abonnement Unibet Coolblue
pi_150690325
Max Verstappen Scuderia Toro Rosso


Bio
Geboren: 30 september 1997
Huidig kampioenschap: Formula One
Huidig Team: Scuderia Toro Rosso
Engine: Renault
Chassis: STR10



Media:

(vrij naar Wikipedia)

Max in Actie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.com
U MAD?
  maandag 16 maart 2015 @ 11:01:12 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_150690334
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont, maar met de Nederlandse tijd is hij om 09:00, en dat is helemaal prettig :P
Tien uur hier. Ideaal :D

Afgelopen zondag wakker geworden toen de race net gelopen was :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:01:33 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150690338
Jos :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150690730
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jos :')
Haten op Jos :')
U MAD?
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:17:57 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150690744
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Haten op Jos :')
Hij kent weinig nuance, in zijn racecarriere al niet. Ik vind Max nu al volwassener overkomen dan zn pa ooit heeft gedaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150690784
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kent weinig nuance, in zijn racecarriere al niet. Ik vind Max nu al volwassener overkomen dan zn pa ooit heeft gedaan.
Jos is van het woonwagenkamp en nogal explosief, Max heeft gelukkig de rustige genen van z'n moeder. Derhalve blijft Jos de beste F1 coureur die we ooit hebben gehad in NL.
U MAD?
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:20:28 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150690810
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jos is van het woonwagenkamp en nogal explosief, Max heeft gelukkig de rustige genen van z'n moeder. Derhalve blijft Jos de beste F1 coureur die we ooit hebben gehad in NL.
Klopt. Monteiro is ook de beste Portugese coureur ooit. Het zegt soms zo weinig. Ik wil niet alleen maar vergelijken met andere Nederlanders.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150690839
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt. Monteiro is ook de beste Portugese coureur ooit. Het zegt soms zo weinig. Ik wil niet alleen maar vergelijken met andere Nederlanders.
:').!!!!!!!!!!!!!
U MAD?
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:23:54 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150690898
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:').!!!!!!!!!!!!!
Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.

Ik zie niet waarom je nu blind :')!!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze. Dat maakt het moeilijker voor Nederlanders. Maar het is sowieso lastig om coureurs uit andere tijden met elkaar te vergelijken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150690948
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.

Ik zie niet waarom je nu blind :')!!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze.
Je begint zelf met het posten van ' Jos :') '.
Nee, Jos was geen wereldtop en qua potentie lijkt er voor Max veel meer in te zitten, maar Jos kreeg doordat hij amper financiele steun had ook geen kans in dat circus. Jos was een uitstekende coureur die met meer geld ook veel meer had kunnen bereiken. En hij is nog steeds de beste coureur van Nederland in de F1. Daar kunnen rijkeluiskutjes als Giedooooow van der Garde en Christion Albers alleen van dromen.
U MAD?
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:27:11 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150690978
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je begint zelf met het posten van ' Jos :') '.
Nee, Jos was geen wereldtop en qua potentie lijkt er voor Max veel meer in te zitten, maar Jos kreeg doordat hij amper financiele steun had ook geen kans in dat circus. Jos was een uitstekende coureur die met meer geld ook veel meer had kunnen bereiken. En hij is nog steeds de beste coureur van Nederland in de F1. Daar kunnen rijkeluiskutjes als Giedooooow van der Garde en Christion Albers alleen van dromen.
Dat 'Jos' :') was meer om hoe Jos meteen boos werd over de kapotte Renault. Natuurlijk is het niet leuk als je motor kapot gaat maar het is vast niet het doel van Renault om elke race een kapotte motor te leveren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150690997
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat 'Jos' :') was meer om hoe Jos meteen boos werd over de kapotte Renault. Natuurlijk is het niet leuk als je motor kapot gaat maar het is vast niet het doel van Renault om elke race een kapotte motor te leveren
nee, maar Jos heeft wel gelijk. Plus Jos heeft er verstand van want die kent het wereldje.
U MAD?
pi_150691002
Zonder Jos geen Max. Nog buiten het zaad en eicel verhaal, heeft Jos Max toch knap klaar gestoomd voor de F1. Zo'n Spartaanse opleiding als Jos gaf, leidt vaak tot een gebrouilleerde relatie tussen vader en zoon; Jos heeft blijkbaar het beste van twee werelden weten te combineren
  maandag 16 maart 2015 @ 18:38:45 #14
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150706320
Voor Jos Verstappen hebben ze het woord lul uitgevonden. *O*

Mooi compliment toch? :+
Wie dit leest is gek
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:08:42 #15
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_150756062
Kamphues :')
Epic sadness dat Sport1, om over de NOS maar niet te spreken

da'n liever RTL+ voor live en Skyrip downen voor later
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:50:49 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150774816
quote:
404 :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150774915
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

404 :').
Hahahah wtf opeens overal weggehaald

https://twitter.com/searc(...)endin_van_Max__.html
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:06:29 #19
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150775247
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:54:19 #20
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_150811364
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jos heeft twee podia gehaald. Leuk, maar het had echt meer kunnen zijn. Dat ligt niet alleen aan hem, maar ik verwacht dat Max dat ook zou kunnen als hij een goede auto krijgt. Nu maar eerst die goede auto krijgen.

Ik zie niet waarom je nu blind :')!!!!! moet posten. Het is toch gewoon onzin om alleen Nederlanders te vergelijken? Er zijn meer coureurs. En sommige landen stoppen er extreme sponsoring en training in, die haal je niet bij (Italie, Engeland, Finland, Zuid-Amerika) op normale wijze. Dat maakt het moeilijker voor Nederlanders. Maar het is sowieso lastig om coureurs uit andere tijden met elkaar te vergelijken.
Wat voor soort speciale training is dat? is dat kostbaar?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_150975863
Leuk om te zien, een rondje kwali tussen Ricciardo en Verstappen. Max is 1 met de wagen, heel mooi om te zien

Rijstijl doet me echt een beetje denken aan M Schumacher. Zo clean mogelijk, maar bochtensnelheid heel goed
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:28:26 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150976032
Ricciardo lijkt een stuk zenuwachtigere rijstijl te hebben. Trekt als het ware veel meer aan z'n stuur terwijl je bij Verstappen veel vloeierende stuurbewegingen ziet. Ricciardo stuurt in en moet halverwege de bocht nog een extra tikje bijsturen of corrigeren. Kan natuurlijk ook het verschil in auto en setup zijn maar dat is wat me zo opvalt in eerste instantie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_150976051
Heel erg vloeiend idd, je ziet dat ondanks wat schoonheidsfoutjes, Max de auto rijdt.. Ricciardo daarentegen wordt gereden door zijn auto lijkt wel :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151095422
Mooi interview met Verstappen op formula1.com

http://www.formula1.com/c(...)o-rosso-in-2015.html
pi_151109475
De BBC heeft op de racedag in Australië zowel Verstappen als Sainz gevolgd in aanloop naar hun eerste race en dat zit zondag in hun voorbeschouwing.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:35:51 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151159112
Max heeft het keurig gedaan...

Jaques, kom er maar in!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_151162729
quote:
Hij heeft een dubbele nationaliteit. Dat heb je nu eenmaal als je ouders verschillende nationaliteiten hebben.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:37:45 #29
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151171347
quote:
Was allang bekend toch, nu alleen weer aangehaald door een krantje.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_151181471
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151182629
quote:
Geboren: 30 september 1997
Max is vandaag precies 17,5 jaar jong.
Gefeliciteerd, live life to the Max!
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 maart 2015 @ 15:12:16 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_151226558






:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_151226965
Top dat die kranten nu ook in het Nederlands beginnen te schrijven.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 maart 2015 @ 15:32:53 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_151227501
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef truedestiny het volgende:
Top dat die kranten nu ook in het Nederlands beginnen te schrijven.
Ha ha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_151228266
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:20 schreef Jigzoz het volgende:

Hij heeft een dubbele nationaliteit. Dat heb je nu eenmaal als je ouders verschillende nationaliteiten hebben.
Voor zover van belang: dat is helemaal niet standaard het geval. Sterker nog, je zou in theorie een moeder met nationaliteit A, een vader met nationaliteit B kunnen hebben en desondanks geen nationaliteit hebben bij de geboorte (van rechtswege dan, daar valt natuurlijk wel een mouw aan te passen). Diverse landen hebben nu eenmaal diverse regels (b.v. de VS: je bent Amerikaan bij geboorte indien je op het grondgebied van de VS geboren bent).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151231579
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:52 schreef DS4 het volgende:
Voor zover van belang: dat is helemaal niet standaard het geval.
Dat is dus niet van belang. Hij heeft het en kan vanaf zijn 18de kiezen met welke nationaliteit hij de rest van het leven door wilt gaan en hij heeft Jos al meerdere malen aangegeven dat dat de Nederlandse gaat zijn. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151232019
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef Geralt het volgende:

Dat is dus niet van belang.
Mijn post was ook in het algemeen bedoeld. Het is een misvatting en ach, ik dacht: laat ik het even corrigeren.

quote:
Hij heeft het en kan vanaf zijn 18de kiezen met welke nationaliteit hij de rest van het leven door wilt gaan en hij heeft Jos al meerdere malen aangegeven dat dat de Nederlandse gaat zijn. :)
Waarom zou hij zijn Belgische nationaliteit op moeten geven?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151232428
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:40 schreef DS4 het volgende:
Waarom zou hij zijn Belgische nationaliteit op moeten geven?
Geen idee. Ik las een interview met Jos en die zij dat Max vanaf zijn 18de zelf kon kiezen.

Zullen wel belgische regels zijn ofzo? Geen idee of het daadwerkelijk moet; het kán in elk geval dan :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151232533
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:55 schreef Geralt het volgende:

Geen idee. Ik las een interview met Jos en die zij dat Max vanaf zijn 18de zelf kon kiezen.

Zullen wel belgische regels zijn ofzo? Geen idee of het daadwerkelijk moet; het kán in elk geval dan :)
Ging dat niet over de vraag onder welke nationaliteit hij zijn races rijdt?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151232590
Als hij kiest voor België, stoppen hier opeens heel veel mensen met F1 volgen en komen er in België heel veel fans bij. Grappig hoe dat gaat
pi_151232822
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ging dat niet over de vraag onder welke nationaliteit hij zijn races rijdt?
Ow dat zou ook kunnen. Weet ik eigenlijk eerlijk gezegd niet zeker. Ik meende dat het over de nationaliteit zelf ging, maar het kan ook zomaar zijn wat jij zegt. Niet op gelet waar het nou precies over ging. Ik had ook teveel bier op dit weekend :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151233079
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voor zover van belang: dat is helemaal niet standaard het geval. Sterker nog, je zou in theorie een moeder met nationaliteit A, een vader met nationaliteit B kunnen hebben en desondanks geen nationaliteit hebben bij de geboorte (van rechtswege dan, daar valt natuurlijk wel een mouw aan te passen). Diverse landen hebben nu eenmaal diverse regels (b.v. de VS: je bent Amerikaan bij geboorte indien je op het grondgebied van de VS geboren bent).
Vrijwel standaard dan. Weet ik, aangezien mijn kinderen ook twee nationaliteiten hebben en ik er destijds naar gevraagd heb. Europese landen werken wat dat betreft bijna allemaal hetzelfde.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:34:21 #43
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151233386
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vrijwel standaard dan. Weet ik, aangezien mijn kinderen ook twee nationaliteiten hebben en ik er destijds naar gevraagd heb. Europese landen werken wat dat betreft bijna allemaal hetzelfde.
Voor zover dat ik het gevolgd heb is dat zo ja. Mijn vrouw is Belgische, en ikzelf NL's. Wij wonend in België, zoontje wordt geboren op Belgisch grondgebied, dus automatisch Belg. Als ik wil dat ie ook de NL'se nationaliteit krijgt moet ik een hele procedure opstarten.
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Geen idee. Ik las een interview met Jos en die zij dat Max vanaf zijn 18de zelf kon kiezen.

Zullen wel belgische regels zijn ofzo? Geen idee of het daadwerkelijk moet; het kán in elk geval dan :)
iig geen Belgische regel, mijn NL'se/Belgische neef en nichtje wonend in Almere ( :') , kunnen ze ook niets aan doen, ligt aan de ouders) moeten ook kiezen op hun 18de.
edit: mijn nichtje is btw al >18j. Die heeft al gekozen voor de NL'se nationalliteit nu ik er aan denk :@

[ Bericht 20% gewijzigd door Sinister-D- op 31-03-2015 18:49:46 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151233975
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik wil dat ie ook de NL'se nationaliteit krijgt moet ik een hele procedure opstarten.
Dus Jos heeft destijd die procedure doorlopen dan neem ik aan. Want Max heeft gewoon 2 nationaliteiten :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151234010
Dus je kan dan maar tot je 18de een dubbele nationaliteit hebben en vanaf je 18de moet je er 1 laten vallen? Of begrijp ik het dan verkeerd?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:24:27 #46
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151234884
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:58 schreef Geralt het volgende:
Dus je kan dan maar tot je 18de een dubbele nationaliteit hebben en vanaf je 18de moet je er 1 laten vallen? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Dat is iig wat mij altijd verteld is geworden. Maar dat kan ook zijn dat dat soort regeltjes per regering veranderen, en zeker met al die commotie nu rond dubbele nationaliteiten (en Syrië-strijders) zal er wel weer het een en ander verandert zijn.
Maar als Max slim is laat ie de Belgische gewoon vallen, dan heeft ie tenminste geen verplichting om bij elke politieke verkiezing op te komen dagen of machtigingen met zeer gegronde redenen te schrijven :')

(maar dit gaat wel way off-topic allemaal :{ ).
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151235272
Net de nieuwe RTL GP in de bus gehad. Jammer dat die gedrukt is voor afgelopen weekend. Die P6 in de Q en P7 in de race zullen volgende editie nog wel aan bod komen.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151236130
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:34 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Voor zover dat ik het gevolgd heb is dat zo ja. Mijn vrouw is Belgische, en ikzelf NL's. Wij wonend in België, zoontje wordt geboren op Belgisch grondgebied, dus automatisch Belg. Als ik wil dat ie ook de NL'se nationaliteit krijgt moet ik een hele procedure opstarten.

Ik kan me vergissen, maar zeer waarschijnlijk heeft je zoon dan al twee nationaliteiten. Je kunt gewoon zonder al te veel gedoe ook een Nederlands paspoort voor 'm regelen.

Veel mensen met een dubbele nationaliteit weten niet eens dat ze er twee hebben.
pi_151236334
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:58 schreef Geralt het volgende:
Dus je kan dan maar tot je 18de een dubbele nationaliteit hebben en vanaf je 18de moet je er 1 laten vallen? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Volgens mij klopt dat niet. Als je als buitenlander immigreert naar Nederland, dan zou dat wel kunnen kloppen. Volgens mij heeft Bruin I dat destijds geregeld voor de tokkiepartij. Maar als je geboren bent uit een gemengd huwelijk geldt dat niet, net als voor aangetrouwde buitenlanders.

Maar goed, het is alweer een tijdje geleden dat ik dat uitgezocht heb, dus wie is het tegenwoordig alweer anders.
pi_151236700
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:23 schreef Jigzoz het volgende:

Vrijwel standaard dan. Weet ik, aangezien mijn kinderen ook twee nationaliteiten hebben en ik er destijds naar gevraagd heb. Europese landen werken wat dat betreft bijna allemaal hetzelfde.
Er is nog veel buiten Europa... Zei de Fokker met twee nationaliteiten (ok, beiden Europees).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151236781
http://www.servustv.com/a(...)k-aus-dem-Hangar-780

Vanaf 14:40 Helmut over Max onder andere :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:17:10 #52
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151237095
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar zeer waarschijnlijk heeft je zoon dan al twee nationaliteiten. Je kunt gewoon zonder al te veel gedoe ook een Nederlands paspoort voor 'm regelen.

Veel mensen met een dubbele nationaliteit weten niet eens dat ze er twee hebben.
je zou toch denken dat dat ergens op een uitreksel, id-kaart of gemeente papiertje zou staan. Maar buiten dat ze aangeven dat ik de vader ben en ik NL's ben staat er nergens op een officieel document dat mijn zoon ook (deels) NL's is.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151237216
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:17 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

je zou toch denken dat dat ergens op een uitreksel, id-kaart of gemeente papiertje zou staan. Maar buiten dat ze aangeven dat ik de vader ben en ik NL's ben staat er nergens op een officieel document dat mijn zoon ook (deels) NL's is.
Maar in de gemeentelijke administratie waarschijnlijk wel.
pi_151237338
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
http://www.servustv.com/a(...)k-aus-dem-Hangar-780

Vanaf 14:40 Helmut over Max onder andere :)
Helmut is heel lovend 👍Die zit snel in de Red Bull Maxie
pi_151237494
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:23 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Helmut is heel lovend 👍Die zit snel in de Red Bull Maxie
Voorlopig is de Red Bull de langzamere :P
pi_151238592
Hij moet gewoon een 20 jarig contract bij Ferrari tekenen :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 maart 2015 @ 20:51:43 #57
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151238682
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:23 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Helmut is heel lovend 👍Die zit snel in de Red Bull Maxie
Ik denk het niet. Zou me niet verbazen als Mercedes kaper op de kust zou worden.
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Geralt het volgende:
Hij moet gewoon een 20 jarig contract bij Ferrari tekenen :P
Kans lijkt me klein. Max is vrij lang en Ferrari racet over het algemeen met twee kleine coureurs. Is ook de reden dat Hülkenberg er nooit heeft kunnen tekenen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151238719
Ik denk dat de duur die ik noemde een veel grotere factor is in hoe klein die kans is en niet zo zeer zijn lengte :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151238849
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Zou me niet verbazen als Mercedes kaper op de kust zou worden.

Hoe lang staat Nico nog onder contract? Die zie ik zo snel nog niet vertrekken zolang hij races kan winnen met die Merc. En Lewis tekent deze week bij voor een x aantal jaar.

Denk dat eerder bij McLaren en Ferrari en Williams een plekje vrijkomt dan dat Nico zn stoeltje bij Mercedes opgeeft eerlijk gezegd en dan denk ik aan Button, Kimi en Massa. Die verwacht ik alledrie eigenlijk hooguit nog 1 jaar na dit jaar :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:55:58 #60
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_151238905
Eerst maar eens kijken wat hij dit seizoen doet. We zijn pas twee races ver. Snap dat mensen hem graag gelijk wereldkampioen zien worden, maar heb eens geduld met die jongen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:59:34 #61
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151239140
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoe lang staat Nico nog onder contract? Die zie ik zo snel nog niet vertrekken zolang hij races kan winnen met die Merc. En Lewis tekent deze week bij voor een x aantal jaar.

#6 Nico Rosberg (contract t/m 2018)


SPT / F1 Silly Season 2015: De felle strijd voor de stoeltjes

;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:00:28 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151239209
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef 4-elements het volgende:
Eerst maar eens kijken wat hij dit seizoen doet. We zijn pas twee races ver. Snap dat mensen hem graag gelijk wereldkampioen zien worden, maar heb eens geduld met die jongen.
idd, niet te hard van stapel lopen :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151240537
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

idd, niet te hard van stapel lopen :{
Tuurlijk, maar we mogen toch wel een beetje hardop dromen? O+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151240538
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef 4-elements het volgende:
Eerst maar eens kijken wat hij dit seizoen doet. We zijn pas twee races ver. Snap dat mensen hem graag gelijk wereldkampioen zien worden, maar heb eens geduld met die jongen.
NIKS GEDULD!!! MORGENOCHTEND ZEVEN UUR OP ZIJN LAATST GODVERDOMME!!!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:52:33 #65
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151242179
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

NIKS GEDULD!!! MORGENOCHTEND ZEVEN UUR OP ZIJN LAATST GODVERDOMME!!!
Vosss kloon detected.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 maart 2015 @ 21:57:07 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151242439
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

#6 Nico Rosberg (contract t/m 2018)

SPT / F1 Silly Season 2015: De felle strijd voor de stoeltjes

;)
zegt niets, kijk maar naar Sauber :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151242507
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Vosss kloon detected.....
:D!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 maart 2015 @ 21:59:07 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151242547
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

:D!
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Vosss kloon detected.....
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:10:18 #69
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151243195
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zegt niets, kijk maar naar Sauber :P
true that...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151252287
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

NIKS GEDULD!!! MORGENOCHTEND ZEVEN UUR OP ZIJN LAATST GODVERDOMME!!!
Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
pi_151252421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Weet iemand trouwens welke datum het is vandaag?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2015 @ 09:55:57 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151253694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Slecht...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport woensdag 1 april 2015 @ 10:50:43 #73
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151255106
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Ik betwijfel of dit waar is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 1 april 2015 @ 10:51:44 #74
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151255145
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dit waar is.
Ik betwijfel of je twee posts boven je hebt gekeken.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  Redactie Sport woensdag 1 april 2015 @ 10:52:15 #75
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151255156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik betwijfel of je twee posts boven je hebt gekeken.
Ik heb heus wel door dat het 1 april is :')

Heel matig uitgevoerd ook die grap.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_151255601
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik betwijfel of je twee posts boven je hebt gekeken.
Ik betwijfel of jij het begrip "understatement" kent
  woensdag 1 april 2015 @ 11:11:35 #77
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_151255859
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_151255908
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Wat slecht dit :')
U MAD?
  woensdag 1 april 2015 @ 11:12:57 #79
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151255911
En Jos Verstappen en Carlos Sainz Sr gaan FP1 doen in China!

http://www.grandprix247.c(...)-to-do-fp1-in-china/

:7
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_151255943
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:11 schreef WEST het volgende:
En hij gaat ook naar Ferrari

http://www.formule1nieuws(...)le.php?storyid=41137

:+
Worden die mensen niet moe van zichzelf met hun te doorzichtige KUT 1 april grapjes :r
Weer een minuut van mijn toch al zo armoedige leven KAPOT.
U MAD?
  woensdag 1 april 2015 @ 11:14:15 #81
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_151255955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:12 schreef Wolve000 het volgende:
En Jos Verstappen en Carlos Sainz Sr gaan FP1 doen in China!

http://www.grandprix247.c(...)-to-do-fp1-in-china/

:7
Carlos Sainz SR test het offroad gedeelte van de auto :D
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 1 april 2015 @ 11:14:44 #82
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_151255972
quote:
3s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Worden die mensen niet moe van zichzelf met hun te doorzichtige KUT 1 april grapjes :r
Weer een minuut van mijn toch al zo armoedige leven KAPOT.
Waarschijnlijk niet :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 1 april 2015 @ 11:15:36 #83
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_151256005
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:12 schreef Wolve000 het volgende:
En Jos Verstappen en Carlos Sainz Sr gaan FP1 doen in China!

http://www.grandprix247.c(...)-to-do-fp1-in-china/

:7
Afgezien van 1 april lijkt het me wel een leuk idee :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 1 april 2015 @ 11:21:13 #84
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151256213
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:14 schreef WEST het volgende:

[..]

Carlos Sainz SR test het offroad gedeelte van de auto :D
Ja, maar Jos is daar ook wel expert in... :X
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  Redactie Sport woensdag 1 april 2015 @ 11:24:28 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151256324
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:14 schreef WEST het volgende:

[..]

Carlos Sainz SR test het offroad gedeelte van de auto :D
en jos test de grindbak

haha goeie van mij weer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 1 april 2015 @ 11:25:00 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151256340
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:15 schreef Klonk het volgende:

[..]

Afgezien van 1 april lijkt het me wel een leuk idee :P
keertje als PR-stunt ergens, maar niet tijdens een GP-weekend natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 1 april 2015 @ 11:28:35 #87
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_151256475
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

keertje als PR-stunt ergens, maar niet tijdens een GP-weekend natuurlijk
Uiteraard :)

Een of ander city race event ofzo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 1 april 2015 @ 11:30:40 #88
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_151256551
quote:
9s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

en jos test de grindbak

haha goeie van mij weer.
:')
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_151258844
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:51 schreef tsystem het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk gekregen ook:
http://www.grandprixradio(...)ed-bull-bij-gp-china
Holy crap!

O, wacht... 1 april...
  woensdag 1 april 2015 @ 17:41:49 #90
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_151268726
Aan die doorzichtige 1 april grappen heb ik echt zo'n tyfushekel. Heel mijn nieuwsoverzicht op Twitter naar de tering met die flauwekul.

Hier in Weert menen ze iedereen wijs te maken dat er nabij een basisschool een stoeltjeslift wordt geplaatst. Dan kunnen de kindjes veilig aan de andere kant van een 'drukke' weg komen. :')

Goede, vooral zeer creatieve, 1 april grappen kan ik wel waarderen. Grappen waarbij je echt zat te twijfelen of het waar zou zijn of niet.
pi_151270393
1 april is echt kut idd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151495612

Mooie woorden voor Max en Sainz van Peter Windsor :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151501340
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar zeer waarschijnlijk heeft je zoon dan al twee nationaliteiten. Je kunt gewoon zonder al te veel gedoe ook een Nederlands paspoort voor 'm regelen.

Veel mensen met een dubbele nationaliteit weten niet eens dat ze er twee hebben.
Om hier nog even op in te haken, volgens mij ook. Vriend van me met een Nederlandse moeder en een nieuw Zeelandse vader, geboren in Oostenrijk en daar opgegroeid. Nederlands en Nieuw Zeelands paspoort, afgelopen jaar voor het eerst hier op "vakantie" geweest in zijn "thuis" land. En zou hij een Oostenrijks paspoort willen moet hij beide! andere opgeven.

Overigens Max Verstappen _O_ _O_ die inhaalacties getuigen van zoveel natuurlijk gevoel en klasse, ongekend.
pi_151508537
Leuk stuk van Peter Windsor over Max Verstappen:

  Redactie Sport donderdag 9 april 2015 @ 10:44:07 #95
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151508623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Leuk stuk van Peter Windsor over Max Verstappen:

2 posts boven je.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 9 april 2015 @ 11:35:12 #96
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151510043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

2 posts boven je.
Wel een leuk stuk, maar jammer dat sommige mensen niet eerst het topic een beetje doorlezen :')
pi_151514527
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:06 schreef Boarderzip het volgende:

[..]
Overigens Max Verstappen _O_ _O_ die inhaalacties getuigen van zoveel natuurlijk gevoel en klasse, ongekend.
F1 stelt niet veel meer voor, op nieuwe banden iemand die langzamer is inhalen (eventueel ook nog met DRS). :')
pi_151514719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:05 schreef Nober het volgende:

[..]

F1 stelt niet veel meer voor, op nieuwe banden iemand die langzamer is inhalen (eventueel ook nog met DRS). :')
Niet alleen in F1, ook zijn inhaalacties uit het Formule 3 kampioenschap bijvoorbeeld zijn erg goed! Dan nog zijn er genoeg andere coureurs die minder inhaalacties hebben per race maar toch meer gevaar lopen door een wat hoger kamikaze gehalte, Max doet het technischer en erg clean.
pi_151526429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:11 schreef Boarderzip het volgende:

[..]

Niet alleen in F1, ook zijn inhaalacties uit het Formule 3 kampioenschap bijvoorbeeld zijn erg goed! Dan nog zijn er genoeg andere coureurs die minder inhaalacties hebben per race maar toch meer gevaar lopen door een wat hoger kamikaze gehalte, Max doet het technischer en erg clean.

:9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:21:25 #100
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151543633
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426

Jan _O_
pi_151543928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426

Jan _O_
Mooi stukje ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_151544210
Inderdaad heel goed stuk.
U MAD?
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:56:05 #103
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151544651
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426

Jan _O_
Heb erop gereageerd, wel een mooi stuk maar waarom ga je die strijd aan vraag ik me af.
We weten hoe ze zijn, zelfs in de voetbal wereld worden ze uitgekotst.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:03:03 #104
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_151550386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef FritzWepper het volgende:
Jan Lammers fileert Voetbal International's v/d Gijp en Derksen om stupide opmerkingen Jos Verstappen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426

Jan _O_
is inderdaad een goed stuk.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_151551052
Lammers altijd +100. Topvent met een fantastische carrière.
pi_151554388
Mooi stuk inderdaad. Las het net pas en had het in het GP topic gezet dacht ik.

Anyway, ook een leuk stukje van Jos:

quote:
"Je merkt wel aan alles dat Max ontzettend leeft in Nederland. Overal proef je enthousiasme, ook in gesprekken met potentiële sponsors. Momenteel heeft Max in Jumbo één persoonlijke sponsor, maar er is nog één plek op zijn helm en de zijkant van zijn cap te vergeven. Die hopen we de komende periode in te vullen."

"Ondertussen moet Max zijn focus op het racen houden, maar daar maak ik me geen zorgen over. Hij is weer fris. Vorige week maandag, na Maleisië, was hij na een maand weer even een paar dagen thuis. Die ontspanning in eigen omgeving heeft hem goed gedaan. Thuis was hij weer even de Max van een half jaar geleden toen zijn wereld er nog heel anders uitzag. Hij kon weer even zijn ding doen. Spelen met de PlayStation, afspreken met vrienden en op zijn nieuwe Carrera-fiets lekker trainen."

"Tussendoor moest hij nog wel anderhalve dag naar Engeland voor simulatorwerk. Toen hij donderdagavond om half elf thuiskwam, ging hij meteen door naar zijn kamer waar hij zijn eigen semi-professionele simulator staat. Om snel even wat instellingen aan te passen, zodat de rondetijden beter overeenkomen met de simulator van het team. Dat typeert de professionaliteit van Max. Ik vind dat prachtig om te zien."

"Zondag hoop ik in Sjanghai opnieuw op een puntenfinish. Dat zou een schitterend resultaat zijn. In Maleisië was hij twee weken geleden de eerste 'Bull', dat gaf het resultaat ook voor zijn eigen gevoel zeker iets extra's. Als het B-team het A-team verslaat, zegt dat wel iets. Over Max, over zijn teamgenoot Carlos Sainz, maar zeker ook over de mensen in de fabriek en technisch directeur James Key. De spirit zit er nu goed in bij iedereen, dat moeten we vasthouden."
Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig? :@ :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 10 april 2015 @ 17:18:24 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151554450
Belgen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151554611
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:
Mooi stuk inderdaad. Las het net pas en had het in het GP topic gezet dacht ik.

Anyway, ook een leuk stukje van Jos:

[..]

Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig? :@ :9
F1 2014
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151554681
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:25 schreef Beach het volgende:

[..]

F1 2014
Dat lijkt me bijzonder stug. Ik gok een pro versie van rFactor
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151554829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:56 schreef nils7 het volgende:

[..]

Heb erop gereageerd, wel een mooi stuk maar waarom ga je die strijd aan vraag ik me af.
We weten hoe ze zijn, zelfs in de voetbal wereld worden ze uitgekotst.
Als je 51 keer uitvalt in 107 GP's dan doe je toch iets niet goed.
pi_151555051
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:16 schreef Geralt het volgende:
Mooi stuk inderdaad. Las het net pas en had het in het GP topic gezet dacht ik.

Anyway, ook een leuk stukje van Jos:

[..]

Boh gek, dat wil ik ook. Wat zal hij hebben staan thuis? rFactor Pro? Of een custom sim van Red Bull? Iemand die dat weet toevallig? :@ :9
Custom made in opdracht van Jos. Meesteropleider _O_
pi_151555923
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad heel goed stuk.
Vind je echt :')?
pi_151555949
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Haten op Jos :')
Was Jos niet die gast die altijd in de grindbak eindigde? Loser!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_151556000
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:21 schreef wimderon het volgende:

[..]

Vind je echt :')?
Ja, ik vind dat Lammers wel een punt heeft ja. Kijk zelf elke week naar VI, maar dat gelul en dat afgeven op mensen die andere sporten beoefenen / beoefend hebben hangt me eigenlijk wel de keel uit. Wat lukraak wat opmerkingen spuien en de lachers op je hand krijgen om vervolgens weer doodleuk met wat anders verder te gaan. Ik hoor Derksen en Gijp ook nooit eens ergens excuus voor aanbieden of iets terug nemen wat ze gezegd hebben.
Dat ze het lekker bij voetbal houden joh.
U MAD?
pi_151556024
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:22 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Was Jos niet die gast die altijd in de grindbak eindigde? Loser!
U MAD?
pi_151556273
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jos was een zeikerd. Beetje mieren over de motor. Rijden kon hij niet. De schuld aan anderen geven was hij meester in. Zijn zoon doet het gelukkig een stuk beter.
Nee, ik ben geen formule-1 fan, maar ik heb wel respect voor sporters, ook als het pingpong of korfbal.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_151556879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:36 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Jos was een zeikerd. Beetje mieren over de motor. Rijden kon hij niet. De schuld aan anderen geven was hij meester in. Zijn zoon doet het gelukkig een stuk beter.
Nee, ik ben geen formule-1 fan, maar ik heb wel respect voor sporters, ook als het pingpong of korfbal.
Die keren dat hij in de grindbak stond was inderdaad bijna altijd de schuld van anderen. Zelden van zichzelf.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151556957
En ja dat is te staven met statistieken. Astublieft:



Tel ze maar eens. De keren dat hij de schuld niet aan iets of iemand anders dan zichzelf kon geven. Dat zijn ook de keren geweest dat hij zelf gewoon zijn fouten toe gaf. De enige keer dat ik mij kan herinneren dat ie iemand anders de schuld gaf was toen hij gelapped werd door de raceleider Montoya en vervolgens bij de eerste bocht hem van achteren ramde.

Jos gaf aan dat Montoya veel vroeger dan normaal remde. Montoya gaf aan dat het een raceongeval was en later dat hij inderdaad iets eerder remde daar.

Dat is de enige keer die ik me persoonlijk kan herinneren dat Jos iemand anders de schuld probeerde te geven en toevallig was dat ook volkomen terecht. Alle keren dat hij de schuld aan de remmen gaf of aan de motor of aan het team of aan de versnellingsbak of aan de ophanging of weet ik het wat die waren volkomen terecht. En dat kan je mooi terug zien in de stats. :)

Protip: als je er niets van weet doe je er beter aan om je er eerst in te verdiepen in plaats van dom anderen nablaten. Ergo: zorg dat je beslagen ten ijs komt.

Jos was een prima coureur die helaas niet de carrière kreeg die hij eigenlijk verdiende. Dat lag aan een hoop factoren, maar niet aan zijn rijderskwaliteiten. Daarmee doe je Jos echt te kort.

[ Bericht 20% gewijzigd door Geralt op 10-04-2015 19:11:59 ]
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151557099
Buiten dat is het stellen dat Jos niet kon rijden gewoon onzin. Jos kon starten als de beste en kon meer dan prima uit de voeten in de regen.

Bovendien is Jos nog altijd Nederlands beste F1 coureur ooit. En ik hoop dat Max die titel van hemaf gaat pakken. _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151557142
Hoe kan het dat een auto waar zo veel geld in is gestopt zoveel problemen kan hebben?
Als ik dit rijtje zo zie dan denk ik aan onze Franse en Italiaanse auto's.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 10 april 2015 @ 19:09:39 #121
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_151557296
Jos zat toch nooit in de grindbak
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_151557340
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat Lammers wel een punt heeft ja. Kijk zelf elke week naar VI, maar dat gelul en dat afgeven op mensen die andere sporten beoefenen / beoefend hebben hangt me eigenlijk wel de keel uit. Wat lukraak wat opmerkingen spuien en de lachers op je hand krijgen om vervolgens weer doodleuk met wat anders verder te gaan. Ik hoor Derksen en Gijp ook nooit eens ergens excuus voor aanbieden of iets terug nemen wat ze gezegd hebben.
Dat ze het lekker bij voetbal houden joh.
Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.

Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
pi_151557546
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.

Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
Ik heb nog een slap rose rijbewijsje, het fotootje is totaal verkreukeld.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.

En dan, zie ik in de lijst:

collission :{
oil leak :{
engine failure }:|

Ben ik nou raar dat ik dan zelf.... ga denken.... van... wat gaat hier fout?
Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?

Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?

Zeg nu zelf eens eerlijk......

Ik snap hier totaal geen enkele yota van.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_151557609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is.
Dat knulletje is pas 17 man! Laat hem lekker nog even half onder de vleugels van zijn pa dit avontuur beginnen. :)

Bovendien heb ik nooit iemand horen mekkeren over de pa van Button of Lewis of Massa. Die waren er ook altijd bij zowat. En als Massa dan stuk gaat of een mooie actie laat zien (of Lewis of Button) dan was die pa ook meteen in beeld. Zo werkt dat nou eenmaal.

Maargoed, dat zijn geen Nederlanders. Dus dan hoef je die niet af te zeiken. Ofzo. Vreemde eigenschap.

Overigens las ik gister dat Max dit jaar ruim een half miljoen euro aan salaris krijgt. Hoe is dat voor al die zeikerds en zeurpieten die maar door blijven zeuren over Jos en of Max?

Hoeveel verdiende jullie op je 17de? :D

Petje af voor beide heren wat ze voor elkaar gebokst hebben. Puur op talent, karakter, prestaties en doorzettingsvermogen het schier onmogelijke mogelijk gemaakt. Zonder geld de F1 wereld binnen stappen met een 3 jarig contract en een half miljoen per jaar vangen. Op je 17de. En dan meteen je 2e Grand Prix dik in de punten rijden. _O_

Heel de wereld is laaiend enthiousant over Max, maar "wij" moeten weer wat te zeiken hebben, want iemand steekt zn kop weer boven het maaiveld uit. Bah bah :r }:| ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151557794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.

Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
Ik heb nog een slap rose rijbewijsje, het fotootje is totaal verkreukeld.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.

En dan, zie ik in de lijst:

collission :{
oil leak :{
engine failure }:|

Ben ik nou raar dat ik dan zelf.... ga denken.... van... wat gaat hier fout?
Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?

Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?

Zeg nu zelf eens eerlijk......

Ik snap hier totaal geen enkele yota van.
Sowieso rijden ze met zijn allen met snelheden van dik boven de 250/300 soms centimeters naast elkaar, dus er kan soms idd wel eens een botsing voor komen ja. Ook wordt elk klein stuurfoutje met die snelheden meteen zwaar afgestraft.

Daarnaast worden die motoren al heel snel bloedje heet en als ze te lang stil staan, en dus geen rijwind koeling hebben, dat vinden ze niet zo heel fijn.

En de motoren zijn puur op performance gebouwd en worden tot in extreme waardes misbruikt, met bijbehorende slijtage, dus erg lang gaan ze niet mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_151557840
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.

Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
Precies.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151558429
Overigens: Jos was een redelijke F1 coureur. Maar ook niet meer dan dat.

Dat is geen diskwalificatie, want jarenlang op dat niveau rijden is bijzonder... zeker voor een Nederlander, maar hij had niet de kwaliteiten om wereldkampioen te worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151558508
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef DS4 het volgende:
Overigens: Jos was een redelijke F1 coureur. Maar ook niet meer dan dat.

Dat is geen diskwalificatie, want jarenlang op dat niveau rijden is bijzonder... zeker voor een Nederlander, maar hij had niet de kwaliteiten om wereldkampioen te worden.
Kan je ook uitleggen hoe je hierbij komt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151558749
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:44 schreef Beach het volgende:

Kan je ook uitleggen hoe je hierbij komt?
Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.

Daarnaast prikt iedereen die iets van racen weet door fabeltjes heen van 'het team geeft jos een veel mindere auto'. Terwijl het team alle belang heeft bij hem de snelst mogelijke auto te geven.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151558813
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb met honderden miljoenen anderen hem zien racen... Meestal via de tv, maar ook geregeld bij de GP aanwezig.

Daarnaast prikt iedereen die iets van racen weet door fabeltjes heen van 'het team geeft jos een veel mindere auto'. Terwijl het team alle belang heeft bij hem de snelst mogelijke auto te geven.
Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151558964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef Beach het volgende:

Dus jij meet de kwaliteiten aan de hand van de auto's waarin hij gereden heeft.
Lees mijn bericht nog eens goed.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 10 april 2015 @ 20:30:26 #132
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_151560125
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat knulletje is pas 17 man! Laat hem lekker nog even half onder de vleugels van zijn pa dit avontuur beginnen. :)

Bovendien heb ik nooit iemand horen mekkeren over de pa van Button of Lewis of Massa. Die waren er ook altijd bij zowat. En als Massa dan stuk gaat of een mooie actie laat zien (of Lewis of Button) dan was die pa ook meteen in beeld. Zo werkt dat nou eenmaal.

Maargoed, dat zijn geen Nederlanders. Dus dan hoef je die niet af te zeiken. Ofzo. Vreemde eigenschap.

Overigens las ik gister dat Max dit jaar ruim een half miljoen euro aan salaris krijgt. Hoe is dat voor al die zeikerds en zeurpieten die maar door blijven zeuren over Jos en of Max?

Hoeveel verdiende jullie op je 17de? :D

Petje af voor beide heren wat ze voor elkaar gebokst hebben. Puur op talent, karakter, prestaties en doorzettingsvermogen het schier onmogelijke mogelijk gemaakt. Zonder geld de F1 wereld binnen stappen met een 3 jarig contract en een half miljoen per jaar vangen. Op je 17de. En dan meteen je 2e Grand Prix dik in de punten rijden. _O_

Heel de wereld is laaiend enthiousant over Max, maar "wij" moeten weer wat te zeiken hebben, want iemand steekt zn kop weer boven het maaiveld uit. Bah bah :r }:| ;(
De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.
Drugs are good mkay?
  vrijdag 10 april 2015 @ 20:49:48 #133
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151560815
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Party_P het volgende:

[..]

De azijn is weer extra zuur hier ofniet? Ik geef je helemaal gelijk, Max is tot nu toe ongelovelijk goed bezig. Zijn pa, Jos, heeft in het verleden ook boven gemiddeld goed gepresteerd (zeker in de regen), maar had een slecht management en te weinig sponsors. Max zal hopelijk een betere toekomst hebben.
Van de dingen die fout zijn gegaan bij Jos is zeker wel van geleerd! Dat jochie doet het, zeker gezien zijn leeftijd, gewoon goed!
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:06:55 #134
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151561472
Aah, het F1-weekend is weer ingezet en de ''Max-welles/nietes-talent'' spelletjes en ''Verstappen-grindhapper :D LOL!!WTFbbq _O- !!! ''-schreeuwers melden zich weer in het topic :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151561871
quote:
18s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah, het F1-weekend is weer ingezet en de ''Max-welles/nietes-talent'' spelletjes en ''Verstappen-grindhapper :D LOL!!WTFbbq _O- !!! ''-schreeuwers melden zich weer in het topic :')
Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:23:33 #136
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151562119
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Stukkie van Lammers trekt momenteel wat extra aandacht...
Jammer genoeg wel, en dat zal op raceday nog wel wat erger worden :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151564511
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Kijk, ik ben een lul van een vent. En ik rij ook zo, als een oetlul. Ik heb een heel goedkoop klein autootje (je wilt hem niet zien, zo lelijk), maar hij doet het altijd en ik rij als een lul met tien vingers. Nog nooit een ongeluk gehad.

Nu heb je zo'n rondrijbaan in weet ik allemaal veel en daar rijden de meest geavanceerde auto's op waarin miljoenen is in geinvesteerd. Correct me when I'm wrong.
Ik heb nog een slap rose rijbewijsje, het fotootje is totaal verkreukeld.
De mensen die in de miljoenwagens rijden hebben een volledige opleiding achter de rug, om jaloers op te worden. Professionals.

En dan, zie ik in de lijst:

collission :{
oil leak :{
engine failure }:|

Ben ik nou raar dat ik dan zelf.... ga denken.... van... wat gaat hier fout?
Hier worden miljoenen in gestoken en de boel vliegt al in de fik voordat het eerste gaspedaal is ingetrapt en de grindbak is nog maar net aangeharkt en een meneer met een superopleiding laat je de stenen om de oren vliegen?

Vind je het dan zo raar dat ik met mijn slappe papiertje en mijn kutautootje wel successen weet af te dwingen en dat ik dan mijn wenkbrauwen frons bij gasten die 12 uur per dag in training zijn en een superauto in elkaar zetten die dan hun auto opblazen in de grindbak?

Zeg nu zelf eens eerlijk......

Ik snap hier totaal geen enkele yota van.
Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.
Een formule 1 motor en versnellingsbak hoefde slechts één race afstand heel te blijven in de tijd dat Jos nog meedeed de F1, de ophanging en remmen ook dus werd alles zo licht mogelijk uitgevoerd, immers hoe lichter hoe beter.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_151565221
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:29 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Heel simpel, jouw autootje moet minstens tien tot 15 jaar meekunnen met wat periodiek onderhoud.
Een formule 1 motor en versnellingsbak hoefde slechts één race afstand heel te blijven in de tijd dat Jos nog meedeed de F1, de ophanging en remmen ook dus werd alles zo licht mogelijk uitgevoerd, immers hoe lichter hoe beter.
En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.

Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.

En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.

Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.

Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?

En nu komt het ergste. Let op:

Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh

Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen? :X
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_151565505
idioot
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151565634
Hoelaat beginnen qualies en race NL tijd?
U MAD?
pi_151565756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ze pretenderen ook helemaal niet verstand van F1 te hebben, maar geven gewoon hun mening, zoals iedereen doet. Het punt dat Van der Gijp maakt, dat Jos best wat meer op de achtergrond mag blijven, daar is best wat voor te zeggen. Zonder de begeleiding van Jos had Verstappen (nu) niet in de formule 1 gereden, maar dat wordt ook niet beweerd. En Jos zal ongetwijfeld 'ongekend veel verstand van motortechniek!' hebben, maar dat is nu niet meer relevant voor de carrière van Max bij Toro Rosso en verder. Hij zal ongetwijfeld nuttige input kunnen geven, maar daarvoor hoef je niet zo prominent aanwezig te zijn als hij nu wel degelijk is. En natuurlijk zijn die grindbak-grapjes flauw en deels bezijden de waarheid.

Dan gaat zo'n Jan Lammers er bloedserieus op in met zo'n met frustratie doordrenkt stukje, manmanman.
Waarom moet Jos meer op de achtergrond blijven? Hij is daar in dienst van Max en niet andersom. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt door TR met Jos wat wel en niet kan, dus zijn aanwezigheid wordt zeker op prijs gesteld.
En als Jos nou een 'gewone' vader was geweest die niet in de F1 had gereden dan was het 'de trotste vader in de pitbox'. Nu is het Jos en is het 'de bemoeial'.
Ben benieuwd of ze in Spanje ook zo denken over Carlos Sainz Sr.
U MAD?
pi_151565865
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:00 schreef Beach het volgende:
idioot
Daarmee zijn al mijn vragen nog niet beantwoord.
Dus ik ben een idioot. Is het zo raar dat ik het niet snap?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_151565889
Laat ook maar.....
Ik zal er nooit achter komen..
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_151567446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.

Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.

En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.

Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.

Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?

En nu komt het ergste. Let op:

Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh

Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen? :X
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Precies snap ook niet dat die voetballers die zoveel geld krijgen niet elke bal vanaf het eigen goal in de kruising schieten. En dat die keapers niet elke bal uit onmogelijke hoeken pakken. Ze zijn toch de beste. Hoe kunnen ze nou fouten maken.


:') !
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  zaterdag 11 april 2015 @ 01:49:02 #145
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151569182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.

Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.

En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.

Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.

Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?

En nu komt het ergste. Let op:

Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh

Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen? :X
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
_O-

Wat een brevet van onvermogen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Sport zaterdag 11 april 2015 @ 11:09:46 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151572595
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.

Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.

En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.

Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.

Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?

En nu komt het ergste. Let op:

Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh

Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen? :X
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Dit is niet zo'n slimme post.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_151573195
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

En dat kost dus kapitalen (bewust zijnde dat een voetballer per week ook kapitalen kost),
Maar wat ik raar vind, is dat mijn zielige brikje een paar honderd euro kostte toen ik hem kocht, en ik rij er nog steeds mee zonder problemen.

Die superbolide kost het triljoen-voudige. Dan is het toch niet zo moelijk om een perfecte auto af te leveren? Die totaal geen mankementen heeft.

En de chauffeur: Ik heb met hakken over de sloot mijn rijbewijs gehaald. Zo'n Jos verstappen heeft veel, veel, veel en veel meer opleiding. Dus zo'n man mag geen fouten meer maken. Of het nou 300 of 400 km per uur is, hij is er voor opgeleid. Dus moet hij perfect zijn.

Ik ben dat niet, maar ik kom niet in de krant met een kapotte auto.
Want ik, oh zielige stuntelaar, maak geen fouten!
En mijn zielige autootje van een paar honderd, rijdt altijd! Zonder olielekkage.

Hoe kan het dan dat een superbolide waar veel en veel meer is over nagedacht mankementen vertoont.
En hoe komt het dat zo'n hoogopgeleid iemand fouten maakt?

En nu komt het ergste. Let op:

Ik heb gelezen dat formule-I techniek wel eens toegepast wordt in onze auto's.
AAArrrrghhh

Dus ik word de nieuwe Jos Verstappen? :X
Dus ik eindig straks in een hoop grind?
Misschien moet je nadenken voor je post :'). Een auto zonder mankementen was vroeger een langzame auto. Want om snel te gaan moest je extremen opzoeken en bij extremen gaat sneller iets stuk. Jos had waarschijnlijk helemaal geen hoge opleiding, die zat vaak in een auto en bleek talent te hebben maar veel meer dan "misschien is het verstandig om je conditie op peil te houden, ga eens een uurtje per week rennen" werd er tegen hem waarschijnlijk niet gezegd.
  zaterdag 11 april 2015 @ 11:36:56 #148
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_151573353
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:01 schreef Geralt het volgende:
En ja dat is te staven met statistieken. Astublieft:

[ afbeelding ]

Tel ze maar eens. De keren dat hij de schuld niet aan iets of iemand anders dan zichzelf kon geven. Dat zijn ook de keren geweest dat hij zelf gewoon zijn fouten toe gaf. De enige keer dat ik mij kan herinneren dat ie iemand anders de schuld gaf was toen hij gelapped werd door de raceleider Montoya en vervolgens bij de eerste bocht hem van achteren ramde.

Jos gaf aan dat Montoya veel vroeger dan normaal remde. Montoya gaf aan dat het een raceongeval was en later dat hij inderdaad iets eerder remde daar.

Dat is de enige keer die ik me persoonlijk kan herinneren dat Jos iemand anders de schuld probeerde te geven en toevallig was dat ook volkomen terecht. Alle keren dat hij de schuld aan de remmen gaf of aan de motor of aan het team of aan de versnellingsbak of aan de ophanging of weet ik het wat die waren volkomen terecht. En dat kan je mooi terug zien in de stats. :)

Protip: als je er niets van weet doe je er beter aan om je er eerst in te verdiepen in plaats van dom anderen nablaten. Ergo: zorg dat je beslagen ten ijs komt.

Jos was een prima coureur die helaas niet de carrière kreeg die hij eigenlijk verdiende. Dat lag aan een hoop factoren, maar niet aan zijn rijderskwaliteiten. Daarmee doe je Jos echt te kort.
Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.
  zaterdag 11 april 2015 @ 14:14:08 #149
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151577329
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 11:36 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Sowieso, kijk eens vanaf Canada 2000 naar de uitvalbeurten. Vooral mechanische ellende.
Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
Wie dit leest is gek
pi_151577410
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit is niet zo'n slimme post.
En dit is een understatement.
pi_151579403
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.

Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_151579847
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:

[..]

Dan ligt het aan de engineers en niet de bestuurder. De coureur heeft als enige taak de auto zo snel mogelijk over het circuit te sturen en uit de grindbak/muur te houden.

Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
Nee, de auto's uit die tijd waren veel fragieler. Te vroeg of snel terugschakelen en je motor maakte gigantische overtoeren. Daar kon de Hart-motor toen niet tegen, die had geen pneumatische klepveren en kon max 13000 toeren maken. Koppeling een keer verkeerd op laten komen en dat ding was de volgende stop opgerookt. Zelfde verhaal met hele ronden achter iemand aan jagen en de remmen raken oververhit.

In de Simtek, haalde teamgenoot Mimo Schiatarella vaak wel de finish, maar dan als laatste op 10 ronden achterstand. Dan blijft het wel heel.

Raw speed was Jos een van de snelste, maar voor de rest viel het wel mee. Maar ik denk dat hij achteraf wel enorm geleerd heeft ervan en zijn zoon duidelijk behoed heeft van dezelfde fouten maken.

Ze zeggen ook wel dat Max meer de rust en het verstand van zijn moeder heeft gekregen EN het rauwe talent van zijn vader.
.
  zaterdag 11 april 2015 @ 16:58:40 #153
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_151581301
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het gaat er nayuurlijk ook nog om hoe je met je materiaal omgaat.
Je kunt wel het talent hebben om extreem laat te remmen maar de remmen zelf moeten daar ook tegen kunnen.
Het zelfde geldt voor het gebruik van de versnellingen. Bij Jos was het geen pech meer maar de manier van rijden.
Er werd in die tijd ook steeds geroepen dat hij één keer het geluk moest hebben om met een goed resultaat op te vallen zodat een topteam hem in zou lijven.
In Nederland werd eigenlijk altijd veronderstelt dat hij het zelfde kon als Schumacher. Want die kon ook zo goed in de regen.
Gelukkig ben je sarcastisch.
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:24:39 #154
57892 savale
lalalalaaa
pi_151582001
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
pi_151582056
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
http://squirrelstreams.com/

Daar heeft een vriend van me de vorige race prima kunnen kijken op een tablet in een hotel. Gratis.
Zelf heb ik die stream nog niet bekeken, maar hij scheen goed beeld te hebben :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:32:58 #156
57892 savale
lalalalaaa
pi_151582301
Bedankt alvast, ga ik die proberen morgen. Enig idee of dat Nederlands is?
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
  zaterdag 11 april 2015 @ 17:37:17 #157
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151582389
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:38 schreef Waffle het volgende:

[..]

Dat ze vaak kapot gingen komt natuurlijk ook door de vele innovaties en nieuwe technieken die gebruikt werden. Alles moest steeds lichter. Je kon in die tijd wel een auto bouwen die elke race uitreed maar daar had je niks aan. Er waren maar zes coureurs die punten kregen dus kon je beter een auto hebben die heel extreem was en vaker uitviel maar zo nu en dan toch in staat was om punten te halen.
Precies. Jos koos bewust voor het najagen van de uitschieters, liever dnf, 6e, dnf dan 14e, 16e, 13e
En ook zijn grindbakavonturen hadden de zelfde oorzaak. Steeds op de grens rijden en dan hopen dat alles een keer op de plek zou vallen.
Wie dit leest is gek
pi_151582612
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:32 schreef savale het volgende:
Bedankt alvast, ga ik die proberen morgen. Enig idee of dat Nederlands is?
natuurlijk niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:04:50 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151583088
Doet janlul ook niet F1?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151583208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef savale het volgende:
heeft iemand trouwens enig idee of er een manier is om de race morgen te kijken via internet (al dan wel / niet betaald)
Sport1Go.
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:10:32 #161
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151583237
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Sport1Go.
Met wifi verbindingen loopt deze echt achter, althans de twee keer dat ik hem geprobeerd heb
  zaterdag 11 april 2015 @ 18:54:34 #162
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151584408
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:04 schreef fathank het volgende:
Doet janlul ook niet F1?
jawel. Ook via Kodi (ex-xbmc) via een addon, voor op het grote scherm als die mogelijkheid er is ;)

quote:
99s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:10 schreef lasters het volgende:

[..]

Met wifi verbindingen loopt deze echt achter, althans de twee keer dat ik hem geprobeerd heb
tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 11 april 2015 @ 19:02:26 #163
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151584643
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:54 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

tsja. Dat heb ik ook als ik sky kijk via acestream als BBC niet uitzendt, maar liever dat dan dat ik de Fransman moet kijken of naderhand downloaden met het risico dat ik alweer eens de uitslag tegenkom.
Bij een gratis stream heb ik hier minder problemen mee dan als ik ervoor betaal om het te kijken. Gelukkig heb ik tegenwoordig Sport 1 op de tv :D
pi_151584864
Als ik heel kritisch ben heeft Max nu voor de tweede keer Q3 verspeeld door een fout(je).
Is dat erg? Nee, dit is een leerjaar en het maakt weinig uit voor zijn kansen morgen vermoed ik. Misschien verhoogt het zijn kansen zelfs nu hij op Mediums kan starten. Bovendien is het meer dan ik durfde hopen vooraf: op snelheid bij de top 10 horen. Als dit de rest van het seizoenzo blijft, gaat ie echt veel punten scoren.
pi_151586066
Toro Rosso's flying Dutchman might actually be Belgian

Max Verstappen has enjoyed plenty of media attention since becoming F1's youngest driver in Australia last month, but none of it has been quite as peculiar as the recent rumours about his nationality.

His mother, no less, has reportedly told a Belgian newspaper that her son only has documents that identify him as Belgian, despite the 17-year-old holding a Dutch racing license.

"He turns 18 on September 30, and on that date, and not before, he can opt for Dutch nationality. In the meantime, he is Belgian and nothing else," says Sophie Kumpen.

At least Max now has a home race in the form of Spa-Francorchamps...

Max is helaas een belg :(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2015 @ 19:59:55 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151586266
2014 belde...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_151586316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Max is helaas een belg :(
Nee dat is hij niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151586756
Was ie maar een Belg. Dan hadden we veel minder last van grindbakgrapjes en mensen met domme meningen over Jos' rol.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 11 april 2015 @ 20:32:00 #169
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151587318
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:14 schreef Beach het volgende:
Was ie maar een Belg. Dan hadden we veel minder last van grindbakgrapjes en mensen met domme meningen over Jos' rol.
geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151587352
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

geloof je dat zelf? Het is en blijft Jos' nakomeling. Egaal de nationaliteit, de achterlijke meerderheid zonder kennis van enige racerij zal blijven schreeuwen over vrouwen en kinderen slaan, grindbanken opmerkingen en andere opmerkingen waarbij mensen met Down nog slimmer lijken.
je hebt pm.
pi_151601122
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 19:10 schreef aesop het volgende:
Als ik heel kritisch ben heeft Max nu voor de tweede keer Q3 verspeeld door een fout(je).
Is dat erg? Nee, dit is een leerjaar en het maakt weinig uit voor zijn kansen morgen vermoed ik. Misschien verhoogt het zijn kansen zelfs nu hij op Mediums kan starten. Bovendien is het meer dan ik durfde hopen vooraf: op snelheid bij de top 10 horen. Als dit de rest van het seizoenzo blijft, gaat ie echt veel punten scoren.
Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 12 april 2015 @ 09:36:33 #172
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151602293
Kolere Renault!
pi_151602298
Helaas
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 april 2015 @ 09:37:09 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151602320
Jammer, maar een zeer goede race gereden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_151602611
Hoe kut weer, 2 ronden voor het eind :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151602618
Het is niet te geloven. Renault kan beter uit de f1 blijven met zulke motoren. Zonde zonde. Topic header kan aangepast worden naar iedereen wil Renault slopen maar dat hoeft niet van die gaat vanzelf wel.
Gaap
pi_151602629
Mooie acties ook, super. ^O^

Alleen het uitvallen was erg zuur ja. :(
Jack does it in real time...
pi_151602740
Echt super gereden, vond dit indrukwekkender dan in Maleisië. Falen van Renault doe je verder niks aan.
pi_151602745
Grindbakje meegepakt?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 12 april 2015 @ 09:57:25 #180
194695 franklop
Fran knock
pi_151602753
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 09:57 schreef Nielsch het volgende:
Grindbakje meegepakt?
yup. Echt slecht was ie weer
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_151602771
Geintje natuurlijk
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_151602826
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 09:58 schreef Nielsch het volgende:
Geintje natuurlijk
leuk man
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 12 april 2015 @ 10:06:01 #183
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_151602876
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:02 schreef Beach het volgende:

[..]

leuk man
huilem
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_151602895
Max sloopt de Renault zelf wel daar heeft hij Jos niet voor nodig.

66,6% uitvalpercentage. _O_
pi_151602935
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:07 schreef Nober het volgende:
Max sloopt de Renault zelf wel daar heeft hij Jos niet voor nodig.

66,6% uitvalpercentage. _O_
Kvyat doet dat beter. Dat was tenminste een echte plof.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_151602965
Zou Max zo nog aan de telefoon komen? Zal dan wel weer iets worden als:

"Ja, ging wel goed. Jammer van het einde, maar dat heb je soms."
  zondag 12 april 2015 @ 10:12:26 #187
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151602967
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 08:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tegenwoordig krijg je voor bijna elke plek al punten toch? Zo bijzonder is punten scoren niet meer in de F1.
10/15 jaar terug viel ook 50% van het veld uit wegens technisch falen. Gebeurt tegenwoordig ook niet meer. Dus die vergelijking vlakt elkaar terug uit.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 12 april 2015 @ 10:14:05 #188
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151602989
Als dat zo door gaat hsalt ie dit seizoen de 50 puntengrens niet eens.8x6=48
Wie dit leest is gek
  zondag 12 april 2015 @ 10:14:09 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151602992
Beste en zeeeer indrukwekkende race van Max tot op heden. Zonde dat het niet beloont werd, maar dit geweldige talent wordt echt wel opgepikt door de teams die wel een betrouwbare motor hebben.
pi_151603161
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 10:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als dat zo door gaat hsalt ie dit seizoen de 50 puntengrens niet eens.8x6=48
Dat is al twee keer zoveel dan hij voor het seizoen verwachtte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 12 april 2015 @ 10:28:23 #191
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151603205
Iedereen heeft nu gezien waar die jongen toe in staat is, als 17-jarige in je eerste seizoen zijn die punten ook niet heilig. Gewoon zo doorgaan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 12 april 2015 @ 10:29:27 #192
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_151603227
Verstappen moet naar Williams :(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 april 2015 @ 10:32:29 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151603278
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 10:29 schreef Fopje het volgende:
Verstappen moet naar Williams :(
Dan rijdt ie de hele race onzichtbaar op de 5e plaats -O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 12 april 2015 @ 10:32:56 #194
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151603283
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 10:29 schreef Fopje het volgende:
Verstappen moet naar Williams :(
Nee, Williams is een klantenteam die gaan geen eerlijke kans krijgen van het Merc fabrieksteam. Max zou eigenlijk moeten instappen in een fabrieksteam, en daar heeft het er maar 4 van, waarvan 1 met dezelfde motor als nu (Renault geeft zelf toe dat RBR hun fabrieksteam is) en de ander bengelt bijna achteraan omdat de Japanner niet sneller is dan een 2CV. Blijven er maar 2 over, en laten die 2 nu net vooraan rijden ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 12 april 2015 @ 10:35:45 #195
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_151603340
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 10:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan rijdt ie de hele race onzichtbaar op de 5e plaats -O-
Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 april 2015 @ 10:45:07 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151603540
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt :P
Precies, nu konden we nog van hem genieten :9
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_151603589
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik heb liever dat hij moet knokken voor een 5e plaats dan dat hij net als Lewis met 2 handen in zijn reet wereldkampioen wordt :P
Toch ergens wel paradoxaal dat dat het hoogst haalbare is.
pi_151605279
RedBull zou met hun hoofdteam nu hun verlies moeten nemen dit jaar, waar het wel op begint te lijken) en alle pijlen (nu al) op 2016 richten. Ricciardo en Verstappen, geen 1e en 2e rijder, betere samenwerking met Renault aangaan of misschien wel een andere krachtbron (Honda of Ferrari?) er in voor volgend jaar.

Ik heb net op twitter gegrapt dat STR zo snel mogelijk naar geel/Renault kleuren moet gaan, maar ik denk wel dat het de deur kan zijn naar meer R&D en sneller resultaat in beide krachtbronnen. Deze week zal er weer een hoop modder overvliegen, wat de situatie nu niet zal verbeteren.
pi_151605850
Race niet gezien maar zo te lezen een goede en volwassen race. ^O^ ^O^
pi_151606019
Toch genieten hoe lekker aanvallend die Max rijdt. Echt knap!
Helaas geen punten.... Deze jongen komt er wel.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 12 april 2015 @ 13:03:05 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151606720
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 12:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Race niet gezien maar zo te lezen een goede en volwassen race. ^O^ ^O^
Ik denk dat zelfs de neutrale kijker heeft genoten van zijn inhaalacties. Foutloze race, gewoon snaarstrak niks op aan te merken.
pi_151606723
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 12:02 schreef Meike26 het volgende:
RedBull zou met hun hoofdteam nu hun verlies moeten nemen dit jaar, waar het wel op begint te lijken) en alle pijlen (nu al) op 2016 richten. Ricciardo en Verstappen, geen 1e en 2e rijder, betere samenwerking met Renault aangaan of misschien wel een andere krachtbron (Honda of Ferrari?) er in voor volgend jaar.

Ik heb net op twitter gegrapt dat STR zo snel mogelijk naar geel/Renault kleuren moet gaan, maar ik denk wel dat het de deur kan zijn naar meer R&D en sneller resultaat in beide krachtbronnen. Deze week zal er weer een hoop modder overvliegen, wat de situatie nu niet zal verbeteren.
Misschien dat Red Bull een ervaren coureur zoals Rosberg of Räikkönen moet halen al is dat niet gebruikelijk.
pi_151607106
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 13:03 schreef Nober het volgende:

[..]

Misschien dat Red Bull een ervaren coureur zoals Rosberg of Räikkönen moet halen al is dat niet gebruikelijk.
Momenteel zijn niet de coureurs het probleem.
  zondag 12 april 2015 @ 13:28:03 #205
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151607452
quote:
Ergens ook gewoon terecht, als je dit na 1,5 GP als 17 jarige kunt...
  zondag 12 april 2015 @ 13:33:25 #206
441319 lasters
Baas boven baas!
pi_151607606
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 13:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ergens ook gewoon terecht, als je dit na 1,5 GP als 17 jarige kunt...
Ze hebben wel gelijk, hij rijdt nu al veel volwassener dan sommige andere coureurs van midden twintig rijden (om Chrasdonado er al helemaal buiten te laten :') )
  woensdag 15 april 2015 @ 15:11:44 #207
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151710651
Max mag morgen weer aanschuiven voor de persconferentie!

http://www.formula1.com/c(...)edule---bahrain.html
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 15 april 2015 @ 15:24:46 #208
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_151710969
quote:
Alweer offline gehaald door de FOM...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_151711486
Echt ik erger me gruwelijk aan dat RedBull en hoe ze zich in de media uitlaten over Renault en de F1 in het algemeen.
U MAD?
pi_151711736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:11 schreef Wolve000 het volgende:
Max mag morgen weer aanschuiven voor de persconferentie!

http://www.formula1.com/c(...)edule---bahrain.html
Leuk 👍🏻. Hij is ook wat losser aan het worden naar de media. Ontzettend volwassen voor zijn leeftijd ook. Knap.
pi_151729145
Deze column. Mooi leesvoer van eerst een non believer.... https://palmeronmotorspor(...)ue-brilliance-at-17/
  donderdag 16 april 2015 @ 00:06:22 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_151729953
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Deze column. Mooi leesvoer van eerst een non believer.... https://palmeronmotorspor(...)ue-brilliance-at-17/
Wow!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 16 april 2015 @ 00:15:04 #213
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151730141
Vrij nutteloos om in dit soort stukjes te voorspellen hoe vaak iemand werelkampioen wordt.
Je wordt alleen wereldkampioen als je -min of meer toevallig- in één van de twee snelste auto's zit en als je beter bent dan je teamgenoot.
Wie dit leest is gek
  donderdag 16 april 2015 @ 00:22:40 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_151730295
Ongetwijfeld, maar dit soort publiciteit helpt misschien om met zijn talent in een betere auto te komen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_151732193
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.

Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.

Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.

Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
pi_151732914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Meike26 het volgende:
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.

Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.

Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.

Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
True. Hele mooie jaren.
  donderdag 16 april 2015 @ 09:01:29 #217
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151733130
Mits RB er niet uit stapt...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_151733597
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:01 schreef nils7 het volgende:
Mits RB er niet uit stapt...
Kan altijd. Alleen is het de vraag of Max dan snel een goed contract kan vinden, komt wel goed...
  donderdag 16 april 2015 @ 10:09:29 #219
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151734633
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Deze column. Mooi leesvoer van eerst een non believer.... https://palmeronmotorspor(...)ue-brilliance-at-17/
heel leuk, maar wie is Rob Palmer en wat maakt zijn mening op zijn blog zo interessant.

Wel mooi dag iemand zijn mening zo kan bijdraaien op zo'n korte tijd en dat ook durven toegeven ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151735464
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:11 schreef Wolve000 het volgende:
Max mag morgen weer aanschuiven voor de persconferentie!

http://www.formula1.com/c(...)edule---bahrain.html
Hé, jij hier?
Ja doei.
pi_151735892
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:09 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

heel leuk, maar wie is Rob Palmer en wat maakt zijn mening op zijn blog zo interessant.

Wel mooi dag iemand zijn mening zo kan bijdraaien op zo'n korte tijd en dat ook durven toegeven ^O^
Ik dacht eerst Jonathan Palmer te zien aan de url van de blog.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151736069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Deze column. Mooi leesvoer van eerst een non believer.... https://palmeronmotorspor(...)ue-brilliance-at-17/
Tof wel om te lezen!
Ja doei.
pi_151737342


quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

2 posts boven je.
klopt, ik keek naar de tumbnail die was toen grijs. foutje.
  Redactie Sport donderdag 16 april 2015 @ 11:39:25 #224
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151737381
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

klopt, ik keek naar de tumbnail die was toen grijs. foutje.
Toch mooi, 15 titels in de F1 in 1 foto.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 april 2015 @ 12:27:19 #225
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_151739035
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Toch mooi, 15 titels in de F1 in 1 foto.
Recordhouder lost recorderhouder af. :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 16 april 2015 @ 14:30:15 #226
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_151742348
Zou Max geen clausules hebben in zijn contract hiervoor ;)

quote:
Mercedes zou serieuze belangstelling hebben om het contract dat Max Verstappen heeft met Red Bull af te kopen. De Duitse renstal was vorig jaar al in de running om de jonge Nederlander aan zich te binden, maar legde het toen af tegen de energiedrankenfabrikant. De interesse van Mercedes in het 17-jarige toptalent is echter niet afgenomen.

Mercedes ligt op de loer voor het geval dat Toro Rosso overgenomen wordt door Renault. Dan zou Verstappen vrij komen. Red Bull-motorsportadviseur Helmut Marko ontkent dat tegenover Sport Bild en F1-insider.com. "We gaan Toro Rosso niet verkopen. Het betreft in het uiterste geval sponsoring door Renault. En Max heeft een langlopend contract met Red Bull, niet met Toro Rosso."

"Max is niet te koop. Hij doet het geweldig. Zoals hij in China inhaalde, dat verraadt zijn buitengewone klasse. Nog indrukwekkender was hoe volwassen en professioneel hij met zijn uitvalbeurt vlak voor het einde omging. Hij bleef kalm, ontstak niet in woede. Max krijgt voorlopig de gelegenheid om zich in alle rust verder te ontwikkelen, daarna zien we wel verder."
Bron: http://f1today.net/nl/nie(...)-af-max-niet-te-koop
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 16 april 2015 @ 14:44:52 #227
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151742750
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:30 schreef IkWilbert het volgende:
Zou Max geen clausules hebben in zijn contract hiervoor ;)

[..]

Bron: http://f1today.net/nl/nie(...)-af-max-niet-te-koop
Humm volgens mij voor het eerst dat een ander team een contract eventueel wil afkopen bij een ander team....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_151742787
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:44 schreef nils7 het volgende:

[..]

Humm volgens mij voor het eerst dat een ander team een contract eventueel wil afkopen bij een ander team....
Button...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 16 april 2015 @ 14:46:15 #229
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_151742803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:45 schreef Beach het volgende:

[..]

Button...
Zou kunnen maar dat is toen zo vaag gelopen hahahah
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_151742867
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Meike26 het volgende:
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.

Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.

Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.

Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
You never know, in Monaco....
  Redactie Sport donderdag 16 april 2015 @ 14:53:31 #231
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151742982
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:48 schreef Kanjer het volgende:

[..]

You never know, in Monaco....
Probleem is dat verstappen geen uitermate goede kwalificatierijder is. Dus weet ik niet of hij een Laudaatje of een Sennaatje kan doen daar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 april 2015 @ 14:55:25 #232
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_151743033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:10 schreef Meike26 het volgende:
Bij het lezen van die column van Palmer kwam er een herinnering naar boven, DTM, Hockenheim 2001. Patrick Huisman behoorde alles behalve tot de favorieten toen hij deelnam aan dit kampoenschap. Met Manthey racing, een redelijke vaste plek bij de subtoppers, rijdend in een mooie blauwe CLK. Het was de start van de race die geheel in zijn voordeel viel en ook het circuit zelf dat hem goed lag, hij was in topvorm fdit weekend en met nog enkele ronden te gaan wist iedereen van het team wat er ging gebeuren. Patrick zou deze race gaan winnen.

Deze race maakte ik van heel dichtbij mee. Van Van Amersfoort Racing had ik perskaarten, waarvan 1 pitstraat-pas. Een goede vriend van mij deed de eerste race vanuit de pitstraat, ik de 2e race. We hadden een redelijk succesvolle site met nieuws over dtm, f3 en andere kleine klasses. Die 2e race dus. Met nog 1 ronde te gaan gingen De Manties in de hekken klimmen. Ik deed gezellig mee, camera om mijn pols en door het hek gestoken komt Huisman als eerste over de finish.

Dat gevoel, de eerste gelukzalige traantjes die al komen halverwege de race, het volkslied, het Wilhelmus dat klinkt over het hele circuit. Wow.
En bij Huisman had ik niet de illusie dat dit vaker ging gebeuren (wat dus ook klopt), bij Max kunnen we er gemakshalve vanuit gaan dat als we het Wilhelmus voor de eerste keer gaan horen, een kwestie van wachten word op de 2e keer....etc etc.

Dat zie ik dit jaar niet gebeuren, maar gezien Max zijn prestaties en alle lofuitingen in de pers, staat ons een paar mooie jaren te wachten.
inderdaad ik was destijds official op het circuit en was één van de leukste races.

En een paar mooie jaren? Hij kan 20 jaar mee in F1.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 16 april 2015 @ 14:59:19 #233
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151743139
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:30 schreef IkWilbert het volgende:
Zou Max geen clausules hebben in zijn contract hiervoor ;)

[..]

Bron: http://f1today.net/nl/nie(...)-af-max-niet-te-koop
En dan? Testrijder worden?
pi_151743386
Rosberg eruit natuurlijk.

Maar ik zat te denken. Wat als Jos nog wat langer had doorgereden in de F1? Hij stopte nu natuurlijk op ideaal moment om de carriere van kleine Max op te vangen (was toen 5/6?)
.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:25:46 #235
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_151745601
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:59 schreef Coelho het volgende:

[..]

En dan? Testrijder worden?
Natuurlijk niet, gewoon stoeltje :)
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_151747995
Naar verluid is het niet alleen mercedes die serieuze interesse heeft en er zijn bedragen genoemd met 8 cijfers.

Dat is dus minimaal 10 miljoen.

En dat na 3 GP's. Het moet verdomme niet gekker worden :D!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151748122
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:55 schreef Geralt het volgende:
Naar verluid is het niet alleen mercedes die serieuze interesse heeft en er zijn bedragen genoemd met 8 cijfers.

Dat is dus minimaal 10 miljoen.

En dat na 3 GP's. Het moet verdomme niet gekker worden :D!
bron?
pi_151748180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:00 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:

[..]

bron?
Ja doei.
pi_151748435
http://f1-insider.com/verstappen-fuer-red-bull-unverkaeuflich/

quote:
Auch Mercedes oder anderen Teams, die Verstappen angeblich mit einer zweistelligen Millionensumme aus dem Vertrag herauskaufen wollen, erteilt Marko eine Absage: „Wir sind nicht käuflich."
Een 2 cijferig miljoenen bedrag bestaat niet. Een miljoenenbedrag bestaat altijd uit minimaal 7 cijfers.

Dus ik neem aan dat ze minimaal 10 miljoen bedoelen.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 16 april 2015 @ 18:18:18 #240
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151748531
http://www.worldcarfans.c(...)not-for-sale---marko

quote:
Marko, in charge of Red Bull's driver programme, said he was impressed with how Dutchman Verstappen dealt with the setback in China, as he was on course for another points finish.

"Max is doing a great job," said the Austrian.

Rumours are now firing that Verstappen, despite his young age, is on the fast track to a top team.

"We'll see. He should develop for now in peace," Marko told f1-insider.com.

But if Toro Rosso is bought by Renault, Verstappen might already be a works driver for the French marque in 2016.

"Toro Rosso is not sold. If anything, there will be a sponsorship," Marko insisted.

But what if a big team like Mercedes makes an offer for Verstappen? The German marque's boss Toto Wolff on Thursday had to admit a new contract with Lewis Hamilton beyond 2015 still has not been signed.

The Austrian even had to deny Hamilton is demanding 'number 1' status.

"That is not the case," Wolff told Britain's Sky, "and he wouldn't ask for that because it's not what we do and I think he appreciates how we manage the team, giving both drivers equal status."

But if Mercedes did come knocking for Verstappen, could Toro Rosso afford to turn it down?

Marko, however, insists Verstappen "has a long-term contract with Red Bull, not Toro Rosso. And he is not for sale."
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 16 april 2015 @ 18:20:31 #241
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151748576
Nu al knokken om een 17-jarig manneke dat 2,5 GP heeft gereden. Wat een baas ben je dan _O_
  donderdag 16 april 2015 @ 18:22:30 #242
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151748618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:53 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik dacht eerst Jonathan Palmer te zien aan de url van de blog.
ik ook, vandaar dat ik even verder hen gaan kijken en uitkwam bij ene Rob. Maar ik weet nog steeds niet wie het is, maar ik ga ervan uit dat het een journalist is.

Edit: even zijn "about" gelezen. Maar dat blijkt een gewone blogger te zijn _O- geen journalist, geen schrijver voor nieuwssites, gewoon een enthousiast met minder dan 6000 hits op een blog :') die man zijn mening is dus evenveel waard en noemenswaardig als de mijne, en die is ook nul.....

[ Bericht 27% gewijzigd door Sinister-D- op 16-04-2015 18:30:02 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151748800
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:20 schreef tja77 het volgende:
Nu al knokken om een 17-jarig manneke dat 2,5 GP heeft gereden. Wat een baas ben je dan _O_
Ferrari heeft ook nog banden met Max door de formule races door Max met ferrari developer program...Alle teams willen Verstappen. Ik hoop voor de ontwikkeling van Max dat hij niet te lang bij Red Bull blijft. Een team wat een paar races niet wint gaat zeuren en dreigen met stoppen...Met Max zijn toekomst gaat het helemaal goed komen.
pi_151748802
Ik ben van mening dat ieders mening er een is :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151748849
Ah joh, laat die vent lekker bloggen. Is wel leuk om te lezen wat gewone F1 fans zeggen, dat is immers ook wat een ieder ander hier op FOK! doet, z'n mening verkondigen.. :)
Ja doei.
  donderdag 16 april 2015 @ 18:43:56 #246
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_151749108
Ik zie Max wel naar Ferrari gaan naast Vettel. Kimi is er wel ver klaar mee volgens mij en nu dat Bianchi is weggevallen uit hun opleiding hebben ze daar ruimte gekregen natuurlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_151749152
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:43 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie Max wel naar Ferrari gaan naast Vettel. Kimi is er wel ver klaar mee volgens mij en nu dat Bianchi is weggevallen uit hun opleiding hebben ze daar ruimte gekregen natuurlijk.
Ik ook wel. Raikkonen houdt er binnen 2 jaar mee op.
  donderdag 16 april 2015 @ 18:53:22 #248
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_151749401
Liever Ferrari dan Mercedes, maar dat is persoonlijke smaak :)

Overigens stond hier boven ergens dat er nog niet eerder een rijder weggekocht zou zijn. Schumacher heeft toch ook maar een paar GPs voor Jordan gereden?
  donderdag 16 april 2015 @ 18:56:10 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151749496
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:45 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Ik ook wel. Raikkonen houdt er binnen 2 jaar mee op.
Die kan er beter na dit jaar mee ophouden. Dat Ferrari hem überhaupt terugnam snap ik al niet :{.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151749629
Iemand die hier op Netflix 'The Unbreakable Kimmy Schmidt' heeft gezien? Sindsdien is 't enige wat ik hoor als ze het over Raikkonen hebben is 'Kiiimiiiiiiiiii' :@
Ja doei.
pi_151750102
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:53 schreef Coelho het volgende:
Liever Ferrari dan Mercedes, maar dat is persoonlijke smaak :)

Overigens stond hier boven ergens dat er nog niet eerder een rijder weggekocht zou zijn. Schumacher heeft toch ook maar een paar GPs voor Jordan gereden?
1 rondje heeft hij geracet voor Jordan als ik mij niet vergis.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_151750320


[ Bericht 100% gewijzigd door TargaFlorio op 16-04-2015 19:24:04 ]
pi_151750505
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:53 schreef Coelho het volgende:
Overigens stond hier boven ergens dat er nog niet eerder een rijder weggekocht zou zijn.
Kimi is door zijn eigen Ferrari toen weggekocht met 17 miljoen zolang hij het jaar erop niet zou racen bij een concurrent.

Wegkopen is wel vaker gebeurd hoor. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151751609
Waar zouden ricciardo hamilton en verstappen het over hebben de laatste minuut in dit filmpje ?
pi_151753879
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Waar zouden ricciardo hamilton en verstappen het over hebben de laatste minuut in dit filmpje ?
Lewis: hee, daniel, zullen we vanavond nog een biertje gaan happen samen?
Daniel: goed plan Lewis, zullen we Max meevragen?
Lewis: ja, leuk! Misschien kan ie ons dan uitleggen hoe hij die inhaalacties voor elkaar krijgt!
Daniel: Max? Max!
Lewis: hee Max, jonguh...
Max: eh ja?
Lewis: zin om mee te gaan vanavond, biertje happen?
Max: wat? Een biertje??
Lewis: ja man even chillen, je weets....
Max: mag niet van mijn pa man, ben pas 17....
pi_151754035
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Lewis: hee, daniel, zullen we vanavond nog een biertje gaan happen samen?
Daniel: goed plan Lewis, zullen we Max meevragen?
Lewis: ja, leuk! Misschien kan ie ons dan uitleggen hoe hij die inhaalacties voor elkaar krijgt!
Daniel: Max? Max!
Lewis: hee Max, jonguh...
Max: eh ja?
Lewis: zin om mee te gaan vanavond, biertje happen?
Max: wat? Een biertje??
Lewis: ja man even chillen, je weets....
Max: mag niet van mijn pa man, ben pas 17....
_O- _O- _O-
pi_151754316
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:16 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

1 rondje heeft hij geracet voor Jordan als ik mij niet vergis.
Zelfs dat niet eens. Stond na een paar honderd meter al stil.

Maar Schumacher is ook niet weggekocht. Hij had het contract bij Jordan nog niet getekend (zou hij samen met zijn Mercedes vertegenwoordiger die maandag na de race doen) en Mercedes stuurde na de race aan op een breuk met Jordan (door onmogelijke eisen te stellen) zodat hij voor Benetton zou kunnen rijden. Iets wat Mercedes graag wilde.

[ Bericht 24% gewijzigd door sasquatsch op 16-04-2015 21:16:18 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_151755181
Is het jullie niet opgevallen dat Maldonado enorm moet ..... tijdens deze persconf. ?

Hij zit de hele tijd heen en weer te wiegen, billetjes over het hele zitvlak laten schuiven, als hij niet hoefde te ...., dan heeft hij denk ik iets van Parkinson ? :o
pi_151755296
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Meike26 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Maldonado enorm moet ..... tijdens deze persconf. ?

Hij zit de hele tijd heen en weer te wiegen, billetjes over het hele zitvlak laten schuiven, als hij niet hoefde te ...., dan heeft hij denk ik iets van Parkinson ? :o
Hij was gewoon bang om weer te crashen.
pi_151755339
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Meike26 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Maldonado enorm moet ..... tijdens deze persconf. ?

Hij zit de hele tijd heen en weer te wiegen, billetjes over het hele zitvlak laten schuiven, als hij niet hoefde te ...., dan heeft hij denk ik iets van Parkinson ? :o
Wel wat onrustig maar verder niets.
Die gasten krijgen vast een flinke medische checkup voor elke race dus als ie al iets zou hebben zou dat wel aan het licht komen.

ps dit is niet het nieuwtjes topic ;)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151755454
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Meike26 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Maldonado enorm moet ..... tijdens deze persconf. ?

Hij zit de hele tijd heen en weer te wiegen, billetjes over het hele zitvlak laten schuiven, als hij niet hoefde te ...., dan heeft hij denk ik iets van Parkinson ? :o
Bang voor ongemakkelijke vragen, denk ik. Hij weet zelf ook wel dat hij niet bepaald de nieuwe Fangio is.
pi_151757016
Is dit al een keer voorbij gekomen? Het is de Minardi van Jos in 2003. Ik had er zo nog niet naar gekeken, dat Max nu begint bij het team wat toen nog Minardi was. Cirkel rond eigenlijk.

.
pi_151773551
3e in VT1 tot nu toe :o
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 april 2015 @ 15:14:00 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_151774832
Max Verstappen heeft tijdens de eerste vrije training van de Grand Prix van Bahrein de zesde tijd neergezet. De Limburger klokte een ronde van 1:38,504.

Zijn teamgenoot bij Toro Rosso, Carlos Sainz, was een tiende sneller dan Verstappen en eindigde op plek vier met een tijd van: 1:38,447.

Snelste op de baan was Kimi Räikkönen in zijn Ferrari, 1:37.827, gevolgd door zijn teamgenoot Sebastian Vettel die twee tienden moest toegeven. Nico Rosberg en Lewis Hamilton kwamen wel tot veel rondjes, maar gingen niet voor een snelle tijd. De Mercedes-coueurs eindigden op plaats 15 en 16.

Jenson Button had pech door in de eerste bocht uit te vallen vanwege motorproblemen met zijn McLaren.

Bandenproducent Pirelli gaf aan dat de tijden niet representatief zijn voor de race, omdat de kwalificatie en de race onder andere omstandigheden plaatsvindt. Deze vinden namelijk in de avond plaats.

Later vandaag volgt de tweede vrije training.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)vrije-training.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_151775237
Denk trouwens dat ze hard bezig zijn om te debuggen wat er mis ging de afgelopen race, en dat TR daarom zo hard aan het rijden is. De andere teams doen het rustig aan, vooral Mercedes.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151776723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:27 schreef Meike26 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Maldonado enorm moet ..... tijdens deze persconf. ?

Hij zit de hele tijd heen en weer te wiegen, billetjes over het hele zitvlak laten schuiven, als hij niet hoefde te ...., dan heeft hij denk ik iets van Parkinson ? :o
Dat was mij dus ook opgevallen! Lijkt af en toe wel een bobble head.
Mogelijk toch teveel klappen moeten opvangen ;)
Je vader
pi_151799642
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:50:01 #268
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151799750
Ben benieuwd vandaag naar de Q.
Heb al de hele tijd het gevoel dat Sainz zijn zaken dit weekend beter op orde heeft dan Max.
Voor beide heren Q2 het maximaal haalbare? Of misschien dat Sainz wel top 10 kan kwallificeren?
pi_151799782
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:50 schreef tja77 het volgende:
Ben benieuwd vandaag naar de Q.
Heb al de hele tijd het gevoel dat Sainz zijn zaken dit weekend beter op orde heeft dan Max.
Voor beide heren Q2 het maximaal haalbare? Of misschien dat Sainz wel top 10 kan kwallificeren?
Verstappen heeft met een oude, opgelapte motor gereden en hij had stevige remproblemen. Als ze dat goed weten op te lossen en hij een nieuwe motor heeft, dan staat hij er ineens heel anders voor.
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:17:31 #270
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151800208
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Verstappen heeft met een oude, opgelapte motor gereden en hij had stevige remproblemen. Als ze dat goed weten op te lossen en hij een nieuwe motor heeft, dan staat hij er ineens heel anders voor.
Die remproblemen vielen mij ook al op, dat van die opgelapte motor wist ik niet. Maar dat verklaart wel het één en ander.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2015 @ 15:52:11 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151801740
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:45 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Naja, Sainz rijdt achter hem, en die heeft een nieuwere motor dacht ik. Zegt dus helemaal niets. Misschien ligt dit circuit de torro rosso niet. En de mcclarens (nou ja 1) stonden nu ook wat verder naar voren.

Ik verwacht straks hooguit p12.
Max gebruikt vandaag een nieuwe motor, zijn derde inmiddels. Sainz heeft nog een oudere.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:55:51 #272
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_151801799
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Max gebruikt vandaag een nieuwe motor, zijn derde inmiddels. Sainz heeft nog een oudere.
dat gaat later nog in het seizoen problemen geven, dan zetten ze je 10 plaatsen naar achteren.
pi_151801822
Ik denk dat Max morgen weer niet gaat winnen -O-
pi_151802827
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 15:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat gaat later nog in het seizoen problemen geven, dan zetten ze je 10 plaatsen naar achteren.
Dat worden dan wel veel gave races in de 2e helft van het seizoen ! Daarbuiten vind ik het niet kunnen dat Max moet boeten voor de problemen van Renault. Laat ze maar diskwalificeren voor het constructeurskampioenschap met de punten die behald zijn met wagen nummer ..(33).
  zaterdag 18 april 2015 @ 17:09:34 #275
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151803249
Max, Alonso, Kvyat en Button worden echt zwaar de dupe van de motorregels over week of wat.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_151803443
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:09 schreef Toekito het volgende:
Max, Alonso, Kvyat en Button worden echt zwaar de dupe van de motorregels over week of wat.
Indd. Mag hopen dat daar vanaf volgend jaar wel wijzigingen gaan komen. Het is een constructeursfout waar ze de coureur mee opzadelen... vind ik persoonlijk een echt onsportief gebaar.
  zaterdag 18 april 2015 @ 17:20:39 #277
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151803514
Q2 gehaald, maar met moeite....
  zaterdag 18 april 2015 @ 17:23:08 #278
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151803555
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:17 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Indd. Mag hopen dat daar vanaf volgend jaar wel wijzigingen gaan komen. Het is een constructeursfout waar ze de coureur mee opzadelen... vind ik persoonlijk een echt onsportief gebaar.
is het al jaren. Maar nu zitten we in 4de race en zijn vooral die Mclarens en Max al de sjaak.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 18 april 2015 @ 20:03:59 #279
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151807282
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 16:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat worden dan wel veel gave races in de 2e helft van het seizoen ! Daarbuiten vind ik het niet kunnen dat Max moet boeten voor de problemen van Renault. Laat ze maar diskwalificeren voor het constructeurskampioenschap met de punten die behald zijn met wagen nummer ..(33).
wat een onzin. Je wint als team, je verliest als team. Nu moeten we niet gaan doen alsof dat niet waar is omdat het Max betreft.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151807840
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:17 schreef Meike26 het volgende:

Indd. Mag hopen dat daar vanaf volgend jaar wel wijzigingen gaan komen. Het is een constructeursfout waar ze de coureur mee opzadelen... vind ik persoonlijk een echt onsportief gebaar.
En als de motor ploft moeten we ook maar punten toe gaan kennen als je vooraan reed oid?

Nee, het hoort erbij. De combinatie wint of verliest.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_151808596
Samen uit, samen thuis.
  zaterdag 18 april 2015 @ 22:51:20 #282
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151812500


Na 1 seizoen single-seater racen in de F1. _O_
Benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor deze jonge Max Emilian Verstappen.
Hopelijk kunnen we nog jaren genieten van dit race talent.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151819487
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 20:03 schreef Sinister-D-, het volgende:

[..]

wat een onzin. Je wint als team, je verliest als team. Nu moeten we niet gaan doen alsof dat niet waar is omdat het Max betreft.
Nee, dit heb ik vorig jaar ook al eens gezegd, toen de RBR'S al door hun 5 motoren waren op 3/4e van het seizoen. En ook wat betreft de Honda motoren, al snap ik daar nog steeds geen biet van dat ze met 1 extra ontwikkelingsjaar zo kunnen blunderen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2015 @ 11:13:24 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151819551
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:09 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee, dit heb ik vorig jaar ook al eens gezegd, toen de RBR'S al door hun 5 motoren waren op 3/4e van het seizoen. En ook wat betreft de Honda motoren, al snap ik daar nog steeds geen biet van dat ze met 1 extra ontwikkelingsjaar zo kunnen blunderen.
Blunderen? Zij hebben nog steeds 0 geplofte motors, ze doen het gewoon wat rustiger aan dan de rest hun eerste races. Als er één fabrikant is die blundert, is het Renault wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_151820180
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:09 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee, dit heb ik vorig jaar ook al eens gezegd, toen de RBR'S al door hun 5 motoren waren op 3/4e van het seizoen. En ook wat betreft de Honda motoren, al snap ik daar nog steeds geen biet van dat ze met 1 extra ontwikkelingsjaar zo kunnen blunderen.
WDC is bijzaak en leuk voor de coureurs, maar F1 draait om de constructeurstitel. Daar is het geld mee te verdienen.

Sowieso wordt de WDC beinvloed door het team, want de wagens zijn niet gelijk. Hoe wou je dat compenseren?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 20 april 2015 @ 00:22:47 #286
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 20 april 2015 @ 05:40:27 #287
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_151848998
Max en Jos waren wel duidelijk. Maar vrees dat Renault zich weinig aantrekt van hun woorden. STR kan toch nergens heen dit jaar.

Ben wel benieuwd wat de FIA gaat doen als Max(of wie ook) straks alles bij elkaar zoveel straf heeft dat starten geen zin meer heeft.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_151849351
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:17 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Indd. Mag hopen dat daar vanaf volgend jaar wel wijzigingen gaan komen. Het is een constructeursfout waar ze de coureur mee opzadelen... vind ik persoonlijk een echt onsportief gebaar.
:') Het blijft racen, een combinatie van mens en machine. Anders leggen we ze wel in een simulator.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151849434
Ik vind de regel eigenlijk ook vreemd. Lijkt alsof je dubbel gestraft wordt voor het hebben van een onbetrouwbare motor
pi_151849440
Uitvallen 2 da Max
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_151849471
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:55 schreef Nielsch het volgende:
Uitvallen 3 da Max
Correctie w/
pi_151849484
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 07:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind de regel eigenlijk ook vreemd. Lijkt alsof je dubbel gestraft wordt voor het hebben van een onbetrouwbare motor
Niks vreemds aan, anders zou iedereen boven de limiet rijden met een blok dat je na elke race kan weggooien. Een gedeelte van het racen is ook de betrouwbaarheid van de wagen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151850241
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 08:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Niks vreemds aan, anders zou iedereen boven de limiet rijden met een blok dat je na elke race kan weggooien. Een gedeelte van het racen is ook de betrouwbaarheid van de wagen.
Ja is dat zo? Als je dan risico loopt op een opgeblazen motor o.i.d., en dus geen punten?

Lijkt me juist een interessantere afweging voor teams, al dan niet dat risico nemen. Nu doet blijkbaar niemand dat?
  maandag 20 april 2015 @ 10:14:55 #294
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151851752
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 05:40 schreef Toekito het volgende:
Max en Jos waren wel duidelijk. Maar vrees dat Renault zich weinig aantrekt van hun woorden. STR kan toch nergens heen dit jaar.

Ben wel benieuwd wat de FIA gaat doen als Max(of wie ook) straks alles bij elkaar zoveel straf heeft dat starten geen zin meer heeft.
Hoezo "dat starten geen zin meer heeft"?

De regels zijn veranderd. Je krijgt de posities straf, maar als je niet alle posities naar achteren gezet kan worden, krijg je daarbij nog een tijdsstraf of een drive through, maar de daaropvolgende race mag je weer gewoon normaal meedoen.

Het is dus niet meer zo dat je de overgebleven plaatsen die je moet inleveren mee worden genomen naar de volgende race.

quote:
The replacement of a complete power unit no longer results in a penalty. Penalties continue to be applied cumulatively for individual components of the power unit, and if such a grid place penalty is imposed and the driver's grid position is such that it cannot be applied in full, the remainder of the penalty is no longer carried over to the next race, but is instead applied in the form of a time penalty during the race corresponding to the number of grid spaces remaining in the penalty.
http://en.wikipedia.org/w(...)Sporting_regulations
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_151851758
Dit soort uitspraken van Maxie Verstappen, of het zo slim is?

http://www.telegraaf.nl/t(...)_belachelijk___.html
  maandag 20 april 2015 @ 13:20:36 #296
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_151856539
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:15 schreef alwaysonhold het volgende:
Dit soort uitspraken van Maxie Verstappen, of het zo slim is?

http://www.telegraaf.nl/t(...)_belachelijk___.html
Dat is toch volstrekt normaal?

Als je over je heen laat lopen, zul je nooit succesvol zijn. Never.
pi_151857284
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:15 schreef alwaysonhold het volgende:
Dit soort uitspraken van Maxie Verstappen, of het zo slim is?

http://www.telegraaf.nl/t(...)_belachelijk___.html
Telegraaf... regel 1: klopt nooit iets van
pi_151857419
Ik vind 'm nog vrij politiek eerlijk gezegd :P

Hoe zat het met die voorvleugelschade na zn tikje met Knaldonado trouwens? Al had dat verder ook weinig uitgemaakt voor het verloop van de race denk ik.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151858032
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 13:20 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Dat is toch volstrekt normaal?

Als je over je heen laat lopen, zul je nooit succesvol zijn. Never.
Ach ja, het is nog maar zijn vierde race, je kan je ook voorzichtiger en subtieler uitdrukken.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Redactie Sport maandag 20 april 2015 @ 14:14:10 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151858214
Een motor hoort niet 3 op de 4 races kapot te gaan in zijn 2e jaar.

Het lijkt Peugeot 1994 of Mercedes 2004 wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')