, en bij veruit de meeste kwaliteitsseries blijven de meesten gewoon leven, hooguit dat ze op het einde dood gaan. En dat is logisch, aangezien je zonder hen geen verhaal hebt.
Zoals gezegd, game of thrones en boardwalk empire. Sopranos schiet ook te binnen. The Wire. Maar wederom is dit afhankelijk van je definitie van hoofdpersoon. Oz zou er nog bij kunnen, spartacus om het wat recenter te maken.

quote:
Bij zowel The Walking Dead als GoT blijven hoofdpersonages ook gewoon leven. Het verschil is dat ze de illusie wekken dat bepaalde personages hoofdpersonages zijn.
Nee. Walking dead wil ik verder geen woorden aan vuil maken maar bij Game of Thrones hangt het geheel van je eigen invulling af wat je als hoofdpersonage ziet. Ik ga geen spoilers hier noemen maar dat is juist het 'fijne' aan game of thrones. Iedereen is op zijn/haar manier een belangrijk karakter waar je voor kan rooten.

Je zou aan de hand van het boek dan weer wel bepaalde karakters als -echte- hoofdkarakters kunnen aanduiden. Die gaan echter net zo hard dood als elk ander.
quote:
Bij The Walking Dead is dat goed gedaan doordat ze de kijker een bepaalde sympathie laten hebben met verschillende characters.
Dat is dus exact hetgeen wat TWD niet heeft gedaan, sympathie creëren voor de karakters. Dat maakt de serie ook zo slecht.

quote:
Bij GoT is het gewoon de kunst om de rodelijn characters te onderscheiden van derest. Op basis van de manier waarop het verhaal verteld wordt, is dat goed te doen. Van die rode-lijn characters sterft feitelijk niemand.
Dan kijk je een andere GoT dan ik. Of in ieder geval, dan heb jij een heel andere interpretatie van wat een hoofdpersonage in een verhaal hoort te zijn. Verder weet ik niet of jij de boeken hebt gelezen maar ik kan je garanderen dat je op deze opmerking nog gaat terugkomen :P

quote:
Wat wel interessant is, is om te zien wanneer de moraliteit die binnen Saul leeft, omslaat. Want in BB is het gewoon een gewetenloze rat, die zich zeer karikaturaal gedraagt en om niets anders geeft dan geld. In BCS is hij dat voor het grootste deel niet.
Dat vind ik nog wel meevallen. Hij is duidelijk gluiperiger geworden met de jaren maar een zekere sympathie staat me nog wel bij.

quote:
Hij zei niet 'de hoofdpersoon', maar 'hoofdpersonen'. Hij heeft ook naar mijn mening geen gelijk, zoals ik al aangaf, maar het komt natuurlijk wel voor dat één van de hoofdpersonen overlijdt, of dat personages doodgaan waarvan de illusie gewekt wordt dat het hoofdpersonages waren.
Ik zie weinig verschil. Zo kan je elk karakter wel afschrijven als "een illusie van een hoofdpersoon" op het moment dat hij dood gaat. Dat is simpelweg niet voor elk verhaal zo. In game of thrones waren bepaalde karakters in mijn ogen "hoofdpersonen" totdat ze, ironisch genoeg, hun hoofd verloren. Dat er belangrijke karakters zijn die blijven leven maakt ze wat mij betreft niet meer 'hoofd' dan de anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 19-03-2015 19:09:37 ]
Conscience do cost.
pi_150812679
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Noem ze eens? Het is echt een minimale aantal, en bij veruit de meeste kwaliteitsseries blijven de meesten gewoon leven, hooguit dat ze op het einde dood gaan. En dat is logisch, aangezien je zonder hen geen verhaal hebt.

[..]

Bij zowel The Walking Dead als GoT blijven hoofdpersonages ook gewoon leven. Het verschil is dat ze de illusie wekken dat bepaalde personages hoofdpersonages zijn. Bij The Walking Dead is dat goed gedaan doordat ze de kijker een bepaalde sympathie laten hebben met verschillende characters. Waarbij overigens wel opgemerkt moet worden dat deze serie zich kan baseren op een comic die alles al outlined heeft.

Bij GoT is het gewoon de kunst om de rodelijn characters te onderscheiden van derest. Op basis van de manier waarop het verhaal verteld wordt, is dat goed te doen. Van die rode-lijn characters sterft feitelijk niemand.

[..]

Wat wel interessant is, is om te zien wanneer de moraliteit die binnen Saul leeft, omslaat. Want in BB is het gewoon een gewetenloze rat, die zich zeer karikaturaal gedraagt en om niets anders geeft dan geld. In BCS is hij dat voor het grootste deel niet.

[..]

Hij zei niet 'de hoofdpersoon', maar 'hoofdpersonen'. Hij heeft ook naar mijn mening geen gelijk, zoals ik al aangaf, maar het komt natuurlijk wel voor dat één van de hoofdpersonen overlijdt, of dat personages doodgaan waarvan de illusie gewekt wordt dat het hoofdpersonages waren.
Wat jij eigenlijk beweert is dat een hoofdpersonage niet dood mag/kan gaan (tenzij op het einde), want anders is het ook geen hoofdpersonage... Dat lijkt me een nogal een lege uitspraak. Wat mij betreft zijn er in GoT zeker al een aantal keer hoofdpersonages overleden en ik vind GoT op dat punt ook echt anders dan de meeste andere series.

Ook niet eens met je opmerking m.b.t. Saul. Hij is in BB duidelijk "fouter" dan dat hij nu in BCS is, dat is een feit, maar ook in BB had hij ergens nog wel íets van een sympathieke kant. Ik zag hem in BB in ieder geval niet als volledig gewetenloos (iets wat -imo- Walter op een gegeven moment wel was).

Ik heb zelf het idee dat het iets met zijn broer zal zijn wat hem (meer) naar "the bad side" zal brengen... Is het dat niet, dan iets met Kim (of met beide).
Tails tell tales
pi_150812975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:37 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wat mij betreft zijn er in GoT zeker al een aantal keer hoofdpersonages overleden en ik vind GoT op dat punt ook echt anders dan de meeste andere series.

Wat mij betreft ook.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150813045
Ook weer erg van de laatste aflevering genoten _O_
Mensen die deze serie te traag vinden gaan, kunnen die zich niet beter op andere series richten? (Niet als verwijt bedoeld, dat vraag ik me gewoon echt af).

Ik zie Mike niet als arrogant, ongevoelig, betweter, etc., maar alle "Mike _O_ "s snap ik ook niet echt. Ik vind hem absoluut o.k., maar zó bijzonder vind ik hem verder ook weer niet. Dan vind ik Saul ook nog wel iets leuker/sympathieker/interessanter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 19-03-2015 15:09:47 ]
Tails tell tales
pi_150813249
Mike is gewoon een baas, valt verder niet heel veel over te zeggen.

#TeamMike.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150814395
Geen zin om het BB topic te kicken dus maar hier: Als je nog een action figure van Walt wil :P :



Conscience do cost.
pi_150814455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef ems. het volgende:
Geen zin om het BB topic te kicken dus maar hier: Als je nog een action figure van Walt wil :P :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf is dat echt? Er had een kleine pizza(doos) bij moeten zitten ;(
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150814500
Ja, tis een echte figure. Zal wel een flink prijskaartje aan hangen denk ik. Gelukkig ben ik geen collector 8-)
Conscience do cost.
pi_150814531
Zo, die ziet er wel verdomd goed/echt uit!
Tails tell tales
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:01:49 #99
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_150820839
Kunnen spoilers over andere series niet ook gewoon onder een spoiler?
Ik ben momenteel Boardwalk Empire aan het checken en lees nu dus hier in het BCS topic dat één van de hoofdpersonen daarin overlijden gaat. Leuk is dat zeg :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_150825501
quote:
9s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
Kunnen spoilers over andere series niet ook gewoon onder een spoiler?
Ik ben momenteel Boardwalk Empire aan het checken en lees nu dus hier in het BCS topic dat één van de hoofdpersonen daarin overlijden gaat. Leuk is dat zeg :')
Boardwalk Empire is fucking saai.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_150829558
Heerlijk genoten van de laatste afleveringen ^O^ Al waren de laatste twee eps wel een beetje depressief. Hoop wel dat de humor er in terugkomt en SaulJimmy weer zijn mojo vindt :P
pi_150830269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 22:32 schreef MAHL het volgende:
Heerlijk genoten van de laatste afleveringen ^O^ Al waren de laatste twee eps wel een beetje depressief. Hoop wel dat de humor er in terugkomt en SaulJimmy weer zijn mojo vindt :P
Vond het juist wel humoristisch met dat echtpaar. Mike die lekker appeltjes zat te knagen :').
Amen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 23:07:13 #103
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_150831348
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:03 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Boardwalk Empire is fucking saai.
Dat kan jij inderdaad vinden, ja. Heeft verder vrij weinig met mijn vraag/opmerking te maken.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_150831372
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:28 schreef Xaobotnik het volgende:

[...]

Bij zowel The Walking Dead als GoT blijven hoofdpersonages ook gewoon leven. Het verschil is dat ze de illusie wekken dat bepaalde personages hoofdpersonages zijn. Bij The Walking Dead is dat goed gedaan doordat ze de kijker een bepaalde sympathie laten hebben met verschillende karakters. Waarbij overigens wel opgemerkt moet worden dat deze serie zich kan baseren op een strip die alles al uitgestippeld heeft.
Eddard heeft de meeste point of view chapters in het eerste boek. Als je het afzonderlijk neemt is er geen personage dat meer in aanmerking komt of belangrijker is dan die goeie ouwe Ned. Toch was hij niet veilig. Behalve als je hoofdpersonages abstract neemt en zegt dat het de koninkrijkjes of de familiedynastieën de enige hoofdpersonages zijn, maar dan neem je in je oordeel al onoverkomelijk mee dat personages die op een gegeven moment het belangrijkst of het sympathiekst zijn de serie niet zullen overleven.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_150831374
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat kan jij inderdaad vinden, ja. Heeft verder vrij weinig met mijn vraag/opmerking te maken.
nee ok
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:06:09 #106
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_150834232
Mesjogge ik kwam hier om over Beter bel je Saul te keffen. Nah, goed, belachelijk dat Saul Mike vertrouwde met al dat geld. Belachelijk dat de echte dader van de fraude gewoon op vrije voeten blijft en haar kinderen mag blijven vergiftigen terwijl haar voetveeg van een echtgenoot voor meer dan een jaar het gevang in zal moeten voor iets dat hij waarschijnlijk nooit gedaan zou hebben als zijn vrouw dat niet aan hem opdrong. Ik vraag me ook af wat er gaat gebeuren met het geld dat Saul al uitgegeven heeft aan maatpakken en dat reclamebord. Betaalt hij dat nu uit eigen zak? Betalen de Kettlemans dat? En ik weet dat advocaten over het algemeen een beetje als boeven gezien worden omdat ze soms criminelen uit het gevang houden, maar ik vind de advocaten in deze serie ook wel een beetje heel erg luguber omdat ze zelf tal van oordelen over hun cliënten vellen en daar naar handelen in plaats van te opereren als een verlengstuk van de wil van hun cliënten.



Ligt het aan mij, trouwens, of heeft Jimmy die dossiers bij Chuck gestald zodat Chuck weer iets heeft om aan te werken? Is hij dat trucje aan het herhalen van de arts in het ziekenhuis? Of heeft Jimmy echt alleen de ruimte nodig? Ik weet dat hij verhuizingsplannen aan het maken was, maar hij zal zijn oude kantoor toch wel aangehouden hebben.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_150834550
quote:
Ik vraag me ook af wat er gaat gebeuren met het geld dat Saul al uitgegeven heeft aan maatpakken en dat reclamebord. Betaalt hij dat nu uit eigen zak?
Ja.

quote:
Ligt het aan mij, trouwens, of heeft Jimmy die dossiers bij Chuck gestald zodat Chuck weer iets heeft om aan te werken? Is hij dat trucje aan het herhalen van de arts in het ziekenhuis? Of heeft Jimmy echt alleen de ruimte nodig? Ik weet dat hij verhuizingsplannen aan het maken was, maar hij zal zijn oude kantoor toch wel aangehouden hebben.
Mij leek vrij duidelijk dat dat puur eigenbelang was. Hij hoopt dat Chuck de verleiding niet kan weerstaan (en bleef zelfs van buiten nog even kijken of dat direct al het geval was) zodat Saul kan profiteren van het werk van Chuck.
pi_150834602
Het lijkt mij geen pure eigenbelang. Het is duidelijk dat hij om zijn broer geeft en dat zijn broer er ook baat aan heeft om weer aan het werk te kunnen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150834634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het lijkt mij geen pure eigenbelang. Het is duidelijk dat hij om zijn broer geeft en dat zijn broer er ook baat aan heeft om weer aan het werk te kunnen.
Nouja, hij wil aan de andere kant wel dat hij voogdij krijgt over hem zodat hij Chuck uit HHM kan cashen.
pi_150837747
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:23 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nouja, hij wil aan de andere kant wel dat hij voogdij krijgt over hem zodat hij Chuck uit HHM kan cashen.
Ja omdat hij oprecht van mening is dat Chuck daar recht op heeft.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150840398
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mesjogge ik kwam hier om over Beter bel je Saul te keffen. Nah, goed, belachelijk dat Saul Mike vertrouwde met al dat geld. Belachelijk dat de echte dader van de fraude gewoon op vrije voeten blijft en haar kinderen mag blijven vergiftigen terwijl haar voetveeg van een echtgenoot voor meer dan een jaar het gevang in zal moeten voor iets dat hij waarschijnlijk nooit gedaan zou hebben als zijn vrouw dat niet aan hem opdrong. Ik vraag me ook af wat er gaat gebeuren met het geld dat Saul al uitgegeven heeft aan maatpakken en dat reclamebord. Betaalt hij dat nu uit eigen zak? Betalen de Kettlemans dat? En ik weet dat advocaten over het algemeen een beetje als boeven gezien worden omdat ze soms criminelen uit het gevang houden, maar ik vind de advocaten in deze serie ook wel een beetje heel erg luguber omdat ze zelf tal van oordelen over hun cliënten vellen en daar naar handelen in plaats van te opereren als een verlengstuk van de wil van hun cliënten.

[ afbeelding ]

Ligt het aan mij, trouwens, of heeft Jimmy die dossiers bij Chuck gestald zodat Chuck weer iets heeft om aan te werken? Is hij dat trucje aan het herhalen van de arts in het ziekenhuis? Of heeft Jimmy echt alleen de ruimte nodig? Ik weet dat hij verhuizingsplannen aan het maken was, maar hij zal zijn oude kantoor toch wel aangehouden hebben.
Die ondertiteling :')

Verder, waarom zou hij Mike niet vertrouwen met dat geld, ook al gaat ie ermee vandoor, is toch niet zijn geld? Hij heeft niks te verliezen en het was juist een vies klusje die hij als betaling voor zijn diensten liet uitvoeren door Mike.
pi_150888153
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja godver ik heb net die foto onder mijn CTRL-C staan om m hier te posten. :P

[ afbeelding ]

Lekker wijf hoor die Kettleman. :+
Die 2 heeft ze goed weten te verstoppen in BCS :P

damn... :9~
  zondag 22 maart 2015 @ 01:51:09 #113
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_150902160
Geloof dat ik redelijk uniek ben: niets van Breaking Bad gezien, maar inmiddels wel verslingerd aan Better Call Saul. Altijd al een zwak voor Bob Odenkirk gehad, zo komt dat.
pi_150903860
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 01:51 schreef FritzWepper het volgende:
Geloof dat ik redelijk uniek ben: niets van Breaking Bad gezien, maar inmiddels wel verslingerd aan Better Call Saul. Altijd al een zwak voor Bob Odenkirk gehad, zo komt dat.
Ik zou eerst helemaal BB gaan zien en daarna BCS...ik denk dat je er dan nog meer van geniet... ;)
pi_150905552
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 08:03 schreef Skwish het volgende:

[..]

Ik zou eerst helemaal BB gaan zien en daarna BCS...ik denk dat je er dan nog meer van geniet... ;)
Nee joh, gewoon eerst BCS, BB is het toetje.
pi_150905620
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:57 schreef JDx het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon eerst BCS, BB is het toetje.
Jah crème de la crème :P
  zondag 22 maart 2015 @ 11:40:34 #117
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_150906170
Ik heb mezelf niet zo goed in de hand, dus om te voorkomen dat ik ga binge watchen beperk ik mezelf alleen nog maar tot nieuwe series. Maar misschien ooit.
  zondag 22 maart 2015 @ 11:43:18 #118
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_150906212
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef ems. het volgende:
Geen zin om het BB topic te kicken dus maar hier: Als je nog een action figure van Walt wil :P :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van deze :)



pi_150906316
Deze is ook gaaf:

http://www.entertainmente(...)Z75361R#.VQ6drmfwuUk

Deze trouwens al eens voorbij gekomen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_150906811
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:40 schreef FritzWepper het volgende:
Ik heb mezelf niet zo goed in de hand, dus om te voorkomen dat ik ga binge watchen beperk ik mezelf alleen nog maar tot nieuwe series. Maar misschien ooit.
Je bent NIET van plan BB te gaan kijken? Whut? :@

Bingewatchen is geweldig!
pi_150978425
Chuck zal nu wel weer in een dip komen, zodat er niks van die zaak terecht komt.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 13:29:39 #122
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150982486
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Chuck zal nu wel weer in een dip komen, zodat er niks van die zaak terecht komt.
Ik denk juist dat dit de zaak wordt waardoor Saul bekendheid krijgt en succesvol wordt.
pi_150983037
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:29 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik denk juist dat dit de zaak wordt waardoor Saul bekendheid krijgt en succesvol wordt.
Dat hij het allemaal in zijn eentje moet opknappen en het hem dan lukt?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:01:25 #124
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150983622
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Dat hij het allemaal in zijn eentje moet opknappen en het hem dan lukt?
Dat of samen met Chuck
pi_150983645
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat of samen met Chuck
Chuck zal wel helemaal van 't padje zijn omdat hij besefte dat hij buiten stond.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:21:23 #126
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150984312
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Chuck zal wel helemaal van 't padje zijn omdat hij besefte dat hij buiten stond.
Of juist besef dat ie 'genezen' is
pi_150984343
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:21 schreef Che_ het volgende:

[..]

Of juist besef dat ie 'genezen' is
Dat zou wel het leukste voor de serie zijn, denk ik.
pi_150988865
Interessante aflevering.
pi_150990935
Kutaflevering
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_150991069
Toffe aflevering.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150991200
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:03:14 #132
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_150991495
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Chuck zal wel helemaal van 't padje zijn omdat hij besefte dat hij buiten stond.
Dit zou wel heel dom en goedkoop zijn. Maar tegelijkertijd is het ook zo dat hij zonder na te denken naar de sleutels greep en naar buiten ging.

Overigens neem ik aan dat Chuck het uiteindelijk niet redt, aangezien hij niet voor komt in Breaking Bad. Misschien is dit zijn dood wel...

Wat ik hoop is dat hij inderdaad genezen is zodat ze die zaak op full strenght kunnen gaan doen. Maar dan heeft voor de serie zijn ziekte niet echt een functie gehad. Dus dat zal wel niet het geval zijn.

Overigens, moet het natuurlijk ook zo zijn dat tussen Breaking Bad en Better Call Saul, niet te veel tijd kan zitten, gezien de leeftijd van Saul/James in beiden series. Het zou wel tof zijn als Gilligan het laatste deel gewoon door het begin van Breaking Bad zou laten lopen.
pi_150991549
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:03 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dit zou wel heel dom en goedkoop zijn. Maar tegelijkertijd is het ook zo dat hij zonder na te denken naar de sleutels greep en naar buiten ging.

Overigens neem ik aan dat Chuck het uiteindelijk niet redt, aangezien hij niet voor komt in Breaking Bad. Misschien is dit zijn dood wel...

Wat ik hoop is dat hij inderdaad genezen is zodat ze die zaak op full strenght kunnen gaan doen. Maar dan heeft voor de serie zijn ziekte niet echt een functie gehad. Dus dat zal wel niet het geval zijn.

Overigens, moet het natuurlijk ook zo zijn dat tussen Breaking Bad en Better Call Saul, niet te veel tijd kan zitten, gezien de leeftijd van Saul/James in beiden series. Het zou wel tof zijn als Gilligan het laatste deel gewoon door het begin van Breaking Bad zou laten lopen.
Je kan prima zijn tijd in Breaking Bad laten zien, zonder dat je de focus op Heisenberg enzovoort moet leggen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:21:23 #134
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_150991952
Dit moet zich rond 2000-2004 afspelen ongeveer toch?

Vind wel mooi hoe ze dat in beeld brengen
pi_150992045
Beste aflevering tot nu toe.
pi_150992052
Het is mooier als het laatste deel zich na Breaking Bad afspeelt. Misschien de hele helft van de tweede serie wel. Ik ben geen fan van prequels (en flashforwards, waarvan er ook een in BB zat) omdat 90% van de schokfactor weg is.

Relatief korte Flashbacks zijn beter.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:30:01 #137
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_150992159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:39 schreef MrSalazar het volgende:
Kutaflevering
Veel betere aflevering dan de vorige aflevering.
pi_150992192
Weer een paar heerlijke scenes _O_
pi_150992306
Ben wel bang dat de zaak Jimmy uiteindelijk helemaal niets gaat opleveren... ;(
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_150993877
Het wordt alleen maar beter, deze serie.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 24 maart 2015 @ 19:37:23 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150994807
Zit nu te kijken, Interessant hoe hij van een client helemaal tot deze zaak komt.
''Blow my magic flute''

[ Bericht 15% gewijzigd door Dr.Mikey op 24-03-2015 19:45:45 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_150995275
Tja heb het einde van de aflevering gehaald.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:57:07 #143
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_150995745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:47 schreef habitue het volgende:
Tja heb het einde van de aflevering gehaald.
ik weet weer genoeg. T was niks en wordt ook niks.
pi_150996121
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik weet weer genoeg. T was niks en wordt ook niks.
_O-
Feyenoord Rotterdam
pi_150996463
Leuke ep weer.

Mooie vent die advocaat van Zandpijper _O-
pi_150996680
Ben ik de enige die het steeds minder vind worden. Niet alleen omdat het saai is maar ook omdat er geen lijn in het verhaal is te vinden. Dan weer Nacho, dan weer de Kettleman's en nu weer die oudjes. daarnaast Mike die nog even los met zijn levensverhaal komt.
pi_150997656
Dit was juist een van de betere eps tot nu toe. Benieuwd wat er van de hele rechtszaak terechtkomt nu Chuck weer een terugslag lijkt te krijgen.

Daarnaast ook weer mooie Mike scenes. Scene met dat geld leek wel het moment dat hij voor zichzelf bepaalde dat vanaf nu alles in het teken moet staan van het financieel onderhouden van zijn kleindochter. Hetgene wat ook in Breaking Bad zijn hele drijfveer is.
pi_150997691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:14 schreef Vatta het volgende:
Ben ik de enige die het steeds minder vind worden. Niet alleen omdat het saai is maar ook omdat er geen lijn in het verhaal is te vinden. Dan weer Nacho, dan weer de Kettleman's en nu weer die oudjes. daarnaast Mike die nog even los met zijn levensverhaal komt.
Hoezo zit er geen lijn in het verhaal? We zien terugblikken over hoe Saul advocaat is geworden en wat er met zijn broer is gebeurd. Dit verhaal ontwikkelt zich verder totdat het punt van BB bereikt wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door wiskundenoob op 24-03-2015 20:40:01 ]
pi_150998080
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:03 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dit zou wel heel dom en goedkoop zijn. Maar tegelijkertijd is het ook zo dat hij zonder na te denken naar de sleutels greep en naar buiten ging.

Overigens neem ik aan dat Chuck het uiteindelijk niet redt, aangezien hij niet voor komt in Breaking Bad. Misschien is dit zijn dood wel...

Wat ik hoop is dat hij inderdaad genezen is zodat ze die zaak op full strenght kunnen gaan doen. Maar dan heeft voor de serie zijn ziekte niet echt een functie gehad. Dus dat zal wel niet het geval zijn.

Overigens, moet het natuurlijk ook zo zijn dat tussen Breaking Bad en Better Call Saul, niet te veel tijd kan zitten, gezien de leeftijd van Saul/James in beiden series. Het zou wel tof zijn als Gilligan het laatste deel gewoon door het begin van Breaking Bad zou laten lopen.
Vergeet niet dat deze serie bedacht is ná Breaking Bad, lijkt me niet dat iedereen uit deze serie dood is. We wisten niet echt veel van de achtergrond van Saul eigenlijk.

Misschien heeft ie nog wel contact met die chick of wil Chuck hem niet meer zien omdat hij juist de verkeerde kant op is gegaan, alles kan eigenlijk wel.
pi_150998304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:14 schreef Vatta het volgende:
Ben ik de enige die het steeds minder vind worden. Niet alleen omdat het saai is maar ook omdat er geen lijn in het verhaal is te vinden. Dan weer Nacho, dan weer de Kettleman's en nu weer die oudjes. daarnaast Mike die nog even los met zijn levensverhaal komt.
Het is een beetje een flauwe reactie, maar stop gewoon met kijken :P
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:09:43 #151
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150999455
Prachtige EP deze week. ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_151000183
Ergens heeft het tempo wel wat. Het boeit ook gewoon 45 min. Alleen je hoopt op meer na een week wachten. En eerste seizoen heeft maar 10 afleveringen toch? Dan is wel jammer dat er zo weinig is gebeurd, maar met 22 afleveringen zou ik het niet erg vinden.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:34:05 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_151000572
Prima aflevering en mooi hoe Chuck steeds meer weer de briljante advocaat aan het worden is.
Prachtig dat ie zonder nadenken gewoon naar die auto liep en toen opeens zich realiseerde dat ie buiten was.
Hoop dat ze samen nog even dat bejaardenhuis flink kunnen uitknijpen.

En ben benieuwd naar de 'klusjes' die Mike in de volgende afleveringen gaat opknappen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:36:07 #154
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_151000671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:14 schreef Vatta het volgende:
Ben ik de enige die het steeds minder vind worden. Niet alleen omdat het saai is maar ook omdat er geen lijn in het verhaal is te vinden. Dan weer Nacho, dan weer de Kettleman's en nu weer die oudjes. daarnaast Mike die nog even los met zijn levensverhaal komt.
Het gaat niet om de 'cases' het gaat om de ontwikkeling van James en Mike. Die andere zaken zijn gewoon dingen waarlangs die ontwikkeling plaats heeft. Ik vind het wel wat hebben; echt een nieuwe manier van het vertellen van een verhaal. Periodieke cases, maar wel met ontwikkeling van het hoofdcharacter. Verder is het maar afwachten hoe periodiek die cases zijn, en of ze niet terugkomen.
pi_151000744
Mike met nieuwe klusjes, opdrachtgever Gus :+ . Maar daar zal het nog wel te vroeg voor zijn vermoed ik. Toffe episode weer ^O^ .
pi_151001978
Geweldige aflevering. Er zijn geen saaie momenten in deze serie, je vraagt je steeds af hoe het verhaal/scene/moment verder gaat.
pi_151002270
Ik vind het ook geen moment saai.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:18:08 #158
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_151002389
Deze serie wordt beter en beter met elke aflevering. Fijne personages en verhaallijn. Ik kan niet precies mn vinger leggen op wat mij zo trekt aan de serie, het kabbelt maar heeft ook een zekere spanningsboog.
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:48:18 #159
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_151006322
Goede aflevering dit _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 25 maart 2015 @ 00:44:54 #160
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_151007702
Hoi
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 25 maart 2015 @ 00:47:12 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_151007735
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 00:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Hoi
Goede inhoudelijke post. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 maart 2015 @ 01:24:57 #162
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_151008149
Prullenbakscène :D _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_151010237
Het dierenarts personage vind ik wel licht komisch, een goedlachse vent die de spill is naar de onderwereld van ABQ. Staat Mike daar informatie te vragen terwijl er een hond op de tafel staat.. _O-
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_151010296
Ik begin steeds meer onder de indruk te raken en ik was al onder de indruk!
Ja doei.
pi_151010300
Ook een heerlijke scene was die in de flashback, waarbij je alleen de printer hoorde en het gesprek uit de lichaamstaal af moest lezen :D
pi_151011108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:12 schreef NewHorizon het volgende:
Ook een heerlijke scene was die in de flashback, waarbij je alleen de printer hoorde en het gesprek uit de lichaamstaal af moest lezen :D
Ergens kon je liplezen there's nothing I can do ofzo :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:36 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het gaat niet om de 'cases' het gaat om de ontwikkeling van James en Mike. Die andere zaken zijn gewoon dingen waarlangs die ontwikkeling plaats heeft. Ik vind het wel wat hebben; echt een nieuwe manier van het vertellen van een verhaal. Periodieke cases, maar wel met ontwikkeling van het hoofdcharacter. Verder is het maar afwachten hoe periodiek die cases zijn, en of ze niet terugkomen.
Het zou best kunnen inderdaad dat ze een keer opeens de aflevering beginnen met nou daar hebben we mooi gecashed van die zaak zonder uit te leggen hoe het is gegaan.
pi_151011148
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:34 schreef golfer het volgende:
Prima aflevering en mooi hoe Chuck steeds meer weer de briljante advocaat aan het worden is.
Prachtig dat ie zonder nadenken gewoon naar die auto liep en toen opeens zich realiseerde dat ie buiten was.
Hoop dat ze samen nog even dat bejaardenhuis flink kunnen uitknijpen.
Alles wijst erop dat HHM de zaak gaat overnemen, Chuck staat daar nog onder contract en er is voor 400 dollar aan printmateriaal op zijn ''account'' gemaakt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151011183
quote:
15s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Alles wijst erop dat HHM de zaak gaat overnemen, Chuck staat daar nog onder contract en er is voor 400 dollar aan printmateriaal op zijn ''account'' gemaakt.
Ja ze hadden beter een half miljoen ofzo kunnen aannemen.
pi_151011232
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja ze hadden beter een half miljoen ofzo kunnen aannemen.
Het zou me ook niet verbazen als Kim hem erbij naait, ze hebben tenslotte uiteindelijk in BB geen enkel contact meer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151011322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het zou me ook niet verbazen als Kim hem erbij naait, ze hebben tenslotte uiteindelijk in BB geen enkel contact meer.
Had het al eerder gezegd, maar bijna niemand uit deze serie komt nog voor in BB, dat wil toch niet zeggen dat iedereen ook dood is of geen contact meer met ze heeft?

Is gewoon kut als je een prequel pas bedenkt nadat de (hoe heet een serie na een prequel, DE serie?) uit is gekomen. Ik probeer het niet al te serieus te nemen dat alles fout gaat met mensen die niet meer in BB zitten.

Misschien ze je Saul bij elke grote beslissing op de achtergrond wel contact opnemen met Kim of Chuck. Maar was het niet van belang voor BB uiteraard.
pi_151011370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Had het al eerder gezegd, maar bijna niemand uit deze serie komt nog voor in BB, dat wil toch niet zeggen dat iedereen ook dood is of geen contact meer met ze heeft?

.
Nee misschien niet, maar aangezien die Kim al moeilijk deed om wat printwerk terwijl Jimmy haar die hele Kettleman zaak zo ongeveer kado gaf...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:03:41 #172
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151011378
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja ze hadden beter een half miljoen ofzo kunnen aannemen.
Chuck heeft baat bij die rechtszaak dus niet in geld uit te drukken.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het zou me ook niet verbazen als Kim hem erbij naait, ze hebben tenslotte uiteindelijk in BB geen enkel contact meer.
Saul was niet de protagonist in BB dus dat weet je niet.
reset
pi_151011402
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef Individual het volgende:
Saul was niet de protagonist in BB dus dat weet je niet.
Zie boven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:06:29 #174
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151011463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee misschien niet, maar aangezien die Kim al moeilijk deed om wat printwerk terwijl Jimmy haar die hele Kettleman zaak zo ongeveer kado gaf...
Ze wilde al naar huis maar bleef toch om te printen. Dat lijkt me geen probleem.
reset
pi_151011498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:06 schreef Individual het volgende:

[..]

Ze wilde al naar huis maar bleef toch om te printen. Dat lijkt me geen probleem.
Als iemand je net een zaak kado heeft gedaan dan zou ik verwachten dat je wat minder moeilijk zou doen om wat prints.

Sowieso vind ik dat Jimmy een stuk aardiger is voor Kim dan andersom, maar goed, ik kan er uiteraard naast zitten. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151011893
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als iemand je net een zaak kado heeft gedaan dan zou ik verwachten dat je wat minder moeilijk zou doen om wat prints.

Sowieso vind ik dat Jimmy een stuk aardiger is voor Kim dan andersom, maar goed, ik kan er uiteraard naast zitten. ;)
Saul kan dingen doen die niet legaal zijn, zij niet.

Als jij bij de NS werkt en een vriend doet iets voor je kan jij ook niet even 50 euro op zijn OV-kaart storten omdat hij dat nodig heeft.
pi_151011947
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef JDx het volgende:

[..]

Saul kan dingen doen die niet legaal zijn, zij niet.

Als jij bij de NS werkt en een vriend doet iets voor je kan jij ook niet even 50 euro op zijn OV-kaart storten omdat hij dat nodig heeft.
Dan ga je compleet voorbij aan het feit dat ie de Kettleman zaak aan haar heeft gegeven...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151011973
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan ga je compleet voorbij aan het feit dat ie de Kettleman zaak aan haar heeft gegeven...
Ja ze kan heus wel wat terug doen, maar niet als ze daardoor haar baan verliest.

Die heeft ze juist gered door die Kettleman zaak.
pi_151011985
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:24 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja ze kan heus wel wat terug doen, maar niet als ze daardoor haar baan verliest.

Die heeft ze juist gered door die Kettleman zaak.
En het zou mij niets verbazen als zij deze zaak ook naar zich toe trekt en Jimmy de lul is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151012090
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En het zou mij niets verbazen als zij deze zaak ook naar zich toe trekt en Jimmy de lul is.
Ik weet niet, ik denk dat ze stiekem wel sympathie ofzo voor hem heeft. Maar het moet wel een keer fout gaan natuurlijk dat getouwtrek tussen die 2.

Irritant trouwens Jimmy/Saul, kunnen we niet gewoon Sammy zeggen? :')
pi_151012281
hoewel er alles kan gebeuren omdat je eigenlijk bijna niks van Saul in BB weet behalve zijn betrokkenheid met Walt en dat hij een behoorlijk louche kantoor opgebouwd heeft, denk ik idd ook niet dat hij nog contact met die Kim heeft.

Ik vermoed dat de kwaal van Chuck ervoor zorgt dat ook deze zaak vroeg of laat in de soep loopt en Chuck er daardoor nog veel erger aan toe is en naar een kliniek moet waardoor Jimmy de Saul wordt die we kennen en die vooral voor de schuldige de zaken gaat regelen.
pi_151012307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:38 schreef planethugo het volgende:
hoewel er alles kan gebeuren omdat je eigenlijk bijna niks van Saul in BB weet behalve zijn betrokkenheid met Walt en dat hij een behoorlijk louche kantoor opgebouwd heeft, denk ik idd ook niet dat hij nog contact met die Kim heeft.

Ik vermoed dat de kwaal van Chuck ervoor zorgt dat ook deze zaak vroeg of laat in de soep loopt en Chuck er daardoor nog veel erger aan toe is en naar een kliniek moet waardoor Jimmy de Saul wordt die we kennen en die vooral voor de schuldige de zaken gaat regelen.
Kan niet wachten tot ie Saul wordt, echt schijt heeft en criminele shit gaat aannemen.
pi_151012421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:39 schreef JDx het volgende:

[..]

Kan niet wachten tot ie Saul wordt, echt schijt heeft en criminele shit gaat aannemen.
idd, ik denk dat iedereen daarop het wachten is. hoewel ik het elke week prima vind mag er wat mij betreft wel wat schot in het verhaal komen, zodat het volgend seizoen wat meer los kan gaan. Maargoed zoals gezegd ben ik tot nu toe ook tevreden.
pi_151012952
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

idd, ik denk dat iedereen daarop het wachten is. hoewel ik het elke week prima vind mag er wat mij betreft wel wat schot in het verhaal komen, zodat het volgend seizoen wat meer los kan gaan. Maargoed zoals gezegd ben ik tot nu toe ook tevreden.
Het verveelt inderdaad geen seconde.
pi_151013431
Wat een prachtige aflevering weer _O_
pi_151013482
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

idd, ik denk dat iedereen daarop het wachten is. hoewel ik het elke week prima vind mag er wat mij betreft wel wat schot in het verhaal komen, zodat het volgend seizoen wat meer los kan gaan. Maargoed zoals gezegd ben ik tot nu toe ook tevreden.
Ik denk dat het echt nog een hele tijd gaat duren voor hij Saul wordt. Er gaat waarschijnlijk eerst van alles gebeuren met Jimmy.
pi_151013583
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:21 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik denk dat het echt nog een hele tijd gaat duren voor hij Saul wordt. Er gaat waarschijnlijk eerst van alles gebeuren met Jimmy.
Als die hele zaak uit zijn handen genomen wordt door HHM en Chuck en Kim hem de rug toekeren wordt ie Saul.

Nog 2 EPs verwacht ik. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151013875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als die hele zaak uit zijn handen genomen wordt door HHM en Chuck en Kim hem de rug toekeren wordt ie Saul.

Nog 2 EPs verwacht ik. ;)
het kan ook zomaar nog een seizoen duren als ze op dit tempo verder gaan ;)
Maar dat Jimmy Saul wordt doordat er iets gebeurt met Chuck lijkt me geen wilde gok.

Mike heeft zijn eerste stap iig gezet naar zijn personage in BB
pi_151013956
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:33 schreef planethugo het volgende:

[..]

het kan ook zomaar nog een seizoen duren als ze op dit tempo verder gaan ;)
Maar dat Jimmy Saul wordt doordat er iets gebeurt met Chuck lijkt me geen wilde gok.

Mike heeft zijn eerste stap iig gezet naar zijn personage in BB
Dat is natuurlijk ook weer zo, ze hebben dat 2e seizoen al bevestigd dus misschien smeren ze het uit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:39:49 #190
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151014092
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als iemand je net een zaak kado heeft gedaan dan zou ik verwachten dat je wat minder moeilijk zou doen om wat prints.

Sowieso vind ik dat Jimmy een stuk aardiger is voor Kim dan andersom, maar goed, ik kan er uiteraard naast zitten. ;)
Goed luisteren. Ze kon er mogelijk om ontslagen worden en waren duizenden kopies.
pi_151014119
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:39 schreef Che_ het volgende:

[..]

Goed luisteren. Ze kon er mogelijk om ontslagen worden en waren duizenden kopies.
Goed lezen, ze heeft de Kettleman zaak in haar schoot geworpen gekregen...
Dan mag je daar best iets voor terug doen al heeft dat enig risico..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:43:47 #192
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151014196
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Goed lezen, ze heeft de Kettleman zaak in haar schoot geworpen gekregen...
Dan mag je daar best iets voor terug doen al heeft dat enig risico..
Wat voor zin heeft het om je baan kwijt te raken terwijl je juist gered bent om je baan te behouden.

8)7
pi_151014208
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat voor zin heeft het om je baan kwijt te raken terwijl je juist gered bent om je baan te behouden.

8)7
Voor wat hoort wat, vriendendienst, dat soort dingen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:46:13 #194
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151014264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Voor wat hoort wat, vriendendienst, dat soort dingen...
Maar de logica ontgaat je he? Ze zou weer ontslagen worden.

Zij heeft het uiteindelijk geprint op account van Chuck, dat is de dienst.
pi_151014286
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:46 schreef Che_ het volgende:

[..]

Maar de logica ontgaat je he? Ze zou weer ontslagen worden.

Zij heeft het uiteindelijk geprint op account van Chuck, dat is de dienst.
Nee die ontgaat me niet...

Ja, na eerst twijfelen, moeilijk doen, bla bla...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:57:49 #196
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151014653
Jullie gaan in ieder geval dieper in op de (boring) personages dan de script schrijvers zelf. Tja je moet ook wel iets kunnen vinden om te praten, zo saai is het.
  woensdag 25 maart 2015 @ 11:59:36 #197
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151014710
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:57 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie gaan in ieder geval dieper in op de (boring) personages dan de script schrijvers zelf. Tja je moet ook wel iets kunnen vinden om te praten, zo saai is het.
Zo saai dat je toch weer komt posten :P
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:03:09 #198
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151014836
Saai is anders maar ik vond het wel een erg kabbelende aflevering.

Niet heel erg als je aan het binge-watchen bent. Maar zo elke week een aflevering is dat toch jammer.

Maar het is zeker onderhoudend. De dumpsterscène was echt hilarisch _O-
  woensdag 25 maart 2015 @ 12:17:26 #199
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151015372
Ik moet nog even een show vinden die ik niet leuk vind en dan de desbetreffende topics volspammen met hoe niet leuk ik het wel niet vind. Daarnaast wil ik aandacht zowel positief, maar vooral negatief.
reset
pi_151026156
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:47 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Het is een beetje een flauwe reactie, maar stop gewoon met kijken :P
Dat niet omdat ik een onwijze fan van BB ben.
pi_151026323
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef Individual het volgende:
Ik moet nog even een show vinden die ik niet leuk vind en dan de desbetreffende topics volspammen met hoe niet leuk ik het wel niet vind. Daarnaast wil ik aandacht zowel positief, maar vooral negatief.
The Walking Dead is een goeie. Slechtste serie van de afgelopen 5 jaar maar razend populair. Altijd leuk om even in dat topic te klagen :P
Conscience do cost.
pi_151027569
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:33 schreef planethugo het volgende:

[..]

het kan ook zomaar nog een seizoen duren als ze op dit tempo verder gaan ;)
Maar dat Jimmy Saul wordt doordat er iets gebeurt met Chuck lijkt me geen wilde gok.

Mike heeft zijn eerste stap iig gezet naar zijn personage in BB
Ik hoop dat het nog minstens een seizoen duurt tot hij Saul wordt.
pi_151060308
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:15 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het nog minstens een seizoen duurt tot hij Saul wordt.
Die rechtszaak met het advocatenbureau van zijn broer speelt nog toch? Waarschijnlijk komen ze ergens aan het eind van dit seizoen aan een overeenkomst. Als zijn broer ook weer genezen is verklaard kan hij weer mooi voor Hamlin werken en stopt Jimmy waarschijnlijk met Hamlin pesten omdat zijn broer geholpen is.

Vervolgens zou hij wel eens iets kunnen gaan doen waardoor hij zijn Saul bedrijf kant starten iets met het verdedigen van criminelen.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:18:17 #204
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151074350
Ok, i'm back in. Topaflevering.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:59:14 #205
236046 NotYou
tigerblood
pi_151076490
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef BeamofLight het volgende:
Topaflevering.
Eens. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_151077481
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:15 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het nog minstens een seizoen duurt tot hij Saul wordt.
Het speelt zich zes jaar af voor dat Saul en Walter elkaar ontmoeten.
Ze kunnen het dus nog wel eventjes rekken.
pi_151093683
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef BeamofLight het volgende:
Ok, i'm back in. Topaflevering.
Last van een bipolaire stoornis?
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:55:44 #208
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151111197
Ben ik de enige die in het intro met de stropdassen en vogelspinnen meteen moest denken aan de "treinkaap" in BB waar dat jochie op zijn crossbrommer werd doodgeschoten met z'n potje met zo'n beest in zijn spijkerjasje?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:27:23 #209
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151120985
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:55 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die in het intro met de stropdassen en vogelspinnen meteen moest denken aan de "treinkaap" in BB waar dat jochie op zijn crossbrommer werd doodgeschoten met z'n potje met zo'n beest in zijn spijkerjasje?
yep
  zondag 29 maart 2015 @ 03:33:45 #210
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151147190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

yep
Yep ik ben de enige of Yep ik dacht daar ook aan? :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_151217116
pff, wat een aflevering weer... Arme Jimmy en wat is **** een egocentrische, seniele sukkel.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:17:03 #212
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151217760
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:30:06 #213
236046 NotYou
tigerblood
pi_151218205
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef studentje7 het volgende:
pff, wat een aflevering weer... Arme Jimmy en wat is **** een egocentrische, seniele sukkel.
Mwoah, realistische zakenman meer.

Jimmy is hoe je het ook wendt of keert een 'hosselaar': heeft dat dit seizoen alleen al meermaals bewezen. Wil je zo iemand echt als associate of zelfs partner alleen al vanuit het oogpunt van aansprakelijkheid? Komt nog eens z'n mailorder diploma bij.. Zal de reputatie van je kantoor vast goed doen.. dat + dezelfde achternaam als een founder. :')

Maakt het nog niet nodig daar zo two-faced over te doen/chuck op persoonlijk vlak niet minder een eikel. :r

Erg sterke episode _O_
Bob Odenkirk _O_
Jonathan Banks _O_
Schrijvers _O_
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:36:19 #214
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151218428
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mwoah, realistische zakenman meer.

Jimmy is hoe je het ook wendt of keert een 'hosselaar': heeft dat dit seizoen alleen al meermaals bewezen. Wil je zo iemand echt als associate of zelfs partner alleen al vanuit het oogpunt van aansprakelijkheid? Komt nog eens z'n mailorder diploma bij.. Zal de reputatie van je kantoor vast goed doen.. dat + dezelfde achternaam als een founder. :')

Maakt het nog niet nodig daar zo two-faced over te doen/chuck op persoonlijk vlak niet minder een eikel. :r

:') :')!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:43:38 #215
236046 NotYou
tigerblood
pi_151218694
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

:') :')!
Als jij een partner/founder was van een gerespecteerd advocatenkantoor dan zou je, je volwassen broer die stunts uithaalt als met dat bilboard en een diploma van de LOI heeft, met een oplichtersverleden, best in dienst willen nemen als advocaat? :')

Ik vind het, zelfs al leek het haast meer met afgunst onderbouwd te worden ("I worked my ass off to get where I am and you take these shortcuts and you think suddenly you're my peer") zeker geen vreemde beslissing. Wel bijzonder harteloos. :s)
Je suis Charlie Sheen
pi_151219078
Aflevering 9 *O*
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:58:51 #217
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151219271
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef NotYou het volgende:

[..]

Als jij een partner/founder was van een gerespecteerd advocatenkantoor dan zou je, je volwassen broer die stunts uithaalt als met dat bilboard en een diploma van de LOI heeft, met een oplichtersverleden, best in dienst willen nemen als advocaat? :')

Ik vind het, zelfs al leek het haast meer met afgunst onderbouwd te worden ("I worked my ass off to get where I am and you take these shortcuts and you think suddenly you're my peer") zeker geen vreemde beslissing. Wel bijzonder harteloos. :s)
Dat ervoor kan ik begrijpen (als die het zelf had gezegd en niet zo sneaky via Hamlin) maar na dat hele gedoe met z'n ziekte dit flikken?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:38:50 #218
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_151229880
Volgende week alweer de laatste... hoelang duurt de 'stop'?
Dit is gewoon raar :l
  † In Memoriam † dinsdag 31 maart 2015 @ 16:55:10 #219
88815 The_Emotion
98.3
pi_151230553
Mike die Trevor Phillips voor schut zet _O_
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_151231007
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgende week alweer de laatste... hoelang duurt de 'stop'?
Best lang volgens Wikipedia:

quote:
On June 19, 2014, AMC announced it had renewed the series for a second season of 13 episodes to premiere in early 2016, with the first season to consist of 10 episodes, and that the series premiere had been delayed to early 2015.[3] The first teaser trailer debuted on AMC on August 10, 2014, and confirmed its premiere date of February 2015.[26] In November 2014, AMC announced the series would have a two-night premiere; the first episode aired on Sunday, February 8, 2015, at 10:00 pm (ET), and then moved into its regular time slot the following night, airing Mondays at 10:00 pm.[2]
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:23:16 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_151231519
Prachtige aflevering en de ware aard van Chuck werd eindelijk duidelijk. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:26:22 #222
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_151231627
Echt een top aflevering inderdaad. Arme Jimmy. Bijzonder goeie twist, had dit niet aan zien komen. :D
Ben benieuwd naar de season finale volgende week *O*
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_151231631
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat ervoor kan ik begrijpen (als die het zelf had gezegd en niet zo sneaky via Hamlin) maar na dat hele gedoe met z'n ziekte dit flikken?
dit ja :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_151232214
You don't slide in it like a pair of slippers and reap all the rewards!

True to character. Steengoeie ep9, van BB niveau
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:46:12 #225
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_151233667

Wie weet komt Wendy ook nog wel een keer langs
Dit is gewoon raar :l
pi_151233683
Damn, dit had ik niet verwacht.... Chuck :N
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151233761
hadden we bijna Trevor vs Vaas gehad.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:56:28 #228
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_151233948
Episode van het niveau van BB! Heerlijk! :)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:24:37 #229
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_151234892
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
hadden we bijna Trevor vs Vaas gehad.
Mind = blown :D

Edit: triple blown!

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_151235190
Het wordt echt met elke aflevering beter _O_ . Topserie!
pi_151235960
Chuck heeft wel een punt natuurlijk, maar hij had Saul nooit zo mogen gebruiken.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 31 maart 2015 @ 20:13:48 #232
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151236967
Lul van een vent die Chuck.
Mike was weer baas.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151237162
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:50 schreef brojo het volgende:
Chuck heeft wel een punt natuurlijk
:') nee dat had hij niet.
Conscience do cost.
pi_151237400
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:19 schreef ems. het volgende:

[..]

:') nee dat had hij niet.
Nou, het zit wel een beetje in Jimmy's aard om de shortcut te willen nemen toch?

Wederom een topaflevering!
pi_151237501
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nou, het zit wel een beetje in Jimmy's aard om de shortcut te willen nemen toch?
Er is niets mis met een shortcut als je gewoon de kwaliteiten hebt. Het maakt natuurlijk weinig uit of een advocaat 20 jaar heeft zitten blokken op alle stof of dat hij een paar uur zelfstudie heeft gedaan, zolang het resultaat maar vergelijkbaar is :P

Even los van het feit dat je je (kleine) broer niet uit jaloezie en ijdelheid een goedbetaalde baan gaat ontzeggen ondanks dat hij duidelijk de kennis en passie heeft.
Conscience do cost.
pi_151238072
Wat Chuck gedaan heeft is gewoon puur schofterig. Punt of geen punt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:51:39 #237
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_151238678
_O_
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:54:00 #238
66083 Platina
78th Element
pi_151238788
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef Remqo het volgende:
Mike die Trevor Phillips voor schut zet _O_
hij kwam me al bekend voor.
pi_151238867
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Er is niets mis met een shortcut als je gewoon de kwaliteiten hebt. Het maakt natuurlijk weinig uit of een advocaat 20 jaar heeft zitten blokken op alle stof of dat hij een paar uur zelfstudie heeft gedaan, zolang het resultaat maar vergelijkbaar is :P

Even los van het feit dat je je (kleine) broer niet uit jaloezie en ijdelheid een goedbetaalde baan gaat ontzeggen ondanks dat hij duidelijk de kennis en passie heeft.
Tuurlijk is het een lul, maar vanuit het karakter gezien vond ik het wel logisch :P

Zo goed geschreven _O_
pi_151238882
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef Remqo het volgende:
Mike die Trevor Phillips voor schut zet _O_
:o
Feyenoord Rotterdam
pi_151239101
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Tuurlijk is het een lul, maar vanuit het karakter gezien vond ik het wel logisch :P

Zo goed geschreven _O_
Oh. Ja, dat zeker. En menselijk. Goed werk sowieso O+
Conscience do cost.
pi_151239257
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Tuurlijk is het een lul, maar vanuit het karakter gezien vond ik het wel logisch :P

Zo goed geschreven _O_
Ik had de backstab echt niet verwacht vanuit Chuck. Zeker niet tov z'n eigen broer die hem zo geholpen heeft tijdens zijn ziekte.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151239654
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik had de backstab echt niet verwacht vanuit Chuck. Zeker niet tov z'n eigen broer die hem zo geholpen heeft tijdens zijn ziekte.
Een backstab zou dan ook een slechte backstab zijn als hij verwacht is.
Conscience do cost.
pi_151240325
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Een backstab zou dan ook een slechte backstab zijn als hij verwacht is.
Haha, het is ook zeker briljant.... maar Chuck is wel een bitch :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151240502
Ik moest ook gelijk aan Trevor en Lester denken, moet haast wel bewust zijn. _O-
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:38:25 #246
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151241502
Waarom gaat Jimmy met die miljoenencase niet naar een andere law firm?

Wat nu verder met Chuck?

Zeker BB-niveau dit. :Y
reset
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:48:28 #247
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_151241968
Chuck kan best voor zichzelf zorgen als het echt opeens moet lijkt me.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_151243004
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef Individual het volgende:
Waarom gaat Jimmy met die miljoenencase niet naar een andere law firm?

Ja dat vroeg ik me ook af.. :?
Veni, vidi, vodka.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:09:11 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_151243121
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef Individual het volgende:
Waarom gaat Jimmy met die miljoenencase niet naar een andere law firm?

It's the only lawfirm in town. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_151243221
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef dumble het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me ook af.. :?
Misschien doet hij dat nog wel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:12:39 #251
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151243342
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:09 schreef golfer het volgende:

[..]

It's the only lawfirm in town. ;)
Er is er nog een.



http://ronbell.com/
reset
pi_151245035
Ik verwacht dat Chuck op weg is naar een uiterst pijnlijke dood. Iets met elektriciteit en ironie.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:07:34 #253
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_151246426
Zalige aflevering. Veel meer graag!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:27:56 #254
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151247218
Wat een verraad :o.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_151247393
Wat werd Kim verteld net nadat de deur gesloten werd. Werd er een deal gemaakt?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:34:56 #256
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_151247529
Goede ep weer zeg _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_151247542
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef Rmie het volgende:
Wat werd Kim verteld net nadat de deur gesloten werd. Werd er een deal gemaakt?
Ik gokte dat Hamlin haar vertelde dat het de keuze van Chuck was.
pi_151247568
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef Rmie het volgende:
Wat werd Kim verteld net nadat de deur gesloten werd. Werd er een deal gemaakt?
Ik denk de waarheid over Chuck.
Feyenoord Rotterdam
pi_151247598
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef Rmie het volgende:
Wat werd Kim verteld net nadat de deur gesloten werd. Werd er een deal gemaakt?
Ze werd helemaal uit elkaar getrokken.
pi_151248159
Wat een heerlijke serie weer zeg! De dialogen zijn weer fantastisch en zo ook de karakters 👍. Verwijzing naar GTA IV viel mij ook meteen op, echt mooi gedaan/bedacht.
pi_151248798
Wow wat een manipulatieve zelfingenomen van de pot gedrukte eikel blijkt Chuck te zijn. Kreeg echt haat voor 'm. Blijkt dus dat hij eigenlijk de te haten broer was.

Het leek zo oprecht dat ie trots was en enthousiast raakte over jimmy zn werk..
pi_151248874
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:52 schreef Thomas_D het volgende:
Wat een heerlijke serie weer zeg! De dialogen zijn weer fantastisch en zo ook de karakters 👍. Verwijzing naar GTA IV viel mij ook meteen op, echt mooi gedaan/bedacht.
IV?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151248906
Coole EP - herkende die stem van Trevor meteen, ook vet om te zien hoe zijn personage in GTAV ook echt op hem lijkt.

Chuck is een bitch.
pi_151249312
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Individual het volgende:

[..]

Er is er nog een.

[ afbeelding ]

http://ronbell.com/
Laatste keer dat ik in Amerika was lag er een Yellow Pages in m'n hotelkamer. Echt grappig om dan dit soort advertenties te zien, moest toen gelijk aan Saul Goodman denken. Dat "Hablamos Español" erbij maakt het helemaal af. :D

  woensdag 1 april 2015 @ 01:33:46 #265
236046 NotYou
tigerblood
pi_151249812
-

[ Bericht 100% gewijzigd door NotYou op 01-04-2015 01:34:01 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_151250303
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mwoah, realistische zakenman meer.

Jimmy is hoe je het ook wendt of keert een 'hosselaar': heeft dat dit seizoen alleen al meermaals bewezen. Wil je zo iemand echt als associate of zelfs partner alleen al vanuit het oogpunt van aansprakelijkheid? Komt nog eens z'n mailorder diploma bij.. Zal de reputatie van je kantoor vast goed doen.. dat + dezelfde achternaam als een founder. :')

Maakt het nog niet nodig daar zo two-faced over te doen/chuck op persoonlijk vlak niet minder een eikel. :r

Erg sterke episode _O_
Bob Odenkirk _O_
Jonathan Banks _O_
Schrijvers _O_
Brrr, ik ken nog zo iemand die vind per definitie iets meer te verdienen dan anderen op basis van dingen als 'ik heb er meer uur ingestoken 'ik ben er langer mee bezig' en worst of all anderen daarom succes misgunnen puur omdat dat slecht reflecteert

Egocentrische boehoe is het.

Jimmy heeft zn talenten mss verkeerd gebruikt in zn verleden maar zich herpakt en de Bar gehaald en hard gewerkt om wat van zichzelf te maken. Doorzetter in de Kellerman case, creatief, ziet kansen.. Talenten die ook gelden en niet alleen hoeveel uur je in je prestigieuze universiteit hebt gestoken. Dat soort figuren vaak hele leven in keurslijf overdreven veel kwantiteit aan effort er in stoppen om het volgens boekje te halen en maar haten op mensen die het via 'shortcuts' halen.

Nee was al wel goed te raden dat Chuck er wat mee te maken had maar nu ie zn ware gezicht heeft laten zien kweekte ie echt meteen haat bij mij :P
pi_151253076
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef NotYou het volgende:

[..]

Als jij een partner/founder was van een gerespecteerd advocatenkantoor dan zou je, je volwassen broer die stunts uithaalt als met dat bilboard en een diploma van de LOI heeft, met een oplichtersverleden, best in dienst willen nemen als advocaat? :')

Ik vind het, zelfs al leek het haast meer met afgunst onderbouwd te worden ("I worked my ass off to get where I am and you take these shortcuts and you think suddenly you're my peer") zeker geen vreemde beslissing. Wel bijzonder harteloos. :s)
Man, in Suits nemen ze zelfs iemand aan zonder opleiding en die is fucking goed! Dus wat nou :')

Verder weer een mooie aflevering en zag dat van Chuck wel aankomen.
pi_151253079
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik gokte dat Hamlin haar vertelde dat het de keuze van Chuck was.
Maar zou er een deal gemaakt zijn? Jij zorgt dat Jimmy de zaak aan ons geeft en we geven je daarvoor een betere positie?
pi_151253099
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef NotYou het volgende:

[..]

Als jij een partner/founder was van een gerespecteerd advocatenkantoor dan zou je, je volwassen broer die stunts uithaalt als met dat bilboard en een diploma van de LOI heeft, met een oplichtersverleden, best in dienst willen nemen als advocaat? :')

Ik vind het, zelfs al leek het haast meer met afgunst onderbouwd te worden ("I worked my ass off to get where I am and you take these shortcuts and you think suddenly you're my peer") zeker geen vreemde beslissing. Wel bijzonder harteloos. :s)
Man, in Suits nemen ze zelfs iemand aan zonder opleiding en die is fucking goed! Dus wat nou :')

Verder weer een mooie aflevering en zag dat van Chuck wel aankomen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet komt Wendy ook nog wel een keer langs
Windy Wendy
  woensdag 1 april 2015 @ 09:35:54 #270
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_151253138
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:33 schreef Rmie het volgende:

[..]

Maar zou er een deal gemaakt zijn? Jij zorgt dat Jimmy de zaak aan ons geeft en we geven je daarvoor een betere positie?
Hmmm zoiets zal mij niks verbazen. En dan krijgen Kim en Jimmy natuurlijk ook ruzie en dan begint "het feestje".
pi_151253303
Geweldige aflevering weer _O_
Ja doei.
  woensdag 1 april 2015 @ 09:46:28 #272
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151253417
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:33 schreef Rmie het volgende:

[..]

Maar zou er een deal gemaakt zijn? Jij zorgt dat Jimmy de zaak aan ons geeft en we geven je daarvoor een betere positie?
Ik denk dat haar het verhaal is verteld en dat ze Jimmy tegen de bizarre actie van Chuck wilde beschermen.
reset
pi_151253465
=edit- foutje.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 1 april 2015 @ 09:58:44 #274
236046 NotYou
tigerblood
pi_151253769
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:34 schreef JDx het volgende:

[..]

Man, in Suits nemen ze zelfs iemand aan zonder opleiding en die is fucking goed! Dus wat nou :')

Goed punt _O- buiten het feit dat in suits het hele punt nou juist is dat hij een geslaagde studie aan harvard faket. (voor iedereen behalve Harvey)
Je suis Charlie Sheen
pi_151255136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:33 schreef Rmie het volgende:

[..]

Maar zou er een deal gemaakt zijn? Jij zorgt dat Jimmy de zaak aan ons geeft en we geven je daarvoor een betere positie?
Nee denk dat ze met dat wetende gewoon puur uit vriendschap naar Jimmy doet, om hem te beschermen. Met de deal nemen kan ie namelijk eigen weg starten terwijl Chuck dan bij HHM zou zitten. Los van beide broers dus. Jimmy wilde de case en samen met Chuck.. als zij dan weet dat Chuck degene is die m niet wilt dan is Jimmy met de deal beter af.

Door hoe die andere broer deed dacht ik al wel van dat er iets anders speelde buiten de controle van hemzelf. Die moest dus ook even de klootzak uit hangen voor Chuck... de evil broer
pi_151258475
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik gokte dat Hamlin haar vertelde dat het de keuze van Chuck was.
Dit zou kunnen. Maar wat was de functie van dit gedoe dan vanuit schrijvers oogpunt? Saul/James kwam er immers zelf achter.
pi_151258656
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:34 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Dit zou kunnen. Maar wat was de functie van dit gedoe dan vanuit schrijvers oogpunt? Saul/James kwam er immers zelf achter.
Dat weet je toch helemaal niet? Ik had juist de indruk dat James het wist via Kim en bij Chuck naar een soort laatste bevestiging zocht.
pi_151258819
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat weet je toch helemaal niet? Ik had juist de indruk dat James het wist via Kim en bij Chuck naar een soort laatste bevestiging zocht.
Op basis dan deze scène lijkt hij er toch zelf achter te zijn gekomen, m.i.:
quote:
666
00:42:43,438 --> 00:42:47,358
I always turn my phone off
before I put it in your mailbox.

667
00:42:47,359 --> 00:42:51,821
Two nights ago, it was
left on. Battery drained.

668
00:42:51,822 --> 00:42:55,533
I was so damn sure that
I turned it off, you know.

669
00:42:55,534 --> 00:42:57,952
Because I always do.
It's a habit, right? Heh.

670
00:42:57,953 --> 00:42:59,954
So it was nagging me. It was nagging me.

671
00:42:59,955 --> 00:43:02,123
So I called the phone company.

672
00:43:02,124 --> 00:43:06,418
Turns out there was a
deleted call at 2 a.m.

673
00:43:06,419 --> 00:43:08,588
when I was asleep right there.

674
00:43:10,340 --> 00:43:13,468
And you know whose number? Hamlin's.

675
00:43:15,345 --> 00:43:17,555
The only person who
could have made that call

676
00:43:17,556 --> 00:43:21,393
and deleted it is you, Chuck.
Dus tenzij James liegt, is hij er dus zelf achter gekomen, dunkt me...
pi_151258928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:44 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Op basis dan deze scène lijkt hij er toch zelf achter te zijn gekomen, m.i.:

[..]

Dus tenzij James liegt, is hij er dus zelf achter gekomen, dunkt me...
Dat kan ook praktisch zijn, op deze manier krijg je geen "rat" in het verhaal. Als Chuck aan Hamlin eist dat het tussen beide blijft en Hamlin doet hetzelfde bij Kim, dan is dit alternatieve verhaal juist logisch. Als James meteen Kim als bron geeft, is Kim klaar bij HHM.
pi_151259615
Kim wilde James nog overhalen, daarom zag je dat stukje.

Zij kon niet aanzien dat hij erachter zou komen, omdat ie zoveel voor z'n broer heeft gedaan.
  woensdag 1 april 2015 @ 13:10:02 #281
256829 Sokz
Livin' the life
pi_151259633
Dat was dus ook daadwerkelijk Trevor _O_
pi_151259747
Chuck :r Misselijk ventje. Door zijn toedoen wordt Jimmy nu weer echt slippin' Jimmy. En dat na alles wat Jimmy voor Chuck gedaan heeft. Hij moet zich doodschamen, echt genant.
Tjonge jonge.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 1 april 2015 @ 13:13:50 #283
62913 Blik
The one and Only!
pi_151259764
Jammer dat volgende week alweer de laatste is :(
pi_151259800
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:09 schreef JDx het volgende:
Kim wilde James nog overhalen, daarom zag je dat stukje.

Zij kon niet aanzien dat hij erachter zou komen, omdat ie zoveel voor z'n broer heeft gedaan.
Dit. Zo moeilijk is het niet. En vervolgens komt hij er zelf achter dmv z'n telefoon--> rapen gaar.



_O_

[ Bericht 7% gewijzigd door Miauw_Zedong op 01-04-2015 13:36:48 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151261787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dit. Zo moeilijk is het niet. En vervolgens komt hij er zelf achter dmv z'n telefoon--> rapen gaar.

[ afbeelding ]

_O_
dat gezicht van die man :D
..///
pi_151262814
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:07 schreef wipes66 het volgende:

[..]

dat gezicht van die man :D
Ik ben vooralsnog nooit met een pistool tegen mijn keel geslagen maar ik kan me voorstellen dat ik een soortgelijk gelaat zou vertonen :P
Conscience do cost.
pi_151263673
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mwoah, realistische zakenman meer.

Jimmy is hoe je het ook wendt of keert een 'hosselaar': heeft dat dit seizoen alleen al meermaals bewezen. Wil je zo iemand echt als associate of zelfs partner alleen al vanuit het oogpunt van aansprakelijkheid? Komt nog eens z'n mailorder diploma bij.. Zal de reputatie van je kantoor vast goed doen.. dat + dezelfde achternaam als een founder. :')

Maakt het nog niet nodig daar zo two-faced over te doen/chuck op persoonlijk vlak niet minder een eikel. :r

Erg sterke episode _O_
Bob Odenkirk _O_
Jonathan Banks _O_
Schrijvers _O_
Als hij zo een "realistische zakenman" is had die gewoon in Jimmy's gezicht mketen zeggen.

Ik vooral veel jaloezie bij Chuck richting Jimmy. Zolang Jimmy de onderliggende partij(hulpje op zijn kantoor) was vond Chuck het helemaal prima. Hij wilde duidelijk nooit het beste voor Jimmy. Jimmy als gelijke ho maar. Maar wel profiteren van zijn hulp.
pi_151263739
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:43 schreef NotYou het volgende:

[..]

Als jij een partner/founder was van een gerespecteerd advocatenkantoor dan zou je, je volwassen broer die stunts uithaalt als met dat bilboard en een diploma van de LOI heeft, met een oplichtersverleden, best in dienst willen nemen als advocaat? :')

Ik vind het, zelfs al leek het haast meer met afgunst onderbouwd te worden ("I worked my ass off to get where I am and you take these shortcuts and you think suddenly you're my peer") zeker geen vreemde beslissing. Wel bijzonder harteloos. :s)
Uhm.. als Chuck Hamlin niet had gebeld van te voren had die hem vanwege de zaak gewoon aangenomen he.

Het is niet dat Jimmy niet goed genoeg is oid. Met zo een zaak als Jimmy kom je normaal gesproken zo binnen bij HHM. Nee Chuck heeft express, achter zijn rug om ervoor gezorgd dat Jimmy niet werd aangenomen.
pi_151263834
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nou, het zit wel een beetje in Jimmy's aard om de shortcut te willen nemen toch?

Wederom een topaflevering!
Ja en? Hij heeft wel een potentiele miljoenenzaak ontdekt waardoor hij zonder Chucks tegenwerking normaal gesproken zo aangenomen zou worden!

[ Bericht 0% gewijzigd door studentje7 op 01-04-2015 15:12:20 ]
pi_151264230
Ook die gespeelde verbazing in zijn gezicht toen Jimmy te horen kreeg dat hij er niet mocht werken :N Backstabbing, lying son of a bitch die Chuck :r
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151267099
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:03 schreef studentje7 het volgende:

[..]
Het is niet dat Jimmy niet goed genoeg is oid.
Niet? Hij heeft twee succesjes gehad tot op heden. De eerste, Kellerman, had hij aan Mike te danken nadat hij er zelf een teringzooi van had gemaakt en de tweede werd pas een grote zaak toen Chuck zich ermee ging bemoeien en de potentie zag.
  woensdag 1 april 2015 @ 21:19:00 #292
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_151276722
Pff, Trevor kan natuurlijk helemaal niet zo makkelijk uitgeschakeld worden, of Mike nu tegenover hem staat of niet. :{w

Zoveel medelijden deze EP, ik kan het bijna niet meer aan. ;(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 1 april 2015 @ 21:20:59 #293
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_151276788
Geweldige aflevering!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_151277251
Briljant.

De slotscene is zo enorm bepalend voor de rest van het verhaal.

Nog maar 1 aflevering dit seizoen :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151278091
het lijkt me dat vanaf dit moment jimmy een andere weg in gaat slaan.
verwijzing naar GTA is ook mooi gedaan
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 1 april 2015 @ 22:38:13 #296
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151279895
wat een ep _O_
Deathlift or Die.
  woensdag 1 april 2015 @ 22:46:59 #297
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_151280199
Niet dat ik deze aflevering nou op hetzelfde niveau als Ozymandias (dat zit zeker bij het beste TV wat ik heb gezien) zou scharen, maar dat was wel de laatste keer dat een bekentenis van verraad zoveel pijn deed om naar te kijken ;( Toen Walt aan Jesse (over Jane), nu Chuck aan Jimmy.
pi_151281737
Damn ik zag het gewoon echt niet aankomen. Hoe de uitdrukking op het gezicht van Chuck veranderde tijdens dat gesprek.. geniaal.
pi_151284329
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Niet? Hij heeft twee succesjes gehad tot op heden. De eerste, Kellerman, had hij aan Mike te danken nadat hij er zelf een teringzooi van had gemaakt en de tweede werd pas een grote zaak toen Chuck zich ermee ging bemoeien en de potentie zag.
In dit seizoen is echt wel bewezen dat Jimmy een goede en hele slimme advocaat is. En Jimmy heeft weldegelijk zelf die zaak ontdekt. Ook heel het gedoe met de Kettlemans heeft die uiteindelijk slim opgelost.

Als Chuck hem niet tegen had gewerkt uit jaloezie was Jimmy makkelijk aangenomen bij HHM vanwege de zaak die hij had ontdekt.
pi_151284724
Fucking Chuck.... -O-

En tof om Walton Goggins te zien, Mike had m goed te pakken. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151284734
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Fucking Chuck.... -O-

En tof om Walton Goggins te zien, Mike had m goed te pakken. :D
Je denkt niet echt dat het Goggins was, toch? ;(

Het was namelijk Trevor van GTA V: Steven Ogg - IMDb

Schelen ook nogal wat in lengte :').
Amen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')