abonnement Unibet Coolblue
pi_150692720
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij hebben we gisteren de echt Geert gezien. Enorm onzeker die continu bevestiging van zijn partner nodig heeft.
Mee eens. We hebben gisteren een man gezien die ontzettend onzeker is over zichzelf en dat overcompenseert door de vrouw extra veel aan te halen. Maakt Geert ook menselijk. Hetty heeft dat door, maar laat zich daar niet door afleiden. Ik denk dat als ze eenmaal door deze fase zijn (en dat komen ze), dat het dan een erg goede match is. Beter dan met Ada, want Ada had Geert klein gehouden.
Somebody that I used to know
pi_150693229
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:37 schreef bechirti het volgende:

[..]

Kunnen die C-columnisten nou eens ophouden met die semi-grappige kut columns waar ze denken de wijsheid in pacht te hebben. Het klopt niet. Het is niet leuk om te lezen. Het is totaal niet grappig en rullevant. En niemand zit er op te wachten.
Ongelooflijk he? Wat is het nut van deze column? De helft klopt niet eens en het is niet grappig. Volgens mij ook niet grappig bedoeld, ik kan tenminste niks ontdekken wat maar enigszins grappig bedoeld zou kunnen zijn. Vreselijk. En daar krijgt ze nog geld voor ook.
pi_150693326
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:49 schreef luukert het volgende:
4.353.000 wow
Wat mij altijd opvalt is dat dan in bepaalde kringen waar ik soms ook in verkeer, wat meer gestudeerde mensen zeg maar, altijd meteen gezegd wordt als BZV ter sprake komt: Nee hoor, afschuwelijk, daar kijk ik niet naar. Tuurlijk....
pi_150693340
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ongelooflijk he? Wat is het nut van deze column? De helft klopt niet eens en het is niet grappig. Volgens mij ook niet grappig bedoeld, ik kan tenminste niks ontdekken wat maar enigszins grappig bedoeld zou kunnen zijn. Vreselijk. En daar krijgt ze nog geld voor ook.
zijn er ook blogs over BzV die wel de moeite waard zijn?
pi_150693392
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef Mark het volgende:

[..]

Over een kam scheren kunnen ze ook
_O- Heel goed gevonden.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:00:04 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150693660
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

zijn er ook blogs over BzV die wel de moeite waard zijn?
http://www.zonnigendroog.nl/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 maart 2015 @ 13:07:37 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150693905
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:19 schreef kissaa het volgende:
Wat ik ook bijzonder eigenaardig vond: Geert noemde Hetty "die nieuwe" en "die andere" :?
die nieuwe en die oude, toch?

Tom en Rimke vind ik een potentiële Gijsbert en Femke.
Ben benieuwd naar de uitzending van komende zondag!
KuikenGuppy
pi_150694056
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb het eens opgezocht, dit staat er toch helemaal niet?

Het is ten eerste een reactie op iets, ze meldt niet zelf 'ff geen tulpen'.

En 'haha....nee ff geen tulpen ;)' is ook iets heel anders.
Dan heeft ze het aangepast.
Het stond er wel :Y
pi_150694084
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

'Nee ff geen tulpen hoor ;)' vind ik heel anders klinken hoor.
Dan heeft ze het aangepast.
pi_150695600
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat mij altijd opvalt is dat dan in bepaalde kringen waar ik soms ook in verkeer, wat meer gestudeerde mensen zeg maar, altijd meteen gezegd wordt als BZV ter sprake komt: Nee hoor, afschuwelijk, daar kijk ik niet naar. Tuurlijk....
Het is natuurlijk dan ook meer een vrouwen programma :p
BlaBlaBla
pi_150696105
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat mij altijd opvalt is dat dan in bepaalde kringen waar ik soms ook in verkeer, wat meer gestudeerde mensen zeg maar, altijd meteen gezegd wordt als BZV ter sprake komt: Nee hoor, afschuwelijk, daar kijk ik niet naar. Tuurlijk....
Wat is daar zo vreemd aan dan? Heel goed mogelijk dat bepaalde mensen dat een stompzinnig programma vinden toch?

Al kijken er meer dan 4 miljoen mensen naar, dan zijn er nog altijd meer mensen die het niet kijken dan die het wel kijken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150696241
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

die nieuwe en die oude, toch?

“die ander van mij die is overleden”
  Vis een optie? maandag 16 maart 2015 @ 14:21:50 #88
70532 loveli
N
pi_150696733
Eerst dacht ik dat hij zo over ze praatte omdat hij bang was zich te verspreken.
crap in = crap out
pi_150697057
Tom en Rimke vind ik een heel mooi stel samen maar inderdaad niet echt vuurwerk en allebei een beetje behouden kwam het over die zijn vast niet meer samen

Jan en Rianne zijn vast nog wel samen, ze komen op mij allebei niet helemaal koekie over past goed samen

Geert en hetty kan ik me niet voorstellen dat dat goed blijft gaan hij had beter voor ada kunnen kiezen die paste veel beter bij hem

Theo en nancy tja die gun het die man zo maar volgens mij is nancy toch echt wel opzoek naar een heel ander type

Bertie en Esther zijn nog wel samen vanaf t begin af aan vind ik dat al een onwijs leuk stel ze lijken me allebei een soortgelijke ppersoonlijkheid te hebben dat blijft wel goed gaan :)
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_150697340
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:28 schreef Elisabeth92 het volgende:
Tom en Rimke vind ik een heel mooi stel samen maar inderdaad niet echt vuurwerk en allebei een beetje behouden kwam het over die zijn vast niet meer samen

Jan en Rianne zijn vast nog wel samen, ze komen op mij allebei niet helemaal koekie over past goed samen

Geert en hetty kan ik me niet voorstellen dat dat goed blijft gaan hij had beter voor ada kunnen kiezen die paste veel beter bij hem

Theo en nancy tja die gun het die man zo maar volgens mij is nancy toch echt wel opzoek naar een heel ander type

Bertie en Esther zijn nog wel samen vanaf t begin af aan vind ik dat al een onwijs leuk stel ze lijken me allebei een soortgelijke ppersoonlijkheid te hebben dat blijft wel goed gaan :)
Whaha. 'Allebei niet helemaal koekie'. _O-

Klopt inderdaad. En die Rianne is ook nog eens anderhalve kop groter dan die druktemaker.
pi_150697602
Ik zie niet in wat er "niet helemaal koekie" aan Jan en/of Rianne is. Dat lijkt me veel meer op Esther dan wel Geert van toepassing...
Tails tell tales
  maandag 16 maart 2015 @ 14:42:16 #92
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150697659
Bij Geert zijn er wel een paar koekjes uit de verpakking :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_150698434
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 05:33 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja, maar waar Hettie hem weg duwt en met een 'nu effe normaal doen' uit zijn greep weg probeert te worstelen, zou Ada de regie juist pakken en iets gezegd hebben als: 'luister even Geert, als jij nou eens even een dutje gaat doen, ga ik zorgen voor de boodschapjes en daarna maak ik een lekker bordje hutspot met een gehaktballetje. Helemaal goed!'
Zo klinkt Ada als de zus van Johans Ingrid.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
Bertie en Esther ziet er goed uit maar ik hou er nog steeds rekening mee dat het Esther om het geld van Bertie te doen is. Het komt van het begin af aan erg berekenend over van Esther's kant.

Tom en Rimke: misschien ook allebei te veel hetzelfde karakter, levert geen vuurwerk op. Rimke heeft verbaal veel in huis maar loopt vast op het korte weerwerk van Tom.
En wanneer werd het bekend dat Bertie miljonair is? Was dat in de voorstelvideo die haar uit kast deed vallen? Of was ze toen met goud en diamanten behangen, dan wel het huis een mooie kamperswoning?

Het lijkt me eerder bezitsdrang door de klap waarmee ze voor Bertie viel.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

klopt. En als een echte Zeeuwse denk ik niet dat ze in dagelijks leven iets met deze 'rijkdom' doet (zit allemaal in grond en onroerend goed)
En er zijn twee kinderen, dus allimentatie betalen, mogelijk ook voor de ex, maar dat zal niet zo lang duren.

quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:29 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mee eens. We hebben gisteren een man gezien die ontzettend onzeker is over zichzelf en dat overcompenseert door de vrouw extra veel aan te halen. Maakt Geert ook menselijk. Hetty heeft dat door, maar laat zich daar niet door afleiden. Ik denk dat als ze eenmaal door deze fase zijn (en dat komen ze), dat het dan een erg goede match is. Beter dan met Ada, want Ada had Geert klein gehouden.
Ik heb de indruk dat Ada beter dan Hettie begrijpt, dat Geert ADHD'er is en dat je daarin bijsturen kan maar niet veranderen.
Maar door de aflevering van vorige week, werd me weer extra duidelijk dat we weinig weten over Ada's achtergrond.
.
pi_150698982
Of het toch goed zit tussen die twee, geen idee, maar persoonlijk vind ik Tom en Rimke niet leuk samen. Komt op mij niet erg gezellig/verliefd over, ongemakkelijk zelfs.

Geert en Hetty? Echt geen idee hoe dat uitpakt... weet alleen dat ik zelf stapelgek van die man zou worden, maar dat gevoel had ik bij zijn introductiefilmpje al... Hetty vind hem vooralsnog echter wél leuk en hij heeft op zich geen slecht hart... ik gun het hun beide wel dat het goed uitpakt.
Ik denk inderdaad dat Ada Geert zijn "dingetjes" misschien wat beter zou begrijpen, maar aan de andere kant lijkt zij in mijn ogen veels te veel op Geert en denk ik dat Hetty Geert juist beter een beetje met de beide benen op de grond kan houden dan Ada dat kan.
Tails tell tales
pi_150699433
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:37 schreef bechirti het volgende:

[..]

Kunnen die C-columnisten nou eens ophouden met die semi-grappige kut columns waar ze denken de wijsheid in pacht te hebben. Het klopt niet. Het is niet leuk om te lezen. Het is totaal niet grappig en rullevant. En niemand zit er op te wachten.
Geen C-columniste maar een journaliste die een analyse geeft. Dus geen lollige blog waarin van alles bij elkaar gefantaseerd wordt en normale uitspraken/gewoontes/woorden ter ere van de blog of zichzelf als onbegrijpelijk dus gek neergezet worden.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:38:49 #96
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_150699983
Al die geforceerde selfies in opdracht van de regie :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  Miss 200.000.000! maandag 16 maart 2015 @ 16:55:59 #97
367000 roos94
pi_150702855
paar pica's















  maandag 16 maart 2015 @ 17:00:55 #98
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_150703062
Ik vind Bertie en Esther echt ongemakkelijke TV.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Vis een optie? maandag 16 maart 2015 @ 17:01:38 #99
70532 loveli
N
pi_150703095
En onsmakelijk :{
crap in = crap out
pi_150703106
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:56 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk dan ook meer een vrouwen programma :p
_O- Oh nee, :( nu moet ik me als vrouw zijnde beledigd voelen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')