abonnement Unibet Coolblue
pi_151673080
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

De familie past in maatjes 32/34, dus ja, in verhouding ben je al snel dik ;).

Ik heb jaren Chinees gestudeerd en gewerkt binnen diezelfde afdeling van de uni. I feel you :') ik was toen echt écht niet dik maar men wat voelde ik me een zeekoe zeg.
En gróót ook :o met mn whopping 1.68m :D
:)
pi_151673395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik heb jaren Chinees gestudeerd en gewerkt binnen diezelfde afdeling van de uni. I feel you :') ik was toen echt écht niet dik maar men wat voelde ik me een zeekoe zeg.
En gróót ook :o met mn whopping 1.68m :D
Naar engeland gaan :Y daar ben je en lang, en slank! :D
pi_151673690
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:20 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik pas "normaliter" in een maatje 36/38 en dat vind ik altijd prima hoor. Maar er zijn dus ook jaren geweest dat het maatje 42 was en ik wil daar gewoon niet terug naar toe (hoewel ik me besef dat dat eigenlijk ook nog wel meevalt puur objectief bekeken).

Maar inderdaad, dit is voor een baby en zo moet ik er ook meer naar proberen te kijken.
nu doe je maat 42 dik doen klinken ;( ;)
pi_151674860
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:54 schreef LuDann het volgende:
Hier een hotelkamerfoto van mijn 23+2 buik. Die gister voor het eerst zichtbaar wiebelde. :o

[ link | afbeelding ]

Heb de indruk dat mijn buik nu langzamer groeit, niet meer zoals in het begin die enorme groeispurt. Ik hoor soms nog wel dat ik een relatief grote buik heb voor mijn termijn maar niet zo vaak meer als voorheen.
Zegt ze dat ik hard ga.. met die paar dagen verschil ^^,
Je tieten lijken wel weer kleiner :9 Kan ook doordat je bol enorm gegroeid is de laatste tijd :D
Schudden voor gebruik
pi_151674912
Je hebt een prachtig lichaam Sillie!


Mijn maat 42/44 figuur O+

pi_151674958
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 06:51 schreef Daui het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je hard! Mooie bol O+
Schudden voor gebruik
pi_151674965
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:17 schreef coccinelle het volgende:
Je hebt een prachtig lichaam Sillie!

Mijn maat 42/44 figuur O+

[ afbeelding ]
mooi lijf O+

Leuk jurkje trouwens!
Schudden voor gebruik
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:23:20 #233
409579 LuDann
All the way
pi_151675036
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Zegt ze dat ik hard ga.. met die paar dagen verschil ^^,
Je tieten lijken wel weer kleiner :9 Kan ook doordat je bol enorm gegroeid is de laatste tijd :D
Nja, goed, dan gaan we beiden hard inderdaad. Goed punt. :P Mijn ouders waren hier net, mijn vader riep heel hard ''Jezus" toen hij mijn buik zag (hij heeft me 2 maanden niet gezien) en mijn moeder kon het niet laten om telkens te benadrukken hoe ik straks niet in mijn trouwjurk ga passen omdat ik al 7 maanden leek.

Ik weet het ja, van die tieten. _O- Komt door de verhouding, ik heb al een paar weken dezelfde BH maat. Of misschien komt het omdat ze toch leeglopen. :o

Mooie buik Cocci!
pi_151675068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:23 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nja, goed, dan gaan we beiden hard inderdaad. Goed punt. :P Mijn ouders waren hier net, mijn vader riep heel hard ''Jezus" toen hij mijn buik zag (hij heeft me 2 maanden niet gezien) en mijn moeder kon het niet laten om telkens te benadrukken hoe ik straks niet in mijn trouwjurk ga passen omdat ik al 7 maanden leek.

Ik weet het ja, van die tieten. _O- Komt door de verhouding, ik heb al een paar weken dezelfde BH maat. Of misschien komt het omdat ze toch leeglopen. :o

Mooie buik Cocci!
Blij dat de mijne nog niet lek zijn O+

Ik kan me je vader voorstellen.. dat doen ze hier overigens ook steeds :D
Schudden voor gebruik
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:30:18 #235
409579 LuDann
All the way
pi_151675203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:24 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Blij dat de mijne nog niet lek zijn O+

Ik kan me je vader voorstellen.. dat doen ze hier overigens ook steeds :D
Ja, reken je gelukkig, het is wel een gedoe en geknoei. :9

Ik vind het wel grappig, dat mensen zo staan te kijken van zo'n buik. :D

Mijn trouwjurk nog even gepast... dat gaat hem inderdaad niet meer worden zo. Had ze toch gelijk, die moeder van me. Verdorie.
pi_151675310
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:30 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, reken je gelukkig, het is wel een gedoe en geknoei. :9

Ik vind het wel grappig, dat mensen zo staan te kijken van zo'n buik. :D

Mijn trouwjurk nog even gepast... dat gaat hem inderdaad niet meer worden zo. Had ze toch gelijk, die moeder van me. Verdorie.
Oeh wat rot!
Heb je nog speelruimte of is het nu al te krap?
Schudden voor gebruik
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:37:28 #237
409579 LuDann
All the way
pi_151675406
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:34 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Oeh wat rot!
Heb je nog speelruimte of is het nu al te krap?
Hij is echt te klein. Had hem op de groei gekocht en hij heeft zo'n achterkant die je kunt aansnoeren, maar daar onder zit een rits en die gaat niet meer dicht. Niet goed ingeschat hoe groot ik zou zijn. En ik heb nog 4 weken te gaan.

Ik ga ermee naar de kleermaakster, maar als ik hem nu laat vermaken ben ik een beetje bang dat ik er weer uitgegroeid ben tegen de tijd dat we trouwen. Lastig!
pi_151675456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:37 schreef LuDann het volgende:

[..]

Hij is echt te klein. Had hem op de groei gekocht en hij heeft zo'n achterkant die je kunt aansnoeren, maar daar onder zit een rits en die gaat niet meer dicht. Niet goed ingeschat hoe groot ik zou zijn. En ik heb nog 4 weken te gaan.

Ik ga ermee naar de kleermaakster, maar als ik hem nu laat vermaken ben ik een beetje bang dat ik er weer uitgegroeid ben tegen de tijd dat we trouwen. Lastig!
Alvast een kleermaakster naar laten kijken en een afspraak maken voor even vantevoren om het aan te passen als dat kan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151675485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:37 schreef LuDann het volgende:

[..]

Hij is echt te klein. Had hem op de groei gekocht en hij heeft zo'n achterkant die je kunt aansnoeren, maar daar onder zit een rits en die gaat niet meer dicht. Niet goed ingeschat hoe groot ik zou zijn. En ik heb nog 4 weken te gaan.

Ik ga ermee naar de kleermaakster, maar als ik hem nu laat vermaken ben ik een beetje bang dat ik er weer uitgegroeid ben tegen de tijd dat we trouwen. Lastig!
Ik zou er wel iemand naar laten kijken of het überhaupt haalbaar is om hem te verstellen...
Schudden voor gebruik
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:43:48 #240
409579 LuDann
All the way
pi_151675581
Goed advies, bedankt. Ga er inderdaad alvast even naar laten kijken. Of het haalbaar is om te verstellen in inderdaad nog maar de vraag. Zou zonde zijn, maar gelukkig was hij geen duizenden euro's.
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:02:26 #241
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151676092
Zo, ik heb hier lang niet gekeken! Mooie buiken allemaal dames O+
Even een paar reacties:

sillie, iedereen heeft het al gezegd maar je bent echt niks te dik.

LuDann, wouw! Ik blijf die van jou impressive vinden. Balen van je jurk -O- Ik zou idd kijken of je hem uit kan laten leggen, zou anders wel heel zonde zijn.

Coccinelle, ook heel mooi O+ Je loopt maar 1 week voor op mij, maar echt een veel 'zwangerdere' buik al zeg.

Daui, supermooi begin al!

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

... of voor de moeder. Of voor alle zwangere vrouwen die er een voorbeeld aan proberen te nemen... Je wordt moeder, het is geen wedstrijdje.

Net als deze: https://instagram.com/p/1LM8yMSxPw/ zo'n buik moet je niet eens willen, 12 dagen na je bevalling. Bovendien 'hoor' je dan aan veel belangrijkere dingen te denken dan een platte buik... ;) Het is ook geen realistisch beeld. Ik stoor me daar altijd enorm aan...

Einde rant ;)
Oh, ik zou het wel willen :D Maar heel ongezond en onhaalbaar lijkt me :Y

Ik zal zo even een foto maken van mijn 20 weken mijlpaalbuik!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151676200
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:17 schreef coccinelle het volgende:
Je hebt een prachtig lichaam Sillie!


Mijn maat 42/44 figuur O+

[ afbeelding ]
Is dat een normale of een zwangerschapsjurk? Echt tof! Waar heb je die vandaan?

En je bent zo mooi als je je voelt. Dun of dik of wat dan ook. En zwangere vrouwen zijn het allermooist. (Ik wou alleen dat ik mijn uitgroei kon verven)
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:09:06 #243
409579 LuDann
All the way
pi_151676261
Thanks MB, ik hoop ook dat het nog lukt met deze jurk. Ben helemaal verliefd erop en zoek liever geen andere! Ben benieuwd naar je 20 weken buik. :Y

Daui; volgens mij kan en mag dat gewoon hoor, je uitgroei (laten) verven. Ik heb het met 12 weken bij de kapper laten doen. Zorg dat er goede ventilatie is enzo.
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:27:42 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151676698
F5 voor MBuik ;).
KuikenGuppy
pi_151676746
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 10:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

... of voor de moeder. Of voor alle zwangere vrouwen die er een voorbeeld aan proberen te nemen... Je wordt moeder, het is geen wedstrijdje.

Net als deze: https://instagram.com/p/1LM8yMSxPw/ zo'n buik moet je niet eens willen, 12 dagen na je bevalling. Bovendien 'hoor' je dan aan veel belangrijkere dingen te denken dan een platte buik... ;) Het is ook geen realistisch beeld. Ik stoor me daar altijd enorm aan...

Einde rant ;)
Ik vind dit een moeilijke discussie... Ik deel wel de onnodige nadruk op het snel weer een platte buik willen krijgen, maar elke zwangere buik groeit anders en plooit weer anders terug. Daar bevat dit topic meer dan genoeg voorbeelden van. Er zijn gewoon mensen die er geen reet voor doen en er binnen no time weer zo uitzien. En dat is niet zo tof voor degenen die er keihard voor werken en nooit meer zo worden. Tja, wat doe je eraan? Wat realistisch is, is voor iedereen verschillend.

En wat is belangrijk, en vooral, wie bepaalt dat? Als je met je uiterlijk je brood verdient, dan kan ik me goed voorstellen dat je binnen no time weer in shape wil of moet zijn, maar wat mignonne zegt, daar heb je dan meestal ook wel de mogelijkheden en de middelen voor. Als je achter een bureau zit dan liggen je prioriteiten misschien wel ergens anders. Of niet. Daar is toch beide niks mis mee?
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:32:33 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151676814
Ik vind gewoon niet dat je je in je kraamtijd druk moet maken om een al dan niet platte buik. Als je snel terugplooit, heerlijk! Maar niet als een gek op eigen houtje allerlei buikspieroefeningen gaan doen (met alle risico's van dien), omdat er op instagram een stel modellen binnen no-time weer fit zijn.
KuikenGuppy
pi_151676910
Nee eens hoor! Maar dat ligt mi meer aan jezelf, dat je aan dat model wil spiegelen, dan aan het model dat een snelle terugplooi post.
pi_151677125
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:07 schreef Daui het volgende:

[..]

Is dat een normale of een zwangerschapsjurk? Echt tof! Waar heb je die vandaan?

En je bent zo mooi als je je voelt. Dun of dik of wat dan ook. En zwangere vrouwen zijn het allermooist. (Ik wou alleen dat ik mijn uitgroei kon verven)
Ik laat mijn haar gewoon verven. Altijd gedaan. En mijn kinderen hebben zover ik nu kan zien geen schadelijke gevolgen ervan ondervonden 😉
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:47:36 #249
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151677235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:27 schreef Burdie het volgende:
F5 voor MBuik ;).


Nog steeds niet heel groot, maar ik zie wel eindelijk verschil met bijvoorbeeld 12+6 weken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:48:28 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151677257
MBabybuikje O+ Hij is echt wel een stukje gegroeid ja :D
Je riem zit ook een gaatje minder strak, ofnie? :P
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')