SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.comU MAD?
Tien uur hier. Ideaalquote:Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar met de Nederlandse tijd is hij om 09:00, en dat is helemaal prettig
Hij kent weinig nuance, in zijn racecarriere al niet. Ik vind Max nu al volwassener overkomen dan zn pa ooit heeft gedaan.quote:
Jos is van het woonwagenkamp en nogal explosief, Max heeft gelukkig de rustige genen van z'n moeder. Derhalve blijft Jos de beste F1 coureur die we ooit hebben gehad in NL.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kent weinig nuance, in zijn racecarriere al niet. Ik vind Max nu al volwassener overkomen dan zn pa ooit heeft gedaan.
Klopt. Monteiro is ook de beste Portugese coureur ooit. Het zegt soms zo weinig. Ik wil niet alleen maar vergelijken met andere Nederlanders.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jos is van het woonwagenkamp en nogal explosief, Max heeft gelukkig de rustige genen van z'n moeder. Derhalve blijft Jos de beste F1 coureur die we ooit hebben gehad in NL.
.!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt. Monteiro is ook de beste Portugese coureur ooit. Het zegt soms zo weinig. Ik wil niet alleen maar vergelijken met andere Nederlanders.
Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.quote:
Je begint zelf met het posten van ' Jos '.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.
Ik zie niet waarom je nu blind !!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze.
Dat 'Jos' was meer om hoe Jos meteen boos werd over de kapotte Renault. Natuurlijk is het niet leuk als je motor kapot gaat maar het is vast niet het doel van Renault om elke race een kapotte motor te leverenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je begint zelf met het posten van ' Jos '.
Nee, Jos was geen wereldtop en qua potentie lijkt er voor Max veel meer in te zitten, maar Jos kreeg doordat hij amper financiele steun had ook geen kans in dat circus. Jos was een uitstekende coureur die met meer geld ook veel meer had kunnen bereiken. En hij is nog steeds de beste coureur van Nederland in de F1. Daar kunnen rijkeluiskutjes als Giedooooow van der Garde en Christion Albers alleen van dromen.
nee, maar Jos heeft wel gelijk. Plus Jos heeft er verstand van want die kent het wereldje.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat 'Jos' was meer om hoe Jos meteen boos werd over de kapotte Renault. Natuurlijk is het niet leuk als je motor kapot gaat maar het is vast niet het doel van Renault om elke race een kapotte motor te leveren
404 .quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:49 schreef LouisLitt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)endin_van_Max__.html
Uh dit is toch zijn ex?
Wat voor soort speciale training is dat? is dat kostbaar?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.
Ik zie niet waarom je nu blind !!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze. Dat maakt het moeilijker voor Nederlanders. Maar het is sowieso lastig om coureurs uit andere tijden met elkaar te vergelijken.
Hij heeft een dubbele nationaliteit. Dat heb je nu eenmaal als je ouders verschillende nationaliteiten hebben.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Hij is Belg http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aal-geen-nederlander
Was allang bekend toch, nu alleen weer aangehaald door een krantje.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Hij is Belg http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aal-geen-nederlander
Max is vandaag precies 17,5 jaar jong.quote:Geboren: 30 september 1997
Ha ha haquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef truedestiny het volgende:
Top dat die kranten nu ook in het Nederlands beginnen te schrijven.
Voor zover van belang: dat is helemaal niet standaard het geval. Sterker nog, je zou in theorie een moeder met nationaliteit A, een vader met nationaliteit B kunnen hebben en desondanks geen nationaliteit hebben bij de geboorte (van rechtswege dan, daar valt natuurlijk wel een mouw aan te passen). Diverse landen hebben nu eenmaal diverse regels (b.v. de VS: je bent Amerikaan bij geboorte indien je op het grondgebied van de VS geboren bent).quote:Op zondag 29 maart 2015 18:20 schreef Jigzoz het volgende:
Hij heeft een dubbele nationaliteit. Dat heb je nu eenmaal als je ouders verschillende nationaliteiten hebben.
Dat is dus niet van belang. Hij heeft het en kan vanaf zijn 18de kiezen met welke nationaliteit hij de rest van het leven door wilt gaan en hij heeft Jos al meerdere malen aangegeven dat dat de Nederlandse gaat zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:52 schreef DS4 het volgende:
Voor zover van belang: dat is helemaal niet standaard het geval.
Mijn post was ook in het algemeen bedoeld. Het is een misvatting en ach, ik dacht: laat ik het even corrigeren.quote:
Waarom zou hij zijn Belgische nationaliteit op moeten geven?quote:Hij heeft het en kan vanaf zijn 18de kiezen met welke nationaliteit hij de rest van het leven door wilt gaan en hij heeft Jos al meerdere malen aangegeven dat dat de Nederlandse gaat zijn.
Geen idee. Ik las een interview met Jos en die zij dat Max vanaf zijn 18de zelf kon kiezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:40 schreef DS4 het volgende:
Waarom zou hij zijn Belgische nationaliteit op moeten geven?
Ging dat niet over de vraag onder welke nationaliteit hij zijn races rijdt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:55 schreef Geralt het volgende:
Geen idee. Ik las een interview met Jos en die zij dat Max vanaf zijn 18de zelf kon kiezen.
Zullen wel belgische regels zijn ofzo? Geen idee of het daadwerkelijk moet; het kán in elk geval dan
Ow dat zou ook kunnen. Weet ik eigenlijk eerlijk gezegd niet zeker. Ik meende dat het over de nationaliteit zelf ging, maar het kan ook zomaar zijn wat jij zegt. Niet op gelet waar het nou precies over ging. Ik had ook teveel bier op dit weekendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ging dat niet over de vraag onder welke nationaliteit hij zijn races rijdt?
Vrijwel standaard dan. Weet ik, aangezien mijn kinderen ook twee nationaliteiten hebben en ik er destijds naar gevraagd heb. Europese landen werken wat dat betreft bijna allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voor zover van belang: dat is helemaal niet standaard het geval. Sterker nog, je zou in theorie een moeder met nationaliteit A, een vader met nationaliteit B kunnen hebben en desondanks geen nationaliteit hebben bij de geboorte (van rechtswege dan, daar valt natuurlijk wel een mouw aan te passen). Diverse landen hebben nu eenmaal diverse regels (b.v. de VS: je bent Amerikaan bij geboorte indien je op het grondgebied van de VS geboren bent).
Voor zover dat ik het gevolgd heb is dat zo ja. Mijn vrouw is Belgische, en ikzelf NL's. Wij wonend in België, zoontje wordt geboren op Belgisch grondgebied, dus automatisch Belg. Als ik wil dat ie ook de NL'se nationaliteit krijgt moet ik een hele procedure opstarten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vrijwel standaard dan. Weet ik, aangezien mijn kinderen ook twee nationaliteiten hebben en ik er destijds naar gevraagd heb. Europese landen werken wat dat betreft bijna allemaal hetzelfde.
iig geen Belgische regel, mijn NL'se/Belgische neef en nichtje wonend in Almere ( , kunnen ze ook niets aan doen, ligt aan de ouders) moeten ook kiezen op hun 18de.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik las een interview met Jos en die zij dat Max vanaf zijn 18de zelf kon kiezen.
Zullen wel belgische regels zijn ofzo? Geen idee of het daadwerkelijk moet; het kán in elk geval dan
Dus Jos heeft destijd die procedure doorlopen dan neem ik aan. Want Max heeft gewoon 2 nationaliteitenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik wil dat ie ook de NL'se nationaliteit krijgt moet ik een hele procedure opstarten.
Dat is iig wat mij altijd verteld is geworden. Maar dat kan ook zijn dat dat soort regeltjes per regering veranderen, en zeker met al die commotie nu rond dubbele nationaliteiten (en Syrië-strijders) zal er wel weer het een en ander verandert zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:58 schreef Geralt het volgende:
Dus je kan dan maar tot je 18de een dubbele nationaliteit hebben en vanaf je 18de moet je er 1 laten vallen? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Ik kan me vergissen, maar zeer waarschijnlijk heeft je zoon dan al twee nationaliteiten. Je kunt gewoon zonder al te veel gedoe ook een Nederlands paspoort voor 'm regelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Voor zover dat ik het gevolgd heb is dat zo ja. Mijn vrouw is Belgische, en ikzelf NL's. Wij wonend in België, zoontje wordt geboren op Belgisch grondgebied, dus automatisch Belg. Als ik wil dat ie ook de NL'se nationaliteit krijgt moet ik een hele procedure opstarten.
Volgens mij klopt dat niet. Als je als buitenlander immigreert naar Nederland, dan zou dat wel kunnen kloppen. Volgens mij heeft Bruin I dat destijds geregeld voor de tokkiepartij. Maar als je geboren bent uit een gemengd huwelijk geldt dat niet, net als voor aangetrouwde buitenlanders.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:58 schreef Geralt het volgende:
Dus je kan dan maar tot je 18de een dubbele nationaliteit hebben en vanaf je 18de moet je er 1 laten vallen? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Er is nog veel buiten Europa... Zei de Fokker met twee nationaliteiten (ok, beiden Europees).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:23 schreef Jigzoz het volgende:
Vrijwel standaard dan. Weet ik, aangezien mijn kinderen ook twee nationaliteiten hebben en ik er destijds naar gevraagd heb. Europese landen werken wat dat betreft bijna allemaal hetzelfde.
je zou toch denken dat dat ergens op een uitreksel, id-kaart of gemeente papiertje zou staan. Maar buiten dat ze aangeven dat ik de vader ben en ik NL's ben staat er nergens op een officieel document dat mijn zoon ook (deels) NL's is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar zeer waarschijnlijk heeft je zoon dan al twee nationaliteiten. Je kunt gewoon zonder al te veel gedoe ook een Nederlands paspoort voor 'm regelen.
Veel mensen met een dubbele nationaliteit weten niet eens dat ze er twee hebben.
Maar in de gemeentelijke administratie waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je zou toch denken dat dat ergens op een uitreksel, id-kaart of gemeente papiertje zou staan. Maar buiten dat ze aangeven dat ik de vader ben en ik NL's ben staat er nergens op een officieel document dat mijn zoon ook (deels) NL's is.
Helmut is heel lovend 👍Die zit snel in de Red Bull Maxiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
http://www.servustv.com/a(...)k-aus-dem-Hangar-780
Vanaf 14:40 Helmut over Max onder andere
Voorlopig is de Red Bull de langzamerequote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Helmut is heel lovend 👍Die zit snel in de Red Bull Maxie
Ik denk het niet. Zou me niet verbazen als Mercedes kaper op de kust zou worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Helmut is heel lovend 👍Die zit snel in de Red Bull Maxie
Kans lijkt me klein. Max is vrij lang en Ferrari racet over het algemeen met twee kleine coureurs. Is ook de reden dat Hülkenberg er nooit heeft kunnen tekenen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Geralt het volgende:
Hij moet gewoon een 20 jarig contract bij Ferrari tekenen
Hoe lang staat Nico nog onder contract? Die zie ik zo snel nog niet vertrekken zolang hij races kan winnen met die Merc. En Lewis tekent deze week bij voor een x aantal jaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Zou me niet verbazen als Mercedes kaper op de kust zou worden.
#6 Nico Rosberg (contract t/m 2018)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe lang staat Nico nog onder contract? Die zie ik zo snel nog niet vertrekken zolang hij races kan winnen met die Merc. En Lewis tekent deze week bij voor een x aantal jaar.
idd, niet te hard van stapel lopenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef 4-elements het volgende:
Eerst maar eens kijken wat hij dit seizoen doet. We zijn pas twee races ver. Snap dat mensen hem graag gelijk wereldkampioen zien worden, maar heb eens geduld met die jongen.
Tuurlijk, maar we mogen toch wel een beetje hardop dromen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, niet te hard van stapel lopen
NIKS GEDULD!!! MORGENOCHTEND ZEVEN UUR OP ZIJN LAATST GODVERDOMME!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef 4-elements het volgende:
Eerst maar eens kijken wat hij dit seizoen doet. We zijn pas twee races ver. Snap dat mensen hem graag gelijk wereldkampioen zien worden, maar heb eens geduld met die jongen.
Vosss kloon detected.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
NIKS GEDULD!!! MORGENOCHTEND ZEVEN UUR OP ZIJN LAATST GODVERDOMME!!!
zegt niets, kijk maar naar Sauberquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
#6 Nico Rosberg (contract t/m 2018)
SPT / F1 Silly Season 2015: De felle strijd voor de stoeltjes
!quote:
true that...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zegt niets, kijk maar naar Sauber
Je hebt nog gelijk gekregen ook:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
NIKS GEDULD!!! MORGENOCHTEND ZEVEN UUR OP ZIJN LAATST GODVERDOMME!!!
Weet iemand trouwens welke datum het is vandaag?quote:Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Slecht...quote:Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Ik betwijfel of dit waar is.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Ik betwijfel of je twee posts boven je hebt gekeken.quote:
Ik heb heus wel door dat het 1 april isquote:Op woensdag 1 april 2015 10:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je twee posts boven je hebt gekeken.
Ik betwijfel of jij het begrip "understatement" kentquote:Op woensdag 1 april 2015 10:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je twee posts boven je hebt gekeken.
Wat slecht ditquote:Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Worden die mensen niet moe van zichzelf met hun te doorzichtige KUT 1 april grapjesquote:Op woensdag 1 april 2015 11:11 schreef WEST het volgende:
En hij gaat ook naar Ferrari
http://www.formule1nieuws(...)le.php?storyid=41137
Carlos Sainz SR test het offroad gedeelte van de autoquote:Op woensdag 1 april 2015 11:12 schreef Wolve000 het volgende:
En Jos Verstappen en Carlos Sainz Sr gaan FP1 doen in China!
http://www.grandprix247.c(...)-to-do-fp1-in-china/
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 1 april 2015 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Worden die mensen niet moe van zichzelf met hun te doorzichtige KUT 1 april grapjes
Weer een minuut van mijn toch al zo armoedige leven KAPOT.
Afgezien van 1 april lijkt het me wel een leuk ideequote:Op woensdag 1 april 2015 11:12 schreef Wolve000 het volgende:
En Jos Verstappen en Carlos Sainz Sr gaan FP1 doen in China!
http://www.grandprix247.c(...)-to-do-fp1-in-china/
Ja, maar Jos is daar ook wel expert in...quote:Op woensdag 1 april 2015 11:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Carlos Sainz SR test het offroad gedeelte van de auto
en jos test de grindbakquote:Op woensdag 1 april 2015 11:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Carlos Sainz SR test het offroad gedeelte van de auto
keertje als PR-stunt ergens, maar niet tijdens een GP-weekend natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2015 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
Afgezien van 1 april lijkt het me wel een leuk idee
Uiteraardquote:Op woensdag 1 april 2015 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
keertje als PR-stunt ergens, maar niet tijdens een GP-weekend natuurlijk
quote:Op woensdag 1 april 2015 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en jos test de grindbak
haha goeie van mij weer.
Holy crap!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Om hier nog even op in te haken, volgens mij ook. Vriend van me met een Nederlandse moeder en een nieuw Zeelandse vader, geboren in Oostenrijk en daar opgegroeid. Nederlands en Nieuw Zeelands paspoort, afgelopen jaar voor het eerst hier op "vakantie" geweest in zijn "thuis" land. En zou hij een Oostenrijks paspoort willen moet hij beide! andere opgeven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar zeer waarschijnlijk heeft je zoon dan al twee nationaliteiten. Je kunt gewoon zonder al te veel gedoe ook een Nederlands paspoort voor 'm regelen.
Veel mensen met een dubbele nationaliteit weten niet eens dat ze er twee hebben.
2 posts boven je.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Leuk stuk van Peter Windsor over Max Verstappen:
Wel een leuk stuk, maar jammer dat sommige mensen niet eerst het topic een beetje doorlezenquote:
F1 stelt niet veel meer voor, op nieuwe banden iemand die langzamer is inhalen (eventueel ook nog met DRS).quote:Op woensdag 8 april 2015 23:06 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Overigens Max Verstappen die inhaalacties getuigen van zoveel natuurlijk gevoel en klasse, ongekend.
Niet alleen in F1, ook zijn inhaalacties uit het Formule 3 kampioenschap bijvoorbeeld zijn erg goed! Dan nog zijn er genoeg andere coureurs die minder inhaalacties hebben per race maar toch meer gevaar lopen door een wat hoger kamikaze gehalte, Max doet het technischer en erg clean.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:05 schreef Nober het volgende:
[..]
F1 stelt niet veel meer voor, op nieuwe banden iemand die langzamer is inhalen (eventueel ook nog met DRS).
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:11 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Niet alleen in F1, ook zijn inhaalacties uit het Formule 3 kampioenschap bijvoorbeeld zijn erg goed! Dan nog zijn er genoeg andere coureurs die minder inhaalacties hebben per race maar toch meer gevaar lopen door een wat hoger kamikaze gehalte, Max doet het technischer en erg clean.
Mooi stukjequote:Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426
Jan
Heb erop gereageerd, wel een mooi stuk maar waarom ga je die strijd aan vraag ik me af.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426
Jan
is inderdaad een goed stuk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426
Jan
Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig?quote:"Je merkt wel aan alles dat Max ontzettend leeft in Nederland. Overal proef je enthousiasme, ook in gesprekken met potentiële sponsors. Momenteel heeft Max in Jumbo één persoonlijke sponsor, maar er is nog één plek op zijn helm en de zijkant van zijn cap te vergeven. Die hopen we de komende periode in te vullen."
"Ondertussen moet Max zijn focus op het racen houden, maar daar maak ik me geen zorgen over. Hij is weer fris. Vorige week maandag, na Maleisië, was hij na een maand weer even een paar dagen thuis. Die ontspanning in eigen omgeving heeft hem goed gedaan. Thuis was hij weer even de Max van een half jaar geleden toen zijn wereld er nog heel anders uitzag. Hij kon weer even zijn ding doen. Spelen met de PlayStation, afspreken met vrienden en op zijn nieuwe Carrera-fiets lekker trainen."
"Tussendoor moest hij nog wel anderhalve dag naar Engeland voor simulatorwerk. Toen hij donderdagavond om half elf thuiskwam, ging hij meteen door naar zijn kamer waar hij zijn eigen semi-professionele simulator staat. Om snel even wat instellingen aan te passen, zodat de rondetijden beter overeenkomen met de simulator van het team. Dat typeert de professionaliteit van Max. Ik vind dat prachtig om te zien."
"Zondag hoop ik in Sjanghai opnieuw op een puntenfinish. Dat zou een schitterend resultaat zijn. In Maleisië was hij twee weken geleden de eerste 'Bull', dat gaf het resultaat ook voor zijn eigen gevoel zeker iets extra's. Als het B-team het A-team verslaat, zegt dat wel iets. Over Max, over zijn teamgenoot Carlos Sainz, maar zeker ook over de mensen in de fabriek en technisch directeur James Key. De spirit zit er nu goed in bij iedereen, dat moeten we vasthouden."
F1 2014quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:
Mooi stuk inderdaad. Las het net pas en had het in het GP topic gezet dacht ik.
Anyway, ook een leuk stukje van Jos:
[..]
Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig?
Dat lijkt me bijzonder stug. Ik gok een pro versie van rFactorquote:
Als je 51 keer uitvalt in 107 GP's dan doe je toch iets niet goed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb erop gereageerd, wel een mooi stuk maar waarom ga je die strijd aan vraag ik me af.
We weten hoe ze zijn, zelfs in de voetbal wereld worden ze uitgekotst.
Custom made in opdracht van Jos. Meesteropleiderquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:
Mooi stuk inderdaad. Las het net pas en had het in het GP topic gezet dacht ik.
Anyway, ook een leuk stukje van Jos:
[..]
Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig?
Was Jos niet die gast die altijd in de grindbak eindigde? Loser!quote:
Ja, ik vind dat Lammers wel een punt heeft ja. Kijk zelf elke week naar VI, maar dat gelul en dat afgeven op mensen die andere sporten beoefenen / beoefend hebben hangt me eigenlijk wel de keel uit. Wat lukraak wat opmerkingen spuien en de lachers op je hand krijgen om vervolgens weer doodleuk met wat anders verder te gaan. Ik hoor Derksen en Gijp ook nooit eens ergens excuus voor aanbieden of iets terug nemen wat ze gezegd hebben.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:22 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Was Jos niet die gast die altijd in de grindbak eindigde? Loser!
Jos was een zeikerd. Beetje mieren over de motor. Rijden kon hij niet. De schuld aan anderen geven was hij meester in. Zijn zoon doet het gelukkig een stuk beter.quote:
Die keren dat hij in de grindbak stond was inderdaad bijna altijd de schuld van anderen. Zelden van zichzelf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:36 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jos was een zeikerd. Beetje mieren over de motor. Rijden kon hij niet. De schuld aan anderen geven was hij meester in. Zijn zoon doet het gelukkig een stuk beter.
Nee, ik ben geen formule-1 fan, maar ik heb wel respect voor sporters, ook als het pingpong of korfbal.
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Lammers wel een punt heeft ja. Kijk zelf elke week naar VI, maar dat gelul en dat afgeven op mensen die andere sporten beoefenen / beoefend hebben hangt me eigenlijk wel de keel uit. Wat lukraak wat opmerkingen spuien en de lachers op je hand krijgen om vervolgens weer doodleuk met wat anders verder te gaan. Ik hoor Derksen en Gijp ook nooit eens ergens excuus voor aanbieden of iets terug nemen wat ze gezegd hebben.
Dat ze het lekker bij voetbal houden joh.
Dat knulletje is pas 17 man! Laat hem lekker nog even half onder de vleugels van zijn pa dit avontuur beginnen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is.
Sowieso rijden ze met zijn allen met snelheden van dik boven de 250/300 soms centimeters naast elkaar, dus er kan soms idd wel eens een botsing voor komen ja. Ook wordt elk klein stuurfoutje met die snelheden meteen zwaar afgestraft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.
Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
Ik heb nog een slap rose rijbewijsje, het fotootje is totaal verkreukeld.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.
En dan, zie ik in de lijst:
collission
oil leak
engine failure
Ben ik nou raar dat ik dan zelf.... ga denken.... van... wat gaat hier fout?
Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?
Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?
Zeg nu zelf eens eerlijk......
Ik snap hier totaal geen enkele yota van.
Precies.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.
Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
Kan je ook uitleggen hoe je hierbij komt?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef DS4 het volgende:
Overigens: Jos was een redelijke F1 coureur. Maar ook niet meer dan dat.
Dat is geen diskwalificatie, want jarenlang op dat niveau rijden is bijzonder... zeker voor een Nederlander, maar hij had niet de kwaliteiten om wereldkampioen te worden.
Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.quote:
Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.
Daarnaast prikt iedereen die iets van racen weet door fabeltjes heen van 'het team geeft jos een veel mindere auto'. Terwijl het team alle belang heeft bij hem de snelst mogelijke auto te geven.
Lees mijn bericht nog eens goed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef Beach het volgende:
Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.
De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat knulletje is pas 17 man! Laat hem lekker nog even half onder de vleugels van zijn pa dit avontuur beginnen.
Bovendien heb ik nooit iemand horen mekkeren over de pa van Button of Lewis of Massa. Die waren er ook altijd bij zowat. En als Massa dan stuk gaat of een mooie actie laat zien (of Lewis of Button) dan was die pa ook meteen in beeld. Zo werkt dat nou eenmaal.
Maargoed, dat zijn geen Nederlanders. Dus dan hoef je die niet af te zeiken. Ofzo. Vreemde eigenschap.
Overigens las ik gister dat Max dit jaar ruim een half miljoen euro aan salaris krijgt. Hoe is dat voor al die zeikerds en zeurpieten die maar door blijven zeuren over Jos en of Max?
Hoeveel verdiende jullie op je 17de?
Petje af voor beide heren wat ze voor elkaar gebokst hebben. Puur op talent, karakter, prestaties en doorzettingsvermogen het schier onmogelijke mogelijk gemaakt. Zonder geld de F1 wereld binnen stappen met een 3 jarig contract en een half miljoen per jaar vangen. Op je 17de. En dan meteen je 2e Grand Prix dik in de punten rijden.
Heel de wereld is laaiend enthiousant over Max, maar "wij" moeten weer wat te zeiken hebben, want iemand steekt zn kop weer boven het maaiveld uit. Bah bah
Van de dingen die fout zijn gegaan bij Jos is zeker wel van geleerd! Dat jochie doet het, zeker gezien zijn leeftijd, gewoon goed!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Party_P het volgende:
[..]
De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.
Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah, het F1-weekend is weer ingezet en de ''Max-welles/nietes-talent'' spelletjes en ''Verstappen-grindhapper LOL!!WTFbbq !!! ''-schreeuwers melden zich weer in het topic
Jammer genoeg wel, en dat zal op raceday nog wel wat erger wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...
Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.
Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
Ik heb nog een slap rose rijbewijsje, het fotootje is totaal verkreukeld.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.
En dan, zie ik in de lijst:
collission
oil leak
engine failure
Ben ik nou raar dat ik dan zelf.... ga denken.... van... wat gaat hier fout?
Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?
Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?
Zeg nu zelf eens eerlijk......
Ik snap hier totaal geen enkele yota van.
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.
Een formule 1 motor en versnellingsbak hoefde slechts één race afstand heel te blijven in de tijd dat Jos nog meedeed de F1, de ophanging en remmen ook dus werd alles zo licht mogelijk uitgevoerd, immers hoe lichter hoe beter.
Waarom moet Jos meer op de achtergrond blijven? Hij is daar in dienst van Max en niet andersom. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt door TR met Jos wat wel en niet kan, dus zijn aanwezigheid wordt zeker op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.
Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
Daarmee zijn al mijn vragen nog niet beantwoord.quote:
Precies snap ook niet dat die voetballers die zoveel geld krijgen niet elke bal vanaf het eigen goal in de kruising schieten. En dat die keapers niet elke bal uit onmogelijke hoeken pakken. Ze zijn toch de beste. Hoe kunnen ze nou fouten maken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Dit is niet zo'n slimme post.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Misschien moet je nadenken voor je post . Een auto zonder mankementen was vroeger een langzame auto. Want om snel te gaan moest je extremen opzoeken en bij extremen gaat sneller iets stuk. Jos had waarschijnlijk helemaal geen hoge opleiding, die zat vaak in een auto en bleek talent te hebben maar veel meer dan "misschien is het verstandig om je conditie op peil te houden, ga eens een uurtje per week rennen" werd er tegen hem waarschijnlijk niet gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.
Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.
En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.
Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.
Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?
En nu komt het ergste. Let op:
Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh
Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen?
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:01 schreef Geralt het volgende:
En ja dat is te staven met statistieken. Astublieft:
[ afbeelding ]
Tel ze maar eens. De keren dat hij de schuld niet aan iets of iemand anders dan zichzelf kon geven. Dat zijn ook de keren geweest dat hij zelf gewoon zijn fouten toe gaf. De enige keer dat ik mij kan herinneren dat ie iemand anders de schuld gaf was toen hij gelapped werd door de raceleider Montoya en vervolgens bij de eerste bocht hem van achteren ramde.
Jos gaf aan dat Montoya veel vroeger dan normaal remde. Montoya gaf aan dat het een raceongeval was en later dat hij inderdaad iets eerder remde daar.
Dat is de enige keer die ik me persoonlijk kan herinneren dat Jos iemand anders de schuld probeerde te geven en toevallig was dat ook volkomen terecht. Alle keren dat hij de schuld aan de remmen gaf of aan de motor of aan het team of aan de versnellingsbak of aan de ophanging of weet ik het wat die waren volkomen terecht. En dat kan je mooi terug zien in de stats.
Protip: als je er niets van weet doe je er beter aan om je er eerst in te verdiepen in plaats van dom anderen nablaten. Ergo: zorg dat je beslagen ten ijs komt.
Jos was een prima coureur die helaas niet de carrière kreeg die hij eigenlijk verdiende. Dat lag aan een hoop factoren, maar niet aan zijn rijderskwaliteiten. Daarmee doe je Jos echt te kort.
Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.
En dit is een understatement.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet zo'n slimme post.
Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
Nee, de auto's uit die tijd waren veel fragieler. Te vroeg of snel terugschakelen en je motor maakte gigantische overtoeren. Daar kon de Hart-motor toen niet tegen, die had geen pneumatische klepveren en kon max 13000 toeren maken. Koppeling een keer verkeerd op laten komen en dat ding was de volgende stop opgerookt. Zelfde verhaal met hele ronden achter iemand aan jagen en de remmen raken oververhit.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.
Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
Gelukkig ben je sarcastisch.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
http://squirrelstreams.com/quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
Precies. Jos koos bewust voor het najagen van de uitschieters, liever dnf, 6e, dnf dan 14e, 16e, 13equote:Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
natuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef savale het volgende:
Bedankt alvast, ga ik die proberen morgen. Enig idee of dat Nederlands is?
Sport1Go.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
Met wifi verbindingen loopt deze echt achter, althans de twee keer dat ik hem geprobeerd hebquote:
jawel. Ook via Kodi (ex-xbmc) via een addon, voor op het grote scherm als die mogelijkheid er isquote:
tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef lasters het volgende:
[..]
Met wifi verbindingen loopt deze echt achter, althans de twee keer dat ik hem geprobeerd heb
Bij een gratis stream heb ik hier minder problemen mee dan als ik ervoor betaal om het te kijken. Gelukkig heb ik tegenwoordig Sport 1 op de tvquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.
Nee dat is hij niet.quote:
geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:14 schreef Beach het volgende:
Was ie maar een Belg. Dan hadden we veel minder last van grindbakgrapjes en mensen met domme meningen over Jos' rol.
je hebt pm.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.
Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:10 schreef aesop het volgende:
Als ik heel kritisch ben heeft Max nu voor de tweede keer Q3 verspeeld door een fout(je).
Is dat erg? Nee, dit is een leerjaar en het maakt weinig uit voor zijn kansen morgen vermoed ik. Misschien verhoogt het zijn kansen zelfs nu hij op Mediums kan starten. Bovendien is het meer dan ik durfde hopen vooraf: op snelheid bij de top 10 horen. Als dit de rest van het seizoenzo blijft, gaat ie echt veel punten scoren.
yup. Echt slecht was ie weerquote:
leuk manquote:
huilemquote:
Kvyat doet dat beter. Dat was tenminste een echte plof.quote:Op zondag 12 april 2015 10:07 schreef Nober het volgende:
Max sloopt de Renault zelf wel daar heeft hij Jos niet voor nodig.
66,6% uitvalpercentage.
10/15 jaar terug viel ook 50% van het veld uit wegens technisch falen. Gebeurt tegenwoordig ook niet meer. Dus die vergelijking vlakt elkaar terug uit.quote:Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.
Dat is al twee keer zoveel dan hij voor het seizoen verwachtte.quote:Op zondag 12 april 2015 10:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als dat zo door gaat hsalt ie dit seizoen de 50 puntengrens niet eens.8x6=48
Nee, Williams is een klantenteam die gaan geen eerlijke kans krijgen van het Merc fabrieksteam. Max zou eigenlijk moeten instappen in een fabrieksteam, en daar heeft het er maar 4 van, waarvan 1 met dezelfde motor als nu (Renault geeft zelf toe dat RBR hun fabrieksteam is) en de ander bengelt bijna achteraan omdat de Japanner niet sneller is dan een 2CV. Blijven er maar 2 over, en laten die 2 nu net vooraan rijdenquote:
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordtquote:Op zondag 12 april 2015 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan rijdt ie de hele race onzichtbaar op de 5e plaats
Precies, nu konden we nog van hem genietenquote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt
Toch ergens wel paradoxaal dat dat het hoogst haalbare is.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt
Ik denk dat zelfs de neutrale kijker heeft genoten van zijn inhaalacties. Foutloze race, gewoon snaarstrak niks op aan te merken.quote:Op zondag 12 april 2015 12:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Race niet gezien maar zo te lezen een goede en volwassen race.
Misschien dat Red Bull een ervaren coureur zoals Rosberg of Räikkönen moet halen al is dat niet gebruikelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 12:02 schreef Meike26 het volgende:
RedBull zou met hun hoofdteam nu hun verlies moeten nemen dit jaar, waar het wel op begint te lijken) en alle pijlen (nu al) op 2016 richten. Ricciardo en Verstappen, geen 1e en 2e rijder, betere samenwerking met Renault aangaan of misschien wel een andere krachtbron (Honda of Ferrari?) er in voor volgend jaar.
Ik heb net op twitter gegrapt dat STR zo snel mogelijk naar geel/Renault kleuren moet gaan, maar ik denk wel dat het de deur kan zijn naar meer R&D en sneller resultaat in beide krachtbronnen. Deze week zal er weer een hoop modder overvliegen, wat de situatie nu niet zal verbeteren.
Momenteel zijn niet de coureurs het probleem.quote:Op zondag 12 april 2015 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien dat Red Bull een ervaren coureur zoals Rosberg of Räikkönen moet halen al is dat niet gebruikelijk.
Ergens ook gewoon terecht, als je dit na 1,5 GP als 17 jarige kunt...quote:
Ze hebben wel gelijk, hij rijdt nu al veel volwassener dan sommige andere coureurs van midden twintig rijden (om Chrasdonado er al helemaal buiten te laten )quote:Op zondag 12 april 2015 13:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ergens ook gewoon terecht, als je dit na 1,5 GP als 17 jarige kunt...
Alweer offline gehaald door de FOM...quote:
Leuk 👍🏻. Hij is ook wat losser aan het worden naar de media. Ontzettend volwassen voor zijn leeftijd ook. Knap.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:11 schreef Wolve000 het volgende:
Max mag morgen weer aanschuiven voor de persconferentie!
http://www.formula1.com/c(...)edule---bahrain.html
Wow!quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Deze column. Mooi leesvoer van eerst een non believer.... https://palmeronmotorspor(...)ue-brilliance-at-17/
True. Hele mooie jaren.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Meike26 het volgende:
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.
Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.
Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.
Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
Kan altijd. Alleen is het de vraag of Max dan snel een goed contract kan vinden, komt wel goed...quote:
heel leuk, maar wie is Rob Palmer en wat maakt zijn mening op zijn blog zo interessant.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Deze column. Mooi leesvoer van eerst een non believer.... https://palmeronmotorspor(...)ue-brilliance-at-17/
Hé, jij hier?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:11 schreef Wolve000 het volgende:
Max mag morgen weer aanschuiven voor de persconferentie!
http://www.formula1.com/c(...)edule---bahrain.html
Ik dacht eerst Jonathan Palmer te zien aan de url van de blog.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
heel leuk, maar wie is Rob Palmer en wat maakt zijn mening op zijn blog zo interessant.
Wel mooi dag iemand zijn mening zo kan bijdraaien op zo'n korte tijd en dat ook durven toegeven
Tof wel om te lezen!quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Deze column. Mooi leesvoer van eerst een non believer.... https://palmeronmotorspor(...)ue-brilliance-at-17/
Toch mooi, 15 titels in de F1 in 1 foto.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
klopt, ik keek naar de tumbnail die was toen grijs. foutje.
Recordhouder lost recorderhouder af.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch mooi, 15 titels in de F1 in 1 foto.
Bron: http://f1today.net/nl/nie(...)-af-max-niet-te-koopquote:Mercedes zou serieuze belangstelling hebben om het contract dat Max Verstappen heeft met Red Bull af te kopen. De Duitse renstal was vorig jaar al in de running om de jonge Nederlander aan zich te binden, maar legde het toen af tegen de energiedrankenfabrikant. De interesse van Mercedes in het 17-jarige toptalent is echter niet afgenomen.
Mercedes ligt op de loer voor het geval dat Toro Rosso overgenomen wordt door Renault. Dan zou Verstappen vrij komen. Red Bull-motorsportadviseur Helmut Marko ontkent dat tegenover Sport Bild en F1-insider.com. "We gaan Toro Rosso niet verkopen. Het betreft in het uiterste geval sponsoring door Renault. En Max heeft een langlopend contract met Red Bull, niet met Toro Rosso."
"Max is niet te koop. Hij doet het geweldig. Zoals hij in China inhaalde, dat verraadt zijn buitengewone klasse. Nog indrukwekkender was hoe volwassen en professioneel hij met zijn uitvalbeurt vlak voor het einde omging. Hij bleef kalm, ontstak niet in woede. Max krijgt voorlopig de gelegenheid om zich in alle rust verder te ontwikkelen, daarna zien we wel verder."
Humm volgens mij voor het eerst dat een ander team een contract eventueel wil afkopen bij een ander team....quote:Op donderdag 16 april 2015 14:30 schreef IkWilbert het volgende:
Zou Max geen clausules hebben in zijn contract hiervoor
[..]
Bron: http://f1today.net/nl/nie(...)-af-max-niet-te-koop
Button...quote:Op donderdag 16 april 2015 14:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Humm volgens mij voor het eerst dat een ander team een contract eventueel wil afkopen bij een ander team....
Zou kunnen maar dat is toen zo vaag gelopen hahahahquote:
You never know, in Monaco....quote:Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Meike26 het volgende:
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.
Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.
Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.
Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
Probleem is dat verstappen geen uitermate goede kwalificatierijder is. Dus weet ik niet of hij een Laudaatje of een Sennaatje kan doen daar.quote:
inderdaad ik was destijds official op het circuit en was één van de leukste races.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Meike26 het volgende:
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.
Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.
Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.
Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
En dan? Testrijder worden?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:30 schreef IkWilbert het volgende:
Zou Max geen clausules hebben in zijn contract hiervoor
[..]
Bron: http://f1today.net/nl/nie(...)-af-max-niet-te-koop
Natuurlijk niet, gewoon stoeltjequote:
bron?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:55 schreef Geralt het volgende:
Naar verluid is het niet alleen mercedes die serieuze interesse heeft en er zijn bedragen genoemd met 8 cijfers.
Dat is dus minimaal 10 miljoen.
En dat na 3 GP's. Het moet verdomme niet gekker worden !
Een 2 cijferig miljoenen bedrag bestaat niet. Een miljoenenbedrag bestaat altijd uit minimaal 7 cijfers.quote:Auch Mercedes oder anderen Teams, die Verstappen angeblich mit einer zweistelligen Millionensumme aus dem Vertrag herauskaufen wollen, erteilt Marko eine Absage: „Wir sind nicht käuflich."
quote:Marko, in charge of Red Bull's driver programme, said he was impressed with how Dutchman Verstappen dealt with the setback in China, as he was on course for another points finish.
"Max is doing a great job," said the Austrian.
Rumours are now firing that Verstappen, despite his young age, is on the fast track to a top team.
"We'll see. He should develop for now in peace," Marko told f1-insider.com.
But if Toro Rosso is bought by Renault, Verstappen might already be a works driver for the French marque in 2016.
"Toro Rosso is not sold. If anything, there will be a sponsorship," Marko insisted.
But what if a big team like Mercedes makes an offer for Verstappen? The German marque's boss Toto Wolff on Thursday had to admit a new contract with Lewis Hamilton beyond 2015 still has not been signed.
The Austrian even had to deny Hamilton is demanding 'number 1' status.
"That is not the case," Wolff told Britain's Sky, "and he wouldn't ask for that because it's not what we do and I think he appreciates how we manage the team, giving both drivers equal status."
But if Mercedes did come knocking for Verstappen, could Toro Rosso afford to turn it down?
Marko, however, insists Verstappen "has a long-term contract with Red Bull, not Toro Rosso. And he is not for sale."
ik ook, vandaar dat ik even verder hen gaan kijken en uitkwam bij ene Rob. Maar ik weet nog steeds niet wie het is, maar ik ga ervan uit dat het een journalist is.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Jonathan Palmer te zien aan de url van de blog.
Ferrari heeft ook nog banden met Max door de formule races door Max met ferrari developer program...Alle teams willen Verstappen. Ik hoop voor de ontwikkeling van Max dat hij niet te lang bij Red Bull blijft. Een team wat een paar races niet wint gaat zeuren en dreigen met stoppen...Met Max zijn toekomst gaat het helemaal goed komen.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:20 schreef tja77 het volgende:
Nu al knokken om een 17-jarig manneke dat 2,5 GP heeft gereden. Wat een baas ben je dan
Ik ook wel. Raikkonen houdt er binnen 2 jaar mee op.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie Max wel naar Ferrari gaan naast Vettel. Kimi is er wel ver klaar mee volgens mij en nu dat Bianchi is weggevallen uit hun opleiding hebben ze daar ruimte gekregen natuurlijk.
Die kan er beter na dit jaar mee ophouden. Dat Ferrari hem überhaupt terugnam snap ik al niet .quote:Op donderdag 16 april 2015 18:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ook wel. Raikkonen houdt er binnen 2 jaar mee op.
1 rondje heeft hij geracet voor Jordan als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:53 schreef Coelho het volgende:
Liever Ferrari dan Mercedes, maar dat is persoonlijke smaak
Overigens stond hier boven ergens dat er nog niet eerder een rijder weggekocht zou zijn. Schumacher heeft toch ook maar een paar GPs voor Jordan gereden?
Kimi is door zijn eigen Ferrari toen weggekocht met 17 miljoen zolang hij het jaar erop niet zou racen bij een concurrent.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:53 schreef Coelho het volgende:
Overigens stond hier boven ergens dat er nog niet eerder een rijder weggekocht zou zijn.
Lewis: hee, daniel, zullen we vanavond nog een biertje gaan happen samen?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Waar zouden ricciardo hamilton en verstappen het over hebben de laatste minuut in dit filmpje ?
quote:Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Lewis: hee, daniel, zullen we vanavond nog een biertje gaan happen samen?
Daniel: goed plan Lewis, zullen we Max meevragen?
Lewis: ja, leuk! Misschien kan ie ons dan uitleggen hoe hij die inhaalacties voor elkaar krijgt!
Daniel: Max? Max!
Lewis: hee Max, jonguh...
Max: eh ja?
Lewis: zin om mee te gaan vanavond, biertje happen?
Max: wat? Een biertje??
Lewis: ja man even chillen, je weets....
Max: mag niet van mijn pa man, ben pas 17....
Zelfs dat niet eens. Stond na een paar honderd meter al stil.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:16 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
1 rondje heeft hij geracet voor Jordan als ik mij niet vergis.
Hij was gewoon bang om weer te crashen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Meike26 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Maldonado enorm moet ..... tijdens deze persconf. ?
Hij zit de hele tijd heen en weer te wiegen, billetjes over het hele zitvlak laten schuiven, als hij niet hoefde te ...., dan heeft hij denk ik iets van Parkinson ?
Wel wat onrustig maar verder niets.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Meike26 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Maldonado enorm moet ..... tijdens deze persconf. ?
Hij zit de hele tijd heen en weer te wiegen, billetjes over het hele zitvlak laten schuiven, als hij niet hoefde te ...., dan heeft hij denk ik iets van Parkinson ?
Bang voor ongemakkelijke vragen, denk ik. Hij weet zelf ook wel dat hij niet bepaald de nieuwe Fangio is.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Meike26 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Maldonado enorm moet ..... tijdens deze persconf. ?
Hij zit de hele tijd heen en weer te wiegen, billetjes over het hele zitvlak laten schuiven, als hij niet hoefde te ...., dan heeft hij denk ik iets van Parkinson ?
Dat was mij dus ook opgevallen! Lijkt af en toe wel een bobble head.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Meike26 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Maldonado enorm moet ..... tijdens deze persconf. ?
Hij zit de hele tijd heen en weer te wiegen, billetjes over het hele zitvlak laten schuiven, als hij niet hoefde te ...., dan heeft hij denk ik iets van Parkinson ?
Verstappen heeft met een oude, opgelapte motor gereden en hij had stevige remproblemen. Als ze dat goed weten op te lossen en hij een nieuwe motor heeft, dan staat hij er ineens heel anders voor.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:50 schreef tja77 het volgende:
Ben benieuwd vandaag naar de Q.
Heb al de hele tijd het gevoel dat Sainz zijn zaken dit weekend beter op orde heeft dan Max.
Voor beide heren Q2 het maximaal haalbare? Of misschien dat Sainz wel top 10 kan kwallificeren?
Die remproblemen vielen mij ook al op, dat van die opgelapte motor wist ik niet. Maar dat verklaart wel het één en ander.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Verstappen heeft met een oude, opgelapte motor gereden en hij had stevige remproblemen. Als ze dat goed weten op te lossen en hij een nieuwe motor heeft, dan staat hij er ineens heel anders voor.
Max gebruikt vandaag een nieuwe motor, zijn derde inmiddels. Sainz heeft nog een oudere.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:45 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Naja, Sainz rijdt achter hem, en die heeft een nieuwere motor dacht ik. Zegt dus helemaal niets. Misschien ligt dit circuit de torro rosso niet. En de mcclarens (nou ja 1) stonden nu ook wat verder naar voren.
Ik verwacht straks hooguit p12.
dat gaat later nog in het seizoen problemen geven, dan zetten ze je 10 plaatsen naar achteren.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max gebruikt vandaag een nieuwe motor, zijn derde inmiddels. Sainz heeft nog een oudere.
Dat worden dan wel veel gave races in de 2e helft van het seizoen ! Daarbuiten vind ik het niet kunnen dat Max moet boeten voor de problemen van Renault. Laat ze maar diskwalificeren voor het constructeurskampioenschap met de punten die behald zijn met wagen nummer ..(33).quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat gaat later nog in het seizoen problemen geven, dan zetten ze je 10 plaatsen naar achteren.
Indd. Mag hopen dat daar vanaf volgend jaar wel wijzigingen gaan komen. Het is een constructeursfout waar ze de coureur mee opzadelen... vind ik persoonlijk een echt onsportief gebaar.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:09 schreef Toekito het volgende:
Max, Alonso, Kvyat en Button worden echt zwaar de dupe van de motorregels over week of wat.
is het al jaren. Maar nu zitten we in 4de race en zijn vooral die Mclarens en Max al de sjaak.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Indd. Mag hopen dat daar vanaf volgend jaar wel wijzigingen gaan komen. Het is een constructeursfout waar ze de coureur mee opzadelen... vind ik persoonlijk een echt onsportief gebaar.
wat een onzin. Je wint als team, je verliest als team. Nu moeten we niet gaan doen alsof dat niet waar is omdat het Max betreft.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat worden dan wel veel gave races in de 2e helft van het seizoen ! Daarbuiten vind ik het niet kunnen dat Max moet boeten voor de problemen van Renault. Laat ze maar diskwalificeren voor het constructeurskampioenschap met de punten die behald zijn met wagen nummer ..(33).
En als de motor ploft moeten we ook maar punten toe gaan kennen als je vooraan reed oid?quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:17 schreef Meike26 het volgende:
Indd. Mag hopen dat daar vanaf volgend jaar wel wijzigingen gaan komen. Het is een constructeursfout waar ze de coureur mee opzadelen... vind ik persoonlijk een echt onsportief gebaar.
Nee, dit heb ik vorig jaar ook al eens gezegd, toen de RBR'S al door hun 5 motoren waren op 3/4e van het seizoen. En ook wat betreft de Honda motoren, al snap ik daar nog steeds geen biet van dat ze met 1 extra ontwikkelingsjaar zo kunnen blunderen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:03 schreef Sinister-D-, het volgende:
[..]
wat een onzin. Je wint als team, je verliest als team. Nu moeten we niet gaan doen alsof dat niet waar is omdat het Max betreft.
Blunderen? Zij hebben nog steeds 0 geplofte motors, ze doen het gewoon wat rustiger aan dan de rest hun eerste races. Als er één fabrikant is die blundert, is het Renault wel.quote:Op zondag 19 april 2015 11:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, dit heb ik vorig jaar ook al eens gezegd, toen de RBR'S al door hun 5 motoren waren op 3/4e van het seizoen. En ook wat betreft de Honda motoren, al snap ik daar nog steeds geen biet van dat ze met 1 extra ontwikkelingsjaar zo kunnen blunderen.
WDC is bijzaak en leuk voor de coureurs, maar F1 draait om de constructeurstitel. Daar is het geld mee te verdienen.quote:Op zondag 19 april 2015 11:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee, dit heb ik vorig jaar ook al eens gezegd, toen de RBR'S al door hun 5 motoren waren op 3/4e van het seizoen. En ook wat betreft de Honda motoren, al snap ik daar nog steeds geen biet van dat ze met 1 extra ontwikkelingsjaar zo kunnen blunderen.
Het blijft racen, een combinatie van mens en machine. Anders leggen we ze wel in een simulator.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Indd. Mag hopen dat daar vanaf volgend jaar wel wijzigingen gaan komen. Het is een constructeursfout waar ze de coureur mee opzadelen... vind ik persoonlijk een echt onsportief gebaar.
Niks vreemds aan, anders zou iedereen boven de limiet rijden met een blok dat je na elke race kan weggooien. Een gedeelte van het racen is ook de betrouwbaarheid van de wagen.quote:Op maandag 20 april 2015 07:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind de regel eigenlijk ook vreemd. Lijkt alsof je dubbel gestraft wordt voor het hebben van een onbetrouwbare motor
Ja is dat zo? Als je dan risico loopt op een opgeblazen motor o.i.d., en dus geen punten?quote:Op maandag 20 april 2015 08:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niks vreemds aan, anders zou iedereen boven de limiet rijden met een blok dat je na elke race kan weggooien. Een gedeelte van het racen is ook de betrouwbaarheid van de wagen.
Hoezo "dat starten geen zin meer heeft"?quote:Op maandag 20 april 2015 05:40 schreef Toekito het volgende:
Max en Jos waren wel duidelijk. Maar vrees dat Renault zich weinig aantrekt van hun woorden. STR kan toch nergens heen dit jaar.
Ben wel benieuwd wat de FIA gaat doen als Max(of wie ook) straks alles bij elkaar zoveel straf heeft dat starten geen zin meer heeft.
http://en.wikipedia.org/w(...)Sporting_regulationsquote:The replacement of a complete power unit no longer results in a penalty. Penalties continue to be applied cumulatively for individual components of the power unit, and if such a grid place penalty is imposed and the driver's grid position is such that it cannot be applied in full, the remainder of the penalty is no longer carried over to the next race, but is instead applied in the form of a time penalty during the race corresponding to the number of grid spaces remaining in the penalty.
Dat is toch volstrekt normaal?quote:Op maandag 20 april 2015 10:15 schreef alwaysonhold het volgende:
Dit soort uitspraken van Maxie Verstappen, of het zo slim is?
http://www.telegraaf.nl/t(...)_belachelijk___.html
Telegraaf... regel 1: klopt nooit iets vanquote:Op maandag 20 april 2015 10:15 schreef alwaysonhold het volgende:
Dit soort uitspraken van Maxie Verstappen, of het zo slim is?
http://www.telegraaf.nl/t(...)_belachelijk___.html
Ach ja, het is nog maar zijn vierde race, je kan je ook voorzichtiger en subtieler uitdrukken.quote:Op maandag 20 april 2015 13:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat is toch volstrekt normaal?
Als je over je heen laat lopen, zul je nooit succesvol zijn. Never.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |