Precies.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.
Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
Kan je ook uitleggen hoe je hierbij komt?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef DS4 het volgende:
Overigens: Jos was een redelijke F1 coureur. Maar ook niet meer dan dat.
Dat is geen diskwalificatie, want jarenlang op dat niveau rijden is bijzonder... zeker voor een Nederlander, maar hij had niet de kwaliteiten om wereldkampioen te worden.
Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.quote:
Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.
Daarnaast prikt iedereen die iets van racen weet door fabeltjes heen van 'het team geeft jos een veel mindere auto'. Terwijl het team alle belang heeft bij hem de snelst mogelijke auto te geven.
Lees mijn bericht nog eens goed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef Beach het volgende:
Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.
De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat knulletje is pas 17 man! Laat hem lekker nog even half onder de vleugels van zijn pa dit avontuur beginnen.
Bovendien heb ik nooit iemand horen mekkeren over de pa van Button of Lewis of Massa. Die waren er ook altijd bij zowat. En als Massa dan stuk gaat of een mooie actie laat zien (of Lewis of Button) dan was die pa ook meteen in beeld. Zo werkt dat nou eenmaal.
Maargoed, dat zijn geen Nederlanders. Dus dan hoef je die niet af te zeiken. Ofzo. Vreemde eigenschap.
Overigens las ik gister dat Max dit jaar ruim een half miljoen euro aan salaris krijgt. Hoe is dat voor al die zeikerds en zeurpieten die maar door blijven zeuren over Jos en of Max?
Hoeveel verdiende jullie op je 17de?
Petje af voor beide heren wat ze voor elkaar gebokst hebben. Puur op talent, karakter, prestaties en doorzettingsvermogen het schier onmogelijke mogelijk gemaakt. Zonder geld de F1 wereld binnen stappen met een 3 jarig contract en een half miljoen per jaar vangen. Op je 17de. En dan meteen je 2e Grand Prix dik in de punten rijden.
Heel de wereld is laaiend enthiousant over Max, maar "wij" moeten weer wat te zeiken hebben, want iemand steekt zn kop weer boven het maaiveld uit. Bah bah
Van de dingen die fout zijn gegaan bij Jos is zeker wel van geleerd! Dat jochie doet het, zeker gezien zijn leeftijd, gewoon goed!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Party_P het volgende:
[..]
De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.
Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah, het F1-weekend is weer ingezet en de ''Max-welles/nietes-talent'' spelletjes en ''Verstappen-grindhapper LOL!!WTFbbq !!! ''-schreeuwers melden zich weer in het topic
Jammer genoeg wel, en dat zal op raceday nog wel wat erger wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...
Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.
Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
Ik heb nog een slap rose rijbewijsje, het fotootje is totaal verkreukeld.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.
En dan, zie ik in de lijst:
collission
oil leak
engine failure
Ben ik nou raar dat ik dan zelf.... ga denken.... van... wat gaat hier fout?
Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?
Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?
Zeg nu zelf eens eerlijk......
Ik snap hier totaal geen enkele yota van.
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.
Een formule 1 motor en versnellingsbak hoefde slechts één race afstand heel te blijven in de tijd dat Jos nog meedeed de F1, de ophanging en remmen ook dus werd alles zo licht mogelijk uitgevoerd, immers hoe lichter hoe beter.
Waarom moet Jos meer op de achtergrond blijven? Hij is daar in dienst van Max en niet andersom. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt door TR met Jos wat wel en niet kan, dus zijn aanwezigheid wordt zeker op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.
Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
Daarmee zijn al mijn vragen nog niet beantwoord.quote:
Precies snap ook niet dat die voetballers die zoveel geld krijgen niet elke bal vanaf het eigen goal in de kruising schieten. En dat die keapers niet elke bal uit onmogelijke hoeken pakken. Ze zijn toch de beste. Hoe kunnen ze nou fouten maken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Dit is niet zo'n slimme post.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Misschien moet je nadenken voor je post . Een auto zonder mankementen was vroeger een langzame auto. Want om snel te gaan moest je extremen opzoeken en bij extremen gaat sneller iets stuk. Jos had waarschijnlijk helemaal geen hoge opleiding, die zat vaak in een auto en bleek talent te hebben maar veel meer dan "misschien is het verstandig om je conditie op peil te houden, ga eens een uurtje per week rennen" werd er tegen hem waarschijnlijk niet gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:01 schreef Geralt het volgende:
En ja dat is te staven met statistieken. Astublieft:
[ afbeelding ]
Tel ze maar eens. De keren dat hij de schuld niet aan iets of iemand anders dan zichzelf kon geven. Dat zijn ook de keren geweest dat hij zelf gewoon zijn fouten toe gaf. De enige keer dat ik mij kan herinneren dat ie iemand anders de schuld gaf was toen hij gelapped werd door de raceleider Montoya en vervolgens bij de eerste bocht hem van achteren ramde.
Jos gaf aan dat Montoya veel vroeger dan normaal remde. Montoya gaf aan dat het een raceongeval was en later dat hij inderdaad iets eerder remde daar.
Dat is de enige keer die ik me persoonlijk kan herinneren dat Jos iemand anders de schuld probeerde te geven en toevallig was dat ook volkomen terecht. Alle keren dat hij de schuld aan de remmen gaf of aan de motor of aan het team of aan de versnellingsbak of aan de ophanging of weet ik het wat die waren volkomen terecht. En dat kan je mooi terug zien in de stats.
Protip: als je er niets van weet doe je er beter aan om je er eerst in te verdiepen in plaats van dom anderen nablaten. Ergo: zorg dat je beslagen ten ijs komt.
Jos was een prima coureur die helaas niet de carrière kreeg die hij eigenlijk verdiende. Dat lag aan een hoop factoren, maar niet aan zijn rijderskwaliteiten. Daarmee doe je Jos echt te kort.
Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.
En dit is een understatement.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet zo'n slimme post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |