abonnement Unibet Coolblue
pi_151673080
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

De familie past in maatjes 32/34, dus ja, in verhouding ben je al snel dik ;).

Ik heb jaren Chinees gestudeerd en gewerkt binnen diezelfde afdeling van de uni. I feel you :') ik was toen echt écht niet dik maar men wat voelde ik me een zeekoe zeg.
En gróót ook :o met mn whopping 1.68m :D
:)
pi_151673395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik heb jaren Chinees gestudeerd en gewerkt binnen diezelfde afdeling van de uni. I feel you :') ik was toen echt écht niet dik maar men wat voelde ik me een zeekoe zeg.
En gróót ook :o met mn whopping 1.68m :D
Naar engeland gaan :Y daar ben je en lang, en slank! :D
pi_151673690
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:20 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik pas "normaliter" in een maatje 36/38 en dat vind ik altijd prima hoor. Maar er zijn dus ook jaren geweest dat het maatje 42 was en ik wil daar gewoon niet terug naar toe (hoewel ik me besef dat dat eigenlijk ook nog wel meevalt puur objectief bekeken).

Maar inderdaad, dit is voor een baby en zo moet ik er ook meer naar proberen te kijken.
nu doe je maat 42 dik doen klinken ;( ;)
pi_151674860
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:54 schreef LuDann het volgende:
Hier een hotelkamerfoto van mijn 23+2 buik. Die gister voor het eerst zichtbaar wiebelde. :o

[ link | afbeelding ]

Heb de indruk dat mijn buik nu langzamer groeit, niet meer zoals in het begin die enorme groeispurt. Ik hoor soms nog wel dat ik een relatief grote buik heb voor mijn termijn maar niet zo vaak meer als voorheen.
Zegt ze dat ik hard ga.. met die paar dagen verschil ^^,
Je tieten lijken wel weer kleiner :9 Kan ook doordat je bol enorm gegroeid is de laatste tijd :D
Schudden voor gebruik
pi_151674912
Je hebt een prachtig lichaam Sillie!


Mijn maat 42/44 figuur O+

pi_151674958
quote: