abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 maart 2015 @ 15:15:03 #51
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150633489
Na 5x het al saai vinden is wel heel erg snel, ik moet zeggen dat ik het na drie jaar nog niet eens saai vind worden.

Misschien is dat omdat je niet verliefd bent op haar? Dat gevoel van de eerste keer zal je nooit terug krijgen, maar dan hoeft het nog niet saai te zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150634486
sidebitches.
Conscience do cost.
pi_150637423
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:44 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Domme opmerking haha. Hij mist gewoon spanning als je iemand al van binnen en buiten hebt meegemaakt. Eerste paar keer zijn altijd het spannendst.
hij zegt dat ie t vaker heeft en na 5 keer hoort het niet saai te zijn en mist hij gewoon een lul in ze reet
pi_150654766
Misschien helpt het om even een weekje of twee geen seks te hebben. Na een korte pauze is het wel weer lekker meestal.
  zondag 15 maart 2015 @ 12:01:55 #55
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150657835
Seks is saai, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 22:12:15 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150717442
Erg herkenbaar.

Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen 20 jaar hetzelfde kutje vol kunnen blijven blaffen. Na 5 of 10 keer is de spanning er inderdaad wel af. En dan wordt het saai. Een ouwe grammofoonplaat die je afspeelt. Ja, zelfs het meest lekkere wijf gaat vervelen.

Een film kijk je ook niet voor de lol 20 keer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_150717858
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 11:12 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

De eerste twee keer vond ik het inderdaad wel spannend. Elkaar verkennen enzo. Dat gevoel van "oh we gaan het doen met elkaar" en dat alles nieuw is. Maar we hebben inmiddels al allerlei standjes geprobeerd en ik ben ook al zonder rubbertje geweest...dus de spanning is er nu alweer van af. Ik merk dat ik fantaseer over andere meisjes om opnieuw die spanning te voelen.

Ik geef toe dat ik inderdaad niet verliefd ben, maar anderzijds zijn er zoveel mannen die toch gewoon van seks genieten zonder echt verliefd te zijn? Ik heb soms het idee dat als ze me te snel en te gemakkelijk seks geven dat ik dan ook niet verliefd word.
Als je niet verliefd bent waarom wil je dan de relatie niet laten doodbloeden? Zou je dan toch niet veel uit moeten maken..
Play hard, go pro.
pi_150724221
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Erg herkenbaar.

Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen 20 jaar hetzelfde kutje vol kunnen blijven blaffen. Na 5 of 10 keer is de spanning er inderdaad wel af. En dan wordt het saai. Een ouwe grammofoonplaat die je afspeelt. Ja, zelfs het meest lekkere wijf gaat vervelen.

Een film kijk je ook niet voor de lol 20 keer.
kijk elke dag een andere mooie vrouw in bed is natuurlijk geweldig,alleen jij zelf wordt ook ouder,en dan zal je met deze instelling ook eindigen met een vellerig lijf..maar dan zonder partner,bedenk goed dat als je kieskeurig bent dat de kans op partners bijzonder klein gaat worden,maar ik hoop dat je tot je tachtigste veel jonge en mooie vrouwen mag neuken,maar ben bang dat dat er niet in zit...
pi_150724244
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Een film kijk je ook niet voor de lol 20 keer.
Dan heb jij nog nooit een echt goede film gezien.

Of een goeie meid gehad, for that matter.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150729296
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Erg herkenbaar.

Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen 20 jaar hetzelfde kutje vol kunnen blijven blaffen. Na 5 of 10 keer is de spanning er inderdaad wel af. En dan wordt het saai. Een ouwe grammofoonplaat die je afspeelt. Ja, zelfs het meest lekkere wijf gaat vervelen.

Een film kijk je ook niet voor de lol 20 keer.
Tsja, als jouw smaak niet verder gaat dan gabberhouse, dan zal je nooit de diepgang ontdekken van een akoestisch optreden van een begaafd artiest.

Gabber. :')
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 12:21:27 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150731189
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Tsja, als jouw smaak niet verder gaat dan gabberhouse, dan zal je nooit de diepgang ontdekken van een akoestisch optreden van een begaafd artiest.

Gabber. :')
Gelukkig heb ik een hele brede muzieksmaak :)

Van inderdaad gabber tot aan Scott Mckenzie en van Celine Dion tot aan Eminem

Datzelfde heb ik met vrouwen gezien mijn herkenbaarheid in de OP :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_150731209
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik een hele brede muzieksmaak :)

Van inderdaad gabber tot aan Scott Mckenzie en van Celine Dion tot aan Eminem

Datzelfde heb ik met vrouwen gezien mijn herkenbaarheid in de OP :)
Klinkt meer als geen smaak. ~O>
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 12:22:45 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150731226
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Klinkt meer als geen smaak. ~O>
Waarvan akte.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_150731283
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarvan akte.
:P

Ach, ik weet niets van muziek, maar kan wel na jaren nog plots verrast worden door een nieuwe sound in een nummer dat me voorheen niet was opgevallen.

Hetzelfde merk ik met seks, dat heerlijker wordt hoe aandachtiger ik het doe. O+
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:25:06 #65
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_150733047
Geen click helaas.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_151088479
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Tsja, als jouw smaak niet verder gaat dan gabberhouse, dan zal je nooit de diepgang ontdekken van een akoestisch optreden van een begaafd artiest.

Gabber. :')
Wat is dit nou weer voor gabberhaat...
Bier en tieten!!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:53:30 #67
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_151091292
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 13:01 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Lastig is dat inderdaad, maar echt wel begrijpelijk :). Moeilijke situatie, misschien is een open-relatie bespreekbaar?
Begrijpelijk? Kom op, TS heeft dit - naar eigen zeggen - altijd en heeft nog maar max. 5 keer sex gehad met haar.

TS is in dit geval gewoon een lambal als hij na 5x 'stoeien' al geen nieuwe moves meer heeft. Je kunt het zelf ook spannend houden. Koop eens een sexy zusterpakje en leg dat klaar op bed ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:44 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Domme opmerking haha. Hij mist gewoon spanning als je iemand al van binnen en buiten hebt meegemaakt. Eerste paar keer zijn altijd het spannendst.
Eerste paar keer. Dat gaat toch wel verder dan 5x? De eerste keer dat ik het deed met mijn huidige vriendin zaten we op dag 1 al aan 5x. Ik kan begrijpen dat het saai wordt, maar dan op zijn vroegst na een aantal maanden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:56 schreef Allochtoon28 het volgende:

[..]

hij zegt dat ie t vaker heeft en na 5 keer hoort het niet saai te zijn en mist hij gewoon een lul in ze reet
En bedankt allochtoon, nu kan ik aan mijn collega's uitleggen waarom ik moest lachen. Godver :') _O-
pi_151093668
Godverdomme man. Doodbloeden en saai in één zin? Zodra ik begin te snijden begint ze altijd te piepen.
Don't let the cute fool you!
pi_151096043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
Hoi,
ik heb nu een maand een vriendinnetje. We hebben het een keer of vier, vijf gedaan. Alleen vind ik de seks nu een beetje saai worden. Ik heb dat eigenlijk met alle meisjes, dat het na een keer of vier, vijf saai wordt en dat dan de relatie doodbloedt. Nu vind ik dit een leuke meid en wil ik de relatie niet dood laten bloeden.

Tips?
ja dat is herkenbaar
maar dan vind je haar niet leuk ten eerste....
dan was je dus alleen benieuwd na de seks...
is makkelijk dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')